• 39.

    בחברה דמוקרטית המכבדת את עצמה,צריכים להגיע לחקר האמת ,מי נתן את

    רק לא אולמרט, 15/03/06 23:20

    ההוראה,לדרוס ילדים ולפצח ראשים !!
    שום תרוץ,לא מצדיק את הפוגרום.
    נותן ההוראה צריך לעמוד לדין.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מי שרוצה ''דם פוליטי'' זה הימין !

    avi_ram, 15/03/06 21:46

    גם אם הערותיו של ח'כ שלגי תתקבלנה , הד'ר לפילוסופיה החושב שהוא מר בטחון ימשיך לתקוף את הדרג המדיני . הועדה הזאת הוקמה בחטא מתוך נסיון נואל להביא לספין תקשרותי נוסף של עמדות הזויות שצריך לעשות הכל על מנת לנסות ולהפיל את אולמרט . זה לא יעזור לכם ורק יביא להיערכות חריפה יותר בעתיד לצורך ניקוי מוחלט של המאחזים הבלתי חוקיים , או מימוש החלטות שהבחירות יציגו כאישור במשאל עם !!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קראו את 17 ותבינו למה לא היתה פשרה

    צחי, 15/03/06 20:50

    קראו את 17 ותבינו למה לא היתה פשרה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי זה בכלל השלגי הזה????

    חכם עזרא, 15/03/06 19:26

    מאיפה הוא צץ ? אה כן מממפלגת שינוי שר''י או חץ יש''ו , לא משנה עוד 13 יום ושלגי יחזור להיות עו''ד מובטל שיספור אוטובוסים בבית אבות גריאטרי

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המאפיה והעומד בראשה,צריך לתת את הדין ! עדיין דמוקרטיה !! (ל''ת)

    לא קדימה, 15/03/06 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תרוצים עלובים. אפשר גם אפשר היה להגיע לפשרה. לא רצו להגיע לפשרה. (ל''ת)

    אילנה, 15/03/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בושה למדינה שאלה הם נבחריה (ל''ת)

    ירון דנוך, 15/03/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שוטרי עמונה לכלא!!!

    ניצולת עמונה, 15/03/06 17:43

    לא מספיק לגנות אותם יש להעמיד אותם לדין!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אי אפשר היה להגיע לפשרה? תגידו, אתם מטומטמים? (ל''ת)

    המטיף, 15/03/06 16:35

    הגב לתגובה זו

    • לא, כנראה שאתם מטומטמים

      פשרה, 15/03/06 17:43

      ותרשה לי להפנות אותך לחוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה לגבי הפשרה ואנשים שהציעו אותה.

      הגב לתגובה זו

    • אין פשרה עם אויב (ל''ת)

      יבחוש היש''עי, 15/03/06 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    פשעי מלחמה - בפחות מזה לא ניתן אמון.

    ישעיהו, 15/03/06 16:34

    אין ספק שהמשטרה הפעילה כח באכזריות גם כנגד מתנגדים פאסיביים.

    אין ספק שהמשטרה פעלה תוך התלהטות של יצרים.

    אין ספק שהמשטרה לא חששה לפגיעה בנפש בכך השוטריה היכו באלות הפוכות בראשי המפגינים.

    אם הוועדה תעשה הנחות למשטרה מכח רצונם של מי מחבריה להאפשר לה להתפרע בעתיד ועל מנת לא לגרום לפגיעה בהרתעה הבלתי חוקית, לא נקבל את מסקנותיה.

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים שזרקו אבנים ל כ ל א !!!

      פושעים לכלא, 15/03/06 16:40

      תפסיק לשקר - כולנו ראינו את התמונות המשטרה פעלה ללא דופי ובעיני פעלה ביד רכה מידי.

      הגב לתגובה זו

      • טוב, נו,

        אחת מבית 3, 15/03/06 20:04

        זה שהייתי שם וראיתי (ו-ה-ר-ג-ש-ת-י) את השוטרים זה כנראה שקר, אשליה אופטית בלבד??

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    המתנחלים האלימים צריכים לשבת בכלא

    בושה לטיוח, 15/03/06 15:37

    בושה וחרפה, כל הוועדה הזאת באה לטשטש את האלימות הפראית שנקטו המתנחלים וכביכול מעמידה באותה שורה את הפורעים והמשטרה--- רק שכחו פרט קטן: המשטרה ביצעה את תפקידה, והמתנחלים התפרעו באלימות--- מקומם בכלא ובהקדם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תוצאות ידועות מראש

    ראובן, 15/03/06 15:22

    ברור שתוצאות הוועדה היה ידוע מראש שכאילו הדרג המדיני יצא נקי והמשטרה תצא נקיה .
    מה רוצים שהוועדה תקבע שהדרג המדיני רצה דם ?אזי יוצא שצריך לבדוק הרבה החלטות מדיניות שגויות כמו ההתנתקות למשל.
    אם יתברר שהמשטרה הפעילה אלימות מיותרת ולא פעלה לפי החוקים אזי המתנחלים צודקים וזה דבר שלא יעשה.
    אם התברר שהצבא ובמיוחד הקצינים הבכירים שלו רצו דם רצו שיהיה אלימות אזי יתברר שכל הדיבורים על נחישות ורגישות בהיתנתקות היה שקר ממהתחלה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מדינת אנרכיה אינה אוכפת כלום מלבד את עצמה (ל''ת)

    שלב הגולם, 15/03/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט היה חייב לעשות הצגה לבחירות (ל''ת)

    עמונה - הסיבה, 15/03/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    להצביע רק למפלגה שתבטיח להעמיד לדין את השוטרים על ניסיון לרצח

    מורה נבוכים, 15/03/06 14:59

    אפשר להפסיק עם כל הצביעות.
    אם זה מה שהמשטרה הצליחה לצלם 4-5 ילדים זורקים אבנים ואם השוטרים מתהלכים בנחת מתחת לבתים אז כנראה שהכל שקר אחד גדול.
    השוטרים פעלו ברצחניות למרות שלא היתה לכך שום הצדקה.
    אם אתה שונא מתנחלים אתה יכול לשמוח מזה אבל אין שום צורך לשקר ולהעליל עלילות על סלעים מסתוריים וכיו''ב.
    שום שוטר לא נפצע מכך , שכן אין סיכוי שהדבר לא היה מצולם מכל הכיוונים.
    הטענות של המתנחלים ששוטרים
    התחזו לחולים הוכחו כנכונות מעל לכל ספק סביר.
    מלחמת האחים כבר התחילה והתוצאות הם 322 פצועים לצד של המתנחלים.
    אל תיבבו כשהפצועים יהיו גם מהצד השני.

    הגב לתגובה זו

    • חלק עוד לא הבינו, עדיין, זה כנראה לוקח מעט זמן.. (ל''ת)

      תלמיד, 15/03/06 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    דבר אחד חשוב אני לא מבין

    יצחק, 15/03/06 14:57

    הצעת הפשרה של ראשי יש''ע אמרה כך:

    תוך שבוע נעביר את הבתים, ואם זה לא ילך אזי נפרק אנו בעצמנו את הבתים. אז מה הייתה הבעיה של ההצעה ? עוד שבוע??!!

    מה זה קשור לכך שאין מומוחים לניסור בתים? הרי מקס' צועצת יש''ע הייתה מגלה שא''א לעקור את הבתים, והייתה מפרקת אותם בעצמה.

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את 17 ותבין (ל''ת)

      עמון, 15/03/06 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    היסמני''קים אוכלי אדם האלו ישלמו טוב טוב הם ושולחיהם!

    מוכה ביצים וראש, 15/03/06 14:43

    יום נקם ושילם!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי משלם כאן לשמאלנים המסריחים?אני גם רוצה לעבוד -בתגובות. (ל''ת)

    ליאור קורן, 15/03/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדינת ישראל חייבת להנחית מכת מוות על ראש האנרכיסטים

    יעקב כהן, 15/03/06 14:28

    ולרסק אותם עד האחרון שבהם

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    המתנחלים צריכים לעמוד לדין

    מתנחלים נמאסתם!, 15/03/06 14:19

    על 38 שנות מרמה וסחיטה של כל ממשלות ישראל- בלי החלטות כנסת, בלי משאל עם, ובלי בג''ץ

    על בזבוז מדהים של 63 (!@!!!!!) מיליארד שקלים שיכלו להיות מופנים למקמות עבודה, לחינוך, לבתי החולים, למעונות לנשים מוכות, לתשתיות כמו כבישים ורכבות , לתרבות, לספורט, למדע, לאוניברסיטאות ועוד ועוד ועוד ועוד

    על השחרת דמותה של ישראל בעולם

    על התעללות שיטתית באוכלוסייה הפלשתינית

    על סיכול כל סיכוי לחיים נורמליים וכריתת ברית של דתייים-פנאטים וקיצוניים עם החמאס והג'יהאד

    על אלימות והסתה, על יהירות התנשאות שחצנות, גזענות, אטימות

    על רצח אמיל גרינצוויג, על המחתרת היהודית, על ברוך גולדשטיין ויורם שקולניק, על עמי פופר ומחתרת בת-עין

    על המאחזים הבלתי חוקיים, על נוער הגבעות המסומם המוסת והפרוע

    על המשיחיות המטורללת שלכם

    על חטיפת היהודת והתנ''ך לצרכים החשוכים והפשיסטים שלכם

    על רצח רבין

    והכי גרוע - על מאות חיילים ואזרחים שנהרגו בגלל ההרפתקאות המיותרות שלכם בשטחים שנכבשו ב-67' ולא שייכים לנו

    לפני 67' ועידן ההתנחלויות והכיבוש ישראל היתה מקום 1 בעולם בחינוך- במבחני מתמטיקה ומדע (מי שלא מאמין שיבדוק) , היינו חברת מופת מוסרית, עם רווחה וצדק חברתי






    לא נשכח ולא נסלח




    הגב לתגובה זו

    • אמן !!!

      קרנפי, 15/03/06 15:30

      מדוייק ביותר.

      אבל אין לנו מה לראות את חצי הכוס הריקה.... בסופו של דבר ניצחנו.
      ההתנחלויות מפונות, הגדר מוקמת, הצבא לא יושב בתוך הישובים הפלסטינים, ולאט לאט התקציבים מתפנים לדברים החשובים.
      זה לוקח זמן, אבל זה קורה

      הגב לתגובה זו

    • בעוד שבועיים 28.3.2006 יתחיל הסוף לברדק

      ישראל, 15/03/06 15:52

      בעזרת השם - קדימה תמשיך את מה ששרון התחיל - ויבוא סוף סוף הקץ לטירוף.

      מישהו צריך להעמיד את המתנחלים במקומם - וכמו שזה נראה, אולמרט הוא האיש המתאים ביותר לעשות זאת (כי ביבי לא רוצה - ופרץ לא יכול) ומי שעוד לא קלט מתחיל עכשיו לקלוט שאצל אולמרט אין יותר מידי חוכמות ומשחקים - כשהוא מחליט הוא מבצע בלי שום בירבורים.

      זאת בדיוק הסיבה שהמתנחלים בהיסטריה טוטאלית.

      רק קדימה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • צריך להעמיד אותך לדין!

      אמיר, 15/03/06 16:15

      א) על היותך שקרן שמתעלם מהעובדות. הממשלה (ממשלת המערך) שלחה אותם.

      ב) על אלימות והסתה, על יהירות התנשאות שחצנות, גזענות, אטימות וצביעות, כל כך הרבה צביעות.

      ג) על עמונה. על ריסוק גולגלות של נערים צעירים. על מעשים מגונים בנערות. על דריסת אנשים כאילו חייהם לא שווים פרוטה.

      ד) על רצח רחבעם זאבי, שלא היה קורה אם לא הייתם כל כך עיוורים.

      ה) על הפיכת המדינה הזאת למושתת על שנאת האחר. על הנחלת הערך ''מי שלא מסכים איתך הורגו'' ואם אי אפשר לרצוח אותו, תרצח את אופיו.

      ו) על שתי אינתיפאדות שקרו רק בגלל שהבאתם את ערפאת מסודן.

      ז) על הפיכת האינטילגנציה והאליטה לשמאל קיצוני משיחי שמאמין בצורה פנאטית בכת השלום.

      והגרוע מכל על רצח 5,000 ''קורבנות השלום'' שאתה ושכמותך הקרבתם על מזבח השלום.

      הגב לתגובה זו

      • אמיר, התקשרו מבלוקבאסטר....

        יריב, 15/03/06 16:40

        ביקשו שתחזיר את הסרט שאתה חי בו.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    השלגי הזה כל כך טיפש...

    חץ, 15/03/06 14:13

    הוא מנסה להזחיל את מפלגתו לקדימה ולא מבין שככה הןא ממשיך את הקו המטומטם של שינוי שיכלה להיות 20 מנדטים אבל התחנפה לשרון ולאולמרט וככה הפכה מיותרת ונפלה בגדול. למה בכלל שמישהו יצביע לאנשים מתרפסים ונטולי השגים שכאלה?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חלק נכבד מצה''ל, בנוי על 'אלו'... שלמדנו לשנוא.. ו (ל''ת)

    יש מחיר, 15/03/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אכן, הצעת הפשרה לא היתה ישימה

    אריק, 15/03/06 13:49

    ובעצם מה שנציגי יש''ע רצו זה כניעה ללא תנאי, היינו להרוס את הבתים בעצמם, כדי לחסוך עימות - אפילו עוד לפני שידעו מה המשטרה מתכננת. אבל מזוז, אולמרט וקראדי לא רצו כניעה ללא תנאי. הם רצו עימות. רצו ראשים פתוחים. רצו מתנחלים מתבוססים בדמם, מושפלים, בנות פגועות מינית. לנצל את ההזדמנות כדי ללמד לקח את האויב האידיאולוגי, אחת ולתמיד, כדי שלא יעזו יותר. אלטלנה. זהו שלטון החוק במדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • ===--- ציני חושף ומקלף מסכות ---=== (ל''ת)

      אהבתי, 15/03/06 14:42

      הגב לתגובה זו

    • מספיק להיתמם ולהטעות.

      רק, 15/03/06 16:36

      חלאס עם ההיתממות - בוא נגיד את האמת בקול חד וברור:

      אנשי מועצת ישע - רצו למנוע את התקדים, כיוון שהם מבינים היטב שבתוך כשנה - שנה וחצי תתחיל התנתקות מס 2. ולכן רצו ליצור בציבור את התחושה ש או 1. מגיעים לפשרה ולמעשה הממשלה יוצאת מגומגמת -- או 2. מבצעים התנגדות אלימה וקשה.

      אולמרט רצה להראות בדיוק את ההיפך קרי: שלא יהיה שום גימגום - ובמידה ותהיה התנגדות אלימה הצבא / משטרה יפעלו בנחישות.

      במבחן התוצאה הבתים נהרסו תוך שעתיים ולא היה שום גימגום של הממשלה.

      מסקנה: למרות כל הדמגוגיה ברור היום לכל בר דעת: שמרגע שממשלת ישראל תחליט על פינוי הוא יבוצע ללא היסוס וללא גימגום ואם תהיה התנגדות אלימה היא תטופל בהתאם.

      להתראות בקלפי: ו.. כן לקדימה.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לרק מאריק

      אריק, 15/03/06 21:03

      דבריך בדיוק מחזקים את מה שאני אומר. אין שלטון חוק, אין דמוקרטיה, אין דין ואין דיין. יש קדימה ואולמרט, ובשביל לקדם אינטרס שלהם, לא חשוב מאיזה סוג, הכל מותר.
      בעברית פשוטה קוראים לזה פאשיזם. ואתה שמח על זה, כי נדמה לך שאתם עכשיו על הגובה.
      חכה, כשאנחנו נהיה הרוב, וזה לא רחוק, אני מבטיח לך שאנחנו, בניגוד אליכם.... לא נתנהג כך.
      אבל בריוני עמונה ושולחיהם יזכו למשפט צדק וישלמו על מעשיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    המתנחבלים הם טרוריסטים לכל דבר. (ל''ת)

    אזרח, 15/03/06 13:46

    הגב לתגובה זו

    • ולכן יש לירות בהם למוות, נכון? (ל''ת)

      אזרח, 15/03/06 14:15

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד. (ל''ת)

        אנרכיסט, 15/03/06 15:01

        הגב לתגובה זו

        • ואתה מצפה שהם לא יגיבו? (ל''ת)

          עתיק, 15/03/06 15:31

          הגב לתגובה זו

          • לא ישאר מי שיגיב...

            אנרכיסט, 15/03/06 16:34

            תן לאנרכיסטים לעשות את העבודה..

            הגב לתגובה זו

            • אל תבלבל את הביצים

              ישראלי שומר חוק, 15/03/06 16:44

              אתם (האנרכיסטים) גרועים בדיוק כמו המתנחלים. גם אותכם וגם אותם צריך להעמיד במקום. אגב המתנחלים עצמם פועלים כאנרכיסטים ומצפצפים על החוק.

              הגב לתגובה זו

    • המתנחלים הם פחות גרועים מידידך/אהוביך החמאס (ל''ת)

      א.ד., 15/03/06 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי שמסכן שוטרים - לכלא!

    אזרח, 15/03/06 13:40

    מה חשוב הנושא? תקיפת שוטרים בכידוני ברזל וסלעים?!?! ומה מחר?

    הגב לתגובה זו

    • שחת גם רומחים, וחרבות, אידיוט מושלם (ל''ת)

      דניאל, 15/03/06 14:20

      הגב לתגובה זו

    • שכחת את המכוניות שהם זרקו על השוטרים ואת המשאיות שהם החביאו

      היימלר, 15/03/06 14:31

      בתוך הבתים, במטרה שיזרקו על השוטרים.

      חבל ששכחת לציין, שמשקל הסלעים היה שמונה טון (!!)

      חייבים לכלוא את מי שפוגע בשוטרים הצדיקים, המורמים מהעם, שוטר הוא לא אזרח פשוט, החוקים של האזרחים הפשוטים לא תקפים עליו, השוטר הוא קדוש, צריך להתייחס עליו כמו קדוש.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    והעמותה לקידום השחיתות אומרת:

    ''ארץ בושת''.גוגל, 15/03/06 13:40

    הכתבה הזאת לא מספיק מושחתת. ככה לא עושים עיתונות לא-חוקרת אמיתית.

    שלכם,
    ''ארץ בושת''.גוגל – העמותה לקידום השחיתות

    הגב לתגובה זו

    • סתם פרסומת ''בכוח'' למחזה הבינוני 'ארץ בושת' (ל''ת)

      בושה, 15/03/06 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תסתכלו בסרט לפני שתגיבו ...

    דניאלה, 15/03/06 13:35

    http://www.tzedektzedek.org/index.php

    ותודה ל- NRG שאיפשרו לכם לראות

    הגב לתגובה זו

    • זה לא יאומן!

      לא חשוב, 15/03/06 14:06

      סרט חזק. לא, לא לקדימה. לא לאולמרט.

      הגב לתגובה זו

    • סרט מזעזע. חובה לראות!!! (ל''ת)

      דובי, 15/03/06 14:07

      הגב לתגובה זו

    • תסתכלו בסרט..

      יפעת, 15/03/06 14:21

      מזעזע, כמו קוזקים..

      הגב לתגובה זו

    • סרט הסתה מגמתי מגוחך

      ארז, 15/03/06 14:42

      איפה הבלוקים?

      איפה האבנים?

      איפה הקללות הנאצות כלפי חיילים ושוטרים?

      למה לא צילמתם את מעשה הבנייה שהוא מעשה אלימות ברוטלי לא פחות
      מזריקת הבלוקים?

      למה לא צילמתם את ההסתה בהתנחלויות, בישיבות, במאחזים של נעיר הגבעות המסוממים האלו?

      סרט הסתה בסגנון פלשתיני-חמאסי שמתעלם מהעובדות ומהרקע

      מתנחלים נמאסתם.

      ראו תגובה 20

      הגב לתגובה זו

      • סרט זעקה שמציג את העוול המשטרתי (ל''ת)

        עוד מבקר, 15/03/06 15:24

        הגב לתגובה זו

    • סרט מצפון חובה!!!! (ל''ת)

      אוסקאר, 15/03/06 15:17

      הגב לתגובה זו

    • תמונה שווה אלף מילים (ל''ת)

      ג'קי, 15/03/06 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שטויות

    גלילי, 15/03/06 13:35

    האדון שלגי צריך לחטוף מהבריונים של המשטרה, או אשתו או בתו יטופלו על ידי השוטרים כטיפול נערות ליווי, אז הוא יבין שהמשטרה הופיעה בעמונה במקרה לכסח את הנוער, לפגוע בנערות, ולפצח את הראשים של כמה שאפשרי יותר כדי שלא יהיו יהודים בארץ אלא רק פושעים. מדובר בפשע, ומסיטים את הנושא לאפשרויות של הגשת הצעה בזמן או לא בזמן. נראה שחברי הועדה אינם מייצגים את הציבור היהודי, ולכן יש להעביר את החקירה לועדת חקירה ממלכתית. שם ייאלצו לדבר בשבועה והאמת תצא לאור. מובן שהועדה צריכה להיות מורכבת מאנשים אמינים בלי דעות קדומות. ואנשים שאינם שונאים יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • גלילי צודק! (ל''ת)

      עמיחי ושלומצי, 15/03/06 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ''אי הבהירות בהכרזה על האזור כשטח צבאי סגור''

    מוטי שחר, 15/03/06 13:34

    אם יש איזה שהוא סעיף שאינו פוליטי ושבו יכולה גם ועדת חקירה פרלמנטרית להועיל הוא למשל בקביעה האם הוכרז או לא הוכרז השטח כשטח צבאי סגור.
    לומר שיש אי בהירות זה נסיון להלך בין הטיפות בכדי להמנע מלהראות את פרצופה האמיתי של מערכת הבטחון והפרקליטות.
    צריך לזכור כי יש להחלטה הזו משמעות רבה.
    לדוגמא, סגן פרקליט המדינה טען בראיון בגל''צ (לפני ארועי עמונה) כי השטח הוכרז כשטח צבאי סגור וממילא כל מי ששוהה בו הוא עבריין פלילי.
    אם הועדה היתה מוכנה לפרסם את המצב האמיתי שבו לא היתה הכרזה כנ''ל הרי יוצא כי בפרקליטות המדינה יושב סגן פרקליט שמוכן לשקר פומבית ברדיו (גם) ולהוציא דיבה על אזרחים כאילו הם עבריינים פליליים בעוד הם אינם כאלה. ייתכן והיה מסתבר כי סגן פרקליט המדינה אינו civil servant אלא חי את האידאולוגיה הפוליטית שלו (כמו גב' ברקוביץ בזמנו).
    ממש חבל יהיה אם אפילו בנושא הזה לא תוכל הועדה לפסוק.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם הם לא התכוונו לפנות את הבתים

    שאלה, 15/03/06 13:23

    למה לא היה בפנים כלום? שום ריהוט, אוכל, כלב.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מתי יחלו המשפטים של המתנחבלים?

    בלונדיני, 15/03/06 13:20

    החוק, איך שלא ננסה לסובב את זה, הוא עדיין בידי המשטרה. בעמונה הייתה הפרק חוק אחת ברוטאלית מצד המתנחבלים, שהכו וניסו לרצוח חיילים ושוטרים ע''י זריקת בלוקים ואבנים.
    יש לערוך משפטי ראווה למטורפים האלה למען ייראו ויראו, אישית, הייתי שם אותם באותו תא עם רוצחי זאבי, זה יכול להיות מעניין. ייקראו לזה תא הקיצוניים

    הגב לתגובה זו

    • מתי יוציאו את אירגוני הסמול הסהרורי וההזוי מחוץ לחוק ?..

      cyrano, 15/03/06 13:43

      אירגונים אילו של שלום עכשיו, יש גבול ושאר מרעין בישין הם אירגונים ריאקציונים שעושים נזק בל ישוער למדינה, כדוגמאת הפנייה לבית הדין של האג בדרישה להוציא כתבי אישום נגד אנשי צבא שהורו על פעולות מניעה ושיטור במחנות הפלסטינאים ברצועה ובגדה...
      חייבים בכל מחיר להוציא אירגונים אנטי ציונים אילו מחוץ לחוק, כי הם עושים יד אחת עם החמאס לחיסולינו וחיסול המדינה כמדינה יהודית לעם היהודי

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שיסתימו המשפטים של הערבים תומכי החיזבלה, ושל השמאלנים ימ''ש שפע

      בראד, 15/03/06 13:45

      שפוגעים בכוחות הבטחון במטרה לפנות אדמות נוספות לערבים תומכי הטרור, מה שיוביל אותנו למדינת auschwitz .

      אז יחלקו לכול אחיי המתנחלים, מדליות ותעודות הוקרה, על הפטריוטיות שהם גילו בעמונה (שנחזור עליה בקרוב, בע''ה )

      הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה יפה-תואר

      מיכל, 15/03/06 13:49

      אבל בלי שכל כמו הבלונדיניות.

      הגב לתגובה זו

    • הצעת פעם משפט ראוה למחבל? יא הזוי שמאלני צורר יהודים (ל''ת)

      יהודיה גאה, 15/03/06 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    המתנחלים עצמם הם לא קבילים מבחינה אנושית והגיונית ומוסרית ויהודית (ל''ת)

    מושיקו, 15/03/06 13:17

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא קביל מבחינה

      למושיקו, 15/03/06 13:49

      הגיונית, מוסרית וכו'.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    המאפיה של קדימה פועלת בשטח.דיקטטורה !! (ל''ת)

    אזרח, 15/03/06 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מ ת ח מ ק י ם !!!

    לא צד בעניין, 15/03/06 13:12

    מר שלגי, אין צורך לגנות את המשטרה! יש לחקור פעולות לא חוקיות שלה!
    ה'מימסדיים' הצליחו לשבור את הוועדה מוראלית!!
    רק עוד שמן לגלגלי המהפכה, וכך כל טיוח!
    מורסות מתפוצצות יום אחד!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לפרק למתנחלים את הצורה

    רוני ערמון, 15/03/06 13:02

    אנרכיזים עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • ומי יפרק לך את הצורה ?

      ד.שרון, 15/03/06 13:18

      כי הרי את בטח גר באחת השכונות שנקראות בשמות ערביים, למשל שך מונס ? הלו היא רמת אביב, האם אתה מצפה שיבוא יום ויגרשו גם אותך ? או שמא אתה בכלל ערבי/מחבל ? ואם כן זה מסביר הכל !

      הגב לתגובה זו

      • החמאס יפרק לו ועוד לאלפים הצורה ... (ל''ת)

        אל תדאג, 15/03/06 13:29

        הגב לתגובה זו

        • לרוני ערמון האנרכיסט

          דנה, 15/03/06 13:54

          אתה סתם אפס מאופס ועלוב ,לשלוח את הפעילים שטופי המוח והרעל להתעמת עם חיילים בבילעין אתה יודע אך כשחוטפים אנרכיסטיך כדור בעיין הם יודעים לצעוק בבירור ''אל תירו אנחנו יהודים''.

          אפס מאופס שכמוך

          הגב לתגובה זו

          • דנה, אני אגיד אותך לאמא שלי, יא מגעילה אחת !!! (ל''ת)

            רוני ערמון, 15/03/06 14:42

            הגב לתגובה זו

          • דנה, הם אכן כאלו.. (ל''ת)

            דני, 15/03/06 15:13

            הגב לתגובה זו

    • בוא,בוא יא צפונבון-ב-10 בבירזיה.

      מתנחל מיצהר, 15/03/06 13:26

      ביננו,כולם יודעים מי יותר חזק...

      הגב לתגובה זו

      • תקא הארץ את נבלת ערמון והאנרכיסטים ימח שמם וזכרם

        ת.א, 15/03/06 13:42

        האנרכיסטים אינם אנשי שמאל הם אפילו לא אנשי שמאל קיצוני.

        האנרכיסטים הם יהודים מומרים שונאי ישראל שמטרתם היא השמדת העם היהודי בארץ ישראל ח''ו.

        האנרכיסטים פועלים בשטחים בפול טיים ג''וב וזאת מכיוון שיש להם מימון מלא מהמשומד רוני ערמון יש''ו שקיבל ירושת מיליונים מניצול שואה.

        האנרכיסטים נחשבים ליעדים בכירים של שירות הביטחון.

        ישראל זעקי מרה - מחרבייך ומשנאייך ממך יצאו !

        הגב לתגובה זו

      • מאמי, אפשר לדחות את זה ל-10:30, כי יש לי פגישה? (ל''ת)

        רוני ערמון, 15/03/06 14:40

        הגב לתגובה זו

    • מה למתנחבלים יש צורה ?????????????? (ל''ת)

      יוסי, 15/03/06 13:41

      הגב לתגובה זו

    • באנרכיה מותר לי גם לפוצץ אותך

      יאללה מכות, 15/03/06 14:02

      בוא נראה אותך, תביא את הסיסים עם העגילים והאיפור משינקין אני לוקח 20 כמוכם.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא מבין ...

    ד''ר ארוין, 15/03/06 12:58

    - שלגי לא מוכן לכלול גינוי למשטרה הברוטאלית
    - מופז ועזרא לא מוכנים שהשוטרים הרשעים יעידו בועדה
    - הרמטכ''ל מסר שתי גרסאות סותרות
    - יש בעיה חוקית בהדהרת סוסים לעבר קהל מפגינים
    - לא נעשה שימוש בכוח מרוכז של שוטרות וחיילות, לצורך פינוי נשים ונערות (אבל כן נעשה שימוש בידים של שוטרים במקומות מוסתרים)

    ואף אחד לא ייתן את הדין ?
    אין דין ואין דיין ?
    כולם פשעו - ויצאו צדיק ?

    אולי אני שתוי קצת, ולכן אני לא מבין כלום.
    אתה מבין? אתה בכלל מנסה להבין ? או שאתה אחד ממצביעי ''קדימה'' שלא רואה, לא שומע, ולא רוצה להבין ?

    הגב לתגובה זו

    • אז אני אסביר לך לאט

      תנסה לקרוא, 15/03/06 13:56

      מצד אחד, יש ביקורת טקטית על המשטרה. השוטרים אמנם נהגו באלימות יתר, וטעו בשיקול הדעת בקשר להפעלת האמצעים השונים העומדים לרשותם. זה לא דבר שלא ראינו אותו לפני זה, במגרשי כדורגל, בהפגנות אחרות וסתם בכל מיני מקרים, של מעצר גנבים וסוחרי סמים. רק שאז זה משום מה לא הפריע לך.

      מצד שני, זה לא אומר שום לגבי השאלה למה היו שם שוטרים מלכתחילה. הועדה קוביעת שהיו שם שוטרים כי היו שם עבריינים שהפרו את החוק בגלוי ולאור יום, שהתנגדו באלימות לפעולה חוקית של מדינת ישראל. המשטרה במקרה כזה אמורה לפעול, לעצור את העבריינים ולדאוג לביצוע החוק.

      הגב לתגובה זו

      • לא למה היו, אלא: כשהיו, מה הם באמת עשו שם?? (ל''ת)

        המבקר, 15/03/06 15:09

        הגב לתגובה זו

    • אתה מפוכח דוקטור!

      הסייד בחאקי, 15/03/06 14:08

      נכבדי, בלי טיפת ציניות!

      הסתיידות! הקונפורמיזם ושובל משאריות הנופך של המיתוס הישראלי הפכו לדבק, שיתייבש

      תקום כאן ישראליות שורדת, כנה, כזו שתשרוד את הפוליטיקה מלמטה.. דור שלא ידע להתכחש ולהכחיש..
      זה בהתהוות.. זה הדור של מי שהיום 'נאיבים' 'ילדים'.. כולם יהיו שם..

      המציאות החזקה מכל ולעם הזה יש גן נדיר, ניתן לשער את מהותו בעיון היסטורי ביקורתי

      חפצי חיים!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הדו''ח הסופי והמוחלט הוא - מדינת ישראל

    דו''ח סופי-פשע, 15/03/06 12:58

    מבצעת פשעים נגדנו, נגד העם היהודי, כשאין לה שום זכות לכך. למעשה, למדינה האנטישמית הזו אין בכלל זכות להתקיים בארץ היהודים.
    הפוגרום בעמונה הוא המשכו של הפוגרום בגוש קטיף, המשך הסתה נאצית בת עשרות בשנים, ולא רק לאחר מלחמת ששת הימים.
    הפושעים גם מנעו ממליוני יהודים להיכנס לארץ בשעתם.
    הדו''ח הסופי והמוחלט, שעיתוי הפוגרום נקבע בהתאם לצרכים הפוליטיים של הפושעים המנהלים את המדינה האנטישמית הזו, שאין לה שום זכות קיום. היא היתה אמורה לשמש מקלט ליהודים הנרדפים ע''י האנטישמיות, והיא כיום מובילה את האנטישמיות הבינלאומית.
    זו מדינה פושעת, של מוסדותיה פליליים. זו מדינה שהיא תועבה בעיני עולם ומלואו, ובעיקר בעיני נרדפיה!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יופי שטייניץ, עכשיו תקים ועדה לבדוק למה אולמרט הוציא מחבלים בתחתוני

    אורית, 15/03/06 12:56

    יופי שטייניץ, עכשיו תקים ועדה לבדוק למה אולמרט הוציא מחבלים בתחתונים... הרי כל מה שאולמרט עושה צריך להתקיף ככה אמרו היועצים האמריקקים של ביבי לא?

    הגב לתגובה זו

    • לילכת אורית, פוליטרוקית (ל''ת)

      א, 15/03/06 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    במקום להעמיד את השוטרים לדין

    יואב, 15/03/06 12:54

    מתפלפלים בשטויות.
    השוטרים היו אלימים בצורה נוראה. יש עדויות מצולמות. מדוע הם אינם בכלא?

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא יואב

      Joe, 15/03/06 13:19

      ואתה גם לא מתל-אביב.

      אני מכיר את יואב מתל-אביב, והוא ממש לא מסכים איתך.

      הגב לתגובה זו

      • אתה כנראה מכיר יואב אחר. האם אתה joe? ועוד מתל מונד? (ל''ת)

        יואב, 15/03/06 13:37

        הגב לתגובה זו

        • נעמן, הגשתי נגדך תלונה למשטרה

          יואב, 15/03/06 16:13

          לפני כמה ימים, על קריאה מפורשת שלך לרצח. בהתאם לתקדים בנימין כהנא, הדרך שלך לכלא סלולה.
          כמובן ששמי האמיתי הוא יואב, ואני גר בת''א.
          מגיב בשכר? זה מצחיק. הרחובות מלאים התועמלנים של קדימה שמצהירים שבחיים לא יצביעו לקדימה, והם פשוט מפחדים לחברת כח האדם תפטר אותם (אחת אמרה לי: אני מישוב שנופלים עליו קסאמים בגלל ההתנתקות!). לא נראה לי שהימין מעסיק אנשים שיגיבוץ אין לנו כספים מאירופה כמו ל''שלום עכשיו''.
          השוטרים צולמו מכים. עליהם להיות בכלא. נקודה.

          הגב לתגובה זו

      • מדובר במגיב בתלום מטעם הימין (ל''ת)

        נעמן, 15/03/06 13:44

        הגב לתגובה זו

    • יש גם צילומים שמתנחלים מכים שוטרים.

      אושרה אסף, 15/03/06 15:58

      כחול זה שמים והשמים הם הגבול!אם בים הרחב נתקל לפחות בכחול אחד ,נגיע לחוף מבטחים,שוטרי משטרת ישראל חזק ואמץ אנו מחבקים אותכם.

      הגב לתגובה זו