• 90.

    הפעולה

    מוטי, 14/03/06 22:16

    שיתוף פעולה פורה ראשון בין הממשלה לחמאס רק חבל שמנהיג החזית לא שעה לבקשתו רצונו של חלד משעל והתאמץ כיצד בלהיות שהיד

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    קדימה אולמרט לניצחון על החמאס!

    אורן, 14/03/06 20:35

    ביבי-משחרר יאסין חלש מאד מול החמאס.

    רק אולמרט מופז ודיכטר ימשיכן את דרך שרון שחיסל את יאסין ורנטיסי ינצח את החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תגובה ל-59

    אדי, 14/03/06 19:42

    לא הבנתי מה שאתה רוצה להגיד! אתה אולי אוטיסט?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מחר קדימה מזנקת ב-10 מנדטים!! תביאו לי שמפניה!

    קדימה ישראל!, 14/03/06 19:32

    ניצחנו את החמאס! הולכים קדימה!

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שקדימה זה דם פיגור שיכלי

      Avi Ecuador, 14/03/06 19:42

      תגיד מאיפה הפליצו אותך?

      הגב לתגובה זו

    • ניצחתם את החמאס?כנראה שאם בן-אדם רוצה לראות משהו אז הוא יראה אותו

      רגב, 15/03/06 10:01

      למרות שאותו מראה לא עומד במבחן המציאות
      חבורה של הזויים שהביאה לנו קאסמים לאשקלון!
      חבורה של עיוורים שהעלתה את החמאס לשלטון!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    רבכם רוקד על הדם: כל כך אוהבים דם... תיכנסו

    ערבי, 14/03/06 19:26

    כמה רוע יש בתגובות שלכם.... תיכנסו
    ערבי, 14/03/06 17:53
    485 יישובים פלסטינים נחרבו ב 1948

    134 אלף פלסטינים נהרגו מאז 1948.

    הגדה ועזה נכבשו ב 1967 כדי להתנחל שם ולהישאר (ראה היישובים)

    רצח יומי של ילדים ואזרחים פלסטינים והרעבה של עם שלם.

    תמשיכו כך אבל אנא לא להתהדר בנוצות שלא לכם ''העם המוסרי ביותר.. הצבא המוסרי ביותר''.

    הרי חוץ מבוש שהוא טרוריסט וטמבל המאה אף אחד אינו מאמין בכך.

    יום טוב לשפויים שביניכם (אני חייב להגיד שלא מצאתי הרבה בתגובות)


    הגב לתגובה זו

    • תתפלל שיהודים ילמדו ממכם לנצח

      Avi Ecuador, 14/03/06 19:46

      לא תהיה בעיה אתנית...

      הגב לתגובה זו

    • אם תמשיכו במנטליות שלכם

      Avi Ecuador, 14/03/06 19:52

      אתם הולכים לאבד מיליארדים לצערי וזה לא יהיה בישראל.
      לא שווה ההקרבה של האסלם, הוא עוד יקריב את עצמו.
      למזלה של ישראל התיאבון והעיניים שלכם גדולות ולא היא תעשה את העבודה.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ''גיבורי התהילה'',נוסח האיסלם הערבי..חחחח..,לא רוצים להיות שאהידים... (ל''ת)

    לא רוצים להיות, 14/03/06 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תתכוננו,אולמרט המזגזג הלאומי יתרפס מחר לשמאל+לערבים-מר שבשבת בפעולה (ל''ת)

    שבשבת, 14/03/06 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    די לערבים

    אריאל, 14/03/06 19:04

    מספיק שמענו כבר תגובות של ערבים שמנסים להתיפייף כאן. הם לא חלק מהעם או המדינה שלנו לא מבחינתם וגם לא מבחינת העם היהודי. אז הבנו הערבים טובים, מסכנים, צדיקים וישרים ואנחנו רעים מאוד אבל שלא יעמידו פנים כאילו הם חלק מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כל הפעולה תעמולת בחירות

    איש קדימה, 14/03/06 19:00

    אוליי מישהו יכול להסביר הגיונית מה הבעייה עם הכלא הזה : אם רוצים לחסל את הפרשה זה פשוט מאוד נותנים אולטימטום של כמה שעות או שיוצאים או שהם מחוסלים. בפועל כל היום אמצעי התקשורת מקרקרת ומקשקשת סביב העניין כל זה כדי להעצים את אולמרט ואת קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אבו מאזן מחלל וביילין יוצא במחולות, יוסי שם של פודל? (ל''ת)

    מיXתפוזים, 14/03/06 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אולמרט העלה את החמאס, ובמקום למזער נזקים, עןד מעצים אותם

    איזי, 14/03/06 18:57

    הירבים לא יכנעו ויראו שאדיוט כמו אולמרט הוא ארוחת בוקר בשבילם.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אבו מאזן-מנהל קרקס פלשתין

    עמית, 14/03/06 18:49

    רק פתי (ביילין?) מאמין למילה של אבו מאזן

    הגב לתגובה זו

    • אבו מאזן-מנהיג פלסטיני ראוי לשמו. (ל''ת)

      עמית, 14/03/06 18:58

      הגב לתגובה זו

      • אין עם כזה. (ל''ת)

        אין, 14/03/06 21:00

        הגב לתגובה זו

        • יש פה מוסלמים ערבים ,נוצרים ערבים בשראה לדוגמא

          ב.כ, 14/03/06 21:59

          המוסלמים ברובם הגיעו מירדן בעקבות המצב הכלכלי שהשתפר עם בוא היהודים שחפשו עבודה זולה
          בתחילת המאה היו פה 200000ערבים בלבד
          וראו זה פלא אוכל מאונרא עבודה וגניבות וסמים בישראל והם כבר שני מליון ועוד שתי מליון ערבים ללא זהות יושבים כפליטיפ במדינותהם ירדן סוריה וכככ

          הגב לתגובה זו

  • 78.

    אולמרט מנהיג דגול כמו מרדכי היהודי

    אורן, 14/03/06 18:48

    קדימה ישראל! קדימה לניצחון על החמאס!!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מי זה יוסי ביילין, ממרץ? אין לו סמכות מהעם! אתה מדבר באוויר! (ל''ת)

    נתנייתי, 14/03/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אולמרט בכמה חודשים חיסל יותר מחבלים מביבי ב-4 שנים!

    קדימה אולמרט!, 14/03/06 18:43

    יש מנהיג לישראל. אולמרט המלך!!!

    הגב לתגובה זו

    • חסיד שוטה המתהלל חוגר כמפתח (ל''ת)

      ישראלי, 14/03/06 18:53

      הגב לתגובה זו

    • חבל שהוציאו אותך מהכלוב...

      אני, 14/03/06 18:54

      נגמר הפרוזאק?

      הגב לתגובה זו

    • כן, שבר ראשים ואשכים ליהודים

      Avi Ecuador, 14/03/06 18:55

      ואם תרצו אולמרט ינצח יהודים

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הערבים עושים מאיתנו צחוק (ל''ת)

    עול-מרט, 14/03/06 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    את הפזמון הזה כבר שמענו

    לא ימני, 14/03/06 18:34

    בבקשה, בבקשה?... נסיון אחרון ונתנהג יפה, אני מבטיח...

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ח''כ גלאון - פמיניסטית בעד נשים וערבים בלבד!

    אביהו, 14/03/06 18:33

    ח''כ גלאון - פמיניסטית בעד נשים וערבים בלבד!
    אני נדהמתי לשמוע את ח''כ גלאון, והשקפת עולמה המעוותת בנוגע לאירועי היום, שכביכול הם קשורים לבחירות.
    הרי ברור מעל לכל ספק, שהפעולה הנ''ל היא צורך השעה, וטוב עשה ראש הממשלה הבא שלנו, מר אהוד אולמרט, שפעל כפי שפעל.
    ח''כ גלאון רגילה לפעול ולהגיש חוקים אנטי גבריים, אז תמשיכי בכך, זה מה שאת יודעת הכי טוב לעשות, ותניחי למר אולמרט לנהל את ענייני המדינה!!!

    הגב לתגובה זו

    • ח''כ גלאון - דוגמא ומופת של ח''כ, שלוחמת על שיוויון בין גברים ונשים. (ל''ת)

      אביהו, 14/03/06 18:47

      הגב לתגובה זו

      • את לא מתביישת להישתמש בשם של אביהו?!

        מאיה, 14/03/06 18:56

        דברי בשם שלך!!! בושה וחרפה ככה להיתחזות!!!

        הגב לתגובה זו

      • למגיבה ''אביהו'' תתביישי להישתמש בשם שלו!

        זהבה, 14/03/06 19:03

        הוא צודק בכל מילה שאמר, ואת יודעת זאת היטב.
        לפחות היית מדברת בשם שלך!

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    ללמד את הנבלות לקח

    כל הכבוד לצהל, 14/03/06 18:32

    על כל קסאם ופיגוע תקבלו בראש

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    צריך לזרוק כמה פצצות של טונות על הכלא, רק את זה מחבלים מבנים (ל''ת)

    דוד, 14/03/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מי זה יוסי ביילין?

    אבי, 14/03/06 18:23

    מייצג 2.5% מהעם!
    מצא מין את מינו.

    הגב לתגובה זו

    • מי זה אבי?

      יוסי ביילין, 14/03/06 18:31

      מייצג 0.000000001% מהעם!

      הגב לתגובה זו

      • בחיי שאתה יותר טמבל ממני! חשבתי שאני הטמבל האחרון! (ל''ת)

        סתם טמבל, 14/03/06 18:46

        הגב לתגובה זו

      • אבי,טעות חמורה בידך-

        הלנה היפה, 14/03/06 18:52

        יוסי ביילין אינו מייצג מאומה מן הטעם הפשוט שמעולם לא עמד לבחירות לבד .הוא עזב את מפלגת העבודה לאחר שכשל במוקדמות והשתלט על מר''צ-יחד.
        אגב נסיון לנהל פוליטיקה מאחורי גבה של ממשלה חוקית נקרא בגרמנית פוטש ! אבל יוסי ביילין הוא דמוקראט....

        הגב לתגובה זו

      • ענק!!! (ל''ת)

        אני, 14/03/06 18:53

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    להפציץ ולמחוק את הבניין!!! ואז למסור לאבו מאזן!!! (ל''ת)

    אביב, 14/03/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אבו מאזן - אז למה היו צריכים כוח בשביל שתועיל להתעורר? (ל''ת)

    פה, 14/03/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    להרוס את המבנה לא לסכן חיילים

    בני, 14/03/06 18:22

    עכשיו שמעתי בחדשות שהכוונה להשתלט על הרוצחים,,,,ואני שואל , למה לסכן לוחמים?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מבצע; תבחרו בי! (ל''ת)

    שם למבצע!, 14/03/06 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בילין מנסה להציל את הרוצחים על מנת להמשיך ולעודד טרור (ל''ת)

    בילין=טרור, 14/03/06 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ביילין אתה לא מתבייש

    דודו קים, 14/03/06 18:12

    חלאת אדם שכמוך , כשכמה רוצחים מוקפים והולכים להיות מטופלים כראוי אתה מתייצב להגנתם, אבל כאשר יש פיגוע אתה שותק תמות הלוואי

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו אתה לא מתבייש

      דודו קים, 14/03/06 18:34

      חלאת אדם שכמוך !!!

      הגב לתגובה זו

    • אמן במהרה בימנו (ל''ת)

      n, 14/03/06 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    שלא יעיזו להכניס חיילים לפריצה.

    דן, 14/03/06 18:10

    שום ועדת חקירה לא תבריא חייל פצוע אחד.

    הגב לתגובה זו

    • לא שואלים אותך !!! (ל''ת)

      דן חלוץ, 14/03/06 18:49

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    חודשים טחנתי במבנה המזויין הזה, שיהרסו אותו! (ל''ת)

    חכם ח'זקל, 14/03/06 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שוב אבו מאזן עובד על היהודים המטומטמים, וכנראה יצליח (ל''ת)

    יהודי לא מטומטם, 14/03/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עוד הוכחה

    אני, 14/03/06 17:56

    שהערבים מבינים רק כוח...לצערי.
    לפני כשבוע אמר אבו מאזן שישחרר את הנבלות, ועכשיו... הפלא ופלא שינה דעתו...

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מעניין מה החזון של ''מנהיגנו''

    Avi Ecuador, 14/03/06 17:55

    לאיזו מדינה הם שואפים להגיע?
    ישראל בתהליך שהיא עוברת היא לקראת פרור, שנאה עצמית, וביטול.
    נכנסת לחוסר מוצא.
    ישראל חייבת להגדיר לעצמה מטרה
    ולשנות כיוון.
    ומה זה אומר?
    המטרה מדינה ליהודים שנרצחו ונשנאו ועונו במשך דורות על ידי אומות העולם שיתבקש מהם לממש צדק.
    הכיוון טרנספר.
    מכאן שואלים את השאלות הנכונות איך מגיעים לזה ומה לא עושים ומה עושים ואם צריך מניפולציה או לא (ולמי אכפת מרוצחים שמטרתם להשמידנו?).
    אז אחד הדברים הברורים הוא שלא בונים את פלסטין ומוסא שרון לא צריך להיות הרצל או משה להבדיל של פלסטין וצה''ל הוא לא צבא הכנה לפלסטין שפותר אנרכיה ומחפש והורג את הרוצחים שיפתרו בעיה זמנית ויחריפו את הבעיה בעתיד.
    מה הכוונה?
    ברור לנו שיש שם רוצחים בחברת הרוצחים שנתמכת ומקבלת עידוד מהשלטון ומ''העם'' שם.
    אז מה עושים?!
    לא מתעסקים ברוצחים ובשולחיהם; מעבירים את האחריות לידיהם; את כל המחבלים עם או בלי דם על הידיים מוסרים לרשות הרוצחים (הפלסטינית) ומזהירים אותם שהם חייבים לשמור בבתי כלא על האסירים שנשפטו אצלנו לתקופות שהם נשפטו ואת אלה שחייבים משפט למסור להם ולדרוש אותם למועד המשפט בארץ.
    יוזהרו הפלסטינים ששיחרור או טרור או ניסיון טרור או תיכנון טרור יביא את ישראל לממש תוכנית אב לטרנספר לכל הפלסטינים ממערבית לירדן בשלבים לפי תוכנית אב בסיסית ויוסבר להם חד משמעית שהאחריות על רצח יהודים היא לא על מוסא שרון או על צבא הכנה לפלסטין של היום אלא עליהם.
    צה''ל יוכל לעצור בתהליך הפיכתו לצבא השמאל והערבים וישאר צבא העם היהודי שמיעודו להלחם בכיבוש המוסלמי של מדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לפטר את מופז וחלוץ מיידית.

    לפטר את, 14/03/06 17:53

    יותר מדי פשלות קורות בזמן האחרון.
    הרמטכ''ל שהוא אולי טייס מעולה, איננו מתאים לתפקידו.
    מופז לא סיים קורס קצינים מעולם וכעת רואים זאת בשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כמה רוע יש בתגובות שלכם.... תיכנסו

    ערבי, 14/03/06 17:53

    485 יישובים פלסטינים נחרבו ב 1948

    134 אלף פלסטינים נהרגו מאז 1948.

    הגדה ועזה נכבשו ב 1967 כדי להתנחל שם ולהישאר (ראה היישובים)

    רצח יומי של ילדים ואזרחים פלסטינים והרעבה של עם שלם.

    תמשיכו כך אבל אנא לא להתהדר בנוצות שלא לכם ''העםפ המוסרי ביותר.. הצבא המוסרי ביותר''.

    הרי חוץ מבוש שהוא טרוריסט וטמבל המאה אף אחד אינו מאמין בכך.

    יום טוב לשפויים שביניכם (אני חייב להגיד שלא מצאתי הרבה בתגובות)

    הגב לתגובה זו

    • לך קיבינימאט (ל''ת)

      עילם, 14/03/06 18:01

      הגב לתגובה זו

    • שמעת על החתול?

      Avi Ecuador, 14/03/06 18:09

      אומרים שכשהוא דופק הוא גם בוכה.
      בעמים שלכם איפה שחיו יהודים הם ברחו או נרצחו או חיים בפחד ודיקוי, אין לכם כבוד לזרים וכל הזרים בגטאות איפה שאתם בדרך כלל שולטים, הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים והשיטה שלכם לערוף כמה ראשים ויתר השמאלנים בורחים.
      מדוע לא חיים במדינותכם הרבה זרים?
      מכיוון שהם יודעים ומכירים את חוסר הסבלנות שלכם בלשון יפה.
      גם בחברון חיה קהילה יהודית וב 36 עשיתם בם פרעות והם נעלמו, לפני הכרזת המדינה ''היהודית'' ישרפלסטין היום ובטח עם השמאל מחר.
      אז על מה אתה מברבר לנו ומז' לנו את המוח, הרי רציתם להשמיד את ישראל מלכתחילה וקמו עלינו כל מדינות ערב ואתם ה''פלסטינים'' הערבים שאף פעם לא הייתם מדינה אלא ערבים ממדינות ערב שחלק מהם בא בשמחה מכיוון שהיו יהודים שהביאו איתם קצת כסף ותקווה לעבודה.
      תחזרו לאיפה שבאתם, זו ארץ של יהודים ויהודים יתנו לכם כסף בכדי לקנות את שבלאו הכי שלנו.
      בוא תספר לכולנו על ''בעיה'' אתנית של יהודים אם ברברים כמוכם היו או ינצחו פעם, ''בטח'' תיבנו לשמאל מדינה.
      הרשה לי לצחוק.

      הגב לתגובה זו

      • I must agree

        ofer, 14/03/06 23:47

        with you since as a dog you probably know a lot about cats

        הגב לתגובה זו

    • להשמיד שונאי ישראל

      דוד, 14/03/06 18:10

      להשמיד שונאי ישראל

      הגב לתגובה זו

    • ערבי נכבד

      חי, 14/03/06 18:11

      אם בני עמך לא היו מתקיפים אותנו ביום הכרזת המדינה (וגם קודם לכן)
      אולי פני הדברים היו נראים אחרת.
      אז תפקח עיניך - ותדייק בעובדות.
      אינך מצפה שנלך כצאן לטבח??
      כשתחליטו לרדת מן העץ עליו טיפסתם ובאמת להגיע לפשרה שפוייה - אז נדבר. עד אז - הכוח ידבר.

      הגב לתגובה זו

    • clearly you're not an arab

      יואב, 14/03/06 18:43

      ערבי אמיתי בחיים לא ידע להתנסח בכזו בהירות. אולי התחפשת לערבי, או שאתה ערבי וונאבי

      הגב לתגובה זו

    • לך תלמד היסטוריה

      מני, 14/03/06 18:47

      1948 - כל ארצות ערב הכריזו מלחמה על ישראל, התוצאה הביאה אותכם למחנות הפליטים, לא אנחנו.
      1967 - שוב כל ארצות ערב פתחו במלחמה במטרה לזרוק אותנו לים, אבל מה לעשות התוצאה היתה כזו ששוב מי שנדפק זה אתם.
      1973 - שוב ניסיתם ושוב זה התפוצץ לכם בפרצוף.
      והרשימה עוד ארוכה!!
      אז מה אתה רוצה מאיתנו? כשהחברים שלך נכנסים לישראל לעבוד ולהיתפרנס ומנצלים את האפשרות שאנחנו נותנים לכם כדי להתפוצץ פה ולהרוג בנו ילדים, נשים ואזרחים חפים מפשע.
      זה שנהרגים גם אצלכם ילדים, נשים וחפים מפשע, זה מצער, אבל זה רק בגלל שהמחבלים שאתם קוראים להם ''שהידים'' מתחבאים מאחוריהם ומנצלים אותם לצרכיהם, יורים מתוך המחנות וחושבים שלא נגיב.
      מה רצית שנשב בחיבוק ידים ונחכה שבאמת תזרקו אותנו לים?

      הגב לתגובה זו

    • חצי אמת גרועה משקר

      יהודי, 14/03/06 18:49

      מי פתח במלחמה ב-48? צבאות ערב שרצו להשמיד את ישראל. אז הפסדתם ושילמתם מחיר.

      מי כפה מלחמה ב-67? נאצר, שסגר את מיצרי טיראן והתרברב לפני כל העולם שהוא הולך להשמיד את ישראל. אז הפסדתם שוב ושילמתם את המחיר.

      מישהו כבר אמר שאם משווים את השטח של מדינות ערב לשטח של ישראל זה כמו להשוות מגרש כדורגל לקופסת גפרורים. ועכשיו אתם אומרים שאתם ממש צריכים חצי מהקופסת גפרורים שלנו ואז יהיה שלום. נו באמת.

      הרי אם תקבלו את יהודה ושומרון, תדרשו את הגליל, ואם תקבלו את הגליל תדרשו את רמלה ויפו וחיפה.
      נכון?

      לפני שחזרנו למולדת שלנו, הכל היה פה ביצות עם קדחת. עכשיו שבנינו מדינה יפה אתם רוצים אותה לעצמכם. תסלח לי למה לא הקמתם מדינה פלסטינית לפני 200 שנה? כי אף פעם לא הייתם עם.

      ודרך אגב, אולי תספור כמה כפרים יהודיים הוחרבו פה ב-2500 השנה האחרונות? אתה יודע שכפר כנה זה היה ישוב יהודי פעם? וגם סחנין ושפרעם וצפת וטבריה וציפורי וגמלא וברעם.

      אם תקרא היסטוריה תראה שהדם שלנו השקה את האדמה הזאת הרבה לפני שמוחמד ביקר בירושלים. ואז תבין שאולי בוש הוא באמת אידיוט וגם אחמניג'אד, אבל פה זה ארץ היהודים.

      אז תפסיק כבר לעשות מעצמכם מסכנים. אתה רוצה שלום? יופי. לא רוצה? שא בתוצאות ואל תבוא להתלונן.

      הגב לתגובה זו

    • אתם התחלתם שכחת שרציתם לזרוק אותנו לים?

      כן אהוד כן, 14/03/06 18:51

      אנחנו עם שיודע להגן על עצמו.

      הגב לתגובה זו

    • שלום לך ערבי נחמד,ההסטוריה כפתה עלינו להיות אוייבים.

      פ.ע, 14/03/06 18:52

      ההווה נתן לשני העמים קלף חד פעמי,
      התמימים שבאנו קראו לו ''שלום''.
      זה שייך להיסטוריה, שלום לא יהיה,
      עכשיו יש מלחמה.
      והצרפתים אומרים ''אלאגר קום אלאגר''

      שים לב לסיסמאות:
      ''יא סאדאם יא חביב אדרב אדרב תל אביב''

      ''מוות ליהודים, מוות ליהודים''

      ''בדאם ורוח' נפדיק יא דרוויש(או יא מוח'רם, או אלעקסה)''
      זה לא שלנו, זה שלכם.
      תסתכל סביבך בכפר(כמו גבר, בלי לספר לנו) כמה מהסובבים אותך מרוצים כשיש פיגועים אצלנו?
      אפילו אתה,
      איך קראת לבוש? טרוריסט זוכר.
      בשבילי הוא הגיבור של המאה,
      הוא שינה את התפיסה של העולם לגבי הדרך בה רואים את האיסלאם.
      מה שאני אישית יודע מימים ימימה.
      אגב, הפעם האנגלים מעורבים.

      אז המגיבים שמחים ואתה קורא לזה רוע,אז מה?
      המוסר שלנו נמדד בזה,שאנו מרשים לך להגיד את הדברים בלי שיהיה לך צורך ''בביצים'' להגיד אותם.
      בסוריה המוחבראת היו תולים אותך,רק על זה, אילו היית יהודי.

      זוכר את הלינצ' בראמאללה,
      כשזה קרה, לא פנינו למוסריות שלכם.

      אפשר שהרוצחים ביריחו, הם גיבוריך,
      לגביי הם חיידקים שצריך להשמיד.
      טיל אחד היה מסיים את העניין,
      תראה כמה מוסריים אנחנו,
      עוד לא ירינו אותו.

      קראת פעם לעראפאת רוצח או לאבו מאזן, כששלח כמה מחבלים לטבוח בילדיי מעלות ובספורטאי מינכן?

      באט'יח.

      האיסלאם גורס ש''דין מוח'מד בסייף''

      אבל כשמניחים את הסייף לצאצאי החליפים שלו על הצוואר,הם מתחילים לבכות.
      כמעט כמו חתולים (תסלח על ההשוואה) מזיינים ובוכים.

      אז אנא שכן יקר, אל תהייה כזה רגשני,
      אנחנו יותר מוסריים ממה שאתה חושב,
      יותר מוסריים ממה שצריך
      ויותר חזקים מהערבים.
      כל עוד זה ככה, לצערי הרב
      אני יוסיף להעדיף דמעות של אמא ערבייה על דמעות של אם יהודייה.
      ואני מניח שאתה ההיפך.
      וסאלאמה עלייכום
      אללה הואכבאר.

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע! חובה לקרוא (ל''ת)

        ממליץ על התגובה, 14/03/06 19:27

        הגב לתגובה זו

    • לשמאלן המתחזה לערבי.

      שמאל גרוע מערבי, 14/03/06 19:37

      תביא את המקורות לנתונים, לפני שאתה משמיץ את היהודים.

      מקורות שמאלנים (ערבים) לא נחשבים אמינים.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה הוא חיכה עד היום? כל הכבוד לצהל

    מירו, 14/03/06 17:35

    חבל שחיכינו עד היום. אולמרט חושב שבגלל זה נצביע עבורו, הוא טועה!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שמישהו ירסן את ביילין!! בלתי נלאה (ל''ת)

    תמר, 14/03/06 17:35

    הגב לתגובה זו

    • ביילין הוא דוגמא למופת בשבילי. (ל''ת)

      תמר, 14/03/06 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    שביבי ולנדאו יתפוצו! אולמרט הוכיח מנהיגות ונחישות!

    ירון, 14/03/06 17:29

    כולנו עוזבים את הליכוד והולכים קדימה!

    הגב לתגובה זו

    • הנה המגיבים בשכר התחילו...

      מובטל, 14/03/06 17:41

      אני גם מחפש עבודה -איך התקבלת?

      הגב לתגובה זו

    • ההחלטה היא של מופז -לא של אולמרט

      ישראל, 14/03/06 17:54

      כנקמה על רצח מפקדו האישי

      הגב לתגובה זו

    • אין שום נחשיות, אם הייתה נחישות ממזמן פצצת טון היתה על הכלא

      דוד, 14/03/06 18:29

      נא לפרסם תגובתי, תודה וחג שמח.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אבו מאזן הצבוע -גרם לכל הבעיה

    רונן, 14/03/06 17:26

    הוא הרי הודיע כי עומד לשחרר את האסורים ...

    הגב לתגובה זו

    • אבו מאזן הוכיח מנהיגות ! (ל''ת)

      רונן, 14/03/06 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ביילין

    צדוק, 14/03/06 17:19

    אני הייתי שולח את ביילין לשמור על המחבלים. א. הוא ישמור עליהם כפי שצריך. ב. הם ישגיחו עליו. אולי אז הוא יבין.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל מפגר מהימין יכול להגיב

    שילה, 14/03/06 17:16

    זה המקום בשבלכם להגיב, ציבור מפגר של יושבי בית מובטלים, תגיבו חופשי רק תשארו בבית ביום הבחירות.

    הגב לתגובה זו

    • גם כל מפגר מהשמאל זה במה פתוחה (ל''ת)

      לשילה, 14/03/06 17:50

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא לצאת ....יש להשמיד את הזבלים

    אחד, 14/03/06 17:15

    בקשה אל תיצאו כנסו באמא שלהם ותראו להם שהם קטנים ומסריחים

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בושה שלו מצליחם לתפוס אותם (ל''ת)

    צב''א של, 14/03/06 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ברכה לבטלה

    Avi Ecuador, 14/03/06 17:02

    כל עוד שהכיוון והמטרה הוא בנית ישרפלסטין בקו הירוק ומדינה פלסטינית נקיה אתנית מיהודים שייעודו של צה''ל לבנות ולא מדינת יהודים הכל שטויות, חיממו את שמאלמרט האמריקאים והוציאו את הבן לאומיים, רוצים לשחרר את הרצועה וליצור תוהו ובוהו מתוכנן בשביל דבר שערכו הוא מינימלי ויביא רק התברברות ודם.
    הפיתרון הוא טרנספר וזה עם מניפולציה או בלי וסיבות אפשר למצוא לרוב היום וגם זו סיבה לחיזוק הסבר הטרנספר ולא לפתור להם אנרכיה ולמצוא להם סיבות לשנאה ולהקים אותם שוב על הרגליים.

    הגב לתגובה זו

    • אבי ממרוקו או מאקידור

      לאבי, 14/03/06 17:11

      לך הביתה או לך לישון .. או לך לעבוד אל תחיה על חשבון ממשלת ארהב

      הגב לתגובה זו

      • he is sleeping

        ofer, 14/03/06 23:48

        most o0f the day except when he is on the net, what can you do this is the life of the dog.

        הגב לתגובה זו

        • תרגע

          Avi Ecuador, 15/03/06 02:18

          בשעות הפנויות אני סופר את הכסף כך שתוכל לשמוח בחלקי.

          הגב לתגובה זו

          • you

            ofer, 15/03/06 07:14

            ment bones no

            הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה אשכרה כותב את כל השטויות האלה מאקוודור? (ל''ת)

      מה אכלת שם?, 14/03/06 17:26

      הגב לתגובה זו

      • לא, אני כותב מ''אשכרה'' (ל''ת)

        Avi Ecuador, 14/03/06 18:50

        הגב לתגובה זו

    • change something

      ofer, 14/03/06 23:48

      you idiot you sound like the real IBRAHIM

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הייתי היום בנצרת וראיתי שילוט של מרץ בערבית שבו ביילין ואחד התושבים

    יוסף, 14/03/06 16:59

    מסבירים לתושבים ערבים מדוע כדאי להם לבחור במרץ.ומסבירים לנו(בתת-מודע)מדוע לא כדאי ליהודים לבחור במרץ

    הגב לתגובה זו

    • חבל שלא צילמת ופירסמת! (ל''ת)

      מיXתפוזים, 14/03/06 19:11

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אל תדאגו אנחנו נתקפל כמו טטלה

    עמיקם, 14/03/06 16:50

    אחרי שלא נעמוד בלחץ הבינלאומי
    אולמרט יוציא את הפלסטינים גם מהאירוע הזה מנצחים

    הגב לתגובה זו

    • אם אולמרט יתקפל הוא ישאר חצי מנדט

      עופר, 14/03/06 17:38

      חוץ מלביילין לאף אחד אין סימפטיה לחרות האלה.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    להוריד פצצה מהאויר וגמרנו

    מנחם, 14/03/06 16:48

    למה תמיד חייבים להתחכם...
    אם החליטו לעשות מבצע שיעשו אותו מהיר ואלגנטי פצצה טון על כל הקומפלס ןשכל המחבלים שם יפגשו את הבתולות שלהם כמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב ומיד

      ג'קי, 14/03/06 17:32

      אין להמתין ומיד לבצע מה שכתבת.

      אני מאחל למדינת-ישראל הצלחה רבה.

      הם יכולים לעשות זאת באלגנטיות למרות הרעש בעולם לצפצף על כולם ולבצע את ההפצצה.

      הגב לתגובה זו

    • תורידו עליהם פצצות ממטוסים וחסל סדר סיפור

      רק בכוח, 14/03/06 18:42

      חלאות כאלה אפילו במזבלת חיריה לא מקובל לקבור.
      רק לחסל.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מחדל ערוצי הטלוויזיה !!!

    ע. מיכאלי, 14/03/06 16:47

    מי לעזאזל ברשות השניה או בערוצי הטלוויזיה אחראי לתרדמה ? האם יום של חדשות כה דרמטיות לא הצדיק פתיחת אולפני חדשות ולו באחד הערוצים ? למה אנו צריכים להצמד ולקבל מידע רק מרשתות השידור הזרות ? הרי בעבר פיצוץ של נפץ או קפצון הזדרזתם לזירת האירוע ושיגרתם ניידות שידור לכל בית חולים או מרפאה קרובה !! עברתם הפעם כל גבול רודפי בצע שכמותכם בושה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • שידרו כמעט בזמן אמת

      ערוצים 10 ו-2, 14/03/06 17:37

      הפעולה התחילה קצת אחרי 9:30 וערוץ 10 דיווח מכמה דקות לפני 10. ערוץ 2 הצטרף מיד אחריו. רק ברשת ב' המשיך גבי גזית לפטפט בניחותא ובערוץ 1 המשיך עמניואל הלפרין להתפלסף. לפחות עד 11:30 רק רשת הציבור הממלכתית, זו שאנחנו מממנים מכיסנו, התעלמה מהאירוע.

      הגב לתגובה זו

      • הכתבים יצאו לחופשת פורים

        ציפי, 14/03/06 18:08

        כנראה גם בערוץ 2 ו- 10 נתפשנו עם המכנסיים למטה....צודק

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי מאמין לאבו מאזן?

    ישראל, 14/03/06 16:45

    חחחח רק ביילין.

    הגב לתגובה זו

    • לישראל

      מוטי אטלנטה, 14/03/06 17:04

      לישראל הייתי מציע לך לא לצחוק-העסק כאן הרבה יותר רציני ממה שנראה לך,וכל המצב הזה הוא חבית שרפה גדולה.

      הגב לתגובה זו

      • לישראל

        מוטי אטלנטה, 14/03/06 17:26

        דברי אינם נוגעים לעובדה אם אתה מאמין או לאו לדבריו,אלא לצחוק שאינו במקום ובזמן.
        העסק פה רציני ומתוח,בהתייחס לעובדה שלקחו אזרחים זרים כבני ערובה.

        הגב לתגובה זו

      • אז למה אתה משחק בגפרורים?

        סמולן, 14/03/06 17:38

        אתה הרי ימני דתי קיצוני ואתה ממשיך לשחק בגפרורים. אמא לא הזהירה אותך שילדים כמוך עושים בסוף פיפי?

        הגב לתגובה זו

        • ולסמולן האהבל

          מוטי אטלנטה, 14/03/06 17:56

          ואמא שלך לא הזהירה אותך שבסוף תחטוף נבוט על ראשך?-עוד מניאק.

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    לתת להם את ביילין ועוד 10,000 ש''ח תמורת המבוקשים (ל''ת)

    צדק, 14/03/06 16:43

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחח

      אחלה רעיון., 14/03/06 16:51

      אני הייתי מחזיר להם גם את יוסלה שריד וכמה אושיות תקשורת שמאלניות במיוחד.

      הגב לתגובה זו

    • גם הם לא רוצים אותו

      מיXתפוזים, 14/03/06 19:10

      ואני לא מאשים אותם

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    גם אם מדובר בתשדיר תעמולה - אותי הוא שכנע

    בלונדיני, 14/03/06 16:43

    אין מה לעשות, זו הדרך היחידה לצאת מהצרה שמדינת ישראל נקלעה אליה:
    רוב רובם של אנשי הרשות הפלשתינאית הם חלאות, שדואגים בעיקר לעצמם ולא לעמם, ושלום ? לא נראה שהם ממש בקטע...
    ישראל מצידה, תקועה עם שטחים כבושים, מיליוני פלשתינאים שאין להם אוכל לאכול, וחבורה של מתנחלים מטורפים שתוקעת את כל העסק.
    הדרך של אולמרט היא הדרך הנכונה - חייבים להמשיך בנסיגות חד צדדיות, גם אם אין פרטנר, כי זה אינטרס של מדינת ישראל ממדרגה ראשונה. פעולות כגון זו ביריחו, היא מתבקשת: אם הפלשתינים לא ייקחו את האחריות על רוצחים - אנחנו נהיה אלה שנצטרך לעשות את זה למרבה הצער.
    פיגועי נקמה, גם אם יהיו, לא קשורים בכלל לסיפור הזה והם לא שיקול. אם הם היו יכולים, הם היו עושים את הפיגועים האלו בכל זמן ומקום, בעיקר עכשיו כדי לחזק את בני בריתם משכבר הימים - הימין הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • נסיגות יקרבו את הטרור אלינו

      יוסי, 14/03/06 17:00

      כל נסיגה רק תקרב את הטרור אלינו. יהיה קשה יותר להילחם בהם, במיוחד מקווי 67 ששולטים יפה על איזורים רבים בגוש דן ובמישור החוף, וכן על ירושלים ונתב''ג.
      פיתרון סביר הוא לחזור למצב שלפני הסכמי אוסלו המקוללים, ולהיכנס חזרה לשליטה צבאית בשטח, עם אוטונומיה רחבה לפלסטינים.
      ראשי רשויות מקומיות פלסטינים, עם כוחות ביטחון שלנו לאכיפת החוק והסדר. זה הכל.

      הגב לתגובה זו

      • ולפני הסכם אוסלו לא היה טרור?

        אוטובוס הדמים, 14/03/06 17:44

        אה כן, אחרי הטרור במעלות, בסבוי, בקריית שמונה, יצאנו לטייל בלבנון כי רצינו לעשות סקי בהרי השוף.

        הסבר את ההגיון הבא יוסי: מקווי 67, הקשים כל כך להגנה לדבריך, יצאנו למלחמה המוחצת ביותר בתולדות ישראל. הנצחון שהביא לנו את ''גבולות הבטחון'', החייץ ועוד כמה סופרלטיבים גדולים.
        מגבולות הבטחון הגדולים והנרחבים האלה יצאנו למלחמת יום הכיפורים כשאנחנו כמעט מובסים. מגבולות נרחבים אלה יצאנו למלחמת לבנון ואחרי 18 שנים יצאנו משם עם שתי הידיים על הראש ואפס השגים.

        עוד לא הפנמת, ביחוד אחרי הסקאדים של 91 והקסאמים של 2000, שאין יותר מושג כזה ''שליטה צבאית בשטח''?

        הגב לתגובה זו

        • ולפני 67 לא היו פיגועים?

          חכם בלילה, 14/03/06 18:31

          תרפ''ט
          תרצ''ח
          ימי הפדאיון העליזים.
          ירי הסורים על הקיבוצים בגליל.

          אש''ף הוקם ב-65!!!

          דבר נוסף, אנו לא יצאנו למלחמת יום-כיפור אלא הותקפנו - בכל אופן עד כמה שיוע לי, ואילו לא החזקנו בסיני מי יודע לאן היו מגיעים המצרים ולאן היו מגיעים הסורים בצפון אילולי הרמה.

          בכל מקרה, מעולם לא נרשם ניצחון על מדינה ע''י טילים אלא רק בעזרת כוחות רגלים ושריון, לכן יש חשיבות ממעלה ראשונה להגדיל את הטריטוריה של המדינה - או לפחות לא להקטין אותה.

          מההערה שלך בנוגע למלחמת יום כיפור ניתן להבין או שיש לך תפיסה מעוותת של המציאות, או שפוט אתה מעוות אותה.

          הגב לתגובה זו

  • 40.

    צ'מברביילין לא שכח כלום ולא למד כלום (ל''ת)

    משקיף, 14/03/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק לי זה נראה מוזר שביילין

    שבי, 14/03/06 16:41

    הסמיך את עצמו לדבר בשם עם ישראל יש לזכור שהוא אפילו לא ח''כ ובמקרה הטוב הם יקבלו 4 מנדטים בבחירות ש3 מהם זה מצביעים ערבים אז ביילין לך שב בלול.

    הגב לתגובה זו

    • בילין רוצה ועידת פיסגה מיידית בטאבה, כמו פעם.

      מאיר, 14/03/06 17:29

      רק ביילין יתן אור לטרור.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''מעריב'' הכותרת בדיחת פורים?

    מוטי, 14/03/06 16:40

    אים אני הייתי אבו מאזן היה לי מה לדאוג, בקרוב כניראה יחסלו אותו אירגוני הטרור ויאשימו אותו כמשת''פ

    הגב לתגובה זו

    • לפחות מעריב לא מסננים תגובות

      שבי, 14/03/06 16:50

      כמו וואלה השמאלנים.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אדלר וארד תנו הוראה לאולמרט להוריד פצצה על הכלא. (ל''ת)

    טוני סופראנו, 14/03/06 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם קדימה אולמרט!

    אורי, 14/03/06 16:37

    קדימה לניצחון על החמאס!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביילין אסון

    הבוכה, 14/03/06 16:35

    ביילין מספיק כבר עם השטיקים. אל תיתן יד לשחרור רוצחים במסוה של היחסים שלך עם אלה שלא מתפקדים ואין להם כל משקל ברשות. תחזור למפלגה שלך שבקושי בה אתה שולט

    הגב לתגובה זו

    • ביילין הוא התקווה של עם ישראל לשלום. (ל''ת)

      הבוכה, 14/03/06 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    נשארו שם 20 איש-חרה עליהם עכשיו

    ניסו, 14/03/06 16:34

    נשארו הרוצחים והשומרים של עכשיו זה הזמן לשחרר עליהם פגז של טנק.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למען יראו וייראו

    דוד, 14/03/06 16:32

    צה''ל מבצע את הפעולה הנכונה ומחוייבת המציאות. כעת ידעו כל המרצחים שאין להם סיכוי להתחמק מעונש אמיתי וכל מי שיהרהר בביצוע רצח של ישראלים ידע מראש שדמו בראשו ומדינת ישראל לא תשכח ולא תסלח.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מדינה שקמה על חורבות עם אחר ומתנהגת כארגון טרור.. כנסו

    ערבי, 14/03/06 16:31

    485 יישובים פלסטינים נחרבו ב 1948

    134 אלף פלסטינים נהרגו מאז 1948.

    הגדה ועזה נכבשו ב 1967 כדי להתנחל שם ולהישאר (ראה היישובים)

    רצח יומי של ילדים ואזרחים פלסטינים והרעבה של עם שלם.

    תמשיכו כך אבל אנא לא להתהדר בנוצות שלא לכם ''העםפ המוסרי ביותר.. הצבא המוסרי ביותר''.

    הרי חוץ מבוש שהוא טרוריסט וטמבל המאה אף אחד אינו מאמין בכך.

    יום טוב לשפויים שביניכם (אני חייב להגיד שלא מצאתי הרבה בתגובות)

    הגב לתגובה זו

    • לך תזדיין (ל''ת)

      כתום, 14/03/06 16:49

      הגב לתגובה זו

      • איפה? (ל''ת)

        המטיף, 14/03/06 17:21

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 32

      אלי, 14/03/06 16:53

      איך אתה סופר אותם - ממש מדוייק
      אתה רוצה באמת לעשות איתנו חשבון ולנהל מספרים - אתה מפסיד בגדול.
      חוץ מזה אתה סכל מושלם

      הגב לתגובה זו

    • רק אתם אשמים

      יוסי, 14/03/06 17:04

      לפני 48 תקפתם אותנו בחסות הבריטים.
      ב-48 תקפתם אותנו בעזרת אחיכם מ-8 מדינות ערב.
      ב-67 איימתם לתקוף אותנו מ-3 המדינות הערביות הגדולות שמקיפות אותנו.
      תמיד הפסדתם בסוף.
      הטעות היחידה שלנו היא שלא גירשנו אתכם מכאן כבר אז. ככה הייתם מציינים את הנאכבה שלכם מהצד השני של הגבול, והיה בינינו שלום (היינו עושים לכם ''שלום'' מהצד השני של הגבול ומבסוטים שאנחנו לא צריכים לסבול אתכם).
      אבל תיקון בוא יבוא, אני בטוח.

      הגב לתגובה זו

    • הייתם צריכים ללכת מפה יפה

      Avi Ecuador, 14/03/06 17:34

      היו נותנים לכם את המקום של היהודים שברחו מהמדינות שלכם ונרצחו שם, הבררה שתישאר לישראל זה ללמוד ממכם לנצח ורק שזה לא יהיה מאוחר מידי.

      הגב לתגובה זו

    • הייתם צריכים ללכת מפה יפה

      Avi Ecuador, 14/03/06 17:35

      היו נותנים לכם את המקום של היהודים שברחו מהמדינות שלכם ונרצחו שם, הבררה שתישאר לישראל זה ללמוד ממכם לנצח ורק שזה לא יהיה מאוחר מידי.

      הגב לתגובה זו

    • ואללה אני ממש מרגיש רע עכשיו..

      המעניש, 14/03/06 18:33

      רק 134 אלף ?בושה...

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מדינה שקמה על חורבות עם אחר ומתנהגת כארגון טרור.. כנסו

    ערבי, 14/03/06 16:31

    485 יישובים פלסטינים נחרבו ב 1948

    134 אלף פלסטינים נהרגו מאז 1948.

    הגדה ועזה נכבשו ב 1967 כדי להתנחל שם ולהישאר (ראה היישובים)

    רצח יומי של ילדים ואזרחים פלסטינים והרעבה של עם שלם.

    תמשיכו כך אבל אנא לא להתהדר בנוצות שלא לכם ''העםפ המוסרי ביותר.. הצבא המוסרי ביותר''.

    הרי חוץ מבוש שהוא טרוריסט וטמבל המאה אף אחד אינו מאמין בכך.

    יום טוב לשפויים שביניכם (אני חייב להגיד שלא מצאתי הרבה בתגובות)

    הגב לתגובה זו

    • לך תזדיין (ל''ת)

      כתום, 14/03/06 16:50

      הגב לתגובה זו

      • איפה? (ל''ת)

        המטיף, 14/03/06 17:20

        הגב לתגובה זו

    • כנס יא טמבל

      יהודי, 14/03/06 17:24

      אם הייתה יודע קצת היסטוריה היית מגלה שהמדינה הזאת תמיד הייתה שייכת ליהודים וכל אלה שניקראים ''פלסטינאים''הם אספסוף שגורש והוחרם במדינות ערב השכנות
      בקיצור כל מוכיי הגורל
      אז אחמד תארוז ותחזור הבייתה למקום ממנו באו אבותך יא אפס
      הוכחה?לך לחברון לעיר העתיקה ותיראה שברוב הבתים יש עדיין מעל הדלת מגן דוד
      אז יאאאלה אההההה תן גז
      מוסלמים=דם
      מוסלמים=שינאת חינם
      מוסלמים=שכל בתחת

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ביילין איש מסוכן (ל''ת)

    משה, 14/03/06 16:28

    הגב לתגובה זו

    • משה איש מטומטם (ל''ת)

      אבי, 14/03/06 18:05

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עניין לא מובן?

    המתבונן העצוב, 14/03/06 16:23

    העניין פשוט להפליא - ישראל באה חשבון עם רוצחים בעלי קבלות. אף מדינה רבונית נורמלית לא היתה נוהגת אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • אני מפחד שזה לא מעניין אף אחד

      יושב על הגדר, 14/03/06 16:45

      הכל פוליטיקה.
      כדאי או לא כדאי זאת השאלה.
      אם ''כל מדינה'' תרגיש שלא כדאי לה שישראל תעשה את מה שהיא עושה
      היא תהיה נגד וכבר תמצה סיבה טובה.
      גם אם בעצמה היתה נוהגת בצורה דומה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פרובוקצית הבחירות של אולמרט ביריחו שופכת שמן על מדורת הסכסוך

    אדם קלר, 14/03/06 16:22

    פרובוקצית הבחירות של אולמרט ביריחו שופכת שמן על מדורת הסכסוך


    ביריחו מתבצע ברגעים אלה תשדיר תעמולת הבחירות העיקרי של מפלגת קדימה ומנהיגה אהוד אולמרט, עם מאות חיילי צה''ל ואסירים פלסטינים כניצבים. התשדיר הזה, שנועד למשוך את בוחרי הימין הקיצוני, מוכיח כי קדימה היא מפלגה הרפתקנית וחסרת אחריות ומסוכן למסור לידיה את ניהול עניני המדינה.
    בשיתוף פעולה עם ממשלות ארה''ב ובריטניה, שבהוצאת פקחיהן מהכלא הוכיחו שאינן ראויות למלא שום תפקיד של תיווך בין ישראלים ופלסטינים, מבצעים אולמרט ומופז פרובוקציה כוחנית כמו עדר פילים בחנות חרסינה, ושופכים שמן על מדורת הסכסוך והשנאה. עליהם תיפול מלוא האחריות לשפיכות הדמים ולקרבנות ישראלים או פלסטינים, בין שיהרגו במהלך הפעולה ביריחו ובין במעגל של פעולות נקמה ונקמה נגדית שיגרמו בעקבותיה.
    יש לציין כי האנשים אשר צה''ל נשלח ליריחו ללכוד או להרוג אותם סומנו כמטרה מיוחדת דווקא מפני שכאשר ביקשו לנקום על 'החיסול הממוקד' של מנהיגם, הם לא פגעו פגיעה מקרית בחפים מפשע. הם פגעו ברחבעם זאבי, איש צבא ופוליטיקאי שהיה גדול הגזענים בישראל ובנה קריירה פוליטית על תעמולת שנאה גסה. חיסול ממוקד …

    הגב לתגובה זו

    • מגיע לך כדור אחד פלסטיני בראש. (ל''ת)

      אחמד, 14/03/06 16:42

      הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה קלר !!

      בן לאדן, 14/03/06 16:43

      אתה בטוח שאתה לא מוסלמי ?
      עוד לא מאוחר להצטרף אלינו ולהתאסלם !!!

      הגב לתגובה זו

    • איך נתנו לך שם כזה?

      ניקו, 14/03/06 16:45

      אתה בכלל לא אדם, ושנאתך העצמית מעבירה אותך עך דעתך.
      זה המנימום המתבקש מהמצב של שמירה על בטחוננו ושמירה על קצה ההבטחות המופרות השכם והערב ע''י אהוביך המתקראים פלשתינאים.

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי שיהיו לנו בחירות כל כמה חודשים

      אורי ברגמן, 14/03/06 16:49

      אבל חיסולם של טרוריסטים פלשתינים זה בהחלט לא מספיק, צריכים להתחיל כבר לטפל ברצינות בסייענים שלהם כמוך. האויב הפנימי מסוכן לא פחות.

      הגב לתגובה זו

    • לא רצית לקרוא לעצמך כריס קלר ? (הרוצח מאוז) (ל''ת)

      ערן, 14/03/06 16:54

      הגב לתגובה זו

    • זה לא אולמרט-זו החלטה של מופז

      ישראל, 14/03/06 17:48

      מה אתה רוצה? רצחו למופז את מפקדו האישי ושהוא לא יגיב ?..!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא מאמינים לאבו מאזן ולא נכנעים לטרור

    שאול, 14/03/06 16:20

    אבו מאזן אמר שהוא יאפשר שחרור שלהם ועכשיו הם קצת בלחץ,אבל הסכם חתום איתם ושהם התחייבו גם בפני 2 מעצמות על-ארה''ב ובריטניה הופר אומר רק דבר אחד שלא נכנעים לטרור וככל שמסיימים את הפעולה הזו מהר יותר כך יקטן הלחץ. וסיומה של הפעולה זה או מעצר או הרס המבנה על המרצחים ולא שום דבר אחר כי הוא יהיה כניעה לטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ההבטחות של אבו-אוזן שוות להבטחות של ביילין

    סופיה, 14/03/06 16:20

    ששוות אפס.

    הגב לתגובה זו

    • מאזן לבילין: אמרתי להם שיבא אפצ'י (ל''ת)

      נבואה, 14/03/06 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    השואה מעולם לא קרתה אבו מאזן צודק!!

    רוני ערמון, 14/03/06 16:18

    כל היהודים שקרנים היו צריכים להעלם מזמן!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ומכאן שאתה שקרן (ל''ת)

      ניקו, 14/03/06 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עכשיו נשאר לראות איך יגיבו עיתונאי החצר של אולמרץ

    י, 14/03/06 16:17

    איך הם יתרצו לו את מה שקרה היום.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אמא שלי לא ערבייה אבל אני אתנהג כמו ערבי (ל''ת)

    יוסי ביילין, 14/03/06 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה אותו אבו מאזן שלפני שבועים אמר שלא אכפת לו שישחררו רק האחריות על (ל''ת)

    מישהו אחר?, 14/03/06 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ביילין שמיילין.

    מזולזל, 14/03/06 16:12

    לפרס היתה פגישה חשאית עם אבו מאזן (ששש לא לגלות), אנשי עסקים ישראלים מדברים חופשי עם ההנהגה הפלשתינית ועושים עסקים במיליונים, אולמרט יכול לדבר עם אבו מאזן חופשי וכו' וכו', אז מה הסיפור המטומטם עם ביילין. נראה שרק הפלשתינאים עושים את זה לביילין. שום נושא אחר לא מזיז לו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אבו מאזן- שקרן בן שקרן בן בנו של שקרן. (ל''ת)

    המטיף, 14/03/06 16:10

    הגב לתגובה זו

    • אבו מאזן- הוא התקווה היחידה שלנו לשלום עם הפלסטינים. (ל''ת)

      המטיף, 14/03/06 16:17

      הגב לתגובה זו

      • איזה שלום ?על מה אתה מדבר ?עם מי ? (ל''ת)

        היתי פנאט לשלום, 14/03/06 16:46

        הגב לתגובה זו

      • למטיף המתחזה- אבו מאזן גמר את הקריירה שלו. (ל''ת)

        המטיף, 14/03/06 17:44

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    לבוגדים מהשמאל אולי תסתמו סוף סוף (ל''ת)

    דן, 14/03/06 16:09

    הגב לתגובה זו

    • ביילין ואבו-מאזן הם התקווה שלנו לשלום עם הפלסטינים. (ל''ת)

      דן, 14/03/06 16:21

      הגב לתגובה זו

    • תנו להם לדבר ולנו לעשות (ל''ת)

      אני, 14/03/06 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ותודה לחמאס...

    אני, 14/03/06 16:09

    על כך שאתם מספיק טפשים
    ונותנים, או יותר נכון מחזקים את הלגיטימציה שלנו לבוא חשבון עם הרוצחים.

    הגב לתגובה זו

    • True, True

      Crumbs, 14/03/06 16:21

      I was of this opinion from the beginning. I said it then and I say it again: Hammas is good for Israel. They say openly what all Arabs want: The destruction of Israel.
      They're also not the brightest of the pack. The PLO at least understood that it is in their interest to fool the world as to their true intentions.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם לא יצא כלום מהפעולה, קדימה מחוסלת!

    י, 14/03/06 16:02

    נכון לעכשיו נראה שזה הכיוון.

    הגב לתגובה זו

    • נראה שאתה טועה, מה עכשיו ? (ל''ת)

      אני, 14/03/06 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני שירתתי במחנה חנן 6 חודשים. לרסס אותם בגז מדמיע.

    חמורבי, 14/03/06 16:00

    לזרוק רמוני גז דרך החלונות וכולם ייצאו על ארבע.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חילופי אסירים ... הם יתנו לנו את הרוצחים ואנו ניתן להם את ביילין (ל''ת)

    קובי, 14/03/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מספיק עם ההצגה

    הטיפש, 14/03/06 15:56

    כבוד מ''מ ראש הממשלה..האם עד כדי כך אנו טיפשים בעינייך?
    הרי מדובר על מבנה מעפן לעומת צבא ההגנה לישראל!!!
    מה העניין? הרי אם רציתם כבר מזמן העיניין היה מאחורינו בלי בעיה עם צמצום נזקים תדמיתיים למדינתו.
    למה גם משהים שם חיילים בפעולות שמסכנות את חייהם...?
    למה מאריכים את הפארסה הזאת על מנת שכל תחנות העולם החופשי יתנו לה סיקור חד צדדי שהורס כל יחסי הציבור והתדמית שניבנו במשך זמן
    רב...?
    למה אתה חושב שאנו עד כדי טיפשים וככה נדמה עצמנו לחשוב שהינה כבודנו ניצל...?
    אנחנו יורים לעצמנו ברגל לאורך כל שנותינו עם ההססנות ההרסנית הזו.
    או כמו שנאמר על ידי חכמים ממני :אל תאיים, כשאתה רוצה לירות תירה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ביילין אתה צריך להיות ערב..אם ישחררו אותם אתה תיכנס לכלא במקום.. (ל''ת)

    אור, 14/03/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הלך עורב אצל זרזיר (ל''ת)

    רמי, 14/03/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יופי יוסי

    ירושלמי, 14/03/06 15:51

    יש סופסוף תירוץ לקיום של קדימה (חיילים יכולים לעשות גם מה שבשבילו הם גויסו לצבא הגנה לישראל- ולא צבא לגירוש ישראל)
    יש גם תירוץ לקיומו של הפודל
    נו באמת (לדעתי מה שקרה זה שאמרו לאולמרט -אתה יה כתב של במחנה -אל תתערב (יהיה לך גם תירוץ לעליזה וגם לילדים-שפשוט לא ידעת מה צה''ל עושה- הרי אתה אף פעם לא יודע מה עושים אלה שתחתיך- וגם לא לוקח אחריות על זה)

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    להפסיק את ההתקפה הנפשעת מיד !

    רוני ערמון, 14/03/06 15:48

    אחמד סעאדאת לוחם חופש !
    אנרכיזים עכשיו !

    הגב לתגובה זו

    • אנארכיסט קומוניסט דביל.תחזור לחומת הברזל של סטאלין.

      רגב, 14/03/06 16:12

      נראה אם תשאר ''לוחם חופש'' כמו עכשיו

      הגב לתגובה זו

    • יופי ילד גדול

      בועז, 14/03/06 16:14

      אותה התגובה בכל האתרים. בטח בן 13 שמנסה להרגיז את הגדולים....

      הגב לתגובה זו

    • אנרכיזם ולא אנרכיזים. הערביות שלך (ל''ת)

      בולטת מכל שגיאת, 14/03/06 16:36

      הגב לתגובה זו

    • שלום רוני. שכחת לקחת היום את הכדורים? (ל''ת)

      פסיכיאטר, 14/03/06 16:49

      הגב לתגובה זו

    • זה סתם מתנחל פרובוקטור (ל''ת)

      מה אתם קופצים?, 14/03/06 17:11

      הגב לתגובה זו

    • איך אתה מגדיר לוחם חופש? (ל''ת)

      אלון, 14/03/06 17:19

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא אנרכיסט, אתה אדיוט (ל''ת)

      מיXתפוזים, 14/03/06 19:02

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אבו מאזן הבטיח לביילין? אפשר לבנות על זה!! (ל''ת)

    אל תעבדו עלי, 14/03/06 15:48

    הגב לתגובה זו

    • בעקבות פעולה זו, אולמרט למעשה חתם

      נביל, 14/03/06 22:38

      את גזר דין המוות על אבו מאזן. הפלשתינים לא טמבלים. הם שמעו שאבו מאזן נפגש עם שמעון פרס, מיד אח''כ נסע לאירופה והנה כלא יריחו נפל. שיתוף פעולה יוצא דופן בן אבו מאזן לאולמרט.

      חכו וראו, בדיוק כך יקרה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לו הסמאל היה בשלטון כל המבצע המועיל הזה לא היה יוצא לפועל

    קול השפיות, 14/03/06 15:47

    זה פשוט כורח המציאות=חייבים להשתמש בכח
    זה לא רק עניין של דתיים=חייבים להשתמש בכח
    זה לא עניין של ימין ושמאל=חייבים להשתמש בכח
    זה לא עניין של מתנחלים=חייבים להשתמש בכח

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתם רואים שמאלנים.זה הולך רק בכח....עכשיו הם מתקשרים לביילין שיורה

    ערס דתי ועצבני, 14/03/06 15:43

    לצה''ל ליסוג מישם ובתמורה הם יכניסו אותם בעצמם לכלא.......
    מזה אנו לומדים שני דברים:
    1.אלמלא הפעולה הרוצחים הפאשיסטיים עדיין היו חופשיים
    2.אלמלא הפעולה יכולת ההרתעה של ישראל הייתה פוחתת
    3.זה לא הולך בלי כוח
    4בגלל זה צריך ימין חזק בכנסת

    הגב לתגובה זו

    • ועוד משהו - מזל שיש בחירות (ל''ת)

      צודק, 14/03/06 16:00

      הגב לתגובה זו

    • כח ומוח ..כח ומוח

      אני, 14/03/06 16:11

      בנפרד זה פשוט לא עובד.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אדיוט אולמרט! שלא יתחיל עכשיו מלחמה.

    שמשון, 14/03/06 15:43

    אסור לו לקחת כזאת אחריות כשהוא רק ממלא מקום ראש הממשלה ואין לו אפילו מנדט מהעם.

    הגב לתגובה זו

    • שב שב בשקט ותסתכל בהצגה

      אחלה, 14/03/06 16:02

      אתה לא שמשון
      תנשמע בקושי כמו דלילה

      הגב לתגובה זו

    • איזה ברירה אחרת יש לו? (ל''ת)

      אלון, 14/03/06 17:20

      הגב לתגובה זו

      • לא לעשות תרגיל פוליטי עם האנגלים

        שמשון, 14/03/06 19:10

        5 שנים הסיכום הזה עובד, לא יכלו לחכות עוד שבועיים??? אנגליה נרתמה לתעמולת הבחירות של אולמרט. ואולמרט עושה הצגה שהוא נוסע לאריאל, תיכנון יפה, אם זה כל כך טעים לכם תאכלו את זה. אני בעד שישחטו את רוצחי זאבי, אבל מרגיז שזה נעשה לא מתוך אידיאולוגיה אלא מתוך תרגיל פוליטי.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אדלר תן הוראה לאולמרט להרוס את הכלא

    טיף וטף, 14/03/06 15:39

    אם כבר אז כבר, יא שקופים.
    מעניין מי נתן את ההוראה לצבא אייל ארד או ראובן אדלר.
    לא יעזור למושחתים כולנו ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לתת להם אולטימטום מוגבל - ולחסל

    אייל, 14/03/06 15:38

    אולמרט ומופז, כל הכבוד שלא נסוגתם מהפעולה הנכונה שאתם עושים עקב הבחירות ועקב מה שיגידו כל יפי הנפש היהודים.

    אל תהססו !!
    וכמו כן אל תסכנו את חיי חילינו !!

    תנו להם אפשרות לצאת עד רדת החשיכה - לא יצאו - תקברו אותם חיים תחת ההריסות כיאה וכנאה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צהל עוד יסוג עם הזנב בין הרגליים. אתם תראו

    י, 14/03/06 15:35

    התחיל הריטואל של הפגזת שטחים פתוחים. את מי הם מפחידים?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    להרוג אותם כבר ולערוף ראשיהם

    אבי נהורה, 14/03/06 15:32

    אני רוצה צילומים של חיילינו עם גולגלות הרצוחים המתועבים, השפלים והמנוולים שזהו דינם למות.

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה פסיכי לא קטן (ל''ת)

      גילי, 14/03/06 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא לבזבז כסף! פצצת 1 טון וגמרנו! (ל''ת)

    אזרח, 14/03/06 15:32

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה אזרח אז אתה אזרח חולה רוח.. (ל''ת)

      יאקי, 14/03/06 15:56

      הגב לתגובה זו

    • 2 פצצות ליתר בטחון (ל''ת)

      בעל ידע, 14/03/06 16:10

      הגב לתגובה זו