• 91.

    שקר וחוצפה

    צ, 07/08/06 18:30

    לטובת הגולשים שנכנסים לכאן מהקישורית שבכתבה על האחות השכולה -
    חוצפה מצד האתר שהגולשים מופנים דווקא לידיעה שנותנת את הגרסה השקרית של המשטרה, שוועדת החקירה הפריכה מזמן.
    כולנו ראינו את תמונות השוטרים המכסחים באלות ילדים שישבו בתוך הבתים ולא היו יכולים לעשות דבר. מכים ומכים, מפצחים ומרסקים, גם כשהילדים מתחננים על נפשם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק מאד

      יונתן מרמת אביב, 07/08/06 23:31

      אתה לא צריך להתעצבן אלא לשמוח שכל התחזיות שלכם התממשו המדינה הרעה הזאת בדרך לאבדון וכליון וכל מי שימהר לעזוב אותה יבורך

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    למה לא מפנים עוד 100 אלף שיש מביתי משפט

    טל, 15/03/06 13:46

    היכן כל צווי הריסה

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    you liar, why did you ram batons into the innocent girls, why did

    throw them out, 12/03/06 14:21

    chara alecha. You will still eat it.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    HaRebbi miSatmar was right after all Medina LehashmaDat (ל''ת)

    neshamot, 12/03/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    RUBBISH. You yet have to answer, why innocent bystanders, stampedin

    on the fallen, 12/03/06 13:56

    children, kicking ribs with horses, busting testicles, uteri, legs arms. Your brutal Kalgassim. liars. Who do you think believes your damm lies, yuo big tipesh. it holds no water, the video evidence proves otherwise. Why the excessive force. Huh? You are only digging your graves deeper.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    עכשייו נפל לי האסימון-הצבא טמן לנו בור עמוק .

    מוני-יסמ''ניק, 09/03/06 16:09

    הצבא ידע בדיוק מה הולך להיות בעמונה ולכן כריבון במקום שלח את המשטרה לחזית ועשה רוורס הרבה הרבה רוורס , נעלם מהשטח ונתן לשוטרים לאכול את החרא .
    אין סינון בשטח
    אין סגירות

    דרך אגב גם בגוש קטיף הצבא עשה לנו את אותו תרגיל מסריח
    איפה שהיה צפי אלים הצבא פשוט נעלם שלח את השוטרים .
    איפה שיש דמעות , חיבוקים , תקשורת מוכנה לפריים של הדימעה של החיבוק של המפונה עם הקצין תכול עיניים מהחטיבה ''הכחולה'' שם זה הצבא.
    איפה שאין את זה אז השחורים של מג''ב משטרה .
    בושה וחרפה איך שהצבא מתעלל במשטרה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עומרי בחר את קראדי את חלוץ ואת מזוז

    שמחה, 09/03/06 16:08

    וזה מה שיש לנו בשטח תוהו ובוהו.
    אנשים לא אמינים ואני לא מתבישת להגיד שהם מושח,תיים כי הם עושים מה טוב לעצמם ואיך לקדם את עצמם. זאות הבחירה של עומרי שרון כך אנחנו נראים באמת איך הם לא מתבישים לספר לעם את כל השקרים שלהם.כל העולם ראה את האלות ואת האכזרות שלהם יש אלוהים והוא ימשיך לשלם לכל אחד מהם!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    עדות של עד ראיה -

    חלק ב', 09/03/06 12:24

    או אולי מפני שאחד, מבוגר מהם , צעק כמעט בהתמוטטות עצבים: ''הייתי סגן אלוף ונפצעתי בקרב, הרגע חלף פה על ידכם בן משפחתי צעיר נושא אלונקה שאחיו סמג''ד צנחנים, השני סמג''ד שריון והאח השלישי ב''דובדבן''-כולם בני עפרה. כל בני הדודים שבאו מרחוק לתמוך, כמעט כולם חטפו מכות, כולל מי שניסתה לצלם את האלימות. איך אחרי כל זה אתם לא מתביישים לנכס לעצמכם את הביטחון ולדבר בשמו?!''

    גילוי נאות: המבוגר הצועק היה הח''מ ואשתי היא הדודה של ''המשפחה הלוחמת''.
    כדאי שלא תמשיך בקו זה, אהוד.

    בעוד ילדיך נמצאים בחו''ל ביחד עם עוד ילדים של חלק גדול מראשי
    ''קדימה'' והשמאל,
    הלילה נפצע האח השלישי מהמשפחה הלוחמת בעפרה בקרב לילי בשכם נגד מפקד הג'יהד.

    אברהם הוא החייל ההומאני שעליו כתבו היום :
    ''בשלב מסוים יצאה אשתו של המחבל מהבית עם שלושת הילדים. אחד הלוחמים, לוחם דובדבן בא לעזור לה לצאת. בשלב הזה פתח רדאד באש מתוך הבית, כשאשתו בכניסה. מהירי נפגע הלוחם, שחטף כדור בחזה ונפצע באורח בינוני.''

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    עדות של עד ראיה -

    חלק א', 09/03/06 12:19

    האח פינה פצועים בעמונה-האח השני נפצע אמש- בקרב בשכם
    מאיר אינדור

    ב''ה,‏יום שלישי ט' שבט תשס''ו

    לאהוד אולמרט, מכתב פומבי

    יען איני יודע כמוך להעמיד פני אוהב ולחרחר מלחמה, לא אעמיד פנים ולא אברכך לשלום.

    לא רק שתקפתם את ילדינו בברוטאליות (ועל כך נבוא חשבון, אהוד) אלא שגם ייצרתם קו הסברה של ''הקוזק הנגזל''. עוד יתברר בועדת חקירה שתקום מי הנגזל ומי התוקף.

    מכתבי בא לדון על התוספת הנבזית שהוספת לקמפיין ההסברה שלכם, שרק אדם כמוך שלא היה ביחידות קרביות ובילה את רוב שרותו בגל''צ ואת רוב חייו במשרדי עורכי דין ומסדרונות חשוכים של הפוליטיקה, יכול לייצרו.

    ''איך המתנחלים מעיזים לתקוף את אלה שבאים להגן עליהם''?-זהו הקו המסית החדש מבית מדרשך.

    מה שחמור שאנשי הספינים שלך הצליחו לגרור את קציניך –שפוטיך שמונו על ידי חוות עמרי שרון, דן חלוץ קראדי וחבורת הקצינים המצטופפת סביבכם.

    כשהם שהגיעו לעמונה לבדוק את ''הישגיהם ''בתום הקרב'' מחייכים ו''מסתחבקים'' אלו עם אלו בצ'פחות גדולות וחיוכים רחבים, בעוד הצעירים ''המתנחלים'' נושאים פצועיהם על אלונקות, החלו הקצינים בראיונות נצחון עם העתונאים, עם התבטאויות דומות לשלך, מפיהם.

    לא כדאי,אהוד, עם הקו הזה. באמת לא כדאי.

    היית צריך לשמוע את הצעקות- זעקות השבר של מספר מתנחלים (לצורך העניין כולנו ''מתנחלים'') שנשארו במקום והקשיבו בסתר. בעלבון וחרון התפרצו:'' אתם מגינים עלינו?! אתם לא מתביישים?

    האחים שלנו במיטב היחידות, אנחנו בעצמנו שרתנו ופיקדנו ואתם משקרים,גם בזה?!''

    אז, הם הזכירו אותך ואת השיטות של הספינאים של קדימה.

    הקצינים חדלו. או מפני שהופתעו מהמקשיבים או מפני ששמעו שאחד הצועקים בוגר סיירת מטכ''ל, השני בוגר ''מגלן'', וזיהו את השלישי, אל''מ במיל. ששיכל בן ואת הרביעית, שיכלה את אחיה מטרור באזור מהרובים שניתנו על ידי שותפיך למפלגה לרוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שקרן. שיתפטר כי הוא ראש הקוזקים ולא ראש המשטרה

    לאית, 08/03/06 22:04

    הוא צריך לשאת באחריות למה שקרה בעמונה. בזמנו סוסים רמסו אנשים - הוא אשם. הדג מסריח מהראש.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חמש שאלות לרמטכ''ל

    שואל, 08/03/06 19:33

    א. למה הצבא צריך לטפל בעבירות בניה?
    ב. האם הרמטכ''ל הוא מהנדס? מניין הוא יודע אם ההצעה להעתקה היא אפשרית או לא?
    ג. איך זה שהרמטכ''ל ''ידע מראש'' את התוצאות ומפקד האוגדה לא?
    ד. איך זה שאלוף הפיקוד לא נכח בארוע, ביחוד שהרמטכ''ל ידע, לדבריו, שתהיה ''מלחמה''?
    ה. האם הרמטכ''ל לא חושב שחלק מחוסנה הבטחוני של ישראל הוא גם חוסנה החברתי?

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''האלות האמצעי האחרון'' - קודם השתמשו בפרשים (ל''ת)

    אזרח, 08/03/06 19:27

    הגב לתגובה זו

    • ROFL (ל''ת)

      TZODEK, 12/03/06 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    קראדי מותר לשקר לועדת חקירה ? (ל''ת)

    יואל, 08/03/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הפושע קראדי ממשיך לשקר מה אנחנו לא ראינו בטלויזיה ??? (ל''ת)

    רפי, 08/03/06 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    היש מישהו שמאמין לקראדי (כולל הוא עצמו)? האם איש המשקר במצח נחושה

    כבשה עצבנית, 08/03/06 16:34

    לוועדת חקירה של הכנסת יכול להמשיך ולכהן בתפקידו? זה בכלל לא עניין שבין ימין לשמאל או בין תומכי ההתנתקות לבימתנגדיה. הרי על הרבה פחות מזה היו מעמידים לדין כל חייל או שוטר בודד המבלף כך את הממונים עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כן, אתם הותקפתם בטילים, חגורות של שאהידים

    Avi Ecuador, 08/03/06 16:18

    קאסמים...
    בגלל זה אתם לא נותנים להם מדינה ופרסים.
    אולי ''חסר להם ללמוד'' חס וחלילה שגם הם יהיו זכאים לפחות לכבוד.
    שקרנים שהופכים עם לקניבלים ששונאים את עצמם.
    תתבישו לכם!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שקרי קראדי וחלוץ מזכירים את אלו של הקצינים הגרמנים בנירנברג (ל''ת)

    רק ממלאי פקודות, 08/03/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המפקח קלוז'ו, גם תורך יגיע.

    יש דין, 08/03/06 15:08

    מי שנתן את ההוראות להכות ולחבול בזקנים נשים וטף ואחר כך עוד מחפה על פושעי המשטרה נחשב כאילו הוא בעצמו השתתף בהלקאות. אתה יודע שבסופו של דבר תתנו את הדין. אם שרים, יושבי ראש ומנכ''לים ישבו ויושבים בבית הסוהר (שגב, שפיגל ידלין) זה בהחלט עלול לקרות גם למפכ''לים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    רמט''כל מושחת מינוי של עומרי שרון (ל''ת)

    פרופ' יעל מורן, 08/03/06 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    השוטרים לא ענדו תגי זיהוי - הפעלת כח במצב זה היא אלימות.

    ישעיהו, 08/03/06 14:54

    האפשרות של שוטרים להשתמש בכח מופרז ללא חשש שיועמדו לדין כיוון שאינם מזוהים הופכת אותם לכח אלים נקודה.

    מי שלשם אכיפת החוק עובר על החוק פוגם בסמכות החוקית מכוחה הוא פועל.
    פושים אלו יש להעמיד לדין ולפטר לאלתר את מפעיליהם העבריינים.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    איך משטרת אולמרט מסוגלת לשקר כך בפנים (ל''ת)

    יש ממי ללמוד, 08/03/06 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חרא עליך קראדי. (ל''ת)

    ניסו שחם, 08/03/06 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מסתבר שאין בעיה לשקר בועדה הרי הם לא היו שם (ל''ת)

    ידידיה, 08/03/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    קדימה לאלימות, קדימה לשקרים, קדימה לזבל. (ל''ת)

    מאיה, 08/03/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הייתי נותן לכם..............

    תל אביבי, 08/03/06 14:21

    לאחר שהוסתו ע''י מועצת ישע עלי לאמר לכם לו הייתי מקבל אבן הייתי קורע לו את היד שזרקה מהמקום ללא שום אפשרות חיבור מחדש.
    להעמיד לדין על מרידה את כל מועת ישע, איתם אלדד וכל החבורה ללא אפשרות חנינה. ככתוב בתורה ,אותה תורה שהם עשו ממנה קלסתר לצרכים פוליטיים.

    הגב לתגובה זו

    • תרד לחו''ל עם כול החברים שלך (ל''ת)

      יהודי, 08/03/06 22:36

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    למה המפכ''ל מתנצל-המתנחלים התפרעו וצריך היה לטפל בהם (ל''ת)

    eric, 08/03/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אבדתי את האמון במוסדות המדינה

    דב שחור, 08/03/06 14:19

    ראיתי את המחזות בעמונה בשידור ישיר ללא עריכה. המחזות היו מזעזעים. האכזריות של השוטרים לא קרתה לפתע. השוטרים פעלו באותה צורה אחידה של ניפוץ גולגלות על פי תדריכים מוקדמים שניתנו להם, על דעת
    הרמטכ''ל והמפכ''ל ובאישור השרים הממונים ומ''מ ראש הממשלה.
    התקשורת התגייסה והסיתה. הפוליטיקאים השתלחו והתירו את דמם של המתנחלים. אפילו עיון בתגובות הקוראים כאן מגלה מה נוראה ההסתה. יש גולשים שמציעים להוציא להורג ילדי מתנחלים ביריה.
    האם אין הדברים מזעזעים ???
    המטרה היתה ללמד את המתנחלים לקח שלא ישכח לעולם. המטרה היתה לשבור את רצון ההתנגדות של המתנחלים לכל ניסיון פינוי עתידי. זה היה אמור להיות מקרה-מבחן.
    כמה נורא שגם היועץ המשפטי מזוז וגם שופטים מסויימים בבג''ץ הידועים בשנאתם למתנחלים - נתנו יד לפני המעשה, בעת ההתרחשות, וגם עכשיו בשלב החקירה. הגיבוי למעשים האכזריים הובטח מראש. אנו רואים איך השרים מופז ועזרא ולצידם הרמטכ''ל חלוץ והמפכ''ל קראדי- איך כולם מזלזלים בועדת חקירה חוקית מטעם כנסת ישראל. הם יודעים שיש להם שותפים לפשע במקומות הנכונים
    והם אינם חוששים להתגדרות בחברי הוועדה. אני אבדתי את האמון במדינתי מדינת ישראל. אין בה משפט אלא משפח , אין בה צדק אלא רשע.

    אוי לנו שהגענו למצב הזה. אוי לשפל המוסרי הנורא. זו כבר לא בעיה של המתנחלים בלבד. זו כבר בעיה של כלל אזרחי המדינה הישרים.

    יתכן וזה הזמן להגיש תלונות בחו''ל, באו''ם, בארה''ב, בבריטניה, ובבית הדין לפשעי מלחמה נגד האחראים
    לפוגרום הנורא הזה.

    מבצעי הפשעים ושולחיהם חייבים לתת את הדין. הדם השפוך לא יכופר
    אם לא יענשו בכל חומר הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פושעים במדים (ל''ת)

    נתי, 08/03/06 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גם אני השתמשתי עם אלת ביזבול רק אחרי שהותקפתי מילולית. (ל''ת)

    אלפרון, 08/03/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כשרואים ושומעים את תרוצי המפכ''ל אין להתפא על שאר הפושעים. (ל''ת)

    יקי, 08/03/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא צריך להיות בלש,. רואים כיצד הפרשים מסתערים והאבנים נזרקות אח''כ. (ל''ת)

    יעל, 08/03/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מושחת!!!!! את החוליגנים שלך ראינו כולנו בטלוויזיה למרות הפרשנויות

    חדרה, 08/03/06 14:10

    המייפייפות.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה אתם לא אומרים את האמת שזה היה הוראה מהיועצים של שמאלמרט (ל''ת)

    קדימה מושחתים, 08/03/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא עשיתי כלום וחטפתי מכות רצח בשוטרים!!! (ל''ת)

    חייל משוחרר, 08/03/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    המניעים האידאולוגים מבית מדרשו של ניסו שחם (חרא עליהם, שישרפו) (ל''ת)

    רות, 08/03/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שרון ואולמרט הפכו את צהל והמשטרה לפורעים וקלגסים (ל''ת)

    צהל ומשטרה, 08/03/06 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מנפץ הגולגלות.פתחת לי את הראש , תודה (ל''ת)

    משה, 08/03/06 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה הכל הורמונים, אני ממליצה לוועדה על סירוס כימי לקראדי והיס''מ (ל''ת)

    מיכל, 08/03/06 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כמו שתכננו אתהגרוש, יהיה בסדר כך הוא הניח שיהיה בסדר. (ל''ת)

    אורי, 08/03/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כמה אפשר לשקר?! (ל''ת)

    שונאת חצילים, 08/03/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חבל על הזמן. עבריינים אלימים, פעם הבאה יחטפו יותר. (ל''ת)

    חמורבי, 08/03/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כמה שמאלנים שטופי מוח יש כאן

    דן אציל, 08/03/06 13:41

    כיף להיות בצד של התקשורת-מרגישים חכמים ככה,אה?כל פלוץ מטומטם שאתם מגבבים (בשיטת החיקוי) מוגבר פי מאה אלף ע''י התקשורת-ואז בכל יש אישור לדברים הגאוניים שאמרתם.

    לקראדי מתאים לדעתי להיות מוכר בבאסטה ולא מפכ''ל-כנ''ל לפקודו תת ניצב ניסו שחם שהינו מועמד כמעט ודאי לקידום לניצב.

    והמשטרה -אף פעם לא מותקפת קודם,את האלימות של השוטרים כולם מכירים.אגב,קצין הפרשים-פרי הבכיין ,שבר יחד עם חבריו את הרגל לאל''מ (מיל') שהיה נוכח בעמונה והפגין נגד הקריעה-אותו אל''מ היה בעברו סגן מפקד סיירת מטכ''ל-כדאי לכם לקרוא זאת באתר ''מנהיגות יהודית''.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ועידת חקירה

    צעצוע, 08/03/06 13:40

    אם
    מישהו מכם האמין שזו חהיה חקירה אוביאקטיבית..אז יש לי שם בשבילכם...פתי..דרך אגב לזה שכנה את המפגינים ..מלוכלכים...בבקשה היסתקל בראי ותיראה לא רק זבל גם טינופת

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הרמטכ''ל סותר את עזרא.

    תעזרו לי להחליט, 08/03/06 13:38

    עזרא טען שהמתנחלים חסמו את הדרכים, ולכן החיילים והשוטרים הגיעו ברגל ואילו הרמטכ''ל טוען שזה תוכנן מראש שילכו ברגל.
    מעניין למי להאמין???

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קראדי משקר, השוטרים היכו באלות ללא צורך (ל''ת)

    יש עדוןת מצולמת, 08/03/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה שמשנה זה שבעמונה סירבו פקודה !!! (ל''ת)

    יהודית, 08/03/06 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    גם הקראדי הזה הוא מינוי של עמרי שרון? (ל''ת)

    חרפה, 08/03/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ראש מנופץ? לא היה ולא נברא. (ל''ת)

    מכחישי עמונה, 08/03/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ''מכות הדדיות''?שלום כיתה א'! (ל''ת)

    מיטל, 08/03/06 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רציתי כמה מנדטים אז הרבצנו קצת, מה קרה? (ל''ת)

    אהוד אולמרט, 08/03/06 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    דן חלוץ תחזור למקום ממנו באת!היי בוגי בוגי היי בוגי בוגי... (ל''ת)

    מישהי, 08/03/06 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בהכאת החיילים הוא בטוח ובהכאת המתנחלים לא?בעיות בראיה? (ל''ת)

    מיכל, 08/03/06 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חלוץ הגיע לאן שהגיע דרך שחיתות מה כבר אפשר לצפות ממנו?... (ל''ת)

    רק מניח שהכו..., 08/03/06 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חלוץ יודע שהוא משקר וזה מה שמדאיג..

    מאי יוסקוביץ, 08/03/06 13:25

    האיש יודע גם יודע שהוא משקר. לא מדובר באדם שקורא עתונים או מקבל אינפורמציה מהכתב בגרוש-נוסבוים (ערוץ 2) . מדובר במי שמקבל דוחות פנימיים. אז או שמשקרים אותו או שהוא שקרן סידרתי.
    הנסיון שלו לגרור את מה שהיה או לא היה (ולא היה) לייד חסימות ולנצל את חוסר המידע של הציבור לגבי מוקדם ומאוחר ולגבי ההבדלים הגיאוגרפיים-פשוט מקומם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    היום ברור יותר מתמיד: רק אולמרט מסוגל להתמודד עם הפורעים (ל''ת)

    ליכודניק לשעבר, 08/03/06 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני מתבייש ליהות חייל צה''ל (ל''ת)

    חייל, 08/03/06 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אולמרט זה גדול עליך!!!

    שוקי, 08/03/06 13:15

    לא מתאים...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הורסים את צה''ל על מזבח הבחירות של ביבי ושייטיינץ

    שכחו שצה'' קדוש, 08/03/06 13:10

    הליכוד ישלם על הוועדה הזו שהם הקימו . ליכודניק אמיתי אוהב את צה'' ולא מקבל תמונות של חיילים חוטפים אבנים

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הרמטכל בא בלי עובדות ,ולא עשה תחקיר אחרי הפנוי

    בר כוכבה, 08/03/06 13:06

    כל מה שהוא אמר עד עכשיו זה היחס שלו האישי כלפי המפגנים ,מבלי להתיחס לעובדה שילדים שזרקו שקיות מים וחול הוכו בצורה ברוטאלית שלא תאמן ,וחלקם לא זרקו או אפילו גילו איזה שהיא התנגדות .
    השוטרים רוצים ללמד את המפגינים לקח אסור להפגין זה המסר ומי שמפגין סופו שגם יחטוף וגם יואשם ,
    צודקים כל מי שירד על חלוץ בהטבטאות שלו על הקליק בזנב המטוס ,כנראה שהם צדקו אסור היה לתת לו להיות רמטכ''ל אחרי זה .וזה התוצאה רמיסה של הזכות להתנגד גם פסיבית

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אתה מינוי של החונטה 28 למרץ אני מעריך שגם לך לא יאריכו את הרמטכלות (ל''ת)

    רפאל, 08/03/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המתנחלים שהיו שם התנהגו כחיות פרא (ל''ת)

    gal, 08/03/06 13:02

    הגב לתגובה זו

    • תביא הוכחות כי בינתיים יש ההפך (ל''ת)

      א., 08/03/06 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הקמפיין של אולמרט עלה לנו 6 מ' ש''ח 250 פצועים וקרע בעם. (ל''ת)

    רק לא אולמרט, 08/03/06 12:55

    הגב לתגובה זו

    • ''קרע בעם''? רק עכשו?

      לחסל את השמאל., 08/03/06 14:40

      השמאל, ימח שמו וזכרו, כבר מזמן נקרע מן העם, ובכל זאת שולט בו ורודה בו ומחריב אותו ואת ארצו.
      לא נשכח ולא נסלח!

      הגב לתגובה זו

      • לזה שקורא לחסל את השמאל

        גליה, 11/03/06 21:13

        עוד מעט יהיו בחירות, ואם המחנה שלך הוא באמת ''העם'', נא לבוא ולהוכיח שאתם הרוב. בינתיים, עם כל הכבוד, אתם המיעוט אז תפסיק לקלל. ואם אתה לא רוצה לשכוח, זכותך. גם לנו קשה לסלוח ולשכוח את התמונות שבהן ''הטהורים בעם'' מרימים ידיים וזורקים אבנים על חיילים ושוטרים.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    == כדאי לכולם לקרוא את העדות הזו !

    יואב, 08/03/06 12:49

    של יזהר קטיף, המספר מה היה שם:

    http://www.likudnik.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=133011

    הגב לתגובה זו

    • לקרא זה טוב. בואו נתחיל בסדר כרונולוגי,

      אפרת רגב, 08/03/06 14:37

      או, לחלופין, לפי היקף פגיעות:

      http://www.shovrimshtika.org/index_he.asp

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מדינה פושעת עם משטרת עבריינים!

    אבי פ., 08/03/06 12:46

    במדינת חוק, כאשר המשטרה מתעלמת מ-37,000 צווי הריסה נגד בניה בלתי-חוקית של ערבים, אך מזרימה אלפי שוטרים להרוס 9 בתים יהודים, חובתנו המוסרית והיהודית היא למחות, ללא אלימות. כאשר מדינת ישראל אינה מאפשרת ליהודים לרכוש קרקע ביו''ש ולבנות בה, חובתנו למחות.

    עמדתי בעמונה ליד בית מספר 9 בתוך קבוצה של כמה מבוגרים וילדים, כאשר שני אנשים עמדו עם בניהם בני 10 ו-13, זוג הורים עמדו עם ילדיהם בני 10 ו-12, ועוד זוג עמדו עם ילדים בני 4 ו-8. לא זרקו אבנים, לא חשבו לזרוק אבנים - פשוט למחות בצורה הכי דמוקרטית שאפשר נגד העוול של הריסת בתים יהודים בארץ ישראל.

    רוצים לספר לי על האלימות שהיתה שם? אתם שקרנים! תוך 10 שניות מהופעת השוטרים והפרשים, הם דהרו ישר לתוך הקבוצה שלנו בצורה מכוונת, ורמסו ילדה בת 8. בנס, ב''ה, לא נפגענו קשה.

    עמדו שם אלפי אזרחים לא אלימים, עם קומץ פורעי חוק, והמשטרה ושוטרי היס''מ הארורים פשוט כיסחו במכות רצח ללא הבחנה.

    אני עמדתי בחוץ; אף אחד לא הראה לי צו שטח צבאי סגור, אף אחד לא בא להכניס אותי למאסר על עבירה כלשהי - פשוט התחילו לכסח. אני לא הפרתי חוק - מדינת ישראל היא הפושעת.

    אם עברתי עבירה - תעצרו אותי. אבל ששוטר ירביץ לי כי אני מפגין ללא אלימות? זו לא מדינת חוק - זה שלטון פאשיסטי, ללא ערכים וללא מוסר.

    תתביישו!

    הגב לתגובה זו

    • חברת האידיאולוגיה העבריינית

      אפרת רגב, 08/03/06 14:33

      1. אתה מתחיל בהסטת הדיון אל הריסות בניה בלתי חוקית של ערבים. זו אינה הנקודה כאן, ובכל זאת - יש להרוס בניה לא חוקית של כולם. לעומת זאת, יש גם לתת אישורי בניה בקריטריונים שווים לכולם. המצב הנכחי, למרבה הצער, נח לממשלה (שמעדיפה בניה לא חוקית באיזורים המצומצמים של הערבים), לערבים (שיכולים, בתוך השטח שלהם, לבנות בניה פרועה ולא חוקית), ולך (שיכול להמשיך להתפלש בתוך מיץ הצביעות).
      2. אתה מתאר קבוצת ילדים והוריהם שלא חשבו לזרוק אבנים, ורק רצו להפגין בצורה ''הכי דמוקרטית שיש''. לידיעתך, מדובר בהורים עבריינים שלקחו את ילדיהם לשם חינוכם לעבריינות. במקום עמד צו - ולכן ההפגנה לא היתה דמוקרטית כלל וכלל. אף אחד לא מנע מהם להפגין, לדוגמא, מול הכנסת. אגב, הדמוקרטיה (בנגוד ל''דמוקרטיה'' שלך) מבטיחה רק את זכות ההפגנה המחאתית, ולא את זכות ההפגנה המסכלת.
      3. התיאור שאתה מתאר של קבוצה שלווה שנפגעה מסמיכותה לקומץ עבריינים - זה תיאור ידוע ומוכר של המתרחש בשטחים הכבושים (הפריע לך שנער בן 15 נהרג בהתנקשות האחרונה של צה''ל? לי לא). זה אולי מצער, אך זהו כרח המציאות. עמדו על כך חז''ל באמירתם ''אוי לרשע ואוי לשכנו'' (המתארת מצב **בפועל**, ולא מצב **צודק**). ברצונך להמנע מאלימות? אל תעבור על החוק, ואל תעמוד ליד אנשים אלימים בהפגנה לא חוקית.
      4. ''לא הראו לי צו שטח צבאי סגור'' - כנראה שאתה חושב ששוטרים אמורים ללכת לכל אחד שמיידה אבנים עליהם, להראות לו צו מתחת לאף (ואולי גם להחתים אותו שראה אותו?). זה איננו המצב אף פעם כאשר מופעל צו מסוג זה. הצו היה אמור להיות ידוע לך מהתקשורת (כפי שאכן היה המצב, צבוע), ומעבר לכך - אי ידיעת החוק איננה פוטרת וכו'.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאפרת (ל''ת)

        אבי פ., 08/03/06 16:58

        הגב לתגובה זו

      • תגובה לאפרת (ל''ת)

        אבי פ., 08/03/06 16:59

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    להקים ועדת חקירה ממלכתית

    אלי, 08/03/06 12:43

    להעמיד את הפושעים לדין.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין! לפי איזה סדר אתה רוצה -

      אפרת רגב, 08/03/06 14:36

      כרונולוגי, או לפי היקף הפגיעה בחוק?

      בין כך ובין כך, הבה נתחיל במפלגות המושחתות שהקימו את ''החטיבה להתיישבות יהודית'' בסוכנות, לאנשי הממשלה שעברו על החוק (עפ''י מבקר המדינה), לקציני הצבא שהקימו בנגוד לחוק תשתיות למאחזים לא חוקיים (עפ''י דו''ח ששון), לרב לוינגר שעבר על החוק בצורה בוטה בסבסטיה והצמיח את ברוך גולדשטיין, וכו' וכו'. בסופו של דבר, אם יישאר איש מהמחנה שלך מחוץ לכלא (ואני מסופקת בכך), תוכל לתבוע לדין את מי שרק תרצה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אתה ''מניח''??? כלומר אתה לא יודע. לא תישא פיך בשקר (ל''ת)

    ., 08/03/06 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מישהו קלט את דוברת צה''ל כאשר הרמטכל דיבר על שיש לכבד את האישה יום

    מישהי הרימה גבה, 08/03/06 12:42

    יום ולא רק ביום האישה הבנלאומי...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''חיילי צה''ל הוכו'' ע''י יהודים?זה הפך לעניין של שגרה להרביץ לחיילים ? (ל''ת)

    התחיל מיריקות, 08/03/06 12:40

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון היכו

      א., 08/03/06 15:07

      אין כמעט תמונות של אלימות פיזית נגד שוטרים וחיילים לעומת תמונות ודאיות של שוטרים מכים מרביצים דורכים אזרחים שהיו פאסיבים

      (גם הכלי שקראדי הביא שנראה כדוקר אני יודע שיש כלי כזה שנועד לחריטה הוא לא בדיוק הוכן מראש כדי לפגוע בשוטר - בכלי כזה משתמשים באומנות - אפשר להפוך כל כלי לנשק אפילו כרטיס אשרי וכל שכן חולצות חגרות וכו' אז די עם שטויות כי השוטרים הגיעו עם אלות ולא כדי לשחק בייסבול...)

      הגב לתגובה זו

    • שלא יתעסקו

      דמוקרטי, 08/03/06 22:39

      חיילי צהל לא אמורים להתעסק בתחומים פוליטים בסוף נהיה בו שילטון גנראלים

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ועדה פלצנית

    מוטי, 08/03/06 12:36

    נא לקבוע מי שחרר יותר גזים, מי השליך אבנים, כל עם ישראל ראה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אלימות ידועה מראש

    אפרת רגב, 08/03/06 12:34

    בהפרות סדר אזרחיות, קיים יתרון מובנה לעבריינים. עבריין הבוחר להתעמת עם כוחות הבטחון עושה כך מתוך בחירה, ופועל בלהט הנובע משכנוע פנימי. לא כך איש כוחות הבטחון, שפרנסתו, או החוק, מחייבים אותו להתעמת עם העבריין.

    כדי להתגבר על יתרון מובנה זה, מציידת כל מדינה שוחרת חיים את כוחות הבטחון שלה באמצעים העולים על אלה של המתנגדים להם. לא היינו מעלים על הדעת להתקין מנוע מוחלש בF15 ישראלי כדי לתת לטייס מיג סורי ''פייר פייט'', ובאופן דומה, לא יעלה על הדעת לשלול משוטרים את השימוש בסוסים בתגרות שיוזמים המתנחלים.

    את מה שיודעים כבר בכל העולם, למדו האמריקאים בווייטנאם, ולמדנו אנו בשטחים. בעימותים אלימים מאבדים אנשים את הראש. כוחות הבטחון - מצויידים באמצעים כבדים יותר - תמיד יגרמו יותר נזק לאוכלוסיית העבריינים מההיפך.
    אכן, יש לחקור חיילים או שוטרים מופרעים במיוחד. נסיון קודם, לעומת זאת, מלמד שמקרי אלימות כלפי אזרחים (לדוגמא, אלו שמופיעים ב''שוברים שתיקה'') תמיד יחזרו על עצמם בלהט הרגע. כלומר, בפועל, חקירות כנגד שוטרים או חיילים הן מוצדקות - אך אינן יכולות בפועל למגר את האלימות כלפי האזרחים.

    היות שאלימות מסוג זה היא בלתי נמנעת, יש למנוע ככל האפשר מצבים בהם כוחות הבטחון מתעמתים עם הפרות סדר המוניות. בשטחים הכבושים הפתרון פשוט - יש להחזיר אותם לאלתר. בהפרות מאורגנות על ידי אזרחים ישראלים - הן ערבים בואדי ערה, והן ה''פלשתיניים'' מעמונה - המצב שונה. על המתפרעים לדעת שהתוצאה האוטומטית למעשים אלה היא אלימות קשה נגדם (ושוב, בפועל - לא כמצב שיש לשאוף אליו). עליהם להמנע מהפרות סדר עמוניות (סליחה, המוניות) ולנסות להשפיע לפי דעתם דרך המקום הראוי לכך - הכנסת.

    הגב לתגובה זו

    • י'חתיכת פסיכית - את יושבת על שטח כבוש מ-48

      יוגב, 08/03/06 14:20

      המוסר שיש לך זה - מוסר נוצרי

      הגב לתגובה זו

      • הנימוק שלי איננו מוסרי

        אפרת רגב, 08/03/06 16:20

        הוא פרגמטי. מצב בו מתנגשים כוחות הבטחון עם האוכלוסיה באופן קבוע רע לשני הצדדים.

        הגב לתגובה זו

    • מי שלא קולט ששרי ממשלת ישראל,

      ימח שמכם וזכרכם, 08/03/06 14:39

      חברי הכנסת שלה וכוחות הבטחון שלה צריכים לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם, הוא נאצי, וכזו היא אפרת רגב.

      הנ''ל הם העבריינים כאן, וזה בלשון המעטה! מדובר בפושעים נגד העם היהודי ונגד האנושות.
      חלאת האדם כמו חיים מן הדרום. הנאצים היו צדיקים לעומתכם! הם לא התיימרו לשמור על החוק ועל הסדר, כשהם הקימו את המשרפות שלהם!

      הגב לתגובה זו

      • שלום לך, גב' אייזנמן

        אפרת רגב, 08/03/06 16:22

        (ואם אינך איזנמן - את משובטת שלה).

        לכולנו חילוקי דיעות לגבי המצב בשטחים. עשי מה שאנחנו עשינו כשהיינו במיעוט: הפגיני, בחרי לכנסת מי שבא לך, וכו'. אל תעברי על החוק, וזכרי שלא כל מי שדעתה שונה משלך היא נאצית.

        הגב לתגובה זו

    • את פשוט מטעה

      א., 08/03/06 15:03

      האלימות נבעה בעיקר מהשוטרים שהיו אלימים סתם שזה נבע כנראה מהוראה למלמעלה
      גם אחרי צפיה בוועדה מתברר שלא ברור שהיה שטח צבאי סגור לכן השהיה הייתה חוקית
      רוב המוחלט של האנשים שהיו שם לא היו אלימים אלא פאסיבים וזו דרך לגיטימית למחות
      ודרך המחאה לא מתבטאת דווקא בכנסת המושחתת אלא גם בהפגנות ומחאה כמו בעמונה (אני מתכוון אך ורק לפאסיבית, בקשר לשאר התמונה מתחילה להתברר שגם כוחות הבטחון זרקו אבנים...)

      המשטרה אינה יכולה לחקור את עצמה (מח''ש כבר התגלה כגוף בעייתי) לכן יש וועדות וכן יש תביעות אזרחיות ונראה מה בדיוק יקרה

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה לחלוטין

        אפרת רגב, 08/03/06 16:24

        בג''ץ ''זו ארצנו'' כבר קבע שהפגנה (אפילו פאסיווית) בשטח סגור - איננה חוקית: היא בגדר הפגנה מסכלת, ולא הפגנה מחאתית. אין שום דבר מיוחד בעמונה: זהו בדיוק המצב בבלעין, ואם תרצה להפגין נגד מדיניות הגרעין של ישראל תוכל לעשות זאת בכנסת, ולא בכור בדימונה.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    היו צריכים להפעיל צוותי צלפים

    חיים, 08/03/06 12:28

    על מי שזרק בלוקים מגגות הבתים ופגע בראשי השוטרים היה צריך לבצע ירי מדוייק על מנת לעצור, לפי כללי הפתיחה בירי בעת סיכון חיי אדם.

    כך גם צריך לפעול בבילעין.

    הגב לתגובה זו

    • לפי כמות הפצועים אפשר לנחש מי הפעיל את האלימות (ל''ת)

      פטוסי, 08/03/06 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    על גירוש יהודי עזה ועל עמונה צריך להעמיד אותך לדין, והלואי שזה יקרה (ל''ת)

    המטיף, 08/03/06 12:22

    הגב לתגובה זו

    • ממתי יש יהודי ''עזה'' , עזה של הערבים תמיד היתה ותמיד תהיה (ל''ת)

      לא גרשו כי זה, 08/03/06 13:13

      הגב לתגובה זו

      • עזה היתה תמיד שייכת לשבט יהודה

        א, 08/03/06 16:40

        תמיד זה היה כך מאז שהשבטים חילקו לעצמם את הארץ.

        הגב לתגובה זו

      • עזה מעולם לא היתה של הערבים, וזה

        בית הכנסת בעזה, 09/03/06 10:15

        בלי שום קשר לעובדה שעזה היא נחלת שבט יהודה.
        והעובדה שההסטוריה של השמאל מתחילה למחרת מלחמת ששת הימים, לא תשנה את ההסטוריה של העם היהודי ושל ארצו!

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    מעניין אם גם בתחקיר מבצעי אחר הוא יניח שהאויב ירה בחזרה ולכן היו נפ (ל''ת)

    :-(, 08/03/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מדינה שמתעללת באזרחיה סופה לישמד (ל''ת)

    אבאס חורי, 08/03/06 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מר רמטכ''ל אני מתביש שבני קבל פקודה להכות והניף והיכה.חנכתי אותואחרת (ל''ת)

    אב, 08/03/06 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אסור שחייל יכה!להכות-תפקידה של המשטרה.החיילים להגנת המולדת בלבד!!!! (ל''ת)

    אמא לחייל פנוי, 08/03/06 12:14

    הגב לתגובה זו

    • לערבים ושמאלנים את מרשה להרביץ? (ל''ת)

      שאלה חשובה!, 08/03/06 13:08

      הגב לתגובה זו

    • מותר לחייל רק לחטוף מכות ? ומי אמר שמותר לזרוק אבנים על שוטרים? (ל''ת)

      חוצפנית, 08/03/06 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני מתמוגג מנחת.......

    ערבי, 08/03/06 12:08

    לראות את צבא הכיבוש מוכה על יד בני טיפוחיו....מלח הארץ

    הגב לתגובה זו

    • מלך הארץ לא שולח ילדים להתפוצץ ואחר כך מצפה ל70 בתולות (ל''ת)

      פיטוסי, 08/03/06 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ראשי יש''ע ..שקרנים..דמגוגים..תמיד מציעים פינוי מרצון..לאחר הפינוי (ל''ת)

    RENATA, 08/03/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולמרט זה גדול עליך. (ל''ת)

    מאיה, 08/03/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ושוב הוכח: אולמרט הגבר היחיד! (ל''ת)

    ליכודניק לשעבר, 08/03/06 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יעני השר עזרא שיקר...ואמר שלא יכלו ללכת ברגל. תתאמו גירסאות (ל''ת)

    לא קדימה, 08/03/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הסוסים גם מעידים?

    סוס ערבי, 08/03/06 11:48

    אתם יודעים איך אנחנו חזרנו לאורוות? הרוב היו פצועים מדוקרנים ומברגים מחודדים שאנשי איתם דקרו אותנו בכל חלקי הגוף

    הגב לתגובה זו

    • זה נשמע לי כמו

      נעמה, 08/03/06 13:59

      אוי אוי אוי...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חלוץ שקרן ! היגענו בדרך המלך ואף אחד

    מלוכלך, 08/03/06 11:46

    לא חסם אותנו !
    חלוץ יודע בודאות שחיילים הוכו - אבל הוא מניח שהם היכו !!!!! צ ב ו ע !!!!

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ וקראדי ל ד י ן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      כהנא צדק, 08/03/06 13:02

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חלוץ- סמל חרפה לצהל למדינה לציונות וליהדות (ל''ת)

    צבא הנחלם בעמו, 08/03/06 11:43

    הגב לתגובה זו

    • הוא רק הרגיש מכה קלה בכנף

      כנף, 08/03/06 13:09

      כמו שכולנו הרגשנו בבית השחי כשפינו אתכם. הוא טוב לך כשהוא מפציץ את שכניך הפלסטינאים בפצצות של טון אבל לא טוב לך כשמפנים פורעי חוק בידיים? אתה קצת מפונק.

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ הוא אפס ששונא מתנחלים (ל''ת)

      מוטי, 08/03/06 14:18

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הוא מניח שהיכו, רק מניח. - איזה גאון. 250 איש החטיפו לעצמם מכות (ל''ת)

    רמטכ'' ל מטעם, 08/03/06 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חלוץ פושע - שמכסה על קלגסי היס''מ הסדיסטים - שאולמרט שיסה בילדים! (ל''ת)

    אריאל, 08/03/06 11:38

    הגב לתגובה זו

    • ועל זה נאמר:אילמות סלקטיבית

      ערבי, 08/03/06 13:33

      למה שהיס''מים הסדיסטים לטענתך הולכים לשטחים הכבושים הם הופכים כל כך הומנים אוהבי אדם ונחשבים גיבורי ישראל?.
      בקשר לילדים המסכנים:הם זורקים בלוקים! וחבל שהנער בן השמונה שסוכל שלשום בפעולה נועזת של הצבא הכי מוסרי בעולם לא יכול ללמד את הילדים הצעירים ממנו קצת הליכות ונימוסים
      בסוף קטע נבחר ממילון הביטחון השלם מאת אבנר כוכבי,
      ''ראשי טרור'': למעשה כל פלשתינאי שנהרג בשטחים מעל גיל 4, שמיד גם מוצמדת לו אחריות לפיגוע כלשהו. מתחת לגיל 4 הוא פשוט נער שידה אבנים. מתחת לגיל 2 הוא ילד שההורים שלו לא שמרו עליו

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזה שטויות***************************

    טל, 08/03/06 11:35

    אני הייתי שם ופשוט לא היתה בעיה להכנס לשם- כל מי שרצה להגיע- היה פשוט צריך לקחת אוטובוס של אגד מירושלים- וזה הכל.
    הצבא לא ניסה למנוע כניסה...
    כ''כ הרבה שקרים.
    פשוט עצוב שזה מה שקורה במדינה שלנו- שלכאורה אמורה להיות- מדינת היהודים, מדינה דמוקרטית עם זכות למחאה- ואל תגידו לי שהמחאה שם היתה אלימה- היו המון אנשים שבאו למחות- ולא עשו כלום לשוטרים, לא התקרבו ולא יידו אבנים.
    צבא ההגנה לישראל צריך להיות צבא ההגנה לישראל- עצוב שהממשלה מנסה להשתמש בו כמו בחברת כוח אדם.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא במדינת ישראל

      אטלס, 08/03/06 13:04

      מה לעשות שמעבר לקו הירוק זה לא מדינת ישראל. מדינת ישראל מעולם לא החילה את ריבונותה שם ואכן אין שם ומעולם לא היתה שם דמוקרטיה. חל שם משטר צבאי. פעם זה היה טוב למתנחלים היום לא. לא זכור לי שהם אי פעם התלוננו.

      הגב לתגובה זו

    • גם את ניסית לרצוח חיילים עם אבנים? (ל''ת)

      וואלה?, 08/03/06 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה לא מרשים לרופאים הצבאיים שהיו במקום להעיד בפני הוועדה? (ל''ת)

    עושים חיים קלים, 08/03/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני בצבא של שקרן לא משרת (ל''ת)

    משה, 08/03/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • חפש תירוץ אחר להיותך משתמט מסריח (ל''ת)

      גדי, 08/03/06 13:00

      הגב לתגובה זו

      • טוב, לא משרת בצבא הגרוש (ל''ת)

        לגדי, 08/03/06 16:37

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    בעמונה השוטרים והחיילים עברו על החוק

    אשרת, 08/03/06 11:30

    הם היכו בכות רצח, ללא רחם.
    כל העדויות מדברות בעד עצמן.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שלא הרביצו לך אדון חלוץ !!!!! (ל''ת)

      רשע, 08/03/06 13:01

      הגב לתגובה זו

    • הקם להרגך השכם להרגו

      די למתנחבלים!, 08/03/06 13:10

      המתנחלים הפעילו אלימות מטורפת וקיצונית והשוטרים רק הגנו על עצמם.

      על מה אתם בוכים?

      הגב לתגובה זו

      • לא בוכים

        יהודי, 08/03/06 22:38

        זה רק תחילת הלינץ על המשטרה הנכשלת הזו שכול מה שהיא מסוגלת זה להכות ילדים בני 16

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    ממה בדיוק פוחד מופז?! (ל''ת)

    אלי, 08/03/06 11:30

    הגב לתגובה זו

    • הוא פוחד שחלוץ יהיה יותר פוליטי במדים

      כהנא צדק, 08/03/06 13:00

      ממה שהוא היה !!!!

      הגב לתגובה זו

      • קראדי פשוט משקר נקודה

        אילן, 08/03/06 16:35

        א כל איך בכלל אפשר לנצור אלה?
        1. שוטרים כבר העידו שהם קיבלו הוראה
        לפני שבכלל הגיעו לשם לתת כמה שיותר מכות בראש!
        2. קראדי אומר: ואני מניח שהיכו... עוד מעט יגיד שלא היכו בכלל.
        3. מה גם איתם היכה? וחכ אלדד גם היכה ותקף?
        4. הסרט ווידאו לא קטוע. התמונות מדברות בעצמן.
        5.זה שהחיילים הלכו למקום שעות זה לא רלוונטי בכלל
        וחוץ מזה מי שרצה להגיע הגיע בשקט בצירים הרגילים ללא שום בעיה.

        הגב לתגובה זו

    • מזה שביבי ושיינטיץ מקימים ועדות שיהרסו את צה''ל והמשטרה (ל''ת)

      זה מה שמפחיד, 08/03/06 13:14

      הגב לתגובה זו

      • ביבי&שטייניץ מטשטשים עובדה !! שהם הצביעו בעד ההתנתקות בכנסת=הוכחה (ל''ת)

        שהם שמאל ואין, 09/03/06 10:16

        הגב לתגובה זו

    • פוליטיקאי הימין וממשלת3השנים האחרונות,מפיקים תועלת מפ/עמונה.מ'בטחון

      לא בויכוח.9בתים, 09/03/06 10:15

      חבל שלם ב-א''י ניגדע ומוצג סימטרי לפ/עמונה ששם 9 בתים. ?!
      גם הימין וגם ממשלת השמאל של ה3 שנים האחרונות (=אולמרט&ביבי&פורז שגם יחברו שוב אח''כ) ימין ושמאל מפיקים תועלת מפ/עמונה.
      צה''ל + גורמים ממלכתיים מחוץ לויכוח הזה ויש גורמים שמנסים לגייסם לתועלתם הפוליטית.
      בכלל נישכחו מעיני הציבור בעיות החינוך , תאונות דרכים, סחר בבני אדם סמים ופדופילים, שחיתות של בכירים שמקבלת גושפנקא נורמטיבית (ה1יחיד שנאבק הוא עוזי דיין) .
      בכלל למעט עוזי דיין אין מרכז בישראל.
      3גדולות שמאל, (שראשיהם הצביעו בכנסת בעד ההתנתקות=הוכחה) מרזל קצוני ימני ורוב היתר סקטוריאלים.
      סופשבו''ע נעים לכולם

      הגב לתגובה זו