• 154.

    מגיע להם

    אריאל, 04/03/06 18:30

    מה הם חושבים שהם יעשו לנו מה שהם רוצים ולא נחזיר להם

    הגב לתגובה זו

    • To 154

      Fadi, 06/03/06 01:58

      Ur not worth the air that u breath

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    איזה יום שבת יפה... מה נעשה היום?

    אמ........, 04/03/06 18:11

    נצא לטבע? לא.... נלך לפארק? לא.... אני יודע - בואו נזרוק נפצים לתוך כנסייה ונראה מה יקרה....

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    האם מפעילי ערוץ 2 הם אנשי החמאס ? עובדתית כן !!! (ל''ת)

    רועי, 04/03/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אחרי אירועי אוקטובר 2000 הערבים אדוני הארץ (ל''ת)

    הודות לבג''צ, 04/03/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ח''כים ערבים

    שם שאול, 04/03/06 09:12

    אני לא מבין מה הכעס הרב על התגובות של החעים הערבים. הם בסך הכל ממלאים את תפקידם ומיצגים את האינטרסים הלאומיים שלהם.כולכם שוכחים שהם פלסטינים ולא מיצגים את העם היהודי או את הציונות.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    ליברמן צדק ב-1000% - ליפטר מעביי המשולש (ל''ת)

    עם השמאל, 04/03/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    ערוץ2 מנע פרסום זהות המחבלים !!! וחבר לערביי ישראל (ל''ת)

    ונוסף גם הוא, 04/03/06 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    שפרעם ונצרת רק דוגמית ל- ''אילו רק יכלו'',,,, (ל''ת)

    אין שום סיכוי, 04/03/06 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    הערבים הישראלים לא גינו את הרס בתי כנסת בגוש קטיף !!!!!!!!!!!

    איציק, 04/03/06 07:23

    אותם חברי כנסת ערבים לא הזדעזו שהחריבו בתי כנסת בגוש קטיף, צבועים.
    נא לפרסם תגובתי, תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    חגיגה אמיתית

    בני, 04/03/06 05:45

    מה יותר טוב מזה כדי לגרום לחכים הערבים להתחיל עם עוד מסע הסתה

    להזכירכם
    הם נשבעים להיות נאמנים......

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    פשוט נקמה על הרב בתי הכנסת בגוש קטיף על ידי הברברים המוסלמים (ל''ת)

    דוד, 04/03/06 04:50

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מעשה נבלה של נבלות

    Avi Ecuador, 04/03/06 04:26

    מעשה של בודדים.
    ודרך אגב, אם המוסלמים משיכים זאת ליהודים ככלל אין סיבה לא לשייך את הפגיעה בבתי כנסת בעולם ופגיעה בכנסיות ונסיון הרצח של הפאפה שעשה מוסלמי טורקי במקרה, לכל המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    להרוס להם ת'בית.....חחחחח. (ל''ת)

    אהרי שיקנאזי, 04/03/06 03:38

    הגב לתגובה זו

    • תהרוס להם בית של עמידר, שאתה שלמת עליו

      פרזיטים מעפנים, 04/03/06 09:27

      תצביעו פרץ. זה הרמה של הפרזיטים שהוא יביא עליכום.

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    The Arab Memebers of Kneset

    AvnerA, 04/03/06 03:00

    What is the difference between the Arab Members of the Kneset and Abu Hamza etc? NOTHING! . In the UK he they would have been in jail.

    הגב לתגובה זו

    • No difference

      David, 04/03/06 06:56

      An Abu is and Abu is an Abu. There is no difference between one Abu and the other Abu's. They all are thirsty to blood. Preferably Jewish blood.

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    צביעות ערבית

    פרעה, 04/03/06 02:13

    אני שואל את ערבי מדינת ישראל,
    למה ומדוע אתם לא מרימים קול זעקה (כהרגלכם!!) כשמדובר במעשי נבלה וטרור אשר בוצעו על ידי טרוריסטים פראי אדם הבאים מהעם הערבי,
    אשר זורעים טרור עיוור כל יום ביומו??!!

    פאנטיות ערבית מחרידה,

    צביעות ערבית מובהקת ומגעילה להחליא!!!

    לכו כבר לעזאזל!!!
    מהר,
    מהר............

    הגב לתגובה זו

    • לטיפול

      איזנטיין, 04/03/06 06:40

      הם זקוקים לטיפול ממש .וקצת רחמנות

      הגב לתגובה זו

    • Nסכים איתך, הפיגוע בבית הכנסת בתוניס לא גינו זאת

      איציק, 04/03/06 07:25

      מלפני כמה שנים היה נסיון פיגוע בבית כנסת בתוניס, או הדקירה בבית הכנסת במוסקבה, חברי הכנסת הערבים לא גינו זאת ולא הזדעזעו.

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    תשמעו, מכירה את המשפחה הזאת, אנשים מעורערים

    לישכת סעד, 04/03/06 02:04

    מדובר במשפחה מולטי- בעייתית, שנמלטה לרשות עם חלק מילדייה, כדי לחלץ אותם מ''ציפורני'' שירותי הרווחה. הורים לא מתפקדים , בלי שום אג'נדה פוליטית ברורה.
    כרגיל, היו צריכים לקחת מהם את הילדים מיד שנולדו, אבל מערכת המשפט מיטיבה עם משפחות כאלה ומנהלת איתן דיונים ארוכי שנים.
    וכל שאר התגובות?
    מעידות עליינו כחברה יותר מאשר על שלושה אומללים מוכי גורל.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אין הבדל בין מחבל מוסלמי למחבל יהודי

    רועי, 04/03/06 02:00

    אין כל קשר עם הנוצרים הינם ערבים או אירופאים. כל טרור באשר הוא, אם הוא טרור יהודי או מוסלמי הינו דבר הגורר גינוי חריף. מה ההבדל בין המחבל היהודי בשפרעם לבין שלושת המטומטמים בנצרת לבין בן לאדן ? אין שום הבדל. זה טרפה ואילו נבלה

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      k@ny, 04/03/06 04:00

      ואימרו אמן.

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל בינתיים בגישה

      Avi Ecuador, 04/03/06 04:58

      החברה היהודית לא מעודדת טרור והחברה המוסלמית מעודדת אותם ונותנת להם פרסים בכסף למשפחות המתאבדים ופרסים וירטואלים; בתולות לרוצחים.
      חברה שמעודדת רצח.
      אין טרוריסטים יהודים!
      יש טרוריסטים מוסלמים והם יותר מ 90 אחוז מהטרור העולמי היום.
      אז לא עלית על הנקודה ושהשמאל בבקשה לא להיתנצל בשם כל היהודים מכיוון שבאמת זו בעיה של פשע או מרמור או לך תדע מה וזה על המישור האישי בלבד.

      הגב לתגובה זו

    • יש הבדל

      דודי, 04/03/06 07:03

      לכל טרוטי השכל: מחבל יהודי, אם בכלל יש דבר כזה, הוא תופעת שוליים, ואילו מחבל ערבי זו תופעה שכיחה. מחבל ויהודי לא הולך ביחד, אבל מחבל וערבי זה כמו יד וכפפה. יתירה מזו - המנהיגות הערבית מעודדת את הטרור הערבי, בין אם בפומבי ובין אם בשתיקה, אבל אני לא זוכר מנהיגים יהודים שמעודדים טרור יהודי. לכן, רבותי - מחבל יכול להיות רק ערבי. יהודי שביצע מעשה נפשע יכול להיות רק מי שנסתתרה בינתו.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    הבעיה היא כפולה, חיים חביבי הוא חולה רוח!

    אריקה, 04/03/06 01:56

    הבעיה היא כפולה, חיים חביבי הוא חולה רוח!
    והערבים הם עם מטורף!
    אז תערובת של חולי נפשי + טירוף של הערבים = קטסטרופה!!!
    כל הכבוד למשטרה ישראל, שידעו איך לטפל בנדון!

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    בשם היהודים השפויים - סליחה ! (ל''ת)

    נחשון, 04/03/06 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    למה?

    טל, 04/03/06 01:39

    למה הערבים חייבים להתנהג כמו ערבים?

    הגב לתגובה זו

    • למה היהודים

      אני, 04/03/06 04:02

      חייבים להתנהג כמו ערבים???

      הגב לתגובה זו

      • כי הם רואים שהטרור משתלם ??!?!?!? (ל''ת)

        ש, 04/03/06 05:33

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    הכתובת על הקיר

    מקובלון, 04/03/06 01:29

    במרכז פרדס- חנה התנוססה שבועות ,כתובת גדולה : 'מוות לערבים'
    מי שהדבר לא הפריע לו,יזכה לראות את ההמשך לאטימות ולרוע.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ולריסה המשוגעת שואלת: יש מצב?

    ..., 04/03/06 01:28

    אחרי שלקחו לה את הנתנזאדה, אז אולי עכשיו, לפחות יש סיכוי למשהו?
    זה לא מוצלח כמו הנתנזאדה, או כמו
    הרוצח ראש-ממשלה, אבל צריך מסתפק במה יש, קשה, קשה...

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ' השליחו נפצים '

    מקובלון, 04/03/06 01:23

    מה קרה לנו?
    איפה הימים של ברוך גולדשטיין?

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ערוץ 2 פישל בגדול !

    אלי, 04/03/06 01:19

    צפיתי בשתי הערוצים, ערוץ 2 וערוץ 10.
    בהתחלה זה היה אותו הדבר, אבל לאחר מכן ערוץ 2 נרדם ולא התעורר.
    למעשה הם לא אמרו את מה שערוץ 10 כבר פרסמו מזמן, שהמחבל הוא למעשה איש מעורער נפשי מהשמאל הרדיקאלי.
    גם לאחר שערוץ 10 פרסם את המידע ערוץ 2 לא טרח לבדוק ולדווח.
    ערוץ 10 לקח בגדול ! ערוץ 2 הפך להיות ערוץ 1 .

    הגב לתגובה זו

    • ההון/ממון (ערוץ2) - בהסלמה, יכפיל וישלש ההון (ל''ת)

      ג'ובות/ירוקים, 04/03/06 07:29

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    How sad and stupid

    Jacqueline, 04/03/06 01:15

    One silly man threw a stone in the waters and 10 wise men cannot retrieve it back.His act is of a real silly human being and is very regretful.No decent Israeli can seize the imbecility of this hiduous deed.Jews remain the elderly brothers of the church.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    then u are craying why u don;t have torist

    pawl, 04/03/06 01:10

    torist in israel, and u was craying to the pop ok i think all this problem in israel is muslimes

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    רק לא קדימה. (ל''ת)

    עופר, 04/03/06 00:57

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    לא מצליחה להבין למה האספסוף הערבי

    מיקי, 04/03/06 00:39

    מגיב בשריפת ניידת משטרה ואמבולנס. ערבים נוצרים אינם אירופאים, הם קודם כל ובעיקר ערבים. וככה התגובות. ועדיין לא טופלו מבצעי הלינץ' בשפרעם.
    ואת המחבלים שלנו אנחנו מגלים, תופסים ומענישים, שלא כמו הערבים כשזה נוגע למחבלים ומשתפי פעולה שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • באמת?

      ///, 04/03/06 01:14

      אנחנו באמת מענישים את המחבלים ''שלנו'', או את משפחותיהם?
      לא ראיתי שהרסו את ביתו /בית-משפחתו של הנתנזאדה, אם כבר הזכרת את האירועים בשפרעם.

      הגב לתגובה זו

      • הורסים רק בתים שמעבר לקו הירוק

        אנה, 04/03/06 03:11

        למחבלים בתוך המדינה- לא

        הגב לתגובה זו

    • הימין הקיצוני מרים את ראשו

      רועי, 04/03/06 01:58

      אין כל קשר עם הנוצרים הינם ערבים או אירופאים. כל טרור באשר הוא, אם הוא טרור יהודי או מוסלמי הינו דבר הגורר גינוי חריף. מה ההבדל בין המחבל היהודי בשפרעם לבין שלושת המטומטמים בנצרת לבין בן לאדן ? אין שום הבדל. זה טרפה ואילו נבלה

      הגב לתגובה זו

    • תגובה למס' 127

      נוצריה, 04/03/06 02:10

      אתה יודע טוב מאוד שאנחנו הנוצרים לא מסוגלים לרצוח או להרוג אפילו חיה, לכן אל תדבר עלינו בצורה כזאת שאנחנו פושעים, תסתכל על עצמך קודם ני אם אתה מסוגל לכתוב את המלים האלה רק בגלל רכב אז אתה מסוגל לרצוח גם בגלל רכב אז תתביש לך ואל תדבר על דברים שאתה לא יודע מה הסיבה לביצועה, גם אם לא מספיק לך שאנחנו מתפללים ומגיע אדם אספסוף כמו חיים או כמוך לכנסיה, ושאלוהים יטפל בו ובך כמו שצריך

      הגב לתגובה זו

      • ממה אנשים מתרגשים,

        מקובלון, 04/03/06 03:35

        היום נידקרו שניים בעכן, ואף אחד לא יצא להפגין.
        יפורקו כל בתי הפולחן של כל הדתות!
        גולם שקם על יוצרו.

        הגב לתגובה זו

      • נכון, כי באמת אין

        אני, 04/03/06 04:09

        אף רוצחים נוצריים בעולם. בטח לא באמריקה, או בdeath row בטקסס, למשל... ליצנית...

        הגב לתגובה זו

      • התגובה אינטליגנטית מידי לאידיוט הזה. בפעם הבאה אני מציע שפשוט

        שרון, 04/03/06 04:19

        תתעלמי ממטורפי הימין הקיצוני, בדיוק כמו שרוב האנשים השפויים במדינה למדו לעשות. לחנך אותם כבר אי אפשר, מאוחר מידי, הפסיכים האלה שטופי מוח כמו במקרה של בן לאדן וחבריו לטירוף הדתי.

        הגב לתגובה זו

    • inferior christian(arab)

      israelpalestin., 04/03/06 02:55

      what is that mean christians of israel are first off all arabs, no be carefull i'm very proud to be an arab and palestinian but the thing that makes me sleep very well that you all like a identity jews israelians or whatever are dying very slowly and you dont even feel it because you became a very ignorant people and ill explainit to you very semply. you think that the christians of europe are much better than arabs,hahaha man you must be sfaradi,yes. dude in europe the things didnt change tahe nazifascisem is alive and has the control and you are fighting the poor palestinian and saying what? antisemi.open your mind a little bit

      הגב לתגובה זו

    • הערבים הם האיום על העולם החופשי

      משה, 04/03/06 06:15

      הערבים הם האיום על העולם החופשי, ואין זה משנה אם הם נוצרים או מוסלמים. אני עוד לא שכחתי את הארכיבישוף הנוצרי המחבל קאפוצ'י שניצל את החסינות שלו על מנת להבריח חומרי חבלה לטרוריסטים הפלשתינים. מעניין כמה יהודים שילמו בחייהם בגלל מעשיו, אבל לא זכור לי שזה גרר לפרעות של יהודים בנוצרים. הגיעה הזמן שנפנים - האיום על העולם החופשי הוא מצד הערבים ואין זה משנה מה דתו. נקודה.

      הגב לתגובה זו

    • מה את לא מבינה? זאת תרבות הערבים: שנאה, אלימות קנאות. (ל''ת)

      לא יעזור כלום, 04/03/06 07:49

      הגב לתגובה זו

    • הירגע. אם כבר התפרעות אז סביר שהיו מוסלמים. (ל''ת)

      בעידודו של ברכה, 04/03/06 07:53

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    ממממ

    ערבי גאה, 04/03/06 00:37

    עכשיו מי הטרוריסטים יא בני .... ??

    הגב לתגובה זו

    • הו! היזהרו מטרור הנפצים!!

      אלירן, 04/03/06 01:23

      הדור הבא של הטרור!! נפצים!! ממש טרור...

      הגב לתגובה זו

      • טרוריסטים

        מקובלון, 04/03/06 03:38

        לא גורמים נזק כפי שאנשים עובדי אלילים ומקדשי אבנים יכולים לגרום.

        הגב לתגובה זו

  • 125.

    יהודים, לא יהודים מה זה משנה?

    דוד ר., 04/03/06 00:08

    הם מטורפים על כל הראש זה העניין.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    עדן נתן זאדה היה יהודי עלוב לוקה בנפשו

    תגובה ליהודי, 04/03/06 00:04

    הוא חשב שהוא מגן על עם ישראל אז הוא הלך להרוג ולמות אבל למה הרג 4 דרוזים שלא עשו כול רע?!! שני אנשים בני 60!! שתי אחיות הדרוזים ברובם אוהבים אותנו!! אם כבר אדם משוגע בפנאטיות לשנוא ויודע שבמחשבה צלולה הולך אל מותו אז שיהרוג לפחות איזה מחבל כמו חאלד משעל או א זהר והנייה ולא איזה דרוזי חף מפשע ששירת בצה''ל!! עונש מוות למחבלים ערבים ויהודים כאחד שתי מדינות לשתי עמים גושי ההתנחלות לעם ישראל כול השאר פלסטין!! יחי ירושליים המאוחדת!

    הגב לתגובה זו

    • או, הנה מישהו

      123, 04/03/06 04:18

      עם שכל, לב וחזון. כבר חשבתי שאני לבד...

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    ישוע הנוצרי היה יהודי

    מוטי אטלנטה, 03/03/06 23:42

    אפילו שגם עליו חושבים הערבים לקחת בעלות.-חיוך

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    נוצריי הארץ יותר ציונים מיהודים !!!

    יוסף, 03/03/06 23:39

    שאלוהים יסלח וירפא את המפגרים האלה.. זה לא יהרוס את הקשר בין יהודם לנוצרים ,,,ושמוחמד ברכה יפסיק לנצל את האירוע בדרך לבחירות , רוב אלה שהפגינו שם זה מוסלימים כמוהו שהוא שלח.

    הגב לתגובה זו

    • תשתוק יא אהבל (ל''ת)

      נוצרי מכפר ראמה, 03/03/06 23:49

      הגב לתגובה זו

    • ליוסף

      מוטי אטלנטה, 04/03/06 00:03

      אני הבנתי שמדובר בטרגדיה אנושית בה נלקחו ילדיו של אדם ממנו,ומקרה זה בא כמחאה לעורר את הדעת בנושא המדובר.
      לדעתי יש לעזור לאנשים האלו באם זה המקרה המדובר.
      מחאתם דוקא בכנסיה יכולה להיות מובנת באם הם פונים לאלוהים שיעזור.
      ושוב,אפילו שנעשתה עבירה חמורה יש לבחון באם ניתן לעזור להם ולא להענישם.לומר לבדוק פרטי העניין וללכת לפנים משורת הדין בטפול בנושא הזה.

      הגב לתגובה זו

    • אח שלי רובנו מכירים ואוהבים אתכם

      דני, 04/03/06 00:08

      ברור לכולם שמדובר בכמה טיפוסים מטומטמים שלא מייצגים אף אחד... מוחמד ברכה וכל יתר הנצלנים שרק גורמים לריחוק ולשנאה בין יהודים וערבים הגיעו למקום (אני בטוח שלא בכדי להרגיע את המצב) לנצל את המצב וזרקו סיסמאות מטומטמות לא פחות מאלה שניסו לפגוע בכנסייה. נעבור את זה מהר וזה לא מה שיפריד בין נוצרים ליהודים בארץ.

      הגב לתגובה זו

    • ליוסף-אמת

      מוטי אטלנטה, 04/03/06 00:24

      אני מההכרות שלי עם הנוצרים בארץ,
      ואפילו יותר עם הנוצרים בחו''ל הגעתי למסקנה שהם יהודים,הם מכירים את התנ''ך לעומק ולרוחב.הם ציונים והם אנשים זהב.
      ואני יודע ששום דבר לא יעיב על היחסים בין היהודים לבינם.
      וכיון שמדובר כאן בנוצריות ,וכיון שישוע הנוצרי היה יהודי.הרי שדבר לא יעיב על היחסים בין היהודים ליהודים-הנוצרים.-חיוך
      וכיון שמוחמד ברכה הוא בודאי נצר לישמעאל אח של יצחק ובנו של אברהם אבינו, אז בודאי אין כונתו רעה.ואולי יעשה גם כמה קולות-חיוך
      -אין עוד מלבדו!!!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      עיילבון, 04/03/06 04:09

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    ציפי תעשי לי ילד (ל''ת)

    ציפי קמפינסקי, 03/03/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    החולי נפש כאלה הם גורמים עליה של אנטישמיות

    גג, 03/03/06 23:31

    בגלל חולי נפש כאלה אנחנו משלמים את המחיר.הם גורמים עליה של אנטישמיות בעול שלא ידע להפדיל בין החולי נפש כאלה ובין היתר העם היודי והם גורמים את החיזוק של אובינו כמו החמס בין היתר-איפו התגובה של ממשלת ישראל?חבל שאין תובה רשמי על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    כשהיה צריך לחלץ את עדן צוברי ז''ל המישטרה לא הצליחה אבל כשזה שמאלנים

    שמעון, 03/03/06 23:29

    פתאום יש יס''מ פתאום יש מג''ב

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא ז''ל הוא רוצח מתועב!!! (ל''ת)

      יהודי אמיתי, 03/03/06 23:46

      הגב לתגובה זו

    • בשביל מה היה כ''כ דחוף לחלץ את החלאה ההוא?

      ..., 04/03/06 01:18

      כדי ''לייחד'' אותו עם לריסה טרימבובלר המטורפת?

      הגב לתגובה זו

    • עכשיו כל רוצח הוא ז''ל? שילך לעזאזל (ל''ת)

      נוצריה, 04/03/06 02:12

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    Calm down

    DAN, 03/03/06 23:27

    It is not an Israeli provocation,but an action of a desperate man.
    Again the double standard bites:
    when the palestinian terrorists almost but destroyed the Church of Nativity in Betlehem
    the Vatican did not express any gratitude to Israel for practically saving it.
    Without the intelligent and diplomatic israeli strategy,the church would have been just a memory today.
    So,calm down and don't exagerate!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מדוע אולמרט ועזרא עוד לא התפטרו? הם האשמים בכל

    ישוע הנוצרי היה, 03/03/06 23:26

    הם ידעו מה עומד לקרוא!
    דיסקין, ראש השב''כ יידע אותם שבמחלקה היהודית אין מספיק עובדים.
    גם עזרא ודאי קיבל את המידע שהיה לידידם של בני משפחת חביב, ח''כ (ליכוד) איתן.

    הם לא עשו כלום למנוע את האירוע האלים בנצרת, לכן הם האשמים!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    בגל חולי נפש כאלה אנחנו משלמים את המחיר

    אא, 03/03/06 23:25

    בגל חולי נפש כאלה אנחנו משלמים את המחיר.הם גורמים עליה של אנטישמיות וחיזוק של איבינו כמו החמס ובין היתר.העולם לא יודע להפדיל בין אנים חולי נפש כאלה ובין היתר העם יהודי.בשילהם כל היודים כמו החולי נפש כאלה וחבל על הכל.לא מספיק צערות היו לנו עד עכשיו ועוד תוספת כזה כדי שיהיה לנו עוד יותר גרוע.היו תגבות קשות ביותר בעולם נגדינו והכל בגלל חולי נשפ כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    למה לא מחבלים

    נוצריה, 03/03/06 23:08

    אם ערבים עשו משהו דומה בבית כנסת הייתם מההתחלה קוראים להם מחבלים, לא חשודים לא תוקפים ולא בטיח..מה אין מחבלים יהודים?

    הגב לתגובה זו

    • מדובר על שתי נוצריות כמוך! טפשה! (ל''ת)

      דני, 03/03/06 23:34

      הגב לתגובה זו

    • וגם מחבלות במילים (ל''ת)

      אורי, 03/03/06 23:42

      הגב לתגובה זו

    • מחבלים..מטורפים...מה שבא לך...

      יהודי, 03/03/06 23:55

      שהמעשה שלהם מגונה מקיר לקיר, זאת הנקודה.

      הגב לתגובה זו

    • אם היה יהודי היתי קורה לו מחבל יהודי. המרחק בין קאסם לנפץ ... (ל''ת)

      ג, 04/03/06 00:07

      הגב לתגובה זו

    • הם לא ממש מחבלים, סתם מטומטמים

      גיא, 04/03/06 00:09

      שעשו צרות ליהודים בארץ יותר משעשו לנוצרים או למוסלמים...

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    יהודים!!!!!!!

    סאמי, 03/03/06 23:02

    היתכן שהם יהודים
    לא ???
    הם ערבים שמדברים עברית
    או ערבים ששמים מסיכה
    או ערבים שמשחקים אותה
    או ערבים מחבלים
    היתכן יהודי מחבל
    בטח לא - במקרה הם דוברי עברית
    ושייכים לעם היהודי הטהור!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • קבל תיקון

      הורס שמחות, 03/03/06 23:13

      שתי הנשים נוצריות כשרות והאב חולה נפש, שלושתם בעלי אזרחות פלסטינאית (קרי שמאלנים קיצוניים).

      אהה כן ויהודי דתי לא מדליק אש בשבת.

      איזה באסה, הלכה לך כל התאוריית קונספירציה.

      הגב לתגובה זו

      • יהודי

        סאמי, 03/03/06 23:25

        לא אמרתי שהוא יהודי דתי
        הוא יהודי ששיך לעם היהודי
        הוא מחבל ולא חולה נפש
        מסכן חטפו לו את הילדים שלו
        ובא להביע את זעמו בכניסיה
        ואם הוא חולה נפש למה כל אלה
        הפוגעים במקומות קודש מוסלמים
        ונוצרים ההתמחות שלהם הפכה להיות
        רק במקומות אלו!!!
        אה !!! הם מקבלים פיגור שכלי
        רק בתחום זה

        הגב לתגובה זו

        • המעשה שהגויי הזה עשה בזוי, אבל למה אתה מעליב אותי?

          יהודי, 04/03/06 00:10

          מה אני קשור לגויי זה ?

          שמעת על חברי קהילת הספר בעזה ...

          הגב לתגובה זו

        • על כל מחבל יהודי יש אלף מחבלים ערבים

          גבי, 04/03/06 00:12

          אז עדיין לעומתכם אנחנו טהורים לא?

          הגב לתגובה זו

  • 113.

    אנשי הדת הנוצרים

    ג'ורג', 03/03/06 22:59

    שיבוא האפיפיור בעצמו ויראה את חילול מקום הקדושה ביותר בעולם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נו אז? מה אתה רוצה?

      אלעד, 04/03/06 00:14

      המשטרה איפשרה להם לבצע זאת? המדינה עזרה להם? הם נתפסו ונעצרו וישפטו כחוק - מה יותר מזה? מחבל פלסטינאי שנתפס חי מה עושים איתו? שוחטים אותו? לא - שופטים אותו ומכניסים אותו לכלא בדיוק כמו שיכניסו את הדפוקים האלה, אז מה עוד???

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    מסכינים!!!

    ג'ורג'ית, 03/03/06 22:57

    הרי הם מסכינים !!!!
    הרי לקחו להם את הילדים שלהם!!!!
    מה יעשו!!!!
    ישליכו רימונים בכנסייה!!!
    כך כולם יוכלו לטפל בהם ובילדים
    שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מהומה תקשורתית

    ד, 03/03/06 22:55

    מי שהזמין את המתפרעים הם כלי התקשורת ומי שהסית את ההמונים להתפרעות צריך להעמידו לדין! ודרך אגב, איפה הסוסים של עמונה? מה קרה הפעם לא היו אלות ולא התחילו להרביץ ולהפעיל ''כוח סביר'' ?

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לעמונה?

      דני, 04/03/06 00:17

      מה בדיוק אתה רוצה? המשטרה לטענתך מטפלת בערבים בעדינות ומטפלת ביהודים בנוקשות? בפרעות בצפון המשטרה חיסלה 13 ערבים - זה גם עדין מדי בשבילך?
      והיו אלות (כמו כל מתנחל מטומטם אתה רואה רק מה שבא לך) והופעל כוח סביר והיה שימוש ברימוני הלם ועוד... ובעמונה היהודים היקרים שלך תקפו בפראות את השוטרים בבלוקים וסלעים ומכל הבא ליד וכל מה שהם חטפו מהשוטרים הגיע להם.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    למה לא יהודים

    ג'רייס, 03/03/06 22:54

    אתה לא מאמין שהם יהודים!!!!!
    הם יהודים !!!
    אלה אשר נכנסו למסגד בצפת יהודים
    ואלה אשר ירו בתוך הכנסייה בבית לחם יהודים !!!
    לא מאמין!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • they mother and the san

      ilan, 03/03/06 23:08

      are not jews

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        פל, 04/03/06 00:18

        תעורר אחי , כל העולם ראה את שהם יהודים

        הגב לתגובה זו

  • 109.

    משוגעים

    אליאס, 03/03/06 22:51

    יעשו מהם משוגעים וזקוקים לטיפול
    נפשי וזהו זהו !!!
    מה יקרה אם ערבי נכנס לבית כנסת!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נעשה בו לינץ,אלא מה

      יהודי, 03/03/06 23:24

      המשטרה לא תעשה לנו כלום.
      כמו שאתם עשיתם לינץ במחבל היהודי נתן בן זאדה.

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך ????

        אליאס, 03/03/06 23:36

        אני לא מזדהה עם אלה שעשו לינץ'
        אנשים כמוך הורסים הכל!!!!

        הגב לתגובה זו

        • אני מאמין לך שאתה אדם טוב, אבל אתה יחיד במגזרך (ל''ת)

          באמת!, 04/03/06 00:11

          הגב לתגובה זו

          • בסדר... (ל''ת)

            יהודי שפויי, 04/03/06 01:24

            הגב לתגובה זו

    • תתעורר-ערבים שורפים בתי כנסת ורוצחים

      אבט, 04/03/06 00:20

      ערבים שורפים בתי כנסת ועשו פיגועים בבתי כנסת ורצחו ורוצחים יהודים בדם קר כל הזמן...
      מה בדיוק אתה רוצה? יעשו מהם משוגעים? ואם הם לא משוגעים ובאמת קיצונים יהודים אז מה? זה משנה משהו? תראה את חברי הכנסת הערבים שלכם שמפיצים שנאה כל הזמן - כל פעם שאני שומע את אחמד טיבי או מוחמד ברכה אני רוצה להעיף את כל הערבים מפה למדינות ערב כי בגלל חברי הכנסת שלכם אני רואה בכם אויב.

      הגב לתגובה זו

    • איזה ערבי זורק נפצים של כדורגל? סתם מג'נונים... (ל''ת)

      יוני, 04/03/06 00:51

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    הכותרת'' יהודים זרקו נפצים לכנסייה...'' (ל''ת)

    יהודי+נוצריה זה, 03/03/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    they are not jews (ל''ת)

    ilan, 03/03/06 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    what a waste....

    jew, 03/03/06 22:41

    we should have let them die...

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    העולם הנוצרי

    סאלי, 03/03/06 22:36

    איפה העולם הנוצרי

    הגב לתגובה זו

    • איפה שצריך, למה? (ל''ת)

      אני, 03/03/06 23:56

      הגב לתגובה זו

    • מה בדיוק את רוצה שיעשה?

      בא לי, 04/03/06 00:21

      מה בדיוק את רוצה שהעולם הנוצרי יעשה? שיכריזו מסע צלב חדש לכיבוש ארץ הקודש?

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    לא יהודים ולא מחבלים

    קרקע-חומוס, 03/03/06 22:34

    סה''כ זוג (נוצריה+יהודי והבת שלהם), שמחו על לקיחת ילדיהם ע''י רשויות הרווחה.

    איזה ''מחבלים יהודים'' ואיזה נעליים. העיקר-קופצת כאן כל עדת יפי הנפש המחליאה.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    העולם הנוצרי

    שוש, 03/03/06 22:29

    שיקום העולם הנוצרי!!!!!!!!!
    ויעזור לעם שלו היהודים!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אשה נוצריה גרמה לכל המהומה (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 03/03/06 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לתשומת לב כולם ... אני היית שם ורוב רובם של המפגינים מוסלמים

    ג'ירייס, 03/03/06 22:15

    כל הנוצרים הלכו הביתה . ומי שהבעיר את הכל היו המוסלמים . בושה

    הגב לתגובה זו

    • בילבלת אותי! אם אני ''אבי אקוודור'' ו''קיראנו'', ואתה ''בנצי-א''

      Avi cyrano, 03/03/06 22:53

      ו''ג'ירייס מנצרת''
      אז מי זה ''תומר 33 ת''א''?

      הגב לתגובה זו

    • כרגיל... בסה''כ עבר בשלום

      דני, 04/03/06 00:22

      וגם זה משהו.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    ביבי והליכוד אשמים. הם מסיתים כל היום

    ביבי?, 03/03/06 22:06

    ביבי מתי כבר תגדל? מתי כבר תבין שהסתה מילולית כמוה כרצח? מתי תתנצל כבר על החלק שלך בהסתה הרצחנית נגד רבין ז''ל? מתי כבר תחדל מההסתה המכוערת והילדותית נגד שר האוצר, התעשיה והמסחר, ממלא מקום ראש הממשלה, ראש הממשלה בפועל והמעומד המוביל לראשות הממשלה מר אהוד אולמרט?

    הגב לתגובה זו

    • What about the Tsunami

      Alon, 03/03/06 22:15

      I haven't heard Bib apologise for that

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    ליהודים האלו אזרחות פלסטינאית!

    אילן, 03/03/06 22:03

    גרו ביריחו ובמוקטעה ובקשו אזרחות פלסטינאית.
    הכותרת 'יהודים זרקו' נשמעת צועקת אבל בכל מקרה
    מדובר ביהודי אחד אולי בספק כנראה שהוא פסיכי
    והשתים האחרים הם נוצרים/נוצריות פלסטינאים.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אני עדיין מזועזע מהדרמה העולמית של הנפץ בכנסייה

    תומר 33 ת''א, 03/03/06 22:00

    כל העולם עצר מלכת ''יהודים זרקו נפץ בכנסייה''.
    עידן חדש של עלילות דם עומד להתחיל, כל העולם רק מחכה לתקרית קטנה אחת כאן כדי להבעיר את כל המזרח התיכון, למרבה צערם זה לא ''הימין הקיצוני'' שזרק את הנפצים.

    אף אחד לא פוצה פיו ולא מצפצף כאשר שורפים בתי כנסת ומחללים קברים יהודים ואירועים אנטישמים מתרחשים לעתים קרובות יותר ויותר.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הפקרות ? - חוסר שמירה ?

    מיכה ש., 03/03/06 21:57

    באם זה המקום השלישי בחשיבותו לנוצרים בכל העולם כיצד יתכן כי זוג מעוות ולא נורמלי יכול להכנס בגלוי למקום עם נפצים ועוד ...
    צריכה להיות שמירה מטעם המקום וגם של משטרת ישראל .
    אנו מוכרים לתיירים את ישראל כ- ''ארץ הקדושה '' ולא מסוגלים לבצע שמירה מינימלית !

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    די להסתה: שתי נוצריות, ויהודי מעורער בנפשו. זה הכל. תרגיעו. (ל''ת)

    לכל האנטישמים., 03/03/06 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    להעמיד לדין את קראדי שכל הזמן מסית נגד הימין בלי שום קשר למקרה!!!!! (ל''ת)

    מוטי, 03/03/06 21:50

    הגב לתגובה זו

    • להעמיד לדין את המתנחלים החלאות

      אלעד, 04/03/06 00:24

      שמקשקשים בלי קשר לכלום ותוקפים כל מה שזז... המתנחלים והימין מטומטמים ומסוכנים בדיוק כמו השמאלנים שמפגינים נגד גדר ההפרדה...

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    Jewish Terrorist

    Rami, 03/03/06 21:49

    It is evident that we can`t trust the security of our churches to anybody. Only amred guard made up of local christians can be trusted to protect our churches and holy sites.

    הגב לתגובה זו

    • Local Christians are also Arabs

      Jerry, 04/03/06 06:03

      Local Christians are Arabs, and Arabs are the major threat on the civilized world. Thus, leaving the security of such places in Arab hands is not a recommended solution.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    תגידו אתם התחרפנתם?!!אין לכם חיים?!! גלגלו איזה ג'וינט ולכו למיטה!! (ל''ת)

    תוכנית חלופית, 03/03/06 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מה הבעיה, פורים לא?

    אילן, 03/03/06 21:43

    כשנכנס אדר מרבים בשמחה.
    גם פה בתל אביב אני מקבל כל הזמן נפצים לידי.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מטורפים!!!!!

    נעמי, 03/03/06 21:39

    לא היה צריך לחלץ אותם!!!!
    כמה מטורפים יהפכו את הארץ על פיה?
    האם לא מספיקות לנו הצרות שעמם עלינו להתמודד נגד כל העולם?

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הלוואי אם היו מנסים לכנס לתוך מסגד בעיר שלנו

    כמאל, 03/03/06 21:37

    היינו מראים להם מה בדיוק זה עולה.
    ללא הנחות
    ''ובמזומן בלבד''.

    הגב לתגובה זו

    • כן - יודעים שאתם חיות אדם

      דני, 04/03/06 00:25

      חבורת חיות אדם צמאי דם. יומכם יגיע.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    האישה נוצריה - למה לכתוב יהודים ?

    חבל סתם, 03/03/06 21:29

    האישה נוצריה - הרקע הוא אישי - למה סתם להלהיט את הרוחות ?!

    אנשי NRG אנא דייקו בכותרת: יהודי ונוצריה ביצעו פרובוקציה (ולא יהודים)

    הגב לתגובה זו

    • התשובה פשוטה

      מוטי אטלנטה, 03/03/06 21:54

      כי הנוצרים הם יהודים,גם ישו הנוצרי היה יהודי.
      לפיכך אם נוצריה עושה פרובוקציה אז ניתן לכתוב שיהודיה עשתה פרובוקציה.-הבנת?

      הגב לתגובה זו

      • מוטי... אתה זקוק לעזרה מקצועית

        יהודי, 03/03/06 22:23

        ואתה מקשקש דברי הבל.

        הגב לתגובה זו

        • ל''יהודי''

          מוטי אטלנטה, 03/03/06 22:53

          אתה יהודי כמו שאני ערבי.ודברי ההבל הם שלך.

          הגב לתגובה זו

    • אז תחזירו לו את ילדיו

      מוטי אטלנטה, 03/03/06 22:01

      כי כשלוקחים ילדיו של אדם ממנו נגד רצונו זה חמור מאד,ומביא אכן לפרובוקציות קיצוניות.

      הגב לתגובה זו

    • וגם הבעל לא יהודי

      Avi cyrano, 03/03/06 22:45

      הוא מתנחל

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    הן פולניות?! - עכשיו הכל ברור (ל''ת)

    אלמוני, 03/03/06 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    Yamin Kizoni

    Milana, 03/03/06 21:27

    There is nothing worse than hurting what is important and saint to other people, whether it is their home, beloved or religion.... calling yourselves religious people when you hurt others religion out of rage and hate is humiliating yourself and everything against it. This is the sourse of any problem Israel has, from both sides... that is the reason there are suiside bombers, and the reason to what happend today, Friday, Shabbat, in Nazrat.... SHAME ON YOU, I AM ASHAMED OF YOU BEING JEWISH!

    הגב לתגובה זו

    • they mother and the san are

      ilan, 03/03/06 22:43

      not jews
      stay in london and dont come bake

      הגב לתגובה זו

      • eitan

        zeev, 03/03/06 23:38

        eitan//do yoursalf a favorite and write in hebrew..your english have to improve

        הגב לתגובה זו

        • Zeev I bet you feel American

          danni, 04/03/06 05:04

          But I'll let you in on a little secret. Your English sucks too.
          How's life in Miami?

          הגב לתגובה זו

  • 86.

    איזה כפפות משי? אירועים כאלה

    דן, 03/03/06 21:26

    מסתיימים בדרך כלל בלינץ' כמו שעשו בנתן-זאדה, אז אפילו לא מגיעים למשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    להסגיר לוואתיקן

    אלי, 03/03/06 21:26

    להסגיר אותם לוואתיקן. שהם יחליטו מה עושים עם החבורה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    קראתי אישתו פולניה-נוצריה קטולית (ל''ת)

    מה קשר לימין ?, 03/03/06 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הלוואי שהיו מסקרים ככה שריפת בתי כנסת באירופה

    גל, 03/03/06 21:21

    כל תחנות הטלויזיה, כל אתרי החדשות, וזה רק על נפץ שלא גורם לנזק!
    כשבאירופה המוסלמים שורפים בתי כנסת, על ספרי התורה שבהם, התקשורת הישראלית, פתאום, לא רוצה ''ללבות רגשות'' ומצנזרת ומוחקת.
    אנחנו ממש מתביישים כבר לחיות? מתנצלים שאנו נושמים?

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    צעירים בנצרת?לעומת מתנחלים בעמונה

    ברוך, 03/03/06 21:19

    ככה זה שפורעים ערבים מנסים לעשות לינץ ושורפים ניידת משטרה
    בנצרת הם נקראים בשם הרך ''צעירים''
    לעומתם היהודים נקראים מתנחלים
    שהקונוטציה היא מפירי סדר
    כדי לסדר אליבי לנסיגות ללא תכלית

    הגב לתגובה זו

    • יאללה עוד פעם מתנחלים, לך לישון

      גיא, 04/03/06 00:26

      המתנחלים בעמונה קיבלו מה שהגיע להם ועוד יצאו בזול. מספיק להתבכיין.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    מי שלא נתן למחלקה היהודית אמצעים וכ''א הוא אשם-הממונה אולמרט אשם

    אולמרט אשם, 03/03/06 21:12

    מי שאינו מוצא לנכון לתת למחלקה היהודית של השב''כ, אחרי רצח רבין, ואחרי כל ההתראות, ואחרי המידע שהיה בידם, ולאחר ''תיוווכו'' של ח''כ מיכאל איתן (?)

    את ה ה ו ר א ה לטפל במי ''שהיה בפיקוח''
    הוא ממלא מקום רה''מ -- אהוד אולמרט.
    קדימה והימין פשוט אינם ראויים לאמון הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הרבה הרבה אנטישמים הגיחו מחוריהם לשמע הידיעה המרעישה

    תומר 33 ת''א, 03/03/06 21:12

    ש''יהודים זרקו נפץ בתוך כנסייה''.
    קפצו על הידיעה כמוצאי שלל רב.

    מסתבר שהם לא פעילי ימין קיצוני, ואף לא יהודים.

    אני תמיד מוצא אנטישמים חדשים בכל פעם שידיעה כזאת משתחררת ומישהו מנסה לעשות הון פוליטי.

    הגב לתגובה זו

    • תקרא למעלה: ''מהמשטרה נמסר כי מדובר בשלושה פעילי ימין קיצוני....'' (ל''ת)

      Avi cyrano, 03/03/06 22:13

      הגב לתגובה זו

      • מסתבר שלא מדובר בשלושה פעילי ימין קיצוני.

        תומר 33 ת''א, 03/03/06 22:38

        ומכאן ניתן להסיק מספר מסקנות:
        1. במשטרה ישנם שוטים.
        2. בתקשורת ישנם אנטישמים רבים שקפצו על הידיעה כמוצאי שלל רב.
        3. מספר מגיבים (טוקבקיסטים) אנטישמים הגיחו מחוריהם ותקפו את היהודים ואת היהדות.

        מסתבר שהשלושה בעלי זיקה פלסטינית (שמאלנים), ומכאן ניתן להסיק מספר מסקנות:
        1. אותם אנטישמים תוקפי ''הימין הקיצוני'' קולם נדם ואין הם תוקפים את השמאל הקיצוני.
        2. חברי הכנסת הערבים לא תוקפים פעיל שמאל קיצוני שזורק נפץ לכנסייה.
        3. המסקנה המשותפת לשתי הקודמות היא שחברי הכנסת הערבים משתפים פעולה עם השמאל הקיצוני ומסיתים במרץ רב נגד יהודים בכל העולם.

        ושאלה קטנה אחרונה :
        האם כשכתבת ''ארץ השוטים'', התבוננת במראה וחשבת לעצמך - אין חכם כמוני?

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    תקראו!!!!

    אני לא נאצי, 03/03/06 21:11

    אני יהודי ואני לא אוהב ערבים נוצרים או מוסלמים אבל למה לשנוא

    וגם אם אתה שונה למה למען השם לעשות את זה יכול להיות פיגוע בגלל המעשה המטופש הזה תנו להם להירקב שם או בכלא אני מעדיף כלא בגלל החוק ואידיאולוגיה ואתיקה בסיסית

    הם ממש נאצים שיחשבו על העתיד של המדינה יכל ויכול להיות פיגוע בקנה מידה עצום בגלל זה תבינו את תוצאות מעשיכם

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ברוך גולדשטיינים

    ליאורה, 03/03/06 21:06

    כל פעם נולדים חדשים כאלה שהורסים בעגלת תינוק אחת מלאה מדינה שלמה. הרסו לכולפ את השבת

    הגב לתגובה זו

    • חחחח.... בסוף אלה 2 נוצריות ואיזה מטורלל....

      רון, 04/03/06 00:56

      העיקר ''הרסו את השבת''.

      קיבלו יותר זמן חשיפה בתקשורת ממה שמקבל אוטובוס מלא אנשים שמתפוצץ בנתניה.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אני בטוח שמי שעושה את כל הבלגן הזה בחוץ הם המוסלמים ולא הנוצרים

    רודי, 03/03/06 21:06

    לא לעשות לינץ' !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יא חכם

      פיראס, 03/03/06 23:12

      אני חיי בנצרת,ויכול להגיד לך שהאנשים שהתפרעו רובם תושבי השוק בנצרת( השוק נמצא ליד הכנסייה )...והאנשים שראיתי בטלויזיה שהתקוטטו עם המשטרה ....הם עברינים ונרקומנים מוכרים בעיר.....נוצריים ומוסלמים...
      שבפשוט תמיד שמחים כשיש בלגאן וקטטות...
      אני בעד כוח עם אנשים מהסוג הזה....
      אבל לא רק בנצרת אלא גם במקומות אחרים....
      לידיעתכם: אילו המתפרעים בעמונה שתקפו שוטרים היו ערבים .... השוטרים היו יורים אש חייה בטענה : סכנת חיים!!!!!!!
      ואףאחד בכנסת מהמפלגות היהודיות לא היה קם לגנות את זה

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מדובר בפעיל סמול שנפגש עם ערפאת (ל''ת)

    סמול מסוכן, 03/03/06 21:04

    הגב לתגובה זו

    • שתוק כבר כהניסט קשקשן

      קפצון, 03/03/06 23:15

      ''פעיל סמול...''
      אמרו לך שיש לך אייכיות גאבלסיות?

      הגב לתגובה זו

      • הוא התכוון לפעיל SMALL, נודניק.. (ל''ת)

        איתי, 04/03/06 00:54

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    למה לא עוצרים את את גורמי הצרות הקיצוניים האלה?

    למה?, 03/03/06 21:00

    למה נותנים להם יד חופשית לסבך את ישראל בצרות ? למה ???

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    למנ המשטרה לא מפנה בכוח (~עמונה ?)

    תומר, 03/03/06 20:52

    חשבתי שהחוק שווה בפני כולם.

    ביזיון.....

    הגב לתגובה זו

    • אלות, רימוני גז והלם

      lala, 03/03/06 21:41

      דרג את האמצעים הנ''ל לפיזור הפגנות. לפחןת לי נראה שרימוני גז והלם קצת יותר רציניים

      הגב לתגובה זו

      • באמת?

        1, 03/03/06 22:30

        כמה ראשים מנופצים יש שם עכשיו?
        כמה עצמות שבורות?
        כמה אנשים הפכו שם לעקרים ועקרות?

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    להשאיר אותם שם (ל''ת)

    אריאל, 03/03/06 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בשם האב,הבן ורוח הקודש!שילוש השם!

    דןדין, 03/03/06 20:47

    תמיד היה ....תמיד יהיה.הויכוח נמשך כבר 2000 שנה ועדיין לא נגמר.תחפשו תשובות בספר חזון יוחנן.צר לי לציין,אך ישנה בעיה הרבה יותר עמוקה כפי שהיא נראת לעין.אך בעבר יהודים לא עשו בושות...כמו אלו...אם אפשר לקרוא להם יהודים.... פרובוקציה נוספת.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למה לעזאזל לפגוע במקומות קדושים.

    דורון, 03/03/06 20:47

    מה ששנוא עליך על תעשה לחברך. אנחנו לא רוצים שיפגעו לנו בבתי כנסת אז למה? למה ? אנחנו עושים את זה אנחנו רק צריכים להיתבייש.ואנ יעוד נחשב לאיש ימין מאוד.אני מתבייש

    הגב לתגובה זו

    • אני ימני קיצוני ומגנה את המעשים האלו. בטלויזה אמרו שהאם והבת נוצריו

      ימני קימוני, 03/03/06 21:08

      נוצריות. והאב חולה נפש שרצה לגור במלון ברשות הפלשתינאית ?! (משהו מוזר, אמרו בערוץ 2 , הערוץ של השמאל )

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    רק אחווה יהודית-ערבית ושלום יוציאו אותנו מהסבך (ל''ת)

    רק שלום יצילנו, 03/03/06 20:43

    הגב לתגובה זו

    • 2000 שנה ניסינו לחיות איתם בשלום, והתוצאה היא 2000 שנות טרור ואפליה (ל''ת)

      אנטישמית ..., 03/03/06 21:20

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        ערבי, 04/03/06 00:33

        אתם הטרוריסטים יא טיפש

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    ''הם היו בפיקוח'' ולמרות זה הצטיידו בנפצים ובלוני גז

    אולמרט אחראי, 03/03/06 20:40

    רק לפני שבוע שבועיים שודרה שיחה של ראש השב''כ עם נערי גבעות מישיבה בשטחים.

    דיסקין סיפר שכוחה של המחלקה היהודית בשב''כ הוא אפסי.

    האחראי הישיר על דיסקין הוא ממלא-מקום רה''מ, אולמרט, והשידור נועד להזהיר אותו.
    ראש מושחתי קדימה לא שמע לאזהרה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ערוץ 10 :''האב יהודי, האם והבת נוצריות פרובוסלביות מפולניה''

    יורי, 03/03/06 20:39

    למה לא בדקתם ?

    פויה תקשורת !

    הגב לתגובה זו

    • אין פרבוסלבים בפולין ,רוסי טיפש (ל''ת)

      רק קתולים, 03/03/06 20:54

      הגב לתגובה זו

      • חמור, בפולין יש גם מוסלמים (ל''ת)

        בזזזינסקיה, 03/03/06 21:33

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    פרובוקציה אפיינית של המחלקה היהודית בשב''כ...אולמרט זקוק לקולות...

    לא מאמין לכם, 03/03/06 20:39

    פרובוקציה אפיינית של המחלקה היהודית בשב''כ...אולמרט זקוק לקולות...

    הגב לתגובה זו

    • ברור, אולמרט בלחץ מהסקרים

      אבי, 03/03/06 21:05

      נפל לאולמרט מהשמים דבר כזה.

      עכשיו לא ידברו לא על השחיתות ולא על עמונה ולא על כלום - עכשיו התשקורת תחגוג על בנאדם שנרדף על ידי המשטרה עד למצב שהוא עושה מעשה נואש לתפוס כותרת.

      לעזאזל המשטרה והפרובוקציות שלה.

      אותי מעניין לשמוע אותו ואת אשתו הנוצרייה למה הוא עשה את זה, אבל לא נראה לי שיתנו לנו לשמוע את האמת.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ומייד הערבי חוגגים על הדם

    עמרי, 03/03/06 20:38

    כולה מדובר באדם פסיכי ובאשתו הנוצריה, איש מעורער בנפשט שעשה פרובוקציה. ישר קופצים המתלהמים מקרב החכ''ים הערביים ומנסים ללבות אש ושנאה במקום להכניס את הדברים לפרופורציה.

    אין כמו בשארה, ברכה והאחרים כדי לנסות ולהרוויח על-חשבון סכסוך ושנאה.


    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ''זה מקרה ראשון בעולם שנכנסים לכנסייה ויורים רימונים''

    מישהו, 03/03/06 20:36

    לא נכון, טרוריסטים נכנסו לכנסייה מקודשת בבית לחם כדי שלא ירו עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-65

      אודליה, 03/03/06 21:37

      לא נכון גם לפני מספר שנים נכנס יהודי קיצוני לכנסיית סנט אנטוניו ביפו וירה לכל עבר

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לדאוג שהפושעים יוסגרו לידי

    יהודי, 03/03/06 20:36

    הערבים שיעשו בהם שבטים.
    פגיעה במרקם העדין ביננו ובין הערבים זה פשע.

    הגב לתגובה זו

    • שפטים

      ערבי, 03/03/06 21:40

      היהודים כותבים שפטים (לא שבטים)..אתה צריך עוד קצת להתאמן.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה כל כך הרבה מיס-אינפורמציה

    נטלי, 03/03/06 20:35

    כבר נאמר בכלי התקשורת שמדובר בגבר ואישה נשואים אשר רשיות הרווחה הרחיקו מהם את ילדיהם וכתגובה הם עשו את המעשים,האנשים האלה מוכרים למשטרה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הגיבורים בפיצוח גולגלות יהודים-''עושים במכנסיים'' מול הערבים

    ממשלת השמאל, 03/03/06 20:35

    רואים את זה יפה בטלוויזיה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה??

    שפוי-, 03/03/06 20:30

    איזה סיבה בעולם יכולה להיות למעשה כזה??? ועוד נפצים??? מה זה עושה חוץ מרעש??? כמה טיפש צריך להיות כדי להגיע למצב כזה???

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כולה נפצים שהיה פיגוע בפי גלילות לא קמו כול הרצליה ות''א צפון (ל''ת)

    ושם זה היה יכול, 03/03/06 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לדעתי אין צורך לחלץ אותם חבל על

    מיה, 03/03/06 20:26

    הכסף, לקחו סיכון ,פשעו מדוע המשטרה וכולם צריכים להציל אותם?
    ובמידה ואכן מחלצים אותם שישלמו את עלות החילוץ של עשרות שוטרים.

    הגב לתגובה זו

    • you are stupid

      amicam, 03/03/06 21:49

      if we go by you we sould kill every one that does something wronge or bad or anything you dont egry with
      go home and stay home no one wants to ear from you ,tambal

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    נמאס ממכם ימנים מטורפים!

    רונה, 03/03/06 20:24

    אתם מובילים את כל המדינה לאבדון. אולי כבר תתאבדו. אולי תעלו על איזה גג גבוה בתל אביב ותקפצו למען אלוהים או אללה או משהו. באמת, תעשו טובה לאנושות. מופרעים וחולי נפש.

    הגב לתגובה זו

    • הוא תמך בעראפת- הוא סופר שמאלני

      אלי, 03/03/06 20:47

      בשביל לקבל את ילדיו הוא ביקש את עזרת עראפת.

      הגב לתגובה זו

      • פחחח מה הסיכוי ש''אלי'' ושני התגובות שמעליו הם לא אותו פסיכופט? (ל''ת)

        אורן, 03/03/06 21:07

        הגב לתגובה זו

        • מה הסיכוי, שאתה אורן

          קוקו פפיני, 03/03/06 22:31

          נשרת מבי''ס בכיתה א'?

          ''שני'' תגובות. תת רמה.

          הגב לתגובה זו

        • ממש לא !!!

          אלי, 03/03/06 22:42

          פשוט פרסמו את המידע באותה שעה בטלויזיה וכמה אנשים כתבו את זה.
          מספיק עם שטיפת המוח.

          הגב לתגובה זו

    • הם אנשי שמאל שבקשו את חסות ערפת

      לפני עשר שנים, 03/03/06 20:55

      והמשוגעים הם שלך

      הגב לתגובה זו

    • מי שעשה את זה הוא חבר של ערפאת מהצד שלך

      ברוך מרזל, 03/03/06 20:55

      מה שאומר שאנשים יפי נפש כמוך מטורפים . לנו יש מלחמה רק אם החברים המוסלמים שלך ולא אם אחינו הנוצרים

      הגב לתגובה זו

    • רונה חמוד תרגעי קצת, הם לא ימנים, כרגע אמרו ב2, ו10, שהם נוצרים ויה

      ררעעעעעעע, 03/03/06 21:03

      ורק יהודי אחד, והוא לא ימני, הוא הלך לאפארת, ביקש לחיות אצלו במלון (ערוץ 2).

      הם נמצאו על-ידי בית משפט כלא יכולים להחזיק ילדים... 2

      הוא הבין שמעשים כאלו מושכים תשומת לב, הוא רצה לקבל כסף ותשומת לב. 2

      תרגעי ועל תשנאי ימנים, אני ימני קיצוני ובכלל לא תומך בכאלו דברים .

      למה את כתבת שאני יצפוץ מגג, ? את רוצה שאני ימות ?

      הגב לתגובה זו

    • רונה תהיי גבר ותתנצלי בפני הימין

      עזרא מנשה, 03/03/06 22:06

      הבחור יהודי תומך עראפאת - דעותיו כמו שלך ואשתו נוצריה. מה התנפלת על הימין?????

      הגב לתגובה זו

    • רונה חמודה הוא אמר שחילי צה''ל הם טרוריסטים ,ביקר את ערפאת ו

      ניקוי ראש, 03/03/06 23:18

      הוא רואה ערוץ 2 ערוץ של הסמולנים

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מסתבר שהמדובר באדם מעורער נפשית

    cyrano, 03/03/06 20:23

    ובעווד 2 נוצרים..
    אז מי שמנסה לעשות הון פוליטי ולחגוג על הדם מכל העניין זה כרגיל פרובאקאטורים מחוגי הסמול הקיצוני ההזוי והסהרורי

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה משטרה?

    משה, 03/03/06 20:22

    שיתנו לנוצרים לתפוס אותם ושיוציאו מהם שערה, שערה עם פינצטה, פינצטה.....

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    נראה לי פרובוקטורים של המשטרה

    מה פתאום, 03/03/06 20:22

    אחרת המשטרה לא היתה מתאמצת לחלץ אותם.

    הגב לתגובה זו

    • רק איש ימין קיצוני יכול להגיע למסקנה כל כך הזוייה.

      אבי cyrano, 03/03/06 20:53

      נכון cyrano אקוודור?

      הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שכל כך משעמם להם!!! (ל''ת)

      טל, 03/03/06 21:09

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    עכשיו תראו מה יקרה ליהודים ביום הפקודה להשמד היהודים בישראל (ל''ת)

    האל מראה לכם, 03/03/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רק לא באלימות (ל''ת)

    יעל, 03/03/06 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חבל שלא חיסלו אותם, כמו את זאדה

    חיים, 03/03/06 20:19

    והכי חבל שמסכנים חיי שוטרים כדי לחלץ את העבריינים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יהודי ו 2 נוצריות,כותרת מטעה (ל''ת)

    דוד, 03/03/06 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא לחלץ את המפגעים!

    יפת נפש, 03/03/06 20:17

    שיאכלו אותם שם ויפה שעה אחת קודם!
    חוצמזה מערכת ואלה אם זה היה קורה בבית כנסת הייתם קוראים לזה נסיון פיגוע לא?

    הגב לתגובה זו

    • נכון - מתברר שהוא שמאלני

      אלי, 03/03/06 20:49

      הוא תמך בעראפת וביקר אצלו במוקטעה.
      יש לאפשר להמון לסכול אותו באבנים.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    הם מחבלים לכל דבר ! אז מה אם הם יהודים? (ל''ת)

    שופט, 03/03/06 20:14

    הגב לתגובה זו

    • המחבל השמאלני הראשון?

      אלי, 03/03/06 21:06

      שטיפת המוח של השמאל העבירה אותו על דעתו.
      הוא לא עשב שוטה אלא תוצאה של אידיאולוגיה מסוכנת.
      תחשבו על זה :)

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    שהמשטרה תתן לעשות בהם לינץ'

    יהודי ימני, 03/03/06 20:13

    אם יש יהודים כאלו מטומטמים ושפנים שעושים פיגוע בכנסיה מגיע להם שיעשו להם לינץ'.
    מילא היו עושים פיגוע בשכם או ג'נין

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חלאות (ל''ת)

    יהודי, 03/03/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    to barakaa

    me, 03/03/06 20:13

    הצביעות שלך פשוט דוחה אותי. אף שאיני מסכים עם המעשה אתה יודע שזה מקרה זניח ומנסה ליצור מהומה גדולה על מקרה בודד
    היום החלטתי להצביע לליברמן פשוט בשביל לא לראות או לשמוע חלאות מסוגך
    ולהנות מהעובדה שבעזה תוכל סוף סוף להיות עם אחיך ולא עם אויבך
    נסיעה נעימה לעזה חתיכת מגעיל - אני בז לך בכל אמת מידה

    הגב לתגובה זו

    • 100% agree with u (ל''ת)

      moshe, 03/03/06 21:19

      הגב לתגובה זו

    • liberman n1 (ל''ת)

      avi, 03/03/06 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    what the hell does this action gave us?

    AR, 03/03/06 20:11

    what the hell does this action gave us ?????

    Crazy fanatic people.
    But still, if they were Arabs, it would have been bombs, not just noisy stuff...

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חשבתי שביום שבת אסור להדליק אש (ל''ת)

    ת, 03/03/06 20:11

    הגב לתגובה זו

    • לנוצריות מותר...... (ל''ת)

      יוני, 04/03/06 00:53

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לכלא, ולכמה שיותר זמן

    מישהו אחר, 03/03/06 20:10

    אבל קודם למתקני חקירה בשב''כ, כדי לגלות אם יש להם שותפים

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד יחי היהודים!!!

    מתי, 03/03/06 20:10

    קצת מפגר שיהודי אומר יחי היהודים ליהודים, אבל מה לעשות שרוב העם הזה שונא את עצמו

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עזבו את החולרות להמון (ל''ת)

    אבי, 03/03/06 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה לעזזל לעשות דבר כזה? (ל''ת)

    שרון, 03/03/06 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אלה הם הסיקריקים מחריבי ירושלים

    אלה הם הזבל, 03/03/06 20:06

    שפוט לא יאמן לאן המדינה שלנו הגיעה. הטירוף הזה של הדתיים חצה את כל הגבולות. אלה הם כניראה קבוצה דתית קיצונית ששמה לה למטרה להבעיר את המדינה תרתי משמע ולגרום למלחמת הדתות .
    חבל שנשארו בחיים .

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה מזל?? איזה סיוט!!!

    רותחת מזעם, 03/03/06 20:06

    לא מספיק שהמוסלים נגדינו עכשיו גם הנוצרים??
    מה הם עשו לנו???
    בנוסף לזה הרבה תיירות שיש לנו בארץ זה נוצרים.
    צריך להרוג את האנשים שעשו את זה. מה זה משנה אם זה מפגע ערבי או יהודי?? זה אנשים שרוצים לפגוע באנשים אחרים. רוצים לקחת חיים. אז איזה זכות יש להם לחיות???
    למה בגלל 3 אנשים טפשיים אנחנו צריכים לסבול? עכשיו כל העולם הנוצרי יכפיש אותנו. יכול להתחיל עכשיו אינטיפדה חדשה! באמת באמת תודה לשלושת המפגרים. אני מאוד מקווה שהם ישלמו על מעשייהם ולא יקלו עליהם בגלל היותם יהודים. מפגע הוא מפגע לא משנה מה הדת והלאום שלו!

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך בנצרת המון נוצרים ערביים שבכלל לא אוהבים אותנו. בכל מצב יו

      צאים בלי שום, 03/03/06 20:49

      פגע. גם כנוצרים וגם כמוסלמים.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרובוקצית השב''כ ...

    יהודה, 03/03/06 20:05

    רק כדי ללכלך את הימין ולדחוף ''קדימה'' !

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא שפוי... (ל''ת)

      אסף, 03/03/06 20:41

      הגב לתגובה זו

    • אבל...

      1, 03/03/06 22:26

      הם שמאלנים אוהבי ערפאת..

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    all arabs are our enemy (ל''ת)

    loren, 03/03/06 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תשמחו יהודים, פורים (ל''ת)

    חנן פורת, 03/03/06 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה זה הדבר הזה? (ל''ת)

    מוזר, 03/03/06 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש להפריד בין היהודים לערבים-כל הערבים מפה לשם והיהודים משם לפה (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 03/03/06 20:04

    הגב לתגובה זו

    • לא ברור לי איפה זה פה ואיפה זה שם (ל''ת)

      ארץ מטר על מטר, 04/03/06 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אנשים עלובים. חלאות אדם. (ל''ת)

    אורי, 03/03/06 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מטומטמים

    ערן אגרא, 03/03/06 20:03

    אתם פוגעים בבעלי הברית שלנו, הנוצרים. מעשה מיותר וטיפשי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להעניש אותם בכל חומרת הדין

    אריה, 03/03/06 20:02

    אנשים כאלה גורמים לאנטישמיות העולמית !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    דיי לטרור היהודי עם של מטורפים תת רמה (ל''ת)

    ערבי זועם, 03/03/06 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''מוות ליהודים'' צעקו ערבים נוצרים!

    ברוך השם, 03/03/06 19:57

    הם הרי יודעים שאפשר לבצע לינץ' ביהודים מבלי להענש, יש לזה תקדים!

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה ? איפה הכיבוד ?אפילו כוס מים לא נתנו להם (ל''ת)

      אומללים, 03/03/06 20:46

      הגב לתגובה זו

    • חסר לנו עוד לתת להם מים, היו צריכים לתת להם סם,

      נוצריה, 04/03/06 02:23

      והיה באמת מגיע להם לקבל מה שעשו לחיה שהיתה בשפרעם.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    Leave the busterds there,

    jj, 03/03/06 19:53

    they can die as much as i care, they're not jews, jews can't treat others that way according to jewish law

    הגב לתגובה זו

    • you are right 27

      kk, 03/03/06 21:05

      you are very very right but how do you read the reaport in heabrow

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ואח''כ באים בטענות על אנטישמיות בעולם (ל''ת)

    שיט, 03/03/06 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ישראל לא תשתנה? אין לה עתיד

    ערבי, 03/03/06 19:50

    הגישה הציונית לעם הפלסטיני חייבת לעבור תהליך של התפכחות,התפיסה הציונית שהפלסטינים עם פראי אדם וצמאי דם שמהלכים אימה על החברה ''הנאורה'' ''והאידאלית'' שקמה לה בארץ המובטחת עלולה להמיט אסון על העם היהודי.אין שום צל של ספק שהעם היהודי עבר סבל נוראי ורדיפה מתמשכת בגולה אולם עובדה זו לא נותנת לגיטימציה להתעמרות בעם אחר אשר חטאו היחיד היה לטעם הציונים שבניו היו במקום ''הלא נכון'' ובזמן ''הלא נכון'',דברי הבל אלו מעידים יותר מכל על עזות מצח והתנערות מהמציאות הרצחנית של הכיבוש,ברצוני להחכים אותכם רבותיי בשתי עובדות היסטוריות יסודויות בהוויה היהודית,ראשית יש לכם חג שקשור כמדומני ליציאת מצרים,אוכלים שם מצות לא? ובכן אבותיי לא היה להם הכבוד לפגוש את משה רבנו שהסתבך עם אלוהים ונבצר ממנו נבצרות ''לא זמנית'' לדרוך בארץ המיוחלת עובדה זו מגוללת את הסיפור האמיתי של ''מי היה קודם'' ומי בא לבקר.ואם בדת עסקינו אז גם אצלי פלא ופלא פלסטין היא מקום קדוש,להלן כל טיעון דתי זה או אחר יתנגש חזיתית באחר ותאמינו לי הוא לא יהיה חגור כלומר אם נתבסס בשאלה למי יש את הזכות על פיסת הקודש על טיעונים דתיים אז מצבנו יהיה קשה ולא יציב.
    שנית אני חייב להסתייג ממקצת ממה שאמרתי בהתחלה,האם זה היה כל כך רע בגולה?הפריחה של העם היהודי המיוחד היתה אך ורק בגולה!!!ולעניות דעתי היה זה הגורם המשעמותי ביותר להפיכתכם כל כך מיוחדים ואם לא זה אז היתם נראים כמו בני ברק ותאמינו לי זה לא משהו.
    לבסוף חייב אני לחתום את דבריי בבשורה לא כל כך משמחת,ישראל אשר מבססת את קיומה באיזור על כוחה הצבאי עלולה למצוא את עצמה מול מנהיגים פנאטים עם אמביציות גרעיניות ולא רחוק הרגע שחלום הבלהות הזה יהפוך למציאות ומאזן הכוחות הנשגב יהיה נוסטלגיה רחוקה.
    חברה טוב לא יצא מזה אז תפנימו
    היו צודקים כי צדק לעולם נשאר וכוח דינו למות

    הגב לתגובה זו

    • תגובה נבונה

      ישראלי, 03/03/06 20:56

      אני לא זוכר מתי קראתי תגובה באורך כזה(לא אוהב)אבל הפעם כן קראתי דברי חוכמה אמת וללא השתלחות קיצונית

      הגב לתגובה זו

    • לפי סגנון הכתיבה אתה יהודי

      מזהה שקרנים, 03/03/06 23:14

      למה אתה כותב שאתה ערבי?
      מתבייש ביהדותך?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יופי בגלל 4 מפגרים תהייה חגיגה של ערבים (ל''ת)

    א מהצפון, 03/03/06 19:48

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק במאה אחוז, כל יום נהרגים ערבים והרבה אז מה קרה ? (ל''ת)

      צודק, 03/03/06 20:52

      הגב לתגובה זו

      • מממממ

        ערבי, 04/03/06 00:45

        תתבישו לכם יא אפסים...במקום שתגנו את זה אתם אומרים שזה נורמלי כבר... גועל נפש שניכם טיפשים

        הגב לתגובה זו

        • אתה צודק חבר הם שני טיפשים, הלוואי שתרגישו איזה כאב הרגשנו , (ל''ת)

          נוצריה, 04/03/06 02:26

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    השוטרים חשובים לנו!

    ישראל, 03/03/06 19:47

    השוטרים חשובים לנו. חבל שיסכנו את חייהם בכניסה למתחם. שהמטורפים האלו יידאגו לעצמם, ואם לא הם - אז מאות המתפללים שצרים עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה אתם אומרים על מעשה כזה? לזרוק נפצים באמצע של תפילה. תתבישו לכם! (ל''ת)

    נוצרית מנצרת, 03/03/06 19:46

    הגב לתגובה זו

    • ומה את אומרת על מכוניות תופת בבתי כנסת בטורקיה ?

      להפסיק לתת להם, 03/03/06 20:51

      למה שיש פיגוע ביוהדים לא רואים מאומות אבל שזורקים נפזים הם מתפרעים אסור לתת לזה יד

      הגב לתגובה זו

    • את צודקת נשמה...תצרי קשר איתי (ל''ת)

      רודי, 03/03/06 21:04

      הגב לתגובה זו

    • צודקת,למה באמצע התפילה?

      111, 04/03/06 01:25

      היה צריך לחכות לסוף של התפילה, ורק אז לזרוק את הנפצים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי אמר שהם יהודים אולי מחבלים ? (ל''ת)

    יהודי, 03/03/06 19:45

    הגב לתגובה זו

    • צר לי אבל

      גם כן ישראלי, 03/03/06 21:01

      כבר אמרו שהם משוגעים אז לא יכול להיות שהם מחבלים (אין ערבים משוגעים) ויש לשלוח אותם לאחר מנוחה להסתכלות

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    פצצות בכנסיה הם תוצאה של הסתה גזענית

    מחיר הגזענות, 03/03/06 19:44

    הפצצות בכנסיה בנצרת, הם עוד פרק בהסתה האלימה נגד אזרחי המדינה הערבים. גזענים נמאסתם, הגיע הזמן להפעיל יד קשה נגד מרזל, ליברמן ובני אלון. מה היום אומרים בצרפת...

    הגב לתגובה זו

    • נפצים זה לא פצצה !!! ובכול אחד מהפיגועים שהיו לא היו מהומות של (ל''ת)

      יהודים, 03/03/06 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא הייתי מחלץ אותם... (ל''ת)

    אביעד, 03/03/06 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ידידי אילו לא יהודים

    אדם פשוט, 03/03/06 19:42

    אילו לא יהודים,הם חוליגנים שרצוי לגמור איתם את החשבון

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חסר לנו צרות?

    יורם, 03/03/06 19:41

    למה להביא גם את העולם הנוצרי נגדנו? מי צריך את זה.
    שיעשו בהם לינץ, אף אחד לא יזכור אותם שבוע אחרי זה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להבא אסרב לטפל בערבים לאחר שרגמו אותנו.לא מגיע לכם עזרה אנושית (ל''ת)

    חובש מד''א, 03/03/06 19:40

    הגב לתגובה זו

    • תזדהה מיד . הרשיון נשלל. אתה לא יותר חובש ואף לא במד''א. (ל''ת)

      א, 03/03/06 21:58

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא מחכים לרחמים שלך, ובנוסף נראה לי שאתה לא בן אדם ולא חובש (ל''ת)

      נוצריה, 04/03/06 02:28

      הגב לתגובה זו

    • מסכים אתם

      יאקי, 04/03/06 06:51

      אני מבין מה אתה חש. אבל כשזה יבוא לידי מבחן, אתה תנהג כמו יהודי, ותעניק להם את הטיפול הראוי. כי בשעת המבחן האופי היהודי שלך יצא החוצה, ממש כמו שבשעת המבחן הערבים מבצעים לינץ'. אופי הוא דבר שבא מבפנים. זו הסיבה שעד היום לא שמענו על לינץ' שמבצעים יהודים, ואילו לינץ' שמבצעים ערבים הוא דבר שבשיגרה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה זה שטויות האלה? לא חסר עלילות דם?

    RUSSIAN, 03/03/06 19:40

    שעוד יבואו כמה מופראי מח ויוסיפו לכל האנטישמים שבעולם תירוץ חדש נגד העם היהודי ?
    לבדוק זהותם של החשודים ומוטיבציה למעשה חמור זה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לח''כ הערבים מספיק עם הצביעות שלכם כשנשפך דם יהודי אתם שותקים. (ל''ת)

    יהודה, 03/03/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מאסר 20 שנה על פרובוקציות דתיות (ל''ת)

    אורן, 03/03/06 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לח''כ ברכה.

    עמירם, 03/03/06 19:37

    מדוע שהפלשתינאים ששרפו את בית הכנסת בנווה דקלים לא כינתה אותם בכינוי טרוריסטים?

    יצבוע ודמגוג.

    הגב לתגובה זו

    • מממ

      ערבי, 04/03/06 00:41

      זה מה שמעניין אותך יא טיפש יא ....

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כשרצחו את יקירנו חלימי בצרפת אף ח''כ לא אמר מילה בגנות הרצח.מגעילים (ל''ת)

    ל.ממשפחת חלילי, 03/03/06 19:36

    הגב לתגובה זו

    • אבל

      נכון, 03/03/06 21:03

      בלבלתם את המוח לכל העולם ובצדק

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שיאכלו לבד את מה שבישלו. (ל''ת)

    טיפשות, 03/03/06 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    באמת מגיע להם להשאר שם (ל''ת)

    מי שחמור שיאכל, 03/03/06 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נקווה שהמתפללים יכסחו אותם! (ל''ת)

    מנוולים, 03/03/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הימין הקיצוני מאחד את הערבים והיהודים בישראל

    גג, 03/03/06 19:31

    עד עכשיו היו ערבים ששנאו יהודים, עכשיו הם שונאים ימנים קיצוניים ומאשימים אותם.
    מצויין.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה אידיוט גמור

      דני, 03/03/06 23:32

      קודם תברר אם אלה שעשו את זה הם בכלל יהודים. ואם-כן אם הם ימנים קיצוניים: נראה לך שיהודי דתי ידליק אש בשבת? בור ועם-הארץ שכמוך! לך ותתאחד עם הערבים שלך!

      הגב לתגובה זו

      • Just no Kadima

        Sigal, 04/03/06 02:13

        she was Chrstuian Arabi

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    עונש כבד ביותר!!!

    Rita, 03/03/06 19:29

    המנוולים הללו חייבים לקבל עונש כבד ביותר כי הם מנסים ליצור שנאה פה בתוך הארץ ולפגוע ביחסינו עם שכנינו הערבים. היחסים בגליל ובנצרת בין ערבים ליהודים יוצאים מהכלל וכך חייב להמשך המצב בד''כ הגורמים למצבים הללו הם איתמר מרזל וחבריו שאותם חייבים להוציא מחוץ לחוק במדינת ישראל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה מיותר

    יעקב, 03/03/06 19:27

    אני מקווה שזה לא יגרום למהומות באזור כי אנחנו ממש שכנים עם נצרת

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עכשיו המפלגות הערביות יחגגו . (ל''ת)

    נירית, 03/03/06 19:27

    הגב לתגובה זו

    • ובצדק. (ל''ת)

      די לפרובוקציות, 03/03/06 20:00

      הגב לתגובה זו

    • כמו שהימין הקיצוני חוגג אחרי שיהודים מתים? (ל''ת)

      shaff, 03/03/06 20:04

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    האם ייתכן שיהודים חרדים יזרקו נפצים בשבת?

    שואל את עצמי, 03/03/06 19:26

    או שמא מר ברכה שוב מעליל עלילות דם על יהודים (כפי שעשה אין ספור פעמים בעבר ובינהם ברצח חרירי)?

    הגב לתגובה זו

    • האים ייתכן שאתה מפגר?

      אנני, 03/03/06 20:38

      ישנו זן חדש של יהודי ששאיפתו להיות כמו בן לאדן.
      כשאנשים משתגעים אין קדושה, רק תירוף.
      היהדות איבדה את יופיה ע''י כנופיה של מנוולים.

      הגב לתגובה זו

    • האמא והבת נוצריות ! (קשה להאמין שהאב דתי ) (ל''ת)

      יורי, 03/03/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    @@@ מזל שזה בכנסיה ולא במסגד.

    צ, 03/03/06 19:20

    אחרת העולם המוסלמי היה עושה מזמ מטעמים.

    הגב לתגובה זו

    • זו כנסיית הבשורה - נזק תדמיתי ענק לישראל (ל''ת)

      יודע, 03/03/06 19:31

      הגב לתגובה זו

    • מזל שזה לא בבית כנסת

      פטרוס.נוצרי, 03/03/06 19:45

      מה אז היית אומר יהודי מכווווובד
      א נ ט י ש מ י ו ת עולמית כל העולם נגדנו מסכנים היהחדים

      הגב לתגובה זו

      • זה קרה לפני מספר שנים בטורקיה

        דויד, 04/03/06 07:16

        זה קרה לפני מספר שנים בטורקיה: מחבלים ערבים רצחו מתפללים יהודים, אבל אף יהודי לא העלה על דעתו לבצע לינץ' בערבים. יהודי מאמין לא נוטל על עצמו את תפקיד האלהים, כי בכך הוא מחלל את כבוד האלהים. התופעה של בני אדם שלוקחים על עצמם את תפקיד האלהים היא תופעה פגאנית.

        הגב לתגובה זו

    • אתה חסר בושה (ל''ת)

      חוסאם, 03/03/06 19:59

      הגב לתגובה זו

    • and they'd for a change would have a

      jj, 03/03/06 19:59

      and they'd for a change would have a good reason for that. but what happened is worst since it was against normal people and not against muslims

      הגב לתגובה זו

    • כאילו שזה לא קרה כבר

      א, 03/03/06 20:20

      על מסגדים כבר נכתבו סיסמאות ''מוחמד חזיר'', הושלך ראש חזיר ועוד כל מיני. זה אנשים בלי שום רגש ובלי שום אלוהים. רק בגללם ובגלל מקבליהם בצד הערבי (שדומים להם כמו שתי טיפות מים) המצב כאן כמו שהוא.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה לחלץ?

    יהודי אחר, 03/03/06 19:10

    שיחלצו את עצמם. חלאות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      יורם, 03/03/06 19:45

      צודק מאה אחוז.
      עדיף שיחלצו את החברה שתקועים בים המלח(נחל צאלים..??)

      שיתנו למשהוא אחר ל''חלץ'' אותם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה חי, במדינה שמחזיקה 200 רוצחים טרוריסטים, שרצחו\הסיתו לרצח,בחיים (ל''ת)

      באמת!, 03/03/06 19:51

      הגב לתגובה זו

    • באמת חלאות

      ציפי, 03/03/06 20:00

      הלוואי שיכסחו אותם כהוגן לפני החילוץ המיותר!

      הגב לתגובה זו

    • לחלוטין נגד המעשה אבל...

      יהודי, 03/03/06 20:04

      אתה לא יהודי
      והייתי רוצה לדעת מי אתה ע''מ לברוח רחוק מחלאה מבחילה חסרת חוט שילדה וכבוד מכל סוג

      הגב לתגובה זו

    • צודק! למה שאחרים יסתכנו בשביל חלאות? (ל''ת)

      סיגלית, 03/03/06 20:06

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100%. לא לחלץ עוכרי ישראל. (ל''ת)

      חמורבי, 03/03/06 20:26

      הגב לתגובה זו

    • אותו הדבר לגבי מחבלים ערבים שיתנו אותם לאוהדי ביתר

      משהו, 03/03/06 20:27

      ניראה אם אחד ישרוד

      הגב לתגובה זו

    • אדיוט! לפחות עבור החקירה שלהם!

      יהודי אמיתי, 03/03/06 20:32

      אם יהודים היו עושים לינץ' בערבי מחבל, גם אז היית אומר זאת? נכון שלא? כי אתה שמאלן דפוק!!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק הלוואי ולא היו קיצונים לשני הצדדים (ל''ת)

      אפי, 03/03/06 21:16

      הגב לתגובה זו