• 81.

    אתם גם מתגאים שהיה ''קשה'' ולא כמו בגוש

    וגם מתבכיינים, 13/03/06 18:37

    סתירה לוגית

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אז בעמונה זה מאבק או הפגנה ???!!!

    כתבת מאבק!, 13/03/06 18:33

    לא הפגנה לא מחאה ולא נעליים-פשוט נסיון מצידכם לכפות את השקפותיכם הפוליטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אתם כל הזמן מתבלבלים בין זכות מחאה ובין נסיון לסכל פינוי בפועל (ל''ת)

    חוסר יושר, 13/03/06 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הקוזקית הנגזלת המסכנה...

    אבישי, 13/03/06 11:01

    גם גנבה קרקע, גם בנתה עליו בית לא חוקי ואחרי זה מגלגלת עיניה לשמים ומאשימה את כל העולם.

    מתנחלת טיפוסית.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    The seculars corrupted (ל''ת)

    AMR, 13/03/06 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל הכבוד

    טל, 12/03/06 16:36

    פעם גם אני חשבתי כמו השמאלנים עד שנפל ליהאסימון

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תודה והבהרה.

    יפעת.א, 12/03/06 10:36

    תודה לכל התומכים והמפרגנים.
    לא התיחסתי במאמר לבעיית הקרקרע. אני כן סבורה שהיתה בעיה חוקית, לפחות ברמה הפורמלית,בבניה בעמונה. הקרקע בתהליכי רכישה, אבל זה אכן לא תקין להתחיל לבנות כאשר ההליך לא הסתיים. בכל מקום אחר, המדינה בדרך כלל מכשירה בדיעבד מקרים דומים. (המדינה בעמצה בנתה בניניים רבי קומות על קרקע פרטית של ערבים במודעין). אבל בעמונה השתמשו בחוק ככלי לניגוח פוליטי.

    מבחינה מוסרית, רק אם הערבי שרשומם כבעל הקרקע היה טוען בעלות על הקרקע, היתה לי בעיה.

    יום טוב לכולם! (גם למקללים ולמכפישים)
    יפעת

    הגב לתגובה זו

    • את מפספסת בגדול

      גרגנטואה, 12/03/06 13:16

      הבעיה המשמעותית אינה בעיית הבעלות על הקרקע. הבעיה היא היעדר הסימטריה בין המתנחל והפלסטיני ששום מסכה ומראית עין לא יכולים לכסות על כך שמוכלים עליהם דינים שונים. לטובת ההתנחלויות פועלים חוק צבאי המאפשר הקמת מאחזים בשל צרכים בטחוניים (שרוב המתנחלים מודים בפה מלא שזו אחיזת עיניים), מחנות עבודה (בעבר: כך הוקמו מעלה אדומים ועפרה וקדומים) וכיו''ב.

      הרי אין לך דבר לומר לישראלי שחושב שבלי קשר למאבק הנוכחי עם הפלסטינים, נצטרך ביום מן הימים לספק למיליוני הפלסטינים בשטחים פתרון מדיני הולם: את יודעת שמעשייך קובעים דה פקטו עובדות שלא יאפשרו לעולם פשרה דמויית הסכם החלוקה. אינך מציעה דבר לישראלי שאינו מאמין שגירוש פסיבי/אקטיבי של הפלסטינים מהשטחים אפשרי. את מובילה (כמחנכת) קו שעיקרו הכל או לא כלום והליכה על סף תהום של מאבק בין ישראל לכל שאר העולם. מי יהיו התנאים והאמוראים שינסו למזער את מימדי הטירוף שאוחז בך ובחברייך כאשר יכתבו את ההיסטוריה לאחר חורבן הבית השלישי (כפי שמנסים חז''ל לגמד את מרד בר כוכבא בשל נהרות הדם שזרמו לאחריו, וטוב שהשאירו לנו לפחות שברי דברים כגון בגיטין פרק ד')?

      הסיבה שכל כך נוח לעוכרי ישראל כמוני (שהרי אם אינני מסכים עם המתנחל המצוי אני כנראה עוכר ישראל) להתעלם מהדמגוגיה בדבר שכונת בקעה ורמת אביב היא קטנה אך חשובה: קיומם של כמה מיליוני פלסטינים נטולי אזרחות של כל מדינה, שאת מתעקשת להתעלם מקיומם, בתקווה ילדותית להתעורר בוקר אחד ולגלות שהם החליטו שנמאס להם ועברו כאיש אחד לקנדה.

      הגב לתגובה זו

      • מי שמדבר על פיספוס!

        דרור, 12/03/06 19:09

        נח מאוד לנגח את המתנחל כאשר אתה עושק את הערבי ביפו, בחיפה ובירושלים. את הקטרזיס שלך תעשה בבקשה על חשבונך, לא על חשבוני. תבקש יפה (וגם בכח, אתם הרי טובים בזה) מכל חבריך לפנות את ביתם שגזלתם מסבותיהם של הפלשתינים ב-48 לאחר שתבצע את הפינוי המתבקש תבוא אלי בטענות. כמה צביעות, כמה רשע.
        אגב יפעת, ההבהרה ממש במקום. תודה.

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא בכיוון

          גרגנטואה, 12/03/06 20:58

          רוב חבריי גרים בראש צורים, כפר אדומים, עפרה ובגבעות שמעל דניאל ואלעזר. והם עדיין שוגים בגדול.
          אינני מחפש קתרזיס, כי אינני חושב שיש למצב בו אנחנו נמצאים פתרונות שיספקו את כולם. שים לב שאני אפילו לא מצליח להבהיר את עמדתי לבן אדם שחושב אחרת ממני, אז קו''ח שקתרזיס מחוץ לעסק.
          הרי אתה מייד גורר אותי לדיון על עקרונות אבסולוטים של מוסר שברור שלא באמת מעניינים אותך. אז הנה הבהרה בנוגע אליי: כמוך גם אני, אינני מחפש פתרונות אבסולוטים של מוסר. אני מחפש דרך שתבטיח עתיד. ובדיוק כפי שציינתי בתגובתי הקודמת, אתה מתעקש להחזיר אותי בדיון הזה אל העבר. ובו בזמן אתה פועל כדי להפוך את ההווה והעתיד לבלתי אפשריים. אני מצטער, אבל כמי שמגדל שני ילדים מקסימים וחושב רבות על עתידם - על הבטחון שהם יחושו, על תחושת המוסריות שיוכלו לחוש, על מידת ההזדהות הלאומית שיוכלו לגייס מבלי להיות ערלי לב - נדמה לי שמקדמי ההתנחלויות באשר הם פועלים באופן שמסכן את כל אלה (כמו גם את עתידה של מדינת ישראל). הויכוח המוסרי שאתה מנסה לגרור אותי אליו חשוב אך ממסך את העובדה שמעשי המתנחלים בהווה דופקים לנו את העתיד, אלא אם כן אתה בונה על איזה deus ex machina על חמור לבן. ועל זה אף פעם לא כדאי לבנות.

          הגב לתגובה זו

          • אם כך הוויכוח בנינו הוא בטחוני נטו (כמעט).

            דרור, 13/03/06 08:20

            אתה חושב שההתנחלויות מהוות סכנה למדינת ישראל ואני חושב שהן אלה שמאפשרות את קיומה (מהרבה בחינות). אגב, גם אני אב לשני ילדים מקסימים ותתפלא, גם אני הייתי רוצה ליצור בשבילם מקום עם עתיד הן מבחינה בטחונית והן מבחינה מוסרית. מה לעשות דרכך נראית לי מוטעית, מתעלמת מן המציאות ואפילו מעוותת.

            הגב לתגובה זו

            • אבל לא רק

              גרגנטואה, 13/03/06 16:12

              כי הטיעונים המוסריים מטרידים אותי עד מאד. עוד לפני האינתיפאדה הראשונה, עוד בטרם פיגועי הטרור הגדולים, כאשר הרב לוינגר העביר את ביתו אל מול מחנה דהיישה ובשקט בשקט הכפילה אוכלוסיית יו''ש את עצמה פי עשרה ויותר, הבנתי שמדובר גם באנומליה מוסרית. בעוד שלחבריי היה נוח להיתפש לכמה בתים בבית לחם בסגנון נובורישי עם אנטנות מגדל אייפל כעדות לכך שמצבם העלוב של הפליטים הוא אשמתם הם, היה ברור לי כבר אז שתירוצים כגון אלה לא פותרים אותנו מאחריות, ובוודאי לא תורמים כהוא זה ליצירת עתיד טוב יותר.
              לא הייתי זקוק להבנה שיש לי כיום על הנזק שההתנחלויות עושות לעם ישראל מבחינה חברתית ומוסרית כדי להבין שמעשינו כלפי הפלסטינים אינם עולים בקנה אחד עם מוסריות.

              ולכן הויכוח בינינו הוא רחב הרבה יותר.

              אני מניח שאופי העימות נטול המוסר והמחריד שהפלסטינים אימצו לעצמם מאז מקל מאד על כל מי שרוצה להתנער מאחריותו המוסרית, אבל לי לא כל כך קל לשקר לעצמי.

              הגב לתגובה זו

      • לגרגרנטטואה -המפספס בגדול

        נאוה, 13/03/06 10:17

        מה עם רמת אביב? מה עם שיך מוניס? גם זה שייך לערבים! וכל המשאלנים שגרים בבתים ביפו שהיה
        שייך לערבים-תנסה להזיז אותם ולהחזיר לערבים.
        אתה שמאלני מצוי ורגיל שרואה רק
        מה שנוח לו לראות ולדעת.

        הגב לתגובה זו

      • גרגנטואה, אתה עוכר ישראל? (ל''ת)

        פנטגרואל, 13/03/06 13:19

        הגב לתגובה זו

    • יפעת, כל הכבוד לך (ל''ת)

      שפרה, 12/03/06 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    סליחה על התגובה המאוחרת לכל אותם שמאלנים ששנאתם מעבירה אותם על דעתם

    ארז נ, 12/03/06 01:01

    פשוט רק היום נתקלתי בכתבה - ואני כבר רואה שהפסדתי הרבה וכוחים ''כיפים'' עם כל מיני ממציאי עובדות ואובדי דרך. אז כמה דברים פיקנטיים בשביל שאולי תחשבו עליהם בזמן שאתם זועקים את כל הסיסמאות השדופות שהתקשורת והחינוך ''הפלורליסטי''(לשמלאנים בלבד) נטעו בכם.
    כל הדיבורים על בניה בלתי חוקית או ''בלתי מורשת'' או ''ללא כל המסמכים הדרושים'' ועוד כל מיני המצאות הם פשוט מסך עשן.
    כל משלות ישראל - (ראה דו''ח ששון) רצו לראות מאחזים על כל גבעה.
    כולן הבינו שהרבה מאחזים וישובים ביו''ש הם לטובתינו.
    אבל לאף אחד מהם לא היה את האומץ לעמוד מול התקשורת המרוממת או מורידה מנהיגים - או מול הפרקליטות שתתפור תיק תמהוני רק על מנת לפנות מנהיג מכסאו למרות שיצא זכאי בביה''מ את כסאו הפסיד ושמו הוכפש.
    אז הם בחרו בשיטת לבנות - עם, אבל ללכת - בלי (אישורים בכתב).
    עד שבא אחד שמאלמרט שהחליט לשחק אותה אבו עלי ולקרוץ לכולם שהוא לא משחק משחקים - והוא כזה ששונא מתנחלים - על אמת - וכל שאר האנטישמים יכולים לתמוך בו כי הוא אוכל את המתנחלים החלאות האילו בלי מלח לארוחת בוקר. וכך על יסודות של שנאה, שחיתות, כיסאולוגיה, אויר חם, וטמטום - קמה לנו מפלגה חדשה - ק ד י מ ה
    ונכון אמר אולמרט אנו נמצאים על סיפה של תהום והבעיות עוד לפנינו. אבל אנו לא נירא אנו יכולים להן (לבעיות) אנו נביט למציאות בעיניים ונצעד בעוז ק ד י מ ה (הבדיחה לימניים בלבד - אין לי כוח לכתוב הסבר כך שגם תומכי קדימה יבינו אותה)

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    יפעת ושפרה(מהטור שלידך)שתיכן נפלאות--היש קשר???(ארליך) (ל''ת)

    זהבי הר-שושנים, 11/03/06 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    את לא זרקת,התלמידות הנפלאות שלך זרקו

    יוסי, 11/03/06 21:27

    ומה הן עשו בעמונה בזמן שהחוק מחייבן להיות בבית הספר?
    איזה יופי להתעלם ממעשי תלמידייך ולהטיל רפש בכוחות הביטחון.ואת רואה עצמך מחנכת?בושה

    הגב לתגובה זו

    • Yossy, screw you. Maaseh yaday tovim bayam veatem omrim bet sefer

      Afar baenayim, 12/03/06 07:24

      ZTvuim shekamochem. How convenient. Only leftist idiots try to sell such zevel. Shame on you.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    את לא זרקת,התלמידות הנפלאות שלך זרקו

    יוסי, 11/03/06 21:24

    ומה הן עשו בעמונה בזמן שהחוק מחייבן להיות בבית הספר?
    איזה יופי להתעלם ממעשי תלמידייך ולהטיל רפש בכוחות הביטחון.ואת רואה עצמך מחנכת?בושה

    הגב לתגובה זו

    • Screw you, doubly so (ל''ת)

      !, 12/03/06 07:24

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    יפעת , כל הכבוד לך !!!

    טלי, 11/03/06 19:27

    ילמדו הפמיניסטיות שיעור על דעתנותה של האישה המקסימה הזאת.

    וחוץ מזה גם אני (ועוד רבים מסביבי) שואלת את השאלות שאת מעלה !

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    על המוסר העליון של המתנחל התחתון

    בז'ז'ניה, 10/03/06 10:50

    בסמינריוני ההדרכה של צעירי הציונות הדתית מספקים תשובות לכל שאלה. החיים אולי נראים מורכבים, אבל יש הוראות הפעלה (ר' משל מכונת הכביסה) ולא צריך לחשוב ובטח לא לחוש דבר אל מול המציאות.
    כך, בעוד תושבי גוש דן חיים להם בניתוק יחסי מהמתרחש ביו''ש, חושיהם לאו דווקא קהו אל מול ההתעלות המתמשכת בפלסטינים. דווקא המתנחלים, שרבים מהמ רואים מחלון ביתם את הגטאות הפלסטינים, שמן ליבם וטחו עיניהם מלראות את מה שהם הופכים את הפלסטינים להיות.

    אבל לא עובדות ומציאות יבלבלו את בעלי חוברות ההפעלה למציאות וטענות ה-ad hominem המטופשות. מייד יישלף טיעון ה''אתם בעצמכם'' לגבי מלחמת השחרור, בקעה, רחביה, אוניברסיטת תל אביב וכיו''ב. כאילו העבר נותן פטור מהתמודדות עם ההווה והעתיד. כאילו הדרך היחידה להגיע למצב מדיני המאפשר חיים כאן הוא על ידי מימוש עקרונות עד לקצותם.

    שהרי ממה נפשך? דווקא המתנחלים הם המדגישים (בעיקר בחברון) את הבעלות ההיסטורית כמכשירה את ההתעללות בפלסטינים. אז דווקא המתנחל, אם ברצונו להכיל את עקרונותיו עד תום, צריך להיות נבוך מכך שיהודים חיים בבתי פלסטינים ברחבי הארץ. דווקא השמאל מאמץ גישה שאינה מכילה סתירות מובנות: היתה מלחמה, אנשים הפסידו את בתיהם, וכפי שפלסטינים לא ישובו לבתיהם בשטחי ישראל, כך גם יהודים לא ישובו לבתיהם בחברון הפלסטינית דהיום. לא יהיה זה המקרה היחידי במאה שנים האחרונות שהפרדות לאומיות כאלה מתרחשות, צריך ללמוד רק קצת היסטוריה של אירופה והמזה''ת (נניח - מה קרה לבתיהם של כל היוונים באלכסנדריה? ולבתיהם של הגרמנים שחיו כ-300 שנים בצ'כיה?).

    ההבדל המשמעותי ביותר בין המציאות של בן גוריון לבין המציאות של ימינו, ושבו מסרבים המתנחלים להכיר, הוא העובדה שיש מדינה ריבונית יהודית, שמחזיקה בכמה מיליוני פלסטינים נטולי אזרחות בשטחים שמעולם לא סיפחה, ושהתחייבה כבר ב-1977 להקים בהם אוטונומיה פלסטינית כשלב ביניים להסדר קבע (שלא לדבר על כך שכבר אשכול הכריז שההחזקה בשטחים היא קלף מיקוח להסדר).

    מה מציעים המתנחלים לאלה מאיתנו שמעוניינים במדינה יהודית עם גבולות ברורים? מה הם מציעים לפלסטיני תושב (לדוגמה) דהיישה חוץ מתכניות בניה מופרעות לאפרת שיחנקו את כל גוש בית לחם מאפשרות צמיחה? לאיזו מדינה יהיה שייך אחמד ממחנה בלטה אליבא דמתנחלים?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ליפעת, בני משפחתה, וכל גיבורי עמונה

    יואב, 10/03/06 09:33

    לא לשווא חצבתם לבניין חדש, כי מן האבנים האלה, אבני עמונה הקדושות, יבנה המקדש.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יפעת, כל הכבוד. אני איתך במלחמת התרבות על אופיה של המדינה. (ל''ת)

    דרור, 10/03/06 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הקוזקית הנגזלת

    אסנת, 09/03/06 22:57

    אסנת יקרה, אינני יודעת אם את מכירה את המושג - הקוזק הנגזל - הוא מתאר קוזק הפורע ביהודים, שכאשר הוא נתפס ונענש, הוא בוכה ''למה מענישים אותו, ולמה בכזו חומרה וכד'.
    האם את יכולה לראות את הדמיון למצבך ?
    גנבת אדמה לפלסתינאים, בנית עליה בית בניגוד לחוק, סירבת להוראת הממשלה לפנות את שגזלת, מנהיגייך איימו באלימות במידה ויפנו אותם, חלק מחברייך אכן נקטו באלימות - ואחרי כל זה את מתייצבת כאן כנפגעת, וכקורבן מסכן לאלימות של שוטרים.
    עד היכן יכולה להגיע עזות המצח ? עד כמה יכולים את וחברייך לבזות את היהדות בהתנהגותכם הנפשעת והפושעת.
    אין לך אלא להבין שאת כל שקרה לך ולחברייך יצרתם במו ידיכם - ועוד יצאתם ממש בזול.

    הגב לתגובה זו

    • מי פה הקוזק ???

      נאוה, 10/03/06 01:50

      למה לתת לעובדות לקלקל את השמחה לאיד??? דווקא במקרה של עמונה השטח נרכש בצורה מסודרת, העניין היה קרוב לסיומו הבירוקרטי אילולי אולמרט ותקוותו להראות הישג ''בטחוני'' ו''חוקי''. יש לי תחושה שאם נבדוק מה קורה איתך והחוק - נגלה כמו אצל רבים מהצווחים פה הפתעות לא נעימות. מעלימים ממס הכנסה או לא???

      הגב לתגובה זו

      • נאוה, אתם איבדתם את היכולת להבדיל בין שקר לאמת...!!!

        אדי, 10/03/06 19:26

        אגב, זה קורה לשקרנים מועדים...

        הגב לתגובה זו

      • ''העניין היה קרוב לסיומו הבירוקרטי''

        גרגנטואה, 12/03/06 13:53

        מכבסת מילים ריקה.
        וזאת כיוון שיש רק בירוקרטיה אחת, והיא בירוקרטיה משומנת היטב של מועצת יש''ע, משרד הבטחון (כגון אגף הנח''ל בעבר), משרד ראש הממשלה, הסוכנות, המנהל האזרחי, בתי המשפט הצבאיים והאזרחים ועוד, שכל מעשיהם בעשורים האחרונים כוונו לנישול פלסטינים מאדמותיהם בטיעונים הקלושים ביותר. מפליאה בק, אישה מרושעת שהפליאה במהלכים נבזיים נגד פלסטינים ולמען הצדקות מופרכות להקמת התנחלויות, ועד לפואד בן אליעזר שבזמן היותו מושל צבאי של השומרון נבטו התנחלויות השומרון הגדולות.

        הגב לתגובה זו

      • קשר רופף לעובדות

        אסנת, 14/03/06 21:01

        הקשר בין המציאות ל''עובדות'' שאת מציינת הוא - במקרה הטוב - רופף ביותר.
        באשר לעניין של העלמות מס - אם הייתי מעלימה ונתפסת לא הייתי בוכה שמתנכלים לי. כמו שכאשר אני נוסעת מעל המהירות המותרת אני משלמת את הקנס.
        כאן המקרה חמור הרבה יותר, משום שכאשר נתפסו הפושעים ונתבקשו לפנות את השטח הם סרבו ואף התנגדו בכח. אם היו מתפנים כאשר שלטונות החוק הורו להם להתפנות לא היתה נושרת שערה מראשו של איש. לכן ההשוואה לקוזק הנגזל היא ממש מדויקת.

        הגב לתגובה זו

    • אסנת- את ממש ''שיא הנקיות''

      נאוה, 13/03/06 10:19

      בתגובתך הרישעות ממש חוגגת ועוד
      מוסיפה ''יצאת בזול''.
      המדינה שלחה את האנשים לשם גם
      אם הקרקע לא היתה לגמרי רשומה על
      שמם. והמשטרע היתה יכולה לנהוג
      יותר באיפוק עם הילדים שם ולא להגיע עם הסוסים ולרמוס אנשים וילדים (כפי שראו ב-T.V.).

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    רוב המגיבים נגד יפעת

    מיכל, 09/03/06 22:31

    גרים בבית זכוכית, וזורקים אבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לאמיתי-מס 19-כל הכבוד-מידע מרגש (ל''ת)

    שלמה נהלוני, 09/03/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ממש בא לבכות...אללי...

    אפרת, 09/03/06 16:41

    נו באמת. גם אני רוצה לגור בחינם, להתחבר למים וחשמל, בבית עם גינה ונוף משגע. רק שלי זה עולה יותר...למה? כי זו מדינת חוק, שיש לשלם בה מיסים, לקבל היתרי בנייה ולעשות מה שמותר...אז לי זה יעלה הרבה הרבה כסף ויפעת ידידתי תשלם מחיר סמלי על אחלה של בית ועוד תבוא בטענות שתשעה בתים צריכים להרוס ביומיים - למה לא באמת?! לבזבז ימי עבודה, ציוד ושעות של עבודה ע''מ שתרגישי טוב?! זה נראה לך הגיוני? על תשעה בתים שנבנו שלא כחוק געשה המדינה...ועל ביתי שלי שנבנה כדין ובהכשר (ובעלות גבוהה) לא מזיז לך יקירתי..

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אל תבלבלו את השמאלנים עם עובדות

    מאיר, 09/03/06 16:36

    יש (לפחות כרגע) 157 תגובות מתחתי.
    זה הקטע - שאלו רק תגובות - אתם יודעים רק להגיב.
    יש לי עצה בשבילכם - אולי במקום רק לדבר תתחילו גם להקשיב?

    אני יכול להבטיח לכם שאחרי שתקראו מה כתוב בכתבה (שאלו דברי אמת היוצאים מהלב) אתם תסתכלו אחרת על הדברים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי ההיפך?תקרא את התגובות השמלאניות ותשתכנע (ל''ת)

      אני בטוח, 13/03/06 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    דמוקרטיה לא למדתת בבית זה בטוח

    און, 09/03/06 16:20

    מתי ראיתם הפגנה של שלום עכשיו בהתנחלויות? לא ראית כי הן תמיד שטח צבאי סגור שלא תדעו שיש כאלה הרואים בכם חילול השם גדול ואמיתי.
    הפגנות עושים בככרות ולא בשטחים כבושים!!1
    ובכלל אחרי לבנון הצליחו ההפגנות לסלק את שרון , לקבוע שהוא שקרן אתם החזרתם אותו ואתם מיבבים
    לכו לכיכרות עזבו את ההפגנות בשטחים כבושים ושימחו שבכם פוגעים רק באלות ולא כמו מול השמאל שאו אנשי הימין רוצחים אותו בהפגנות כמו אמיל או שכוחות הביטחון יורים בו כדורים חיים כמו בגיא נעמתי או כדורי גומי בעשרות הפגנות שלא לדבר על הערבים שאותם פשוט הורגים בהפגנות!!
    די קצנו באנשים שבונים את ביתם בגזל כדברי ראש הממשלה גזל שנעשה בשטח כבוש ולכן הוא נעשה בשמי ובשם כולנו ואחר כך כמו הקוזק הנגזל מיבביים
    די

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יפעת. אין צורך להתנצל מול אוכלי החינם הורסי עמונה

    דולב, 09/03/06 16:04

    אינני חושב שיש צורך להתאמץ כל כך להסביר את המצב לחובבי הבירה הוויסקי והעלים הירוקים תושבי שפלת החוף. אלה שמעולם לא עשו את הדרך מתל אביב מזרחה אלא אם זה בכוון שדה התעופה בן גוריון.
    תמשיכו אתם בעשיה הגדולה האמיצה והחשובה של יישוב הארץ כי אין אחרים שנותרו לעשות זאת. אל תשימו על הצרצרים שצועקים לכם ''חוק'' ''חוק'' כאילו באמת זה מה שחשוב להם.
    הם הראשונים בהפרות חוק בעיקר של צוארון לבן והשתמטות ממסים.
    תרומתם לבנית הארץ עברה מזמן את נקודת האפס. אבותיהם מיישבי הארץ מתהפכים בקברם למראה הבנים חדלי האישים שגידלו פה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עצה לגב' ארליך

    מיכאל, 09/03/06 15:50

    את מציגה עצמך כמחנכת. אולי תתחילי ללמד את תלמידותיךכמה נושאים חשובים.
    א.דרך ארץ קדמה לתורה.
    ב.ואהבת לרעך כמוך.
    ג.לא תלך רכיל בעמך.
    ד.לא תיגנוב.
    ה.לא תעשה לך אלוהים אחרים על פני.(כולל רבנים המיתיימרים להיות שליחם שם אלוהים)
    זה היה במישור הערכי דתי ,ואילו במישור החינוכי תלמדי את תלמידותייך מהו שלטון החוק,החובה לציית לצו בית משפט,שזכות המחאה אינה כוללת זריקת אבנים ,דוקרנים,ברזלים ושאר מיני מזיקים על כוחות הבטחון.
    אגב איך תסבירי לתלמידותיך שאת עצמך פורעת חוק ? למרות שלא היית שם ?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גב' ארליך,את גנבת

    רון, 09/03/06 14:17

    גנבתם קרקע פרטית של פלסטינים.
    בית המשפט פסק שצריך לפנות.אתם הגזלנים.

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה רוני אידיוטי

      יונה, 09/03/06 15:14

      גנבת קרקע של ערבים, כי כמו כל הקרקעות לפני 80 שנה כולם היו של ערבים, ההבדל הוא כך, אם אתה מאמין בהסטוריה אז אנחנו היינו פה לפני כל הערבים, ואם אתה לא מאמין בהסטוריה אל תאמין שהיו שם ערבים לפני שנולדת, אלא אם כן אתה באמת אדיוט חסר עקביות וכמובן מח.

      הגב לתגובה זו

      • Sure thing! What was rechush hanetush all about. (ל''ת)

        your court, 09/03/06 16:58

        הגב לתגובה זו

    • ממש תשובה ''לעניין''

      גבי, 09/03/06 15:41

      ראה את הטענות בסוך הכתבה והשב:
      המותר לשוטר לקלל?
      המותר לשוטר לשלוח ידיים?
      המותר לשוטר להפעיל אלות על ראש חשוף גם כאשר המפגין כבר הולך?
      המותר לעשות את כל הנ''ל לעבריין?
      האם המשטרה היא הראשות השופטת, או ששנאתך העבירה אותך על דעתך?...

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    התנחלויות=ג'יהאד יהודי

    ישמור אותי האל, 09/03/06 14:11

    מי שמקדש את האמונה על פני החיים עצמם, מי שאדמת טרשים חשובה לו יותר מחינוך, השכלה, מדע, תשתיות, מאבק בפשע, רפאה, צמצום עוני ואבטלה, מי שמחנך את ילדיו לגזענות,אטימות, התבדלות והתנשאות, מי שלא מוכן לקבל הכרעות דמוקרטיות של פרלמנט, ממשלה ובית המשפט העליון-

    הוא חמאסניק שתומך במלחחת קודש- ג'יהאד יהודי.

    מתנלים נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יפעת , מי ייתן ועל כל בית שהרסו ייבנו 10 במקום חזקו ואמצו (ל''ת)

    איילת, 09/03/06 13:54

    הגב לתגובה זו

    • רק להקפיד שלא לחבר אותם לאדמה - שיהיה קל להעביר (ל''ת)

      מהנדס בניין, 09/03/06 14:30

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    המדינה תהיה שייכת לגדודי השהידים ע''ש יגאל עמיר

    מתנחלי הג'יהד, 09/03/06 13:19

    אנחנו הערב רב בהתנחלויות יודעים שהמדינה שייכת לנו ולא יעזור מה שקרה בעמורה.אנחנו אדוני הארץ מהפרת ועד הנילוס,אנחנו שומרי האדמות הקדושות ונגן עליהם בדמם של חיילים,נשים וילדים.

    הגב לתגובה זו

    • ובאמת אם נתנהג ככה

      יונה, 09/03/06 15:15

      זה כנראה יהיה עדיף, כי עד עכשיו לא ראיתי שמפנים את נשי וילדי בחירי החמס, אז אולי הגישה של השהידים טובה יותר?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אנחנו המתנחלים נהיה הרוב, לומדים מכם איך מתנהגים למיעוטים (ל''ת)

    הדמוגרפיה תנצח, 09/03/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    דימקה+עבודה+מרצ= רוב של 65 מנדטים לפחות לפינוי כל ההתנחלויות

    ארז, 09/03/06 10:33

    מתי תבינו שלא אכפת לרוב העם מהבכיינות שלכם?
    מתי תבינו שרוב העם מעדיף שיישמו את שלטון החוק , גם אם זה אומר לפגוע בכמה נערי גבעות מסוממים ומטורפים

    הגב לתגובה זו

    • הכוונה לקדימה (ל''ת)

      ...., 09/03/06 11:13

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך לחלום פלצן (ל''ת)

      יוגב, 09/03/06 15:44

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מתנחלים תתחילו להתארגן לפינוי הבא ותפסיקו לילל כבר (ל''ת)

    העם רוצה, 09/03/06 10:30

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי ובקרוב תיזרק

      ל-52, 09/03/06 22:11

      מביתך ב''נחישות וברגישות''.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    יפעת, יישר כוח גדול, באמת!

    ט' באייר, 09/03/06 09:47

    לא יכולתי לנסח את דברייך טוב יותר. מצוין.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה-זה-קשור-ל-י-ה-ד-ו-ת??????

    זלצמן, 09/03/06 08:35

    ראשית מבחינה אובייקטיבית, אין קשר הכרחי, לא מדאורייתא ולא מדרבנן, בין התנחלות לבן יהדות (למעט העובדה שרוב המתנחלים הם יהודים).

    אבל החפיפה שהמתנחלים יצרו וטיפחו בין הדתיות להתנחלות גורמת נזק הן למתנחלים והן לדת: מחד היא מוכיחה שהמתנחלים הם מיעוט (כי מה לעשות, בישראל הדתיים הם מיעוט). ומאידך היא גם גורמת לרוב החילוני למאוס בכל מה שקשור לדת, כי הרי דת = התנחלות. אז אולי כדאי להעביר כתבות כמו זו למדורים אחרים?

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר וכל העולה לארץ ישראל עובר בעשה זה הגמרא לא השמאלנים (ל''ת)

      און, 09/03/06 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''ואת התלמידות הללו אני אמורה לחנך...''

    גדעון, 09/03/06 06:43

    לא בהכרח!!
    אם חינכת אותן כי מותר/צריך להתיישב בכל מקום--ללא התחשבות היכן זה ומי יושב שם--אז מוטב כי תפסיקי לחנך...
    אם חינכת אותן להיכנס ,במפגיע,לשטח סגור,שטח שגורמי החוק עומדים להיכנס על מנת לבצע צווי הריסה וכל זאת בתואנת ''מחאה''--אזי מוטב כי תפסיקי לחנך...
    אם חינכת אותן כי שטח בו יושבים אנשים אחרים הוא ריק,בגלל שהם אינם יהודים קרי הם שקופים--אזי מוטב כי תפסיקי לחנך...
    ואם זה לא מוצא חן בעינייך--חפשי לךבעלי חיים אחרים ''לחנך'',או,חפשי לך מדינה אחרת.
    ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמחנך לגזל צריך לפטרו מכל משרה חינוכית (ל''ת)

      און, 09/03/06 16:22

      הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות ענקית!!!

      נעמה, 12/03/06 14:02

      גדעון יקר- אם כבר עובדות- אז לדייק!!! האדמה הנ''ל (וגם כל שאר אדמות ה''מאחזים'') היתה ריקה ועזובה במשך שנים!!!! יהודי לא מגרש ערבי... הוא מגרש רק יהודי... בטיול קצר בין ההרים הירוקים תוכל ללא כל קושי להבחין בבניה ע-ר-ב-י-ת לא חוקית!
      בחייאת רבאק, אפשר לחלוק, אבל אל תתרץ בשטויות!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    של מי המדינה הזאת - התשובה

    חילוני, 08/03/06 22:35

    המדינה הזו היא של אזרחיה שבחרו ממשלה שחושבת שיש לפנות התנחלויות ובוודאי לאכוף את החוק. והפרעה לאכיפת החוק אינה מחאה לגיטימית, תקיפת שוטרים בוודאי אינה כזו.

    השאלה למה לא אוכפים את החוק לגבי כמה בתים של ערבים לא רלבנטית, כי הבניה הבלתי-חוקית במאחזים היא כנגד מדיניות ממשלתית.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ? והבניה הפושעת של הערבים

      חילונית, 08/03/06 23:09

      היא בהתאם למדיניות ממשלתית ?

      הגב לתגובה זו

      • הבניה הזו לא נגד המדיניות לציית לממשל האמריקאי

        חילוני, 09/03/06 00:44

        והיא גם נובעת בחלקה הגדול מאי-הקצעת קרקעות לבניה למגזר הערבי.

        הגב לתגובה זו

        • בקיצור אתה עוד אחד משונאי היהודים ואוהבי ערבים

          חולירע, 09/03/06 16:10

          אתה לא לבד. תמיד היו בהיסטוריה יצורים של סדרות ייצור מפוקששות שיצאו מעוותים מכל זוית שהסתכלת עליהם. ככל שהיו מעטים כך השתדלו להסב נזקים גדולים לבני עמם.

          הגב לתגובה זו

    • ל-48 בניה ערבית לא חוקית היא נגד המדיניות ונגד המדינה

      איפה שלטון החוק, 09/03/06 09:14

      הערבים בונים גם כן עשרות אלפי בתים ומאות מאחזים בלתי חוקיים.

      לא מדובר רק ביהודה ושומרון.

      בנגב היקצו קרקעות לבדוואים אבל הם בונים אלפי מבנים איפה שהם רק רוצים להשתלט על האדמות.

      בגליל ישנה הפקרות פראית , וערבים משתלטים ללא סוף על אדמות .

      בלוד ורמלה בונים בתים והם משתלטים על שטחים חקלאים איפה שהם רוצים.

      בירושלים הבירה הם בנו כבר עשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים ומדי שנה בונים עוד כ- 1000 בתים בלתי חוקיים.

      לאלפי בתים ערבים בלתי חוקיים ישנם צווים של בתי משפט להריסה מיידית !

      אז מה אולמרט מקשקש פה על אכיפת החוק ?!!?

      הגב לתגובה זו

    • כשתבנו במדינה נשווה לאזרחים ערבים בינתים אתם כובשים ושודדים (ל''ת)

      און, 09/03/06 16:23

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אנחנו החרדים נמשיך לתמוך בפינוי ההתנחלויות עד תום ההליכים

    חרדי קנאי להשם, 08/03/06 21:32

    שלא יהיו אשליות למפוני עזה ועמורה אנחנו החרדים סקטוריאלים שדואגים רק לקהילה שלהם ולא המתנחלים או המדינה מעניינים אותנו.........אז בממשלה הבאה תמורת תמיכה כספית הולמת נצביע בעד פינוי גורף שלכם מתנחלים יקרים.

    הגב לתגובה זו

    • אתם בסדר. (ל''ת)

      חילוני, 08/03/06 22:28

      הגב לתגובה זו

    • עלאק חרדי (ל''ת)

      עליתי עליך, 09/03/06 00:12

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    יפעת כל הכבוד לך

    רעות, 08/03/06 19:50

    על האידיאליזם שלך ועל רוחך החזקה.

    הגב לתגובה זו

    • רעות דורפמן? (ל''ת)

      ששש, 09/03/06 09:46

      הגב לתגובה זו

      • לא ששש, זה סתם שם עט. (ל''ת)

        רעות, 09/03/06 11:22

        הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על מה על הגזל על הדאגה למשכנתא? (ל''ת)

      מור וקינמון, 09/03/06 16:24

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יפעת, בעוד 20 שנה ילדייך יהיו רוב. לאולמרט בת לסבית וראש דפוק

    גאולה קמעה קמעה, 08/03/06 19:32

    אנחנו איתך. הצדק יוצא לאור אם כי לא תמיד כה מהר. בעוד שנות דור ילדי אולמרט שיהיו מיעוט בטל יוכלו אולי לבקש ממך מחילה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל גם לסביות עושות ילדים.... (ל''ת)

      סוף לגזענות, 08/03/06 19:37

      הגב לתגובה זו

    • לו היית לומדת קצת אלגברה במקום לעסוק רק בפריה ורביה

      דמוגרפולוגיסטי, 09/03/06 08:39

      היית יכולה לחשב ששוויון בין האוכלוסיה החילונית לדתית יקרה בעוד כ-90 שנה, כשבארץ יחיו 42 מיליון איש (צריך קצת משוואות מעריכיות וקצת לוגריתמים). ברור שזה לא יקרה. וזה בלי להביא בחשבון את 30% הסרוגים שמורידים את הכפה. אז תמשיכי לפנטז. זה משחרר לחצים ובוודאי שעדיף על לרצוח ראשי ממשלה.

      הגב לתגובה זו

    • שליש מילדי הדתיים מורידים את הכפה כך שלעולם לא תהיו רוב (ל''ת)

      מור וקינמון, 09/03/06 16:25

      הגב לתגובה זו

      • מה פתאום 90 שנה? כבר היום חצי מילדי כיתה א' לומדים בחינוך דתי

        תמר, 09/03/06 20:45

        חכי שיגדלו... ותוסיפי את האלפים שמגלים את היופי שביהדות בגילאים מאוחרים יותר (חוזרים בתשובה, ומתגיירים)
        ואגב הערה חשובה- בדוק ומוכח שהחבר'ה הסרוגים שמורידים כיפה נשארים ימניים בדעותיהם....

        הגב לתגובה זו

      • את/ אתה בטוח/ה

        למור וקינמון, 09/03/06 22:12

        הריח הוא יותר חומצת שתן/ אשפה.

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה

    יורם, 08/03/06 19:30

    זה שמאלן מצוי? איך מחנכת מעיזה לקרוא לאנשים במילה שמתארת בעל חי או צמח. איזו גסות רוח? מי ידאג שתלמידיה יבחינו בדקויות? מי יקנה להם תרבות דיבור?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה רצית שיהיה בגוש קטיף?שיהרגו חיילים?שידקרו שוטרים?

    מה זאת אומרת, 08/03/06 19:24

    לא ברור על איזו חרפה המטורפת מדברת ? מזעזע לחשוב מה היא מלמדת את הילדות האומללות .
    מי חושב שפינוי קטיף היה קל הוא מטורף . לא היה קל למפנים , לא למפונים ולא לעם ישראל. לא לראות אנשים עוזבים בתים ולא לראות ילדים זורקים שמן וקמח וביצים וברזלים ויורקים על חיילי צה''ל .
    מי הכניס לילדים האומללים מעמונה שאם הם יזרקו סלעים ואבנים על שוטרים הם ימחקו איזו חרפה שלא קיימת ?

    הגב לתגובה זו

    • לא היה קל, אבל היה קשה מאוד לעזור (ל''ת)

      בן יפונה, 08/03/06 23:28

      הגב לתגובה זו

    • כשנותנים לגזלנים לחנך ככה זה נראה דור שלישי לפשעי הכבוש (ל''ת)

      נדב, 09/03/06 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה את שסיפרת בגל''צ ששילמת 150אלף$ עבור הקרקע ? אם תוכיחי אני מצביעה (ל''ת)

    לברוך מרזל, 08/03/06 19:12

    הגב לתגובה זו

    • כל הדאגה שלה באמת היא לכסף שהלך והכל עטוף בנופת צופים (ל''ת)

      דנהלה, 09/03/06 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    פינוי עמונה היה המשך של פשע ההתנתקות, וכל האחראים יתנו על כך את

    המטיף, 08/03/06 19:03

    הדין במוקדם או במאוחר. שרון כבר שילם, ובגדול.

    הגב לתגובה זו

    • ועל מה שילם כהנא?והרב גורן?ואדיר זיק?

      תשלומים, 08/03/06 19:19

      תחסוך מאיתנו את השטויות שלך

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם ח''כ בני אלון ?

      המטיף למטיף, 08/03/06 19:37

      שיחיה עד 120 שנה בגבולות הקו הירוק

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הבעיה היא שזו אינה היתממות,

    אריאל, 08/03/06 18:58

    זוהי תמימות כנה לחלוטין.
    ואם המחנכים לא יודעים מה שישיבו, מה לנו כי נלין על תלמידיהם.

    דרושה חשיבה מחודשת ומחדשת מקיפה בחינוך הדתי, דרושה התמודדות אמיצה יותר ומורכבת יותר עם המציאות הכל כך קשה הזו. ואני כותב זאת בתור בוגר של החינוך הדתי, ותלמיד ישיבת הסדר בהווה.

    הגב לתגובה זו

    • הגברת ''לא יכלה שלא לשמוח'' למרות הנפגעים הרבים מכל הצדדים שהיו שם . (ל''ת)

      לא תמימה היא, 08/03/06 19:26

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כמו התעמולה של הפלשיתינים-האמת לא חשובה העיקר שטיפת המוח

    משתמשים בילדים, 08/03/06 18:56

    קודם את מספרת שהילדות שאת מלמדת הלכו על ''דעת עצמן'' להפריע בכוח לאכיפת חוק ,כלומר החלטת בית משפט גבוה לצדק, אח''כ את מתלוננת שאת לא יכולה ללמד אותן לכבד את החוק ?
    יש שתי אפשרויות : או שאת מטומטמת או שאת שקרנית שעושה עצמך כלא מבינה עד כמה חמור מה שעשו הילדות ,ומספיק שרב אחד היה אומר להן שזה אסור והן היו מסתלקות מהמקום - אבל הרב שלהן ,כפי שהן העידו אישר להן אפילו שהשוטרים יפנו אותן תוך כדי נגיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    את והמבוגרים עזבתם את המקום ושלחתם את הילדים לזרוק אבנים על חיילים? (ל''ת)

    את קוראת לעצמך, 08/03/06 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תפנימי: אינכם רצויים יותר!

    מסיר שער בגייזר, 08/03/06 18:40

    והמדינה בוודאי לא שלכם כשמצד אחד אתם מפירים חוק בגלוי, ומצד שני מגלגלים עיניים מתחסדות ומבקשים ''צדק''.

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה לא רצוי, מסומם (ל''ת)

      דולי, 09/03/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    חסר לי הסבר:איך זה שבית משפט מחליט לפנות בתים, וילדים מתבצרים בהם ?

    ועוד בידיעת, 08/03/06 18:37

    וכל זה בידיע

    הגב לתגובה זו

    • איך זה שעד היום אנחנו משלמים את חובות הקיבוצים ועוד מאה שנה נמשיך ל

      חובב, 09/03/06 15:50

      לשלם ולשלם ולשלם. את ברכות השחיה שלהם. את הטיולים להודו של המסוממים שגודלים שם. את הקורסים לאמנות פיסול ציור שזירת פרחים וגמילה מסמים

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''בשם החוק'' נשמע לך מוזר? חבורת מתנחלים טפילים ופשיסטים (ל''ת)

    חיים על גבינו, 08/03/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מאד גאים בך.

    יחזקאל, 08/03/06 17:47

    אני גאה בך ואני גאה בנוער הנפלא שלנו. מתפלל שה' ינחם את כולנו במהרה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גברת ארליך המכובדת......................

    שלומי, 08/03/06 17:11

    אני אומר לך איך לחנך את תלמידיך.לא צריך בשביל זה משרד חינוך.
    ראשית את ותלמידותיך ,חים במדינת חוק כאשר החוק הינו נחלת כולם לטוב ולרע,ויש לקבל אותו גם אם זה לא מוצא חן בעיניך או כל אדם אחר.
    ברגע שבית המשפט קבע כי יש לפנות את עמונה ,אין אפשרות לערער על כך,ומאותו רגע ידעתם כי יגיעו כוחות הבטחון לבצע פינוי.ולכן כדאי שתאמרי לתלמידות החסודות שלך,כי בפינוי הבא במידה ויהיה,במקום לצאת לגבעות להשליך אבנים על שוטרים וחילים וכן מוטות ברזל וצבע,שישבו בבית וילמדו את חוק דיני העונשין בישראל.אולי אז את והן יבינו מה מותר ומה אסור לעשות במדינת חוק ...............

    הגב לתגובה זו

    • מה היה חוקי בהתנהגות המשטרה בעמונה?

      בן יפונה, 08/03/06 23:30

      האם המשטרה לא צריכה לציית לחוק?
      האם זה חוקי להכות אדם רק כי אמרו בטלביזיה שהוא בן אדם לא חוקי?

      הגב לתגובה זו

    • ואולי כדאי ללמד בשיינקין גם....

      גולן, 09/03/06 15:54

      קורס לגמיעת חביות בירה בלי לשלוף אח''כ סכין ולדקור על ימין ועל שמאל בעיקר על ימין.
      או למשל ללמד את הנשמות הרכות של רמת אביב וכפר שמריהו איך ללכת לשרת שרות אמיתי בצבא במקום להצטופף מול מבחני הקבלה לגלי צהל ולדובר צהל.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    את צודקת - אתם בדיוק כמו הכפר הערבי השכן שמנתקים לו את המים והחשמל

    שר ההסטוריה, 08/03/06 16:37

    מצחיק לקרוא שאת משווה את המתנחלים לערבים (בדרך כלל לבדואים).

    אפשר לחשוב שמוחמד הערבי עולה על קרקע פרטית של יהודי, מטלפן לאלוף הפיקוד ומקבל 6 חיילי מילואים (בדרך כלל ממוצא רוסי) לשמירה. למחרת בבוקר עבדללה וולרשטין שולח להם גנרטור + מיכלית מים, הראיס גולדשטיין דואג להם לכביש אספלט ומבני ציבור מתקציב משרד השיכון ויאסר הידוע בכינויו ''בנצי ליברמן'' שולח להם קארווילות, חיבור טלפון מים וחשמל ואף מוסיף לקינוח 6 משרות רב (או קאדי) לקיום.

    נו באמת. האכלתם את כולנו דרעק מאז ימי מלון פארק העליזים.

    הגיע שעת גביית התשלום (לכולנו).

    הגב לתגובה זו

    • חותם על כל מילה שלך

      מסיר שער בגייזר, 08/03/06 18:43

      תיכף המתחסדים יגידו ''בגללכם העם מתפורר'' (כאילו שהיה פעם מאוחד), ''עברנו את השואה, נעבור גם אתכם'' (כאילו יש לי פחית צקלון בי בתיק), ''אתם לא יהודים'' (כאילו הדובר הוסמך ע''י אלוהים להגדיר מיהו יהודי).

      הגב לתגובה זו

      • תאמין לי שעבדאללה היה מביא פיתה עם זעתר לחייל ששומר עליו ....

        לא כמו אדוני, 08/03/06 19:29

        חבורה של כפויי טובה למדינה שנתנה ונתנה להם ולחיילים שהיו משרתים שלהם ושל הרעיונות המטורפים שלהם וקיבלו יחס מגעיל בתמורה .
        (ידעתם שחיילים ששומרים בהתנחלויות אוכלים בקראוון שלהם אוכל קר כי אסור להם לחמם בשבת אוכל ? ששי מקומות שגם מנתקים להם את החשמל בשישי שבת) .








        0

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    חוליגנים, בגללכם קדימה יקבלו 45 מנדטים

    נינה צמח, 08/03/06 16:34

    פעם הבא תתפנו בשקט,עברינים

    הגב לתגובה זו

    • את כבר צמח?

      לנינה צמח, 09/03/06 22:14

      אם את בעד פינוי, למה את נגד קדימה?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    חרא עלכם, שתישרפו. (ל''ת)

    ניסו שחם, 08/03/06 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    התשובה היא שזו באמת לא המדינה שלך

    גג, 08/03/06 16:28

    ושתביני את זה יטב לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    את צודקת

    אסופית, 08/03/06 16:22

    אחיין שלי היה באחד הבתים בעמונה, הוא אינו בחור פרוע כלל ואינו ''נער גבעות''. הוא ישב עם חבריו באחד הבתים והשוטרים פשוט נכנסו ומיד החלו להכות אותם.
    (ללא איזושהי אלימות מצד הנערים. מלבד הכיפה שעל ראשיהם. יש לה נוכחות אלימה ממש). לאחיין שלי הם הכניסו נבוט בראש ומזל שזה נגמר רק בכמה שעות בבית החולים.

    לא הייתי קוראת לזה פוגרום, אני מתנגדת לשימוש באוצר מילים שואתי, אבל זה בהחלט פשע ושנאה.

    הגב לתגובה זו

    • לא פשע ולא שנאה - זה הפעלת כוח בלתי סבירה. זה הכל.

      רופא חיות, 08/03/06 17:21

      לאסופית.

      מספיק עם התמימות. אלות סוסים ומכות הופעלו ע''י המשטרה לכל הצדדים.

      כשהחברה החרדים הפגינו כנגד כביש 6 והתנגדו לפגיעה בקברים גם אז המשטרה השתמשה באלות ופיצצה להם את המוח. בהפגנות השמאל לא מפעילים אלות - ישר יורים כדורי גומי.

      תגידי לאחיין שלך שבפעם הבאה שהוא הולך למשוך בזנב הנמר שיקח בחשבון שהנמר גם נושך.

      הגב לתגובה זו

      • הפעלת כוח בלתי סבירה

        אסופית, 08/03/06 18:35

        זו ממש מכבסת מילים. כמו ''פוגרום '' אבל לכיוון ההפוך.

        בהפגנות נגד חרדים לא השתמשו בכוח בסדר גודל כזה, ובדרך כלל גם לא בהפגנות שמאל, צר לי. המקום היחיד הזכור לי הינה נגד מפגיני שמאל קיצוני שהפגינו נגד הגדר, ושם אמנם השתמשו בגז מדמיע, אבל זה עדיין לא דומה למכות רצחניות בראש ובבטן.
        השאלה מהיכן זה נובע. וכפי שאמרה יפעת, הפעלת הכוח הבלתי סבירה של השוטרים הינה רק סימפטום לרצון ראש הממשלה ומלחכי פינכתו לרמוס את המתיישבים. לא השוטרים מטרידים. הם אנשים גסים וחסרי יכולת חשיבה, בד''כ.
        הם לא המוח שמאחורי.

        הגב לתגובה זו

        • לגברת אסופית. האמת, נמאס לי משכמותכם!!

          דוקטור, 08/03/06 19:14

          מה את מבלבלת את ה..

          בשביל מה ההשואות האם הפגנות נגד חרדים שוות לאלו שלכם או של השמאל.

          כאן אין מנצחים. הבעיה אתכם שאתם לא שייכים למדינת ישראל. משטרת ישראל, בג''צ, הצבא וכל מוסדות השלטון היו בסדר עד שפתאום החליטו אזרחי מדינת ישראל אחרת.

          אם את וחבריך חושבים כמו שאת מתנסחת אדברא תתגיסו למשטרה, ליס''מ לשב''כ ותשנו. כלם נצא נשכרים.

          אבל אתם טובים בלעשות מעשים רק לטובת המעגל שלכם. אתם לא יודעים מה הם זכויות אדם אלא רק שמגיעים אליכם הביתה. אתם לא סופרים אף אחד חוץ מעצמכם, אתם חושבים ששמאלנים הם לא יהודים ועוד.

          אפילו את הרעיון הפשוט שחברי עמונה אומרים שהאדמה לא נרכשה מאף אחד אתם לא רוצים להבין.

          בסדר - עוד מעט הבחירות.

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם מותר לי לצטט חכמים ממני...

    אחד שזוכר, 08/03/06 16:20

    חרא עליכם, שתישרפו

    הגב לתגובה זו

    • אפילו הוא יותר חכם ממך- אוי לבושה (ל''ת)

      אי קיו בקנטים, 08/03/06 17:14

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    גזלנית

    אריק, 08/03/06 16:19

    ולמה בנית את ביתך על אדמה פרטית
    כבר הסברת לתלמידותיך?
    אזרחות הן כבר למדו?
    אין אלוהים בשטחים.

    הגב לתגובה זו

    • מעבר לקו הירוק יש פטור משיעורי אזרחות (ל''ת)

      שולה, 08/03/06 17:22

      הגב לתגובה זו

    • זו אדמה שאין עליה תובעים, כדאי שתברר

      מנוול, 08/03/06 18:15

      עובדות. פרינציפ אינו סיבה לפוצץ בתים וראשים לפני מיצוי כל הפשרות שכולם היו בעדם, כולל מני מזוז. כל הארוע כולו נועד להאדיר את שמו של אולמרט ירום הודו.

      הגב לתגובה זו

      • אבל מני מזוז העיד השבוע שהוא היה נגד הפשרה.

        למה לשקר?, 08/03/06 18:32

        האם האג'נדה הימנית איננה חזקה מספיק, כך שחסידיה חייבים לשקר פעם אחר פעם על מנת לבסס אותה?
        זאת החזות שאתם מציגים?
        ואולי בכלל הבעיה היא לא בך, אלא בהנהגה שסיפרה לך שמני מזוז הסכים לפשרה אותה הוא הגדיר השבוע כ''מעורפלת, שהוגשה ברגע האחרון ונועדה לדחות את הקץ''.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאמר יסוד נפלא שחייב להילמד

    צ''א, 08/03/06 16:05

    שקול, מרגש, אמיתי, צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה הזעם נגדה?

    ערן, 08/03/06 15:57

    אני יושב ומנסה להבין. התגובות מתחלקות לאוהדות ומרושעות. אילו שאינם מסכימים איתה נוטים לטעון כי המתנחלים נכנסים לנו לוורידים וכולי. איך גרמו לנו לחשוב כך?
    הלא מדובר על אנשים שמקריבים למען אידיאל שהיינו רוצים בהוויתו גם אם לבסוף היאשנו ממנו. הם לא התיאשו, הם עדיין נלחמים.
    הנרצה לשרש את כל בעלי האידיאל הציוני מקרב עמינו?
    מה תועלת תהיה לנו בכך?
    חושבני כי הדבר מצדיק חשבון נפש.

    הגב לתגובה זו

    • לערן

      ראובן, 08/03/06 17:11

      נכון,המתנחלים נכנסו לנו לוורידים.
      סכומי העתק שהושקעו בהתנחלויות שהיו תוצאת שגיאות מתמשכות של ממשלות ישראל היו יכולים להיות מופנים למטרות חשובות לא פחות.
      הישיבה שם לא תרמה דבר מלבד סיפוק אידיאל קיצוני.לא נמנעו פיגועים,הרוגים למאות (אזרחים וחיילים) וירי על ישובי הנגב וגוש קטיף.
      אין פה שום דבר מלבד אידיאל דתי-אידיאולוגי קיצוני.ישראל לא יכולה לתפוס שטחים לא לה,כולל אזורים באמצע שום מקום ועזה שמעולם לא סופחה לישראל (שלא כמו הגולן שסופח ב-1981).עדיף לבצר רוב יהודי בגבולות ברורים ומוסכמים ורוב העם בעד זה.

      הגב לתגובה זו

      • ממשלות ישראל נבחרו ברוב. אסון אוסלו

        כתומה, 08/03/06 18:18

        עבר על חודו של קול ובתשלום שוחד לגולדפרב ושגב, לאור יום ממש, והרס את החיים של כולנו. שלום עכשו מרגלים עבור האמריקאים והאיחוד הארופי נגד מדינת ישראל. ואתה שותק !!!! יש פשעים יותר חמורים מלרצות ארץ ישראל שלימה בגבולות בטוחים.

        הגב לתגובה זו

        • פשע סבסטיה עולה על כולם

          מסיר שער בגייזר, 08/03/06 18:53

          אפילו הנאצים ימ''ש לא העזו להתנחל במדינות שכבשו. פושעי סבסטיה שמסתובבים חופשי עד היום, גרמו לשתי האינתיפאדות, לאלפי קורבנות מצידנו ולמילארדי שקלים שהלכו לטמיון בהתנחלויות. אלמלא פושעי סבסטיה היה יכול להיות שלום במזה''ת כבר מזמן. אם תיפול פצצה אטומית איראנית על ראשנו זה יהיה רק בגלל המתנחלים ופושעי סבסטיה.

          הגב לתגובה זו

    • הזעם כנגדה וכנגד המתנחלים הוא: ....

      צביקה, ת''א, 08/03/06 17:24

      כנגד הרעיון המשיחי שניתן לממש מדינה דמוקרטית יהודית בשטחים כבושים. זה הכל!

      הבנת ערן?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עוד מעט נהיה הרוב, רק עוד קצת...

    יהודה, 08/03/06 15:38

    ונחזיר את השפיות ואת התקווה למדינה הזאת.

    מדינת ישראל, הקרויה על שם אבי האומה, ראשית צמיחת הגאולה!

    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם המוסלמים רוב......

      חילוני שפוי, 08/03/06 16:57

      היחס בננו יהיה כמו היהודים והמוסלמים, תהיו רוב, אבל תמיד נשלוט עלכם ועל כל מוקדי הכח במדינה.

      הגב לתגובה זו

    • לא תהיו הרוב - רק בשנות ה90 הגיעו מיליון רוסים (ל''ת)

      סטטיסטיקאי, 08/03/06 17:25

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל מי שקונה או מבקר בקניונים ובבתי המרזח(פאבים)-בקיבוצים-עבריין-

    השמאלנים צבועים, 08/03/06 15:36

    הקיבוצים בונים על קרקעות מדינה חקלאיות ומצפצפים על החוק---להם מותר - והגיבורים שבונים על קרקע טרשים שלפי החוק הקיים באיו''ש אינה שייכת לאיש -----אותם הופכים לפושעים------יפעת העתיד איתכם!!!!!!!! והצדק איתכם!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בקניות בשבת אי אפשר לרצוח חייל, מבלוק בראש - כן (ל''ת)

      הבנת את ההבדל?, 08/03/06 16:43

      הגב לתגובה זו

      • NOT TO MENTION KALGASSIM STAMPEDING WITH HORSES, STRIKING BATONS (ל''ת)

        INDISCRIMINANTL, 08/03/06 18:01

        הגב לתגובה זו

      • בבתי מרזח(פאבים)לא חוקיים בקיבוצים-נרצחו!!יותר -שמאלני צבוע (ל''ת)

        תיקון טעות, 09/03/06 09:31

        הגב לתגובה זו

      • לשמאלני הצבוע!-אם עשרת אלפים חילים וגדוד פרשים היו מתנפלים על קיבו

        שלמה, 09/03/06 10:26

        היו מתנפלים על קיבוץ להרוס פאבים ומבנים לא חוקיים ודורסים ומכים ללא אבחנה (לא היו אונסים כי קיבוצניקית לא צריך לאנוס)--היו עשרות הרוגים !!בין החיילים והשוטרים ולא עשרות פצועים קל--ויש אלפי בתים לא חוקיים שנבנו על קרקעות חקלאיות---נבנו אולמות למסחר וקניונים למיליארדרים שהמדינה מחקה להם חובות בעשרות מיליארדים ואנו משלמים!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    המתנחלים שפכו שמן רותח על השוטרים (ל''ת)

    ופתאום מייבבים, 08/03/06 15:30

    הגב לתגובה זו

    • מיד אחרי שהם הרעילו בארות (ל''ת)

      דדי צוקר, 08/03/06 15:43

      הגב לתגובה זו

    • כן אחי

      חח, 08/03/06 15:46

      חח איזה חמוד.למה נרהא לך?מאיפה הבאת ת'סרט הזה?קודם תהיה שם כדי לדעת מה המתנחלים באמת עשו לפני שאתה ממציא בעליל כי זה ידוע לכל ואתה סתם יוצא יצור שאתה אומר שזה מה שהם עשו כי כולם יודעים שזה לא היה ויעידו גם הכי מתנגדים למתנחלים..אז אל תצא יצורטוב.?

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה משקר? (ל''ת)

      צדק צדק תרדוף, 08/03/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • מידע מעודכן

      מידע מעודכן, 08/03/06 16:10

      הם גם אפו בדמם מצות

      הגב לתגובה זו

    • זה שקר גס - לא היו דברים מעולם

      דש, 08/03/06 16:16

      ואתה יודע את זה. דמגוג

      הגב לתגובה זו

    • גבה את הטענות שלך בעובדות

      דובי, 08/03/06 16:21

      או שלא תטען את השקרים הללו.

      חתיכת אנטישמי עלוב.

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט שקרן

      mimi, 08/03/06 16:26

      לא היה ולא נברא איך אנשים מסלפים את האמת.
      לו היו אלו מחבלים היית מסוכך עליהם בגופך.
      אולי הגיע הזמן שתעברו לגור אצלם

      הגב לתגובה זו

    • אם הייתי רואה אותך - הייתי שופך לך שמן רותח על הפרצוף (ל''ת)

      ----, 08/03/06 17:47

      הגב לתגובה זו

    • חומצה. לא שמן רותח (ל''ת)

      שילה, 08/03/06 18:55

      הגב לתגובה זו

      • בסיס , לא חומצה. (ל''ת)

        די לשקר!!, 10/03/06 00:23

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    המדינה שייכת לנו - החילונים השפויים שהקימו אותה. הדתיים- דיירי משנה

    נעמן, 08/03/06 15:29

    מי שהקים את המדינה היו חילוניים שמאסו בדת ורצו להקים מדינה
    הדתיים הצורפו אליה כטרמפיסטים, ולאט לאט החלו לגנוב אותה מבעליה.

    ההתנתקות ופינוי הישובים מבטאים את החזרת המדיני לבעלי הקושאן המקורי שלי - החילוניים.

    אם אתם, דוסלאך, רוצים מדינה - תקימו אותה ביו''ש. שלוש משינות לשלושה עמים. אני בטוח שגם באיראן הייתם מגלים בני ברית נאמנים

    אבל לא פה.

    הגב לתגובה זו

    • לא נעים אבל נכון (ל''ת)

      דני, 08/03/06 15:45

      הגב לתגובה זו

    • בור--הגיבורים במלחמת השחרור היו כפר דרום -גוש עציון-טירת צבי-כולם ד

      מרצפן, 08/03/06 15:47

      כולם דתיים--וכן בארות יצחק ועוד הרבה ישובים דתיים-------מי שברח מהקרב היו מסדה שער הגולן החילוניים--גם אנשי נגבה רצו לברוח--אך מג''ד 53 פונדק וחייליו הכריחום להישאר !!!!!!!!!!!!הראשונים שהחיו את הארץ היו אנשי חדרה -זכרון-פתח תקוה-יסוד המעלה וכו'' כולם כולם -כולם!!!!!! דתיים!!!!!!!!!!הסוציאליסטים השמאלנים היו מאורגנים ובכך הצליחו לזייף היסטוריה ולגנוב את המדינה!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • רק אבא שלך הקים את המדינה

      אבי, 08/03/06 16:11

      הדתיים לא היו פה לפני כן. נכון?
      הם לא שירתו בצבא, הם לא היו אלה שהקימו את המושבות, אלה שיצאו מהחומות, הם לא היו אנשי עליה ראשונה ושניה. נכון?
      אם חילוניים היו מקימים מושבות היו לנו מושבות בשם מקדונלדס ולא פתח תקווה, פוקס במקום רחובות.
      למזלנו הדתיים הם שהתחילו את הציונות. והם היום אלו שממשיכים.

      הגב לתגובה זו

    • אין שום עובדות שתואמות את הטענה הזאת

      ככש, 08/03/06 16:17

      פשוט קישקוש. שקר נלוז.

      הגב לתגובה זו

    • על פי אותה לוגיקה - היה צריך לסלק גם את המזרחיים

      ע, 08/03/06 16:18

      הרי הציונים הראשונים היו אשכנזים

      הגב לתגובה זו

    • על פי אותו היגיון - צריך לסלק גם נשים

      ע, 08/03/06 16:19

      ואתיופים.
      ואמריקאים.
      ורוסים

      הגב לתגובה זו

    • חבל על האמירה הפופוליסטית והכוללנית ללא כל כיסוי

      טלי, 08/03/06 16:34

      נעמן השפוי חשוב לי להבהיר שלא כל הדתיים הם מתנחלים. לא כל הדתיים הם ימנים ובטח שלא כל הדתיים הם פאנטים.
      אז למה אתה נופל לבור הזה ומדבר בכוללנות על ציבור זה.
      כמו כן צר לי לאכזב אותך המדינה שייכת לכל יהודי באשר הוא. ללא כל קשר לדת מין וכו'...
      באמת חבל על ההערה המיותרת שלך

      הגב לתגובה זו

    • אני חילוני מתגובה מס' 9 ואומר לך שאתה חלאה

      הרצל, 08/03/06 16:52

      המדינה שייכת לכל אזרחיה גם לדתיים.
      אף אחד אינו דייר משנה לא הדתיים ולא הערבים.
      נכון שהציונות במקורה היא חילונית ולא דתית אבל זה לא אומר שמטרת הציונות היתה להקים מדינה רק לחילוניים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מעריץ את יפעת וחבריה --''תחזקנה ידי כל אחינו המחוננים עפרות ארצינו ''

    אמיתי אברמסון, 08/03/06 15:28

    אם אני לא תועה- לפני כשנה -שנתיים-הותקף אוטובוס בצומת הגבעה הצרפתית ע''י ערבים---ובעלך הגיבורשהיה במרחק 100 מטר רץ לאוטובוס וכשראה אדם חשוד מתרוצץ בפנים האוטובוס חשד שזה מחבל-שלף אקדחו ופרץ פנימה כדי לחסלו -אך מיד כשנכנס -באומץ לב נדיר- הבחין שזה אזרח רגיל ונפנה לטפל בפצועים--הפצוע הקשה ביותר היה הערבי הנהג!!-ובעלך הגיבור פנה לטפל בו ולמרות שהנהג צעק על פציעה בעיניו -הבחין בעלך בעורק קרוע במפשעת הנהג(הערבי) באגרופו חסם את פרץ הדם ובכך הציל את חייו!!!!!-----ראיתי את הסיפור עם תמונה שלך ושלו בעתון מעריב ויחד איתכם אשת הנהג מחבקת אותך ובוכה מאושר על כתפייך כאשר בעלה שוכב במיטה בביקור חולים - -----אני בטוח שכל השמאלנים -המגיבים נגדך- היו בורחים ומשאירים את הפצועים למות!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט

      רועי, 08/03/06 16:28

      חשבת אולי אחד המגיבים השמאלנים
      הוא נכה צה''ל, משום שהגן בגופו על
      יפעת וחבריה.
      חוצפן חסר מצפון!!!

      הגב לתגובה זו

      • לשמאלני המכונה אידיוט--רוב הסיכויים שהפצוע הנכה נפגע מרובים שפושעי

        אוסלו נתנו, 09/03/06 09:09

        הבאתם פושעים מטוניס חימשתם אותם בנשק עשרות אלפי יהודים נהרגו ונפצעו בעזרת התמיכה הבינלאומית -והכספית שהביאו פושעי אוסלו לערבים-------ואתם ממשיכים להאשים את הקורבנות -------- אתה חוצפן חסר מצפון!!!!!!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    ליפעת

    ראובן, 08/03/06 15:28

    זכות המחאה היא זכות לגיטימית אך תלוי איך מביעים אותה.
    את הפכת את הצעירים בעמונה לצד הנפגע והקדוש ומתעלמת כליל מברד האבנים שנחת על השוטרים,הצעקות ''נאצים'' ו''גסטפו'' וההתבצרות על גגות.אפשר אחרת,בהסכמה ושפיות כמו בחברון,אך המתנחלים בחרו באלימות כדי ''למחוק את חרפת גוש קטיף''.
    הקרקע בעמונה היא פלשתינאית פרטית שהופקעה ע''י בריונים שלא בגבולות 67.
    נכון,אפשר היה אחרת ונכון שלא כל השוטרים היו צדיקים גמורים,אך להאשים בטוטאליטריות את אולמרט זה מוגזם.החוק בארץ הינו אזרחי ולא רבני,תבינו כבר.
    עוד משהו-הארץ הזו אינה שלך בלבד.אני נחרד כל אימת שאני שומע מתנחל או קיצוני אחר משתמש כל כך בקלות בשפת האנשים שלפני 60 שנה רצו למחוק אותנו מהעולם במשרפות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קודם הולכים לבית המשפט,אם הוא פוסק נגדך -זרוק בלוקים על החיילים ..

    תורת המתנחלים, 08/03/06 15:21

    הנה דוגמא טובה למתנחלת פושעת . מערערת על שלטון החוק בישראל , מנסה להשחית את צה''ל והמשטרה היחידים שיש לנו. מעולם לא שמעתי שמקיימים את פסיקת בית המשפט רק אם הוא פוסק לטעמי ...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מחאה זה לעמוד עם שלט בצד,לא לאגור בלוקים וברזלים! (ל''ת)

    ירדתם מהפסים, 08/03/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    את אחת הנשים הפאנטיות המסוכנות שיש.נגעלת ממך כל פעם מחדש (ל''ת)

    מתחסדת מסוכנת, 08/03/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מתנחבלים! נמאסתם!!! אתם פושעים עלובים!!!

    די כבר!!, 08/03/06 15:16

    אתם לא מתביישים? יורקים למדינה בפנים, משתוללים ופוגעים, רומסים את החוק ומשתינים על כולנו מגבוה ואח''כ מגלגלים עיניים כשמישהו מעז לעשות משהו בעניין...

    תבינו - ימי שלטון הטרור שלכם עומדים להסתיים - בקרוב יבואו עוד פינויים בעזרת השם והכל יבוא על מקומו בשלום....

    הגב לתגובה זו

    • בפינוי הבא רשע

      ל-14, 09/03/06 22:29

      הרשעים המפנים ישלמו ועוד איך!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תלמידות שלך?את לא מתביישת? איך לא עצרת אותן ? (ל''ת)

    מחנכת ילדות, 08/03/06 15:15

    הגב לתגובה זו

    • תסתום יא דביל!! (ל''ת)

      דודו, 08/03/06 15:31

      הגב לתגובה זו

      • הרסתם דור שלם של נוער דתי ציוני. קודם עם האמונה שה' יעביר את הפינוי (ל''ת)

        ועכשיו עם הנתק, 08/03/06 16:44

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    יפעת-כשמך כן את-חכמה יפה וצודקת!!!

    שלמה נהלוני, 08/03/06 15:12

    השמאל הגזעני והאנטישמי ימשיך לנבוח--ואתם תמשיכו לבנות---אתם בניתם על הר טרשים קרח---שמאלמרט והרבה שמאלנים אחרים התנחלו בבתי ערבים שברחו מבתיהם 19 שנים לפני מלחמת ששת הימים-----את מוסרית וגיבורה יותר מכל הנובחים משמאל----

    הגב לתגובה זו

    • לשלמה

      רונן, 08/03/06 16:10

      נכון,ממש נחמד ומוסרי שימניים פנאטיים ומטורפים רוגמים שוטרים וחיילים ומקללים אותם,כמו הגרועים באויבי ישראל!

      הגב לתגובה זו

      • רונן!!אתה מבייש את שמך--יחסית לפווגרומצ''יקים --ההתנהגות היתה מופתית (ל''ת)

        שלמה, 09/03/06 11:50

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    חצי אשכנזייה חצי פרסייה ?

    אביב החביב, 08/03/06 14:56

    מאיזה מוצא היא ?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דיייי !!! מתנחלים פסיכופטים ! נמאסתם רדו לנו כבר מהוריד ! דרעקעס ! (ל''ת)

    סוניה בורוביץ', 08/03/06 14:36

    הגב לתגובה זו

    • די שמאלנים אנטישמים! נמאסתם. (ל''ת)

      נטשה פגלוביץ', 08/03/06 15:31

      הגב לתגובה זו

      • קראו את סוניה והבינו שפיות מהי עאלק הומניזם (ל''ת)

        מיכל, 09/03/06 11:25

        הגב לתגובה זו

    • את צודקת סוניה ! שם יותר מתאים למתנחלים -מחריבי ישראל !!! (ל''ת)

      יוני, 08/03/06 18:21

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חזרה לכיתה א' זה מה שנחוץ לכם.

    הרצל, 08/03/06 14:24

    עם שאלות כאלה של התלמידות שלך זו הוכחה שהן צריכות חינוך מחדש.

    השיעור הראשון צריך להיות ''אזרחות'' כדי ללמד את הנערות שמדינת ישראל אינה מדינת הלכה אלא מדינה חילונית וחוקיה נקבעים ע''י אזרחיה ולא ע''י אלוקים או רבנים.
    ללמד שאנו עם חופשי לבחור בדרך שבה נרצה ללכת באופן דמוקראטי - עפ''י רצונו של הרוב ולא של המיעוט.
    ללמד שמותר למיעוט למחות בהתאם לחוק וזה לא כולל כניסה לשטח צבאי אסור, וללא בלוקים ולבנים.

    הגב לתגובה זו

    • לא הודיעו למפגינים כי זה שטח צבאי סגור

      שמואל, 08/03/06 15:13

      בשום שלב לא הוכרז שעמונה הייא שטח צבאי סגור. זה רק מעיד על כך שלאולמרט היה אינטרס ברור ליצור מאבק ולאפשר לכל ההמונים להגיע לעמונה ואז לכסח להם תצורה. כי זה מה שהיה.

      הגב לתגובה זו

      • ואם זה לא שטח צבאי אז מותר לזרוק סלעים ולסרב לפנות את הבתים ? (ל''ת)

        פורעי חוק אין, 08/03/06 15:32

        הגב לתגובה זו

      • צודק! עובדה שלא עצרו מי שהסתובב שם (ל''ת)

        אלי, 08/03/06 15:43

        הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד המפגינים לא ידעו זאת כי:

        הרצל, 08/03/06 16:36

        ההנהגה שלהם לא רצתה שידעו ולכן לא הודיעה להם.
        אם אני ידעתי כי שמעתי בחדשות גם ההנהגה שלהם ידעה.

        הגב לתגובה זו

    • עמונה לא הוכרזה כשטח צבאי סגור (ל''ת)

      השהייה במקום, 08/03/06 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    השנאה מהשמאל הפאשיסטי לא יודעת גבולות...

    אבי פ., 08/03/06 14:23

    מדהים עד כמה הימין מבין מה זו דמוקרטיה, והשמאל הארסי מתגלה כפאשיסטי...

    הבתים בעמונה נבנו על קרקע שנרכשה בכסף מלא, אך הערבי שמכר את הקרקע פוחד על חייו. הבג''ץ שהוגש נגד הבתים לא הוגש ע''י מישהו שטוען לקרקע - אלא ע''י שלום עכשיו. איפה בעל הקרקע? השד יודע...

    בכל רחבי יו''ש, יהודים רוכשים קרקעות, אך המינהל האזרחי מסרב לרשום את הרכישות. למה? לך תדע...

    במדינת חוק, כאשר המשטרה מתעלמת מ-37,000 צווי הריסה נגד בניה בלתי-חוקית של ערבים, אך מזרימה אלפי שוטרים להרוס 9 בתים יהודים, חובתנו המוסרית והיהודית היא למחות, ללא אלימות. כאשר מדינת ישראל אינה מאפשרת ליהודים לרכוש קרקע ביו''ש ולבנות בה, חובתנו למחות.

    אין כאן חוק שווה לכולם, ואין כאן צדק - יש אפלייה ברורה כאור יום.

    ===========

    עמדתי בעמונה ליד בית מספר 9 בתוך קבוצה של כמה מבוגרים וילדים, כאשר שני אנשים עמדו עם בניהם בני 10 ו-13, זוג הורים עמדו עם ילדיהם בני 10 ו-12, ועוד זוג עמדו עם ילדים בני 4 ו-8. לא זרקו אבנים, לא חשבו לזרוק אבנים - פשוט למחות בצורה הכי דמוקרטית שאפשר נגד העוול של הריסת בתים יהודים בארץ ישראל. תוך 10 שניות מהופעת השוטרים והפרשים, הם דהרו ישר לתוך הקבוצה שלנו בצורה מכוונת, ורמסו ילדה בת 8. בנס, ב''ה, לא נפגענו קשה.

    עמדו שם אלפי אזרחים לא אלימים, עם קומץ פורעי חוק, והמשטרה ושוטרי היס''מ הארורים פשוט כיסחו במכות רצח ללא הבחנה.

    אני עמדתי בחוץ; אף אחד לא הראה לי צו שטח צבאי סגור, אף אחד לא בא להכניס אותי למאסר על עבירה כלשהי - פשוט התחילו לכסח. אני לא הפרתי חוק - מדינת ישראל היא הפושעת.

    אם עברתי עבירה - תעצרו אותי. אבל ששוטר ירביץ לי כי אני מפגין ללא אלימות? זו לא מדינת חוק - זה שלטון פאשיסטי, ללא ערכים וללא מוסר.

    בשמאל מדברים כאילו אתם הנאורים, אבל בפועל - אתם פאשיסטים. לא זכויות אדם, לא אהבת צדק, אלא פאשיסטים. המדינה מעל לכל - מעל לערכים, מעל למוסר, מעל לצדק - פאשיסטים. לפי כל אמת מידה, ניתן לראות בקלות איפה עמדו הציונים בעמונה, ואיפה עמדו הפושעים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מצוינת! (ל''ת)

      מתן, 08/03/06 15:17

      הגב לתגובה זו

    • אבי תודה על תגובתך האינפורמטיבית (ל''ת)

      והצודקת, שי, 08/03/06 16:10

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      רועי, 08/03/06 17:49

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הצדק ניצח

    ג.מרכז, 08/03/06 14:13

    על מה את בוכה על אדמה לא שלכם שגזלתם על הפרת חוק על ביזוי בית המשפט על האלימות הנוראה כלפי השוטרים והחילים. אני כבר לא מדבר על הערבים שאתם מתנהגים אליהם כאילו הם אוויר בקיצור אתם גזענים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ממשל פושעים-לדרוס כל יהודי ולהפגין סבלנות לרוצחים,על זה יגידו הומני (ל''ת)

    ''נאורות פתיחות'', 08/03/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פעם את בוכה ופעם את צוחקת....

    מוטי, 08/03/06 13:21

    הנה הדוגמא המוחשית ביותר לצביעות של המתנחלים המייבבים.
    לא צריך לזרוק אבנים אבל אנו גאים שמחקנו את חרפת גוש קטיף מצד אחד.
    איזה מסכנים אנחנו, למה הרביצו לנו, למה לא התנהגו אלינו כמו בגוש קטיף מצד שני.
    וכמובן שום מילה על בתים שנבנו שלא כחוק על אדמות פרטיות של ערבים.
    צבועה.

    הגב לתגובה זו

    • פעם מוסרי ופעם צבוע

      איתמר, 08/03/06 14:08

      כשמדובר בקרקעות שנכבשו ב-67 מוטי נורא מוסרי, אבל כשמדובר בקרקעות פרטיות של ערבים!!!!!!!!!!! בת''א, לוד, חיפה, רמלה, יהוד הוא לא פוצה פה ומצפצף....אוי אוי אוי מוטי מה קרה? שכחת את פלוגות המחץ של הפלמ''ח שרצחו ערבים (לא גרשו - רצחו!!) כדי להבריח אותם משכונות ביפו? או שזה לא בלקסיקון המוסרי שלך? למה המוסר הסלקטיבי שלך מתעלם מערביי שיח מוניס שיושבים במדינות המפרץ ומחזיקים את מפתחות הבתים המקוריים שלהם עד היום? אולי בגלל ששולה אלוני ושמעון פרס גרים על הבתים שלהם?

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר בין מחט לתחת?

        מוטי, 08/03/06 15:21

        יפה שאתה קם להגן על הערבים המסכנים.
        אין שום קשר בין מה שקרה פה במלחמת העצמאות לבין פריעת החוק של המתנחלים כיום.
        אם אני אבנה בית על אדמה של מישהו אחר, הבית יהרס מיד ובלי שמיליון פוליטיקאים יבואו לעזור לי ולעשות עיסקאות עם הצבא והממשלה.
        מי שצבוע זה אתה.

        הגב לתגובה זו

        • אז קדימה להרוס את כל הקיבוצים

          איתמר, 08/03/06 19:39

          לא הסברת לי למה המוסר של השמאל נולד רק ב-67 ולא מתחיל ב-48??????

          הגב לתגובה זו

          • אתה ממש קשה הבנה אז נסביר לך לאט לאט

            מוטי, 09/03/06 00:40

            אם לא הצלחת להבין מה כתבתי אז קבל הסבר למתקשים:
            הבעיה שלי (ושל החוק) עם המאחז בעמונה היא לא שזה שטח כבוש.
            הבעיה היא לא שכבשנו את יהודה ושומרון ובנינו שם.
            הבעיה היא שגם ביו''ש יש חוק וגם שם יש בעלי קרקע שהם אבוי אפילו ערבים.
            יש חוק במדינה הזו והוא תקף (לפעמים) אפילו למתנחלים.
            אם אתה חושב שתל אביב או כפר שמריהו הם בלתי חוקיים אז תלך לבית המשפט.
            קפיש?

            הגב לתגובה זו

            • הבנתי מצויין

              איתמר, 09/03/06 15:56

              מה שאני לא מבין זה את הסלקטיביות שבה אתה מפרש את החוק

              הגב לתגובה זו

    • לא קראת את הכתבה

      tאריאל, 08/03/06 14:26

      מה שיפעת כותבת זה שהיא מסכימה עם זה שמבחינה חוקית היתה בעייה בבנית הבתים, אבל זה לא מצדיק, בשום אופן, את האלימות והתרת הרסן של המשטרה. וכדי לך להסתכל קצת על תמונות.

      הגב לתגובה זו

      • מי לא מבין מה היא כתבה?

        מוטי, 08/03/06 15:17

        תביא לי ציטוט שבו היא מסכימה שיש בעיה חוקית בבניית הבתים.
        והאלימות לא באה בעקבות הבעיה החוקית של הבתים אלא בעקבות ההתנהגות האלימה של חבריה המנומסים.

        הגב לתגובה זו

        • זה לא חבריה המנומסים

          אלו תלמידותיה, 08/03/06 16:40

          ומאחר שמדובר באולפנה דתית, היא כנראה לימדה אותן את סיפור דויד וגולית. מה שאומר שהנערות יודעות שאבן הורגת. מה שאומר שהנערות ביצעו נסיון לרצח, ושהמחנכת שלהן גאה בכך.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    זעקת הקוזק הנגזל

    מנשה, 08/03/06 13:07

    בואו לא נשכח, היכן הכל התחיל. החטא הקדמון הוא גזל קרקעות של ערבים תמימים, שחיים באיזור.
    אין לכם על מה להלין כאשר כך אתם מתנהגים...

    הגב לתגובה זו

    • הטענה שלך מעולם לא הוכחה

      איתמר, 08/03/06 14:01

      בית המשפט לא הכריע בעניין מעמד קרקעות עמונה אבל צווי ההריסה הוצאו לאחר שמועצת יש''ע נכשלה בהבאת המסמכים המעידים על קניית האדמות.
      ואפרופו גזל אדמות...בפעם הבאה תבדוק טוב ותמצא ש-99 אחוז מהאדמות שעליהן יושבות ההתנחלויות הן אדמות מדינה ולא אדמות פרטיות..מה שאין כן לגבי רוב הקיבוצים, צפון ת''א חיפה ולוד שרצחו ערבים כדי לגזול את אדמתם. זה שהמוסר של השמאל נולד ב-67 ולא ב-48 לא אומר שאנחנו צריכים לשתוק ולא להגיד את האמת עליכם

      הגב לתגובה זו

      • הוכחה משפטית. תשאל את מזוז.

        די לשקרי, 08/03/06 15:30

        הוכח כמה וכמה פעמים.
        ''נכשלה בהבאת המסמכים המעידים על קניית האדמות'' = האדמות לא בבעלותם.
        גם אני ''נכשלתי בהבאת מסמכים'' שאדמות כפר שמריהו שייכות לי. אז מותר לי לבנות שם?

        הגב לתגובה זו

        • לפי החוק הקרקע היא אדמת מדינה-שלטון הכיבוש הירדני מעל ברישומה (ל''ת)

          משפטן, 08/03/06 15:53

          הגב לתגובה זו

          • למי להאמין.לך או למזוז? (ל''ת)

            משפטן עאלק, 08/03/06 16:49

            הגב לתגובה זו

            • וגם מזוז ידע שאני צודק--רק פוליטיקה בינלאומית שיחקה כאן על גבינו (ל''ת)

              האמן לי, 09/03/06 10:31

              הגב לתגובה זו

        • קצת קשה להביא מסמכים - כשהפלסטינים רצחו את המתווך (ל''ת)

          g, 08/03/06 16:21

          הגב לתגובה זו

        • על בתי יהודים שומרת מזוזה-על בתי שמאלמרט שומר מזוז (ל''ת)

          י.א.-עפרה, 09/03/06 11:57

          הגב לתגובה זו

    • אדמה גזולה בירושלים ובחיפה

      אפרים, 08/03/06 14:29

      הבתים בעמונה הוקמו על הר תרשים קרח. הערבי שעליו רשומה הקרקע מעולם לא תבע אותה, כנראה שהוא ככל לא יודע שהיא שלו. אדמה גזולה זה מי שגר בביתי ערבים שגורשו ב48 בטלביה, בחיפה, בשח מונס.

      הגב לתגובה זו

      • האדמות שאתה מדבר עליהן הן ''אדמות נפקדים''

        די לבורות!!, 08/03/06 15:32

        בשונה מהאדמות בעמונה, שלהן יש בעלים מוכחים וקיימים.
        אולי כדאי לקרוא קצת לפני שמגיבים.
        די כבר לשקר ולהכפיש!!!
        תכירו כבר באמת!!!

        הגב לתגובה זו

        • ולמה הם אדמות נפקדים?

          איתמר, 08/03/06 19:40

          אולי כי מישהו דאג שהבעלים יהיו נפקדים???? רמז: קוראים לו בן גוריון

          הגב לתגובה זו

          • כרגיל, אתם נלחמים את מלחמות האתמול

            ימין=אנכרוניזם?, 08/03/06 19:50

            יש לנו מדינה.
            שובו אליה.

            הגב לתגובה זו

  • 3.

    כמה שאלות?

    שמאלני, 08/03/06 12:58

    האם תוזמנה הנערות בעופרה שנעדרו מהלימודים לצורך מאבק פוליטי לבירור והענשה?
    האם יפסיק משרד החינוך את ההקצבות לאולפנה שמאפשרות לתלמידותיהן להעדר?
    וליפעת המסכנה, כמי ששמחה על הפעלת כוח, מה לך כי תליני כי נתקלת בכוח?
    ומדוע בכלל את מקימה ישוב חדש בשטחים, את יודעת שאני מתנגד לזה, אכפת לך שאת יוצרת קרע בעם הרי אחדות העם אצלכם נישאת גבוהה גבוהה, אז מדוע שארחם עליך כשיגיע הזמן לפנותך?

    הגב לתגובה זו

    • ביום שבו ישלחו את צעירי הנוער העבוד והלומד

      איתמר, 08/03/06 14:04

      להענש על הפגנות נגד חרדים

      הגב לתגובה זו

      • אבל הם מפגינים בשבת..... (ל''ת)

        נוער נוער, 08/03/06 15:27

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    המדינה היא של אהרון ברק וחבר מרעיו

    משה, 08/03/06 12:33

    רק כשאנחנו החרדים עשינו הפגנה נגדו [כשאנו הרגשנו את האלות על ראשנו] אתם הלאומים ברברתם נגדנו. אז פתחו לכם את הראש באלות ועכשיו גם אתם מבינים

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לכתוב במעריב במקום ללכת לכלא?

    למה?, 08/03/06 11:49

    אם הרסו לגברת נכבדה את הבית, אז זה היה בית לא חוקי. אז למה לא מעמידים אותה למשפט?

    הגב לתגובה זו

    • הבית נבנה ע''י חברה והיא קנתה אותו- אבל זה לא משנה

      איתמר, 08/03/06 14:03

      מה שמשנה הוא שהמוסר הסלקטיבי שלך ששולח כ''כ מהר את גב' ארליך לכלא לא מגלה את אותה נחישות לגבי אולמרט והפרעות הבנייה של ערבים בלוד או בדויים בנגב.
      בקיצור ידידי אתה פה הצבוע!

      הגב לתגובה זו

      • איזה חברה? הקרקע בבעלות ערבית!!! (ל''ת)

        די לשקרים, 08/03/06 15:26

        הגב לתגובה זו

        • לא נכון! הקרקע נרכשה כדין. תבדוק! (ל''ת)

          אורן, 08/03/06 15:45

          הגב לתגובה זו

          • לצערך היועץ המשפטי טוען שלא נקנו שום אדמות כחוק (ל''ת)

            חייך אכלת אותה, 08/03/06 16:45

            הגב לתגובה זו

            • לא בדקת-אתה שמאלני שקרן-וגם היועץ המשפטי לא טען על בעלות (ל''ת)

              אתה שקרו, 09/03/06 10:29

              הגב לתגובה זו

          • בדקתי. הטענה שלך נכשלה בבית המשפט. (ל''ת)

            תלמדו להפסיד, 08/03/06 16:47

            הגב לתגובה זו

      • מגלה ועוד איך את אותה נחישות

        שוב מספר 1, 08/03/06 16:35

        לדעתי, כל מי שבונה בית לא חוקי, צריך לעמוד לדין ולהענש בהתאם, ללא הבדל דת גזע ומין. כל בניה בלתי חוקית צריכה ליהרס. ומבחינתי אפשר ורצוי להתחיל עם סי-אנד-סאן.
        זה מספיק ברור וקוהרנטי בשבילך, איתמר?

        הגב לתגובה זו

        • על בתי יהודים שומרת מזוזה---על בתי שמאלמרט שומר מזוז (ל''ת)

          י.א., 09/03/06 11:55

          הגב לתגובה זו

    • כשהמדינה בונה בית (תקציבים ממשרד השיכון וכ'ו

      למה, 08/03/06 14:25

      אז למה להעמיד לדין את מי ששילם בכספו?

      הגב לתגובה זו

    • פינוי בתים לא חוקים של בדואים תחילה!

      יהודי, 10/03/06 00:36

      אחרי שיפנו את הבתים של הבדואים שממקומים בכל הנגב ואי אפשר לסוע שם בלי לראות מקום ללא מאחז בלתי חוקי בדואי נוכל להתחיל לדבר על מאחזים של יהודים!

      הגב לתגובה זו