• 99.

    *הסוד* ידוע לעולם *הנאור*

    פרעה, 05/03/06 17:09

    אכן,
    מדובר במלחמת דת!!
    מלחמת דת אשר העולם המוסלמי הכריז מזה שנים במגמה לכבוש את כל העולם!!!
    כן,
    כן,
    לא יותר ולא פחות!!
    ואפשר לומר שאת רוב אירופה הם כבר כבשו,

    ושוב,
    אם העולם *הנאור* לא ישכיל להגיב בחריפות על *הפלישה המוסלמית* הפאנטית,
    .....העתיד לעולם *הנאור* ולנו
    יהיה מאד מאד
    א-פ-ו-ר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ח''כ דפוק!!!!!!למה לא מורידים לא את ....

    משפטן, 04/03/06 19:47

    החסינות אחרי שנכנס למדינה עוינת כמו סוריה!!!!!!!!!איפה מערכת המשפט והצדק בארץ!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    בגלל זבלים כאלה יש אווירה של גזענות

    יוסי, 04/03/06 17:52

    הנבלות האלה פועלים כמדינה בתוך מדינה ואח''כ הם מתפלאים שיש גזענות? שיפסיקו להתנהג כגיס חמישי ואז התופעות האלה יפחתו באופן משמעותי.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כנסיית הבשורה היא נוצרית ואינה עניין למוסלמים

    דב בינדר, 04/03/06 11:16

    שימו לב מי הם כל המתלהמים על איזה זוג מטורפים שעשה מעשה טרוף,כל הצועקים הם מוסלמים,שהכנסייה כלל אינה שלהם,ולא רק זאת אלא שאותם מוסלמים מנסים מזה כמה שנים לבנות מסגד על אדמות אותה כנסייה ובכך להתגרות בנוצרים,ועכשיו אותם מוסלמים נהיו פתאום רודפי צדק,הם שונאים את הנוצרים וקוראים להם צלבנים וקמים נגדם בכל הזדמנות,אבל עכשיו שהנוצרים נפגעו ממטורף יהודי שקיבל בעבר מקלט מעראפת המוסלמי הם המוסלמים קמים פתאום כאילו לטובת הנוצרים,העיקר שאפשר יהיה לפגוע ביהודים,גם כל אלו שהטילו מצור על הכנסייה ולא איפשרו לשוטרים לחלץ את אותם מטורפים ולעצור אותם בצורה מסודרת,כל אלו היו בכלל מוסלמים שהעניין כלל אינו נוגע להם.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    והריסות בתי הכנסת בגוש קטיף, זה מותר?

    צדק, 04/03/06 11:14

    שמישהו יתעורר כבר נמאס מכך שהתקשורת מציגה את הדעות הקשות הללו שגורמות הסתה ותסיסה כנגד העם היהודי, העם לשנו. עם כל הכבוד לחבר הכנסת בשארה ואין כבוד זה בלתי אפשרי שהוא יתבטא כך ואין איש שיעמיד אותו על מקומו. אני רוצה לשמוע על מצב שבו אזרח לא ממוצא ששוכן באחת ממדינות ערב יתסיס ללחימה נגדה זה פשוט בלתי נתפס, בזיון.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    בשארה צודק -צריך קצת אקשן!!!

    אלי, 04/03/06 11:10

    בשארה אני איתך.באמת קצת משעמם נהיה פה בזמן האחרון אז-

    מלחמה מילחמה מלחמה מילחמה מילחמה מילחמה מילחמה מילחמה מילחמה מילחמה מילחמה מילחמה מילחמה מילחמה יאללה לאינטיפדה שלישית ויפה שעה אחת קודם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    תתעוררו- רק היפרדות!

    דסי, 04/03/06 11:09

    למנוע מלחמת אזרחים נוסח בוסניה, למנוע מלחמה עתידית איומה בתוך ישראל.

    רק היפרדות מהערבים!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ולכן ליברמן! ליברמן! ליברמן! (ל''ת)

      א, 04/03/06 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ''פרובוקציה מכוונת ומעשה נבלה''.....

    רפאל, 04/03/06 11:07

    בטוח שדיברת על חביבי ולא על עצמך?.....
    תאמינו לי אין לו בושה לקריקטורה הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    בלאט סוכה טרוריסט פרובוקטור מקומך בכלא יא סוכה (ל''ת)

    יגאר, 04/03/06 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    Bishara is the Provocator (ל''ת)

    AMR, 04/03/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ברוך מרזל יטפל בך משהו משהו (ל''ת)

    ראש פתוח, 04/03/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    למה לא זורקים את הזבל הזה שמחרחר שינאה בכל הזדמנות

    ברווז במטבח, 04/03/06 10:49

    מישהו צריך לעשות עליו פרויקט!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ליברמן! ליברמן! ליברמן! ליברמן!

    א, 04/03/06 10:43

    שתי מדינות לשני עמים אין דרך אחרת

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לנצל את הארועים לצורך תעמולת בחירות

      גמליאל, 04/03/06 10:53

      ליברמן ירים את ידו בעד טרנספר נוסף בלי להניד עפעף. אגב, היכן היה ליברמן כאשר טרינספרו את גוש קטיף? שתה וודקה במוסקבה? מה שבטוח זה שבגוש קטיף הוא לא היה, והגולגולת שלו לא נופצה. הוא ישב עם אולמרט בממשלה ויצביע בלי להניד עפעף על טרנספר נוסף, ממש כמו צ'חי הנגבי.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    נכון, פרובקציה

    מומו, 04/03/06 10:42

    פרובוקציה מוסלמית. כי אילו יהודי היה רוצה לרצוח, הוא לא היה משתמש בקפצונים אלא בנשק אמיתי. נדמה לי שמישהו ניצל את אותם עלובי החיים לצורך סכסוך בין נוצרים ליהודים. ולא קשה להאמין שהמישהו הזה הוא לא אחר מאשר ההיטלר מטהראן או הפודלים שלו מהחמאס. ואם נוסיף לזה את העובדה שערפאת היה פטרונם של הזוג חביבי, הרי שאין ספק - זו פרובוקציה מוסלמית. כל מה שנשאר זה לשאול מה היה חלקם של חברי הכנסת הערבים בפרובוקציה הזו. האם ההסתה שלהם היתה מתוך טיפשות, או שמא הם חלק מהקנוניה שתפקידו ללבות את הלהבות. יש לעצור אותם מיד לחקירה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. זה מסריח מדי.

      סארק סרק, 04/03/06 11:42

      לעצור את בשארה ולחקור אותו על מעורבותו בפרשה.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    בשארה, טיבי, ברכה וחבריהם

    י., 04/03/06 10:31

    שלא נדבר על העובדה שמבצעי הפרובוקציה הינם 2 מטורפים, האישה נוצרייה ובעבר התקבלו הסבר פנים יפןת אצל הראיס (שמעת טוב החבר עריקאת. . . )- לא שמעתי את אותם בשארה טיבי, ברכה וחבריהם מגיבים על איומיו והשמצותיו של נשיא אירן ישו''ז (יימח שמו וזיכרו). כמו- כן אותם ח''כ ערבים מטרתם היא לעורר פרובוקציה על מנת והם הם האחראים הישירים לפגיעה חוזרת ונישנית במרקם היחסים העדין בין יהודים לערבים במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      י-ם, 04/03/06 11:10

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    פרובוקציה? נכון, של מנהיגי הציבור הערבי

    סבא מכפר סבא, 04/03/06 10:30

    ד''ר בשארה - כל מעשה נגד ערבים יוגדר על ידך כפרובוקציה, גם אם הוא נעשה ע''י אדם פרטי. הממשלה בישיבתה האחרונה החליטה שהבג''צ יאכזב את חביבי, והורתה לו לזרוק נפצים בכנסיה. כיון ששמעתי אותך לא פעם, ואינך נשמע כמו אידיוט מצוי, אין לי אלא להסיק שאתה מנסה לעורר פרובוקציה, שתשלהב את הרחוב הערבי, תוביל להתערבות משטרתית, יהיו פצועים, ושוב תוכל לרכב על גל הדם והשנאה.
    תוצאת תגובתך הלא אחראית היא שגם מי שאינו זולל ערבים חושש מכך שאתה ודומיך תעביר את כל הציבור היהודי לתמיכה בטרנספר.
    אני לא זוכר שבארועי הנסיון לכבוש את הרחבה של כנסית הבשורה השמעת קול נגד הפרובוקציה של ראשי הציבור הערבי.
    מר בראכה - אתה פשוט נבל המסתמך על בורות רוב הציבור, ומנסה לקחת מעשה נפשע של אדם פרטי על רקע פרטי, ולהפכו בכח למקור הסתה. אתה ודומיך לא למדתם דבר מההסטוריה, בה הבאתם על 70% מהאוכלוסיה הערבית את מה שאתם מכנים נאכבה, ובכוונתכם או ברוב סכלותכם אם תביאו על ראשם של הפלסטינאים ואולי גם הערבים תושבי ישראל נאכבה נוספת. לפעמים, גם חבר כנסת, אפילו אם הוא ישראלי-ערבי, צריך לדעת לסתום את הפה.

    ואם בפרובוקציה עסקינן, אז אולי תדאגו שמלכי הפרובוקציה ברשות הפלסתינאית, לא יגרמו להפסקת חשמל בעזה. אלא ששם אתם גיבורים קטנים, שכן גדול הסיכוי שאם תשמיעו את קולכם ברמה באזני הנבחרים שם, אולי תמצאו בסוף היום סכין בלבכם או פצצה בביתכם.

    אין כמוכם להזיק לציבור הערבי. אין ספק שאתם שותפים לצד הימני הקיצוני של המפה הפוליטית בנסיון לגרום לאסון במרקם העדין שבין ערבים ליהודים בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודקצודק צודקצודק צודקצודק צודק (ל''ת)

      צודק צודק, 04/03/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    נמאס כבר מההסתות של הערבים

    מני מ., 04/03/06 10:26

    את השלכת החזיזים עשתה בכלל נוצריה, למען השם...עד שהם לא יראו דם הם לא יירגעו

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין להם בושה!

    בנימין, 04/03/06 10:26

    אז מה שהמבצעים היו שלושה מטורפים, שניים מהם בכלל נוצרים - הרי לא ניתן לזה להפריע לקצת תעמולה אנטישמית, נכון? זה שהמפגעים היו בכלל מהשמאל, אם בכלל ניתן לשייך להם נטייה פוליטית, זה לא יבלבל אותך, נכון, בשארה?
    אבל, כמובן, הוא דורש מהמשטרה ''לגלות איפוק לנוכח פעולות המחאה של תושבי העיר''. אלה אינן פעולות מחאה! אלה נסיונות לינץ', חד וחלק! באנשים חפים מפשע ( = לדוגמה, מחלצי מד''א שבאו למקום)!
    אין לאדם כזה מקום בכנסת ישראל. אני לא מבין איך לא פוסלים את הרשימה שלו. יותר מזה, אני לא מבין איך הציבור הערבי ממשיך לתת לו את קולו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד!!! מישהו צריך לעשדות צדק אחת ולתמיד

      צדק, 04/03/06 11:17

      צדק!!!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הערבים אותם ערבים והים אותו ים

    עוזי, 04/03/06 10:19

    הם לא ישתנו לעולם, לעולם.

    רק היפרדות מערביי המשולש וואדי ערה.

    רק היפרדות!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בשארה מה קורה בסוריה מרגל? (ל''ת)

    סמי, 04/03/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בשארה - מה שאתה עושה זה ''פרובוקציה מכוונת ומעשה נבלה''

    מנסה לקבל מנדטי, 04/03/06 10:02

    אף אחד לא הכריז מלחמה על הדת - כולה חבורת מטורפים - אבל אתה מה אכפת לך - מנסה לעורר את הערבים נגד היהודים בשביל להרוויח עוד 2 מנדטים.
    תתבייש לך - את אמור להיות נבחר ציבור.
    איפה היושר שלך? איפה האחריות שלך?
    הלוואי ותשאר מחוץ לכנסת הבאה

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    זכור לנו איך חיללתם את כנסיית המולד בבית לחם!

    אורן, 04/03/06 09:56

    חבורה של צבועים!
    אסון האומה הערבית הוא מנהיגיה!
    ואני מגנה בכל תוקף את האירוע מאמש.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מי שבוחר קדימה בוחר מלחמה רק שס חזקה !!! (ל''ת)

    חולי, 04/03/06 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    על אולמרט לדרוש שיתנצל!!!

    עצבני, 04/03/06 09:51

    עכשיו כשהתבהר הסיפור חבר הכנסת בראכה מוכרח להתנצל בפני עם ישראל על הפרובוקציה שהוא ניסה לעורר כי זה הדבר היחיד שהוא יודע לעשות ומה לעשות לא הצליח לו הפעם
    לא שמענו אותו קופץ לכותרות אחרי פיגוע באוטובוס נכון?? יש לשנות את צורת הקביעה לגבי מי יכול לשרת כחבר כנסת ומי לא, מחרחרי מלחמה כמרזל ובראכה הם לא הנציגים של אף אחד הם פשוט פרובוקטורים מסכנים שחטפו הרבה מכות כשהם היו ילדים...

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מופרע

    אלי, 04/03/06 09:49

    גם מעשה של חולה רוח מצליחם הח''כים הערבים לנצל להסטה ושינאה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כל מצביעי קדימה מהליכוד תתביישו לכם

    קיקו, 04/03/06 09:41

    אלה הם החברים שלכם בקואליציה!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    יש! עוד מנדטים לליברמן ולביבי!

    קיקו, 04/03/06 09:39

    תמשיכו כך מנהיגים ערבים והתקשורת.אתם מוסיפים לנו עוד מנדטים.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    החזיזים בסכנין על קורנפיין היו ''בקלאוה''

    קיקו שונא שמאל, 04/03/06 09:36

    זה התקשורת והשמאל היהודי!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    '' יהודים תקפו עם חזיזים'' כך התקשורת! (ל''ת)

    קיקו שונא תקשור, 04/03/06 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    Bashra zamzam

    Goodman, 04/03/06 09:18

    read and try to understand with your small bilishtini brain ,how we all hate you and are disgusted from your presence on planet earth

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מזלם של בשארה וטיבי

    מנחם, 04/03/06 09:13

    שהם חיים במדינה יהודית. אילו היו חיים במדינה ערבית נחשלת (והראו לי מדינה ערבית אחת שאינה נחשלת) הם לא היו מגיעים יותר רחוק מלהיות רועי צאן או פועלים שחורים. כי במדינות הערביות מה שקובע זו ההשתייכות החמולתית ולא הכישורים. אז במקום להודות לנו יום-יום, שעה-שעה, הם כורתים את הענף עליו הם יושבים. עד כמה צפוי...

    הגב לתגובה זו

    • Provocation by Arab MK's

      John Wilkinson, 04/03/06 09:45

      This Habibi clan, known to be not mentally stable has been very close with Arafat and Rajub of the Palestine Authority. I have no doubt that individuals like Muahammad Baraekh, Ahmad Tibi, and Bishara may have purposely asked this odd family to provocate so that they can have something to talk about. They don't have an agenda. The Israeli Arabs realize that these politicians are living off of the fat of the land and are doing nothing for Israeli Arabs. All they care is when their next trip to Lebanon or Syria will be. They don't care about their own people. They are the ones who sent the Habibi Family to cause this trouble. They are the ones whose forefathers used to blame the Jews for Blood Libels. Tibi, Taiba is Palestine. Let us move that fence as soon as possible to the western part of your home so that you can see the sign '' Border in Front of you''

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    יודנראטלאנד

    מנשה, 04/03/06 09:09

    לחברי הכנסת היהודים ניפצו את הגולגולת כשנכחו בעת פינוי עמונה, למה לא עושים זאת לח''כים הערבים שמדיחים ומסיתים בכל הזדמנות? האם אין חוק אחד לכולם, או שמא אנו מדינת יודנראט שבה לממשלה יש סמכות לטפל רק ביהודים. יודנראטלאנד.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה???

      המתנתק, 04/03/06 10:06

      אולי הם בניגוד אליהם למדו לרסן את עצמם למרות כל הדברים שאתם מרסיסים על קירותיהם בנוסף לדבר הזה? מתי תלמדו קצת מערביי-ישראל?

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    שמעתם מה אמר עריקאת?

    דויד, 04/03/06 09:06

    האשים את צה''ל ''כמי שעומד מאחורי המעשה'' (השורה האחרונה של הכתבה). בקיצור - פעם מחבל - תמיד מחבל. רק חבל שיש בינינו מי שנסתתרה בינתו ומאמין כי אם המחבל עריקאת מדבר אנגלית רהוטה, הוא גם בן אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בושה לרחוב הערבי האלים

    כוכב, 04/03/06 09:04

    בושה לרחוב הערבי שהתגודד וגרם למתיחות מיותרת ולא נתנו למשטרה לעשות את עבודתה.
    המנהיגים הערבים והרחוב הערבי ידעו מיד מי הם הזוג המוזר שמעורערים בנפשם ולמרות זאת הם המשיכו בפרעות דבר שאסור שיהיה מקובל במדינת ישראל הם מצפצפים על החוק ולוקחים את החוק לידיהם הם כבר עברו מזמן את הקווים האדומים.
    גם התקשורת השתתפה בחגיגרה במקום להרגיע עד שעלה לתקשורת ח''כ איתן וביקש למסור שהזוג מעורער בנפשו.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אכן,עזמי בשארה-פרובוקטור ומעשה נבלות.מה,היהודים עוד לא יודעים ? (ל''ת)

    מחמוד, 04/03/06 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עזמי בשארה

    זיפה, 04/03/06 08:55

    עזמי בשארה הוא פרובוקטור ונבל שלא בוחל בשום דרך ללבות שנאה בן יהודים לערבים והפעם הוא מנצל אירוע מצער של חבורת תמהונים וחולי נפש למטרתיו הנלוזות.
    יתכבד נא כבודו ויעבור לחיות ברשות הפלסטינאית עם אהובי נפשו הרוצים להרוג את כל היהודים כך לא יצטרך להאלץ לקבל משכורת מהמדינה הציונית השנואה עליו ואנו נשתחרר מנוכחותו הצבועה.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון- לא רק יהודים

      עודד, 04/03/06 10:43

      תיקון קטן:
      ''אהובי נפשו ברשות הפלסטינית'' לא רוצים להרוג רק יהודים, אלא גם נוצרים, כמו בישארה עצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הח''כים הערבים בלתי ניסבלים- זבל זה קטן עליהם.

    גליה, 04/03/06 08:50

    רק שמעתי אתמול שהחכ''ים הערביים מגיעים למקום האירוע אמרתי ספונטנית- אוי לא !!!רק לא הם.
    הם אבי אבות ההסתה,שינאת היהודים,הפאשיזם,הברברת,השקר,שולפי סיסמאות מיומנים ובעיקר מסיתים נגד מדינת ישראל כל יום כל רגע.

    הגב לתגובה זו

    • היו צריכים לנפץ להם את הגולגולת

      אבי, 04/03/06 09:24

      וכי זה לא מה שעשו לחברי הכנסת מהימין שנכחו בפינוי עמונה?

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ח''כ הערבים = פושעים ומסיתים

    יוני, 04/03/06 08:50

    נמאס כבר מאותם ח''כ ערבים שרק מסיתים ומלבים שנאה - בשרה טיבי ושאר החברה - לכו קיבינימט

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תמהוני זרק נפץ. ישראל בבעיות דיפלומטיות?

    יוסי, 04/03/06 08:35

    ממתי פעולה של אדם יחיד, תמהוני, מייצגת עם ומדינה שלמה, חוץ מבארץ?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    למה לא פורסמה תגובתו שבשארה או דראק? (ל''ת)

    רבקה, 04/03/06 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    פרס וה- ''דו קיום'' ,,,עם מי שלא יהססו לשתות דמינו (ל''ת)

    השמאל והערבים, 04/03/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ערבים חיללו בתי כנסת בגוש קטיף - והעולם שתק..... (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 04/03/06 08:12

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון.

      המתנתק, 04/03/06 10:07

      אלו היו הפלישתנאים ולהזכירך הפלישתנאים אינם ערבים כשם הערבים עצמם שונאים אותם. זה שיש להם עזרה מאיראן ודואגים להם מפני שאנחנו עדיין באותם שטחים שלא אמורים להיות שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר שטויות במיץ עגבניות!!!!!!!! (ל''ת)

        $$$$$$$$$$$$, 04/03/06 19:49

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    שמאל דפוק, בסוף מתברר שהם היו תחת חסותו של ערפאת.

    נו, 04/03/06 08:06

    התקשורת והשמאל פמפמו כרגיל שטויות.
    במקום רווח פוליטי יצאתם דבילים.
    תארו לעצמכם מה יקרה אם יפגעו במסגד ולא בכנסיה??
    הסרטן שנמצא בתוכנו (חולי הרוח, והערבים הפנאטים) יגרמו לחורבן המדינה.
    מתברר שצריך להתנתק מהערבים שבתוכנו, ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הם היו שמאלנים שסגדו לערפאת

      דודי, 04/03/06 09:14

      וערפאת היה פטרונם של טיבי ובשארה

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    בשארה כמה מנדטים זה יביא לך -משהו השתבש האישה נוצריה (ל''ת)

    אכזבה, 04/03/06 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אספסוף ערבי החריב בתי כנסת בגוש קטיף - ויהודים לא התפרעו !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 04/03/06 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    למה לא מזכירים שמדובר בנוצריה ויהודי

    ערפי, 04/03/06 07:11

    להפסיק לתת למחבלים הרבים חברי הכנסת פתחון פה. משפחה מעורבת של מופרעים עושה בלאגן וממשיכים לצטט את הערבים כאילו היה כאן מחבל יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בשארה הוא מלבה השנאה

    דודו, 04/03/06 07:05

    לאחר שהתבררו הנסיבות , מי שמנסה לעשות את הפרובוקציה הוא בשארה , מה הקשר לימין אן לדעות פוליטיות בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה הבעיה? כולנו מגנים ומביעים שאט נפש (ל''ת)

    למה לנפח?, 04/03/06 07:04

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אכזבה לעזמי בישארה המסכן

    עודד, 04/03/06 05:56

    איזו אכזבה לעזמי בישארה ושות'. הלכה לו ההזדמנות להופיע בכל רשתות הטלויזיה ולגנות את המדינה. הוא היה בטוח באיוולתו שהמדינה עשתה זאת (אולי עדיין בטוח?!). איך הלכו לו הבחירות, בסך הכל הוא נשאר עם זוג תמהוני אומלל שחיפש תשומת לב. מי יודע אם לא ברשות הפלסטינית עודדו אותם למעשה זה?!ורשתות הטלויזיה העלובות שלנו (ערוצים 1, 2 ו-10), בהתנהגות רדופת רייטינג חסרת אחריות, במקום להגיש חדשות של יום שישי, התמקדו ערב שלם בקשקשת חסרת תכלית בנסיון להלהיט את הרוחות וליצור מהומה על מאומה. לסיכום: תקרית סביב אדם מסכן, ח''כים מאוכזבים ורשתות טלויזיה ישראליות עלובות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לערבים הפורעים סיבה למסיבה (ל''ת)

    צוף, 04/03/06 05:28

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי שמאמין בשלום איתם עם המנטליות שלהם

    Avi Ecuador, 04/03/06 04:40

    הוא טיפש שוטה.
    מחר יהיה ''שלום'' וידרוך במקרה יהודי בטעות לערבי על הרגל; יקראו לז'יהד.
    איתם רק טרנספר, אין שום אפשרות שיהיו בישרפלסטין מדינה על כל תושביה.

    הגב לתגובה זו

    • כעם למוד טרנספר תתבייש מנווול ציני

      צימרמן, 04/03/06 06:43

      למדת משהו ממה שהנאצים עשו ליהודים?

      הגב לתגובה זו

      • כן, ועכשיו תסביר לאידיוטים

        Avi Ecuador, 04/03/06 18:43

        מדוע היה צריך לגרש יהודים ''מפלסטין'' ולא יכולים לחיות שם או אולי שיהיו יהודים בפרלמנט המוסלמי.
        אם מסוכן למה לא מסוכן למוסלמים בקו הירוק ולמה אין צבא פלסטיני שעושה ניקוי אתני לערבים בקו הירוק כמו שיש ''יהודים'' שעושים ניקוי אתני בפלסטין?
        למה לא שולחים את צה''ל לעשות ניקוי אתני ליהודי אמריקה, הרי הוא מומחה כבר בניקוי אתני ליהודים.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה קשור הימין?! אישתו בכלל נוצריה!! (ל''ת)

    ערבים טיפשים, 04/03/06 03:24

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    להעיף את בשארה לסוריה מלבה שינאה

    עמיר, 04/03/06 03:10

    להעית את בשארה מהרץ , כך ח''כי הערבים מלבי שינאה וחוטים לתפקידם אבל בשראה עולה עליהם בשינאה שלו לישראל ליהודים ולמדינת ישראל ולהזכירכם הוא נוצרי

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתלהם קודם תסיים אולפן. (ל''ת)

      גמד שלמה, 04/03/06 07:31

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני מקווה שאף מפלגה יהודית לא תשב עם החלאות הגזעניות ''הח''כים הערבים (ל''ת)

    ברכה חלאה, 04/03/06 02:33

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כמה חבל שמדובר רק ביהודי אחד, והם בכלל שמאלנים-תמהונים... (ל''ת)

    ערבים רוקדים, 04/03/06 02:31

    הגב לתגובה זו

    • הם מתנחלים שפלים (ל''ת)

      יהודי חרד, 04/03/06 06:44

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    השפם של פרץ ניראה יותר מיקצועי....יחי..! (ל''ת)

    צבי לוטם,בת-ים, 04/03/06 02:30

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בשארה,

    ויוי, 04/03/06 02:29

    למה אתה נראה תמיד מרוגז? תבוא אליי, תירגע קצת, אני מבטיחה לך שאחרי ביקור אצלי החיים יראו לך יותר ורודים.

    הגב לתגובה זו

    • עם ערבי.... נפלת על הראש???? (ל''ת)

      ערס מצוי, 04/03/06 09:16

      הגב לתגובה זו

      • תתפלא

        ויוי, 04/03/06 15:19

        אבל במיטה אין שום הבדל,
        כולם מגיבים יפה לאהבה.
        תמיד הייתי נגד ערסים.

        הגב לתגובה זו

        • ויוי לרשות הממשלה!

          ערס נדיר, 04/03/06 19:38

          או שרת הבריאות-מינימום

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    לכל הנסערים מחילול המקום

    מקובלון, 04/03/06 02:26

    ליבי אתכם,
    רק חבל שאתם פחות נסערים כשברשויות לא משלמים לעובדים ,
    כשבערים מסתובבים אנשים חמושים בסכינים,
    וכשזקנים אינם יכולים לרכוש תרופות.
    כשינתן קצת יותר כבוד לאדם ופחות כבוד לאבנים, יהיו לנו חיים יותר שפויים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איפה ההומור חג פורים מתקרב.

    גמד שלמה, 04/03/06 02:14

    קצת פרופורציות האיש לא ירה קאסם לכנסיה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון,

      פי הטבעת, 04/03/06 19:42

      וגם שהפלצתי[ואני מצטער על כך] בכנסיה איש לא הניד עפעף,

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    איפה הייתם כשפיצצו אוטובוסים, פיצריות, טרמפיאדות? (ל''ת)

    נחום שחף, 04/03/06 02:12

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לאלי מחיפה

    ערבי ישראלי, 04/03/06 02:00

    אדם שמקלל במקום להגיב בדרך תרבותית זה מצביע על חולשתו ואתה נשמע כזה או שאתה כמו תינוק אוצר המילים שלך מצומצם לכן אתה בוכה ומקלל ?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ימות המשיח, המוסלמי דואג לנצרות

    אנטוני הופקינס, 04/03/06 01:59

    איזה פארסה,מוסלמים מאמינים במשיח ישו,כנראה בעקבות פיצוצי המיסגדים בעירק,המוסלמים בישראל ,חוברים למשיח ישו.
    אכן הגיעו ימות המשיח.

    קדימה לאסון לאומי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קיצוניים נמאסתם

    ערבי ישראלי, 04/03/06 01:52

    כשאני קורא את התגובות והדעות של הקיצוניים למיניהם ,נשאר משפט אחד בפי :קיצוניים נמאסתם . אני קורא לכל השפויים ובעלי השכל הישר אל לנו לתת לחולים האלה לנהל את המדינה .צריך להחזירם למאורות שלהם .כולי תקווה שהשלום יגיע למען ילדנו

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך בתקווה, ואסור לוותר עליה

      יהודיה, 04/03/06 06:40

      זה ייקח עוד קצת זמן, בסוף תימצא הדרך השפויה.
      על כוס קפה בין אנשים פשוטים, ולא קיצוניים שהרגש שלהם קהה מרוב פחד וציניות ורדיפה אחרי כוח ושררה.
      כי אין דרך אחרת, כי לא נסכים יותר למלחמות ושנאה.
      השפויים הם הרוב, אמנם דומם ושקט, אבל רוב מוחץ !

      הגב לתגובה זו

    • לא סתם קיצוניים, אלא שמאלניים

      חשוון, 04/03/06 09:53

      בלת נשכח ולו לרגע קט שמי שהשליך את החזיזים היו שמאלנים. יהודי ושתי נוצריות, 100% שמאלנים, שעלו לרגל לרוצח ערפאת למוקטעה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הנה ההוכחה שערבי=שקרן

    יעקב, 04/03/06 01:47

    בשראה המתועב והצבוע - הוא מנסה לסחוט רווח פוליטי משני חולי נפש עלובי החיים .

    בשארה הוא פשוט זבל אנושי מלא שנאה.

    ליברמן הערב קיבלת את הקול שלי.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא צריך הוכחות

      זזז, 04/03/06 09:54

      מי שהאזין לחדשות בעשורים החארונים ידע זאת.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אתה נבלה כשהפלסתינאים ניכנסו לכנסיה זה בסדר עד מתי תשמיץ אותנו ?? (ל''ת)

    משה, 04/03/06 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איפה הפיגוע פה? ומה קשור הימין? (ל''ת)

    אבירן, 04/03/06 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מעניין מה יש לערבים המוסלמים להגיד

    מיקי, 04/03/06 01:18

    על המחבלים שהתפרצו לכנסית המולד בבית לחם וטינפו אותה, ועל השיעים והסונים בעירק שמפוצצים מסגדים אחד של השני, ועל המוסלמים שרצחו הינדים שחזרו מפולחן דתי ברכבת בהודו.
    כלום. ערביי כל העולם התאחדו. וערבי נוצרי הוא ממש לא אירופאי, הוא קודם כל ובעיקר ערבי. עם כל הכרוך במנטליות הנחשלת הזאת.
    לא ברור לי למה האספסוף היה צריך לשרוף ניידת משטרה ולחבל באמבולנס. אבל ברור לי למה ניסו בכוח להיכנס לכנסיה - כדי לעשות את מעשה הלינץ' החביב עליהם, לטבול בדם ולטמא כנסיה. זה המושגים שלהם על מקומות קדושים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    המוסלמים הם שפלים!לזה הם קוראים פיגוע?

    אלי, 04/03/06 01:11

    זריקת נפצים היא פיגוע בעיניכם?
    אתם שפלים בני שפלים. למעשה כל הערבים שפלים גם נוצרים וגם מוסלמים. כשאתם מבצעים פיגועים זה מותר וזה לגיטימי. אצליכם זורקים כדורגל באמצע התפילה וזה פיגוע. צבועים ורמאים. כל הערבים הם כאלה. אם הייתי יכול הייתי דואג שתעופו מהמדינה של היהודים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שתשאר כל החיים שלך מודאג אם נשארים בו אם תרצה ואם לא תרצה

      אחמד, 04/03/06 01:48

      אם לא מתאים לך תחזור אתה מאיפה שבאת יא מטומטם....

      הגב לתגובה זו

      • אני מקווה שתדאג אתה כל חייך

        ש, 04/03/06 06:36

        הרי בסוף היהודים ילמדו ממכם, וישחטו אתכם על כל פיפס שתעשו - במקום להבליג על כל פשעי הערבים שוב ושוב

        הגב לתגובה זו

      • justify

        mary, 04/03/06 07:41

        you only respond when jews attack arabs. but, you will justify killing children by your brothers ''the poor misrable Palestinians.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה לא מלחמת דתות אבל אנחנו יודעים שזה האינטרס שלך (ל''ת)

    כאלב א-סאנע, 04/03/06 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לכל המגיבים הקיצונים והמטורפים למינהם

    יהודי, 04/03/06 00:51

    זאת לא היתה התקפה טרור וגם בחזיזים לא ניתן להרוג אנשים סהכ'' מדובר באיש יהודי ואשה נוצרייה שני מטומטמים שחיפשו תשומת לב לבעיה האישית שלהם ברגע של יאוש
    מי שנוקט בטרור זה אתם המוסלמים שלא מבחינים בין תינוק או קשיש
    כל הזדמנות אתם רוצחים ואתם באים להטיף לנו מוסר? תתבישו לכם ואתם הערבים המוסלמים אל תנסו לטפוס טרמפ על המקרה ואל תסכסכו בין היהודים לנוצרים אנחנו נמשיך ביחסים הטובים עם הנוצרים

    הגב לתגובה זו

    • והאם ההמשלה שלך מבחינה

      מוסלמי, 04/03/06 01:45

      בין חפים מפשע תינוקות וקשישים לא מזמן הרמטכל חלוץ היה אחראי לרצח של 13 ילדים !!!
      היום כן יש לא מעט מוסלמים מטומטמים וטרורסטים , אך זה לא אומר שהאיסלאם הוא היא דת טרור ..
      לידעתך: לפי האיסלאם במידה ויש מלחמה אסור להזיק לעץ , ולא לתינוק ולא לזקן .....

      הגב לתגובה זו

      • אסור להזיק לעץ , ולא לתינוק ולא לזקן

        היסטוריון, 04/03/06 04:15

        הרגת אותי מצחוק...ואם לא אתה,אז אחד מאחיך הרוצחים,שמאיידים,שורפים,מענים,עורפים,שוחטים...גם תינוקות,גם עצים,גם זקנים,גם ילדות,גם ילדים.............
        אתם המסולמים חיללתם את כנסיית המולד בבית לחם...אתם המוסלמים פוצצתם מסגדים...ואתם מטיפים לנו מוסר????????????????????

        הגב לתגובה זו

        • אכן פסוק יפה מהקוראן

          ישראלית, 04/03/06 08:49

          אני משוכנעת שיש בקוראן גם מסרים של שלום ושל סובלנות, ובהתאם להם חיו יהודים רבים במשך מאות שנים תחת שלטון מוסלמי - והיה להם טוב יותר מן היהודים שסבלו רדיפות של נוצרים! אני מבקשת לחזק את ידי המוסלמים המתונים באשר הם.

          הגב לתגובה זו

          • היו רדיפות ע''י ערבים גם בספרד

            רותי, 04/03/06 11:10

            במאה ה11 אכן היתה פריחה של יהדות ספרד. אח,כ התגבר האסלאם הקיצוני.יהודים נירצחו, ברחו מעיר לעיר,כך הרמב''ם הגיע לבסוף למיצריים. האמנם הקהילה המשיכה להתקיים,אך שלא כבראשונה.היהודים היו ''דימי'',כלומר דרגה שנייה.

            הגב לתגובה זו

      • העתקתם

        י.תוש, 04/03/06 04:22

        אולי זה נמצא באיסלם, אבל גם את זה העתקתם מאתנו היהודים....

        הגב לתגובה זו

      • אחראי להריגת ה13

        רותי, 04/03/06 11:07

        שחאדה אחראי לפגיעה ב 13, אם הסיפור נכון בכלל. הוא ידע שהוא מטרה,ובכוונה ישן ליד הילדים.(אם היו),כי ידע שאנו משתדלים להימנע מלפגוע מלבד באלה שמוגדרים כמטרה.לדעתי הימנעותינו מיותרת.
        הערבים מוכרים את ילדיהם לאל המוות ללא קושי,ואין להם שום חמלה לגבי ילדינו. ההיפך.בוחרים בכוונה תחילה במטרות אזרחיות ברורות ורוצחים פנים מול פנים.נ.ב. ראו המיסגדים בעיראק.לא נמאס לערבים לרמות עצמם?מאיתנו הם מבקשים שיוויון זכויות,ולנו הם מוכנים לתת שיוויון ב''זכות''להרצח,להיפצע קשה או כל התעללות אחרת.

        הגב לתגובה זו

    • אתה שוכח שהכבוש הוא הטרור האמיתי (ל''ת)

      שלןמניק, 04/03/06 06:46

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    arabs to jorden. (ל''ת)

    hammer, 04/03/06 00:43

    הגב לתגובה זו

    • stupids to hell (ל''ת)

      dan, 04/03/06 06:48

      הגב לתגובה זו

    • Dude, get a spell checker

      Efrat Regev, 04/03/06 09:36

      your spelling mistakes just publicize the stupidity of the right-wingers

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פשוט חיות את הערבים לא ניתן לאלף (ל''ת)

    חזקי, 04/03/06 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי שמדבר

    מוזאר, 04/03/06 00:31

    קודם ראינו בטלוויזיה איך המון צמא דם רוצה לעשות שפטים בשלושה לקויים בשכלם, ואיזה מהומה מקים ההמון הזה נגד מי שבסך הכול בא להציל אנשים מלינץ' ודאי, ולטפל בהם על פי החוק. התאכזבתי פעם נוספת מהמנטליות העדרית העיוורת של המון ערבי מתלהם וצמא נקמה כאן ועכשיו.
    עכשיו באים הפוליטיקאים שלהם ובנבזות המרושעת הרגילה שלהם מדברים על מלחמת דת שכביכול ניחתה עליהם בעוד שהם עצמם עושים הכול שתפרוץ באמצעות השקרים השפלים שלהם. פשוט להקיא מהם

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    Barake

    Dror, 04/03/06 00:30

    It is impossible to ignore this Man's calls to create a huge dispute within the Israeli society. We should not look away when a memeber of of the Israeli Parlment always is against the state that he is supposed to serve. We need to get people like him away from power or it will cost us later.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    דרוש מפעל לכובעים

    יהודה, 04/03/06 00:28

    כדי לספק את כל הכובעים שצריכים ראשי המפלגות הערביות לאכול, לאחר שכולם התחרו ביניהם עם ביטויים כמו ''המתנחלים והימין הקיצוני'' ''מניע דתי לאומני'' וכו' ומסתבר שמדובר במעשה של זוג מעורער נפשית.
    נכון, עכשיו תקופת בחירות, אבל למרות זאת צריך לנהוג באחריות ולא ללבות את הרוחות של הציבור שלכם כדי לזכות בעוד כמה נקודות בדעת הקהל הערבית.

    אולי בכל זאת יש משהו במה שאומר ליברמן. חומר למחשבה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חשוב לראות אתר על הערבים

    אלון, 04/03/06 00:06

    http://www.shoebat.com/

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אתה צודק- רק תזכור שאלו שלושה אדיוטים ולא כל היהודים

    גיורא, 04/03/06 00:04

    לי אין ולא היה שום קשר לעולם עם שום פעולת טרור- לא נגד מוסלמים, לא נגד נוצרים ולא נגד יהודים או כל אומה אחרת.
    השלישייה המטופשת הזאת עשתה את מה שעשתה ממניעים אישיים ולא מתוך שליחות יהודית- אף רב לא שלח אותם ואם כן- אז הוא בעצמו מטורף משום שהדבר סותר את היהדות.
    זכור כי שלושה טיפשים אמיתיים ביצעו את המעשה ולא כל היהודים- שמרביתינו בכלל מתנגדים לו.

    הגב לתגובה זו

    • יהודי אחד, שתי נוצריות

      האמת, 04/03/06 09:26

      ושלושה שמאלנים שיצקו מים על ידיו של פושע המלחמה ערפאת.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לחכי''ם הערבים די נמאסתם

    ערבי ישראלי, 04/03/06 00:00

    נו באמת אתם כמו אוכלי ג 'יפות תמיד מחכים בצד לאיזה פגר ומיד מתנפלים ותוקעים צפורניים עם צווחות של נצחון .אל לכם לחמם את האווירה בשביל כמה קולות .

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך ! קול של שפיות (ל''ת)

      תמיר, 04/03/06 00:37

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    השואה הבאה בדרך !!! ואתם ישנים ! תתעוררוווו !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בלתי משוחד, 03/03/06 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    While

    Eitan, 03/03/06 23:48

    While this is a crime, I do not remember the Arabs complaining when Jews are being murdered and cemeteries desecrated.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ישראל לא תשתנה? אין לה עתיד

    ערבי, 03/03/06 23:35

    הגישה הציונית לעם הפלסטיני חייבת לעבור תהליך של התפכחות,התפיסה הציונית שהפלסטינים עם פראי אדם וצמאי דם שמהלכים אימה על החברה ''הנאורה'' ''והאידאלית'' שקמה לה בארץ המובטחת עלולה להמיט אסון על העם היהודי.אין שום צל של ספק שהעם היהודי עבר סבל נוראי ורדיפה מתמשכת בגולה אולם עובדה זו לא נותנת לגיטימציה להתעמרות בעם אחר אשר חטאו היחיד היה לטעם הציונים שבניו היו במקום ''הלא נכון'' ובזמן ''הלא נכון'',דברי הבל אלו מעידים יותר מכל על עזות מצח והתנערות מהמציאות הרצחנית של הכיבוש,ברצוני להחכים אותכם רבותיי בשתי עובדות היסטוריות יסודויות בהוויה היהודית,ראשית יש לכם חג שקשור כמדומני ליציאת מצרים,אוכלים שם מצות לא? ובכן אבותיי לא היה להם הכבוד לפגוש את משה רבנו שהסתבך עם אלוהים ונבצר ממנו נבצרות ''לא זמנית'' לדרוך בארץ המיוחלת עובדה זו מגוללת את הסיפור האמיתי של ''מי היה קודם'' ומי בא לבקר.ואם בדת עסקינו אז גם אצלי פלא ופלא פלסטין היא מקום קדוש,להלן כל טיעון דתי זה או אחר יתנגש חזיתית באחר ותאמינו לי הוא לא יהיה חגור כלומר אם נתבסס בשאלה למי יש את הזכות על פיסת הקודש על טיעונים דתיים אז מצבנו יהיה קשה ולא יציב.
    שנית אני חייב להסתייג ממקצת ממה שאמרתי בהתחלה,האם זה היה כל כך רע בגולה?הפריחה של העם היהודי המיוחד היתה אך ורק בגולה!!!ולעניות דעתי היה זה הגורם המשעמותי ביותר להפיכתכם כל כך מיוחדים ואם לא זה אז היתם נראים כמו בני ברק ותאמינו לי זה לא משהו.
    לבסוף חייב אני לחתום את דבריי בבשורה לא כל כך משמחת,ישראל אשר מבססת את קיומה באיזור על כוחה הצבאי עלולה למצוא את עצמה מול מנהיגים פנאטים עם אמביציות גרעיניות ולא רחוק הרגע שחלום הבלהות הזה יהפוך למציאות ומאזן הכוחות הנשגב יהיה נוסטלגיה רחוקה.
    חברה טוב לא יצא מזה אז תפנימו
    היו צודקים כי צדק לעולם נשאר וכוח דינו למות

    הגב לתגובה זו

    • אז מה הפתרון לכל בני האדם???????????. (ל''ת)

      יהודיה, 03/03/06 23:53

      הגב לתגובה זו

      • ערבים בכלל לא היו באזור

        ציוני, 04/03/06 09:18

        לפני המאה ה-7. אולי בתור סוחרים, לא יותר. כל העמים שחיו בא''י (כולל העבריים) לא היה להם שום קשר לערבים, למעט קשרי מסחר. אז את הסיפור השיקרי שלך שאיסלם הפיץ אותו על הנוכחות שלכם כאן הוא סיפור, ותו לא. ממילא אף אחד בעולם, חוץ מהמוסלמים כמובן, לא מאמין לשטויות האלה. אז תרגיע.

        הגב לתגובה זו

    • אפשר תשובה?

      ישראל מעבר לגדר, 04/03/06 00:08

      אדון חכם ומתחכם שכמוך...
      תענה רק על שאלה קטנטונת בבקשה.
      איך יכול להיות שמרבית הטרוריסטים בעולם כיום הם מוסלמים?
      ואחר כך תבין למה אנחנו חושבים שאתם צמאי דם וחיות פרא

      הגב לתגובה זו

      • האם הטבח ההמוני בעיראק

        מוסלמי, 04/03/06 00:56

        שמבצעת ממשלת בוש זה לא טרור ?
        האם השמדת עם שלם בבוסנייה זה לא טרור ?
        האם הטבח בציצניה זה לא טרור ?

        הגב לתגובה זו

        • ערבי, קל לראות שאתה אדם חם וטוב לב

          ג', 04/03/06 06:25

          רק רציתי להגיד שהכי חשוב לשמור טוב על השקט בתוך הלב, רק השקט העמוק בתוך הלב יכול להכניע את הפחד והניתוק הרגשי שהכיבוש גרם לבני עמי וההשפלה והכאב לבני עמך.

          שקט בלב זה שלום בלב, ושלום בלב של הרבה אנשים זה שלום בין ארצות גזעים ודתות.
          אני כואבת את התוצאות ההרסניות של עשרות השנים האחרונות, את הטבח הארור ההוא ועוד הרבה. וכמוני הרבה כואבים בצד הזה של הגדר, כואבים באמת. הפתרון יימצא בסוף, אבל רק מתוך השקט שבלב.
          ההסטוריה לא תלמד אותנו כלום.
          רק תחזור על עצמה, אם נרשה.
          אפשר לשנות אותה.
          קשה, אבל אפשר.

          אל תשכח, החומה שקופה - זאת מהבטון היא רק ביטוי שלה. ואת השקופה אפשר להמיס.
          מספיקות כמה כוסות קפה עם כנאפה טובה בצד.
          ולסגור את הרדיו והטלויזיה לפעמים, שיהיה קצת שקט בראש ובלב.

          הגב לתגובה זו

          • מה קרה? הפסיכיאטר בחופשה? (ל''ת)

            קורא בקקאו, 04/03/06 10:17

            הגב לתגובה זו

    • לא בחזיזים יסולקו המוסלמים מא''י

      בר כוכבה, 04/03/06 00:08

      הרי ברור לי ולך ערבי (כך הזדהתה)
      ונקווה שאין לן בעיה שקוראים לך ערבי ,שבטח בחזיזים לא מזיזים ענינים ואף אחד לא מסלק אף אחד עם חזיזים ,אז יש לכם הזדמנות לרקוד הפעם לא בגלל הטילים של סאדם .
      אז כמה עובדות
      המוסלמים פרצו לכנסית המולד בבית לחם טינפו לכלכו ולקחו כבני ערובה את הכמרים ,על זה בטח לא כתבתה במעריב וכי למה?אז אני יגיד לך למה כי אין לכם ביקורת עצמית רק על אחרים .לא שמה שקרה היום בסדר בהחלט לא אבל תשווה במקרים והם דומים להפליא איך נראתה כנסית המולד
      ולדבר השני היותר חמור המוסלמים רצו להקים מסגד בחניה של כנסית הבשורה שכחת ואיזה תקרית זהגרם כאן היהודים היו באמצע וכולנו יודעים איך זה הסתיים
      אז אגיד לך את האמת הברורה אתם צבועים ושקרנים ועוד אתה כביכול כתבתה יחסית בצורה תרבותית
      עזוב את הויכוח שלמי מה אנחנו לא רוצים לחיות אתכם שיהיה ברור גם בעל ואישה מתגרשים ומי שלא נותן גט משליכים לכלא לפי החוק אז לא תהיה ליהודים ברירה להעביר אתכם למולדת שלכם וזה ירדן וזה ולא אחר אין פתרון זה יהיה הפתרון הכי הומני לשני הצדדים זה יהיה לך מצויין בירדן זה ארץ ערבית מתאימה לך פה אתה מקופח וכו

      הגב לתגובה זו

      • חזיזים

        ש, 04/03/06 19:48

        איפה הימים של ברוך גולדשטיין?

        הגב לתגובה זו

    • 1. כשמשה רבנו הביא אותנו לכאן -

      מיקי, 04/03/06 01:03

      אבותיך היו בחצי האי ערב, עובדי אלילים. אחרי אלפי שנים בא מוחמד, עשה ואריאציה פרטית על התורה שלנו, ובכוח החרב אכף אותה על עמים אחרים. זה בשביל הדיוק ההיסטורי.
      2. קשה לך מאד להודות שהיהודים הם שבנו כאן מדינה מפוארת, על ארץ ישראל, שהיתה מזבלה, בלי תשתיות תחבורה, מים, חשמל, ביוב. גם קשה לך לבלוע את העובדה שהעם היהודי הצמיח כאן ובכל העולם מדענים מבריקים, חקלאות במדבר, טכנולוגית השקיה, התפלת מים, הייטק מפואר, רפואה מפוארת, תזמורת מפורסמת ועוד. וכל זה בששים השנים האחרונות, בעוד הערבים מתבוססים בפיגור כבר 1000 שנה, ולא תרמו לאנושות דבר.
      3. כמה טיפוסי לערבי לאיים ב''אמביציות גרעיניות'', במקום לחשוב איך אתם יכולים להתאים את עצמכם לעולם המודרני ולהתפתח. וכיוון שאיני רואה שבעתיד הקרוב יש סיכוי שתעשו זאת - אז לפחות צריך לנתק אותכם מהעולם המערבי, שם אתם תמיד מקופחים. לכו תחיו ב20 הארצות המוסלמיות שלכם, תמשיכו להתנוון, תבקשו מהארצות העשירות לתת לכם תרומות אוכל ותרופות, ותתנו לעולם המערבי לחיות את חייו בלי התגובות הערביות המטורפות שלכם מכל סיבה - קיבוח, קריקטורות, רעלות וכו'.

      הגב לתגובה זו

      • טפשות היא מחלה חשוכת מרפא

        ערבי, 04/03/06 02:05

        הבהרה קטנה לאדון הנכבד,תתפלא אבל היו ערבים לפני בוא האיסלאם בארץ הקודש!!מופתע נכון?אני יכול לגלות הבנה להכחשה שאתה חי בה,מטבעו של אדם להפנות אצבע מאשימה לאחרים ולשכוח את מעלליו באשר הם,התנהגות זו מהווה לעתים קרובות הגנה מפני רגשי אשם כואבים .אני לא אלין על ''הקיבוח'' ולא אכנס לסבך הסיבות ''לפיגור'' של העולם הערבי,אני אנשוך את שפתיי ואעלים עין מהאימפריאליזם ומעלליו בחבל ארץ זה ואשתדתל להתנסח בדיפלומטיות זהירה ובכן אותי לא מעניית הדת, ''אופיום ההמונים'' (נרא לי שלקחת קצת מהחומר) מה שמעניין אותי זה הבית שלי ומגרש הכדורגל הישן שבו שיחקתי בימים עברו,אז השתדל לדייק בדבריך וסייג לחוכמה שתיקה
        לבסוף קצת עובדות:יש הרבה יותר מ20 מדניות איסלמיות(יש לי מבחר עצום איפה לחיות ודרישת שלום לליברמן (-; ) ותחליט כבר מי האוייבים שלך! ערבים או מוסלמים או אולי כולם בחבילה אחת?
        העובדה שהעולם הערבי מפגר בהרבה תחמוים לא נותנת עילה לכיבוש הארור.
        עייפתי מלכתוב למרות שיש לי עוד הרבה מה להגיד
        שבת שלום

        הגב לתגובה זו

        • בין כובש לנכבש

          דובי, 04/03/06 10:15

          להזכירכם, אנחנו בכלל לא כובשים. אנחנו היינו כאן קודם, זו ארצנו, זו מולדתנו והערבים הם כאן אורחים, ובעיני לא רצויים. אבל לצורך הדיון - מאחר והברירה היא בין להיות כובש או נכבש, אני מעדיף להיות כובש. כי להיות נכבש אינה ברירה בעיני, ביחוד כאשר הכובש הוא ערבי. ומי שחושב שיש ברירה נוספת, אינו אלא טועה. הנה דוגמא מהזמן האחרון - האם העובדה שהרסנו גוש ישובים שלם שינתה כהוא זה את הרצחנות הערבית? ומה היה לפני 67? ומה היה לפני 48? לכן הכיבוש, אם נשתמש במונחים המעוותים שלכם, הוא הברירה הטבעית.

          הגב לתגובה זו

      • פיגורם של הערבים הוא תוצאה של נישואיי בניי דודים

        אהרי אשכנזי, 04/03/06 02:47

        בזמן שהיהודים נישאו..................עילויי-בת הרב.

        הגב לתגובה זו

    • צודק

      ש, 04/03/06 06:42

      ישראל חייבת להשתנות.
      הרי לאחר שהפלסתינאצים בחרו במפלגת החמאס הנאצית, ברור ומוכח מעבר לכל ספק שהם חיות.

      שנים של נסיונות הדברות עם הזוהמה החייתית הזו הוכיחו שהיחס האנושי שהערבים מקבלים מוביל רק למוות של יהודים.

      הגב לתגובה זו

      • ל - ' ש '

        ש, 04/03/06 19:46

        הי,גנבתה לי השם, עוד יחשבו שאני אחראי לשטויות שאתה כותב!

        הגב לתגובה זו

    • יש לי תחושה שאתה סתם שמאלן מתייפיף. (ל''ת)

      גיבור המקלדת, 04/03/06 07:40

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מנהיגות ערבית חסרת אחריות ומעוררת כאוס

    ש.לוין, 03/03/06 23:30

    זו לא מנהיגות ערבית אלה הם גייס חמישי . אין להם כל אחריות ציבורית ומכל זבוב הם עושים פיל. הציבור הישראלי בכללו מכיר ומוקיר את העדה הנוצרית. הציבור הישראלי גם מבקר בכנסיות היפיפיות הפזורות בכל רחבי הארץ. גם בני נוער יהודים פוקדים כנסיות נוצריות בכל המסגרות הלימודיות.
    אז אתם חברי הכנסת הערבים מנסים לערער את היחסים הטובים בין היהודים לנוצרים בארץ.
    אתם חברי הכנסת הערבים מהווים דוגמא רעה מאוד ומוטב היה אילו לא התבטאתם בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האיש הזה אומץ ע''י הפלסטינים, שידאגו לו ויהיו אחראים למעשיו. (ל''ת)

    TTG, 03/03/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הם היו אורכי חבריך ערפאת במוקטעה,הם שונאי יהודים כמוך (ל''ת)

    גבריאל, 03/03/06 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כבוד שגריר סוריה, אתה דרעק!! (ל''ת)

    TTG, 03/03/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק ליברמן תרופה לערבים

    ישראל, 03/03/06 23:14

    ולכן אני בוחר בו

    הגב לתגובה זו

    • ביבי ינקנק אותו וישלח אותו לסוריה,לליברמן אין צאנס לרה''ם (ל''ת)

      בנגי, 03/03/06 23:45

      הגב לתגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      מיכל, 04/03/06 01:08

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    פתאום לכולם זה לא רלוונטי

    כארר, 03/03/06 23:13

    ''המנהיגות'' הערבית פתאתית מתמיד
    נפוצתם בדמות התלהמות וולגרית ופזיזהץ

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מענין מה אמר טיבי כשהלכו לערפאת

    ציניקן, 03/03/06 23:10

    לפני שלוש שנים הם הלכו למוקטעה, בגלל אותה בעיה שהביאה אותם היום לנצרת. טיבי בטח הגן עליהם, בסגנון ''כולנו אחים נדאג להם הרי גם הם בני אדם''... בקיצור, הכל פוליטיקה, ואנשי הציבור הערביים, לא מחמיצים שום הזדמנות לחרחר ולהתסיס.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    במקום שהמשטרה תבצע את התפקידיה אולמרצ משתמש בה נגד יהודים (ל''ת)

    בובלה, 03/03/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תסכסך בשארה,אתה טוב בזה. (ל''ת)

    ירון, 03/03/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הטרוריסט הזה בשארה גרם למעומות אוקטובר ! איזה זכות יש לחוליגן לדבר? (ל''ת)

    שום זכות אין לו, 03/03/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתה עושה פרובוקציה-האשה נוצריה -תבדוק את המקרה ואחר כך תקפוץ (ל''ת)

    רואה מנדטים, 03/03/06 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    Mr. Bashraa you are a low life

    ET, 03/03/06 22:44

    I just wonder why when your people visiuosly
    murder israelis you have nothing to say.......i still dont understand why the Israeli parlament allow you to be part of it.

    הגב לתגובה זו

    • completely agree. (ל''ת)

      AvnerA, 03/03/06 23:07

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גם כן משטרה !!!

    nadi, 03/03/06 22:41

    אם היו עוצרים אותו .כשאיים .כל הבלגן הזה נחסך !כל הזמן חוזרים על אותם טעיות !!!

    הגב לתגובה זו

    • לפי הצדק הערבי שלך היה צריך לעצור

      מיקי, 04/03/06 01:06

      כמעט את כל ערביי ישראל. בטח את כל אלה שבאוקטובר 2000 הלכו ברחובות הגליל וצרחו ''איטבח אל יהוד'' ו''ברוח בדם...''

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אף אחד לא צריך לעשות פגועים

    TKNUBH,, 03/03/06 22:29

    לפי דעתי - כל הפגועים בעולם מיותרים ולא צריכים להיעשות -
    ליהודים זו בושה כשהיהודים עושים פגועים, ואותו צריך צריך להיות לגבי המוסלמים - ואני מכירה הרבה מוסלמים שזו גם בושה להם כשהעם שלהם עושים פגועים.
    יש משוגעים בכל דת בעולמנו וחבל שיש כאלה - אם לא היו כאלה - העולם שלנו היה הרבה יותר יפה...............

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    היא בכלל נוצריה, חמור קופץ בראש (ל''ת)

    oren, 03/03/06 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מתבייש להיות יהודי

    דודי, 03/03/06 21:46

    פשוט בושה לאן הדרדר העם היהודי ממש לא אור לגויים

    הגב לתגובה זו

    • הפושע הוא יותר ערבי מערבי

      יואל התימני, 03/03/06 22:27

      החלאה הזה נשא אשה נוצריה
      ולפי ההיסטוריה שלו הוא כבר חבר
      לפלסטינאים ורצה להתנצר ולנצר את
      בניו אז מדוע אתה מרגיש בושה
      המעשה הזה לא נעשה על ידי יהודים
      אלא על נוצרים שתקפו נוצרים

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק 100% (ל''ת)

        דוד, 04/03/06 01:07

        הגב לתגובה זו

        • @ ואני מתביש להיות נוצרי.

          פייר, 04/03/06 07:20

          האישה הינה נוצריה.

          הגב לתגובה זו

    • תתבייש בבורות שאתה מפגין (ל''ת)

      יהודי, 03/03/06 22:50

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מתביש שאתה יהודי

      אחד 1, 04/03/06 00:54

      אומרים שהיהודים חכמים ואתה מקלקל את הרושם הזה
      תתנצר או תתאסלם העיקר צא מאיתנו ולא תצטרך להתביש אף פעם.

      הגב לתגובה זו

      • ישראל מיבאת נוצרים כבשר תותחים (ל''ת)

        נוצרי גאה, 04/03/06 06:52

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני רוצה לעדכן מספר דברים.

    יונית, 03/03/06 21:33

    1}הזוג ויולט וחיים הינם מעורערים בנפשם.

    2}הזוג הינם היו בעבר יקירם של עראפת וג'יבריל רג'וב.

    3}הוא יהודי. והיא נוצריה.

    הגב לתגובה זו

    • Can you tell more? (ל''ת)

      AvnerA, 03/03/06 23:06

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שוב פעם החכי''ם הערבים מוכיחים לנו ש................................

    צ, 03/03/06 21:28

    יש לגנות רק פשעים שיהודים מבצעים.

    אבל שמוסלמים מבצעים פיגועים פתאום הם ממלאים את פיהם במים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובת חברי הכנסת הערבים

      ברק אברהם, 04/03/06 08:39

      עד מתי נזבול את דברי הבלה
      של חברי הכנסת הערבים, זורעי השנאה, אשר מסתובבים בעולם ומפיצים שקרים ו הסתה. הגיע הזמן להעמיד אותם במקומם. פעם ולתמיד להעמיד אותם על מקומם.כי הם רק גורמים נזק להבנה בינינו ובין ציבור הערבי המפוקח ,וחבל כי מצב ם של תושבי הערבים יכול היה להיות הרבה יותר טוב .הגיע הזמן שהאכלןסיה הערבית תתנער ותבחר מנהיגות הגיונית כי אלה גורמים לשי העמים יותר נזק מאשר ת ועלת

      הגב לתגובה זו

      • אין לך מושג עד כמה אתה צודק

        לולה, 04/03/06 10:45

        יאם אחינו הערבים היו אנשים שאכפט להם מעתיד ילדיהם וילדינו ,הם לא היו בוחרים במרחרחי המלחמה הללו ליצג אותם בכנסת. הבחירה שלהם מדברת בעד עצמה. נכון שגם אצלינו נבחרו קיצוניים לכנסת אבל הם מיעוט, להם אין אפילו חבר כנסת אחד שפוי שבאמת דואג לשוויון זכויות לאזרחים הערביים.אני ימנית בדיעותי אבל רוצה שלום ודוגלת בשוויון מוחלט הן בזכוכות והן בחובות.ולכם הציבור הערבי תחפשו באמת מישהו שפוי שבאמת רוצה שיהייה פה רגוע ביננו .אחת כמו חנן עשרווי דווקא מאוד נראת לי רק חבל שהיא לא אזרחית ישראלית.פוליטיקאית שפויה אמינה וישרה למרות שלא תמיד אני מסכימה לדעותיה היא שמה את כל נבחרי הציבור הערבי בכיס הקטן שלה שילמדו ממנה כי יש להם מה ללמוד למרות שהיא פלשתינאית ואשה היא לפחות שפויה .

        הגב לתגובה זו