• 115.

    בושה וחרפה

    אריה חביב, 25/12/07 19:06

    אני מתבייש באנשים פורעי חוק כאלו שלוקחים את החוק לידיים ופוגעים בקציני משטרה שבסך-הכול עושים את עבודתם נאמנה

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    How can you compare a replacable car, to permanent injuries. Don't (ל''ת)

    count on my, 14/03/06 07:28

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    להירגע זהו ספין פופוליסטי מבית היוצר שלי (ל''ת)

    פרץ, 11/03/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    על-פי ה''חשד''? של מי? המשטרה? (ל''ת)

    ''שמו עליהם עין'', 11/03/06 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אלו הם ממשיכי דרכו של שמפני, שהשב''כ יצר, השוטרים האלו הם שמפניות, פ

    יובל, 11/03/06 11:57

    פרובוקטורים .

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    זו כנראה הפכה שיטה לקבל מכונית חדשה

    Metziuty, 10/03/06 19:21

    האשמה מוטלת על מי יצא ברווח מהעלילה.

    מה מרוויח סנ''צ חיים פדלון. הוא :-

    1) יקבל מכונית חדשה.

    2) יעלה ברמה, כי יקבל אבטחה צמודה, כמו השרים החשובים, גם לו וגם לבני משפחתו.

    3) יהפך להיות מפורסם, וקיים סיכוי סביר שיצורף לקדימה כשר משטרה, או כסגן שר.

    בשיטת חשיבה זו גם פועלים השוטרים,
    גם הם מאשימים את מי שמרוויח מהפשעים.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    חייבים להתנתק מהמתנחבלים!!

    מישהו, 10/03/06 18:26

    אחרי שריפת הציוד הצבאי ב''יצהר''
    והפגיעה הבלתי פוסקת באנשים
    ובכלי הרכב של צה''ל וכוחות הבטחון
    בכל הזדמנות, ברור שהדרך
    היחידה הסבירה להתמודד עם אלימות
    המתנחבלים היא ההתנתקות: אנחנו
    כאן - הם שם!!

    הגב לתגובה זו

    • אבל אחרי השמאלנים שפוגעים בציוד של צהל בבלעין ושזורקים על חיילי צהל

      יובל, 11/03/06 11:55

      השמאלנים בבלעין זורקים על חיילי צה''ל בקבוקי תבערה .

      הם פוגעים בציוד של כוחות הבטחון .

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    לפי התגובות כאן בסוף יתברר שברוך ג. היה סוכן שמאלני (ל''ת)

    מישהו, 10/03/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    למה האוטו בלי טסט? איפה המדבקה?

    סולטסט, 10/03/06 16:32

    הוא בטח גם לא שילם אגרה לרדיו. יללה, שישרף.

    הגב לתגובה זו

    • @@@

      !@!, 10/03/06 21:29

      בנאדם באמא שלך תשתוק!!
      פשוט אל תדבר!

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    חיים פדלון? חרא על האוטו שלו. שיישרף. (ל''ת)

    ניסולה שחמוביץ, 10/03/06 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    משטרה בלחץ מבצעת פרובוקציות

    totem, 10/03/06 16:11

    לאחר התחלת שימוע בועדת עמונה הצגת סרטים,עדוד של עדים שלא היו שייכים לשום מחנה ,חוסר התאמת עדוד בין חלוץ לעזרה,בכירי משטרה בלחץ(עינין פאראניין לא עוזר לכהם!) הם עושים פרובוקציות להפנות זרקורים לכיוון אחר(עזרה מומחה בפרובוקציות) לכן גם עוד נעצרו שורפי מכונית הקודמת! כך גם היה בכמה מקרים של ''נינגיות'' על כבישים!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    Payback time is for your Brute force, independent of PINUI AMONA as (ל''ת)

    you like to, 10/03/06 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    My dear Kalgassim, what goes around comes around. chaval that he (ל''ת)

    and his family, 10/03/06 16:06

    הגב לתגובה זו

    • stay in the US-don't come here white trash from US (ל''ת)

      Lili, 11/03/06 11:08

      הגב לתגובה זו

      • You lil lili puts, YOU GO TO UGANDA, GET OUT OF MY COUNTRY NOW!!! (ל''ת)

        you ugly lil, 12/03/06 08:58

        הגב לתגובה זו

  • 102.

    האם נמצאו המציתים הראשונים, מה מתיר לכם לקבוע ''שוב''. (ל''ת)

    אזרח, 10/03/06 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חשד- פרובוקטורים של השב''כ / אולמרט הציתו את הרכב של קצין קלגסי

    דרור, 10/03/06 15:25

    הגירוש.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    שסגן ניצב גולדברג יטפל קודם בפשיעה

    באולגה ובחדרה, 10/03/06 14:12

    לפני שמר גולדברג הולך לבדוק את מר פדלון.
    רק אלימות יש באולגה אלימות והרס.
    מר גולדברג תיתעורר!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אתה תמשיך להכות נערים יהודים ...

    בנחישות, 10/03/06 14:10

    סבא שלך היה גאה בך
    גם סבתא שלך היתה יהודיה
    אתה תמשיך להכות יהודים טובים

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    זה בטח גדעון עזרא המצית - הוא רוצה הזדמנות למלמל עוד תגובה חכמה.. (ל''ת)

    תמי, 10/03/06 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אסור להרים יד על שוטר או חייל, אבל מי שמרוצץ גולגלות ושובר ידיים של

    המטיף, 10/03/06 14:05

    ילדים אל יתפלא אם מתייחסים אליו כאל קוזאק.

    הגב לתגובה זו

    • bulls eye, tzodek 100% Kalgassim (ל''ת)

      shfelim, 10/03/06 16:10

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    כל כך שקוף שזו פרובוקציה לתעמולת בחירות (ל''ת)

    לקדימה עברו כל, 10/03/06 14:02

    הגב לתגובה זו

    • Bullshit, you inflicted violence, you MUST pay the price, LOSING (ל''ת)

      Politics isOnly, 10/03/06 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    מלת המפתח היא 'חושדים', למה לפרסם את החשד?? זה הרי יוצר אצל הקוראים

    תתבישו לכם !!, 10/03/06 13:59

    אצל הקוראים רגשות אנטי-ימנים .

    טוב שלא כתבתם, שחושדים ש'יהודי' הרג ילד נוצרי, ואולי עשה זאת כדי לאפות ממנו מצות,
    גם אם יתברר שזה שקר, אלו שקראו על החשד, יספיקו להפוך לשונאי יהודי מושבעים, ויש כאלו אלפים בעולם, שעדיין משתמשים במוטיבים האנטישמים שהיהודים הם רצחו יהודים בשביל דם של יהודים. ומרות שידוע שזהו שקר הם ממשיכים להפיץ אותו .

    הגב לתגובה זו

    • תקראו את זה . (ל''ת)

      בב, 10/03/06 14:38

      הגב לתגובה זו

    • They give to drink for their young in their mothers milk, listen to

      their name, 10/03/06 16:22

      they constantly regurgitate e.g. Parazitim, ochlei chinam, blood suckers, mishtamtim, malimei missim, megalgelei enayim, vechol shaar minei gnay.

      It is you chilonim mesitim accusing others what you actually do yourselves. Your jail fillings consist of you chilonim, knife stabbers, drug users and pushers, muschatim, giluy arayot, Bilaam cursers, theives, robbers, spies from your kibutzim selling your own country baad nalayim, Your Head of your government (A''H, he'elim missim letiferet, Millions. A SHANDE UND CHERPAH. TUL KORE MIBEIN ENECHA.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    המתנחלים הדבר הכי נוראי שנפל על עם ישראל

    שירי, 10/03/06 13:55

    בעת הזו.
    מדובר בפושעים פורעי חוק וסדר. מגלגלי עיניים, מיתממים, ומתעמרים. אישית, וישנם עוד רבים כמוני, המתנחלים מסוכנים לישראל הרבה יותר מהחמס. אנשים שאין להם מושג ממנהל תקין מדמוקרטיה, ושזכויות אדם בשבילם זו מילת גנאי. אנשים בעלי יצר הרס התעמרות מרמה התעללות שקרים ופרובוקציות, בעלי מוסר שגם בתורה הוא פסול הולכים ומשתלטים על כל חלקה טובה בארץ. ולאורך כל ההיסטוריה היהודית החבלנים האלה הביאו עלינו את כל סוגי החורבן האפשריים. אולי מספיק כבר מופרעים מנוולים, צאו לנו מהווריד, ועופו כל הרוחות.

    הגב לתגובה זו

    • Talking about Chok veseder, your fvckin Kalgassim, CHILD MOLESTORS,

      RAMMING BATONS,, 10/03/06 16:50

      CRACKING RIBS, BREAKING ARMS AND LEGS, DESTROYING TESTICLES OF THE YOUTH, THROWING GIRLS OUT OF WINDOWS, DESPICABLE FILTHY TALK TO YOUNG GIRLS AND ON AND ON AND ON.
      TALKING ABOUT DEMOCRACY, where is it, police appearing without their badges, huh. Let me teach you a thing or two about ZCHUYOT ADAM, it is the right of every person to DEMONSTRATE in a democracy, right?
      It is the basic human right of FREEDOM OF SPEECH, isn't it?
      DEMOCRACY is not putting someone in harms way, inflicting bodily injury, to innocent bystanders, ramming batons into girls chests, stampeding horses on humans, even when it's onto the OTHERS..

      A degenerate like you has no chelek in ERETZ YISRAEL, TORAT YISRAEL, NOR AM YISRAEL. nimastem. You and your Rabins bring on all the tragedies of OSLO unto the Jews, how many innocent babies flew to their brutal deaths so cruelly, from withinin their mothers arms, and baby carriages. The Chatuels, the Applebaums, his precious daughter the Kallah lifnei chupata, and you have the gall to bark like a pitbull. Shame on you!!!

      Don't you call it Pinui Amona, it is the ZVA''AOT of Amona, VEDA KI AL KOL ELE YEVIACHA ELOKIM BAMISHPAT. You never will get away with it. We will print all over the INTERNET your ma'ashe resh upesha neged enoshut for the whole wide world. Anshei Sdom Va'amorah, ra'aim vachataiim, KI RABBAH.

      What flows in your veins, is the poison you sucked up from your mothers breasts she fed you. Cursed be such parents.

      Besides what the hell are you
      doing in my country anyway. GO TO UGANDA and take along all your muschatim with you.

      הגב לתגובה זו

      • tzodek 100% (ל''ת)

        ., 12/03/06 08:53

        הגב לתגובה זו

    • @@@

      !@!, 10/03/06 21:41

      אנשים כמוך הם הדבר הכי נוראי שנפל על עם ישראל!

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    להכניס את סנ''צ פדלון לכלא !!! (ל''ת)

    אריאל, 10/03/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לא להצביע לימין-הם יהרסו את המדינה (ל''ת)

    אבי, 10/03/06 13:35

    הגב לתגובה זו

    • הימין יהרוס את מדינת ערבים/שמאלנים בזכות מדינת יהודים. (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 10/03/06 13:58

      הגב לתגובה זו

    • השמאל - כבר הרס את המדינה ... (ל''ת)

      אין מה להפסיד, 10/03/06 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אולי הוא רצה את כספי הפיצויים ואת הפרסום, והצית לעצמו (ל''ת)

    יודעת דבר, 10/03/06 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ''נקמו שוב...'', טרם הוכח החשד הקודם

    זה מה שאתם!, 10/03/06 13:21

    ועכשו זה ''שוב..''.
    לאתר מעריב יש הסטוריה ארוכה של פיברוק עלילות דם בכותרות ראשיות. אלה נקבעות בראשם של הקוראים כאמת, תורה למשה מסיני, ולא אגיד כאן תורתו של מי היא באמת - החזרה על שקרים, עד שהם מתקבלים כאמת - כאשר מתברר השקר, הוא כבר אינו זוכה אפילו לאותיות קטנות. העורכים והכותבים כבר רצו הלאה, לחפש עלילות דם חדשות.
    וכך מגיעים לתגובות על ה''מתנחלים המגעילים'' וכו'. סתם כך. אני חושבת שבכל המקומות בהם הסתובבתי ומסתובבת, לא מצאתי אנשים תרומיים יותר מילדי ונכדי החיים בשומרון.
    מי ששונא אותם, למרות שלא פגש בהם מעולם, הוא המגעיל, האנטישמי, שונא ישראל, רשע גמור!
    כל מה שמתנהל באתרי האינטרנט של התיקשורת הישראלית, זו אורגייה של שנאת ישראל. ואין לזה שום קשר עם ''התנחלות''. השנאה הזו מאפיינת את השמאל, מאז גורש לארץ ע''י פוגרומיסטים בני ''אחוות העמים''. והוא נוקם בעמו. זה הכל! ככל שאתה יהודי יותר, השמאל שונא אותך יותר. הם מבצעים פשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות, ורואים בזה מעשים לגיטימיים בהחלט.
    נגיד שאכן אנחנו שרפנו את המכונית הזו. מה זה לעומת חורבן התיישבות יהודית ומסירת הארץ לנאצים? וראו את ה''עליהום''. אתם חלאת היקום!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    TODAY ITS A CAR

    ILAN, 10/03/06 12:58

    tomorrow??
    his house??

    הגב לתגובה זו

    • Yesterday, a child

      מישהו אחר, 10/03/06 13:30

      (המקרה עם כלבי התקיפה בחצר)

      הגב לתגובה זו

      • תשובה לעניין (ל''ת)

        גדול אתה אחי !, 10/03/06 13:54

        הגב לתגובה זו

      • Nothing next to busting uteri and testicles. Veod yado netuya, you (ל''ת)

        ain't seen, 10/03/06 16:55

        הגב לתגובה זו

    • a house for a house

      not a bad idea, 10/03/06 14:13

      israelis should no and will not let a group of currupt filty politicians and their yes men steal our democratic right to choose.
      no one voted for Olmerat nor Kadima.
      the end of curruption and of the corrupt is near

      הגב לתגובה זו

    • WRONG! He and his family. Ochrei Yisrael (ל''ת)

      Haba Lehorgech, 10/03/06 16:53

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    הוא בטח הציט לעצמו כדי לקבל אוטו חדש (ל''ת)

    פושע במדים, 10/03/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ניסו שחם במשטרה והעולם שותק, איפה אלוקים??? (ל''ת)

    שחם, 10/03/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מצוין (ל''ת)

    א, 10/03/06 12:42

    הגב לתגובה זו

    • ZEVEL (ל''ת)

      ILAN, 10/03/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מישהו יכול ברצינות להסביר לי

    אסי, 10/03/06 12:41

    איך כל ילד בן 17 שאנו מחסלים הוא בכיר בארגון?

    איך כל שוטר שמופיע בטלוויזיה הוא בכיר במשטרה?

    איך כל נוירולוג שמפרשן ברדיו הוא בכיר?

    איך כל פרשן שמופיע בחדשות של שבת הוא בכיר?

    איך כל שחקן כדורסל / כדורגל הוא מספר אחד?

    כאילו כל הבכירים התרכזו במזרח התיכון?! איפה הפועלים???

    ואיך אחרי כל זה, המדינה שלנו מקום אחרון בספורט, בחינוך ומקום ראשון בשחיתות ובאלימות?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ישראלית לא כ''כ גאה

    יהודית., 10/03/06 12:38

    כל פעם שאני רואה מחדש מי שומר עלינו, אני מתחלחלת. לא יאמן כמה מהשוטרים הם פשוט חלאות. זה מפחיד. והיחס המשפיל שמקבלים אזרחים... וגם בלי להכנס לנושא הכאוב של ההתנתקות.. יש כ''כ הרבה מה לנקות במשטרת ישראל. כי כרגע הצחנה בלתי נסבלת.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לכלא (ל''ת)

    ללי, 10/03/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הנה עוד סיבה לציונאצים להעליל עלילת דם על היהודים (ל''ת)

    זקן ציון, 10/03/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    עד מתי המשטרה תוותר להם (ל''ת)

    דינה בנינמינ, 10/03/06 12:34

    הגב לתגובה זו

    • מטומטמת זו פרובקציה של המשטרה (ל''ת)

      נתי, 10/03/06 12:50

      הגב לתגובה זו

    • המשטרה מוותרת? אנחנו מוותרים למשטרה

      ולממשלה הפושעות, 10/03/06 13:23

      כל הנוכלים האלה צריכים היו לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם! לא את המכוניות צריך לשרוף, אלא אותם!

      הגב לתגובה זו

      • מה שאתה אומר גבלס (ל''ת)

        יא מופרע, 10/03/06 17:04

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    מדינה מעוותת

    שושנה, 10/03/06 12:33

    זה מה שעושים לאיש חוק. תתביישו

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    the beginning of the end of the corrupt

    xxx, 10/03/06 12:33

    it is time for israeli citizens to wake up, rise up, and reclaim our democratic rule of law from the hands of the corrupt parasitic smallanim that are selling this country piece by peice, that are dewtroying this countrys morals piece by piece. All for the sake of their personal financial gain. let any subhuman working unr\der the corrupt regime, a regime that never stood the test of a democratic elections, they are on the line.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פשוט חלאות (ל''ת)

    צןקי, 10/03/06 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ח''כ יהלום אמר שאלה היו ''מפגינים''

    אבי, 10/03/06 12:31

    מה הפלא שדברים כאלה קורים? במדינה שבה ח'' כ יהלום יכול לבוא ולטעון שבעמונה היו ''מפגינים'' ולא פורעים ושב''וועדת החקירה'' האובייקטיבית (הרי לא יושבים שם חלק מאותם ''מפגינים'' שנטלו חלק בפינוי) חוקרים את השוטרים במקום למצות את הדין עם הפורעים, אז באמת שום דבר לא יכול להפתיע. אורוול, מי יסיר עפר מעל עיניך? ולסנ''צ פדלון אוכל רק להציע שלא יצפה לגיבוי מהמערכת בה הוא משרת שכן מסתבר שהיא תמיד מתקפלת בפני הפורעים, סליחה, ה''מפגינים'' ושולחיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מדוע הוא אינו בכלא ???

    יואב, 10/03/06 12:22

    הרי הוא צולם. יש ראיות. למה מחכה המשטרה? אם הוא היה מכה ערבים, מזמן הוא היה במעצר עד תום ההליכים.
    אזור לעשות דין לעצמנו, אבל חובה לדרוש מהמשטרה לעצור אותו על תקיפה, ולהחזיקו במעצר עד תום ההליכים.

    הגב לתגובה זו

    • tembel (ל''ת)

      avi, 10/03/06 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    all kapos in the service of corrupt politicians

    xxx, 10/03/06 12:21

    must be hunted down.
    enough is enough is enough.
    hope next time their houses will be burned down. see how they feel being homeless

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עכשיו ברור לכולם שהם פושעים

    יוסי, 10/03/06 12:19

    וגם ברור למה צריך להפעיל כוח נגד המתנחלים כפי שנהוג כנגד כל סוגי הפושעים, השודדים, הגנבים ודומיהם
    יישר כח למשטרה ולכוחות הביטחון שמתמודדים נגד חומייניסטים וחמאסניקים יהודים

    הגב לתגובה זו

    • אם רק עכשיו ברור שהם פושעים, אז למה הכאו אותם קודם ???

      יהודי, 10/03/06 14:02

      אתה הרי ראית את הכאת המתנחלים, אז למה אתה לא מבין את סבלם ????

      אם רק עכשיו ברור שהם פושעים למה לא הגנת עליהם קודם ???

      הגב לתגובה זו

      • לפני כן זה לא היה ברור לכולם

        יוסי, 10/03/06 18:20

        זה שאתה יהודי זה יפה ! בוודאי יש לך גם שם, אבל אתה מתבייש. לא נורא!
        לפני הארוע הבינו רק חלק גדול מעמנו שאנו עוסקים עם פושעים פורעי חוק - הרי הם התיישבו על אדמה השייכת לאחרים, בנו עליה בתים בניגוד לחוק, סרבו להוראת ממשלה לפנות את הגזל, איימו באלימות ואף נקטו באלימות כלפי נציגי המדינה והחוק.
        אך , עם רחום וחנון אנחנו, ולכן גם כלפי פושעים - אם אלו מתנחלים בעמונה או שודדים וגנבים בקרית אתא - אנו סלחנים ומעודדים את המשך הפשיעה.
        צריך להחמיר בענישה עשרת מונים - שכן זו הדרך היחידה להגן על הדמוקרטיה שלנו מלהיות ''חמאסטאן יהודי'' או מדינת אייטולות יהודים.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    מתנחלי עמונה הם זבל, וגם כל מי שעזר

    מיקי, 10/03/06 12:19

    להם בהכנות לפוגרום לקראת הפינוי. כולל חברי הכנסת שהשתתפו.

    הגב לתגובה זו

    • מיקי שמאלן עם פה מלוכלך משול לפח אשפה. (ל''ת)

      א.ב.יהודה, 10/03/06 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אנא, תיפסו את מי שעשה זאת ,השקיעו אנרגיות בנחישות , עם רצון תצליחו

    נורית, 10/03/06 12:19

    נחישות ובלי רגישות'' כמו בגירוש, תצליחו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בשרות קדימה. גם עם בוקובזה ידעו ו....השתתקו!! (ל''ת)

    התשקורת, 10/03/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מקום השוטר האלים - בכלא! (ל''ת)

    משה, 10/03/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כ''כ שקוף, עבודה עם ידים ''שמאליות'' (ל''ת)

    רבקה, 10/03/06 11:53

    הגב לתגובה זו

    • אכן, זוכרת את שמפניה סוכן השב''כ ?? הוא עשה דברים באותו הסגנון, כדי

      יהודי, 10/03/06 14:07

      כדי הראות כאילו היהודים הם הלא שפועים .

      המששלה תמיד מתעלמת מהאנסים הרוצחים הפדופילים מתל-אביב, אבל מתמקדת במקרה אחד שלכאורה בוצע על-ידי יהודים ( זה רק חשד ואיפלו לא הוכח דבר .)

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    למדנו מהקלגסים השחורים להיות אלימים (ל''ת)

    פירומן, 10/03/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מכה למדינה

    זאב, 10/03/06 11:48

    צריך לרסס את המתנחלים האלה ולפוצץ אותם בכאלו מכות שהם לא חטפו אפילו בעמונה.
    אני מחזק את ידי משטרת ישראל יששר כח לכם.

    הגב לתגובה זו

    • תקראו את התגובה ותבינו. (ל''ת)

      תקראו, 10/03/06 12:22

      הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לא לכתוב עם שגיאות כיתיב (ל''ת)

      ב, 10/03/06 12:43

      הגב לתגובה זו

    • fascist smallani

      veng, 10/03/06 14:15

      you words reflect the position the small has taken since the beginning. remember altalana. this time around you do not have begin to stop.
      be careful of what you wish for

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    פדלון צורר היהודים! (ל''ת)

    מרדכי, 10/03/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ש מ פ נ י ה ???????

    רואים שקוף, 10/03/06 11:39

    כל כך שקוף שזה מפחיד. את גדעון עזרא ומופש צריך להרחיק וטוב שעה אחת קודם. השחוקים האלה עוד יגרמו למלחמת אחים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מעשה של פנאטים

    שמעון, 10/03/06 11:37

    אבל צפוי. אסור להכנע למטורפים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה מצפים הפושעים במדים ? (ל''ת)

    רפי, 10/03/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תפסו אותו?

    מריו, 10/03/06 11:22

    אתם כרגיל אומרים מה שלא יודעים

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פעולת מחאה ראויה (ל''ת)

    רמי, 10/03/06 11:19

    הגב לתגובה זו

    • מתנחלים- אנשים מגעילים ורעים.

      סמי טייב, 10/03/06 11:50

      אח''כ הקוזקים שליחי הקב''ה ייללו ויבכו בדרכם למאסר.

      הגב לתגובה זו

    • עבריין דביל

      שלומי, 10/03/06 12:04

      אם לזה אתה קורא פעולת מחאה ראויה,אז אני מניח שאתה בעל עבר פלילי עשיר ,ובעל הרשעות מכאן עד לקוטב.אני גם מניח שישבת הרבה פעמים במעצר ובמאסר.
      אין מה לעשות.עבריין נשאר עבריין ולכן אנשים מסוגך הם מגעילים וחלאות המין האנושי.
      בסין למשל היו שולחים אותך למחנה מעצר לצורך חינוך מחדש עם עבודות פרך.ואני מקוה שגם כאן בקרוב יהיה חוק כזה,על מנת שדבילים כמוך שהם חלאת המין האנושי ,לא יהיו בחברה שלנו.מכל מקום אתה 0 אחד גדול.

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק מה שחסר פה.

        צינג, 10/03/06 12:44

        קומוניזם... יופי. כמו בסין. וככה אפשר לעשות קיצוץ אוכלוסין ''חוקי''.

        הגב לתגובה זו

      • לי יש עבר פלילי עשיר, ארבע שנים לחמתי ביחד עם הפרטיזנים בצרפת (ל''ת)

        יהודי, 10/03/06 14:10

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    הוא ''ערב רב''

    משה קליה, 10/03/06 11:14

    מפקדי המשטרה מוגדרים כ''ערב רב'' ע''פ מאמר רחב שפירסם השבוע הרב אברהם זר-ביב שליט''א בעלון תנועת ''התקוממות'' מישיבת בית אל. במאמר מסביר הרב זרביב ע''פ מקורות רבותינו - את הגדרים של ''ערב רב'' היום. אם כן - מה הפלא ששורפים אוטו? אני מצפה לדברים גרועים יותר

    הגב לתגובה זו

    • האם מותר לחסל את ה''ערב רב''

      יניב, 10/03/06 11:44

      האם ב''קום ועשה'' או רק ב''שב ואל תעשה''
      כלומר - האם אני צריך לחסל אותם באופן פעיל - או רק לא להציל אותם??
      לרב הגאון אברהם זרביב - פתרונים!

      הגב לתגובה זו

      • המאמר שלי להלכה ולא למעשה!

        הרב אברהם זרביב, 10/03/06 12:58

        ח''ו לקרוא את דברי ההלכה המנומקים שלי בחוברת''קומי אורי '' של תנועת התקוממות - ולעשות ע''פ זה מעשה!!!

        הגב לתגובה זו

      • I think they are zera Amaalek, and that is bekum va'aseh, vekol (ל''ת)

        hakodem zacha, 10/03/06 17:02

        הגב לתגובה זו

    • משטרת חדרה הכינ טובים (ל''ת)

      צביה מלמד, 10/03/06 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    תמשיכו לשרוף - עוד מעט ישרפו את הבית שלכם בהתנחלויות

    בלונדיני, 10/03/06 11:10

    תמשיכו. תמשיכו לשרוף רכבי משטרה, תמשיכו להשתולל ולזרוק בלוקים על חיילי צה''ל, תמשיכו עם כל הטריקים והשטיקים - אבל זה לא יעזור לכם.
    ההתנתקות הבאה כבר מעבר לפינה, ועוד מעט יפנו גם את שאר המטורפים שגרים בשטחים לא שלהם ודופקים פה את כל המדינה כבר ארבעים שנה.

    ועוד כמה חודשים, בפינוי הבא ההולך ומתקרב בצעדי ענק, יהיה לכולנו , אלה שמשרתים בצבא ועושים מילואים, הרבה יותר קל להעיף אתכם משם - כי אפילו לאלה שיש להם איזשהי נקיפת מצפון - כבר לא תהיה

    הגב לתגובה זו

    • לא נתפלא אם ישרפו בתי כנסת. (ל''ת)

      אייל, 10/03/06 11:52

      הגב לתגובה זו

    • כבר שרפו את הבתים שלהם, וגם את

      מדינה שונאת, 10/03/06 11:59

      בתי הכנסת שלהם, כלומר, שלנו, של העם היהודי!
      והלוואי ותישרף גם אתה!

      הגב לתגובה זו

    • שמאלני פאשיסט - אין עדיין אשמים!

      נתי, 10/03/06 12:08

      השמאל הם הגזענים הכי גדולים

      הגב לתגובה זו

    • בני, איפה היתה כאשר השמאלנים ההזוים זרקו על כוחות הבטחון אבנים ובקב

      יהודי, 10/03/06 14:12

      ובקבוקי תבערה, בשיתוף פעולה עם הערבים ??

      למה אתה שונא יהודים ???

      למה אתה שונא אותנו ??

      הגב לתגובה זו

    • you Idiot. Plishtim Alecha, Iran Alecha, chamass alecha

      Chamsa alak, 10/03/06 17:04

      and your busy killing your own?

      הגב לתגובה זו

    • So you pulled out of gaza...?

      xxx, 11/03/06 20:43

      and the missiles keep on landing and the israeli goverment withg the inspiration of the kapos, the nazi like jew haters from the small continue their empty rethoric promoting a failing theory that is bringing on the destyruction of israel.
      one is beginning to wonder if this is the actual purpose of the leade4rs of the small. and if so these same small leaders, being financed by foreign anti-israeli organizations must have the same faith as the kapos of ww2 did.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    נו, לפני הבחירות... עוד פרובוקציה של קדימה

    משתתף בהפגנות, 10/03/06 11:07

    למי איכפת מהמכוניות של משתתפי הפינוי שטוף הדם שהיה בעמונה?

    למפגינים בטח לא.
    הם יודעים בדיוק מי אחראי לכך, אלה אולמרט וחבריו בקדימה שלא רצו לנסות להגיע לשום הסכם בפינוי המפגינים כמו שהיה בגוש קטיף.

    בגוש קטיף פינו והרסו אלפי בתים !!
    אתם קולטים - אלפי בתים !!

    ושם פינו את כל הבתים עם כל המשפחות שלהם, עם השדות והחממות שלהם , בקיצור הרסו להם את החיים - אבל מה ? הגיעו להסכמים כיצד לפנות את האנשים מבלי שיהיה שפיכות דמים.

    בעמונה היו 9 בתים לא מאוכלסים.

    כיצד יש כזה הבדל כאשר הורסים אלפי בתים ומגרשים את משפחותיהם ביחד עם עשרות ישובים שנמחקו מן המפה , מול ההריסה של 9 מבנים מהישוב הקטן עמונה, שכלל לא פונה (ישנם עוד מבנים בעמונה בהם מתגוררים משפחות באופן חוקי)

    כיצד יש כזה הבדל ?

    זה רק רצף של החלטות אומללות של בכירי קדימה ההיסטריים שללא אריק שרון אין להם לא ידיים ולא רגליים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שקר בדיווח העיתונאי- עד מתי?

    אזרח שאינו ימני, 10/03/06 11:03

    על פי כותרת הכתבה מדובר בקביעה חד משמעית שהימין הצית את הרכב. מקריאת תוכן הכתבה מדובר בחשד / הערכה בלבד.
    היכן ההגינות והיושר העיתונאי? בדרך זו העיתונאים בודאי שלא יזכו לכבוד או לפחות לאמונו של הציבור. ממליץ לכתב וכן לעורך העיתון ללמוד שוב את העיקרון הבסיסי של אמת בדיווח.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אולי ההחשד צריך להיות נגד

    נשר, 10/03/06 11:03

    תועמולי קדימה שרוצים להשניא את הצבור נגד המתישבים יותר מאשר נגד החמאס

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אולמרט ישלם בקלפי, את מחיר פשעיו בעמונה!!! (ל''ת)

    חכו ותראו, 10/03/06 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זו כנראה הפכה שיטה למכונית חדשה

    Metziuty, 10/03/06 10:53

    האשמה מוטלת על מי יצא ברווח מהעלילה.

    סגן-ניצב חיים פדלון, קצין החקירות והמודיעין במחוז.

    1) יקבל מכונית חדשה.

    2) יעלה ברמה, כי קיבל אבטחה צמודה, כמו השרים החשובים, גם לו וגם לבני משפחתו.

    3) יהפך להיות מפורסם, וקיים סיכוי סביר שיצורף לקדימה כשר משטרה, או כסגן שר.

    כך גם חוקרים השוטרים, גם הם מאשימים את מי שמרוויח מהפשעים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שיחקור קודם שוטרים שבצעו תקיפות מיניות במתנחלות (ל''ת)

    שרה, 10/03/06 10:49

    הגב לתגובה זו

    • כפי שנראו המתנחלות שם, תקיפה מינית שלהן זה מזוכיזם... (ל''ת)

      YZ, 10/03/06 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    התשובה הצביעו קדימה (ל''ת)

    איציק, 10/03/06 10:48

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אני עובר לקדימה. (ל''ת)

      קקון, 10/03/06 11:12

      הגב לתגובה זו

      • המצביעים של קדימה הם האנשים הטיפשים ביותר והמושחתים ביותר (ל''ת)

        משה, 10/03/06 12:54

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    את זה השוטרים בוודאי יחקרו.אך מי יחקור את השוטרים על הפוגרום בעמונה

    רגב, 10/03/06 10:39

    חבורת טייחנים ועבריינים מנסים להתייפות לאור מקרה בודד של הצתה.אך לא נוותר לכם על פשעי נעטור לבתי-משפט שונים ואפילו בחו''ל כדי שתעמדו לדין על פשעיכם הרבים ועל אלימותכם כלפי ילדים.על הטרדות מיניות חתיכות פדופיליים חסרי בינה..........................היום כל 0 נהפך ליהיות שוטר ...........בעזרת הקומבינות הוא אפילו לא צריך בגרות(שממילא לא הייתה לו כי ידוע שהשוטרים המטונפים אינם יכולים להוציא בגרות מפאת צרות מוחם)

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זה במילא לא שלו- יקבל חדש. (ל''ת)

    מיריתולה, 10/03/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפוגרום שעשו לנערים , חוזר כבומרנג למשטרה !!!

    יעל, 10/03/06 10:35

    לו הרשויות היו מטפלים בשוטרים הסורחים כמו שצריך , לא היו התופעות הללו .

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר על ''לקחת החוק בידים'' כתופעה?...

      YZ, 10/03/06 11:45

      הרי מזה הכל התחיל; ''אין חוק, אין דין ואין דיין'' בעיני המתנחלים. הכל מותר בשם קדושת הארץ, בעיניהם.
      ומי שמפריעה - זורקים לו בלוקים בראש, רוצחים, שורפים, דוקרים וכיוצא בזה...

      הגב לתגובה זו

      • אין חוק , זה שהמשטרה בזה לו - יש הוראות ברורות בחוק מה מותר ומה אסו

        נרי, 10/03/06 12:48

        פיצוח ראשי הנערים היה בניגוד לכל חוק !!!

        אז אל תדבר על ''חוק'' בהקשר הזה !!

        הגב לתגובה זו

        • ופיצוח ראשי השוטרים זה בהתאם לחוק???!!! (ל''ת)

          YZ, 10/03/06 13:48

          הגב לתגובה זו

    • מתנחלי עמונה - פי הטבעת של החברה

      שונא אלימות, 10/03/06 13:48

      מתי נוריד מסדר היום את מחראת עמונה - נמאסתם!!!!

      הגב לתגובה זו

      • Ein yom shen masricha yoter mechavarta Kalgassim are the. (ל''ת)

        Tchorim shel, 12/03/06 08:46

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    מגיע לכם

    גדי, 10/03/06 10:29

    כאן אשמה רק המשטרה.
    גנבו לי את האוטו, המשטרה עשתה משהו? כלום.
    רצחו ילדה בת 20 שבוע שעבר סתם כך, המשטרה לא רצתה בכלל לקבל את התלונה על ההעדרות.
    משטרה יקרה, הפשע יפגע גם בכם, האמת. מגיע לכם.
    הסיבה לשירפת הרכב ממש לא משנה, ביום שישי האחרון שרפו ניידות משטרה בפרעות המוסלמים בנצרת, מישהו נעצר ויושב במעצר?
    אם אתם סלחניים כלפי הפשע, הפשע יפגע בכם מנה אחת אפיים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בשב''כ עובדים שעות נוספות....

    עדי נוימן, 10/03/06 10:27

    נו באמת חבר'ה ?! אתם באמת סבורים שיש עוד אדיוטים במדינה הזאת שיאכלו את הבולשיט הזה ? לכולם הריי ברור שלא וועדה זו או אחרת תחרוץ את גורלם המקצועי והאישי של הקלגסים היודו-נאצים שפצחו גולגלות בעמונה, אלא רק סקרי דעת קהל, והתחושה שעולה מדעת קהל. לכן מתגייסים כולם להניע בכמה שיותר מאחזי עיניים את דעת הקהל הטיפש (?) מביימים התנכלויות לקציני משטרה בכירים, בלי לשאול את עצמם כיצד אותם בכירים במנגנוני ההגנה לא יכלו כבר מזמן לתפוס וגם למנוע אפשרות כזאת. כל טיפש גמור שיודע על האמצעים שננקטים להגנת חייו של כל קצין משטרה או צבא בכיר יודע שזה בלתי אפשרי. וזה עבודה ''מבפנים'' כדי לשסות את דעת הקהל בקרובנות עצמם. והאתר הזה כל שאר אמצעי התקשורת משתף פעולה בששון, והקהל הטיפש או לפחות רובו בולע את הפיתיון, ומסקנות הוועדה יהיו בהתאם....אלוקים כמה שאתם שקופים.....

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הממשלה מנעה הפגנות

    זו לא דמוקרטיה, 10/03/06 10:26

    היו''ר מיכאל איתן: '' איפה אנחנו חיים ?...
    ...לקחת אנשים אזוקים מכיוון שהניפו שלטים? ''

    ‎ ''בשתים-וחצי בלילה לבוא למשפחה ולהעיר אותה כדי לתת לו צו לבית-המשפט? לקחת אנשים אזוקים מכיוון שהניפו שלטים? למה אני צריך להתרגז? למה אתה לא מתרגז ? למה אתם לא צועקים ? איפה אנחנו חיים ? השלטון בעצמו היה צריך לשמוע דבר כזה ולצאת מכליו ולעשות בירור, והייתי צריך לקבל היום כבר ידיעה שהקצין האחראי השמיע דבריו, או שהיתה לו גרסה סבירה או שהועמד לדין''.

    '' יש מאות הפגנות כאלה בזמן הבחירות, יש הפגנות של ''שלום עכשיו'' ושל ''גוש אמונים'', יש הפגנות של כל מיני חוגים, לכל מיני מטרות ואתם לא מגישים כתבי אישום. כיצד עוצרים אנשים רק על בסיס זה שעצם התקהלותם ''תעורר אנשים אחרים ללא צורך וללא עילה מספקת להפר את השלום'' ? מה זה ? נגד כל ארבעה-חמישה אנשים שיחזיקו שלטים בהפגנה יוגש כתב אישום במדינה הזאת, או זה סלקטיבי? שיקום כאן אדם אחד מכל השוטרים ומכל היושבים כאן ויגיד שאם היה כתוב בשלטים האלה ''שרון מלך ישראל'' היו עוצרים את האנשים ומגישים נגדם כתב אישום. שיקום אדם אחד בכל האולם הזה ויגיד שאם שוטר היה עובר ורואה שלטים עליהם כתוב ''יחי שרון'', באותן נסיבות בדיוק, המפגין היה נלקח מייד לבית-הסוהר''.

    ) מישיבת ועדת החוקה, חוק ומשפט, ‎‏יום שלישי, י' בניסן התשס''ה, ‎‏19 באפריל, ‎2005).


    היו''ר מיכאל איתן:

    ''על מה? על מה, שי ניצן ? ביקשו מהם להוריד את השלטים ? לא. את כל התיאור שלך על שלטים ועל תמרור עצור וכל הדברים האלה, אנחנו לא ילדים. על זה לא מכניסים אנשים לבית הסוהר ולא עוצרים אותם ושמים להם כבלים על הידיים. אומרים להם: רבותי, תורידו, זה מפריע לתמרורים. לא עשו להם את זה. באו וישר לקחו אותם. לוקחים אותם למשטרה, משחררים אותם אחרי רבע שעה. מה הם עשו? הם לא הרביצו, הם לא חסמו צירי תנועה, הם לא המפגינים האלימים. אל תגנו על דברים שלא צריך להגן עליהם. לא מעירים באחת וחצי בלילה את כל המשפחה, עשרה או שתים עשר נפשות, ילדים והורים, בשביל להביא לו בשתים בלילה הגשה לבית משפט בתוך כמה ימים. מה זה ? למה להגן על זה ? אם אתם מגינים על דברים כאלה, חבל על כל הדיונים''.
    מישיבת ועדת החוקה חוק ומשפט
    יום שלישי, ח' באייר התשס''ה (‎17 במאי ‎2005),

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הוצתה המכונית הפרטית כרקע לתביעת ביטוח (ל''ת)

    הוא למד לתחמן, 10/03/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חשבתם משהו על המשטרה, ימין קיצוני?

    מרדכי, 10/03/06 10:25

    אים יאנסו את נשותיכים/בנותיכים/יפרצו לבתכים/ישדדו אתכים ברחוב/יכו אתכים חוליגנים/יאימו עליכים/ ישדדו את אימכים הזקנה, לאן תלכו להתלונן ומי יטפל? משטרת החמאס? או משטרת ישראל? אבל אתם יודעים? אשמח אים תחוו את מה שרשמתי, כי לכים ממש מגיע וראוי, יש אלוקים ואני איש דתי ומאמין.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הפעם כולנו קדימה: רק אולמרט ודיכטר ידעו לטפל במתנחלים האלימים!! (ל''ת)

    ליכודניק לשעבר, 10/03/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה יוזמה של קדימה. אין אינטרס לשרוף מכונית משטרה-הם הרי יקבלו חדשה! (ל''ת)

    אריאל, 10/03/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    דמוקרטיה במיטבה

    מושיקו, 10/03/06 10:23

    סיפור מעניין שהופיע באחד הפורומים

    www.tapuz.co.il/TapuzForum/main


    27/06/05

    זה לא מסר פוליטי, זה הרהור שמטריד אותי ואני רוצה לשתף אתכם. היום, יצא לי להיות נוכח לאחד הדברים שאולי שינו את דעתי לגמרי על הצבא ועל הערכים שלהם מטיפים לנו בהרצאות.

    נקלעתי במסגרת תפקידי,ליד מחנה הקרייה ברחוב קפלן בשעות הצהריים,והיו שם שלושה פעילי ימין,רחוקים מהשער,שעמדו ברחוב, וחילקו חומר הסברה לחיילים ולעוברים ושבים על ההתנתקות.
    לפתע, הגיח רכב אבטחה של חיילים וממנו פרקו שלושה - ארבעה חיילים. לאחר 20 שניות, שבהם החיילים דרשו מהאזרחים לעזוב את המקום, התחילו החיילים לדחוף את פעילי הימין באגרסיביות רבה לעבר הכביש וכמעט נדרסו, תוך כדי קללות וגידופים והפעלת אלימות רבה ללא צורך. היה שם דם.
    למרות שעברה שם ניידת משטרה (כחולה), ולמרות דיווח שלי, השוטרים עצרו, הסתכלו, ואף נראו משועשעים מהמצב ולא עשו כלום נגד החיילים האלימים. כמובן שהחיילים לא הזדהו ולא כלום.

    אני אישית פחדתי לגשת לעזור להם (אפילו עזרה ראשונה) שמא אולי יחטיפו לי גם... מה אני הרגשתי כחייל וכאזרח?

    התביישתי במדים שאני לובש ובערכים שהצבא מייצג. אם חינכו ורצו שאני יאמין בערכים של טוהר הנשק (''החייל לא ישתמש בנשקו ובכוחו שלא לצורך ובמידה ראויה לשם מילוי תפקידו בלבד''..) ולדמוקרטיה, ולכבוד האדם, אז לצערי, ראיתי את הערכים האלה קורסים ונרמסים מול עיני בגסות. אם עוד היה לי איזה שהוא יחס לדברים האלה (ולא רק כתמונה מכוערת במשרד וכרטיס כיס מעיק בחוגר שנתנו לי בבקו''ם)

    איפה הערכים שכולם מדברים עליהם?האם הפכנו לסלקטיביים בבחירת הערכים שלנו?? שוב, זה לא משהו נגד / בעד ההתנתקות או משהו כזה, אלא משהו שבאמת הציק לי והפריע לי מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עוכרי ישראל. אפילו עבריינים לא מתנהגים ככה. (ל''ת)

    חמורבי, 10/03/06 10:22

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק עבריינים לא מתנהגים כך.הם ישר רוצחים הם ישר אונסים.

      יוסף, 10/03/06 10:41

      הבעייה היא שחלק גדול מהעבריינים הם השוטרים הניבזיים...........לא כל פשע מבוצע באלימות................תשאל את אולמרט.......................

      הגב לתגובה זו

      • הכי עצוב בתגובה שלך שאתה מצדד בפשעים נגד המשטרה.

        מצביע קדימה, 10/03/06 11:15

        אני מקווה שרוב העם יתפכח ויתפקח ויתן את קולו לקדימה.

        הגב לתגובה זו

        • משטרה זה לא דבר קדוש,!וגם לא ממשלה,! וגם לא בתי משפט!

          אלת הצדק, 10/03/06 12:58

          כאשר פועלים בברוטאליות ובאכזריות, כנגד ציבור טוב, יצרני, פטריוטי, סץם כך בשל שיקולי בחירות, בתם כך בשל קריירה במשטרה, סתם כך בשל אופי סאדיסטי, אז המשטרה מאבדת מסמכותה החוקית, והמוסרית, כך לגבי במששלה, כך לגבי בתי המשפט,
          כל אלה היו גם לחונטה בארגנטינה, בצילי שלפינושה, ואצל פראנקו, ולא הוסיף עוד דוגמאות מההיסטוריה,
          משטרה זה לא דבר קדוש, ובטח לא תמיד פועלים על פי החוק,
          הצדק יינצח בסופו של דבר,!!

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    ליבי על הקצין המסכן. בטח חקר את הילדים בנחישות אך ''בעדינות'' מסכן. (ל''ת)

    אליקו., 10/03/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האלימות

    שלמה, 10/03/06 10:19

    לאחר שהגענו לתחנת כיסופים פגשנו את רפ''ק רון יהודה שהתחיל לנהל איתנו רב שיח צעקני בהשתתפות שוטרים נוספים. ביקשתי ממנו בדיבור רגוע מספר פעמים להכניס אותי לחקירה בכדי לספק לו את התשובות לשאלותיו באופן מסודר ורשום, אך הוא השיב ''ככה אני, עושה סימפוזיון''. יהודה המשיך לנהל איתי דו שיח צעקני ואני השבתי לשאלותיו בנחת, תוך שאני מציין שאשתף עימו פעולה. הוא דרש שאשב בסככה שברחבת התחנה, והתישבתי. לאחר מכן דרש שאכנס לתחנה, ואני התחלתי לצעוד פנימה. הוא ניגש אלי בצעקות ואני אמרתי לו שאעשה כל מה שיגיד, ואין צורך באלימות. הוא אחז בי בכח בכל זאת ודחף אותי פנימה. הדפתי אותו ממני ואז ניגש אלינו שוטר נוסף, שחום ושמן, שאינני יודע את שמו, אך יתכן שאוכל לזהותו. יתכן ששמו מופיע בדו''ח המעצר שלי.
    יהודה והשוטר אחזו בי והפילו אותי תוך צעקות ואיומים, דחיפות, אגרופים, סטירות לחי ומכות יבשות בכל הגוף. במהלכן צעקתי כמה פעמים ''תעזבו אותי! אני אעשה כל מה שתגידו! בלי מכות!''. הם הפילו אותי עם הפנים למטה. השוטר השמן תפס אותי כשהוא מתיישב עם הברך שלו על צוארי, ויהודה הכה אותי במכות יבשות, סטירות ובעיטות בכל חלקי גופי. לאחר שהבנתי שיהודה מנסה לאזוק אותי הגשתי את ידי כדי שיאזוק אותי וצעקתי ''קח את הידיים!'' אך הוא המשיך להכות כשאני אזוק ביד אחת למרות שלא התנגדתי. לאחר שנאזקתי מאחורי הגב הרפו ממני השניים והתיישבתי על כיסא. השוטר הנוסף יצא ויהודה דחף לעברי שולחן. ניסיתי להגן על עצמי ברגל והוא צעק עלי להוריד את הרגל. ...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי חלם ??

    אליקים, 10/03/06 10:17

    מי חלם – שמדינת ישראל תשלח צבא ומשטרה להכות יהודים ולהתעלל בהם? (''יהודי מכה יהודי'')? רק דוגמה אחת: איילה אמיתי, ילדה בת 14, השתתפה בהפגנה ליד קדומים, הוכתה ע''י שוטרים בראש, בידיים, ברגליים ובבטן, סבלה שטפי דם וחשש לפגיעות פנימיות, הוחשה לבית החולים לילדים ''שניידר'', אך בטרם הספיק אביה להגיע אליה, נחטפה ע''י קצין משטרה מתוך חדר המיון לבית הכלא מעשיהו, למרות התנגדות הרופא. גם בכלא לא קיבלה טיפול, נחקרה בשעה ארבע בבוקר, ובית משפט נתבקש להאריך את מעצרה, כנראה – עד שייעלמו סימני המכות, והאריך. הפרשה הטרייה הזאת היא ייצוגית למאות מקרים מתועדים, המצביעים על מאמץ שיטתי להפחיד ולדכא את האוכלוסייה הציונית האידיאליסטית, ברובה – דתית.

    • מי חלם – שממשלה בישראל תיעזר ותישען על המיעוט הערבי העוין את עצם מהותה, כדי להשיג רוב למדיניות אנטי-ציונית, ובתמורה תקדם את ענייניה של האוכלוסייה העוינת על חשבון אינטרסים ציוניים (הקצאת אדמות קק''ל לערבים; הכשרת עשרות מאחזים בדואים בלתי חוקיים בנגב, בעוד מאחזים יהודיים נהרסים).

    • מי חלם – ש''העיר העברית הראשונה'', שאליה נמלטו פליטי נצר-חזני והתמקמו בה באהלים על דשא ציבורי, תדרוש מהם להתפנות ''עד הבוקר'', ולא – תשלח פקחים לגרשם ברשעות ובקשיחות לב?

    הגב לתגובה זו

    • ניכור (ל''ת)

      ניכור, 10/03/06 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    השוטרים נהגו באלימות

    עובדה, 10/03/06 10:14

    מחצית מהתלונות למח''ש על אלימות שוטרים
    בהתנתקות נסגרו ללא חקירה
    68 התלונות שהגישו מפגינים ומפונים על שימוש בכוח הצמיחו עד כה רק כתב אישום פלילי אחד.

    האם השוטרים שנהגו באלימות במהלך אכיפת תוכנית ההתנתקות ייצאו בזול? תשובה רצינית לכך ניתן יהיה לקבל רק כשיסתיימו ההליכים, אך בינתיים נראה שמצבם לא רע: מחצית מהתלונות (29) שהוגשו למח''ש (מחלקה לחקירות שוטרים) על אלימות שוטרים כלפי מתנגדי ההתנתקות נסגרו ללא חקירה, 28 תלונות נחקרות כעת ו-11 נוספות טרם נבדקו. בארגון זכויות האדם ביש''ע זועמים על הנתונים ותובעים בחינה מדוקדקת יותר של התלונות. מנגד מסבירים במח''ש כי חלק ניכר מהתלונות הן כאלה שאינן מגובות בעדים או בקצה חוט שיאפשר את חקירתן, וחלק אחר הן תלונות סרק קנטרניות. ''בתלונות הממשיות מטפלים דווקא ביסודיות'', אומרים שם.
    מסיכום ביניים של ממצאי התלונות שהוגשו למח''ש על אלימות שוטרים בהקשר להתנתקות או לאירועי המחאה הקשורים להתנתקות, עולה כי בעקבות 68 התלונות הוגש עד כה רק כתב אישום פלילי אחד, כנגד קציני הסיור ערן נעים ואלירן אברהם, באשמת תקיפה הגורמת לחבלה של ממש, בעקבות הפגיעה המצולמת בנחיריו של המפגין עקיבא ויתקין. השניים כפרו באשמה ומשפטם בעיצומו. יצוין כי רק לאחר תקופה ממושכת ולחצים רבים, כולל עתירה לבג''ץ, הושעה ערן נעים מכל פעילות משטרתית.
    עוד עולה כי בעקבות שתיים מהתלונות הוחלט לנקוט הליכים משמעתיים בעבירות של שימוש בכוח, אך טרם הוגשו כתבי אישום.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אצלנו המתנחלים אדמה קדושה מדם אדם ובענין הזה אין לנו אלהים

    סדומי מעמורה, 10/03/06 10:12

    גרגרי אדמת א''י קדושים הם ואין לנו בעיה עם זה שיהרגו אלפי חיילים,נשים וילדים למען הרגבים הקדושים אז מה אתם עושים ענין ממכונית אחת,האאאאאא

    הגב לתגובה זו

    • לפני כ60 שנה לעמך לא היתה אדמה ולכן נשחטו מיליונים.

      ג.רינג, 10/03/06 10:42

      לאחד כמוך שאדמה לא חשובהלו, לך תגור באחד הקטבים ואף אחד לא יהרוג אותך, אולי אפילו אלוהים ישכח אותך.

      הגב לתגובה זו

      • רינג?

        מוטי, 10/03/06 11:57

        ואיפה היה אלוהים אז? אולי השמוק הזה לא קיים?, אתם עובדים אותו והוא...עובד עלינו.

        הגב לתגובה זו

    • שמאלני שמתחזה למתיישב יהודי (ל''ת)

      אור, 10/03/06 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אלימות בהתנתקות

    עדות, 10/03/06 10:12

    בחצות הלילה פרצו שישה אנשים בלתי מזוהים לבית הורי בגוש עציון, שם שהינו באותו הזמן, וחטפו אותי ואת בעלי ללא הצגת סיבה הגיונית או לחלופין, תעודה משטרתית. אני נחטפתי מהמרפסת בידי שלושה בריונים שהתנפלו עלי, הפילו אותי ואזקו את ידי מאחור. כאשר ניסיתי להגן על עצמי ולהדוף אותם מעלי, זכיתי למכות בכל חלקי גופי ולגרירה במדרגות הבית לאורך שלוש קומות, וגם ברחוב עד לרכב האזרחי, תוך העפה מכוונת של כיסוי הראש שלי. כל זה, בעוד ידי אזוקות מאחורי גבי. תוך כדי החטיפה השמיעו כלפי הבריונים גידופים שלא אחזור עליהם כאן, מפאת כבודי וכבוד הנוכחים.
    ''גם אבי ואמי חולת הלב טעמו מנחת זרועם של החוטפים, ששברו את משקפיו של אבי והדפו את אמי בכוח כזה שנגרמו לה שטפי דם. שכנים אחדים שהגיעו כדי למחות זכו גם הם לדחיפות ולגידופים. רק כשהובאתי לתחנת משטרת חברון, יכולתי לשער את זהות החוטפים. גם בתחנת משטרת חברון זכיתי ליחס משפיל. איש לא הוריד מידי את האזיקים ולא אפשרו לי לכסות את ראשי. לא נבדקתי על ידי רופא למרות שהתלוננתי על כאבים ודרשתי בדיקה רפואית. בשעה שעמדתי בחדר ראיתי את הבריונים שתקפו אותי ממלאים דו''חות מעצר כשהם מתאמים ביניהם בעל פה את העדויות''.

    הגב לתגובה זו

    • שוטרים ברברים ואלימים. (ל''ת)

      רגב האורתודוקס, 10/03/06 10:35

      הגב לתגובה זו

    • המשטרה זה הפשע המאורגן (ל''ת)

      א., 10/03/06 12:16

      הגב לתגובה זו

    • מזעזע. .. (ל''ת)

      חזקי ואימצי, 10/03/06 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    תקשיבו חבר'ה:

    אודי, 10/03/06 10:09

    המשטרה פשוט חייבת לעשות מבצע מיוחד שיתפוס את הבהמות האלה ובהמשך הם ישפטו ע''י בית משפט נורמלי ולא רחמני מידי כמו שיש אצלנו וינקנקו להם את הצורה לשנים ארוכות כמו שמגיע למחבלים כאלה.אחרת מהר מאוד אנחנו נראה את ההתנהגות הבהמית שלהם מתפשטת בכל הארץ ועל כל נושא שלא ימצא חן בעיניהם.
    הם התחילו באמת מאוד גבוה ורצחו ראש ממשלה, ולכן לשרוף מכוניות ולאיים על אנשי חוק ובכלל על כל מי שלא מוצא חן בעיניהם זה באמת שטויות בשבילם.
    ואחרי זה ישבו כל האריה אלדדים והבריון השני - השמן עם הזקן שמיילל שסוס פגע בו , וגלגלו עיניים לשמיים ויבקשו לחקור את הפינוי בעמונה. יד חזקה וזרוע נטוייה - זה מה שהמתנחבלים האלה צריכים לקבל.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא החבר'ה שלך

      למתחפש, 10/03/06 19:44

      אל תקרא ליהודים ''חבר'ה'' הם לא החברים שלך אתה ערבי מתחשפ מן הבוקר עד הערב בכל האתרים.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ''קפואים'' יקרים! לא נלך בפקודתכים שוב למשרפות!

    בועז, 10/03/06 10:08

    ב''ה

    לקפואים היקרים של משטרת ישראל!
    עברו הזמנים שבפקודת הגרמנים הלכנו אחריכם בלי לצפצף אל תוך המשרפות!
    הפעם אנו נתנגד! ואתם לא תוכלו לספר לנכדים שהייתם ''רק'' עובדים במחנה!

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לזבל במוח. וגם תפסיק להסית. (ל''ת)

      יהודי, 10/03/06 11:17

      הגב לתגובה זו

      • לזה שחותם ''יהודי'' אם אתה יהודי אז כנראה שפורים בפתח... (ל''ת)

        בועז, 10/03/06 12:45

        הגב לתגובה זו

      • grandson of holocaust survivors

        xxx, 11/03/06 20:45

        no we shall not follow you, and if you will continue in your kapo ways, promoting haterad of jews (as the hungarian nazi pig from shinuy did) the faith will be similar to the kapos faith

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני דווקא חושד בשוטר שביים את ההצתה על מנת לקבל פיצויי ביטוח. (ל''ת)

    כבשה חושדת, 10/03/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל מכונית שהם שורפים - מקדמת ב''ה יתברך את פינוי המתנחלים . אמן סלה! (ל''ת)

    לפנות את המתנחל, 10/03/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הייתי שם

    עדות, 10/03/06 10:02

    ....מנקודת המבט שלי, החלק החמור של הפוגרום (וזה כמובן לא אומר שהשאר אינו מחריד) היה במקומות שבהם לא היתה אפשרות לאף מתבונן מן הצד לראות את הנעשה, ועל אחת כמה וכמה לצלם. אחת מהזירות הללו, שאותה תיארתי (גג בית מספר 9), היתה לאחר עליית אנשי היס''מ לגג: הם ריכזו את כולם, ישובים על רצפת הגג, כאשר חומת אנשי יס''מ חוסמת בגבה את שדה הראייה מכיוון היישוב (שם עמדו הצלמים ושאר הנוכחים מעל מתחם הפוגרום של בתי האבן). או אז החל מה שלדעתי מתארת המילה פוגרום יותר מכל: הכאת אנשים עצורים בכל הכוח באמצעות אלות על ראשם, ולא רק עד זוב דם, ולא רק עד איבוד הכרה. אין לי מושג כמה מתוך הנוכחים שם הגיע לבי''ח, אני מניח שאחוז גבוה מאוד.

    המום מכל מה שאירע, עם ידיים אוחזות בראש שכוסה בכובע צמר, והמון שכבות של בגדים, ולא מעט מזל, יצאתי פשוט בזול מאותה זירה. אולי גם המראה הלא-דתי שלי, בעצם לא אולי: זקן או כיפה, זה היה כמו סדין אדום לשוורים, באותם רגעים. שוב, כמובן שאלות בראש קיבלו כל האנשים שהסתובבו במתחם, אבל המחזה המטריד של אנשים עצורים יושבים על הרצפה, כאשר חוסמים את שדה הראייה אליהם ואז מכים אותם כמו באותו לינץ' באסף מיארה (צומת יו''ש, הכניסה לרמאללה, תקופת חומת מגן למי שזוכר), שהיה ממש משחק ילדים לעומת זאת. את אותו לינץ' עשו ערבים. היס''מניקים יותר אכזרים מהם לדעתי. אם היו נותנים להם אפשרות הם גם היו מתעללים בגופות שלנו, קשה לתאר ולהבין את רמת השנאה והאלימות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עדות אישית מעמונה

    שאול, 10/03/06 10:01

    ''דרום אמריקה זה כאן''
    ''כמו בדרום אמריקה של החונטות, כמו באירן ובסוריה''

    דברים אלה נכתבים דקות ספורות לאחר כניסתי לביתי, בחזרה משעות ארוכות ש'ביליתי' בחדר מיון של בית החולים 'שערי צדק'. הגעתי לשם בבהילות לאחר שקיבלתי שיחת טלפון מבתי בת ה-16, שהיתה בדרכה באמבולנס מעמונה. ברוך השם בתי לא נפגעה, והתלוותה לחברתה שנפגעה במהלך הפוגרום. ברוך השם חברתה שאושפזה מתאוששת ותשוחרר בעזרת ה' בקרוב.
    לא אדבר על שהתרחש בעמונה, לא הייתי שם, ואחרים שהיו ראו וחשו את נחת זרועו של השלטון המשתולל, הם יספרו בעצמם. ברצוני לשתף אתכם במה שראו עיני בחדר המיון של בית החולים. הגעתי לשם בסביבות השעה 14:30, כאשר החלו לזרום נערים ונערות פצועים, מי חבוש בראשו, מי זב דם מן האף, העין המצח, מי צולע. לפתע הגיעו אוטובוס ממנו נשפכו עשרות פצועים ופצועות, ובמחילה מכבודכם, האסוציאציה היחידה שעלתה במוחי היא ''ככה נראים ניצולי פוגרום'', אלה תמונות של מי ששרד את פרעות קישנב, אלה מראות של מי ששרד את תרפ''ט בחברון.
    מופתע מכך שאין במקום אפילו נציג אחד של רשת תקשורת כלשהי, אחזתי בטלפון הסלולרי שלי, המאובזר במצלמה, ורציתי להתחיל לצלם. בתוך שניות הוקפתי בבריונים, חלקם במדים וחלקם בלבוש אזרחי, אשר איימו עלי, חסמו בגופם את עדשת המצלמה, ועשו כל אשר ביכולתם למנוע ממני לצלם. כאשר הפצועים פוזרו בתאים השונים לבדיקה התאיידו אותם בריונים כלא היו.
    בחודשים שקדמו לגרוש היהודים בקיץ, הוזהרנו, אנשי הימין, פעם ופעמיים ושלוש כי לא רק ארץ ישראל בסכנה, גם הדמוקרטיה בסכנה. בעדות נכלי ראשון, אני מעיד בפניכם היום כי השלטון, באמצעות זרועו האלימה, שואף למנוע מכם לראות תמונות שלא נוחות לו, למנוע מכם לראות את האמת. שלטון שמגרש אנשים מבתיהם, הוא בהכרח שלטון המשסה סוסים באזרחים, והוא גם שלטון שפוגע קשות בחופש הביטוי.
    בשלב הבא והוא לא רחוק, יפתחו באש על מפגינים. ואחר כך אסירים ייעלמו במרתפים. הגיעה השעה לשבור את קשר השתיקה ולהפיץ מפה לאוזן, כמו בדרום אמריקה של החונטות, כמו באירן ובסוריה, את מה שהשלטון רוצה להסתיר מכם. אסור לשתוק יותר.


    הגב לתגובה זו

    • כולה קטטה המונית.

      קצת פרופורציה, 10/03/06 10:08

      בלי הרוגים, בלי ירי, בלי ירי ''גומי''. יללה, יללה. תרגע.

      הגב לתגובה זו

    • איפה המועצה לשלום הילד?

      נבלה ברשות התור, 10/03/06 10:25

      אני הייתי עושה למתנחלים הפושעים המפקירים את ילדיהם למוות,פציעה ונכות נפשית בחינה למסוגלות הורית ואחריה מוציא צו המוציא את ילדיהם מהבית על הזנחה וסיכון נפשע של ילדיהם.הלו קידמן איפה נעלמת?

      הגב לתגובה זו

      • אתה משדר ניכור (ל''ת)

        מגעיל, 10/03/06 19:40

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לחלוטין, ואוסיף שגירוש היהודים מגוש קטיף היה פשע מלחמה לכל

      המטיף, 10/03/06 10:35

      דבר, פשע בחסות העיתונות שתמכב באדם רקוב ומושחת ממדרגה ראשונה, ויש לקוות שכל האחראים לפשעים הללו יבואו על עונשם, בבית משפט או כמו שרון מידי שמיים.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אנחנו גדודי השהידים חובשי הכיפות בשטחים רוצים אנרכיה

    מתנחלי הג'יהד, 10/03/06 10:00

    אנחנו כנופיות הפשע המאורגן של המתנחלים לא רוצים שלטון חוק,לא רוצים משטרה חזקה ולא רוצים צבא כדי שאנחנו נוכל לבצע את פשעינו מבלי שיעצרו אותנו,סיסמתינו היא ''מי לאללה אלי''

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עדויות קשות מעמונה

    המתבונן, 10/03/06 09:59

    צעירה בת פחות מ-18 שעמדה עם חברותיה על גג בית מספר 5 בעמונה בעת ששוטרי היס''מ פרצו לגג מעל כף השופל סיפרה ל-ynet: ''הם התחילו לדחוק אותנו אל הפינה כשהם נותנים לנו מכות, ומכוונים את המכות לאיברים האינטימיים בגוף, כמו החזה וגם למטה'', סיפרה הצעירה.

    לדבריה, ''אחרי שכולנו היינו דבוקות לקיר בפינה הם נעמדו מעלינו בפוזה מאיימת, זו היתה השפלה מאוד מאוד קשה. אחד השוטרים צעק אחר כך עלינו 'אם לא תרדו מהגג אני אזיין אותכן אחת אחת'''.

    ''גם כשהם דחפו אותנו כדי לרדת מהגג דרך הכף של הושפל הם המשיכו לתת לנו מכות באיברים האינטימיים'', הוסיפה הצעירה.

    צעירה נוספת שעמדה ליד בית מס' 5, אחד הבתים שבו התבצרו בנות בלבד, סיפרה לכתב ynet כי השוטרים המפנים נגעו שלא לצורך פעם אחר פעם באיברים אינטימיים של הבנות: ''שוטר מג''ב דחף אותי כשהוא נוגע לי בחזה'', סיפרה הצעירה, ''אמרתי לו שאני יכולה ללכת לבד, סובבתי את הגב, והתחלתי ללכת, ואז הוא תפס אותי פעם נוספת, סובב אותי אליו, ושוב דחף אותי בעצמה כשהוא נוגע לי בחזה. נפלתי על הרצפה, וחברות שלי עזרו לי לקום וללכת משם''.

    ''במקרה אחר, בזמן ששוטרי יס''מ תפסו את חברה שלי, נקרעה לה החולצה. צעקנו להם 'תראו מה עשיתם לה', ואחד השוטרים ענה, 'מה את רוצה, היא זונה. היא מתגאה בזה, היא נהנית מזה'. בכלל כל ההתייחסות הייתה מאוד מינית, מילים גסות, קללות. שוטרים אחרים צעקו על אחת הבנות 'נדפוק אותך אם לא תזוזי'''.

    עוד סיפרה הצעירה: ''אני בעצמי שמעתי את השוטרים שעומדים על הגג צועקים אחד לשני, 'תן לה מכות ברחם'''.


    הגב לתגובה זו

    • אוי ווי (ל''ת)

      הרשלה, 10/03/06 11:55

      הגב לתגובה זו

    • כולה נגעו לחסודות והטהורות בציצי

      שימי סיסו, 10/03/06 14:47

      ועל זה שורפים מכוניות??

      הגב לתגובה זו

      • אם כככה היו עושים לבתך לא היית מדבר (ל''ת)

        ככה..., 10/03/06 19:37

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    בעמונה התרחש פוגרום

    אסתר, 10/03/06 09:57

    אלפי שוטרים על אלותיהם, על סוסיהם, על כל כלי המשחית שלהם, נשלחו אל עמונה כשהפקודה היא חד-משמעית: להכות, לפגוע, לא לחוס ולא לרחם.

    הגב לתגובה זו

    • אסתר הפוגרום הוא במוח המוסת שלך-פאנאטית (ל''ת)

      מיכה, 10/03/06 10:12

      הגב לתגובה זו

    • תוצאות הפוגרום: 4 נשים עקרות, 3 גברים עקרים, 2 עיורים, ועוד.

      אמנון, 11/03/06 19:11

      אחים אנחנו. מתי תתעוררו?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הגיע הזמן לפנות את הפרזיטים ואוכלי החינם הקיצונים מהשטחים

    ישראל, 10/03/06 09:57

    כבר גילינו בגוש קטיף שאת ההתישבות האידיאולגית עלק אפשר לקנות בכסף. אולי תנו להם מספיק כסף כדי שירדו מהארץ? לא רוצים לממן וילות, כבישים עוקפים וילדים של ימין סהרורי. לא רוצים להפרד מהמשפחה ל- 40 ימי מילואים על דוסים בריונים כובשים. הם לא תורמים למדינה הזו כלום ורק מסכנים את שלטון החוק. את המיסים שלי אני רוצה בסל התרופות, בחינוך וברווחה ולא בשמירה על קרואן לא חוקי או בזבוז כוחות משטרה לפינוי פרחות אולפנה ועברייני גבעות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק עלאק הוצאות הבטחון ירדו

      שפוי ימני, 10/03/06 19:35

      ועוד יירדו בגלל פינוי מתיישבי גוש קטיף.אשליות ורמיית הציבור.זה מה שזה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין להוציא מן הכלל שום אפשרות

    אני, 10/03/06 09:57

    כולל אפשרות שהשוטר הצית את הרכב בעצמו או כל אפשרות אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      הרבי מלובאביץ, 10/03/06 14:19

      נכון, אין להוציא מכלל אפשרות שאני הצתתי את הרכב, בגלל מצבי אני לא כל כך זוכר

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מתנחלים ככה זה עובד אצלכם אוי לעבד כי ימלוך

    משה, 10/03/06 09:51

    מפחיד ממש בא לי לרדת מהארץ

    הגב לתגובה זו

    • משה- אל תרד מהארץ תשלם למתנחל והוא ירד כמו בקטיף עבור כסף (ל''ת)

      לילך, 10/03/06 10:06

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הייתי שם, לא אשכח ולא אסלח!

    סיגל, 10/03/06 09:34

    הייתי בעמונה, באופן אישי לא נפגעתי מאוד, אבל ראיתי את השוטרים מכים (מתעללים) בחסרי ישע כפותים.
    ראיתי את השוטרים מכים באלות את הנערים האזוקים באזורים מוצנעים בגופם.
    שמעתי שוטר יס''מ אומר לילד ''אני אגמור אותך'' וארי כמה דקות הוא הכניס לו אלה בראש, כשהילד עם הגב אליו, הוא בא אליו אחור ורוצץ לו את הגולגולת...
    ואני שואלת איך הם מסוגלים להצית מכונית, איפה החמלה כלפי שוטרי ישראל במדים השחורים

    הגב לתגובה זו

    • לא נסלח לך סיגל -פרזיטית פאנטית

      מיכל, 10/03/06 10:04

      במקום הכסף שבוזבז על הפינוי שלך דוסית אוכלת חינם מעפולה היינו מעבירים את הכסף לשמירה על קשישים או מיגון גנים. לכי תייצרי עוד כמה ילדים כי רק לזה נבערת כמוך מחונכת.
      למה אני חייבת ללכת לעבוד כדי לממן אותך ואת בעלך הפרזיט? אולי תלמדו כבר מקצוע? אולי תייצרו משהו?

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד למיכל מחדרה (ל''ת)

        חיים, 10/03/06 10:28

        הגב לתגובה זו

    • אני משתתף בצערך סיגל

      סיגלית, 10/03/06 10:06

      כנראה שהיית קורבן להתעללות מינית של שוטר חסר טעם ולכן אתה מדבר ככה. קנה קצת גרעינים במגדן ושב על הברזלים בתחנה המרכזית, שם מקומך.

      הגב לתגובה זו

    • 21 על ראש הגנב בוער הכובע

      מרדכי, 10/03/06 10:08

      אני מבין שאת מצדיקה עבריינים, אלוקים ישלם לך וחברייך, לי יש זמן וסבלנות!!!!!!!!!!אני מפדלני''ק לשעבר,אדם דתי שעבר ל''קדימה''. שבת שלום לכל עם ישראל בתקווה, שהרוב אוהבי אדם ו...שפויים.

      הגב לתגובה זו

      • חוזרים בשאלה,הם הכי אנטישמים-

        לא מתפלא, 10/03/06 14:12

        כמו חוזרים בתשובה-הכי קיצוניים.

        הגב לתגובה זו

    • פשוט נורא ואיום הא?

      אודי, 10/03/06 10:13

      יש לך מושג מה זה לרוצץ גולגולת. מתים מיזה ושם אף אחד לא מת. מה שקרה שם זה שהם חטפו פחות ממה שהם היו צריכים לחטוף ובגלל זה נשאר להם כוח וזמן לשרוף מכוניות של שוטרים.
      כל מה שהם עושים לא חוקי כולל כל העמונות למיניהן. והבעייה היחידה שאני רואה היא שעם הפינוי משם הם יצטרכו לחזור לגבולות מדינת ישראל ונצטרך לסבול אותם כאן. הלוואי שיהיה איזשהו פתרון שהם יעופו יחד עם העמונות שלהם וישארו שם תחת שלטון של מי שיהיה שם.

      הגב לתגובה זו

    • סיגל אני מבינה אותך- חזקי ואימצי (ל''ת)

      מיריתולה, 10/03/06 10:39

      הגב לתגובה זו

    • הית שם?אז מגיע לך

      שלומי, 10/03/06 12:12

      אף אחד לא ביקש ממך או מהמתנחלים הדבילים להיות שם.חיפשתם צרות וקיבלתם.מגיע לכם וכך צריך להיות גם להבא.אתם לא בעלי הבית במדינה ,ואתם תצייתו לחוקים במדינה אם תרצו או לא.
      די נמאס מימכם.יש בעיות יותר רציניות למדינה ,מאשר להתעסק עם מתנחלים וראשי פשע ,סליחה ישע.

      הגב לתגובה זו

    • מזעזע

      תשל, 10/03/06 19:33

      מה שאת כותבת מזעזע. מעשים כאלה חייבים להתלונן עליהם.
      ולמגיבים מתחתי- ככה מדברים ? מי שיקרא את זה לא יאמין שאלה בני אותו עם. תתעשתו .לא נראה שצדק מעניין אותכם...

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מידע מבפנים - כנסו

    חשוב מאוד, 10/03/06 09:23

    סגירה של עסקאות מול אנשי המשטרה - הצתות יזומות תמורת משרות וקידומים. לחוצים מההתדרדרות הזוחלת שעלולה להביא לסיום ב''שובר שיוויון'' קדימה צריכים רק עיכוב קטן בתהליך (עוד 3 שבועות בחירות - חצי שבוע יספיק), הצתה ראשונה הייתה כדי שנשכח את המראות מעמונה ונחזור להאשים את הימין (ושנשכח שאולמרט לא מסוגל לבצע באיכות כמו שרון), ופעם שניה ההתדרדרות בסקרים.
    צריך לשאול כמה שאלות: אם שומרים איך הציתו בכל זאת? ואיך אין כיוון לחקירה (או לא שומעים עליה למרות שיש למשטרה ולתקשורת אינטרס להכפיש את הימין)
    לא מאמינים - חכו אחרי הבחירות, תראו מי יזכה לקידום

    הגב לתגובה זו

    • טוב תמשיכו כך

      מ''צ, 10/03/06 10:10

      כל מכונית שרופה עו3 מנדטים ל''קדימה'' והרבה...שינאה מהעם.

      הגב לתגובה זו

    • גם הפינוי בעמונה היה מזימה

      מזימתולוג, 10/03/06 10:11

      אחרי ההתנתקות הבינו ראשי ורבני יש''ע שהם מאבדים שליטה על האספסוף והג'ובים עלולים לעבור למישהו אחר.
      הפתרון היה ליזום את פינוי עמונה. לא היו במקום שוטרים, לא היו חיילים, היו רק מתנחלים מחופשים לשוטרים. גם הסוסים לא היו סוסים אלא כבשים גדולות. עמונה בכלל לא פונתה, אלא רק כמה קירות דיקט מצופים טפטים שנראים כמו אבנים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    סיפרו לנו שיודעים מי שרף את מכוניתו של בוקבזה...חכו

    קושקוש, 10/03/06 09:21

    רק כמה ימים....נו!
    המשטרה ועזרא מקשקשת בקומקום ובגיבוי השר הדביל משמיצה ללא הוכחות את ציבור המתיישבים.....מגעילים!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''.. לפני פחות מחודש, על פי החשד...''

    כלומר, טרם הוכח, 10/03/06 09:11

    ועכשו שוב ''ככל הנראה...''.
    וזה לא על פי חשד, אלו עובדות - מדינת ישראל מבצעת את מדיניות היודן רין בארץ ישראל.
    השמאל בארץ ישראל משתף פעולה עם רוצחי העם היהודי, וליתר דיוק, הערבים משתפים פעולה עם השמאל היהודי, שמאז שגורש על כרחו לארץ ישראל, הוא נלחם בה ומבקש להחריבה, כעונש על שסילקו אותו מן הגולה בפוגרומים וב''שואה''.
    הפושעים כאן, בארץ ישראל, הם השמאל וממשלות ישראל, המנהלות מלחמת חרמה בעם היהודי!
    וכולנו משלמים את מחיר הפשעים האלה!
    גם את השופט אזר רצח ה''ימין הקיצוני'', על פי החשד. אה, לא? חשבתי. מסתבר שמצאו את הרוצח. גם את עצי הזית גזמו לתפארת ה''מתנחלים''. והתיקשורת הישראלית מוסיפה עוד ועוד נקודות חובה לגליון אישום השחור משחור שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הם מחבלים

    צפוני, 10/03/06 09:09

    המתנחלים הם לא יהודים הם פגנים
    צריך להתייחס אליהם כפי שמתיחסים לחמס .
    זו לא דרכה של התורה שאתם מתימרים שאתם מאמינים בה .
    אתם בני בליעל שונאי ישראל ואדם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא מגנה!

    חשוך ימי בינימי, 10/03/06 09:04

    ייתכן ואסור על פי החוק לשבח את המעשה, אבל אין שום חוק המחייב לגנותו.

    הקוזאקים דוברי העברית (העילגת) המכונים במקומותינו ''שוטרים'', אינם בשום פנים נצגים של ''שלטון החוק'', אלא בריונים בשירותה של חונטה נפשעת שתפסה את השלטון במרמה ומצבה עצמה כשלטון האנטישמי ביותר בעולם. פגיעה בהם אינה בשום פנים ''פגיעה בשלטון החוק''. הם לא שלטון החוק - הם ההיפך הגמור מכך. יש להתייחס אליהם כפושעים לכל דבר.

    לקרבנות הפשעים שלהם יש זכות מליאה להתגונן, ובהיעדר בתי משפט צדק בארץ, (הפושעים הם בני שטן והפרקליטים הם פרקליטי השטן), יש לקרבנות זכות מליאה לעשות דין לעצמם.

    הגב לתגובה זו

    • אולי השוטר הצית לעצמו את הרכב

      רמי מדגניה, 10/03/06 09:21

      או סתם איזה עבריין שהוא מכיר-אני בטוח שיש הרבה כאלו.לגבי השוטר-אולי רצה לקבל את הטוטאל לוסט -המשטרה בארץ כל כך מושחתת ועילגת-מספיק להציץ במפקדים הבכירים ולהבין במה מדובר,שכירי חרב של השמאל.

      התקשורת ומערכת המשפט בארץ מגוייסים לחלוטין לשמאל -החל מהקמת המדינה-אין ספור חקיקות שברה''מ לשעבר הייתה מתביישת בהם מונעים את הפיכתם של אלו ממוקדי הכוח (ב-ה הידיעה) של השמאל למוסדות פלורליסטיים דמוקרטיים כנהוג בכל העולם-אז מה יש למדינה זו להלין.

      הגב לתגובה זו

    • תומך!!

      מכיר מבפנים, 10/03/06 09:22

      בדבריך.

      הגב לתגובה זו

    • ואחרי זה אתם בוכים-אויי הירביצו לי אנחנו מסכנים...

      הימין המתבכיין, 10/03/06 09:27

      כנראה שהמכות שהחברים שלך (ואני מקווה שגם אתה היית שם וחטפת) היו חלשות מדי.
      לא נורא...
      תהיה הזדמנות חוזרת בפינוי הבא.
      תמיד תוכלו לבכות אחרי זה כמה אתם מסכנים.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי לא הייתי שם

        חשוך ימי בינימי, 10/03/06 10:56

        אבל אני מקווה שאם תהיה ''הפעם הבאה'', נקדם את חבריך הקוזאקים בנשק חם. דם יהודים אינו הפקר.

        הגב לתגובה זו

        • גם אני, לשמחתכם, לא היתי שם...

          YZ, 10/03/06 11:35

          אילו היתי שם, לא היתי נוהג בכזו עדינות כמו שנהגו בכם השוטרים.

          אילו היו רואים תמונות כאלו כאשר באים להרוס בתים לא חוקיים של ערבים, היתם צועקים ''למה השוטרים עמדו בסכנת חיים ולא פתחו באש חייה להגנה עצמית''.

          וזאת בדיוק השאלה שאני שואל!

          הגב לתגובה זו

          • ראינו את הגיבורים שלך...

            חשוך ימי בינימי, 10/03/06 12:32

            ב-1998, בשמורת הר מירון (כפר בלתי חוקי שבנו הדרוזים בתוך שמורת טבע מוכרזת), בסכנין וביישובי הבדואים הבלתי חוקיים. כאשר הדרוזים יצאו מול היסמ''ניקים ונשק חם בידיהם (גנוב מצה''ל, כמובן), הגיבורים הגדולים שלך רוקנו את שלפוחיותיהם במכנסיהם השחורים וברחו כל עוד נפשם בהם.

            הם גיבורים רק על ילדות בנות 13.

            הגב לתגובה זו

            • יש לך זכרון מאוד, מאוד (אבל באמת מאוד) סלקטיבי.

              YZ, 10/03/06 13:51

              לא צריך ללכת 8 שנים אחורה. תבדוק מה קרה בשנה, שנתיים האחרונות בעניין זה.

              הגב לתגובה זו

            • נוהל ''ידים בכיסים'' בסכנין הוא מהשנה!

              חשוך ימי בינימי, 10/03/06 14:37

              גם מול עבירות הבניה של הערבים הערבים בירושלים (ובמיוחד בהר הבית) המשטרה נוהגת בנוהל ''ידים בכיסים'' (לא בדקתי אם לכל שוטר מנפיקים קטטר צמוד למקרה הצורך...)

              הגב לתגובה זו

    • למה ממשיכים לממן פאנטים ופרזיטים כמוך? לך לעבוד!

      מוטי, 10/03/06 09:59

      אם היית עובד ומייצר משהו לא היה לך זמן להפגין, לסחוט את המדינה ולאיים על שוטרים. לפנות את השומרון עכשיו!!! די לסחטנות!!!

      הגב לתגובה זו

      • הירגע, אני עובד ומשלם מסים יותר ממך! (ל''ת)

        חשוך ימי בינימי, 10/03/06 10:53

        הגב לתגובה זו

        • כל מה שאתה מרוויח לא מכסה את עלות אחזקה שלך בשטחים סחטן

          איתן, 10/03/06 12:07

          צאו כבר מהוריד שלנו פרזיטים פאנאטים.

          הגב לתגובה זו

          • אתה לא שטוף מוח

            חשוך ימי בינימי, 10/03/06 12:34

            כי אין לך מוח שאפשר לשטוף.

            יישובי יש''ע נושאים את עצמם מבחינה כלכלית, והם אלה שמסבסדים אותך. רק לדוגמא, גוש קטיף היה המקום היחיד בארץ שבו החקלאות הייתה רווחית, 25% מהתוצר החקלאי של ישראל וכ-15% מהיצוא החקלאי שלה. למד את הנתונים לפני שאתה משפריץ את הססמאות השמאלניות השטירמריות שלך.

            הגב לתגובה זו

            • גוש קטיף מעולם לא היה ריווחי- השטחים סוחטים את המדינה

              מוטי, 10/03/06 14:07

              היישוב בשטחים יקר וגוזל מהעם ומהמדינה משאבים רבים! מדוע מיליוני שקלים הוצאות ביטחון על קומץ אדם? מדוע מאות אנשים עובדים במועצות ובמוסדות שהמדינה מממנת מהמיסים שלנו? סבסוד מלא על המים, פועלים בשכר רעב ומימון ממשלתי בתמיכות נרחבות בפיתוח? קצבאות ילדים למשפחות מרובות ילדים שרובם בחינוך לא יצרני/ מקצועי ואף מסית נגד המדינה והחוק?
              העובדות מדברות בעד עצמן- השטחים סוחטים את תקציב סל התרופות, הבריאות והרווחה. הלאה ליישובי הוילות והקראוונים הלא חוקיים! עוד היום לפנות לגליל ולנגב את המתנחלים!

              הגב לתגובה זו

            • קשקושיך הם ''עובדות''?

              חשוך ימי בינימי, 11/03/06 22:13

              או שמא למדת משהו מההוא שאמר שככל שחוזרים על השקר פעמים רבות יותר אנשים משתכנעים באמיתותו?

              אתה בכלל יודע על מה אתה מדבר? אתה יודע כמה השקיעה המדינה במימון שחיתויות הקיבוצים? ''סבסוד על המים''? קרא את דוחות מבקר המדינה על שחיתויות המים ב''התיישבות העובדת'' (על מי?).

              עוד שטוף מוח מלא שנאה וריק מידע.

              הגב לתגובה זו

          • וכמה עולה אחזקת תל-אביב והקיבוצים ?? (ל''ת)

            מאוד מעניין, 11/03/06 12:09

            הגב לתגובה זו

    • חותם על כל מילה, לא ייסתמו לנו את הפה, מדינת רשע. (ל''ת)

      יהודי, 10/03/06 11:52

      הגב לתגובה זו

    • מסכים, בתיקון קל

      אזרח, 10/03/06 13:39

      השוטרים בארץ אינם שמאלנים או ימנים, כשם שאינם בעד הבדואים או נגד היהודים. אין טעם ליחס להם ערכים כלשהם. הם פשוט מושחתים עד היסוד; עבריינים ממוסדים שיעשו כל מה שצריך בשביל להעביר אותם מהיום למחר. אם זה כולל להרביץ לילדות בנות 13, אז זה כולל להרביץ לילדות בנות 13. באותה מידה בדיוק אם היית אומר להם לעמוד על רגל אחת ולקרקר כמו תרנגולת אחרת תלשין עליהם למח''ש, זה בדיוק מה שהם היו עושים.

      הגב לתגובה זו

      • גם הקוזאקים והמונגולים היו כאלה

        חשוך ימי בינימי, 10/03/06 14:40

        אנאלפאביתים יתרי כוח וחסרי מוח שלא ממש שנאו את קרבנותיהם, רק ראו בהם אמצעי לפורקן יצרי הסאדיזם החולני שלהם. אז מה?

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    אדוני הארץ-קיבלו רוח גבית משטיינמיץ ומיולי תמיר -ולכן הבוץ יגיע גם

    משקיף, 10/03/06 09:04

    אליהם

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פדלון איש הכי ישר במשטרה (ל''ת)

    שלומי, 10/03/06 09:02

    הגב לתגובה זו

    • זו לא מחמאה גדולה...

      חשוך ימי בינימי, 10/03/06 11:05

      בהתחשב בעמיתיו הצדיקים, ניסו שחם, מזרחי, קראדי ובפרט היס''מניקים הקוזאקים....

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ללכןד את המציתים ולתלות אותם בככר העיר

    חכם מימון, 10/03/06 09:00

    המשטרה חייבת אבל חייבת לעשות כל מאצץ וללכוד את המתנחבלים שהציתו את הרכב, לחייב אותם בתשלום הנזק לשפוט אותם ל 10 שנות מאסר בכלא שאטה ולתלות אותם בככר העיר ליום שלם עם הראש למטה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ש''ס הצטרפה לשמאל, תבטיח נסיגות חינם (ל''ת)

    נחומי, 10/03/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה הם עושים זאת? (ל''ת)

    שושי מזרחי, 10/03/06 08:56

    הגב לתגובה זו

    • fight fire with fire (ל''ת)

      tt, 10/03/06 09:06

      הגב לתגובה זו

    • מי? ה''חשודים'', על פי מנגנון התעמולה (ל''ת)

      של החמאס, 10/03/06 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הם שורפים לעצמם את המכוניות מפחד (ל''ת)

    ועדת החקירה, 10/03/06 08:52

    הגב לתגובה זו

    • עדיףף שתחשוב לפני שאתה כותב (ל''ת)

      דני, 10/03/06 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זה לא יעצור אותו

    מפקודיו לשעבר, 10/03/06 08:48

    כמי ששירת תחת פיקודו מדובר באדם ערכי ומוסרי כאחד שלא נרתע ולא מפחד למלא בנאמנות וישר את תפקידו , בושה לפרחחים מהימין המביאים בושה למגזר שלם- תקיאו אותם מתוכיכם . חיים ישר כח!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חיים הקצין מס.1 (ל''ת)

      תמימ, 10/03/06 08:55

      הגב לתגובה זו

      • קוקה קולה - המשקה מס' 1 (ל''ת)

        מקריא הסיסמאות, 10/03/06 09:05

        הגב לתגובה זו

        • מה פתאום? r.c יותר טעים. וגם יותר זול. (ל''ת)

          מכור, 10/03/06 09:25

          הגב לתגובה זו

    • אם היה אדם ערכי, היה עוזב את המשטרה

      רוני, 10/03/06 10:06

      אי אפשר להיות חבר בצבא ובמשטרה שביצעו פקודות בלתי חוקיות בעליל במהלך הגירוש ובו זמנית להיות אדם ערכי.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    שב''כניקים!! תפסיקו ללבות אש!!

    דוד, 10/03/06 08:48

    ממקור מוסמך אני יודע שמדובר בעובדי האגף היהודי בשבכ.
    בבקשה - אל תאמינו להם!

    הם ממשיכים לעשות דה-לגיטימציה למלחמה הדמוקרטית של תושבים על ביתם!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה חיי במדינה (ל''ת)

      דודי, 10/03/06 09:04

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תלמדו לקח לא להתנדב לגרוש (ל''ת)

    תלמדו לקח לא לה, 10/03/06 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תצביעו לאיחוד הלאומי/מרזל/ליכוד

    מוטי חיפה, 10/03/06 08:42

    כדי ש ל95% שפויים לא ישארו מכוניות

    הגב לתגובה זו

    • לא מובן (ל''ת)

      צוקי, 10/03/06 08:57

      הגב לתגובה זו

      • צוקי מה לא הבנת?

        מוטי, 10/03/06 10:03

        אים הימין הקצוני ישלוט בארצנו, נישאר ללא מכוניות ורכוש, מי שלא יסכים להם יענש, כמו שעשו לרכבו של קצין המשטרה, הלא מי עשה מעשה זה? אנשים שפויים? מי שמצביע לימין הקצוני, כן, הוא לא שפוי.

        הגב לתגובה זו

        • בהחלט השמאל הוא כליל השפיות

          חארטולוג, 10/03/06 11:51

          ולכן הביאו לכאן את רוצחי טוניס, חימשו אותם וממנו אותם, והתוצאות , נמצאות בבתי הקברות, בתי החולים, מוסדות השיקום,
          ולכן החאמס החבר בציר הרשע , חאמס-אירן- סוריה- חיזבאללה- צפון קוריאה ועוד, נמצא עכשיו בחצר ביתנו, אכן בהחלט פרי השפיות של השמאל, ומפלגות בת היענה הניקראות כאן מרכז, אכן שפיות ראויה לשמה,
          צעד אחד לפני החורבן המתקרב,
          שמאל זוהי השפויות במיטבה, אכן כן.

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    סרט חשוב חובה לראות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יהודי, 10/03/06 08:40

    http://media.a7.org:82/misc/video/06/girus_s.wmv

    הגב לתגובה זו

    • תגובה כמעט זהה צונזרה ב YNET האנטישמי !!!!!!!!!!!

      יהודי, 10/03/06 10:09

      ב YNET המנוהל ע''י שונאי ישראל מצנזרים תגובות שלא מוצאות חן בעיניהם על ימין ועל שמאל (בעיקר על ימין כמובן)

      ב YNET מעלימים את האמת. אבל בסוף האמת תנצח

      הגב לתגובה זו

      • 5 הניתוח הצליח

        מוטי, 10/03/06 12:03

        והחולה(הימין הקצוני) מת

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    גדעון עזרה כשאין לאן להוציא קיטור מקבלים אלימות

    אשר, 10/03/06 08:40

    גדעון יקירי.
    כאשר אין שיתוף פעולה עם ועדה פרלמנטרית. הסרבנים נתפשים ע''י הציבור ככוחניים, אלימים, ומזלזלים בדמוקרטיה.
    לכן אל תתפלא שישנם אזרחים הלוקחים את החוק לידיהם ורואים במשטרה, שרים, שופטים וכד' את הפושעים שצריך לטפל בהם.
    איך מונעים זאת?
    טפל אתה כשר בשוטרים האלימים, אל תיגרר לאלימות במקום בו אפשר להגיע לפשרות, ושתפו פעולה כולכם עם הועדה הפרלמנטרית, שהיא גוף דמוקראטי, באופן מלא.

    הגב לתגובה זו

    • השר למשטרה הכי טוב שהיה פה

      זיוה, 10/03/06 08:56

      גדעון עזרא

      הגב לתגובה זו

      • טיטאניק - האניה הכי בטוחה שהיתה שם (ל''ת)

        מקריא הסיסמאות, 10/03/06 09:04

        הגב לתגובה זו

    • יוחזר טרנר למפכלו''ת (ל''ת)

      תומר כהן, 10/03/06 09:03

      הגב לתגובה זו

    • אתה חבר באחת המפלגות הערביות?

      מוטי, 10/03/06 09:31

      אלה בדיוק אותם התרוצים של הערבים והשמאל הקיצוני לאחר כל גילוי אלימות ומתקפת טרור של הערבים.
      מעניין איך לקצוות יש בדיוק את אותם הטיעונים ולפעמים אותם דפוסי פעולה.
      לדעתי אין הבדל גדול בינכם.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין לפגוע בשום אופן באנשי החוק, אבל יש ויש מקום לחקירה מקיפה נגדם

    המטיף, 10/03/06 08:39

    ונגד הדרג המדיני כדי לדעת ולהעמיד לדין את נותני הפקודות ומבצעיהן לעשות פוגרום בילדים, ובייחוד את אותו מנוול שקרא כלבה יהודיה לאחת הבנות.

    הגב לתגובה זו

    • LAW? WHAT LAW?

      xxx, 12/03/06 07:59

      IN A DEMOCRACY THE MINISTERS (PUBLIC SERVANTS) ARE UNDER THE LAW, WHAT LAW? IN A DEMOCRACY POLICEMEN ARE UNDER THE LAW, WHAT LAW? IN A DEMOCRACY THE SAME LAW APPLIES FOR EVERYBODY, SO WHAT LAW IS THERE? A LAW THAT A POLICEMAN RIPS THE FACE OF A HAND CUFFED DEMONSTRAITORS IN RAMAT GAN? OR IS IT THE LAW THAT POLICE BEAT DEMONSTERATING YOUTH INTO A COMMA? IF THE SAme law applies for everybody, than these policemen need to be affraid, very affraid.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אלימות? מצד פעילי ימין? לא יכול להיות (ל''ת)

    HansCastorp23, 10/03/06 08:21

    הגב לתגובה זו

    • צודק. באמת לא מסתבר שאנשי ימין עשו זאת (ל''ת)

      ברור, 10/03/06 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה איום שכך הדבר אך המקור זה הממשלה. (ל''ת)

    יהודי, 10/03/06 08:18

    הגב לתגובה זו

    • יוחזר טרנר ללשכת המפכ''ל (ל''ת)

      תומר כהן, 10/03/06 09:03

      הגב לתגובה זו

    • למה טרם נעצר מצית רכבו של תת-ניצב בוקובזה?!כא זכאי עד שלא מוכח אחרת (ל''ת)

      לבדוק כל כיוון., 12/03/06 14:19

      הגב לתגובה זו