• 166.

    מסתבר שהשכלה ותרבות אנוש לא תמיד הולכים

    ורדינה, 02/05/09 09:21

    שלובי ידיים. מצד שני - השכלה אין בה כדי לרפא פסיכופת מהמופרעות שלו.

    IP: 81.182.58.66דווח על תגובה זו

  • 165.

    נתן זך חוגג חוגג חוגג חוגג חוגג וחוגג

    שאול לוין, 24/04/08 12:51

    אין ספק שלשעת כושר זו חיכה נתן זך הרבה שנים. שינאתו לדן מירון ידועה ומפורסמת (דן מירון סינן את זך ולא הכתירו כמשורר הלאומי - ודי בכך כדי לחולל שנאת עולם לצמיתות. השאר הסטוריה.

    שמואל גולד - יודע דבר

    IP: 212.143.71.205דווח על תגובה זו

  • 164.

    בסופו של דבר - דן מירון יצא זכאי במשפט

    ליאורה, 08/09/06 23:14

    כך נודע לי ממישהו בניו יורק. אסור ולא הגון לשפוט לפני הרשעה. כשאני קוראת את כל היצרים שנשפכו כאן, ככה ללכלך על אדם ומשפחתו ויקיריו, ממש נורא. טוב שהאמת יצאה לאור.

    IP: 89.138.18.112דווח על תגובה זו

    • כתבת: ''יצא זכאי'' ולא פירשת

      א.ת., 25/09/06 00:35

      האמנם זכאי. נקודה?
      ואיזו אמת יצאה?
      שאשתו אירגנה לעצמה את חבלות הגוף?

      IP: 85.250.131.191 דווח על תגובה זו

  • 163.

    gone with the wind

    leonor, 31/03/06 17:43

    tomorrow is another day....as Scarlet said, and as we all learn to accept.after the blast,and all the gossip in its wake...nothing, sweet nothing. Miron is probably free, out there in New York, and by one month or two everything will have been forgotten.

    IP: 86.143.172.74דווח על תגובה זו

  • 162.

    שום דבר לא נגמר

    יוליה זונדנובה, 21/03/06 19:19

    ולכן אני מגיבה, יש גלגל חזר בעלם, והכול בדרכו מן הסתם אל הקטע הבא, אל נא תתמסכני מידעלע, ודעי כי שמך כתוב בשגיאה מבעיתה.

    IP: 87.202.83.98דווח על תגובה זו

  • 161.

    סופית, נגמר, הלאה

    מידעלה, 17/03/06 18:03

    זהו, הפרשה נגמרה. האישה לעלבונה הצורב, הבעל לדאגותיו בנוגע לעתידו, לנכסיו, לקריירה שלו שבוודאי לא תשוקם במהרה אחרי ההכפשות. מי שמסר את החומר לעיתון לא הועיל לאיש ולא לאישה כלשהם - רק תאווה לדעת, רק תאווה.
    אנחנו די מסכנים

    IP: 86.141.246.197דווח על תגובה זו

  • 160.

    אמין ווא אמין, מצרפת איחוליי

    אפאף, 14/03/06 20:15

    אבל המציאות היא שהרקבון בתוך ישראל יש לו חלק בהתפתחויות ביחס למציאות הפוליטית שלנו.

    IP: 86.141.246.197דווח על תגובה זו

  • 159.

    תגובה לאפאף

    פאטמה רישמאוי, 14/03/06 18:46

    החברה היהודית אינה סובלת מסקלרוזה, אך לאור האירועים האחרונים ביריחו, אין לה פנאי לעסוק בפרופסורים לספרות, במשוררות נחשקות ובפסיכיאטריות מוכות. הלוואי גם אצלנו בקרוב!

    IP: 87.203.207.59דווח על תגובה זו

  • 158.

    מאד מהר נשכחה הפרשה...מוזר

    אפאף, 12/03/06 17:50

    מוסר מאד משונה שולט בחברה היהודית בישראל, אם פרשה כל כך חמורה שוקעת מייד, כל כך מייד. נכנסתי לראות תגובות, והן בעצם ישנות, כאילו שהפרשה מתה.

    IP: 86.141.246.197דווח על תגובה זו

  • 157.

    תשובה לרבקה המוכנה לבגידות

    אלינה, 07/03/06 16:06

    תסליחי לי, אבל אני מזועזעת מתגובה שלך. איפה כבוד עצמי של נשים? איפה כבוד לגברים טובים שלא נותנים מכות? אם מירון עושה דבר כזה אישה צריכה לברוח או- טוב עשתה - לפעול שהוא ילך. אני משוחררת מבעל שלי כבר שנה.

    IP: 86.141.246.197דווח על תגובה זו

  • 156.

    הילית ישורון, דן מירון, איזה עולם

    עדי חליפה, 07/03/06 16:03

    הילית ישורון פורקה לחתיכות, דן מירון מפרק רקות על הקיר...ישמרנו האל...באמת ישמרנו.

    IP: 86.141.246.197דווח על תגובה זו

  • 155.

    אז מה אם הוא היכה? גברים עושים את זה

    רבקה, 07/03/06 15:26

    מי כמוני יודעת שגברים בוגדים ומכים, מכים ובוגדים. אני עם בעלי נשארת, וכל עוד הוא לא יעזוב, אני לא אתלונן. אני נגד פירוק משפחות.

    IP: 86.141.246.197דווח על תגובה זו

    • שטויות. (ל''ת)

      'רבקה', 07/03/06 16:09


      IP: 89.138.33.211 דווח על תגובה זו

    • אני מאוד מקווה שזו פרובוקציה ולא הודעה אמיתית

      נורית, 08/03/06 15:37

      אבל אם זו הודעה אמיתית, אני מאוד מקווה שלא נראה את שמך במסגרת שחורה יום אחד.

      IP: 132.66.7.213 דווח על תגובה זו

  • 154.

    אבוי לחקר הספרות העברית

    יעקב, 07/03/06 00:07

    בלי דן מירון. כולם גמדים לעומת מוחו המזהיר ורגישותו הספרותית העילאית. כל השאר - רכילות והבלים.

    IP: 88.155.199.175דווח על תגובה זו

    • המגיב כאו הוא פרופ' מירון בכבודו ובעצמו ! (ל''ת)

      יש לי הרגשה, 07/03/06 05:16


      IP: 24.187.40.124 דווח על תגובה זו

    • דנדינו דני דינו, אל תכתוב על עצמך

      מנשה, 07/03/06 14:32

      דניל ' ה החמוד, תעשה טובה לעצמך ולחברים שעוד נשארו חברים ותפסיק להלל את עצמך...זה מצחיק ועצוב, ואני לא יכול יותר. בא לי לבכות דני שלי, חמוד שלי.

      IP: 86.141.246.197 דווח על תגובה זו

  • 153.

    השם מירון הוא המצאה, קודם קראו להם אחרת

    קוטלת קנים, 06/03/06 21:44

    מסתבר שהשם מירון הוא המצאה גרנדיוזית של מירון הגרנדיוזי. השם המקורי של המשפחה הרומנית היה שם רומני, מיריאנו או משהו בדומה.

    IP: 86.141.246.197דווח על תגובה זו

    • תיקון טעות

      אשל, 06/03/06 22:51

      אביו של מירון באמת היה רומני, ושמו היה ''מיזוץ'''.
      פלא שעם שם כזה הוא נותן זץ מפעם לפעם.

      IP: 80.178.135.145 דווח על תגובה זו

  • 152.

    איזו אלימות מילולית הולכת פה. אלימים יותר מחשוד באלימות (ל''ת)

    אורן, 05/03/06 20:23


    IP: 89.138.28.229דווח על תגובה זו

  • 151.

    דן מירון הוא קוניאק (ל''ת)

    שמואל ב', 05/03/06 18:52


    IP: 88.155.140.205דווח על תגובה זו

  • 150.

    צאצקע אמיתית

    אחד שיודע לשמור, 05/03/06 18:47

    פנינים מהגיגי אגי, בעלת ''הכוכית'' (בריאיון עם נרי ליבנה בהארץ מיום 5.8.03):

    כשאני מתאהבת, אני מרשה לעצמי להתאהב ואני נכנסת לרגש מאוד קשה של קנאה (---)אבל מטעם השירה אני אדשדש בזה להנאתי המזוכיסטית. (---) מרשה לעצמה להתאהב אף על פי שהיא נשואה. ''להיות אשתו-של זה עניין די של מה בכך. לפעמים אני הולכת בתל אביב ומסתכלת מהחלונות על אנשים שיושבים ואוכלים ארוחת ערב ואני אומרת לעצמי: הייתי יכולה להיכנס לבית הזה כמו זיקית ולהיות האמא בבית. אני מרגישה שהייתי יכולה להתחתן עם כל אחד. (---) אני לא עוצרת את הרגש של ההתאהבות, אני נותנת לו לפעול עלי ולהתקיים. היצר והיצירה מחוברים אחד לשני. אני חושבת שלו הייתי עוצרת את הרגש, היצירה שלי היתה מתעוותת. אני יכולה לחשוב על סופרים שהיצירה שלהם התעוותה כי הם לא נתנו למשיכה ולהתאהבות להתקיים. למשל ס' יזהר, שכל הארוטיקה שלו מופנית רק לנוף ואני לא יכולה למצוא ביצירה שלו זיון. (---) וגיורא מוכן גם הוא להקריב קורבנות, לא לקנא כלל, למען השירה שלך? ''קודם כל, אין לי פחד חשיפה. בכתיבה שלי אני לא מפעילה בכלל שיקול של צנזורה כשאני כותבת על אהבה או על התאהבות. (---)בתור משוררת אחראית אני חושפת הכל כי אני רואה בעצמי המעבדה של עצמי וכל מה שקורה לי אני מתעדת ואין שום דבר שהוא מיוחד רק לי (---) וגיורא יודע שהוא חי עם משוררת. לא הייתי יכולה לחיות עם מישהו שהיה בולש בכתבי אחרי כל מיני עדויות לרומנים מחוץ לנישואים''.

    א קיצער, צאצקע אמיתית.




    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • אכן האהבה היא עיוורת

      כוכית, 05/03/06 19:53

      היא באמת יכולה לעצום עינים ולהזדיין עם הדוחה הזה. להקיא. פויה

      IP: 84.94.149.60 דווח על תגובה זו

    • חבל

      רועה, 06/03/06 12:27

      מה היא חושבת, שבעלה לא יכול לקרוא בעיתונים מה שהיא אומרת? היא משחקת באש.
      עכשיו ברור מהי העליה הגדולה שלה בשנים האחרונות, קודם כמעט לא שמעו עליה.
      הרומן עם הפרופסור היה כנראה מחושב, כדי להתקדם כמשוררת.
      לא מספיק לכתוב, צריך גם להיות בן אדם.
      על פי מה שכתוב כאן, היא לא כל כך בן אדם. היא בוגדנית ואנוכית, וזה יחזור אליה כמו בומרנג.
      צר לי על דן מירון שנסחף לדבר נורא כזה.
      השטן השתלט על שניהם - על הפרופסור ועל המשוררת שנעשו אנוכיים כל כך עד שראו רק את עצמם, ולא ראו את הנזק שהם עושים לסביבתם.
      חבל.

      IP: 83.130.218.88 דווח על תגובה זו

  • 149.

    דן מירון הוא מניאק

    שמואל א', 05/03/06 17:14

    בן אדם דוחה שפעם היה לי איזה עניין בקשר לדירה איתו. לא יכול לשמוע את השם הנאלח הזה. קמצן וחולה כסף

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 148.

    למה אף אחד לא ממשיך?,

    לונה, 05/03/06 15:17

    מי נתן את ההוראה ךהשתיק את הסיפור?, ליאורה המתחיל במצווה אומרים לו גמור.

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 147.

    תגובה ל-146

    שמרית, 05/03/06 08:29

    מאחר שבוודאי ברור שזו המספרת את השקרים הנבזיים על ליאורה, היא אחת מאלה שלא יכולות לשאת את העובדה שליאורה כ''כ מצליחה ומוערכת, ניתן להתייחס לכך במנוד ראש, לומר שזה עצוב ופתאטי ולעבור הלאה. חוץ מזה - הצעה, סתם מתוך טוב לב - אין משפחה שניתן להרוס אותה, אלא אם היתה כבר הרוסה ממילא. אותו דבר לגבי גברים - אם גבר מבקש לרעות בשדות זרים, עדיף שתשב אשתו ותעשה בדק בית לגבי עצמה.
    ודי לחכימא ברמיזה.....

    IP: 212.179.87.236דווח על תגובה זו

  • 146.

    למה עוסקים בליאורה

    שרון, 05/03/06 07:49

    היא בכלל לא מעניינת היא רק מדווחת. צריך להתייחס לגבר הדוחה והמכה הזה.

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 145.

    ליאורה אין כמוך?

    דוד, 05/03/06 07:47

    תשאלו את האשה של זה שהיא כמעט הרסה להם את הבית?, אין כמוהה?, במה אין כמוה?, אולי בעבודה אבל בחיים היא בחורה מאד רעה וקשה אחת בלי דין ובלי דיין. תמכור את כל העולם בשביל גברים עשירים

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • אתה לא יודע כמה שאתה צודק

      טלי, 05/03/06 15:33

      כל הנשים הנשואות מפחדות ממנה. היא אלפוה בלקחת נשים מהבעלים שלהם. אפשר לשאול את ההיא מהעתיקות

      IP: 84.94.149.60 דווח על תגובה זו

  • 144.

    ליאורה - אין כמוך

    דינה, 05/03/06 07:33

    כמי שחוטפת בכל יום שישי מיד את מוסף ''סופשבוע'' ופותחת במדור שלך רציתי לומר לך ששמחתי לראות אותך בעמוד הראשון. אין ספק שזו לא הפעם הראשונה ובוודאי שלא האחרונה שאת חושפת פרשיות קשות ועושה זאת ללא פחד וללא משוא פנים.
    כל הכבוד !!!!

    IP: 212.179.87.236דווח על תגובה זו

  • 143.

    מה שנאמר כשר אבל מסריח (ל''ת)

    אברי, 05/03/06 07:15


    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 142.

    מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת

    בני, 05/03/06 06:56

    את מה שהוא בישל. למה צריך להתפלסף ולדון בסוגייה הזו. הבן אדם היכה שישלם מחיר. ומה רוצים מהחברים שלו תראו כמה עדי אופי עלו לחזק את יצחק מרדכי בזמנו. חברים זה בדיוק בשביל הרגעים האלה

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 141.

    רוצים עוד סקופ על פרופסור לספרות בניו יורק ?ד''ר שניידר מישיבה יוניב

    אחד שיודע, 05/03/06 05:38

    אז בבקשה : ד''ר שמואל שניידר ראש המחלקה לעברית באוניברסית ''ישיבה'' מינה את המדפיסה שלו ב''למשפחה'' להיות מרצה ללשון עברית במחלקה. המדפיסה ,שרה כשר בנדט ,סיימה בקושי בית ספר תיכון בית יעקב ולא לימדה תלמיד אחד בחייה. כל זאת לא מנע משניידר למנות אותה כמרצה במשרה מלאה והסטודנטים שלה קוראים לה ''פרופסור כשר''. הסוד שמאחורי המינוי - נסיונו של שניידר לשקם את עצמו אחרי התאלמנותו מאשתו בעזרת חסדיה הנדיבים של שרה כשר בנדט.

    IP: 24.187.40.124דווח על תגובה זו

    • אתה צודק ! ד''ר שניידר מהמחלקה לעברית בישיבה יוניברסיטי אדם דוחה !

      יוני לרר, 05/03/06 18:18

      האיש מעסיק כל מיני ישראלים מזדמנים ללא כל כישורים או תעודות אקדמיות במקצוע הנדרש ורואים את התוצאות בשטח. השתתפתי בשעור ספרות לפני שנתיים -והוא במקום ללמד באמת ספרות -הוא מדבר על פוליטיקה ,ויש לציין שהוא קיצוני ימני וכל מי שמביע דעה נגד הפאנאטיות שלו זוכה לציון מחורבן.בקיצור לא ממליץ עליו ולא על האוניברסיטה שהוא מלמד בה שמנוהלת כישיבה של ליטאים בפולין ולא כמוסד אקדמי מכובד.

      IP: 24.187.40.124 דווח על תגובה זו

  • 140.

    האיש גמור. באחריות. אין לו כבר מה לחפש אצלי.

    שולה, 05/03/06 00:08

    יאללה. שנשמע בשורות טובות.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 139.

    לא הגזמנו בכלל

    ניסים, 05/03/06 00:06

    סליחה, אין כאן שום הגזמה. אדם שחושב את עצמו לאלוהים נופל ממרום גדולתו אל הג'ורה של החיים - אל בית הכלא הניו-יורקי. זה לא מרתק?

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 138.

    די, תרדו כבר מהמסכן הזה. תחשבו על זה, מפרס ישראל לכלא! (ל''ת)

    מ. ברטוב, 04/03/06 23:14


    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 137.

    אני מבטלת השתתפות בקורס של מירון

    עינת, 04/03/06 23:10

    לא בא לי לשבת מולו בכיתה. זה מפריע לי לאקולוגיה.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • עינת, לכי תחפשי בציציות של כל מרצה

      ענת, 05/03/06 13:57

      לא ישאר לך מה ללמוד.
      ואח''כ תחפשי בציציות של כל סופר ובציצים של כל סופרת וישארו לך מעט מאוד ספרים לקרוא.
      דן מירון מרצה נהדר.
      חרא של בן אדם. שחצן. רשע.
      ועכשיו גם מרביץ לנשים.
      אבל -מרצה טוב.

      IP: 132.74.166.38 דווח על תגובה זו

      • כל מילה בסלע (ל''ת)

        רותי, 05/03/06 15:19


        IP: 84.94.149.60 דווח על תגובה זו

  • 136.

    בואו לא נשפיע על דעת הקהל

    זאב, 04/03/06 23:03

    נו שוין, חברה. באמת הגזמנו. צריך ללכת לישון. כבר מאוחר. מחר מתחיל הסימסטר, והפרופסור ילמד כיתה מלאה בנות תמימות. בואו לא נשפיע עליהן לסלוד מגברים אלימים. זה לא יפה.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 135.

    אין לי קשר לכתבת ליאורה, אבל ברצוני להגיב ולומר

    ליאורה, 04/03/06 23:00

    שכל הדיון הזה צריך להיערך אחרי שמירון יגיע לערכאות וייחרץ דינו. אתם משפיעים על דעת הציבור בהתלהמות הזאת עליו.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 134.

    אני חושבת שכל הגברים שמגנים על מירון צריכים לעבור סדרת חינוך.

    רותי, 04/03/06 22:56

    אני חושבת שכל הגברים שמגנים על מירון צריכים לעבור סדרת חינוך. מדובר כאן בפגם אישיותי והתנהגותי חמור. תחשבו על זה.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 133.

    מוזיקה מזרחית

    פזמונאי, 04/03/06 22:54

    מה הוא עושה לה, מה הוא עושה?

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 132.

    תשובה ל-130

    גיא לוי, 04/03/06 22:49

    פגשתי היום ברחוב סופר ידוע, והוא שמח מאד לשמוע ממני על הכתבה במעריב. לאנשים רבים יש חשבון ארוך עם מירון.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 131.

    תגובות מפוברקות של מירון ובניו

    א. אופנהיימר, 04/03/06 22:42

    גם אני חושב שיש כאן תגובות מפוברקות: של מירון ושל בניו

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • מישהו ישב כל הלילה וזייף תגובות!

      אבי, 05/03/06 09:05

      בררתי אצל אחדים מן ה''חתומים'' על התגובות, בעקר מרצים בחוג לספרות ואין להם כל קשר לתגובות שנכתבו כאן בשמם. ברור כי מישהו/מישהי שמח כל כך לאיד שהקדיש שעות לזייף חתימות. נו נו, גם כן אנשים.

      IP: 62.0.167.78 דווח על תגובה זו

      • כל הלילה? לא הגזמת קצת?, (ל''ת)

        ליפשיץ, 05/03/06 17:30


        IP: 84.94.149.60 דווח על תגובה זו

  • 130.

    מירון טיפוס דרמטי

    י. סובול, 04/03/06 22:30

    פעם הוא היה מתרגם מחזות ויושב בוועדת הרפרטואר של תאטרונים נכבדים. אולי שיכתוב איזה ''פורים שפיל'' (כמו צחותא דבדיחותא) על המכות ועל המעצר?

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 129.

    מישהו פברק תגובות זאת בטח זיוה שמיר שיש לה חשבון ארוך עם מירון (ל''ת)

    שרית, 04/03/06 22:29


    IP: 132.66.7.213דווח על תגובה זו

    • מי שמפברק תגובות בשם אנשי ספרות גרוע ממי שעומד למשפט לעל מכות (ל''ת)

      רחל, 05/03/06 09:06


      IP: 62.0.90.178 דווח על תגובה זו

  • 128.

    אני היכרתי ביניהם

    ג. שולם, 04/03/06 22:23

    אני עשיתי היכרות בין דן לאילנה, ועכשיו אני מצטער על זה. אני מקווה שלא ישרפו אותי באש הגיהנום.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • עוד פיברוק. גרשום שולם כותב מהקבר? (ל''ת)

      שלמה, 05/03/06 09:07


      IP: 62.0.90.178 דווח על תגובה זו

  • 127.

    אם כבר הרושובסקי

    נוח, 04/03/06 22:21

    אם כבר מביאים מין מתושלח שכזה ללמד באוניברסיטה, אז לפחות שיביאו את בנימין הרשב (הרושובסקי). הוא לפחות מקורי, ולא לוקח מאף אחד.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 126.

    כמה שמחה לאיד....

    עומר, 04/03/06 22:16

    איך פתאום כולם נזכרים להגיד עד כמה מירון הוא איש רע ואכזר? הרי עד שהסיפור המכוער והמוזר הזה לא יצא אף אחד מכם לא צייץ. לי ברור שהכתבה מגמתית ושישנם פרטים נוספים שאינם ידועים. וכן, אני גאה מאוד להיות תלמיד של מירון, שהוא מורה בחסד וגדול חוקרי הספרות שקמו לנו!

    IP: 85.65.57.219דווח על תגובה זו

    • עומר, איזו זריזות!!! וואוו!!!!!

      מירה, 04/03/06 22:39

      עומר, איזו זריזות?!!! תוך פחות מיום אחד עברת מכוכב יאיר (תגובה מס' 73) ליבנה?!!!! כל הכבוד!!!
      אני חושבת שאתה פסבדונים של דן מירון, שקורא לעצמו ''גדול חוקרי הספרות שקמו לנו'' כדי לעודד את עצמו לקראת הקריירה החדשה שלו: ''בחור ישיבה''.
      כבר היה פעם איזה מבקר שקרא לו ''אברך פושר'', ועכשיו הוא באמת יישב.
      אם אתה באמת סטודנט של דן מירון, ולא דן מירון, אתה צריך לדעת שרבים ''צייצו'' עוד לפני שהתפוצצה הפרשה. אפילו עיון בערך ''דן מירון'' במנוע חיפוש גוגל, או בכל מנוע חיפוש אחר, יראה כמה אנשים כתבו עליו ''טובות''.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 125.

    בגיל 68 אדם צריך לפרוש מהוראה

    זוהר ש., 04/03/06 22:16

    ואם הוא רוצה ללמד, שילמד בהתנדבות. מה פתאום אוניברסיטת ת''א מעסיקה את מירון בשכר? זה עוד אחת מהפאשלות של איתמר רבינוביץ.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 124.

    אפילו הסטודנטים לא סובלים את הנאד הנפוח הזה

    סטודנטית, 04/03/06 22:13

    דן מירון לא זכה אף פעם בציונים גבוהים מתלמידיו. המורים המצטיינים בחוג לספרות של אוניברסיטת ת''א הם זיוה שמיר ואבנר הולצמן.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • הולצמן? צנים יבש בלי אף רעיון מקורי (ל''ת)

      סטודנטית, 05/03/06 13:59


      IP: 132.74.166.38 דווח על תגובה זו

  • 123.

    מי הביא את מירון לאוניברסיטת ת''א?

    ג. טורי, 04/03/06 22:10

    אני חושב שזה היה דן מירון שסידר לו את זה. מתאים לו. הלך דן אצל דן.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • דן לאור

      אילנה צ., 04/03/06 22:17

      אתה מתכוון לדן לאור. לא?

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 122.

    איפה יהודית פלוטקין?

    טובה כ., 04/03/06 22:00

    איפה יהודית פלוטקין, יועצת ראה הממשלה לענייני מעמד האישה? למה היא לא דואגת שדוברמן כזה לא יסתובב חופשי באוניברסיטה בלי רצועה?

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 121.

    אני פוחדת להסתובב באוניברסיטת ת''א

    ת. יעקובי, 04/03/06 21:57

    יש שם קירות, ואפשר לרוצץ שם את גולגולתי אם אפגש במסדרון עם אגרסיב סידרתי כדוגמת מירון. יותר בטוח בשכונת התקווה.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 120.

    מפלצות האקדמיה

    מ, 04/03/06 21:55

    איך תזהו אותם?
    והרי כמה סימנים בולטים:
    1. נפוחים מחשיבות עצמית וצהובים מקנאה, שנאה, ומן השתן שכבר מזמן עלה לראש, 2. נוטים לגנוב את פרי עמלו של הזולת החלש מהם שאינו יכול לעשות דבר פן יבולע לו, 3.יותר משהם עסוקים במחקר הם עסוקים בהשלטת טרור, בהפרד ומשול ובמניפולציות מכל סוג ומין 4. מפורסמים באכזריותם ובהשחתת המידות שאינה יודעת גבולות. כי באמת מה שהרי מקסים בכל הקשור למפלצות האקדמיה הוא שכולם יודעים ואף אחד כולל אף אחד לא מעיז לגעת בהם.

    IP: 85.64.144.252דווח על תגובה זו

    • תשובה למ. (מס' 121)

      מוניקה, 04/03/06 22:05

      אל תדבר בלשון רבים. תגיד למי אתה מתכוון. כאן הדיון הוא באופי של דן מירון. אם יש לך כישרון, קח עט ליד והעלה קווים לדמותו.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 119.

    מירון ורוזנשטיין מביאים כבוד לישראל

    אלפרון, 04/03/06 21:46

    אני תקווה שהם יישבו באותו תא, ביחד עם כמה פורטוריקאים ג'אברים.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 118.

    דן מירון נראה בן 80 לפחות

    בני צ., 04/03/06 21:44

    דן מירון נשוי רק 25 שנה? הייתי בטוח שהוא הרבה יותר זקן. הוא נראה בן שמונים לפחות.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 117.

    סוף סוף גם מירון סובל

    ננסי, 04/03/06 21:41

    סוף סוף גם מירון סובל אחרי שהוא גרם כל כך הרבה סבל לכל כך הרבה אנשים.
    חבל על אילנה. אישה איכותית.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 116.

    איפה הפמיניסטיות של החוגים לספרות?

    א. סלע, 04/03/06 21:39

    איפה הפמיניסטיות של החוגים לספרות? אל תפחדנה, מירון כבר לא יכול להזיק לכן. הוא איבד את השיניים ואת המלתעות. אתן והסטודנטיות יכולות לדרוש שאדם כזה לא יתקרב אליכן.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 115.

    אני מכירה את דן מילדות

    אילנה ק', 04/03/06 21:33

    ולא ברור לי מה קרה כאן. נכון, הילדים לא אהבו אותו במיוחד, אבל שאדם במעמדו יגיע לכלא? זה כבר למעלה מהשגתי.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 114.

    דן מירון מאיים

    עדי ב., 04/03/06 21:30

    דן מירון, בריאיון בידיעות מלפני כמה שבועות, איים שהוא מתכוון לכתוב את זכרונותיו. עכשיו יהיה לו הרבה זמן.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 113.

    חפש את האישה

    שמשון, 04/03/06 21:21

    סוף סוף מירון נפל בידי שלוש נשים שהוא ראוי להן: אילנה, אגי וליאורה. חפש את האישה.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • ילכו שניים יחדיו בלתי עם נועדו?

      Felicity Lux, 04/03/06 23:00

      אגי ודני ...כמה מתאים לה להביא עליו אסון שכזה. האיש אינו מתאים למכות, אבל אני בהחלט יכולה לדמיין אותו מעיף אותה מעליו באלימות מתוך פחדנות וחשש, שהן תכונותיו הבולטות ביותר או כמעט. מכל המאהבות והפרשות מגיע לו להתקע עם משעול.

      IP: 86.141.246.197 דווח על תגובה זו

  • 112.

    זך התחיל ראשון

    ג. עיני, 04/03/06 21:19

    נתן זך התחיל ראשון בפינג-פונג מאמרי השיטנה שהתנהל מעל דפי ''העולם הזה''. אז מה, מירון הטיח לו את הראש בקיר ונתן לו אגרוף בעין?

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 111.

    מירון..רוצח בפוטנציה..שב בכלא..כרטיס לכיוון אחד בלבד!!!!!!!!!!11111 (ל''ת)

    RENATA, 04/03/06 20:55


    IP: 217.132.248.82דווח על תגובה זו

  • 110.

    שיניח תפילין

    אבריימלה מלמד, 04/03/06 20:17

    במקום להניח ידיו על אשה. אם הוא היה מניח תפילין זה לא היה קורה. אין לנו אלה לסמוך רק על אבינו שבשמיים

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 109.

    יש לי משהו שאף אחד מכם לא יודע.

    חי, 04/03/06 20:15

    אני אחשוף אותו כשארגיש שגם אני לא יכול יותר . כמו אותו איש ספרות מווערך לא יכל יותר. איפה כם הבנות שהובילו את לינץ' עדי צמח. איפה שלי?, היא6 לא צריכה איזה מנדט נוסף?, ואיפה ענבל גבריאלי היא לא יו''ר שדולת נשים או משהו כזה. וזהבה גלאון?, שתיקה. נשים בשחור?, נשים באטימות.

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • באמת איפה הפמיניסטיות?

      קשיש, 04/03/06 21:17

      באמת עוד לא שמענו את קולן של שלי יחימוביץ, עירית לינור, מרב מיכאלי וחברותיהן הפמיניסטיות. שתי הראשונות פוחדות שמירון בגלימת המבקר יקרע להן את הצורה. הראשון שראה שמירון הוא ''ד''ר ג'קל ומיסטר הייד'' היה משה שמיר, בזמן שערך את המוסף לספרות במעריב. זה היה אחרי מלחמת יום הכיפורים, בערך בשנים 1974-1975, אם אינני טועה.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • שלח לנו רמז, בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ישראל ל., 04/03/06 21:23

      חי, בחייאת, תרמוז לנו מה אתה יודע שאינך מוכן לחשוף.
      רק רמז!

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • ההרגל הישראלי הוא להתנפל על נפולים

      Felicity Lux, 04/03/06 23:04

      ברטר שהשדולה משותקת. משום שטרם התברר מעמדו. יועף מעמדתו, יגיבו. כל עוד יש כוח בידו, כולן מתעלמות. עדי צמח היה אולי פרופסור, אבל מעמדו מעולם לא היה כזה של מירון וכתיבתו הייתה מעורפלת ובעייתית שנים רבות בטרם ירד מירון מהפסים.

      IP: 86.141.246.197 דווח על תגובה זו

  • 108.

    מירון ידוע באכזריותו

    יעל פ., 04/03/06 19:42

    אין להתפלא על השמועות שמגיעות אמנם ממעריב, אבל בקהילה הישראלית של ניו-יורק הן ידועות מזה כמה חודשים. מירון אכזרי, זה ידוע, אבל להגיע לשפלות כזאת, זה אפילו לא אינטליגנטי.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 107.

    משוגעים. תרדו מהמסכן הזה

    קסנקס, 04/03/06 19:41

    בסוף עקרה לו משהו והעיתונאית כל החיים תצטער על מה שהיא עוללה לו. די לשתות את דמו. אח''כ היא תצטער על מה שהיא עושה. לא יפה. לא אומרים לשון הרע על אנשים. על כל אחד אפשר להמציא סיפורים

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • למשוגע מאברבנל

      ד''ל, 04/03/06 21:14

      למה אתה מרחם על אדם שנותן לאשתו חבטות ואגרוף בעין. היא לא נתנה לו בעיטה בזין. סוף סוף היא אישה תרבותית, והוא זבל שבא מרקע נחות. אמא של אילנה הייתה אחות רחמנייה, אישה חזקה וטובה, שאפשר היה לסמוך עליה. מירון בא מבית אלים והרוס שחבל על הזמן.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 106.

    ליאורה באמת בחורה על הכיפק

    מצליח, 04/03/06 19:37

    פעם היתה לנו איזה בעיה עם ג'קי לוי ובניה בלתי חוקית שהוא עשה והא נכנסה באממאמא שלו למרות שהפעילו עליה כל מיני פניות. היא אחלה גבר שבעולם

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • טוב, גברים יודעים לעשות כסף...

      מיטל, 04/03/06 20:08

      מה זה אחלה גבר?, לא כל כך מבינה את הכוונה שלך. אל תדאג אם זה היו איומים שהיו מניבים לה תשואה היא היתה עושה טוב טוב את החשבון למה היא כזו אינטרסנטית שחבל לכולם על הזמן מזמן

      IP: 84.94.149.60 דווח על תגובה זו

  • 105.

    המשטרה מצאה את אילנה חבולה ורצוצה

    גלית חז''ר, 04/03/06 19:35

    הייתי רוצה להאמין שכל הסיפור הזה בדוי. קשה להאמין שאדם כמו מירון יידרדר לשפל כזה. מצד שני, אני מכירה את אילנה כוחן-מירון, ואני מאמינה שהיא לא תמצוץ סיפור כזה מן האצבע, מה גם שמשטרת ניו-יורק מצאה אותה חבולה ועצרה את בעלה.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 104.

    אילנה

    רונה, 04/03/06 19:31

    לפי התגובות כאן מדובר בשני אנשים שונים. אחד מלאך והשני שטן אבל אף אחד מהם לא ממש אנושי.
    מדהים.

    IP: 85.64.144.252דווח על תגובה זו

    • שופטים בנאדם לפני שהיה משפט? תתביישו! (ל''ת)

      רות, 04/03/06 21:57


      IP: 62.0.166.82 דווח על תגובה זו

  • 103.

    איך פסיכיאטרית מדופלמת שעוזרת לאחרים לצאת מהפלונטר נפלה בפח

    ג. הולצמן, 04/03/06 19:31

    הרי אילנה כוחן-מירון היא פסיכיאטרית שיודעת את נפש האדם. איך היא קשרה את גורלה עם אישיות מעורערת כמו דן מירון. כנראה שהוא הצליח לעבוד עליה, ובגדול.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • היא בכלל לא פסיכיאטרית היא סוכנת נדלן (ל''ת)

      רינה, 05/03/06 20:32


      IP: 89.138.28.229 דווח על תגובה זו

  • 102.

    פרס סוקולוב?,

    דורית, 04/03/06 19:25

    אין לך בדיחות יותר מוצלחות. לתת לה פרס סוקולוב על מה ?, על יכולת הניצול שלה? על כך שהיא לוקחת גברים עשירים ומוציאה מהם כספים?, א5ני אומרת לכם. אני מכירה אותה. רודפת בצע. מתאים לה לעבוד במקום שהיא נמצאת בו כי שם סוגדים לכסף. יש לה נאמנוות אחת בחיים לכסף. רק כסף

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • מה אתם רוצים מהבחורה?

      תומר, 04/03/06 20:11

      למה לא מנסים לפרגן פה להישגים יפים?, וחוץ מזה מה קשור הכסף ליכולות עיתונאיות. מה הקשר?, כלום. נאדה.

      IP: 84.94.149.60 דווח על תגובה זו

  • 101.

    איזה mess אנשים יכולים לעשות מהחיים שלהם

    רויטל, 04/03/06 19:24

    מדובר באנשים שיש להם כסף, השכלה, דירה יפה, כלים נאים, ואיזה mess הם עשו מהחיים שלהם.

    אילנה לא מוכרת בארץ, אבל את דן מירון ב''ה מכירים, והרושם הוא שמדובר במלפפון חמוץ, רע ומתנשא. האלימות מורגשת גם בכתיבה שלו וגם בשפת הגוף שלו. אין להתפלא שזה יצא החוצה.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 100.

    האיש חלאה

    בינגו, 04/03/06 19:18

    אני מכיר אותו. חלאה אמיתית. יותר טוב שיישב בין כותלי הכלא.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 99.

    גם אני מכירה את אילנה

    ב' גלמן, 04/03/06 19:08

    אישה חיובית מאוד, שהקדישה את חייה למקצוע, עד שהתפתתה לקשור את גורלה עם אדם מפיסתופלי, שהרס את חייה לנצח.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • גם אני מכיר אותה. אישה צנועה ביותר לצערי. (ל''ת)

      ג' אלמן, 06/03/06 00:22


      IP: 89.138.57.7 דווח על תגובה זו

  • 98.

    מי זה ''החבר''?

    א' שבתאי, 04/03/06 19:05

    האמת היא שאני מבינה את החברים ששמרו את הפרשה בסוד, מגודל החרפה והבושה, אבל ממש לא הבנתי את החבר שאמר שפתאום הוא לא יכול לחיות עם ההכחשה, ויצא עם זה לעיתון. something fishy about it. מי זה איש המוסר הזה, שכיליותיו הציקו לו בלילות?

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 97.

    אני המום. לא כך היכרתי את מירון.

    מ. גלוזמן, 04/03/06 19:03

    עכשיו, כשאעבור בגילמן במסדרון, אעשה את עצמי קטן-קטן, כדי לא לפגוש אותו פנים אל פנים.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • ? כוונתך כשתעברו בסך בכלא בארה''ב?

      מ. גלוזמן?, 06/03/06 00:24

      את לא אסורה בישראל? אה, נהיית עדת מדינה עקב קשרים.

      IP: 89.138.57.7 דווח על תגובה זו

  • 96.

    חדשות מאיזור הקוטב

    טר''ם, 04/03/06 18:47

    ממש מקפיא דם הסיפור הזה על אלימות נגד נשים. כמי שסבלה מזה פעם, אני מחזקת את ידי אילנה. זרקי את האויב מהבית.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 95.

    צדק פואטי

    שירלי, 04/03/06 18:42

    מירון כתב ספר ''אימהות מייסדות אחיות חורגות'', שבו גנב מלילי רתוק את ''כבשת הרש'' שלה. עכשיו הוא מקונן על האמא החורגת, שהתעללה בילדיו.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 94.

    אני מכיר את אילנה

    ליאוניד, 04/03/06 18:27

    אשה נהדרת. אם הוא הרשה לעצמו להכות אותו מדגיע לו לשבת בכלא ולהתייסר

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • ואני מכיר את ענת (ל''ת)

      פבלוב, גדרה, 04/03/06 18:58


      IP: 88.152.42.253 דווח על תגובה זו

  • 93.

    מה יש לבן-אדם עם נגיעות?

    נוגה, 04/03/06 18:25

    מה יש לבן-אדם עם נגיעות?

    נוגע בדבר
    הרפייה לצורך נגיעה
    ואולי להפך: נגיעה לצורך הרפייה

    דן מירון, אולי תיגע פחות, ובא לציון גואל?!

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • הוא חרמן ידוע, חסר בושה

      true colours, 04/03/06 23:13

      הבא נאמר שמירון מעולם לא בחל בהתאכזרות אבל עוד פחות הוא בחל בהזדמנויות למזמז, להתחיל, לדרוש סקס. אבל הנה, בסופו של דבר כל המלל הצדקני שלו מתפורר, ונשאר חוסר בושה שכזה, שמאפשר גם להכות אישה. העליבות מצמררת דווקא אותי, שהכרתי אותו קצת אחרת

      IP: 86.141.246.197 דווח על תגובה זו

  • 92.

    באמת מגיע לליאורה פרס סוקולוב

    סוקולוב, 04/03/06 18:23

    עובדה שהיא מצליחה איפה שכל האחרים נכשלים. ןכל מי שהשמיץ אותה, וקראתי כמה תגובות ארסיות, תחנקו. ימותו הקנאים

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 91.

    מצאתי מאמר על מירון משנת 1986

    אלה ב', 04/03/06 18:22

    מצאתי בארכיוני מאמר על דן מירון:

    פז, מירי. ראש בהיר ונפש עכורה. דבר, י''ח בתמוז תשמ''ז, 25 ביולי 1986, עמ' 22.

    איזו קליעה בול! מירי, כל הכבוד!

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 90.

    דן,דן, לאן התדרדרת?

    קורצוייל, 04/03/06 18:14

    ככה חינכתי אותך? תליתי בך תקוות, ואיכזבת אותי. אולי תשב ותכתוב ספר כמו הווידויים של ס''ט אוגוסטינוס? תספר את האמת ממי קנית במשיכה כל רעיון? אם תעשה כדבריי, אולי לא תיצלה בבוא יומך וחליפתך.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • קורצוייל חמוד, מה לך כי נזעקת מעפרך, מאוחר מידי! (ל''ת)

      רימה ותולעה, 04/03/06 18:43


      IP: 88.152.42.253 דווח על תגובה זו

      • מבקר דגול באמת. (ל''ת)

        קרצווייל הוא, 06/03/06 00:26


        IP: 89.138.57.7 דווח על תגובה זו

  • 89.

    אגי משעול קודמה

    שלומי, 04/03/06 18:13

    כי היא היתה מוצלחת.

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • הגיגים מהוואגינה

      עדנה מ., 04/03/06 18:35

      מוצלחת במה? במיטה? המשוררת הזאת תרמה לעברית את המילה ''כוכית'', שעדיין לא מופיעה במילון אבל עניינה איבר המין הנשי. הגיגים מהוואגינה.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • סימן לאימפוטנציה

        רבקה י., 04/03/06 19:27

        כפסיכולוגית עליי לומר שיש לי תחושה שדווקא אימפוטנציה היא זו שמביאה זקן בן 72 להרים יד על אישה. גבר אמיתי לא מתנהג ככה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • אימפוטנציה? היום? שמעת על ויאגרה?

          פסיכי, 05/03/06 14:04

          ומה אגי משעול איזה פרגית?
          היא בת 60.
          אבל היא (עם קרם לחות) והוא (עם ויאגרה) זכאים להזדיין כאוות נפשם.
          זו סיבה טובה לפרק זוגיות אבל לא לדפוק ראש בקיר

          IP: 132.74.166.38 דווח על תגובה זו

          • אגי משעול אולי לא פרגית אבל מה זה סקסית (ל''ת)

            פסיכית, 05/03/06 20:20


            IP: 89.138.28.229 דווח על תגובה זו

            • נשים קשוחות ודן מירון

              יואל, 05/03/06 22:02

              במקרה היכרתי נשים אחרות בחייו של האיש הזה, ואני חושב שלא מפתיע שהוא עובר מאישה קשה ונחמדה כמו אילנה לאישה גסה ובהמית כמו משעול. מהיפות הוא פוחד פחד מוות.

              IP: 86.141.246.197 דווח על תגובה זו

    • תשובה למס' 89

      אבישר, 04/03/06 18:50

      מוצלחת?
      על זה כתב אלתרמן את הפזמון ''מרת מירון, אדון צלחת''.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 88.

    שמחה רבה

    גילי, 04/03/06 18:08

    אני שמח שמירון ייזרק לכלא בשנה שבה מקבל חיים באר את פרס אקו''ם על מפעל חיים. נקווה שטחנות הצדק לא יטחנו לאט.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 87.

    גורלו המר של הפרופסור האכזר

    טלי, 04/03/06 17:56

    גורלו של מירון מזכיר את כותרת מאמרו:
    ''מיוצרים ובונים לבני בלי בית''.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 86.

    חתן פרס ישראל

    מאיר, 04/03/06 17:56

    היא היה צריך להיות חתן פרס ישראל בקרב מגע. מדליית זהב כבר יש לו

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 85.

    איזה הבדל בין מירון ובין נעמי שמר

    חברה של נעמי, 04/03/06 17:50

    תראו את ההבדל בין ההתנהגות האתית של נעמי שמר, שדן מירון תקף בברוטליות, לבין דן מירון, שידידיו נאלמו דום ונעלמו. כשהוא תקף אותה, היא לא השיבה. לפני מותה, היא דאגה לכפר על חטא שחטאה מבלי דעת. והוא, שחטא כל ימיו, אומר לעיתונאית ''אשתי התחילה''. איזה עלוב נפש!

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 84.

    למה מופיע הסיפור הזה במדור תרבות/ספרות?

    סנומי, 04/03/06 17:22

    למה לא תחת מדור רכילות רעה וצרת אופק?
    למה לא תחת מדור התלהמות פרובינציאלית של קטני מח?
    אולי כדאי להקשיב לעוד קצת אינפורמציה לפני הלינץ' הזה?

    IP: 66.65.182.10דווח על תגובה זו

    • זה הופיע במדור החדשות

      דייקן, 04/03/06 17:53

      הסיפור לא הופיע במדור תרבות/ספרות. הוא הופיע במדור החדשות (בעיתון, ברדיו ובטלויזיה), כי כשכלב נושך אדם זו ידיעה חדשותית.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • נמאס ממירון ומשקריו, ועל כן מגיבים עכשיו (ל''ת)

      true colours, 05/03/06 10:10


      IP: 86.141.246.197 דווח על תגובה זו

  • 83.

    איגוד הסופרים הישראלי צריך לגנות ולהחרים את הסופר (ל''ת)

    איריס, 04/03/06 16:47


    IP: 213.140.6.96דווח על תגובה זו

    • כהיסטוריון אני זוכר שכבר בסוף שנות השישים או בתחילת שנות השבעים

      י' שביט, 04/03/06 17:45

      החרימו את מירון באגודת הסופרים, כי הוא חזר מביקור בבריה''מ, וטען שאין שם רדיפה נגד תרבות יהודית, שהכול שם מאה אחוז.
      האיש הזה הוא שקרן פתולוגי

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • ידידי ההיסטוריון י' שביט

        דג הביבים, 04/03/06 18:20

        מדוע אתה אומר את זה רק עכשיו, ורק על מירון האם אתה מפחד???!!!

        IP: 88.152.42.253 דווח על תגובה זו

    • למיטב זיכרוני

      אורצי, 04/03/06 18:11

      למיטב זיכרוני דן מירון כבר גונה פעם ע''י אגודת הסופרים.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 82.

    דן מירון ואגי משעול

    מספר 666, 04/03/06 15:56

    נשאלת עוד שאלה לגבי תפקודו האתי של דן מירון :
    על פי השמועה שדן מירון סירב לאשר או להכחיש כאשר הוא נשאל על כך בידי ליאורה בראיון עימו המשוררת עגי משאול היא המאהבת שלו.
    ב-2003 פורסם מבחר שירים מקיף של משעול שמירון צירף אליו אחרית דבר ענקית של כ-50 שישים עמודים או יותר שבה הילל ושיבח את משעול כמשוררת העברית הגדולה של זמננו.
    המאמר הזה במידה רבה מאוד אחראי למעמד החשוב שיש היום למשעול בין המשוררים הצעירים יותר מכיוון שהיא המשוררת הצעירה היחידה ( דהיינו מהדור שאחרי בביאליק ) שמירון הילל ושיבח בצורה כזאת .
    נשאלת השאלה מתי בדיוק התחיל הרומאן בינהם אם יש כזה ? האם כבר היה קשר רומנטי ב-2003 כאשר המסה נכתבה ?
    משום שאם כך היה נראה לי שמירון ביצע פעולה לא אתית כמבקר כאשר הילל ושיבח לאורך עשרות עמודים משוררת שהיה לו קשר רומנטי עימה .
    יכול להיות שהקשר הרומנטי אם קיים התחיל רק יותר מאוחר ואז מירון חף מפשע בעניין הספציפי הזה .אבל כל העניין נראה מוזר וחשוד בלשון המעטה.


    IP: 84.228.111.150דווח על תגובה זו

    • דווקא לא בטוח שיש כאן בעיה

      מספר 667, 04/03/06 23:08

      סביר שאיש ספרות יתאהב במשוררת משום שלדעתו היא משוררת נפלאה. כלומר, הדעה שלו על שיריה יכולה להיות אובייקטיבית, גם אם כתוצאה מההתלהבות שלו הוא גם התאהב במשוררת הזו והתחיל ביניהם קשר רומנטי.

      IP: 88.153.213.77 דווח על תגובה זו

    • כמי שעובדת במוסד ביאליק

      עטר, 05/03/06 20:29

      לא היה כל קשר בין מירון למשעול בזמן כתיבת הספר. ידוע לי שהוא ברב לפגוש אותה אפילו לשיחה בגלל סבות אתיות.

      IP: 89.138.28.229 דווח על תגובה זו

    • המבוא לספר

      צביה למדן, 13/03/06 17:39

      לא היה שום קשר בין אגי משעול לדן מירון לפני שכתב את המסה החותמת את אוסף שיריה.הרעיון לאוסף היה של ההוצאה שגם בחרה במירון לנתח את שיריה של משעול.לא המסה של מירון והמעמד שהוא הקנה לשירתה גרמה לרבבות אנשים לרכוש את ספרי שיריה, פנומן החורג מהברנז'ה האקדמית.לכל המקנאים,עליכם להודות שהעם אוהב את שירתה של אגי משעול

      IP: 217.132.90.55 דווח על תגובה זו

  • 81.

    נכון מאוד. אנחנו לא יודעים כלום, אבל מעוניינים לדעת עוד ועוד

    ראובן צ', 04/03/06 14:45

    כאיש המדעים הקוגניטיביים, אני מוכן להודות שאיננו יודעים כלום, אבל אני מוכן גם להודות שאנחנו מעוניינים לדעת על הפרשה עוד ועוד.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • ובכן, הפרשה מסובכת הרבה יותר משנדמה לך! (ל''ת)

      שפחה נרצעתלשעבר, 04/03/06 17:00


      IP: 88.152.42.253 דווח על תגובה זו

      • לשפחה שלום

        אפי, 04/03/06 17:54

        אולי תגלי לנו מה עומד מאחורי הכינוי ''שפחה נרצעת לשעבר''? את לא יכולה להשאירנו בפה פעור!

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • לא מעונינת להרצע שוב!

          שפחה, 04/03/06 18:16

          אבל כדאי שתחשוב קצת על החיבור בין הון, שלטון ומפלצות באיצטלה אקדמית, שהכל משתחווים להם!

          IP: 88.152.42.253 דווח על תגובה זו

          • חבל, זה יכול לספק חומר ראיות

            פרקליטה, 04/03/06 18:38

            חבל שאת לא מוכנה לתת כמה פרטים, בלי סימני זיהוי מיוחדים. אולי הם ישמשו חומר ראיות במשפטו של מירון.

            IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 80.

    איפה הם יפי הנפש המתייפיפים

    זוהר, 04/03/06 13:48

    מדוע נדםקולם ולא נשמע ברמה?

    IP: 212.179.87.236דווח על תגובה זו

  • 79.

    כולםמוכניםלתנדב לתרגם

    רני, 04/03/06 13:43

    איזה אנשיםנדיבים.אבללעזור לאשה האומללה אף אחד לא מוכן.יפה מאד

    IP: 212.179.87.236דווח על תגובה זו

  • 78.

    קרה נס

    פנקס פתוח, 04/03/06 13:14

    קרה נס, ומירון נתפס על חם. על מה ולמה המהומה. מגיע לו.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 77.

    אל תשפטו, ואל תתלהמוף אינכם יודעים כלום (ל''ת)

    ענו, 04/03/06 11:37


    IP: 84.94.144.127דווח על תגובה זו

    • אם ככה, ספר לנו מה אתה יודע

      ברוך, 04/03/06 14:32

      אתה מציע לנו לא להתלהם ולשבת בשקט, כי איננו יודעים כלום. בסדר גמור, התיישבנו ושילבנו ידיים. עכשיו ספר לנו בבקשה מה אתה יודע.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 76.

    גם אני מתנדבת לתרגם (ל''ת)

    דלית, 04/03/06 10:43


    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 75.

    באמת חבל שאין

    מהדורה אנגלית, 04/03/06 10:19

    מהדורה באנגלית. אבל יש בטח כאלה שישמחו לעשות תרגומים לכתבה ולשלוח את זזה לפרנסי אוניברסיטת קולומביה שהם ידען עם מי יש להם עסק. מדובר בפרשה שאם אוניברסיטת קולומביה עולה עליה תהיה פצצה מתקתקת . יעיפו אותו בלי פנסיה בלי כלום. חייבים לדאוג שיידעו שם . כמה חבל שבתיה גור לא בחיים. היא היתה עושה מזה ספר נהדר. מי פנוי בהר מירון?, מי יכול לצקת מיים על ידיו הארוות של הפרופ'?, מוזמנים להציע שמות כותבים. רצוי לא לקקניים.

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • אני מוכנה

      פרופ' רק''ב, 04/03/06 10:26

      אני מוכנה לתרגם את המאמרים האלה לאנגלית ולצרפתית, חינם אין כסף.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • גם אני מוכן

        מ' שטרנברג, 04/03/06 10:36

        לתרגם את המאמרים במעריב ולשלוח אותם לקולומביה. הגיע הזמן לטהר את האווירה מטיפוסים כאלה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • לא כדאי לכם

        גבריאל מ', 04/03/06 10:46

        לבזבז זמן ואנרגיה סמנטית בכתיבת מכתבים לאוניברסיטת קולומביה. מירון הרי ייכלא בניו-יורק, ועוד לא שמענו על שיעורי ספרות הנערכים בכלא או משוגרים מן הכלא.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 74.

    אני מכירה היטב את ההיסטוריה

    אביטל, 04/03/06 08:22

    של משפחת מירון. אין יותר מתאימה ממנה לשמש שק החבטות של המכוער והמגעיל הזה. גבר דוחה, מסריח ורע. רע וקמצן שתי תכונות שאם הם הולכות ביחד זה שילוב מנצח. בשילוב הזה נוצרו זרעי האלימות. והנה הם יצאו להם שמחים וטובי לב בכאפה. בושה. בושה שעוד מישהו מוכן לדבר איתו. איזה אנשים מתחסדים וצבועים יש בעולם

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • גם אני חושב שזה היה צפוי

      פרופ' עזרא פ', 04/03/06 09:19

      האלגנטיות המעושה של מירון היא מסכה. מהכתיבה שלו אפשר להבין שמדובר באדם אלים, מיזנטרופ ומיזוגן. אני מכיר אותו שנים רבות, ואי-אפשר שלא להבחין בכך.


      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • באמת זה היה צפוי

        א.ח., 04/03/06 13:09

        באמת זה היה צפוי. בשנים האחרונות מירון ישב כמה פעמים בחבר המושבעים של משפטים בבתי-המשפט בניו-יורק. הוא הכין את עצמו לקראת המשפט שבו ימלא את תפקיד הנאשם, לא את תפקיד המאשים.

        העניין שלו בפשע מצביע על נפש אפלה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • מירון הקמצן

      שמחה, 04/03/06 09:20

      מירון הקמצן יוציא עכשיו הרבה כסף על הגנה משפטית.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 73.

    כל האנשים פה מפחדים

    עומר, 04/03/06 08:19

    משמיצים, מלכלכים אבל לא מזדהים. זה יותר גרוע מחברי מרכז ליכוד. שמה לפחות כולם יודעים את ערכי האיי קיו שלהם אבל פה?, זה אמור להיות דיון ספרותי עם טעם, עם ראיח ואנחנו רק שומעים הוא, היא, היא. תזדהו חבר'ה. דן מירון לא ירביץ לכם

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • תשובה למס' 73

      יגאל ש', 04/03/06 09:10

      למה אתה לא מזדהה? יש בכוכב יאיר יותר מעומר אחד, אני בטוח. אנשים לא מזדהים, כי ידו הארוכה של דן מירון (ראית פעם איזה ידיים ארוכות יש לפסנתרן המצליף הזה?) יכולה להגיע למרחקים בל ישוערו. והזיכרון שלו גם הוא ארוך טווח.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 72.

    miron, dan

    pt, 04/03/06 07:29

    It's funny that an educated person, a professor, can get that low to beat a woman

    But it seems that stupidity and violence has no discrimination

    IP: 152.163.101.5דווח על תגובה זו

  • 71.

    אולי בהזדמנות זו

    מיה, 03/03/06 23:31

    תחשוף הכתבת שמות של עוד כמה פרופסורים שעיקר מומחיותם בבריונות, טרור והשחתה מוסרית של כל דבר בו נגעו אי פעם.
    יש שם באקדמיה כמה שבטוחים שיוכלו לצאת נקיים גם מרצח. ואתם יודעים מה? לפעמים אני בטוחה שהם צודקים.

    IP: 85.64.144.252דווח על תגובה זו

    • את מאה אחוז צודקת

      דגליש, 04/03/06 06:52

      אילו היו עורכים לדן מירון בדיקת די.אן.איי, אני בטוח שהיו קושרים אותו לעוד כל מיני ''מעשים טובים'' שעדיין לא פוענחו.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 70.

    הספר של מירון

    ניצה, 03/03/06 23:00

    דן מירון כתב ספר בשם ''פרפר מן התולעת''. הוא גם הפרפר וגם התולעת.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • תשובה לניצה מחיפה

      פרי, 04/03/06 07:00

      מירון כתב פעם ספר ''מול האח השותק''. עכשיו הוא יישב בתא ויכתוב את ספר זיכרונותיו ''מול הבעל השותק''.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • ניצה מחיפה? הקולגה-מתחרה של מירון? (ל''ת)

      עגנון, 04/03/06 13:07


      IP: 132.74.35.11 דווח על תגובה זו

  • 69.

    הצעה

    רבי מאיר, 03/03/06 22:41

    אני מציע לכם לגלוש אל האתר הבא, ולדעת ממנו מיהו מירון ומי מגן עליו. יש לו כמה גרופיז, שהוא משליך לעברם עצם בדמות קורס בקולומביה, והם מוכנים לעלות למען הברקודה הזה על בריקדות. ראו:
    http://www.notes.co.il/eshed/17039.asp

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 68.

    כל הכבוד לליאורה על החשיפה

    עמוס מ', 03/03/06 22:17

    ליאורה, אל תקחי ללב את ההתקפות שספגת כאן. זה חלק מהסיכון המקצועי של מי שחושף פרשה כזו, שבעיתונים אחרים לא חשפו. ב''הארץ'' מירון יש לו חסינות בגלל שאישתו הראשונה הייתה ממשפחת שוקן וב''ידיעות'' יש לו חסינות כי זה עתה הוא הוציא ספר בהוצאת ידיעות אחרונות (ושולה גלבוע מהמדור לספרות קיבלה את ההערצה העיוורת למירון בירושה מזיסי סתווי). עשית עבודה חשובה. כל הכבוד. הרגע גם עשו מזה מטעמים ב''ארץ נהדרת'' אמרו שזאת רק האקספוזיציה. אני מקווה שזה נכון.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

    • ליאורה בחורה על הכיפאק

      מעריץ, 04/03/06 12:52

      כל מי שהשמיץ אותה במדור הזה, מנסה בלי הצלחה להסיט את האש ממירון לעיתונאית. זה לא ילך לאף אחד. מירון הוא קרימינל, וליאורה היא עיתונאית מוכשרת שצריכה לקבל את פרס סוקולוב על יכולתה לחשוף פרשיות מאנשים שאף אחד לא מסוגל לדובב אותם.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 67.

    אני מכיר את ד''ר אילנה.

    אבישי, 03/03/06 21:45

    היא היתה רופאת עור לפני שנהייתה פסיכאטרית וטיפלה טיפול מסור בכוויות בפצועי מלחמה. רופא6ה שהיא מלאך, מסורה, איכפתית. נשנה. מקומה בגןן עדן על הטיפול המקסים שהיא העניקה לי ולפצועים אחרים. בהתחלה לא קישרתי אבל חבר התקשר אלי מניו יורק ואמר לי אבישי זו הרופאה אילנה. היינו אודים מוצלים והאשה הזו היתה הכי עדינה ומתחשבת והחזירה לנו צלם אנוש. אנחנו כל פצועי המחלקה נגן עליה בגופנו מול הפרופ' המוערך. אילנה אנחנו איתך. אוהבים וזוכרים אותך באהבה אין קץ. תהיה בריאה וחזקה. כולנו פה איתך. נבקש ביום ראשון מהעיתון את המספר שלך ונגיע אלייך. נעזור לך במה שתרצי. כסף, שיחות הכל. העולם הוא עגול אבל בשבילך השמיים הם הגבול.

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • הודה באשמה

      עורכת דין, 03/03/06 23:21

      אילנה יותר חכמה מבעלה. היה לה שכל לשתוק. הוא, לעומת זאת, קשקש לפני העיתונאית, ומבלי משים הודה באשמה.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • דר גקל ומר הייד

      דורית, 04/03/06 01:39

      במרפאה מלאך ובבית שטן בשיא טרופו מול אדם ששתק וסבל במשך עשרים וחמש שנים.
      סוף סוף יצא לחופשי.

      IP: 85.65.189.168 דווח על תגובה זו

      • ד''ר ג'קל ומיסטר הייד זה דן מירון

        דורי, 04/03/06 06:28

        ד''ר ג'קל ומיסטר הייד זה דן מירון, שיודע לדבר באלגנטיות ולנגן בפסנתר, ויום בהיר אחד להטיח את ראש אישתו בקיר ובקור רוח מקפיא לשבת אל שולחן הכתיבה ולהמשיך לכתוב את החרטוטים שלו, שכולם לקוחים מעבודות של אחרים. גם גנב וגם בעל אופי רצחני. סוף גנב לתלייה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • אילנה נהגה בחוכמה

        זלמן פרויד, 04/03/06 08:17

        אילנה נהגה בחוכמה מתוך אינטואיציה גאונית. האישה מבינה סוף-סוף משהו בתורת הנפש. היא הבינה שאם לא תקרא למשטרה ובעלה ייתפס עם דם על הידיים, גופתה תימצא יום אחד באיזה מקום מבודד, ומירון עוד יירש את ההון שצברה בתור האלמן המסכן שלא יודע לאן נעלמה לו אישתו האהובה. עכשיו הוא לא יוכל לעשות לה שום דבר, ואם יעשה - ייחשד תכף ומייד. הפסיכולוגית הבינה שיש לה עסק עם פסיכופת.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • אפשר שהיה אוזר אומץ גם לרצח

          עמוס, 08/03/06 11:16

          כשאנשים מורגלים בכך שכל מעלליהם משגשגים בלי שהנסיבות או בני אדם יעמדו בדרכם, ייתכן בהחלט כי יעברו גם על האיסורים המקודשים ביותר.

          IP: 86.141.246.197 דווח על תגובה זו

      • הצד האפל

        אורה, 04/03/06 08:55

        מירון אפילו בשלום עליכם, גדול סופרי יידיש, מוצא ''צד אפל''. מי יכתוב על הצד האפל של דן מירון? בשביל זה צריך סדרה של תריסר ספרים לפחות. אולי מישהו ימצא בו איזו נקודת אור? בשביל לראות אותה נזדקק למיקרוסקופ.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • תשובה לדורית מגבעתיים

        שרה ב', 04/03/06 12:46

        מתי אילנה ה''שטן בשיא טירופו'' הרביצה למירון? הוא מגיע כל שבוע לאוניברסיטה לבוש, לא חבול, בלי שריטות ובלי פנסים כחולים בעין. מיהו המטורף, אשמח לשמוע.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • ל67 חיממת את ליבי כל הכבוד!!!! (ל''ת)

      איריס, 04/03/06 16:44


      IP: 213.140.6.96 דווח על תגובה זו

  • 66.

    איזה מאמר מלומד כתב זה שלא נשאר אילם

    ברברה, 03/03/06 20:51

    כמה הרבה פרטים הוא יודע. כמה הוא מגן על דן מירון כאלו היה מדובר בכלבו האהוב שעומד עכשיו למות מות נשיקה אצל וטרינר. וכמה פרטים הוא יודע על האשה, המאהבה. הכתבת, על כולם. אז אולי שיספר לכולם איך קוראים לו באמת. לי שי חשד , יותר מסביר, להניח במי מדובר. בטח דן מירון מתזז את שפוטיו לשלוח תגובות חיוביות. למה אף אחד לא קם ואומר האיש צדיק?, פתאום אנשים מכירים את הענישה בניו יורק. הרי דן מירון עצמו הוד שהוא הרים יד. אקדמיה בתחת שלי

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • יש לך בעיה בהבנת הנקרא

      סוניה, 03/03/06 23:20

      מי שהדליף (או הדליפה) לכתבת את הפרשה - סיפק (או סיפקה) פרטים ראשוניים בלבד, וכך נאמר בכתבה במפורש. את הפרטים המלאים קיבלה הכתבת מן החברה הקרובה של אשתו של דן מירון. וגם זה נאמר במפורש. דן מירון אישר את הפרטים.

      IP: 88.152.24.120 דווח על תגובה זו

      • תשובה לסוניה

        פרופסור, 04/03/06 06:31

        לך יש בעיה בהבנת הנקרא. אישתו של מירון בכתה כנראה בטלפון לפני חברתה הטובה על ההתעללות בה. היא לא דיברה עם עיתונאים. כשליאורה התקשה אליה היא לא אמרה מילה.
        מעניין אם למעריב יש מהדורה אנגלית כמו להארץ. הייתי רוצה לדעת מה יחשבו על הפרשה באוניברסיטת קולומביה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • תגיד, אתה באמת לא יודע לקרוא?

          סוניה, 04/03/06 12:49

          לא כתבתי שאשתו של דן מירון סיפקה את הפרטים, אלא שחברתה הטובה עשתה זאת.

          IP: 88.153.213.77 דווח על תגובה זו

  • 65.

    מירון חוקר דגול

    תלמיד גאה, 03/03/06 20:49

    החוקר החשוב ביותר בהיסטוריה של הספרות העברית. אלימות היא מכוערת בין אם היא נגד נשים, גברים או בע''ח, אבל לבטל את חשיבותו העצומה של מירון ותרומתו ב40 השנים האחרונות- אי אפשר!

    IP: 85.65.146.38דווח על תגובה זו

    • תשובה ל''תלמיד גאה''

      תלמיד סטרייט, 03/03/06 21:29

      אדם אלים, שמתייחס כך לאנשים ולנשים, לבני-משפחה או לעמיתים, נכנס לרכושם הרוחני של אחרים וקורע להם את הצורה, אפשר להתייחס אליו בחשד. מי צריך להאמין לכתיבתו? רק מיובשי שכל, שלא מסוגלים להחליף את הקלישאות והמוסכמות שמסתובבות להם בראש הסנילי שלהם.
      תלמיד גאה (''גאה?!'' מה, אתה אריאל הירשפלד או אורי ש' כהן שאתה מכתיר את עצמך בתואר ''גאה''). לא פלא שאינך נחשף בשמך המלא. בעוד זמן-מה תתפלא על עצמך שהגנת על המורה הסורר שלך.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 64.

    לכל השופטים והחכמים

    אלמוני לא אילם, 03/03/06 16:12

    רבותי השופטים,
    מדובר בזוג שהאשה מופרעת ידועה בציבור.
    אינני מבין איך כולכם מכירים ויודעים את כל הפרטים, הכתבה חד צדדית וניכר בה הגזמה פרועה מצד האשה. הגבר איש ציבור חשוף לכל בעל דעה והזוג בתהליך גירשים מכוער כמו כל גירושים בעולם !
    ברור שכל העניין כאן היא רצונה של האשה לחבול בקריירה ולבסס את מעמדה המשפטי בתהליך המשפטי - וזו מנצלת את היכרותה האישית עם הכתבת הנלוזה בכדי לעשות זאת !
    מערכת המשפט והמשטר בניו יורק נוקשה ואינה סלחנית בנושאים אלו - במידה וכל המתואר בכתבה אכן התרחש - דן מירון היה במעצר עד עצם היום הזה !
    כל יפי הנפש שנפגעו ממאמרים נוקבים שנלמדים בכל האוניברסיטאות בעולם ומנצלים במה זו כדי ''להכניס לו....'' תתביישו ותזכרו שהעולם עגול !
    לכל האנשים הפולטיים שמנצלים במה זו בכדי להביע את דעתם האישית - תמצאו במה מתאימה !
    לא ייתכן שבדינה מתקונת כל איש ציבור חייב להסביר את מעשיו הפרטיים והבין אישיים לעיתונות ולאנשים כמוכם !
    לגבי האישה - תעשו לי טובה, הכתבה צועקת כי מדובר בקונספירציה של אישה בעלבון - הדבר המסוכן בעולם !
    אני לא מבין איך כולכם משחקים לידיים שלה ושל הכתבת שכבר כ''כ הרבה פעמים נתפסה והושמצה על בעיית אמינות בכתבותיה !
    הצעתי לזוג - פרידה בשלום !
    הצעתי לפרופסור דן מירון - טיפול פסיכולוגי לילדיו שנאלצים להתמודד יום יום עם אנשים כמו הכתבת הזו והמגיבים למיניהם.
    בנוסף - כל ההערות לגבי הכלבה ניכרים שנאמרו ע''י שונאי חיות ואדם שאינם מבינים דבר ולא חצי דבר ביחסים שבין אדם לכלבו !
    בושה לעיתונות ! הולם את מעריב !

    IP: 165.165.120.128דווח על תגובה זו

    • תשובה ל''אלמוני לא אילם''

      רותי, 03/03/06 20:13

      אם היה מדובר באישה שכל רצונה לחבל בקריירה של בעלה (שאתו היא מתדיינת בהליכי גירושין), היא הייתה שמחה להגיב על דבריו ולספק לכתבת שמן למדורה. והנה, האישה ''המופרעת'' שתקה, ומירון ''החכם'' הודה באשמה, ורק אמר כמו תינוק ש''היא התחילה''.

      זה לא מסתדר עם מה שאתה אומר. אם אתה מכיר את בני הזוג והיצעת להם כל מיני הצעות, אז יש לי גם הצעה עבורך: תפתח את העיניים. אולי אתה לא אילם, אבל אתה בלי ספק עיוור.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • תמימות או התממות

        אילנה, 04/03/06 02:06

        אילנה מבצעת את המשך התעללותה בבעלה בעצת עורכי דין מפולפלים היודעים מה מותר ומה כדאי. הפרופסור התמים הגיב בכנות ומהבטן. סוף המרשעת והרשע חייב להגיע.

        IP: 85.65.189.168 דווח על תגובה זו

        • תשובה לאילנה מרמת אפעל

          רינה, 04/03/06 06:37

          מאין את יודעת שאילנה מבצעת את ''המשך התעללותה'' בעצת עורכי דין מפולפלים? את שלוחתו של דן מירון?
          אני מקווה שגם הוא יפתח סוף-סוף את כיסיו ויוציא הרבה כסף על עורכי דין. הגיע יומו. במשך שנים התעלל בסופרים, במבקרים, בחוקרים ובתלמידים. עכשיו תורו לראות את תחתית החבית.

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • האישה היא זו שקיבלה מכות

          חיים פ., 04/03/06 12:49

          שני מכתבי ההגנה שלך על דן מירון אינם ברורים לי. אם את מכירה את ''צד א''' ו''צד ב''' (במונחיו המשפטיים של מירון, שתלמידיו הניו-יורקיים סיפרו לי שביטל שיעור כי הוזמן לבית-המשפט להשתתף בחבר מושבעים), נשמח לשמוע ממך פרטים על ההתעללות. כמו שזה נראה למשקיף מבחוץ, היא זו שקיבלה מכות, ולא הוא. וזה עושה את כל ההבדל.

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • סוף סוף הגיון

      אילנה, 04/03/06 02:00

      בל הכבוד. האשה מטורפת עם קבלות
      גם חבריה יודעים שהיא אלימה ומטורפת. חבל רק שנשאר איתה עד עכשיו. גם לפני עשרים שנה אפשר היה לדעת שטוב לא יצא מזה.

      IP: 85.65.189.168 דווח על תגובה זו

      • תשובה לאילנה מרמת אפעל

        רינה, 04/03/06 06:34

        גם אני חושבת שאפשר היה לדעת מזמן שטוב לא ייצא מזה. חברה שלי בניו-יורק אמרה לי שזה זוג כל כך מוצלח וכל כך מאוהב, שבמסיבות הם מחזיקים ידיים כל הזמן. אמרתי לה שבעלי אוהב אותי מאוד, אבל הוא לא צריך להפגין את זה בלהחזיק ידיים כל הזמן.
        בריאיון עם מירי פז אמר מירון שהוא רוצה שבנו יידע שאבא שלו אוהב אותו נורא. חבריי התמוגגו ואני התחלחלתי. אב צריך להודיע לבנו שהוא אוהב אותו מעל דפי העיתון?!
        מדובר באדם מופרע וסוטה, וטוב שהגיע יומו.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • ''אלמוני'' הוא דן מירון

      בלש, 04/03/06 10:32

      שכבר פותח את דבריו במילים ''רבותיי השופטים''. הוא כבר מכין את נאום ההגנה שלו. אל תדאג, דני, ניו-יורק זה לא ת''א. איש לא יתרשם מכישרונך הרטורי המהולל. שם השופט/ת ירשום לך את מה שמגיע לך, בלי הנחות.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 63.

    מה אגיד לכם

    זיו, 03/03/06 14:12

    עשיתם ממנו נבלה. מה הוא בסה''כ עשה . נתן לאשתו איזו כאפה?, על זה קמה מהומה?, מה קרה?, יש כאלה נשים מעאפניות שדושות סטירה. אז ירד לה קצת דם. מזה לעשות סנסציה ולהרוס בן אדם?,

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • תשובה לזיו (מס' 63)

      גרשון, 03/03/06 18:21

      אדם שמכה אישה, וכשהיא מדממת יושב בקור רוח לכתוב מאמר, הוא מפלצת. תחשוב על זה, החוקים האלה חלים גם בקריית שמונה הרחוקה.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • תשובה לזיו מקריית שמונה

      אתגר קרת, 03/03/06 18:28

      בקריית שמונה עוד לא שמעו שלא מפעילים אלימות על נשים? צריך לשלוח לשם תיכף ומייד את איציק מרדכי. הוא רוצה ללמד בבתי ספר.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • מה עם אלה שדן מירון הרס להם את החיים?

      צבי, 03/03/06 18:40

      ''להרוס בן אדם?''
      ומה עם כל אלה שדן מירון הרס להם את החיים?

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • רבים הם אנשי הספרות האלימים בישראל

        יאיר, 04/03/06 11:54

        רק מי שמכיר מקרוב יודע עד כמה
        אלימותם היא נכס שבה הם משתמשים
        בכדי לכופף את הכל על פי מישנתם
        וטעמם האישי.
        אך לא מזמן, בהוצאה לאור קטנה
        אך ידועה, נתקל ידידי (שהוציא שם
        ספר), במשורר עורך מטורף שקילס
        וירק עליו בקשת גדולה ואלימה מילולית, העורך, שמחשיב את עצמו
        מעבר ומעל, בטוח שהוא אחראי
        על טיבה של השירה העברית בצורה
        כזאת, שהוא יכול לקבוע באלימות
        הכל. ברם, מה חבל שאותו עורך
        נחשב כמשורר הדלות בינוני ומטה
        על פי קריטריונים שנקבעו עליו
        על ידי מבקרי ספרות רבים.
        את תסכולו כמשורר דרג ז' הוא
        מוריד בהנחתה על צעירים ממנו
        ומוכשרים ממנו. מה הפלא?

        IP: 88.155.118.77 דווח על תגובה זו

        • מי הוא המילל ברוח?

          דן, 04/03/06 14:46

          למה אתה א חושףאותו.מבצע. אחד פלוס אחד

          IP: 212.179.87.236 דווח על תגובה זו

    • הקרימינל

      עדנה, 03/03/06 18:42

      שימו לב, לאישתו הוא קורא ''הצד השני'' . האיש קורא יותר מדי ספרות משפטית (''צד א''', ''צד ב''') ומבקר יותר מדי בבתי משפט. הוא כותב גם על ספרות בלשית, כי הצד הקרימינלי באישיותו מושך אותו לזה.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מה זה קשור למנחם בן?, (ל''ת)

    גלעד, 03/03/06 13:59


    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • השומרוני הטוב

      מתי, 03/03/06 19:00

      אמנם מירון כתב עליי פעם דברים רעים, אבל אני מוכן לשלם את דמי השחרור בערבות שלו, כדי להגן על זכותו של האיש המרושע והפתטי הזה להוסיף לקשקש. תראו, הישראלים יודעים לתת את הלחי השנייה.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • תשובה לשומרוני הטוב

        חנה ג., 04/03/06 08:58

        תודה לאל שהאיש סוף סוף יכשכש בזנבו בתוך המלונה (תא המאסר) עם רצועה, בעוד שעד כה הוא הסתובב חופשי ונשך נשים וילדים. למה לך לשחרר אותו בערבות?

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אין לו כל כך הרבה חברים

    נירה, 03/03/06 13:49

    הוא דמות שנויה במחלוקת ושנואה. אדם מגעיל, מרוכז בעצמו שלקח אשה אומללה והאטיל עליה את גידול ילדיו. היא ראויה לפרס ישראל, ולה מגיעות התשואות שהיא סבלה אותו כל כך הרבה שנים

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • וסדר לה עבודה קבועה באוניברסיטה העברית (ל''ת)

      הוא גם לקח פלגש, 03/03/06 17:43


      IP: 88.154.223.253 דווח על תגובה זו

      • טכניקה ידועה ומוכרת

        רואה חשבון, 04/03/06 10:35

        זאת טכניקה ידועה ומוכרת של פוליטיקאים מושחתים: לשלם לפילגש מהקופה הציבורית.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • ידועה, מוכרת וכל כך כל כך מאוסה! (ל''ת)

          מחטטת בפחים, 04/03/06 16:55


          IP: 88.152.42.253 דווח על תגובה זו

    • יש לו חברים

      ציפורה כ', 03/03/06 19:05

      אין לו חברים? דווקא יש לו: אגי משעול, חנן חבר, איציק לאור, טובה רוזן, ועוד כמה ''חובבי ציון''.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • Ilana is a great woman

      Felicity Lux, 08/03/06 11:24

      Everybody knows that Ilana is a wonderful person, loyal to friends and family, and even to disgusting Dan, her Dan, that she loved to bits. He is scum. She is a queen. She'll come out of this happier, better, and perhaps ready to find someone to cherish her qualities.

      IP: 86.141.246.197 דווח על תגובה זו

  • 60.

    תגובה ל-57

    בני, 03/03/06 08:43

    אם היא כזו רעה ומגעילה אז למה בעלה לא עזב אותה?, אם היא כזו מגעילה ושרמוטה אז למה בכל זאת היא מצליחה להרוס משפחות. אתה סוטר את עצמך

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 59.

    הוא מסכן

    אהוד, 03/03/06 08:37

    יש נשים כאלה מעצבנות שמקבלות את מה שמגיע להם. היא כנראה קיבלה את מה שמגיע לה. ישר מאשימים ויוצאים בכותררות כאלה מגעילות. פויה. הוא ממש חף מפשע לדעתי

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • דן מירון ''מסכן'' ו''חף מפשע''??????????

      בעל ניסיון, 03/03/06 09:56

      מאיפה היגעת למסקנה שדן מירון ''מסכן'' ו''חף מפשע''? צריך איזה ביסוס לדעה שאתה משמיע. אני מכיר את האיש הרע הזה. מה שהוא עולל לאישתו זה טיפה בים (או בדם) ממה שהוא עולל לאחרים.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • מה הוא עולל לה? מה הוא עולל לאחרים? (ל''ת)

        רונה, 03/03/06 12:29


        IP: 85.64.144.252 דווח על תגובה זו

        • מה עולל מירון???

          ההיסטוריון אלטר, 03/03/06 15:16

          מה הוא עולל לאישתו, ראי ב''מעריב'' מהיום (3.3.2006). מה הוא עולל לאחרים, גם ספר שלם לא יספיק, וחבל שמישהו יישב לכתוב אותו, אם אפשר לכתוב על תופעות חשובות ומעניינות יותר. אולי נסתפק באיזכור מאמרי הביקורת שהוא כתב בצהובון ''העולם הזה'' (כשחברו הטוב, לימים אויבו המר, נתן זך, ערך שם את מדור הספרות). לא מעט סופרים, שמירון כתב עליהם אז, הניחו את העט והפסיקו לכתוב, מחמת העלבון הצורב. הפסיקו לכתוב גם סופרים שהוא כתב עליהם שבחים מופלגים ומוגזמים, כי הם חטפו פחד גבהים. האיש רע היה ורע יישאר לעולם ועד. את העונש של הגיהנום הוא יקבל כבר בחייו.

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 58.

    הייתי סטודנט שלו. ההוא לא

    רמי, 03/03/06 08:35

    מסוגל לפגוע אפילו בזבוב. אתמול כשראיתי את התמונה שלו עם הכלב חמלתי עליו. בסה''כ מסכן. איש שזקנו מביישת את נעוריו

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • פני הבעלים כפני הכלב

      רוני פודל, 03/03/06 09:58

      רמי, בסטודנטים שלו הוא מעורר רושם של אדם שלא ''מסוגל לפגוע אפילו בזבוב''. למה חמלת על אדם, שמצולם עם כלב שמסוגל לקרוע לבן-אדם את הצורה שלו? פני הבעלים כפני הכלב.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • הידיים ידי מירון

      חנן, 03/03/06 19:02

      איך אדם שידיו יודעות לנגן פסנתר מסוגל באותן ידיים להפליק מכות? זה ממש לא מובן. מחלת נפש על בטוח.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 57.

    מנחם בן ראוי שיענש ומייד (ל''ת)

    שלמה, 03/03/06 08:33


    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • מה למנחם בן בבית מירון?

      קורא סקרן, 03/03/06 09:59

      באיזו דרך קשור מנחם בן לפרשה המכוערת הזאת?

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מכיר את הכתבת

    בן, 03/03/06 08:20

    ניסתה להרוס כמה משפחות בחיפה. יש אפילו משפחה אחת בשכונת דניה שהאשה תפסה את בעלה על חם עם ליאורה שהיא הכי שרמוטה בעולם. אחת שלא בוחלת בנשואים וחולת כסף. כשהאשה של ההוא תפסה אותם היא התקשרה לעורך עיתון של ליאורה וסיפרה לו. היה סיפור גדול בחיפה אבל ליאורה דאגה שזה לא יתפרסם כי אף אחד לא רוצה להתעסק איתה כי היא אשה כוחנית ומגעילה, אנטיפטית וסנובית. מרשעת. אני היתי חבר שלה ושל בעלה היא עשתה ממנו סמרטוט רצפה, גמרה לו את כל הכסף עם מחלת הקניות שלה . היא לא עושה כלום בבית שלה ויש לה עדת שפוטות שהיא מתנהגת אליהם כנמןו אל משרתות שלה. כשהם היו מזמינים אנשים הביתה היא היתה כזו עצלנית שהיתה מביאה מלצריות מהפאב של בעלה כדי שישרתו את האורחים שלהם. אשה קשה ורעה

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • בן שם משפחתך לא מתחיל ב- ''ז''? (ל''ת)

      פגז מין חבל''ז, 03/03/06 22:47


      IP: 70.31.74.69 דווח על תגובה זו

  • 55.

    במה לכתבת

    חווה, 03/03/06 08:11

    יותר טוב שליאורה תתרכז בחייה הפרטיים ותספר איך בעלה היה מכה אותה. אני הייתי שכנה שלהם בשכונת סביוני דניה. כמה שהוא היה דופק לה מכות. בגלל זה כנראה הנושא קרוב ללב שלה. היא היתה צורחת והוא היה דופק לה מכות. בחוץ הם היו זוג יפה עם תינוקת מהממת. אבל היא היתה אומללה ובסןוף עזבה אותו כי היה לה רומן עם הקבלן יעקב אנגל. היא אמנם היתה מוכה אבל דאגה לגנוב מבעלה את כל הכסף

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 54.

    ואשתו הראשונמה של מרון

    פנינה, 03/03/06 08:07

    ברחה ממנו בזמן. היא ממשפחת שוקן אז בטח בעיתון הבית שלו אין מישהו שהיה מכוכן להרים את הסיפור של הפרופוסור והכלב הגדול שלו. כל עיתון והמוגנים שלו

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • יודע צדיק נפש כלבו

      היסטוריון, 03/03/06 10:03

      אשתו הראשונה של מירון לא ברחה. היא נפטרה. מאז פטירתה, הוא מירר לכל אדם שפגש בו את החיים. אלה שכתב עליהם טובות, הפסיקו לכתוב מרוב בהלה שמא לא יגיעו אף פעם לרף הגבוה שבו הוא הציב אותם (בהגזמה פראית). כך או כך, הוא גרם לאנשים שיתוק יצירתי. אדם נבזי ושפל, שאינו מסוגל לעשות טוב. גם כשהוא כותב טובות על מישהו, זה כדי להכאיב למישהו אחר.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • טפשה

      ברכה, 03/03/06 16:45

      אשתו האהובה נפתרה מסרטן
      אשתו השניה הוכיחה שהסיפורים על אמא חורגת רשעה וקנאית הם לא רק באגדות

      IP: 85.65.189.168 דווח על תגובה זו

      • תשובה לברכה

        אורי בראון, 03/03/06 20:23

        ברכה שלא נתברכה בהיגיון ובהגינות מדברת על ''אמא חורגת רשעה וקנאית'' בלי לדעת שלאילנה ולדן מירון יש בן משותף, והיא לא אמא חורגת. ילדיו הגדולים הם כבר בני ארבעים בערך, ויש להם חיים עצמאיים וילדים משלהם.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • לאורי הידען

          ברכה, 04/03/06 01:46

          עשרים וחמש שנים לא מתחילים בגיל ארבעים. חבל על ילד נוסף שנפל למלתעות אמא מפלצתית כזאת.

          IP: 85.65.189.168 דווח על תגובה זו

          • עוד תשובה לברכה

            אורי בראון, 04/03/06 06:43

            אולי תגלי לנו מאין ידענותך ''המבורכת''? אני מוכן לומר לך מאין אני מכיר את מירון. לא רק מתוך כתביו, שהם מעשה מרכבה של קטעים ורעיונות מכתבי אחרים. למדתי אצלו שני סמסטרים רצופים, ואחר-כך עברתי לפסיכולוגיה, כי תמיד היו לי חושים מחודדים לגבי בני אדם. שנה שלמה זה זמן לא מועט כדי להכיר בן-אדם, ואני אומר לך באחריות שמדובר בפסיכופת. כשקראתי במעריב את ליאורה, בכלל לא התפלאתי. אני בטוח שהוא ביצע בימי חייו פשעים חמורים פי כמה, שלא נחשפו עדיין.

            IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 53.

    המשוררת, הסופר, הפסיכאטרית

    שילה, 03/03/06 08:02

    מה כולם מתפלאים?, אז נכון שכולם משכילים וואינטיליגנטים אבל אנשים כאאלה שכל הזמן עסוקים בלהסתיר את הפסאדה שלהם בסוף השד יוצא מהבקבוק. אז הוא לא מרוקאי. סו וואט?, מה במדינות אירופה אין מוסדות של אנשים חולי נפש?, מה עתצבנות היא חלק מהטופוגרפיה. אבל מחר דן מירון יתראין באיזו תככנית רדיו וכולם גיוד מסכן. הגנה עצמית . ועוד מעט יעשו לו ערב חברים מדבברים. בושה למדינה שמכתירה מלכים ואח''כ מתברר שהם ערומים. תרתי משמע. מסכן הבעל של אגי משעול. דווקא בחור טוב אבל פקראייר ענק. אני שכנה שלהם ויודעת את זה

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

  • 52.

    Knock him down!!!

    Australian girl, 03/03/06 04:27

    I am sure that he did bit his wife but since he is a well-kown rofessor, he will get nothing


    IP: 210.87.40.30דווח על תגובה זו

  • 51.

    חתן פרס ישראל? זה ממש משפיל!

    מושפלת, 03/03/06 00:28

    וזה חתן פרס ישראל?
    מן הראוי שוועדת הפרס תבדוק גם את אישיותם של מקבלי הפרס. זו בושה למדינה שכאלה הם מכובדיה. גם תומרקין גס הרוח לא התאים לפרס. איך נראית התרבות הישראלית אם אלו מייצגיה?

    IP: 85.65.149.94דווח על תגובה זו

    • לשלול את פרס ישראל מהעבריין

      א. דיין, 03/03/06 07:54

      צריכה לקום ועדה ששוללת פרסים מכובדים מאנשים שעברו עבירה שיש עמה קלון.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • עכשיו מגיע לו פרס ישראל

        מולה, 04/03/06 08:36

        עכשיו מגיע למירון פרס ישראל על חיבורו ''היד החזקה''.
        מפריס פרסה ומעלה גרה שכמוהו!

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • לא, סליחה...

        מולה, 04/03/06 08:37

        לא, סליחה, אני מציע ששמעון פרס, חברו הטוב של דן מירון, ימנה אותו בקדנציה הבאה למצליף הסיעה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • יתנו אותו אך ורק לאפסים, כי זה מה שהם עצמם. לא לפגוע בכבוד המדינה.

      לבטל את פרס, 03/03/06 12:19

      התאכזבתי קשות גם מכך שמרזל קורא עתונים ושטויות מי מתחתן עם מי. מרזל! אתה עלול להידרדר כמו הכלומניקים מקבלי פ' ישראל ומחלקיו.

      IP: 85.250.213.40 דווח על תגובה זו

  • 50.

    מה הקשר לשמאל

    עפרה, 03/03/06 00:19

    זה נושא שלא רשור לשאמל או לימין לדתיים או לחילוניים למשכילים או לבורים אז תפסיקו להתלהם סתם אלא לגופו של עניין

    IP: 84.228.77.216דווח על תגובה זו

  • 49.

    אשתי התחילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אריאל, 02/03/06 23:11

    אשתי התחילה!!!!!!!!!!!איזו תגובה אינפנטילית. הייתי בטוח שמירון יותר אינטליגנטי, אבל בזיקנתו הוא נחשף במלוא ''הדרו''.

    IP: 80.178.96.178דווח על תגובה זו

  • 48.

    למה לא לחשוף את שם המשוררת?

    נחמה, 02/03/06 21:50

    פעם שניה שהיא הורסת משפחוןת. כמו גם הכתבת המהוללת ליאורה שדאגה לפרק שתי משפחות ידועות בחיפה. פרוטים במערכת

    IP: 84.94.149.60דווח על תגובה זו

    • זה לא סוד

      מבקר ספרות, 02/03/06 22:55

      שהמשוררת היא אגי משעול, שערב חופתה נתפסה עם חברו של החתן במיטה.
      היום היא ''מרלין מונרו דה לא שמאטה'', זקנה בלה בת שישים פלוס, שחושבת שהיא משוררת.
      כדי לעזור לה, מירון כתב עליה מאמר של מאה עמודים או יותר, מלא פרטים טריוויאליים ששמע אותם מפיה.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • רכילות כהתבטאות מרושעת

        כאן עדה, 03/03/06 02:10

        מבקר ספרות, ירושלים: גם רכילות אפשר לכתוב בצורה מכובדת. לא עמדת במבחן. תתבייש.

        IP: 69.197.43.147 דווח על תגובה זו

        • עדה, את צודקת

          מבקר ספרות, 04/03/06 09:12

          הייתי יכול לכתוב את מה שכתבתי בסגנון יותר אלגנטי ואירוני, אבל מה לעשות, נסחפתי. גם אני מנפגעיו של מירון, ועכשיו אני כמו חדש, אחרי תיקוני פחחות וצבע.

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • היא משנוררת יחס''צ ולא משוררת (ל''ת)

        דון ז'ואן, 03/03/06 10:50


        IP: 85.250.197.198 דווח על תגובה זו

      • אגי משעול

        רונית, 03/03/06 13:31

        בין אם דבר הרומן נכון או שקרי, יש ברצוני כתלמידה לשעבר של אגי להעיד על אדם טוב ומיוחד שכתיבתו מופלאה ואנושית וכן יחסו לעולם. השמצות טפשיות על מראה וכינויי גנאי אף פעם לא העלו את ערך אלו המתבטא בהם. הניחו לחיי הפרט של אנשים. מי שחוטא יבוא על עונשו ולא עיתונאי רכיאלי ידאג לכך.

        IP: 83.130.106.97 דווח על תגובה זו

        • אם היא טובה כל כך, מה היא עשתה עם אדם כזה?!?!

          highbrow, 03/03/06 18:36

          אם אגי היא אדם טוב ומופלא, מה היא עשתה עם מירון האלים והמושחת? אולי גם היא ''אינה מסוגלת לגעת בזבוב'', כמו שאמר כאן מישהו על מירון הרשע?

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • חברה של טובה לא יכולה להיות טובה

          משה, 03/03/06 18:38

          אגי משעול היא חברה טובה של טובה רוזן, אז טובת לב היא לא יכולה להיות. ראיתם פעם אישה שקוראים לה ''יפה'' והיא גם יפה?!

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • הגיגים על אגי

          אגיוגרף, 03/03/06 19:18

          מה תרומתה של האישה ''הטובה'' וה''מיוחדת'' הזאת, שכתיבתה ''מופלאה'' ו''אנושית''?

          לידיעתך, התרומה שלה לשפה העברית ולשירה העברית היא המילה ''כוכית'' (כוס בשורוק). זה אומר הכול? לא






          מה התרומה הגדולה של המשוררת אגי משעול כאדם ''טוב'' ו''מיוחד'', שכתיבתו ''מופלאה'' ו''אנושית''?

          אם אינכם יודעים, היא זו שהמציאה את המילה ''כוכית'' (כמילה עברית ל''כוס'' בשורוק). האם זה לא אומר עליה הכול?!











          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מהר וקצר = הסדר יקר

    ##חיל ג'ובניק##, 02/03/06 21:34

    תלמדו מאניחנא 3 בעמים וא-חאלאס האישה בחוץ עם כולו זבל שלה.
    בלי מכות בלי אלימות.
    בגלל זה יאהודות = אלימות
    ואיסלאם = שלום וכבוד.

    IP: 70.31.74.69דווח על תגובה זו

  • 46.

    עשבים שוטים...

    קובי, 02/03/06 21:23

    השמאל צריך לעשות עכשיו בדק בית איך צמחו בערוגות שלו העצים האלו

    IP: 80.178.124.207דווח על תגובה זו

  • 45.

    לחיות עם ההכחשה

    איש ספרות מוערך, 02/03/06 19:55

    מי הרכלן? פרי? לאור? זה פתטי. מיהו איש הספרות המוערך שהיה ממש חייב, לא היה יכול עוד לחיות כך, ממש סבל קשות מלא לרוץ לקבור את הקריירה של מירון.
    והמשוררת המוערכת? שמרי נפשך.

    IP: 80.230.123.102דווח על תגובה זו

    • ראו מאמר שכתב ב'מקור ראשון'. אין לנו מבקרים של ממש כיום. (ל''ת)

      גלסנר, 03/03/06 12:21


      IP: 85.250.213.40 דווח על תגובה זו

      • מירון השמאלן כותב ב''מקור ראשון'' הימני?

        סם המפקפק, 03/03/06 15:19

        אפשר לקבל מראה מקום של המאמר ב''מקור ראשון''? מירון איש תנועת ''יש גבול'' כותב ב''מקור ראשון'' הימני? קשה להאמין.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • הוא לא שמאלני

          קורדוברו, 03/03/06 19:07

          הוא לא שמאלני. הוא סמאל. תראו, הוא קורא לאישתו ''הצד האחר'' (סיטרא אחרא).

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • קישקוש חסר שחר

      יסיף, 03/03/06 14:36

      כל אנשי הספרות בארץ יודעים על הסיפור הזה כבר חודשים, ולדן מירון לא חסרים שונאים. דווקא האנשים שציינת הם האחרונים שיבואו עם סיפור כזה לעיתון - הראשון כי ודאי אינו רוצה שתצא חרפתו של מורה שמלמד בחוג שהוא עומד בראשו, והשני - אם התכוונת ליצחק לאור - כי לאחרונה שיבח את ספרו (הקלוקל, אבל זה עניין אחר) של דן מירון, מה שאומר שהוא לא משונאיו.

      וללא קשר לשאלה ''מי הדליף'', האם אין הבדל בין סתם רכילות לבין חשיפת צדדים כעורים ומבישים באישיותו של אדם שברגיל מתייחסים אליו בהערצה עיוורת? לדעתי יש. מעמדו של דן מירון בציבור הישראלי חושף אותו לביקורת, והיה עליו לדעת זאת.

      IP: 88.152.24.120 דווח על תגובה זו

  • 44.

    ל-40 - כן, ליאורה חושפת את מעצב השיער שלה. מעניין.... (ל''ת)

    שרית הספרית, 02/03/06 19:09


    IP: 83.130.70.183דווח על תגובה זו

  • 43.

    מתוך היכרות קצרה עם מירון מדובר באדם דוחה ומגעיל ואנטיפט !

    יוגב, 02/03/06 17:39

    נתנו לו לנהל את המחלקה ללשון עברית באוניברסיטת קולומביה היוקרתית והוא עושה במחלקה כראות עיניו.אף אחד מהמורים שם לא בוגר מחלקה ללשון עברית באוניברסיטה בימי חייו. זהו קובץ של ישראלים שמדברים עברית ושפר מזלם ללמד שם עברית , למה ? כי זה שממנה אותם איננו בקי במקצוע ולכן כל מה שמספרים לו הוא אוכל.באחריות -אף מורה שם לא מקצועי ומומחה בלשון עברית !!!תבררו !!!

    IP: 64.115.129.154דווח על תגובה זו

    • אנדרסטייטמנט

      שמעון, 02/03/06 22:56

      מגעיל ואנטיפת זה ''אנדרסטייטמנט''. האיש סוטה. באחריות.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • כמו שאמרו אתמול בטלוויזיה

        מ' שטרנברג, 04/03/06 12:34

        ''וזאת רק האקספוזיציה''.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לכל המגיבים הימנים

    ק, 02/03/06 17:37

    דן מירון הוא ציוני

    IP: 217.132.216.239דווח על תגובה זו

  • 41.

    אז מה אם הוא ''פרופסור לספרות'' ?האם זה הופך אותו לצדיק גדול ?

    שמעון אייכר, 02/03/06 17:27

    מדובר ס''ה על עוד פלצן קטו שנוהג באלימות כלפי אשתו ,והפעם לשם שינוי זה לא איזה ''מרוקאי פרימיטיבי'' אלא פולני מבית טוב ,משכיל ואיש אקדמיה ,יעני.וכל זה בשביל מה ?הוא נשבה בקסמי אהבתה של עוד פלצנית קטנה וצעירה ושכח את חסד נעוריה ואהבת כלולותיה של אשתו הנוכחית.
    עוד סטרואוטיפ שנגמר לכם מול העיניים על פרופסורים באקדמיות המכובדות . (זוכרים את עדי צמח מירושלים -כמעט אותו סיפור).

    IP: 64.115.129.154דווח על תגובה זו

    • תלוי, כשזה נוגע לפוליטיקה הוא ''צדיק''.

      פרופסור, 03/03/06 20:58

      ואז צריך להקשיב לתרח, כי הוא ''אישיות מוסרית''

      IP: 70.31.209.193 דווח על תגובה זו

  • 40.

    היא גדולה

    מעריץ, 02/03/06 17:24

    ליאורה חושפת הכל. ''העיתונאית''!!!.

    IP: 212.143.238.10דווח על תגובה זו

    • מירון והבלשים

      ארתור קונן דויל, 02/03/06 22:58

      כל הכבוד לליאורה שהצליחה לחלץ מהפרופסור הודאה באשמה (''הצד השני התחיל''). מירון יושב בניו יורק בכל מיני משפטים ולאחרונה גם כתב מאמר על ספרות בלשית. הוא צריך להבין את הקרימינליות של עצמו.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • מירון מופרע, בלי ספק

        ע' יסיף, 04/03/06 09:30

        עד עכשיו הוא התעניין בפסיכולוגיה. עכשיו הוא מתמקד בקרימינולוגיה, המופרע הזה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 39.

    נגלה פרצופו האמיתי של המטורף אוהב הערבים

    שי, 02/03/06 17:24

    מסתבר שאם נחפש טוב בתוך כל שמאלן קיצוני מסתתר חולה נפש קטן.

    IP: 194.90.247.83דווח על תגובה זו

  • 38.

    איפה את גלאונית?לא מחפה על חברך לקרב???????????????? (ל''ת)

    אשה, 02/03/06 17:15


    IP: 212.143.147.183דווח על תגובה זו

    • מעניין מה אומרת שולה אלוני

      אגתה כריסטי, 02/03/06 22:43

      מעניין מה אומרת שולה אלוני על החבר הטוב שלה, שהיא נתנה לו פרס ישראל משום שהצהיר שהוא ממצביעי מרץ.
      אנשי השלום האלה, שחותמים על כל עצומה המגנה את חיילי צה''ל ''האכזריים'' יודעים להרביץ. ואני חשבתי שהוא אימפוטנט!

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • מעניין מה אומר על זה יוסי שריד

        י. פנקס, 03/03/06 18:45

        מעניין מה אומר על זה יוסי שריד, שדן מירון כתב מבוא לספר שיריו? האיש הזה, דן מירון, התיידד עם שמעון פרס, עם שולה אלוני, עם יוסי שריד, ועם מי לא. הוא איש כוחני שחותר לידידות עם אנשים בעמדות מפתח. ''החברים הטובים'' שלו עכשיו יאכלו את הכובע ויתנערו ממנו.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • ומה אומר רן כהן?

          מוטי, 04/03/06 09:36

          לא מזמן התראיין מירון בידיעות אחרונות, ואמר שהוא מצביע מרץ. רן כהן אמר לא מזמן שצריך לירות במתנחלים העוקרים עצי זית. לירות!!!!!! איזה עונש מציע רן כהן לתת למי שמטיח את ראש אישתו בקיר?
          רן, תודה מראש על תשובתך המהירה.

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

          • אולי תסבירו לי

            ר''ג, 04/03/06 13:19

            אולי תסבירו לי מי זה דן מירון. מעולם לא שמעתי את השם הזה. הוא נשמע לי דמוני.

            IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 37.

    השמאלניות הביאה אותך להיות נשמה ערבית ואלה התוצאות המידיות ו (ל''ת)

    שלומי, 02/03/06 17:14


    IP: 212.143.147.183דווח על תגובה זו

  • 36.

    אולי אתה משכיל אך הנפש שלך אפלה ואפסית-אפס אפס אפס...... (ל''ת)

    אשה מוכת, 02/03/06 17:12


    IP: 212.143.147.183דווח על תגובה זו

  • 35.

    יש תרופות טובות שיכולות להרגיע את הרופא קח וואליום קלונקס טגרטול (ל''ת)

    קח תרופה, 02/03/06 16:46


    IP: 88.155.185.243דווח על תגובה זו

  • 34.

    אז מה ? הערבים התחילו - ובכ''ז אתה , מירון , קורא לנו להבליג....

    טולי הנוקם, 02/03/06 15:46

    כנראה שאתה טועה , הא ?
    ז''א , אני תמיד חשבתי כך אבל אתה - היית מטומטם מדי כדי להבין זאת...

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 33.

    אני מקווה שטניה ריינהרדט לט תתלונן....

    שבתאי, 02/03/06 15:33

    איזה בושות.

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

    • לא תשמעו מילה מטניה, מאורלי ומגלית

      זיכרוני, 03/03/06 18:25

      טניה ריינהרט, אורלי לובין, גלית חזן-רוקם, ועוד כל מיני פרו-פלשתינאיות (שהן במקרה גם פמיניסטיות שרופות) לא תשמעו מהן מילה על דן מירון. זה המוסר הכפול: כשקלינטון ניצל בחורה, שיקר בפומבי ואמר שלא היה לו יחסי מין אתה, לא שמעתם מילה מהפמיניסטיות, כי הוא רצה מישראל ויתורים לערבים.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 32.

    הפרופסור

    פקק תנועה, 02/03/06 15:12

    המפוזר מכפר אז''ר

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 31.

    אם בארזים נפלה השלהבת ? אז מה יגידו אזובי הקיר ? (ל''ת)

    ד. שרון, 02/03/06 15:05


    IP: 213.8.97.219דווח על תגובה זו

  • 30.

    אין ספק שמבחינה מוסרית תומכי השמאל הקיצוני נמצאים בשפל המדרגה.

    קורץ, 02/03/06 14:52

    עוד דוגמא , אחת מיני רבות.

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

    • הם השילו צלם אנוש יחד עם שנאתם לישראל אותינטית. (ל''ת)

      אני מסכים, 02/03/06 16:59


      IP: 89.138.55.121 דווח על תגובה זו

    • כן, ממש

      רונה, 02/03/06 18:16

      כוח, אלימות, בריונות ורצח - אלה שלל הביטויים המוסריים של בהמיות הימין. ליד הביטוי פראי אדם צריך לשים את תמונת הימין הקולקטיבי. כל הכבוד לכם. המשיכו בדרך זו ותובילו את כולנו לאבדון.

      IP: 85.64.144.252 דווח על תגובה זו

      • 'רונה'. ערבי שמסית פה. לשונאי ישראל יש חיים ריקניים לכן הם משתוללים (ל''ת)

        'ימין' זו, 03/03/06 12:23


        IP: 85.250.213.40 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אדם דוחה מי שמרים יד על אישה

    יוסי, 02/03/06 12:53

    ולא אכפת לי אם הוא פרופסור או טכנאי כבלים.

    IP: 89.138.96.227דווח על תגובה זו

  • 28.

    מי שמכיר את הנפשות הפועלות

    מי שמכיר, 02/03/06 12:44

    יודע שלסיפור כזה צריך 2 לטנגו.
    זה לא רק ''פרופסור מכה'' - צריך גם אשה דפוקה כמו אילנה!!
    דן מירון לא יודע אפילו לפגוע בג'וק

    IP: 194.56.215.66דווח על תגובה זו

    • you are so stupid

      sarah, 02/03/06 14:01

      it doesnt matter what she does,he has no right to touch her,he can leave the house,it is a lot simpler

      IP: 205.188.116.204 דווח על תגובה זו

      • אי שוויון בפני החוק

        rooney, 02/03/06 16:42

        אם לא היה לה טוב יכולה היתה היא לעזוב את הבית,אבל היא שאפה להוציאו מהבית ולכן התעלקה עליו ללא סוף ובמשך זמן רב, עד שנמאסו עליו חייו.
        זה פטנט מיוחד לנשים.
        לא רק מכות הן אלימות, אלימות נפשית קשה יותר והנשים מרשות לעצמן לנהוג כך ללא גבולות.
        הגיע הזמן לשנות זאת ולהעמיד את האלימות הנפשית של הנשים בגברים בקו אחד וברמה אחת לאלימות הפיזית של הגברים בנשים.
        אני בטוח כי הנשים היו משתמשות באלימות פיזית כלפי הגברים לו היו בטוחות כי הן חזקות יותר. לכן הן משתמשות באלימות בה הן חזקות.
        כמשל הרצחת וגם ירשת.

        IP: 217.132.54.253 דווח על תגובה זו

        • סתם ירייה באוויר

          אלידע, 02/03/06 22:38

          אתה מדבר מתוך בורות וחוסר הכרת הפרטים והנפשות הפועלות. סתם ירייה באוויר. מירון הוא שגר בביתה של אילנה, וסוף-סוף היא התפטרה ממנו, ובצדק.

          עכשיו, כדי שלא לשבת בכלא האמריקני הוא יצטרך לשלם לה הרבה כסף, וגם זה בצדק.

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

          • חבורת השופטים

            אלמוני, 03/03/06 16:25

            בא אדם, טוען שהוא מכיר את הפרטים - ואתם יודעים טוב יותר !
            אני לא יודע כמה מכם ידעו אהבה וזוגיות וכמה רע זה יכול להגמר - האדם חף מפשע !
            איש מוכה יזית ונפשית ע''י אישה רעה ומופרעת ! אישה שחדלה ממנו את החיים והביאה אותו לסף טירוף - אני גם בטוח שלא הכה אותה אלא התגונן בפניה - האשה אלימה וקשה !
            מדובר כאן באישה מקושרת שמנסה לסבסד את המשך שיגעון הקניות שלה באוקשנים ניו יורקים לשם מקפידה להגיע ולהראות למרות הקושי להתנהל עליו מדווח בכתבה השיקרית !
            עזבו את הפרופסור ותנו לו להשתחרר מהמופרעת !
            לחזור ולכתוב דברי חכמה שילמדו באוניברסיטאות הרבה אחריו !

            IP: 165.165.120.128 דווח על תגובה זו

            • התבלבלת

              יעלי, 03/03/06 20:18

              התבלבלת על מה שאמרו על שגעון הקניות של ליאורה, שכתבה על הפרשה, עם אישתו של דן מירון שלא מסתובבת ב''אוקשנים ניו יורקיים''. היא פסיכיאטרית מצליחה, עובדת מבוקר עד ערב ומפרנסת את מירון, שמרוויח גרושים בהשוואה אליה. למה אתה כותב שטויות על אנשים שאתה לא מכיר?

              IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • הוא בגד, הוא הכה, ואתה מאשים אותה

          לא יאמן, 03/03/06 01:30

          פשוט לא יאמן איזה אנשים חיים כאן.

          IP: 62.0.121.52 דווח על תגובה זו

      • you are very smart

        מי שמכיר, 02/03/06 19:45

        I am sure you are smart enough to judge - you were there when it happend. And you are objective too!

        IP: 88.153.113.28 דווח על תגובה זו

    • השה התמים והאלים

      לוקס, 02/03/06 22:35

      מירון לא יודע אפילו לפגוע בג'וק???? בג'וק אולי לא, אבל בסופרים רבים הוא פגע. לדעתי, האלימות נגד אישתו היא רק קצה קצהו של קרחון ענק, שעדיין לא נחשף.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • באלימות לא צריך שניים לטנגו. מספיק אחד

      א, 03/03/06 01:29

      אנא, חסוך מאיתנו קלישאות. אדם אחד אלים אינו זקוק לשיתוף פעולה מצד קורבנו. לומר ש''צריך שניים לטנגו'' פירושו להעביר אחריות גם לקורבנות של פשעי אלימות, כשלמעשה האחריות היא אך ורק על התוקף.

      IP: 62.0.121.52 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אם הוא היה דתי

    חיים, 02/03/06 12:13

    הוא היה לומד כי ''אוהבה כגופו מכבדה יותר מגופו''.

    IP: 212.150.47.230דווח על תגובה זו

    • אם הוא היה דתי...

      שוקי, 02/03/06 14:01

      התקשורת היתה מ***ת את האם-אמא שלו.

      IP: 83.130.140.45 דווח על תגובה זו

      • אם הוא היה דתי

        אנטרופולוג, 02/03/06 14:57

        הוא לא היה יוצא דופן. במשפחות חרדיות האישה היא סמרטוט המשמש תשמיש ותפקידה לפרנס, לספק מינית ולשרת את כולם.

        IP: 194.90.99.129 דווח על תגובה זו

        • שטויות

          נעמה, 08/03/06 18:46

          אתה ניזון מתקשורת עוינת. מי שמכיר את החברה החרדית יודע שהאשה מלכה.

          IP: 127.0.0.1 דווח על תגובה זו

  • 26.

    דן מירון קצה הקרחון...

    סטודנטית לספרות, 02/03/06 12:10

    במחלקות השונות לספרות ברחבי הארץ יש פרופסורים מכל הסוגים כאלה שמטרידים סטודנטיות צעירות, כאלה שמטרידים-מתחתנים-בוגדים- מתגרשים וחוזר חלילה. רבים מהם מתנסים בחוויות רומנטיות שונות והכל כמובן בשם הספרות ובשם האומנות...

    IP: 88.152.35.124דווח על תגובה זו

    • נכון. עדי צמח למשל, שעסוק בקסם של הרוע בהגות ובחיים (ל''ת)

      גם תלמידה, 02/03/06 12:59


      IP: 213.8.197.198 דווח על תגובה זו

      • עדי צמח הוא איש טוב מיסודו

        אבשלום, 02/03/06 23:14

        עדי צמח הוא איש טוב מיסודו, שעזר לנשותיו, ולפעמים חטף קריזה.

        דן מירון, לעומת זאת, הוא איש רע מיסודו, והוא מודה בכך.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • נכון,את צודקת 100% -הם מתרצים את מעשיהם במילים ספרותיות ומטאפורות

      חבר למקצוע, 02/03/06 17:33

      יפות אבל למעשה הם קטנים ועלובים שחושבים עצמם לחשובים ולשמנה וסולתה של החברה .
      תני להם לכתוב עוד מאמר של ממבו ג'מבו בכתבי העת ''היוקרתיים'' ,ולקשקש עוד ועוד בכל מיני מילים ''מקצועיות'' שהבל וריק מסתתר מאחוריהן.

      IP: 64.115.129.154 דווח על תגובה זו

      • יחסית לרמת קורצווייל ושטראוס, אחריהם הוא היה גדול, כי אין איש. (ל''ת)

        בזמנו הוא היה, 03/03/06 12:28


        IP: 85.250.213.40 דווח על תגובה זו

        • אין מבקרים גדולים אחרי קורצוייל?

          שמאי פח, 03/03/06 15:23

          יש מבקרי ספרות הרבה יותר גדולים ממירון, אבל אין להם אגו נפוח כמו שלו. הם עושים את מלאכתם בשקט, בלי מגבירי קול ענקיים (מהסוג שמחזיק עמיר פרץ ב''ארץ נהדרת''), ולכן אינכם מכירים אותם. דן מירון, לעומתם, הוא קרצייה שנזונה מהשגים של אחרים.

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

    • הרצחת וגם ירשת

      rooney, 02/03/06 17:50

      דבר ראשון אין כל צורך בנישואין.לא איתך ולא עם אף אישה.
      בעולמנו היום איזה טובה יוצאת לגבר כשמתחתן עם אישה,בעבור מה. לסיפוק צרכיו המיניים יש מספיק בכל מקום שיפנה, רוסיות, ברזילאיות, מרוקניות,תימניות וסתם בררות ישראליות .
      חבריו הגברים כחברים תמיד טובים ומחוברים אליו יותר מכולכן.
      אז למה לקחת אישה שתתעלק עליך,תהיה אלימה מילולית כלפיך,תשתלט על רכושך,תיבש אותך מינית ועוד תדרוש נאמנות. תגידי לי למה ? !.

      IP: 217.132.54.253 דווח על תגובה זו

  • 25.

    למצות את הדין עם הפרופסור הבהמי

    פרופסור אלים, 02/03/06 12:06

    וזה ממש לא מעניין אותי איזה דברי הגות הוא כותב. יש לתת לסיפר תהודה ולהוקיע את הפרופסור האלים. בושה שאנשי רוח כיפו עליו.

    IP: 88.154.186.89דווח על תגובה זו

  • 24.

    מטיף נגד צה''ל, ועושה טרור בביתו שלו...

    צחי, 02/03/06 11:54

    שמאלני אמיתי, אין מה לומר, הפרצוף של השמאל בארץ הזו

    IP: 85.64.75.11דווח על תגובה זו

  • 23.

    שמאלנים צבועים ועלובי נפש, זה הפרצוף האמיתי שלהם!!!!

    ארז, 02/03/06 11:53

    יטיפו כל היום נגד חיילים במחסום, ובבית עושים טרור של ממש

    IP: 85.64.75.11דווח על תגובה זו

  • 22.

    מדינת ישראל כאישה מוכה

    י, 02/03/06 11:52

    אנשי התרבות והרוח מכים את מדינת ישראל בדיוק כמו שהם מכים את נשותייהם. והכל מתוך רשע צרוף.

    IP: 80.74.101.3דווח על תגובה זו

    • אנשים רקובים אלה שונאים כל דבר בריא. (ל''ת)

      מתוך רקבון, 02/03/06 17:00


      IP: 89.138.55.121 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הנה לכם עוד מתלהם סידרתי !!! (ל''ת)

    סטודנט לשעבר, 02/03/06 11:48


    IP: 62.219.161.239דווח על תגובה זו

  • 20.

    בל נישכח,ששאול יהלום היה הראשון להבחין בתופעה...יש להוקירו ברבים. (ל''ת)

    רני בלום, 02/03/06 11:37


    IP: 203.129.152.231דווח על תגובה זו

    • חידה

      רותי, 02/03/06 23:17

      באיזו תופעה הבחין שאול יהלום?

      זה הוא שצלצל ל''מעריב'' לחשוף את הפרשה?

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • יש לי השערה

        רינה אלפר, 03/03/06 18:48

        אני חושבת שמי שסיפר את הסיפור לדנקנר הוא בן-כיתתו חיים באר, שמירון התעלל בו קשות לפני 25 שנה כשבאר פירסם את ''נוצות''.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 19.

    שמאלן תיפוסי

    למה ? ככה!, 02/03/06 11:34

    יופסק המימון של פקולטות הומניות !
    רק מדעים מדויקים!

    IP: 212.143.64.230דווח על תגובה זו

    • הסתה איומה נגד ישראל בכל האוניברסיטאות.

      הם מארגנים, 02/03/06 17:05

      ראה אוניברסיטת חיפה, שודר לילדים ונוער לביתם בטלויזיה בערוץ 'האקדמי': הסתה לשוב לגלות בהתחזות ערבית אופיינית-כלומר באמירה דו משמעית קורצנית כאילו מדובר בתאוריה אך לא בפרקטיקה. איש רוח ערבי שהוזמן לדיון הנ''ל ביצירתו של דר' לחינוך באונ' חיפה הקוראת לחזור לגלות: ''אתם (ישראל) לא תוכלו נגד 300 מיליון, אנחנו 300 מיליון אבל אאא אנחנו מיליון וחצי 'פלסטינים' נרדפים, אנחנו גם וגם...'. המשתתפים כולל הדר' בנה של שולמית אלוני: 'נכון. עצוב שישראל גמרה...'. אנחנו מממנים רקובים אלה.

      IP: 89.138.55.121 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ''אישיות מוסרית''

    הוועד למען, 02/03/06 11:34

    כשהם תוחבים את אפיהם לפוליטיקה, בדרך כלל לטובת הסמאל, אומרים לנו: הקשיבו, כי ''אישיות מוסרית'' מדברת. רבותי, נכונות לכם הרבה הפתעות מ''האישויות המוסריות'' שהופיעו לאחרונה במדיה לטובת מפלגה מאד מסויימת.

    IP: 70.31.209.193דווח על תגובה זו

    • מי? מי? אלף בית??? (ל''ת)

      סקרן, 02/03/06 16:17


      IP: 89.138.19.230 דווח על תגובה זו

  • 17.

    יש מפורסמים ממנו המכים....

    שמעון 101, 02/03/06 11:25

    ראש ממשלת הונגריה לשעבר, ויקטור אורבן מכה את אשתו שנים רבות והיא מבקשת עוד...........אף אחד לא מתרגש כי הוא חצי צועני וזה בדם שלו.

    IP: 84.0.249.187דווח על תגובה זו

    • למה להשמיץ? הוא לא צועני! (ל''ת)

      משה, 02/03/06 13:25


      IP: 88.155.93.18 דווח על תגובה זו

      • מירון הומלס

        סקרני, 03/03/06 07:52

        דווקא כשמירון נעשה ''הומלס'' בניו-יורק, הוא התראיין בידיעות אחרונות וסיפר כמה שהוא מרגיש ניו-יורקי. האם הוא מתעלק עכשיו על תלמידו אורי כהן, או שמצא פראייר אחר שמוכן לתת לו פינה לשינה במנהטן?

        יש למירון מאסה שנקראת ''מיוצרים ובונים לבני בלי בית''. איזו אירוניה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 16.

    שמאל חילוני.

    dan, 02/03/06 11:19

    שאין לו ערכים אמיתיים שורשיים,הוא שמאל חילוני,בוגד,נואף ומכה.

    צריך לשלוח את הפרופ' המטונף והאכזר הזה לכלא.

    בושה לישראל ותרבותה,שנותנת פרסי ישראל לאנשים כאלה.

    IP: 132.64.215.64דווח על תגובה זו

  • 15.

    זה מסוגל להכות?נראה יורם לא? (ל''ת)

    ענת, 02/03/06 11:16


    IP: 199.203.89.9דווח על תגובה זו

  • 14.

    וחבריו אנשי הרוח שותקים ומגנים על החלאה (ל''ת)

    אסתי, 02/03/06 11:14


    IP: 80.178.1.133דווח על תגובה זו

  • 13.

    ממש פאדיחה!

    אור, 02/03/06 11:10

    חסר לאנשי החוק באמריקה עבודה,שהישראליים מוסיפים להם? ועוד ''איש רוח''????

    IP: 83.130.168.222דווח על תגובה זו

  • 12.

    זה בגלל דעותיה הימניות של אשתו היא אהבה את הימין (ל''ת)

    הסופר, 02/03/06 11:09


    IP: 88.153.53.65דווח על תגובה זו

  • 11.

    איך שהגברים מאבדים את הראש בדקה

    נטע, 02/03/06 11:09

    עלה לאיש הזה השתן לראש ויצא לו מכל כיוון ומכל פתח אפשרי.
    אבוי לבושה שאיש כזה מייצג אותנו ומקבל פרס נובל.
    עונש ראשון שיש לתת לו , זה להחזיר את פרס נובל לספרות - עכשיו ומיד!!

    IP: 192.117.188.162דווח על תגובה זו

    • פרס נובל?????

      f, 02/03/06 14:51

      דן מירון קיבל את פרס ישראל, מתוקה. אל תגזימי. את הנובל הוא היה מקבל רק כשהגיהינום יקפא והרבי מילובביץ' יחזור לחיים וייצא מהארון.

      IP: 207.232.62.25 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אם נפלה בארזים שלהבת...

    חוג ספרות, 02/03/06 10:54

    ידיעה שיקרית!איך יכול להיות שהפרופסור הנ''ל אכן ביצע את את הדברים האיומים הללו,הוא לא מזרחי או רוסי,הוא לא בור חסר השכלה או חס וחלילה חסר תרבות,אולי הוא משתמש בסמים?או הימורים?
    נשמע לי מצוץ מהאצבע...
    יש לחקור את האיש השפל שפגע בדיסקרטיות המכובדת של הפרופסור
    והדליף את הבושה!
    והאישה?אה הגיע לה!

    IP: 62.0.159.157דווח על תגובה זו

    • במקום לנסות להיות ציני תכתוב מה שאתה חושב ודי,

      ירון, 02/03/06 11:54

      זה יצא פחות דוחה.

      הפרופ' הזה הוא לא ארזים ולא נעליים. סתם ילד שלהורים שלו היו אמביציות והצליח לו בלימודים.

      ואת רגשות המקופח שלך תשמור לעצמך, גם אני ממוצא ספרדי אבל זה לא משמח אותי לראות אשכנזי מרביץ לאשתו.

      IP: 88.155.131.125 דווח על תגובה זו

      • לא מנסה להיות ציני, (ל''ת)

        אני כבר שם!, 02/03/06 14:26


        IP: 217.132.204.38 דווח על תגובה זו

      • האלימות מצד האב

        נתן החכם, 04/03/06 14:16

        דרך אגב, מירון הוא לא בדיוק אשכנזי. הוא בלילה של אבא מרומניה, אמא מצפת (חצי ספרדייה). יהודי צפת הגיעו אם אינני טועה מפרס. אשתו הראשונה חצי יקית וחצי תימנייה, אז ילדיו מיש-מש אמיתי.
        אבל זה לא העניין, האלימות שלו היא באמת דווקא מצד האבא האשכנזי, מרומניה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הפרצוף האמיתי של השמאל הישראלי (ל''ת)

    אזרח, 02/03/06 10:53


    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

    • באמת? לא רק ימנים מכים את האשה?

      זאב, 02/03/06 11:16

      טוב לדעת. עד עכשיו רק בימין הרביצו לנשים.עכשיו מתברר שמישהו גם מרביץ לאשתו בשמאל. חדשה מרעישה!

      ולך, אפס קטן - האמנם תשרבב פוליטיקה לכל תחום? כנראה שמי שמכה כאן את אשתו זה דווקא אתה. איזה כיף שגם בשמאל עושים את זה..
      לך לחגוג, ואל תשכח את השוט.

      IP: 85.65.171.82 דווח על תגובה זו

    • אתה פשוט פסיכופת (ל''ת)

      פסיכי, 02/03/06 11:23


      IP: 212.179.148.104 דווח על תגובה זו

    • טיפש. גם ימניים מכים (והרבה יותר) (ל''ת)

      פרוספר, 02/03/06 12:04


      IP: 88.155.132.4 דווח על תגובה זו

    • שמאל? אתה בהלם?? (ל''ת)

      יגע, 02/03/06 12:16


      IP: 132.64.36.145 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אנשי רוח עלאק...

    אבי, 02/03/06 10:52

    רוח, רוח, הרבה רוח.......

    IP: 84.114.157.93דווח על תגובה זו

    • אתה סתם מכה בשביל הכיף, אני מבין.. (ל''ת)

      בוגי, 02/03/06 11:17


      IP: 85.65.171.82 דווח על תגובה זו

  • 7.

    קורה

    אני זוכר, 02/03/06 10:50

    הרי עוד אף פעם לא שמענו על פרופסורים מפורסמים שהכו את בנות זוגם.

    IP: 192.115.60.125דווח על תגובה זו

    • שמענו גם שמענו... לא חסרים יפי נפש בריונים (ל''ת)

      :-(, 02/03/06 11:38


      IP: 68.160.193.151 דווח על תגובה זו

    • למה.. מה עם פרופ' עדי צימרמן מאונ' ירושלים? (ל''ת)

      איתי, 02/03/06 11:55


      IP: 88.155.131.125 דווח על תגובה זו

      • זה לא עדי צימרמן

        עמיחי, 02/03/06 16:48

        אין פרופסור כזה. שמו אחר.

        IP: 207.232.63.73 דווח על תגובה זו

        • עדי צמח

          תיקון, 02/03/06 23:21

          עוד חוקר ספרות מוערך.

          IP: 217.132.145.121 דווח על תגובה זו

      • כולם צדיקים כולם

        צדיקוב, 02/03/06 22:51

        כולם צדיקים כולם: מירון שהרביץ לאילנה, צמח שהרביץ לאשתו, מוקד שהרביץ לטובה ונתן זך שבעט לאסיה בבטן וגרם לה להפיל את בנם המשותף.

        כנראה שבתחום ביקורת הספרות יש אלימות לא קטנה.

        IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • שלא לדבר על משוררנו הדגולים

          חיים, 03/03/06 01:57

          שנהגו לתאר מערכות יחסים מתעללות בדרך של רומנטיזציה

          IP: 62.0.121.52 דווח על תגובה זו

  • 6.

    איזה חיים סוערים אחרי גיל 70 (ל''ת)

    א, 02/03/06 10:47


    IP: 212.29.241.34דווח על תגובה זו

    • חיים בסערה

      צלמונה, 02/03/06 23:08

      כן, חייו של מירון עברו עליו בסערה, ועכשיו הוא נראה כמו אחרי סערה. קפצה עליו זיקנה, ופניו חרושות כמו פני הכלב המצולם לידו.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 5.

    וואללה? גם אני מכה אותה,אבל רק כהגנה אישית(היא בריונית לאללה). (ל''ת)

    Rנב, 02/03/06 10:47


    IP: 83.130.239.104דווח על תגובה זו

    • ערבי, ובאמת מכה נשים... (ל''ת)

      ל Rנב, 02/03/06 17:08


      IP: 89.138.55.121 דווח על תגובה זו

    • ''בריונית''?????

      אריאל ה', 04/03/06 13:06

      ''בריונית''?????

      אילנה היא אולי אישה קשה ויבשה, אבל היא רזה ושברירית. בכלל לא בריונית.

      שוב, אנשים כותבים מהרהורי לבם, מבלי להכיר את הנפשות הפועלות.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אכן , יפי נפש, המטיפים תדיר לאחרים. (ל''ת)

    אבי, 02/03/06 10:44


    IP: 80.230.116.43דווח על תגובה זו

  • 3.

    אתם לא מכירים את העיתונות ב-NY

    ביל ראסל, 02/03/06 10:43

    העיתונים שם צהבהבים הרבה יותר וחושפנים הרבה יותר מהניסיונות החובבניים של של מעריב ו - nrg.
    שם גם לא מפחדים לכתוב על נמרודי והחברים שלו כי יש תחרות אמיתית בין העיתונים, ואתיקה עיתונאית אמיתית.
    נשארה רק הפרובינציאליות העלובה של הכותבים/עורכים של נמרודי.

    IP: 83.130.131.140דווח על תגובה זו

    • על מלכי הצהובונות שמהם הצהובים פה למדו.

      נכון. מקשקשים, 02/03/06 17:09

      טלויזיה ו'עתונות' צהובה זה מה שאתם עושים לנו בחיקוי של אמריקה. מהחלום נותר פוי.

      IP: 89.138.55.121 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר. (ל''ת)

    א, 02/03/06 10:36


    IP: 147.236.66.122דווח על תגובה זו

    • נמושה

      שמואל מורה, 02/03/06 22:46

      מירון הוא לא ''ארז''. הוא נמושה איזובית, שעוד מעט ותיעלם מהנוף שלנו.
      ויכול להיות שלהפך: אם מישהו ישלח את מעריב לחוג ללימודי המזרח באוניברסיטת קולומביה, יעיפו אותו משם כמו טיל (אלימות נגד נשים היא לא פוליטיקלי קורקט בימינו), ואז הוא יישב כאן יותר ממה שאפשר לסבול.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

      • תגובה לשמואל

        אלמוני, 03/03/06 16:16

        ארז הארזים !
        איש אציל, איש תרבות, איש חכם = איש יקר לחברה הישראלית !
        כתבת משטקרת, סופר שלא אהב את הביקורת ואישה שאינה יכולה לשאת את מעלליה והביאו את בעלה לברוח ממנה - לא ימוטטו את התרבות הישראלית - הלוואי שמירון ימשיך ויכתוב בחברה הישראלית !
        מדוע אתה מאמין לכל רכילות מכוונת בתהליך גירושים !

        IP: 165.165.120.128 דווח על תגובה זו

        • ארז הארזים?????????? הצחקתני!!!

          אבי, 04/03/06 06:50

          למה שימשיך לכתוב? כל כתיבתו היא פלגיאט מתוך דברי אחרים. האיש שלילי ואלים. אתה חושב שהאלימות שלו לא מתבטאת בכתיבה שלו? תפתח כל מאמר שכתב ב''העולם הזה'' ותגלה את האלימות שלו, שבסוף התפרצה בהטחת ראש בקיר ובאגרוף בפרצוף.

          IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו

        • כי שונאים אותך מירון, כי עשית רע

          שומרת מסך, 05/03/06 11:06

          דן מירון היקר:
          אתה יודע היטב כי עוללת רע לאנשים רבים, אז עכשיו אנשים שמחים לאידך, לרגע אחד, נושמים, חושבים שיש סוג של צדק בנפילתך התהומית. הבעיה כמובן היא הכסף של אילנה, איך תצליח בלי הכסף של אילנה, בלי החופשות בלונג איילנד, בלי הפינוקים?

          IP: 86.141.246.197 דווח על תגובה זו

  • 1.

    היא בטח התחצפה (ל''ת)

    רונן, 02/03/06 10:32


    IP: 62.0.117.49דווח על תגובה זו

    • פרימיטיב

      אריאל, 04/03/06 09:24

      פרימיטיב אחד. בטח גם אתה מכה את אישתך אם היא פותחת את הפה.

      IP: 80.178.96.178 דווח על תגובה זו