• 55.

    ערן - העם איתך!

    לילך, 09/03/06 09:28

    בתור אחת שעוקבת מקרוב על התנהלות המנהלת והמדינה כלפי המגורשים, לפני ואחרי ההתנתקות, אני יודעת להגיד שההתנהלות היא דורסנית, מתעללת, מתעלמת ממצוקות ופשוט מזעזעת. כשנתקלים בכזו התנהגות, ברור שמדובר ברשעות. ערן צודק - זוהי רשעות מכוונת על מנת לשבור את רוחו של הציבור הנפלא ביותר הקיים במדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    המטרה העיקרית, למנוע הקמת מדינה דו לאומית עם רוב מוסלמי...!!!

    אדי, 08/03/06 23:07

    הסכנה הזאת לא חלפה עדיין, ולא יהיה מנוס מפירוק התנחלויות נוספות...
    אין פתרון ריאלי אחר לבעיה, אלא חלוקה לשתי מדינות לשני עמים...
    ההכרה הבין לאומית הרחבה בגבולות 67, יוצרת הפרדה בין תחום שהגנה עליו היא הגנה עצמית לגיטימית, לבין תחום מעבר לו שהגנה עליו נחשבת לתוקפנות להנצחת הכיבוש...
    באופן פרדוכסאלי קיים שיתוף אינטרסים בין המתנחלים לפלשתינאים, לערער על ההכרה בגבולות 67 ...
    כל אחד מהצדדים מאמין שישרת בכך את האינטרסים של עצמו...
    הסיכוי שקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית יפגע מכך, גבוה יותר מהסיכוי שהפלשתינים יתנדפו באוויר... נראה שהפלשתינאים מגלים פה תבונה מצערת, לעומת האיוולת של המתנחלים...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לתקן את שהותר

    יונה בת יהודה, 08/03/06 22:18

    העליהום, כ''כ עצוב, בגלל שלתנועות והפרטים, כולל חלק מן החלוצים הראשונים, סיבות משלהם.
    החלוצים רואים בבניית הארץ כנכס השמור רק להם, מבלי לתת זכות לממשיכים (לאחר מלחמת ששת הימים), והמתנגדים האחרים רואים בחשיבתם אמת מוחלטת, והם האמונים על שמירת הצדק והיושר. אלה ואלה רדפו ורודפים את המתיישבים (וגם אנשי צבא שמהלכם במסגרת תפקידם לא נראה להם - הרעיון להסגירם בחו''ל), ובכך עודדו ומעודדים חיזקו ומחזקים את האוייבים, שמלכתחילה נראה היה שמוכנים לחיות זה לצד זה שבא מהשלמה שהגיעו למצב זה בעקבות מלחמת מגן.
    ההיתנקות לא היתה מוצדקת, והיום רק קצרי ראייה ושמיעה, לא יודו בכך.
    העליהום 37 שנה, הוא של קצרי ראייה, צרי עין, ואולי גם אכולי קינאה.
    כי לך תסביר מדוע קבוצים שהיו שכנים לגוש קטיף התנגדו למתיישבי הגוש?
    הלוואי ונציגי השלטון יפסיקו את העליהום, ויתחילו לעשות לביתינו:
    על ידי הקמת צוותי חשיבה מכל המגזרים, אנשי מקצוע צנועים ברמה, הנמצאים במאגר האנושי שלנו - שיביאו לתיקון בכל תחומי חיינו: בחינוך, כלכלה, בטחון פנים, בטחון, רווחה, בריאות וכו' וכו'.
    לעשות לביתינו, על ידי דרישה לשינוי חוקים, כמו שכר ופנסיה לח''כ ושרים לדורותיהם - השכר לא ייקבע על ידי ועדת הכנסת, הדיונים בשכר ייעשו בכל המגזרים וביחס זהה (מצדי שיקחו את השומן, אבל שלא יתנו לנו את העצמות). לעשות שינוי בזכויות מקבלי הפנסיה המגוחכים.
    לעשות לביתינו - ולא לתת לבנקים להשתולל על חשבונינו בשכר הבכירים.
    לא לתת לבכירים בבתי''ח, רשויות, ומוסדות אחרים, לחיות על חשבוננו.
    בטוחתני, שאם יבוא תיקון תהיה התעוררות חיובית, שתעודד גם בעלי הון לעזור.

    מטרת העל: להחזיר את הכבוד למדינה ולתושביה!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל מנהיגי הציבור הדתי נכשלו בעמונה וקטיף-רק ליברמן (ל''ת)

    נעמי, 08/03/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שופטי בג''צ-פושעים. הם האחראיים הבלעדיים לזוועה. רק במדינה פאשיסטית

    כבשה מתריסה, 08/03/06 18:29

    אנשים כמו חשין, בייניש וברק יכולים לשבת על כסא המשפט ולא בתא של זכוכית.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איך חזית את הדברים שייקרו מראש...

    משה., 08/03/06 15:55

    ממש מדהים,
    בזמן שאחרים היו בסרטים שלא יהיה גירוש
    ולכן גם לא עשו אולי את כל שביכולתם,
    ידעת והתרעת מראש...

    כל הכבוד, מקווה שתשוב להיות דובר בקרוב.

    אולי יום אחד נראה אותך בפוליטיקה??

    מצביע אחד כבר יש לך...

    אותי קנית.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צר בעלי חיים,דאג לכלבים ולחתולים,יותר מאשר לבני האדם .לדאבונינו ,יש

    שרה.א, 08/03/06 15:21

    בני אדם,גרועים יותר מבעלי החיים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    התנכלות מכוונת

    אלי קופטר, 08/03/06 13:40

    ההבדל שבין היעילות והמוטיבצה שאפיינו את הגירוש לבין הזלזול והאדישות של הטיפול במגורשים מוכיח את העובדה שמדובר בהתנכלות מכוונת כפי שטוען ערן

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ועדת חקירה ממלכתית לחקירת זוועת הגירוש

    דן, 08/03/06 13:33

    פשוט זוועה. אין מילה אחרת לתאר את העקירה הנוראית והאכזרית של הציבור הטוב ביותר במדינת ישראל. פושעים שפלים וחלאות השתמשו בצבא כדי לעקור יהודים מבתיהם ולזרוק אותם לכלבים. בפעם הבאה צריך להתנגד באקטיביות שעמונה תהיה רק הפרומו...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אחרי שקרא את הדוח, שטרנברג משוכנע.. אחרי? (ל''ת)

    דעתו מוטה מראש, 08/03/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צודק בכל מילה!

    אריאלה, 08/03/06 12:03

    ולפי מספר התגובות כאן של ''השמאל עוד ישלם'' - נראה כאילו הציבור התפכח והפסיק להאמין להזיות השמאלניות שמביאות רק חורבן, מחבלים ושנאה לפתח ביתינו.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל כבר משלם שנים

      משלם קבוע, 08/03/06 13:31

      אנחנו מממנים את הכבישים העוקפים, הגגות האדומים וגדודי הצבא ששומרים על המתנחלים מחוץ לגבולות מדינת ישראל. אנחנו גם מממנים אבטלה סמויה של אלפי כלומניקים שמקבלים תפקידי מועצה ומביאים לעולם נוער זוועות.
      אנחנו גם עושים סדיר ומילואים כבר שנים בשטחים המוחזקים שמעולם לא הוכרו ע''י מדינת ישראל כשטחה.
      מי שהתפקח זה אנחנו שנמאס לנו לשלם.

      הגב לתגובה זו

      • שכחת לציין שבמשך שנים,שולמו מליונים לקיבוצים, ולהקמתם של קניונים ו

        שרה.א, 08/03/06 19:17

        תחנות דלק ומפעלים,על קרקעות מדינה !!!
        וקיבלו במשך שנים, נחלאים (חיילים)לעבוד במקומם !!
        הוקמו בסביבתם עיירות הפיתוח,
        שבמשך שנים ,סיפקו כוח עבודה זול !!
        מי צייץ ???
        מי שילם ????

        הגב לתגובה זו

        • לפחות כל הנפשות הפועלות

          משלם קבוע, 08/03/06 22:45

          היו אזרחי מדינת ישראל ולא אפרטהייד, הקרקע היא בריבונות מדינת ישראל. ולכן בין אם זה נכון או לא זה עניין פנימי. ההתנחלויות הן בחו''ל ורובן יפונו.

          הגב לתגובה זו

    • אינני בטוח לגבי הציבור

      ל רפי, 08/03/06 14:38

      חלק מאיתנו כנראה התפכח ומתפכח. הכותבת צודקת בהערכה שאם יהיה נסיון נוסף ממן זה, ה תוצאות תהיינה הרות אסון...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    האחראי לעקירה לא עמד בזה ושילם מחיר

    @ בנצי-א @, 08/03/06 11:53

    אבל כל השותפים למזימה
    חוגגים בסקרים
    הכה את היהודים וזכה בבחירות
    כמסורת של אחמדי נז'אד ו גרמניה בשנות השלושים של מאה קודמת

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הפינוי הוא מסר-מתנחלים פרזיטים לא רוצים לממן אתכם יותר! (ל''ת)

    אייל, 08/03/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לשמחים על העקירה: אתם בתור!

    מתנחלת בגליל, 08/03/06 11:26

    אחרי התקדים ה''מוצלח'' (שלא עלה בקרבנות עקב היות המפונים בני המגזר המוסרי ביותר במדינה)- מי יפריע לפנות עוד יישובים, נגיד-בנחל עירון (מערבה לפלסטין העצמאית) או בגליל (מקום מגורי) שם הרוב הערבי כבר חי כמדינה בתוך מדינה?
    מהומות אוקטובר 2000 גרמו לטלטלה אצל רעי השמאלנים יושבי חבל משגב וכפר ורדים. פתאום הם הפכו בעצמם למתנחלים, ושמעו את ידידיהם הערבים צועקים לעברם
    ''אטבח אל יאהוד!''. מדהים באיזו מהירות הם שינו את סגנון הדיבור על הערבים, ודברו על ציונות, ובטחון, ושמירה בלילות! עם הזמן הם שכחו, וחזרו לאכול חומוס בסכנין; אבל אולי כדאי שיחשבו על זה שהם יהיו מובלעות בתוך אוכלוסיה ערבית עוינת בעלת ''אוטונומיה תרבותית ומנהלתית''. זה לא רחוק.

    הגב לתגובה זו

    • די ליילל ולהפחיד

      אטלס, 08/03/06 13:37

      ולהשוות בין השטחים למדינת ישראל.
      השטחים מעולם לא סופחו לישראל ואינם מוכרים על ידה או על ידי כל גורם אחר בעולם מלבד מועצת יש''ע.
      למרות שאתם מנסים לעזור לערבים ולהראות שאין הבדל בין כפר תפוח לכפר ורדים אנחנו יודעים טוב מאוד איפה עובר הגבול.
      דרך אגב, אין לנו בעייה שתשארו בפלסטין.

      הגב לתגובה זו

      • אטלס, מי מנסה להפחיד ??? קשה לך עם המציאות !!!! (ל''ת)

        שרה.א, 08/03/06 15:18

        הגב לתגובה זו

        • קשה לי עם כל כך הרבה סימני קריאה

          אטלס, 09/03/06 00:05

          אם אין לכך מה לכתוב אל תכתבי. מה קשה עם המציאות? שנמאס לי שמשווים בין מדינת ישראל לשטחים המוחזקים?

          הגב לתגובה זו

  • 41.

    שטרנברג חלאס אתה כבר לא דובר (ל''ת)

    תאוות הפרסום, 08/03/06 10:34

    הגב לתגובה זו

    • אה הבנתי... גם להביע דעה כבר (ל''ת)

      אסור לו..., 08/03/06 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    השמאל הצבוע והמושחת

    אנשי זכויות, 08/03/06 10:31

    איזה רוע ,איזו צביעות.יום יבוא וכל השותפים לגירוש יתנו על כך את הדין

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    דמגוגיה זולה .לא היתה שום עקירה .והיכן אי שיתוף הפעולה מיצידכם!! (ל''ת)

    גדי, 08/03/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודק, אבל...

    יוסי, 08/03/06 09:59

    אתה צודק באלף אחוזים אבל האם אתה חושב שמישהו יקשיב ויפיק לקחים? הרי זה לא מזיז לאף אחד (כמעט) ובפינוי הבא יהיה אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הדברים נכתבו כבר לפני חצי שנה

    הצודק, 08/03/06 09:52

    מי שגולש לבלוג של מדריך לאב הגרוש ימצא שם רשומה מחודש אוגוסט (שאיננה קשורה באופן ישיר למיינסטרים של הבלוג) אבל כבר נתחה את הדברים בצורה הזו אז.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הסחבת לא היתה בפינוי

    מוטי, 08/03/06 09:50

    כולם אומרים סחבת בפינוי -לא נכון הסחבת לא היתה בפינוי היא היתה (ועודנה) בטיפול אחרי הפינוי, הפינוי היה מאוד מהיר

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יש להקים וועדת חקירה ממלכתית

    אלדו, 08/03/06 09:48

    בה יבדקו טענות הממשלה , הבג''ץ שהתעלם מאזהרות מכוונות, התקשורת , המשטרה , הצבא, והיועץ מזוז .
    לא תיתכן רמיסת כבוד האדם וחירותו וכבודו ועיסוקו מכל צד שהוא בעולם בין יהודי ערבי או שוודי.
    כאיש שמאל אני דורש לדעת את האמת עד תומה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ערן צודק בכל מילה! כל הכבוד! (ל''ת)

    מיכל, 08/03/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    להעמיד האחראים לדין (ל''ת)

    דוד, 08/03/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מדוע התקשורת הפקירה אותם ושתקה.

    שושפרידמן, 08/03/06 09:34

    שרון אולמרט תתביישו.
    קנו קארוילים במאות מליונים .איזה בזבוז
    לא יקבלו בתים. אני לא סומכת על הממשלה.
    העיקר שראינו את השוטרים והחיילים
    זורקים את המפונים והם מאז זרוקים.
    הלב כואב בוכה.
    מיליארדים הושקעו עבורם אך ללא תכנון ושכל
    לכן הבעיה שלהם עדיין לא נפתרה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ''מורשת שרון'' !!!!!!!

    שרה.א, 08/03/06 09:26

    עוד יכתב בהיסטוריה היהודית על המהלכיםה''גאוניים'',שנינקטו ע'מ לעקור יישובים,ואיך אותם מהלכים הפכו ל''חוקיים''.
    ''מורשת שרון'',הובילה להעלת החמאס,ומובילה למלחמה באיזור.
    היא גם הובילה לקרע בעם,
    ולדלגיטימציה של( ''המתנחלים'')החלוצים,מטובי בנינו.

    מורשת שרון = עורמה,מניפולציות,שקרים,ושחיתות.

    קדימה,ממשיכה את מורשתו בגאווה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ועכשו ערן שטרנברג גש למלאכה:שכנע

    רותי, 08/03/06 09:19

    את חבריך המתנחלים להתנתק מהמדינה הגויית-טוטאליטרית-אכזרית הזאת. אל תתגייסו לצע''ל, השתדלו לפנות לבתי-דין משלכם ככל האפשר, הימנעו מתשלום מסים לתיחזוק 150 פרזיטים בממשלה ובכנסת, אל תשלמו אגרת טלויזיה לאחזקת אתרוגנים שם, הפסיקו לקנות ידיעות-מעריב-הארץ, והעיקר: החרימו את הבחירות. וברייש גליי. ממילא הכל דמה! ככל שתקדימו כן ייטב.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    For all the smulanim

    david ben Yisha, 08/03/06 09:17

    The day is near where all you
    smulanim and neo-natzim will be sunk into the deep deep ocean.

    The hell with u

    Power to the right !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא פעם ראשונה שהימין התריע והשמאל אטם אוזניים. להחזיר השלטון לימין! (ל''ת)

    ימני, 08/03/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כמה עצב שהוא צודק (ל''ת)

    אי, 08/03/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    די להתבכיינות . נעשה פה עוול וצריך לגבות מחירו מהשמאל.

    רואה חשבון, 08/03/06 08:45

    יש להאכיל את תומכי השמאל מהנזיד שרקחו בכף גדולה.
    לא לדבר.
    לנקום בהם נקמה קשה ובלתי מתפשרת.
    ''בנחישות וברגישות'' של ניסו שחם ...

    הגב לתגובה זו

    • במאזנים יש חוב של כמה מליארד דולרים

      חשב, 08/03/06 13:26

      יש במאזנים חוב של כמה מליארדי דולרים ששפכתם מחוק לגבולותיה הריבוניים של המדינה. נא להשיב תוך שלושים יותר או לפנות את הנכסים.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ודאי. כל איש שעיניו בראשו ידע זאת מלכתחילה.

    יאצק, 08/03/06 08:41

    אולם לא נסגר כאן החשבון.
    השמאל ישלם בריבית דריבית מחיר מלחמת האזרחים שפתח בה באיוולתו ורשעותו.

    קרדומי הקרב הוצאו והמלחמה מתנהלת בעצימות נמוכה.

    עד למיצוי העונש על חטא שנאת החינם והעריצות המתנשאת.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ותראו איפה נמצא האחראי כנסו

    אנשים, 08/03/06 08:31

    הגיע רחוק הא!?!?!?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שטרנברג, מה דעתך להשיג עבודה אמיתית?

    יוני, 08/03/06 08:14

    ממש מקצוע של ממש, אולי תלך ללמוד נגרות, אולי תלך ללמוד הנדסה, אולי אפילו רפואה.

    לעזעזאל, תלך לישיבה ללמוד תורה.


    אבל למה אתה ממשיך בלעבוד בלא לעשות כלום?? הבנו, היה מאבק, הממשלה היתה לא הוגנת, בלה-בלה-בלה. קיבלתם פיצויים, הרי לא תחזרו לשם - אולי תפסיק לבלבל ת'מוח ותתחיל לדאוג למשפחה שלך למזון ולבוש?

    ראבאק, יש אנשים שפשוט נולדו לא לעשות כלום בחיים שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • יוני, ערן בהכשרה מקצועית כעת, שתגיב עניינית תודיע לנו...

      אורן ב., 08/03/06 09:28

      שוב אתם מהשמאל מוכיחים שכל מהותכם היא רק הכפשות והשמצות.

      ערן נמצא כרגע בהכשרה מקצועית, ואל תדאג, עבודה תהיה לו. אתה עוד תסבול ממנו ותיאלץ לשמוע אותו בתקשורת הרבה למרות המדינה והשמאל.

      מה הקשר בין המאבק להכרה בפשעי הגירוש לבין עבודה ודאגה למשפחה?!

      שתפסיק להכפיש ולהשמיץ ותתחיל לדבר עניינית, תודיע לנו..

      הגב לתגובה זו

      • גני טל, הא? זה יישוב שפונה או עתיד להתפנות?

        יוני, 08/03/06 17:50

        אני מקווה שאתה מחפש עבודה כבר בתוך גבולות ישראל הריבונית, ולא בשטחים הכבושים.

        אני מקווה שאתה יודע לייצר משהו, לא כל אחד מהמתנחלים יכול לרכב על גלי השנאה באופן מקצועני כמו שעושה שטרנברג.

        אני מקווה שימצא עבודה ויתחיל לבנות את חייו מחדש, במקום לעשות כסף מליבוי יצרים של שנאה.

        אני מאחל לכולנו שכבר תחזרו לגבולות המדינה. ושבו בנים לגבולם.

        הגב לתגובה זו

    • מה אתה יודע על ערן שטרנברג?

      גלית, 08/03/06 09:40

      היית רוצה שהוא יפסיק להעמיד מראה מול הפרצוף שלך.

      הגב לתגובה זו

      • אני עובד בכנסת, ואני רואה אותו כל יום

        יוני, 08/03/06 17:47

        נכנס למשכן כדי להמשיך ולזרוע שנאה והרס.

        עובד ציבור שניתקו לו צינור החמצן למשאבת הכספים הלאומית, כעת נאלץ להמשיך לברבר בעיתון כדי להמשיך לינוק ממנעמי הכספים הציבוריים.

        אגב, מאז ההתנתקות הוא רק הגדיל את הכרס שלו, לא הייתי מרחם על המזון שעל שולחנו (גם בלי לייצר שום דבר בפועל).

        הגב לתגובה זו

    • רק לנבל את הפה אתה יודע? תגובות ענייניות לטענות ענייניות הן לא הקטע

      עידו, 08/03/06 10:18

      שלך.
      כאשר מציגים עובדות מנומקות שלשמאל אין עליהן תשובה מגיביו פשוט מתחילים לנבל את הפה ולתקוף אישית את זה המציב מול פרצופם המכוער מראה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    Never Again

    מאיר, 08/03/06 08:14

    יש בחירות

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מתנחבלים מקווה שתמשיכו לסבול

    וו, 08/03/06 07:42

    נקמה על כל יום מילואים שעשו שם.

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה שאתה טיפש.

      מיכל, 08/03/06 08:50

      חבל''ז.
      אתה מעדיף כנראה לעשות בט''ש או פתיחת צירים ברמת השרון....
      היה צריך לפטור אנשים כמוך משירות.
      כסיל.

      הגב לתגובה זו

    • רשעות וטפשות של מנבל פה (ל''ת)

      עינת, 08/03/06 09:05

      הגב לתגובה זו

    • מה שבדיוק מוכיח את טענת המתנחלים:שנאת יהודים (ל''ת)

      כבר לא ציוני, 08/03/06 09:08

      הגב לתגובה זו

    • אתה מטורף אכול שנאה

      משה, 08/03/06 09:18

      מאחל לך רפואת נפש

      הגב לתגובה זו

    • אם הם מתנחבלים אתם מנוולים - הרשעות שגעה לכם את השכל (ל''ת)

      נועה, 08/03/06 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    fuck you sternberg! (ל''ת)

    red, 08/03/06 07:42

    הגב לתגובה זו

    • אתה הוכחה לצדקת דבריו (ל''ת)

      א, 08/03/06 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    צודק בכל מילה

    יואב, 08/03/06 07:26

    לא כדאי לשמאלנים לנסות שוב. אנחנו כבר איננו תמימים. לדעתי, עמונה היא דוגמא קטנה למה שעשוי להתרחש אם יהיה חס וחלילה גירוש נוסף.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שטרנברג, אתה ממש צודק היה מחדל אך זה מפני שהעם מאס בכם!

    יעל בוחבוט, 08/03/06 07:08

    37 שנים המתנחלים שולטים בנו ועשים מאיתנו פלסטלינה, זהו, הסיפור שלהם נגמר!

    היום אחרי שהם מצצו את דמנו ואת חלבנו, חיו על חשבוננו (כולם היו ג'ובניקים במועצות מקומיות וזה לא סתם שהם לא יכולים למצוא מקום עבודה נורמלי - לזה צריך כבר כישורים...) סוף סוף הם כבר לא רלוונטים!

    אני מקווה שב''ה יתברך נחזה במהרה בימינו את המדינה מעלה מהגלות בגדה את רוב המתנחלים, גם אם זה כרוך בסל קליטה רחב יותר...אמן כן יהי רצון.

    הגב לתגובה זו

    • עאלק יעל בוחבוט...

      דנדן, 08/03/06 07:14

      אחמד, די, אנחנו לא מטומטמים.

      הגב לתגובה זו

    • את מדברת שטויות....את רק מסיטה!!!!

      אוריאל, 08/03/06 07:30

      לכי תראי ''כמה'' עובדים במועצות המקומיות,וכמה עובדים בעבודות ''אמיתיות'' ומפרנסים בכבוד רב משפחות מרובות ילדים!
      מי חולב ממך את כספך? כל המובטלים בעיירות הפיתוח ובערים הגדולות או אנשי עבודה שאחוז האבטלה בו נמוך ביותר?,מי מגן על מדינת ישראל בגופם כשחפ''ץ אנושי? מי הם הציונים האמיתיים? יושבי הקניונים ב''שיח מוניס'' (או בב''ש כמוך)? האם אי פעם בחיים מתנחל הזיק לך אישית במשהו? מה אחוז הפשיעה אצלינו? את יכולה לאמר? כן, נמוכה ביותר!! איך מחנכים את ילדינו?האם לפי תורת ה אס אם אסים והנינטים? או לפי תורת ישראל ורדך ארץ? - לפני שאת מוציעה מפיך כל כך הרבה ארס והבלים, אני מזמין אותך לשבת אצלי בהתנחלות ואולי כמו שכתבת ''ב''ה יתברך'' נחזה בעוד בורה שפותחת עיניים מול האמת!!! ...אמן כן יהי רצון!

      הגב לתגובה זו

    • את מדברת שטויות....את רק מסיטה!!!!

      אוריאל, 08/03/06 07:31

      לכי תראי ''כמה'' עובדים במועצות המקומיות,וכמה עובדים בעבודות ''אמיתיות'' ומפרנסים בכבוד רב משפחות מרובות ילדים!
      מי חולב ממך את כספך? כל המובטלים בעיירות הפיתוח ובערים הגדולות או אנשי עבודה שאחוז האבטלה בו נמוך ביותר?,מי מגן על מדינת ישראל בגופם כשחפ''ץ אנושי? מי הם הציונים האמיתיים? יושבי הקניונים ב''שיח מוניס'' (או בב''ש כמוך)? האם אי פעם בחיים מתנחל הזיק לך אישית במשהו? מה אחוז הפשיעה אצלינו? את יכולה לאמר? כן, נמוכה ביותר!! איך מחנכים את ילדינו?האם לפי תורת ה אס אם אסים והנינטים? או לפי תורת ישראל ורדך ארץ? - לפני שאת מוציעה מפיך כל כך הרבה ארס והבלים, אני מזמין אותך לשבת אצלי בהתנחלות ואולי כמו שכתבת ''ב''ה יתברך'' נחזה בעוד בורה שפותחת עיניים מול האמת!!! ...אמן כן יהי רצון!

      הגב לתגובה זו

      • האם יעלה על הדעת כי תרופות לחולי סרטןנמנעו מהם כי חלקו הפנה למשכורו

        אפללו מחלוף, 08/03/06 08:52

        כי חלקו של הכסף הופנה למשכורות סרק של עובדי מועצות מקומיות ? או חלילה מכך נגנב בעבודות סרק ?

        אתם אחים יקרים מעולם לא שאלתם לא התענינתם מה קורה עם מאות האלפים שחיים מתחת לקו העוני, והם לא נמצאים בהיתנחלויות !!

        אז אל תתפלאו שהושארתפ לבד.
        אצלי בשכונה נהגו לומר '' מי שאוכל לבד מת לבד''

        הגב לתגובה זו

        • האם השמאלנים/קיבוצניקים תרמו?

          תמי, 08/03/06 21:59

          לך תבדוק כמה טון ירקות חילקו חקלאי קטיף כל שנה כקמחא דפסחא וכמה עבודה היה צריך לארגון כמות זו. חבל שאתה מונע משנאה ואינך בודק עובדות

          הגב לתגובה זו

    • את סתומה או מה ? 37 שנים ממשלות

      דגנית בוטבול, 08/03/06 08:38

      ימין ולפניהן ממשלות מפאי-עבודה הקימו ישובים כחלק מתפישה בטחונית [שתופסת עד היום, כי כל מקום לא מיושב נתפס מידית עי''י רועים בדואים או מטעי - דמה - זיתים של ערבים] ואת יכולה להתבייש בטפשות וברוע שלך.

      הגב לתגובה זו

    • יעלי יעלי (לא יודע אם יש קרבה משפחתית)

      משה בוחבוט, 08/03/06 08:46

      ...אבל זה שמי האמיתי..

      המתנחלים לא רמסו ולא פגעו בנו. הם התיישבו מתוך קונצזוס מלא (החל ממפלגת העבודה..) בשטחים האלו וחיו בשכנות טובה עם שכניהם עד 1988.

      זה אנחנו (תושבי הקו הירוק) שהפכנו את עורנו והתחלנו להרהר בלגיטימיות של הישיבה שם. עכשיו אי אפשר לבוא ולומר להם ''טעינו, תתפנו בבקשה מבתיכם..'' אז מתחילים בתהליך דמונניזציה בגיבוי התשקורת וכך מרגישים טוב יותר עם הגירוש.

      הם לא גנבו ממך, הם לא חיים על חשבונך ולא שום דבר.

      בוא נראה אותך אומרת את אותם דברים על האוכלוסיה הערבית ישראלית שמהווה 20% מהמדינה אולם שואבת 37% מתקציב הביטוח הלאומי (פי 2 אם לא הבנת)?

      או שזה גזענות?

      אני בעד הפינוי - אני נגד השנאה!

      הגב לתגובה זו

      • יש בהחלט משהו בדבריך, אבל

        רון, 08/03/06 13:54

        צודק - כולנו אשמים פה במחדל אם לא בעידוד מלא ועלינו להכיר בזה. אבל -
        1. המתנחלים לא חיו בשכנות טובה עד 1988. הייתי שם בסדיר. שכן טוב לא שודד קרקעות ומתנהג כגזע עליון.
        2. נניח שהיו בקונצנסוס ועכשיו לא. אז פתאום מותר להם להפר חוקים ולסרב להוראות המדינה? אז הלוואי שהיה אפשר לפנות בלי שנאה אבל לא נראה לי שהמתנחלים יסכימו איתך.
        3. במשך 38 שנים המדינה לא סיפחה את איו''ש לשטחה ורוב תושבי השטח אינם אזרחי המדינה. אם המתנחלים לא הפנימו את זה שהם שם על זמן שאול יש להם בעיה.
        4. הם כן חיו על חשבוננו. הרבה כסף נשפך על ההרפתקאה הזו. מעבר לכסף, סדרי עדיפויות ומעמד מדיני. היום יכולנו להיות מדינה מתקדמת, כולל פ''ת וערים אחרות. בנוסף, אני וחברי 'בילינו' שנים בשטחים בסדיר ומילואים. כל זה, בשביל כלום.

        הגב לתגובה זו

    • מה שקרה לך זה לא פלסטלינה.

      עגלון המואבי, 08/03/06 08:51

      זאת חולשת הדעת , וצלוליטיס.
      פלסטלינה זה משהו אחר לגמרי.

      הגב לתגובה זו

    • מה שכתבת זה חילול השם אמיתי, (ל''ת)

      משה, 08/03/06 09:22

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ועוד מצפים שיהיה לנו כבוד לבית המשפט !!

    ישראל ישראלי, 08/03/06 07:04

    איני אדם דתי אלה חילוני מוחלט ואפילו לי כבר נגמר הכוח לסבול את מעלליו של כבוד השופט אהרון ברק.
    המערכת המשפטית כולה מגוייסת בשנים האחרונות לכיוון אחד בלבד שמייצג רק 3% מהעם ולא יותר.
    ולזה הם קוראים ''צדק''.

    יום יבוא ובית נמשפט העליון וכל גרורותיו יפול כמו מגדל קלפים על היושבים בו, הביזיון מתקרב לשיאו ויש לשים לו קץ, בשביל מה מקבלים משכורות וכיבודים לרוב , אם לא בשביל להביא תוצאות ובמבחן התוצאה הם נכשלו!!!!!

    אנסים ורוצחים נשפטים למספר שנים מועט וחוזרים לבצע את זממם בקורבנות נוספים.
    מלכי פשע מסתובבים חופשי, ואנו נאלצים להעבירם לארה''ב כדי שישפטו באמת וינמקו בכלא

    המדינה מתעללת באזרחיה וההתנתקות היא רק דוגמא אחת לכך, והמערכת נותנת לה גב ללא צדק

    וכך הלאה,

    במבחן התוצאה אדוני כבוד השופט ברק נכשלת!!
    כרגע בית המשפט שלך יותר מעורר מחלוקת בציבור מאשר הרגשה של ''מקום עשיית צדק''.

    הגב לתגובה זו

    • אהרון ברק ואוסף המושחתים שהקיף סביבו אחראים להרס המדינה (ל''ת)

      משה, 08/03/06 11:30

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ערן שטרנברג היטיב לתאר את החרפה של השלטון הישראלי המסואב (ל''ת)

    אילנה ג, 08/03/06 06:59

    הגב לתגובה זו

    • תגובות 18,20,21 וכד' מוכיחות את הצלחת

      נתין מדמנת ישרא, 08/03/06 09:12

      השלטון להפוך יהודים לאנטישמים. הנ''ל, כמו חברי היודנראטים בגיטאות פולין, חושבים שסכין החמאס והאש''ף תהיה קצרה מידי עבורם.

      הגב לתגובה זו

      • רק הימין ההזוי ממשיך להכחיש שואה-מגעילים רדו מארצנו (ל''ת)

        מיכל, 08/03/06 12:07

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    מורשת שרון (שיר)

    אהרון, 08/03/06 06:54

    עתה שרוי שרון בתרדמת, שוכב ישן לו, נח, נינוח, רגוע האיש
    שיקויי תרופות-פלא, כשרונם, מסירותם, יכולתם של רופאיו ומנתחיו בבית-חולים ''הדסה''
    פעלו פעולתם הטובה, היעילה, השפיעו עליו השפעה מרגיעה-מרדימה כחשיש,
    הביאו שיפור מיוחל במצבו-האנוש, הקרוב לביש, חוללו נצורות-נפלאות בגופו,
    במוחו שטוף-הדם-הקודח של אדם חולה, תשוש, חלוּש וישיש.
    דמות מזרת אימה היה דון שרון בחייו, אישיות רבת-אימים מהלכת,
    דמות טוטאלית, פאטאלית, גנרלית, ברוטלית,
    דון ביצועון אשר במדינתנו בנה בלי-טיפת-פסק-זמן, ללא-הרף,
    פילס דרכו במשעולים תלולים בכל מזג אוויר, למרות-כל וחרף,
    מעולם לא אמר לעצמו די ! לא כדאי ! עצור ! חדל לרגע ! הפסק ! הנח ! הרף !
    המשיך וחצב נתיבו האינטנסיבי-חרוץ במעלה-הר כחלוץ,
    לא חיפש, לא ביקש אף למצוא לעשייה עקבית, נחושה, נמרצת, נחרצת כל אמתלה או תירוץ,
    מלאכה מייגעת, רצופה, ממושכה, נמשכת אשר לעיתים הביאה ''כמעט'' ל''פיצוץ''
    כך היה דון שרון, דון ברון בחייו, אדם שמעולם לא שם על אף איש שום-קצוץ.
    כך הציב דון ביצועון במדינתנו עוד צריף, עשה מלאכתו כהרגלו ביסודיות, לא ''חפיף''
    כפטריות-אחר-גשם קמו בתים, מבנים, כתלים, טיף-טף... טיף-טיף...
    הקים דון שרון עוד בניין, הניח עוד קראוון, מיקם במפה עוד יישוב
    ואף כי מצבנו, כמו מצב מדינתנו, לא נראה בעיתותיו כה עלוב ועזוּב,
    כמעט הכל קרס תחתיו והיה בחברתו, מסביבו, די עגום, די פגום, די רקוב, לבטח כאוב
    לא במקרה בתקופתו, נגרם בעם פיצול רב, שסע עמוק, פילוג תהומי וקיטוב.
    כל חייו העלה דון ביצועון היאחזויות אשר תפשו שורשים,
    סוף עידנו לא נראה עדיין כלל בין הברושים,
    הקים עוד מפעל, ייסד עוד כפר, לא חכה לעולם עד מחר,
    לא חשב, לא סבר, כי אי-פעם יכול להיות אולי מאוחר.
    סלל עוד צומת, חרש עוד שדה, ריפד באספלט עוד שביל, עוד דרך, עוד כביש
    לא תמיד צלחה דרכו,
    לעיתים, לא פעם, נהג באופן אלים, גס, ברוטלי, מביש, מבאיש, לחלוטין בלתי-אנושי, לא-רגיש
    עשה מעשים טובים ורעים, פעמים מעשים אכזריים, לא-נחוצים, בלתי-דימוקרטיים
    ושפע-שלל מעשי איבה, זוועה, זדון, קלון וביש.
    תיאור חייו מעולם לא ניסה להסתיר, לטאטא ולמרוח, דבר מכך להכחיש,
    אלא, אדרבא, לנו זאת רק המחש אף המחיש.
    לא זה המקום, לא זה גם הזמן את שמו בעקבות עוללותיו, מעלליו, להכפיש.
    עדיין צפוי לו קרב הכרעה, קרב ארוך ומייגע, מאבק עיקש, קשה, אחרון ומתיש
    ממנו נאחל לו, לצאת כמנצח, ואם אכן יעשה זאת, תקוותנו שיצליח בכך,
    האיש הזקן, הישן, הבודד, החלוש, התשוש, הגלמוּד, הקשיש,
    לא יעשה זאת בקלילות ובקלות, לא בהשתוללות, לא צ'יק-צ'ק,
    לא כהרגלו ''יאללה צאו לעבודה! מהר-מהר!'', לא חיש.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מורשת אריאל (דון) שרון

    אהרון, 08/03/06 06:51

    דון שרון בחייו נהג כדון אדון, דון ברון, התנהג כאיש כל יכול, חשב עצמו (כנראה) חצי-אלוקים ופעל לעיתים קרובות באכזריות, בדורסנות, בברוטליות רבה, שמש דוגמא ומופת לדמות דון ברוטליון, דון ביריון. כנראה זה מה שאמור וצריך להתרחש שעה שאתה ניצב בראש מדינה קטנה כישראל, מדינה שואפת חיים, חפצת קיום, נשרדת איכשהו, כשכוח השלטון והשררה חודרים למוח, לא נותנים מנוח, בסופו של דבר אף מתגברים ומשתלטים עליו, מגמדים והופכים את המוח לצִיפְלוֹנוֹק (אפרוח). דון שרון חולל שמות ועולל רעות ופרעות כמעט על כל צעד ושעל שעשה בחייו והיה, כן היה, דמות מזרת אימים מהלכת, חלום בלהות, דון זוועון, דון בלהון, אשר הביא עִמוֹ לעמו סיוט וביעות מתמשך, בעיקר בימיה הבעייתים והטראומטיים של ההתנתקות, מציאות אשר נחקקה בלבבו ובזכרונו של כל נתין, תושב, אזרח ואדם ששהה במדינה, לא רק בימים, אלא אף בלילות. דון שרון היה דמות שהפילה חיתיתה על כולם (יהודים וערבים כאחת). הוא גילם אישיות יוצאת דופן במרצה, באינטנסיביות שלה, בתוקפניותה, באינסטינקטים החייתים שלה, בהיותה כל-כך בלתי-צפויה, לעיתים קרובות סוערת, בוערת, יוקדת, מרדנית ומשתוללת, לחלוטין לא דון קָטוֹן או דון זעירון בעוצמתו. דון שרון היווה דמות של פרעון-רעון, אשר נחקקה ותחקק בחשבון אחרון בזיכרונו של העם, לדראון. רוב חייו היה דון שרון איש מדון, איש חרון, איש זדון ואיש קלון. בהתחברותו עם יצור אנוכי, אגוצנטרי, תכססני, סכסכני, תועלתני, נהנתני, תחמני, תככני וגלותי כפרס, צפוי היה שיוליך את עמו ועצמו במדרון, מוכה כוח ולוקה בסנוורים ובעיוורון (''מה שרואים מכאן לא רואים משם'' אמר דון שרון, אשר סבר, כנראה, כי נוצר ויצוּק הוא מבטון ומוגן משום-מה תמיד, באפיריון של שיריון). כך הוביל את עצמו ועמו לקיטוב, לפילוג, לשסע רב, לקרע עמוק, לחרבון, לחורבן ולאבדון, העלה בידו חרס והרס לא פחות מידידו הצלופחון-חלקלקון-חמקמקון, מצופה-טפלון פרס. כך גם הוריד דון ביצועון בן-לילה, בלא מעט תימהון, את (מה שנחשב) מפעל חייו לטימיון. הדימום הראשון במוחו בו לקה ב- 18.12.2005 לא הרתיעו, לא הניעו, לא הרגיעו ולא שכנע אותו, מה חבל, שלא לחזור אל שיגרת חייו הרגילה. דון מצערון זלזל ביודעין בהדרדרות הבריאותית אשר התרחשה וחלה במצב בריאותו וחזר למהלך תקין ורגיל של חייו כאילו מאומה לא ארע ומשל שום דבר לא קרה. בכך צפצף דון שרון על בריאותו שלו ולא נבון היה דיו או נכון מספיק להבין ולהכיר בליקויו. מגבלותיו שלו עצמו כאדם. עם כל הביקורת עליו, איש לא יערער על זכותו המלאה להמשיך לחיות, להבריא, להשתקם ולהחלים כליל כמו כל אחד מאיתנו, כמו כל בן-תמותה אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חוסר המקצועיות ההזנחה וחוסר היכולת לא שוללות את נכונות הפינוי, (ל''ת)

    מדינה מחליטה, 08/03/06 06:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    והם עוד מעיזים לקרוא לזה ''מורשת שרון'' (ל''ת)

    עמי, 08/03/06 03:41

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תלונה במשטרה נגד בשיא!!!

    עדו, 08/03/06 03:26

    על ששיקר לבג''צ

    הגב לתגובה זו

    • במשטרה נגד ,בשיא אולמרט,לבני,על המחדל-והפשעים (ל''ת)

      חייבים להתלונן, 08/03/06 07:04

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    sternberg

    amiel, 08/03/06 03:24

    thank you Eran

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד מאמר מצוין של שטרנברג. אל תפסיק כתיבה

    נטליה, 08/03/06 02:43

    רק מי שחי כאן, ליד הפלסטינאים אזרחי ישראל של נצרת, איך שהם מתעקשים בפנינו שנקרא להם! רק הוא מבין את הטמטום של עקירה וכמה זה מראה להם את סוף שלנו שהוא קרוב מאוד.

    גוש קטיף גיבורים. ברוסיה לא היה כזה דבר שזורקים אזרחים בשביל אויב. אני נהנית מהמאמרים שלך ערן ותמשיך. תדה.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד למאמר ענק ונכון כל כך.תמשיך-תשאירו את המאמר זה צריך לזעזע- (ל''ת)

      עדנה, 08/03/06 07:02

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עוד מאמר מצוין של שטרנברג. אל תפסיק כתיבה

    נטליה, 08/03/06 02:41

    רק מי שחי כאן, ליד הפלסטינאים אזרחי ישראל של נצרת, איך שהם מתעקשים בפנינו שנקרא להם! רק הוא מבין את הטמטום של עקירה וכמה זה מראה להם את סוף שלנו שהוא קרוב מאוד.

    גוש קטיף גיבורים. ברוסיה לא היה כזה דבר שזורקים אזרחים בשביל אויב. אני נהנית מהמאמרים שלך ערן ותמשיך. תדה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם הייתם משתפים פעולה בחורבן המקדש, לא הייתם מגורשים באכזריות..

    מסר מהרומאים, 08/03/06 02:34

    אבל בגלל שלא דיברתם ועפתם מרצון, גם החרבנו את המקדש, גם מכרנו אתכם לעבדים וגם תואשמו לנצח במה שאנחנו עשינו, כלומר, בצליבת ישו.

    זה בערך מה שבשיא אומר. תגידו האיש רציני עובד מדינה או ליצן רפואי?

    הגב לתגובה זו

    • מסר מאי.טי. לחכם הדור שמגיב כאן

      אי.טי., 08/03/06 02:44

      בגלקסיה שואלים מה בדיוק יש לך להגיד.

      הגב לתגובה זו

      • איטי משימון, אני נמצא כוכב אחד לידך, שתי שנות אור, צור קשר

        שמעון פרס, 08/03/06 02:51

        מיסטר הוק מדווח שאבדת לנו במהלך הטיסה בחלל.

        אני צריך אותך בשביל המזרח התיכון החדש שלי, ישנה משימה דחופה של מתן עוד כמה אלפי קלאצ'ים לחמאס. בטח הם לא יהפכו יישובים חדשים למטרות לאחר עקירת גוש קטיף אלא יאכפו את החוק יעשו סדר ויביאו שלום.

        צור קשר דחוף, המשימה אינה סובלת דיחוי.

        הגב לתגובה זו

        • השועל

          אזרח מודאג, 08/03/06 06:55

          ''הוא עתיד עוד לקבור את כולנו....
          אם רק נתמיד לעסוק בשלנו''.

          הגב לתגובה זו

        • שימון מאיתם, אני באנדרומדה

          אפי איתם, 08/03/06 11:32

          שימון, יש כבר מזרח תיכון חדש. התנחלנו בלבבות של 4 מיליון פלסטינאים. תוך דור הם יהיו 10 מיליון ואז הם ירצו ללכת למקום אחר. מצאתי להם פה מקום באנדרומדה אבל אני לא יודע איך להעביר אותם. יש לך רעיון?

          הגב לתגובה זו

          • איתם משימון, עזוב, לפי תכניתי 4 מיליון פלש' יהיו אצלנו בקו הירוק..

            שמעון פרס, 08/03/06 21:22

            כך כתוב בכל ההסכמים שהצענו, ז'נבה אוסלו וכו', הפליטים יורשו גם לשוב למדינת ישראל.

            אבל אתה יודע, אנחנו טובים בלהטעות את הציבור...

            הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לראות זאת קצת יותר בגדול

      Avi Ecuador, 08/03/06 04:45

      עם יהודי שהופך למפורסם שתורתו תורת כל העמים ללא מלחמה וכיבוש מצידו של עמנו ולאחר סבל גלות וחורבן הופך לעם סגולה בשלב מסוים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שהבנים של אולמרט ישחררו את גוש קטיף מעול כיבוש החמאס (ל''ת)

    נעמי, 08/03/06 02:29

    הגב לתגובה זו

    • אה, אולי לא הבנתי

      תוהה, 08/03/06 02:41

      אבל כבר שחררנו את גוש קטיף כדי להפטר מעזה. אני מבין שאת מתגעגעת לשכניך לשעבר אבל למה לשחרר חבל משוחרר?

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא תוהה, אתה טועה!!!! (ל''ת)

        גושק טיף, 08/03/06 06:53

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    שפרופ' אומן אמר שזו חרפה, בשיא לגלג עליו. ביזיון!

    גלית, 08/03/06 02:29

    בשיא אמר אז לפרופסור שחבל שהוא לא בדק את הנתונים. עאלק. בשיא הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דברים כדורבנות! אני גאה שהבן שלי סרב פקודה

    שלומית, 08/03/06 02:28

    אמנם הועף בסוף מהצבא אך על מצפון משפחתנו לא ישב כתם הגירוש

    הגב לתגובה זו

    • יש לכם כתם כתום?

      כתמתם, 08/03/06 02:48

      יצא לי כתם כתום איפשהו ליד 'חרטה מגזענות' ומ'אימלול שני עמים'. סתם לדעת, יש אצלכם הרבה כתמים כתומים בסביבה?

      הגב לתגובה זו

      • גם אני גאה בבן שלך - בפעם הבאה שכולם יהיו כמותו

        טיפשים ורובוטים, 08/03/06 06:28

        משטר פאשיסטי מזוויע שרודף אזרחים בגלל אינטרסים עקומים
        אין מקומו במדינת ישראל היהודית

        כל משתף פעולה עם מהלכים כאלו הוא בוגד בעם ישראל

        אני מתבייש בכל מי ששיתף פעולה עם המהלכים הפאשיסטיים הללו ושכל אזרח בישראל יבטיח לעצמו כי בפעם הבאה אומר לצה''ל - לכו תחפשו מי ינענע אתכם - ופשוט ילך הביתה או למחבוש!

        אם צה''ל לא מגן על אזרחים בפני אוייבי חוץ אלא הופך זרוע דיכוי - חובה להלחם בארגון זה ולא לשרת בו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

      • אתה הבנת מה כתבת??? פלצן (ל''ת)

        כתמתם מטומטם, 08/03/06 06:49

        הגב לתגובה זו

    • בנך הוא עלוב נפש

      צפוני, 08/03/06 07:11

      דמעות הקוזאק הנגזל הנשפכות פה כמים מנסות לטשטש את העובדה שהמתנחלים חיבלו בזדון ולא נתנו כל סיכוי לישבם כראוי ובזמן בהאמינם שבזה יעצרו את הפינוי מהביצה בעזה.
      למעט כמה הזוים ויללנים אין אף אדם בארץ המצטער לרגע על שיצאנו מהביצה הממארת בעזה.

      הגב לתגובה זו

      • ממקומי אני קובע שאיבדת לחלוטין את הצפון.

        דרומי, 08/03/06 08:56

        לא נורא.
        בכל חברה אנושית יש אנשים מוגבלים ומאותגרים שכלית.
        חוליה חלשה וטעונה התחשבות.
        אבל אל תצפה לטיפוח.
        את מחיר הטפשות , בסופו של יום , תשלם אתה.
        הבטחה.

        הגב לתגובה זו

    • If Only

      Larry, 08/03/06 07:39

      We were all as brave as your son, Shlomit.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא מאמין שככה מתנהגים אפילו למחבלים. המדינה פישלה בענק

    דניאל, 08/03/06 02:27

    שמע, אני קורא ולא מאמין, איך אפשר להתייחס ככה לכאלו שתורמים, שעובדים בחקלאות ומשרתים בהכי קרבי?

    אני לא מצליח לקלוט שככה המדינה מתייחסת אליהם. בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חלוץ, אהרון ברק ו''עוזריהם'' התגלו שוב במערומיהם

    אביביץ, 08/03/06 02:26

    בושה למדינה - יש להעמיד את כולם למשפט!

    הגב לתגובה זו

    • נחכה בסבלנות למשפטי נינרנברג שלנו (ל''ת)

      חילונית, 08/03/06 09:14

      הגב לתגובה זו

      • יותר נכון ''משפט הרופאים'' (ל''ת)

        מתנחל=חוסר צדק, 08/03/06 11:34

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל כך נכון ומדוייק, זרקו אותנו לכלבים

    יוסף, 08/03/06 02:22

    אין עבודה ועדיין לא פיצויים ובית קבע לא נראה באופק.

    הגב לתגובה זו