• 75.

    אבו מאזן לא

    פקק תצועה, 16/03/06 08:03

    צדיק וגם לא טלית שכולה תכלת

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אבו מאזן צודק - מעשה מטופש של אולמרט

    Jehova, 16/03/06 03:46

    ממילא כשביבי יהיה ראש ממשלה הוא ישחרר אותם כמו ששחרר את יאסין

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הפעולה המוצלחת-לא מכפרת על ההפקרות הבטחונית בגבול הדרומי (ל''ת)

    איש ימיני, 15/03/06 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מלחמה היא פשע

    אלכס, 15/03/06 22:03

    מלחמה היא פשע
    יחסית לכח הצבאי של המדינה המצב יכול היה להפתר בדרך הרבה פחות טובה
    האו מאזנים למיניהם סתם מנסים לעשות כותרות לעיתונים הפלשיתניים
    לא ברור למה מפרסמים את זה באתר ישראלי בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שקט בשמאל הישראלי!!

    daniel, 15/03/06 20:14

    שלום לכולם!!
    אז מה? עם או בלי קשר לבחירות-אולמרטו צה''ל ''שחקו'' אותה יפה אתמול!! קצר יחסית ואלגנטי!! יפי הנפש סובלים היום-זה התחיל כרגיל בסקנדינביה, אבל גם אצלנו יש מלא שקשה להם לבלוע את הצפרדע!! נכון אופנהיימר-''יש גבול''-ביילין-פרנקנטל-?? תגידו-אתם שפויים? אתם לא מתביישים?? אני גר 100 מטר מהגדר הצפוני-אתם חושבים שנסראללה יחזיק אותנו בביצים כך לאורך זמן? ביירות תשלם בקרוב את המחיר על תמיכה בארגון טרור!! כודם כול בתשתיות!! לא יורידו את החיילים שלהם לדרום-ישלמו את המחיר! אותו דבר גם רופא העיניים החמוד מדמשק-בשאר אסד-הוא הבא בטור יחד עם אמיל לחוד הלבנוני!! אנו מדינה ריבונית-ואיתם אין שפה אחרת לצערי-זאת השפה היחידה שהם מבינים כיום! לראות את ההשפלה של 300 פלסטיניים בתחתונים אתמול עם ידיים מורמות ב''אל גיזירה'' זה שווה יותר מ1000 כתבות!! הפלסטיניים בחרו בדם קר את ה''חמס''-עכשיו יבינו מהר מה פשר הבחירה הנוראית הזאת לגביהם!! אז-כול השמאל הישראלי-שבו כיום בשקט ותנו לצבא לעשות את העבודה-זה רק נרוויח לטווח ארוך ! החוק הבינלאומי...''לא ניתן לשפוט אנשים פעמיים על אותם סייפי אישום!!''-על איזה סעיפים השישה נשפטו אצל ארפאת?? ישראל לא טיפול למלכודת הדבילה הזאת-כי בטח הם לא נשפטו שם על מעשי ותכנון טרור רצחני! כך שכולי תקווה שמזוז,בדרך כלל נקניק אדיר , הפעם יוציא אמירה ברורה והם יגמרו את ימיהם בכלא הישראלי!! חג שמח לכולם ואם יש לכם משהו להגיד-בבקשה! אני לרשותכם!-דני-''השומר הצעיר''-גבול הצפון.

    הגב לתגובה זו

    • אז העלו לך את האגו לא?

      Avi Ecuador, 15/03/06 20:23

      ישראל תוכל לבנות יותר מהר את פלסטין ולבנות רשע לא?
      מה זה שווה בכלל אם הכיוון ברוורס ואם ישראל את הקרדיט שלה מבזבזת לבניית פלסטין במקום להקים מדינה של יהודים?
      שמחת שוטים...
      מחר פיגוע, נראה אותך ממשיך לשמוח על גאוניות של אידיוטים, עוד עם-הארץ.

      הגב לתגובה זו

      • יש מקום גם למדינת היהודים וגם למדינת הפלסטינים (ל''ת)

        ונתחיל לנתב, 15/03/06 20:40

        הגב לתגובה זו

      • good

        ofer, 15/03/06 21:13

        late morning dogi

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    לעצב את חדר על פי הפאנג שואי

    אילן, 15/03/06 20:11

    מה רעה בעיצוב החדש ?
    יש זרימת אויר בשפע
    והשמש נכנסת מכל כיוון

    אם הייתם בודקים את ספרי ההיסטוריה האמיתים,

    ולא השטויות התעמולתיות שמספרים לכם, הייתם יודעים שב 1948 כשהשלטון הבריטי עזב את הארץ, האו''ם החליט שבמקום יוקמו שתי מדינות, ישראלית ופלסטינית, כשירושלים היא עיר ניטרלית, אנחנו היינו מוכנים בכיף לחיות איתכם בשלום, אבל באותו היום צבאות של מדינות כמו מצריים, עירק וסוריה פתחו במתקפה במטרה לכבוש את כל השטח ולהעיף את כל היהודים לים, לצבאות ערב היו טנקים ומטוסים וצבאות מאורגנים, ליהודים, שגם ככה היו במיעוט מספרי לא הייתה בקושי תחמושת.
    את כל ההרס והחורבן שנגרם לכם עשו בהתחלה כמה מאות אלפי יהודים רובם ניצולי שואה מאז ב67 ו-73 ניצחנו אתכם עם כל מדינות ערב ביחד
    אתם תקפתם אותנו, אנחנו ניצחנו, וכבר כמעט 60 שנה אתם מתבכיינים על זה שאנחנו כבשנו אתכם, תפסיקו כבר לזיין את השכל, כל פעם שניסינו לדבר איתכם, חטפנו סטירה בפנים, אם אתם לא רוצים שלום, שיהיה, אבל תפסיקו להתבכיין.
    לפני הציונות לא ידעתם להגיד
    'פלסטיני' קראתם לעצמכם 'ערב' .
    פלסטין הוא במקור שם תנכי של אוכלוסיה שנכחדה יחד עם עמי כנען ולא ערבי.
    לערבים המקומיים לא היה שם מקורי משל עצמם ומוגדר לאיזור שבין הים לירדן.
    אלנבי אשר עלה בראש הצבע האנגלי ממצרים וגרש את התורכים, אהב לקרואבתנך וכשהגיע לעזה ,קרא למקומיים''פלישתים'' ומכאן השם ''פלסטיין''
    עובדה - ערבים אפילו לא יכולים להגות P ...
    אבל זרמו הרבה מים בירדן ואת
    ההסטוריה מנסים לכתוב אחרת
    מהמציאות...

    הערבים קורבנות של התעמולה שלהם עצמם ..לבי נכמר בקרבי עליהם

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      אלכס, 15/03/06 22:06

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הבטחה של אבו מאזן

    NY, 15/03/06 19:34

    ההבטחה של אבו מאזן לא שווה את הנייר עליו הוא חתום. הגבול עם מצריים פרוץ, ככה בידיוק שווה הבטחתו של ראש האנרכיה הפלסטינאית.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולמרט מוכיח מנהיגות מיום ליום, לעומת נתניהו שעבר זמנו. (ל''ת)

    ד''ר ארוין, 15/03/06 19:25

    הגב לתגובה זו

    • אני לא כל כך טיפש (ל''ת)

      ארוין האמיתי, 15/03/06 22:51

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל אחד וה''אנטבה'' שלו.

    עלה אדום, 15/03/06 19:10

    האים הפעולה היתה נכונה...?
    שאלה לויכוח.
    מה שלא לויכוח...
    תעמולת בחירות!

    הגב לתגובה זו

    • כלומר אם ביבי היה היום ר''מ (ל''ת)

      לא היה מבצע?, 15/03/06 19:30

      הגב לתגובה זו

    • למה כו...לם רק כל הזמן נגד ביבי? (ל''ת)

      באבא, 15/03/06 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אכן תרגיל מבריק של אולמרט והאמריקאים

    חיים כץ, 15/03/06 18:36

    אולמרט התחייב לאמריקאים להיות פודל שלהם יותר משרון והוא יפעל לפינוי היהודים מיהודה ושומרון לפי החזון האמריקאי של מדינת ישראל קטנה ומגומדת המכונה ''מתפ הדרכים''.
    כדי להוכיח להם את נחישותו הוא שלח את המשטרה לתת מכות למתנחלים בעמונה.
    מראה המתנחלים הפצועים שיכנע את האמריקאים והם התגיסו לעזור לו ולבלום את החלשותו בסקרים.
    לשם כך הם תיאמו את מועד עזיבת הפקחים ובדיוק אחר שלח אולמרט את הצבא למבצע אנטבה - תפיסת מחבלים בתחתונים.
    על מנת להוציא את מירב התעמולה מהמבצע האדון חלוץ דאג שהמבצע יסתיים לפני החדשות של שמונה בערב.
    אגב, לא אתפלא אם לפרס היה יד ורגל בתרגיל בפגישתו עם אבו מאזן ''בניגוד'' לעמדת אולמרט לפני כמה ימים.
    על מה מה כבר היה לפרס ולאבו מאזן לשוחח בימים אלו? על המשא ומתן שלא קיים? על ''פרויקטים'' כלכליים ''משותפים'' הזויים?
    מן הסתם אבו מאזן היה שותף בתרגיל.

    הגב לתגובה זו

    • היזהרו מפיתויים ...

      ד''ר ארוין, 15/03/06 18:53

      מסתובב לו איזה אדלר ברחוב
      ומנסה לפתות ישראלים תמימים

      ''תיראו אני עושה בטחון,
      תיראו אני נותן לכם הנחות,
      אני חזק, אני מוכן אפילו להדהיר סוסים לתוך המון עומד משולב ידיים,
      לא צריך לחשוב היום,
      תסמכו עלי היום ותתחרטו בעוד שבועיים''

      עשינו עסק, טפשים ?

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך. מה אתה מלשין עלי? (ל''ת)

        אדלר, 15/03/06 19:18

        הגב לתגובה זו

      • ארוין, איפה הוא? הוא נותן גם כסף? איפה.... (ל''ת)

        בבה עזיזי, 15/03/06 19:22

        הגב לתגובה זו

    • חיים, למה אתה מגלה לכולם על התרגיל שלי? זה לא פייר. (ל''ת)

      אהוד אולמרט, 15/03/06 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מה זה נתניהו? (ל''ת)

    אזרח, 15/03/06 18:33

    הגב לתגובה זו

    • למה אתם כל כך מפחדים מנתניהו?

      אלכס, 15/03/06 18:57

      אני לא מתכוון להצביע לא אולמרט (מספיק להסתכל על ארבעה הילדים המנוולים שלו בשביל להבין מי הוא) ולא ביבי (למרות שביבי הוכיח את עצמו בתחום כלכלי) אבל אתם, תועמלנים של קדימה, לא חושבים שאתם מעליבים את הבוחרים עם התגובות המפגרות שלכם.

      הגב לתגובה זו

      • מה מנוול בילדים שלו ?(כנס אלכס)

        אלכסיהו, 15/03/06 19:35

        אם כבר הזכרת תגובות מפגרות אתה זוכה במקום גבוה ברשימה !
        מה הקשר לילדיו ?
        ואיך קבעת שהם מנוולים ?

        הגב לתגובה זו

        • היה מאמר גדול בידיעות על ילדיו של אולמרט

          אלכס, 15/03/06 20:44

          מספיק לקרוא רק את הכותרות
          http://www.ehud-olmert.com/family1.jpg
          דבר היחיד שלא מפריע לי אצל ילדים האלה זה שבת אחת היא לסבית. זה לא מעניין אותי וזה עניין פרטי שלה.
          אבל זה שהיא שייכת למחסום ווטש פוסל את האבא שלה מלהיות ראש הממשלה. אבא של סייענית של טרוריסטים פלשתינים לא אקבל את הקולי בבחירות.

          הגב לתגובה זו

      • הוא כתום מדי לטעמנו, מעוניינים בדרך שונה (ל''ת)

        מותר?, 15/03/06 19:46

        הגב לתגובה זו

    • אירופאים טפשים ...

      משלמים לך, 15/03/06 18:58

      עם תגובות כאלה - מי ירצה לבחור ''קדימה''
      הישראלי, בסופו של דבר, רוצה רמה

      הגב לתגובה זו

      • בחינם !!!! אני מגיב נגד ביבי (כנס ותבין)

        יוסי, 15/03/06 19:24

        הוא פגע במעמד הבינוני והנמוך ולא נשכח לא את זה !
        הוא דאג רק לכלכלת העשירים .
        אין לו מילה ! הוא יצא נגד ההתנתקות כשהיה מאוחר מידי רק כדי לעשות רושם !
        הוא החריב את הליכוד שים לב מה נשאר מהליכוד !
        הרבה ליכודניקים היו מעדיפים לא לראות אותו בכלל.
        אז הנה קיבלת הסבר !
        כשביבי יעלם אולי יהיה מה לדבר על חזרה לליכוד !

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    בחירות ולא בחירות העיקר שכל רוצחי היהודים לא ימלטו מידנו.יחי צהל! (ל''ת)

    תושבת שדרות, 15/03/06 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אבו-מאזן איך תפסו את גיבוריך בתחתונים מרימים ידיים?חה חה (ל''ת)

    אם שכולה, 15/03/06 18:29

    הגב לתגובה זו

    • תתבישי לך! אם שכולה לא מדברת כך. זה לא יחזיר בנך

      נביא זעם, 15/03/06 19:00

      מדינת ישראל הרגה את בנך ולא אותם ''גיבורים ערומים''. איך זה להשפיל אנשים שעוד מעט יחזרו לבצע פעולות נקם נגד הישראלים ויוסיפו עוד אמהות שכולות כמוך? מספק את יצר הנקם, אה?

      הגב לתגובה זו

      • שיתביישו מפוצצי האוטובוסים כ''כ לא אנחנו המצאנו את חגורות הנפץ (ל''ת)

        קצת פרופורציה, 15/03/06 19:47

        הגב לתגובה זו

      • הגיע הזמן שהערבים יטיפו מוסר לעצמם (ל''ת)

        אחרת לא יתבגרו, 15/03/06 19:50

        הגב לתגובה זו

      • עוד רשע מרושע

        שריד לטבוחי, 16/03/06 04:58

        אינני מבין מהיכן הרוע והרשעות הזאת.
        אני לא מאמין שאתה יהודי.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה

      מישהו, 15/03/06 23:14

      אמא שכולה שלום
      רק 65 שנים מפרידים בין היום לבין אותו כלא בפולין בו היו אסירים יהודים עירומים שהיו תחת ידי הגרמנים.
      לעולם אין חוסן
      חשוב שתזכרי

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    סקר אמת - הליכוד מתחת לאחוז החסימה (ל''ת)

    ה''סקרים מטעם'', 15/03/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    על מה הגאווה? מאתיים טנקים ודחפורים נגד כמה רובים? (ל''ת)

    בושה לצה''ל, 15/03/06 18:26

    הגב לתגובה זו

    • דחפורים וטנקים נגד כמה רובים

      אזרח, 15/03/06 18:34

      שצ''הל נתן להם. בחייך, אימון פשוט ללא מסובכות יתרה. והיריב ? מתראיין בשידור חי, מצהיר שילחם עד מוות.... מרים ידיו ונכנע ? מה השתנה כאן בשישים שנים האחרונות ??

      הגב לתגובה זו

      • 60 שנים זה מעט בהיסטוריה, הגלגל עוד יתהפך (ל''ת)

        שמחתך זמנית, 15/03/06 19:02

        הגב לתגובה זו

        • או שכן או שלא,ואם יתהפך יתהפך שוב (ל''ת)

          למה לא?, 15/03/06 19:28

          הגב לתגובה זו

    • אבל מאיפה יש טמבלים כמוך?!? ספרת?!? (ל''ת)

      אני טמבל, 15/03/06 18:47

      הגב לתגובה זו

    • משיגים את המטרה,חוסכים חיי אדם,ככה צריך (ל''ת)

      רצית דו קרב, 15/03/06 19:29

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    תודה לאבו מאזן על המילים הטובות על פעולת צה''ל

    אלכס, 15/03/06 18:23

    הפחד הכי גדול שלי זה שיום אחד טרוריסטים פלשתינים ושמאלנים ישראלים ואירופאים ישבחו מדינת ישראל.
    מקווה שלא נגיע ליום הנורא הזה.

    הגב לתגובה זו

    • על לא דבר, אלכס. (ל''ת)

      אבו מאזן, 15/03/06 18:55

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    שיימשך. גב' 'יודפת' עוף מפה ל22 מדינות ערב- מולדתך המקורית שם. (ל''ת)

    התאום מצוין, 15/03/06 18:15

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצה. (ל''ת)

      יודפת, 15/03/06 18:35

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק להרגיש גיבור על צורת לחימה בזויה שאימצתם (ל''ת)

        אם לא רוציםשלום, 15/03/06 19:55

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    טרוריריסטים ותומכיהם הבייתה (ל''ת)

    נא באוזן, 15/03/06 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    זה רק אחד מסדרת הפשעים של ישראל

    יודפת, 15/03/06 17:59

    עד שאבו מאזן לא יבין שעם ישראל לא יכול להיות שלום.
    לא יזוז כאן כלום.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. הם גם לא מבינים שהכל זמני..

      תתבישו על המבצע, 15/03/06 18:29

      פלמח זאבי אמר בטלויזיה: '' אנחנו פה נשאר לנצח'', למה לו לדבר על זה כעת? כי בתת מודע שלו ושל מליוני ישראלים יש פחד שזה לא נכון.

      הגב לתגובה זו

      • למה? (ל''ת)

        כי נעלבתם?, 15/03/06 19:14

        הגב לתגובה זו

    • אבו לאפלאפ-מאזן ידע הכל מראש

      דוכיפת, 15/03/06 18:44

      אבו מאזן הוא חלק מההצגה הגדולה. ברור שישראל ידעה בדיוק מתי יצאו הפקחים מהכלא אבל ברור גם שאבו מאזן ידע בדיוק מה עומד להתרחש ברגע שהודיע על כוונתו לשחרר את הרוצחים ושאר האסירים.
      ובדיוק כמו קודמו עראפאת שברגע שהמצב בשטח היה מסתבך היה עולה על מטוס ומטייל בעולם כך גם אבו מאזן הגדיל לעשות עלה על המטוס וברח מהשטח עוד לפני שהתחיל הבלאגן והכל לגמרי במקרה....
      אבו מאזן מנסה להסתיר מהפלשתינאים את מעורבותו בפעולה ביריחו ולכן מאשים את ישראל ארצות הברית והבריטים.
      יש מספיק גורמים בשטחים שיודעים זאת...

      הגב לתגובה זו

    • ואז מה? תפוצצו עוד כמה ילדים? (ל''ת)

      בבה עזיזי, 15/03/06 18:54

      הגב לתגובה זו

    • אתם כ''כ נהנים לעמוד כמו עיזים במחסומים (ל''ת)

      תפדאל, 15/03/06 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אההה, לשחרר רוצחים זה לא פשע?!

    בן, 15/03/06 17:59

    אידיוט, הלא אם הוא לא היה מצהיר שבכוונתו לשחרר רוצחי שר (בעבר אחת ממלחמות העולם נפתחה עקב רצח יורש עצר)- ישראל לא הייתה נזקקת לפעולה הזו. הפשע היחיד (במקרה זה) הוא של הרשות, אפילו פשע מלחמה, אז שלא יאכילו את התקשורת בכותרות הבליות.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לפי התגובות של קדימה, כנראה שהם מריחים שהליכוד מנצח!

    עולמוורט, 15/03/06 17:57

    לפי התגובות של קדימה, כנראה שהם מריחים שהליכוד מנצח!

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט ביעבס מאחור לביבי עם אצבע! פויה אולמרט! (ל''ת)

      המטרה-50, 15/03/06 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    סקר אמת - קדימה מתחת ל-27 מנדטים (ל''ת)

    ה''סקרים מטעם'', 15/03/06 17:54

    הגב לתגובה זו

    • סקר אמת - זה לפי האמת של ביבי ? כי הוא נורא בלחץ

      ביבי בלוף, 15/03/06 18:06

      אולי תעביר את זה לביבי כי איבד איבד המון נוזלים מרוב זיעה .
      הוא גם בלחץ כי חבריו מהמפלגה קצת נעלמו ?
      תגיד אתה זוכר אולי איך נראים דני נווה ,סילבן ,לבנת ועוד ?
      כי אנחנו כבר לא זוכרים!

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט על הפעולה, אך אני אצביע לליכוד (לראשונה בחיי אגב) (ל''ת)

        כל הכבוד, 15/03/06 18:16

        הגב לתגובה זו

    • במקרה הגרוע 44 מנדטים! נפגש עוד שבועיים.... (ל''ת)

      קדימה קדימה, 15/03/06 18:10

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ביבי מזיעה מלחץ ! הלכוד מתפרק סופית (ל''ת)

    אזרח, 15/03/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תראו היום בערב את הפנים של ביבי !

    ביבי הולך הביתה, 15/03/06 17:52

    הוא יותר בהלם מאשר אלה שיצאו החוצה בתחתונים
    נעלמה לו המפלגה ועכשיו אולמרט הוכיח שהוא מה הוא יודע.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אבו מאזן

    שלמה, 15/03/06 17:51

    איך לקח לצהל חצי שעה להגיע לכלא יריחו? כנראה שהיתה כאן פאשלה. אולי הבריטים וארה'ב הפריעו לנו. אחרת היינו יכולים לעשות זאת בעשרים דקות.
    מדובר כאן בצהל ולא באספסוף שלך

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אבו מי? (ל''ת)

    אריק, 15/03/06 17:48

    הגב לתגובה זו

    • אבו מאזן התשלומים לחודש יוני (ל''ת)

      יוסי, 15/03/06 18:30

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    בחירות! בחירות! בחירות! בחירות! בחירות!

    *ישראלי*, 15/03/06 17:38

    ''הפעולה ביריחו היא פשע מובהק שלכם'' ????

    לא נכון !!!

    הפעולה ביריחו תיתה פעולה פוליטית מובהקת !

    בחירות, בחירות, בחירות, בחירות!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט טיפש. חכם היה מונע יציאת הפקחים ועושה זאת בשקט (ל''ת)

    דוביק, 15/03/06 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תרגיל מבריק ומסריח בתזמון מעולה (ל''ת)

    משה בודק, 15/03/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    קדימה טובה בתחתונים. אולמרט = ברק2 +אינתיפאדה (ל''ת)

    ירושלמי, 15/03/06 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    סקופ לכתומים-אם מחר תזרח השמש זה תעלול בחירות של אולמרט

    וספין של אדלר!, 15/03/06 17:26

    תזכרו איפה ראיתם לראשונה

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אתם מחפשים קורבנות לשלום?

    sush, 15/03/06 17:19

    משחק מילים כל הרוצחים שנתפסו מוקדם או מאוחר יחסלו את אבו מאזן לא שום חשש שאלה של זמן

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הרוצחים ישוחררו יום אחרי הבחירות

    @ בנצי-א @, 15/03/06 17:16

    קואליציה של מגרשי יהודים ואוסלואיסתים
    ימצאו סעיף שאי אפשר להעמידם לדין
    ישלמו פיצויים לחמס
    על הרס בכלא
    ויסבירו
    דברים שרואים משם לא רואים ביריחו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ר-ק ע-ל-ה י-ר-ו-ק !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תתעוררו!!!!!!!, 15/03/06 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל הכבוד למר אולמרט - ראש הממשלה הבא שלנו!!! (ל''ת)

    אביב, 15/03/06 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פחדן ושקרן-במקרה הוא היה באירופה...

    שפינוזה, 15/03/06 17:00

    אבו מאזן הוא חלק מההצגה הגדולה. ברור שישראל ידעה בדיוק מתי יצאו הפקחים מהכלא אבל ברור גם שאבו מאזן ידע בדיוק מה עומד להתרחש ברגע שהודיע על כוונתו לשחרר את הרוצחים ושאר האסירים.
    ובדיוק כמו קודמו עראפאת שברגע שהמצב בשטח היה מסתבך היה עולה על מטוס ומטייל בעולם כך גם אבו מאזן שהגדיל לעשות ועולה על המטוס ובורח מהשטח עוד לפני שמתחיל הבלאגן והכל לגמרי במקרה....
    אבו מאזן מנסה להסתיר מהפלשתינאים את מעורבותו בפעולה ביריחו ולכן מאשים את ישראל ארצות הברית והבריטים.
    יש מספיק גורמים בשטחים שיודעים זאת...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צה''ל ניצח בשישה ימים את כל הערבים

    נעמן, 15/03/06 16:58

    למי ששכח -
    צה''ל ניצח בשישה ימים את כל מדינות ערב התוקפניות.
    אז לתפוס רוצחים פלשתינאים מתועבים זה לא סיפור גדול.

    הגב לתגובה זו

    • היתה פעולה לעניין ומוצלחת

      מה רע, 15/03/06 17:20

      לא אנטבה ולא נחיתה על הירח.
      חוץ מזה גם המסר שלה חשוב-בלי לשוש אלי קרבות מיותרים,כמובן.

      הגב לתגובה זו

      • עוד ניצחון כזה ואבדנו

        קורדובה, 15/03/06 18:50

        ה

        הגב לתגובה זו

    • קצת פרופורציה

      אחד, 15/03/06 23:18

      שלום
      בשנת 1973 לקח לצבא המצרי פחות מ6 שעות מלהרוס את כל קו ברלב שנבנה במשך 4 שנים - שאז טענו שהוא הכי חזק בעולם .
      ימים עוד יגידו

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד לצה''ל, יורם גאון וקדימה

    יוסי, 15/03/06 16:55

    להרקולסים!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תגובה ל 18

    איציק, 15/03/06 16:52

    תענה לי בבקשה אחמד, מוחמד ומי שלא יהיה מי זה בכלל העם הפלשתיני ,מאין הגיע ומה המקור שלו , והיה והמקור הוא מעם הפלשתי אזי המקום היחידי הוא ברצועת עזה .

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    המציאו חגורות נפץ ומתלוננים על תחתונים (ל''ת)

    נו באמת, 15/03/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    העסקה של אולמרט והערבים:אני אבחר

    על הגב שלכם, 15/03/06 16:47

    אתן לכם את הכל בחינם. שווה לשני הצדדים. רק אנחנו נאכל את החרא.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    על תחתונים, חזיות ואלג'זירה...

    בוקסר, 15/03/06 16:46

    גם אני שאלתי את עצמי מה עושים שם כל אלה ללא המכנסיים.
    אז מלבד העובדה שחלקם נראו דוקא די מרוצים מהבריזה המרעננת במהלך צפייה בהצגה הכי טובה בעיר, שמתי לב שהתמונות הללו שודרו אך ורק ברשתות הטלוויזיה הערביות.
    כל הכתבים שומרי החוק והסדר הורחקו מהמקום למרחק שממנו לא ניתן להבחין בין מאצ'תונים ובוקסר.

    נדמה לי שהביקורת הערבית צריכה להיות מופנית לכתבי אלג'זירה שאיפשרו את ההצצה המשפילה ולא לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בגדוד הנח''ל ובימ''ר אין אף אחד שתומך ב''ק-קדימה''

    ימני, 15/03/06 16:45

    אז תחתוני-קקדימה, תפסיקו לנכס לעצמכם את ה''נצחון הגדול'' על קומץ ערבושים בתחתונים.

    הגב לתגובה זו

    • איך ברור שאתה ג'ובניק ! (ל''ת)

      קישקושיהו, 15/03/06 17:23

      הגב לתגובה זו

      • דווקא לא! שיריונאי.

        ימני, 16/03/06 05:01

        אבל אתה באמת קישקוש. ותפסיד את תחתוניך ביום הבחירות.

        הגב לתגובה זו

    • הכוונה לנח''ל החרדי, נכון? עזוב, חננות. (ל''ת)

      חבלה מוצנחת, 15/03/06 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודק , וואלה צודק בחיית הזקן של הנביא מוחמד . איך ? (ל''ת)

    מחמוד עישא, 15/03/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ואתה הפושע מאחריי כל הבלגן (ל''ת)

    בלונדינית, 15/03/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט אתה ענק! איך הוצאת אותם בתחתונים מיללים כמו חתולים!

    הילה, 15/03/06 16:40

    החזרת את הכבוד של ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה להילה

      ה, 15/03/06 23:19

      הילה חמודה
      החיים מלאי הפתעות
      היום צחוק
      אבל אי אפשר למנוע את מה שיקרה בהמשך
      התוצאה מן הסתם לא תצחיק אותך

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    באמת איך הצבא הספיק

    מאזן, 15/03/06 16:38

    להגיע לפני שנתנו לרוצחים לברוח ?
    ממש שערורויה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא לתת במה למחבלים

    אילן, 15/03/06 16:35

    אני חושב שהגיע הזמן להתעלם מכל הצהרה של מאזן או רוצחי זאבי
    או הנייה או משעל או לפרסם מה אמא של מתאבד אומרת.
    שילכו לאל ג'זירה אם הם רוצים לדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איך אתם רוצים שנצביע ''ביבי'' כשאפילו המפלגה שלו נעלמה ?

    שאלה רצינית, 15/03/06 16:31

    אפילו אנשי הליכוד בקושי מופיעים לתמוך במועמד שלהם.
    ומאיתנו אתם מבקשים שנצביע בשבילו ?

    הגב לתגובה זו

    • את תחתוני המחבלים אתם תקחו !

      עליונים, 15/03/06 16:41

      כי את של קדימה, תפסידו ביום הבחירות.

      הגב לתגובה זו

      • מה בדיוק רצית להגיד ? (ל''ת)

        קישקושיהו, 15/03/06 17:21

        הגב לתגובה זו

    • איך האירופאים משלמים כל כך הרבה ... (ל''ת)

      בשביל כאלה, 15/03/06 17:08

      הגב לתגובה זו

      • שאלו אותך שאלה רצינית והתשובה לא ממש מובנת ?

        שאלה רצינית, 15/03/06 17:36

        איפה סילבן ? מספר 2 בליכוד
        איפה לימור לבנת בקושי נראית ?
        איפה גדעון סער ?
        דני נווה נעלם ?
        רובי ריבלין נדיר לראות אותו ?
        כל השאר בקושי נראים

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    צודק!! האמריקאים והבריטים עשו יד

    רלי, 15/03/06 16:28

    אחת עם אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • דפקו את הערבים ואת הליכוד במכה אחת!!!! (ל''ת)

      אלון, 15/03/06 16:40

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאזן, למה לא שמענו אותך כשזאבי נירצח? (ל''ת)

    זה לא פשע, 15/03/06 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט יצא גדול, ביבי יצא בתחתונים, קדימה ישראל!

    צבי, 15/03/06 16:21

    מי זה אבו מאזן? לא מכיר...

    הגב לתגובה זו

    • מי זה אולמרט כתב בעיתון מחנה (ל''ת)

      במבה, 15/03/06 16:33

      הגב לתגובה זו

    • מזה אולמרט?

      כן?כן!, 15/03/06 16:44

      למה לא שמענו שהגיע משיח?

      הגב לתגובה זו

      • ר' תגובה 23 (ל''ת)

        כל המוסיף גורע, 15/03/06 17:21

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    לאחר ההצלחה בבוקר ביבי מכנס כעת ''מטבחון מדיני''

    ביבי הולך הביתה, 15/03/06 16:18

    לאור ההצלחה של ההתכנסות הביטחונית בבוקר בה הוחלט על צעדים טקטים במשחק השחמט של ביבי נגד אביו.
    ביבי החליט על כינוס ''מטבחון מדיני'' בו הוא יבדוק אילו מדינות יסכימו לארח אותו לאחר הבחירות. היעד המועדף הוא ניו-יורק בקיץ וכמובן שהוא מחפש איזה דיל טוב לטיסה .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני אגיד לך אבו מאזן מה המרחק

    מ''צ, 15/03/06 16:12

    מצומת אלמוג לעיר יריחו בהליכה שעתיים וברכב 10 דקות, אז אים לקח לצה''ל חצי שעה, זה כדי לעצור בדרך ל...קפה.

    הגב לתגובה זו

    • GREAT response! (ל''ת)

      AvnerA, 15/03/06 16:28

      הגב לתגובה זו

      • מוחמד,פעמים חפה (ל''ת)

        אילן, 15/03/06 18:36

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    צודק. גימיק נוסף של אדלר- אולמרט ...

    כדי שגם אתה, 15/03/06 16:08

    והתרגיל מצליח
    עובדה, אתה ממשיך לתמוך ב''קדימה''
    ואין לך סיבה הנראית לעין

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''איך הם הגיעו למקום תוך חצי שעה?''

    אלעד, 15/03/06 16:08

    זה נקרא מודיעין, לא משהו שאומה הצעירה הזו תבין...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה מי שהשמאל מכנה,פרגמטי,מתון,איש שלום,.יפי נפש עלובים (ל''ת)

    אני שונא אתכם, 15/03/06 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מיהו טרוריסט ?: תיכנסו ואשמח לקבל תגובות

    פלסטיני, 15/03/06 16:01

    485 יישובים פלסטינים נחרבו ב 1948

    134 אלף פלסטינים נהרגו מאז 1948.

    הגדה ועזה נכבשו ב 1967 כדי להתנחל שם ולהישאר (ראה היישובים)

    רצח יומי של ילדים ואזרחים פלסטינים והרעבה של עם שלם.

    תמשיכו כך אבל אנא לא להתהדר בנוצות שלא לכם ''העם המוסרי ביותר.. הצבא המוסרי ביותר''.

    הרי חוץ מבוש שהוא טרוריסט וטמבל המאה אף אחד אינו מאמין בכך.

    אגב.. רוב ידיעותיכם ההיסטוריות והסוציולוגיות מבססות על דיסאינפורמציה והמצאות ומכאן הבורות של רובכם.. למשל רובכם בטוח שהערבים ב 1948 נליחמו עם יותר חיילים ..שקר (ישראל החזיקה בצבאר גדול יותר ובנשק יותר טוב.. כנ''ל ב 1967.... ורובכם בטוח שהערבים פתחו במלחמת 1967 וזה גם שקר.... ורובכם בטוח שהערבים קמו וברחו ב 1948 ... אבל האמת רובם הועמסו על משאיות .. לא לפני שנעשו 28 מעשי טבח נוסח דיר יאסין...

    ולכן ''השכל והמוח'' של רובכם שטוף בחוסר ידע וזה מסביר לי את רוב תשובותיכם שמצד אחד מקוממות אך מצד שני אני אומר לעצמי... ''מה לעשות.. זה כל מה שהם יודעים .. כך חונכו''

    יום טוב לשפויים שביניכם (אני חייב להגיד שלא מצאתי הרבה בתגובות)

    הגב לתגובה זו

    • הם קורבנות הפרופגנדה הציונית ..לבי נכמר בקרבי עליהם (ל''ת)

      ערבי, 15/03/06 16:10

      הגב לתגובה זו

      • אם הייתם בודקים את ספרי ההיסטוריה

        אייל, 15/03/06 16:51

        האמיתיים, ולא השטויות התעמולתיות שמספרים לכם, הייתם יודעים שב 1948 כשהשלטון הבריטי עזב את הארץ, האו''ם החליט שבמקום יוקמו שתי מדינות, ישראלית ופלסטינית, כשירושליים היא עיר נייטרלית, אנחנו היינו מוכנים בכיף לחיות איתכם בשלום, אבל באותו היום צבאות של מדינות כמו מצריים, עירק וסוריה פתחו במתקפה במטרה לכבוש את כל השטח ולהעיף את כל היהודים לים, לצבאות ערב היו טנקים ומטוסים וצבאות מאורגנים, ליהודים, שגם ככה היו במיעוט מספרי לא הייתה בקושי תחמושת.


        אתם תקפתם אותנו, אנחנו ניצחנו, וכבר כמעט 60 שנה אתם מתבכיינים על זה שאנחנו כבשנו אותכם, תפסיקו כבר לזיין את השכל, רק בגללכם אין שלום בין שני העמים שלנו, כל פעם שניסינו לדבר איתכם, חטפנו סטירה בפנים, אם אתם לא רוצים שלום, שיהיה, אבל תפסיקו להתבכיין.

        הגב לתגובה זו

        • Great answer (ל''ת)

          Eli, 15/03/06 17:28

          הגב לתגובה זו

    • השקרים הפתטים שלך לא שווים תגובה (ל''ת)

      אמיר, 15/03/06 16:19

      הגב לתגובה זו

      • וגם את השם שלי גנבת יא אמיר....איפה הבושה?!

        ערבי, 15/03/06 16:27

        למה לא קוראים לכך עמיר?זה לא נשמע כמו שם של ערבי.

        הגב לתגובה זו

        • אמיר זה

          אמיר, 15/03/06 19:28

          צמרת של עץ יא מעאפן

          הגב לתגובה זו

          • אתה בור ועם האדמה...חפש במילון של איבן שושן תחת הערך ''אמיר'' (ל''ת)

            ערבי, 15/03/06 20:05

            הגב לתגובה זו

          • עמך הסליחה אני טעיתי... (ל''ת)

            ערבי, 15/03/06 20:38

            הגב לתגובה זו

    • שלום לך

      יהודיה, 15/03/06 16:28

      תראה, אין לי מושג במספרים כמה מתו לנו וכמה ןכם, אבל בוא נודה שגם לנו מתו הרבה יותר ממאה אלף בכל המלחמות, פיגועים ושאר מעשי טרור.
      בוא נודה גם שגם שלושת רבעי ממה שכתבת כאן זה גם עניין של חינוך ומה סיפרו לך.
      בוא נודה גם שבקוראן לא רשומה אפילו מילה על ירושלים ועל ארץ הקודש שהיא של הערבים.
      בוא נודה בעובדה המזעזעת הזאת שלרצוח ילדים ולפוצץ אוטובוסים זה גם לא מוסיף לרקורד שלכם.
      ובוא נודה בפעם האחרונה שלערבים יש המון מדינות ערביות וליהודים יש רק אבל רק את ישראל, זה אומר שאין לנו כל כך לאן ללכת.
      בוא ותראה שזה קצת מוזר שכל המדינות הערביות האחרות לא מוכנות לעשות ''עלייה'' ולקלוט את הפלסטינים.
      וחוץ מזה שמדינה קיבלתם. נשק קיבלתם. תקציבים קיבלתם. אבל יש בעיה אחת - במקום לנווט את הכסף לאן שצריך הוא הולך לטרור ולא לפיתוח.
      מצטערת, אבל גם לנו לא טוב

      הגב לתגובה זו

    • טרור זה לפגוע בכוונה באזרחים חסרי מגן. (ל''ת)

      זו צורת הלחימה, 15/03/06 16:40

      הגב לתגובה זו

    • גם אתה רוצה לצאת בתחתונים? אין בעיה אפשר לסדר לך. (ל''ת)

      קדימה ישראל, 15/03/06 16:43

      הגב לתגובה זו

    • צודק!היינו צריכים לחסל אותך עוד כשהיית יונק!טעות ותפיסה של ההגנה... (ל''ת)

      פלמ''ח, 15/03/06 16:43

      הגב לתגובה זו

    • יאבו מומוטאל...מי לימד אותך כ''כ יפה לכתוב עברית? (ל''ת)

      אבו חומוס, 15/03/06 16:45

      הגב לתגובה זו

      • החברות היהודיות הרבות שלי (ל''ת)

        18, 15/03/06 18:39

        הגב לתגובה זו

        • יואו,איך אנחנו מתרגזים

          תהיה בריא, 15/03/06 19:18

          רק תתבגרו כבר

          הגב לתגובה זו

    • אגב,לפני הציונות לא ידעתם להגיד 'פלסטיני' אמרתם על עצמכם 'ערבי'

      כך שבעצם אנחנו, 15/03/06 17:02

      פלסטיין הוא במקור שם מערבי (רומאי) ולא ערבי.
      לערבים המקומיים לא היה שם מקורי משל עצמם ומוגדר לאיזור שבין הים לירדן.
      ערבים אפילו לא יכולים להגות P ...
      אבל זרמו הרבה מים בירדן-
      צאו קצת מהפופיק של עצמכם,תתבגרו כבר,תחשבו גם על הצד השני , תסתפקו בלאומיות ותרדו מהלאומנות.
      ואולי יהיה בסדר.

      הגב לתגובה זו

    • תשובה לערבי

      לוציפר, 15/03/06 17:09

      את כל ההרס והחורבן שנגרם לכם עשו בהתחלה כמה מאות אלפי יהודים רובם ניצולי שואה
      מאז ב67 ו-73 ניצחנו אותכם עם כל מדינות ערב ביחד
      תאר לך מה נעשה לכם בפעם הבאה
      אנחנו לא חושבים שאנחנו עם נבחר או עם בעל מוסר גבוהה אנחנו בטוחים בזה ויש לנו הוכחות רבות ומגוונות

      א. שאנו העם הנבחר שהביא את המונוטאיזם לעולם
      ב. אנחנו עם של גאונים וכמוסלמי אתה צריך לדעת שגם ההיסטוריה שלכם בתקופת הזוהר של האיסלם ההנהגה שלכם נסמכה על חכמים יהודים
      ג. על התרומה היהודית לתרבות האנושית אין צורך להכביר מילים אתה בטח יודע עליה
      אם היתה ערבי חכם היתה יודע שעדיף לך להגר אין לכם כל תקווה
      אנחנו ממלאים הבטחה אלוהית לחזור לארצנו ואפילו הקוראן שלכם יודע שהיהודים זה בני ישראל
      בי בי או שניפגש בנכבה הבאה

      הגב לתגובה זו

    • טירור זה גם לשמר אנשים בכוונה ב'מחנות פליטים' (ל''ת)

      60 שנה !, 15/03/06 17:24

      הגב לתגובה זו

    • שיעור בהיסטוריה

      ההיסטוריון, 15/03/06 17:26

      1. לאום וירושלים ? ישראל היתה למדינה ב - 1312 לפנה''ס, אלפיים שנים לפני קום האיסלאם
      2. פליטים ערבים בישראל החלו להזדהות כפלשטינאים ב- 1967, שני עשורים אחרי הקמת מדינת ישראל המודרנית.
      3. לאחר כיבוש הארץ ב- 1272 לפנה''ס היהודים שלטו בארץ אלף שנים והיתה להם נוכחות רצופה בה במשך 3,300 שנים.
      4. השליטה הערבית היחידה לאחר הכיבוש ב- 635 לפה''ס נמשכה רק 22 שנה.
      5. במשך יותר מ- 3,300 שנים ירושלים היתה הבירה היהודית. ירושלים מעולם לא היתה בירתה של ישות ערבית או מוסלמית. אפילו הירדנים, כשהם כבשו את ירושלים, לא עשו אותה לבירתם ומנהיגים ערביים לא ביקרו בה.
      6. ירושלים נזכרת יותר מ- 700 פעמים בתנ''ך ואף לא פעם אחת בקוראן.
      7. דוד המלך ייסד את העיר ירושלים, רגלו של מוחמד לא דרכה בה.
      8. יהודים מתפללים עם פניהם מופנות אל ירושלים, מוסלמים מתפללים כשפניהם למכה. אם הם נמצאים בין ירושלים למכה אז פניהם למכה ואחוריהם לירושלים.
      9. פליטים ערבים ויהודים ? ב- 1948 מנהיגי ערב עודדו את הפליטים הערבים לצאת מישראל במבטיחם לטהר את הארץ מיהודים. שישים ושמונה אחוזים מהם ברחו בלי לראות חייל ישראלי בכלל.
      10. פליטים יהודים נאלצו לברוח מארצות ערביות בגלל אלימות, רדיפות ופוגרומים מצדם של הערבים.
      11. מספר הערבים אשר יצאו ב- 1948 מישראל מוערך כ- 630,000. מספר הפליטים היהודים מארצות ערב מוערך באותו המספר.
      12. הפליטים הערבים בכוונה לא נקלטו בארצות הערביות, למרות שטחן הענק. מתוך 100,000,000 פליטים בעולם מאז מלחמת העולם השניה, הם מהווים הקבוצה היחידה שלא נקלטה או השתלבה בארצות עמם. הפליטים היהודים נקלטו כולם בישראל, מדינה לא יותר גדולה מניו ג'רסי.
      13. המאבק הערבי-ישראלי ? לערבים יש שמונה מדינות, לא כולל פלשטין. יש רק מדינה יהודית אחת. הערבים יזמו את כל חמש המלחמות והפסידו. ישראל התגוננה כל פעם וניצחה.
      14. אמנת הפת''ח עדיין דורשת השמדת ישראל. ישראל מסרה לפלשטינאיים רוב שטחה של הגדה המערבית, אוטונומיה תחת הרשות הפלשטינית, וסיפקה להם נשק.
      15. בזמן השלטון הירדני, אתרים יהודים קדושים בוזזו וליהודים נשללה זכות הגישה אליהם. בשלטון היהודי כל האתרים המוסלמים והנוצרים נשמרו ונפתחה הגישה אליהם למאמיני כל הדתות.
      16. ישראל והערבים באו''ם ? מתוך 175 החלטות מועצת הביטחון עד 1990, 97 היו נגד ישראל.
      17. מתוך 690 החלטות העצרת הכללית עד 1990, 429 היו נגד ישראל.
      18. האו''ם שתק כאשר נהרסו 58 בתי כנסת בירושלים ע''י הירדנים.
      19. האו''ם שתק כאשר הירדנים בשיטתיות חללו את בית הקברות היהודי העתיק בהר הזיתים.
      20. האו''ם שתק כאשר הירדנים אכפו מדיניות כמו אפרטהייד שמנעה מיהודים להגיע להר הבית ולכותל המערבי.

      אלה הם זמנים נוראים. אנו חייבים לשאול את עצמנו מה צריך להיות תפקידנו. מה נספר לנכדינו שעשינו כאשר היתה נקודת מפנה בגורל היהודים, הזדמנות להשפיע?

      הגב לתגובה זו

    • ''ויפתח ה' את פי האתון''שכחת מהיכן ואיך ''נבראת'' ''נוצרת'' (ל''ת)

      מיכה נאור, 15/03/06 17:40

      הגב לתגובה זו

    • תראה,אתם בשלב ילדותי של גיבוש זהות ואתה מסתובב עם דף מסרים

      אנחנו היינו שם, 15/03/06 17:44

      כתבתי קודם תשובה מפורטת אבל זה לא הופיע ואני מתעצל לחזור על זה

      הגב לתגובה זו

    • בוא נגיד שאתם לא מסוגלים לווכוח פנימי על מותר/אסור

      דגש על פנימי, 15/03/06 17:49

      אין בכלל אפשרות לדבר על מוסר ללא מותר/אסור

      הגב לתגובה זו

    • בטקבקים בעברית,למשל,תמצא יהודים מטיפים מוסר ליהודים. אבל לא תמצא

      שערבים יטיפו, 15/03/06 18:04

      אפרופו מוסר,למשל.

      הגב לתגובה זו

    • תתקשר ליוסי ביילין שיעזור לך בתגובות...

      תקשורת עויינת!, 15/03/06 18:14

      הוא מאוד ישמח להיות איתך.(וגם עם החמס...)

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 18

      א.א., 15/03/06 18:57

      כל כך הרבה מגיבים לאידיוט אחד,
      אתם חושבים שעם מוח(???) כמו שלו, מעוות ושטוף הוא מסוגל להבין אותכם.

      הגב לתגובה זו

      • למה הגבת ? זה נוגד את הקונספציה שלך...

        18, 15/03/06 22:43

        שצריך להתעלם ולא להגיב...

        הצחקתני..

        קשה לך עם העברית של.. ויותר קשה לך עם העובדות ולכן הסתפקת במשפט סתמי...

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    אין מה להתפאר. התבזינו לאחרונה יותר.

    אילן, 15/03/06 15:58

    אחרי כל המכות והזלזול שישראל סופגת מהפלסטינים, הפעולה (הטובה לכשעצמה) אינה מכסה על הבזיון.
    רק יד קשה וכניסה לשטחים על כל קסאם או פיגוע ישיגו את התוצאה המקווה.

    הגב לתגובה זו

    • רק שחרור הארץ מנוכחות המרצחים האלה (ל''ת)

      תנקה את פשעי, 15/03/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ביבי מבקש את עזרת הציבור ! (כנסו)

    ביבי הולך הביתה, 15/03/06 15:57

    עיזרו לביבי למצוא את סילבן ועוד כמה ''חברים'' שהוא לא זוכר את שמם !
    הם הבטיחו לעזור לו בבחירות ונעלמו .

    הגב לתגובה זו

    • 16 אין לך מושג, כמה שאתה צודק (ל''ת)

      רודף צדק, 15/03/06 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בחיי רק אחריות על עצמם לא לוקחים אלו,למה לא צעק לפני כן שהוא נגד (ל''ת)

    שחרורם ?, 15/03/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טעות גדולה של הצבא ששוב שוכח את הכח של תמונה בעיתון

    האזרח ק', 15/03/06 15:40

    המטרה הייתה להוציא את המחבלים לא להשפיל את כל הפלסטינים. התמונות האלו של שוטרים הולכים בתחתונים עושות רק רע ומיותרות לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • יצאו בתחתונים

      אריה.נ, 15/03/06 16:00

      הוצאת האסירים בתחתונים לא היתה לשם השפלה אלה להבטחת בטחונם של החיילים. אין שום אמון באלו אשר מחביאים מטעני חבלה מתחת לבגדיהם ומוכנים להרוג את עצמם ועוד עשרות מחבריהם רק על מנת לפגוע בחייל אחד.

      הגב לתגובה זו

    • כן אתה צודק זה לא מכובד אבל

      יצחק, 15/03/06 19:01

      לא הצלמים שלנו צילמו זאת אלה עיתונאים פלסטינאים ולהם היה חשוב להראות זאת

      הגב לתגובה זו

    • תגיד לצלמי אל ג'אזירה (ל''ת)

      !, 15/03/06 20:33

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לאחר השמחה על לכידת רוצחי גנדי...הסכמים שרון חתם עם...

    ג'ון, 15/03/06 15:35

    ...הרשות הפלשתינית בתמורה על הויתורים בציר 'פילדלפי'...ההתנתקות מרצועת עזה...ומעבר הגבול המצרי...ההסכמים נמחקו...והיו לפיסות ניר...וחשפו את הגבול הדרומי לקסאמים והברחות נשק...אולמרט מסוכן לישראל...מאד...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הסיכוי היחיד להגיע לשלום...

    צ. בר-ליין, 15/03/06 15:33

    הסיכוי היחיד להגיע לשלום הוא אם שני הצדדים יגיעו למסקנה שעליהם לוותר למען השגת שלום.
    אנחנו כבר הגענו למסקנה הזאת, וכעת אנו עושים כל שביכולתנו להביא את הצד השני למסקנה שאין צורך שהוא יוותר, ממילא הוא יקבל הכל. הוא רק צריך להקצין את עמדותיו, ולהמשיך בטרור.
    אם לא נדע לעמוד על שלנו בטווח הקצר (וכן - יהיו קורבנות), אנו נשלם בהרבה יותר דם והרבה יותר קורבנות בטווח הבינוני והארוך, ובסוף לא נהיה פה.
    מי שצריך הוכחה מעשית - הסכמי אוסלו: הרבה כוונות טובות, ''התקדמות'' לשלום, ובסוף אנחנו רק סובלים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה חושב ככה לא למדת כלום...

      דודו נ., 15/03/06 16:33

      על מנת לקבל שלום מישראל צריך לקבל הסכמה מ-50% מהישראלים + 1.
      על מנת לקבל שלום מהפלשתינים אתה צריך הסכמה של 100% מכל העולם הפלשתיני.
      הערבים לעולם לא יסכימו לוותר על זכות השיבה כמו שאנחנו לא נוותר על חוק השבות.
      אין ולא יהיה שלום בינינו לכל היותר הסכמים קרים ע''ע שלום עם מצריים.

      הגב לתגובה זו

      • אם צריך להסביר לך: התנתקויות מרחיקות את השלום

        ה מה שזה אומר, 15/03/06 17:53

        אם צריך להסביר לך: התנתקויות מרחיקות את השלום

        הגב לתגובה זו

        • בדיוק להפך! להתנתק הינו צריכים כבר לפני 30 שנה! (ל''ת)

          בבה עזיזי, 15/03/06 19:08

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם בעוד 200 שנה הערבים יבכו על ההשפלה שהם ספגו אתמול

    יש מנהיגות, 15/03/06 15:23

    זה מה שנקרא מלחמה פסיכולוגית.

    הגב לתגובה זו

    • ראינו כבר את אולמרט בפרשת הדג המסריח. זה אותו אולמרט. (ל''ת)

      רפי, 15/03/06 15:35

      הגב לתגובה זו

    • מנהיג סמרטוט. השפוט של אמריקה

      רלי, 15/03/06 16:29

      בלעדי אמריקה הוא לא היה מצליח.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    האמת? לא היה צריך להוציא אותם בתחתונים

    יועץ, 15/03/06 15:22

    אבל למה לא לשמח קצת את העם בפורים?

    הגב לתגובה זו

    • מה השפלה ? על חגורת נפץ שמעת או לא? למה לסכן חייל? (ל''ת)

      די לשטויות, 15/03/06 15:50

      הגב לתגובה זו

      • למה לבייש?

        ג'וקר, 15/03/06 16:48

        אם היו מודיעים להם קודם , הם היו מכבסים את התחתונים .

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי ירצה לקחת אותם? (ל''ת)

    מיכאל, 15/03/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נלחמים בטרור מנצחים בבורסה קדימה ישראל!

    הדס, 15/03/06 15:16

    ביבי? ? מי זה בכלל??

    הגב לתגובה זו

    • בורסה

      מוטי, 15/03/06 16:10

      הדס יקרה , הריני להודיעך שאחרי הבחירות ואולי לפניהם הבורסה תיפול כי יהיה פה מצב קטסטרופלי , אז אל תתלהבי יותר מדי מהבורסה כי מכשיר לעשירים ולא לעם הפשוט , ואת נראת לי פשוטה ומתלהבת.
      ביי

      בסך הכל רוצה לשמור לך על הכסף

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפלשתינים מחפשים פתרון ?

    עמיר, 15/03/06 15:16

    איזה בדיחה. הפלשיתינים מחפשים פתרון בינלאומי !
    אחרי שאהוד ברק היה מוכן לתת להם מעל 90% משטחי יו''ש + פינוי עזה והם סרבו , איזה אידיוט יסכים לקחת אותם תחת חסותו ?
    כל מה שהם צריכים זה להשלים לחלוטין עם קיום מדינת ישראל, לוותר על זכות השיבה ומצבם ישתפר במאות %.
    הם רק צריכים לדבר עם אחיהם הפלשתינים שחיים בתול גבולות מדינת ישראל, אזרחים ישראליים, ביטוח לאומי, זכות להצביע, אפשרויות בלתי מוגבלות לחיי מסחר, חינוך חופשי ועוד ועוד,
    ואולי אז יקלטו .
    איך אמר בזמנו אבא אבן :
    '' הפלשתינים לא מפספסים שום הזדמנות לפספס''.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפלסטינאים מנסים להציל את ביבי-משחרר יאסין

    קדימה ישראל, 15/03/06 15:14

    זה לא יעזור להם אולמרט המלך!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בוז לביבי משחרר יאסין בוווז בווווז בווווווווווווווווווז

    אולמרט המלך, 15/03/06 15:13

    קדימה ישראל! ניצחנו!

    הגב לתגובה זו

    • לתפוס אסירים בכלא הוא יודע מה עם 18 קסמים ? (ל''ת)

      רק לא אולמרט, 15/03/06 15:32

      הגב לתגובה זו

    • שמאלמרט הביא את יורשי יאסין לשלטון,שמאלמרט אינו ראוי לתפקיד רה''ם (ל''ת)

      גבי, 15/03/06 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    פעולת צהל

    יוסי כהן, 15/03/06 15:02

    כך הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רעיון שלי ממזמן, הם צריכים ועדה קרואה

    שיעזרו להם לגבש, 15/03/06 14:47

    באמת

    הגב לתגובה זו

    • יש להם! ועדה קרועה... (ל''ת)

      בבה עזיזי, 15/03/06 19:10

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הליכוד והרשות מתפרקים ביחד ! אירוני משהו (ל''ת)

    גדי, 15/03/06 14:44

    הגב לתגובה זו

    • ''קדימה''

      המאמין, 15/03/06 15:12

      אתמול התחיל הסוף של''קדימה, ותהליך המוות אוס-לא!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    קצת סבלנות

    פקק תנועה, 15/03/06 14:43

    חברה פוחזים ליהודים זה לקח. 2000 שנה ליבנות את מדינתם מחדש אומנם לא כמו שהיה להם פעם אבל משהו צולע בכול זאת יש.

    הגב לתגובה זו

    • קודם תלמד לכתוב בעברית

      יוני שמחוני, 15/03/06 15:20

      ואחר כך תעז להראות לנו כמה אתה חכם. יש לך יותר שגיאות כתיב ושגיאות תחביריות מאשר מילים.

      הגב לתגובה זו

      • איזה טעויות דביל

        שאול, 15/03/06 15:33

        אולי לך יש, ''פוחזים'' כותבים ב-ח' זה שאתה לא יודע לדבר עברית, זה כבר משהוא אחר...

        הגב לתגובה זו

        • כולכם סתומים

          Amir, 15/03/06 16:45

          משהו כותבים בלי א בסוף יא תבעע

          הגב לתגובה זו

          • או שאתם צרכים מישקפיים

            פקק תנועה, 16/03/06 07:59

            או מיבחנים חוזרים בהבנת הניקרא

            הגב לתגובה זו

        • פוחזים כותבים ב-ז' (ל''ת)

          לא דביל, 15/03/06 16:52

          הגב לתגובה זו

      • כל מדינה זקוקה לפקק....

        שמעון 101, 15/03/06 15:45

        תן לו לחיות כמו שהוא יודע....

        הגב לתגובה זו

      • יוני שמחוני -עזוב את הדקדוק, את המסר הבנת? (ל''ת)

        אריק, 15/03/06 15:58

        הגב לתגובה זו

      • BUT HE IS RIGHT THIS COUNTRY IS FUCKED UP

        MEIR YAEIR, 16/03/06 00:46

        BECUSE OF PEOPLE LIKE YOU YONI... YONI YOU ARE NOT SIMCHA AT ALL..YOU DON'T LIKE WHAT HE SAY SO YOU ATAK HIS SPELING ..SO FUCK YOU TOO ..AND YOU CAN TELL ME ABUT MY SPELING TOO ..AT THE END HE IS RIGHT

        הגב לתגובה זו