• 99.

    השמצות פרועות

    נירטל, 22/03/06 14:59

    צר לי שיש אנשים שמנצלים את הבמה הזאת להשמצות פרועות על חברת נירטל. לכל מי שזה קצת מעניין אותו כל ההשמצות שקראתם פה באתר על חברת נירטל מקורם בעובד שפוטר עקב התנהגות הגובלת בפלילים בזמן העבודה. הבחור מנצל את האתר להשמצות פרועות על חברת נירטל. אני מציע לכולם שלא לקבל את מה שנאמר בצורה אבסולוטית וכמובן מאליו אלא להגיע ולהתרשם לבד ורק אז לקבל החלטה.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    שירותי הגנבים

    גיא כהן, 21/03/06 20:08

    לכל עבדי שירותי השומרים נא לגשת להסתדרות כדי לתבוע את משכורות ינואר פבואר וחצי מרץ נא לא לשכוח דמי חופשה הבראה פיצויים וכו , תודו לאורי המפקח הנוכל שצחק עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    עובדת לשעבר

    יעל, 17/03/06 00:11

    עבדתי בחברה הזו שלוש שנים .
    וכול הזוהמה שקראתי עליה בכתבה רק מראה עד לאיפוא הם התדרדרו.
    ניסו לפטר אותי אחרי תשע חודשים וטענתי שאין להם אף עילה לעשות כן , מנהל הסניף טען בפני שחתמי על מסמך שמאשר את הסכמתי לענין, ידעתי שלא חתמי על כלום ואמרתי לו שנינו יודעים שאין מסמך כזה , ושלא ינסה לסדר אותי או שאני הולכת לתבוע. באורך פלא חזרתי לעבוד תוך יום שלוש שעות מיום הפטורים.

    באתר שעבדתי בקביעות מעל שנה וחצי , המפקח ביקש מבעל העסק מחיר מיוחד אקסטרא, בגלל שבעל העסק רצה להעסיק אותי באופן עצמאי.


    ואחר כך עברתי לאתר שבו עבדתי משמרת כפולה בשכר רגיל, ומשכורת שהיתה להיות חמש וחצי אלף שקל , הופיע בתלוש השכר כשלוש אלף

    השכר ניתו בצק בנקאי שהייתי צריכה לרדוף אחרי עובדי המשרד בתל אביב כדי לקבל אות

    כול חודש בתאריך אחר


    שלחו אותי אחר כך לאתר אחר ונמאס לי מהכול וביקשתי לדעת מה פשר העיכובים בשכר, אחרי שיחה נוקבת וקשה עם מנהל הסניף

    הוצבתי לעבודה בבנק ולא הגעתי

    הודעתי למפקח שאני לא מגיעה יותר לעבודה הזו , הוא התחיל לצעוק ולהגיד לי שאני לא יכולה לעשות דבר כזה והם יפטרו אותי , וביקשתי מכתב פיטורים ולא קיבלתי אף אסמכתא על כך




    זו חברה שנתבעה עשרות פעמים על ידי עובדים שלה.



    ברחתי כול עוד נפשי בי.

    שמעתי שהחברה על סף פשיטת רגל

    אלוהים משלם לכול מי שעושה רע .

    ומקווה בכול ליבי שהתובעים יזכו בהכי הרבה שרק אפשר מגיע להם.



    הגב לתגובה זו

  • 96.

    עדכון מדהים לגבי שירותי השומרים...

    אלי, 14/03/06 18:49

    היום ב13 למרץ 2006 שירותי השומרים הכריזו על כניסה להליך של פירוק וכונס נכסים !!
    כנראה שגם המנהלים שלהם יאלצו לבדוק תיקים בסופרמרקטים בקרוב.
    על זה נאמר ''כל כלב ביג'י יומו''.

    הגב לתגובה זו

    • פירוק וכינוס?

      דור, 31/12/06 22:32

      מהיכן המידע הזה?חשוב לי לדעת היכן זה פורסם

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה זה דמי טיפול שמופיע בתלוש שלהם

    לא מבין, 07/03/06 12:02

    איך סתם גונבים להם כסף, כל חודש
    20 שקל לעובד כפול נניח 200 עובדים או כמה שהם מעסיקים אולי יש להם 700 עובדים אז בחודש כל חודש רק מדמי הטיפול הם מרויחיום ים של כסף...פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים. במקום שילכו ללמוד הם בוחרים בעבודה שתנאיה הם תחתית הביוב- אין בזה כסף לא תנאים ולא התקדמות. זאת לא עבודה. הכל זה שאלה של היצע וביקוש כשיש המון פראיירים שרוצים לעבוד בזה אז עם המעסיק היה יכול הוא היה משלם 5 שקל לשעה. עם לא היו לו אנשים שעומדים בתור הוא היה משלם הרבה יותר נקודה. למה מהנדס שסיים את לימודיו מתחיל עם 15000 אלף שקל או בחור\ה שסיימו את לימודי המשפטים מתחילים עם 7500 שקל כי זה השוק יש תקרת שכר. אנשים שלא הולכים ללמוד שלא יבכו על מר גורלם הם תמיד ישארו בתחתית. ואני שוב חוזר ומציין לא תתעשרו לא תתקדמו ולעולם תהיו מסכנים קחו את עצמכם בידיים תתחילו ללמוד

    הגב לתגובה זו

    • צר לי אבל אתה מבלבל את המוח!!

      גיא, 07/03/06 12:19

      גם המהנדס היה סטודנט שנאלץ לעבוד בעבודות כגון שמירה. אני מכיר לא מעט מהנדסים המובטלים שעובדים ראה איזה פלא, בשמירה... בלית ברירה. מי אתה שתגיד להם לשבת בבית ולהיות מובטלים במקום לעבוד? גם אם זו עבודת דחק. איזה אלטרנטיבה אתה מציע גאון שלי, לחיל משוחרר שרוצה לממן חו''ל או לימודים, שידרוש אולי ישר 15,000 ש''ח? כמו מהנדס? מאיפה הבאת את השטויות האלו?
      אני לא בעד ניצול עובדים אבל, עבודה בשמירה עדיפה על ישיבה בבית ולקבל דמי אבטלה. לא כולם מוכשרים כמוך..

      הגב לתגובה זו

      • תקבל תשובה

        מבין גם מבין, 07/03/06 13:30

        לא דברתי על סטודנטים אלה על מרבית השומרים שהם בחרו בעבודה הבזוייה הזאת כדרך חיים. ולמה אתה שואל כי הם לא רוצים ללמוד ולהשקיע אז זאת התוצאה. הם גם יודעים שעם יכנסו למיפעל או מחסן הם יעמדו על הרגליים ויעבדו דרך כוח אדם בשכר של 17.93 כולל נסיעות שהם כבר בתוך ה-17.93 . בלי תנאים בלי כלום בדיוק כמו בשמירה רק שכאן הם יחזרו עייפים ובשמירה עוד יהיה להם כוח והם גם יקבלו תלבושת יפה כאשר במיפעל הוא יילך בבגדים עם ליכלוך ולא יהיה לו כוח. לכן הם בוחרים בתחום הזה. בנוסף לאי רצונם ללמוד ולרכוש מקצוע מכובד הם גם בטלנים גדולים שמחפשים רק לשבת ולא לעבוד קשה. שלא יתבכינו שכר של 3000 נטו לבחור רווק זה בסדר גמור זאת תקרת השכר בשוק נקודה. במדינות מזרח אירופה או במזרח הרחוק אפסים כאלו היו מרויחים בשכר שהומר לשקלים 500 שקל וגם זה בספק. כאן בישראל הם מרויחים פי 2 אז שלא יתבכיינו. סתם פרזיטים

        הגב לתגובה זו

        • אתה ממשיך לבלבל את המוח!!

          גיא, 07/03/06 20:45

          1. אני לא יודע באיזה מדינה אתה חי אבל אני לא זוכר כמות של מפעלים עומדת בתור וממתינה לכ''א. להזכירך מפעלים נסגרים ולא נפתחים
          2. אני לא מציע לך לעמוד 12 שעות בפתח של קניון או חניון ולבדוק אנשים תאמין לי זה מעייף כמו לעבוד במפעל ואולי ותר. לשבת כל היום ולא לעשות כלום תעשה לי טובה, לפני שאתה משרבט שטיות תחשוב קצת.
          3. לגבי הבגדים היפים - אם זה הטעם שלך, שיבושם לך, הבגדים של חברות האבטחה ממש מדהימים ביופי ובעיצוב... תעשה לי טובה תפסיק ללהג שטויות בקצב
          4. מזרח אירופה - הפעם ממש הפתעת אותי ברמת הדפיקות שלך, אנחנו חיים במזרח אירופה? מה אתה משווה בכלל. שכ''ד חודשי פה הוא משכורת שנתית שם. שכר הלימוד שם חינם ופה? איך אתה יכול בכלל להשוות.
          5. לידיעתך, אדוני המאוד לא מלומד, מרבית המאבטחים בוחרים בעבודת אבטחה מתוך אילוץ ולא מתוך קריירה בשל חוסק ברירה הנובע מהיעדר עבודה או השכלה. חלק גדול מהמאבטחים עושים זאת במטרה לממן לימודים או נסיעה לחו''ל. אבטחה היום בשל הביקוש היא העבודה היחידה שאין בה אבטלה, לצערי. ולא כל מאבטח עובד באבטחה מתוך בחירת קריירה לעתיד.
          מרבית המאבטחים בחרו בעבודה הזאת כדרך חיים? תגיד לי אתה חי פה או בסרט הזוי? בגלל שהם לא רצו להשקיע וללמוד? אני מציע שלפני שאתה מברבר שטויות תחשוב קצת לפני.

          הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט דפוק!!!

      סטודנט, 07/03/06 12:21

      אם מה אני אממן את הלימודים שלי? עם האבא העשיר שאין לי?
      חלק גדול מהשומרים הם סטודנטים או סתם אנשים שאין להם ברירה, ממתי שכר הלימוד בארץ חינם?

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    נירטל - חברה בסדר גמור

    עומר, 07/03/06 10:50

    קראתי פה את ההשמצות הפרועות על חברת נירטל. אני לא יודע מה היה בעבר אבל בחודשים האחרונים בכל בסדר גמור. מי שרוצה לעבוד יש מספיק עבודה והתשלום בזמן עם כל התנאים שמגיעים לי.
    מי שבוחר להשמיץ את החברה בעילום שם כנראה שיש לו סיבה לעשות את זה (יכול להיות שהעיפו אותו מטיול או משהו כזה) בסה''כ העבודה מתאימה והשכר סביר.
    מי שמחפש קריירה בליווי טיולים אולי יש לו בעייה אבל למי שמחפש עבודה מזדמנת וכיפית בסה''כ נירטל אחלה חברה

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    תתחילו לפקוח את העיניים אל תהיו תמימים

    עובד שמירה, 07/03/06 10:38

    תפסיקו לחפש את האשמה בחברות השמירה, הם לא האשמים. אשם מי שמשלם (או לא משלם) להם 24 ש''ח לשעה ומצפה שהם ישלמו לעובד את כל התנאים הסוציאליים איך אפשר?
    כמה משלמת המדינה לחברות האבטחה על אבטחת מוסדות חינוך? 26 ש''ח ומחייבת לשלם לעובד 20 ש''ח. תכניסו את עלות ההכשרה והפיקוח וכד' ותבינו למה גונבים אותנו.
    הפתרון הוא ללכת למעלה ולחייב לקוחות לשלם לחברות שכר שממנו יוכלו לשלם לעובדים את כל המגיע להם ואז אם חברה לא תעמוד בזה, שיסגרו אותה

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    נירטל

    עובד נירטל, 07/03/06 10:22

    בנירטל התחלפה ההנהלה, היחס לעובדים השתפר מאוד וגם המשכורות בזמן. די להשמיץ על דברים שהיו מזמן

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק עמיר פרץ וברוורמן יעצרו את קבלני כוח האדם

    דודי גרינברג, 06/03/06 17:13

    צריך להחזיר את קבלניי כוח האדם לתפקיד של ספקי כ''א זמני בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שרותי השומרים

    גבריאל, 05/03/06 23:46

    חברה מס' 1 הכול שקר

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    יש חברה מצוינת

    מאבטח מרוצה, 05/03/06 20:03

    עבדתי בלא מעט חברות וחברה כמו ארגוס אין בשוק בדוק לעבוד ולא להאמין.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לסגור חב' כוח אדם

    ר.ח, 05/03/06 12:32

    יש לחוקק כל חברות כוח אדם אשר יעשקו את העובדים, בשכר, בתנאים סוציאלים וכו' יוטל עלהם צו סגירה.
    ואזי אולי אולי נראה ניצנים של חברה שצועדת בדרך הנכונה.
    הדין הוא כמו במועדונים מרבות וכו' צו סגירה הנ''ל לחברות כוח אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    להטיל אחריות על מקבל השרות

    אריה, 05/03/06 06:23

    שעליו לוודא שהקבלן המועסק על ידו אינו מפיר את חוקי העבודה.

    ולתבוע מהממשלה אכיפה. למשרד העבודה יש כ-20 מפקחים לכל הארץ ולכן אינו יכול (לא רוצה ?) לאכוף את חוקיו. מדינת שוק עבדים !

    ולהטיל אחריות פלילית אשית על מנהלי חברות השמירה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יש גם צדיקים

    איתמר, 05/03/06 04:27

    עבדתי בירושלים אצל שי אבטחה.בן אדם זהב תמיד דואג למשכורת בזמן,אין טעויות בחישוב השעות ורץ אחריך אם לא לקחת את הצ'ק.
    אפשר גם אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הכל בגלל עמיר פרץ

    אבי, 05/03/06 00:33

    הוא דאג בשנותיו כיו''ר ההסתדרות רק לוועדים הגדולים.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות, קרא את 66 (ל''ת)

      66, 05/03/06 08:00

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    חברות השמירה

    גדי, 05/03/06 00:07

    האנשים האלו צריכים לשבת בכלא ולא רק להיקנס!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    החברות לאבטחת טיולים הם הנוכלים הכי גדולים

    עובד נירטל, 04/03/06 20:49

    החברות לאבטחת טיולים הם הנוכלים הכי גדולים לדוגמא:
    ליום טיול מקבל מאבטח שהוא גם מע''ר בין 180 ש''ח ל190ש''ח תלוי בחברה .
    בטיול עובדים לפחות 12 שעות ולפעמיים יותר , אז זה יוצא
    לנו 15 ש''ח לשעה .
    ומה קורה בטיולים של יותר מיום אחד שאנחנו (חובשים , מע''ר מאבטחים) בפעילות ובלילה אנחנו שומרים ומטפלים בילדים במשך 24 שעות
    אז יוצא לנו 7.5 ש''ח לשעה
    בנוסף לכך אש''ל אנחנו לא מקבלים
    למרות שאנחנו כל הזמן בשטח ואנחנו מבזבזים המון כסף על מזון

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%

      צודק ב100%, 05/03/06 18:40

      צודק ב100%

      הגב לתגובה זו

    • די עם ההשמצות

      עובד נירטל, 07/03/06 10:29

      למה אתה לא כותב שבטיולים קצרים אתה גם מקבל תעריף של יום מלא?
      החברה לא אחראית לביטול טיול בשל מזג אוויר או מצב ביטחוני. אלא דברים שכל מי שעובד באבטחת טיולים. אתה רוצה לעבוד כל יום? לך תשמור בקניון. יש אנשים שמתאים להם העבודה המזדמנת הזאת.
      ואגב אם אתה שומר בלילה אתה מקבל שכר נוסף אז למה ההשמצות? בלילה רגיל אתה ישן ולא עובד.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    כנסו כולם ותראו

    עובד נירטל, 04/03/06 20:48

    מודעה
    בוגרי/ות קורס חובשים צה''ל/מד''א. לחברת אבטחה גדולה העוסקת בליווי ואבטחה של משלחות מחו''ל וכן קבוצות המטיילות בארץ. עבודה לאורך כל השנה, שכר מצויין למתאימים, מתאים גם כעבודה נוספת. לפרטים קובי/גיא


    עבודה לאורך כל השנה, שכר מצויין
    אין עבודה כל הזמן , תלוי במזג האוויר
    שכר 2500 בחודש (זה מצויין)
    בקיצור על תאמינו לשום מילה שלהם
    חברת נירטל

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אלמוני, 07/03/06 10:25

      למה אתה לא מספר שבטיולים קצרים של חצי יום אתה מקבל גם 190 ש''ח? ל

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא קיבלתי שכר במשך 3 חודשים בנירטל (ל''ת)

    עובד נירטל, 04/03/06 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חברת נירטל מנצלת את העובדים שרובם חיילים משוחררים (ל''ת)

    חייל משוחרר, 04/03/06 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    חברים יש ארגון למאבטחי ישראל כנסו

    אמי''ל, 04/03/06 19:48

    ארגון מאבטחי ישראל הינו ארגון א-פוליטי אשר פועל על בסיס התנדבותי ומטרותיו העיקריות הינן:

    לייצג את כלל המאבטחים והשומרים במדינת ישראל ללא הבדל של דת, גזע ולאום.
    מתן מענה לצרכים הבסיסיים של השומרים ושל המאבטחים בישראל.
    מתן ייעוץ משפטי ועזרה בשירות משפטי.
    פעולות לשיפור מעמד המאבטחים על ידי העלאת המודעות הציבורית והממסדית וחקיקתם של חוקים אשר יטיבו אם מעמדם של המאבטחים.

    www.emil.org.il


    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בחברת נירטל לא משלמים למאבטחים (ל''ת)

    עובד נירטל, 04/03/06 19:44

    הגב לתגובה זו

    • משלמים בנירטל - די עם השקרים.

      חייל משוחרר, 07/03/06 10:32

      אני עובד שלושה חודשים בנירטל, לא איחורו לי במשכורת אפילו יום. כולל כל התנאים הסוציאליים. לא מבין למה אתה משמיץ סתם. אף אחד לא מכריח אותך לעבוד שם.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    בחברת נירטל מתיחסים למאבטחים כמו לכלבים

    עובד נירטל, 04/03/06 19:44

    בחברת נירטל מתיחסים למאבטחים כמו לכלבים

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תו חברתי

    איתי, 04/03/06 19:31

    יש עמותה שקורים לה מעגלי צדק שיוצת נגד כל המעסיקים הקבלנים ונונתנת פירסום לחברות שמשלמות לעובדים כמו שצריך (נסיות ואוכל וכו...) אני מבקש שתיקנו רק אצל הבעלי עסקים שיש להם תו חברתי ולא אצל אנשים שחיים מהטיפים שלכם שבוע טוב

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    האם מישהו יודע את הכתובת של ר' כי

    תמיר, 04/03/06 18:58

    לא מגיע לו קבלת פנים כזו בארצנו ובפרט ברחובות. אני מוכן לתת מכל הלב לאדם כזה, אבל בבקשה תפרסמו פרט מזהה שנוכל ליצור איתו קשר. לתשומת לבכם השומרים ברחובות בעיריה יש אדם איכפתי ושמו יורם אורנשטיין והוא יוכל לכוון אתכם בתביעה נגד המעסיק בבית דין לעבודה על הלנת שכר,ימי חופשה,הבראה וכול'. בשעתו עבדתי בצוות 3 ברחובות ושם יש לציין לא נתקלתי בבעיות כאלו. אני חייב להוסיף סיפור קטן- מלאתי דלק בשתיים בבוקר בתחנה בכניסה לרחובות מצפון ובשיחה עם הבחור הנחמד שתדלק חשכו עיניי ושמעתי שהינו עובד 200 שעות בתמורה ל-3000 ש''ח נטו כי אין יותר טוב לעומת שמירה ומלצרות במקום נחשב. בכתבה זו הבנתי לעומק את השיחה שלנו והתביישתי עוד יותר. לידיעתכם מורידים למתדלק את השכר בגין הכסף שנגנב ממנו או שחסר לעומת הדלק שנרכש במזומן וכול'. אני מתבייש,מתבייש, מתבייש אל תפחדו ותכתבו לכל מישאפשר בתקשורת ובמערכת המדינית זו בושה שצעיר שסיים צבא צריך לקבל יחס כזה.

    הגב לתגובה זו

    • תפנה למערכת הם אולי יוכלו לעזור לך (ל''ת)

      דן, 05/03/06 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    גזל

    yol, 04/03/06 18:21

    מתי יתעורר מי שהוא בהסתדרות,
    חברכנסת,אישיות ציבורית
    ויפוצץ הבלון ששמו חברות שמירה-גורפות מיליונים ומשלמים גרושים.
    אני מדבר מידע אישי-בעבר הכנתי
    משכורות בחברה גדולה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לכל השומרים הפראיירים - שקוראים את הכתבה

    עמי, 04/03/06 18:03

    חוסר היוזמה שלכם הוא שהוביל אתכם למקום בו אתם נמצאים.

    גם אני עבדתי בחברת שמירה, וכשהבנתי שלא משלמים לי מה שמגיע לי (תוספת שבת), התפטרתי.

    אני יכול להבין אדם מוגבל שאין לו ברירה או קטין שלא מבין.

    אך צעיר בן 25 שעובד אך לא מקבל כסף וממשיך לעבוד - הוא לא רק אסון לעצמו אלא למדינה כולה.

    תפסיק להתלונן - רמאים יש בכל מקום. קום ולך - ואל תחזור על אותה טעות פעם שניה.

    תפוס יוזמה וחפש עבודה אחרת, ואל תספר בראיון שאתה מושפל, תמציא משהוא.

    שוב קח יוזמה.

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מצדיק את הגזלנים האלו???????

      אשתו של השומר, 04/03/06 22:20

      אני לא מאמינה למקרא עיניי, על מה אתה מדבר בן אדם, אם עבדת בחברות שמירה אז אתה יודע ש''שירותי השומרים'' לא הנצלנים היחידים, אז מה לעשות עכשיו, אה חכם בלילה? איפה בעלי יעבוד בדיוק? איפה לחפש עבודה אחרת, אולי לך יש איזה עבודה בשבילו.

      אנשים כמוך מחליאים אותי, בדיוק בגלל אנשים כמוך המצב המחורבן הזה נשאר כמו שהוא ואנחנו (העובדים=עבדים) נשארים באותו מצב גרוע של ספק קיבוץ נדבות, ובעלי החברות הקבלניות האלו, הפושעים חסרי המוסר, משגשגים וגוזרים את הקופונים שלהם על גבינו,
      תמשיך ככה עמי ברגע זה מימנת עוד גיפ' חדש למנהל בחברת שמירה!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ביבי ואולמרט - אתם אשמים!!!

    שחר, 04/03/06 17:50

    בתקופת ביבי כשר אוצר ואלמרט כשר התמ''ת התופעות האלו גדלו לממדי ענק ולא רק שהם לא עשו דבר אלא עודדו את זה.

    עצוב מאוד שפולטיקאים שסורחים ופוגעים במאות אלפים מאזרחי המדינה לא משלמים את המחיר על מעשיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    זו מדינת חלם!

    טליה, 04/03/06 17:43

    למה אף אחד לא עושה שום דבר? למה מחכים?

    הגב לתגובה זו

    • נו למה

      ש, 04/03/06 19:02

      לאנשים לא באמת איכפת,צרכנים גרועים,ועסוקים בבעיותיהם האישיות.

      הגב לתגובה זו

      • כי אף אחד לא נותן את הדין

        אריה, 05/03/06 06:31

        לא מקבלי השרות, המעוניינים לחסוך בעלויות.

        ולא מנהלי חברות השמירה שלא נענשים.

        ובצד ניצב משרד העבודהשאינו מעוניין לאכוף את חוקי העבודה מסיבות פוליטיות.

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    לאסור את הנצלנים!!1 (ל''ת)

    דריה, 04/03/06 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כל עבריין פותח חברת שמירה

    י, 04/03/06 16:44

    ככה זה נראה כשהשוק פרוץ לכל דיחפין. זו התנהגות עבריינית וברור מי עומד בראש החברות האלו. כאלה שאף אחד לא רוצה להתעסק איתו ומפחד ממנו. בכלל צריך לבדוק אם הם לא משחדים בכירים כדי להעלים עין ולזכות במכרזים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שרה א, למה את לא אומרת שזה היה פרץ הפושע=זיפן=ארגז=מושחת שחובר .... (ל''ת)

    לליכוד=המושחתתת, 04/03/06 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הכול ממשלת קדימה ליכוד אשמים במצב של המדינה (ל''ת)

    אני מאשים, 04/03/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ההסתדרות הצילה אותנו ואת עובדי ''מטרודן''

    סייעת גננת, 04/03/06 16:14

    ההסתדרות פעלה לטובת סייעות גננות בקריית ביאליק והעלתה לנו את המשרה מ80% ל100% בניגוד לרצון העירייה

    אבל זה כלום לעומת הסיפור של ''מטרודן'' מב''ש(חברת אוטובוסים ) שעברו את אותה מסכת התעללות ושאף אחד מהם לא היה חבר הסתדרות אפילו יום אחד ובטח לא חבר ועד חזק.

    אני אצביע לראשונה למערך אחרי שהייתי ליכוד מהיום שנולדתי



    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לחוקק שיש יחסי עובד מעביד בכל מקרה

    אליעזר בוכני, 04/03/06 16:12

    יש לחוקק שיש יחסי עובד מעביד בין
    העובד לבין מעסיקו בפועל. כל האחריות לתנאי העבודה על המעסיק בפועל. חברות כח אדם יורשו רק לתוך
    העסקה, תמורת עמלה שתקרתה לפי החוק. או שיהיו יחסי עובד מעביד בין העובד וחברת כ''א. עליה
    האחריות לתנאי העבודה ולמחדלים בענין זה. מששילם העובד את העמלה הוא רשאי להחליף מעסיקים.

    הגב לתגובה זו

    • יש חוקים

      ניר, 05/03/06 00:32

      אבל אף אחד לא אוכף אותם

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    חברות קבלניות למשאבי אנוש, הן האיום האמיתי

    שפיץ, 04/03/06 15:32

    עובדי קבלן בכל החברות, ניקיון, שמירה, עובדים זרים ואפילו HITECH עובדים מצאת החמה עד צאת הנשמה ויותר, מסכנים. רק בגלל קשרי בעלי החברות הקבלניות לשילטון ולהסתדרות, הפשע ממשיך.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יש לי הצעה,שאולי כדאי לחשוב בכיוון :להקים עמותה האוכפת את כל חב'

    שרה.א, 04/03/06 15:09

    כוח האדם. לא רק בתחום ההבטחה,
    אלא גם בתחום הסיעוד,הניקיון וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לכל השומרים הפריארים- שקוראים את הכתבה

    עמי, 04/03/06 15:06

    חוסר היוזמה שלכם הוא שהוביל אתכם למקום בו אתם נמצאים.

    גם אני עבדתי בחברת שמירה, וכשהבנתי שלא משלמים לי מה שמגיע לי (תוספת שבת), התפטרתי.

    אני יכול להבין אדם מוגבל שאין לו ברירה או קטין שלא מבין.

    אך צעיר בן 25 שעובד אך לא מקבל כסף וממשיך לעבוד - הוא לא רק אסון לעצמו אלא למדינה כולה.

    תפסיק להתלונן - רמאים יש בכל מקום. קום ולך - ואל תחזור על אותה טעות פעם שניה.

    תפוס יוזמה וחפש עבודה אחרת, ואל תספר בראיון שאתה מושפל, תמציא משהוא - שוב קח יוזמה.

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    להחרים את שרותיי השומרים! (ל''ת)

    שפויה, 04/03/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    החברות לאבטחת טיולים

    מאבטח, 04/03/06 15:01

    החברות לאבטחת טיולים הם הנוכלים הכי גדולים לדוגמא:
    ליום טיול מקבל מאבטח שהוא גם מע''ר בין 180 ש''ח ל190ש''ח תלוי בחברה .
    בטיול עובדים לפחות 12 שעות ולפעמיים יותר , אז זה יוצא
    לנו 15 ש''ח לשעה .
    ומה קורה בטיולים של יותר מיום אחד שאנחנו (חובשים , מע''ר מאבטחים) בפעילות ובלילה אנחנו שומרים ומטפלים בילדים במשך 24 שעות
    אז יוצא לנו 7.5 ש''ח לשעה
    בנוסף לכך אש''ל אנחנו לא מקבלים
    למרות שאנחנו כל הזמן בשטח ואנחנו מבזבזים המון כסף על מזון


    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100% גם אני עבדתי בתחום (ל''ת)

      מאבטח לשעבר, 04/03/06 19:42

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מתי תבינו כבר?? תעופו כבר מהמדינה!

    ישראלי בלונדון, 04/03/06 14:43

    גם אני עבדתי בשמירה לפני שהתחפפתי מבית המשוגעים שנקרא ישראל.
    זה גועל נפש אחד גדול, אבל איפה היו כל הממשלות שידעו על זה?
    אבל למי אכפת?
    מי שיש לו הזדמנות שיעוף מהארץ,מנסיון!
    אין מה לעשות בארץ ואין איפה להתקדם שום דבר לא ישתנה גם עוד 100 שנה, אולי רק ידרדר!
    כל הבלאגן נראה כל כך רחוק כשאתה בחו''ל...

    הגב לתגובה זו

    • וואללה יש משהו בדבריו!

      ישראלי בישראל, 04/03/06 15:25

      אני יותר ויותר חושב על לנסות את מזלי בחו''ל איפה שהוא...
      איזה עתיד יש פה?
      המצב רק מדרדר כאן כל הזמן מכל הבחינות,עצוב אבל נכון.
      ולאף אחד לא אכפת,הרי 'יהיה בסדר' נכון?
      העיקר שהממשלה דואגת לנו ועושה ימים ולילות עבורנו,מזל...

      הגב לתגובה זו

    • לישראלי מלונדון

      יוסי, 04/03/06 15:38

      אם אתה כל כך שונא ישראל אז למה אתה קורה לעצמך ישראלי? ומה אתה עושה בכלל באתר ישראלי-עברי אם כל כך טוב לך בלונדון??? תעשה לנו טובה ותבטיח שלא תחזור לכאן! סע ברכבת תחתית ותתלונן על אנטישמיות בחו''ל

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק ! (ל''ת)

      ישראלי בגרמניה, 04/03/06 15:43

      הגב לתגובה זו

    • חכה חכה

      דני, 04/03/06 16:24

      אתה עוד תחזור לישראל בזחילה אינדיאנית...

      הגב לתגובה זו

    • כן, ובלונדון מתים על חסרי מקצוע והשכלה (ל''ת)

      דניאל, 04/03/06 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    שירותי השומרים

    מאבטח במי''ל, 04/03/06 14:32

    הגיע הזמן כל הכבוד למאבטחים האלו עבדתי בחברה המקוללת הזו ארבעה חודשים זה לא יאומן מה שהולך שם חוץ מזה שאין שום תנאים -שעות נוספות ימי חופש מחלה מנקים לך כל מיני דברים מוזרים כמו ביגוד מהמשכורת והמפקחים משקרים לך במצח נחושה תקשיבו טוב אם אתה מקבל את המשכורת שבוע אחרי הזמן (כי אתה יודע לדבר)אז הסתדרת ולמה זה..כי הם רוצים שהכסף ישכב עוד קצת בבנק והריבית תגדיל את הרווח של החברה הציעו לי להיות שם מפקח לאחר שבועיים החזרתי את המפתחות כי הבוסים ביקשו ממני לשקר למאבטחים בהכל בתלושי משכורת שלא הגיעו בזמן בשכר מה לא..שעזבתי שם הרגשתי כאילו השתחררתי מסיוט ....ישראל 2006 -בזיון ותאוות בצע .-ודרך אגב המדינה מכירה את הבעיות האלה אבל לא עושה כלום כי לאדון ביבי זה לא נוגע העיקר שהגרפים שלו מראים שהאבטלה ירדה והוא מדליק עוד סיגר ב200 דולר.

    הגב לתגובה זו

    • תאמין לי...

      ירון, 04/03/06 15:33

      קרא את 59 מלמעלה וטוס מכאן!
      ביבי,אולמרט,פרץ, למישהו אכפת,למישהו מזיז?
      אני כבר הכנתי ת'וויזה לארה''ב ומקווה לטוס מכאן תוך חודש ולהשתקע שם.
      נמאס לי כבר מהג'ונגל פה ואני רק בן23
      אין מה לחפש פה,על מי אנחנו עובדים?

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    פגשתי את ר' מקולומביה.אדם אמיתי וסימפטי ביותר.

    תושב רחובות., 04/03/06 14:29

    פגשתי אותו בכניסה למקום עבודתו.אדם מאוד אדיב,ומנומס.חברותי,אחד שאתה רוצה בתור חבר.שוחחתי איתו בספרדית,והחלפנו רשמים.
    אני מאמין לגרסה שלו,ותומך בו לאורך כל הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עם כל הכבוד

    מיכל, 04/03/06 14:27

    ויש כבוד, וגם חמלה כלפי המאבטחים המקופחים באשר הם, אבל לצערי רבים מהעובדים בחברות השמירה (להלן ''המאבטחים'') הם חפיפניקים שלא נדע.
    במקומות עבודה רבים בהם עבדתי/ התהלכתי המאבטחים מתגודדים עם העובדים רוב היום, מפטפטים בלי סוף ודי מעלימים עין מכניסת אנשים.
    כשאני רואה אותם בעבודתם אני מבינה מדוע זו פרנסתם!

    *או במילים אחרות- כשאתה מאבטח טוב- לא דופקים אותך.

    הגב לתגובה זו

    • אוי את פשוט טיפשה

      מאבטח במ''יל, 04/03/06 15:28

      ודרך אגב תאמיני לי שאם הם היו מקבלים עוד כמה שקלים משכורת בזמן ויחס של כבוד הם לא היו ''מפטפטים''.-וסליחה שהם קיימים ומטרידים את שלוותך ב''פיטפוטים'' שלהם -הנשימות שלהם ו הבלטה וחצי שהם עומדים עליה גם מפריע לך

      הגב לתגובה זו

    • חברות כ''א -עושקים בע''מ

      רחובותי, 04/03/06 16:42

      אני יועץ מבוסס ובעל מוניטין.לעיתים אני נאלץ לעבוד עבור מוסדות ממשלתיים דרך חברות כ''א.הסידור נוח לממשלה אך אותי הם עושקים בדיוק כמו שעושקים את המאבטחים.
      חברים -זה רק קצה הקרחון!!!!!!!!!!
      הציבור הזה הנעשק והמושפל מבקש מכל ממשלה שתיבחר לבצע וועדת בדיקה ולחוקק חוקים מתאימים כדי לשמור על הזכויות האלמנטריות של כל עובד המועסק בחברת כ''א.
      לכן גבירתי יש לפטר עובד ש''מחפף'' אך לתגמל היטב את אלה שעושים עבודה נאמנה.ככלל לא נכון לעשות הכללות בכל נושא כי אז אנו גורמים עוול לכל הרבים שאינם נכללים בהכללה.
      ביחד נצליח ליצור חברה טובה יותר והמיני לי אני לא נאיבי!!!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    זכרו זאת ביום פקודה (28 במארס)

    אלי, 04/03/06 14:23

    זכרו להצביע בעד מי שמתחייב לחסל את חרפת עובדי (עבדי) קבלן וזכרו לא להצביע למי שעודד שיטות אלה.

    הגב לתגובה זו

    • ההיסתדרות שהיתה אמורה להילחם עבורם,לא עשתה זאת,מי היה יו''ר ההיסתדרו (ל''ת)

      שרה.א, 04/03/06 14:59

      הגב לתגובה זו

      • והביבי, מתעלל בקשישים ומעודד את המלייאנים. (ל''ת)

        רק לא ביבי, 05/03/06 03:03

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    המדינה היא אבי אבות הטומאה...

    דני, 04/03/06 14:19

    בל נשכח שהמעסיקה הגדולה ביותר של עובדי קבלן הינה המדינה, שלא מתייאשת ונאבקת משפטית פעם אחר פעם בעובדי הקבלן שדורשים זכויותיהם...יד אחת מחוקקת פסוודו-חוקים למען, ויד אחרת אוכפת חוקים נוקשים כנגד...ממליץ לכל בר דעת לעיין בדבריו של פרופ' גוטווין מאוניברסיטת חיפה בדבר מדיניות חברות הקבלן כשינוי לדמוקרטיה-
    מילה לסיום- האשמה היא בנו, כיוון שאנחנו האזרחים מאפשרים זאת על ידי יחס משפיל לשומרים, התייחסות אליהם כשקופים, מטרידים ולמעשה שכ''פצים אנושיים בשכר עבדות. ביום שנפסיק גם הם יפסיקו!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ואלפים יפגינו כי משהו זרק נפץ ב'מקום קדוש'

    מקובלון, 04/03/06 14:17

    לעובדי מועצות לא משלמים,
    חברה המקבלת תופעות כאילו, הגיעה הכי נמוך שאפשר.
    אז מה קדוש פה לאנשים?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הפתרון לבעיה מאד פשוט. שהשומרים יתארגנו בקבוצות גדולות כשותפים

    אזרח המדינה, 04/03/06 14:14

    שווי זכויות באותה קבוצה ויכריזו על עצמם כחברת שמירה. כך יוכלו לחלק ביניהם באופן שווה את הרווחים, בלי שאיזה מנהל חרא ידרוך עליהם ויגנוב להם את כספם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה לא רק בתחום השמירה

    יוסי, 04/03/06 14:10

    כל השוק מנוהל על ידי ספסרי כוח אדם. זה כולל עבודות נקיון וגם מחסנאים עובדי ייצור כל המודעות הכל זה דרך כח אדם. כולם משלמים 17.93 לשעה ויש מקומות שנותנים 18 ואומרים לך שזה כולל נסיעות כשרק קו פנימי בתוך העיר כבר מגיע לחמש שקל ועשרים אגורות לצד אחד
    במדינת ישראל לחיות מ-3000 שקל נטו כאן זה לא סודן הפיליפינים והודו שאתה יכול לחיות טוב בשכר כזה לחודש. כאן זה לא מספיק לכלום כשאתה שוכר חדר עם שרותים בבניין מחורבן אתה מגיע ל- 1800 שקל וזה עוד המינימום שבמינימום. בלי אוכל בלי מים בלי חשמל בלי להחזיק רכב בלי לשלם מיסים וכבלים ואינטרנט ופאלפון ובגד ללבוש . בלי קו טלפון בלי ועד בית בלי מיסים בלי אגרת רשות השידור בלי לשלם לביטוח לאומי כל חודש במידה ואתה מובטל אתה צריך לשלם למוסד המסואב הזה אין לך זה לא מעניין אותם, לא תשלם תחטוף קנסות וריביות. ובלי להתחתן ולהביא ילדים ולהחזיקם כלכלית. וגם להגיע לדירה משלך השבוע עשו חישוב שתצטרך לעבוד 56 שנה בשכר של 6500 נטו כדי להגיע לבית משלך אבל כאן אתה מרויח נטו 3200 לחודש אז ייקח לך להגיע לבית משלך 80 שנה. איזה עתיד יש כאן מה יש לחפש במקום הזה בכלל. החוכמה זה לא לגור עם ההורים עד גיל 50 או לאכול את מעט הכסף שחסכו ליום שכבר לא יוכלו לעמוד על הרגליים ולהזדקק להרבה תרופות שמי יודע עם הם בסל הבריאות או לא, וגם זה בהנחה שלא ימותו לפני כן מרמת זיהום האוויר הגבוהה או קרינת האנטנות הסלולריות שמקיפות אותך מכל עבר או קרינת זרם קווי המתח של חברת החשמל. אחרי כל זה אפשר להבין מדוע אנשים נותנים ומוכרים את הכלייה שלהם שגם בסטנדרטים של רמת המחייה הישראלית במידה ויחייו צנוע זה יחזיק להם לא יותר משלוש או ארבע שנים

    הגב לתגובה זו

    • יוסי במילה אחת: 59 פשוט מאד! (ל''ת)

      בני, 04/03/06 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ההסתדרות דואגת רק לגופים הגדולים במשק

    גולן, 04/03/06 14:10

    רק בעלי הכוח במדינה זוכים להגנה ולרצינות מההסתדרות, האדם הקטן משלם את מחיר רדיפת הבצע של מעסיקי השומרים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עבדי הקבלן-מהפכה חברתית הכרחית!

    מלי, 04/03/06 14:07

    כבר שנים רבות יש עובדים-ויש עבדים
    רבותי-יש מגזרים כמו קלדניות בתי המשפט-שזכו לקבל מעמד של עובד
    מדינה-כל הכבוד לנשות השומרי הנ''ל!
    אולי התארגנות תועיל! ואם לא
    חפשו עבודה אחרת-אל תסכימו שיעשקו אתכם! עדיף ללכת כל שנה
    לתקופת אבטלה-לנוח כמו שמקבלים
    עובדי המדינה ואחרים חופשות-על
    חשבוננו-גם אתם! אל תפחדו!!!
    לכו ללשכה חתמו את פני המדינה
    המדינה פושעת כלפיכם-גונב מהגנב-פטור! מלאו את לשכות הבטלה המטמטמות של המדינה המנוהלת ע''H חמסנים וגזלנים!!!- זהו המפלט היחידי
    בימינו-גם לעבוד היום בעבדות הזו-
    זה חרא-שבו בלשכה וקבלו חופשה בתשלום-נסו והצליחו! עד שתמצאו
    פתרון-או לאיים על העושקים אותכם!
    להרוס את בתיהם-הם חומסים אותכם!
    שילכו לעזאזאל ויפחדו לעשוק אחרים
    שלא יהנו-ויסבלו-ממה שהם עושים אמן!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לסגור בחוק את כל חברות כח האדם הפרטיות

    rooney, 04/03/06 13:59

    עבודה בישראל אך ורק דרךרק שירות התעסוקה .
    העסקת עובדים רק על פי חוק.
    חוק אחד לכולם .לא עוד עבדים.לא עוד הפרטה. רכוש המדינה שייך לכל אזרחיה ואסור לממשלה להעבירו לפיאודלים/אוליגרכים.

    תבינו כאשר העובדים עבדים בשכר בדיחתי,אין להם כסף לקנות כלום.
    לכן גם העצמאים לא מצליחים למכור הרבה,כי אין מי שיקנה.
    כדי לגלגל את הכלכלה צריך שלאנשים יהיה כסף ולא רק ללחם .
    צריך שיהיה להם כסף פנוי לרכוש מוצרים נוספים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה לא מפתיע אותי, הניצול קיים לא רק

    קרל מרקס, 04/03/06 13:55

    בחברות השמירה אלא בדרך זו או אחרת כמעט בכל החברות במדינה.

    ככה זה מעוז הקפיטליזם שכ''כ רצינו-''כמו באמריקה'' - אז המחיר הוא ניצול על מנת להביא כמה שיותר רווחים לחברה. בגלל זה מנכ''לים ומנהלים מרוויחים הון- ואילו העובדים הזוטרים עובדים קשה ולא מרוויחים כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    להיזהר מחברות לאבטחת טיולים , כנסו

    חיים, 04/03/06 13:54

    חברות לאבטחת טיולים הם הנוכלים הכי גדולים , מאבטח מקבל 180-190 ש''ח ליום תלוי בחברה .
    ותחשבו לבד 180 לחלק ב12 שעות ולפעמיים יותר שעות .
    בקיצור יוצא לנו 15 ש''ח לשעה שזה כמובן מתחת למינמום .
    ומה קורה בטיולים של יותר מיום אחד
    אנחנו מקבלים 7.5 לשעה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איפה עמיר פרץ?!!!!

    יוחנן הסנדלר, 04/03/06 13:54

    מישהו צריך לשים גבולות לחברות האלו!!! לא ייתכן שהם יהפכו את הצעירים שלנו לעבדים ואנחנו נשתוק!

    מישהו חייב להעמיד אותם במקומם ולהטיל על עליהם קנסות כבדים ביותר!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני רוצה לבקש סליחה מעובדי הקבלן

    ירדן, 04/03/06 13:52

    סליחה שאנחנו לא רואים אותכם, סליחה שאנחנו אדישים לסבל שלכם, סליחה שאנחנו מתרגזים שאתם פותחים לנו את התיק, סליחה שאנחנו נותנים לחיות אדם לנצל אותכם כך.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זו הנדוניה של ממשלת ביבי-שרון

    אלון, 04/03/06 13:50

    אני קורא לכל מי שהנושא חשוב לו: אל תצביעו לקדימה והליכוד הם אפילו לא מתחייבים שיפעלו נגד התופעה ואומרים שהיא נחוצה למשק.

    אפשר לא לאהוב את עמיר פרץ או את העבודה אבל הם היחידים שמבטיחים לפעול נגד התופעה ביד רמה ובזרוע נטויה. אני מאמין להם.

    חייבים לתת להם צ'אנס!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מודיעין אזרחי-עירית רעננה

    xxx, 04/03/06 13:49

    הקב''ט של עירית רעננה מעסיק
    את מודיעין אזרחי בידיעה
    ששנים החברה עובדת בשיטת מצליח
    והכוונה היא:
    מי שדורש את הכספים שמגיעים לו
    לעיתים מקבל את הכסף, וזאת לאחר
    שהוא מאיים לתבוע אותם, מי שמתייאש מפסיד כספים שמגיעים לו
    אז למעשה החברה רק מרוויחה מכוון
    שבמקרה הגרוע ביותר היא משלמת
    לעובדים מה שמגיע להם, וברוב המקרים מרוויחה מאות אלפי שקלים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    האשמה נמצאת במגרש של מזמיני העבודה (ל''ת)

    גיל לחוביץ, 04/03/06 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המעסיק בורח מאחריות - הפתרון פשוט

    רוני, 04/03/06 13:31

    כשהמעסיק שוכר שירותי חברת כ''א לכאורה מעניין אותו שהעובד יקבל את המינימום ההכרחי ושיגיע לעבוד. קיימת דרך אחרת, לפיה פועלים זה שנים בחברות שאכפת להם שגם עובדי הקבלן יזכו לשכר הולם. בעריכת המכרז, מזמין העובדים מחברת כח האדם מציין מראש מה יהיה השכר לשעה של העובד ואז חברת כח האדם יכולה להרוויח רק את ההפרש בין מה שהיא מקבלת לבין מה שהעובד מקבל לפי החוזה מול החברה שצורכת את השירות.
    השיטה פשוטה, כמובן שמשלמים קצת (מנסיון קצת מאוד) יותר, העובדים מרוויחים ובגדול, החברה המזמינה מקבלת שירות טוב יותר מעובדים מרוצים וחברת כח האדם אינה יכולה להמשיך לעשוק באותה הקלות את העובדים כי היא תיהיה חשופה ךתביעות מטעם שוכר העבודה עימו היא קשורה בחוזה.
    קצת רצון לשינוי וזה אפשרי בכל מקום, זה הרי קיים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    במקום לקטר, תצביעו בקלפי.!!!

    ורד, 04/03/06 13:28

    מפלגת העבודה הביאה לדיון ציבורי את משכורות הרעב ואת תיבחר, היא תטפל בנושאים האלה בעדיפות גבוהה. למרבה הצער, אלה שעניים ומקבלים משכורות רעב אינם עושים את הקשר בין מצבם האישי למצב הפוליטי. ולאו דוקא העניים מצביעים שמפלגות שהעוני נעמיין אותן. אז יש לך הזדמנות לשנות ואם לא תיקח אותה אז אנא, נא לא לקטר.

    הגב לתגובה זו

    • ורד,תאמרי לי בבקשה,למה במשך כל השנים,שפרץ אמור היה להילחם עבורם,לא

      שרה.א, 04/03/06 15:05

      עשה זאת.
      עכשיו הוא מדבר על שכר מינימום.
      למה עכשיו אני אמורה להאמין לו ?

      הגב לתגובה זו

      • על המאבקים של פרץ הפכתם עולמות והעובדה שהוא נלחם

        ארצי, 04/03/06 18:10

        אני לא מחסידיו של פרץ ולא מצביע לעבודה . אבל פרץ נלחם למען מאבק זכויותיהם של העובדים . הוא לא היה בעמדה שלטונית כפי שאת שרה א מציינת . הוא בס''ה הוביל מאבק מול שלטונות
        הליכוד. כנגד העיוותים והשפלתם של עובדי ישראל...

        הגב לתגובה זו

        • ארצי,בוא נדייק.פרץ נילחם כנגד הפרטת הנמלים ,הוא לא נילחם בעד עובדי

          שרה.א, 04/03/06 21:34

          חב' כוח האדם.
          אני ניהלתי סניף של חב' כזאת,ואני נילחמתי למען העובדים יותר מאשר פרץ.
          כך שבמקרה הנ''ל יש לי מספיק מידע

          פרץ,כן היה בעמדה שלטונית.הוא היה חכ' שמפלגתו היתה בממשלה + יו''ר ההיסתדרות. כך שהוא היה בעמדת הכוח.

          הגב לתגובה זו

    • לתפוס השור בקרניו, ולא להגרר אחריו כשאנו אוחזים בזנבו

      שאול, 04/03/06 19:12

      מפלגת העבודה תתעסק גם בדברים אחרים,שאני לא בטוח שאני רוצה שתתעסק איתם,
      המחשבה שבכדי להשפיע בנושא ,צריך להצביע לעבודה ,לא משרתת טוב מטרותנו,
      בכדי להשיג המטרה צריך לתקוף הנושא עצמו ישירות, ולא לבחור הדרך העקיפה והפתלתלה של לשים פתק וללכת הביתה, בתקוה [נאיבית] כי הפתק יואיל לשומר בכניסה לקניון.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ולי הם הורידו 350 ש''ח

    קובי, 04/03/06 13:10

    בגלל שעשיתי מטווח...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חוצפה אשר מרתיחה את הדם

    עופר, 04/03/06 13:10

    השומרים הללו עובדים באחת העבודות היותר קשות ותובעניות מבחינת שעות ואופי העבודה. פשוט שערוריה שמלינים את שכרם. מי יתן ותצליחו במאבק ובית המשפט יזכה אתכם רטרואקטיבית ויורה לפקח על כל חברות השמירה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה אני פראייר לשלם משכורת מינימום

    קבלן, 04/03/06 13:09

    אני אשלם למאבטחים כמה שמתחשק לי.
    אם לא בא לי לתת תוספת על שבת,שעות נוספות ושטויות כאלו אני לא אתן.
    חוק במדינה הזאת אין,ויש ים של
    עובדים שיסכימו לכל תנאי ההעסקה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בחברת נירטל מתיחסים למאבטחים כמו לכלבים (ל''ת)

    עובד נירטל, 04/03/06 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא כל חברת אבטחה אינה הגונה

    מאבטח לשעבר, 04/03/06 12:47

    עבדתי בזמנו בחברת אבטחה ותמיד קבלתי שכרי במלואו בזמן.
    עבור עבודה בשבת קיבלתי 200 אחוז

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    המפלגה למלחמה בבנקים ובהוצל''פ

    דוד, 04/03/06 12:35

    מצב כלכלי קשה והצורך בפרנסה בכל מחיר מוביל אנשים כמוני גם לעבוד בכל עבודה כולל אלה בחברות כח אדם ואבטחה שם אין תנאים סוציאלים גם ושם נוטים לעשות המון ''טעויות'' בשכר מתוך ידיעה שהעובד קשה היום לא יערער בקיצור ניצול ציני של חולשתו והבנקים מובילים בניצול החולשה של הלקוח ע''י קביעת ריבית סיכון שערורייתית ובמקרה הוצל''פ ריבית עמלות וקנסות פי 100 כיום קיימים 3 מיליון הוצל''פ ו100 אלף צווי מעצר
    www.hlv.org.il

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אנשים רעים יש בבמשלה ! ובמשטרה גם ! וגם שופטים . (ל''ת)

    ואואואואו, 04/03/06 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מוכרחים לאסור חברת כוח אדם זה ניגוד

    חזקי, 04/03/06 12:22

    הצלם אנושי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מודיעין אזרחי חיפה לא פחות גרועים

    אביעד, 04/03/06 12:01

    הם אומנם משלמים בזמן אבל לא משלמים על ריענוני ירי , קורסים , שעות השתלמות וחגים ...ובנוסף הם מעסיקים לפחות מפקח אחד שהוא גזען!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חברות כוח אדם זה המצאה של הבנקים.

    מדינת הרמאים, 04/03/06 11:59

    עבדתי בבנק הפועלים דרך כזו חברה.

    ניצול זה שם המשחק.

    בסוף ויתרתי ועברתי לפה.

    יהודים ישראלים רמאים שקרנים ורעים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כמה מילים לר'

    ניצן, 04/03/06 11:47

    לצערי הרב ככה נראית פרצופה של מדינת ישראל 2006. אותם חולירות נבלות שרוכות שמנהלים את חברת השמירה הזו ומנצלים בלי בושה את עובדיהם. טוב עשית שנתת לכולנו לדעת. לדעתי צריך לפנות לחברת מגה ולחברות אחרות שמשתמשות בשרותיהם לסגור איתם את החוזה ולהעיף אותם לכל הרוחות. זה פשוט עבד כי ימלוך. אנשים שבאו מכלום ומרגישים גיבורים על חלשים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ******* כל העם הפך לעבדים********

    עבד, 04/03/06 11:44

    לצערי

    הבעיה היא לא רק של המאבטחים

    לאט לאט ובטוח

    כולנו הופכים

    ל ע ב ד י ם

    בכל המגזרים

    ובכל מקום

    **** עבדות עוטפת ישראל *****

    לשם מדינתנו נוסעת

    עד מתי

    צריך להתעורר !!!!!!!!!

    אחרת נגיע כולנו לתהומות

    ''העבדות''!!!!!!!!!

    ל צ א ת ל ר ח ו ב ו ת

    שלא יהיה מאוחר !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יצאתי לרחוב,

      שאול, 04/03/06 19:23

      וראיתי בנות המשקיעות בלבוש, ונערים[עם סכינים?]המנסים להרשימם, הרמתי הראש וראיתי מאחורי הסורגים שעל החלונות,את ריצוד המסכים הכחולים,שבהם צופה העם ומצקצק בלשונו למראה הפרשיות שמביאים לפניו. אולי נחכה עוד קצת שיצאו להביע זעמם ברחוב?
      משהו בתוכי קרא לי להצטרף לצד הבטוח של העדר, ומיהרתי חזרה למאחורי הסורגים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא עבודה מועדפת!!!

    מידעת, 04/03/06 11:33

    דרך פיתוי ידועה של חברות השמירה בכלל וחברת שרותיי השומרים בפרט היא לטעון בפניי חיילים משוחררים שעבודת השמירה היא עבודה מועדפת שתזכה אותם במענק. זהו שקר והם יודעים את זה! אני במקרה יום לפניי תחילת הקורס מאבטחים גיליתי את זה ופניתי לאחראי בסניף קרית שמונה -נדב והוא ניסה לתרץ לי תרוצים ואף צעק עליי בשלב מסוים עד שבסוף הבאתי לו מספר הוכחות והוא הודיע לי שאני לא מתאימה לעבוד בחברה - תודה לאל....

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביב מחזיר אותנו לימי העבדות (ל''ת)

    ישראלי ממוצע, 04/03/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    והכל בגלל אחד שקוראים לו עמיר פרץ.

    רון, 04/03/06 11:30

    בזמנו התאגדו מספר רב של מאבטחים ורצו להצטרף להסתדרות והם מוכנים לשלם דמי חבר העיקר שיהיה להם ייצוג אך עמיר פרץ בעצהו טירפד את המהלך למה הם מביאים מעט כסף .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא להעסיק את החברות האלה

    השכל הישר, 04/03/06 11:26

    אני קוראת לכל המעסיקים בעליי ההון פשוט לא להעסיק את חברת שרותיי השומרים שידועה בפשעיה בכל רחביי הארץ. פשוט ליבש אותם

    הגב לתגובה זו

    • תדייק: בעלי ההון בעלי הלב..

      גדי, 04/03/06 14:15

      אין רבים כאלה ולצערינו כולם קשורים אחד לשני בדרך זו או אחרת (לרוב על ידי משפחות ההון של ישראל)..
      אבל, נקווה שזו כתבה אחת מתוך רבות שיגיעו ושדברים יזוזו.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שרותי השומרים - קריית שמונה

    צפונית, 04/03/06 11:25

    גם שם יושב אדם נפוח בשם נדב שבמילים פשוטות מתעלל בעובדיו אך במקביל הוא עורך להם מסע הפחדות לא יאמן, אני אישית נחלצתי מהעבודה שם ברגע האחרון כי זיהיתי את המפלצת שעומדת מולי ועליתי על טעות גדולה שביצע...
    אל תעבדו שם!!!

    הגב לתגובה זו

    • נראה אותו לא משלם לי. (ל''ת)

      אוהב לפרק., 05/03/06 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מאבק חסר סיכוי

    XXX, 04/03/06 11:25

    מאבק ליגיטימי הוא חסר סיכוי מקרה הזה !!!
    רק שיתוף פעולה חברתי וסולידריות מצד מגזרים אחרים יכול להזיז משהו
    אבל במדינה כמו שלנו אין שום סיכוי


    השמנים ימשיכו להשמין על חשבון הבטן של הרעבים
    כל עוד תמשיכו להיות כנועים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ואין טעם ללכת לבית -דין לעבודה!

    sailor, 04/03/06 11:08

    השפלות של בתי המשפט לא פחותה משל קבלנים! יש להם סימביוזה הדדית,שמור לי וישמור לך,אלא שניסו לגשת לבתי הדין יכולים לספר סיפורים על זילזול של שןפטים אליהם! מאז שנתניהו חשב לסגור את בתי הדין(בצדק) הם מבוהלים על מקומות העבודה שלהם ושופטים''צדק'' בהתאם!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא רק הם

    עדו, 04/03/06 11:08

    גם הרופאים המתמחים, בניגוד למתמחים שדופקים להם את הצורה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בהצלחה במאבק !

    גילי הדרי, 04/03/06 11:04

    מי יתן ותנצחו גם במאבק הקשה הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ומי אשם כמובן המדינה שמשתפת פעולה

    דוד, 04/03/06 11:01

    עם השודדים האלה צריך לההפסיק את הדבר הזה שנקרא עובד קבלן מי שירצה עובד שיעסיק אותו ישירות אין צורך בחברות כוח אדם שמתיחסים לעובדים שלהם כמו לבהמות ועושקים אותם איך אפשר לגזול את פרנסתם של העובדים שסהכ'' רוצים להביא לחם הביתה
    המדינה צריכה לעשות לזה סוף

    הגב לתגובה זו

    • מי שהולך להצביע

      מקובלון, 04/03/06 14:19

      יצביע לאנשים המוכנים לקבל התופעה.
      אני לא בניהם.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד על האומץ, בהצלחה במאבקכם הצודק! (ל''ת)

    אבי, 04/03/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שוק העבדים של הקבלנים החל מאז 77 שהליכוד עלה לשלטון

    בנצי א, 04/03/06 10:22

    ואת והעובדים שהפכו לעבדים במשכורות רעב טיפח נתניהו. ובכך עזר להגדיל את העוני והפער העצום בין עשירים לעניים. והמעניין הוא שאותם הקורבנות של המדיניות של נתניהו הם ברובם מצביעיו.

    הגב לתגובה זו

    • בשנת 77 נתניהו היה ראש הממשלה ?? מה אתה מבלבל את המוח -שקרן !! (ל''ת)

      שרה.א, 04/03/06 12:41

      הגב לתגובה זו

      • גב שרה קבלני כוח אדם החל מאז עליתו של הליכוד בראשות בגין לשלטון!

        בנצי א, 04/03/06 16:39

        מצב שוק העבדים הלך וגדל מאותה התקופה. ולאחרונה בנימין נתניהו הפך את שוק העבדים לנורמה כך שהעוני הלך וטפח. ועובדה! שהיום רבים מאוד מהעובדים הם בשכר מנימום ובתנאי השפלה ללא קביעות ובסכנת פיטורים מהירים ללא התראה. ועל זה הביבי שלך הולך ומתלהם .ובמישור האישי שלי. אני לא סבלתי מהמדניות של נתניהו כי אני ב''ה מבוסס היטב וגר באיזור יוקרתי . אבל! בעבר אני בא משכונת עוני. וזו הסיבה שנוגעת לליבי מצוקתם הקשה של עובדי הקבלן השרויים במצוקה...

        הגב לתגובה זו

        • בנצי האידיוט

          יורם, 05/03/06 10:58

          אינני תומך ליכוד אבל שטויות כאלה
          לא שמעתי הרבה זמן,איפה היתה מפלגת העבודה המושחתת.

          הגב לתגובה זו

    • השאלה

      מקובלון, 04/03/06 14:21

      מי אשם יותר,הפולטיקים, או האזרחים המקבלים הכל.
      להפגין יוצאים כשמישהו זורק נפצים ב'מקום קדוש'

      הגב לתגובה זו

    • איפה היה פרץ כל השנים -

      מסעוד, 05/03/06 10:55

      כיו''ר ההסתדרות פרץ לא עשה כלום לטובת החלשים הוא דאג רק לחזקים .
      הוא דאג למקורבים שלו כמו
      אחיו אלברט ,לנהג שלו ,לאח של איתן כבל והרשימה עוד ארוכה לכל עובדי קבלני כח אדם מפלגת העבודה לא רואה אתכם ממטר .

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בבית ספר בירושלים התלמידים התקוממו

    לא לוותר, 04/03/06 10:09

    נגד העסקת עובדי הקבלן בתנאים מחפירים ולדעתי גם הצליחו .
    צריך ללמוד מהנוער .
    הפכנו להיות חברה של נהנתנים שלא איכפת לנו מאחרים .
    לא יכול להיות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זו ההזדמנות של ההסתדרות

    אחד 1, 04/03/06 10:06

    ליצור נוהל עבודה מינימלי לכל השומרים.
    לפרסם כל חברה שלא עומדת בהם ולפרסם באיזה מקומות היא שומרת.
    ולהציב משמרות מחאה בפתח כל מתקן או חנות בהם החברה פועלת.
    להחרים כל חברה המעסיקה חברה כזו.
    זה יגרום לחברות לזרוק את חברות השמירה העבריניות או שישפרו דרכיהם.

    הגב לתגובה זו

    • בזמנו ניסו להתארגן אך:

      רון, 04/03/06 13:50

      עמיר פרץ דחה אותם כי הם לא מספיק גדולים ולא יכניסו מספיק כסף.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בעבר תבעו את אוניברסיטת ת''א - כנסו

    חגית, 04/03/06 10:01

    גם עובדי קבלן שעבדו באוניברסיטת תל אביב קופחו ע''י מעסיקם( חברת אחזקה- לא זוכרת את שמה ) ואז הוגשה תביעה נגד האוניברסיטה שמעסיקה קבלן שעושק את העובדים מכאן יוצא שגם האוניברסיטה שותפה לעבירה ולעושק- מדוע הם בוחרים מבכרז קבלן מניאק שלא עומד בחוזה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    חומר למחשבה

    הגב לתגובה זו

    • לסיים העיניין של עובדי קבלן.

      רותי, 04/03/06 10:50

      צורת העסקה מתועבת שצריכה להעלם מן העולם. פשע תעסוקתי.

      איני סוציאליסטית,אך אני נגד ניצול מחפיר.אל למדינה לתת יד לפשעים מסוג זה.

      הגב לתגובה זו

    • אבידר זה החברה המקפחת (ל''ת)

      ישראל נווה, 04/03/06 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ל-6!!!!!!!!!!!!!!!

    מאבטח, 04/03/06 10:00

    מה אתה רוצה מביבי????????
    מה עם עמיר פרץ?????
    הוא סגר בשבילי את הנמל פעם אחד?
    הוא דאג לי ??
    לא!!! פרץ העדיף לשבת וללקק לעובדי חברת החשמל המסכנים
    ולפני שאתה פותח את הפה שלך ואומר דברים רק בגלל פוליטיקה אז עדיף שתישתוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • פרץ העביר חוק נגד חברות הקבלן שהוקפא על ידי האוצר

      דנה, 04/03/06 13:47

      מאבטח יקר,

      נכון שההסתרות לא היתה בכלל צריכה לאפשר לחברות הקבלן להיכנס למשק. אבל ב-2003 פרץ העביר חוק שמחייב את כל החברות במשק לקלוט את עובדי הקבלן 9 חודשים לאחר שהחלו לעבוד וזאת כדי למנוע מצב שסבו חברות הקבלן הופכות להיות מסגרת העסקה קבועץ

      נחש פי פעל להקפיא את יישום החוק עד סוף שנת 2008? ניחשת נכון: ביבי נתניהו.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    צריך להרוג את המושג עובדי קבלן

    צדק, 04/03/06 09:56

    מדינה חולירה, נצלנית, ימי עבדות במאה עשרים ואחת, צריך להקים זעקה גדולה גם לגבי שאר המגזרים
    חו לי רותתתתתתתתתתתתתתתתת

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר לישם את הרעיון שלך.

      צורי, 04/03/06 10:16

      מכיוון שמרבית הקבלנים הם אנשים שקשורים לפוליטיקאים.

      מה. בעייה בשביל הפוליטיקאים לחסל את הבעייה?!

      הבעייה שהם הפוליטיקאים ניזונים מאותם קבלנים.
      ולכן. לא יעזור כלום בקבלנים ימשיכו לפרוח.
      אפילו ההסתדרות מעסיקה עובדי ניקיון דרך קבלן.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם מרמים אותם בשכרם

    ג'קי, 04/03/06 09:53

    חברי שעבד בשתי החברות כאילו רומה בכספים ולא קיבלם אפילו כשעזב את החברות.

    הוא עבד שעות ארוכות בחום הלוהט. משכורתו היתה שכר מינימום שלא היספיק להתקיים.

    שלא ישתמשו בחברות האילו ושהמדינה תטפל בעיניין ושהכסף יגיע למי שזה מגיע ולא לנוכלים, הרמאים וגונבי הכספים.

    אנו מודים לכל אנשי האבטחה ושימחקו את מעבידכם מהשוק מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    טיפ למאבטח

    הומלס, 04/03/06 09:49

    החברה האלה חוסמים בשבילנו את המתאבדים - לפעמים במחיר חייהם ואנחנו עוברים לידם כאילו הם מטרד. אני עשיתי לי מנהג: פעם פעמיים בשבוע, כשאני יוצא מהקניון, אני שם למאבטח התורן 5 ש''ח טיפ. בהתחלה הם נבוכים אבל בדרך כל הם מרוצים. אני ממליץ לכולם להפוך את זה לנוהג.
    אבל שימו לב: רק ביציאה, אחרת זה נראה כשוחד.

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא דרך להתפרנס

      חיים, 04/03/06 11:47

      מנדבות של אנשים הם צריכים לקבל משכורת כדת וכדין.

      הגב לתגובה זו

    • בזה לא פטרתה הבעיה של ניצול המאבטחים ע''י

      ש, 04/03/06 19:28

      החברות, ההיפך זה יכול להעצימה,
      זהו נוהג מאד ישראלי , במקום להתנפל ישירות על הבעיה ולהשמידה, לטפל בקורבנות.
      במקום לתקן הגשר, מטפלים בפצועים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש לי דוגמא.

    ללא שם, 04/03/06 09:26

    אני עובד במוסד אדקמי.
    ושם מועסקים עובדי ניקיון דרך קבלן ניקיון.
    העובדים עובדים בשכר מינימום.
    בעבודה משפילה.
    העבודה מתחילה ב-6 בבוקר.
    העובדים עובדים רק-4 שעות.
    כל -9 חודשים מפטרים אותם בכדי לא לצבור ותק.
    לפעמים הקבלן עושק אותם בשכר.
    הם עובדים בפחד.
    הם לא זכאים לקרן גמל. וקרן השתלמות.

    אז. שאלתי למדינה. מדוע האנשים הללו צריכים לחיות בחרפת רעב ? ?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הקבלנים האלה הם יציר כפיו של ביבי שקרניהו

    בוסקילה, 04/03/06 09:23

    המפלצת הזו הנקראת ביבי שקרניהו יושבת בקסריה וצוחקת כל הדרך אל הבנק כשבכסיו הרבה כספים בדרך מסווה של הרצאות מידיהם של האוליגרכים. (הון+שלטון) זוכרים.
    איך יכול להיות שביבי שקרניהו יצבור מהרצאות כ-20 מליון שקלים כשבמאתחתו רכוש בשווי הזה. הכל בא לו לו על חשבון כספם של האנשים האומללים האלה העובדים כעבדים בחברות כח אדם , ושאר המליארדרים שהתעשרו בזכותו של שקרניהו וההפרטות שהוא עשה.
    אז תחשבו על זה ביום הבוחר

    הגב לתגובה זו

    • למה סתם ללכלך ?אם כבר אולי אפשר להאשים את יו''ר ההיסתדרות ??

      שרה.א, 04/03/06 12:34

      פרץ ,היה אמור להילחם עבור קיפוח עובדים.
      באיזה תפקיד נתניהו היה אמור לעשות זאת ??
      אתה יכול לענות ??
      חוץ מזה אפשר גם להאשים מבלי להתלהם, ולא לשקר !!!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל סיפורי הזוועה אמת אחד אחד

    שומר לשעבר, 04/03/06 09:11

    גם אני עבדתי שנים כשומר וראש צוות וחוויתי על בשרי את החוויות המתוארות. הנה לכם דוגמה: לפני מספר שנים נאלצתי לעשות משמרת באחד החגים. ממקור במחלקת הביטחון של הלקוח נודע לי כי הקבלן יקבל 200 אחוז עבור המשמרת (להדיוטות, הכוונה היא שהלקוח משלם 200 אחוז כדי לפצות את המאבטחים ולא את הקבלן שדרכו משולם השכר) . כאשר פניתי לקבלן (המנכ''ל בכבודו ובעצמו) נמסר שאין מצב לקבל תוספת על 150 האחוזים שמשולמים בד''כ כי הלקוח לא משלם ואין דרך לסבסד את המשכורת. ועכשיו לך תתווכח עם מי שעושה קופה על גבך ועל גבם של שאר השומרים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עושקים מורשים,כמו בפרסומת.

    ביומו תתן שכרו, 04/03/06 08:57

    ממש בושה לחברות השמירה,לסופרים ולקניונים.

    היכן עמיר פרץ? וההסתדרות?
    אה נזכרתי,אסור להם להתאגד,אז להסתדרות ולפרץ לא איכפת מהם.

    הגב לתגובה זו

    • זו ירושת ביבי חזק על החל_שים !!!! (ל''ת)

      אזרח, 04/03/06 09:09

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    שומרים- חברים באגודה שיתופית

    אלכס, 04/03/06 08:55

    כן יש דבר כזה בישראל , מובטלים שהיקימו בעזרת ההסתדרות ומרכז הקואפרציה- אגדה שיתופית עובדים בכבוד לפרנסתם, ומקבלים תנאים כמתחיב בחוק. חופש, הבראה,קרן פנסיה, נסיעות וגם שכר,אומנם שכר מינימום אבל אפשר להסתדר בעם משקעים בשעות העבודה. הכתובת
    ''שומר ישראל'' אגודה שיתופית בע''מ

    הגב לתגובה זו

    • זה רעיון

      אילן, 04/03/06 11:53

      לבכות זו לא דרך! אם כל השומרים תפטרו מחברות הקבלן האלו לא יהיו שומרים במדינה. במקביל יתאגדו בחברה שלהם המחלקת את השכר. הסופרמרקטים, הקניונים, בתי הספר, ושאר המקומות המחוייבים בשמירה ייסגרו וההפסד הכלכלי שלהם יהיה הרבה יותר גדול מהתשלום שלהם לחברות הקבלניות כי המשטרה לא תיתן להם רשיון הפעלה. כך תיפטר אחת ולתמיד הבעייה. ניתן יפתור את זה גם בתחום נקיון הקנייונים וגם בתחומים אחרים. יש לשים סוף פסוק למידנה יהודית ככל הגויים. הממשלות האחרונות פשוט שמטו את כל מש המתיר לנו לגיטימציה לחיות כאן. ימים יגידו ויפה שעה אחת קודם. שומרים ועובדי קבלן אחרים: ותרו על תקופה קצרה בלי משכורת עוד ירדפו אחריכם! ליבי אתכם ואני מוכן להצטרף למאבק אם ילך בדרך זו.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ברחובות לא משלמים משכורות לשומרים

    שומר, 04/03/06 08:52

    של מגה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להחרים את הקו אופ מגה, והקניונים עד

    ירון המחרים, 04/03/06 08:51

    שהשומרים יהיו עובדי ההחברה ,ויקבלו זכויות ומשכורת כמו שאר העובדים ויותר משכר המינימום.

    הגב לתגובה זו