• 32.

    רודן

    אוהב רק, 16/03/06 18:36

    צריך לשאול בבית המשפט העליון- האם נוהל שכן שהיה מציל את החיל, הוא כל כך פסול?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לצערי הדרך של ''מנהיגנו'' והשמאל

    Avi Ecuador, 16/03/06 16:09

    היא דרך לחידלון או ביטולה של ישראל בשלבים.
    ישראל ברצונה לבנות את הרשע ובשיטת נקניק הסלמי שהמוסלמים עובדים ישראל הופכת כל פעם ליותר קטנה, פחות משמעותית, יותר מפוררת וסיבה יותר קטנה לאומות העולם להשקיע או אולי לחשוב שיש טעם להשקיע בישראל או עתידה כאשר גם אלה החיים בישראל הימין והשמאל שממשלותנו השתדלו להפריד ביניהם ולמצוא את המשניא והמפורר הופכים לשונאים ואויבים של עצמם.
    ישראל הולכת לשלב של אין חזור במקרה שהפלסטינים לא יפריעו לה להתאבד לאומית.
    היא הולכת למצב שאומות העולם בשלב מסוים יבינו שהמקום הטבעי לעולם להפוך אותו לשמורת טבע לקודש הוא ישראל, ידרשו את ביטולה של מדינת ישראל עקב סכנה ושעיר לעזאזל שיראו בה ובפלסטינים.
    הימין והערבים בקו הירוק למרבה הפלא יצביעו וידרשו לבטל את ישראל בצורה דמוקרטית.
    נו, חזון אחרית הימים, ישראל מרכז דתי לכל העולם, השמאל ימצא לצערי את עזאזל.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוד הרוג בכיתור בית-בגץ והגיס אשמים

    אילן, 16/03/06 15:43

    כפפות של משי מביאות להרוגים.
    צריך להביא פצצה של טונה על הבית.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מביע צער למשפחת החייל

    Avi Ecuador, 16/03/06 15:27

    עובדים עם פינצטה בסדום ומשלמים בהרוגים למנהיגים שמתברברים והופכים צבא לצבא השמאל והערבים שצריך להקים רשע ולשכנע אותם שיסתפקו במדינה על חשבוננו.
    זה שלבחור לא אכפת היה לההרג והוא הצהיר על זה אז זה אות אזהרה מכיוון שאי אכפתיות לההרג מאוד קרוב לאי רצון לחיות ולהבדיל גם שאהיד עושה זאת ואוי לחברתנו שמביאה צעירים להבנה שאין משמעות או הגיון בחיים או שהם כל כך זולים ושווים להקריב אותם אולי לאידיוטים שבונים לנו את עגל הזהב פלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    השמאלנים הם גייס חמישי, הם מלקטים מידע מתוך ישראל, ומוסרים הכול לחמ

    בררררר..., 16/03/06 14:52

    השמאלנים הם גייס חמישי, הם מלקטים מידע מתוך ישראל, ומוסרים הכול לחמס

    אלינו לטפל קודם בשמאלנים ורק אחר כך בערבים .

    הטרוריסטים ללא עזרתם של הפשיסטים השמאלנים, אינם שווים דבר !!!

    יהי זכרו של הגיבור הצדיק, עידו שפירא, ברוך !

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני עם צה''ל גמרתי רבותי!!

    מצביע לימין, 16/03/06 12:14

    עד שלא יהיה לימין 2 ערוצי טלוויזיה כמו השלושה של השמאל וחצי משופטי בג''ץ מהימין,לא אעשה מילואים ולא אשלח את ילדי לצה''ל
    תחפשו לכם פריאר אחר
    אם אין לי זכויות וז אין לי גם חובות

    הגב לתגובה זו

    • מבין אותך לצערי (ל''ת)

      Avi Ecuador, 16/03/06 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד ילד הלך בגלל השטחים המחורבנים האלה

    בלונדיני, 16/03/06 12:11

    ילד בן 20 גומר את החיים שלו ושל ההורים שלו, בג'נין.
    מה יש לנו לחפש שם לכל הרוחות? הגיע הזמן להפסיק עם השטויות של נכסים אסטטגים ועוד כל מי תיאוריות שקרסו עם הסקאד והפצמ''ר הראשון, ולברוח משם - לא לסגת, לא לשנות עמדות, לברוח כי הורגים אותנו שם!
    על המדינה נשמור מהגבולות החדשים שלה

    והמתנחלים? הם יכולים להישאר שם, בכל זאת חלק מארץ ישראל השלמה, לא?

    הגב לתגובה זו

    • בראכה עליך ! (ל''ת)

      ניסו שחם, 16/03/06 14:48

      הגב לתגובה זו

    • מה נסגר איתך?

      בורות היא מחלה, 16/03/06 15:05

      ישובי צפון השומרון פונו!
      איזה מתנחלים יש שם?

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      Avi Ecuador, 16/03/06 16:18

      לסדום יש טיפול מיוחד...
      גם אלוהים הבין זאת פעם.

      הגב לתגובה זו

    • עוד ילד הלך, בגלל חרא כמוך, שבמקום

      לא נשכח ולא, 16/03/06 18:33

      להאשים את עצמו, ימח שמו, ואת ההנהגה המסרבת בתוקף לחסל את האויב, כבר עשרות שנים אנו נרצחים בארצנו, אזרחים וחיילים.
      מזמן צריך היה לחסל גם אתכם, על הטלת אשמתכם ברצח העם היהודי על המתנחלים.
      היהודים נרצחו כאן לפני ששחררנו את חבלי יש''ע מידי הנאצים הערבים, ולאחר מכן, בגללכם, מנוולים. בגלל שהם שומעים חלאה כמוך מאשים את קרבנותיהם בתוקפנותם.
      חוסיין, ימח שמו וזכרו, תקף אותנו להשמידנו, ואז הוא איבד את יריחו, העיר דרכה נכנסו בני ישראל לארץ ישראל.
      למה, לכל הרוחות, מסרו אותה לערב רב של שליחי מלאך המוות? למה נהרג היום ילד יהודי בג'נין? למה חילופי אש ולא הפצצת העיר מן האויר? בגללכם, נבלות!
      עד מתי תרצחו אותנו?
      תצנזרו פה, זה יעבור במאמר במקום אחר!
      יש גבול לכל מעשה נבלה, לא די שרוצחים אותנו, גם מאשימים אותנו!

      העם הזה לא ישכח ולא יסלח להם, לנצח!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כואב, לצערי עוד הרוג מהסכם האוולת ''אוסלו'' כניעת הצינות לטרור הערבי

    יחזקאל מרמת גן, 16/03/06 12:11

    ואין מדובר שאין צורך בהסכמים עם הערבים
    בהחלט יש צורך
    אך ההסכם החפיפי של אוסלו
    הוביל אותנו למלחמה אכזרית

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עכשיו רואים את התחתונים של צה''ל (ל''ת)

    אחד העם, 16/03/06 11:53

    הגב לתגובה זו

    • מה עוד אתה יכול לראות עם ראש בתחת חיילינו? (ל''ת)

      אלכס, 16/03/06 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    במקום לרדוף אחרי מבוקשים, צריך להכנס מבית לבית ולפרק אותם מנשקם!

    ד. שרון, 16/03/06 11:48

    כל עוד יהיה בידי הערבים/מחבלים נשק קל או כבד, הם ימשיכו לרצוח ולפגוע, במיוחד כששומעים שרוצים לעשות עוד פינויי ישובים ועקריתם, הפרס לא יכול להיות גדול מזה, כי ככל שהם יפגעו ביהודים, הם יקבלו עוד שטחים ! זה מה שהיה עד עכשיו!
    אבל אם המדיניות תשתנה, אז ידעו שלא כל כך מהר יפנו ויעקרו ישובים, אלא על בסיס ההדדיות!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הלב נשבר. פרחים נקטפים בגלל מדיניות של הומניות שאינה במקומה.

    יאצק, 16/03/06 11:46

    די לחוס על חיי חמאסטינים ולשלם מחיר בדם טובי בנינו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ה' ייקום דמו. תנחומים למשפחה האבלה. הערבים עושים צרות (ל''ת)

    לללללל, 16/03/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לאולמרט באהבה (ל''ת)

    אבו מאזן, 16/03/06 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    במלחמה כמו במלחמה

    נס די-נור, 16/03/06 10:50

    עד מתי נגיד ''שלום'' ונחטוף קאסמים, פיגועים, נתפוש מחבלים עם מטענים ?
    אנחנו בזירת ההתאבקות עם ידיים קשורות.
    היה איש שאהב את הכלב שלו. צריך היה לקטום לכלב את הזנב.
    האיש קטם כל פעם קצת.
    ...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תודה אולמרט

    אבו מאזן, 16/03/06 10:12

    אנחנו איתך

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    התעמולות בחירות של אולמרט עלו לנו בחיים.

    תמיד צנחן, 16/03/06 10:10

    אולמרט לא-יוצלח שכמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה כל ההתפלמסות וההסתה של הימין והשמאל ???

    ישראלי, 16/03/06 10:04

    הלב כואב על החייל שנהרג. יהי זכרו ברוך

    הגב לתגובה זו

    • למה? אנחנו לפני אסון. הבחירות האלו

      כי, 16/03/06 11:07

      נגמרו, היאוש והטמטום השתלטו על העם הזה. אז לאנשים כואב, מה שנשאר זה רק להרים את הקול ואולי מישהו ישמע.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה לא ירו טילים ?למה מסכנים את החיילים.מזוז וחבורתו נותנים יד

    ירון, 16/03/06 10:00

    לפושעי ב''צלם'' ומסכנים את חיי ילדנו.
    אם יה שר בטחון שהיה חצי בן אדם מזמן לא היו מחבלים חיים ברחבי עזה יהודה ושומרון.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נוהל שכן מונע מוות חיילים.

    בא גץ, 16/03/06 09:49

    נוהל שכן היה מונע מוות חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם תצביעו ליכוד יהיו הרבה הרוגים מיותרים

    רז, 16/03/06 09:19

    חייבים להתכנס לתוך גבולות מוגדרים ולעזוב אותם לנפשם

    הגב לתגובה זו

    • או שאתה מגיב בשכר של קדימה, או שאתה סתם דפוק (ל''ת)

      או או, 16/03/06 10:09

      הגב לתגובה זו

      • כנראה הוא גם מקבל תשלום מקדימה וגם דפוק !

        ד. שרון, 16/03/06 11:50

        כי אחרת איפה ההגיון שלו ?

        הגב לתגובה זו

        • הוא מקבל שכר מקדימה משמע הוא דפוק (ל''ת)

          המטיף, 16/03/06 12:05

          הגב לתגובה זו

    • אתה עושה צחוק?

      jak, 16/03/06 10:11

      תוכנית ההרס החדשה לא תפתור את הבעיות שלנו

      מי שמחק הגנתי לאורך זמן בסוף חוטף גול אין מה לעשות
      חייבים להיות תקיפים עם הטרור

      דווקא מה שגורם להרוגים ישראלים זה ה''רחמנות'' של השמאל שלא נותנים לצבא להלחם כמו שצריך

      הגב לתגובה זו

    • רז 100% צודק! (ל''ת)

      TTG, 16/03/06 10:26

      הגב לתגובה זו

    • צודק, צריך ליצור גטו בגבולות אושביץ אליו יעלו 13 מיליון יהודים

      דאדא, 16/03/06 14:51

      בשנים הקרובות . (כתוצאה מהאנטישמיות, האירופים והערבית ) .

      וערביי ישראל הפושעים ישארו כאן כמובן .

      הגב לתגובה זו

    • צודק, בגלל זה אני מצביע ליברמן (ל''ת)

      אלכס, 16/03/06 18:40

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נו - כבר שחררו את המחבל שרצח את החייל???

    אריאל, 16/03/06 09:15

    יש הסכמי אוסלו - לא?!
    צריך לעשות ''צעדים בוני אמון'' !

    הגב לתגובה זו

    • חכה, אחרי הבחירות ישחררו

      jak, 16/03/06 10:12

      הרי חייבם לנסות את דרך השלום לא?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    משתתף בצער המשפחה יהי זכרו ברוך

    אנטוני הופקינס, 16/03/06 09:13

    קדימה לאסון לאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    השניים כמעט נרצחו - רק בגלל בצע כסף!!

    נעמן, 16/03/06 08:55

    מה הם עשו שם בכלל? הלכו לקחת פועלים זולים.

    הם לא היו מעוניינים בפועלים עבריים, כי הם יקרים יותר, ולפיכך סיכנו את חייהם במודע במטרה לחסוך בכסף, ועוד נסעו במעונית ששמשותיה אינן ממוגנות ירי.

    זה גורלם של אנשים תאבי-בצע וחמדנים, אשר כל מעייניהם בעשיית רווחים קלים. להבא - שיסתםקו בעבודה עברית.

    עבודה עברית אינה מסכנת חיים

    הגב לתגובה זו

    • ואתה עוד קורא לעצמך שפוי ??? (ל''ת)

      ., 16/03/06 09:21

      הגב לתגובה זו

    • לנעמן

      מוטי אטלנטה, 16/03/06 09:46

      אתה בהחלט לא שפוי.
      מהירדן עד הים זו מדינתנו!וכל אחד יהלך בה בחופשיות.ואת המחבלים הרוצחים יש לקבור באדמה!!!

      הגב לתגובה זו

      • נפולת הנמושות עוד מעיזים להטיף לנו, בשיא חוצפתם.

        נעמן, 16/03/06 10:00

        אני מציע לכל היורדים והמשתמטים לחזור לארץ לפני שהם אומרים לישראלים מה לעשות

        הגב לתגובה זו

        • לנעמן הלא שפוי

          מוטי אטלנטה, 16/03/06 10:20

          אבי שרת בלחי ובאצ''ל.
          אמי באצ''ל.
          אני בחיל קרבי.
          בתי בצבא
          ובני משרת כרגע בקרבי.

          הגב לתגובה זו

    • איפה אתה שנים שלא ראינו אותך

      א''י, 16/03/06 14:31

      איך התגעגתי ביטלס

      הגב לתגובה זו

    • את התגובה כתב יוסוף V

      Avi Ecuador, 16/03/06 18:10

      YOSSI V
      המתחזה בעל אלף הראשים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לכם מדינה של ברדק. בלגן, בסוף (ל''ת)

    נקבל ממכם הכל, 16/03/06 08:51

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים תמשיך לנקות רחובות (ל''ת)

      מציאותי, 16/03/06 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    צריך יד קשה...

    צבי, 16/03/06 08:37

    לכסח אותם. לנתק את החשמל ומים מידי פעם. פשוט לשגע אותם שיבינו שלא משתלם להתעסק איתנו. בהצלחה לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כן,בודאות גמורה

    מוטי אטלנטה, 16/03/06 08:28

    יש לספח את יהודה ושומרון כבר אתמול.
    זו התשובה היחידה לטרור!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד מוטי אין לך חיים, שאתה כל היום מגיב בNRG? (ל''ת)

      דוד, 16/03/06 08:46

      הגב לתגובה זו

      • יש

        מוטי אטלנטה, 16/03/06 09:41

        וזה חלק מהחיים.

        הגב לתגובה זו

        • מוטי אתה תותח

          jak, 16/03/06 10:17

          תמשיך ככה
          ואתה גם צודק הדבר הטוב ביותר לישראל הוא סיפוח השטחים וגירוש הערבים לירדן
          לא אכפת לי שניתן להם כמה מיליארדים
          פשוט זאת הדרך היחידה

          הגב לתגובה זו

          • תודה ג'ק

            מוטי אטלנטה, 16/03/06 10:48

            רק מי שיבקש אזרחות בישראל,יצדיע לדגלה וישיר את המנונה ישאר,את השאר זרוק!!!
            -אין עוד מלבדו!

            הגב לתגובה זו

            • נראה אותך הולך לשמור שם

              ניב המגניב, 16/03/06 11:18

              רמבו
              בטוח שיחזירו את זה בגלל הלחצ הבין לאומי
              וחבל שנהרגים שם אנשים על אדמה זרה
              סתם מוות מיותר
              בבתי כלא כבר אין מקום לפושעים ישראלים
              כל יום עוצרים איזה דייג
              או חקלאי ערבי

              ומה עם הפושעים?

              הגב לתגובה זו

        • אז מה אתה עושה באטלנטה ?

          כדור הארץ, 16/03/06 10:21

          תחזור לארץ או שפשוט תיסתום

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    ביובי לקחיהו מושחת ופושע נגד המעמד הבינוני (ל''ת)

    זה יודעים כולם, 16/03/06 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל מי שמעוניין בשלום יודע שמביבי והימין יצמח רק רע,רע,רע ועוני

    מי לשלום--חד''ש, 16/03/06 08:06

    הימין שבנה את הוילות על דונם ואת מגדלי החלומות של הסהרוריים בשטחים מביא עלינו רק צרות.

    אנחנו זורקים את כספי המיסים על קרן הצבי. והצבי התחיל כבר לברוח...

    למה שלא נטפל בעוני ונביא רווחה לעם במקום צרות?

    הגב לתגובה זו

    • דווקא הבניה וההתנחלויות היא דבר טוב

      סוס, 16/03/06 10:20

      למי שרוצה רווחה

      זה נותן לאנשים ממעמד נמוך יותר אפשרות לחיות כמו שצריך בבתים צמודי קרקע עם משפחות גדולות ולא בערים צפופות

      אחרי תוכנית ההרס החדשה של אולמרט רק עשירים יוכלו לגור בבתים פרטיים וכל שאר העם יצטרך להצטופף

      אין מה לעשות ישראל גדולה זה אינטרס של כל יהודי וישראלי

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפעולה ביריחו

    פקק תנועה, 16/03/06 07:41

    מזכירה פעולה דומה שנעשתה לפני כ3000 באותו האזור.פעולה הלקוחה מההיסטוריה המכובדת של עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ביבי, כדאי שתקרא או תפרוש

    מוטי חיפה, 16/03/06 07:31

    אתה כל הזמן טוחן שאין לעשות כל מהלך ללא הסכם, עם מי יש לך לעשות הסכם? תורתו של שרון/ו''קדימה'' הוא לעשות מה שטוב לנו ולשמור על הזהות היהודית של המדינה, מה פשוט מיכך? אני לא אצביע בעדך, אין לך פתרון, אין לך דרך, ואין לך יותר...ליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • הטמטום הגיע לחיפה.

      :-), 16/03/06 07:52

      שרון יצא משולי רצועת עזה, בלי הסכם, וחטפנו כבר מאות קסאמים.
      ברגע שהם ישפרו את מנגנון הנפץ ה''מזל'' יגמר ואידיוט כמוך יתאמץ יותר בהסבריו השטחיים.
      באינתיפדה שפרצה בימי ביבי לאחר פתיחת מנהרת הכותל, טיפל ביבי תוך ארבעה ימים.
      אם אתה הולך עם נעלים תחלוץ אותם לפני שאתה מזכיר את שמו של ביבי.

      הגב לתגובה זו

    • כן , מוטי. אתה היית ליכודניק כמו שאני הייתי.... (ל''ת)

      שולה א, 16/03/06 08:24

      הגב לתגובה זו

    • מוטי אח שלי

      מיכאל, 16/03/06 11:10

      איך תשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל בדיוק אם תחזיר שטחים.. למשל איך תרמה הנשיגה מעזה לזהות היהודית של מדינת ישראל?

      הגב לתגובה זו

    • אתה אל סמים קשים....

      א.ב, 16/03/06 11:25

      ממתי לשרון היתה איזושהיא תורה??? מה הוא משה רבנו?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ואתה?

    ארז, 16/03/06 07:12

    עדיין חושב שההתנתקות הבאה תביא יותר שקט? אם כן, עלייך להצביע לאולמרט!!!!
    הצבעת לאולמרט - קיבלת את פרס
    הצבעת לאולמרט - תתכונן לרדת מהארץ
    הצבעת לאולמרט - תקבל חוסר יציבות פוליטית
    הצבעת לאולמרט - אל תבוא בטענות אח''כ

    אם בחרת להצביע לקדימה זה לא בגלל שזאת המפלגה הכי גדולה והכי יציבה. ההפך הוא הנכון: זאת מפלגה שהומלכה בעזרת שטיפת מח מסיבית במשך שלושה חודשים. רבים מושפעים מהטלויזיה והעיתונות ואל תתפלא שאתה ביניהם.

    אם אתה מהסס אז זה הזמן לבחון אופציה אחרת -
    נגיד שקדימה זוכה ברוב והם חייבים לעשות קואליציה. זה הזמן שלך לומר את דברך!!! הצבע עבור מפלגה אחרת (מאלה שיש להן סיכוי לעבור את אחוז החסימה). ככה הקול שלך לא יילך לאיבוד וברגעים הקריטיים המפלגה שלך תקבע את ציביון הממשלה במשא ומתן להקמת הקואליציה.

    אם בכל אופן בחרת להצביע ל''קדימה'' והיא תגיע רק למקום השני ולא תיכנס לקואליציה אז הקול שלך יילך לאיבוד כי למפלגה הזאת אין מצע, אין אידאולוגיה ואין פעילים ולכן היא תתפורר יותר מהר מ''שינוי''.

    אנא אל תהיה עייף ואל תיגרר אחרי שטיפת המח ותיזכור שאולמרט זה מינוי זמני ולא בטוח שהוא יידע מה לעשות אחרי שיועצי הבחירות יעזבו את הבמה. אולמרט עוד לא הוכיח שהוא יודע לנהל מדינה וברגע שתיגמר חגיגת הבחירות אתה נשאר עם מה שבחרת...

    הגב לתגובה זו

    • אתה כמו ביבי המפחיד

      לוחם משוחרר, 16/03/06 07:43

      מפחיד אותנו? ישראל מעצה ולא תפחד מאף טרוריסטי, ''קדימה'' מביאה דרך הגיונית כדי לשמור על הזהות הדמוגרפית,יהודית של ישראל ותחזיק בגושי התישבויות גדולים ויהיה סוף סוף גבול לישראל ולא דווקא איפה שעוברת היום הגדר שהיא גדר נגד מתאבדים.

      הגב לתגובה זו

      • מגיב דביל, זה לא קשור לשום הפחדה. זה קשור למציאות.

        לוחם משוחרר אחר, 16/03/06 08:29

        ''ישראל לא תפחד מאף טרוריסט'' -ספר את זה למשפחות הנפגעים ונראה אותך נוסע בצירים עם הילדים שלך מבלי לפחד. נראה אותך עוצר לקנות משהו בקניון בנתניה מבלי לרוץ פנימה כמה שיותר מהר. טיפש.

        ''''קדימה'' מביאה דרך הגיונית'' - חוץ מכמה ''איה'', לא שמעתי שום דבר מאולמרט. מה שהוא מציע מועתק אחד לאחד ממפלגת העבודה, שהדומיננטית בה היא שלי יחימוביץ' שדעותיה הקיצוניות ידועות לכל (רק במקרה היא לא מצאה עצמה באחת המפלגות הערביות).

        ספר את משנתך לאותם מגורשי גוש קטיף (שבהיותי לוחם בזמנו, למזלי רק איבטחתי אותם ולא הייתי צריך להשתתף בעקירה.) תראה איפה אותם אזרחים מצויינים נמצאים היום (וכל השטויות של התשקורת על 'חומצה נגד החיילים' היו שקר אחד גדול - כי הייתי שם!), עם רק וחצי בקבר (ראה דו''ח מבקר המדינה!).

        אז מה תגיד עכשיו, הא לוחם מהולל? בעצם לא מעניין אותי מה תגיד עכשיו, כי בגלל דומיך, גדולי הביצים, כוסחנו ביום כיפור (''לא צריך לפחד מהם, הם בסה''כ ערבים'').

        נ.ב.
        בשביל הרקורד - אני בכלל עומד להצביע ל''ירוקים''.

        הגב לתגובה זו

        • ללוחם המשוחרר

          אחד, 16/03/06 10:23

          אתה צודק 100%
          אבל שתדע שלהצביע לירוקים זה די מסוכן
          אולי הם שמאלנים

          הגב לתגובה זו

    • ואני

      מוטי, 16/03/06 10:39

      חושב שההתכנסות תביא למדינה יהודית דמוקרטית? מצביע אולמרט.
      הצבעת לביבי - קיבלת את מרזל.
      הצבעת לביבי - תתכונן לרדת מארץ ללא רוב יהודי.
      הצבעת לפרץ - קיבלת את מר''ץ.
      הצבעת לאולמרט - קיבלת ציונות שפויה ויציבה.
      לא הצבעת לאולמרט והוא זכה - העם אמר דברו.

      מפלגת קדימה תהיה המפלגה הגדולה והיציבה ביותר.
      זו המפלגה היחידה שמשלבת את מאוכזבי הימין והשמאל של פעם ואשר תדאג למדינה בדרך הטובה ביותר.
      אם היא לא תהיה גדולה מספיק ותהיה תלויה בשמאל או בימין הדרך שלה תיתקע.

      קדימה היא המפלגה הברורה ביותר במצעה והדרך שלה הכי ברורה מכל המפלגות מימין למר''ץ.
      הליכוד עוד לא החליט אפילו אם להכניס את המילה מדינה פלסטינאית למצע שלו (טוב יש עוד 12 יום לבחירות אז מה בוער) וכל מפלגות הימין (חוץ ממרזל וליברמן שהוא לא ממש ימין) לא אומרות לנו מה החזון שלהם ואיך הוא ייתכן.

      קדימה מובילה בסקרים ביותר מפי 2 מהעבודה והליכוד ולכן אין סיכוי שהיא לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר.

      אולמרט הוא מינוי קבוע והוא יהיה ראש ממשלה מצויין.
      הוא מוכיח כל יום מחדש שהוא שקול ונחוש ואין לו אף מתחרה בין ראשי המפלגות האחרות.
      הצוות שמסביב לאולמרט הוא הטוב והמנוסה מכולם ואין מה להשוות עם מפלגות אחרות.
      לליכוד אין אפילו מועמד אחד לשר הבטחון ולשר האוצר.
      לעבודה דוקא יש מועמדים לא רעים לשרים אלה אבל אין לה מועמד לראשות הממשלה.

      והכי חשוב:
      הסכנה הכי גדולה היא יצירת גוש חוסם ימין/דתיים (כיום 50 מנדטים).
      תתארו לעצמכם איזה ממשלה מטורפת תהיה פה אם זה (וזה לא) יקרה.
      ביבי - ראש הממשלה
      שר הבטחון (לליכוד אין אז אולי אפי איתם).
      שר האוצר- אלי ישי כנראה.
      שר המשפטים בני (נחליף את הרמטכ''ל והשופטים) אלון.
      זו ממשלה שתשאף להחזיר את הצבא לעזה, תבנה עוד ועוד התנחלויות מבודדות ותיצור משבר עם האמריקאים ויתר העולם ובסוף נאלץ לסגת תחת לחץ וללא שום תכנון.
      מעולם לא הייתה לישראל ממשלה כזו קיצונית ואני משוכנע שלעולם לא תהיה, אבל כל מצביע שמתלבט בין המרכז לימין שייקח בחשבון את האפשרות הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אומרים די לאלימות הפלסטינאים ..מצביעים לבנימין נתניהו .! (ל''ת)

    דני, 16/03/06 06:53

    הגב לתגובה זו

    • דני,איך אפשר להיות כזה עוור. (ל''ת)

      איציק, 16/03/06 08:27

      הגב לתגובה זו

    • דני ,רעננה

      מוטי אטלנטה, 16/03/06 09:53

      בנימין נתניהו לא מספיק קיצוני,תבחר יותר ימינה.
      רק ספוח יהודה ושומרון יעמיד את הטרור הרצחני במקומו הראוי.
      ביום בו ממשלת ישראל והכנסת יספחו את יהודה ושומרון כחוק וכדת וכדין למדינת ישראל,ויתנו יריקה בפרצוף לטרור הרצחני,זה היום בו אעשה משתה כיד המלך,וכל היהודים יוזמנו למשתה זה(וגם נזמין את המן).
      -אמן ,כן יהי רצון!
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

      • מוטי הדביל (ל''ת)

        בבה עזיזי, 16/03/06 10:24

        הגב לתגובה זו

        • לבבה עזיזי

          מוטי אטלנטה, 16/03/06 10:42

          טפו!!!!
          רק יריקה בפרצופם של הטרוריסטים הרצחניים,היא התשובה.
          וספוח יהודה ושומרון זו היריקה!!!!

          הגב לתגובה זו

    • הי''ד. ושל כל חללי מע' ישראל בארץ ובעולם. (ל''ת)

      צבר ישראלי., 16/03/06 11:51

      הגב לתגובה זו

      • חללי מע' ישראל בקונצנזוס.מכלל מיגוון האוכלוסיה.הלוואי ונדע להבחין : (ל''ת)

        בין אוהב,לאוייב, 16/03/06 12:20

        הגב לתגובה זו