• 184.

    מדינה להשכיר

    ציון, 05/03/06 11:38

    בְּעֵמֶק יְפֵה בֵּין כְּרָמִים וְשָׂדוֹת
    עוֹמֵד מִגְדָּל בֶּן חָמֵשׁ קוֹמוֹת.
    בַּקּוֹמָה הָרִאשׁוֹנָה
    לודמילה הַשְׁמֵנָּה
    עָלְתָה מֵאוּקְרָאִינָה לִפְנֵי שָׁנָה.
    פִּיהָ מַלֵּא שִׁנֵּי זָהָב
    וְסָבָהּ, כָּךְ הִיא אוֹמֶרֶת, הָיָה בְּרוּסְיָה רַב.

    בַּקּוֹמָה הַשְּׁנִיָּה
    מִשְׁפָּחָה תֵּימָנִיָּה.
    הוֹרִים וַעֲשָׂרָה יְלָדִים מְטֻפָּחִים
    לָאַבָּא יֵשׁבַּשּׁוּק דּוּכַן פִּצּוּחִים.

    בְּקוֹמָה מִסְפָּר שָׁלוֹשׁ
    אביעד,עִם הַכִּפָּה עַל הָרֹאשׁ
    לוֹ כִּפָּה וְלָה מִטְפַּחַת
    אֶת חמשת יַלְדֵיהֶם מְגַדְּלִים הֵם בְּנַחַת.

    בקומה הרביעית
    גר זוג צעיר
    היא גננת, הוא מלצר
    עלו מאתיופיה, שכחתי לומר.

    בקומה מספר חמש
    גרה משפחת חרמש
    אך לפני שבוע
    ארזו מזוודות ועזבו.
    איש אינו יודע לאן ומדוע.

    סגרו השכנים הדלת
    ותלו בחוץ שלט:
    ''דירה להשכיר''

    בא תום משיינקין עגול משקפים
    ארבעה עגילים לו בשתי האזנים
    עומד בחוץ וקורא את השלט
    עולה במדרגות ופותח הדלת.
    באים מכל הדירות השכנים
    עומדים מסביבו מסבירים לו פנים:
    ''הנאה המטבח בעיניך?''
    נאה.
    הנאים החדרים בעיניך?
    נאים
    הנאה המסדרון בעיניך?
    נאה.
    אם כן, שב אתנו, תום!
    לא אשב! השכנים אינם טובים בעיני!
    איך אשב אני, לוחם לזכויות האדם
    עם מתנחל שידיו מגואלות בדם?
    ובכלל, לא מתאים לי וממש לא נוח
    לגור ליד דוס שיעשה לי שטיפת מוח!
    שלום לכולם, שלום עכשיו
    הלך לו תום, ואביעד נעלב

    הלך תום, בא קלמן.
    עומד בחוץ וקורא את השלט,
    עולה במדרגות, פותח הדלת.
    באים מכל הדירות השכנים,
    עומדים מסביבו מסבירים לו פנים:
    הנאה המטבח בעיניך?
    נאה
    הנאים החדרים בעיניך?
    נאים
    הנאה המסדרון בעיניך?
    נאה
    אם כן, שב, קלמן, אתנו!
    לא אשב. השכנים אינם טובים בעיני!
    איך יכול אני, חסיד של הרבי מגור
    ליד אישה פרוצה לגור?
    היא מכסה טפח ומגלה טפחיים
    ומה יהיה על קדושת העינים?
    נעלבה לודמילה,
    וקלמן הלך לו.

    הלך קלמן, בא דוקטור גל.
    עמד בחוץ, קרא את השלט,
    עלה במדרגות, פתח את הדלת

    באים מכל הדירות השכנים
    עומדים מסביבו מאירים לו פנים
    הנאים החדרים בעיניך?
    נאים
    הנאה המטבח
    נאה
    הנאה המסדרון?
    נאה.
    אם כן, שב אתנו דוקטור גל!
    לא אשב! השכנים אינם טובים בעיני -
    איך אשב אני, המחונן, הגאון
    עם מוכר פיצוחים שלא גמר תיכון?!
    הבוז לבערות, יחי המשכל!
    נעלב התימני, והלך דוקטור גל.

    הלך דר' גל, בא איליה.
    עולה...
    פותח..
    באים...
    הנאים החדרים...

    לא אשב. השכנים אינם טובים בעיני.
    איך אגור אני, לטבי בהיר עור
    בכפיפה אחת עם אתיופי שחור?
    לא נאה לי ולא יאה לי!
    לך, גזען, גם לנו לא נאה ולא יאה,
    צעקו השכנים פה אחד,
    רק לודמילה שתקה בצד.

    הלך איליה, בא אבו-עמאר.

    עולה...
    פותח...
    באים מכל הדירות השכנים,
    עומדים בגבם אל הקיר (בגלל הסכינים)
    הנאה המטבח?
    לא מספיק מרווח
    הנאים החדרים?
    אח, הם קטנים וצרים.
    וואלה, דירה כל כך קטנה
    לא מספיק אפילו לילדי אשתי הראשונה!
    אם כן, לא תשב עמנו כאן?
    שאלו כשנימת רווחה בקולם
    אשב ואשב, בחפץ לב!
    הרי מי שיש לו שכל במוח
    ימהר מכאן לברוח
    ומי שישאר כאן בדירה
    מתוך בחירה או מחוסר ברירה
    אני לא אגרש, אני בן תרבות!
    אני אחכה עד שהוא ימות
    וזה יקרה תוך זמן קצר,
    תסמכו על מילה של אבו עמאר!
    ואז הא הא - יהיה לי את כל הבנין!
    לי ולחמולה - הם יותר ממניין!!
    אז יאללה! קדימה! לארוז מזוודות
    חשף אבו עמאר שיניים מפחידות.

    ומאז, בעמק יפה בין כרמים ושדות
    עומד מגדל בן חמש קומות
    גרה בו משפחה אחת: אבו עמאר,
    כל היום הם שרים אללה הוא אכבר....











    הגב לתגובה זו

    • עונג !!! (ל''ת)

      רחל, 05/03/06 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 183.

    יו טיזה מגעילים הערבים האלה!!! הסתה בכל מחיר.

    א א, 05/03/06 09:40

    ראד סלח טיבי בשארה ועכשיו גם ראש העיר... מתחרים בינהם מי יטיל יותר רפש במדינת ישראל ועם ישראל.
    זה יגמר רע. ההסתה הזו צומחת ממקום של שנאה ואי השלמה וסופה התנגשות חזיתית. הם מנסרים את הענף עליו הם יושבים והתוצאה תהיה עבורם קטסטרופאלית.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    לא להגיע לנצרת!!

    שאוליין, 05/03/06 09:30

    צריך להחרים את העיר, לא לעשות עמם עסקים או חיי מסחר. אם אנו סובלים ממחלת נפש ראוי שיתפרנסו משפויים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    נוצרים , מוסלמים - ערבים זה ערבים.

    מבין עניין, 05/03/06 08:29

    אפילו היהודי המפוקפק הזה , חביבי , יותר ערבי מכל יהודי שהכרתי , למעט צ'רלי ביטון.

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    אין כל ספק

    פרעה, 05/03/06 00:33

    הפרובוקציה האמיתית באה אך ורק מהערבים הפאנטים,
    מוסלמים וגם נוצרים!!

    והפרובוקציה הערבית בנצרת,
    עולה ועוברת על כל קו אדום!!

    אם לא נשכיל להילחם ביד קשה בפרובוקציות הערביות נגד מדינת ישראל והעם היהודי בפרט,
    .......העתיד,........
    אם אפשר לקרוא לזה כך......
    יהיה אפור עד מאד עבורנו!!

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    תזכרו...

    יצחק, 04/03/06 23:05

    הנוצרים והיהודים צריכים לזכור כמה המוצלמים רוצים למחוק את דתות האחרות ,הרי אמרו שצריך להיות דת מוצלמית על כל העולם

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    סליחה, זאת לא בדיוק התמונה

    נצרת עיליתי, 04/03/06 22:55

    אני בטוח שרבים לא בדיוק זוכרים
    אבל אני כתושב סמוך למקום, אני יכול לספר שבנצרת כבר שנים יש סכסוך תרבויות בין נוצרים למוסלמים.


    למשל המקרה המפורסם עם המסגד שבניתו הופסקה בסוף אחרי צו הקפא, המקרה כמעט גרם לסכסוך פנימי כולל.

    רק שתדעו שהרבה הנוצרים בורחים עת עת לנצרת עילית, עלינו, על היהודים.

    אז הם פתאום מפנים אצבעות עלינו ?
    ח''כים ערביים, השמעתם פעם על ביטוי ''טול קורה מבין עיניך''?

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    ראש עיריית נצרת סובל ממחלת נפש (ל''ת)

    כאלב מכלוב, 04/03/06 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    ראאד סאלאח

    חינאווי, 04/03/06 21:52

    ראאד סאלאח סכסכן בלתי נלאה אופורטוניסט מזוהם, לא הצליח לו. מנהיג מוסלמי קיצוני מענין מה הוא חושב באמת על הנוצרים אוי לאחינו הערבים שכאלה מובילים אותם. מקומו הראוי הוא במזבלה בין הררי הזבל.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד עוד לא הבנת?? הוא הפך לפרובוקטור של השב''כ...כמו שמפניה.. (ל''ת)

      אורן, 04/03/06 22:50

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    באם היו הורסים

    אורי אב, 04/03/06 21:52

    את כל המקומות ה''קדושים '' בעולם היו מנותצים ובמקומם היו מקדשים ערכי צדק וחמלה, הרי העולם היה מקום יותר טוב ונכון לחיות בו. ולוואי ובמהרה - אמן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    לשים X על - ''להיום עם חופשי בראצנו'' - עובדה (ל''ת)

    רועי, 04/03/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    השיטות של ערביי ישראל

    שיטתי, 04/03/06 21:21

    כל דבר קטן שקורה מיד עוברת ההסתה מפה לאוזן,אלפים מתקבצים, מקללים ומחרפים את המדינה ומתעמתים עם כוחות הבטחון.
    ומה איתנו ? נכון ,חוששים להתעמת איתם ואת זה הם כבר יודעים ומנצלים.

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    קצת יידישקייט ליעל יורמן- בחן הטפשה מ146

    אפרת רגב, 04/03/06 21:18

    מדוע אומרים את ''אתה חונן לאדם דעת'' דווקא במוצאי שבת? מפני שבמוצ''ש עורכים הבדלה, והיכולת להבדיל בין דברים היא תחילת הבינה (שכחתי מי אמר את הרעיון היפה).

    יש כאן, נניח, 100 תגובות שנעות בין הצעה לטרנספר את האוכלוסיה הערבית לבין משהו יותר גרוע. יש כאן, נניח, 10 תגובות שמתנגדות לכך. לדעתך, כל מי שכותבת אחת מ10 תגובות אלו, דהיינו, בסה''כ מתנגדת לטרנספור האזרחים הערביים - אין הבדל בינה לבין אחמד טיבי. הסיקי את המסקנות לגבי בינתך.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    ליוס2 הבור מתגובה 99

    אפרת רגב, 04/03/06 21:11

    אתה באמת בור ועם הארץ.

    כ100 מסגדים שנכבשו במלחמת העצמאות (המוצדקת מבחינתנו) נמצאים במצב הזנחה או שיעודם שונה. כך לדוגמא, אפילו באחד מקיבוצי השמו''ץ משמש מסגז לשעבר כסנדלריה. עיריית חיפה מונעת באמתלות חוקיות שונות מערבים (אזרחי מדינת ישראל) לשפץ מסגד מתפורר.

    נניח שתאמר שזהו השטח שלנו, וזכותנו לעשות ככל העולה על רוחינו עם בתי הקודש שלהם. זו בדיוק הטענה שלהם לגבי בתי הכנסת שהקמנו שלא כחוק במסגרת ההתנחלויות הדביליות.

    הגב לתגובה זו

    • פאטתי .ככה ללקק ??

      מגיב, 04/03/06 21:21

      בתי כנסת -הוקמו שלא כחוק ??
      התנחלויות דביליות?
      אפשר להבין מי שמדהה עם סבל או עוול לארחים. אבל אין צורך להשמיץ אין צורך להגזים לצד השני.
      ישוב שטחי א'י הקטנטונת נעשה גם למענך .שוהי ארצך בדיוק כמו של המתנחלים.ואם אתה אין לך מספיק כוח לחזק את התתשיבות ולשמור עליה, ההפסד הוא שלך גם.
      אתה פאטתי .

      הגב לתגובה זו

      • לכל אלה הצטטים על ההתנחליות,

        יגאל, 04/03/06 21:41

        כל מדינת ישראל היא התנחלות אחד גדולה והיא רצנו הכבושה ע''י הערבים,אנחנו עם מטומטם שלא יודיע להסביר את האמת לעולם כולו,כי מנהיגנו הם חסרי ידע היסטורי ולא יודעים להגיב בזמן הנכון, לאחר אותו יום שאחמדי נג'אד אמר והכריז לכל העולם שצריך להשמיד את מדינת ישראל, המנהיגים שלנו היו צריכים להגיב ולהשמיד את הכור הגרעני שלהם ולא משנה מה היו התגובות בעולם, אבל לצערי כל סבלנו הוא נוביע מחוסר מנהיגות.

        הגב לתגובה זו

    • נלחמת את מלחמות הפלסטינים

      Avi Ecuador, 04/03/06 21:46

      אני חושב שאת זכאית למשואה שם.
      אמצא לך חתן מוסלמי שיסבול אותך.
      תוכלי להסביר לו שאת דורשת קדימה

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לא לעניין , סליחה. (ל''ת)

        א, 04/03/06 22:41

        הגב לתגובה זו

    • ושוב תגובה אוילית שלך?? (ל''ת)

      ישראל ישראלי, 05/03/06 01:05

      הגב לתגובה זו

  • 170.

    הגיע זמן לניקוי האורוות .חיטוי חובה

    במשרד הרווחה, 04/03/06 21:06

    אני מסכים שהממשלה אחראית.
    די להפקרות בענייני משרד הרווחה !
    זה מסריח .מסריח מאד.
    הגיע זמן לניקוי האורוות .להביא משפחות לאיבוד דעת...?
    הניכור הזלזול האטימות ההתנשאות של עובדי רווחה זועקת לשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    מי חולה נפש?

    ac, 04/03/06 21:06

    סביר להניח שההמון המוסט שהגיע לכנסיה היה ברובו מוסלמי. מטרתם היתה כמובן להתעמת עם המשטרה ולא להגן על הכנסיה.
    צריך להזכיר לכולם שהתלהמות היא דרכם של המוסלמים (עיין ערך עירק) ולא הנוצרים.
    החכי''ם הערבים (ברובם מוסלמים) צריכים להיזכר כיצד טיפל ערפת בנוצרים ברשות וכתוצאה החלה הגירה המונית של נוצרים ובנסיון להקים מסגד מול הכנסית הבשורה בנצרת

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    לא יכולת לפוצץ את ה''כנסת'' במקום

    אלי, 04/03/06 21:06

    חיים חביבי, תאמין לי אם היית הולך לפוצץ את ה''כנסת'' הייתי תומך בך ואפילו תורם לך כסף לפצצות, אבל לא עושים דברים כאלה במקומות תפילה. רק היפסדת טמבל, עכשיו אף אחד לא ינסה להבין אותך כי העברת את כל תשומת הלב לסיכסוך הערבי יהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    וותרנות בלתי נסבלת כלפי מסיתים

    לראשי ציבור, 04/03/06 21:01

    אני חושבת שכדאי לחשוב ברצינות על מעצר לאנשים הללו על הסתה. בתור ראשי ציבור, האשמותיהם חסרות השחר עלולות להצית להבה אצל השומעים אותם.
    די להפקרות ולוותרנות הבלתי נסבלת כלפי מסיתים.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין, אבל לפי איזה קריטריון בדיוק?

      אפרת רגב, 04/03/06 21:20

      נניח אם רבינוביץ הדוחה דוחק בתלמידיו להניח מוקשים נגד חיילי צה''ל - אז כן? ואם גינזבורג הדוחה מוציא חוברת לזכר השאהיד גולדשטיין - אז כן? ואם חנן פורת מסתובב למחרת פוגרום וצווח ''פורים שמח יהודים'' - אז כן?

      ואם לא - מה הקריטריון בדיוק?

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        די לוותרנות, 04/03/06 21:33

        חביבתי אני אענה לך בהגינות למרות הנימה המאד מסויימת מדברייך.

        מה ששומעים בתקשורת.
        על מה שאת מדברת לא שמעתי ואני כן מעודכן בחדשות ובארועי היום בדרך כלל.
        ואילו מה שאמר ראש העיר נצרת ומה שאמר בראכה -מפורסם היום בכל המדיה .ולדברים כאלה עלולה להיות השפעה קשה שאנחנו לא מעוניינים בה.
        מקווה שהבנת
        אגב נראה לי שאהדתך נתונה יותר לאחרים מאשר לבני עמך.נכון ?
        ובקשר לגולדשטיין האם ידועה לך האמת ?

        הגב לתגובה זו

        • האמת היא :

          דובר האמת, 04/03/06 22:39

          שכל אחד מתחיל לסלף דברים לטובתו
          ותמיד אפשר לומר ש''במקרה שלי התקשורת משקרת.''

          הגב לתגובה זו

          • להעמיד לדין את ראאד סלח וחבריו !

            די לוותרנות, 04/03/06 22:59

            התכוונתי שבוודאי לדבריו של ראש עירית נצרת ,עיר בישראל ,או לועדת המעקב, יש הד גדול מאד ,ובאמת שלא שמעתי על המקרים שהיא סיפרה ,ואם הם היו אז זה אנשים בודדים וקבוצות קטנות ושוליות.
            מה משמעניין זה שהמגיבה נתפסת להכעיס לדברים שוליים וקיצוניים ,העיקר כדי להצדיק כביכול את עמדתה הבלתי מסויגת בעד ערבים.פשוט מלקקת להם .חנופה ללא בסיס והתבטלות עצמית לא מביאים השגים

            הגב לתגובה זו

  • 166.

    טיבי,א-סאנע ובשארה -תפסיקו להסית ותנו לחיות בשקט ! (ל''ת)

    ערבי גאה, 04/03/06 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    החכים הערביים מסיתים! כל יום יש פיגועים נגד יהודים!

    rubh, 04/03/06 20:59

    הם הסכנה מספ' 1 של המדינה זו

    חרם על ערביי ישראל! מייד!

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    מי שרף בתי כנסת בגוש קטיף?! טיבי,בשארה ושאר הבוגדים

    ישראל, 04/03/06 20:48

    איפה חברי הכנסת הבוגדים האלו היו כששרפו בתי כנסת בגוש קטיף?! מי שרף את בתי הכנסת? מוסלמים!!!
    הם ביזו את המקום ואז שרפו את בית הכנסת וזה לא היה ממעשי טירוף, זה היה מתוך שנאה ליהודים, זה היה בגלל הדת, בגלל הלאומנות.
    זה קרה אל מול המצלמות,מול כל העולם והעולם שתק.
    המוסלמים הם דבר שלא היה אמור להברא, פשוט טעות אנוש.
    חיות, חיות חיות.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    החכי''ם הערבים הם המסיתים מספר 1

    אלי, 04/03/06 20:48

    בוא נגיד שכל שלושת המתקיפים היו יהודים, אבל הם לנו אצל ערפאת במוקטעה ולכן הם בטוח לא ימנים קיצוניים ורוב החכי''ם הערבים סתם מנסים להסית.
    הם יודעים שציבור ערבי מוסלמי אפשר להסית בקלות , כי רובם פשוט אוהבים לריב ולימצוא כל היזדמנות ליפגוע ביהודים.
    ראוי לציין את הפטריאך בכנסייה שניסה להרגיע את הרוחות, בניגוד לשייח ראאד סלאח שקפץ על הידיעה כמוצא שלל רב וזה אומר הכל על הרמה הנמוכה של האיסלאם, לעומת שאר הדתות.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    צודקים! אולמרט וחביריו מקדימה חולי נפש!

    צבי, 04/03/06 20:45

    הממשלה חולי נפש+ כל מי שבממשלה הוא מקדימה= קדימה חולי נפש

    הגב לתגובה זו

    • בריונים בשלטון

      Avi Ecuador, 05/03/06 01:23

      חזקים על יהודים

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    לא להתקרב לנצרת!! שישארו ללא פרנסה

    דני, 04/03/06 20:44

    חושבים שהם חכמים גדולים ומצטרפים למוסלמים צמאי הדם - שישארו איתם ללא עזרתנו - שאף אחד לא יתקרב לנצרת - לא למסעדות ולא לטיולים - שיירקבו.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    חרם כלכלי על ערביי יפו !!!

    המתעניין, 04/03/06 20:43

    רק תחשבו מה היה קורה אם זה היה קורה בזמן המנדט- פוגרום ביהודים!!!

    הסיבה היחידה שיהודים לא נרצחים בעקבות המעשה השולי הזה בידי אספסוף ערבי רצחני הוא שהשליטה כאן בידינו.

    מסקנה - חרם כלכלי על הערבים. גם על הערבים ביפו.

    בחיים אני יותר לא קונה אצל הערבים ביפו. שיחיו מעצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    מי שהולך לישון עם מר''צ אל יתפלא באם יתעורר (ל''ת)

    עם שרץ........., 04/03/06 20:41

    הגב לתגובה זו

    • חחח (ל''ת)

      גדול !, 04/03/06 21:46

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    מחלת שכחה?

    אופס, 04/03/06 20:40

    נכון, עבירה היא להכנס לכנסיה ולפצוע אנשים אבל מה קרה לנוצרים המכובדים של נצרת? שכחו כמה יהודים הנוצרים שחטו במשך הדורות? כמה בתי כנסת שרפו בשם אהבתם לישו? מה קרה? למדו מהי דמוקרטיה ופתאום 'הממשלה אחראית' ו'אין לנו עוינות כלפי היהדות'. אין עוינות כלפי היהדות? מעניין למה הנוצרים כל הזמן שחטו את היהודים!

    בושה וחרפה שנוצרי ידבר בצורה כזו. מה קרה? שכחו שישו היה בסך הכל יהודי?

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    בדבר אחד הם באמת צודקים, הממשלה הזו (ל''ת)

    חולת נפש!!!!!!!, 04/03/06 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    המנהיגות הערבית משוגעת לא פחות

    חוהל'ה, 04/03/06 20:37

    המנהגיות של ערביי ישראל עלובה ופתטית. הם תמיד עושים מהומה על כלום, ולא מטפלים ודואגים ומנהיגים באמת.
    תראו את צהווחות והביטויים במקרה של המשפחה האומללה המטורפת הזאת כדי להבין שלערביי שיראל אין מנהיגות אמיתית, וזו הטאגדיה קודם כל שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    חרם כלכלי מוחלט על ערביי ישראל!!! (ל''ת)

    מירים, 04/03/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    אני מרחמת עליכם, וקובעת: סופית, אין אלוהים!!!!!!!!

    קציצה, 04/03/06 20:36

    אם אתם מתבטאים ככה לאחר מקרה שולי, של משוגעים, אומללים, עלובי חיים, שאין להם אידאולוגיה בלירה!!!
    עצוב, אני בגלות, רוצה לחזור אך, אופס, היום יש בי הרהורי חרטה..אולי אשאר בשפיות לכאורה....

    הגב לתגובה זו

    • סתמי ת'פה ימרשעת כופרת אחת!!!!!!!!! (ל''ת)

      שמוטלו, 04/03/06 20:43

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    רמי משולם 32

    Avi Ecuador, 04/03/06 20:36

    קרא מה כתב גוי אמריקאי (הלוואי עלינו) שעבד שנים במזרח התיכון במשרד החוש האמריקאי, כתב צ'רלס מוראי ואיתכם הסליחה על קפצות בשורות אולי בגלל בעיות תוכנה:

    Good Timing for the TRANSFER

    The transfer of civilians by an occupying power into the territory it occupies is a violation of international law, according to the .Fourth Geneva Convention of 1949 However, it is a practice which many occupying powers, colonial administrations and totalitarian rulers have used and still use to break resistance to their rule and consolidate control over a
    particular territory.
    Hitler developed large-scale population transfer plans and Stalin carried out many such plans and in the sixties the the UK and US have transferred thousands of people out of the Chagos archipelago in the Indian Ocean just to build a military base on the island of Diego
    Garcia. Today, China is implementing the same policy in Tibet that begun when China started ,as early as 1949 the invasion of Tibet, and NATO is currently quietly but systematically implementing large-scale population transfers under the questionable
    pretext of protecting minorities in the Balkans.
    Thanks to the Arch Terrorist Arafat the Israeli government will be able to realize
    the long awaited and deserved TRANSFER of the Palestinians without violating any international laws including the Fourth Geneva First Israel is .Convention of 1949
    not an Occupying Power, rather a Liberating Democracy. Second, the ,Transfer will be of Hoods Terrorists and Invaders in order to preserve and save the Jewish State and its inhabitants, as no nation has to commit self-destruct in order to pacify Terror.

    הגב לתגובה זו

    • דרך אגב

      Avi Ecuador, 04/03/06 21:18

      התגובה של ידיד ישראל זה נכתבה בדצמבר 82 והוא היה מגיב פעיל במדור זה במעריב.
      הבחור יש לו השפעה בחוגים בקונגרס ובממשל האמריקאי ובזמנו הוא העביר מספר תגובות שלי כעותק ותירגם למוסדות השונים שם.
      הבחור לדעתי קיבל הוראה לא להמשיך לכתוב, כנראה לאחר שתרגם והעביר מספר תגובות שלי נעלם...
      שיבורך ואם הוא קורא היום את התגובות שיהיה לו בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

      • וגם אתה תבורך

        סלין, 04/03/06 21:49

        מידע מעניין .

        הגב לתגובה זו

        • תודה (ל''ת)

          Avi Ecuador, 04/03/06 22:52

          הגב לתגובה זו

      • LOL

        אילן, 04/03/06 22:23

        ''הבחור יש לו השפעה בחוגים בקונגרס ובממשל האמריקאי ובזמנו הוא העביר מספר תגובות שלי כעותק ותירגם למוסדות השונים שם.''

        חחחחחח איזה מגלומן LOL

        הגב לתגובה זו

  • 152.

    מתי יעמידו לדין את מבצעי הלינץ' משפרעם?? (ל''ת)

    נחום, 04/03/06 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    להפסיק לקנות ולאכול אצל הערבים!!! (ל''ת)

    אהוד, 04/03/06 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    לחוקק גזר דין מות

    דוד כהן, 04/03/06 20:28

    הגיעה העת לגזור דינם של אנשים כאלה שמביאים שם רע לישראל (בשל מעשיהם החמורים) לתליה או עריפת ראש ואני מתנדב להיות המוציא לפועל בשם החוק , לעזאזל - מדוע ההבלגה והסלחנות המעשה לא יכופר ולא יסולח

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן, איפה הבלגה וסבלנות?

      אלעד, 04/03/06 20:46

      לערבים יש הבלגה וסבלנות ואהבה כלפי רוצחי יהודים. לעומת זאת בארץ אין הבלגה וסלחנות למחבלים יהודים - כולם נשפטים ונענשים בכל חומרת הדין.

      הגב לתגובה זו

    • האשמים האמיתיים הם גורמי הרווחה

      שמוציאים אנשים, 04/03/06 21:51

      משפחה שאיבדה את דעתה וא שפיותה בגלל התעללות גורמי רווחה.
      קצת חמלה אמפטיה .במקום לכעוס עליםה, תוציא גזר דין מוות על אלה שמתעללים ככה במשפחה !

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    מתגובות אני למד על שנאה עמוקה של יהודים לערבים בארץ ובצדק רב מאד (ל''ת)

    נוצרי בלגי רופא, 04/03/06 20:24

    הגב לתגובה זו

    • זה לא שנאה זה כעס (ל''ת)

      זה לא שנאה, 04/03/06 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    הפיתרון הוא לא האמנסיפציה אלה האוטואמנסיפציה

    פינסקר, 04/03/06 20:23

    מכיוון שממשיכים בפוגרומים
    היחס לאחינו מתחת לכל ביקורת
    שינאת העם הערבי (היהודי)
    נצתרך למצוא לנו מדינה
    בפלשטין שבירתה ירושלים
    נקים את המדינה על ידי
    1.פיגועים של אירגוני הטרור הלח''י והאצ''ל (סליחה החמאס ואל קעידה)
    2.עלייה בלתי לגלית (זכות השיבה)
    3.הסברים לאו''ם שאנחנו הטובים
    4.בניה ועבודה עברית (ערבית)
    וכל זה למה ?
    כי הגויים (היהודים) לא נתנו לנו שיוויון זכויות חברתי
    כי הגויים (היהודים) המשיכו להעדיף את עצמם ולזרוק עלינו זבל
    אז אנו ניקח את אדמתם ונבנה לנו את הבית הלאומי בארץ ישראל כמו שרשום בהצרת בלפור (סליחה מפת הדרכים)
    ואז לכל יהודי (סליחה ערבי) יהיה חינוך והשכלה
    עבודה ופרנסה
    לחם ואוכל
    פנסיה
    כבוד
    מה שהגויים (היהודים) לקחו מאיתנו
    אנו נחזיר לעצמנו

    הגב לתגובה זו

    • אכן...

      כמה שאתה צודק, 04/03/06 21:54

      מתי אנחנו עם ישראל נקבל קצת שכל ...

      הגב לתגובה זו

    • אתה באמת חושב שאתה חכם אה?

      דון, 04/03/06 22:23

      אתה מוזמן לקחת את הדיעות הניאונאציות שלך ולחזור לגרמניה שם תבקש שיגמרו איתך את מה שהם התחילו עם משפחתך.
      אם יש לך ספק, אז לי אין ספק.
      אני לא אשב ואתייחס לדמגוגיה הזולה שלך סעיף אחר סעיף. אנשים כמוך יותר גרועים מגדולי האויבים של העם היהודי.
      אכן מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו...

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    על מה המהומה הערבים רגילים למטען נפץ באוטובוסים כולה חזיז !

    המטיף מקוסובו, 04/03/06 20:21

    אוי לבני העוולה רפויי השכל ואכולי השנאה נבערים וחשוכים בורים ועם הארץ. מקומכם במדינות חשוכות פלסטין עיראק טהרן קומו וצאו בני בליעל ולא תישארו בארץ הקודש!

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אחמד טיבי,אפרת רגב,ומוחמד בראקה חוגגים-הם יכולים להפיץ שנאה ליהודים

    יעל יורמן- בחן, 04/03/06 20:18

    הכנסיה הזו מעניינת אותם כמו שמעניין אותם מצב השלג שירד בקלימנג'ארו לפני שנתיים.

    העיקר 0 יש להם הזדמנות להפיץ את השינאה הבהמית שלהם כלפי היהודים.

    גם אם יתברר מחר שזורק הנפצים הם חברי מימד שהיתאסלם הם ימשיכו להשתולל ויגידו שהיהודים שאוהבים את הארץ הם האשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    מהיום במפעלי לא יעבוד אף ערבי -אין להאכיל שונא (ל''ת)

    בעל מפעל בצפון, 04/03/06 20:16

    הגב לתגובה זו

    • יופי פיגורי

      גדעון, 04/03/06 21:42

      כל הכבוד החלטה אמיצה
      אתה מתנהג בדיוק כמוהם
      יש לך הזדמנות פז להוכיח אחרת
      אז למה להתנהג בטיפשות ובקטנות רוח?
      תן אהבה זה יחזור אליך בענק.

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    הם לא זוג מוזר היא נוצריה אדוקה והוא שמאלני שלא נולד לצערו לאםערביה (ל''ת)

    שפוי, 04/03/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    פעם הגנתי על ערבי ישראל היום אני מוכן להלחם בכם (ל''ת)

    אחד שמתבייש, 04/03/06 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    לעידית 119-אני מצטרף אליך והמונים ילכו בעקבותינו.הערבים גועל גועל (ל''ת)

    גדעון, 04/03/06 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    הגמל לא רואה את הגיבנת שלו

    חיים ק, 04/03/06 20:09

    מי שרוצח ילדים ומי ששרף את קבר יוסף שלא ידבר על היהודים ,לערביי ישראל מזל גדול שהם חיים בדמוקרטיה של שוטים. במקום אחר הם לא היו יכולים לפתוח את הפה .
    אז שלא ינשכו את היד שמאכילה את הילדים שלהם בכספי הביטוח לאומי שהיהודים משלמים.
    יש להם ברירה ללכת לאן שהם רוצים
    אולי לעזה....

    הגב לתגובה זו

    • צ''ל דבשת,בכל מקרה מסכים איתך (ל''ת)

      אייזיק, 04/03/06 20:41

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    טמבלים

    משה, 04/03/06 20:09

    ''הנהגת הציבור הערבי מטילה היום על ממשלת ישראל את האחריות לתקיפת כנסיית הבשורה אתמול בנצרת''- כך קבעו בצהריים חברי ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל''

    פשששש הם קבעו !! פשששש

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    תגובה ל 97

    כשר, 04/03/06 20:08

    חחחחח את מבולבלת
    חמודה את זאת שבאת לחיות כאן
    לדעתי יש לך בוחן מציאות פגום
    פרט לזה חולי נפש בדר''כ נמצאים במחלקה סגורה.אז קדימה ילדה

    הגב לתגובה זו

    • אני לא יודע מי אתה חושב את עצמך

      דון, 04/03/06 22:16

      אל תחפש שגיאות כתיב כי לא תמצא בחור חכם ומציאותי.
      אתה מכיר אותה? מי אתה בכלל?
      אתה יהודי? אני מטיל בזה ספק גדול. לא סתם השם שלך כשר. לה יש בוחן מציאות פגום? מה איתך? חבר, אנחנו כעם יהודי נושלנו מהאדמה הזאת. אני והיא וכל יהודי ששואף לחזור הביתה יחיה כאן. אתה לעומת זאת, אם אתה מאמין שאתה חי בדירה שכורה או שאתה חי במקום לא לך, אתה רשאי לקחת את חפציך ולעזוב. מדוע אתה לא עוזב? לך. גם אתה כובש.

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    צודקים הפלשתינאים.רק ממשלה חולת נפש נותנת לחתרנים הפלשתינאים לפעול

    דרור, 04/03/06 20:07

    ללא חשש נגד בטחון המדינה וקיומה.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    וערבים הם מוטציה גנטית בגלל נישואין בתוך המשפחה !!!! (ל''ת)

    מוטציה קטלנית, 04/03/06 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    בפעם הבאה שהמוסלמים יטבחו בנוצרים לא להתערב (ל''ת)

    רינה, 04/03/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    לאחים שלנו - הערבים הנוצרים

    רונית, 04/03/06 20:05

    אנחנו היהודים יודעים שאינכם כמו שכניכם המוסלמים.
    אתם בני תרבות ורודפי שלום.
    בני הזוג הללו, הם אנשים מסכנים. שימו לב: הבעל יהודי, האישה נוצריה, ולכן אין לכך שום קשר למלחמת דתות.

    מהרו והוקיעו את המוסלמים האלימים שבאים רק לשסע ולהשתלט עליכם, כאילו הם רוצים בטובתכם.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת למגיבה מכל הלב (ל''ת)

      סלין, 04/03/06 21:57

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    הערבים העם הטיפש ביותר בעולם

    דן, 04/03/06 20:05

    רמת משכל של ילד בן 9

    הגב לתגובה זו

    • הגזמתה רמת קוף יותר מתאים (ל''ת)

      בן 9, 04/03/06 22:24

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    חולי נפששששששש

    ערבי, 04/03/06 20:04

    חולי נפש נהוג לאשפז במחלקה סגורה
    מחולי נפש לא בורחים

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ספור מסגד שהאב א-דין

    דוד ארביב, 04/03/06 20:03

    לפני מספר שנים החליטו ראשי התנועה האסלאמית להשתלט על מגרש שצמוד לכנסיית הבשורה בנצרת ולבנות עליו מסגד. התכנון היה להקים מגדל מואזין שיהיה גבוה יותר מבניין הכנסייה. ראשי העדה הנוצרית בסיוע הותיקאן הקימו קול צעקה ובניית המסגד סוכלה. עכשיו פוליטיקאים קטנים נוצרים משלבים ידיים עם ראשי התנועה האסלאמית בחתרנותם תחת אושיות המדינה. הם צריכים לדעת כי המשחק הכפול הזה יעלה להם בסוף ביוקר רב.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ישראל באמת חולת נפש

    ש, 04/03/06 20:00

    הדמוקרטיה היחידה שמאפשרת לבוגדים מזוהמים כמו וועדת המעקב הזו להתקיים, היאבוודאות חולת נפש וגם גזענית - יהודים נכלאים על הרבה פחות מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הצעה !

    nadi, 04/03/06 19:59

    כדי שהמשטרה תתחלף עם מכבי האש 102 ולא רק בגלל שזה מספר יותר גבוה.אלא בגלל שהם יודעים רק לכבות שריפות. ממש כך ! הם מגלים את נקודת האש אבל מחכים. או מעלימים עין עד האש תבער ! כמה עלא כל הבלגן הזה איתמול !יכלו לחסוך את אם היו עוצרים אותו ושימשיך לאיים שם !

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    ישו בערוץ הילדים

    עפר, 04/03/06 19:59

    בצרוף מקרים מופלא,גיליתי שילדי הרכים צופים ביום שישי בצהריים(לפני הארוע בנצרת),ב''ערוץ הילדים'' בסרט על הולדת ישו הנוצרי.הסרט היה כמיטב הסרטים הנוצריים המתקתקים שמתארים את קדושתו ואהבת האדם של ישו.
    מאחר והסרט היה מדובב לעברית ולא לערבית או רוסית,הבנתי שהליברלים(המתקדמים) של הכבלים רוצים שיילדינו יהיו קוסמופוליטיים וייתנצרו,וככה ייפתרו כל בעיות היהודים.(הם שכחו שהרבה יהודים ניסו להיות ככל העמים וחטפו את זה בחזרה כעבור זמן קצר).
    מישהו יכול לייעץ לי איפה מתלוננים על התוכן שמוקרן לפעוטות שצופים בערוצי HOT ? הרי לא ייתכן שלא אוכל לסמוך על לוח השידורים לילדים.אני גם לא חושב שעלי לבדוק כל תוכנית שילדי צופים בה,כי אז כבר אעדיף לחסום את הערוץ.ולמי שרוצה לדעת,אז נתתי להם לסיים את הצפייה(בהשגחתי) ואחרי זה הסברתי להם בקצרה שהסיפורים הללו הם לא שלנו אלא של הנוצרים.לצערי מאחר ואיני דתי,לא יכולתי לתת להם חיזוק נגדי,אבל לפחות ניסיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    טיבי המשך בדרכך

    שמאלן לשעבר, 04/03/06 19:59

    עוד כמה התבטאויות דומות שלך
    וליברמן יהפוך למפלגה השניה בגודלה שתשנה את סדר היום בהתיחסות לגייס החמישי מבין ערביי ישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    נצרת

    מוסה, 04/03/06 19:59

    למי שלא טוב לו פה ,שילך לעזה
    שם יהיה לובטח יותר טוב
    שיפסיק להסית

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    לאסור העסקת ערבים

    יש לי יש לי, 04/03/06 19:57

    לכל ערבי באשר הוא : לא לתת להם להיכנס לעבוד בארץ. לסגור אותם בשטחים שלהם. לסגור חשמל מים ולהפסיק מתן שירותים לא לתת להם זכות בחירה. בקיצור לשלול את כל זכויותיהם. שירעבו שם למוות ..

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין - גם לא צריך לכתוב הכל מחדש

      אפרת רגב, 04/03/06 21:23

      רק צריך לקחת את חוקי נירנברג ולהחליף כמה מילים.

      הגב לתגובה זו

      • כן, בדיוק ככה.

        דון, 04/03/06 22:44

        רק מה, יהודים בגרמניה לא דרשו דבר. לא פוצצו אוטובוסים ולא דרשו לסלק את הגרמנים מאדמתם. לא שאני מסכים עם הכותב הקודם... אבל ההשוואות המקוממות שלך ושל חברייך מהשמאל הסהרורי למעשים נפשעים של נאצים ומחבלים ארורים רק מראים את בורותך האדירה ומעצים את תחושת הניכור שאת חשה כלפי בני עמך, את השנאה העצמית המתועבת הזאת... אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה, אנא, אל תשמשי לי ולשכמותי כמורה נבוכים, אל תנסי ללמד אותי מצפון מהו. אינך נעלה ונשגבת מעל אף אחד אחר שחושב בניגוד אלייך. רחמי על עמך לפני שאת מרחמת על אכזרים.

        הגב לתגובה זו

        • יישר כוח!!! (ל''ת)

          Avi Ecuador, 05/03/06 01:28

          הגב לתגובה זו

  • 125.

    למוסלמים רק שחכתם מה עוללתם בכנסיית המולד (ל''ת)

    חורי, 04/03/06 19:56

    הגב לתגובה זו

    • תודה על התזכורת

      העצובה, 04/03/06 22:01

      מנהיגי המוסלמים - צבועים

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    נבלות

    נמאס כבר, 04/03/06 19:55

    יש להיפטר אחת ולתמיד מכל הנבלות. לאוסר כל מפלגה ערבית ולשול מהם את זכות הבחירה. בוגדים|!!

    הגב לתגובה זו

    • הנקמה של חבורת המופרעים

      yair1, 04/03/06 22:50

      נראה לי שהמשפחה המעורערת הנ''ל שראתה עצמה נפגעת מיחס השלטונות כלפיה חפשה לפגוע בבטן הרכה של המדינה וליצור פרובוקציה שתגרום לתוהו ובוהו ביחסי היהודים -ערבים, שגם כך אינם סוגים בשושנים, מאידך התגובה של האוכלוסיה הערבית וניצולה כנגד המדינה, גם לאחר שהתברר במי מדובר כאן, מעידה כאלף עדים עם מי באמת יש לנו עסק . ולחברי הכנסת הערבים שאינם מסוגלים לערוך אבחנה אינטליגנטית בין הטרור הרצחני הפלשתיני והמתועב שאחריו עומדים משלחים ארורים ומנגנון ממוסד ומשומן ומנצלים אירוע אומלל זה להשתלחות חסרת רסן כנגד המדינה, יש לשקול האם ראויים הם לקבל משכורתם על חשבון משלם המסים או שיש לראותם כעוכרי ישראל ולדאוג להוקיע אותם בכל במה אפשרית הן בארץ והן בחו''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    אוי מערך הדוברות של המשטרה

    נעים, 04/03/06 19:54

    מה שקרה אתמול בשידורים החיים בT.V בערוצים הישראלים,הראה עד כמה מערך הדוברות במחוז הצפוני של המשטרה ,מערך ''דפוק'' ולא מקצועי. אפילו בזה הם נכשלו.השר אומר חולצו והכתבים מגיעים למ''קורות לא מקורת וסותרים אותו ופוגעים במאמצי החילוץ.ותחשבו על זה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    טיבי וכו' - חאלד משעל (ל''ת)

    אייזיק, 04/03/06 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    תאכלס, חוץ מהשמדת ישראל מה הם רוצים כאן ועכשיו (ל''ת)

    מינן בר, 04/03/06 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    טוב שיש........כנסו

    לא משנה, 04/03/06 19:51

    לכל השחורים שבינכםֱ!!!!!!!!!!!
    טוב שיש ערבים במדינה זו.אחרת היתם אוכלים אחד את השני
    אז תפסיקו לבלבל במוח

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מוכנה להודות במחלת נפש אם אדע שהערבים יעופו מכאן לתמיד (ל''ת)

    עידית, 04/03/06 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ל97-ערבים הוא צודק תברחו מכאן רחוק מחולי הנפש (ל''ת)

    מידן, 04/03/06 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    זרזיר נוצרי,עורב מוסלמי

    ברוך השם, 04/03/06 19:47

    הם הדגישו את המכנה המשותף בין ערבים מוסלמים לערבים נוצרים תחת הכותרת: מוות ליהודים, או בערבית: אטבאח אל-יאהוד! מתברר שלפחות במובן זה אין חילוקי דעות בין הדתות. רק דבר אחד עולה על החוצפה של הערבים, אכזריותם לאלו שהם מאמינים ששברו קודקס חברתי או דתי או שהם כופרים. חברי כנסת שמסיתים נגד המדינה והרוב היהודי בה, שמנצלים כל הזדמנות לחתירה וליבוי יצרים. לאחר כל מעשי בגידה וטרור מצד ערביי ישראל שמענו שאלו מעט עשבים שוטים, תימהוני יהודי שמבצע אקט כנגד ערבים, זה מוות ליהודים וכל הממשלה אשמה. חכי''ם ערביים שמלבים יצרים, כאילו אומרים לנו: לא איכפת לנו מה אתם חושבים המטרה היא ממילא להפטר מכולכם במוקם או במאוחר!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מעניין מדוע הנוצרים בורחים מבית לחם? (ל''ת)

    מישל, 04/03/06 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לשמאלנים ייפי הנפש היהודים גם בכם יפגעו הערבים כשיחליטו על הלינץ (ל''ת)

    עפרה נכת טרור, 04/03/06 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    האבחון מדויק (ל''ת)

    פסיכיאטר, 04/03/06 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    להחרים לא רק נצרת אלא את כל ערבי ישראל וייפי הנפש היהודים (ל''ת)

    אם שכולה, 04/03/06 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    החכי''ם הערבים מקור הרוע והרשע

    פשוט כך. כנסו, 04/03/06 19:42

    הח''כים הערבים מכירים את צאן מרעיתם. הם יודעים עד כמה קל להסית אותם וכמה קל לגרום להם לשלוף את הטבע הערבי המחורבן של אלימות, רצחנות, שקר ועדריות חסרת שכל. למרות זאת הם משחקים איתם כמו בגפרור ליד חבית בנזין פתוחה וכך גם מפרנסים את עצמם כאנשי ציבור. הם פשוט חבורת מנוולים אמיתיים וחבל שיוסי ביילין, אורי אבנרי, יוסי שריד ושאר אנשי השמאל והשלום (המכובדים בעיני) לא באים איתם חשבון אמיתי ונוקב. כל זה ממש לא שייך לסוגיות השטחים וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אך אילו ציפיות יש לך

      יהודי אמיתי, 04/03/06 19:54

      מחבורת עוכרי ישראל של ביילין ושות'?

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    למעריב, את התגובה הטובה שלי להיום הורדתם

    Avi Ecuador, 04/03/06 19:39

    כנראה אתם ''מגנים'' על הקוראים או מישהו חושב שכדאי לקחת זאת כתוכנית עבודה לעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    חולי נפש אלה שעוד לא גירשו אותכם נכון (ל''ת)

    צבר נחוש, 04/03/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מי שרף בתי כנסת בגוש כתיף ???????? (ל''ת)

    גורי, 04/03/06 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    המוסלמים בנו על בית המקדש !!

    המעניש, 04/03/06 19:24

    מה הם מזיינים את המח כאילו לנו אין סובלנות לדתות אחרות ?למה חסן בק עוד קיים אם אין לנו סובלנות ?

    מי הרס את בתי הכנסת אחרי פינוי הרצועה ?

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    יש ח''כ חדש

    רביע, 04/03/06 19:21

    אחמד בשאר , זה הח''כ החדש שכתבי מעריב מצאו ,כל הכבוד דני ברנר.קצת כבוד באמת איפה העורך
    ???????

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    נכון , אנחנו חולי נפש

    דודו, 04/03/06 19:19

    במדינה נורמאלית , מזמן לא היה נשאר פה אף ערבי .

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לכלוא את ראש העיר במוסד סגור

    דני, 04/03/06 19:16

    לבדיקות. לחודשיים. רק כך הוא יקבל את המסר. ואם הוא יפתח את הפה כשיצא ממהמוסד הסגור, לכלוא אותו שוב. הפעם לשנתיים. ולהתחיל לגרש ערבים שלא טוב להם בישראל. יאללה, מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לא יעזור לכם ...

    אנחנו לא נצביע, 04/03/06 19:14

    וזו הבעיה הגדולה היום בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    התקפה נפשעת אולם החכי''ם הערבים שוכחים

    יוסי, 04/03/06 19:14

    את השנאה התהומית בין נוצרים למוסלמים.לפתע שכחו החכי''ם המכובדים את בניית המסגד ליד כנסיית הבשורה.אני מגנה את המתלהמים כנגד האוכלוסיה הערבית אולם תגובות החכי''ם גובלות בצביעות.עוד יגיד מישהו שהמעשה הנפשע נעשה ע''י ערבים כדי לאחד את הנוצרים והמוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    להחרים את העיר נצרת ,לא לבקר

    Erez, 04/03/06 19:13

    התשובה לראש העיר ראמז ג'ראייסי שסובל מבעיה קשה היא לא לבקר בעיר נצרת. ולך ראש העיר אם לא הבחנת המוסלומים השטלתו על העיר הנוצרית שתהפוך בקרוב לאחת הערים הקדושות לאיסלם אחרי מכה.

    ותוספת לראש העיר תציב שמירה כמו בישובים יהודיים ותפסיקו לבדוק רק צניעות...

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    העיקר להעצים שנאה, כמה טיפוסי

    יובל, 04/03/06 19:13

    אין כאן שום קונספירציה, אין קשר לגזע או גזענות, אין קשר לימין קיצוני, בסך הכל מדובר ב3 אנשים טיפשים ומיואשים שרצו לעורר רעש, זה הכל, אין כאן מה לנפח.

    עובדה שנוצרים בחו''ל לא עושים בלגאנים, רק ''''ערביי ישראל''''.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אם הממשלה חולת נפש

    מאיר, 04/03/06 19:11

    אז אולי הערבים משחררים אותנו מהחיבוק הדובי והולכים לאחת מעשרים המדינות הערביות בסביבה?

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ראש עיר שקרן מסית ומדיח

    מוזאר, 04/03/06 19:09

    זה לא מתקבל על הדעת שהשקרנים האלה מאמינים במה שהם אומרים. כי אחת מהשתיים: אם הם מאמינים, הם מטומטמים גמורים; אם הם יודעים שהם משקרים, הם מסיתים, שונאים וצמאי דם. נקווה שהציבור הערבי בכללו יותר חכם ופחות שונא ממנהיגיו.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי זה לא תמיד ככה...

      דון, 04/03/06 22:03

      לצערי הציבור הערבי נגרר אחרי מנהיגיו, והיום היתה הפגנה של אלפים שם הם הניפו את דגלי אש''פ וקראו קריאות כדוגמת ''לגרש את הציונים מאדמת פלשתין'' או ''ברוח ובדם נפדה אותך פלשתין'' אם זכורה לך ההפגנה לציון חיסולו של השייח אחמד יאסין שם הניפו דגלי חמאס. אל תתן לאשליית השקט להטעות אותך, הכל בוער מתחת לפני השטח.
      ואלה שאתה חושב אותם לחברייך יפגינו מחר בצעדה שתקרא להשמדתך.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך נעים לשמוע אדם הגון (ל''ת)

      ושפוי !, 04/03/06 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    יש לפטר מיד את אלה

    שמחה, 04/03/06 19:06

    שמקוממים את האוכלוסיה אחד נגד השני
    ובהם ראש העיר של נצרת
    יש לבטל את החסינות של חברי הכנסת טלב וטיבי ולהעמיד אותם לדין ,על עלבון הממשל ,ונסיון לקומם את חלקי אוכלוסיה אחת נגד השניה
    הם חברי כנסת בישראל וחובתם הראשונית להיות לויאלים למדינה זו ,ולא רק לקבוצה עתנית אחת

    הגב לתגובה זו

    • שילכו לעזעזל ויאכלו אחד את השני!!!!!! (ל''ת)

      מצידי, 04/03/06 19:42

      הגב לתגובה זו

    • רוצה לדעת מה יקרה בסוף?? כנס.

      דון, 04/03/06 21:56

      אני אגיד לכם מה יקרה בסוף. בסוף יימאס לנו האזרחים מכל הגיס החמישי היושב בכנסת ומרוויח ממשלם המיסים היהודי ויימאס לנו מאוזלת ידה של הממשלכה ותהיה כאן הפיכה!! בדיוק ככה! אנחנו ניקח את השלטון בחזרה ונחזיר אותו לעם! אנחנו נבעיר את הכנסת ונוציא משם את חברי הכנסת הערבים שמטיפים לרצח ואלימות ונושיבם מאחורי סורג ובריח במקרה הטוב. אני חושב שיש רוב מוחלט בקרב העם היהודי, גם בקרב השמאל וגם בקרב הימין והמרכז שיש בתוכנו אויבים ואנחנו חייבים למגר אותם! איפה כל חברי הכנסת הערבים של פעם שבאמת דאגו לאוכלוסיה הערבית ישראלית? כולם היום מבקרים יותר אצל נסראללה ואסד מאשר את התושבים הנזקקים באמת. בושה.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    תגידו ערבים, למה לכם ליחות עם חולי נפש ?...

    cyrano, 04/03/06 19:04

    למה למען השם, פשוט לא תלכו מכאן בטוב, יש לכם ברוך השם למוןסלמים עוד 22 מדינות ולנוצרים עוד כמה עשרות כולל אירופה..
    יאללה , תקחו אפילו פיצויים, ו]שוט תעזבו אותנו משכנותכם הכל כך ''שפויה'',... אם אתם לא מוכנים ליחיות איתנו מבלי לנסות לחפש פרובוקאציות על כל צעד ושעל אשר יחלישו אותנו, אם אתם לא יכולים להיות איתנו במלאכת בניית הארץ הזאת, אם אתם נשארים רק עם התקווה הארורה לנשל אותנו מאדמתינו, יאללה עופו מכאן קיביני מאט...
    לכו תחיו בכל מקום אחר, כולל ברצועת עזה שהיא היום נקייה מיהודים , ורק תרדו לנו מהגב...
    כי אם נגיע לכך שנאלץ להוריד אותכם נדאג שזה יהיה לכם כואב שלא תשכחו..
    ואל תסמכו יותר מדי על ביילינים הדפוקים שבתוכינו, בהם נטפל ביחד איתכם... טיפול שורש...

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!!!!!!!!!!!קדימה למהפכה|!!!!!!! (ל''ת)

      הלוחם האגדי, 04/03/06 19:42

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אין בררה, צריך לשלול אזרחות, אני לא מרגיש כאן בטוח! (ל''ת)

    TTG, 04/03/06 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בעירק רוצחים המוסלמים ת'אממא אחד לשני ולאף אחד לא איכפת, שימותו! (ל''ת)

    ועדת המעקב, 04/03/06 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אני אגלה לכם סוד קטן...כולם להיכנס...חשוב!!!!!!!!!!!!!!!

    המהפכן, 04/03/06 18:59

    אין כל ספק שהמוסלמים כלל לו ניזוקו מהמעשה של אתמול:לא נפשית,כי לא פגעו במגד שלהם,ולא פיזית...אז נשאלת השאלה:איך קשור ראאד סלאח והתנועה האסלאמית לכל זה?
    אני,בתור נוצרי,אביא לכם את התשובה,הרי ברור לכולם שמי שהפר את הסדר אתמול היו דווקא המוסלמים,שהתגודדו מסביב לכנסייה והתחילו את כל הבלגאן,אני עברתי שם וראיתי. אל תתנו לזה להטעות אותכם,הם לא עשו את זה מתוך סימפטייה עם הנוצרים,אלא מתוך שאין להם כל עיסוק אחר בחיים,וכבר שנים(מאז פרוץ האינטיפאדה)מחכים להזדמנות להתעמת עם שוטרים שוב ושוב...וזה ברור!!
    חברי הכנסת מצטרפים אליהם במירוץ אחרי אמירות חסרות אחריות,וגם זה ברור:חברה,הבחירות עוד חודש!!!
    אז,אם ''אחינו'' המוסלמים חושבים שאנחנו צריכים את העזרה שלהם שישבו בצד,הרי אין לנו כל אינטרס להתעמת עם יהודים,אם אתם רוצים להתעמת אז בבקשה,תעשו את זה אבל לא בתור ניצול אירוע כזה.
    אני מתבייש שיש לנו חברי כנסת כאלה,שמתעלמים במכוון מהעובדה שהאיש לא עשה את זה מתוך מניעים אידיולוגיים.
    בושה.
    תודה

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד ! (ל''ת)

      סלין, 04/03/06 22:09

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא להתרגש החכים הערבים בלחץ כי הם לא עוברים את אחוז החסימה!

    דודו, 04/03/06 18:58

    קדימה מרסקת את כל המפלגות. ליכוד, שינוי ועבודה וגם את המפלגות הערביות. בהחלט יוכול להיות מצב לפי מה שמראים הסקרים שכל שלושת המפלגות הערביות לא יעברו את אחוז החסימה. הם חייבים איזה סיפור או פרןבןקציה כדי להציל את עורם!

    הגב לתגובה זו

    • אחד שחושב להצביע קדימה עדיף שיצביע לערבים

      Avi Ecuador, 04/03/06 20:00

      קדימה הרבה יותר מסוכנת ואי אפשר יהיה לעצור את הנזק שתביא.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק (ל''ת)

        מצטרף לקביעה, 04/03/06 22:11

        הגב לתגובה זו

      • אז הגד לנו אדוני הגאון, במי כן לבחור ?

        הולך בתלם, 04/03/06 22:26

        קביעה חד וחלק ובלי זגזוגי לשון בבקשה.

        הגב לתגובה זו

      • אבל זה דיבורי סרק שיובילו לאסון (ל''ת)

        לא תומך בקדימה, 04/03/06 22:31

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    סליחה אבל זה יצאה מפרופורציות!

    ****לא מבין****, 04/03/06 18:58

    קודם כל הם באותה מידה נוצריים כמו שהם יהודיים, ואין זה בכלל משנה כי האירוע לא על רקע של קרע לאומני.

    דבר שני : כן, האיש מטורף
    אבל הוא זרק נ-פ-צ-י-ם ולא בטוח שרצה באמת
    לפוצץ משהו חוץ מלעשות רעש ומהומה.

    אבל כבר כולם מדברים על יהודים שרצו לפוצץ את הכנסייה החשובה ביותר לנצרות.
    במיוחד כמה זבלים שמשתמשים בזה למטרות פוליטיות ושופכים שמן למדורה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    בסברה ושתילה רצחו ערבים נוצרים ערבים מוסלמים והנה הם חברים... (ל''ת)

    מנטליות מזורגגת, 04/03/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לנוצרים

    ירון, 04/03/06 18:56

    אני מכבד אתכם אבל אל תוציאו דברים מפרופורצייה. לא קרה דבר וחצי דבר. כאשר יהודים נפגעו בשואה, לא רק שלא עזרתם, אלא אפילו תמכתם והשתתפתם, ואני לא מדבר בכלל על האינקויזיציה ומסעות הצלב המטורפים שלכם. אל תשחקו אותה קדושים כי אתם רחוקים מאוד מאוד מזה. קבלו את התנצלות המדינה ותרגעו בצד.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מי שמדבר

    יהודי, 04/03/06 18:55

    אין עם יותר שקרן וצבוע מהערבים

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אפרת רגב 55

    Avi Ecuador, 04/03/06 18:53

    אני בטוח שגם היית מוצאת סיבות לעשות טרנספר ליהודי אמריקה ודרך אגב יש את צבא הכנה לפלסטין שכבר מיומן בניקוי אתני ליהודים, יוכלו לשלוח אותו לאמריקה עם נשק ואלות או אולי האמריקאים יספקו לו בכדי שיפנה את היהודים שם וישבור להם את הראשים הביצים והעצמות, תוכלי להגיד שהם ימנים ומגיע להם וקניבלית כמוך תוכל לרקוד על הגגות אולי.
    דרך אגב, אני ממליץ לממשלת שמוקמרט להיבחר למוקטעה ולהכין צבא פלסטיני של מתנדבים מהחמאס שילך לקו הירוק ויפנה עם פרחים את כל הפלסטינים הערבים מחלם, מה דעתך אידיוטית?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    גינוי ותהיה בצידו

    יצחק רביב, 04/03/06 18:51

    אין כל הצדקה למעשה נפשע שכזה. אני רק מקנא בתגובות הקשות והמיידיות של כל הגורמים. דם יהודים הינו כבר זמן רב הפקר מוחלט במדינת היהודים. הראשונים המפקירים אותו הם השרים המופקדים על בטחוננו. האדישות שבה מתייחסים לטרור, לקסאמים והרגישות שמגלים כלפי החמאס זועקים לשמים לעומת המהומה שמקימים ברגע שנפגעים לא-יהודים. שכחתם שגם דמנו סמוק.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    בבית לחם מזמברים המוסלמים את הנוצרים והנה, נהיו חברים טובים... (ל''ת)

    בבה עזיזי, 04/03/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    התוקף הוא שייך למוקטעה ולערפת (ל''ת)

    אמת, 04/03/06 18:49

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    המוסלמים תופסים טרמפ

    שמעון, 04/03/06 18:45

    כל חברי הכנסת (הבוגדים) המוסלמים תופסים טרמפ על אירוע שלא קשור כלל ללאומנות או לדת.
    המקרה הוא מקרה חמור שבוצע ע''י מטורפים. אין קשר פה ליהודים כי אישתו של המטורף היא נוצריה.
    כמו כן הם ביקשו בזמנו מקלט מרב המחבלים ערפאת וליכלכו על הממסד בישראל והצהירו שהם ילחמו בצבא הישראלי אם הוא יפלוש למוקטעה.
    אז אין פה עניין דתי או לאומני כמו שהבוגדים המוסלמים רוצים שיהיה.
    הנוצרים הם עם סלחני והם יחזרו לתלם תוך מספר ימים.
    המוסלמים מתסיסים בגלל שהמנטליות שלהם היא מנטליות של פראי אדם.
    וועדת המעקב הם שלוחה של החמאס בתוך מדינת ישראל והחברי כנסת הערבים הם אלו שמייצגים אותם בכנסת ישראל בבירת ישראל המאוחדת לעולם ועד.
    צריך לשים קץ למצב בו יש בוגדים ערבים בתוך כנסת ישראל ולשנות את החוק לאלתר ולמנוע בחירתם למוסדות ציבור.
    זו מדינה יהודית שהמיעוטים היחידים בה צריכים להיות נוצרים ,צרקסים ודרוזים.
    מהמוסלמים צריכים לשלול זכויות ולזרוק אותם לשטחים, הם כ''כ תומכים במחבלים אז שילכו ויהיו תחת המשטר של החמאס , בטוח הם יהיו יותר מרוצים, רמת החיים שלהם תהיה גבוהה מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • well said (ל''ת)

      steve, 04/03/06 19:36

      הגב לתגובה זו

    • כל מלה בסלע! (ל''ת)

      טוביה החולב, 04/03/06 19:40

      הגב לתגובה זו

    • her her

      invictus, 04/03/06 20:27

      well spoken

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    צודקים!!! .......

    שלומי נתניה, 04/03/06 18:43

    באיזה מדינה היו מפגינים כמו חיות על כלום . שורפים בוזזים זורקים אבנים. והממשלה הדבילית בראשות אולמרט מופז ועז רע!!! מיתרפסים ביפנהם ומבקשים סליחה ובנוסף באים הדבילים מהתיקשורת ושואלים האם הליצן הזה לא שייך לימין הקיצוני למרות שיודעים בברור שהוא שייך לתומכי עראפת אז מה אתם מצפים מאוכלי נבלות שרואים נבלות.

    הגב לתגובה זו

    • הציבור מטומטם ולכן משלם. (ל''ת)

      אפרת, 04/03/06 20:22

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    ''ככל שיהיה רע יותר - יהיה טוב יותר''

    רוני, 04/03/06 18:43

    אמר לנין בזמן המהפכה ברוסיה.אני מוצא שאמירה זו נכונה גם בימים אלה,
    משום שכל האירועים בשנים האחרונות מכריחים אותנו להתמודד עם הבעיה האמיתית שטוטאה תחת השטיח.
    הגיע הזמן שנפתח את העיניים ונראה את המציאות כפי שהיא :
    אנו היהודים במדינה חיים במרחב האיסלמי שלא מוכן לקבל את המצאותינו כאן,ורואה בנו נטע זר, שריד קולוניאליסטי מהמאה הקודמת שיתאדה וייעלם מהאזור כמו כל האימפריות מהבריטית עד לצלבנית.
    עפ''י אותו היגיון הערבים אזרחי ישראל -שמשום מה מכונים ערביי ישראל,הם מגדירים את עצמם כפלשתינים שחיים בישראל - ולא רואים עצמם כישראלים.
    לעת עתה הם נהנים מכל מה שישראל כמדינה דמוקרטית ומתקדמת יכולה להציע (חינוך,בריאות,סעד וקצבאות וכד'.) בניגוד למדינות הערביות השכנות ובוודאי הרשות הפלשתינית.אך אט אט הם מתחילים להשמיע זמירות על אוטונומיה תרבותית,על הזדהות עם אחיהם, וחלקם אף משתתף בפעילות ביטחונית עוינת נגד המדינה.
    על גל הפשיעה הגואה המופנה כנגד האוכלוסיה היהודית אנו יכולים לראות ולשמוע בכל מקום ברחבי הארץ.
    אך הבעיה הגדולה היא הדמוגרפיה - עפ''י נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,האוכ' הערבית בתחומי מדינת ישראל מכפילה עצמה כל 20 שנה,מאידך האוכ' היהודית מכפילה עצמה כל 40 שנה(למרות העליה). כך שבעוד שנים לא רבות עפ''י יחסם באוכ' יהיה להם ייצוג הולם בכנסת,ואז זה סופה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

    קראו,חישבו,הפנימו...והסיקו מסקנות :

    ניסוי ראשון
    1 . בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים רותחים, בידך השניה צפרדע .


    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.


    3. מה היא עושה?

    ברגע שרגליה חשות במים הרותחים היא קופצת את קפיצת חייה ויוצאת מהסכנה.

    ניסוי שני


    1. בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים פושרים, בידך השניה צפרדע.


    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.


    3. מה היא עושה?

    ברגע שרגליה חשות במים הפושרים היא נשארת במים ומשתכשכת להנאתה.

    אבל


    4. מתחת למחבת דולק נר, ומחמם את המים לאט ובהתמדה.


    5. המים בטמפרטורה של 35 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    משתכשכת.


    6. המים בטמפרטורה של 45 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    לא נעים לה אבל היא עדיין משתכשכת.


    7. המים בטמפרטורה של 55 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    היא בקושי נושמת וקשה לה לזוז אבל היא עדיין במים.


    8. המים בטמפרטורה של 65 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    מתבשלת במים ללא רוח חיים.

    אז למה היא לא קופצת?

    היא לא קופצת כי:


    היא לא מרגישה שהיא בסכנה .


    המציאות אמנם השתנתה והיא הרגישה משהו אך לא הבינה .


    כשהמצב היה חמור וקיצוני היא כבר היתה במצב של חוסר אונים .

    מוסר השכל:

    כולנו דומים לצפרדעים.

    הטבע יצר אותנו מוכנים לזיהוי סכנה מיידית ובעלת עוצמה ואז אנחנו מוכנים להתמודד מיידית או לברוח.

    אבל אנחנו עיוורים לשינויים וסכנות שמתפתחים בהדרגה.

    אז הפסיקו לבלוע צפרדעים ותתחילו לשנות!!!





    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אכן שוב מוכח שקיים הגיון ערבי... צ'טערת... (ל''ת)

    יאיר, 04/03/06 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני מקווה שאתם מתחילים להבין את קריאתי ליישום תכנית החלוקה מ- 47,

    המטיף, 04/03/06 18:41

    כיוון ששני עמים כה שונים אינם יכולים לחיות ביחד. נצרת הערבית תהיה בשליטה פלסטינית, ואז נראה מי יבוא לעזרת הנוצרים כשהמוסלמים ירצו לבנות מסגד ענק.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לערביי ישראל תודה מקרב לב

    אביגדור ליברמן, 04/03/06 18:39

    דא דא דא אני מודה לכם על כך שבתוך 24 שעות הוספתם לי 5 מנדטים.

    כאות תודה והוקרה - לאחר הבחירות אני אתן לכם מדינה משלכם ואשחרר אתכם מהיהודים. לא תצטרכו לעזוב את בתיכם אלא פשוט איסמעיל הנייה יהיה ראש הממשלה שלכם.

    אני בטוח שתשמחו מאד על הסידור החדש.

    ושוב תודה מקרב לב

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך לאורך כל הדרך

      גיל, 04/03/06 19:34

      ישראל היא ביתם של העם היהודי - הפלג הצפפוני וחברי הכנסת הערביים הביאו אותי לפקוח עיניים ולראות את העתיד בלעדיכם!

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ביילין כמו ביילין

    מריו, 04/03/06 18:35

    תמיד טובת הערבים אולי תלך לגור בפקיסטן

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    צריך להעביר את ערביי ישראל לפלסטינה

    רפי, 04/03/06 18:34

    חלק נכבד מערביי ישראל נאמנים למדינה הפלסטינאית ועוינים את ישראל. צריך להעביר אותם לשטחים הפליסטינאים ושיעזבו אותנו לנפשנו.

    הגב לתגובה זו

    • אם אולמרט ייבחר למוקטעה

      Avi Ecuador, 04/03/06 19:00

      יוכל לאמן צבא של החמאס שיעשה ניקוי אתני לערבים בקו הירוק כמו שעושה צבא הכנה לפלסטין ב''פלסטין'' ליהודים.
      יש לאולמרט ניסיון.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בהחלט, הם גיס חמישי! (ל''ת)

      וואלד אל-כליב, 04/03/06 19:05

      הגב לתגובה זו

    • פלסטינה היא ירדן (ל''ת)

      אחד העם, 04/03/06 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ליקוי מאורות

    האזרח המודאג, 04/03/06 18:34

    ממשלת ישראל לא סובלת ממחלת נפש .הממשלה סובלת מליקוי מאורות על שמאפשרת לכל הח''כים הערבים להתבטא כנגדה.לא מכירים בחוקיותה וחתרים תחתיה שוב ושוב.

    הגב לתגובה זו

    • את זה צריכים להסביר לשמאל הערביסטי. (ל''ת)

      וואלד אל-כליב, 04/03/06 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    לא טוב לכם, אז לכו מפה. ערבים החוצה (ל''ת)

    לא טוב, 04/03/06 18:34

    הגב לתגובה זו

    • אני מוכן לעזור להם לארוז (ל''ת)

      יורם, 04/03/06 18:44

      הגב לתגובה זו

    • למה רק 40% יהודים תומכים בטרנספר (ל''ת)

      אייזיק, 04/03/06 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    הערה לערבים המופרעים: בשביל לשנוא אותכם, אין צורך להסית נגדכם.....

    הפרשן, 04/03/06 18:30

    .. תרבות הרצח והאלימות שלכם עושה את העבודה לבד. כל העולם מתחיל לראות את כל הקיצוניות, האלימות והחושך שפשה בקירבכם. לכן אף אחד לא צריך להסית נגדכם. אתם במעשיכם הרצחניים לבד, גורמים לשינאה כלל עולמית נגדכם.

    הגב לתגובה זו

    • רק שימשיכו ככה שיראו לעולם מי ומה הם (ל''ת)

      שרק ימשיך ככה, 04/03/06 18:57

      הגב לתגובה זו

      • זה נקרא ניסים לאידיוטים

        Avi Ecuador, 04/03/06 19:57

        ואתה צודק ויישר כוח.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    חיפשתם תירוץ ומצאתם

    אלעד, 04/03/06 18:29

    מה ביוק אוכל אתכם ''ערביי ישראל''
    יש לכם יבשת שלמה לשרוץ בה .
    מה רצונכם בדיוק ? להפוך את הארץ הזאת ללבנון מספר 2 הרי זה הדבר היחיד שאתם מסוגלים לו .
    רצח , דם , נקמה , חורבן .

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שכחתם שהזוג המוזר הזה היה אצל עראפת ?!

    אחד העם, 04/03/06 18:25

    לפני 3 שנים הם ביקשו מקלט מדיני של עראפת במוקטעה.

    אולי בכלל הכל קונספירציה של הפלסטנים שרצו לגרום כאן למלחמת דת.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי שמתחתן בוך המשפחה כמו הערבים הוא חולה נפש ובנוסף אידיט. (ל''ת)

    א.נובל, 04/03/06 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ערבים להרגיע ומייד!!

    דויד, 04/03/06 18:15

    רמת הצביעות יוצאת מכלל פורפורציה.
    דבר ראשון שלא יהיו אי הבנות אני שמאלני מובהק בעל דעות מאוד קיצוניות נגד האפליה של הציבור הערבי בישראל ובטח מגנה כל מעשה נבזה ומכוער של אלימות ואלימות בכלל.

    ידידי הערבים חברי ''ועדת המעקב'' איך אתם לא מתבישים?
    המעשה כשלעצמו הוא מכוער ויש למצות עם המבצעים את הדין במלוא חומרתו, אבל להאשים את המדיניות הישראלית במקרה הזה?
    אתם מבזים את עצמכם ומתסיסים את הרוחות לשוא.
    א. ברור לכולם שזוג המבצעים הוא לא שפוי ופעל על דעת עצמו כדי לעורר פרובוקציה פרטית.
    ב. האשה מבני הזוג, שהעלתה את רעיון היעד היא נוצריה ולא יהודיה.
    ג. היעד הוא כנסיה נוצרית ודי ברור שהמאבק של הקיצונים הימנים הוא נגד המוסלמים ולא נגד העולם הנוצרי המגבה את מדיניות ישראל לאורך הרבה שנים.

    אני מגנה את המעשה בכל ליבי ומצר על חוסר הכבוד של המסכנים הללו למקום קדוש לכל כך הרבה נוצרים בארץ ובעולם, אבל לתפוס טרמפ על המקרה הזה ולייצר מהומה גזענית ממקרה פרטי ומקרי. בושה וחרפה. רבותי הנכבדים ביזיתם את עצמכם היום בגדול, זרקתם פצצה גדולה לאוויר וגרמתם לאחד כמוני, שמאמין בשיוויון האדם ובדו / תלת קיום באמונה שלמה, לחשוב טוב אם יש לו פרטנר. כך הרחקתם לבבות במקום לקרב אותם. חבל.
    אם יש בכם טיפה כבוד עצמי, פעם הבאה תגיבו בפורפוציות הנכונות ולא כך. אתם הורסים לעצמכם ויותר גרוע לציבור ענקי ונפלא אותו אתם מייצגים.
    סלם עליקום.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדם עם לב זהב (ל''ת)

      יישר כוח !, 04/03/06 22:23

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ''ככל שיהיה רע יותר ,יהיה טוב יותר...''

    רוני, 04/03/06 18:13

    אמר לנין בזמן המהפכה ברוסיה.אני מוצא שאמירה זו נכונה גם בימים אלה,
    משום שכל האירועים בשנים האחרונות מכריחים אותנו להתמודד עם הבעיה האמיתית שטוטאה תחת השטיח.
    הגיע הזמן שנפתח את העיניים ונראה את המציאות כפי שהיא :
    אנו היהודים במדינה חיים במרחב האיסלמי שלא מוכן לקבל את המצאותינו כאן,ורואה בנו נטע זר, שריד קולוניאליסטי מהמאה הקודמת שיתאדה וייעלם מהאזור כמו כל האימפריות מהבריטית עד לצלבנית.
    עפ''י אותו היגיון הערבים אזרחי ישראל -שמשום מה מכונים ערביי ישראל,הם מגדירים את עצמם כפלשתינים שחיים בישראל - ולא רואים עצמם כישראלים.
    לעת עתה הם נהנים מכל מה שישראל כמדינה דמוקרטית ומתקדמת יכולה להציע (חינוך,בריאות,סעד וקצבאות וכד'.) בניגוד למדינות הערביות השכנות ובוודאי הרשות הפלשתינית.אך אט אט הם מתחילים להשמיע זמירות על אוטונומיה תרבותית,על הזדהות עם אחיהם, וחלקם אף משתתף בפעילות ביטחונית עוינת נגד המדינה.
    על גל הפשיעה הגואה המופנה כנגד האוכלוסיה היהודית אנו יכולים לראות ולשמוע בכל מקום ברחבי הארץ.
    אך הבעיה הגדולה היא הדמוגרפיה - עפ''י נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,האוכ' הערבית בתחומי מדינת ישראל מכפילה עצמה כל 20 שנה,מאידך האוכ' היהודית מכפילה עצמה כל 40 שנה(למרות העליה). כך שבעוד שנים לא רבות עפ''י יחסם באוכ' יהיה להם ייצוג הולם בכנסת,ואז זה סופה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

    קראו,חישבו,הפנימו...והסיקו מסקנות :

    ניסוי ראשון
    1 . בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים רותחים, בידך השניה צפרדע .


    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.


    3. מה היא עושה?

    ברגע שרגליה חשות במים הרותחים היא קופצת את קפיצת חייה ויוצאת מהסכנה.

    ניסוי שני


    1. בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים פושרים, בידך השניה צפרדע.


    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.


    3. מה היא עושה?

    ברגע שרגליה חשות במים הפושרים היא נשארת במים ומשתכשכת להנאתה.

    אבל


    4. מתחת למחבת דולק נר, ומחמם את המים לאט ובהתמדה.


    5. המים בטמפרטורה של 35 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    משתכשכת.


    6. המים בטמפרטורה של 45 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    לא נעים לה אבל היא עדיין משתכשכת.


    7. המים בטמפרטורה של 55 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    היא בקושי נושמת וקשה לה לזוז אבל היא עדיין במים.


    8. המים בטמפרטורה של 65 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    מתבשלת במים ללא רוח חיים.

    אז למה היא לא קופצת?

    היא לא קופצת כי:


    היא לא מרגישה שהיא בסכנה .


    המציאות אמנם השתנתה והיא הרגישה משהו אך לא הבינה .


    כשהמצב היה חמור וקיצוני היא כבר היתה במצב של חוסר אונים .

    מוסר השכל:

    כולנו דומים לצפרדעים.

    הטבע יצר אותנו מוכנים לזיהוי סכנה מיידית ובעלת עוצמה ואז אנחנו מוכנים להתמודד מיידית או לברוח.

    אבל אנחנו עיוורים לשינויים וסכנות שמתפתחים בהדרגה.

    אז הפסיקו לבלוע צפרדעים ותתחילו לשנות!!!





    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק!!!!!

      דון, 04/03/06 21:43

      מיליון אחוז!

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע !!! (ל''ת)

      ציון, 05/03/06 01:16

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    צביעות ועדת העקב

    אזרח מוטרד, 04/03/06 18:13

    ועדת המעקב מסרבת להרגעת הרוחות במיגזר הערבי והגדיל לעשות אחמד טבי כאשר קרה להגן על ערבי ישראל ע''י האו''ם מענין כאשר סיענים ומשתפים למיהם נלכדים ע''י כוחות הביטחן הישראלים מיד קופצים כולם ואומרים כי אין להטיל רבב בכל הציבור הערבי מה חטאה של הממשלה כאשר אדם השואף לקוטרות ללא מטרה פוליטית מבקש ליצור כותרות במקום להרגיע את הציבור הערבי ועדת המעקב מלבה את העניניים יש לישלול מטיבי את תעודת הזהות ולגרשו ממדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז! (ל''ת)

      עמית כהן, 04/03/06 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מי החריבו עשרות בתי כנסת בגוש קטיף ???? (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 04/03/06 18:11

    הגב לתגובה זו

    • אתם.. לא ?

      ערבייה, 04/03/06 19:08

      אידיוט , דווקא זו היתה החלטת ממשלה

      הגב לתגובה זו

      • ערבייה, מצחיק...

        דון, 04/03/06 21:40

        באמת מצחיק אותי מה שאת אומרת... מכנה אותו אידיוט כשאחייך כילו את זעמם ושרפו את כל מה שבא ליד. היכו ובעטו בקירות של מקום קדוש כאילו הם עשו להם משהו. אם היה לכם ערך למקומות קדושים בכלל ולא רק לשלכם, אז אולי הייתם זוכים להתייחסות שונה.

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    התגובות של החברים של הגזען ליברמן ומרזל הם ההוכחה לממדי הגזענות

    ליברמן גזען, 04/03/06 18:10

    ליברמן ומרזל לא לבד, התגובות על הפיגוע הנבזי הוכחה למימדי הגזענות הקשים בחברה היהודית הישראלית

    הגב לתגובה זו

    • גזען תקרא לחברים שלך... (ל''ת)

      יובל, 04/03/06 19:10

      הגב לתגובה זו

    • לא גזענות ,מציאות קשה עם המוסלמים (ל''ת)

      אייזיק, 04/03/06 20:54

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ערבי נוצרי וציוני גאה :טיבי לך לעזה

    מישיל, 04/03/06 18:06

    איפה היתם באירועי מסגד שהאב אלדין יא זלמה ?? שכחתם אתה וברכה ? טוב שהמדינה בידיים של יהודים ולא מה שקרה לנו בבית לחם לכו לעזהההההזל!!נ.ב :היתי אתמול ורוב המתפרעים היו מולסלמים כמוך ושליחיך.אל תכניסו אותנו לסרט תרבותנו שונה משלך

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      סתמאחד, 04/03/06 18:34

      לפחות נוצרי אחד {ובטוחני שיש עוד רבים ששותקים} שמבין כי בעייתם של המיעוטים במזרח התיכון הנו האסלאם. חשוב שהנוצרים המזדהים עם המדינה ישמיעו את קולם כדוגמת המגיב מנצרת

      הגב לתגובה זו

      • אתה חייב להרוס נכון ? (ל''ת)

        יהודי, 04/03/06 19:16

        הגב לתגובה זו

    • הצעקה שלך היא נכונה מאוד

      יהודי מזדהה, 04/03/06 18:35

      אל לציבור הנוצרי לשתוק על הטרמפ שהמטומטמים הללו תופסים על האסון שקרה לכם. זה לא קשור ומסית את הציבור היהודי נגדכם.

      הגב לתגובה זו

    • איפה הייתה.?..גדול!!!! (ל''ת)

      יואב, 04/03/06 19:24

      הגב לתגובה זו

    • אין לי טינה לנוצרים בישראל

      אייזיק, 04/03/06 20:52

      הבעיה היא עם המוסלמים התומכים בתנועה האיסלמית.

      הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שמישל יסכים איתי

      דון, 04/03/06 21:37

      לא סתם היה את צד''ל... לא סתם הנוצרים העדיפו לכרות ברית עם היהודים ולא המוסלמים. מישל יודע מצויין את עובדת הצטמצמות האוכלוסיה הנוצרית בבית לחם הקדושה מיום ליום ומשנה לשנה. כיצד המוסלמים שם דוחקים את האוכלוסיה הנוצרית החוצה במעין טרנספר שקט. אני שמעתי עדיות ממקור ראשון של פלשתינים נוצרים שבוכים שבנותיהן נאנסות על ידי פעילי תנועות ההתנגדות השונות בבית לחם ושהם מתים שצה''ל יבוא וישלוט במקום הזה כי רק אז היה להם שקט. אני יכול לתת עוד מיליון דוגמאות וכל ערבי נוצרי יודע מצויין על מה אני מדבר. כמו שיש את ג'ונבלט הדרוזי בלבנון, זה לא אומר שאנשים כמו בראכה מייצגים את כל המגזר הנוצרי בארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    דו–פרצופיים האלה...מכורים להתלהמויות ולשקרים ..בלי בושה

    יונה, 04/03/06 18:06

    כיצד הם יכולים לחיות עצמם?לֹא נראה לי שהשכנים שלנו אף פעם יתבגרו,יתחילו לומר את האמת...ולקחת אחריות.!! אנחנו תקועים עם מכה של שכונה!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הם צודקים תשאלו את רן כהן ממרצ

    ברוך, 04/03/06 18:05

    השותפים של קדימה מרצ +פרץ
    =====================
    המפלגה הציונית היחידה
    היא הליכוד האינטרס
    האמיתי של המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    נכון מחלת נפש שברחו מגוש קטיף ודיכוי עמונה (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 04/03/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    האם מישהו מכם היה מעז לדבר ככה נגד סוריה?

    גמד שלמה, 04/03/06 17:55

    אם היו מדברים ככה נגד השליט הנאור הגדול והרחום מסוריה הוא היה שולח אותם לפגוש את חרירי.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי שמדבר... מה עם שורפי קבר יוסף? (ל''ת)

    יוגב, 04/03/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צודקים, ישראל אשמה

    אלי, 04/03/06 17:48

    על שלא הצליחה האתר, לבודד, ולנטרל את פעילי השמאל הקיצוני שרק רוצים לזרוע הרס לעם ישראל.
    אם חלילה המחבל היה מצליח לפגוע בנפשות הייתה קמה מלחמת דתות.
    השב''כ צריך להקים יחידה שתעסוק בפעילי שמאל קיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הם מדברים על סובלנות כלפי פושעים

    Avi Ecuador, 04/03/06 17:43

    הרי הם החברה שמסבירה ומעודדת ושומרת על פושעים רוצחים.
    אם תרצו הפלסטינים היו אגדה או ארכיאולוגה, ההסבר?
    הם מסבירים ''יפה''.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הערבים נורמלים - נאמנים לבני עמם ולבני משפחותיהם שגורשו מבתיהם,

    אפרים, 04/03/06 17:42

    ולא למדינה המוגדרת כמדינה שאינה מדינתם (אלא אדמת העם היהודי).
    מי שאינו נורמלי זה היהודים המוכנים שבקרבם יחיו כ- 1.4 מיליון אזרחים הנאמנים לאוייב, ובנוסף, מאיימים על קיומה הדמוגרפי של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    טרנספר בוא יבוא כך או אחרת אינשאללה ! (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 04/03/06 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם צריך לטרנספר את הערבים בגלל המקרה, אז

    אפרת רגב, 04/03/06 17:39

    גם הייתם מצדיקים טרנספר של יהודי ארה''ב בגלל פולארד או בגלל יוליוס ואתל רוזנברג? להזכירכם, אלה אנשים שפגעו בבטחון ארה''ב באופן אסטרטגי, לא טקטי.

    (הערה לימניים: ידוע שדרישת חובה להתקבל לימין היא בורות מדרגה ראשונה. יוליוס ואתל רוזנברג העבירו סודות גרעין לאויבתה של ארה''ב באותה תקופה - בריה''מ.)

    הגב לתגובה זו

    • הערה לשמאלנית הטיפשה אפרת

      ש, 04/03/06 19:09

      פולארד לא פגע בבטחון ארה''ב בכלל ...

      ותאמיני לי שאם בבתי הכנסת בארה''ב היו מטיפים להשמדת ארה''ב - היו עושים שם לכל היהודים טרנספר במקרה הטוב ...

      נראה שאת בורה ומטומטמת אפילו יחסית לשמאלנית ...

      הגב לתגובה זו

      • באמת נחמד מאד מצדך להחליט

        אפרת רגב, 04/03/06 20:35

        שפולארד לא פגע בבטחון ארה''ב. אני בטוחה שאם היית מגלה שמשהו הדליף קודים סודיים של צה''ל לארה''ב - לא היה אכפת לך בכלל. למרבה השמחה, אף אחד - לא בצה''ל ולא בארה''ב - מקבל את גשתך השטותית.

        לגבי הרוזנברגים לא הגבת - וסיבותיך עמך.

        בנוסף, כדאי שתדע שבארה''ב ישנם מספר גופים שמטיפים להשמדת הממשל הפדראלי. כולם מוגנים ע''י התיקון הראשון לחוקה.

        לצערי, השתמשתי כנראה במספר מושגים שאינך מכיר. בקש מאמא להסביר לך אותם. התחל ב''בורה'' - כנראה שאינך מכיר את משמעות המילה, שאם לא כן לא ברור מדוע העלית את הנושא.

        הגב לתגובה זו

        • את באמת לא טיפשה

          Avi Ecuador, 04/03/06 20:52

          את אידיוטית.
          טיפש לפחות לא חושב שהוא חכם או יכול ללמוד ולהשתפר.
          את סתם שרץ.

          הגב לתגובה זו

    • היהודים בארה''ב לא בעיה דמוגרפית (ל''ת)

      אייזיק, 04/03/06 19:44

      הגב לתגובה זו

      • לפי ההגיון שלך

        אפרת רגב, 04/03/06 20:37

        במקרה של בעיה דמוגראפית, אין שום בעיה בפגיעה בדמוקרטיה. או אם לנסח זאת בצורה שונה, כשעם צריך את הלבנסראום שלו, גם אנשלוס, או אם צריך בליצקריג, הם בסדר.

        הגב לתגובה זו

    • אני מאתגר אותך...

      דון, 04/03/06 21:27

      בואי נבדוק את האינטיליגנציה שלך ואת שלי. אני לא בטוח שתשמחי על התוצאות. את מתלהמת יותר מכל איש ימין שאת פוסלת.
      אם באיום אסטרטגי עסקינן, אז תביני שרוב ערבי בתחומי הקו הירוק הוא איום אסטרטגי על מדינת ישראל כמדינת העם היהודי. אבל למה שתביני את זה? את מעדיפה להשליך מילים מפוצצות על מנת להראות לנו עד כמה את יותר חכמה כשלמעשה את תבונתך הדקה כקליפת השום את חושפת בפני כל.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אחד מזורקי החזיזים נוצרי!

    אורן, 04/03/06 17:25

    כן, אישתו של חביבי נוצרית. מה יש לכם להגיד על זה? ערבים מטומטמים!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תמצית התג' בכל כלי התקש' - פ-ח-ד !!!

    אזולאי משה, 04/03/06 17:25

    מי שקרא את מרבית התגובות בתק' הכתובה ומי שהאזין לרדיו ולכל ערוצי ה-TV בנקל יכל לעמוד על החרדה החלחלה שנפלה על ההנהגה מאולמרט ומטה, בד בבד עם תופעת
    שלשלול הבאה באופן טבעי עם צממורות אגב יראה ומורא גדול, זאת חרף מעשי האיוולת של שלושת המופרעים בנפשם.
    עם הדמוגרפיה המתפוצצת אצל ערביי ישראל הם יעשו לינצ' המוני בדור הבא ואולי בדורנו

    הגב לתגובה זו

    • Thanks for helping Israel.

      Brosh, 04/03/06 18:09

      Your words are REALLY helpful. and moral supporting. Thanks again.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש 21 מדינות למה אנחנו תקועים בארץ הקודש?

    21 מדינות, 04/03/06 17:25

    בואו אחי הערבים לנוע למדינות ערב וירדן בעיקר ולמה להציק ליהודים העלי הזכות בארץ האבות.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    גיס חמישי/ח''כ ערבים- נוחו לכם, ותנו מנוחה!!!

    יניב, 04/03/06 17:20

    גיס חמישי/ח''כ ערבים- נוחו לכם, ותנו מנוחה!!!
    לכו למדינות ערב, סוריה אירן, ותנאמו את נאומי השיטנה שלכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ממשלת בו גוריון אחראית: היתה צריכה לגרש 780 אלף ערבים, ולא 630 אלף (ל''ת)

    אפרים, 04/03/06 17:18

    הגב לתגובה זו

    • צודק אנחנו בבעיה קשה ואני מפחדת. (ל''ת)

      ענת, 04/03/06 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה בדיוק ההבדל בין הימין הקיצוני לבין החמאס?

    אפרת רגב, 04/03/06 17:18

    הם הרי תמונות ראי.

    הגב לתגובה זו

    • אבל מדובר בשמאל הקיצוני

      אלי, 04/03/06 17:56

      תומך עראפת נלהב (כמו ביילין) והצהיר שילחם נגד צה''ל.

      הגב לתגובה זו

      • קצת פספסת

        אפרת רגב, 04/03/06 18:31

        אני התכוונתי למגיבים באתר. אתה מדבר על יוזם התקרית - אדם חצי משוגע.

        הגב לתגובה זו

        • וואללה! אבל לא זכור לי ששרפנו מסגדים או כנסיות

          יוס2, 04/03/06 18:41

          לעומת זאת אני זוכר היטב שכל פעם שהערבים שרפו בתי-כנסת(קבר יוסף,יריחו,גוש-קטיף) השמאל עודד אותם ושמח בשמחתם.

          מסקנה: השמאל מטיף - המוסלמים מבצעים, קרי: רוצחים,שורפים וכו'

          הגב לתגובה זו

        • כל הסמולנים חצי משוגעים - זה לא תירוץ (ל''ת)

          קדימה לגיהנום, 04/03/06 18:45

          הגב לתגובה זו

        • אפרת רגב, לא את כולם עשו באצבע! (ל''ת)

          Avi Ecuador, 04/03/06 18:55

          הגב לתגובה זו

        • לא נראה לי - את התכוונת לאדם שזרק ושגילית שטעית את מנסה לסדר את זה

          ציקי, 04/03/06 18:56

          חחחחח שמאלנית מטורפת

          הגב לתגובה זו

          • אפרת סתם שמוק

            Avi Ecuador, 04/03/06 19:42

            סליחה על הגסןת; בלשון עדינה ו''מתורבתת'', פלוץ.

            הגב לתגובה זו

            • אתה מתורבת? אחלה אוקסימורון ! (ל''ת)

              אני, 04/03/06 20:31

              הגב לתגובה זו

            • בחייך, צריך להשתין לפעמים לא?

              Avi Ecuador, 04/03/06 20:54

              ולפחות היא יכולה להבריק עם העזרה שלי.

              הגב לתגובה זו

            • עם ח' מורידים את המיים

              Avi Ecuador, 04/03/06 20:55

              ולא צריך להתפלסף איתו או תרבות מיוחדת.

              הגב לתגובה זו

          • בשלב זה כבר אמור להיות ברור לך

            אפרת רגב, 04/03/06 21:13

            שאם לא נראה לך משהו - כנראה שהוא נכון.

            הגב לתגובה זו

        • ואת תשעים ותשע אחוז משוגעת ...

          ש, 04/03/06 19:10

          ואחוז מפגרת

          הגב לתגובה זו

      • אל תבלבל לחמאסניקית מרעננה את המוח עם עובדות (ל''ת)

        יוס2, 04/03/06 18:32

        הגב לתגובה זו

    • יצאת דפוק, בגלל שהאיש שעשה את זה היה שמאלן, הוא היה חבר של ערפאת. (ל''ת)

      חבל שלא בדקת, 04/03/06 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הגיע הזמן לגרש מהארץ את כל הערבים, ובעיקר את המוסלמים. (ל''ת)

    יהודי גאה, 04/03/06 17:16

    הגב לתגובה זו

    • לברמן צודק, יש לעשות חילופי שטחים!!!

      penis, 04/03/06 17:32

      לברמן צודק, יש לעשות חילופי שטחים!!!
      להעביר את אום אל פחם, כפר קאסם, ועוד במשולש לרשות הפלסטינית, ואת השטחים על הישובים היהודים, אלינו!!!

      הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן לגרש אותך אתה פשוט בריון אחד מגעיל (ל''ת)

      מגעילים, 04/03/06 18:19

      הגב לתגובה זו

      • למה את/אתה/ערביסט/גיס חמישי, כועס, סך הכל חילופי שטחים זה הפתרון! (ל''ת)

        אבו סאלם, 04/03/06 18:33

        הגב לתגובה זו

    • אני בעד לגרש את כל הערבים (ל''ת)

      נועה, 04/03/06 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    The church in Nazareth

    Avi Reichmann, 04/03/06 17:11

    Three comments : 1. The habibi couple is totally crazy . 2. Nobody gets that excited when synagogues are attacked by crazies...... 3.. it is a joke when Moslem arabs suddenly are friends of Christian Arabs .....They kill them all over the world , and here they find solidarity....what hypocrisy.....and finally : why at all do we need Arabs in Israel ? change the borders and let all the Arabs be in Palestine

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    המנהיגים הערביים ממשיכים במסורת ההסתה

    יאיר, 04/03/06 17:08

    עם כל הערבים הישראלים המעורבים בפיגועים, מה שקרה אתמול זה שום דבר. אם הציבור הערבי ימשיך להיות עויין לישראל ולעזור למחבלים, כדאי שיתכונן לדברים יותר גרועים.

    רמז: אתמול לא נהרגו ערבים........

    נ.ב.: שאלה: האם הערבים שלנו התנצלו או גינו את הפיגוע בסדר פסח בו נרצחו 30 יהודים ישראליים ?????

    קודם שיתנצלו ויגנו את כל הפיגועים נגד יהודים בישראל, ואז אולי נחשוב עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ממשלות ישראל לדורותיהן אחראיות

    עמינדב, 04/03/06 17:06

    לכך שלא ראתה במשך שנים שלאוייב הערבי מבחוץ, יש שותף פעיל ותוסס מבפנים, שכל הזמן משפר עמדות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק הפרדות =ליברמן (ל''ת)

    סם, 04/03/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הפרלמנט הפלסטיני במדינת ישראל מאשים

    ישי, 04/03/06 17:01

    בהעדר טיפול הולם בערביי ישראל, צצה לה ממשלה של ערבים. ממשלה שמתנגדת כמובן לריבונות היישראלית על ישובים ערביים קיימים ומפונים בשטח מדינת ישראל. עם סיוע כספי חיצוני ובהעדר בקרה על החינוך הערבי אנחנו מגדלים את אלה שבעוד 5 או 10 שנים יישתוו לנו במספרים ויפרצו במלחמת עצמאות. לא הפלסטינים של יהודה שומרון וחבל עזה - הערבים אזרחי יישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דעתם פשוט השתבשה עליהם!!! (ל''ת)

    עופר, 04/03/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    החוצפה של הערבים עוברת כל גבול

    מנחם, 04/03/06 16:58

    מי שמתלהם השכם וערב מי שמסיט לאלימות וטרור ואי קבלת האחר אילה הם חברי הכנסת הערבים.

    ורק הציבור הערבי מחכה למישהו מעורער נפשית ואישתו שהיא בכלל נוצריה בכדי להתחיל לעשות כאן פוגרומים נוסח פריז.

    רק הפרדה רק הפרדה רק הפרדה תוכל למנוע מלחמת אזרחים נוסח יגוסלביה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    גייס 5+טרור+שחיתות וכניעה בשלטון+שמאל עגל השלום=דלק לגיהד=חורבן א''י (ל''ת)

    פצצה מתקתקת=, 04/03/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מנהיגי המגזר הערבי צבועים

    יפתח, 04/03/06 16:54

    לא חס וחלילה שאני מצדיק את הדבר המטומטם שעשו הזוג חביבי , אבל, אפשר לחשוב שהיהודים לא סובלים מטרור ערבי, וסיוע של רבים מערביי ישראל למחבלים פלשתינים.
    לברכה וחבריו: מתי תגנו פעם אחת אלימות מצד הפלשתינים. ??

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודקים! קדימה אשמה! (ל''ת)

    עופר, 04/03/06 16:46

    הגב לתגובה זו

    • גם אמא'שך אשמה. (בעד קונדומים חנם). (ל''ת)

      TTG, 04/03/06 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הסתה גלויה נגד המדינה

    יאיר, 04/03/06 16:43

    ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל עוסקת בהסתה גלויה נגד מדינת ישראל ועל היועץ המשפטי מני מזוז מוטלת החובה להביא אותם לדין. הם מנצלים כל הזדמנות לפגוע במדינה ובאזרחיה .עד כמה שידוע לי שהכנסיה היא נוצרית שהערבים רצו לחלל אותה ולבנות בחצר שלה מסגד .האם הערבים רוצים להחליף את דתם לנצרות ! אז מדוע הם נובחים בשם הנצרות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הצביעות של ראש עיריית נצרת

    עודד, 04/03/06 16:34

    רמזי ג'יראיסי ,ראש עיריית נצרת משחק משחק כפול ומסוכן.
    הוא נהנה ממעמד של ראש עיר בישראל , משוחח בטלפון עם ראש הממשלה ושר הפנים על התקרית ומבטיח להשקיט את הרוחות. אבל בבית בנצרת, מול חמומי מוח וח''כים הנפוחים משינאת ישראל, הוא שולף את יחסו האמיתי למדינה שלו. יש להזכיר לו מה עשו ועדיין רוצים לעשות המוסלמים כדי לבנות מסגד שיאפיל על כנסיית הבשורה. מי שמנע זאת היא ממשלת ישראל שאותה הוא מאשים באחריות למעשה של מנוול ואומלל שמעורער בנפשו. ללא ממשלת ישראל כנסיית הבשורה היתה הופכת למחסן אחורי של מסגד עצום מימדים. כדאי שג'יראיסי הנוצרי יבקש מראאד סלאח המוסלמי שמפגין אתו שיספר לו מה דעתו על הכנסייה. ראו גם איך הפלסטינים נהגו כשהתבצרו בכנסיה בבית לחם. הקשיבו למה שאומרים ראשי המוסלמים בעולם על העולם המערבי הנוצרי. ממוחמד בארכה, עזמי בישארה ,אחמד טיבי ודומיהם אין לצפות להוגנות, יושר או נאמנות למדינה, חבל שגם ג'יראיסי מתלהם ומצטרף לאנשים אלה. להערכתי ,רוב הציבור הערבי בארץ מספיק חכם ואינטליגנטי כדי להבין שקרה כאן מקרה אומלל ושההפגנות ודברי הבלע של נציגיו הם חלק מתרגילי בחירות לשימור מעמדם האישי ההולך ומידרדר בציבור הערבי.

    הגב לתגובה זו

    • יוזמה חדשה, בונים ברחבה, בית כנסת במקום מסגד. (ל''ת)

      TTG, 04/03/06 19:09

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הם מודעים לצביעות שלהם?

    ע.ה., 04/03/06 16:24

    על פיגועים ופשעים שמבוצעים באופן יומי הם שותקים. זה בסדר. זה לא יוביל למהומות. למה שה''פיגוע הזה'' כן יוביל? ומה הקשר לשינאת ערבים? אחד מהם טרח לברר את המניעים של המפגעים? אין לזה קשר לערבים בכלל, או לסכסוך פה. רדו מהעץ שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בטח ערפאת נתן לו את הרעיון

    א.ב., 04/03/06 16:21

    הם היו אורחים שלו במוקטעה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ממשלת ישראל אחראית לא על ''פשע

    גדי, 04/03/06 16:20

    בנצרת''.
    מה שם - היו הרוגים ? ירו על הכנסיה ברקטות?
    ממשלת ישראל אחראית על הירי של קסמים ללא תגובה.
    על הפצועים שם ועל הסכנה הגדולה למתקנים שם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    טרנספר עכשיו

    טרנספר עכשיו, 04/03/06 16:20

    אכן יש לנו בעיה רצינית עם ערביי ישראל ואכן יש לשקול ברצינות את הסוגיה ואולי הגיע הזמן לטפל בענין ויש לשקול את ענין החלפת השטחים ח''כ הערביים שמסיתים ללא הבחנה יש לחשוב מה לעשות

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב

      Avi Ecuador, 04/03/06 17:49

      תזהר לא לאחר את הרכבת.
      ...רוץ מהר, היא עוזבת את התחנה ונסגרים הדלתות... עדיין יש חלון פתוח.

      הגב לתגובה זו

    • רק ליברמן! (ל''ת)

      רק ליברמן, 04/03/06 18:03

      הגב לתגובה זו

    • המילה טרנספר לקוחה מהמורשת של היטלר

      רמי משולם, 04/03/06 19:43

      אמור לי מי מורך ואומר לך מי אתה

      הגב לתגובה זו

      • אתה בור ועם הארץ.

        דון, 04/03/06 21:07

        ואין לך מושג על מה אתה מדבר.

        הגב לתגובה זו

    • תצביע למי שתומך בטרנספר (ל''ת)

      אייזיק, 04/03/06 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    סחטנות ערבית, בדיוק כמו נגד הקריקטורות (ל''ת)

    איילת, 04/03/06 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אין גבול לחוצפתם של מי שמגדירים עצמם כראשי הציבור הערבי.

    יוספוס, 04/03/06 16:16

    ראשית: מדובר בנוצריה ובן זוגה וילדתם שהגיעו לכנסיה ואין כל קשר לאנשי ימין (לא ידועות לי הדעות הפוליטיות שלהם וגם לא רלוונטי), שנית הניסיון לטפול כל אשמה על המדינה מצוץ מהאצבע, ההתפרעות אתמול היתה סיבה למסיבה מצד המוסלמים, במדינה נורמלית אדם שהרים יד על שוטר היה נורה בו במקום, רק במדינה שנשלטת ע''י כנופית שלטון החוק, החוקים מגינים על העברינים על מנת שיהיה להם קל לרצוח וללכת לשבת בבית הבראה שנה שנתים, לאנוס ולקבל עבודות שירות, לגנוב ולהשחית ואם רק קבלו כמה מכות הגנבים אז הם יקבלו פיצוי של 100000 ש''ח.
    השוטרים שלנו מפחדים מהצל של עצמם, ומעדיפים לעמוד עם הידיים בכיסים (אלא אם כן מדובר ביהודים ואז בטוח שמערכת הפרקליטות תגן עליהם).
    ראיתי את הרפיסות אתמול בחדשות, ברור כשמש שהיו גורמים שתקפו שוטרים ונצלו את הארוע על מנת לפגוע באושיות שלטון החוק בנצרת או במילים יותר פשוטות: מי בעל הבית.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כן -הא, (ל''ת)

    ישראל, 04/03/06 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ועדת המעקב- חבורת חולי נפש. (ל''ת)

    המטיף, 04/03/06 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אין על המוסלמים האלה

    אודי, 04/03/06 16:15

    לא נמאס לכם חבורת מחרחרי ריב.
    מספיק חבר'ה פה זה לא עיראק , לא תצליחו לחמם את העסק.
    והבעייה היא שכנראה רוב הערבים במדינה הזאת מבינים את הטימטום של ''ועדת המעקב העליונה'' (איזה שם מפוצץ לחבורה של איסלאם קיצוני). אבל קולם משום מה לא נשמע. בעצם ברור משום מה - במגזר חוטפים ובגדול על הבעת דעות מתונות. בקיצור - שוב נסיון חימום של המגזר ע''י האיסלאם הקיצוני בארץ. נקווה שהפעם זה לא יצליח כי אחרת אל יתפלא אף אחד שמפזרים את ההפגנות שלכם בכוח
    ו ב צ ד ק !!!! כי יש חוק במדינה (כן כן נכוןןןןן גם לגבי מתנחלים צריך להפעיל את אותו חוק) שורה תחתונה: או שתפנימו שאי אפשר לבלגן כאן את העסק או שתתאדו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שמענו שמענו

    גיל השוטר, 04/03/06 16:15

    אני אומר שזה הערבים אשמים .. הם מאשימים מישהו בשנאה כלפיהם כאשר הם עצמם מביאים זאת על עצמם, ושלא נדבר על הנסיבות האמיתיות של האירוע
    הפראנוייה המעצבנת הזאת עוברת כל גבול.. כל מהלך הוא נגדם והכל זה גזענות והכל זה פאשיזם.. יש להם אלטרנטיבה בהשוואה אלינו והם עוד בוכים 30000 מדינות ערב והם עוד מתלוננים על תנאי המחייה שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מפוצצים מסגדים חשובים בעירק וועדה שותקת,למה? (ל''ת)

    עולה חדש, 04/03/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אוי אוי הצביעות.......

    ארז, 04/03/06 16:13

    הח''כים הערבים מנסים לקצור פירות לקראת הבחירות מאירוע בו שתי נוצריות מעורערות ויהודי מעורער אחד זרקו נפצים בכנסיה...
    ולמה לא נשמע קולם כאשר מוסלמים מפוצצים מסגדים של מוסלמים אחרים...
    ומה כאשר מוסלמי טוב (חפאז אל אסאד) מחסל מוסלמים אחרים באל- חמה - הוא מקבל נשיקות מבשארה ובארקה!!! אוי - אין גבול לצביעות..

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מי אתם תזכירו

    טאו טאו, 04/03/06 16:05

    ואתם בטח צדיקים, אתם אחראים למאס ולגיהאד יא מגעילים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולי ליברמן צודק וצריך להיפרד גם בתוך ישראל?

    תומךקדימה מתלבט, 04/03/06 16:03

    לפני חמש שנים הנוצרים והמוסלמים התכסחו ביניהם בכיכר הכנסייה, כי המוסלמים רצו לבנות מסגד על ''אדמה קדושה נוצרית''. העניין חוסל אחרי שאריק נתן הוראה להרוס את המבנים של המוסלמים.
    כעת כולם מתאחדים נגד היהודים והמשלה, בגלל שני דפוקים בשכל. האספסוף מפגין, משתולל ורוצה לעשות בהם לינץ'. אז אולי ליברמן בכל זאת צודק. אלו שתי תרבויות עם ערכים שונים, שאינם יכולים לחיות ביחד.
    אז להיפרד וזהו!

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה מתלבט? ברור ששני עמים כה שונים אינם יכולים לחיות ביחד. (ל''ת)

      המטיף, 04/03/06 18:38

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תראו מי שמדבר....

    עכשיו הבנתם, 04/03/06 16:02

    1.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גיס חמישי/ח''כ ערבים- נוחו לכם, ותנו מנוחה!!!

    יניב, 04/03/06 16:02

    גיס חמישי/ח''כ ערבים- נוחו לכם, ותנו מנוחה!!!
    לכו למדינות ערב, סוריה אירן, ותנאמו את נאומי השיטנה שלכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם כשהם ברחו לערפאת הממשלה היתה אשמה? (ל''ת)

    שמאלן שמתעב, 04/03/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מדובר בכתב שדואג לכתבות מגמתיות (ל''ת)

    גיל, 04/03/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חתיכת ערבי ממתי אתה דואג לנוצרים נבל (ל''ת)

    ישו, 04/03/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שיכנעתם אותי למי עליי להצביע!

    מיXתפוזים, 04/03/06 15:46

    40 אחוז מהישראלים חושב שצריך לטרנספר אתכם ויפה שעה קודם.
    לא רחוק היום שבו נפסיק לארח אתכם במדינה שלנו, ונשלח אתכם לארצות המוצא שלכם, שם תחיו באושר ועושר כאנשים חופשיים תחת שלטון נאור ומשפט צדק.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות

      דון, 04/03/06 20:59

      לידיעתך בסקר שערכה אוניברסיטת חיפה 65% מהציבור היהודי תומך בטרנספר. רק חבל שלא מצביעים כמו שחושבים.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה אתם קשורים לנוצרים בכלל?

    נוצרי בית לחם, 04/03/06 15:45

    מה נתן לכם את הזכות להגיב בשמנו?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    והממשלה שלנו שותקת.

    מדינת היהודים., 04/03/06 15:43

    הם עסוקים בלדבר עם העולם. שמישהו בממשלה המוזרה הזאת יסתום את הפה לחה''כ הערביים שמסיתים נגד היהודים לשפיכות דמים. שמישהו יענה להם משהו. מה אנחנו אחראים על פסיכי שמסתובב במדינה הזאת. מה עם אשתו הנוצריה? למה אותה לא מאשימים במשהו. צבועים מחרחרי מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טיבי פושע מלחמה.

    רמל., 04/03/06 15:42

    שכחתה שבני הזוג חביבי היו יקרים וחברים של הראיס.

    יחתיכת מנוול.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שכחתם ?

    יצחק, 04/03/06 15:42

    יא מטומטמים שכחתם שהאויב שלנו זה האיסלאם ולא הנצרות ?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הפושעים האמיתיים הם חברי הכנסת הערבים.

    תמרה, 04/03/06 15:41

    ועוד הם טוענים שהם שיכים למחנה השלום.

    איפה הם היו ששרפו את בית הכנסת בנווה דקלים?

    איפה הם היו ששרפו את קבר יוסף?

    איפה הם היו שרצחו אלפי ישראלים בפיגועי התופת?

    הגב לתגובה זו

    • לגברת תמרה, ההנחה הבסיסית שלך מוטעית

      המחלקה הסגורה, 04/03/06 19:10

      את מניחה שחיי יהודים שווים בערכם לערבים.
      הם לא. וזה כולל לא רק גוים, זה כולל את השלטונות.
      מכירה הרבה מדינות שהיו מסכימות שחלק מתושביהם יחיו תחת הפגזה יומיומית ולא היו עושות כלום?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולי שונאים את המוסלמים הקיצונים

    התבלבלתם, 04/03/06 15:40

    לא חושב שיש לאף אחד בעייה עם הערבים הנוצרים.

    הגב לתגובה זו

    • יש בעיה גם הערבים הנוצרים - ח''כ בשארה הוא אחד מהם (ל''ת)

      אפרים, 04/03/06 17:35

      הגב לתגובה זו

      • בשארה הוא חוד החנית של ה-גיס חמישי!!! (ל''ת)

        penis, 04/03/06 18:35

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    על מה המהומה?

    יהודי, 04/03/06 15:40

    מישהו מת? מישהו נפצע חוץ מהחביבים? יש כאן ניצול ציני של החביבים בתעמולה הערבית... מישהו צריך לשים את הדברים על השולחן - מישהו צריך להגיד שבינתיים מי שנרצח זה יהודים ברוב המוחלט של המקרים ..... איזו עזות מצח!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ימין קיצוני? גזענות?

    מיXתפוזים, 04/03/06 15:40

    ואל תלמדו אותנו על סבלנות, אלימות, או עידוד טרור.
    כמה נוח להתעלם מהעובדות ולהשמיץ את היהודים.
    2 נוצריות ויהודי, שדווקא מזוהים עם השמאל הסהרורי (למרות שבאמת זה לא שייך, לא דתם ולא השקפתם).

    בגלל אנשים כמו הח''כים הערביים או אנשי מר''ץ (לדוגמא גלאון) אפילו שמאלנים מתפתים להצביע ליברמן!
    וגם לתקשורת יש יד בהסתה נגד ישראל והיהודים בכלל, מילא שהם לא נותנים את הדין על הוצאת דיבת ישראל רעה, הם גם לא עושים חשבון נפש לאחר בירור העובדות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חברי הכנסת הערבים לא מיצגים אותי ! ! !

    רפעת, 04/03/06 15:38

    מדובר בקבוצה של אנשים שכל תפקידם הוא לתקוע תריז בין האוכלוסיה היהודית לאוכלוסיה הנוצרית והערבית.
    אסור לנו לשכוח שחלקנו מתפרנסים מעבודה מול היהודים.

    ואסור לאף אחד לשבור את הגשר. ובטח ובטח שלא אנשים מהמגזר הערבי.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך

      אפרת רגב, 04/03/06 17:29

      המגיבים הימניים באתר אינם מייצגים את רוב העם. כל עוד אתה אזרח נאמן באופן בסיסי - מקומך במדינה, ויש לתת לך בדיוק אותן זכויות כמו כל אחד אחר.

      חבל שיש במדינה גם אנשים כמו החכ''ים הנ''ל והמגיבים כמו 9, אך היה סמוך ובטוח שמדובר במיעוט של רפי שכל.

      הגב לתגובה זו

      • לאפרת היקרה שלום

        מזה שקרנים, 04/03/06 18:05

        ניראה לך שהמגיב הוא ערבי?
        הוא שמאלני שמנסה להראות שכאילו יש ערבים טובים במדינה שלא שלהם.

        הגב לתגובה זו

      • אולי מישהו צריך לעשות לך סדר

        דון, 04/03/06 20:56

        אולי כדאי לעשות לך סדר בדברים לפני שאת גומרת מהאידיליה.
        ''נאמן למדינה באופן בסיסי...'' גברת, כרגיל כמו ההתנהלות הסהרורית של השמאל בישראל, כך גם שלך ואת ביחד עם כל השמאל סובלים מתסמונת הדיקטטורה ההזויה. זאת מין תחושה של מיעוט שחושב שהוא הרוב במדינה. תני להזכיר לך מותק, השמאל הוא לא הרוב במדינה אלא הימין, ברור? אם את לא מסוגלת להבין את העובדה הבסיסית הזאת, אין סיכוי שתביני עובדות אחרות. ואני לא הייתי ממליץ לך לתקוף את מגיב 9 כי הפוסל במומו פוסל. אז לפני שאת משמיצה אותו במקום את דיעותיו, אני ממליץ לך להפעיל את המוח שלך אם יש לך כזה.

        הגב לתגובה זו

      • מי שמדבר על רפי שכל...

        מצטרף למגיב, 04/03/06 21:43

        נאמן באופן בסיסי???

        הגב לתגובה זו

    • אתה גדול וקולך צריך להישמע (ל''ת)

      יוסי, 04/03/06 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חרם (ל''ת)

    נצרתי, 04/03/06 15:36

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק להחרים את נצרת והתושבים הברברים (ל''ת)

      מאיר, 04/03/06 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שקרנים חביבי בקש מקלט מדיני מערפאת ושונא יהודים כמו שאתם שואנים (ל''ת)

    יהודי, 04/03/06 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ברכה וטיבי אלופי הדמגוגיה.

    נורית, 04/03/06 15:35

    יש לשלוח אותם לסוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לסלק את שונאינו שמנסים לזרוע חול בעיני הציבור הערבי. (ל''ת)

    רדי, 04/03/06 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    החכי''ם הערבים = מנוולים . (ל''ת)

    מתי, 04/03/06 15:32

    הגב לתגובה זו

    • למה מנוולים?! קרא בשמם - גיס חמישי!!! (ל''ת)

      penis, 04/03/06 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''ממשלת ישראל אחראית לפשע בנצרת''

    Erez, 04/03/06 15:27

    איזו הכרזה מטומטמת חסרת אחריות ומתאימה למיגזר הערבי בעיקר כאשר נאמרים מפי ערבי מוסולמי שהנוצרי נחשב בעיניו לכופר.
    בכל ביקור שלי בכנסיה עמדו בפתח אנשים שבדקו שהנשים לא יחשפו טפח מברכיהם אבל לא בדקו אנשים חשודים ותימהונים.
    על פי הממצאים האם והבת נוצריות לפי ההלכה ,מדוע מאשימים את היהודים.
    כל השבאב שהשתוללו ושרפו ניידת משטרה (כמה נוצרים וכמה מוסלמים?).

    הגב לתגובה זו

    • פעם ראשונה שאני מסכים איתם

      אילן, 04/03/06 18:02

      ''ממשלת ישראל סובלת ממחלת נפש''
      הצביעו להחליף את השלטון לא משנה מה, העיקר שיוחלף.

      נקודה למחשבה,

      מרזל=ברזל

      הגב לתגובה זו

    • אבל הממשלה באמת אשמה. הכל באשמת קדימה! (ל''ת)

      רפי, 04/03/06 18:19

      הגב לתגובה זו

    • בארכה פאנאטי ומלא שינאה למדינתו

      בן-ציון, 04/03/06 18:42

      הוא לא גשר לשלום אלא ראש גייס חמישי. במקום לגלות בגרות נוהג כמו ילד מרושע ושופך שמן למדורה ונהנה מהאש כמו חולה נפש. יש לו גם את החוצפה להתבטא כלפי הממשלה בעזות מצח. אכן שמו לא בארכה אלא קללה.
      מי שמשחק באש סופו שהאש תכלה אותו.

      הגב לתגובה זו