• 96.

    עזרא פוחד כנראה ולכן הוא ממציא תירוצים

    סתם אזרחית, 12/03/06 01:38

    הוא שכח שכבר לפני כשבוע אמר שלא יאפשר לשוטרים להעיד בוועדה... למה הוא פוחד כל כך? אולי יתברר שהשוטרים קיבלו הוראה מגבוה?

    הגב לתגובה זו

    • olmert said the same, if he wins, he will dismember the

      investigation, 13/03/06 17:29

      PACHDAN. CRIMINAL

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    בהתחלה המשטרה שוברת עצמות לחברי כנסת ואח''כ שר מזלזל בועדה פרלמנטרית (ל''ת)

    אזרח מוטרד, 11/03/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    עזרא מקדימה, לך אחורה. אתה בריון שכונתי. וזה האיש שהיה מס' 2 בשב''כ. (ל''ת)

    זה מה ששב''כ שוה, 11/03/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    במדינה מתוקנת עוזי לנדאו היה עכשיו השר לביטחון פנים

    יואב אר, 11/03/06 22:23

    כשהוא נזרק ע''י הדיקטטור שרון אתה, גדעון עזרא קפצת על ההזדמנות, אתה לחלוטין, אדם נטול אידיאולגיה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בדיחה טובה אצל מגיב 52, הוא בטח שוטר לפי הכתיבה (ל''ת)

    מורה לכתיבה, 11/03/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    תרוץ כזה לא שמעתי מאחרון תלמידי,עלוב. (ל''ת)

    מורה, 11/03/06 09:51

    הגב לתגובה זו

    • ל84

      דוד, 11/03/06 10:53

      מסכים לכל מילה.
      זה תירוץ עלוב לעסקן פוליטי מן העלובים שבשרי ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם יש את נפשך לדעת מה כל כך רע... רע... רע.... במשטר-רע....

    עמיאל, 11/03/06 08:56

    חפש את הסיבה, בגמד המרושע, גדעון עזרע

    הגב לתגובה זו

    • לעניות דעתי, המשטר יתמוטט, כמו שרון (ל''ת)

      נחום, 11/03/06 10:53

      הגב לתגובה זו

      • חברה אלימה. מדינה אלימה. תרבות אלימה. משטרה חוגגה-מתמוגגה.

        ארץ אלימה, 11/03/06 19:08

        חברה אלימה. מדינה אלימה.
        תרבות אלימה. ממשלה אלימה.
        משטרה חוגגה-מתמוגגה.
        גדעון עזרע ?
        לבריות: רע... רע.... רע....

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    בקדימה ''בולעים בשקיקה'' הסקרים/שקרים (ל''ת)

    אופוריה גורפת, 11/03/06 08:37

    הגב לתגובה זו

    • ביבי מחכים לך בקלפי 7 מנדטים ,עונש (ל''ת)

      ילד רעב, 11/03/06 09:07

      הגב לתגובה זו

      • בגלל שאתה ילד אינך מבין בכלכלה, (ל''ת)

        תגדל עוד ותבין, 11/03/06 10:41

        הגב לתגובה זו

  • 88.

    מופז ג.עזרא חלוץ וקראדי - חרפת מ.ישראל (ל''ת)

    עלילות דם נוסח, 11/03/06 08:36

    הגב לתגובה זו

    • חרפה אתה (ל''ת)

      אבי, 11/03/06 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    האיש מנסה בכל כוחו לשמור על עכוזו!

    אורן, 11/03/06 04:37

    אם הוועדה תיכנע לו אזי הסתיימה באמת הדמוקרטיה במדינה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    חקירה פוליטית למשטרה פוליטית. מה לא בסדר? (ל''ת)

    כבשה מתפלאה, 11/03/06 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בעזרת השם - בני אלון יהיה רה''מ הבא

    ימין חדש עולה, 11/03/06 00:33

    הוא יביא 25 מנדטים, ביבי 20, ש''ס תכנס לממשלה עם 12 מנדטים, ליברמן יביא את כל הרוסים עם 12 מנדטים. סה''כ - 69 מנדטים. זו אפילו ממשלה יציבה. קדימה לא תקבל יותר מ - 12 מנדטים. מי מצביע קדימה? זו בדיחה!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אמן, כן יהי רצון, ''ויפוצו משנאיך מפניך '' (ל''ת)

      cyrano, 11/03/06 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    איזו מפלה מצפה לקדימה בבחירות

    מתנחל גאה, 11/03/06 00:27

    קדימה לא תעבור את ה - 10 מנדטים. סוף סוף יהיה רה''מ יהודי אמיתי - מהמפד''ל האיחוד הלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    בסקרים שבוע הבא - קדימה עם 15 מנדטים!!!

    ראובן, 11/03/06 00:25

    אין לי ספק בכך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה זוכר את הסקרים שהראו נצחון לשמאל אחרי רצח רבין? (ל''ת)

      השמאל עוד יופתע, 11/03/06 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    למישהו בכלל יש ספק שאנחנו מנצחים. ליכוד! (ל''ת)

    כתום עולה, 11/03/06 00:19

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד נשאר בו רק השם, לא מי שעונד בראשו

      cyrano, 11/03/06 11:40

      ללא כל שאר אנשי הצוות אינם רלואמטים יותר למחנה הימין;
      חייבים לבחור אחת מ-3 מפלגות הימין האוטנטי , שנותרה בהם עוד אידיאולוגיה ולא הכל רדיפת כיסאות ושלמונים : האיחוד הלאומי.מפדל או ישראל ביתינו או ברוך מרזל.
      הליכוד של נתמינו זה אנדרוגנוס בדיוק כמו קדימרץ של אולמרץ

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    כולם חוזרים הביתה. הליכוד ינצח

    אלי, 11/03/06 00:17

    כולם חוזרים הביתה. אחרי הבחירות אולמרט ועזרא ילכו הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כשאנשי חוק עושים צחוק מהחוק שלא יתלוננו אח''כ (ל''ת)

    עופר, 10/03/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    amona

    david, 10/03/06 22:56

    ezra go home

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מה הקשר, טיפש (ל''ת)

    עמי, 10/03/06 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    kardi-titpater

    shoter, 10/03/06 22:42

    ata lo shoter ata politicai

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אולמרט מי השר הבא.....

    דני, 10/03/06 22:42

    מענין אם עזרא שכה אהוב על השוטרים ישאר הממונה על הבט''פ

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אהההההההההההההההה

    שוסי, 10/03/06 22:41

    אההההההההההההההההההה
    אהההההההההההההההההההה
    אהההההההההההההההההה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אין עליך, צודק (ל''ת)

    סמי, 10/03/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא הבנתי אותו

    התוהה, 10/03/06 22:02

    את השכן שלי תקפו שודדים,ולא ברור מדוע המשטרה לה תפסה אותם, את מי אני צריך להחרים?
    מה הוא רוצה?תפקיד המשטרה לתפוס העברינים.

















































    .

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בכוונתם של פעילי המשטרה הקיצונית לפגוע

    בקהילה חושדים, 10/03/06 21:31

    לעולם לא נשכח את פוגרום עמונה.הראו את הסרט בכל
    מרכז קהילתי יהודי-בגולה!!למען יראו מה קרה כאן

    בקהילה היהודית חושדים כי בכוונתם של פעילי המשטרה הקיצונית לפגוע באישים נוספים שלקחו חלק בפינוי עמונה ובהתנתקות

    הגב לתגובה זו

    • פרופלורים כתומים תרדו מהגבעות!!! (ל''ת)

      פנסיונר, 10/03/06 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    עזרא מסוכן, חושב שהוא מעל החוק והחלטות הכנסת,נוהג כפירחח ולא כשר (ל''ת)

    שמואל, 10/03/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    עזרא הוא אחד ממושחתי קדימה שבמדינה מתוקנת היה עצור בידי המשטרה

    זאב, 10/03/06 21:21

    עזרא הוא אחד ממושחתי קדימה שבמדינה מתוקנת היה עצור בידי המשטרה

    הגב לתגובה זו

    • תתביישו לכם. עזרא גיבור ישראל (ל''ת)

      חיים, 10/03/06 22:45

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    השוטרים לא יבואו להעיד כי הם עסוקים

    אחד שיודע, 10/03/06 21:05

    בלשרוף מכוניות

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    המציתים מהימין - בוגדים (ל''ת)

    הנתנייתי, 10/03/06 20:17

    הגב לתגובה זו

    • של רגליך.. אם כולם היו דומים לך, כבר מזמן היינו נאלצים לארוז..

      cyrano, 10/03/06 22:38

      חלאה סמולית סרוחה, כמה משלמים לך שתכתוב את החרה הזה ?..

      הגב לתגובה זו

    • תהיה חזק פדלון (ל''ת)

      ת.צ, 10/03/06 22:42

      הגב לתגובה זו

    • ומציתי השמאל שששרפו את המכוניות האלה -ממש נפלאים (ל''ת)

      אבישי רביב, 13/03/06 14:18

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 10/03/06 20:14

    אצלנו בכפר ממליצים לשר עזרא להחיל דין יהודי כדין ערבי...כולנו יודעים מה יעשה לערבי התוקף שוטר...דמו בראשו..אותו דין יחול על יהודי התוקף שוטר. ערבי שישרוף מכונית משטרה יכלא ל-10 שנים. אותו הדין יחול על יהודי השורף מכונית משטרה. שיקבע גם שהעונש הוא מנדטורי וזאת ע'מ ששופט בעל נטיות ימניות לא יוכל להפעיל שקול דעת.

    הגב לתגובה זו

    • ראינו מה המשטרה עשתה לכם עשאחד הביריונים שלכם חבט בכל כוחו

      cyrano, 10/03/06 22:02

      בפרצופו של שוטר שועדת אור שחקרה את מעשי הביריונות שלכם בואדי ערה כשהשלכתם סלעים על מכוניות ישראליות שנסעו לתומן, ראינו את מה שעשו לכם השוטרים כאשר לינצ'צצ'תם את היהודי נתן עדן זאדה
      ( הם רק עשו את עצמם שהם עושים שם סדר ונתן לכם לעשות פשע מתועב באדם כפות ), ראינו את השוטרים ''הגיבורים'' האילו כשאתם באים ומתנפלים על אוהדי בית''ר במגרש שלכם, כולכם כמו בהמות סרוחות, ברברים מארץ הבברים...
      והשוטרים עומדיםפ להם בצד ולא נוקפים אצבע במקום להכנס באבי-אביכם... אם הראה לכם שאתם תשתלטו לנו על המדינה, אתה חי בסרטים, לא אתם ולא כל החלאות האחרות תנשלו אותנו מאדמתינו...
      ותפסיקו לנסות להפחיד, אתם וההכפשות וההסתות שלכם, יש לכם את הסמול הדפוק שלנו שעובד לטובתכם, אבל הרי זה רק עניין של זמן שהם גם כן יתעוררו ויראו בדיוק מי אתם, ושאתם רק מנסים להשתמש בינתיים בהם נגד רוב העם היהודי, אבל רק תצליחו לבצע זממכם, והם יהיו הבאים בתור...
      תאמין לי, מי שמכיר אותכם יודע בדיוק מה הראש שלכם, עליהם אתם בחים לא תעבדו, ואמחנו עם עתיק יומין, ומכירים אותכם..

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    לפי התגובות של האנשים פה אין תקווה למדינה

    מיואש, 10/03/06 20:01

    תמשיכו לתמוך בעבריינים מציתי מכוניות... כל הכבוד...

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לתמוך בקלגסים מכים ומבצעי טבח ביהודים

      cyrano, 10/03/06 20:41

      נחזור לימי האינקויזיציה

      הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה רוצה שנרד מהארץ (ל''ת)

      שושי, 10/03/06 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    Ezra not above the law

    triple x, 10/03/06 19:48

    and if it will not be regular justice that Ezra will understand, i recomend Israeli citizens to take Street style justice to ezra and his corrupt gang. because a Mafioso only understands mafioso style justice.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    למי יש את האינטרס להצית?

    יוסי, 10/03/06 19:45

    למשטרה

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת שאלה טובה. זה קצר

      בני, 10/03/06 22:43

      חשמלי בלבד

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    With such mockery justice, is it a wonder people have no choice but

    Justice into, 10/03/06 19:39

    You are nothing but a farce. Are you punishing Justice and chakira for your own convenience, where are your Kalgassim now?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בוועדת חושך לא דאגתם כל כך לשוטרים, אחד אפילו קיבל אגרוף לפנים.

    מקופח יהודי, 10/03/06 19:35

    וגם גרמתם לו עוגמת נפש עם ההתנהגות הבזויה שלכם, אנטישמים בני בליעל .

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת?

      אלמוני, 10/03/06 23:17

      ועדת אור חקרה איך נהרגו 13 אזרחים. אתה מבין שיש הבדל בין זה לבין כמה פוחחים ששפכו צבע וחטפו כמה מכות {את מה שאבא שלהם שכח לתת להם בבית}.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    Ridiculous Gideon

    Larry, 10/03/06 19:34

    Go look in the police force for those who might have burned the commander's car. What absurd pretexts are created to avoid confronting responsibility about Amona and the entire hitnatkut.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מגן על אכזרים

    ראובן, 10/03/06 19:25

    גם שבירת ראשים זה פוליטי, הרסת יהודים בכדי לרצות את הערבים תתבייש.................

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    החלטה השר עזרא פוגעת בדמוקרטיה

    בושקנדו, 10/03/06 19:13

    החלטה רק בממשלות מושחטות ודיקטתוריות

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא, זו החלטה אמיצה (ל''ת)

      רונן, 10/03/06 22:44

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    איפה מועצת יש''ע ?

    גדעון, 10/03/06 19:09

    בקול תרועה גדולה,עם הרבה צלצולים-יחצנות,סלבריטיס וכל שאר גינוני החברה [כמו המתיוונים...]-נכנסה איזה גברת [אמילי ערוסי] לתפקיד ''דוברת מועצת יש''ע''.
    מה יצא?! כלום!
    הם אין להם מה לומר?! זה איננו עינינם?! מגעילים! הם הם ראשי הפורעים!

    הגב לתגובה זו

    • שששש שבת לא עובדים (ל''ת)

      לוי, 10/03/06 22:44

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    Connection between AMONA and the visit

    Moshe, 10/03/06 19:00

    What is the connection between AMONA and the vist with the Archibishop?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אם אני היתי מקבל מכות ללא סיבה אז לשרוף אוטו זה קטן

    בר כוכבה, 10/03/06 18:59

    היתי רודף אחרי האיש שמתחבא מאחורי המדים וזה לא קשור לפוליטיקה
    מה ההפקרות הזו תלמידי תיכון רובם תמימם ונאוים שמנוצלים ע''י המדינה ליחידות הכי קרביות ומצד שני הם מאמינים בא''י שקיות מים וחול זו לא סיבה מספקת להפוך אדם לנכה גם אם זה בשם החוק והדמו וכל הבבלת הזה
    אני רוצה להגיד לעזרא דבר אחד יש פה אנשים שעברו הכשרות צבאיות
    ובעלי נסיון לא פחות מאלה ששומרים עליך אישית הם יודעים את כל התירגולות והשיטות של אבטחת אישים הם יודעים את נקודות הטורפה
    כותב שורות אלו יודע על מה הוא מדבר

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עזרא אתה כל כך''מפחיד''שכסיתי את ראשי בשמיכה (ל''ת)

    אזרחית, 10/03/06 18:53

    הגב לתגובה זו

    • מתנחלים למשפט עכשיו!!!

      אלעד, 10/03/06 19:51

      לשפוט ולתבוע את המתנחלים תאבי הבצע/השחצנים עכשיו!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מי שאינו כח נפשי לעמוד בחקירה לאומית שיתפטר-לא חסרים אנשים טובים (ל''ת)

    שוטר בדימוס, 10/03/06 18:52

    הגב לתגובה זו

    • וועדה פוליטית מיותרת

      גבי, 10/03/06 19:54

      עם כל הכבוד לזה שאתה שוטר בדימוס הוועדה הזו מיותרת - צריך וועדה להחליט מה יהיו העונשים והדרכים להתמודד עם הפורעים המתנחלים.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    תגובה לרפי היקר

    הזויה במיאמי, 10/03/06 18:47

    רפי היקר
    אתה יושב בלונדון והכי קל למתוח ביקורת על אלה שנמצאים בארץ אז אם אתה חושב שאתה יכול יותר טוב תבוא לארץ........

    הגב לתגובה זו

    • להזויה ממיאמי....

      רפי, 10/03/06 19:09

      אכן כן, לי ניראה שאת הזויה מאד. מעניין מה לקחת היום. לי ניראה שאם היית בארץ הקודש אז מן הסתם היית בוחרת בעלה ירוק, כך שהיית הזויה כל היום. ולעינייננו אנו יש מחסור בכוח אדם בסוכנות היהודית, אז בשלב זה באמת שאין לי צורך או חשק לחזור לארץ. תודה על ההצעה ושיהיה לך שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    שונאי המשטרה,מוזמים להגיב

    מוטי חיפה, 10/03/06 18:47

    אים מחר ישרפו את מכוניותכים/יאנסו את אחותך/אישתך/אימך/יפרצו לכים את הבית/ישדדו אתכים ועוד, למי תלכו להתלונן ולבקש עזרה? ממשטרת עזה? אתם הימין הקצוני פורעי עמונה זבלים בשם האלוהים, יורקים מהבאר בה אתם שותים, תקוותי שבמעשיכים לא תאריכו ימים, יש אלוהים.

    הגב לתגובה זו

    • איך יודעים שזאת תגובה של שוטר?

      רועי, 10/03/06 19:33

      לפי כמות הטעויות בכתיב
      לשוטרים יש מנת משכל שצריך לאתר עם טלסקופ האבל

      הגב לתגובה זו

    • תגובת שוטר, בושה, ראו כמה שגיאות כתיב. (ל''ת)

      זוטרים בזוגות, 11/03/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    לאיזו רמה עוד יכול לרדת שר בישראל

    cyrano, 10/03/06 18:35

    ביצע פשע נגד העם שלו, עצמו ובשרו, קאניבאליות לשמה, והיום, כאשר עוד יש לו הזדמנות להופיע ולהראות עוד שביב אחרון של להיות קצת , אבל קצת בן אדם, הוא מסתתר אחרי תירוצים נבובים של ילד בן 5 ...
    כל כך פאטטי, כל כך מורא לחשוב שאילו האנשים האמורים לשמש לנו דוגמא מעצם מעמדם הרם כשרים...
    פשוט , לא רוצה , לא יכול, אי אפשר לחשוב שאדם זה ייבחר לכהונה נוספת ואלהים רק יודע לאו עוד עלול לדרדר אותנו ואת המדינה...
    הצל אותנו בורא עולם כל יכול מעונשו של זה, אנא ממך, רחם עלינו...

    הגב לתגובה זו

    • יכול לרדת לרמת המתנחלים

      אבי, 10/03/06 19:53

      שזו הרמה הנחותה ביותר. אנשים מתועבים כל כך שבושה שהם חלק מהמדינה, צריך להפסיק לפנות אותם ולהשאיר אותם עם הערבים - הם מאד דומים בהתנהגות.

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      אחד שפוחד, 11/03/06 00:12

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    קודם תרדוף את ,,,,,

    אשר, 10/03/06 18:26

    היומנאי שלא עזר למשפ' עמרם ובתם ענבל נרצחה בשל כך,, תרדוף את השוטרים שמרביצים ללא סיבה... ואת משפחות הפשע אתה רודף? אתה שפל ועבריין לפי כל קנה מידה

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אדון עזרא. יש לך ממה לפחד אם השוטרים יאלצו להעיד. זה ברור כשמש. (ל''ת)

    אליקו, 10/03/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    החשודים מימין

    מריו, 10/03/06 18:22

    זה כמו התקשורת אומרת מקורבים
    אף פעם לא נותנים שם ולא כתובת
    ואנחנו צריכים לאמין
    נמאסתם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לכל הצבועים

    יוסי, 10/03/06 18:22

    לכל אלה שמקבלים כסף כדי להגיב: הכל פוליטי. גם שטייניץ עומד לבחירה. לא בוחרים לועדת חקירה ח''כים שהיו צריכים להחקר על ליבוי האלימות בעמונה. גם שופט שמעורב אישית במקרה מסויים היה פוסל עצמו מלדון בו. חסרים אנשי ימין אחרים שיחקרו? רק אריאל המתסיס ואיתן ''הפצוע''? שר חייב להגן על משרתי הציבור.די לצביעות-הכל פוליטיקה!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עזרא כל עברין פוחד להחקר . במיוחד אם הוא אשם וזה אתה (ל''ת)

    עזרעין, 10/03/06 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ממשלה מבריקה אפללו עזרה רוני משמיצוני אולמרט גסטון מלכה רוחמה אברהם (ל''ת)

    לתפארת מדינת יש, 10/03/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ובגלל וועדת זיילר....

    סיימון, 10/03/06 18:04

    עזרא! תתבגר כולכם פוליטיקה ירודה
    האם בגלל המתברר בוועדת זיילר לא
    תשלח שוטרים להעיד בבית משפט,
    ממש תגובה ירודה של שר בישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עזרא מה יש לך להחביא אולי את הפושעים במדים? (ל''ת)

    רפי, 10/03/06 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עזרא....

    רפי, 10/03/06 17:45

    ממה אתה פוחד. ביצעת עבירה יחד עם שוטריך והגיע הזמן שתתן את הדין על עבירות אלו. ההחלטה לפנות היתה פוליטית הוועדה היא פוליטית והעונש יהיה פוליטי. שפן חסר אחריות שמנצל את החוק לטובתו ולטובת קבוצת הנהנתנים שמן הסתם מריצים את קדימה. לכלא זה מקומך וזה מקומם של כל השוטרים שהתנהגו בשפלות כלפי אוכלוסיה יהודית נאמנה למדינת ישראל כל השנים.
    לעורכי מעריב, מקווה שהפעם תפרסמו את תגובתי גם היא לא לרוחכם!! שבת שלום לכם ולכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מעשה עזרא

    נתן, 10/03/06 17:40

    הוא חתירה תחת המשטר הדמוקרטי.מר עזרא לא ראוי להיות ח''כ. הגיבוי שהוא מקבל מראשי מפלגת קדימה ,מצביעה על הסכנה הנשקפת למשטר הדמוקטי שלנו.הכוחנות הברוטלית שהופגנה בעמונה, השוטרים שהסתיר את התגים שלהם,זהו סופו שלעולם!שומרי חוק עברינים בתמיכה של החלונות הגבוהים.זהו כאין וכאפס לעומת מה שיקרה אם קדימה תרכיב את הממשלה הבאה.נהיה כסדום ו עמורה!

    הגב לתגובה זו

    • איזו דמוקרטיה?

      אלמוני, 10/03/06 18:18

      ח''כים שהתסיסו את האוירה בעמונה חוקרים את השוטרים? זו הדמוקרטיה של הימין?? שטייניץ ואריאל מזנים את המשטר הדמוקרטי.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    עזרא היקר...

    רפי, 10/03/06 17:37

    ממה אתה פוחד. ביצעת עבירה יחד עם שוטריך והגיע הזמן שתתן את הדין על עבירות אלו. ההחלטה לפנות היתה פוליטית הוועדה היא פוליטית והעונש יהיה פוליטי. שפן חסר אחריות שמנצל את החוק לטובתו ולטובת קבוצת הנהנתנים שמן הסתם מריצים את קדימה. לכלא זה מקומך וזה מקומם של כל השוטרים שהתנהגו בשפלות כלפי אוכלוסיה יהודית נאמנה למדינת ישראל כל השנים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אדון עזרא: הציות לחוק, הוא חובתך. התחמקותך, עושה אותך לעבריין. (ל''ת)

    האם הבנת?, 10/03/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דיקטטורה נוסח קדימה-מופז עזרא בר און אולמרט (ל''ת)

    ממש חלחלה!!!, 10/03/06 17:21

    הגב לתגובה זו

    • 38 וחביריו הזבלים

      דדי ''קדימה'', 10/03/06 18:52

      בתגובות בטלניות יש לכים 90 מנדטים, או שהינכים מגיבים בבוטות או שאים נשותיכים לא ב,''עונתה'' אז אתם משריצים ילדים, זה מה שיש לכים בחיים העלובים לעשות והכל על חשבונינו, המציאות תתפח על פניכים ב29 בחודש כאשר תראו על הצגים 42 מנדטים ל''קדימה'' תכינו פרוזק שמעתי שזה עוזר לדכאון.

      הגב לתגובה זו

      • לך תלמד לכתוב, אנאלפאבית שכמוך.בור (ל''ת)

        מ 38 וחבריו, 11/03/06 11:17

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    מדוע השוטרים המכים לא יושבים בכלא?

    יואב, 10/03/06 17:19

    הרי יש ראיות מצולמות על כך שהיכו מפגינים בניגוד מוחלט לחוק.
    אם הם היו מכים ערבים, מזמן הם היו יושבים במעצר עד תום ההליכים.
    הפושעים - לדין!

    הגב לתגובה זו

    • מדוע המתנחלים לא בכלא? (ל''ת)

      תמים, 11/03/06 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עזרא-הצטיינת כשר לגירוש והכאת יהודים...הגיע הזמן...

    ג'ונס, 10/03/06 17:13

    ...שתשלח את סוסיך נגד אויבי ישראל...התפטר!!! 'קדימה הביתה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    השר עזרא יורא לעצמו ברגל והוא אפילו לא מרגיש.

    אני, 10/03/06 17:07

    כשהשר גדעון עזרא טוען ''שהכל פוליטי'' אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. מהסיבה הפשוטה, הוא וחבריו לדבר הזה שניקרא ''קדימה'' מקדישים את כל זמנם (במקום לדאוג לבטחונם של אזרחי ישראל) למחטפים פוליטיים. ואם השר עזרא חושב שזה לא כך, אז שיסביר את שתי הבריחות האחרונות משטחי ארץ ישראל, ועוד קודם לכן כל המניפולציות של אריאל שרון שיבל''א, וממלא מקומו, (כן רק ממלא מקום עד שהכלפי לא יקבעו אחרת) אהוד אולמרט. בגניבת דעת חברי מפלגתם, אם לא במחטפים פוליטיים, שרובם בוצעו תוך צפצוף ארוך ולעגני בפרצופם של אזרחי ישראל. אז היום השר המתמם עזרא, (ואם הוא לא מתמם אז יש לו בעיה בהבנת הנקרא) רוצה לברוח מבדיקת התנהגות המשטרה בעמונה. בגלל ''ההתנכלות לשוטרים'' וזה מזכיר לי את הסיפור הערבי הידוע. ''שבעל הבית גירש את אשתו כי גהקה בפומבי''. אם זה לא היה כל כך עצוב אז זהיה גם קומי. שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הממשלה לא מפסיקה להמאיס את הדמוקרטיה על העם

    ברווז במטבח, 10/03/06 17:05

    באמצעות מניפולציות ופרשנויות שתואמות לאינטרסים. בגלל מעשים כאלו יש פיחות מדאיג ואפילו כירסום באמון של העם.
    מי שנהג באופן שמחייב חקירה - חייב להחקר. מי שמונע את החקירה או שמנסה להסתיר אותה מאחורי דלתיים סגורות, פוגע במערכת ואינו ראוי להיות חלק ממנה!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דיקטטורה מי הוא שיקבע איפה הצדק? (ל''ת)

    באסם, 10/03/06 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הוא משקשק שהאמת תצא לאור! (ל''ת)

    שלומית, 10/03/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    קונספירציה של המשטרה ? שרפו את המכונית לטשטש ראיות !!!!

    קובי, 10/03/06 16:58

    מה יצא לימין בשריפת המכונית ??

    החשד נופל על המשטרה..........

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שיגידו תודה שרק האוטו שלהם נשרף

    halemo, 10/03/06 16:57

    כולה רכב משטרה.
    אין פגיעה בנפש.
    לא מובן לי הבכי של השוטרים האלו, שכל יום פוגעים בנפשות וברכוש שלא שייך להם...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רגע אחד, וזה לא פוליטי?

    אורן, 10/03/06 16:51

    מה הבעיה הגדולה בעדות של קציני המשטרה בפני החוק?
    מה הם מוגנים מהחוק? ע''י החוק? אז מי החוק פה לעזאזל?

    הציתו מכונית של שוטר בכיר? אני לא דואג הם ייתפסו את המצית תוך זמן קצר, אולי יותר מהיר מהזמן שהחזירו לרוזנבלום את היגואר.

    פשוט תסתכלו במראה, תראו את מי אנחנו הולכים לבחור לראשות הממשלה, תראו את הממשלה ההולכת להיבנות, חוץ מציפי לבני ואבי דיכטר שלא דבק בהם רבב, אין להם מה להציע חוץ מהתלהמויות בנוסח זה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה הקשר אדון עזרא

    שי, 10/03/06 16:50

    אולי אתה רואה סתירות בין המפכ''ל לרמטכ''ל אולי אתה רוצה להסתיר משהו

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האם אולמרט עבד קשה אי פעם בחייו ?

    דניאלי, 10/03/06 16:50

    בכדי להיות ראש ממשלה טוב צריך לעבוד קשה מאוד,מאוד , מאוד, מבוקר עד בוקר. אולמרט נהנתן גדול, יעידו כל מי שעבד במחיצתו שהוא אינו אוהב לעבוד. בעירית ירושלים נתן לעובד יחזקאל ורענן דינור לעשות את רוב העבודה בשבילו בעוד הוא מבלה הרבה יותר מידיי בחו''ל. מה יקרה אם יהיה ראש ממשלה חס וחלילה ?
    המקומונים בירושלים ניהלו ספירה מדויקת של מספר הימים בהם הוא שהה בחו''ל במקום לעבוד.
    אותי ואת חבריי מדאיגה מאוד האינפורמציה הזו, כל אדם שאני מזכיר לו עובדה זו מניע ראשו בעצב ובהסכמה מלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא מוזר שעזרא ומופז מונעים עדות?

    הסבר, 10/03/06 16:42

    מה הם רוצים להסתיר? זה לא מפחיד? צריך להזכיר להם שהם חיים במדינה דמוקרטית והפינוי בעמונה היה אלים ברמות בלתי נסבלות והציבור חייב תשובות. לא מדובר רק במתנחלים. מדובר ברב הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גדעון עזרא= פאשיסט מסוכן (ל''ת)

    יוגב, 10/03/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מעשה ברברי

    יוסי כהן, 10/03/06 16:34

    על המישטרה לינקות בכל האמצעים והכילים שעומדים לראשותה כדי לתפוס את העברינים ולהעמידם לדין כדי שמראות של הצתת מכוניות של שוטרים לא יראו במדינתנו .זה עובר כל גבול . השוטרים בסך הכול מילו את תפקידם ואלו קומץ קטן של פורעי חוק בקרב המיתנחלים מרשים לעצמם לעשות כל העולה לרוחם. על כן טוב עשה השר עזרה שלו הסכים שהשוטרים יעידו במישפט כדי שאי אלו פוליטקאים ינצלו זואת למעשה הסטה כלפי השוטרים ולמטרות אישיות לפני הבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחשורוש יותר חכם מגידעון עזרה. (ל''ת)

    יוסי, 10/03/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק!

    דדי גוטמין, 10/03/06 16:20

    שום ועדה לא עשתה טוב ליהודים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שר עזרה מתלונן שהכל פוליטי?! חוצפה

    sutul, 10/03/06 16:20

    ןמה עשיתה בעמונה? שמירת החוק? כמה מקומות ומקרים לספור לשר הנכבד שחוק לא מזיז לו !?

    הגב לתגובה זו

    • CHOK???? (ל''ת)

      TsChok!!!, 10/03/06 19:56

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    גדעון תשמע תהיה מלחמה...

    דני אל, 10/03/06 16:19

    גדעון תשמע תהיה מלחמה...אוי גדעון עזרא אתה אלוף

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גדעון אתה צודק (ל''ת)

    שמעון השוטר, 10/03/06 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גדעון תשמור על פדלון (ל''ת)

    עמי, 10/03/06 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פליט במפלגת הפליטים ,שלום וביי! (ל''ת)

    נמאס ממכם !, 10/03/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קדימה אחת גדולה נגד הימין השמאל וביבי-סיסי

    קדימה ישראל, 10/03/06 16:07

    הגיע הזמן שיהיה לנו ממשלה יציבה וחזקה שמסוגלת לקבל החלטות ולבצע מדיניות. קדימה ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • לרמוס, לדרוס עם כל הגודל !

      תחי המדינה, 10/03/06 17:09

      כן אהוד כן
      לא משנה מה אהוד לא
      העיקר ללכת עם כל הכוח
      להרוס
      לדכא
      לגרש
      להחריב
      עם סוסים ופרשים
      עם אלות ומגינים
      כן אהוד כן
      ואנחנו נדחוף מאחור
      שותפים לפשע

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    המשטרה, עזרא היא מטלית שכולה תכלת... (ל''ת)

    מוישה, 10/03/06 16:06

    הגב לתגובה זו

    • Vekula (ל''ת)

      Tzvua, 10/03/06 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה עניין שמיטה להר סיני???

    רן בן שמעון, 10/03/06 16:06

    אוקיי, שרפו מכונית של שוטר
    בשביל זה יש משטרה שתחקור ותעמיד לדין את הפושע

    אבל מכאן ועד לכך שכבוד השר יחליט שהוא לא מאשר לשוטרים ללכת ולהעיד בפני וועדה שהוקמה בצורה דמוקרטית ע''פ חוק??? מי שמך???

    הרי אם המצב היה הפוך ויוזמי הקמת הוועדה היתה המשטרה , והאזרחים היו כופרים בסמכות הוועדה, הרי כולם היו צועקים שהדמוקראטיה בסכנה.

    איפה כול השמאלנים??? שוחרי הצדק והדמוקראטיה, הא???

    הגב לתגובה זו

    • לתשומת לבך רן בן שמעון

      דודי, 10/03/06 17:32

      בוועדה הזו יושבים גם שמאלנים שרוצים לעשות רווח פוליטי,דווקא משום כך הוועדה הזאת היא פוליטית ואינה חותרת לאמת בהכרח

      הגב לתגובה זו

      • Ein podenu vein matzilenu, Justice will be (ל''ת)

        Served, 10/03/06 19:54

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    ועל זה אמרו חכמים ''מה הקשר בין מחט לתחת?''

    אזרח תמים, 10/03/06 16:06

    איך העובדה שרכב של קצין משטרה הוצת, קשורה לפוליטיות של הוועדה?

    הגב לתגובה זו

    • ORVA PARACH (ל''ת)

      TALMUD, 10/03/06 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט אתה כישלון מהדהד במקום לאחד יצרתה קרע בעם בשביל לזכות במנדט (ל''ת)

    רק לא אולמרט, 10/03/06 16:02

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שתמיד אמרתי...

      רונה, 10/03/06 22:31

      וזה יהיה אסון למדינה ולעם אם הוא יבחר, יחד עם כל שאר המפוקפקים.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    גדעון עזרא חושב שהוא עדיין בשב''כ ועדיין נלחם נגד ערבים, הוא כלל לא

    המטיף, 10/03/06 16:02

    הפנים מהי דמוקרטיה, וכיצד על השלטון להתנהג עם אזרחיו. מי שמפצח גולגלות ושובר ידיים לימין יוציא מחר עיניים למפגיני השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עכשיו זה ברור: רק קדימה תשמור על השפיות במדינה!! (ל''ת)

    ליכודניק לשעבר, 10/03/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה בדלתיים סגורות??? (ל''ת)

    דמוקרט, 10/03/06 15:56

    הגב לתגובה זו

    • To keep te rotten stench inside, for the inner circle only (ל''ת)

      Tzedek Bafoons, 10/03/06 19:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לגדעון עזרא.

    צ, 10/03/06 15:55

    בלי שום קשר לכתבה.

    אני רוצה להגיד לך שאתה אדם שצריך לצאת מהפוליטיקה.
    ולא בגלל שאתה אדם ישר.
    ההפך הוא הנכון.
    אתה סיעתה לחברי מרכז ליכוד לקבל עובדים זרים בניגוד לחוק.
    ושנשאלתה לפשר המעשה. תשובתך הייתה שאתה עוזר לכולם.

    בנוסף אתה ביקשתה ממנהל בית כלא לשחרר אסיר שהוא בן של חבר מרכז ליכוד לאירוע משפחתי.
    שנשאלתה מדוע אתה התחמקתה מתשובה.

    אבל מצד שני אתה מתאים לפוליטיקה ולקדימה.
    אתה חלק מהפזל שמשלים את קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גדעון עזרא אתה הסיבה שלא נצביע ליכוד.

    ישראל, 10/03/06 15:53

    מפלגה שמתהדרת באנשים ישרים חיבת לסלק אותך מתוכה. אתה לא ישר ולא אמין. בושה! בושה ! בושה!

    הגב לתגובה זו

    • לא התבלבלת? (ל''ת)

      אלכס, 10/03/06 17:05

      הגב לתגובה זו

    • התגלתה הסיבה למה הליכוד לא מתרומם

      המבולבל, 10/03/06 17:41

      הרי עזרא הוא בכלל בקדימה אבל כנראה שהמצביעים בכלל חושבים שעומרי, צחי, אולמרט אפללו ורוחמה אברהם (יש עוד כמה מושחתים שבטח שכחתי) עדין בליכוד!!

      הגב לתגובה זו

    • הוא בקדימה-אחורה (ל''ת)

      בע, 10/03/06 20:11

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תגובתו של עזרא מלמדת על כך שהוא כבר פוליטיקאי!

    ס' למשפטים, 10/03/06 15:52

    עזרא, תמשיך להתפתל - החיים הם בי''ס.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עוד הצעות לשטייניץ: למנות את חביבי התמהוני

    אפרת רגב, 10/03/06 15:52

    ליו''ר ועדת החקירה לאירועי כנסיית הבשורה, ולמנות את רנתיסי למזכיר הועדה לבדיקת מדיניות החיסולים.

    הרי שטייניץ כבר קבע את התקדים שהמשתתפים בהתפרעויות גם חוקרים אותן, וחו''ח לא יעלה על הדעת שהימין צבוע.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך עוד הצעות הזויות שנשתעשע על שמאלנית הוזה ואנטישמית שאלימות

      ממשלת השמאל, 10/03/06 17:45

      השוטרים יש לחקור רק כאשר היא מופעלת כלפי הערבים, ליהודים יש לשבור את העצמות ומעשים מגונים ליהודיות.

      שמאלנית מושלמת - גם אנטישמית, גם שמאלנית, גם פמיניסטית.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מסכים 100%

    chaim, 10/03/06 15:50

    הכל פוליטי ......
    ההרס של הבית היה סופר פוליטי!!!!
    כמבין ענין יש מעל 100 בקשות ''חוקיים'' להרוס בתים ערבים ,אבל לא יוצא לפועל כי יש החלטה פ-ו-ל-י-ט-י לא לבצע אף אחד

    הגב לתגובה זו

    • כל ההתישבות בישע היא פוליטחת גם הריסתה פוליטית (ל''ת)

      און, 11/03/06 00:16

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצתת המכוניות עילה לאי הופעת שוטרים. האם זה קצה חוט לגלות מי המצית (ל''ת)

    ז'יד, 10/03/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צודק, הם רק ביצעו פקודות ...

    שאתם נתתם, 10/03/06 15:44

    והם עלולים להפליל את עזרא
    וגם להשאיר אותו ללא יחידת העילית - יחידת הס''מ

    הגב לתגובה זו

    • גם אייכמן רק ביצע פקודות... (ל''ת)

      ג. רמני, 10/03/06 17:03

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה המישטרה שרפו כדי להימנע מחשיפת הפשעים בפני הוועדה!

    מבין דבר, 10/03/06 15:43

    מה זה מישחקי הברוגז האלו אחרת?
    בושה וחרפה, מישטרת ישראל הפכה למאפיה אלימה וברוטלית אחת גדולה! לפרק אותם מנשקם ולסלק אותם מהארץ!

    הגב לתגובה זו

    • Tzodek behechlet (ל''ת)

      100%, 10/03/06 19:40

      הגב לתגובה זו

    • היכן כבוד הבריות של הכותב? (ל''ת)

      און, 11/03/06 00:15

      הגב לתגובה זו