• 25.

    רק קדימה יכולה

    יוסי כהן, 12/03/06 16:43

    חברי הכנסת של קדימה הם משכמם ומעלה לכן אל תזלזל באינטלגנסיה של ציבור המצבעים הסקר מדבר בעד עצמו והם כעט מובילים בסקרים וכל המקטרלגים כולל אתה מלו פיותכם מיים ותרסנו את היתבאתויותכם מיפלגת קדימה נוהגת לפי שתת המכל והגזר כדי ליצב את המדינה וכנראה שעוד לא כמה להם מיתחרי

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל המפלגות טובות מקדימה שהיא בור ניקוז הרפש מכולן!!!

    להתנקות היום!, 12/03/06 14:22

    עובדה:!!!!
    כל הזבל שלא הלך להם במפלגות שלהם התנקזו לקדימה

    בקדימה אין פנים חדשות רק אוסף של כל הכישלונות מכל המפלגות.....

    מי שמצביע בשביל אוסף מקרי של אנשים לוזרים - שרק להשאר בכוח מלכד אותם ...

    הוא יקלל הרגע שעשה זאת בעתיד - וכבר היום רואים שקדימה זו נפילה חופשית למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • עוד תיווכך

      יוסי כהן, 12/03/06 16:52

      מיפלגת קדימה עוד תוכיך לכול המפקפקים ביכולתה להנהיג את המדינה בשנים הבאות.שיש לה ניבחרת של חברי כנסת ראויה לישמה על כן מלה פיך מיים ורסן את היתבאתויך ביכתיו

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    היום בעולם: ''השמדת ישראל'' - אולמרט איננו מסוגל לתפקד במצב היום!

    פחד אולמרט, 12/03/06 14:18

    הוא עסקן בינוני ומטה
    שהסכימו חברי כנופית קדימה להמליכו כי כל אחד יעשה שם מה שבראש שלו אם אולמרט יהיה בראש....

    בכלל אם שרון לא היה גומר - אולמרט לא היו סופרים אותו בכלל ב''קדימה''

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תודה, אהוד ... (ל''ת)

    אנחנו איתך, 12/03/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שמאלמרט אינו בן גוריון אינו רבין אינו שרון אינו מסוגל אינו יכול (ל''ת)

    גבי, 12/03/06 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ממשלת קדימה הביאה שיגשוג כלכלי ושקט יחסי

    קדימה אהוד, 12/03/06 13:23

    נלחמים בטרור מנצחים בבורסה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה שגשוג ואיזה שקט? (ל''ת)

      צפונית, 12/03/06 13:51

      הגב לתגובה זו

      • קדימה לא הביאה כלום - כלכלה = נתניהו

        האמת:, 12/03/06 14:14

        קדימה הביאו
        חמאס
        פוגרומים ביהודים - לחינם

        וזה הכול!

        הגב לתגובה זו

      • תני לו לחיות באשליות עד שהמציאות תתפוצץ לו בפנים

        ד. שרון, 12/03/06 14:23

        כמו ליתר האנשים שמאמינים בקדימה!

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    אחרי הבחירות ביבי יכין כל בוקר קפה לרוחמה אברהם

    ביבי מתאים, 12/03/06 13:22

    ארדן וסער יצחצחו נעליים למלכה רוחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ביבי יגרום לבידוד של ישראל בעולם

    קדימה ישראל, 12/03/06 13:20

    הוא כל כך לא מתאים שזה פלא גדול שהוא בכלל עובר את אחוז החסימה.

    הגב לתגובה זו

    • אהוד יביא לחיסול ישראל לגמרי - בגלל טימטומו!

      לצערנו, 12/03/06 14:15

      ממש מפחיד שעסקן אפרורי וטיפש זה יהיה ראש ממשלה ....

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ביבי? נייט הוא שיחרר את יאסין אולמרט? דא! הוא חיסל את יאסין

    יאנה, 12/03/06 13:01

    ממשלת קדימה חיסלה אלפי מחבלים, אבל ביבי חזק רק בברבורים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ואני אומר - תנו למצביעי קדימה לבחור באולמרט וכשיתחילו התקפות הטרור

    -------------, 12/03/06 12:33

    נאשים רק את מצביעי קדימה - דמם של ילדינו נשותינו בעלנו זקננו וכל אזרחינו יהיה בראשם של מצביעי קדימה - אלה שבחרו בכסף , בשלום עיור ובסיכון בטחון מדינת היהודים.
    כל מצביע קדימה יידע כי דמם של הרוגנו צועק אליו
    שיהיה חג שמח ושקט

    הגב לתגובה זו

    • אם כך, אני מאשימה אותך ב דברים אחרים -

      אפרת רגב, 12/03/06 13:02

      ב**הרבה** דברים אחרים. גם פירטתי בתגובה 11 במה בדיוק. אז אנא, החלט האם אתה טיפש, צבוע, רשע, או כל שילוב שלהם, והודיעני לכשתחליט.

      ובאשר ל''דמם של הרוגנו'' הצועק: אולי דמם של הרוגי הקסאם צועק, אך דמם של כל שאר ההרוגים שותק. אולי מפני שיש לו יותר חברה, אז אין לו צורך לצעוק. אולי כי הוא עוד מנסה להבין למה בעיניך הוא פחות סמוק.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ואני חשבתי שאחרי ההתנתקות יהיה שקט (ל''ת)

    תם, 12/03/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מופז ''נוליך איימים על העם למנוע קריסה'' (ל''ת)

    דגל החמאס, 12/03/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בבוא הפיגועים ישתכנע העם בעוד נסיגות (ל''ת)

    אולמרט הבטיח, 12/03/06 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פרופ' היס הכפל ושלש עובדים יש ''עבודה'' (ל''ת)

    יודע אולמרט, 12/03/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נשמע די דומה להצהרות חיזבאללה לאחר הנסיגה מלבנון, לא?

    אפרת רגב, 12/03/06 11:31

    ימניים, עשו טובה: אתם נחושים להלחם בקסאמים (באפס תוצאות, אגב: על ההתנחלויות נפלו כ5000 כשעשו את מה שהצעתם), ולהזניח את כל שאר הבעיות של ישראל.
    לכן, בדקו את **המאזן הכללי** של ההרוגים בישראל: מסוף ההנתקות, לאורך תקופת זמן, בדקו כמה אנשים מתו בישראל סה''כ, מתאונות דרכים, מפשע, מטרור, ממחסור בתרופות ובאחיות.
    בדקו כמה כסף אנו חוסכים מדי שנה בגלל ההנתקות מעזה: כמה ימי מילואים נחסכים, האם קיצור השירות היה אפשרי עם הכיבוש, וכו' וכו'. שאלו את עצמכם, האם ההשקעה הטובה ביותר של הכסף (מבחינת חיי אדם) היא באיוולת השטחים.

    ואם כבר התחלתם להפעיל את השכל (אתם ימניים, אז זה יכאב קצת בהתחלה. לא נורא). שאלו את עצמכם עוד מספר שאלות:
    1. האם לדעתכם זה בכלל מעשי לשלוט על כל שטח שממנו אפשר לירות טילים על ישראל? האם אתם מציעים, לדוגמא, להקים גם התנחלויות בלבנון, סוריה, ואיראן?
    2. מדוע אין יורים עלינו מלבנון וסוריה, לדוגמא? האם יש לישראל פתרונות יותר אפקטיוויים מכיבוש? מדוע לא להפעיל אותם בשטחים? (אגב, אישית אינני מתנגדת לירי ארטילריה על ערי הרש''פ בתגובה לנפגעים ישראליים).
    3. האם אנחנו לא תרמנו כלום למצב הנכחי בפעולותינו בשטחים? מדוע אתם מאמינים לכל הצהרה של החמאס, למעט ההסבר שלו לסיבה שפגועי ההתאבדות נגד אזרחים החלו לאחר ברוך גולדשטיין?
    4. האם אתם מאמינים שטכנולוגיה מתקדמת בכל תחום כלשהו למעט נשק באליסטי? לדעתכם, עוד עשר שנים לא היה מגיע טווח הקסאמים לאשקלון גם ללא ההנתקות?

    ובחזרה לשאלות המקוריות, הנה סתם קוריוז. כל המומחים טוענים שבישראל תתרחש רעידת אדמה (באופן מילולי) שנפגעיה יעלו עשרות מונים על סך נפגעי כל המלחמות במשולב. לי, ברוב שמאלניותי, זו אכן נשמעת בעיה אסטרטגית, ובמוחי השמאלני (עוכר ישראל שכמותו) נשמע לי שהשקעה של עשרות מיליארדים היתה יותר אפקטיווית כאן (מומחים לרעידות אדמה מעריכים את סכום חיזוק בתי העמודים בעשרות מיליארדים ג''כ).
    מדוע אינכם מסכימים? ואלה מכם שממליצים על מיני ועדות חקירה וטריביונים כלשהם ל''פושעי אוסלו'' - האם תנדבו את עצמכם כנאשמים לכשתתרחש אותה רעידת אדמה?

    ובשורה התחתונה, מדוע אתם ממשיכים לקשקש בשכל: אינכם מתעניינם בדמוקרטיה, אינכם מתעניינים בחיי אדם, אינכם מתעניינים בבטחון. מדוע שלא תודו שכל מה שמעניין אתכם הם השטחים?

    הגב לתגובה זו

    • בורות של מחלקת קפה בצבא המזלזלת בחיי היהודים ומצדיקה את מותם

      ממשלת השמאל, 12/03/06 12:48

      ''ולהזניח את כל שאר הבעיות של ישראל'' - שמאלנים אצל היהודים חיי אדם הם מעל ''שאר הבעיות של ישראל'' - אצל השמאלנים חיי אויבי יהודים הם מעל ''שאר הבעיות של ישראל''.

      השמאלנים מתיחסים לאלפי נרצחי אוסלו כמו לנפגעי תאונות דרכים, פשע ומחסור בתרופות.
      לא.. לא.. לא.. הם נרצחו בגלל דרכם הרצחנית ולא בגלל התפתחות הטכנולוגית. הם קורבנות של השמאל הישראלי ולא קורבנות הטרור של לוחמי החופש של השמאל הישראלי.

      על הקמת התנחלויות בלבנון הם הזיותך ושל השמאל הסהרורי.

      היהודים נרצחים והשמאל הישראלי מאשים את הנרצחים ומצדיק את לוחמי החופש שלהם.
      בורות והשקר השמאלני הנפוץ - כבר לפני מעשה ברוך גולדשטיין כבר היו מאות נרצחי אוסלו במיוחד באוטובוסים ובמיוחד בפורים.
      שוב טיפשותך בחגיגה.

      למחלקת קפה בצבא(או משתמטת) - כל פגז תותח שיורים מחירו 4000 שקל, כבר ירו מאות אלפי פגזים כאלו שעלותם עשרות מיליוני שקלים. הירי הזה אינו נותן שום תוצאה בפתרון הבעיה, לכן את גם מעונינת להמשיך בירי תותחים, אם היינו נותנים את הכסף הזה של זיקוקים ל-סל תרופות-לא היה יותר מועיל??
      לא.. אם שואלים את השמאל הישראלי ההוזה והסהרורי.

      לפני שאת כותבת את הבורות הללו כדאי שתשכילי לפני זה.
      בורותך זועקת לשמיים.

      הגב לתגובה זו

      • תגובתך הבורה איננה מתייחסת כלל למה שכתבתי

        אפרת רגב, 12/03/06 13:24

        1. ''חיי אדם הם מעל שאר הבעיות של ישראל'' - מה בדיוק ההאשמה כאן? מה אתה מציע במקום? בכלל, הפיסוק הלקוי של משפט הפתיחה העילג שלך אינו מאפשר להבין מה התכוונת להגיד (אם בכלל - אינני בטוחה שאתה חושב מחשבות קוהרנטיות).
        2. הקמת התנחלויות בלבנון הם הזיות של השמאל הסהרורי?
        I. אתה בור, פשוט בור ועם הארץ. בתחילת הכיבוש בלבנון היו פרסומים מקרב ''גוש אמונים'' להקמת התנחלויות בלבנון. נקל לשער שהיינו תקועים בלבנון עד עתה לו גורמי הבטחון לא היו מטילים ווטו על הנושא.
        II. היות שהזכרת (מבלי להתבייש) את המילים ''הזיות'' ו''סהרורי'' - אנא הסבר בדיוק מה ההבדל? החיזבאללה פחות מסוכן מהחמאס או הג'יהאד? מערך הרקטות שלו קטן יותר? (בשל בורותך אעזור לך: התשובה לשתי השאלות שלילית.) אני שמחה שזה נשמע לך ''הזוי'' ו''סהרורי'', אך מזכירה לך שזה בדיוק מה שאתה מציע לגבי השטחים הכבושים.
        3. אם בהמצאות עסקינן, ''השמאל הישראלי מאשים את הנרצחים'' היא המצאה שלך.
        4. לגבי מחיר הפגזים - אתה צודק לחלוטין. אלא, שנמנעת מהשאלה מי בדיוק גורם לממשלה להורות על הירי המיותר הזה לשטחים פתוחים: אני שטוענת שמבחינה כלכלית אפשר להציל יותר חיים באמצעים אחרים, או אתה וחבריך עם תגובותיכם הפרנואידיות ''המדינה מתפרקת!!!!!!!'', ''שמאלמרץ יהרוג את כולנו!!!!''? אה, טמבל, מי בדיוק קהל היעד של הבזבוז הזה?
        5. אני מילאתי את שירות החובה שלי כחוק, באחת מהיחידות שעליהן לא שמעת, לא תשמע, ולא תנחש שהן קיימות. באזרחות, מעבר לכך, אני משלמת **הרבה** יותר מיסים ממך, ואני שייכת למגזר הטכנולוגי שמתחזק את הימין הנחשל.
        6. אשר לחלוקת קפה - אתה רק מוכיח שימניות, שוביניזם, ומחשבה פרימיטיבית הולכות יד ביד. הנה עוד נזק של ההתנחלויות. אגב, אני בטוחה שאתה מחלק קפה באזרחות, או משהו דומה. איך אני יודעת? לו היית עובד היי-טק, היית יודע שנשים מסוגלות ליותר מחלוקת קפה.
        7. לשם הגוון, חתום מדי פעם בשם ''ממשלת השוביניסטים והפאשיסטים'' - זה קצת יותר מדויק לגביך.

        הגב לתגובה זו

        • שמאלנים לעולם לא יבינו את תבונת היהודים רק את תבונת הערבים

          ממשלת השמאל, 12/03/06 16:06

          כאשר תשכילי אז גם תביני את כתיבתך הטיפשית - להשכלתך מרגמות/טילי קסאם הם רוצחים בני אדם, וכבר גבו קורבנות וכאשר בורותך אינה מאפשרת להבין אז תשאלי את הפרופסורים המלומדים מהשמאל מה יקרה אם וכאשר יפול טיל באחד ''מהמתקנים הרגישים'' שנמצאים באשקלון, אצל הפרופסורים מהימין, ''הפרנואידי'' כפי שאת מכנה, יודעים שאשקלון חתרב - ההיתחסות שלך לזה כדבר זניח למרות עשרות אלפי בני אדם יקפחו את חייהם.
          עשרות אלפי אנשים שיקפחו את חייהם הם בשביל השמאלנים - זניחים לעומת כל שאר הבעיות של ישראל-

          השמאל הישראלי המשווה את נרצחי דרכם ''אוסלו'' להרוגי תאונות דרכים, היהודים אומרים עליהם - הרצחת וגם ירשת-
          מה שמסוכן למדינת היהודים זאת - דרכה ומטרת של השמאל הישראלי - בכל מילחמות ישראל לא נפלו כל כך הרבה קורבנות כמו הנרצחים שיש לנו בגלל דרכה של השמאל ההוזה ''שלום''.
          אצל השמאל ''השפוי'' חיי אדם הוא עניין של גאוגרפיה.
          מי נרצח ואיפה נרצח.
          האם נרצח יהודי שמאלני או ערבי??
          את היהודים מותר לרצוח והשמאלנים מצדיקים זאת בגלל - הכיבוש - דיכוי - נקמה - רצח גורר רצח.
          שמאלניםםם אצל היהודים אין הצדקה לרצח אדם מכל סיבה שהיא.
          ובהמשך לניתוך שלך של הפמיניסטית השמאלנית ''החכמה'' - המצדיקה רצח אדם אם יש לזה ''סיבה'' - כך שמותר לאונס נשים שהולכות עם חצאיות קצרות כי זה מגרה ''חולי מין'' למיניהם וגורם להם לאבד את הרגשות ומעורר את האלימות שבהם.

          אני אכן שוביניסט לגבי ''פמיניסטיות'' אשר הטרדה מינית לגביהן הוא שוב ''עניין של גאוגרפיה'', תלוי על מי נעברה העברה על יהודיה, דתיה, שמאלנית, ערביה. במידה וההטרדה בוצע על יהודיה וגם דתיה אז יש הצדקה לזאת ''ושהאלוהים יעזור להן'' ולא הפמיניסטיות. כך היה בגרוש עמונה וכך גם כאשר מתפרסמות תמונות חצי פורנוגרפיות של דתיות בכתבות בעתונים.
          אחרי כל כך הרבה נזק שהפמיניסטיות גרמו לנשים, שוביניזם זה לא בושה.

          רק אל תעיזי לשאול את המגיבים בשכר של ביילין ועדאלה, שיודעים עליי הכל, כדי שטפשותך לא תתגלה.

          הגב לתגובה זו

          • אין שום קשר בין מה שאתה כותב שאני טוענת לבין

            אפרת רגב, 12/03/06 16:57

            מה שאני טוענת. פשוט אין שום קשר. כבר הסברתי מדוע בתגובה הקודמת, ומעבר לכך, אין שום טעם. אתה אדם טיפש ומשעמם.

            אה, דרך אגב, אתה שוביניסט מהזן העלוב ביותר, והקשקושים שלך אינם מכסים על זאת. שמאלנית שאיננה מסכימה עם דיעותיך? מן הסתם מדובר במגישת קפה בצבא. אין הרבה מה להוסיף על רגשות הנחיתות המסתתרים בתגובה האינסטינקטיווית שלך.

            הגב לתגובה זו

      • עיקר שכחתי

        אפרת רגב, 12/03/06 14:01

        מקריאה חוזרת של דברי עולה כאילו שטענתי היא שאמנם יש לך פתרון לקסאמים, אך אפשר לפתור בעיות אחרות. ולא היא - לבנון, וטענות המתנחבלים בעצמם על מספר הקסאמים והפצמ''רים שנפלו על המיני-קולוניות שלהם - מעידות שאין לך שמץ (מה שמץ? פירור של בדל של כלום של שמץ) של דרך פעולה למנוע קסאמים.

        מן הסתם, העברית התקנית וצורת החשיבה ההגיונית בלבלו אותך. אסביר לך בדרך שתבין: אני יטעןתי שאתה טיפש מכל הכוונים בהפוכה סוף הדרך.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    להכניס את האנרכיסטים למעצר מונע עד יציאת החג... (ל''ת)

    שולי, 12/03/06 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    קדימה 59 פיגועים לפני ואחרי הבחירות ??? (ל''ת)

    יש !! עתיד לחמס, 12/03/06 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הסתברות:לפועל יצאו 6-9 פיגועים בלבד - סביר (ל''ת)

    מי בתור הזה, 12/03/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נסבל, רק אשקלון כ''ס חדרה נתב''ג בסכנה (ל''ת)

    אזולאי משה, 12/03/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אחרי הנסיגות בטחוננו ישתפר לאין ערוך (ל''ת)

    מבטחנו ב-הנייה, 12/03/06 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מז''ט לגל''צ עם הצטרפותה כנסיף של קדימה (ל''ת)

    צנזור קדימה, 12/03/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שקט לפני הסערה

    יוסי כהן, 12/03/06 10:22

    החשש הגדול של מערכת הביטחון ,צה'ל והמישטרה בפני פיגועים בחג הפורים מצדיק מאוד את האערכות ותיגבור השוטרים והצבא במקומות אשר ישנם ריכוזי קהל ואירועים בחג .וכן שמירה מיפני חדירת מחבלים למעשה פיגוע המוני 59 ההתראות שפירסמו בכתבה אנם באים רק להרטיע בפני פיגועים אלה להסב תצןמת לב לכל האזרחים שיפקחו עניים מיסביבם ובמידה והם מבחינים בדבר חשוד אז עלהם להזעיק את כוחות המישטרה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה מפרסמים את האמת??זה יכול להזיק לפרס ואולמרט?! (ל''ת)

    ילד, 12/03/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הסיסמה החדשה!

    ציוני - חילוני, 12/03/06 09:50

    ''הבטחתם יונה , עלה שלך זית - סידרתם קטיושה ליד הבית'' - חג שמח לעם ישראל תבוסה לכל צוררינו.

    הגב לתגובה זו

    • באיזה עשור אתה חי?

      אפרת רגב, 12/03/06 13:32

      ''הבטחתם יונה, עלה של זית - סידרתם קטיושה ליד הבית''?

      אממ, קטיושות יש לחיזבאללה, לא לחמאס. זו נשמעת לי סיסמא מתקופת ההפחדות לפני הנסיגה מלבנון. כנראה שאינך יודע שכבר נסוגונו מלבנון, מספר הקטיושות שנורו לק''ש ירד, והתיירות בצפון פורחת. (במאמר מוסגר: היות שאתה מצטייר כבור מוחלט - דע לך שקטיושה הנה רקטה כבדה וקטלנית הרבה יותר מאשר קסאם).

      בשל האנכרוניזם הכבד והטפשות הכללית, אנא שקול להמנע מהצבעה בבחירות הבאות.

      הגב לתגובה זו

      • רגב אדמה או רגב של טיפשות אפרת?

        ציוני - חילוני, 12/03/06 14:17

        לפחות הבנת את המסר - כלי משחית נשאר שכזה ושמו לא משנה את פגיעתו.
        המצב בצפון נזיל עד מדמם , בדרום הכל פרוץ והמרכז מתקרב לנקודת הרתיחה.
        ואת... חיה בארץ ישראל , כותבת באריכות אך מסוממת קשות באשליות השמאל הסהרורי - תתעוררי.
        הימין מציע פריחה והשמאל קמילה - שנני לפני השינה.

        הגב לתגובה זו

        • דונם של טפשותך וסיסמאותיך הנבובות

          אפרת רגב, 12/03/06 14:43

          אכן, את המסר הבנתי. אתה אינך מקבל את העקרון ששליטה בשטח איננה מבטיחה בטחון, ונסיגה משטח איננה מקטינה אותו. ואם יש תקדימים הפוכים (ע''ע לבנון וסיני) - נו, אתה ימני, ולא תתן לעובדות לבלבל אותך.

          אגב, לגבי לחש הקסמים שלך ''הימין מציע פריחה והשמאל קמילה'' - משורר גדול לא תהיה, ואני אינני מאמינה בשינון סיסמאות בלאו הכי. גש לבר-סמכא בנושא, ושנן לעצמך Four legs good, two legs bad.

          הגב לתגובה זו

          • דונם אחר דונם נכבוש ואת הארץ נפריח

            ציוני - חילוני, 12/03/06 17:03

            למרות אפרת רגב , מתיישבת ''גאה'' מרעננה - אין לחשי קסמים יש אהבת מולדת - מכירה את זה?

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    לבצע סגר

    .פקק' תנועה, 12/03/06 09:43

    עד אחרי פסח. ואים יהיה צורך גם אחרי ים העצמאות

    הגב לתגובה זו

    • איזה סגר מר וולדמורט? (ל''ת)

      קונדוליזה רייס, 12/03/06 12:33

      הגב לתגובה זו