• 43.

    מסכימה לכל מלה

    מלי כהן, 17/03/06 01:45

    יישר כוח! ביחד נתגבר על הטרור החרדי!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש לי הצעה טובה

    מוטי, 13/03/06 09:45

    אולי במקום לפסול את התשדיר נקרין אותו , וניתן לצבור להחליט. כמו שהשופטת ה''נאורה'' אמרה במקרה של צחי הנגבי

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מוטב גן עדן של מעלה מגן עדן של שוטים.

    ש., 13/03/06 01:44

    כי קשה לראות את הכיעור שבתוכנו. את הבערות. את הפאנאטיות. את הניצול הציני של מאמינים עיוורים ורעבים ונבערים.
    שמפלגות נאורות כמו קדימה והעבודה מבטיחות להם גן עדן מאחורי גדירות בתוך ישראל בטוחה.
    או ליכוד נאור שיבער את העוני בהינף מקלו של הקוסם .
    ומי שאינו רואה את המטרוסקסואל החרדי יושב לאחר הבחירות ליד שולחן הממשלה לא ממש מבין באופנה, יכול להיות שטעה, אולי זה לא ארמאני, אולי זה ורסאצ'ה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אבי לן חזק ואמץ

    קרמר, 13/03/06 00:47

    אל תיתן לפשיסטים וקנאים לקלקל את החידוש שהבאת

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לאבי לן החילוני הסמאלני

    חכם עזרא, 12/03/06 22:25

    לאבי לן החילוני הסמאלני שיהדותו מוטלת בספק , תעשה טובה ותחזור למולדת שלך באוגנדה , כי אתם החילונים הסמאלנים יש לכם את אותם סיסמאות כמו שהיו לגרמניה בשנות ה-30 , בראשות יוזף גלבס

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    טעות בהבנה

    נאור, 12/03/06 19:31

    ההשוואה הייתה רק להבטחת גן עדן ולא למעשים
    ההשוואה נכונה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מדוע אנשים הרוצים

    אאא, 12/03/06 19:27

    לחקות את המערב ולהטמע בו,מתעקשים בצורה קטנונית וילדותית לחיות במזרח התיכון כשם שעשו הצלבנים במאה ה11,במקום להגר למדינות המערב הנוצריות?

    הרי,כמיעוט במדינות המערב,יהיה לכם הרבה יותר קל לחקות והרבה יותר פשוט להתבולל (כי המגוון גדול בהרבה) .

    הגב לתגובה זו

    • ומדוע אנשים הרוצים

      אריאל, 12/03/06 19:52

      לחיות כמו בפולין של המאה השמונה עשרה מתעקשים בצורה קטנטנית וילדותית לכפות את דעתם על אוכלוסיה מודרנית?
      הרי כמיעוט כאן, הרבה יותר נוח לכם מאשר אם כולם יחיו כמותכם ולא ימצא לכם מפרנס.

      הגב לתגובה זו

      • כול הדתיים עובדים !! אתה סתם גזען !

        לן הוא הבטלן, 12/03/06 22:39

        אין לך נתונים לגבי דתיים שלא עובדים !!

        ואם תלך עכשיו לחפש את הנתונים אז אתה גזען מפגר, בגלל שאתה סתם אומר דברים לא נכונים בלי לדעת את העובדות .

        הגב לתגובה זו

        • ללני בטלני

          אריאל, 13/03/06 19:38

          הא' אאא מציע לגרש מי שנפגעת משכן רע, משום שאינה דתית מספיק לטעמו.
          זה לא הופך אותו לגזען, וזה כמובן לא מפריע לך;
          אבל העובדה שמרבית הגברים החרדים חיים מקיצבה עד גיל 40 - הופכת אותי לגזען.
          יש נתונים. אני יודע אותם, והם עומדים לרשותך אפילו באתר הלמ''ס.
          יתכן כמובן שחלק מהם עובדים ''בשחור'' על מנת שלא לפגוע בקיצבתם (ואגב כך גם משתמטים ממס הכנסה) - אבל על כך באמת אין לי נתונים.

          הגב לתגובה זו

          • תביא נתונים !!!!! לכול דבר שאמרת תביאי נתונים !!!

            הבטלן, 13/03/06 21:45

            ותכניסי את הכול לפרופורציה !!

            הגב לתגובה זו

  • 36.

    כאשר מדובר בפלשמורה סמולנית

    אאא, 12/03/06 19:26

    לבנה,לעולם הפועל הרלוונטי יהיה ''משתלח,מתהלם,מסית,מתנפל...''

    אבל כאשר התוקף יהיה פלשמורה סמולנית לבנה,לעולם יהיה שימוש במילים ''תקף,ביקר,התנגד נחרצות,הטיח....''.

    שמעתם פעם על פלשמורה סמולנית שמתלהמת? מסיתה?
    תיאורטית,זה בלתי אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אתה אידיוט

    קורא, 12/03/06 18:09

    נכון, אני מסכים שש''ס עושים שימוש ציני בדת בשביל להשיג קולות ואני מתנגד לזה בתור אדם בכלל ואדם פרטי בפרט.

    אבל להשוות אותם לאייטללות שמעודדים מחבלים לצאת לבצע פעולות טרור ורצח זה דבר שלא יעשה.

    ש''ס לא עודדה אנשים לפגוע באחרים, ובוודאי שלא לרצוח. עצם ההשוואה מעורר בי חלחלה וגורם לי לתהות על מידת שפיותך.

    הגב לתגובה זו

    • זהו? כבר אידיוט?

      אריאל, 12/03/06 19:14

      הרי את האבחנה שאתה עושה - עשה גם כותב המאמר, גם הוא כותב שהעובדיה אינו שולח מתאבדים.
      הדמיון הוא בכך ששניהם מתיימרים לדעת מה אלהים יעשה.
      אז מי אידיוט כאן?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אבי לן, מי אתה???

    יהונתן, 12/03/06 18:08

    מר לן שלום,
    בדרך כלל לצד הטורים באתר זה יש תמצית קצרה על הכותב/ת.
    מדוע לא מצאת לנכון לעשות אותו הדבר בטורים שאתה כותב (לעיתים יותר מדי קרובות!!!)
    מקריאה של מרבית טוריך האחרונים עולה שטחיות, נסיונות להתססה ולעשיית כותרות.
    אולי תסתפק בהבאת החדשות לידי הגולשים או פשוט תתן את הבמה לכותבים מוכשרים ממך, באמת שלא חסר.
    דרך אגב, תגובה זו איננה תגובה ספציפית על הטור הזה...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מתערבים שמי שכתב את זה, אבי לן, הוא הומו? (ל''ת)

    נתי, 12/03/06 17:53

    הגב לתגובה זו

    • אז מה? (ל''ת)

      אני, 12/03/06 18:47

      הגב לתגובה זו

    • מתערבים ש''נתי'' הוא אימפוטנט? (ל''ת)

      נתנאלה, 12/03/06 20:14

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    חילוני בור וסכסכן

    צר לי עליך, 12/03/06 17:27

    מאמר ספוג סטריאוטיפים שקריים מבית היוצר של החילוני נמצוי

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חייבים חץ חילוני בכנסת (ל''ת)

    גדעון, 12/03/06 16:52

    הגב לתגובה זו

    • חייבים ' חזית יהודית לאומית' חזקה בכנסת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שם, 12/03/06 17:32

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יאללה שלחו אותו לגן עדן בחינם (ל''ת)

    ישעיהו, 12/03/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    דברים חשובים,כל הכבוד.

    חרות, 12/03/06 16:45

    עובדיה וישי מושכים צי-בור שלם מטה,והם נוטים להחשיב עצמם כצדיקים.

    אפשר להיות דתי,נעים להיות אדם מאמין ונידרש לשמר את המורשת היהודית.
    אבל....
    טעות היא להיות קיצוני וניבדל(חרדי),בעייתי ביותר להפוך את האמונה למיקצוע,לטעם החיים. וטעות גדולה יותר היא להיות סמכות סתם -כמו הרב עובדיה,שקרוב לודאי גרם בחייו ליותר נזקים מתועלת.

    אילו היה אלוהים הוא בודאי היה מעניש את עובדיה יוסף,על כך שהוא אחד משוללי החיים. עובדיה הוא מטיף לעבדות,''ותוקפו של עולם'' הוא כתוקף ידיעתו מבחינתו.

    יותר מכל- האל שונא את אלו החוצצים בעולם שהקים עבורנו(כלל בני האדם). עובדיה מצמצם את קיום הבריות. מאין לו הרשות לתפקד כסגנו של האל?

    עובדיה הוא אדם גס רוח,בוטה,והוא נוטה לזלזל בזולתו ככל שרק ניתן.
    אומנויות החיים האמיתיות רחוקות ממנו שנות אור---ועל כך האל לא יסלח לו לעולם.

    ייתכן ומצביעי ש'ס יגיעו ל''גן עדן'',
    אך את הרב עובדיה--איש לא יראה שם!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי אתה שתדבר סרה על גדול הדור???

    יאיר, 12/03/06 16:32

    הרב עובדיה יוסף שליט''א הוא לא ברמה שלי או שלך, הוא אדם שנמצא עמוק בלימוד התורה כל חייו ולכן עולם המושגים שלו שונה.

    בזמן שאתה נמצא בקניונים/טלויזיה/בילויים הרב עובדיה ממית עצמו באוהלה של תורה.

    ולכן אני מציע לך לא לדבר סרה על גדול הדור.

    דרך אגב, יש רב מוכר שחלק על הרב עובדיה ברבים ובאותו רגע נשך אותו כלב. מאז הוא לא מעז לדבר על מרן.

    הגב לתגובה זו

    • איזה כלב היה זה?

      K9, 12/03/06 17:35

      זה היה אמסטף או פינצ'ר?

      יכול להיות שזה היה בכלל בפורים, ואיזה אברך שבמקום להתחפש לחייל צה''ל, החליט להתחפש לכלב ויצא לנשוך את הרב. מי יודע, אולי אחרי שנשך את הרב, בדרכו החוצה, פרק חלצו על רגלה של הרבנית.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    חוצפן! איך אתה יכול להשוות שהידים לש''ס, יש לכול קבוצה הגדרה משלה

    ח., 12/03/06 16:22

    והם בכלל לא זהים .

    אם תתנהג כמו צדיק, תגיע לגן עדן !!!

    יכול להיות שהרב עובדיה מאמין שהמצע של מפלגתו הוא מצע, שלפיו אנשים צריכים לפעול כדי להפוך לצדיקים, ןכך הם יגיעו לגן עדן !!

    הגב לתגובה זו

    • בלי טובות מהרב עובדיה

      שולמית גלבוע, 12/03/06 16:32

      לגן עדן יגיע כל אחד בזכות מעשיו הטובים ולא בזכות זקן עצבני ופנטי

      הגב לתגובה זו

      • בזכות מעשיו הטובים !!! כנראה עובדיה חושב שמי שמצביע למפלגתו ותומך ב

        ג, 12/03/06 17:08

        השונים של המצע שלו, הוא אדם טוב .

        האמירה מטופשט כמובן, אבל נדמה לי שזה מקרה של 'ההר הוליד עכבר'

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    שאולמרט יבטיח שש''ס לא בקואליציה (ל''ת)

    חילונית, 12/03/06 15:55

    הגב לתגובה זו

    • שאלמרט יבטיח שש''ס בקואליציה ורק אז אני מצביע לו ! (ל''ת)

      חילוני, 12/03/06 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    החילונים חייבים להתארגן. מצביע חץ (ל''ת)

    גיא, 12/03/06 15:19

    הגב לתגובה זו

    • מה אכפת לך מגן עדן ?? אתה מאמין בגן עדן, שהכתבה כול כך הרגיזה אותך?

      די לגזענות, 12/03/06 15:50

      הוא שאתה כמו הכלב בניסוי של פרלוב, רק שמעת חרדים, וישאר רגשות הגזענות שלך עלו על פני השטח .

      הגב לתגובה זו

      • תלמד לכתוב. אנאלפבית (יודע מה זה?) (ל''ת)

        גיא, 12/03/06 16:52

        הגב לתגובה זו

        • אין לך מה להגיד אז אתה מעליב?רק בני אדם עלובים כמוך מתנהגים כך ! (ל''ת)

          די לגזענות, 12/03/06 17:33

          הגב לתגובה זו

    • מסכימה לחלוטין (ל''ת)

      שירה, 12/03/06 15:54

      הגב לתגובה זו

    • לגיא-החילונים חייבים להתארגן כדי להתחפף מהארץ

      חכם עזרא, 12/03/06 22:22

      החילונים הסמאלנים חייבים להתארגן כדי להתחפף בחזרה למולדתכם באוגנדה

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שהרב עובדיה ...

    יש אומרים, 12/03/06 15:18

    ילך לחפש חברים במרץ

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גב' סופיה אישתו של עובדיה

    שלום לאדון לן, 12/03/06 15:12

    השם זה עובדיה או אובססיה,
    אני כבר חמישים שנה עם האיש הזה לא הייתי נכנסת למלחמה , אפילו גולדה מפחדת ממנו,
    אבל ישר כוח אבי לן, אם אתה לא מפחד, עכשיו גם גולדה לא,לך לעמך לארצך ומולדתך וגלה את הארץ מלאה
    בגאולה לבוא , סופר סופר של בן אדם אבי לן, כל הכבוד מדיעה לך,
    רותי ספיר, חיפה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שלום מר אבי לן

    שלומי, 12/03/06 14:41

    נהנתי לקרוא את הכתבה
    אני אדם דתי אבל מתנגד לכל צירוף של דת ופוליטיקה.
    מה שהרב עובדיה אמר או התכוון לומר זה שאת המעשים הטובים שעושים ש''ס בכנסת מתחלק בשווה לכל המצביעים (זה גם אומר שאם מתבצעים גניבות זה גם גניבה של כלל המצביעים).
    בכל אופן שימוש של דת בבחירות צריך לאסור באופן מוחלט
    אני באופן אישי לא מצביע כלל כיוון שאין טעם להבדיל בין נבילה לטריפה כשזה המצע היחיד בכנסת.
    לסיום כדאי שנילחם בשחיתות בכל מקום וננסה להיות אנשים טובים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    והעמותה לקידום השחיתות אומרת:

    ''ארץ בושת''.גוגל, 12/03/06 14:35

    הכתבה הזאת לא מספיק מושחתת. ככה לא עושים עיתונות לא-חוקרת אמיתית.

    שלכם,
    ''ארץ בושת''.גוגל – העמותה לקידום השחיתות

    הגב לתגובה זו

    • חברה במערכת השחיתות

      ומה וואלה אומרת, 12/03/06 15:17

      אולי תיהיו עסוקים בשחיתות האמיתית שמתבצעת שם למעלה ותגיעו לגן עדן עם הרב עובדדתית, עובדה שיעל דיין לא מאוהבת בו , ועובדה ששרון לא קם על רגליו, יש עוד המון עובדות אבל איפה אנחנו חיים בכלל ?, אולי בגן עדן כבר?, ולא סיפרו לי ,למה אני צריך לדעת הכל אחרון?

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם אני חושב שזו היתה אימרה שטוטית, אני אוהב את כול הש''סניקים

    אחד העם, 12/03/06 14:29

    חבל שאתה מציג את הש''סניקים בתור שונאי חילונים, ובתור שונאי נשים, בתור נבערים ומשווה אותם לחמס (שרצח אלפי יהודים, ושקורא למות אלו שעדיין בחיים) בגלל שזה לא נכון, אתה יכול לגרום לקרואים לחשוב שזה נכון, ןזה כמובן שקר, שיכול לגרום להשנאת ש''ס על-ידי הגולשים (זה מה שאתה רוצה ? )

    זה היה מאוד לא נעים לקרוא את הכתבה שלך !

    ישי בסך הכול רצה לעשות ככה שהרב עובדיה, לא ירא הזוי, לכן הוא רצה להן עליו ועל האימרה השטוטית הזאת (זה לא אומר שהוא תומך באימרה, זה כמו שתומכי קדימה יגנו על כול הסעיפים של המפלגה למרות שהם לא מסכימים עם כולם, כמו חבר הכנסת רמון שעבר לקדימה, וישר החל להגן על כול המהלכים הצפוים של המפלגה, והתחיל לרדת על מפלגת 'העבודה' שבעבר היה חלק ממנה והגן עליה נגד כול המשמיצים )

    חבל שאתה השוותה את ש''ס לחמס זה היה ממש מגעיל .

    הגב לתגובה זו

    • אולי אפילו תוכל לעשות כתבת סליחה, והסבר לגולשים שתעית . (ל''ת)

      אחד העם, 12/03/06 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד! אהבתי מאוד! (ל''ת)

    עוגג מנג'ה, 12/03/06 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק צודק, אבל יש לך אומץ

    ירון, 12/03/06 13:07

    שאין להרבה אנשים פה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''ללא אריק שרון...'' - שיר שירון

    רוני בר און, 12/03/06 12:26

    קדימה ללא מנהיגותו של שרון,
    נראית כמו סתם איזה בלון,
    עף ברוח, איבד את הצפון,
    ובקרוב בום - יתפוצץ בכשלון.

    נקווה רק שמתוך זה האסון,
    הפיצוץ הקטלני יהיה רק בבלון,
    ומדינת ישראל תמשיך עוד בגאון,
    וקדימה הוירטואלית תמחק מהזיכרון.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גב' בייניש - סוכנת של ש''ס - ראו הוזהרתם!

    חנוך, 12/03/06 11:20

    ולהלן הראיות:
    - אם בייניש לא היתה פוסלת את הסיפור הנחמד והנאיבי של הרב יוסף - אני וכנראה גם את/אתה לא היינו בכלל שומעים עליו. בגלל גב' בייניש כל המדינה כעת יודעת על סיפור גן העדן - האם זה לא חשוד?

    - בפסילה שלה, בייניש מראה לנו שוב את הגזענות וההתנשאות של האשכנזים! כי מה בעצם היא אומרת? שעליה ועל שכמותה הסיפור הזה ודאי שלא יעבוד - אך יש במדינה, רחמנא ליצלן, גם ספרדים... ואלו, ברוב טיפשותם, בערותם ותמימותם, ייפלו בפח של ר' עובדיה וילכו להצביע לש''ס כדי להגיע לגן עדן! אז אני אמנם אינני מצביע ש''ס - אך אם הייתי ספרדי - הייתי עושה זאת דווקא, בגלל העלבון! ומכיוון שאינני מייחס לגב' בייניש טיפשות חלילה (היא אשכנזיה, לא?) - המסקנה ברורה - יש לנו עסק עם אוהדת סמויה של ש''ס...

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      אזרח, 12/03/06 13:39

      ישנם הרבה מאד ספרדים (יוצאי עדות המזרח) שאכן ברוב טיפשותם, בערותם ותמימותם, ייפלו בפח של ר' עובדיה וילכו להצביע לש''ס כדי להגיע לגן עדן.

      כן מר חנוך, ישנם הרבה כאלה - לא כולם חלילה, והתופעה הזו בולטת במיוחד בכל מיני עיירות נידחות ונחשלות כמו נתיבות / אופקים וכו.. (מכיר מקרוב) אבל רמת הפרימיטיביות שם היא מדהימה והאמונות שם הם עבודת אלילים פרופר וחילול השם. (אם ראית במקרה את הטקס האקסטטי של הרב איפרגן בו משליכים נרות לאש ואנשים ממש נכנסים לאקסטזה פסיכוטית)... אתה רואה את הדברים האלה ופשוט נדהם, מזכיר שבטים פרימיטיביים באפריקה עבודת אלילים של ממש.

      כן..אני יודע.. תיכף התגובה שלי תגרור כאן פרץ של התלהמות.. אני יודע - אבל את האמת צריך לומר - ולכן אמרתי אותה כאן - בקול צלול וברור.

      לא מעניין אותי אגב אם ההחלטה של בייניש תגרום לאנשים להצביע לש''ס או לא - היא עשתה את הדבר הנכון בכך שאמרה אמירה ברורה בנוגע למה שעושה ש''ס שהיא מנצלת את תמימותם של אנשים טפשים ובורים.
      וזה אגב לא חדש - ש''ס בנויה בעיקר על האנשים האלה ובלעדיהם פשוט אין לה קיום... זה מה שעצוב במפלגה הזאת שעצם קיומה הוא חרפה וגזענות.

      הגב לתגובה זו

      • אתה גזען מפגר !!!!

        ספרדי, 12/03/06 14:32

        אם מישהו יבחר בש''ס זה בגלל המצע שלה.

        הגב לתגובה זו

        • ישר לגן עדן

          יושקה, 12/03/06 15:38

          יציין הרב עובדיה אחד לפחות והוא
          זה שיממליץ כי אכן הוא בגן עדן כי הוא הצביע בפעם קודמת ש''ס.

          ושאלה לי לרב עובדיה.האם יהודי דתי ,בן תורה רב גדול בישראל שלא הצביע ש''ס מגיע לו גן עדן ?

          הגב לתגובה זו

          • כמובן שכן !!!! (ל''ת)

            כן !, 12/03/06 17:10

            הגב לתגובה זו

        • שאומר מה ?

          גם אזרח, 12/03/06 15:43

          שעם ישראל הוא לא עם אחד, אלא מורכב כתות כתות (אשכנזים / ספרדים / וכו..) !?. למה שאני ארצה מצע כזה?!.. ולמה לזרוע פירוד ופלגנות בעם ?! (הרי זה בדיוק מה שעושה ש''ס)

          איך הייתי מגיב לו הייתה קמה מפלגה וקוראת לעצמה: ''האשכנזים החילונים''

          (הרי זה בדיוק שמה של ש''ס רק מהכיוון השני ''ספרדים שומרי מסורת'')

          אבל אם היתה מפלגה של ''חילונים אשכנזים'' היית אומר שזו מפלגה גזענית - ובצדק אגב !.. אלא שאין מפלגה כזאת והגזענים היחידים שמגדירים את עצמם לפי מוצע הם ש''ס.. תאר לך שיתחילו פה להקים את מפלגת הפולנים ומפלגת הרומנים ומפלגת האנגלוסקסים... אגב גם המפלגות הרוסיות הן בעיניי מיותרות לגמרי - רק שההבדל הוא שהעולים מרוסיה הם באמת עולים חדשים והקהל של ש''ס עלה לישראל כבר לפני 50 שנה ולכן זה מאד מגוחך שהוא עדיין מתעקש להתנהג כמו קהל של עולים חדשים. התופעה שנקראת ש''ס היא תופעה עצובה ומיותרת.

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    קשה להודות, אבל אני מסכימה

    נעמומית, 12/03/06 11:15

    קשה להודות כי אלו דברים קשים להודות בהם, שחלק מהעם שלי מגיע למצב כזה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אבי לן צודק אבל -

    אורן, 12/03/06 11:10

    מר לן, תפסיק לכתוב כתבה חדשה כל יום. אפילו אם אתה צודק כמו הפעם (אבל טעית בגדול שהזמנת את אישתו של עמיר לוידאו צ'אט) אתה לא יודע לכתוב. תרד מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יופי של כתבה - מסכים עם כל מילה!

    אדמונד, 12/03/06 10:59

    לצביעות מסתבר אין גבולות.
    עובדיה יוסף שם את עצמו מורם מכל אדם ומתעסק כדוברו האישי של אלוהים. אין לי ספק שאלוהים לא צריך דובר ובטח לא אחד כמו עובדיה יוסף שמוציא את שם אלוקים רעה.
    על אלי ישי בכלל לא כדאי לבזבז יותר מידי מילים. קם לו יום אחד בן אדם שלא גמר בית ספר ובכוח מרפקיו ואלימות פיו מגיע להיות ראש למפלגה של אלימים שמתכסים במטרית התורה.
    המזל הוא שהיהדות שלי ושל חברי לא צריכה אישור מהמוזכרים לעייל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כעס מביא עלבון אישי

    לא כדאי לכעוס, 12/03/06 10:46

    הרב עובדיה עבד כשה ימים על ימים , שנים על גבי שנים כדי לנפח את מעמדו,אולי הוא יכול לשלוח לי קמע ?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האם באמת כך

    אור לגויים, 12/03/06 10:41

    איפה האור ?, ואם הם כל כך מחוברי לקבלה למה ל יודעים יך להסיר כישופים מהמלגות העולמות חסרות הישע ,למה כל האנשים יושבים בבית כמו גלמים ושותקים, תשובה:
    משוןם שזהו תפקידו של העם היהודי לשבת ולשתוק עוד מאמר , עוד כתבה אבל נשתוק נביע דיעה שתיגרס תוך כמה שעות אולי שניות , למי באמת זה מזיז?,
    כמה הבטחות נקבל בעלמה באוויר, אולי במטוס של ש''ס יעלו לנו את המשכורת ל2000 דולר בחודש שכר מינימום ויורידו יסים ישאר בסוף 500 דולר וואו גדול לא?,
    אחלה כתבה חבל שהרב לא רואה טוב, ושאר המאמנים לא יודעים שלא משנה מי יבחר המדינה תישאר על הפנים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בדיחה

    יאיר, 12/03/06 10:40

    אחד עולה לשמיים ומגיע לגיהנום. בכניסה הוא פוגש את הרבי שלו כשלצידו פצצת עולם עירומה כביום היוולדה, נראית מדהים, שדיים מהסרטים גוף מהאגדות...
    שואל את הרבי: רבי רבי, אתה מכולם, דווקא אתה הגעת לגיהנום?
    עונה לו הרבי: דביל, אני בגן עדן, זה הגיהנום שלה...

    שיהיה לכולכם יום יפה.
    והצביעו לירוקים, כדי שמישהו ידאג לאוויר המטונף שהילדים שלנו נושמים, ולאנטנות שמטגנות להם את המוח....

    הגב לתגובה זו

    • על דובי גל ''החתיך''

      פעם היו מספרים, 12/03/06 15:07

      מה הבדיחה התקלקלה?

      הגב לתגובה זו

    • אחלה. אבל בחוץ ובטחון ה''ירוקים'' שמאלנים. מצטער. לא יכול. (ל''ת)

      ירוק/ כתום, 12/03/06 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    שלי יחימוביץ מהדורת חוץ

    הכון ש...ש..., 12/03/06 10:35

    נכון שהרב עובדיה לא אליל ולא קובע דברים מראש , והכון שגם שאר המנהיגים שהשאירו חותמם לא באמת עשו משהו כדי לשנות את האווירה בישראל, ואני לא נגד הדתיים ולא נגד החילוניים, אני בעד בני אדם לםני הכל, זה משהו שהנהיגים שלנו ושאר ח''ח נכדים וגם כל המלגות שלנו צריכים לעבוד עליו,
    לאן הכסף של המדינה באמת הולך?,
    מיסים מיסים מיסים,
    משכורת מינימום 1000 דולר מה אתם באמת צוחקים נו איפה ההגינות במדינה ?, למה לא עוזרים לזוגות צעירים, לילדים חולים ,לידים מורעבים,
    איפה שכחנו את המוסר האמיתי במדינה , או שגם זה לא חשוב,
    הרב רוצה להבטיח שיבטיח , אבל מעל לכל שיעשו כבר מהו בנידון במקון להתכח על כיסא בכיר יותר,
    ביידינו הכוח לשנות חחח גם בדיחה , אנחנו קטנים כל כך שבדינה נבחר מישהו יושב על כיסאו ואין לא אף פעם מספיק זמן להתעסק העניינים ''החשובים'', כי זה לא באמת חשוב להם איך חולים לא קשורים לסל הבריאות ולא באמת חשוב להם איזה זוג יתגרש היום ושזה קורה על בסיס כספי, כל זה לא באמת מעניין אותם , מעניין יותר לשמור על עוברים שילקו בתסמונת , יוולדו לעולם ולתת מא האלף דולר לרופאים, לתת לא להמשיך לסבול כל חייו ולתת למשפחה לסבול ולקבל ביטוח לאומי,
    חוקים יבשים במדינה , העם כבר חסר אמונה בהכל,
    אבל החולצה של הרב ושל שאר ח''כ נכבדים כבר לא עולה כסף , הם מקבלים את המנחה , המשלוח מנות , כבר בדואר,

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מאמר נהדר.תודה (ל''ת)

    יוסי, 12/03/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מר אבי לן

    חגי, 12/03/06 10:18

    ציפיתי ליותר,
    אם היית קורא את דבריו של הרב עובדיה, היית רואה מה הוא אמר, יש לציין שזאת אמירה שהרב עובדיה אומר כל פעם בבחירות.
    יכול להיות שאתה לא מסכים איתו, אבל להשתמש בהשוואות שלך וע''י זה לפסול מישהו בטענה של קיצוניות יתר זה מוגזם.
    הרב עובדיה יוסף טוען שמי שמצביע לש''ס גורם לש''ס להיות יותר גדולה כדי שהיא תוכל לדאוג צרכים דתיים במדינה, במילים אחרות הוא גורם לזה שיעשו יותר מצוות, לא מצוות כמו שאתה חושב של פיגועים באוכלוסייה פלסטינית, אלא מצוות גם של עזרה לזולת גמילות חסדים וגo עניינים דתיים כמו מקוואות ובתי כנסת, על פי ההגדרה מי שעושה מצוות יגיע לגן עדן.
    אם הרב היה קורא לפגוע במישהו היתה הצדקה למאמר השיטנה שלך נגדו. וזה המצב אנשים כמוך הם עורכי החדשות שלנו. חבל

    הגב לתגובה זו

    • תנו כבוד למאמין בש''ס

      פרסומת לש''ס, 12/03/06 10:44

      כי משם תיצמח הישועה, כל הכבוד ש''ס כבר אין רעבים במדיהנ בזכותכם , אני מרוויח מיליונים

      הגב לתגובה זו

    • זה פשוט לא חוקי. מה עלשות - ברכות

      נמאס מדמגוגים, 12/03/06 10:45

      קללות, וכיו''ב. נאמר במפורש בחוק.

      הגב לתגובה זו

    • מעשה הרב= חטא העגל

      זיו ריצקין, 12/03/06 11:44

      אם זה מה שהתכוון הרב, שיאמר בבקשה - מי שמצביע ש''ס עושה מיצווה.
      על-פי ההלכה מי שעושה מיצוות מגיע לגן-עדן???איזה שטויות!!!!
      כלומר שמיצווה אחת תכפר על כל הגניבות, הניאופים, הטריפה ושאר גילויי העריות?
      מיהו הרמץ הזה עובדיה ששם עצמו שופט עליון וקבע את יום הבחירות ליום הכיפורים החדש? מעתה אמור -''מי שמצביע ש''ס, עושה מיצווה, ומי שמספסר מקומות בגן-עדן, מקומו בגיהנום, עם שאר השרלטנים''

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    SHaron RAbin Olmert also promised that hitnatkut and pinuyim is

    gut fur yudden, 12/03/06 10:10

    keep on coming mearba pinot habayit, bigger, deeper into Israel proper. The OZLAT YAD CONTINUES v'en potse pe omtsaftsef. Isn't this further than gan Eden. Indeed it is hell on earth, in our backyard.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מדוע דן מרגלית ממשיך להתחבא מאייל ארד ? (ל''ת)

    נחומי, 12/03/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם שמעון פרס וביילין הבטיחו מז''הת חדש

    איש אמת, 12/03/06 09:33

    אז הם הבטיחו...
    מה ההבדל בינהם?
    אלה חתמו על אוסלו ובגלל זה יש אלפי הרוגים..
    לפחות בגלל דבריו של הרב עובדיה לא נהרגו אלפי יהודים..
    אך הכותב יבחר ללנגח את הרב עובדיה במקום את הסמולנים החילונים..למה???

    הגב לתגובה זו

    • צודק, גם פרס אמר שברגע שנחתום על אוסלו 'ישראל תהפוך לגן עדן'

      למה ככה ??, 12/03/06 13:36

      אם גם על פרס ירדתם ככה בזמנו ?????

      או שרק את אלו שמתגאים ביהדותם אתם משפילים ???

      הגב לתגובה זו

    • גם רב עובדיה וש''ס תמכו בהסכם אוסלו

      מדברים על אמת ?, 12/03/06 13:55

      והם שותפים מלאים לאחריות להמוני ההרוגים, משני הצדדים, בעקבות מעשה האיוולת הזה.
      המניעים שלהם לתמיכה בהסכם היו עוד פחות טהורים ועניניים משל פרס-ביילין ושות'.
      אל תנסה להוציא את המפלגה הזה ואת מנהיגה נקיים.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    השתלחות

    guss, 12/03/06 09:09

    תפקידו הוא רב ומטבע הדברים הוא מתעסק בגן עדן ואיך מגיעים לשם, זה לגיטימי.
    קצת פשטני לחשוב שממעשה אחד אבטיח את מקומי פה או שם אך בזאת הייתי נותן קרדיט לשה שעסקו בכך להחליט, אולי יש לו סיבות לטעון את הטענה הזאת, שאל אותו, למה אתה משתלח?
    מדובר על נושא שהוא תחום המומחיות שלו ולך/לנו אין הבנה בו, השתלחות בנושא כזה מהווה פגיעה באינטליגנציה.
    פעם הבאה, שלח כתב לבירור הנושא ואז פרסם כתבה ענינית.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לכותב

    חילוני לשעבר, 12/03/06 08:18

    לו היית טיפה מתאמץ,והאמת אין צורך אפילו להתאמץ היית מבין שהרב עובדיה לא ''הבטיח''גן עדן..איך הוא יכול להבטיח??
    אלא שאתה ישראלי ממוצא יהודי -כמו השופטת -שניכם מרוב תיעוב של ש''ס לא תבדקו באופן הגון מה נאמר ומה לו..השנאה תעביר אתכם על דעתכם..מה לעשות אתם שונאים את ש''ס ----א..אבל מה לעשות גם האמת בקשר אליכם ברוןרה אתם,חילונים ארורים רימיתם את אבותינו אמרתם להם שאתם יהודים ..ציונים..ושיקרתם עליהם ,אתם לא רוצים להיות יהודים אתם רוצתים להידמות לגויים אתם גם זנחתם כל דבר ציוני אתם בעד מדינת כל אזרחיה לכם חשובים יותר הסוסים בעמונה מאשר היהודים שהיו שם...
    לכן מי אתם ומה אתם שתהרהרו בדברי קודשו של הרב עובדיה..אתם אפסים קטנים..ואני ?בוגר ייחידה מובחרת בצה''ל..ציוני יותר מכם..יהודי יותר מכם..וגאה..ביהדות שלי ..בניגוד אליכם!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שאתה יותר

      נדב, 12/03/06 09:50

      יותר ציוני, יותר יהודי. לא חשוב מה יותר, העיקר שאתה יותר.

      זאת בדיוק הבעיה. הצורך להיות יותר מהאחרים. לחשוב שאם תיתפס באדרתה של היהדות, תקבל מעמד טוב יותר מאחרים. אתה לא טוב יותר מאחרים, לא יהודי מאחרים ולא ציוני מאחרים. אתה סתם חוזר בתשובה מתלהב, שכמו חוזרים בתשובה אחרים חושבים שהם גילו את אמריקה. חזרת בתשובה? יופי לך. זה לא עושה את האחרים קופים או ארורים. לפני שאתה צועק ''ארורים'' תחשוב קודם על כמה מחבריך בחיים החילוניים שלך, ואז תגיד אם הם ארורים או לא.

      הגב לתגובה זו

      • Arrur hamman Baruch G. from Chevron, yechi harove. Your sub should (ל''ת)

        sink, 12/03/06 10:13

        הגב לתגובה זו

      • למלא את הארץבגויים דוברי עבריתזו ציונות??

        יהוןדי, 12/03/06 11:29

        והרב עובדיה מה כבר אמר??
        למה השנאה לכל אמירה שלו??
        למה להשתמש בחוק טיפשי(שלא חסם את המפלגות הערביות שונאות המדינה היהודית-ציונית בכדי לנסות לסתום את פיו של גדול הדור..??
        אתםם לא מבינים שהרב עובדיה הוא המתון שבגדולי ישראל?
        עוד לא קלטתם בורים יקרים..ישראלים ממוצא יהודי ..את הנאורות בפסיקותיו??
        אותו אתם תוקפים??הוא שפסק שפיקוח נפש דוחה שטחים??
        שפסק עוד אלף פסיקות אחרות מדהימות ומקילות שמתחשבות עם הציבור??
        אותו הכותב תוקף??
        לך תקרא ותבין מה הוא אמר..ותהיה הגון לומר שבייניש ..כרגיל..טעתה גם הפעם..
        היא לא טעתה..זה היה מכוון..נגד היהודים..נגד היהדות..נגד הציונות.......

        הגב לתגובה זו

        • חוק

          דני, 12/03/06 15:05

          אני נורא אוהב איך הופכים את הכל לשנאה. כל ביקורת ולו הקטנה ביותר כנגד עובדיה יוסף או ש''ס הוא ישר שנאה וגזענות. יש חוק בישראל שלפיו אסור להבטיח ברכות בתמורה להצבעה בקלפי. את החוק חוקקו בכנסת שם יושבים ש''ס ויהודות התורה ואף על פי כן החוק עבר ולכן צנזרו את התשדיר של ש''ס. אין בין זה לבין יהדות כלום. לגבי מעמדו של עובדיה יוסף זה כבר ענין של אמונה.

          הגב לתגובה זו

    • אתה לא בדיוק טמבל

      יעקב כהן, 12/03/06 14:35

      לא בדיוק טמבל יותר בכיוון של טמבל גדול, אתה יהודי עם לב של אבן, פאנט חסר חוט שידרה, בקיצור טמבל קטן

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אסור שש''ס תהיה בממשלה. מצביע חץ (ל''ת)

    דן, 12/03/06 08:11

    הגב לתגובה זו

    • חץ בזבוז קול

      אלי, 12/03/06 13:50

      מי שחרד מש''ס אסור לומ לבזבז את
      הקול שלו ולהצביע למפלגה שתיצג
      את הציבור החילוני בממשלת אולמרט
      כלומר מרצ עבודה או קדימה

      הגב לתגובה זו