• 129.

    כמה פעמים אפשר לחזור על העובדה שעמיר הפושע לא הרוצח?! (ל''ת)

    יוסי גינוסר, 22/06/06 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אולי חלאס עם המרכז רבין הזה ? (ל''ת)

    אלמוני, 13/06/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    רוצח רבין איננו גרוע מרוצח סתם.

    האמת, 07/03/06 18:27

    רבין איננו קדוש יותר מכל יהודי אחר ולכן לרוצחו מגיעים אותן זכויות שמגיעות לסתם רוצח.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    דברים שכתב עורך עתון בקנדה לאחר הרצח

    פסיכוזת המונים, 07/03/06 16:10

    אבדן העשתונות וטירוף המערכות המתרחשים בעקבות מותו של ראש הממשלה יצחק רבין הם ההוכחה הטרייה ביותר לשבירותה של הדמוקרטיה הישראלית נוכח המקיאווליזם של השמאל ומשטר החשבון והפחד שהטילה מפלגת העבודה על הציבור בישראל.

    מפלגת העבודה סוחטת ומנצלת את מותו של רבין עד תום. לבד מיצירת רגשות אשמה בקרב האופוזיציה הלאומית על ''אחריותה המוסרית'' וגינוי המתנחלים ב''אשמת חתרנות'', מנצל השמאל את ההזדמנות ''לסלק את החשבון'' עם הציבור הדתי, המקיף 30 אחוזים מתושבי ישראל. חרף כל מאמציהם לא עלה בידי שלטונות החוק לגלות קשר כלשהו בין הרבנים לרוצחו של רבין. אף על פי כן הצליחה מפלגת העבודה לדחוק את כל הציבור הדתי לעמדת התגוננות. הסדקים בציבור זה, שעד כה גילה התנגדות עקבית ל''תהליך השלום'', נראים כבר לעין. ב-27 בנובמבר 1995 הודיעה המפד''ל שהיא ''מקבלת את הסכם השלום עם הפלשתינאים כעובדה מוגמרת, ומנהלת משא ומתן על הסכמה לתמוך במפלגת העבודה מחוץ לקואליציה השלטת''.
    זבולון המר, יו''ר המפד''ל, קרא למפלגה בגלוי ''לשנות את התנגדותה להסכם השלום ולפעול ביחד עם הממשלה ליישומו''. המר אמר שעל המפד''ל לעיין מחדש במדיניותה לאור רציחתו של רבין בידי סטודנט יהודי למשפטים מן ''הימין''. לפי אותו דיווח הגיעו המפד''ל והעבודה לטיוטת הסכם שלפיו תימנע המפד''ל בהצבעות אי-אמון נגד הממשלה השמאלנית בראשות העבודה.
    גם מתנגדים אחרים למדיניות התבוסתנות של השמאל, בישראל ומחוץ לה, עוסקים ''בהערכה מחדש'' וב''שינוי'' התנגדותם להסכמי אוסלו. רבים מהפעילים היהודיים בצפון אמריקה, שנודעו בהשתייכות ל''ימין'' הקשת הפוליטית, כבר כרעו תחת הלחצים שהופעלו עליהם במסווה של ''אחדות יהודית'', והיום הם מטיפים בגלוי להפסקת הביקורת על מדיניות הממשלה.....

    ... דומה שצביעות הפכה לצו השעה. נראה שאיש אינו טורח עוד להציג ולנמק בהיגיון את הסוגיה הבסיסית במדיניותו של רבין: אם מדיניות זו היתה שגויה לחלוטין בעודו בחיים, מדוע חדלה לפתע להיות שגויה לחלוטין אחרי מותו? הפסקת ההתנגדות למדיניות זו רק משום שרבין נרצח היא לא רק עיוותו של ההגיון, אלא, מעילה באמון עצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • לעורך עיתון, אין בעלות על האמת, או ההיגיון....

      יעקב, 08/03/06 03:11

      הוא וכל חסרי הידע שכחו שאת האסון הלאומי ששמו ההתנחלויות, יצרה מפלגת העבודה לגווניה ולא הליכוד, הרי מי בנה את ימית וכל ההתישבות בסיני, מי ? מי היה בשילטון מ 1967 עד 1977 שנת המהפך ? המערך קרי מפלגות השמאל, הם הקימו את כל ההתיישבות המשמעותית : את כל הערים, ימית, אריאל, קצרין, אז מה לחכם העורך לבא בטענות , כאילו יש פה ימין, דתי , חרוץ ובונה את הארץ, ומנגד שמאל, המתנגד לכל עשיה, וחולם בהקיץ על שלום לא אפשרי, אני לא נמניתי עם חסידי רבין,ורבין עצמו, במעשיו, ובאי מעשיו אחראי במידה לא מעטה להרצחו. אך לא זה הענין. במדינה דמוקרטית, בה השלטון נתון באופן המוחלט בידי הציבור, והציבור , כל ארבע שנים, וברוב המקרים, פחות מזה, נקרא ללא אפליה, וללא הגבלות תנועה, להכריע את גורל המועמדים. במדינה בה התחלף השלטון, פעם אחר פעם בין ימין ושמאל . במדינה כזו, עונשו של רוצח ראש הממשלה, צריך להיות אחד ולא אחר. ראש תחת ראש, בדיוק כמו שכתוב בתורה, בה הפושע, האיש הדתי הימני, האמין. שום זכויות, ושום הנחות. ולו בשל, יראו ויראו, ואת השותפים כמו רבני ''הפולסא דנורא'' , להכניס למעצר מנהלי ללא משפט, באותם תאים עם המחבלים, המייחלים להכחידנו. לו פרס השפן, לא היה עושה במכנסיים, כשקיבל את התפקיד אחרי רצח רבין, כך צריך היה לעשות, ואז לא היו עמונות, ולא היתה לריסה, ולא היתה קדימה. אך ההיסטוריה לא נכתבת בלו ! אלא באיפה ומתי. אם הימין הדתי לאומי נכנס לפניקה, זה בגלל שלחלק ממנהיגיו היה מצפון בריא, וזבולון המר היה איש מצפון דתי ויהודי אמיתי !!! והם הבינו שהרחיקו לכת, בהקצנה, ובהרעלת האוירה. ואיש לא מתגונן אם הוא לא אשם. לא מדובר על רבין, גם אם יגאל עמיר היה ראש הממשלה, ורבין היה רוצח אותו הייתי מוקיע את הרצח, וזאת הנקודה, שהעורך הקנדי לא מבין, - ואני אראה את הקנדים החביבים, אם בעתיד יהיה מאבק בין החבל הצרפתי לאנגלי, ויהיו דיבורים על התנתקות מקנדה, ואיזה קוויבקי, ירצח את ראש הממשלה מטורונטו, ואז יבין את קצה קצהו של הויכוח בארצנו רווית הבעיות !!!

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    ילד שיוולד עם אות קין וקלון. חוסו עליו! (ל''ת)

    הלוואי שלא יהיה, 07/03/06 14:51

    הגב לתגובה זו

    • רצח 23 יהודים שחלקם קפצו לים ע''י רבין באלטלנה אינו רצח? אני ראיתי!!

      שמואל, 07/03/06 18:53

      הייתי בחןף כשהם ירו מבית קפה פנורמה שהיה בזמנו ומבית הקברות המוסלמי שהיה ממול לאוניה.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    בעיה אתית קשה

    תומרקין, 07/03/06 14:35

    הרי יגאל עמיר 24 שעות בפיקוח צמוד תחת מצלמות
    והבעיה - האם יסכימו להתייחד תחת פיקוח
    לדעתי - שיקיים את המצוה וילך להזדיין לפחות יקיים בחייו מצוה אחת

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    רוצח רבין

    12308, 07/03/06 14:19

    בושה וחרפה למדינת ישראל שנותנת לשפל הזה בכלל להתקיים ולעורר דעת קהל בכל צורה שהיא.
    יש לכלוא אותו ולבודד אותו מהעולם , מהתקשורת ומכל יצור חי ובטח ובטח מהיצורה המופרעת שבחרה להתחתן איתו. אני מקווה שמי שנשאר ממשפחתו של רבין יעורר מהומות כ''כ רבות בנושא - שלאותו שפל לא תהייה יותר זכות קיום בעולם הזה, חבל אולי אם יוציאו אותו מחדרו קצת , מישהו כבר יעשה את העבודה עבור כולנו... שיטייל קצת באוויר... -

    הגב לתגובה זו

    • רוצח רבין? מי באמת רצח את רבין? מה מעלימים מאיתנו? חייבים משפט חוזר (ל''ת)

      חייבים להוציא, 07/03/06 15:44

      הגב לתגובה זו

    • 123 אני איתך לחלוטין! צריך לשלול מהרוצח ימ''ש כל זכות!

      ירון כץ, 07/03/06 22:30

      ואני מקווה שלמרות שמהדינה שקועה עכשיו במערכת בחירות, בכל זאת יצליחו מספיק אנשים משפיעים להתעלות מעל המאבק הפוליטי ולמנוע כל זכות מהרוצח ימ''ש!

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    למה השמאל מפחד?

    אלמוני, 07/03/06 14:11

    בגלל שהם מפחדים שיהיה עוד מתנחל

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לתלות את המנוול

    חמידוש, 07/03/06 14:11

    זרע אחרי מותו

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מדוע הפרקליטות לא מתמודדת עם הנתונים

    נחום שחף, 07/03/06 14:07

    הסותרים שנחשפו בערוץ 2 (החור הכפול מקדימה אחד בחולצה ואחד בגופיה)?
    מדוע נתונים אלו שעמדו בפני הפרקליטות לא הוצגו בבית המשפט? ומדוע הוסתרו מהציבור?
    מדוע אנשי הרוח לא קוראים לפתיחת החקירה מחדש?
    וכך אני מגלה שהקרנפים בישראל אינם שונים מהקרנפים של יונסקו שחיו בפריז.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    למחוק זכר עמלק

    דוד, 07/03/06 14:06

    דין יגאל עמיר כדין עמלק. כל משפחת עמיר-חבורה נפשעת שיש להרחיקה מקהל ישראל. לאפשר לזוג ''המופלא'' להביא יורש לעולם, כמוהו לביא לעולם עוד נחש ארסי.

    הגב לתגובה זו

    • עמל''ק ראשי תיבות עבודה,מרץ,ליכוד,קדימה (ל''ת)

      חכם עזרא, 07/03/06 15:02

      הגב לתגובה זו

    • מי קבע? הפארטנרים לשלום עם עמלק? (ל''ת)

      אתה קליפת עמלק, 07/03/06 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    כל מה שיש כאן, זו שנאת ישראל הפרימיטיבית

    של השמאל!, 07/03/06 13:57

    כבר אמרתי לא פעם - השנאה מתרכזת ביגאל עמיר, כמו דקירת סיכות בבובת וודו.
    השמאל היה רוצה לסרס את כל הדתיים וכל המתנחלים, אך זה לא כל כך מעשי, אז מרכזים את כל השנאה החייתית/מינית סוטה/גסה/ותמציתית ביגאל עמיר ובלאריסה.
    חברי כנסת משחרים לפתחו של ברגותי, רוצח יהודים נאצי, אבל יגאל עמיר, שאם רצח, עשה זאת כדי להציל את העם היושב בציון מהתקדמותה המואצת של תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל, זוכה לשנאת עולם.
    כבר מזמן צריך היה לאפשר לו להביא ילדים לעולם.
    מה שבטוח שהוא לא יוריש להם גנים של רוצח, כמו רוצחו של נהג המונית דרק רוט, וגם לרבין היה פוטנציאל להוריש לילדיו גנים של אלימות. הוא ירש אותם מאמא שלו.
    שנאת ישראל הם ירשו מכל הצדדים!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    זה יותר קרוב ממה שאנחנו מוכנים להודות

    ריאליסט, 07/03/06 13:57

    לאט לאט ובהתמדה מתקדמת התוכנית הגדולה של הרוצח. לא רחוק היום (עניין של מספר שנים ספור) והוא יהיה בחוץ, עם לריסה טמבלורר שלו.

    בשם הדמוקרטיה, בשם הנאורות ובשם כל הקדושים...
    עד היום יש המון סימני שאלה בקשר לרצח
    הרוצח מתקרב לחופש כל יום יותר ויותר.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מגיעות לו אותן הזכויות כמו לכל האסירים

    סיגל, 07/03/06 13:56

    אם אסירים אחרים יכולים להקים משפחות אז לו מותר אסור לעשות הבדלים

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    בטוח הם לא יקראו לממזר איציק...

    ראובן, 07/03/06 13:51

    לעיתים מאוד רחוקות אני מאוד מתבייש שאני גר בארץ שלנו . היום זה קרה לי , אני בוש וניכלם ואין לי תשובה. כל כך הרבה אנשים מתים מתאונות , מחלות , פיגועים ,איך אפשר להכניס את הלריסה הזאת לרשימה הנ''ל ולהיפטר מהבעיה הנ''ל (כולל השיניים שלה )...

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    זרע עמלק (ל''ת)

    אודי, 07/03/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לסרס את הרוצח! (ל''ת)

    אריה.ב.עמק י, 07/03/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    לא לשכוח להזמין את ביבי סנדק (ל''ת)

    מצביע ליכוד, 07/03/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    יהיה זה ''תינוקה של רוזמרין'' אם יוולד!!!! (ל''ת)

    YZ, 07/03/06 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    עונש מוות לחלאה הזו!!

    צנעני, 07/03/06 13:34

    אני החתום לעיל יהיה הראשון לחתום על עונש מוות לחלאת המין האנושי!
    אל דאגה האפס הזה לא יחיה עוד הרבה זמן!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    העובדה שהם צריכים להילחם קשה כל כך

    רבין היה רוצח, 07/03/06 13:33

    על זכותם האלמנטרית מעידה אף היא, שמדינת ישראל היא יורשתו של הרייך השלישי!

    לא רק ב''סזון'' וב''אלטלנה'', אלא, והרבה יותר, בהסכמי ה''שלום'' שלו, לקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לא לשכוח - יגאל רצח פושע נגד העם היהודי (ל''ת)

    ונגד האנושות!, 07/03/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הלוואי ולא ייקלט! (ל''ת)

    טפו, 07/03/06 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    זרע הפורענות (ל''ת)

    e-c, 07/03/06 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    הלוואי וזה לא יצליח

    מצליח, 07/03/06 13:26

    חלאות המין האנושי שהלואי וזה לא יילך ולא יתגשם!
    בושה וחרפה שנותנים לחלאות כאלו להביא ילד לעולם.
    מי יתן והיצור הנתעב הזה ירקב בכלא וימצא את מותו בקרוב.
    אנחנו עשינו לחלאה הזו פולסה דנורה ומייחלים למותו הקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מברוק! עכשיו נוכל לדרוש חנינה מתוך התחשבות ביילוד! (ל''ת)

    ז. העצני, 07/03/06 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מה שבטוח - הילד יהיה מכוער ומטורף (ל''ת)

    צביקה, 07/03/06 13:16

    הגב לתגובה זו

    • איפה המועצה לשלום הילד???

      דניאל, 07/03/06 13:44

      לילד הזה עדיף לא להוולד, אבל אם כן יהיו לו אמא לא לגמרי שפויה ואבא רוצח שלא יגדל אותו.
      איפה המועצה לשלום הילד? תתכוננו, לריסה טמבלורר בדרך לעשות לכם עוד לקוח . . .

      הגב לתגובה זו

    • מה שבטוח - הילד יהיה חמוד, יש לו פוטנציאל

      משני הצדדים, 07/03/06 14:07

      אינטליגנטי ונאמן לעמו ולמולדתו, בתנאי שהוריו אינם סוכני שב''כ.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    רוצח רבין

    רז, 07/03/06 13:14

    חבל
    לרוצח נפש מישראל לא מגיע כי ינתן זרע
    במדינה מתוקנת היו תולים את הרוצח

    הגב לתגובה זו

    • נכון! את רבין צריך היה לתלות כבר בתש''ח! (ל''ת)

      וזה היה חוסך, 07/03/06 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    יוולד ילד לחוץ?

    סינימה בלאש, 07/03/06 13:12

    בהלכה כתוב ''אל תשפוך זרעך לשווא'' אז לריסה צריכה להתחיל ללמוד...לשחות ואולי תיטבע והלוואי.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    על פינך תזחל כל ימי חייך. המשך...

    WANKER, 07/03/06 13:10

    ולא נודע כי בא אל קרבה.
    ויגאל יאונן כל ימי חייו ולא יידע אישה לכל ימיו.
    חלאה...

    הגב לתגובה זו

    • על גחונך אתה הולך וזבל אתה פולט,

      אתה חלאת אדם!, 07/03/06 13:37

      כנראה, כל ימי חייך!

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אסון (ל''ת)

    גיא, 07/03/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    שתהיה במזל שלישיה

    י, 07/03/06 13:05

    ידוע שבטיפולי פוריות יוצאים הרבה פעמים, תאומים ,שלישיות רביעיות...

    הגב לתגובה זו

    • אמן! כן יהי רצון! חבל על כל השנים שכבר

      בוזבזו בכלא!, 07/03/06 13:36

      העובדה שעמיר יושב בכלא ולא שמעון פרס או שרון, מעידה כששה מליוני עדים, שהמדינה הזו ירדה מכל הפסים!
      נראה שרצח יהודי אחד זה אסון ורצח אלפי יהודים זו שגרה מבורכת לקידום ה''שלום''.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    רוצח, כמו כל רוצח אחר

    רותי, 07/03/06 13:04

    העונש בחוק לא כולל איסור על נישואים והבאת ילדים לעולם. הלוואי והיה כולל. אך בארץ נותנים לרצחים חופשות,לא יאומן, ואז הם אף נימלטים.
    אין להפלות עמיר הטיפש על רקע פוליטי.אף הוא לא רצח באכזריות כמו הרבה רוצחים המיסתובבים חופשי:

    זוכרים את חווה יערי ושותפתה?! שוחררו אחרי 13 שנה. לא יאומן. הן דרסו קשישה מספר פעמים במכוניתן אחרי שגזלו אותה.
    הלוואי ויחמירו כל ההגבלות על מרצחים למיניהם ולאו דווקא עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    החלטה נכונה, מאחל לילד שלא יוולד.

    מוטי, 07/03/06 13:00

    לצערי ההחלטה של שב''ס נכונה.
    מה שמגיע לרוצחים ומחבלים אחרים מגיע גם לרוצח והמחבל הזה.
    אני רק מאחל לזוג המאושר שהתהליך יכשל והילד לא יוולד.
    ואם אפשר אז איזה זיהום קטלני לרוצח תוך כדי התהליך שיגמור את ימיו במהרה.
    אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ילד עתידי אומלל, הלוואי ולא יוולד (ל''ת)

    הורים שהם, 07/03/06 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    האם אנו כה מטומטמים

    מרים, 07/03/06 12:58

    מזעזע

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    באחד ממשפטי הזוטא לאחים עמיר

    די לצביעות, 07/03/06 12:55

    אמר השופט המלומד - מי היה מאמין שיהודי יהרוג יהודי בארץ ישראל?

    נשאלות השאלות הבאות - כשרבין רצח את אנשי האצ''ל, האם הם לא היו יהודים?
    או, שמא, הוא לא היה יהודי?
    ואם הוא לא היה יהודי, אז היהודי יגאל עמיר לא רצח יהודי....
    רבין היה בנה של רוזה כהן, וכנראה, יהודי. והוא רצח יהודים טובים ממנו בהרבה.
    כשיגאל רצח אותו, הוא רצח טינופת. אפשר להתווכח על ההגיון שבמעשהו של יגאל עמיר, אבל לא יכל להיות ויכוח שרבין היה פושע נגד העם היהודי ונגד האנושות ויגאל עמיר איננו כזה!

    הגב לתגובה זו

    • במקום לגלוש באינטרנט לך תלמד היסטוריה טמבל (ל''ת)

      ..., 07/03/06 13:08

      הגב לתגובה זו

      • כתבתי כמה עבודות הסטוריות טובות מאד!

        עולם השקר הוא, 07/03/06 13:31

        ואחת הטובות יותר, הוא המחקר על ה''אלטלנה''. אז לך אתה, ותלמד הסטוריה!

        הגב לתגובה זו

      • כתבתי כמה עבודות הסטוריות טובות מאד!

        עולם השקר הוא, 07/03/06 13:31

        ואחת הטובות יותר, הוא המחקר על ה''אלטלנה''. אז לך אתה, ותלמד הסטוריה!

        הגב לתגובה זו

      • ל..., חתיכת דפקט, אתה רוצה לשכתב את ההיסטוריה כמו בבריה''מ לשעבר? (ל''ת)

        מי שטמבל, 07/03/06 15:39

        הגב לתגובה זו

      • ל..., חתיכת דפקט, אתה רוצה לשכתב את ההיסטוריה כמו בבריה''מ לשעבר? (ל''ת)

        מי שטמבל, 07/03/06 15:39

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    סרק סרק

    בני, 07/03/06 12:50

    אולי הוא יורה סרק

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    להחליף את הזרע עם אסיר בטחוני. (ל''ת)

    חמורבי, 07/03/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אני לא מבין את הענין הזה.

    אבי, 07/03/06 12:45

    זה שעמיר הוא רוצח שפל אין על זה ויכוח.
    וזה שהוא לא שווה אפילו את שרוכי הנעליים של יצחק רבין אותו רצח אין ויכוח.
    אבל אני לא מבין מבחינה חוקית/משפטית למה לא נתנו לו להתחתן ולמה לא נותנים לו להביא ילד לעולם.
    הרי לאסירים אחרים כן נותנים גם לרוצחים ואחרי הכל מה ההבדל בין רוצח רבין (אף על פי שהרצח ממניעים שונים) לרוצח של נער בן 18 בדיסקוטק (דוגמא) אתם בעצם מעבירים פה מסר שחייו של אדם מסויים שווים יותר מחייו של אדם אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    יגאל עמיר לא הרוצח

    יוני, 07/03/06 12:44

    ירו שלשה כדורים בגבו הרופא שהוציא את הדוח כתב במפורש שרבין נרצח מכדור שפגע בחזהו וודאי שזה לא עמיר שכן הוא היה מאחורי רבין

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לרוצח רוה''מ מותר להביא ילדים ולהומואים אסור?..

    ברק, 07/03/06 12:44

    ההיגיון והשיוויון שולט במדינה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם כבר להתיר, אז למה לא בדרך הטבעית?

    גור-אריה מ., 07/03/06 12:43

    החוק צריך להיות שווה לכל, אם הוא אינו כך, אז הדמוקרטיה שלנו בקקט.

    הגב לתגובה זו

    • כי העונש של יגאל זה שהוא ישאר בתול כל חייו . (ל''ת)

      קאפיש ?, 07/03/06 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    יגאל עמיר ורצונו ליהיות אב

    ds, 07/03/06 12:41

    עשה נכון שרות בתי הסוהר שאישר ליגאל עמיר להביא ילדים באמצעות IVF . שהלו אין זה הגיוני כי רוצח ערבי \מחבל אשר רצח במו ידיו לא מעט יהודים יקבל אישור להתייחד עם זוגתו הבאה במיוחד מלבנון ואילו מר עמיר הלא נכבד והלא יקר לא יקבל זכות זאת .זוהי זכות בסיסית המוקנית לכל אחד באשר הוא .

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה דיסאינפורמציה ! (ל''ת)

    חיים, 07/03/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    דת הורסת מדינה

    גוזף, 07/03/06 12:35

    מה הפלא שמוסדות הרבנות והדת במדינה משניאות עצמם על רוב הציבור ברור מאישור נישואיו בדרך מגוככת על ידם שרוצח רבין מוערך אף יותר מאזרח מהשורה שבודאי לא היה מקבל אישור נישואין
    כל הכבוד לרבנות ואל תתפלאו מהסלידה שלנו מכם
    ומפיצול העם שאתם הגורמים לו מי יתן ויפרידו אותכם סוף סוף ממוסדות המדינה וניצפה כולנו בבדידותכם המזהרת

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חסרות לנו מפלצות במזרח התיכון?????

    ש.ז, 07/03/06 12:34

    לתת לתת האדם הזה להביא לעולם עו מפלצת בצלמו זה פשע.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זרע הפורענות!

    טובלרון, 07/03/06 12:29

    מעניין איזה חינוך יקבל הצאצא של זרע הפורענות

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חוק הוא חוק הוא חוק!!! -ואין איש לשלול (ל''ת)

    זכויות חוקיות, 07/03/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מזל טוב ליגאל וללריסה :-)

    חכם עזרא, 07/03/06 12:27

    שתגדלו את הילד לתורה ולמצוות ולמעשים טובים :-)

    הגב לתגובה זו

    • מה מזל טוב, היא אפילו לא בהריון. (ל''ת)

      חכם קדמון, 07/03/06 12:49

      הגב לתגובה זו

    • לחכם בלילה

      ש.ז, 07/03/06 13:28

      על איזה מצוות אתה מדבר??
      אולי לא תרצח???

      כנראה שחבם אתה לאאאאא

      הגב לתגובה זו

      • מי שמחלל שבת הוא יותר גרוע מרוצח

        חכם עזרא, 07/03/06 13:41

        כי הדיבר שמור את יום השבת לקודשו זה הדיבר ה-4 , ואילו לא תרצח זה הדיבר ה-6

        הגב לתגובה זו

      • מי שמחלל שבת הוא יותר גרוע מרוצח

        חכם עזרא, 07/03/06 13:41

        כי הדיבר שמור את יום השבת לקודשו זה הדיבר ה-4 , ואילו לא תרצח זה הדיבר ה-6

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    הרוצח רוצה לקבל כסף מביטוח לאומי

    יעל, 07/03/06 12:23

    ללריסה המסכנה יש בעל שיושב בכלא ואיך תוכל להתפרנס
    היא צריכה קיצבה מביטוח לאומי ואחכ כשיהיה לה ילד אחד או עשרים היא תקבל עוד קיצבה
    וכול זה רק על ידי נישואי התכתבות עם רוצח
    בית זונות אמיתי

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    איך נוצר אליל ואיך נוצרת מפלצת -

    מנגנון תעמולה, 07/03/06 12:22

    ''מקיץ 1903 ואילך, כשנתים ימים, רעדו אמות הספים של ההסתדרות הציונית. הרצל והמקורבים לו תמכו בתכנית ההתישבות באוגנדה, תכנית שנועדה למצוא ''מקלט לילה'' למאות אלפי היהודים שגורשו או נמלטו באותה עת מאירופה; הציונות הרוסית, שמנהיגה העולה היה מנחם אוסישקין, שללה תכנית זו וקבעה כי הציונות יכולה להתגשם רק בארץ-ישראל, ואין להמיר ארץ זו בשום טריטוריה אחרת......
    ''הצדדים התחפרו בעמדותיהם הנוקשות. מצד אחד ציוני-אוגנדה, שנהפכו עם הזמן לטריטוריאליסטים-בעקרון; חסרי ארץ מיועדת מוגדרת; וכנגדם, ציוני ציון הנושאים עיניהם למזרח......
    ''השנאה לאוסישקין הקיפה חוגים רחבים בארץ, שראו בו אדם שהרים יד במלכות. רוברט סנט ג'ון מספר בספרו ''שפת הנביאים'', כי כשנודע בירושלים כי הרצל מת, נשמעה טענה כי אוסישקין הוא האשם בכך. הילד בן השבע, אהוד, בנו של אליעזר בן-יהודה, התפרץ הביתה ואיים כי יקח נקם באוסישקין על מות המנהיג. אף אם יש הפרזה בסיפור זה, יש בו כדי להעיד על העוינות הרבה לאוסישקין.....

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ל-50, עוד קצת על רבין, נסיון שני

    הבולשביזם חוגג!, 07/03/06 12:19

    עוד פרק חשוב בתולדות עם ישראל ובקריירה של יצחק רבין, שרבים בורים בו לחלוטין בגלל אותה תקשורת, הינה פרשת ה''אלטלנה''. סתימת הפיות של השמאל אחרי רצח רבין, כלפי כל אחד שהעיז לפקפק בתבונתם של הסכמי אוסלו, או של רבין ''הקדוש'', הינה אפסית בהשוואה לסתימת הפיות האולטימטיבית. רצח בקני מידה גדול ממש, שביצע השמאל של שנות הארבעים נגד יריביו הפוליטיים, האצ''ל והלח''י. ללא בושה יצאו ההגנה והפלמ''ח לצוד יהודים ולהורגם במסע ''הסזון''.

    לא יאומן כי יסופר, אבל זו האמת. יצחק רבין לא נמנע מלהשתתף באותו ''סזון''. אדרבא, הוא ניצל אותו כדי לקדם את הקריירה שלו. ללא האלטלנה, היה יצחק רבין נתקע בצבא, חסום בכישרונותיו המוגבלים. אבל ''בזכות'' פרשת האלטלנה היה בן-גוריון אסיר תודה לו, וגרם לקידומו הצבאי.

    כאשר הגיעה ביוני 1948 ה''אלטלנה'', אונייה עמוסה בטונות של רובים ותחמושת, נשק קריטי לצבא שזה עתה יצא למלחמת קיום, בן-גוריון, בפרנויה נוראית, סבר שהנשק לא מיועד להילחם בערבים אלא למרוד בממשלתו. למרות כל הפצרותיו של מנהיג האצ''ל, מנחם בגין, נחוש היה בן-גוריון לחסל את יריבו, לא חיסול פוליטי, אלא חיסול פיזי ממש.

    בן-גוריון חיפש מפקדים לבצע את מזימתו השטנית, אך אף מפקד לא הסכים חוץ מאחד, יצחק רבין. רק פה תפס רבין פיקוד. הוא הורה לירות על האלטלנה, על מנחם בגין, על יהודים ניצולי השואה שעלו עימה ארצה גם אחרי שהרימו דגל לבן, גם על אלה שקפצו למים כדי להימנע מפגזי התותח הנורא ''הקדוש'' ההוא, גם על אלה ששחו לחוף. יצחק רבין רצח באותו יום ששה עשר יהודים בדם קר.

    שלושים שנה אחר כך בהיותו שגריר בארה''ב תיאר רבין את פעולתו, לא בצער, אלא בגאווה ובשחצנות: ''דפקנו אותם על האוניה ודפקנו אותם שוחים במים''. זהו הרצח הפוליטי הגדול ביותר של מדינת ישראל! אני משוכנע שלו הייתה התקשורת מאפשרת דיון ציבורי כל שנה ב- 23 ליוני, יום השנה לאותו מעשה נוראי, לעולם לא היה נמנה יצחק רבין אפילו לסרן בצה''ל.

    אבל התקשורת השמאלנית המושחתת לא עשתה את עבודתה המקצועית. לעם היום אין מושג מהי פרשת ה''אלטלנה'', ולכן קבלנו את רבין כרמטכ''ל כושל, ואח''כ כראש ממשלה קטסטרופאלי.

    הגב לתגובה זו

    • חזק! מעולה! מומלץ!!! (ל''ת)

      איציק, 13/06/06 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    תגידו יודעים כבר?

    חזאי, 07/03/06 12:18

    את מי ירצח הרוצח הקטן שיוולד?
    לדעתי צריכים כבר מלידתו להכניס אותו לכלא על חשבון הרצח שיבצע כשיהיה גדול.......שיתחיל כבר עכשיו ויסיים יותר מהר.

    הגב לתגובה זו

    • והבן של ברוך גולדשטיין

      חכם עזרא, 07/03/06 12:52

      שכחת את הבן של ברוך גולדשטיין שהוא סיים בהצלחה בצה''ל את קורס הטייס היוקרתי , ועכשיו הוא קצין וטייס קרב בחיל האויר הישראלי

      הגב לתגובה זו

    • אתה רוצח! ואפילו לא צריך להסביר! (ל''ת)

      הבן של רבין לא, 07/03/06 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    נו אז מה מזל טוב. (ל''ת)

    מאיר, 07/03/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הלוואי ויתפגרו שניהם (ל''ת)

    א, 07/03/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מסכן הילד... (ל''ת)

    ישי, 07/03/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    יש יורש למשיח

    אליהו, 07/03/06 12:11

    יגאל מחמל נפשי אחרי שיוולד לך ילד תבין שלמרות כל הסבל שעברת-יש שכר לעמלך.ובעיקר שהילד שיוולד לך יהיה מפרי רחמה של אשת לפידות לריסה.הסבל והצער שעברת הוא כאין וכאפס לצערה והשפלתה של לריסה.אז תשכיל להבין שהכל גילגלו מהשמים רק בשביל שתשתדך עים ממשיכת דרכם של שרה רבקה רחל ולאה.וכולנו מתפללים שהילד שיוולד יגאל את העם היושב בציון מיסוריו.....כולנו שמחים בשמחתכם ובמהרה נוכל לראות אותכם מאושרים ומחובקים עים ילדכים הקט

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יגאל עמיר,יהודי, חייל גולני,סטודנט בבר אילן שרצח יהודי,לא הביע חרטה (ל''ת)

    צריך להרוג, 07/03/06 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בכייה לדורות!! (ל''ת)

    חי, 07/03/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ל-58 הנאור

    תום, 07/03/06 12:08

    מה הקשר לעדה, גזע או מין? מאיפה אתה שואב דעות לגבי מוצאם של המגיבים?
    סייג לחוכמה שתיקה, ואתה מרבה מאוד בדיבור, ידידי...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כשילדיו

    פקק תנועה, 07/03/06 12:08

    יגדלו הם יבררו למה אביהם ישב בכלא

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תינוקה של רוזמרי (ל''ת)

    גירסת הרוצח, 07/03/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בקצב הזה לא ירחק היום והבן זונה הזה

    אחת העם, 07/03/06 12:03

    ישתחרר מהכלא ואז באמת אבדנו כולנו.
    הלוואי וימח שמו ושם משפחתו!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פלאשבק לחמישיה הקאמרית....זוכרים? (ל''ת)

    איתי, 07/03/06 12:03

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      רמי הויברגר, 07/03/06 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    קודם כל שיחקרו את האמת כולה אודות רצח רבין (ל''ת)

    לא מאמין לשב''כ, 07/03/06 12:03

    הגב לתגובה זו

    • נראה שמסתירים מהקהל משהוא מאוד

      יעל, 07/03/06 12:42

      מאוד חשוב בקשר לפרשה ההיא.
      אחרת למה כזה פחד להשאיר אותו עם אישתו?
      סמיר קונטאר יכול להתייחד עם הנקבות שלו להביא מחבלים חדשים לעולם ולאיש לא איכפת.
      מה קורה כאן?
      מה היה באותו הלילה אם כן ??!!!!

      הגב לתגובה זו

      • האמת פשוט קשה מאוד לעיכול! (ל''ת)

        ש ה, 07/03/06 13:04

        הגב לתגובה זו

      • האמת פשוט קשה מאוד לעיכול! (ל''ת)

        ש ה, 07/03/06 13:04

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    יגאל מלך ישראל

    הדר דימול, 07/03/06 12:03

    חי וקיים! מזל טוב ושיחרור מהיר!

    הגב לתגובה זו

    • סליחה טעיתי, יגעל גועל נפש. (ל''ת)

      הדר שימול, 07/03/06 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה ההבדל בין יגאל עמיר לסמיר קונטאר??

    נעמן, 07/03/06 11:59

    שניהם רוצחים בדם רק. עמיר רצח זקן , וקונטאר ילדים

    שניהם חלאות המין האנושי

    שניהם יקבלו בקרוב אזרחות כבוד של ממשלת החמאס

    הדיע הזמן להוציאם להטרד
    חבל על הכסף שעולה למשלמי המיסים להחזיק אותם

    הגב לתגובה זו

    • עמיר=יהודי שרצח ראש ממשלה יהודי.שניהם חלאות-אבל עמיר חלאה יהודית (ל''ת)

      יהודי שרצח, 07/03/06 12:03

      הגב לתגובה זו

      • עמיר הוא חלאה יהודית תימנית. (ל''ת)

        ראש קטן, 07/03/06 12:53

        הגב לתגובה זו

      • עמיר הוא חלאה יהודית תימנית. (ל''ת)

        ראש קטן, 07/03/06 12:53

        הגב לתגובה זו

    • השאלה היא - מה ההבדל בינך לבין קונטאר,

      והתשובה: אין, 07/03/06 12:24

      שניכם שונאי ישראל. הוא רצח תינוקות בחסותך. ולא רק הוא, אלא המוני מפלצות רצחו תינוקות יהודים בחסות המחנה שלך ושל רבין. וזה ההבדל!
      אתם רוצחים תינוקות חפים מפשע. יגאל עמיר רצח רוצח! וזה הבדל עצום!

      הגב לתגובה זו

    • נמאס מתגובות של ערבים-רוצים את אפרת רגב האנטישמית-מקדימה

      ממשלת השמאל, 07/03/06 13:27

      כאשר קראתי את הכותרת ידעתי שיופיע את מה שכתבת במשפט האחרון שלך.

      לוחם החופש סמיר קונטאר לחופש ישוחרר.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אם למחבלים נותנים- אז גם לו צריך לתת

    שי, 07/03/06 11:56

    או שהחוק חל על כולם או שהוא לא חל על אף אחד.

    הגב לתגובה זו

    • הוא מחבל יהודי,שזה בוגד מהסוג הגרוע ביותר.מחבל יהודי שרצח יהודי (ל''ת)

      הוא בוגד, 07/03/06 12:04

      הגב לתגובה זו

    • צריך לשים אותו עם באגף הבטחוני עם ערבים. את הזרע לשלוח ללריסה. (ל''ת)

      המזריע, 07/03/06 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    תתבישו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    סוף העולם, 07/03/06 11:55

    הגב לתגובה זו

    • חילול שבת

      ל''ת, 07/03/06 12:10

      מחלל שבת גרוע בהרבה מרוצח
      לידעתך

      הגב לתגובה זו

      • מי זיבל לך את השטות הזאת??? (ל''ת)

        רבי מנחם, 07/03/06 12:56

        הגב לתגובה זו

      • מי זיבל לך את השטות הזאת??? (ל''ת)

        רבי מנחם, 07/03/06 12:56

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    רוצח משפ' הרן מנהריה הוליד כמה ילדים

    דניאל, 07/03/06 11:54

    רוצח משפחת הרן מנהריה התחתן פעמיים בכלא בישראל, הוליד ילדים בקיום יחסי מין ישירים וללא העברת זרע והיום גם קיבל תואר ''אזרח של כבוד'' במדינה הפלשתינאית ''הידידותית'' שלנו. צבע הדם של כולם זהה, גם אצל משפחת הרן ז''ל הדם היה אדום

    הגב לתגובה זו

    • בקיצור יגאל עמיר=מחבל שפל .לפחות את זה הבנתם סוף סוף (ל''ת)

      עמיר= חלאה, 07/03/06 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ושוב האשכנזים יוצאים מיוריהם,

    משה רוזנצוויג, 07/03/06 11:51

    כל פעם שמזכירים את עמיר, (הגבינה לאשכנזים)
    יוצאים העכברים ומבקשים עונש מוות וכולי וכולי.
    תקשיבו חברים אשכנזים !!!!!!!!!!!
    להיות ראש ממשלה זאת משאת נפש של רבים שאפילו מוכנים למכור את נשמתם לשם כך.

    אז אף אחד לא מתנדב !!!!!!!!

    גם רבין לא היה מתנדב, לא גיבור ולא נעליים. הוא לא היה מדינת ישראל ולא יותר מראש ממשלה.
    ראש ממשלה מחליפים כל ארבע שנים ואפילו פחות מכך.

    רבין נרצח בתפקידו כראש ממשלה!
    לא מדינת ישאראל נרצחה!!!!!!!

    עמיר הוא רוצח ! שרצח את יצחק רבין שמילא תפקיד של ראש ממשלה.

    רוצח, כל רוצח יש לו את סיבותיו.
    לא קיימת סיבה מוצדקת לרצח, לא של חסר בית מתגולל ברחוב ולא של ראש ממשלה.
    שמו של רבין לא סמוק יותר מדמו של מתגולל ברחוב, וידו של עמיר לא רצחה יותר מכל רוצח אחר.

    אז אשכנזים. חיזרו לחורים. נגמרה הגבינה.

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שמפגרים כמוך נגמרו מזמן...אופססס טעיתי (ל''ת)

      החור שברוזנברג, 07/03/06 12:49

      הגב לתגובה זו

    • אדיוט אין שום קשר.עמיר ומשפחתו חלאות אדם. (ל''ת)

      פרסי גאה, 07/03/06 12:58

      הגב לתגובה זו

      • הוא אכן אידיוט, ואין שום קשר, אבל חלאת (ל''ת)

        האדם היא משפחת, 07/03/06 15:08

        הגב לתגובה זו

      • הוא אכן אידיוט, ואין שום קשר, אבל חלאת (ל''ת)

        האדם היא משפחת, 07/03/06 15:08

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    הם לא נשואים. נקודה.

    יהודיה כשרה, 07/03/06 11:49

    אין תקדים כזה ביהדות שזוג מתחתן ככה. בית הדין הרבני אישר נישואין לא כשרים. הילד שיוולד לא חוקי. נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • אין כזה מוסג ''לא חוקי'' בההלכה.

      רב, 07/03/06 12:25

      את לא מבינה לא את חוקי מדינת ישראל ולא את חוקי התורה.

      הודות לתשקורת הישראלית נשמע המון על איכות הזרע של האיש הזה.

      הגב לתגובה זו

    • הנישואים כן כשרים

      יהודי חושב, 07/03/06 12:29

      כי אפשר לקדש אישה ע''י שליח -אז לפני שאת מגיבה תלמדי הלכה ...


      יומטוב

      הגב לתגובה זו

      • לא מאמין להלכה. אצלי יש רק חוקי מדינה. (ל''ת)

        רפורמי, 07/03/06 13:00

        הגב לתגובה זו

        • כאלה היו גם ברייך השלישי - חוקי נירנברג! (ל''ת)

          ואין הבדל!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • כאלה היו גם ברייך השלישי - חוקי נירנברג! (ל''ת)

          ואין הבדל!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • כאלה היו גם ברייך השלישי - חוקי נירנברג! (ל''ת)

          ואין הבדל!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • כאלה היו גם ברייך השלישי - חוקי נירנברג! (ל''ת)

          ואין הבדל!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

      • לא מאמין להלכה. אצלי יש רק חוקי מדינה. (ל''ת)

        רפורמי, 07/03/06 13:00

        הגב לתגובה זו

        • כאלה היו גם ברייך השלישי - חוקי נירנברג! (ל''ת)

          ואין הבדל!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • כאלה היו גם ברייך השלישי - חוקי נירנברג! (ל''ת)

          ואין הבדל!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • כאלה היו גם ברייך השלישי - חוקי נירנברג! (ל''ת)

          ואין הבדל!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • כאלה היו גם ברייך השלישי - חוקי נירנברג! (ל''ת)

          ואין הבדל!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי

      שזק, 07/03/06 12:37

      בס''ד

      אני פשוט מת מצחוק כמה שאת מדברת שטויות בקצב כ''כ מהיר....זה מדהים


      בית הדין אישר את הנישואין ע''י עיון מעמיק בהלכה ויש כזה דבר

      הרבה שנים שלא עשו כזה דבר אבל לא כל מה שלא רואים לא קיים

      לחזור למסכת קידושין ולספרי ההלכה ולסתום את הפה בדברים שאת לא מבינה

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    למפלצת יוולדו ילדים מונגו

    זרע הפורענות, 07/03/06 11:49

    הוא והיא לא יזכו בצאצאים נורמליים יהיו להם ידי מפלצות.

    הגב לתגובה זו

    • גרוע מזה

      ל''ת, 07/03/06 12:12

      יש הרבה יותר גרועים ממנו
      אתה סתם מושפע מהתקשורת מה זה
      רבין ז''ל הוא הסגן של אלוקים?
      מספיק מהשנאה והסתה

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי שאלוהים יעניש אותו בדרך כלשהיא. (ל''ת)

        ייי, 07/03/06 13:01

        הגב לתגובה זו

        • בינתיים אלוקים העניש את רבין ואת שרון. (ל''ת)

          וזו רק ההתחלה!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • בינתיים אלוקים העניש את רבין ואת שרון. (ל''ת)

          וזו רק ההתחלה!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • בינתיים אלוקים העניש את רבין ואת שרון. (ל''ת)

          וזו רק ההתחלה!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • בינתיים אלוקים העניש את רבין ואת שרון. (ל''ת)

          וזו רק ההתחלה!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

      • הלוואי שאלוהים יעניש אותו בדרך כלשהיא. (ל''ת)

        ייי, 07/03/06 13:01

        הגב לתגובה זו

        • בינתיים אלוקים העניש את רבין ואת שרון. (ל''ת)

          וזו רק ההתחלה!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • בינתיים אלוקים העניש את רבין ואת שרון. (ל''ת)

          וזו רק ההתחלה!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • בינתיים אלוקים העניש את רבין ואת שרון. (ל''ת)

          וזו רק ההתחלה!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

        • בינתיים אלוקים העניש את רבין ואת שרון. (ל''ת)

          וזו רק ההתחלה!, 07/03/06 15:10

          הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם למחבלים מותר אז גם לו (ל''ת)

    שיויון, 07/03/06 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הרוצח הבא בדרך

    ישראלי, 07/03/06 11:45

    מדינה של מטומטמים

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אות קיין ילווה את הילד המסכןלכל חייו! (ל''ת)

    sem, 07/03/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למה שלא יתיחדו כמו שנותנים לרוצחים מהחמאס?

    אפליה, 07/03/06 11:44

    תנו להם לחיות

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא גרוע מכל מחבל ערבי, הוא מחבל יהודי !זה הזן הגרוע ביותר (ל''ת)

      שירקב בכלא, 07/03/06 12:06

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    פתרון של עונש מוות יש לקחת בחשבון גם מחבלים.

    גל, 07/03/06 11:43

    כמו סמיר קונטאר, רוצח משפחת הרן ואחרים....

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי זה רבין

    דוד, 07/03/06 11:41

    רבין היה שיכור כרוני.היה מושפע מפרס .2000 יהודים נהרגו בגללו.
    הרס כל חלקה טובה במדינה שלנו בזה שהביא את ערפת וחבורתו מתוניס.
    לימד את הדורות הבאים אחריו שאפשר לקבל את הכל ואת מה שרוצים בכח.
    החמס עלה בעקפין בגללו.
    נרצח בפרשת העקדה-כל מי שפוגע בארץ ישראל סופו להיפגע.
    חבל שרבין לא נשאר בחיים
    והיה מבין איזה צרות הוא הביא עלנו.
    העם סוגד למת-עבודת אלילים

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      לברט, 07/03/06 12:13

      הגב לתגובה זו

      • פינינו את עזה נפנה גם אותך

        ש.ז, 07/03/06 12:36

        אתה מדבר על שיכורים ??
        תתבונן במראה
        בתקוה שלא תבהל.

        הגב לתגובה זו

      • פינינו את עזה נפנה גם אותך

        ש.ז, 07/03/06 12:36

        אתה מדבר על שיכורים ??
        תתבונן במראה
        בתקוה שלא תבהל.

        הגב לתגובה זו

    • אין לי כוונה לרדת לרמת הטמטום והאיוולת שלך אבל עובדה אחת

      מרגלית הבלשית, 07/03/06 12:45

      מרתיחה אותי-להאשים את רבין בהתחזקות החמאס ובצמבנו הנוכחי??
      יותר נכון יהיה להאשים את החולירע התימנית, יגאל עמיר, במצב המחורבן בו אנו נמצאים היום. אני מזכירה לך באיזו אופוריה חיינו לפני הרצח, איזו שמחת חיים הייתה פה - הייתה הרגשה של שינוי, של דברים גדולים וטובים שעומדים להתרחש. מה קיבלנו מאז??? רק חרא.

      הגב לתגובה זו

      • למרגלית הבלשית המפוקפקת

        עוד חולירע, 07/03/06 13:42

        כנראה שאת עבודת הבילוש את יודעת לעשות רק מתחת לפנס. היתרגשות המבטאת אופטימיות היתה רק בחוגי ה''עכשיו'' כגון אלו המיתקרים ''שלום עכשיו''. לעומת זאת רוב העם, כפי שבא לידי ביטוי ברשימות לכנסת, הבינו את גודל הצרה והסכנות שבעיקבותיה, מבית היוצר של הדר' למדעי המדינה ביילין שסובב את רבין המזדקן וחלש האופי באצבעו הקטנה, עד כדי כך שהיה מוכן למעשה הנבלה של גניבת דעת הבוחרים באמצעות שוחד של מיצובישי לשוטה ולסוחר הסמים. זוהי המורשת שאת כה גאה בה. יתר על כן הערבים היו נאמנים לאמת שלהם ולא היסתירו את מישנתם הקוראת לחיסולנו כישות, והתפלפלו כלפי חוץ באמירות של הודנה, והסכם קוריש ושאר פיטפוטי ביצים, אבל ההיתרגשות של חוגי הטיפשות העכירה את עיניהם. את התוצאות ראינו בהמשך, אלו המתבטאות במסות של הרוגים ופצועים,
        יחד עם ההוקעה של הרצח, שהינו מעשה האסור מוסרית, ומטופש מבחינה פוליטית, אסור לנו לשכוח שהיחס לרוצח הזה לא צריך להיות שונה מכל רוצח אחר, כזה שרוצח ילדים, או דורס קשישות כמו יערי וחברתה, וכו',

        הגב לתגובה זו

      • למרגלית הבלשית המפוקפקת

        עוד חולירע, 07/03/06 13:42

        כנראה שאת עבודת הבילוש את יודעת לעשות רק מתחת לפנס. היתרגשות המבטאת אופטימיות היתה רק בחוגי ה''עכשיו'' כגון אלו המיתקרים ''שלום עכשיו''. לעומת זאת רוב העם, כפי שבא לידי ביטוי ברשימות לכנסת, הבינו את גודל הצרה והסכנות שבעיקבותיה, מבית היוצר של הדר' למדעי המדינה ביילין שסובב את רבין המזדקן וחלש האופי באצבעו הקטנה, עד כדי כך שהיה מוכן למעשה הנבלה של גניבת דעת הבוחרים באמצעות שוחד של מיצובישי לשוטה ולסוחר הסמים. זוהי המורשת שאת כה גאה בה. יתר על כן הערבים היו נאמנים לאמת שלהם ולא היסתירו את מישנתם הקוראת לחיסולנו כישות, והתפלפלו כלפי חוץ באמירות של הודנה, והסכם קוריש ושאר פיטפוטי ביצים, אבל ההיתרגשות של חוגי הטיפשות העכירה את עיניהם. את התוצאות ראינו בהמשך, אלו המתבטאות במסות של הרוגים ופצועים,
        יחד עם ההוקעה של הרצח, שהינו מעשה האסור מוסרית, ומטופש מבחינה פוליטית, אסור לנו לשכוח שהיחס לרוצח הזה לא צריך להיות שונה מכל רוצח אחר, כזה שרוצח ילדים, או דורס קשישות כמו יערי וחברתה, וכו',

        הגב לתגובה זו

    • רבין תרם למדינה יותר ממך ומשפחתך זה בטוח. (ל''ת)

      מצביע קדימה, 07/03/06 13:03

      הגב לתגובה זו

    • רבין הגיבור

      רבין, 07/03/06 13:36

      רבין לא רק שהוא היה שיכור כרוני רבין הוא רוצח..כל חללי האלטלה דמם זעק לנקמה..מלחמת השיחרור רבין ערק מן הקרב(( ברח לנפשו)) והפקיר חילים ..ואל תעשו ממנו אליל..רוצח יהודים מטונף

      הגב לתגובה זו

    • לפי דברי האיוולת שלך צריך לפגוע בכל אנשי הליכוד

      אתה דפוק עם, 08/03/06 06:13

      ומעניין איך מפרסמים את האיוולת שלך כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מזל טוב ליגאל

    מרון, 07/03/06 11:41

    המון מזל לבחור

    הגב לתגובה זו

    • איזה מזל ? האיש לא יידע אישה בחייו ! (-: (ל''ת)

      לא יידע טעמה של, 07/03/06 12:07

      הגב לתגובה זו

    • כול טוב

      צדיק, 07/03/06 12:27

      מזל טוב יוכל לקרוא לו רבין

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בטח יפנטז על מרגלית והצמה כשיהיה עסוק בהפקת הזרע... (ל''ת)

    רק לא על לריסה, 07/03/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ע''פ תורת ישראל-הנישואים לא מומשו!הם לא בעל ואישה בכלל ! (ל''ת)

    חייב לספק אותה, 07/03/06 11:39

    הגב לתגובה זו

    • נכון, לפי התורה אסור לאונן. (ל''ת)

      wanker, 07/03/06 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה הקשר לעונש!?!?

    חופשי, 07/03/06 11:38

    הוא רצח, הוא נשפט, והוא מריץ את עונשו.

    מה הקשר ללריסה שהי אזרחית וזכותה להביא ילד לעולם!

    איפה ראיתם שיש עונש בחוק שמונע להביא ילד לעולם?!?!

    גם לאסירים יש זכויות! איפה כל היפי נפש של מרצ?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא הוא הרוצח! זו שטיפת מוח!

    ש ה, 07/03/06 11:38

    עמיר עבר שטיפת מוח במרטפים אפלים.
    האם גם אנו צריכים את אותה השטיפה? הרוצח האמיתי מת - היכן מתכנני הרצח? מדוע לא מספרים את האמת על יגאל? מדוע לא חוקרים את כול העדים שהיו שם? כמה נוכל, אנו הציבור, להפוך לקורבנות של אמת מפוברקת? של קטעי וידאו מטושטשים? של הודאה הזויה של מי שעבר שטיפת מוח???
    רוצח אמיתי היה שותק בחקירה! היכן הגברת שנשבעה לעיתונאים שהיא ראתה את רבין בריא ושלם לאחר ''הרצח''? למה לא חקרו אותה? מדוע לא משדרים שוב את אותה העדות ששודרה ללא הרף בליל הרצח בכול תחנת טלויזיה? לאן נעלמה העדה? אם לא נגלה את האמת נחיה תחת טרור מבית ללא הרף! צאו מהאדישות אנשים - בקשו הסברים ואל תקבלו הסברים תמוהים! חייבים לשבור את הטרור של הפשע המאורגן מבית! לשבור אותו ועכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • אכן אתה צודק, גם אני קראתי את המסמכים אודות רצח רבין (ל''ת)

      א.ד., 07/03/06 11:55

      הגב לתגובה זו

    • צודק 45

      צדיק לוז, 07/03/06 12:27

      45 צודק

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הילד בן 30 ולא הרגיש אישה בחייו! ישאר בתוללללל! (ל''ת)

    הבן של גאולה, 07/03/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בולשביקים:עמיר לא רצח את רבין!!!!!!!!!!!!!

    דם כחול, 07/03/06 11:36

    ותלחצו לרוצח אבו-מאזן חזק את היד. יש רוצח ויש רוצח.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מזל טוב (ל''ת)

    נחשון, 07/03/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדהים -סקר חדש מהיום .....

    רחל ברעם, 07/03/06 11:35

    סקר שפורסם ברשת מגלה כי קדימה עומדת על 29 מנדטים בלבד

    הגב לתגובה זו

    • קדימה בהתרסקות-סוף סוף (ל''ת)

      ד''ר יצחק כגן, 07/03/06 12:23

      הגב לתגובה זו

      • אבל יש הרבה נתוני חסר צעירים , עולים , אחוז החסימה

        שמעון, 07/03/06 13:28

        אחוז החסימה הינו קריטי ויכול לזרוק לסל באדר עופר עד 8 מנדטים.

        רשימה/אחוז הצבעה
        70% 60%
        ליכוד 19.41 19.66
        קדימה 32.06 30.06
        עבודה 19.31 18.00
        ג 5.50 4.90
        ש''ס 9.09 9.12
        מרץ 6.09 6.98
        איחוד לאומי 12.72 13.47
        ישראל ביתנו 8.26 9.05
        תפנית 0.26 0.35
        ערביות 7.23 6.37
        שינויי+חץ 0.51 0.51
        אחר 1.15 1.31

        הגב לתגובה זו

      • אבל יש הרבה נתוני חסר צעירים , עולים , אחוז החסימה

        שמעון, 07/03/06 13:28

        אחוז החסימה הינו קריטי ויכול לזרוק לסל באדר עופר עד 8 מנדטים.

        רשימה/אחוז הצבעה
        70% 60%
        ליכוד 19.41 19.66
        קדימה 32.06 30.06
        עבודה 19.31 18.00
        ג 5.50 4.90
        ש''ס 9.09 9.12
        מרץ 6.09 6.98
        איחוד לאומי 12.72 13.47
        ישראל ביתנו 8.26 9.05
        תפנית 0.26 0.35
        ערביות 7.23 6.37
        שינויי+חץ 0.51 0.51
        אחר 1.15 1.31

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא מאמין,באמונה שלמה,שיגאל-הוא רוצח

    LUBER, 07/03/06 11:35

    רוצח אמיתי פיספסו במהלך ההצגה,
    סוכן שב''כ,מסכן,ממלה מקומו בנחישות ורגישות,כבר,10 שנים.
    בהצלחה,יגאל.
    שלום,חבר...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סירוס לפושע ולכל משפחתו

    פעיל שמאל, 07/03/06 11:35

    אנחנו במזרח התיכון, לא???

    הגב לתגובה זו

    • לא,מזרח התיכון בתוכך... (ל''ת)

      LUBER, 07/03/06 12:02

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ואבישי רביב חוגג. אה?? (ל''ת)

    אותו זבל, 07/03/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם למחבלים רוצחים מותר אז (ל''ת)

    רחל גברעם, 07/03/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עמיר הוא רוצח כמו הרוצחים האחרים! (ל''ת)

    עו''ד יוסי כהן, 07/03/06 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יש לערוך ליגאל עמיר משפט חוזר, ולהוכיח מעבר לכל ספק שהוא הרוצח!!!

    מה המדינה, 07/03/06 11:27

    איזה מידע מסתיר השב''כ?
    איזה מידע מסתיר פרופ' יהודה היס?

    הגב לתגובה זו

    • אכן נכון, יגאל אמיר הוא לא הרוצח האמיתי.

      דניאל, 07/03/06 11:58

      המדינה מסתירה מאיתנו את האמת, תפסה שעיר לעזעזל ועם רפה שכל.
      שני אלו מהווים חיים קלים לשב''כ ולמי שתכנן וביצע בפועל את רצח רבין. עם עם כמו שלנו, בחיים לא תתפרסם האמת.
      במדינה אחרת כבר מזמן העם היה יוצא לרחובות ומקים מהומה לחשיפת האמת.

      הגב לתגובה זו

      • למה סותמים את הפה לד''ר דוד חן? (ל''ת)

        אנחנו, 07/03/06 12:24

        הגב לתגובה זו

      • למה סותמים את הפה לד''ר דוד חן? (ל''ת)

        אנחנו, 07/03/06 12:24

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    תתצפו ללידת מפלצת (ל''ת)

    צדק, 07/03/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    התפכחתי+מתחרט לשינאה+הפליה ליגאל כי כל מה שהיה=קונספירציה+עיוות דין (ל''ת)

    שמח בשביל הזוג, 07/03/06 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מישהו פוצה פה על שחרור 400 רוצחים תמורת טננבאום?

    תומר 33 ת''א, 07/03/06 11:23

    וכל הרוצחים השפלים האחרים ?
    אי אפשר לעשות דין אחד לעמיר ודין אחד למוחמד ודין אחר למן דהוא שיצא זך כשלג כי המשפחה שלו מיוחסת.

    דין כזה אינו דין, ובית דין כזה סופו ליפול.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אבל זה לא יגאל עמיר שרצח!

    ., 07/03/06 11:23

    איך ייתכן שעמיר גרם פצע כניסה בחזה?

    אלא הכל שקרים של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חרב הפיפיות של יפיופיות נפש

    יוני, 07/03/06 11:21

    לו היה אצלנו עונש מוות, כל הבלגן הזה היה נחסך מאיתנו.

    יפי הנפש המתנגדים לעונש מוות צריכים הפעם לחיות עם התוצאות של מעשיהם.

    אני אישית הייתי מעדיף לו היו תולים את עמיר, אך כל עוד אין אצלנו עונש מוות, דינו ככל אסיר עולם אחר, כולל הזכות להתייחדות והולדת צאצאים.

    עדיף שאנשי מורשת רבין יפעלו עם הראש, כפי שהוא נהג לעשות, ולא מהבטן, כפי שהם עושים.

    עמיר פצע את הדמוקרטיה. אל לנו להוסיף חטא על פצע על ידי קומבינות שנועדו לעקוף את החוק וליצור ללא סמכות משפטית מעמד מיוחד ליגאל עמיר. הוא אולי ראוי לזה, אך האנחנו והדמוקרטיה שלנו לא ראויים לתרגילים כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה התעללות החולנית הזאת?

    שקד צ., 07/03/06 11:19

    תנו להם להתיחד כמו כל יצורי הטבע.

    הגב לתגובה זו

    • ממש ממש התעללות חולנית

      לי, 07/03/06 12:35

      אם תהיו כנים עם עצמכם - כל העניין הזה הוא סוג של נקמת דם חולנית. מה יש לכם? תתעוררו לפני שלא תהיו כבר בני אדם.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    דגימת זרע הזמנת רוצח קטן על ...

    צבי, 07/03/06 11:16

    פי דרישות. מה השתגעתם?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם החולדה שלי רוצה זרע שלו. (ל''ת)

    חולד, 07/03/06 11:15

    הגב לתגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      גדול, 07/03/06 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בשם הדמוקרטיה... !?

    המום מהטמטום!, 07/03/06 11:14

    לא ברור לי מה אתם רוצים ממנו. מאיפה בא הזכות של אנשים המתקראים ליברלים ודמוקרטים למנוע מבן אנוש את הזכות להנשא והזכות להביא צאצאים?!?!? מה ההבדל בינו לבין רוצחים? אנסים? טרוריסטים? בעלי פגם גנטי? מפגרים וסתם אנשים שמאמללים את צאצאיהם??? לכל אדם באשר הוא אדם יש את הזכות לפרות ולרבות!!! ומי שלא חושב כך שייך לתקופות חשוכות שאפילו בארצות ערב לא קיימות!

    הגב לתגובה זו

    • על איזו דמוקרטיה הם בכלל מדברים?

      המומה מהטמטום, 07/03/06 12:02

      אנחנו המדינה האחרונה שיכולה לדבר על דמוקרטיה. המדינה נשלטה בעבר ע''י שרון ובניו ועכשיו ע''י אולמרט. האם היו בכלל בחירות בקדימה? איך נקבעה רשימת קדימה? אז מדברים על דמוקרטיה? אני בדעתך כי מגיעות ליגאל אמיר זכויות כמו אסיר אחר. לרוצח סמיר קונטאר מותר להתחתן ולהביא ילדים וליגאל אמיר לו? מה הדם של רבין היה יותר סמיך או יותר אדום מדמה של מפשחת הרן מנהריה?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדינה דגנראטית

    אא, 07/03/06 11:14

    עם מחוקקים דפוקים!
    מדינה שבה פרקליט המדינה ונציב שירות בתי הסוהר מעוותים דיני דמוקרטיה ואוסרים על אסיר ואשתו להתייחד?

    אולי כדאי שישקלו החלטות לעתיד:

    1. קטיעת יד לגנב.
    2. סקילת אשה שילדה מחוץ למסגרת הנישואין
    3. עריפת ראש אם הבחורה מסרבת להתחתן עם זקן

    וכו' וכו'

    בכל מדינה המכבדת את עצמה ואת חוקיה מותר לאסיר , בין אם רוצח או לא, להתייחד עם אשתו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תזכרו!!: אט אט,למרות ההבטחות,שיחרורו של הנבלה הזו קורם עור וגידים (ל''ת)

    HATKE, 07/03/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    די לעשות סיפור

    sush, 07/03/06 11:13

    פשוט נמס, הוא רוצח שיושב על רצח אדם, צריכים לתת לו כל זכוית כפי כל רוצח מקבל.
    אני מקוממ גם על הרצח של הנהג מונית מה הוא פחות גרוע מרבין?
    הפכתן את רבין למקור של פרנסה לחברה שלכם במקום לחלק את הכסף בין הקורבנות אחרים בושה וחלמה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ל-nrg יכולתם לכתוב בכותרת רק יגאל עמיר

    גילה, 07/03/06 11:12

    אף אחד לא שכח וכולם יודעים שהוא רצח את ראש ממשלה
    אז למה ככה?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מזל''ט ברכות אושר ואושר כן יירבו איחוליי לתינוק שבדרך

    הגר, 07/03/06 11:09

    יגאל ולריסה עשיתם דרך ארוכה ומייגעת אני מאחלת לכם רק הצלחה גם לתינוקות הבאים שלכם, זוהי זכותכם להביא ילדים לעולם. אני באמת שמחה בשביל שניכם ובשביל משפחותיכם.
    ברכות להורים החדשים ואין צל ספק שתדעו להיות הורים מוצלחים מוכשרים ורגישים.
    שתהייה לכם הורות מוצלחת ויפה.

    הגב לתגובה זו

    • מאחלת גם לילדים שלך כלות מהגיהנום כמו לריסה.בקרוב אצלך ! (ל''ת)

      ולבנות שלך חתן, 07/03/06 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זו זכותו של כל בן אדם - מה הקשר לעמיר (ל''ת)

    אורי זקס, 07/03/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הפתרון היחידי היה עונש מוות - עכשיו כבר מאוחר מידי

    בלונדיני, 07/03/06 11:00

    מעבר למחדל הנורא שהשאיר אותו בחיים באותו ערב בכיכר, ולא שלח אותו מחורר מכדורים חזרה לגאולה, עשתה המדינה טעות היסטורית בכך שלא חוקקה חוק שיאשר את השמדתו של המנוול הזה כבר אז, ע''י מתן עונש מוות.
    לשופטים לא היה ברירה למעשה, כי במצב הנוכחי כשהוא חי, אי אפשר לעשות כלום ואי אפשר כמדינה לבוא ולומר שהוא לא יכול להביא ילדים בגלל שהוא טינופת.
    השמדתו כבר אז הייתה חוסכת מאיתנו ידיעות שכאלה וחגיגות בחברון ודומיה היום, לקראת בואו של היורש החדש.

    אבל מצד שני, מדינת ישראל, מה כבר אפשר לצפות...

    הגב לתגובה זו

    • חייבים לתת לו עונש ממות עכשיו

      ק, 07/03/06 11:29

      אפשר אולי לעשות משהו..

      הגב לתגובה זו

    • לבלונדיני ,תתקע על עצמך נאד

      אני, 07/03/06 11:29

      גדול לפנים.....
      כי אתה שמאלני מסריח

      הגב לתגובה זו

    • רמת ''השפיות'' ''והאינטלגנציה'' של השמאל הישראלי. קראו...

      ממשלת השמאל, 07/03/06 11:32

      רוצח שמאלני מגיע לו לינץ' - כמו שאחיהם הערבים נוהגים.
      רוצח שמאלני חייב להרצח בכיכר העיר - כמו אצל אחיהם הערבים.
      ברוצח שמאלני יש לנהוג לפי חוקי אחיהם הערביםו להחיל עליו עונש מוות - למרות שבחוק הישראלי על עברת רצח לא קיים עונש מוות.
      דינו של רוצח שמאלני אינו כדין רוצח ילד יהודי - כמו אצל האנטישמים.

      לשמאלנים לא טוב במדינת יהודים ובכל זאת חיים שם בכדי לשפוך את רעלם שם.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ועכשיו ערוץ 10

    מוטי, 07/03/06 10:58

    ישלם לרוציח 100 אלף דולר עבור תמונת וידאו כאשר רואים את עמיר מאונן

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בושה וחרפה!! איך זה קורה לנו!!??!

    אני בשוק, 07/03/06 10:55

    איך במדינה דמוקרטית נותנים לרוצח ראש הממשלה להוליד ילדים??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    הגב לתגובה זו

    • קונספרצית ה''רצח'' ועיוות הדין הם עובדה. (ל''ת)

      עגל השלום, 07/03/06 11:32

      הגב לתגובה זו

    • מורשת רבין - זו בושה לדורות!

      גיא, 07/03/06 11:53

      או מתן חנינה לרוצחים הפלסטיניים - בהשראתו של רבין, היא בושה לדורות ובכיה לדורות.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    עונש ממות מהר!!!!! (ל''ת)

    דני י-ם, 07/03/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מסכן הילד... נועד לחיים מזוויעים... (ל''ת)

    רחמנות!!, 07/03/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להכין עצומה שתתמוך העונש ממות לעמיר!!!! (ל''ת)

    איכס, 07/03/06 10:54

    הגב לתגובה זו

    • להכין עצומה שתוציא את מורשת רבין מחוץ לחוק! (ל''ת)

      רוצח היהודים, 07/03/06 11:16

      הגב לתגובה זו

    • להכין עצומה הקוראת להעמדתם לדין

      די לצביעות, 07/03/06 11:23

      של פושעי אוסלו ופושעי ה''התנתקות'', על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם!
      כל דקה שעיכבו את הזוג מלהביא ילדים לעולם, הוא פשע נוסף בגליון האישומים של חלאת האדם שלעיל!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    פשוט בושה (ל''ת)

    א א, 07/03/06 10:51

    הגב לתגובה זו

    • המדינה הזו

      מ, 07/03/06 11:10

      מאבדת עצמה לדעת

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לאשר להם, אחרי שהנבלה תגיע לגיל הבלות (ל''ת)

    חיים, 07/03/06 10:49

    הגב לתגובה זו

    • מורשת רבין תתבלה לפניה! (ל''ת)

      אם לא התבלתה, 07/03/06 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ??????

    ניני, 07/03/06 10:48

    מדינה של פסיכים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני לא מקנא בילד שלו, אבל אם לרוצחי החמאס מותר אז גם לו מותר. (ל''ת)

    לברט, 07/03/06 10:47

    הגב לתגובה זו

    • מתי נתנו לרוצח חמאס להעביר זרע לאשתו? (ל''ת)

      תוהה, 07/03/06 11:02

      הגב לתגובה זו

      • הוא יהודי שרצח יהודי- הוא גרוע מרוצחי חמאס!הרבה יותר גרוע! (ל''ת)

        יהודי לא רוצח, 07/03/06 11:38

        הגב לתגובה זו

      • הוא יהודי שרצח יהודי- הוא גרוע מרוצחי חמאס!הרבה יותר גרוע! (ל''ת)

        יהודי לא רוצח, 07/03/06 11:38

        הגב לתגובה זו

      • נתנו לרוצח ערפאת לחיות,להעמיד וולדות,ו

        אידיוט יהודי, 07/03/06 11:38

        שר החוץ של ממשלת ישראל עמד לידו כשקיבל איתו מאות אלפי דולרים. אופס סליחה. הוא מהפת''ח לא מהחמאס.

        הגב לתגובה זו

      • נתנו לרוצח ערפאת לחיות,להעמיד וולדות,ו

        אידיוט יהודי, 07/03/06 11:38

        שר החוץ של ממשלת ישראל עמד לידו כשקיבל איתו מאות אלפי דולרים. אופס סליחה. הוא מהפת''ח לא מהחמאס.

        הגב לתגובה זו

      • מממ..באמת מתי?? (ל''ת)

        גם אני תוהה, 07/03/06 11:45

        הגב לתגובה זו

      • מממ..באמת מתי?? (ל''ת)

        גם אני תוהה, 07/03/06 11:45

        הגב לתגובה זו

      • שחררו את רוצחי החמס לצמיתות וכך הם העבירו זרע לנשותיהם. ברור. (ל''ת)

        גיא, 07/03/06 11:54

        הגב לתגובה זו

      • שחררו את רוצחי החמס לצמיתות וכך הם העבירו זרע לנשותיהם. ברור. (ל''ת)

        גיא, 07/03/06 11:54

        הגב לתגובה זו

    • למה אתה משווה רוצחי תינוקות חפים מפשע

      מי נתן להם, 07/03/06 11:12

      למי שרצח משת''פ שלהם?

      הגב לתגובה זו

    • הילד שלו יגדל עם ערכים בניגוד לילדים שלכם!!

      אין, 07/03/06 11:19

      חצי מגדולי האומה הציונית שותפים ברצח אידיאולוגי זה או אחר!!!

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג לילד שלו! יהיו הרבה מאד יהודים

      רחמנים בני, 07/03/06 11:24

      בארץ הזו, שיעשו הכל כדי שיהיה לו רק טוב!
      ומה שבטוח, הוא לא ישב בחו''ל כמו בנו של רבין!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הממשלה הפלשתינית החליטה להעניק אזרחות כבוד לאסיר הלבנוני סמיר קונטא

    והמבין יבין...., 07/03/06 10:43

    הממשלה הפלשתינית החליטה להעניק אזרחות כבוד לאסיר הלבנוני סמיר קונטאר - כך מדווח הבוקר העיתון הירדני ''א-דוסתור''. לפי הדיווח, החליטה הממשלה להעניק את אזרחות הכבוד לקונטאר, רוצחם של בני משפחת הרן מנהריה, כ''הוקרה על פעילותו למען העם הפלשתיני''.

    הגב לתגובה זו

    • והמבין יבין שאתה אידיוט! סמיר קונטאר

      איזו השוואה היא, 07/03/06 11:21

      רצח תינוקות חפים מפשע! יגאל עמיר, אם רצח, רצח משתף פעולה עם רוצחי התינוקות! שאפילו נתן רובים למרצחים האלה!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הוא לא רצח את רבין בכלל

    דפנה, 07/03/06 10:42

    ואיזה סיבות ביטחוניות?
    מדינה של מפגרים סתומים רמאים ושקרנים

    הגב לתגובה זו

    • ל8

      עלי דפנה, 07/03/06 10:59

      את במרק יותר טעימה

      הגב לתגובה זו

      • ואתה מצחין בכל מצב! (ל''ת)

        איך זה?, 07/03/06 11:26

        הגב לתגובה זו

      • ואתה מצחין בכל מצב! (ל''ת)

        איך זה?, 07/03/06 11:26

        הגב לתגובה זו

    • לדפנה

      יגאל, 07/03/06 11:17

      דפנה אני מסכים איתך ב100 אחוז..יום מן הימים האמת תצא לאור

      הגב לתגובה זו

    • מסכנה שכחה לקחת פרוזק. (ל''ת)

      פסיכאטר המחוז, 07/03/06 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מרוץ בעוורון לעגל השלום+כניעה לטרור=תליה לבוגדים שעושים חורבן לא''י (ל''ת)

    מזל טוב לזוג+++, 07/03/06 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    האבסורד

    נדב, 07/03/06 10:40

    החוק הוא חוק, ומה שאי אפשר למנוע מעמיר באופן חוקי, יש להתיר לו.

    אבל עדיין האבסורד צועק לשמיים: הבן אדם טוען בשם ''זכויות דמןקרטיות'', בזמן שהוא מנע ממליוני בני אדם את הזכות הדמוקרטית לבחור מנהיג לפי ראות עינהם.

    החוק צריך להיעתר לו, אבל איך הוא עצמו לא נכלם ולא מתבייש לדבר בשם זכויות שהוא לא מאמין בהן, ושהוא עשה הכל כדי למנוע אותן מאחרים?

    הגב לתגובה זו

    • מה בעצם אמרת? כל פושע עובר על החוק ונהנה מהגנתו. (ל''ת)

      ברק, 07/03/06 11:47

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא מנע מהציבור לבחור מנהיג! אחרי מספר חודשים היו שוב בחירות! (ל''ת)

      לא נעים לי אבל, 07/03/06 11:49

      הגב לתגובה זו

      • טמבל!היו בחירות ורבין נבחר.בלי הרצח ביבי לא היה עולה לשלטון . (ל''ת)

        עמיר סידר לביבי, 07/03/06 12:41

        הגב לתגובה זו

      • טמבל!היו בחירות ורבין נבחר.בלי הרצח ביבי לא היה עולה לשלטון . (ל''ת)

        עמיר סידר לביבי, 07/03/06 12:41

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    תודה לאלוהים.......................

    מ''צ, 07/03/06 10:38

    שסידר משלוח מנות לפורים ללריסה וברצינות זו לא מתיחת פורים?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טוב מאוד,זכותו המלאה

    מיכל, 07/03/06 10:38

    יגאל הוא בן אדם, ודי כבר לשלול ממנו כל דבר.
    גם לו מותר שיהיו לו ילדים,
    שיהיה בהצלחה ובשעה טובה..

    הגב לתגובה זו

    • למס' 4 - מיכל מהדרום

      צ.ש., 07/03/06 11:46

      למיכל מהדרום
      יגאל עמיר הוא לא בן-אדם, רוצח!!!!!!!!!!!! על רצח בכוונה תחילה מקבלים בעולם כולו עונש מוות. את יפת נפש שכמותך, את לא ראויה להשמיע את קולך. אולי את רוצה לרצוח את ראשי ממשלות? ימח שמו של יגאל עמיר והוא ראוי לרחמים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מקווה שהציבור לא מממן את זה לפחות. (ל''ת)

    עודד, 07/03/06 10:35

    הגב לתגובה זו

    • לא,הוא לא מממן כי לא נשאר לו כסף אחרי (ל''ת)

      המימון לחמאס., 07/03/06 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי שמרחם על אכזרים

    עוגג מנג'ה, 07/03/06 10:29

    ..סופו שיתאכזר לרחמנים.

    ותזכרו את זה!

    הגב לתגובה זו

    • אל תשאיר עדות לבורות שלך!

      חרד מהציונות, 07/03/06 11:27

      התלמוד שכתב דברים אלה מכנה את ישראל בשם ''רחמנים'' על שם סימן ההיכר שלהם - רחמנים בני רחמנים, ואת אויבי ישראל (עמלק) כ''אכזרים''. צא ולמד עד היכן יכולה אוולתו של יהודי (תינוק שנשבה אל בין הגויים/ציונים) להגיע! לא די שהוא מרחם על אכזרים=טרוריסטים ורוצחי יהודים. ולא די שהוא מתאכזר לרחמנים=עמיר, פופר,פולארד ועוד ועוד... מוסיף חטא על פשע והופך את דברי התלמוד על מנת להצדיק את אכזריותו!!! שא ברכה וסע לשלום ולא להתראות!

      הגב לתגובה זו

      • לך תמכור את הזיבולים שלך.

        חרד ממך, 07/03/06 12:16

        ועוד מזכיר את עמיר הנאלח ופולארד בנשימה אחת.

        הגב לתגובה זו

      • לך תמכור את הזיבולים שלך.

        חרד ממך, 07/03/06 12:16

        ועוד מזכיר את עמיר הנאלח ופולארד בנשימה אחת.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    טוב מאוד

    ספונגבוב, 07/03/06 10:29

    אני בטוח שהילד של יגאל יהיה טוב יותר מאבא שלו
    ראו דוגמאות כמו שמעון פרס
    יצחק רבין

    הילדים שלהם לא יצאו פולטקאים

    הגב לתגובה זו

    • ל1 מורגש

      אונן, 07/03/06 11:00

      שהופרת באוננות, ואתה אדם מאמין שנולד בחטא.

      הגב לתגובה זו

      • למה רוצח ערבי כן ויהודי לא ??? (ל''ת)

        כהנא צדק, 07/03/06 12:27

        הגב לתגובה זו

      • למה רוצח ערבי כן ויהודי לא ??? (ל''ת)

        כהנא צדק, 07/03/06 12:27

        הגב לתגובה זו

      • מה ההבדל בין רוצח לרוצח ??

        כהנא צדק, 07/03/06 12:29

        אם לערבים שרצחו הרבה יהודים מותר ללדת אז גם ליהודי שרצח יהודי אחד ואפילו שזה נגד הדת - מותר ללדת !

        הגב לתגובה זו

      • מה ההבדל בין רוצח לרוצח ??

        כהנא צדק, 07/03/06 12:29

        אם לערבים שרצחו הרבה יהודים מותר ללדת אז גם ליהודי שרצח יהודי אחד ואפילו שזה נגד הדת - מותר ללדת !

        הגב לתגובה זו

    • הרוויח פעמיים

      התוהה, 07/03/06 11:06

      גם יהיה אבא המגעיל. וגם לא צריך לידחוף לדוחה הזאת. איכסססססס

      הגב לתגובה זו

    • ב-ו-ש-ה !! (ל''ת)

      בנימין סרוג., 07/03/06 11:31

      הגב לתגובה זו