• 39.

    כדאי לצרף הכתב אלינו!!! (ל''ת)

    ראובן אדלר, 07/03/06 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הזגזגן הכי גדול היה שרון. אדם שזיגזג ֲ180 מעלות מהבטחתו לבוחר (ל''ת)

    שונאת חצילים, 07/03/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קדימה-כן

    בודהה, 07/03/06 09:38

    יש שני דברים שגורמים לעבור לקדימה: 1) המרכזיות שיצר שרון מקובלת עלי. 2) מפלגה אחרת לא באה בחשבון.
    עוד להוסיף שאולמרט דווקא ודווקא יהיה ראש ממשלה טוב, כי הוא יידע להסתדר עם יריבים מבית ומחוץ. ובנוסף איתו כמובן ציפי ליבני, המדליקה. אקבל גם את חיים רמון ודליה איציק שגם שינו עצמם במעט, והם יותר מקובלים כעת.

    הגב לתגובה זו

    • תסבירו לי אחת ולתמיד- מה ''מרכז'' בקדימה?!- הרי הם ממש שמאל קיצוני. (ל''ת)

      שונאת חצילים, 07/03/06 10:45

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בגדול! ומה עם מפלגת

      אכפת לי, 16/03/06 10:32

      תפנית. אין הבדל מהותי ( עם בכלל), בין עמדותיה המדיניות לבין אלו של קדימה. אבל יש הבדל בתחום אחר: היא לא נותנת לסדר היום המדיני לבוא על חשבון האזרחי.
      והכי חשוב: היא מעמידה את המלחמה בשחיתות בעדיפות ראשונה ( בניגוד למרצ, שנכנסה עם ש''ס לקואליציה).
      מצד שני, לא מדובר במפלגה, שמתמקדת בנושא אחד בלבד.
      שלא יפחידו אותך עם אחוז החסימה! זאת נבואה שמגשימה את עצמה. עדיף לקחת את הסיכון , מאשר לתת את הקול למושחתים.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני מאמין בדרכו של עמיר פרץ, לכן אצביע לו. (ל''ת)

    מפוכח, 07/03/06 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הביוב פורץ קדימה (ל''ת)

    האינסטלאטור, 07/03/06 03:40

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חייבים מהפך כל 29 שנה-1948-1977-2006

    תצביעו קדימה, 07/03/06 03:37

    http://www.ehud-olmert.com

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כתב הבית של המושחתים (ל''ת)

    שני, 07/03/06 02:16

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עוד שמאלני שמבלבל ת'שכל על זיעה ומלקק תוך כדי את הישבן של שמאלמרט (ל''ת)

    שי, 07/03/06 01:39

    הגב לתגובה זו

    • קרא תגובה 24 (ל''ת)

      אפי, 07/03/06 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    רספוטין ארד נהג בבולדוזר ועכשיו בטרקטורון

    @ בנצי-א @, 06/03/06 22:51

    והעיתונות תהיה שוב מופתעת מהתוצאות

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כולנו מצביעים ''ל'' לליברמן התותח! (ל''ת)

    ארז, 06/03/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רק ליברמן יכול להוביל את המדינה למקום טוב יותר (ל''ת)

    טלי, 06/03/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קדימה=אוסף אופורטוניסטים, ישראל ביתנו=ציונות ואמינות (ל''ת)

    יונת, 06/03/06 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קדימה-אאוט, ליברמן-אין (ל''ת)

    נועה, 06/03/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קדימה תסיים עם 18 מנדטים סקר רחוב (ל''ת)

    רפאל, 06/03/06 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שומרי האתרוג בלחץ? תמשיכו להשלות את עצמכם עד לבחירות (ל''ת)

    קדימה מתרסקת, 06/03/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למר אידיוט. כנס

    שלומי נתניה, 06/03/06 18:33

    יש אנשים {כ 10% 15% מהגברים} שמזיעים יתר על המידה ולא מילחץ אני וביבי כאלה . דבר שני לגבי ההשואה של ביבי ופרץ לאולמרט, ביבי ופרץ ניבחרו כדין ולא שמחים ששרון בקומה לאומת זאת אולמרט הרויח ממה שקרה לשרון . ומה שקרה לשרון זה באשמתו שלו וחבר מרעיו כי אין אף אחד בעולם שמשחרר אדם מבית חולים לאחר אירוע מוחי הכל כדי לא ליפגוע במיפלגה אבל לאחר שראו שזה לא פוגע אלה מוסיף אין יותר מאושרים מהם . ורואים את זה בעיניים שלהם איך אמר אדלר .. עיניים לא יכולות לשקר.

    הגב לתגובה זו

    • גדול מהחיים תגובה ענינית (ל''ת)

      אזרח, 06/03/06 21:51

      הגב לתגובה זו

    • נשים לא אוהבות גברים שמזיעים (ל''ת)

      גם אני כזה, 07/03/06 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    על ההשוואה לבורסה

    נער גבעות, 06/03/06 16:59

    אדון מתי קיי הנכבד משווה את מפלגת קדימה למניה בבורסה שממליצים לקנות אותה...
    כלומר, אל תצביעו למפלגה שאתם מאמינים בה, אלא למפלגה ש''שמעתם שהולכת להצליח''....

    חשפת את טיפשותך ברבים !
    לך תצביע קדימה, שמעתי שהם הולכים לעלות, אחי !!! LOL חחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    סתם ליקוקה תחת. קדימה לא תרכיב את הממשלה (ל''ת)

    סימה, 06/03/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טעות. איש אינו אוהב את אולמרט

    דודי, 06/03/06 15:39

    וקדימה, אם לא תחליף אותו, תרד לפחות מ 30 מנדטים, כמעט בוודאות.

    גילוי יומניו של עמרי שרון, שכל המככבים בהם הם אנשי קדימה, ודאי לא יוסיף.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רבים שאינם מודים מאוכזבים מקדימה ויראו זאת בקלפי

    גם לי קדימה כבר, 06/03/06 05:02

    מאז ששרון חלה , יש תחושה שקדימה זה לא משהו אמיתי. אף אחד שם לא יודע מימינו ומשמאלו.

    כל כמה ימים משנים את המדיניות , אין פה שום עקביות , וגם אין מנהיג שאפשר לסמוך עליו כמו שהיה בזמן שרון.

    בלי שרון , פתאום זה נראה סתם... סתם.

    חברים רבים שלי גם מרגישים אותו דבר, וכמו שנראה לי בסופו של דבר לא נצביע לקדימה .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני חושב שאתה טועה ובגדול

    אאא, 06/03/06 03:55

    ההצבעה הפעם איננה קשורה לתפיסת עולם אלא לדימויים ריקים שיצרה התקשורת.
    אין לקדימה אידיאולוגיה,אין לקדימה ערכים או כיוון.קדימה דוגלת ב''נעשה ונשמע'' כלפי הבית הלבן והאיחוד האירופי.קדימה מכילה חבורת אופורטוניסטים שנכשלה בכל תפקיד שביצעה עד היום.
    אם היה מדובר על בחירה בין ביבי לפרץ,שהן אלטרנטיבה אידיאולוגית אז הייתי מסכים איתך.
    קדימה היא פיקציה תקשורתית שלא תאריך ימים בדיוק כמו שינוי,מפלגת המרכז וד''ש.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      שונאת חצילים, 07/03/06 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מתי, אתה טועה ובגדול (ואל תהיה כזה פסימי. זה לא בריא)

    גיל, 06/03/06 01:58

    הרבה מערכות בחירות הוכרעו רק בגלל התשדירים. בתחילת הקמפיין של שנת 99 מרצ עמדה על שלושה מנדטים. כשהחלו התשדירים המוצלחים שלה באותו הקמפיין היא החלה לעלות. במרצ בדקו בסקרים (כמו שעושות כל המפלגות) וגילו שהתשדיר המוצלח מעביר אליהם עוד ועוד בוחרים והחליטו להמשיך ולשדר אותו מדי ערב.

    כזכור, בסוף מערכת הבחירות מרצ קיבלה 10 מנדטים.

    הערב בדיוק יוסי שריד דיבר על כך ב''היום למחר'' ואמר שלחרדתו, 4 שנים של עבודה קשה בכנסת לא הועילו ואילו תשדיר אחד מטופש הקפיץ את כוחה האלקטורלי של המפלגה ביותר מפי 3. ''אני אולי אומר דברי כפירה, אבל התשדירים משפיעים גם משפיעים'', כך אמר שריד לקרן נויבך.

    אגב, גם הקמפיין של ישראל בעלייה (נאש קונטרול) הביא להם הצלחה מסחררת והעלה אותם מ-4 מנדטים בסקרים ל-7 מנדטים בבחירות האמיתיות.

    נא לא לזלזל בתשדירים. עם מציאות נוחה כפי שיש היום על רקע השחיתויות של אולמרט וקדימה, תשדירי הבחירות יכולים להפוך את הקערה על פיה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קיי הגם אתה בין חלמאי קקדימה...? (ל''ת)

    קיי חכם אתה לא, 05/03/06 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מאסנו בכתבי החצר של קדימה

    נמאס כבר, 05/03/06 20:06

    לא נשארו עיתונאים אמיתים בארץ?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרס בפנים, דליה איציק בחוץ

    לא קונה, 05/03/06 19:25

    כל החברה מהברנז'ה שמפמפמים זה לזה שקועים עמוק מדי בעסק בשביל להרגיש באמת מה הציבור רוצה. אני מכיר אדם אחד מתוך עשרות שמצביע קדימה. הסקרים במדגמים המצומקים (פחות מ-500 במדגם), על-ידי עובדי קבלן בשכר מינימום אינם אמינים עלי כלל.

    הסקר שלי:

    עבודה 32
    ליכוד 22
    קדימה 14
    ש''ס 12
    חרדים 6

    10% סטיית תקן

    פרץ ירכיב את הממשלה הבאה עם החרדים וקדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קמפיין מתוקתק?

    רונית, 05/03/06 19:08

    בטח מתוקתק, כשכל ראשי העיתונות נמצאים בכיס השילטון, הכל עובד נפלא.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קדימה ישראל! לעתיד מתון וטוב יותר! (ל''ת)

    עמית, 05/03/06 18:19

    הגב לתגובה זו

    • נסה לגוון מעט. משעמם לקרוא את אותה תגובה בפעם ה-20

      כבשה מגיבה, 05/03/06 18:55

      כשהיא חתומה בשמות שונים.

      הגב לתגובה זו

      • קדימה ישראל! לעתיד טוב ומתון יותר! (ל''ת)

        אהבת את השינוי?, 06/03/06 15:41

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מר קיי כל מילה בסלע.....אין מילים אחרות (ל''ת)

    שולמית, 05/03/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סליחה, מי אתה בדיוק?? (ל''ת)

    מתי מי..., 05/03/06 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ליכודניקים - מה קרה קשה לשמוע את האמת?

    ארז, 05/03/06 17:54

    כל אחד פה תוקף את המאמר כי הוא לא מתאים לאג'נדה שלו אבל לאף אחד אין תגובה עניינית.
    קצת מזכיר את ביביהו שלכם. חחחחח

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט לא מבין

      אסף, 05/03/06 18:38

      זה לא ניתוח. זו תעמולה. אין פה עובדות אלא יותר משאלות לב. שים לב לירידה על נתניהו למשל (קי יודע לומר שהוא נלחץ. האמת מתי ראית את נתניהו לחוץ באחרונה. הוא פועל יפה ובקור רוח בליכוד, למשל בנושא המרכז). אין בעיה להזמין אלף אנשים שיכתבו מאמרים כאלו. אין בהם שום דבר מעניין או אמיתי שאיש מהרחוב לא יכול לכתוב. את יחסי הכוחות האמיתים נראה ביום הבחירות ממילא אז בשביל מה המאמר הזה טוב ?

      הגב לתגובה זו

    • לא קשה לקבל דעות הפוכות. רק מעצבן שהן מוסוות כאיזה טור אוביקטיבי...

      ברק, 05/03/06 18:49

      על יעילות תשדירי התעמולה וניתוח הסקרים.
      הרי כל מטרתו של מר קיי ו''פובליציסטים'' אחרים בטורים שלהם היא לדחוף קצת ליגלוג על ביבי עטוף כביכול בנושא אחר. תעיין בטורים אחרים של מר קיי או אייל גפן ותראה.

      הגב לתגובה זו

    • כשייפלו על ראשיכם קסאמים זה יהיה משעשע

      יוס2, 05/03/06 18:55

      תמיד משעשע לראות עכברושים שמאלנים מבוהלים ו...מתים :-)

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מתי קיי במאמץ אחרון לשמר את העוגה המתפוררת

    שונא מושחתים, 05/03/06 17:49

    כולנו יודעים שלמפלגה וירטואלית יש קולות וירטואלים. העם יודע מה טוב והעם מצביע - לא העיתונאים שעושים לנו שטיפת מח על המפלגה ''הכי גדולה''.
    קדימה איננה מפלגה של 40 מנדטים אלא של 15 מנדטים שמייצגים את הפורשים. עד עכשיו ה-40 מנדטים לא נבחרו כי הם מעולם לא הציגו את עצמם לבחירה.
    שטיפת המח המסיבית שהתנהלה כאן בחודשים האחרונים הייתה למעשה התגייסות כללית של כל אמצעי התקשורת למען בחירתה של קדימה: בהתחלה בראשות שרון ועכשיו בראשות אולמרט.
    האנשים שהיו מוכנים ללכת אחרי שרון אינם עדר של טיפשים. מעצבי דעת הקהל של קדימה חושבים שאם שמים לעדר רועה חדש בשם אולמרט אז כולם פועים: מה, מה, מה, יחי קדימה...

    אז אם נסתכל לכיוון ה-28 למרץ, לא אתפלא שקדימה תמשיך להתדרדר בקצב של מנדט ליום והניסיונות הפתטיים של העיתונאים לשמר את אגדת ה-40 מנדטים תתנפץ אל מול ספירת הקולות האמיתית. מינה צמח תישאר עם התחזיות שלה, אולמרט יהיה מנהיג נשכח של מפלגה קטנה שגם היא תתפרק תוך זמן קצר, והכי חשוב - הצלחנו לחסום כמה עשרות מושחתים מלהפוך לחברי כנסת מן המניין.
    התחזית שלי - הצבעה לקדימה זה לזרוק את הקול שלך לאבדון!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתה לא צריך להודות ל''ארץנהדרת'', מתי. קדימה היא זו החייבת תודה...

    כבשה מן העדר, 05/03/06 17:47

    לך, לדנקנר, מרגלית, בן דרור ימיני, פז מלמד, מיה בנגל וליתר החברים (סליחה את מי שלא הזכרתי בשמו..). אתם כ-ו-ל-כ-ם עושים עבודה נהדרת.

    הגב לתגובה זו

    • איך שכחת את

      אבי, 06/03/06 15:49

      אמנון אברמוביץ?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אחי אתה גדול (ל''ת)

    י., 05/03/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הסקרים אנים נכונים ואני אסביר

    הקוסם, 05/03/06 17:34

    הסקרים בישראל בדרך כלל נוטים שמאלה ב8-10 מנדטים, מי שרוצה לקרוא לי ימני סהרורי מוזמן לעיין בארכיונים ולהשוות עם תוצאות אמת.

    הסקרים לא יכולים לנבא את התוצאות לפי אחוז ההצבעה הנמוך (שעתיד להגיע אפילו מתחת ל65%), מה שמשחק לידי ציבור מאורגן לדוגמא מתנחלים או חרדים.

    הסקרים לא יכולים לפצח קולות צפים.

    ביננו, אתה ובורא עולם בקלפי, אתה באמת הולך להצביע לאהוד אולמרט ולחונטה תאבת הכיסא שלו?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עוד פעם? עוד טור עם ירידות על ביבי (מזיע, נלחץ ומזגזג) במסווה אחר?

    ברק, 05/03/06 17:10

    מה כל כך קשה לך לכתוב: ''רק לא ביבי''? למה כל הזמן אתה עוטף את זה בנושא אחר כביכול, ודוחף לנו שביבי מזיע, מזגזג ונלחץ?
    בסדר, הבנו שאתה נגד ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זכותו של קיי לחשוב מה שהוא רוצה, אבל לכתוב שטויות ברשת זו לא חוכמה

    מתמצא, 05/03/06 16:44

    כל כך גדולה.
    כל מי שמצוי בנושא יודע שהתשדירים *כן* משפיעים. לא בהרבה, אבל משפיעים.
    הדברים של קיי נכנסים לקטגוריה ''כתב ונשאר בחיים'', אבל אותי הוא הפסיד בתור קורא.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מצויין, כתבות מסוג זה

    רוני, 05/03/06 16:34

    רק יכולות להועיל לליכוד, הסקרים המחמיאים, והכתבות המחמיאות לקדימה רק מרדימות את הציבור, מי יוותר על יום חופש עם הילדים כדי להצביע עבור מפלגה שתנצח בכל מקרה? ככה היה בבחירות פרס/פרץ, כך גם במשאל המתפקדים בליכוד, וכנראה כך גם עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מר קיי, ישנו

    איצו, 05/03/06 16:31

    ניתוח חדש בשוק הניתוחים , הפרדת הלשון מפי הטבעת, שמעתי שמביאים מומחים מחו''ל כדי להתכונן ליום שלאחר הבחירות, יהיה ביקוש לניתוח הזה, ממליץ לך להרשם בהקדם, המצב שלך מחמיר, מקווה שהניתוח יעזור, אבל אני בספק.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כנראה משלמים טוב בקדימה

    מוטי, 05/03/06 16:26

    למלחכי פינכה.

    הגב לתגובה זו

    • או ש או ש

      נביל, 07/03/06 01:44

      או, שמעריב מצנזר תומכי קדימה ושמאלנים.

      או, שבאמת לקדימה אין תמיכה רצינית בקרב ציבור הבוחרים.

      מאין גישה זו? זה זמן רב אני עוקב ורושם לי כמה תומכים בקדימה וכמה לא, בקרב המגיבים כאו. המסקנה ברורה לחלוטין: אחוז תומכי קדימה בקרב המגיבים במעריב מתייצב על מספר נמוך ביותר.

      מכיוון שאיני חושד שכתבי מעריב מצנזרים שמאלנים, מסקנתי שקדימה לא תגיע אפילו ל10 מנדטים.

      אני עדיין לא מבין מאין יש לו לעם הספר הזה כל כל הרבה בורים שיצביעו למפלגת הדילים ומקבץ הפוליטיקאים המושחתים...

      הגב לתגובה זו