• 64.

    אים אזורים מסוג זה אי אפשר להיתווכח

    פקק תנועה, 15/03/06 11:52

    וישנם עוד אזורים כדין אריאל.על אפם וחמתם של מקטרגי ישראל .הן מבחוץ והן מבפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    דין אריאל כדין תל אביב כדין נצרים כדין ישראל (ל''ת)

    מוחמד, 15/03/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מזכיר, דין נצרים כדין תל אביב (ל''ת)

    יורם, 15/03/06 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אוי באמת

    יור, 15/03/06 07:34

    האם להאמין לאיש הזה?!!!!!!!!! היום אומר זאת לפני בחירות נראה אח''כ, יהודים תזהרו..................

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולמרט: דין אריאל כדין תל-אביב! (ל''ת)

    אריק, 14/03/06 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שוב אולמרט מבטיח ושוכיח

    נ וגה, 14/03/06 21:36

    הלא גם לגוש קטיף הבטחתה לא לעקור ורק מפת הדרכים היא הדרך
    אבל בגדתה במתישבים ובבוחר האם
    עוד נאמין שהישוב אראל לא יעוקר הלא מפלגת קדימה רק יודעת לתת ולברוח ולא להלחם בחורמה על זכותנו בארצנו הקטנה רק הליכוד הוא משאל עם עם מנהיג נחוש שישראל רוצה הוא נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט יודע,שטיפשים לא מתים,אלא מתחלפים.והשמאל חוגג !

      שרה.א, 15/03/06 00:19

      כל הזמן ,שטיפת המוח של הסקרים והתיקשורת.
      מי שזוכר ויודע מי זה אולמרט וחבורתו
      כמובן שלא יצביע עבור קדימה.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    דין נצרים כדין ת''א-זוכרים?

    נחמה, 14/03/06 20:47

    תאומו המושחת של אולמארט הכריז לפני הבחירות''דין נצרים כדין ת''א''-והכל היה מותר לו-אולמארט מכריז על עצמו כממשיך דרכו-והרי אנחנו כבר יודעים את עמידתו על האמת של אולמרט-אז הכרזה שקרית זו רק צריכה להדאיג אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • לא לקדימה !!! לא אולמרט !!! לא פרס !! לאאאאאאאאאאאאאאאאא (ל''ת)

      לא לאולמרט, 15/03/06 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אולמרט ממשיך מורשת רבין ושרון - עבודה בעיניים על הבוחר. לא מאמין לו (ל''ת)

    ליכודניק, 14/03/06 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    גילוי אמריקה! ארץ ישראל היא ארץ ישראל!

    בפורים הבא, 14/03/06 19:43

    ואתם מחריבים את ארץ ישראל! ואתם תשלמו ביוקר.
    אין הבדל בין אריאל לתל-אביב, כמו שלא היה שום הבדל בין נצרים לתל-אביב.
    אולמרט, חלאה, אתה חושב שיש עוד איזה אידיוט בארץ הזו שמאמין לך?

    השאלה לא אם אריאל היא ישראל, השאלה היא אם אתה ודומיך - ישראל. וזה לא כל כך נראה.
    שתלכו לכל הרוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ישראל איננה אריאל אף אם זה מתחרז. איך נראה אריאל שרון ואיך ישראל?

    אזרח מודאג, 14/03/06 18:48

    דון שרון בחייו נהג כדון אדון, דון ברון, התנהג כאיש כל יכול, חשב עצמו (כנראה) חצי-אלוקים ופעל לעיתים קרובות באכזריות, בדורסנות, בברוטליות רבה, שמש דוגמא ומופת לדמות דון ברוטליון, דון ביריון. כנראה, זה מה שאמור וצריך להתרחש, שעה שאתה ניצב בראש מדינה קטנה כישראל, מדינה שואפת חיים, חפצת קיום, נשרדת איכשהו, כשכוח השלטון והשררה חודרים למוח, לא נותנים מנוח, בסופו של דבר אף מתגברים ומשתלטים עליו, מגמדים והופכים את המוח לצִיפְלוֹנוֹק (אֶפְרוֹחַ). דון שרון חולל שמות ועולל רעות ופרעות כמעט על כל צעד ושעל שעשה בחייו והיה, כן היה, דמות מזרת אימים מהלכת, חלום בלהות, דון זוועון, דון בַּלָּהוֹן, אשר הביא עִמוֹ לעמו סִיוּט ובִּיעוּת מתמשך, בעיקר בימיה הבעייתים והטראומטיים של ההתנתקות, מציאות אשר נחקקה בלבבו ובזכרונו של כל נתין, תושב, אזרח ואדם ששהה במדינה, לא רק בימים, אלא אף בלילות. דון שרון היה דמות שהפילה חיתיתה על כולם (יהודים וערבים כאחת). הוא גילם אישיות יוצאת דופן במרצה, באינטנסיביות שלה, בתוקפניותה, באינסטינקטים החייתים שלה, בהיותה כל-כך בלתי-צפויה, לעיתים קרובות סוערת, בוערת, יוקדת, מרדנית ומשתוללת, לחלוטין לא דון קָטוֹן או דון זְעִירוֹן בעוצמתו. דון שרון היווה דמות של פרעון-רעון, אשר נחקקה ותחקק בחשבון אחרון בזיכרונו של העם, לדראון. במהלך חייו היה דון שרון איש מדון, איש חרון, איש זדון ואיש קלון. בהתחברותו עם יצור אנוכי, אגוצנטרי, תכססני, סכסכני, תועלתני, נהנתני, תחמני, תככני וגלותי כפרס, צפוי היה שיוליך את עמו ועצמו במדרון, מוכה כוח ולוקה בסנוורים ובעיוורון (''מה שרואים מכאן לא רואים משם'' אמר דון שרון, אשר סבר, כנראה, כי נוצר ויצוּק הוא מבטון ומוגן משום-מה תמיד, באפיריון של שיריון). כך הוביל את עצמו ועמו לקיטוב, לפילוג, לשסע רב, לקרע עמוק, לחרבון, לחורבן ולאבדון, העלה בידו חרס והרס לא פחות מידידו הצלופחון-חלקלקון-חמקמקון, מצופה-טפלון פרס. כך גם הוריד דון ביצועון בן-לילה, בלא מעט תימהון, את (מה שנחשב) מפעל חייו לטימיון. הדימום הראשון במוחו בו לקה ב- 18.12.2005 לא הרתיעו, לא הניעו, לא הרגיעו ולא שכנע אותו, מה חבל, שלא לחזור אל שיגרת חייו הרגילה. דון מצערון זלזל ביודעין בהדרדרות הבריאותית אשר התרחשה וחלה במצב בריאותו וחזר למהלך תקין ורגיל של חייו כאילו מאומה לא ארע ומשל שום דבר לא קרה. בכך צפצף דון שרון על בריאותו שלו ולא נבון היה דיו או נכון מספיק להבין ולהכיר בליקויו. מגבלותיו שלו עצמו כאדם. עם כל הביקורת עליו, איש לא יערער על זכותו המלאה להמשיך לחיות, להבריא, להשתקם ולהחלים כליל כמו כל אחד מאיתנו, כמו כל בן-תמותה אחר.


    הגב לתגובה זו

    • כבוד שרון במקומו מונח. כבוד המדינה במקומה.אין סימן שויון בין השניים

      אזרח מודאג, 14/03/06 19:39

      עתה שרוי שרון בתרדמת,
      שוכב ישן לו, נח, נינוח, רגוע האיש
      שיקויי תרופות-פלא,
      כשרונם, מסירותם,
      יכולתם של רופאיו ומנתחיו
      בבית-חולים ''הדסה''
      פעלו פעולתם הטובה, היעילה, השפיעו עליו השפעה בְּרוּכָה,
      מרגיעה-מרדימה כחשיש,
      הביאו שיפור מיוחל במצבו-האנוש, הקרוב לביש,
      חוללו נצורות-נפלאות בגופו,
      במוח שטוף-דם-וקודח של אדם חולה, תשוש, חלוּש וישיש.
      דמות מזרת אימה היה דון שרון בחייו, אישיות רבת-אימים מהלכת,
      דמות טוטאלית, פאטאלית, גנרלית, ברוטלית,
      דון ביצועון אשר במדינתנו
      בנה בלי-טיפת-פסק-זמן, ללא-הרף,
      פילס דרכו במשעולים תלולים
      בכל מזג אוויר, למרות-כל וחרף,
      מעולם לא אמר לעצמו די ! לא כדאי ! עצור ! חדל לרגע ! הפסק !
      הנח ! הרף !
      המשיך וחצב נתיבו האינטנסיבי-חרוץ במעלה-הר כחלוץ,
      לא חיפש, לא ביקש אף למצוא לעשייה עקבית, נחושה, נמרצת, נחרצת כל אמתלה או תירוץ,
      מלאכה מייגעת, רצופה, ממושכה, נמשכת אשר לעיתים הביאה
      ''כמעט'' ל''פיצוץ''
      כך היה דון שרון, דון ברון בחייו,
      אדם שמעולם
      לא שם על אף איש שום-קצוץ.
      כך הציב דון ביצועון במדינתנו עוד צריף, עשה מלאכתו כהרגלו ביסודיות, לא ''חפיף''
      כפטריות-אחר-גשם קמו בתים, מבנים, כתלים, טיף-טף... טיף-טיף...
      כך הקים דון שרון עוד בניין,
      הניח עוד קראוון,
      מיקם במפה עוד יישוב
      ואף כי מצבנו, כמו מצב מדינתנו,
      לא נראה בעיתותיו כה עלוב ועזוּב,
      כמעט הכל קרס תחתיו והיה בחברתו, מסביבו, די עגום, די פגום, די גדוּם,
      די רקוב, לבטח מאד כאוב
      לא במקרה בתקופתו, נגרם בעם פיצול רב, שסע עמוק, פילוג תהומי, קיטוב.
      כל חייו העלה דון ביצועון
      היאחזויות אשר תפשו שורשים,
      סוף עידנו לא נראה עדיין כלל
      בין הברושים.
      דון שרון הקים עוד מפעל,
      ייסד עוד כפר,
      לא חיכה לעולם עד מחר,
      לא חשב, לא סבר,
      כי אי-פעם ייתכן ויכול להיות
      אולי מאוחר.
      סלל עוד צומת, חרש עוד שדה,
      ריפד באספלט עוד שביל,
      עוד דרך, עוד כביש
      לא תמיד צלחה דרכו,
      לעיתים, לא פעם, נהג באופן אלים, גס, ברוטלי, מביש, מבאיש,
      לחלוטין בלתי-אנושי, לא-רגיש
      עשה מעשים טובים ורעים, פעמים מעשים אכזריים,
      לא-נחוצים, בלתי-דימוקרטיים
      ושפע-שלל מעשי זוועה, איבה, זדון, קלון, חזון וביש.
      תיאור חייו מעולם לא ניסה להסתיר, לטאטא ולמרוח, דבר מכך להכחיש,
      אלא, אדרבא,
      לנו זאת רק המחש אף המחיש.
      לא זה המקום, לא זה גם הזמן את שמו בעקבות עוללותיו, מעלליו, להכפיש.
      עדיין צפוי לו קרב הכרעה,
      קרב ארוך ומייגע,
      מאבק עיקש, קשה, אחרון ומתיש
      ממנו נאחל לו, לצאת כמנצח,
      ואם אכן יעשה כן,
      תקוותנו שיצליח בכך,
      האיש הזקן, הישן, הבודד, החלוש, התשוש, הגלמוּד, הקשיש,
      לא יעשה זאת בקלילות ובקלות,
      לא בהשתוללות, לא צ'יק-צ'ק,
      לא כהרגלו
      ''יאללה צאו לעבודה! מהר-מהר!'',
      לא חיש.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אריאל היא ישראל = דין נצרים כדין ת''א. לא להאמין לשקרן.!!!!

    יהודי, 14/03/06 18:18

    השקרן הזה יגרש את כל אריאל ואם אפשר תוך אלימות מירבית.

    אולמרט שונא יהודים דתיים, עמונה היא רק טעימה ראשונה ממה שמכין האיש צר ואויב זה למתנחלים.

    טעות גדולה עשו המתישבים שנפגשו עם רמאי זה.
    אריאל היא ישראל. היא המשך המדיניות של אביו הרוחני. דין נצרים כדין ת''א.

    פעם רמאי תמיד רמאי

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שקרן. אם אריאל היא ישראל, מדוע התנגדתם להחלת החוק הישראלי בה? (ל''ת)

    כבהשה חושפת, 14/03/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חייבים מהפך כל 29 שנה-1948-1977-2006 (ל''ת)

    מהפך כל 29 שנה, 14/03/06 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולמרט נחש משקפיים אחרי ניתוח לייזר... (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$, 14/03/06 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    היום העצוב ביותר לישראל

    דוד, 14/03/06 17:37

    אריאל היא ישראל

    מי עומד ליד אולמרט פרס רמון בראון

    תרשמו זו ההכרזה היום כל ההתנחלויות יפונו אל תגידו לא ידענו
    אריאל כן כל ההתנחלויות לא לא
    מעלה אפרים פסגות בית אל עוםרה
    תתחילו לארוז

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אל תאמינו לפרסולמרט

    הועד לשילטון, 14/03/06 17:37

    כי המטרה שלהם היא להחזיק בשילטון בכל הכוח ואנחנו נשלם את המחיר.
    פרסולמרט רע ליהודים

    הגב לתגובה זו

    • אל תאמינו לפרסונתניהו (ל''ת)

      הועד לשילטון, 14/03/06 17:56

      הגב לתגובה זו

    • אל תאמינו לפרסונתניהו (ל''ת)

      הועד לשילטון, 14/03/06 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי מעמין לאולמרט שיקום! (ל''ת)

    יהודי, 14/03/06 17:29

    הגב לתגובה זו

    • מי מעמין לנתניהו שישב! (ל''ת)

      יהודי, 14/03/06 17:48

      הגב לתגובה זו

    • מי מעמין לפרץ שיקפוץ! (ל''ת)

      יהודי, 14/03/06 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מדוע לא עכשיו ....

    עלום, 14/03/06 17:09

    מדוע לא העברת את הגדר סביב אריאל.....
    אחרי הבחירות תבנה ב E1, תספח את אריאל ...
    מדוע עד היום אתה מדבר על התנתקות חד צדדית אך אינך מעיז לספח משהו בתמורה.
    הבנו מתשדירי התעמולה שאתה דחפת את שרון להתנתקות, מדוע לא התנת זאת בסיפןח מיידי של לפחות אינטש אחד?
    אחרי הבחירות, המבול של הנסיגות!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גבולות של המדינה

    ron, 14/03/06 17:09

    כידוע לפי דעת האסלאם שטח ארץ ישראל (פלסטין) הוכרז כאדמה קדושה ונמצאת בהחזקת (בבעלות) הווקף זה אומר שאין אפשרות ואין סמכות לאף אחת לחלק או למסור חלק מאדמה הקדושה לעם אחר בלבד למוסלמים.
    אם זה כך, לפי דעתי, עלינו להתנתק לגמרי מהעם הפלסטיני ו לקבוע גבולות של מדינת ישראל-כ מדינת היהודית

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בוש:''ווי של סמוק ד'ם אאוט,אנד ד'ן וויל שוט ד'ם''.

    יגאל כהן, 14/03/06 17:07

    כך אמר הנשיא בוש,כשאמרו לו שאל קעידה מסתתרים במחילות בהרים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ביבי? נייט הוא שיחרר את יאסין אולמרט? דא הוא חיסל את סעדאת

    יאנה, 14/03/06 17:03

    כל הכבוד לממשלת קדימה שחיסלו אלפי מחבלים.

    הגב לתגובה זו

    • איזה מפגרת !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מטומטמת, 14/03/06 18:02

      הגב לתגובה זו

    • ביבי ניסה לחסל את משעל. אולמרט הביא אותו לשלטון.

      כבשה מסבירה, 14/03/06 18:13

      חוצמזה, לא נמאס לך להפיץ את אותה שטות כבר בפעם ה-20 (ועוד תחת כמה שמות)? לא שינו לכם את המסרים בחוברת?

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אריאל והשרון כמו הדן והשומרון! -שלנו!

    רפי, 14/03/06 17:02

    שלנו לעד ולא יחלוף! שאלו את אריאל שרון...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סליחה, אבל יש לי שאלה: איפה זה אריאל? (ל''ת)

    אזרח, 14/03/06 16:57

    הגב לתגובה זו

    • לאריאל אתה ממשיך ישר, פונה ימינה. (ל''ת)

      שרה, 14/03/06 17:17

      הגב לתגובה זו

      • כמעט רבע שעה מראש העין. בראש העין

        נכון שקשה למצוא, 15/03/06 08:15

        אתה עולה על כביש חוצה שומרון, בקרבת אריאל, אם תפנה שמאלה תוכל להמשיך לרבבה, יקיר, עמנואל והלאה קרני שומרון, קדומים וכו. ואת כל זה אתה עושה בכלום זמן. כי עדיין רק החלק המזערי של ארצנו בידינו. כל השאר בידי האימפריאליזם הג'יהאדי, עוזר השמאל הישראלי.

        הגב לתגובה זו

    • ישר ואחר כך ימינה כניסה שלישית למעלה (ל''ת)

      מחפש את אריאל ?, 14/03/06 17:17

      הגב לתגובה זו

    • במרכז הארץ

      אריאל, 16/03/06 22:03

      אתה כנראה מאלה שקוראים לת''א ''מרכז הארץ'' כי הם אף פעם לא יוצאים משם!
      מבחינה גאוגרפית אזור באר שבע-חברון הוא הרבה יותר ''מרכז הארץ'' מאשר ת''א
      אריאל זה חצי שעה נסיעה מת''א

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מוכרים לכם לוקשים אנשיי אריאל שקרנים רק משכללים את השקרים (ל''ת)

    רפאל, 14/03/06 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אשרי המאמין

    שאול סעיד, 14/03/06 16:48

    אפשר להאמין לאולמרט בדיוק כמו אלו שהאמינו לדברי שרון ''דין נצרים כדין תלאביב''.

    זו אותה חבורת נהנתיים תאבי שלטון שיגידו היום כך ומחר אחרת.

    אסור שהאיש המושחת הזה יהיה בהנהגת המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק וצודק ......

      רפאל, 14/03/06 17:13

      רק מר''צ

      ממילא מבצעים את מדיניות השמאל כבר כמה שנים אז תנו להם לפחות את הגה השלטון.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    קואליציה קדימה עבודה ליברמן וכל השאר חבל על הזמן (ל''ת)

    רק קדימה, 14/03/06 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט ושרון אמינים מביבי/אפרט

    מ''צ, 14/03/06 16:12

    שרון מעולם לא קרא לערפאת ''חברי הטוב ביותר'' ,לא לחץ ידו, לא החזיר את חברון(מה שעשה ביבי) ואת יאסין החזיר שרון ל....שמיים, רק ''קדימה'' תביא הסכמה של רוב התושבים והיא תהיה ממשלה ציונית מרכזית.

    הגב לתגובה זו

    • נו, באמת

      אסף, 14/03/06 16:42

      שרון ואולמרט אמינים ? - ''דין נצרים כדין תל-אביב''. ההתחיבות לא לחלק את ירושלים וכבר אתמול אולמרט התחיל לחלק שכונות לפלשתינאים. מה לגבי התחייבות שרון אחרי פנוי סיני שלא יעקור יותר ישובים ושעקירת הישובים הייתה טעות ?(הוא אמר לי את זה גם בפגישה אישית) נתניהו חתם על הסכם חברון לאחר התחייבות שנמסרה כבר על ידי ממשלה קודמת. הוא לא מסר את העיר העתיקה, מערת המכפלה ולא פינה אף יהודי מביתו. שרון ואולמרט פינו 10000 איש אחרי שהבטיחו להם שלא יעשו זאת. אולמרט מדבר על מסירת 93% משטחי הגדה ופינוי 100000 איש שבוע אחרי שהוא ודיכטר דיברו על ''בקעת ירדן ישראלית''. כל יום הם אומרים משהו אחר ואתה עוד מתלונן על נתניהו ? ומה ציוני בממשלה שמעלה את החמאס לשלטון, מבצעת טרנספר לתושביה ומוסרת את בירתה ואת שטחי מולדתה ההיסטורים ?

      הגב לתגובה זו

      • ומה יש לך לומר על שקרניהו ?

        ירון, 14/03/06 16:54

        ואם להיות יותר ספציפי: מה יש לך לומר על תגובה מס 35 למשל ?

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    מישהו מאמין לזגזגן הלאומי? הכל קומבינות וסקרים! (ל''ת)

    נו..., 14/03/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דין אריאל כדין תל אביב

    אבי, 14/03/06 15:56

    כלומר, גם את תל אביב יפנו בסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני סומך על אולמרט (בטח שלא על ביבי)

    שהחזיר את חברון, 14/03/06 15:55

    אנשי הימין כבר שכחו שביבי החזיר את חברון - הסכים לפעימה השלישית בהסכם וואי (13%) ותמף בתוכנית ההתנתקות - אני חוזר שוב: ביבי נתניהו תמך בתוכנית ההתנתקות...תמך כן תמך.. השקרן הנוכל..חושב ששכחנו - אבל הוא תמך בגירוש, ביבי מימן כשר אוצר את הגירוש...ביבי הוא שקרן ונוכל.
    ומכיוון שפרץ הוא בכלל לא אופציה..נשאר אולמרט שבינתיים מדבר מעט אבל עושה הרבה.
    וכן - אני בהחלט אצביע קדימה, כי נמאס לי מביבי הנכלולי שיום אחרי הבחירות ימכור אותי בשני גרוש.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך חוץ מדבר אחד

      ירון, 14/03/06 16:11

      הוא ימכור את כולנו בגרוש אחד (אפילו לא בשני גרוש) ואם זה ה''מנהיג'' של הימין, אז הימין בצרות.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים אתך חוץ מדבר אחד קטן

        משה, 14/03/06 17:15

        הוא ימכור את כולנו בגרוש אחד עם חור באמצע! ולמחרת יטוס לניו יורק לנוח.

        הגב לתגובה זו

    • אתה שקרן ומניפולטור. היות ואינך איש ימין,

      כבשה מגיבה, 14/03/06 18:06

      תגובתך הבכיינית אודות נתניהו ש''החזיר את עיר האבות'' היא צביעות (במקרה הטוב). לא עליך להלין על הסכם וואי (ואגב, תזכיר לנו מי היה אז שר החוץ שנסע עם נתניהו לוואי והביא עמו את ההסכם?) מעבר לכך, כבר לפני בחירות 1996, נתניהו התחייב כי לא יבטל את הסכם אוסלו בהיותו של זה הסכם בינלאומי מחייב. פעימה שלישית היא חלק בלתי נפרד מאותו הסכם, להזכירך. לעומת זאת, נתניהו הבטיח כי ימזער את נזקי אותו הסכם וזאת באמצעות הנוסחה :''יתנו-יקבלו'' וגם בהבטחה זו הוא עמד. בניגוד לו, ההתנתקות אינה חלק משום הסכם ואף מנוגדת להבטחות של שרון לפני הבחירות והתכחשות למצע המפלגה שבשמה רץ לכנסת.
      מיותר להסביר כי ביבי לא מימן את הגירוש. גם זאת עשה באמצעות קביעת הנוסחה כי תקציב הגירוש-יבוא בנפרד ולא מתוך תקציב המדינה שלו הוא אחראי. לכן, כספי הגירוש, הם תוצאה ישירה של הצבעת השרים שתמכו בהתנתקות. נתניהו התנגד בחריפות להתנתקות מן הרגע הראשון, אלא שבמקום להתפטר, הוא דרש (וקיבל) קבלת החלטות מדורגת, כאשר רק בתחנה האחרונה, מתקיים סטטוס של גירוש לתושבי גוש קטיף. ברגע שהגיעה לאותה תחנה-התפטר. מה לא בסדר בזה?
      אם שי לך תגובה עניינית-אנא האר את עינינו ואם לאו-הפסק לזרוע בהם חול.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    כן, כן ודין נצרים כדין תל אביב. חלאס גמרנו להאמין

    טיף וטף, 14/03/06 15:53

    לאולמרט, שרון וליועצים שלהם כבר בהתנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דין נצרים כדין תל אביב.... (ל''ת)

    זה ז'ה וואו, 14/03/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט - תשמור על האף .... (ל''ת)

    פינוקיו, 14/03/06 15:51

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו - תשמור על הפה .... (ל''ת)

      פינוקיו, 14/03/06 16:06

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו תשמור על התחת

        סילבן שלום, 14/03/06 16:17

        סילבן כבר מכין את הוואזלין.... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

        ר ק ק ד י מ ה - רק קדימה - ק ד י מ ה
        ק ד י מ ה - רק קדימה - ר ק ק ד י מ ה
        ר ק ק ד י מ ה - רק קדימה - ק ד י מ ה
        ק ד י מ ה - רק קדימה - ר ק ק ד י מ ה
        ר ק ק ד י מ ה - רק קדימה - ק ד י מ ה
        ק ד י מ ה - רק קדימה - ר ק ק ד י מ ה
        ר ק ק ד י מ ה - רק קדימה - ק ד י מ ה
        ק ד י מ ה - רק קדימה - ר ק ק ד י מ ה
        ר ק ק ד י מ ה - רק קדימה - ק ד י מ ה
        ק ד י מ ה - רק קדימה - ר ק ק ד י מ ה
        ר ק ק ד י מ ה - רק קדימה - ק ד י מ ה
        ק ד י מ ה - רק קדימה - ר ק ק ד י מ ה
        ר ק ק ד י מ ה - רק קדימה - ק ד י מ ה
        ק ד י מ ה - רק קדימה - ר ק ק ד י מ ה
        ר ק ק ד י מ ה - רק קדימה - ק ד י מ ה
        ק ד י מ ה - רק קדימה - ר ק ק ד י מ ה
        ר ק ק ד י מ ה - רק קדימה - ק ד י מ ה
        ק ד י מ ה - רק קדימה - ר ק ק ד י מ ה


        -------- כן... קדימה ---- רק קדימה !

        הגב לתגובה זו

      • פאפה ג'פטו תיזהר מהניר זכוכית (ל''ת)

        רהיטי רים, 14/03/06 16:24

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    כן, אנשים נפלאים... חחחח (ל''ת)

    אורן, 14/03/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נשמע כמו תעמולה נאצית

    אורן, 14/03/06 15:48

    אריאל היא ישראל
    והיטלר הוא גרמניה

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש אחמד (למה להתחזות?) (ל''ת)

      ישראלי, 14/03/06 16:59

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    דין נצרים כדין תל אביב!!! איפה נצרים היום??? (ל''ת)

    לא נשכח, 14/03/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אפשר לרמות את הבוחר רק פעם אחת ,אהוד

    ליכודניק שנשדד, 14/03/06 15:43

    עכשיו כבר לא מאמינים לך

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לרמות את הבוחר רק פעם אחת ,נתניהו

      מצביע קדימה !, 14/03/06 15:55

      עכשיו כבר לא מאמינים לך

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט גם שיקר לפני הבחירות הקודמות !

    מיקו, 14/03/06 15:34

    שרון ואולמרט שיקרו לפני הבחירות האחרונות ודעת הקהל והתקשורת לא הוקיעו ולא הקיאו אותם . ולכן אין להאמין בשום מקרה למי שהשקר היא דרכו ותאוות השלטון היא מטרתו היחידה !

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו גם שיקר לפני הבחירות הקודמות ! (ל''ת)

      מיקו, 14/03/06 15:58

      הגב לתגובה זו

      • טיפשים לא מתים,הם מתחלפים ,אולמרט מושחת !!! (ל''ת)

        לא לאולמרט, 14/03/06 20:04

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה לא מה שהבטיחו לתושבי גוש קטיף לפני הבחירות ?

    ארץ, 14/03/06 15:34

    את הסוף כולם מכירים .
    להבטיח לא עולה כסף

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה להצביע קדימה

    יששכר, 14/03/06 15:31

    אהוד אולמרט חלק מהפוליטיקה הישראלית זה שלושים שנה ולא נזקף לזכותו ולו הישג אחד, אני חושב שזה צריך להיכנס לקמפיין, זה לא מורכב, זה פשוט מאד, הרי אדם שהוא חלק מהנוף הציבורי ולא עשה כלום, פשוט כלום למען המדינה זה אומר דרשני, לכן יש לשאול את הבוחר הישראלי על בסיס מה הוא הולך להצביע לאולמרט??, מה הקבלות שלו??

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רק אולמרט יביא שלום וביטחון !

    קדימה, 14/03/06 15:26

    אם הייתה לי נקודה אדומה הייתי מוסיף אבל אין :)

    אה..ולא אני לא מקבל שכר מקדימה (דווקא חבל) וכן..אני כן רוצה שקדימה תקבל כמה שיותר מנדטים כדי להביא סוף סוף לסיום הכיבוש ועיצוב גבולות הקבע.

    ועכשיו בבונים יקרים - אתם יכולים להתחיל לצווח שנאמר:

    ''הבבונים צווחים והשיירה עוברת''

    הגב לתגובה זו

    • אתה מושתל מרושת ופגוע ראש, נעבעך (ל''ת)

      לא קדימה לא, 14/03/06 15:59

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה נשמע קצת פגוע, נעבעך

        כן כן כן, 14/03/06 16:39

        כן מיסטר נעבעך - אנחנו נצביע קדימה ואתם תוכלו להמשיך ולצווח פה כמו שאתם יודעים.. אבל זה לא יעזור לכם. כי לעם נמאס מכם---- נמאס !!!!. אתה מבין נעבעך..לעם נמאס ממך ומכל הנעבכים מהימין שצורחים פה מכו מטורפים.

        אז תקשיב טוב מיסטר נעבעך - א נ י מצביע ק ד י מ ה - כן ק ד י מ ה (מעצבן אה..?!?.....חחחחח)
        שתתעצבן יא נעבעך.

        הגב לתגובה זו

    • אתא הבן שלו (ל''ת)

      מריו, 14/03/06 16:14

      הגב לתגובה זו

      • אני לא הבן וגם לא רוח הקודש (ל''ת)

        אלא סתם אזרח, 14/03/06 16:34

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט: אם החמאס יסכים...נשאיר כמה ערים וישובים...אך...

    לארי, 14/03/06 15:16

    ...נעקור 250,000 יהודים, נהרוס 277 בתי כנסת, נוציא 112,000 קברים יהודיים...ואחר כך החמאס יחזיר מיליון וחצי פליטים פלשתינים ליהודה ושומרון...ו'שלום על ישראל'...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט ופינקיו אחים הם (ל''ת)

    מאיר, 14/03/06 15:14

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו ופינקיו אחים הם (ל''ת)

      מאיר, 14/03/06 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מחפשים את המטמון

    דוד, 14/03/06 15:09

    איפה צחי הנגבי רוחמה אפללו דליה

    רמון לאן נעלמו הם לא בקדימה

    להט יותר טוב

    תפתחו את העניים אותם תראו ותשמעו יום אחרי הבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מאמינה לאף משפט של אולמרט. האיש שידר זלזול ורמיייה (ל''ת)

    אורנה, 14/03/06 15:04

    הגב לתגובה זו

    • לא מאמינה לאף משפט של נתניהו. האיש רמאי ושקרן. (ל''ת)

      אורנה, 14/03/06 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אריאל איננה ישראל!!!

    ינון, 14/03/06 15:04

    אין מה לעשות.זהו שטח כבוש שנגזל מעם אחר ולא יהיה כל שלום אם יסופח לישראל!

    הגב לתגובה זו

    • אל תבלבל את הביצים

      רק קדימה, 14/03/06 15:49

      עוד בבון שמאלני.... ''העם הפלשתיני'' (אם יש דבר כזה) צריך בכלל לעבור לירדן - שם מקומו, ואל תבלבל לי את המוח עם הסיסמאות הנבובות האלה תוצרת אחמד טיבי ובשארה והשמאל הקיצוני הרקוב..

      רק קדימה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • עם אתא חושב ככה

        מריו, 14/03/06 16:17

        מה אתא עושה בקדימה?

        הגב לתגובה זו

        • בוא אני אסביר לך

          רק קדימה, 14/03/06 16:32

          הדבר הכי קרוב למה שאני רוצה זו התוכנית של ליברמן - ליברמן כבר אמר שיצטרף לממשלת קדימה - ורק קדימה חזקה תוכל לממש את תוכנית לחילופי שטחים ביחד עם ליברמן .

          ואגב את מה שאני באמת באמת רוצה (לגרש את הפלשתינים לירדן) לצערי הרב לא ניתן כיום לבצע, ולכן כפי שהסברתי אני נאלץ להסתפק בדבר הקרוב ביותר לכך.

          ומה האלטרנטיבה !?.... ביבי הרי תמיד מבטיח הבטחות גדולות ובסוף מתקפל כמו שפן קטן (אני לא שכחתי את תקופתו כראש ממשלה וגם את התנהגותו כשר בממשלת שרון) ולכן אני בכלל לא קונה את השקרים שלו.
          האיחוד הלאומי עסוק בתנחלויות שלא פותרות כלום ורק מסבכות את המצב - ולכן קדימה+ליברמן זה השילוב שיביא את הפיתרון הכי סביר.

          הגב לתגובה זו

          • התכנית של ליברמן לא שווה הרבה. כנס

            דני, 14/03/06 17:01

            ליברמן מציע החלפת שטחים שבהם ישנה אוכלוסיה.

            האוכלוסיה שניתן להתחלף איתה זה אזור המשולש בלבד. לא ניתן להתחלף באזורים כמו נצרת, חיפה ועכו שאינם צמודים לשטחי הרשות. במספרים זה משהו בין 120-145 אלף איש. מה זה פותר?

            כלום.

            הגב לתגובה זו

            • דני - אתה לא מכיר את הנתונים

              רק קדימה, 14/03/06 17:15

              איזור המשולש + כפרים נוספים צמודים לגבול + רוב השכונות של מזרח ירושליים = כ 500,000 פלשתינים (זה פותר את הסכנה הדמוגרפית - וזה מספיק).

              תקשיב יותר טוב לליברמן ואז תדע מה הוא מציע בדיוק. (אבל בלי קדימה הוא לא יוכל לבצע את זה)

              הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט ימכור אותך לחרדים (ל''ת)

    לופוליאנסקי, 14/03/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גירסה חדשה ל-''דין נצרים כדין תל-אביב''

    אולמרט חרטא, 14/03/06 15:01

    ממשיכים לרמות את הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט לא ישמור על אריאל

    אייל, 14/03/06 14:59

    אולמרט מונע ע''י לחצים בינ''ל ולכן הוא יוותר גם על אריאל. לצערי.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי שמאמין לשמאלמרט...ש י ק ו ם...אף אחד לא קם.... (ל''ת)

    שמאלמרט=שלומיאל, 14/03/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דין נצרים כדין תל אביב

    ז'יד, 14/03/06 14:52

    מי שמאמין להבטחה לגבי נצרים עתיד ''להפגש'' עם היס''מ.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אמת ויציב!!! יש להצהרה זו גם תמיכה של האמריקאים וגם תמיכה בינ''ל! (ל''ת)

    YZ, 14/03/06 14:49

    הגב לתגובה זו

    • חסר התמיכה של טיבי (ל''ת)

      מריו, 14/03/06 16:19

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט מתחנף לימין ולחרדים (ל''ת)

    מצביע חץ, 14/03/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אמירה של אהוד האדיוט --''אריאל היא ישראל''

    שלום=לא אריאל, 14/03/06 14:35

    משפט יותר ארוך לא ייקלט כנראה אצל הקהל של קקדימה...

    וגם אצל הביביבי של הליכוד סיסמאות הבחירות חייבות להיות קצרות ומלחיצות.

    הגב לתגובה זו

    • בוא תקשיב שמאלני קטן שלי

      קדימה, 14/03/06 15:44

      קודם כל למה לקלל ?! (פעם חשבנו שבשמאל שומרים על סגנון דיבור מכובד.. מסתבר שאפילו זה לא..) ולעצם העניין: אריאל היא עובדה מוגמרת, אם אתה מעלה בדעתך שמישהו חושב לפנות את אריאל אז אתה כנראה באמת מעופף - והמשפט שאמר אולמרט הוא המובן מאליו.

      אגב לפי רמת התגובה שלך, אני חושש שתתקשה להבין את המסר כיוון שהוא ארוך ומורכב מידי עבורך - ולכן הרשה לי לומר לך את המסר בקיצור שתצליח להבין:
      ''אריאל היא ישראל'' (אני מקווה שזה לא מסובך מידי עבור שמאלני קטן כמוך (בפעם הבאה תשתדל לא לקלל ואני מוכן לוותר על התואר ''קטן'' שהדבקתי לך, על אף שהוא הולם אותך היטב)

      בקיצור: רק קדימה - כן - רק קדימה

      הגב לתגובה זו

      • אדלר משלם לפי מלה, היפררציונלי? (ל''ת)

        מוישה, 14/03/06 16:24

        הגב לתגובה זו

      • מי יותר אידיות?

        מריו, 14/03/06 16:25

        זה ששמאלני או אתא שמאמין וארץ ישראל השלימה ומצביע קדימה שזה יותר שמאל ומשקר לכלם כמו דין נצנים
        בדין תל אביב

        הגב לתגובה זו

        • לא אמרתי ''ארץ ישראל השלימה'' .. מריו

          קדימה, 14/03/06 16:44

          אמרתי אריאל. ואני אומר גושי ההתיישבות הגדולים קרי: אריאל / מעלה אדומים / גוש עציון / ושליטה בטחונית בבקעת הירדן - זה מה שאני אומר - וזה מה שקדימה אומרת.

          ארץ ישראל השלימה זה חלום שלא יכול להתגשם, וצריך להיות מציאותיים. כי כבר נגרם מספיק נזק מטמינת הראש בחול של הימין הקיצוני. בדיוק כמו מהבוגדנות של השמאל הקיצוני

          רק מרכז - רק קדימה

          הגב לתגובה זו

          • לקדימה - היום זה נראה הגיוני, מחר כבר לא.

            שמאלן, 14/03/06 17:06

            גם גוש קטיף היה גוש התישבות גדול - אז מה?

            כמו שמצרים, ירדן לבנון לא ויתרו על מילימטר כך יהיה גם עם הרשות. אם ברצוננו לשלום (אולי פעם) אזי נצטרך לפנות הכל או לתת שטחים חלופיים שווים בגודלם לאלו שנרצה להחזיק בעתיד.

            לא קשה להבין - קשה לעכל.

            הגב לתגובה זו

            • גם אני היית פעם בשמאל

              מבין אותך, 14/03/06 17:29

              ודיקלמתי שנים את אותן סיסמאות שאתה מדקלם עכשיו - עד שהבנתי שהסיסמאות האלה נכונות רק אם אתה מחליט לקבל אותן - ואני לא מקבל אותן יותר.

              נורא פשוט.

              * ואגב אם אני אחפש פעם מישהו לצורך ניהול משא ומתן, אני חושש שאוותר מראש על שירותך - לא נראה לי שתשיג לי מחיר טוב כי הנטיה שלך היא לוותר מראש ולחשוב שהעקשנות והנחישות נמצאת תמיד רק אצל הצד השני. ... תחשוב על זה.

              הגב לתגובה זו

            • הדובר מקדימה-יפה הגבת וכל הכבוד (ל''ת)

              ישראל, 14/03/06 18:14

              הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומה אומרת קונדוליסה?

    אליחי, 14/03/06 14:31

    זה כבר מזמן שממשלה זו איבדה את עצמאותה והפכה לכלי -פיון-בידי קונדוליסה שיודעת גם לנזוף בשר הביטחון. אז לפני שהוא מכריז מוטב שיגיד מה אומרת לו קונדוליסה. כך היה בענין מעבר רפיח וגדר ההפרדה; ההשתפות בבחירות במזרח ירושלים והסיוע למעשה להצלחת החמאס בבחירות, גם כן. הכל מתוך כניעה לקונדליסה מזכירת המדינה של אר''הב. לקדימה יש מסורת של הכרזות מסוג : 'נצרים כמו תל אביב' .

    הגב לתגובה זו

    • גם עם אתה היית בשלטון היית

      ניב המגניב, 14/03/06 14:54

      עושה אותו דבר
      ישראל היא לא מעצמה כמו ארה''ב או רוסיה

      אנחנו לא יכולים לעשות כל מה שאנחנו רוצים

      הגב לתגובה זו

      • אז אל תשקר תגיד

        מריו, 14/03/06 16:29

        בפה מלא שנעשה מה שבוש יגיד

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי שמאמין לשקרנים שיקום

    מאמין/לא מאמין, 14/03/06 14:27

    אהוד, אני עוד זוכר את הבטחתו של מורך ורבך שרון - ''דין נצרים כדין ת''א'' ולכן הצבעתי בשבילו ,ובקולי וקולות של החושבים ומאמינים כמוני, נכנסת גם אתה - והנה, ברוב חוצפתך לקחתה את קולי והולכת אותו הרחק הרחק מכוונתי, לקיצוניות שמאלנית, אז אתה פשוט ממשיך לשקר, אני לא מאמין לך יותר, ומי שמאמין לך שיצביע עבורך, עד שיתגלה פרצופך האמיתי - שקרן שכמותך וגנב קולות ... (זה פלילי? - או שיש חסינות לח''כים - להם מותר לרמות, לשקר, לגנוב דעת, האם להם מותר הכל בלי לתת את הדין???)

    הגב לתגובה זו

    • הנה קמתי, מה לעשות עכשו? (ל''ת)

      @ בנצי-א @, 14/03/06 14:37

      הגב לתגובה זו

      • תמשיך לפרסם שאתה טיפש (ל''ת)

        אזרח, 14/03/06 14:54

        הגב לתגובה זו

      • ארצה! (ל''ת)

        קיש, 14/03/06 15:03

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי מאמין להתחיבויותיו ? אני לא ! בעורמה לקח את קולות הליכוד !!! (ל''ת)

    שרה.א, 14/03/06 14:20

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך אולמרט !!! אני תומכת בך כמנהיג של ישראל !!! (ל''ת)

      שרה.א, 14/03/06 14:32

      הגב לתגובה זו

      • הקולות של הליכוד היו ברובם המכריע של מצביעי אריק שרון.

        בנצי א, 14/03/06 15:07

        נתניהו היה יכול לחלום אים היה מקבל את שליש הקולות אילו היה אז צריך להוביל את הליכוד.

        הגב לתגובה זו

        • בנצי,אתה עובדה לרמת התרבות של קדימה !!גם מזייף את שמי !!! (ל''ת)

          תלמד לכתוב, 14/03/06 18:06

          הגב לתגובה זו

    • ועשה טוב שלקח את הקולות וגם שרף המועדון. (ל''ת)

      בבה עזיזי, 14/03/06 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''דין נצרים כדין תל אביב...''

    ממש מאמינים לך, 14/03/06 14:11

    אני במקום תושבי אריאל הייתי מתחילה להיות מודאגת.

    הגב לתגובה זו

    • מי שבולע את הפתיון ...

      ימשיך להצביע, 14/03/06 14:22

      אבל מי שמפוכח (והיום בפורים קצת קשה) יקיא את הפתיון ביחד עם המפלגה המושחתת הזו (לא, השחיתות שם אינה תחפושת)

      למה לחכות לשנת 2010
      תנו לה כבר היום להגיע לגודל האמיתי שלה
      היה שותף לעשיית צדק - אל תצביע למושחתים !

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אז למה בשטח הרשות משתלטת על השטח

    שבין אריאל, 14/03/06 14:02

    והממשלה לא עושה דבר?
    אם תימשך המדיניות הנוכחית של הממשלה בגוש עציון ובאריאל אז כל השטח שבינם לקו הירוק יישלט על ידי הפלשתינים ויאכלס מאות אלפי פלשתינים. הממשלה מתעלמת מהבנייה הבלתי חוקית הערבית ומההשתלטות על קרקעות באזור הזה והפלשתינים עובדים בשיא המרץ. אולמרט עסוק בעיקר בדיבורים אבל כל מי שמכיר את העובדות יודע שבשטח יש מדיניות שמובילה לכך שבעוד עשר שנים יראה הגיוני לפנות את אריאל וגוש עציון. חלאס עם תרגילי הבחירות והסיסמאות. בשטח, אולמרט מחזיר אותנו לקו הירוק לחלוטין ואפילו גושי ההתיישבות נחנקים ולא ישרדו.

    הגב לתגובה זו

    • מי שרוצה להבין מה באמת קורה, (ל''ת)

      חשוב לקרוא!!!, 14/03/06 14:25

      הגב לתגובה זו

    • כי לאולמרט לא באמת איכפת מהגושים.

      הוא רק רוצה, 14/03/06 14:39

      אז הוא עושה כמה ג'סטות שיבוטלו אחרי הבחירות. אולמרט הסמולן עובד על כולם ומי שמטומטם בשביל לקנות את זה ישלם אחרי הבחירות כשנקבל ממשלה סמולנית קיצונית עם קדימה, העבודה מרצ ובתמיכת הסיעות הערביות.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    קשה לי להבין למה כל הדיבורים של הממשלה.שגם לא נבחרה.מיותר ושלילי (ל''ת)

    גולדי, 14/03/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גבולות קבע עלק

    דרומי, 14/03/06 13:55

    אולמרט יכול להמשיך להשלות את עצמו ואותנו בסיפורים על גבולות קבע.
    כל גבול שלא יקבע במשא ומתן לעולם לא יהיה גבול קבע, וגם מעל החומה הכי גבוהה יודעים לעוף קסאמים.

    רק משא ומתן עם המתונים - רק עמיר פרץ!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אריאל היא ישראל כמו שנצרים היא תל אביב... (ל''ת)

    זוכרים, 14/03/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אהוד יצאת מלך, אהוד יצאת מלך (ל''ת)

    רק קדימה, 14/03/06 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שישראל תחזור בקרוב לגבולות 67 (ל''ת)

    אולמרט התכוון, 14/03/06 13:32

    הגב לתגובה זו

    • יש התישבות חדשה ''בחטה טאנק'' בלב שכם, אממה, בלי הגנת הצבא...בואו... (ל''ת)

      חכם ח'זקל, 14/03/06 15:40

      הגב לתגובה זו