• 39.

    בוגי יעלון הוכיח עצמו כראוי והגון (ל''ת)

    האוביקטיבי, 12/03/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בושה ! !אולמרט בסיוע התקשורת...?

    ברוך, 12/03/06 08:15

    דיכטר ויעלון לעומת הכלומניק
    אולמרט=תחליטו אתם=
    אולמרט המשמיצן בלי ההבחנה
    קריקטורה של מניפולטור
    הביטחון שלך =הליכוד ונתניהו=

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא צריך

    פקק תנועה, 12/03/06 07:54

    לגלות כל סוד שיש. חוץ מכך שמדינות .האיסלם מכירות את יכולת ישראל.להגן על עצמה.כדי לימנוע מישראל גילוים כאלה צריך להגיע להסדר.קבע שיהיה טוב למדינת ישראל .כפי שמיפלגת קדימה מתכננת.אים השליליות של הליכוד והריצה המטורפת של העבודה ישראל לא תגיע לשום דבר ולשום תוצעה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חקירה

    יונה, 12/03/06 05:53

    על היועץ המשפטי להורות מידית על חקירה שתקבע האם יש מקום להעמיד את יעלון למשפט בגין גילוי סודות צבאיים. לדעתי הוא אכן גילה סודות צבאיים, נהג בחוסר אחריות קיצוני ואני מאד מקווה שיועמד לדין ובמידה שימצא אשם ישלח לכלא. למען יראו ויראו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כן דיכטר,יעלון מקצועי בדיוק כמוך בחיסולים שלך בעזה שנכשלו בעקביות (ל''ת)

    לוניה שקולניק, 12/03/06 05:07

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    דיכטר היקר

    הזויה במיאמי, 11/03/06 23:15

    נראה שעידן החולמים וההוזים לא הסתיים בארץ. גם אתה כמו יעלון חי בסרט של כוח הרתעה .... ושל זבנג וגמרנו. תם עידן הקומיקס מזמן.... חלף עם הרוח........

    הגב לתגובה זו

    • תישארי במיאמי ותני לנו לנהל ת'חיים שלנו כרצוננו!!!!!!!!! (ל''ת)

      ישראל, 12/03/06 00:27

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    דעה של שב''כניק

    משה, 11/03/06 22:51

    מבלי להתייחס לסוגיה עצמה, אני לא ממש מבין מה לשב''כניק לשעבר ולענייני בטחון. שב''כ אם מישהו שכח זו המקבילה של הקג''ב ושאר ארגונים חשוכים. אז גם אם אנו מכירים בערך העבודה שעושה השב''כ, אל לנו לשכוח שהשב''כ אינו ממש צבא. אז נכון שיש מישהו שצריך לעשות את העבודה השחורה, אבל מדוע זה הופך אותו למומחה לענייני בטחון? ובכלל, דיכטר כבר הודה שמערכת הבטחון נכשלה במתן הגנה נאותה לאזרחי ישראל. אז למה בכלל מישהו חושב שלדעתו יש משקל? זה כאילו שבקשנו רופא שנכשל בהרבה ניתוחים להיות פרשן לענייני רפואה.... מוטב היה שהפוליטיקה היתה נשארת נקיה מאנשים כמו דיכטר. ואם אמרתי שדיכטר לא מתאים, אז מופז על אחת כמה וכמה, שכן היום לאף אחד אין ספק שמופז הוא דפ''ר.

    הגב לתגובה זו

    • ארמתי לך דיכטר שבילבלת את הביבונים?

      יגאל כהן, 12/03/06 04:13

      קרא את השוטה וראה איזה סלטות הוא עושה לשכנע שאתה לא מבין רבע ממה שהוא הביבון מבין בביטחון.
      אמרתי לך:דיסוננס קוגנטיבי.
      גם בבונים סובלים מבעיות נפשיות.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מישהו מוכן להסביר לי איפה מתחבאים תומכי קדימה??????????????????????

    דרור, 11/03/06 22:43

    40 מנדטים פחות או יותר זה אומר שכל מצביע שלישי מצביע לקדימה. אז איפה הם מתחבאים בתגובות?
    או ברחוב?
    או בכל מקום אחר.
    אני עדין מחפש את הראשון...

    למין הצמח הפתרונים

    הגב לתגובה זו

    • לקדימה אין שום משרד שמשלח טוקבקיסטים שכירי חרב כמוך.

      יגאל כהן, 12/03/06 04:15

      לדעתי הם טועים.
      הם משאירים לכם,לגיון הזרים של ביבי על שם פינקלשטיין.
      ולגיון הזרים של ההסתדרות ,
      את כל הזירה.
      ואני ,מתחנן להם שישלחו לי תגבורת
      ואין קול ואין עונה.
      בגלל זה הטוקבקים נראים כמו בית זונות.
      בלגלך חולרה ובגלל חבריך שכירי החרב הביבים.
      והקולגות שלכם מההסתדרות.

      הגב לתגובה זו

      • יגאל ברחת מהשגח,ומתקרבת למחשב (ל''ת)

        נהנה, 12/03/06 10:53

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    דיכטר,יצרת מהומה ביער,ראה איך הביבונים קופצים ולא יודעים את מי לקלל

    יגאל כהן, 11/03/06 22:38

    בילבלת אותם.
    הם רוצים לקלל אותך ,אבל אתה מגן על הליצן שלהם ושל הקרוק.
    פעם ראשונה בחיים אני רואה ביבון עם דיסוננס קוגנטיבי.
    הם לא יודעים מאיזה צד לקלל אותך עכשיו.
    הם רוצים להגיד לך שאתה יגוארים סוניה והם לא יכולים.
    שיגעת את הביבונים.
    באת להם הפוך על הפוך והפכת להם את השולחן.
    מצחיקים הביבונים האלה.
    דרך אגב ,דיכטר,אלה שהתחת שלהם לא אודם ,אלה ביבונים שעוד לא הגיעו לבגרות מינית.
    כשהם יגיעו יהיה להם תחת אדום כמו לאחרים.

    הגב לתגובה זו

    • כבר מהמילה הראשונה למדתי שאתה דפ''ר

      מריח ערסים, 11/03/06 22:57

      ואני יכול לצייר פרופיל שלך: עלוב נפש, כישלון בחיים, שחושב שדיעות שמאלניות יציבו אותך במעמד חברתי יותר גבוה. אז אתה טועה חביבי. היית ערס ונשארת ערס.

      הגב לתגובה זו

      • איך אומרים בעברית:''דכול טיזי''? (ל''ת)

        יגאל כהן, 12/03/06 04:09

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    אם היה מקצועי, היה שומר על הפה. והוא מתימר לשמור עלינו

    נעה, 11/03/06 22:03

    אם יעלון לא מסוגל להבחין איפה ומתי מותר לו לפתוח את הפה, שישמור אותנו אלוהים מ''מקצוען'' כזה.
    זה מדבר על הביטחון שלנו? מיהו בכלל? בשם מי הוא מדבר? מי שלח אותו?
    כל חבורה שמזמינה אותו, הוא יבוא וידבר אצלה? ראינו כבר את המומחים האמריקאים שספרו סיפורי סבתא על הנשק של סאדאם. אולי כדאי שיעלון ישאר שם בארה''ב. הוא מתאים להם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מר אולמרט,למה לכל בור ששמים לך אתה נופל

    גבי, 11/03/06 21:01

    מר אולמרט,למה לכל בור ששמים לך אתה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    bibi is the winner (ל''ת)

    only my, 11/03/06 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צריך לחוקק חוק האוסר על מי ששימש בתפקיד .....

    יעקב, 11/03/06 20:50

    ציבורי בכיר, או כל מי ששרת את הציבור בשכר, להופיע בתשלום, או בכל הטבה אחרת כגון דמי אירוח והוצאות אירוח, לשם הרצאה על נושאים שהיו בתחום טיפולו כאשר היה משרת ציבור, והוא יקרא '' חוק נקיון הכפיים של משרתי ציבור לשעבר '' - אם הם ייפתחו איזו המצאה, או יכתבו ספר בתחומים שאינם בתחום תפקידם, או יסיימו תואר בכיר באקדמיה וירצו על נושאים אקדמאיים, אהלן וסאהלן, אך מה לעזאזל, לביבי, או ברק או יעלון, או כל אידיוט לשעבר או לעתיד לבא, ללכת לציבורים זרים, ולספר דברי הבל בתשלום מרקיע שחקים, וכל זאת , כשמדובר בנו, ובחיינו הפרטיים והציבוריים, ואנחנו נושא ההרצאה, לא רואים פרוטה מתשלומי העתק !! בושה וגזל, שצריך לשים להם קץ, ויפה שעה אחת קודם !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קדימנ זה ליכוד לאשכנזים-ומופזית (ל''ת)

    סיסו, 11/03/06 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בטח מופז לא היה משתמש בידע שלו

    יוסי ברזן, 11/03/06 20:34

    אם הוא היה משמש אותו פוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה עושים מסוימים באשפת קדימה? (ל''ת)

    משה, 11/03/06 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט לחוץ ונלחץ

    יאיר, 11/03/06 20:27

    לא הבנתי עדיןן מה נלחצו מדבריו של יעלון, הרי כולם ידעו ודיברו על כך. המסקנה היחידה היא שאולמרט נלחץ מכל דבר בין אם זה משפט שאמר הרמטכ''ל לשעבר או סתם מישהו מבין האלופים

    הגב לתגובה זו

    • ביבון,מה דעתך על דיכטר?

      יגאל כהן, 11/03/06 22:40

      איך הגעת לאולמרט?
      דיכטר מדבר על בוגי יעלון.
      ואתה לא עונה לא על יעלון ולא על דיכטר ומזיין את השכל על אולמרט.
      מה דעתך על דיכטר ביבון?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מישהו חשב שמופז יגיב אחרת?

    אורי, 11/03/06 20:24

    מופז הוא זה שפיטר את יעלון-רמטכ''ל מצטיין בשל סיבות מפוקפקות. מופז הוא גם הזגזגן מספר 1 במדינה כך שלא ראוי לייחס לדבריו משקל כלשהו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דיכטר ליצן החצר של אולמרט ומופזית (ל''ת)

    יורם לוי, 11/03/06 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דיכטר הוא אדם עם אופק אחד קדימה !

    אמנון בן-יהודה, 11/03/06 19:30

    לכל יודעי דבר למינהם דיכטר הוא לא סתם ראש שרותי הביטחון בעבר ,הוא עדיין המוח! ויש לו את צוברי-מוסה הגדול ,שילוב קטלני חבל על-הזמן ,

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בני אלון - רה''מ הבא

    ימין חדש עולה, 11/03/06 19:24

    הוא יביא 25 מנדטים, ביבי 20, ש''ס תכנס לממשלה עם 12 מנדטים, ליברמן יביא את כל הרוסים עם 12 מנדטים. סה''כ - 69 מנדטים. זו אפילו ממשלה יציבה. קדימה לא תקבל יותר מ - 12 מנדטים. מי מצביע קדימה? זו בדיחה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כולם חוזרים הביתה. הליכוד ינצח

    אלי, 11/03/06 19:22

    כולם חוזרים הביתה. אחרי הבחירות אולמרט ילך הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למישהו בכלל יש ספק שאנחנו מנצחים. ליכוד! (ל''ת)

    כתום עולה, 11/03/06 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בסקרים שבוע הבא - קדימה עם 15 מנדטים!!!

    ראובן, 11/03/06 19:20

    אין לי ספק בכך.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזו מפלה מצפה לקדימה בבחירות

    מתנחל, 11/03/06 19:20

    קדימה לא תעבור את ה - 10 מנדטים. סוף סוף יהיה רה''מ יהודי אמיתי - מהמפד''ל האיחוד הלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרטו ומופזו בורחים מאחריות עלית החמאס

    כוכב, 11/03/06 18:45

    אגף המודיעין נגד מופז ואולמרט
    כחודש וחצי לאחר ניצחון החמאס, טוענים במודיעין כי הדרג המדיני לא הפנים את ההתרעות של אמ''ן .
    אולמרט עסוק בהכתרתו לראשות הממשלה וכולם אצלו אפסים, הוא יודע טוב מכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''מערכת טילי החץ'' זו בדיחה, כולה 3 טילים...

    עובדים עלינו, 11/03/06 18:05

    ''מערכת טילי החץ'' זו בדיחה, כולה 3 טילים...
    עובדים עלינו בעיניים!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בוגי יעלון יהיה שר הביטחון בליכוד

    יניב רינגוולד, 11/03/06 17:47

    יהיה טוב יותר ממופז הזגזגן והבכיין

    הגב לתגובה זו

    • לליכוד לא יהיו שרים בתקוה הקרובה.תודה לאל (ל''ת)

      ניר, 11/03/06 19:52

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    brain wash

    Joe, 11/03/06 16:57

    since Israel doen't have the ability tio stop Irain.they started a a sycological war on Iran.the good and the bad...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    משה יעלון ראוי ממופז הזגזגן אקרובט פוליטי משה יעלון שר הביטחון הבא (ל''ת)

    יעלון שר הביטחו, 11/03/06 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט לא מבין בבטחון .

    תחשבו., 11/03/06 16:48

    מופז שמשנה את דעתו בקיצוניות ואולמרט מופקדים היום על בטחון המדינה. תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שמאלמרט אינו בגיו אינו מסוגל אינו יכול,חסר לו ביצים (ל''ת)

    גבי, 11/03/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ההתלהמות של מופז,הוא מפחד שלא יקבל את תיק הבטחון

    בר כוכבה, 11/03/06 16:45

    הכל פתוח מבחינת תיקים ,כך שתיק הביטחון יכול להגיע לברכא תאורטית
    כי בלי המפלגות הערביות לא יהיה רוב חוסם לקדימה ,
    ההצהרות של אולמרט נגדם זה בעייתי
    ודיכטר מסוגל למלא את התפקיד יותר טוב ממופז

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא לחינם

    ישראלי, 11/03/06 16:40

    לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב שבן מינו הוא. כך אמרו חכמינו ז''ל וזה מתאים גם להגנה של דיכטר על יעלון. שניהם טכנאי ביטחון שאינם רגישים לפן המדיני של ההכרזות האלה. מיותר לגמרי להלהיט את האווירה בתחום הרגיש הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בישראל עוסקים בהימורים

    Avi Ecuador, 11/03/06 16:35

    ראש השב''כ לשעבר ממליץ על סיכויי הסתברות לעבור לישראל.
    אז מי שלא מהמר שישאר בארצות הברית וילך אולי ללאס ווגס, הסיכוי לחיות ולהנות הוא הרבה יותר גבוה שם ומה עוד שבחלם חושבים שיש להם פלנטה עם יבשות לתת ולעצמנו לא להשאיר אפילו מדינה ליהודים.
    מזכיר לי את הסיפור לפני מלחמת יום הכיפורים כאשר אנו חשבנו שעם החוכמה שלנו נציף את התעלה בדלק ונשרוף אותה, המצרים עם צוללנים חסמו את הפתחים לדלק ודרך אגב הם אפילו לא צריכים טילים, יש להם שאהידים שלך תדע מה יש להם כאן בישראל ובשטחים שעדיין הם לא השתמשו ומחכים לאיזה סיסמא מהאינךטרנט בכדי לפוצץ את התאומים בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אהלאן יא-איברהים מין איקוודור

      ##חיל ג'ובניק##, 11/03/06 16:51

      מה אתה כבר ברחת חזרה לאמריקה ?
      אז קודם כל תודה לך שהבנת שאין לכם הזכות באדמה שלנו.
      אבל אני מצטער שאתה לא באתה אצלי בע'זה לנגב החומוס ולשתות הקפה אורגינאלי.
      אני חושב זה בגלל אתה מבחד,
      אבל אחד גבר כמו אתה שברח חזרה הביתה לאמריקה יש לך אצלינו הרבה כבוד כמו לשאהיד.
      אללה מעק יא-אחי יא-איבראהים.
      תגיד למלך שלך בוש ג'ורג' שיזהר למה אפילו האימבריה של רומא עם ג'וליוס הקיסר ניסו לגדול עוד ועוד ובסוף..........כלום.

      הגב לתגובה זו

      • הבנת כבר שאצלי אין יהירות ובטח לא נפיחות

        Avi Ecuador, 11/03/06 19:40

        אן זלזול ברשע ובשנאה שלכם ובתוצאות שאתם יכולים להביא על העולם.
        עם ההזדמנויות שאנו היהודים נותנים לכם להתאושש ולקום על הרגליים ומעודדים אותכם כל פעם מחדש לנסות להשמידנו אני לא הייתי מהמר לגבי התוצאה לגבי ישראל וסביר שישראל תחוסל או תתבטל מעצמה עם הרחם של הנשים שלכם שינצחו בהמשך בקו הירוק. לצערי במספר דברים אני בטוח, אם חס וחלילה תנצחו לא תצטרכו לנצח שוב אולי עוד 2000 שנה יהודים ובטח לא תבנו מדינה לשמאל ובטח לא יהיה לכם ''בעיה'' אתנית של יהודים או שמאל שירצה לכם על הומניות או יתן לכם עבודה ואהבה.
        בקשר אליכם, זה יהיה האסון הגדול ביותר שלכם שואה בשבילנו) אם ''תנצחו'', תשכחו מחופש אפילו וירטואלי ואפילו במערב, העם שלכם אפילו תקווה יאבד.
        עןד יכול לבוא עלכים שואה שלא תבוא מישראל, כשפוגעים ביהודים העולם סובל במיליארדים, שווה לכם לאבד כמה מיליארדים בשביל ארץ כזאת קטה כשיש לכם זהב ושטחים בכל העולם ויכלתם ללכת ולקבל פיצויים אם לא היו חיים אצלנו אידיוטים ''מנהיגים'' אסטרונאטים קניבלים שמאלנים?
        היה יותר יפה שהייתם לומדים להשביע את התאבון העיניים הגדולות שלכם מכיוון שאפילו לא ישאר לכם מה לראות וכמו שאמרתי לא שווה את הקורבן שאתם עומדים לשלם.

        הגב לתגובה זו

      • אני ממליץ לך לקרוא

        Avi Ecuador, 11/03/06 19:46

        תגובה מספר 1 שכתבתי לכתבה שהבעתי עליה ביקורת:
        http://yeshanews.com/?id=47598&c=opinion

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    התנפלת על בוגי אתה גם ביביפוב לך לבדיקה (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 11/03/06 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מקומו של דיכטר הוא בליכוד ביחוד לאחר האמירות של אולמרט עליו

    אבי, 11/03/06 16:28

    דיכטר, מקומך ומקומו של בוגי בליכוד. אולמרט סתר את דרכך השבוע ולי זה נראה כי קדימה בדרך לפיצוץ.

    הגב לתגובה זו

    • קדימה זה חרטה מודל 2006 ,הלוואי והיו ממשכים של שרון ,סתם אוסף

      בר כוכבה, 11/03/06 16:42

      מקהל בלי מנצח ,ואם הוא מנצח חירש,עילג ,רברבן שחושב שכולם יבחרו בו ,ולבוחרים אין אינטלגנציה
      לא רוצים אותו כמו שנמאס מהמפלגות המסואבות והמושחתות
      אבל האוסף בקדימה הוא השחיתות

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יעלון ודיכטר

    יקי, 11/03/06 16:18

    דברי יעלון והסבריו המלומדים של דיכטר.על זה נאמר....מישהו זרק אבן ואלף חכמים לא מצליחים להוציא אותה.אולי ידוע אך זה יתחיל {הלואי שלא} הבעיה שאין איש יודע אך זה יגמר. ותישאלו את הדור של בר כוכבה ..... גם שם חשבו לשחק אותה גיבורים וזה נגמר בגלות הארוכה.

    הגב לתגובה זו

    • אלף חכמים!!!!!

      אבי - דויה, 11/03/06 16:44

      לא צריך להוציא את האבן.
      מספיק שאלף חכמים יבינו שלא כדאי להתעסק איתנו. בטח יעלון לא התחיל, אך בטוח שהוא נתן למישהו חמר למחשבה שישקול אם כדאי לו לנסות להרים עלינו יד.
      מה הקשר לבר כוכבא, או ליהושע
      או למלחמת השיחרור?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    דכטר מקומך באיחוד הלאומי ולא בקדימה הסהרררית (ל''ת)

    רפי, 11/03/06 16:18

    הגב לתגובה זו

    • דיכטר הקים את היחידה האנטי יהודית בשב''כ

      יהודי, 11/03/06 22:38

      במכבסת המילים של הסמול היא נקראת היחידה היהודית של השב''כ אבל בפועל היא עסוקה ברדיפת יהודים והכנסתם למעצר מנהלי ללא משפט.

      גם אם אתה אב שכול ששכל את ביתו על הידים לא נותן לך חסינות מציפורניה של היחידה האנטי יהודית

      הגב לתגובה זו

      • ליהודי - אתה טועה

        אבי, 12/03/06 09:52

        היחידה האנטי יהודית היתה כבר בזמן יעקב פרי, שגם אחראי על אבישי רביב הפרובוקטור.
        לגבי דיכטר - אני לא חושב שהוא מתאים לקדימה או לאיחוד הלאומי או לפוליטיקה בכלל.

        הגב לתגובה זו