• 123.

    חוץ מזה שכיכבה ביומנים של עומרי עוד לא שמענו ממנה כלום (ל''ת)

    על מה המהומה ?, 12/03/06 12:20

  • 122.

    התקוה הגדולה באומה היא שציפי ליבני תהיה ראש הממשלה עוד לפני 2009 (ל''ת)

    אזרח הארץ, 10/03/06 16:06

  • 121.

    אף אחת לא מתקרבת לשרה

    גיגי מתניהו, 09/03/06 16:48

    1. היא לא תצטרך שום קמפיין הפחדה כמו בעלה. מספיק לצלם אותה בצילום פרונטאלי מחייכת עם נעל ביד.

    2. אני רוצה לראות את אחמדינג'אד פותח את הפה עלינו כששרה ראש ממשלה. שלוש שעות אחר כך ישאר מהמג'לס האיראני מכתש בצורת נעל עקב ושאריות הזקן של הנשיא האיראני יתעופפו עד לפה.

    3. נראה אם לדיק צ'ייני יש ביצים לצאת איתה לצוד אווזים.

    • גדול! (ל''ת)

      חחחח..., 09/03/06 18:24

      • קטן, קטן מאוד. (ל''ת)

        אצבעוני, 10/03/06 02:06

        • זה רעיון. התמונה של שרה עם נעל. זה ממש בהלה

          בנצי א, 10/03/06 12:41

          ובטוח שהערבים ישתינו במכנסיים מרוב פחד

    • דרך כוכב ביעקב.

      יגאל כהן, 10/03/06 02:21

      גיגי,ישכוייח אחי.
      אכן דברי שירה.
      אכן דברי חכמה.

  • 120.

    איפה יולי תמיר?

    רק יולי, 09/03/06 15:09

    קודם שרת חינוך, אח''כ חוץ ,אח''כ ר''מ

    • שתחזור לשעמם אנשים באקדמיה (ל''ת)

      אוגוסט גמד, 09/03/06 18:25

  • 119.

    הכי ראוייה זאת מרגלית צנעני. היא כבר תדע לטפל בכול הזבלות

    סתם אהבל, 09/03/06 15:07

    ומרגול תעמיד את כול השרים והחכי''ם במקומם הטבעי. וי-וי-וי-וי-וי-וי.

  • 118.

    אגם רודברג. היא תהיה ראשת הממשלית הכי מקסימה.

    מכלוף חצבני, 09/03/06 10:54

    תהיינה לנו שנים מקסימות עם עניים מקסימים, פיגועים מקסימים, אלימות מקסימה ומלחמות מקסימות. אפילו השחיתות תהיה מקסימה. אבו-טיר יעשה אתה שלום

  • 117.

    שלי ראויה לתפקיד בכיר בממשלה תצליח להשפיע (ל''ת)

    דן שחר, 09/03/06 08:43

  • 116.

    הקטע הכי שנון שקראתי השנה (ל''ת)

    גרש דוריאל, 09/03/06 03:53

  • 115.

    גדול........... (ל''ת)

    אודי, 09/03/06 01:05

    • לן תעשה לי ילד (ל''ת)

      ריקי, 09/03/06 03:57

  • 114.

    לצערנו הרב

    פרעה, 08/03/06 23:12

    אין היום במדינת ישראל אישה אשר *עונה* על כל *הדרישות* כדי להיכנס *למיכנסי ראש הממשלה*!!!!!

    כמעט באותה מידה,
    שאין גם גבר אשר *עונה* לכל *הדרישות* כדי להנהיג את עם ישראל בימים קשים אלה!!!

    דרך אגב,
    מתגעגעים לתקופת מנחם בגין,
    עליו השלום.

  • 113.

    מה יש לכם מציפי לבני...

    ערן, 08/03/06 22:43

    מישהו מהכותבים כאן יכול להצביע על תרומה מאד חשובה שלה? איזה משפט חכם שהיא אמרה?..אולי איזהשהו חותם שהשאירה...היא פשוט בולטת כיוון שמסביבה ישנם אנשים כמו...שטרית ,בראון , הירשזון והגאונית הגדולה רוחמה אברהם..אה, שכחתי את דליה איציק

  • 112.

    מה לגבי יעל דיין, זהבה גלאון או תמר גוז'נסקי? (ל''ת)

    דניאל עוז, 08/03/06 22:41

  • 111.

    מה עם דני נוה

    Bill Clinton, 08/03/06 22:40

    ראבק , איזה שפתיים !

  • 110.

    אם שרה תעמד בראש בליכוד

    שין שן, 08/03/06 22:35

    הוא יתפרק.
    כולם שונאים אותה

  • 109.

    רק אודטה! (ל''ת)

    טיפ, 08/03/06 21:55

  • 108.

    ראבק. אים אישתי רוצה ללכת לפולטיקה .אז תלך ותשאר שם

    רחמים מסעוד, 08/03/06 21:29

    רק השאלה לאן היא תחזור. יה וארדי.
    היידי ביבי. ישתבח שמו.

    • מסעוד. אתה לא הדביל היחיד. רוב מצביעי הליכוד הם כמוך

      בנצי א, 09/03/06 18:26

      וכול דפוק וסתם אהבל או הידיוט כמוך. זה מרשם בטוח להיות מצביע ליכוד

      • אם זכרוני אינו מטעני,

        זכריה, 10/03/06 02:05

        גם אתה, בנצי-צפע, ליכודניק סורר.
        אל תבנה על זה שמישהו שם בקדימה סופר אותך. ממילא, גם אם ינצחו, זה יהיה רק כדי לחטוף כמה שיותר ולברוח.

  • 107.

    אשתי-היא מבשלת הכי טוב בעולם!!! (ל''ת)

    יאמי יאמי!!!, 08/03/06 20:53

  • 106.

    רק נדיה מטר!!! (ל''ת)

    גדולה מהחיים!!, 08/03/06 20:52

  • 105.

    ''לא ייכון שלטון חוקי ודמוקרטי על יסודן של בחירות פגומות ונגועות..''

    עורך דין, 08/03/06 20:25

    החוק קובע - ''לא ייכון שלטון חוקי ודמוקרטי על יסודן של בחירות פגומות ונגועות..''

    בג'צ בענין '' המדינה נגד עומרי שרון'' -

    ''..אריאל שרון ובנו עומרי שרון, קנו את משרת ראש הממשלה..''

    אולמרט המליך את עצמו -
    כשהתחרה ''בזכות עצמו'' הוא הגיע למקום 33!!!

    אולמרט גנב את את הכסא מהליכוד

  • 104.

    ללא ספק, רק שלי יחימוביץ (ל''ת)

    ענבל, 08/03/06 19:59

  • 103.

    גדולה וחצופה

    יחימוביץ, 08/03/06 19:43

    ועומדת על שלה

  • 102.

    אוהבים אותך

    אין עלייך גאון, 08/03/06 19:40

    תומכי ארז אשכנזי חיפה

  • 101.

    אובייקטיביות

    דניאל, 08/03/06 19:40

    באמת, רק קצת- איך זה שהדמות הנשית החשובה ביותר במפלגת העבודה, המועמדת לתיק החינוך, פרופ' יולי תמיר אפילו לא מוזכרת בכתבה?!

  • 100.

    האם שמתם לב?

    ארז, 08/03/06 19:17

    האם שמתם לב כמה תמונות החליף אבי לן ביומים האחרונים?

    בהתחלה הוא היה עם ידים פרושות וחיוך של מיליון דולר על הפנים

    לאחר מכן הוא היה עם תמונה סמי רצינית

    ועכשיו הוא בפוזה של האדם החושב....

    אני כבר לא יכול לחכות לקטלוג הקיץ בכיכובו של אבי לן...

    מי יודע באיזה פוזה נתפוס אותו במאמרו הבא....

    • נדלקת עליו?

      איפה מסתתר ארז?, 08/03/06 19:39

      או שזה מהקנאה ?

      • נו באמת

        ארז, 08/03/06 20:32

        לא זה פשוט מאוד מגוחך ...

        שים תמונה אחת וסלמטק....

        בסוף זה יהיה ''טיזר'' כמו בפתיח של הסימפסון כל פעם פתיח חדש....

        חשבת פעם על המושג חשיבותה של רצינות?


    • הוא סירב להצעה לככב בקמפיין של ''פוקס'' (ל''ת)

      אחד שיודע, 08/03/06 20:03

    • קטנוני,

      סלי, 09/03/06 18:54

      מה בקשר לתגובה על תוכנה של הכתבה? או שאתה נותן את הדעת רק על עיניינים קטנוניים שכאלה?

  • 99.

    רק חנאן עשראווי !!! (ל''ת)

    אבו מרזוק, 08/03/06 19:15

  • 98.

    לא ברור מה גודל הבינים של לבני. היחידה שמסוגלת זו לימור לבנת. (ל''ת)

    מצביע פרץ, 08/03/06 19:14

  • 97.

    רק שלי יחימוביץ ראויה (ל''ת)

    דורית, 08/03/06 19:00

  • 96.

    ''געגועים לגולדה''?!

    זוכר, 08/03/06 18:46

    הזקנה הזאת וידידה משה דיין(שעליו בכלל אין מה לדבר) אחראים למחדל מלחמת יום כיפור ועוד ברוב חוצפתם האשימו את הדרג הצבאי. דווקא מוזר שאחד הגיבורים אז היה אריאל שרון(שהיום דומה יותר לדיין וחבל)

  • 95.

    היה כל כך צפוי

    הראל, 08/03/06 18:20

    שתתחילו עם ה''ציפי לבני'' שלכם...
    שנים היא בפוליטיקה. שנים. אף אחד לא שם לב אליה. יום אחד היא מחליטה לגנוב את המנדט שניתן לה ע''י המפלגה ולערוק למפלגה אחרת והופ! הו-הא-מי-זה-בא-ראש-הממשלה-הבא!
    הכל כאן כל כך ציני, תדמיתי, סתמי, שבא כבר להקיא.
    כולה עוד פוליטיקאית סוג ג'. מה עשיתם ממנה!

  • 94.

    שובינסט

    קוקי, 08/03/06 18:19

    שובינטס (אבל טועה בכוונה!!!)

  • 93.

    רק דנה אינטרנשנל !!!!!!! (ל''ת)

    חיים, 08/03/06 17:42

    • היא לא אישה (ל''ת)

      בר, 08/03/06 22:38

  • 92.

    אין ספק בכך. שציפי ליבני הייתה מובילה את קדימה מעל 61 מנדטים

    בנצי א, 08/03/06 17:30

    כי ציפי ליבני היא המוערצת ביותר גם באלה המצבעים לרשימות אחרות והיכן שלא הולכים שומעים בהערצה את השם ציפי ליבני. ורבים בארץ רואים בה את התיקוה הגדולה להיות ראש הממשלה ב2009.

    • למה 61? לפחות 72 (ל''ת)

      בעצם 86, 08/03/06 18:17

    • למה 61? לפחות 200 כולל פתח והחמס (ל''ת)

      אפרת רגב, 08/03/06 20:20

    • ציפי לבני

      עמית, 08/03/06 22:39

      הייתי מצביע לקדימה אם היא הייתה בראש. ויש עוד הרבה כמוני. חבל, אולמרט הזה הוא סוג של חולדה וממש מצער אותי לדעת שהוא יהיה רוה''מ הבא.

    • 61 מנדטים זה גרוע

      ה, 08/03/06 22:53

      אפשר לעשות כמעט הכל.

  • 91.

    אם תהיה פה ראש ממשלה אישה אני יורד מהמדינה . (ל''ת)

    גבר, 08/03/06 16:47

    • אסור לתת לאישה לנהל את המדינה.

      שלמה מוכתר, 08/03/06 20:50

      כי דעת נשים קלות ונשים זה עם שהן צריכות רק להיות בבית ולטפל בבעל והילדים. אישה צריכה להיות ממושמעת וכנועה כלפי בעלה ואסור לה ללכת לפולטיקה ובודאי לא להיות בחברת גברים. אלא אך ורק בחברת בעלה שהוא הסמכות היחידה לקבוע עבורה וגם לציית להוראות חמתה...

      • חזיר שוביניסט

        גבר, 08/03/06 22:52

        ואני אומר את כגבר.
        נשים יכולות לעשות כל מה שגבר עושה ואפילו יותר טוב

      • חחחחח...זה פארודיה על מישהו ?

        ???, 09/03/06 14:20

        לא מאמינה שבמאה ה21 מישהו מתבטא ככה על נשים...??

        • ל ????חחחחח תאמיני יש הרבה כמו מוכתר בקרב מצביעי הליכוד. (ל''ת)

          בנצי א, 10/03/06 12:38

  • 90.

    יחימוביץ' ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)

    עודד, 08/03/06 16:45

  • 89.

    רק לא אשה

    KSP, 08/03/06 16:44

    בפעם האחרונה שהייתה כאן ראש ממשלה אשה, גולדה מאיר, היא לא עמדה בפני הגנרלים והביאה על ישראל את אסון מלחמת יום כיפור.

    ציפי לבני- משרד המשפטים מתאים.

    לימור לבנת- הוכיחה עצמה כלא מתאימה.

    שלי יחימוביץ - מזכירת ויצ''ו.

    גבריאלי, רוזנבלום,גמליאלי , הוציאו שם רע לנשים.

    בלומנטל - ריחמתי עליה בבית המשפט.

    היו כמה בשינוי- אבל שמן לא ידוע.

    זהבה גילאון - טון דיבור מנג'ס ובכייני - אני מאחל אותה כאשה של שונאי.

    בקיצור, הנשים בכנסת מזיקות מאוד למעמד האשה ולהקטנת הפערים בין גברים ונשים.
    דווקא הייתה אחת, מאה אחוז, למרות שאני רחוק מעמדותיה - תמר גוז'נסקי(מקווה שאין הרבה טעויות באיות השם) ממפלגת חד''ש.
    KSP

  • 88.

    שלי יחימוביץ, אין בכלל שאלה (ל''ת)

    אם עובדת, 08/03/06 16:44

  • 87.

    אך ורק ציפי ליבני ראש ממלשה -כל האחרות ממש בושה

    רות כץ, 08/03/06 16:39

    הנני מעריצה גדולה של ציפי לבני כי היא
    ישרה ויודעת להנהיג. אם תיבחר יהיה לנו ראש ממלשה מעולה כדמות שרון
    הלוואי.
    כל ה''מועמדות'' האחרות פשוט בושה וחרפה .

  • 86.

    בחרתי בתחת של בר רפאלי. מוצק אדאולוגית ואומר דברי טעם. (ל''ת)

    הישבן הרעשן, 08/03/06 16:37

    • אני השתכנעתי. (ל''ת)

      ישבן אחר, 08/03/06 17:51

      • אני תומך למרות שלא השתכנעתי. (ל''ת)

        יגאל כהן, 10/03/06 02:27

  • 85.

    רק אישתי, רק אישתי!

    בעל, 08/03/06 16:35

    תבינו... או שאני כותב את זה או שהלילה אני מבלה עוד פעם עם יד ימין.

  • 84.

    גילה גמליאל שולטת !! (ל''ת)

    יויו, 08/03/06 16:29

  • 83.

    דניאלה וייס רבותי !

    אין כמוה !, 08/03/06 16:26

    אף אחד לא מזכיר את דניאלה וייס ?
    למי שלא יודע, היא בגוש אמונים ,שראה ימים טובים הרבה יותר. אשה עם אופי ויופי, כריזמה, וביצועיזם.
    לפי דעתי ממשלה בראשות לימור לבנת, ובה מכהנות פנינה רוזנבלום, ודניאלה וייס,תעשה חיל.
    ולמי שהזכיר את תמר גוז'נסקי....תמיד תמהתי...איך איך איך היא יכלה לסתום את האוזניים ואת התחושות הבסיסיות שלה כיהודיה וישראלית, על מנת לשמור על תפקידה כח'כית בתוך חד'ש? הרי אף אחד לא היה לוקח אותה גם אם
    היא היתה רוצה לעבור מפלגה...

  • 82.

    נראה לי שאתה מאוכזב מאולמרט ואינך רואה אותו כראש ממשלה.

    מוטי, 08/03/06 16:17

    אם היה מועמד אחר כגון שרון או פרס לא היית מחפס מועמדת. אני איני פוסל מועמדות אבל לא קדימה ולא לעבודה . המועמד הטוב ביותר כרגע לראשות הממשלה הוא בנימין נתניהו.
    מה לעשות כל הנתונים שדברת עליהם כלפי ציפי יש לנתניהו . לנתניהו יש גם ניסיון וגם איש שהצעיד את הכלכלה ממצב העגום ביותר למצב הטוב ביותר.

  • 81.

    ומה עם זהבה גלאון?

    חנה, 08/03/06 16:14

    חכמה, נמרצת, בעלת אג'נדה חברתית, רקורד עשיר...
    אני בעד!

    • נכון מאוד

      קולרגול, 08/03/06 16:40

      נכון מאוד! זהבה פרלמנטרית לדוגמה. הלוואי היו הרבה כמוה (נשים וגברים) בבית הנבחרים שלנו.

    • סתם מתבכיינת (ל''ת)

      זהבה, 08/03/06 17:36

  • 80.

    יחימוביץ רהוטה חכמה ואמיצה אישה אמיתית (ל''ת)

    דן שחר, 08/03/06 16:13

  • 79.

    רק מיקי בוגנים (ל''ת)

    אביבה אבידן, 08/03/06 16:09

  • 78.

    אין לנו שום סימפטיה לציפי לבני שבגדה בערכים שבשמם נבחרה. (ל''ת)

    חגית, 08/03/06 16:05

    • מסכים עם כל מלה (ל''ת)

      אדם, 08/03/06 16:29

  • 77.

    הבחירה שלי - יוסי ביילין

    יוסי לוי, 08/03/06 16:03

    הוא ממש מתוק

    • איזה יופי. גם אני בחרתי בה. (ל''ת)

      יוספיה פלביוסיה, 08/03/06 16:39

  • 76.

    כל כך ציפי ליבני!! רק קדימה!! (ל''ת)

    ליכודניק לשעבר, 08/03/06 16:02

  • 75.

    שלי יחימוביץ' ראש ממשלת החרצופים

    rooney, 08/03/06 16:00

    מה היא בכלל נמצאת בפוליטיקה.לא הייתי נותן לה לנהל אפילו את ועד הבית ובטח שלא תפקיד בפוליטיקה

  • 74.

    חרצופוביץ לא מסוגלת אפילו להיות בוועד הבית

    רק, 08/03/06 15:57

    פישרית קטנה עם פה מלוכלך זה כל מה שהיא.

  • 73.

    בושה וחרפה לכרוך את שלי ואת לימור עם צפי לבני אוי לבושה (ל''ת)

    שאולי, 08/03/06 15:55

  • 72.

    תמר גוז'נסקי

    האדום של הסלק, 08/03/06 15:48

    תמר גוז'נסקי פרלמנטרית לתפארת. הלוואי היו רבות (ורבים) כמותה.
    לימור ליבנת, מאידך, היא אדם בעייתי מאוד -- ולא משום שהיא אשה.

    • תמר גוז'נסקי אכן..

      ט, 08/03/06 16:27

      אני לא מסכימה עם דעותיה המדיניות, לא מצביעה לחד''ש, אבל גב' גוז'נסקי אכן פרלמנטרית לתפארת.
      חוקים חברתיים וסוציאלים, צניעות, לוחמנות עבור החוק הנכון ולא עבור שמה. חסכנות בכספי הציבור. אפילו הדרך בה פרשה היתה מכובדת להפליא.
      אין עוד חברי כנסת כמוה.

  • 71.

    זכרו איזו טראומה הביאה עלינו גולדה מאיר ואיזה מחיר דמים שלמנו על (ל''ת)

    מנהיגותה-יומה''כ, 08/03/06 15:48

    • טעות עושים רק פעם אחת

      ה, 08/03/06 22:50

      אלא אם היא ממש טיפשה

  • 70.

    לבני! כמובן! יחימוביץ'?

    פמיניסט, 08/03/06 15:44

    לא הספיק הטריומוויראט לבנת-איציק-גלאון אז הביאו עוד בהמה.

  • 69.

    חזרתי למפלגת העבודה. למה ? כנסו

    חזרתי לעבודה, 08/03/06 15:40

    חשבתי על קדימה. אבל אז הבנתי שכאשה, רק מפלגת העבודה נותנת לי ייתרון יחסי.

    שלי יחימוביץ ויולי תמיר יקדמו נושאים נשיים באופן שאף מפלגה אחרת לא תעשה

    • מסכימה איתך (ל''ת)

      tara, 08/03/06 16:40

  • 68.

    מחכה בכליון עינים לראות את שלי בכנסת

    סקרנית, 08/03/06 15:38

    כששלי תיכנס לכנסת, דברים יתחילו לזוז.
    מזמן לא הייתה לנו אשה עם אנרגיה כל כך ברורה וממוקדת על הנושאים החשובים לנו.

    נושאים שכל כך קל להתעלם מהם ולטאטא אותם מתחת לשטיח.

  • 67.

    האינסטינקט לקום מחר ולצפות בתוכנית הבוקר בערוץ 10 כי השמועה אומרת ש (ל''ת)

    ששרון סטון תהיה, 08/03/06 15:33

    • ל- 67 -גדול פשוט גדול!!!! (ל''ת)

      ציפי-ת''א, 08/03/06 16:30

  • 66.

    ברור שציפי ליבני! (ל''ת)

    stone, 08/03/06 15:32

  • 65.

    לא הבנתי מה פתאום לימור לבנת? (ל''ת)

    אמרתם אישה, לא?, 08/03/06 15:31

    • אל תהיה כזה גועל

      כוכב עולה, 08/03/06 16:24

      אל תהיה מגעיל, בטח לא ביום האישה. הבעיה עם ליבנת, כמו עם הרבה ח''כים גברים, היא שהיא לא מספיק מתוחכמת, ויותר מדי מתחכמת, עבור תפקיד של ראש ממשלה. אני אומר את זה לא בגלל שהיא אישה, אלא בגלל מה שהיא. אותו הדבר אני אומר, למשל, על פואד ממפלגת העבודה.

  • 64.

    אין ספק הבחירה שלי -היא שלי יחימוביץ

    רוני ינון, 08/03/06 15:29

    גם בתור עיתונאית ידעה לשמור על השקפת עולמה היא לא אופורטוניסטית כאחרים שמתאימים את האני מאמין שלהם למציאות המתפתחת .שמעתי אותה מדברת בנושאי ההפרטות והופתעתי ממנה לטובה .ה יא מדברת בגובה העיניים ובאה עם אידיאולוגיה ברורה וחדה בכל נושא ולא מנסה להתקרנף ולמצוא חן .תכונה זו מעידה על יושר ועמוד שידרה איתן שלצערי נדיר היום למצוא במחוזותינו.
    תקוותי שהעבודה תנצח בבחירות ויחד עם חבריה יובילו למהפיכה חברתית אמיתית -בתחום יחסי העבודה ,סיוע לשכבות החלשות ולמעמד הביניים ,בתרבות השיח הציבורי וכן גם בעמדותיה המדיניות .כגבר לאישה פמיניסטית אני משוכנע ששלי תוכל לסייע לקידום מעמד האישה .אני קורא לה לאחר שתבחר לעמוד בראשות ועדת הכספים של הכנסת משם תוכל להגשים ולמלא אחר צו הבוחר אחר משנתה הסדורה .

    • לרוני-רק לא עבודה

      דני, 08/03/06 16:24

      נחמד,אבל לא אלה התכונות הנדרשות מראש ממשלה בישראל.צריך מנהיגות נחושה,יכולת לבצע צעדים לא פופולריים גם כשכואב ולהיות בקשר טוב עם מנהיגי עולם.
      ואם העבודה תנצח-ראש הממשלה יהיה עמיר פרץ החושב,מן הסתם,שינהל את המדינה כמו את ההסתדרות ואז באמת לא נגיע רחוק.

    • ומה עם הדעות המדיניות שלה

      ושל מפלגתה??, 08/03/06 16:39

      תצביעו שלי ותחיו בגטו קטן בגשו דן מאויימים ע'י קסאמים ושאר בישין.
      תפסיקו להצביע לאלה שמוותרים בהנף יד על שטחים בארצנו הקטנטנה..

  • 63.

    אסמא אגבארייה - האשה היחידה שעומדת בראש רשימה

    מייק, 08/03/06 15:28

    מפלגת דע''ם היא המפלגה היחידה שמקדמת באמת זכויות של נשים. המפלגה היחידה שהוציאה היום כ-100 פועלות ערביות להפגנה בדרישה לפתיחת מקומות עבודה. כל קול לדע''ם משמעותו עוד מקום עבודה.
    לאתר של מפלגת דע''ם:
    www.odaction.org

    • זאת מפלגה של ערבים

      בוריס, 08/03/06 22:49

      שתרוץ בבחירות ברשות,
      אני מצביע רק למפלגות של ישראלים

  • 62.

    אורית סטרוק תקראו את הביוגרפיה תבינו (ל''ת)

    אריה1, 08/03/06 15:20

  • 61.

    הבחירה שלי...יוסי בילין (ל''ת)

    צבי, 08/03/06 15:19

  • 60.

    הבחירה ברורה - שלי יחימוביץ (ל''ת)

    יעל, 08/03/06 15:15

  • 59.

    מי שבעד נשים - בעד שלי !!!

    כוח לנשים, 08/03/06 15:14

    כי רק אותה באמת מעניינים נושאים שקשורים למעמד האשה.

    רק היא מחוייבת לזה באמת. לא רק כמס שפתיים פוליטי

  • 58.

    ועכשיו לשאלה היותר מציאותית

    יהונתן, 08/03/06 15:03

    ב- 2008... מי הייתם רוצים שתיבחר ותשלוט בעולם?

    קונדוליסה רייס או הילרי קלינטון?

    מציאותי... זה קורה רק עוד שנתיים הקרב הגדול

    • אם אתה שואל

      איש, 08/03/06 22:48

      אז רק הילרי,
      אני רוצה לראות איך ביל מתמודד אם התפקיד של ''הגברת הראשונה'' של ארה''ב.

  • 57.

    תמר גוזנסקי. אחריות רצינות אומץ ואנושיות (ל''ת)

    אדום, 08/03/06 15:03

    • חותם על כל מלה. אשה מדהימה!

      העץ המדבר, 08/03/06 15:19

      חותם על כל מלה. אשה מדהימה!

    • לא שאלו מה היית בוחר כמלכת יופי... (ל''ת)

      עמית, 08/03/06 15:39

    • גם מכוערת מדי וגם מרחרחת ישבני ערבים מידי... (ל''ת)

      גילי, 08/03/06 15:47

  • 56.

    הבחירה שלי - רוני סופרסטר (ל''ת)

    י, 08/03/06 15:03

    • רעיון טוב

      עע, 08/03/06 22:46

      תצטרף גם את שירי ואת נינט ואז גם כל הפאצקות יצביעו להם.

  • 55.

    תפסיקו לבלבל בשכל!

    אחד העם, 08/03/06 14:56

    האישה היחידה שהייתה ראש ממשלה הביאה עלינו את אחד האסונות הגדולים בתולדות המדינה (גולדה), נשים במהות לא נועדו להנהגה מאחר וכל מהותן זועקת לשמש עזר לגבר. חוצמיזה, אם הגברים - הקשוחים אינם מסוגלים להצליח בתפקיד הרם במזרח התיכון, כל שכן הנשים הרכות הזקוקות לפידבקים והסובלות מרגשי נחיתות מובנות. תפקיד ראשות הממשלה אינו קשור לסוגיית השוויון ויש להבחן בין אפליית נשים לבין הנהגת המדינה. הטוב ביותר - ללא קשר למינו או גזעו - הוא הראוי לבחירה. נכון להיום, לא קיימת אישה כזו ואף בקרב הגברים אין ממש מעומד ראוי.

    • לימור לבנת -אשה לעניין.

      לימור לראשות, 08/03/06 16:18

      אתה מדבר שטויות במיץ עגבניות.
      אל תבלבל בין יחסים גבר אשה רומנטיקה- לבין עבודה תפקיד ביצועי ניהולי.

    • זה כמו להגיד...

      ט, 08/03/06 16:22

      שגבר לא ראוי לתכנן גשרים, ''כי תראו מה קרה כשנתנו לגבר לתכנן את הגשר על הירקון במכביה ההיא''.
      איך אפשר להסיק על יכולת ההובלה של כ-ל הנשים מתפקודה של גולדה אחת?

  • 54.

    שלי יחימוביץ'?!?!?!?!?!?

    תקראו ותפנימו, 08/03/06 14:54

    אישה שעד לפני מספר חודשים היתה בסך הכל כתבת אפורה בחדשות בטלוויזיה, פתאום הפכה פה למועמדת לראשות הממשלה? אתם באמת חושבים ששלי יחימוביץ, סוציאליסטית ככל שתהיה, יכולה להנהיג מדינה ?
    מה היא עשתה בחייה חוץ מלשבת על כיסא מול מצלמות ולהטיל רפש לכל עבר? אין לי שום דבר נגד שום מפלגה, אבל בורות להצביע למפלגה רק בגלל שיושבת בתוכה אחת כזו.
    וד''א - עם כל הצחוקים שהולכים פה, אפילו פנינה רוזנבלום יותר מנוסה ממנה. לפחות היא הקימה חברה ועומדת בראשה, כך שיש לה ניסיון כל שהוא בהנהגה. הרבה יותר מלשלי.

    • וגם שמאלנית בשמאלנים... (ל''ת)

      פויה, 08/03/06 16:16

    • שלי יחימוביץ היא החרצוף של עצמה (ל''ת)

      חלי, 08/03/06 17:39

  • 53.

    זלמן שושי האשה הנכונה לראשות הממשלה.

    בורג, 08/03/06 14:51

    בגלל היופי והאופי והכח להשפיע בנושאים של חיים ומוות בבית הנבחרים בטלפון אחד .

  • 52.

    גברתי ראש הממשלה

    מאיה גינת, 08/03/06 14:50

    ציפי לבני היא לדעתי הראויה ביותר לתפקיד . כל דרך התנהלותה, נועם הליכותיהם, חכמתה ותבונתה מעידים
    שהיא קורצה מן החומר הראוי.

    נשים ראויות לתפקידים בכירים אחרים הן: שלי יחימוביץ, בתנאי שתתחיל להוסיף נושאים לסדר היום שלה ותהיה קצת פחות נשכנית, (זכרי שלי את כבר לא עתונאית!)
    זהבה גלאון, יולי תמיר גם הן בעלות כישורים נאותים למלא תפקיד בכיר.
    אם כי יולי תמיר לא ממש הוכיחה עצמה בהיותה שרת הקליטה.

  • 51.

    רק ציפי,אין שאלה

    רון, 08/03/06 14:50

    כל השאר ברשימה הרחק מאחוריה.
    ג'ודי האימבצילית?שתמשיך להגיש תכניות מטומטמות..לימור,שתמצא פודיום לדהור אליו...פנינה,שתמשיך לחפש מי שינקה דה קקי אוף דה דוג..
    (מנין הקביעה שהעם אוהב אותה?) ושרה שתמשיך לזרוק נעליים...
    ציפי לבני נמצאת בכמה רמות מעליהן.אין בכלל שאלה.

  • 50.

    תת רמה של כתב שמזכיר את שלי ולבנת (ל''ת)

    מאיר, 08/03/06 14:49

  • 49.

    רק מישהי עם נסיון ניהול מוסד למפגרים. (ל''ת)

    מדינה מפגרת, 08/03/06 14:49

  • 48.

    צ-י-פ-י---ל-ב-נ-י-!-!-! בבחירות הבאות ראש ממשלה

    לבני המלכה, 08/03/06 14:44

    רינת, יהיו פרימריז בקדימה לקראת הבחירות הבאות בעוד כמה שנים. אם את באמת רוצה שהיא תהיה ראש ממשלה את יודעת מה עלייך לעשות.
    אני כבר מוכנה עם כרטיס החבר ביד ואת?

    • אפשר לדעת מה היא עשתה עד היום?

      נא לפרט., 08/03/06 16:27

      חוץ מלהסתובב בעולם בחודש האחרון כדי להכין בּוּק לבחירות. אדם שהפך את השקפת עולמו, איננו אישיות מוצקה. הוא אדם מבולבל. כל ההנהגה מבולבלת. מי שסומך על אלה, הוא יותר ממבולבל. הוא אהבל.

      • מה היא עשתה ?! איזה בור LOL (ל''ת)

        אני, 08/03/06 17:44

  • 47.

    שלי או ציפי לא משנה, רק אשה רוה''מ (ל''ת)

    הלוחש לסוסים, 08/03/06 14:42

  • 46.

    לימור לבנת היא אשת הברזל שלנו (ל''ת)

    מאירק'ה, 08/03/06 14:32

  • 45.

    הסקר של NRG לוקה בחסר

    יובל, 08/03/06 14:16

    אז א-פרופו יחס אל נשים - ראוי היה בעיני יותר אילו בסקר היו שמות הקנדידטיות מופיעים כשם מלא (ציפי לבני, שלי חימוביץ... וכו'). חישבו לרגע, האם סקר דומה על מועמדים גברים היה מוצג כך:

    עמיר
    אהוד
    בנימין
    שאול
    עוזי
    וכו'...?

    נשמע יותר כמו רשימת פרחחים ממועמדים לראשות ממשלה.
    כנ''ל לגבי הנשים!

  • 44.

    יולי תמיר

    פיני, 08/03/06 14:13

    מה עם יולי תמיר? הכי מתאימה!

    • יולי תמיר יכולה להיות ראש הרשות הפלסטינית- יש לה נסיון וכישורים (ל''ת)

      למכביר, 08/03/06 15:46

  • 43.

    היתה לנו אחת יותר מדי (ל''ת)

    יצחק, 08/03/06 14:10

    • 43-מה האנטי הזה לנשים? (ל''ת)

      דני, 08/03/06 14:47

  • 42.

    בטח ששלי, הסוציאליסטית היחידה בפוליטיקה כיום (ל''ת)

    גיל, 08/03/06 14:09

  • 41.

    ציפי ליבני

    זהר, 08/03/06 14:08

    ציפי ליבני ללא מתחרות בכלל
    גם אני הייתי מצביעה קדימה אם ציפי היתה בראש ולא אהוד החשוד התמידי

    • היא חסרת כל נסיון (ל''ת)

      לא בא בחשבון, 08/03/06 16:13

  • 40.

    רק יולי תמיר!!!

    דוד, 08/03/06 14:05

    איך שכחו אותה ? האשה הזאת פשוט כוסית !

  • 39.

    יוסי ביילין (ל''ת)

    באמת לא חשוב, 08/03/06 14:04

  • 38.

    גברתי ראש הממשלה

    שר, 08/03/06 14:04

    לאן הגעת אדוני הכתב.

    שלי יחימוביץ? אם אתה רציני אזי למה שלא נציע את יעל דיין .

    היא יותר מנוסה בפוליטיקה עוד מבית אבא, ארכיאולוג ידוע,
    שלא נדבר על נסיונה האישי בתחום של קידום האישה.

  • 37.

    שלי וזהבה (ל''ת)

    א, 08/03/06 14:02

  • 36.

    ציפי ליבני בלי ספק עולה על אולמרט!

    עמי, 08/03/06 14:02

    לעומתה שלי יחימוביץ' עוד צריכה להשתפשף בפוליטיקה לפני שהיא יכולה להיות תחרות לעמיר פרץ. היא תהיה מצויינת, אבל עוד לא הגיע הזמן.

  • 35.

    אור כחלון מנהיגה עם ביצועים (ל''ת)

    הצביעו רק, 08/03/06 13:59

  • 34.

    אמא

    יצחק חיים, 08/03/06 13:56

    אני בוחר באמא שלי

  • 33.

    אפרופו מעל 50% מאזרחי המדינה

    צוהל, 08/03/06 13:55

    איני מאשים את הנשים הלוקות בחוסר מודעות למצבן וליכולתיהן בכך שהן מביאות על עצמן את דיכויין. יחד עם זאת, הנתון הזה (מעל 50%) חשוב, והוא מלמד, ולא בפעם הראשונה, שחלק לא מבוטל מן הבעיה כרוך בחוסר מודעות של נשים למצבן ולאפשרות לשינוי. אם אני מאשים בכך מישהו הרי זה את הצד הגברי הפועל בכוחנות לדחיקת הנשים ודיכויין.
    הגברת המודעות צריכה להיעשות כבר בגן ובכיתות הנמוכות (הן לבנות והן לבנים). חבל שבמשפחות רבות, רבות מדי, החיברות ל''תפקיד'' של אשה הוא חלק אינטגרלי מן ה''חינוך''.

  • 32.

    אין מה לחשוב פעמיים - רק פנינה רוזנבלום!

    אוליב אויל, 08/03/06 13:54

    שלא יטעה אתכם הבלונד, ואל תתחרפנו מכמה פליטות פה דביליות מעל בימת הכנסת.
    יש לה נשק קטלני - הבלונד והציצי ועם הנשק שלה היא תוכל להזיז כמה דברים: להעמיד דברים (על דיוקם) ולהביא שלום וביטחון למדינת ישראל, להעלות חיוך מידי פעם על שפתי אזרחי המדינה האדישים המיואשים והמדוכאים ויש לה הוכחות לפתרון בעיית העוני במדינה.

  • 31.

    שכחתם את יולי תמיר!

    שפוי, 08/03/06 13:47

    היא אינטליגנטית יותר מכל השאר - גם מציפי לבני - אלא שהיא לא דוחפת את עצמה מספיק!!!

  • 30.

    בעיה

    מיקי, 08/03/06 13:47

    מר לן היקר,
    כיון שאתה העורך הראשי, אני רוצה להעיר על בעיה חוזרת ונשנית. בעמודי הדעות של מעריב רשום, שאפשר להגיב על המאמרים המתפרסמים שם, אצלכם בnrg. אבל אתם אינכם מפרסמים את רוב המאמרים מדעות-מעריב (היום, נדמה לי, אף אחד מהם), אז איך אפשר להגיב עליהם? אז תחליטו: או שתפרסמו אותם, או שיחדלו לכתוב שם שאפשר להגיב בnrg.

  • 29.

    שמעתם תהקלטה של ליבני באנגלית???

    חחחחחח, 08/03/06 13:46

    האנגלית שלה יותר עילגת מ של עמיר פרץ.....

    • 29 גם אם פרץ ישלם עוד 100000ש''ח ללימודי אנגלית לא ידבר אנגלית כמוה (ל''ת)

      יש לה אנגלית, 08/03/06 14:26

      • איפה אפשר לשמוע את ההקלטה??? (ל''ת)

        נדב, 08/03/06 15:06

        • אין אנגלית יותר עילגת משל עמיר פרץ.לא ידענו איפה לקבור את עצמנו (ל''ת)

          בושה וחרפה, 08/03/06 15:14

          • אוי ויי ...ממש אסון.

            מצביע ליכוד, 08/03/06 16:09

            ממתי ר'מ נבחן בגלל האנגלית שלו ?
            ולא, אני לא אצביע לעולם בשבילו, בגלל הדעות המדיניות .
            אבל בתור אישיות, הוא חם ,עממי, נבון,ובהחלט נראה לי מתאים. חבל שהוא לא ליכוד...

            • אם הוא לא מספיק סקרן לקרוא עיתון אמריקאי או אירופאי בחייו - לא ראוי (ל''ת)

              זה המינימום, 08/03/06 16:58

            • יש מתורגמן לא? (ל''ת)

              באמת..., 08/03/06 17:49

            • באמת...

              נו, 08/03/06 17:51

              בטח אולמרט וגם שרון קראו בשעות הפנאי עיתונים באנגלית...

            • לא בזמן הפנוי - זה חלק מהעבודה של ראש ממשלה ! (ל''ת)

              חייב להיות, 08/03/06 18:06

            • עד גיל 50 אדם שעומד בראש הסתדרות וחבר כנסת לא טרח ללמוד אנגלית ?

              מה יגידו ילדים, 08/03/06 18:09

              לא בא לו להבין מה אומר בsky news ? לא חשוב לו לראות איך מתנהל הפרלמנט האנגלי לדוגמא ? לקרוא מאמרים במגזינים חשובים ? לנהל שיחה חפשית עם קולגות מחו''ל ? בושה וחרפה ! זה מעיד על אדם לא משכיל , טיפש , חסר יכולת בסיסיות . בקיצור טמבל גמור . במאה 21 מנהיג שלא דובר שפה זרה . דרך אגב גם ערבית הוא לא ממש דובר מי יודע מה . עילג

    • אבל היא אשכנזית, אז זה לא נחשב.

      שפוי מלחמה, 08/03/06 14:32

      הרי ברור שההערות על האנגלית של פרץ היא דרך עקיפה לומר שהוא לא מתאים כי הוא פרענק.

  • 28.

    הייתי בוחר במדונה כי...

    גיל, 08/03/06 13:44

    לאשה הזו יש יותר ביצים מכל גבר שאני מכיר...

  • 27.

    הו באמת

    יוני, 08/03/06 13:44

    דיבורים על ציפי לבני כראש ממלשה זה הגיוני. אך לגבי שרה, ג'ודי ופנינה, לא ברור לי אם מדברים על ראש ממשלת ישראל או ראש ממשלת ארץ נהדרת.

    דרך אגב, אף אחד לא מתגעגע לגולדה, רה''מ הגרוע בתולדות המדינה, שכמעט בהיאה לחורבן הבית השלישי.

  • 26.

    אם ציפי לבני בראשות קדימה אני הייתי מצביע עבורה

    עמיר, 08/03/06 13:40

    אבל עומד ברואשה אולמרט ואני לא מתכוון להצביע עבור המושחת הזה שאין פרשיית שחיטות שלא ניקשרת בו
    לכן אני מצביע עבור ביבי
    שלי יחימוביץ איפה היא הוכיחה את עצמה ? גם לא כ''כ בתור עיתונאית אז ישר לראשות מפלגה וממשלה עוד הרבה זבל היא צריכה לאכול ולהראות קבלות

    לימור ליבנת יש לה קבלות ויכולה בשקט לעמוד בראשות מפלגה ואולי גם מעומדת לראשות הממשלה

  • 25.

    ג'ודי לישראל צבעונית

    צליל, 08/03/06 13:37

    רק לדקה דמינו את הקמפין בחירות של ג'וד

    • צריך לשנות את צבע שערותיה!!!

      שפוי, 08/03/06 14:18

      אדום זה שמאל - היא תצטרך לצבוע אותן לכחול!!!

  • 24.

    limor Livnat is my next PM (ל''ת)

    Guri, 08/03/06 13:36

    • זה יהיה אסון, ולא בגלל שהיא אישה

      אוי לא, 08/03/06 14:18

      זה יהיה אסון, ולא בגלל שהיא אישה.

    • אסון עולמי

      בילבי, 08/03/06 22:43

      לא קשור לזה שהיא אישה.
      היא כבר הרסה את משרד החינוך,
      רוצה שהיא תהרוס את המדינה ?

  • 23.

    אשתי !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ראש ממשלה, 08/03/06 13:35

  • 22.

    בנוגע לפנינה רוזנבלום וג'ודי+

    פיני פיצוח, 08/03/06 13:35

    אין ספק שפנינה וג'ודי עשו את זה בגדול במובנים רבים, ועל כך מגיע להם כל הכבוד. אבל אני לא מזדהה עם מודל ההצלחה שלהם, בוודאי לא עם זה של ג'ודי שנולדה עם כפית פלטינה (לא כסף) בפה. בניגוד לג'ודי ופנינה, מה שיפה ומעניין בליבני וביחימוביץ' זה שהן לא שמו להן את עצמן כמטרה להיות במרכז ויהי מה. הן תופסות את עצמן כאמצעי למשהו גדול יותר שהן מעוניינות להעביר. במובן זה הן לא אימצו את המודל הגברי (האגרסיבי), ועל כך הערכתי הרבה להן. סחתיין עליהן.

  • 21.

    דוד דביר (ל''ת)

    צביקה, 08/03/06 13:33

  • 20.

    ציפי לבני אפילו לא יודעת אנגלית. (ל''ת)

    ירון, 08/03/06 13:32

    • זה לא משנה לנשים אם ציפי לא יודעת אנגלית

      ארז, 08/03/06 15:41

      הנשים הן כאלה מטומטמות שירוצו להצביע לקדימה ואז הן יחטפו מאחורה.
      הן חושבות שככה ציפי תהייה ראש ממשלה אבל למעשה הן מקבלות את פרס!!!!!!!!!!!!! איכסססססההה....

    • גם פרץ לא יודע. (ל''ת)

      חציל, 08/03/06 22:42

  • 19.

    גודי ניר מוזס לראשות הממשלה

    עפרה, 08/03/06 13:24

    גודי ניר מוזס היא האידיאל שלי לראשות ממשלה-אינטלגנטית ,כרזמטית ועממית

    • שכחת חלק מהשמות שלה - יש המשך

      שפוי, 08/03/06 14:17

      ג'ודי ניר מוזס שלום ולא להתראות יותר!!!

  • 18.

    אשתה היום לחיים לכבוד ליבני ויחימוביץ'

    צוהל, 08/03/06 13:20

    גב' ציפי ליבני כראש הממשלה נשמע טוב מאוד, היא קורצה מהחומר! עם זאת, המדינה, לצערי הרב מאוד, עדיין לא בשלה לאישה כראש ממשלה (גולדה מאיר לא שייכת לעניין, היא שייכת לתקופה אחרת שאינה רלוונטית עוד). יחד עם זאת, אני מאחל לגב' ליבני עוד כמה שנים בתפקידי טרום ראש ממשלה - זה נראה לי חשוב לאו דווקא מבחינת הניסיון (כאילו שלאולמרט ופרץ יש ניסיון), אלא מבחינת זהות המפלגה אליה היא שייכת. כרגע המפלגה חסרת זהות, אך במהלך השנים, אם המפלגה תשכיל, היא תתגבש. זה רק יעזור לליבני. כרגע הסמכות של אולמרט נבנית מן הצומת ההיסטורית ומן הכוחנות שלו. למרבה השמחה גב' ליבני אינה כוחנית כמו אולמרט, ולכן לא תוכל להשליט מרות במפלגה חסרת זהות. לצדה כראש ממשלה הייתי בהחלט מעוניין לראות את גב' שלי יחימוביץ' כשרת העבודה והרווחה או כשרת הפנים. שתיהן נשים מוכשרות באופן מרשים. אשתה היום לחייהן!!!

  • 17.

    גודי. והנימוק...

    ערן, 08/03/06 13:20

    אז כולם אולי יבינו ויפנימו איזה תפקיד מצחיק ומגוחך זה נהיה בשנים האחרונות.

  • 16.

    ציפי לבני הגדולה מכולן!! ללא ספק!! (ל''ת)

    or, 08/03/06 13:18

  • 15.

    האמנם לא דבק בציפי לבני רבב?

    הפלנגות, 08/03/06 13:18

    האם שכחת את התנהלותה המפוקפקת של לבני בסוגיית המינוי הלא-ראוי של גביזון לעליון? בכך שניצלה את המנדט שלה ולא כינסה את הוועדה למינוי שופטים למרות העומס הכבד בעליון ו''נזכרה'' לכנס את הוועדה אחרי שלא התכנסה משך חודשים כדי לנצל את השינויים בהרכב [עקב הקמת קדימה] ולדחוף את המינוי? אולי כשר, אבל גם לא בדיוק מדיף ניחוח שושנים.

    • מה לעשות? זה הרע במיעוטו מכל האפשרויות הלא ממש מלהיבות שהוצעו (ל''ת)

      לא שכחנו, 08/03/06 13:22

    • האמנם לא דבק בה רבב? מה עם הסכם ליבני שלא קויים?

      אוליב אויל, 08/03/06 13:45

      ליבני באה עם פשרה בין שרון ונתניהו במסגרתו יובא לאישור הסכם ההתנתקות בשלבים.
      לאחר פשרת הסכם ליבני חזר בו נתניהו מאיום ההתפטרות.
      הסכם ליבני לא כובד ולא קויים.
      ולזה אתם קוראים יושרה?
      דווקא מתאים לה אולמרט.

  • 14.

    שלי יחימוביץ', בלי תחרות בכלל

    ישענר זאף, 08/03/06 13:15

    שלי יחימוביץ' הפוליטיקאית הכי רהוטה, הכי עניינית, ולדעתי הכי מחוייבת לאג'נדה שלה.

    חוץ מזה, היא פשוט מתוקה...

    • בלה בלה בינתיים לא עשתה כלום.במילים כולם מצויינים (ל''ת)

      על סמך מה, 08/03/06 13:23

    • מתוקה? אתה מזעזע!!!

      שפוי, 08/03/06 13:49

      היא איננה מתוקה כלל - אלא חמוצה-מרירה, ובכלל ממתי בוחרים מישהו/י אם הם מתוקים? זו לא תחרות מיס/מר עולם!!!

    • נכון, ויש לה גם רגליים יפות (ל''ת)

      אחד מהקומץ, 08/03/06 13:59

    • נכון מאוד וחוש צדק מפותח (ל''ת)

      נירית, 08/03/06 14:34

  • 13.

    שמתם לב לחיוך המדהים של ציפי כשהיא מדברת?!! (ל''ת)

    מעריצה, 08/03/06 13:13

    • You are sick... She is UGLY (ל''ת)

      Gurion, 08/03/06 13:37

    • זה חיוך של מי שאין לו שלדים בארון והוא לא במתח. והיפוכו בגולם.

      יגאל כהן, 08/03/06 16:21

      שים לב איך ביבי במתח לפני כל שאלה ואיך לא חשוב מה שואלים אותו הוא חוזר על אותו התקליט ששכירי החרב העלובים שלו כבר טחנו את מוחנו איתו.
      כגון:אני הצלתי את הקלקלה.
      כגון:אני אקים חומת ברזל מסביב לחמאס(חומת תכמנות משענת קנה רצוץ).
      כגון:יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו.
      כגון:אסור לתת פרס לטרור.
      אנחנו נותנים פרס לחמאס.
      ובוקי סרוקי של סוכן מכירות ,
      מורשה למכירת רהיטים.
      ובאשר לך שרה.
      את רואה שאני לא נתתי שישכיחו אותך מלב?
      מינעי קולך מבכי ועיניים מדימעה,
      כי יש שכר לפעולתך''.
      הקרוק חוזר אלייך.
      אנד הי איז אול יורס.
      קצרי לנואף את החבל.
      אל תתני לכלב לכשכש בזנב.
      דכתיב:''זכה הכלב בנבילה''.
      רווח והצלה בא ליהודיות ממקום אחר.
      מהכהניסטים שעכשיו מתחילים לטגן את הקרוק.
      דכתיב:''הבועל מואביה,קנאים פוגעים בו''.
      אבל לך אין מה להתלונן בעיניין.
      את ידעת לפני שנישאת לו שקודמתך בתפקיד היתה שיקצע,גויה.
      מואביה.

    • למה את מתכוונת מדהים? זאת סוסה עם פֶן. (ל''ת)

      הלוחש, 08/03/06 16:30

  • 12.

    ציפי לבני

    מאיר. קרנ''ש, 08/03/06 13:09

    בין אם מסכימים עם דעותיה, ובין אם לא, קשה שלא להודות שהיא אישה מאוד מוכשרת, ישרה, ובהחלט מתאימה לקצה הפרמידה השלטונית.

    הערה אישית: כאחד מהאנשים שנלחמו בגירוש, ונלחמים לשיפור מצבם של הפליטים, אני מוכרח לציין כי מכל הפוליטיקאים ממפלגת הגירוש, היא היחידה, שלא הסתפקה רק בהצבעה בעד הגירוש אלא באמת ובתמים סייעה ומסייעת לפליטים.

    • צודק (ל''ת)

      לי, 08/03/06 13:19

      • מישהי שמוכנה להיות מספר 2 של אולמרט

        ליהי, 08/03/06 16:32

        לעולם לא תהיה הנבחרת שלי... בפני עצמה, אולי..אבל החיבור עם המושחת שרק טיפשים יצביעו לו, כאשר לא שמעו מעולם את קולו מוריד לה כמה נקודות טובות. חברה תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מידי..

    • אל תיפול בפח.....

      שלומי נתניה, 08/03/06 13:27

      ציפי היא האדם הכי לא ישר. כי אדם ישר לא משנה את דעתו לכיוון שהרוח נושבת היא ניבחרה לכנסת מיטעם הליכוד ומין הראוי שהייתה משאה את עצמה מתפקיד מטעם מיפלגת החדשה. לימור ליבנת יכלה להיות בקדימה ליפני ליבני [שרון הציע לה] אבל היא נישארה נאמנה לדעות שלה. חבל שהתיקשורת לא מפרגנת לה על זה.

      • מסכים אתך במאה אחוז (ל''ת)

        אתה צודק, 08/03/06 16:02

    • לבני ללא ספק הכי ראויה

      טלי, 08/03/06 16:01

      מבין כל המועמדים מכל המגדרים!

  • 11.

    גולדה היתה פטריוטית

    אילנה, 08/03/06 13:03

    ''קשישה מרושעת'' - כך מתאר הכותב את גולדה מאיר. זה תאור נמוך, שיטחי, לא רציני וטיפשי (אלא אם כן אתה מפעילי מרץ או חד''ש).
    גולדה היתה פטריוטית, אכפתניקית, רצינית, ועובדת קשה (מה שנקרא ''hard-working''). וגם: ישרת דרך ולא מושחתת.
    אם היא היתה חיה היום, היתה מצטרפת לליכוד. (וכן, זה היה כבוד לשני הצדדים). (העבודה של היום אינה מפא''י של יגאל אלון, משה דיין, ישראל גלילי או טבנקין - אלא היא גירסה watered-down, wishi-washi של מרץ).
    מוטב שתוריד בפני גולדה את הכובע.

  • 10.

    בגלל

    רות לובין, 08/03/06 13:02

    ''מעריב'' אין לנו ראש ממשלה אשה.
    בחוברת ''סופשבוע'', זו שמנעימה רבים מדי שבת בבוקר, טמון החינוך השוביניסטי לפוליטיקה גברית בכך שאין שם טורי דעות של נשים.

    ויותר מכך, כן יש שם שני טורים של נשים: האחד עוסק בבישול (שהוא נהדר,אגב, אבל אין זה הענין כאן) והשני עוסק בפטנטים של הישרדות. איך להסיר כתמים, מהי מכונת הגילוח הטובה ביותר, קצת פרסומות, טיפ תזונתי ובדיחה.

    בראוו, מעריב! החשיבה היא לגברים. לכותבות השארתם את הבישול. אה, כן, וגם את הסרת הכתמים. והרי חשוב מאד הוא. כי נעשה עם החליפה התלכלכה? איך אפשר להסתדר בלי האישה?
    יפה.

    המילה הפוליטית, המילה המוסרית, זוית ראיה חדה, ביקורת, כל אלה יוחדו לגברים. נראה ש''מעריב'' ערך איזה מחקר ומצא שרק גברים מסוגלים לזאת.
    הם אנשים רציניים, שם, לא?

    וכדי להוסיף חטא על פשע, היעדרות נשים ב''סופשבוע'' באה אחרי סילוק מביש של שלושה מן הכותבים הטובים שהיו בו: מאיר עוזיאל, יורם מלצר ובתיה אגמון. ושמא יצא לי לומר את שמה בסוף כיון שאני קוראת את העתון וכבר נשטף מוחי בתיזה שמילתן של נשים אין בה כלום?

    ואבי לן רוצה אשה ראש ממשלה.
    חה-חה-חה-חה-חה. ראשי תיבות של ''חוק חינוך חובה חינם'', ''חוק חזקת הגיל הרך''. הרבה הומור יש במדינה שלנו, הרבה הומור...
    כשתדפדפו את ''סופשבוע'' הקרוב, תוכלו גם לשמוע את רחש לחש ארס השוביניזם מבין הדפים. היזהרו, לא לתת לילדים.

    • שנון וכואב (ל''ת)

      אנה, 08/03/06 14:01

    • דוקא מה שצריך היום זה מומחה בהסרת כתמים!

      מציאותי, 08/03/06 14:43

      בראוו מעריב!

  • 9.

    פה זה רק עוד כתבה, אבל...

    יוסף, 08/03/06 13:00

    ... אם ציפי לבני הייתה בראשות ''קדימה'' אני הייתי מצביע לה. גברת רצינית.

    • רב האזרחים ככה (ל''ת)

      ה, 08/03/06 22:39

  • 8.

    אמילי עמרוסי לראשות הממשלה (ל''ת)

    אשי, 08/03/06 12:57

    • אוההה. סוף סוף רעיון לעניין

      חנית, 08/03/06 13:49

      לא מתלהמת אבל לא מוותרת

      לא מופקרת אבל לא קיצונית

      עם מסורת ומטפחת על הראש

      היא גם יפה וגם אופה

      ויודעת לדבר בעברית משובחת

      ונעימת מבט ושיח

      • קש וגבבה

        שפוי, 08/03/06 14:15

        זה מה שכתבת כאן!!!

  • 7.

    ציפי ליבני - ללא ספק !!! (ל''ת)

    עומר, 08/03/06 12:56

    • למה ללא ספק?

      ברוס, 08/03/06 14:29

      מה בעצם אנחנו יודעים על התפקוד שלה כשרת המשפטים או שרת הקליטה? מה מכשיר אותה לעמוד בראשות הממשלה (או בכלל לכהן בתפקיד ציבורי)?

      אין לה רקורד של עשיה בשום תחום. הדבר היחיד שיצר לה תדמית כזאת הוא קולה הנמוך והגברי.

  • 6.

    פנינה עדיפה על שלי.היא הוכיחה שהיא יודעת להקים מפעל מצליח . (ל''ת)

    מה הקימה שלי, 08/03/06 12:52

  • 5.

    חבל שלא עושים סקר של נשים מול גברים

    רינת, 08/03/06 12:51

    במקרה כזה הייתי בודקת מי מתאים יותר להיות ראש ממשלה: ציפי לבני או אהוד אולמרט, מתערבת איתכם כי לבני לוקחת ובגדול. חבל שהמפלגה הקיקיונית הזו לא עושה פריימריז...אחרת היה לי במי לבחור

  • 4.

    ברור שאני בוחר בשלי יחימוביץ!

    הבלוגר הפקיסטני, 08/03/06 12:50

    בענק אני בוחר בשלי. ורציתי גם לחשוף את געגועיי העזים לרוזה לוקסמבורג (רוזה האדומה).

    וגם לרוזה (אמא של יצחק היקר)

  • 3.

    מועמדות לא ראויות

    אלי, 08/03/06 12:50

    כל מי שמשנה את עמדותיו בעבור תפקיד (לבני) אינו מתאים.

  • 2.

    אני לא מאמין

    מאמין, 08/03/06 12:46

    שיש כאלה שבוחרים הגאון הג'ודי, הצדיקה שרה והרבנית רוזנבלום!!!

    • ואת מי שכחת?

      שפוי, 08/03/06 13:51

      את הבלומנטלית, את הגמליאלית ואת הגבריאלית!!!

  • 1.

    שלי לא ניהלה איש אחד בחייה,מאיפה הרעיון שהיא יכולה להיות רוה''מ? (ל''ת)

    לא היתה שרה או, 08/03/06 12:42

    • מנהלת ביה''ס

      מיכל לוין, 08/03/06 13:47

      גילה פינקלשטיין מהאיחוד הלאומי-מפד''ל היתה מנהלת בי''ס! והיא המועמדת שלי לחילופין אורית סטרוק, דוברת זכויות האדם ביש''ע.

    • אופן הצבעה זה לא איזו אישה?אלא מצע/יישום ואמינות.2מה3הפרו,אקטיבי+ (ל''ת)

      בוטא מצעם.לרבות, 08/03/06 16:25

      • עמיר זה אתה?שוב אתה מגמגמממ ? (ל''ת)

        דבר אוטוסטרדה, 08/03/06 20:47