• 95.

    רק אתמול הוא נרצח

    רק אתמול נרצח, 02/03/06 12:17

    ובשביל למצא את הכתבה צריך איזה 4 לינקים...
    אנחנו עוברים מהר מדי לסדר היום
    ובכלל לא מנסים לזכור
    עצוב

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ניתן היה

    פקק תנועה, 02/03/06 08:25

    לסיים את המצב הזה כשאת גבולות הקבע ישראל תיקבע על פי צרכיה השונים אבל האמריקאים החוכמולוגים לא נותנים לישראל לבצע מהלך זה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ציפי לבני-סכנה ליהודים היושבים בציון (ל''ת)

    קדימה מנסה, 02/03/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    שמאלמרט ממשיך ''לנקות'' את העם היהודי (ל''ת)

    שמאלמרט רעעעעעע, 02/03/06 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ערביי ישראל לסעודיה - עכשיו !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 01/03/06 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    תחת אש ! חייבים להפסיק את הרצח ! ערבים לאיראן

    לא להעביר כספים, 01/03/06 22:09

    לא, לא למדנו לשקר
    אנחנו רק עוצמים את העיניים
    חרש נצעק לא נתכחש
    אמצי אותי אמצי חזק אלייך

    אני צומח תחת אש- מדליק שורף ומקדש
    בזרעותייך תחת אש- בלהבות לא מתרגש- אני שוקע תחת אש
    כרוע ברך, מבקש
    שירד כבר גשם''

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הכיבוש משחית, בעיקר כשמשתפים אתו פעולה

    כפי שעושה השמאל, 01/03/06 20:55

    הכל בגלל הכיבוש
    : ''באפריל 1931 נרצחו ליד קבוץ יגור, בקרבת חיפה, שלושה מחברי המשק – זמיר, דישל ופישמן. בסוף יוני של אותה שנה, נרצח זוג הצעירים יוחנן שטאל וסלי זוהר, שיצאו לטייל צפונית לתל-אביב. ב-13 בנובמבר נמצאו גופותיהם ליד סידני-עלי, שבדרך להרצליה, ועליהם סימני התעללות. בינואר 1932 נורה בביתו יוסף בורשטיין, תושב בלפוריה שבעמק יזרעאל, ונהרג במקום. במארס 1932 נורה ונהרג שמואל גוטרמן מכפר חסידים, וחדשיים לאחר מכן ירו אנשי כנופיות בשני יהודים מכפר יחזקאל ופצעום. בדצמבר של אותה שנה חדרו ערבים למושב נהלל התקרבו לבית משפחת יעקובי והטילו לתוכו פצצה, שקטלה את ראש המשפחה ואת בנו הקטן....''. (דוד ניב, מערכות הארגון הצבאי הלאומי – 1937-1931). וכל אלה קרו בגלל..... השד יודע! בגלל שהערבים נשבעו לחסל אותנו ואם נמשיך באותה מפת דרכים, הם גם יצליחו, ר''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    איך רוצחים אותנו ה''ציונים'' -

    אין חדש, 01/03/06 20:52

    ''איזה סוג של מאמר מתכוון אתה לכתוב,מר הכט''? -''עומד אני לכתוב משהו על אודות הגרמנים'',השבתי.-''מאיזו נקודת מבט יש בדעתך לכתב על הגרמנים''? הוסיף ד''ר גרינברג ושאל.-''מנקודת מבט שכל הגרמנים הם עם של רוצחים'',נעניתי לו.-''אינני סבור שמן התבונה היא להאשים את כל הגרמנים ברצח'',אמר ד''ר גרינברג,-''הייתי רוצה לבקשך שתשקול בדעתך היטב לפני שאתה מוקיע את כל העם הגרמני.להוקיע עם שלם, הרי זה כמעשה שעושים הגרמנים לגבי היהודים''.-''אין הם מוקיעים יהודים'',אמרתי,-הם הורגים אותם''.
    ועוד של היהודון גרינברג, בדיוק כמו משה שרת - סימטריה. רוצחים את עמך, אל תגיב, אם תגיב, אתה בדיוק, אבל בדיוק, משתווה לרוצח......
    ''...יותר מאשר בכל תקופה אחרת בחיי עמנו חייב היהודי לנקוט בהשקפה פילוסופית,עליו לשמור על כך שנפשו לא תתעכר בשנאה,ועליו לראות את העולם בעינים פקוחות לרווחה.עליו להתרומם מעל לרגשי המרירות בלבו ולא להשיב מלחמה שערה, רק בגלל מכאוביו.יש להעניש את הרשעים,אולם,אנא,אל נהא כמותם.אין זה מוסרי להתקיף עם שלם-אפילו לא את העם הגרמני''.זה לאחר שהשנים סיימו לקרוא עדויות מוסמכות על חיסולם של שני מליוני יהודים,עד אז,וסירובם של הבריטים לפתוח את שערי ארץ ישראל לפני ארבעה מליונים שיכלו להינצל.לא נשמע לכם מוכר?



    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ניחומים לאלמנה וליתומים

    מוטי אטלנטה, 01/03/06 20:47

    צריך עכשיו לתפוס את הרוצחים.
    וגם אם יש הרבה רוצחים מכל מקום,כל אחד מהם יזכה לביקור וזה רק שאלה של זמן.
    במקביל לספח את יהודה ושומרון כחוק למדינת ישראל ולתת אור ירוק לפתיחת אלפי מאחזים חדשים,ואכן זו התשובה היחידה לטרור!.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    בשנה אחת בלבד, 12 שנים לפני ה''כיבוש''.

    מי אנחנו לשבור, 01/03/06 20:37

    מסתננים ערבים מירדן רצחו באכזריות ובסכינים את אליעזר כץ וצבי אידמן ממושב מבוא ביתר
    בין עגור ונתיב הל''ה18/01
    1955
    פדאינים מצריים הרגו חבר קיבוץ עין השלושה. רחובות 25/01
    1955
    חייל ישראלי נורה בעמדה ליד שכונת סנהדריה. הצלף הירדני ירה עליו מתוך ביה''ס לשוטרים ירושלים 09/02
    1955
    חולית מסתננים מצריים חודרת למטרות מודיעין ולוקחת מסמכים ממשרד ממשלתי ראשון
    לציון 23/02
    1955
    חולית מודיעין מצרית חדרה לקוביבה (כפר גבירול) ורצחה את הנרי לוי כאשר רכב על אופניו יבנה
    כפר גבירול 25/02
    1955

    מסתננים חדרו מרצועת עזה למושב, השליכו רימונים לתוך בית וירו בנשק טוטומטי מושב
    שרשרת 16/03
    1955
    מצרים מזוינים חדרו למושב וזרקו רימונים לתוך בית שבו נערכה חתונה. אשה אחת נהרגה. מושב
    פטיש 25/03
    1955
    בין קיבוץ נירים לחירבת מעין עלה רכב צה''ל על מוקש וסמל דוד קוסטיצקי נהרג. קיבוץ
    נירים 09/04
    1955
    בחודש אפריל אירעו 31 פיגועים ע''י המצרים. נהרגו חייל ואזרח, רבים נפצעו. צה''ל לא הגיב. גבול
    הרצועה 00/04
    1955
    רכב צהלי עלה על מוקש כפול תוצרת מצריים. 3 קציני צה''ל נהרגו קיבוץ
    כיסופים 18/05
    1955
    המצרים פותחים באש על חקלאים בשדות הקיבוץ הקרובים לגבול. קיבוץ נחל עוז 17/08
    1955
    סיור של צה''ל לאורך הגבול מותקף באש ממוצב מצרי קיבוץ
    מפלסים 22/08
    1955
    מארב של חיילים מצריים פותח באש על רכב ישראלי בכניסה לקיבוץ ארז. מפקד האזור שלום וכטל נהרג. קיבוץ
    ארז 25/08
    1955
    חוליה צבאית מצרית חדרה עד לאשקלון, פתחה באש על רכב צבאי, פצעה שני חיילים, ובנסיגתם פוצצו באר מים. אשקלון 27/08
    1955
    שני חיילי צהל נהרגו בעלות רכבם על מוקש בדרך הפטרולים ליד קיבוץ בארי. קיבוץ
    בארי 28/08
    1955
    חולית פדאינים מצריים חודרת לפרדסי קומרוב בבית עובד ליד נס ציונה ורצחת 4 פועלים. בית עובד 29/08
    1955
    תושב קוביבה (כפר גבירול) נרצח בדרכו למעברת זרנוגה ע''י חולית פדאינים מצריים. יבנה
    כפר גבירול 29/08
    1955
    מכונית צבאית הותקפה עם נשק אוטומטי ליד צומת בילו. חולית הפדאינים השתייכה ליחידת מתאבדים מוסלמית. כפר בילו 29/08
    1955
    רימוני יד הוטלו לשני בתים במושב. שני תושבי רמלה נרצחו ברכבם ליד כפר מנחם. מושב
    נחלה 30/08
    1955

    במארב מתוכנן, נחטף חייל ישראלי, יעקב מינקובסקי, בידי חיילים סוריים גבול
    סוריה 18/10
    1955

    כוחות צבא מצרי חדרו לאיזור ניצנה, השתלטו על בנין המשטרה בבארותיים הרגו חייל וחטפו 2 שוטרים. ניצנה 26/10
    1955

    כח מצרי הפגיז וניסה לכבוש עמדת גבול בגיזרת נירים, אך נהדף ללא אבידות. קיבוץ
    נירים 29/10
    1955
    שתי פלוגות של הצבא המצרי פלשו והתחפרו כ- 1.5 ק''מ בתוך השטח המפורז של ניצנה. ניצנה 29/10
    1955

    בעשרת החודשים הראשונים של שנת 1955 אירעו 25 תקריות של ירי על דייגים בכנרת. אגם
    הכינרת 00/11
    1955
    טרקטור של הקיבוץ עלה על מוקש בשדה פלחה מול מוצב תל-עזזיאת קיבוץ דן 28/11
    1955
    כוחות צבאיים סורים תקפו באש תותחים סירות דייג וספינת משטרה. נגרם נזק ניכר אך לא היו אבידות בנפש. אגם
    הכינרת 11/12
    1955

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הכל בגלל ה''כיבוש'', והשמאל אותו שמאל

    השמאל והטבח, 01/03/06 20:21

    טבח מעלה עקרבים
    מתוך Wikipedia
    קפיצה אל: ניווט, חיפוש
    טבח מעלה עקרבים הוא פעולת טרור שנערכה בנוסעיו של אוטובוס ''אגד'' ב-17 במרץ 1954, ובה נרצחו 11 נוסעים.

    האוטובוס היה בדרכו לתל אביב מהחגיגות שנערכו באילת לציון חמש שנים להנפת דגל הדיו. על גג האוטבוס, בחזיתו, התנוססה כרזה: ''ליום אילת ברכת אגד - אשד לחלוצי הנגב''. בהגיע האוטבוס למעלה הפיתולים התלולים של מעלה עקרבים, הוא הותקף בירי ע''י מחבלים תקפו מחבלים, בעת שנסע באיטיות בעלייה התלולה. במכת האש הראשונה נהרג הנהג ונפצעו נוסעים רבים. המחבלים נכנסו לאוטובוס וירו בנוסעיו מטווח קצר. 11 מנוסעי האוטובוס, גברים, נשים וילדים נרצחו בפיגוע, שני נוסעים נפצעו קשה ורק שלושה נותרו ללא פגע. היה זה רצח לשמו והתוקפים לא נגעו בחפצי הנוסעים.

    זמן מה לאחר הפיגוע חלף במקום קומנדקר ובו שלושה חיילים. החיילים נתקפו בהלם למראה הזוועה, נטלו אתם ילדה בת חמש שניצלה מהתוקפים, ומחשש שהרוצחים עדיין נמצאים בשטח עזבו את המקום ונסעו במהירות למשטרה הצבאית בבאר שבע. שלושת החיילים נשפטו מאוחר יותר על שלא טיפלו ביתר הפצועים. קומנדקר נוסף שהגיע מחצבה נתקל באוטובוס ואסף שני פצועים נוספים.

    הייתה זו פעולת הטרור האכזרית והחמורה ביותר שנעשתה מתום מלחמת העצמאות. בדיקות הצבא העלו שהמחבלים הגיעו מירדן, וזו הייתה העמדה הרשמית, אם כי הועלו השערות שהמחבלים הגיעו ממצרים או שהיו תושבי הנגב. הפעולה עוררה בציבור הישראלי זעזוע עמוק וזעם, ונראה היה כאילו מלחמה בין ישראל לירדן היא בלתי נמנעת. ראש הממשלה באותה עת, משה שרת, התנגד לפעולת תגמול, וכתב על כך ביומנו:

    ''מעשה תגובה על מרחץ דמים זה רק יטשטש את רשמו המחריד, ויעמיד אותנו בדרגה שווה עם המרצחים מהצד שכנגד. מוטב לנו לעשות מעניין מעלה עקרבים מנוף להתקפה מדינית על המעצמות, למען יפעילו לחץ על ירדן שכמוהו עוד לא היה''.
    ועדת שביתת הנשק הישראלית-ירדנית דחתה את דרישת ישראל לגנות את ממשלת ירדן ובתגובה על כך החליטה ממשלת ישראל לעזוב את ועדת שביתת הנשק ולא להשתתף יותר בישיבותיה. לאחר פרישת ישראל מן הוועדה החלה הוועדה לגנות את ישראל בגינויים חריפים, בקולות נציג ירדן ויושב ראש הוועדה מטעם האו''ם ושלא בנוכחות ישראל. בישראל קמה מחאה ציבורית חריפה נגד מנגנון משקיפי האו''ם וקריאה להחלפתו של ראש משקיפי האו''ם הגנרל הדני ווגן בניקה, שגילה באופן עקבי גישה עוינת לישראל. עורך ''ידיעות אחרונות'', ד''ר הרצל רוזנבלום, רצה לצאת בקריאה פומבית בעיתונו להחלפת הגנרל, אך הצנזורה הצבאית מחקה אותה מן העיתון. מנחם בגין, אז ח''כ מן האופוזיציה, נתן פומבי לדרישה זו באומרו מעל בימת הכנסת:

    ''הריני מביא לידיעת הבית מברק שעכשיו הגיעני מעורכו של עיתון ''ידיעות אחרונות'', עורך עיתון זה ד''ר הרצל רוזנבלום ביקש לפרסם היום בעיתונו מאמר ובו דרישה שהגנרל בניקה יעזוב את מדינתנו והצנזורה פסלה את המאמר הזה''
    מנחם בגין סיים את נאומו בדרישה לצאת לפעולת תגמול באומרו:

    ''אם לא תגיבו ולא תשיבו דמנו יהיה באמת הפקר....הזהרו מחוסר תגובה על טבח אחד עשר אנשים, נשים וילדים....בשם אלוהים שימו קץ לשפיכות הדמים או לכו !''
    עמדתו של משה שרת להמנע מפעולת תגמול לא ארכה זמן רב. בעקבות רצח שומר על ידי מסתננים מירדן במושב כסלון שבפרוזדור ירושלים פשט ב-29 במרץ כוח צנחנים בפיקודו של אריאל שרון על הכפר נחאלין שבסביבות בית לחם. בפעולה נהרגו 9 אנשים, רובם אנשי המשמר הלאומי הירדני והלגיון הערבי, כולל מוכתר הכפר, ורבים נפצעו.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    המלחמה התחילה

    מוטי אטלנטה, 01/03/06 20:10

    הלו להתעורר המלחמה התחילה ומוטב שכל אחד יהיה מצויד בנשק וידע לתפעלו.

    הגב לתגובה זו

    • בהר מנוח תפסו מכונית

      מוטי אטלנטה, 02/03/06 00:35

      המבריחה אמצעי חבלה.ככה לאט לאט ינקו את כל רשתות החבלה.
      אפילו מחבל רוצח אחד לא ימלט מעונש.ואלו שחשבו שהטרור הרצחני יגרום ליהודים לנטוש אדמתם ביהודה ושומרון,יוכחו לדעת כי טרור פוגע כבומרנג בעושיו.ומזימתם תכשל ובגדול.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    שימו לב ידידי

    Avi Ecuador, 01/03/06 19:54

    כשאני לא מופיע במעריב עולה רפש כמו יוסוף V ואפרת רגב.
    לא מאפשרים לי אפילו להוריד כאן את המיים.

    הגב לתגובה זו

    • לאבי אקוודור

      מוטי אטלנטה, 01/03/06 21:19

      אל תצא נגד אפרת רגב,היא שונאת ערבים כיון שראתה הרבה רצח ובחרה בהתנתקות מהם בעזה.
      ובכן, בהנחה שמבוקשה ניתן לה להקצות שטח לאלו שאינם רוצים לגור בישראל ברצועת עזה.
      הפנה מאמציך לאלו שבודאי רוצים לגור בישראל ואינם מחפשים מלחמות.
      ספח את יהודה ושומרון ותן אזרחות לאלו הרוצים לחיות אתך בשלום במדינה אחת.והרוג את אלו הקמים לאבדך,בגרוש ומאסר ללא רחמים.
      ומלכות האלוהים בה ישבו בני אברהם ישמעאל ויצחק ויחיו בשלום במדינת ישראל
      עם אחיהם הדרוזים וכן הנוצרים,לצורך זה יש להרחיב את הר המוריה בעבודות עפר על מנת שיהיה מקום לבניית מקדשים לכל הדתות לאלוהים.ולאחר מכן לשבת בגן העדן
      שנקרא ישראל כשתיירות דתית מכל העולם באה לפקוד את ארץ הקודש.
      וכולם ללא הבדל ומשוא פנים עובדים את האלוהים שהוא אחד.ביום ההוא
      ההרים יטיפו עסיס וכל הגבעות תתמוגגנה.ולא ידעו רעב ומחסור ולא יהיה בכי ונהי כי מלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים.

      הגב לתגובה זו

      • אל תנסה להיות יותר חכם ממשה רבינו

        Avi Ecuador, 02/03/06 00:29

        הוא הבין שדור עבדים לא הופכים לדור בן חורין ובטח לא מחר ואתה תבין שדור חיות לא הופכים לדור בני אדם ולא שרון ולא אולמרט צריכים להיות מוסא של פלסטין.
        יש להם הרבה מדינות ועם התיאבון שלהם או של צעצעיהם ושל אלה ש''רוצים'' שלום איתך אי הפרדה תביא את עם ישראל לביטול ואתה יודע זאת.

        הגב לתגובה זו

    • המחבלים אוגרים נשק

      לאבי אקוודור, 02/03/06 00:50

      תנועה חופשית עם כלי רכב תאפשר להם לשנע נשק בחופשיות ממקום למקום.הטרור מרים ראש.לפיכך תשופנו עקב והחרם מכוניותיהם וכשיבריחו על גב חמורים אז יקל עליך ללכוד אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    דורשים נקמה!מוות לערבים!

    חומש, 01/03/06 19:33

    אולמרט י'רשע הכל באשמתך,תצטרף לשרון ומיד.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חוששני שהמרגלים ששלח משה צדקו, זו ארץ אוכלת יושביה (ל''ת)

    משה בודק, 01/03/06 19:19

    הגב לתגובה זו

    • ושוב למשה בודק - המדינה אוכלת יושבי הארץ!

      לא הארץ!, 01/03/06 20:26

      כמו בימי משה, כן גם עכשו - עלובי הנפש מפחידים את העם, במקום להכות באויב.
      הדו''ח הזה של עשרת המרגלים, הביא עלינו בכיה לדורות. העם התיישב לבכות, במקום להקשיב ליהושע ולכלב בן יפונה, שדיווחו דיווח הפוך.
      היה זה ליל תשעה באב, שהפך לליל בכיה לדורות.
      יהושע וכלב קבלו גמול על נאמנותם לאמונתם בכוחו של הקב''ה להושיע את העם בקיום הבטחותיו לעמו.

      הגב לתגובה זו

    • והוסף לזה

      מוטי אטלנטה, 01/03/06 20:29

      שקבר יהושע בן נון בכפר כפאל-חארס חולל ע''י ערבים.
      וכן קברו של כלב בן יפונה והסק המסקנה המתבקשת שעד שלא תספח את יהודה ושומרון בחוק ותשים את הטרור במקומו הנכון הוא יימשך.-דבריך אמת

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    סופה של המדינה שלכם להיכחד-למה?

    כנסו, 01/03/06 19:02

    מדינה שמתעללת בעולים הרוסים
    מדינה שמתעללת בעולים האתיופים
    מדינה שמתעללת בלוחמי צד''ל
    מדינה שמתעללת בזקנים
    מדינה שמתעללת בחולים
    מדינה שמתעללת בפנסיונרים
    מדינה שמתעללת במורים
    מדינה שמתעללת במתנחילם
    מדינה שמתעללת במעמד בינים
    סופה להישמד

    הגב לתגובה זו

    • וולאה אתה צודק בהחלט (ל''ת)

      כל הכבוד, 01/03/06 19:16

      הגב לתגובה זו

    • תגובה אופיינית שמאלנית

      איילון סער, 01/03/06 19:34

      רק שמאלני טיפוסי מסוגל להשוות בין רוצחים ערבים לכלבים ולא להבין שהרוצחים רוצחים משנאת הטוב ותאוות הדם והכלבים... טוב, הם פשוט כלבים!!!

      ההתנתקות, לפי הלוקש שמכר השמאל, אמורה היתה להרגיע את המטורפים המוסלמים והעובדה שמדי יום נרצחים יהודים מוכיחה את השקר הנורא.

      זה, בקיצור נמרץ... קאפיש???

      הגב לתגובה זו

      • וואלה לא הבנתי מה קשקשת, (ל''ת)

        עלי קעדן, 01/03/06 19:47

        הגב לתגובה זו

    • צריך להרוס לכם את המדינה ואנחנו (ל''ת)

      הערבים נבנה לכם, 01/03/06 19:40

      הגב לתגובה זו

    • מי שהיה שומע אותך

      מוטי אטלנטה, 01/03/06 20:32

      היה מבין שאין כמו עזה לטוהר ולתום.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    תגובה ימנית אפיינית ומטומטמת

    אפרת רגב, 01/03/06 18:57

    ראיתי מתחת תגובה אחת שמסכמת את כל טמטום הימין. מישהו כותב שם ''אז מה הנתנתקות עזרה?'', או ''בוחרי קדימה, מה יקרה שתתפקחו?'' (ולא, אגב, אין לי שום כוונה להצביע לקדימה), או משהו דומה.

    רק כדי להראות עד כמה טפשית התגובה, קחו את המקרה הבא. נניח ששנה לפני ההנתקות הייתי אומרת לכם: הנה, נהרג מישהו בתאונת דרכים. לא הגיע הזמן לצאת מהשטחים? מן הסתם, הייתם פוערים עיניים גדולות ושואלים מה הקשר. נניח שהייתי אומרת לכם שאדם נהרג מנשיכת כלב, ולכן יש להשקיע 130 מיליארד בהגנה מכלבים. מן הסתם הייתם אומרים שעם כל הצער, 130 מיליארד יצילו יותר אנשים בהשקעה שונה.

    ובעצם, מה ההבדל? לא, בכנות, תסבירו פעם אחת ולתמיד מה ההגיון של דבריכם. הרי יותר אנשים נהרגו בישראל מנשיכות כלבים מאשר מטילי קסאם. הרבה יותר אנשים מתים ממחסור באחיות בבתי חולים מאשר מפעולות טרור (פרופ' דונחין התבטא אתמול בנושא).

    אז אנא, ימניים מטופשים, שימו לב אחת ולתמיד. ההנתקות לא נועדה לגרום לערבים לאהוב אותנו, להוריד לאפס את הטרור או הקסאמים, או שאר דברים דומים. זו המצאה שלכם. היא נועדה לעשות מה שאנחנו עושים בכל תחום אחר (לדוגמא: הנושאים החמורים יותר של פשיעה ותאונות דרכים) - להוריד אותם לרמה סבירה שאפשר לחיות אתה. נשמע לכם קר ואכזרי? תחיו עם זה. מעולם לא אמרתם כשנהרג מתנחל (מקרה מצער בפני עצמו) - ''הנה, נהרג מתנחל!!!!!!! סכנה!!!!!! הגיע הזמן לפרק את ההתנחלויות!!!!!!!! מתי תתפקחו!!!!!!!!'' כך שגם אתם, בעלי השכל הקטן ביותר בעם, מבינים שלפעמים צריך להמשיך למרות שקשה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה אופיינית שמאלנית

      איילון סער, 01/03/06 19:50

      רק שמאלני טיפוסי מסוגל להשוות בין רוצחים ערבים לכלבים ולא להבין שהרוצחים רוצחים משנאת הטוב ותאוות הדם והכלבים... טוב, הם פשוט כלבים!!!

      ההתנתקות, לפי הלוקש שמכר השמאל, אמורה היתה להרגיע את המטורפים המוסלמים והעובדה שמדי יום נרצחים יהודים מוכיחה את השקר הנורא.

      זה, בקיצור נמרץ... קאפיש???

      הגב לתגובה זו

      • אתה רק מוכיח את מה שאני אומרת

        אפרת רגב, 01/03/06 20:35

        אפילו אם הייתי מנסה, לא הייתי מצליחה לכתוב תגובה כמו שלך - תגובה שפשוט מוכיחה את מה שאני טוענת:

        1. אני מדברת על עובדות. תבין - עובדות. יותר אנשים בישראל נפגעים מנשיכות כלבים מאשר מטילי קסאם. אתה, א. מתעלם לחלוטין מהעובדה, ואינך מציג אף עובדה סותרת ב. מביע את דעתך הלא-מנומקת על ההבדלים בין רצח משנאת הטוב לרצח שנובע מאופי.
        מעבר לעובדה שהקביעה התמוהה שלך זהה לחלוטין למה שהניה טוען לגבינו (עם נימוקים מעולים כמו שלך - כלומר, בכלל לא), למה קשה לך להבין שזה פשוט לא מעניין אותי? מה אכפת לי **למה** נהרגים אנשים? מעניין אותי **כמה** נהרגים, **כמה** אפשר להציל בכך וכך שקלים, וכו. זהו.

        2. היות שלא הצלחת להתמודד עם העובדות שהבאתי, אתה ממציא עובדות משלך.

        אתה מפברק לוקשים שהשמאל ''המציא''. אולי אריק שרון מכר לך לוקשים לגבי ההנתקות. אני אינני תומכת שלו, ומעולם לא הייתי. תביא לי אמירה של השמאל האמיתי, לדוגמא יוסי שריד, שאמר משפט מטופש כמו שאתה טוען, דהיינו, שיש בכלל פעולה מדינית שתחסל לחלוטין את הטרור (כמו, אגב, ששקרניהו מבטיח). אם אינך יכול, אל תמציא.
        אתה מדבר על ''יהודים שנרצחים כל יום'' כאילו שהטרור מתקרב בכלל להיות גורם המוות הראשון במדינה, ושוב, מדובר בהמצאה פרטית שלך. בדוק בנתונים: מאז ההנתקות (כמו גם לפניה) מספר האנשים שנהרגו מטרור (שלא לדבר על קסאמים) מאז ההנתקות הוא זניח יחסית למספר האנשים שמתו מוות לא טבעי מסיבות אחרות.

        הגב לתגובה זו

        • תודה...

          איילון סער, 01/03/06 22:12

          שאת מודה בפה מלא שלא אכפת לך ל מ ה נהרגים אנשים.

          זו בדיוק הבעיה שלך.

          אין לך שמץ מושג כיצד אפילו להתחיל לטפל בבעיה הנדונה. וגם אם תמלאי 30 עמודי טקסט לא תוכלי להסתיר את העובדה הזו...

          הגב לתגובה זו

        • תגובה לשמאלנית הקיצונית והמתנשאת אפרת רגב

          דני, 01/03/06 22:22

          א. הקסאמים נמצאים תמיד במגמת השתפרות והם מסכנים יותר ויותר את העם היושב כאן בציון. אלא לא ''צינורות ברזל מעופפים'' כפי שאתם בשמאל נוהגים לומר או כמו שקראתם לנרצחי פיגועים ''קורבנות שלום'', אז אל תזלזלי באותם קסאמים והרי מאז ההתנתקות הטווח שלהם גדל ויש להם יותר שקט תעשייתי לעסוק בזה.

          ב.גם לשיטתך ואני מסכים לפחות לכוונה של השמאל בהתנתקות של להמעיט את הטרור ולשפר את המצב- אז גם לשיטתך המצב רק החמיר מאז ההתנתקות. קרע בעם והשלכת אלפי אנשים ללא פתרון, התקפלות בפני הטרור שבסופו של דבר הביאה את החמאס והתגברות של טווח רקטות הקסאם, התגברות התחמושת שמובאת באין מפריע לעזה יש שם היום טילים נגד מטוסים משהו שלא היה לפני ההתנתקות, הסתננות חופשית של מחבלים לסיני ומשם לנגב וכו'. נכון שגם שהיינו שם המצב לא היה מדהים אבל הוא היה הרבה יותר טוב מעכשיו. אז כן, מה ההתנתקות נתנה? נתנה רק נזק.

          ג. השינאה הטהורה והצרופה שלך לימין ולמתנחלים גובלת באנטישמיות של ממש!

          הגב לתגובה זו

          • הם לא חשבו לרגע שזה יגביל את הרצח!

            מתי תתעוררו?, 02/03/06 08:52

            העובדה שיהודים נרצחים בכלל אינה מדגדגת להם את קצה המצפון.
            למה הם רצחו על ה''אלטלנה''? כדי להגביל רצח יהודים על ידי ערבים? או כדי לבטל את הגבלת כניסת היהודים לארץ ישראל?
            מדובר בחלאת אדם, פשוטו כמשמעו. חיי יהודים בכלל אינם נחשבים אצלם. די לקרוא את התגובות במקרים שהיהודים שנרצחו הם אלה שלהם הם ייחדו את המונח ''מתנחלים'', בגלל ישיבתם באותם חלקים שהם החליטו למסור לערבים.
            והם מוסרים, כי כך הם רוצים, ולא מפני שום חישובים אנושיים או דורשי טובת ישראל.
            אם עדיין אינכם קולטים זאת, אנו בבעיה נוראה. הקטל לא ייפסק, החרבת ההתישבות היהודית בארץ ישראל לא תיפסק, שיתוף הפעולה עם הרוצחים לא ייפסק, הארץ תיחרב!

            הגב לתגובה זו

    • את מתכוונת לפרופ' דונחין מ''מר''ץ'' יחד ? (ל''ת)

      ינקו, 01/03/06 19:51

      הגב לתגובה זו

    • יופי

      מוטי אטלנטה, 01/03/06 20:15

      את הסכנה צמצמנו ביציאה מעזה.
      ועכשיו נצמצם את הסכנה בסיפוח יהודה ושומרון-הבנת?

      הגב לתגובה זו

    • הגיון המחץ של פושעת נגד האנושות!

      צריך לשים קץ, 01/03/06 21:26

      אין שום סיבה בעולם למסור את המולדת לאויב, במיוחד כזה שנוצח.
      אבל חלאת האדם, מסוגך, שטפה לעם הזה את המח ב''שלום תמורת שטחים'', ''טוב שלום מארץ ישראל השלימה'' (כשמדובר בכלל על רבע ממנה, וגם פחות), ''ויתורים כואבים למען השלום''. עכשו מוסרים את הארץ ומחריבים התיישבות יהודית, רק כדי לצמצם את הטבח ביהודים. כאשר הכל יודעים, וגם מנוולת כמוך, כי לא די שזה לא יצמצם אלא ירחיב את טווח הרצח, וזה גם מקל על תנאי המרצחים לבצע את רצח העם היהודי.
      גם רבנים רשעים דברו על ''פיקוח נפש דוחה ארץ ישראל''. רק דבר אחד איש לא מציע - פיקוח נפש דוחה ''פלשתינאים''. איש לא הציע לחסל את הטבח על ידי גירוש חלאת האדם הערבית, שזה לפני משורת הדין, או על חיסולם, שזה בדיוק מה שצריך לעשות!

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנית אומרת-נניח-אלפי יהודים נרצחו בגלל הזיותיכם ''וחכמי'' השמאל

      ממשלת השמאל, 01/03/06 22:00

      עדיין לא למדו דבר.
      רוצה ערבים עופי לאחייך לעזה.
      ישראל היא מדינת יהודים ואין בה מקום לא לשמאלנים ולא לערבים.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ל-63, הם בכלל לא הבעיה. הבעיה הוא

    השמאל ימ''ש!, 01/03/06 18:45

    הם טובחים בנו כבר דורות רבים. הם עשו לנו זאת בכל ארצות כיבושיהם, אליהן הגיעו הרבה אחרי היהודים.

    כאן בארץ זה אמור היה להיפסק. אבל השמאל, ימ''ש, דואג לכך, שזה יימשך גם כאן. לשם כך כל האמצעים כשרים. כל שקר וכל רצח!
    כבר כמעט מאה שנה השמאל מוותר בשם העם היהודי על הארץ ומוסר אותה, נתח אחר נתח לרוצחי העם היהודי. ואלה ממשיכים לרצוח. וכשאנחנו מצליחים להדוף את נסיונות השמדתנו, השמאל, ימ''ש, קורא לזה ''כיבוש'' ומצדיק את המשך הטבח, כמו הסופר-נאצי (וסליחה מן הנאצים) Yossi V רוצח היהודים! את האיש הזה צריך לתלות רגליו למעלה וראשו למטה, מעל פרימוס בוער, בדיוק כפי שעשו הערבים ליהודי חברון בתרפ''ט.
    אנו לא נשכח ולא נסלח לשמאל. ובגלל החנקת חופש אמירת האמת, חובה על כל אחד ואחד לספר לילדיו ולנכדיו, ולצוותם לספר הלאה, עד דור אחרון, על השמאל, מחריב ישראל!
    לא לשכוח ולא לסלוח!

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי הכותבת היא חנה אייזנמן

      אפרת רגב, 01/03/06 19:08

      תמהונית ידועה עם אובססיה לכל דבר נאצי.

      ואם לא, אז מדובר בתאומתה שהופרדה בלידתה.

      הגב לתגובה זו

      • קניבלית שלא תשאיר עצם משום יהודי

        Avi Ecuador, 01/03/06 19:43

        שנופל בפיה.
        אידיוטית שאימצה את הטמוטום.
        מעריב היום מעודד אןתם, נותן לקניבלים במה ומצנזר את הסיכוי לעם ישראל לשרוד.
        אמצא לך איזה חתן מוסלמי אולי שיתן לך זכויות עם עוד 20 נשים.
        בטח ידע לטפל בחלאה כמוך ואולי ידע לטפל בך גם מקדימה.

        הגב לתגובה זו

        • מענייין אם אפרת רגב לא יכולה להיות אחת מ 72

          Avi Ecuador, 01/03/06 20:46

          הבתולות.
          שאלה דסקרטית שתוכלי לפחות לעניין אותנו כאן בקשר למצבך.

          הגב לתגובה זו

      • טוב שאת לא תמהונית , אפרת. טוב שאת ממש נורמלית. (ל''ת)

        יגאל, 01/03/06 20:16

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    פת''ח כן, חמאס לא?

    אריה, 01/03/06 18:32

    רבותי מה קורה פה? לפי מה שניראה לי, לפת''ח מותר להרוג אותנו כמה שהם רוצים וממשלותינו עדיין יראו בהם שותף לתהליך השלום והחמאס,כרגע לא נימצא במצב שמאפשר לממשלותינו לראות בו פרטנר לשיחות על הסכמי הקבע. למה ההפליה הזאת? מה אנחנו לא אמורים להיות דמוקרטיה??? למה גוף טרוריסטי אחד יכול להרוג בנו כמה שהוא רק רוצה והוא תמיד יהיה ''גוף שוחר שלום'' ויוגדר כפרטנר ואילו לגוף טרוריסטי אחר אין את הפריוויליגיה הזאת???

    מדינה גיזענית!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה לא מבין: ''חד'' או ''צדדי'',

      אפרת רגב, 01/03/06 19:10

      לא ברור, אבל הקשקושים שלך הם המצאה מוחלטת. מדובר בצעד **חד צדדי** שנבע, בדיוק ההיפך ממה שאתה מקשקש, מהכרה שאין כרגע פרטנר לשלום.

      הגב לתגובה זו

      • לאפרת

        מוטי אטלנטה, 01/03/06 20:17

        כיון שאת מייצגת את הקונספציה הבטחונית אז תביני שיש לספח את יהודה ושומרון!

        הגב לתגובה זו

        • איך בדיוק הגעת לזה? (ל''ת)

          אפרת רגב, 01/03/06 20:37

          הגב לתגובה זו

          • לאפרת רגב

            מוטי אטלנטה, 01/03/06 22:25

            וכי מה חשבת,לפתח מדינת חמאס ביהודה ושומרון?לא צריך איקיו 180
            כדי להבין עובדה פשוטה זו.
            אז מה בדיוק שאלתך?ובנוסף יהודה ושומרון הוא שטח יהודי ולא ערבי ,אז בכלל שלא יעלה על דעתך לחלוק על דברי אלו.מה את מתממת כלא מבינה.
            וכי מה חשבת להעלות מורל לג'יהאד
            האסלאמי?וכי חשבת שילדי שנשלחו לשרת בצבא ישרתו אינטרסים של אויב?
            מספיק לקשקש!

            הגב לתגובה זו

            • מדוע שלא תעלה מורל לז'יהד

              Avi Ecuador, 02/03/06 00:50

              בסך הכל היא צריכה להיות בת 72, סליחה, אחת מ 72 שמיועדים לאיזה שאהיד אולי.
              אני חושב שמגיע לה משהו.

              הגב לתגובה זו

          • אענה במקומו:

            דני, 01/03/06 22:26

            א. הגבול הפרוץ למצרים ממיט עלינו הרבה בעיות בטחוניות, התרצי אותו דבר רק גרוע פי כמה עם ירדן?

            ב.אמרו כבר בשמאל שגבולות 67 הם גבולות אושוויץ, לא ניתן להגן על כביש מספר 1 או 443 שהם אסטרטגיים ללא סיפוח נרחב של שטחים שיגנו וירחיקו את הפלסטינים מהם, לא ניתן להגן על נתב''ג ללא סיפוח נרחב לא ניתן להן על ת''א וכ''ס וכו'.

            ג. כמובן שיש אינטרסים התיישבותיים וציוניים ביו''ש זה לא רק ביטחון.

            הגב לתגובה זו

  • 76.

    אולמרט ''לא מתפקיד משטרה וצבא להגן על אזרחים'' (ל''ת)

    צבא ומשטרה, 01/03/06 18:18

    הגב לתגובה זו

    • חבורת פרופלורים משוגעים ,עדת כורח (ל''ת)

      אזרחית, 01/03/06 18:31

      הגב לתגובה זו

      • ומאיזו עדה את ? עדת נמוכי המצח ? (ל''ת)

        קורח, 01/03/06 20:14

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    טרם חווה העם את כל האסונות ששרון המיט (ל''ת)

    המונשם העצמוני, 01/03/06 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    השמאל צודק כוווול ישראל כיבוש - לפנות !!! (ל''ת)

    כיבוש כיבוש, 01/03/06 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    דיין אלמנות ואבי יתומים נקום נקמת דם עבדיך השפוך (ל''ת)

    משה בודק, 01/03/06 18:10

    הגב לתגובה זו

    • בודק, מה אתם מסניפים שם במערכת

      אפרת רגב, 01/03/06 19:11

      ''הצופה''? נראה שזה חומר טוב. כדאי לעומת זאת שתתמתן לפני ש''עלה ירוק'' יעלו על זה שאתה מוביל בתחום.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    השמאל משלח לוחמי חופש-השמאל מטרנספר יהודים-הבעיה שלנו זה השמאלנים

    ממשלת השמאל, 01/03/06 17:56

    הערבים הם רק עושי דברם של השמאל הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • נו ספר....כמה מעלות בעזה? (ל''ת)

      מוטי אטלנטה, 01/03/06 18:05

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    קדימה זאת מין בועה שתתפוצץ, השאלה מתי? (ל''ת)

    ללא שרון הם סתם, 01/03/06 17:39

    הגב לתגובה זו

    • גם ההוא במכונית חושב ככה בודאי (ל''ת)

      מוטי אטלנטה, 01/03/06 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    בואו ניתאחד ואז נוכל לערבים

    אורי, 01/03/06 17:25

    להתאחד אין שמאל ואין ימין יש עם מאוחד שאוהב איש את רעהו ורק אז נחזור להיות עם חזק כמו שהיינו עד שנות ה70 תחשבו על זה טוב טוב רק זה הפיתרון ולא סיסמאות

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, נכון אתה בן 12? (ל''ת)

      ואתה לא, 01/03/06 17:50

      הגב לתגובה זו

      • אולאי הוא בן 12 אך מדבר אמת לאמיתה (ל''ת)

        יגאל כהן, 01/03/06 18:09

        הגב לתגובה זו

      • נכון איך ידעתה אידיוט (ל''ת)

        אורי, 01/03/06 18:22

        הגב לתגובה זו

    • כשיש שמאלנים-יש ערבים-אין יהודים-אין ציונות-אין מדינת יהודים

      ממשלת השמאל, 01/03/06 18:00

      אתה מתגעגע למשהו טוב שלא יקרה.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    גם ההרוג, גם ישובו (מגדלים) וגם כל ישובי הגדה כמגדלים פורחים באויר

    Yossi V, 01/03/06 17:23

    המה. סופם להיכחד. לפעמים זה יהיה ההתנחלות קודם, ולפעמים המתנחל קודם ואח''כ התנחלותו.

    מי שחי על גזילה והתעמרות, סופו להיכחד באופן ה'טרגי' ביותר. עובדה.

    הגב לתגובה זו

    • סופו של ערמון וחבר מרעיו להיכחד

      משה, 01/03/06 17:26

      עד מוות

      הגב לתגובה זו

    • ליוסי וי העזתי

      מוטי אטלנטה, 01/03/06 17:54

      אכן, יש להעביר הצעת חוק בכנסת-ישראל לספוחה המיידי של יהודה ושומרון ולתת אור ירוק למאות ואלפי
      האחזויות חדשות,וצמצום האוכלוסיה במישור החוף לטובת פיתוח יהודה ושומרון.
      ואת הצעותיך שלח לאל-ג'אזירה ולא למעריב נראה לי שפשוט התבלבלת בעיתון.
      -אין עוד מלבדו

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    קראדי וקדימה טופחים לעצמם על השכם בזמן שיהודים נרצחים ברחובות!!!!

    צבי, 01/03/06 17:21

    יהודים תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא יעזור כלום - ליברמן צודק !!!

    ארץ, 01/03/06 17:10

    לאט לאט נגמרת לנו המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אלוהים בבקשה תציל אותנו מאולמרט ! ! ! (ל''ת)

    עידן, 01/03/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    התשובה היחידה

    מוטי אטלנטה, 01/03/06 16:58

    לצה''ל המשך בדרך זו של חיסול כל מחבלי הג'יהאד האסלאמי עד האחרון שבהם.
    וזכור ,לא להפסיק!!!
    הגיע הזמן שצה''ל ישלוט בכל מרחבי יהודה ושומרון לבדו
    -אם יש צורך אז לבחון החרמת כלי הרכב הפלשתינאים או אסור על תנועתם ושימוש בחמורים כתחליף.
    -יש לצייד אוכלוסיה אזרחית בנשק,כאשר יבוא מחבל יירו עליו מאות קנים וזו תשובה די טובה לטרור מזדמן.
    ומעבר לכל אמצעים אלו יש לספח את יהודה ושומרון כחוק למדינת ישראל.
    ואז ניתן יהיה להכניס גם את משטרת ישראל לפעילות נגד התארגנויות שמטרתן לפגוע במוסדות מדינת ישראל והשלטת אנרכיה.
    וצריך להערך להעברת הצעת החוק של ''ספוח יהודה ושומרון'' בכנסת ישראל,בהקדם האפשרי.
    ואז ינתן אור ירוק לפתוח מאות ואלפי האחזויות
    חדשות והעברת אוכלוסיה ממישור החוף אליהם.ומדוע לחכות עד הבחירות?לדעתי,ניתן להתחיל ביוזמה מבורכת זו כבר עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בוחרי קדימה, מה עוד צריך לקרות כדי שתתפכחו. (ל''ת)

    משה בודק, 01/03/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    51, למד היטטוריה, הם הורגים בנו כבר מאה שנה (ל''ת)

    משה בודק, 01/03/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    'להרוג להשמיד ולאבד' כמו המן הרשע כך הפלשתינים (ל''ת)

    משה בודק, 01/03/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה פלילי? מה?

    מתנחלים, 01/03/06 16:26

    הערבים נטלו כבר אחריות על הפיגוע!!! אז למה המשטרה חייבת כל כך להתייפות ולהגיד שאולי זה פלילי?? קצת ריאליות!

    הגב לתגובה זו

    • תמיד תהיה סיבה לאנטישמים מהשמאל להצדיק רצח יהודי!

      נירה, 02/03/06 13:43

      ל-61: נכון! קדם כל אלדד הי''ד נרצח כי הוא יהודי!!! זו האמת ואין בלתה!!
      חוץ מזה - שטויות במיץ! הבנאדם עבד קשה לפרנסתו, והיה חבר מוכר ואהוד בקהילה שלנו!!!

      נירה - מגדלים

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אז מה הועילה הנסיגה לעזאזאל?

    ברוך, 01/03/06 16:18

    כל הקונספציה שווה לתחת
    לכן קדימה היא ברירת המחדל
    של המתיפיפים
    האיש הכי רציני בפוליטיקה היום
    הוא בנימין נתניהו אני בעדו ואתם
    תחשבו קצת ותגיעו למסקנה הזו גם
    אתם.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני בוחר נתניהו

      משה אופניק, 01/03/06 17:00

      היחיד שראה את עליית החמאס, היחיד שהזהיר שיהיו קסאמים על אשקלון, היחיד שהציל את הכלכלה מקריסה נוסח ארגנטינה.
      בנימין נתניהו הוא לא ברירת מחדל בנימין נתניהו חייב להיות ראש ממשלת ישראל הבא.

      הגב לתגובה זו

    • שום קונספציה ושום בטיח. במשך עשרות

      השמאל סרטן, 01/03/06 18:19

      שנים מאמין העם לבלוף שה''שמאל בנה את המדינה'', כי השמאל החזיק תמיד במנגנון התעמולה, אבל את הבניה היהודית ביש''ע הם כבר לא יכלו לנכס לעצמם, אז הם לא ישאירו לה זכר. מה עוד, שאפשר כך להכות בשנואי נפשם, היהודים היהודיים!

      אין גם אחד בשמאל, במשך כל דברי ימי תהליכי ה''שלום'' בארצנו, שלא ידע שכל ויתור רק יחמיר את המצב. אבל שנאתם לכל דבר יהודי, וזה כולל את ארץ ישראל, גוברת אצלם על כל שיקול אחר!
      זאת עובדה, ואיש לא יצליח להוכיח לי אחרת. וזו הסיבה שאנו נטבחים כאן כבר למעלה ממאה שנה, בגלל השמאל הפושע, שונא ישראל, חלאה מכל כיוון שתסתכל בו.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה לא עצרו את השוטר שירה במחבל?

    מתנחל, 01/03/06 16:14

    איך יכול להיות? הוא פגע בבן אדם!!! ומילא זה, הוא שבש באופן חמור חיסול של ג'וק עם כפה. אם לא השוטר הזה היו עוד מתנחלים מתים. הרי ככה זה היום- אם אתה מחבל - דינך חיים אם אתה מתנחל דינך מוות או גירוש ואחר כך מוות.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כואב הלב

    כתומה, 01/03/06 16:14

    אבל היה ברור שאירוע שכזה הוא עניין של זמן.
    תנחומים למשפחה ולמגדלים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בואו נתפוס פרופורציות. נרצח מתנחל! זה לא שחלילה הורעל כלב בשרון

    יהודה לוי, 01/03/06 16:10

    למישהו בכלל אכפת שמתנחלים מתים? מותם רק ישפר את הכלכלה כי אז יהיה פחות בית על חשבון עירות הפתוח. זהו שמאלנים ארורים יש לכם אחד פחות . שלוחיכם כבר חיסלו אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שני יתומים ואלמנה משמים תנוחמו (ל''ת)

    ליב, 01/03/06 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שאלה חשובה - להיכנס !!!!!!

    האזרח .ק, 01/03/06 15:56

    מי יכול לתת הסברים כיצד זה מתאפשר לאדם בשם רוני ערמון להקים ארגון ''אנרכיסטים'' הקורא ופועל להשמדת ישראל והמארגן מהומות יומיומיות בשטחים ,המפעיל מערכת ריגול חצי רשמית באמצעות פעיליו האוספים שמות של חיילי וקציני צה''ל ומעבירים אותם לבית הדין הבינלאומי בהאג וכן לגורמים עוינים נוספים בלא כל מפריע.

    כיצד זה שבשלוש השנים האחרונות הקים רוני ערמון מ''ס מרכזים לפעילות אנרכיסטית המקבצת אליה מאות פעילים ישראלים שטופי מח המתעמתים באלימות קשה מול כוחות הביטחון בשטחים?

    כיצד יתכן שרוני ערמון אשר נפוצו עליו שמועות רבות בקשר למעשי אונס לא נחקר אפילו פעם אחת?

    כיצד יתכן שרוני ערמון משקיע מיליוני שקלים במימון לפעולות אנרכיסטיות אלימות {אשר גורמות כל יום שיש לפציעת חיילים בבילעין} ולא מחרימים את כספו המוערך בכ 100 מיליון ש''ח שהם כספי ירושה מדודו יצחק גוטמן שהיה ניצול שואה ! ואשר בוודאי מתהפך בקברו לו ידע למען אלו מטרות נבזיות משמש כספו ?

    למה מחכה השב''כ?

    ברור שרוני ערמון אינו סוכן שב''כ וברור הייטב כי הוא המנוע הכלכלי והרעיוני היחידי של הקבוצות האנרכיסטיות שצצו כאן כפטריות אחרי הגשם ופועלים לחורבן של מדינת ישראל באמצעים מתוחכמים {תקשורת אלטרנטיבית וממוסדת וכן ניצול ציני ובזוי של הדמוקרטיה הישראלית}.

    האם לא מדובר במחדל ענק בסדר גודל של מלחמת יום כיפור ?

    הגב לתגובה זו

    • אפשר את כתובתו ? (ל''ת)

      יובב, 01/03/06 16:22

      הגב לתגובה זו

      • כן ,אפשר !

        האזרח.ק, 01/03/06 16:56

        ר''ח הררי 22 ברמת גן .
        דירה מ''ס 6.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל53

      חנה, 01/03/06 22:10

      אתה מהדרום ! נמאס לשמוע על ההנאות שלנו ''בשטחים'' גם אני משלמת מיסים בדיוק כמוך ,ואולי יותר !? המרחק מהעיר-יש יותר צריכה בדלק ועוד הוצאות רבות בגלל המרחק! נכון ,בחרתי לגור בשומרון בגלל החברה ,בגלל האוירה הנעימה אצלינו בישובים וגם בגלל איכות החיים .נו ,גם אתה מוזמן לגור איתנו ,יש מקום לכוללללם !אתה בוחר להתנתק מהעם ! אתה עושה הפרדה ביננו ! ולא אני ומשפחתי ! אני יורדת לעיר ,לומדת בעיר ואשמח אם אתה ושכמותך תפסיקו לקטר ותתחילו לעשות !!!
      דרך אגב על זכות אבות עוד לא דברתי...הארץ היא שלי, של בעלי, של ילדי וגם של נכדי אך, עליך לדעת שהארץ כוללה! גם שלך ושל כל יהודי ,המגדיר עצמו יהודי ,הארץ שלו ולא של הערבים ! האמן לי שאת זאת הערבים יודעים והם מחכים ומחככים את ידיהם כאשר אנחנו נלחמים עם עצמנו וחבל !
      אתמול רציתי לבלות עם ילדי,קניות לקראת חג הפורים ובדרך מצומת תפוח לכיוון אריאל הבילוי הופסק ע''י אותה ''איכות -חיים ''שאתה מדבר עליה! נזרק עלינו סלע כן סלע! על אוטו עמוס בילדים ב''ה מעבר לפחד,לבהלה,לכאב,להשפלה,הבילוי נגמר בתלונה במשטרה ובמרפאה ושוב בחזרה הביתה באותה דרך.דרך אגב לידיעה -באותו מקום זרקו מספר פעמים אבנים אתמול!איפה זה צויין ? את מי זה מעניין ?והיום ''הבילוי'' היה עוד יום במס רכוש בת''א (שוב נסיעה ?דלק?)בזבוז יום וחזור עייפים ועם מעט חששות בדרך, שהנה בזמן שאני בת''א יש רציחות ולמרות הכל לא ישברו אותנו! ואתה שוב מוזמן לגור כאן! אנחנו שמחים לכל משפחה שמגיעה! (אברהם אבינו היה מכניס אורחים!זוכר?לאותו אברהם הובטחה הארץ! ).מקוה שתאשרו את תגובתי זו.תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לעולם הערבים יפגעו בנו, גם אם יהיה ''שלןם'' איתם!!!

    משה מ,,,, 01/03/06 15:56

    ''שלום איתם!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ארץ בה יושביה אלימים

    יאיר, 01/03/06 15:54

    מעשי הרצח הינם המשך לאלימות מתמשכת,

    מתישבי יהודה ושומרון הם אוכלוסיה זורעות,שינאה וקוצרת סופה,

    מתיישבים אלימים עוקרי עצי זית יורים על גגות דודי שמש של פלסטינאים,

    רובם הגדול זר למנטליות המקומית קבוצות תלושות מהמרחב ,יהירות מתנשאות

    אינן יכולות לשכון בשלום..
    הפיגועים הם שרשרת נמשכת במעגל האלימות ההדדית..

    הפיתרון להעביר את האוכלוסיה היהודית..שבמהותה גיזענית

    באוכלוסיה יהודית שקולה המכבדת את שכניה ומסוגלת לחיות עמם ללא התגרות,

    אותה אוכלוסיה חלקה הגדול דתית לאומית מנותקת מהעם המדובר בקבוצת נהנתנים היושבים על סיר הבשר
    בוילות שנבנו על חשבון משלם המיסים

    אינם מעורבים כלל במתרחש בישראל אלה כל מעיינהם נתונים כיצד לחלוב..
    את כספי האזרח למען חיי הרווחה..
    מנקרי העיניים ואיכות החיים שיצרו לעצמם..כלל אינם רואים
    את הבעיות..הכלכליות העוני השלכת הקשישים לנבור בפחי אשפה..

    חיים תלושים..יש לפנות אותם ולהכניס תחתיהם אוכלוסיה ישראלית
    רגישה..

    בשלב בניים זה הפיתרון..

    הגב לתגובה זו

    • ארץ בה תושביה האחרים אנטישמים.

      ברוך-דתי לאומי, 01/03/06 16:32

      יאיר איני יודע כמה מתנחלים אתה מכיר .שאתה מכליל כל כך הכללות וכן אתה ממשיך בביטויים מאנטישמיים כלפי כל מי שהוא דתי לאומי או דתי בכלל. בגלל כיפה או זקן . סוחטים אוכלי חינם, כל מעייניהם לחלוב. ריח רע נוטף מפיך לצערי , מצטרפים אליך עוד רבים שניזונים מאנשים שכמותך ומאמצעי התקשורת המשמיצה כל יהודי דתי. ורואה בו אוייב.
      יאיר! אתה פוחד . בגלל שאנחנו חזקים . מושרשים . לנו בנים ובנות נאמנים לדרכנו.מסורים ודבוקים לאידיאלים ומוכנים לשלם הרבה כנגדם.שם לב למרות האיומים שהמתיישבים בגוש קטיף שלא יגיעו להסגר יפגעו כלכלית רבים רבים נשארו בבית מבלי שהזיזו חפץ. אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה אך אהבת בצע? הלא תבוש!

      הגב לתגובה זו

    • דווקא הוא לא היה כזה

      מכירה אותו, 01/03/06 17:28

      ובכלל רוב תושבי מגדלים אינם שם בגלל דעות פוליטיות.
      אלדד ז''ל היה איש אוהב והאלימות ממנו והלאה...........

      הגב לתגובה זו

      • ומי ביש''ע כן כזה, חוץ מן הערבים?

        צריך לשים קץ, 01/03/06 18:27

        הצרה היא שבמשך עשרות שנים, במקום להעמיד לדין באשמת הסתה לרצח עם על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם, את כל מפיצי השקרים על היהודים ביש''ע, נתנו להם כולם, ועדיין, במות להפצת הרעל.
        זו חלאת אדם במלוא מובנו של המושג, והרבה מעבר לכך! רוצחים באיצטלה של רודפי צדק ל''מדוכאים עלי אדמות''!
        גם לו נכרתו עצים, וזה כמובן לא הוכח, כי לא היה - על זה רוצחים? אילו כך הדבר, מזמן לא היו שריד או פליט לאומה הערבית השודדת, שורפת, רוצחת מחריבה. בדיוק כמו השמאל היהודי! טינופת!

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    קדימה לתהום!! קדימה לתהום!! (ל''ת)

    אהוד אולמרט, 01/03/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם לא היינו בשטחים הכבושים - לא היו נהרגים שם אנשים

    רוצים התנתקות 2, 01/03/06 15:18

    מבלי לתת לגיטמציה לפיגועים של המנוולים האלה, מדובר בשטחים שהיום כבר ברור שאין לנו מה לחפש שם.
    הפיגועים בתוך המדינה, לאלה שכבר לא יכולים לחכות עם הטיעון החוזר הזה, הם תוצאה ישירה של אותו כיבוש ולמרבה הצער, יימשך כל עוד חבורת המטורפים שיושבים בשטחים לא להם לא יפונו משם.
    ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

    • כמובן כמובן

      הקוסם, 01/03/06 16:37

      והקמת המוביל הארצי היא הסיבה שהערבים תקפו ב67, והיהודים אשמים בכך ש7 צבאות ערב פלשו ב1948, אם רק לא היו מקימים מדינה, והיהודים אשמים במרד הערבי, אם רק לא היו מפתחים את הארץ, ופרעות תרפ''ט קרו בגלל שזקני ציון ניסו להשתלט על אל אקצא ובגלל שלא העסיקו את הערבים המובטלים, ופרעות תרפ''א בגלל שהיהודים העזו לעלות לארץ, ותל חי בגלל שטרומפלדור עזר לצבא צרפת לטבוח בערבים חפים מפשע.

      על מילה שלי, גם אם ניסוג מכל ה''שטחים הכבושים'' עד לגרגר האדמה האחרון ימשיכו להרוג בנו, טרור היה עוד לפני הקמת המדינה ובטח ובטח שלפני הכיבוש, הכיבוש הוא לא הגורם, אלא רק התירוץ, ואם תשאל את ג'מיל מרמאללה מהו כיבוש הוא יגיד לך בפה מלא ''מהירדן עד הים''.

      אז אם אתה מתכוון להצדיק את הטרור ולברוח עוד ועוד אולי כבר כדאי לנו לשכור סירות ולחזור אל התנורים החמימים של מזרח אירופה.

      הגב לתגובה זו

    • אם לא היינו בת''א,חיפה נתניה,חדרה וי-ם

      חכם בלילה, 01/03/06 17:16

      לא היו רוצחים אותנו שם.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ואיפה אולמרט מנהיגנו הדגול? (ל''ת)

    אני, 01/03/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    קדימה לתהום! קדימה לתהום! (ל''ת)

    גדען עזרא, 01/03/06 15:16

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי לתהום - אנחנו בדרך לגיהנום.... (ל''ת)

      קדימה לגיהנום, 01/03/06 16:24

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    תנחומיי למשפחות שמונת השהידים בפעולת האיבה של צבא הכיבוש בשכם

    ערבי, 01/03/06 15:16

    נקמה בוא תבוא! אנחנו נכה באויב הציוני ללא היסוס וללא רחמים בכל מקום בכל זמן.הקץ לגזלנות ולטרור הכיבוש קרוב מתמיד.הסוף שלכם רובץ בכל פינה של פלסטין הכבושה,תכינו את בגדי הים וזה לא בגלל שהקיץ מתקרב.
    ואולי מספיק עם זה כבר ?!אנחנו התבגרנו קצת בזמן שעבר נכון? אז תפנימו את זה טוב טוב לפני שתפלו קורבן למדיניות הכיבוש ההרסנית של ממשלתכם,כל עוד הכיבוש קיים אתם לא תרוו נחת ואם יש פה ושם איזוהי אתנחתה טקטית קלה מצד לוחמי החופש אין זה אומר שהמאבק תם ,הכיבוש עודנו קיים,חי ורוצח אז אל תשלו את עצמכם שאתם בטוחים,גם הצבא החזק ביותר אינו יכול להכניע עם ששואף להשתחרר מכיבוש ,אין ביוכלתו של צבא זה להילחם בצדק.
    אז תעצרו לרגעו וחשבו על זה.אנו מושיטים יד לשלום,ידנו האחת אוחזת בענף הזית וידנו השניה אוחזת בנשק....הבחירה שלכם!

    הגב לתגובה זו

    • לערבי

      הקוסם, 01/03/06 16:31

      א. תגדיר כיבוש.

      ב. תפסיק לצטט את בן גוריון.

      הגב לתגובה זו

    • איתכם יש להילחם על כל הקופה

      Avi Ecuador, 01/03/06 20:43

      ועם הכוח של ישראל היום והמנטליות שלכם לשבוע שתשאילו לנו, לא יהיה ממכם אפילו ארכיאולוגיה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולמרט אתה כישלון מהדהד כל כך הרבה כישלונות בזמן כל כך קצר . (ל''ת)

    רן, 01/03/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    המשטרה בודקת אפשרות לרקע פלילי! (ל''ת)

    אלי, 01/03/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם הייתם סופרים את הפלסטינים שנרצחים יום יום ... תיכנסו

    ערבי, 01/03/06 14:57

    כמה אתם חושבים חיים בשטחים ?

    2ץ5 מליון פלסטינים.. כלומר שליש בהשוואה לישראל.

    חשבתם פעם כמה משפחות שלמות יש אם בכלל יש בשטחים הכבושים ??

    מי הם הערבים בשטחים ???

    הם שרידי פליטים שגורשו מבתיהם ב 1948 ואז נהרגו 25000 אלף פלסטינים.

    מאז 1948 העם המסכם הזה איבד 146 אלף מבניו... חשבתם על זה ??? זה שואה ... עוד כמה מאות נפצעו.

    נכון... לגביכם אנו סתם ערבושים אבל אנו לגבי עצמנו חשים גאווה ושורשיות ..

    אפרורפ שורשיות... ראיתי איך מפוני עזה רצו כל הדרך לבנק לספור את הכסף..28 יישובים פונו ואף מתנחבל לא נשרט (כן מתנחבל מלשון מתנחל).. זה המבחן לשורשים ולא דברת בלה בלה בלה...

    לא משנה מה שאכתוב... הרי חונכתם לחוש ולחיות כעם מסכן.. נרדף.. שמקנאים בו ושהוא טלית שכולה תכלת (אור לגויים... העיט חכם.. הכי מוסרי..)...

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לכבוש את ארץ ישראל השלמה ולגרש את המוסלמים לערב הסעודית !

    ברונכיטוס, 01/03/06 14:49

    רק ככה נוכל להבטיח גבולות ברי הגנה לקראת מלחמת העולם הבאה ! המלחמה נגד המוסלמים !

    ישראל ליהודים ולדרוזים !!

    ערב הסעודית למוסלמים !

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פיגוע, לא ''אירוע''! (ל''ת)

    חיים, 01/03/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לקסיקון מעריב: פיגוע = אירוע

    אבי, 01/03/06 14:46

    לקסיקון מעריב השלם:

    פיגוע = אירוע

    נרצח = הרוג

    גירוש = פינוי

    נוער מתגונן = אלימות קשה

    אלימות שוטרים = נחישות

    אתיקה = החזקת כתב בכיר, ידידו של אולמרט (מרגלית)

    פרשן בכיר = כתב רדוד, שונא נתניהו (בן כספית)

    קדימה = אי של שפיות

    הליכוד = אי של שחיתות

    ועדת חקירה = לאירועי אוקטובור נחוצה ומחוייבת. לאירועי עמונה, פוליטית ומזולזלת.

    שמעון פרס = סבאל'ה חביב

    בנימין נתניהו = זגזגן

    וכו' וכו' וכו'.

    את המילון השלם בהוצאת מעריב, ניתן להשיג בדוכני ''קדימה''.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צריך להפסיק את הכיבוש הערבי

    אני, 01/03/06 14:45

    אסור לתת לערבים שטחים כי אחרי זה הם רוצחים יהודים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נמאס כבר, רוצים מלוכה, דיקטטורה, כל דבר רק לא דמוקרטיה מסריחה!!

    המופיע השני, 01/03/06 14:38

    דמוקרטיה במזרח התיכון!? זה בדיחה על מי אנחנו עובדים? חייבים לשנות את השיטה פה! הדמוקרטיה מחריבה את העם ותעלה את המוסלמים לשלטון, חייבים מהפכה ועכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • המוסלמים משתמשים בדמוקרטיה להשטלת על העולם המערבי ! (ל''ת)

      לארי קינג, 01/03/06 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    Our so called leaders

    Jacqueline, 01/03/06 14:35

    The cyclope had 1 eye and eventually 1 ball :BEITSA).Ullmert has 4 eyes and apparently 1/2 a ball

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה יהיה הסוף עם המחבלים = וקדימה? (ל''ת)

    יוסי, 01/03/06 14:27

    הגב לתגובה זו

    • הסוף הוא שהם יחיו ביחד באושר ובעושר בזמן שאנחנו מדממים למוות (ל''ת)

      עמיקם, 01/03/06 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    21, השיגרה הקטלנית מכולן היא שגרת הטמטום!!!!!

    מה נשתנה?, 01/03/06 14:21

    שגרת טבח העם היהודי בארצו, בברכת השמאל, ימח שמו, נמשכת כבר מימי טרום מדינה, ואידיוטים כמוך מתעוררים רק כשיש רצח, כלומר, מדי כמה שעות, וזה במשך עשרות שנים.
    בגלל מטומטמים כמוך, שאינם עולם על הכנסת ותופסים את כל היושבים בה ומעמידים אותם לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם, אנחנו נטבחים!
    מדינת הדמים והזדון, שהיתה צריכה להיות מדינת היהודים, היתה להם למלכודת מוות!
    טינופות!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט תתפטר!!! אתה תביא אסון!!

    אולמרט תתפטר!!!, 01/03/06 14:18

    זה לא אישי.. אתה חסר ניסיון!! אתה לא מבין כלום

    הגב לתגובה זו

    • למה אולמרט יתפטר-אם יש לו קרוב ל 40 מנדטים בסקרים ? (ל''ת)

      הכל תלוי בקלפי, 01/03/06 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ממשלות הדמים והזדון טובלות בדם

    עד מתי?, 01/03/06 14:18

    יהודים עד מעל לראשיהן.
    כולן משרתות את כוחות השחור משמאל. את חלאת האדם מסוג חיים יבין, ימ''ש, גבי גזית, ימ''ש, עמוס עוז, ימח שמו וזכרו וכל שאר תמצית החלאה הממררת את חיינו עוד מימי טרום מדינה. חלאת אדם שמאלנית, חסרת נשמה, חסרת כל מוסר, חסרת אנושיות, אפילו לא חלאת אדם, חלאת העולם. טינופת, שתישרף כבר, לכל הרוחות.
    עד מתי ניתן לחלאת האדם לשפוך את דמנו? מתי יחוסל האויב? ומתי יועמדו לדין גדעון עזרא וחבר המרצחים שלו על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מעצבן שכותבים אולמרט תתעורר.

    הלו, 01/03/06 14:17

    הוא לא ישן והוא מבין טוב מאוד מה קורה. הוא פועל מתוך עירנות , כך שהבקשה להתעורר היא תמימות שלא במקומה. למה לדבר כזה יש 39 מנדטים היא שצריכה להדאיג.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פינוי

    יותם, 01/03/06 14:07

    לפנות ומיד את מעלה אפרים.
    רק היפרדות מארץ הדם של השטחים הכבושים יועילו לרגיעה ולשקט.
    אין לאזרח מה לחפש בשיטחי כיבוש

    הגב לתגובה זו

    • יותם ... you תם שני פירושים או שאתה תמים .או שקיצור של טמבל..תבחר.. (ל''ת)

      מתי תקבלו שכל, 01/03/06 14:23

      הגב לתגובה זו

      • לזה שהגיב ליותם.

        המתנתק, 01/03/06 15:36

        מתי אתה תקבל קצת שכל ותפסיק אם השנאה הלא ראויה?! האם זוהי דרכך להגיד למישהו שלא חושב כמוך?(בעייה חמורה במדינתנו). תן תשובה נבונה והסברים ואל סתם תברבר שטויות. לא סובל אנשים מתנשאים.

        הגב לתגובה זו

    • תגובתך , איש טפש, איננה מרגיזה.

      אפריים, 01/03/06 14:46

      כמו שהתחסנו בפני ה''שלום'' , התחסנו גם בפני זעקות השבר של ה''שמאל הקיצוני'' וה''אנרכיסטים''.
      לא סופרים אותך ממטר.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    פינוי

    יותם, 01/03/06 14:07

    לפנות ומיד את מעלה אפרים.
    רק היפרדות מארץ הדם של השטחים הכבושים יועילו לרגיעה ולשקט.
    אין לאזרח מה לחפש בשיטחי כיבוש

    הגב לתגובה זו

    • פעמיים אותו דבר ? אם אין איכות - הכמות תפצה ? (ל''ת)

      אפריים, 01/03/06 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    על חרבנו נחיה

    יוסי כהן, 01/03/06 14:04

    אן מנוס מלתקוף את ארגוני המחבלים באשר הם כולל החמס על אף עליתם לשילטון . לכולם יש אותה מטרה לרצוח בנו לאט לאט . כל הכבוד לקצין המישטרה על יוזמתו ואומץ ליבו שגילה תושיה והיכניע את המחבל [שדקר שני אזרחים יהודים] על ידי נוהל מעצר חשוד ולאחר מיכן בלת בררה ירה בו .על כן לפי דעתי עליו לקבל מהמישטרה תעודת הוקרה והערכה על פעולתו זו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוד פיגוע בשומרון השני היום ..האולמרט הזה חייב לעוף.. (ל''ת)

    ה' יקום דמם, 01/03/06 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כניראה המשוגעים בחרות צודקים

    יאיר, 01/03/06 14:00

    למרות שהם מרגיזים נורא יכול להיות שבכל זאת הם צודקים החרות האלה
    אולי ניתן להם צ'נס בסקר הבא ובמידה וניראה שיש להם סיכוי לעבור רק אז נצביע עבורם אם לא חבל על קולנו

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תגובת ''קדימה'' : להרוס מייד את מגדלים.

    מיכל, 01/03/06 13:57

    כי אין פרטנר למשא ומתן אז נראה להם שאנחנו גברים, נהרוס את הישובים שלנו ונגרש את אנשינו. נעקור את הקברים של הנרצחים הקודמים ונשפר את טווח הקסאמים.

    כל הכבוד לקדימה!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לצהל המספק נשק למחבלים (ל''ת)

    שאול, 01/03/06 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הסובארו האלה ממש לא אמינות

    חיים, 01/03/06 13:46

    כל הזמן הן מתפוצצות להם שם...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עד עכשיו פתח בשילטון והחמאס הורג בנו, ועכשיו התחלפו התפקידים

    אפרים, 01/03/06 13:44

    בקרוב החמאס יכיר בנו וחכמי המזרח התיכון החדש בקדימה יתעוררו לחיים חדשים, ויסבירו לנו למה רק החמאס יכול לעשות איתנו שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הוא נרצח. אולי תלמדו עברית? (ל''ת)

    אבי, 01/03/06 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוא נרצח, לא נהרג

    מינוחים, 01/03/06 13:27

    תשמרו את המינוח ''נהרג'' למישהו שמת התאונת צניחה.

    הגב לתגובה זו

    • האם היה ישראלי?

      מנוח, 01/03/06 13:43

      תשמרו את המונח ''ישראלי'' לתושב שומר חוק. לא בטוח שמתנחל מתאים לתיאור.

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך, דביל! (ל''ת)

        אלכס, 01/03/06 13:56

        הגב לתגובה זו

        • שוב שנאה רובצת, בלי מילת חוכמה.

          המתנתק, 01/03/06 15:37

          אולי תפסיקו סתם לקלל ותחשבו על הסברים? איפה שכל הישר שלכם?

          הגב לתגובה זו

      • למנוח שלא תיהיה לך ולמשפחתך מנוחה

        ציון, 01/03/06 14:08

        אני אשמח להגיב תגובה דומה כשמקרה כזה יהיה לך וליקיריך, חלאה!!!

        הגב לתגובה זו

      • מנוח! הגזמת פראית! חזור בך! (ל''ת)

        רות, 01/03/06 14:18

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    הוא לא נהרג הוא נרצח

    ש, 01/03/06 13:23

    צ''ל ''בן אדם שוב נרצח בידי חיית אדם ערבית''

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אסור לעבור לסדר היום כי אחרת רצח יהודים יהפוך לחלק מהשיגרה (ל''ת)

    כמו הקאסאמים, 01/03/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    האינתיפאדה והאנרכיזים -מתכון לניצחון !

    רוני ערמון, 01/03/06 13:04

    להסיר את הכיבוש בכל דרך.

    הגב לתגובה זו

    • אם אנרכיה - אז אנרכיה

      פשיסט, 01/03/06 13:45

      אין חוקים! מותר להכות אותך עד שתאבד את הצורה ואסור לתבוע את המכים.

      הגב לתגובה זו

      • למה השב''כ לא מחסל את רוני ערמון?

        zangi, 01/03/06 15:29

        ממש לא ברור
        הרוני ערמון הזה מתבטא ומתנהג כמחבל מהשורה הראשונה .
        מדוע לא מבצעים לו סיכול ממוקד?

        לא יודעים איפה הוא גר?
        השאלה נשאלת במלוא הרצינות.

        הגב לתגובה זו

      • לרוני ערמון האנרכיסט

        אורית, 01/03/06 16:08

        מהתגובות המופיעות בכל מיני מקומות בשמך אני מבינה שאתה פסיכופט רציני שזקוק לאישפוז מהיר.

        תקן אותי אם אני טועה.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    האינתיפאדה תנצח !

    רוני ערמון, 01/03/06 13:03

    האנרכיזים והאינתיפאדה ינצחו !

    הגב לתגובה זו

    • ל19 וחביריו

      מוטי ''קדימה'', 01/03/06 16:28

      אני ועוד 5 מיליון יהודים בארץ ישראל בטוחים שהדנים צודקים, העולם גם מתחיל להבין

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    האינתיפאדה תנצח !

    רוני ערמון, 01/03/06 13:01

    אנרכיה עכשיו !

    הידד ללוחמי החופש הפלסטינאים !

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אומרים ''נרצח'', ולא נהרג !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אורית, 01/03/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה מספרים לנו את השטויות האלו

    פצצת אטום, 01/03/06 12:53

    הממשלה לא עושה כלום, האזרחים אדשים, רק העיתונאים מתענינים כותבים לנו. חבל על הדיו הדם שלנו נהפך להפקר.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא נהרג, נרצח!! אבל זה מתנחל מה זה (ל''ת)

    משנה נכון?, 01/03/06 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא תהיה נקמה ללא נקמה, וחוזר חלילה? עד מתי?

    לסגת למען השלום, 01/03/06 12:53

    טוב שזה קורה בשטחים, ולא בארץ!

    כנראה שרק כך יצליחו הפלסטינים להבהיר לנו ולמתנחלים שכדאי לכולנו להשיג את הגבול למקום בו עבר עד 1967.

    טוב שלום משטחים כבושים!

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט אדם מגעיל!

      הילה, 01/03/06 13:47

      אני לא יודעת איפה אתה חי אבל יש פיגועים גם ''בארץ'', וחוצמזה איך אתה בכלל מסוגל לומר על פיגוע שהוא דבר טוב.
      לא משנה אם זה מתנחל או אדם שגר ''בארץ'' אין לאף אחד זכות לטול חיים מבן אדם.

      הגב לתגובה זו

    • אבל הם לא מכירים בקיומה של ישראל-הם רוצים הכל כולל ירושלים (ל''ת)

      איך יהיה שלום??, 01/03/06 13:58

      הגב לתגובה זו

      • אבל גם אתה

        אפרת רגב, 01/03/06 14:50

        אינך מכיר **בכלל** במדינה שלהם, אז איך יהיה שלום? וחוץ מזה, מה בדיוק ההבדל?

        הגב לתגובה זו

    • ב 1967 לא היה שלום... (ל''ת)

      אני, 01/03/06 14:32

      הגב לתגובה זו

    • כמו שיגאל עמיר הבהיר ''לכם'' משהו... (ל''ת)

      יורם, 01/03/06 15:27

      הגב לתגובה זו

    • שמח?מגיע שתמות אתה בפיגוע ואז הישרים ישמחו.

      יגאל ג, 01/03/06 19:58

      הציונות לא תכנע לא לפני 1967 ולא אחרי.חלאה מעוותת מח שכמוך

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לצאת מהשטחים...

    רז, 01/03/06 12:52

    חייבים להתנתק מהם, אין דרך אחרת חוץ מקביעת גבולות המדינה עי התנתקות חד צדדית נוספת..

    הגב לתגובה זו

    • הקישקושים שלך לא מעניינים אף

      אלכס, 01/03/06 13:57

      אחד.

      הגב לתגובה זו

    • יצאנו מעזה ועדיין יורים עלינו קאסמים

      יוסי, 01/03/06 14:21

      איך בדיוק הנסיגה שיפרה את מצבנו?? או שאולי נברח גם משדרות ואשקלון . תלמד משהו מהעבר במקום לחזור על סיסמאות ריקות מתוכן. אתה נשמע לי מסוג האנשים ששום דבר לא יזיז אותם מאמונתם גם אם בשטח קורה הפוך למה שציפינו. הנסיגה מעזה עליית החמאס והטילים שממשיכים. תתעורר

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט תתעורר מהר, מתי תתעורר שקאסמים ינחתו בת''א או באשקלון

    ליאור, 01/03/06 12:51

    אולמרט תתעורר מהר, מתי תתעורר שקאסמים ינחתו בת''א או באשקלון

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מופז וגדעון עזרא עסוקים בטיוח פוגרום עמונה במקום לתת הגנה לציבור (ל''ת)

    יגאל, 01/03/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק טירור נגדי יפסיק את רצחנות החמאסטינים. (ל''ת)

    לוי, 01/03/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פיגוע ועוד פיגוע ועוד פיגוע..ואולמרט ''החמאס לא איום אסטרטגי''.. (ל''ת)

    השבכ חושב שכן, 01/03/06 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני אומר במלוא האחריות וללא פחד

    מ.חיפה, 01/03/06 12:43

    הדנים צודקים נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    די קחו מאיתנו את האולמרט הזה..רק בגללו יש פיגועים.איש חלש (ל''ת)

    אוףף דייייייייי, 01/03/06 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מתי יהיו כותרות אמיתיות ???

    אביחי, 01/03/06 12:41

    הכותרת צריכה להיות:
    ''מחבל ערבי רצח יהודי ליד מגדלים''.

    הגב לתגובה זו

    • ואם הנרצח לא היה יהודי?

      חיים, 01/03/06 13:24

      כמו במקרים רבים בהם יש גם ערבים ישראלים שנהרגים בפיגוע? מה אז היתה צריכה להיות אז הכותרת?

      הגב לתגובה זו

      • תדייק בפרטים !

        אלי, 01/03/06 13:41

        המקרים בהם נהרגו גם ערבים ישראלים בפיגועים ממש אפסיים ביחס למספר הפיגועים.
        נ.ב: במקרה כזה הכותרת צריכה להיות:

        ''מחבל ערבי עשה פיגוע נגד יהודים''
        אפשר להוסיף למטה ''בין הנפגעים גם ערבים ישראלים''.

        הגב לתגובה זו

        • ואם הפיגוע הוא נגד חיילים - וביניהם חיילים מוסלמים או דרוזים?

          חיים, 01/03/06 14:44

          מה אז?
          ''מחבל ערבי עשה פיגוע נגד חייל צה''ל היהודים ובין הנפגעים גם חיילים ערבים ישראלים''?

          מי שמבדיל בין דם לדם הוא נבזה.

          הגב לתגובה זו

      • ההבדל :שהפיגוע נועד ומכוון לפגוע ביהודים והוא נעשה במקום שאמורים

        ההבדל, 01/03/06 13:49

        להיות בעיקר יהודים.הפיגוע לא נעשה
        בכפר ערבי ששם גם יכול להיות יהודי
        שהוא חבר של ערבי מהכפר.
        בלי שום קשר יש ערבים ישראליים
        טובים שלא רוצים לפגוע ביהודים
        וחיים בסמוך ליהודים ועובדים יחד
        עם היהודים. ואף אחד לא פוגע
        בהם במכוון-וטוב שכך.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    החלמה מהירה ובריאות שלמה לישראלי שנדקר בגלל היותו ישראלי.

    יושקו, 01/03/06 12:29

    מתי נתחיל סוף סוף להגיב כמו שצריך על רצחנות החמאסטינים ?
    חיסולים ממוקדים נקודתיים וירי על דיונות אינם תשובה הולמת.
    על כל תקיפת ישראלי יש לגבות מחיר דמים מהציבור החמאסטיני.

    הגב לתגובה זו

    • אתה השתגעת? שאחנו נגיב?

      פצצת אטום, 01/03/06 13:09

      מה יגידו עלינו אומות העולם שאנו פוגעים בחפים מפשע עלינו למות ולא להגיב.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תזהרו-פגעתם במי שרצה להרוג יהודים. תלכו לכלא בסוף

    liat, 01/03/06 12:27

    עוד תראו, העזתם להגן על עצמכם ולפגוע במי שנסה לרצוח יהודים. איזו העזה. הייתם צריכים להגיש את הלחי השנייה ולהרצח כמו צאן לטבח. בושה וכלימה. עוד תשבו בגלל זה בבית סוהר. או שירמסו אתכם עם סוסים.

    הגב לתגובה זו

    • הבעייה היא הפחד מכלא?

      כלא?, 01/03/06 15:45

      איפה אדון מסקוביץ' ועוד כמה כאלה.
      אולי תכריזו על גימלאות למי שנוהג לפי הבא להרגך השכם להרגו.
      עוד לא היבנתי למה תושבי יש לא נוקטים בפעולות מנע, לא נגד ילדים וחקלאים מסכנים אלא נגד חמושים.
      הפחד מכלא לא צריך להיות תירוץ.
      הדעה הבסיסית שלי היא כמובן שההתנחלויות די מיותרות, אבל אם אתם שם בינתיים, אין מה להסתתר מאחורי התירוץ של ציות לחוק.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אורנג'י פצע אותו אבל החיילים ניטרלו אותו?

    סתירה, 01/03/06 12:25

    ''המחבל החל לברוח ואורנג'י ביצע נוהל מעצר חשוד, ירה במחבל ופצעו באורח קשה.
    ''

    ''''מיהרתי לצאת מהרכב, דרכתי את האקדח וכשהמחבל הבחין בי הוא החל להימלט. צעקתי לו לעצור וכשלא עצר יריתי בו שתי יריות'', אמר אורנג'י שהוסיף, כי במקביל הוא קרא לחיילים במקום, והם מיהרו אל המחבל וירו בו עד שנטרלו אותו סופית.
    ''

    כלומר? מי עצר את מי, החיילים או אורנג'י -או שזה תלויי במי שציטט אותו.

    תסבירו לי כי נראה לי שפישלתם בענק.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט עדיין עסוק בקניית עוד דירה. (ל''ת)

    יאלה קדימה הבית, 01/03/06 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הם רוצחו , אנחנו רצחנו. כבו שתי כנופיות (ל''ת)

    המשקיף, 01/03/06 12:21

    הגב לתגובה זו

    • שמתם לב?! בפת''ח לקחו אחריות לרצח?!רגע,הפת''ח זה לא אבו-מאזן?!ערפאת?

      מה?נדבר עם חמס?, 01/03/06 16:50

      פתאח=חמאס=כל ארגוני הטרור הרצחני.
      להזכיר :
      אולמרט סירב להעביר לרשות שנשלטת כעת עי החמאס כסף שהיו מועברים לו?! הרשות היתה בידי פתאח שלקח האחריות לרצח הניתעב במגדלים.
      לזכור :
      שטחי עזה וגוש קטיף מהם פונו יישובי היהודים נשלטים כעת בידי הרשות שנשלטת בידי מי ?! חמאס?פתאח? או איזשהוא ארגון טרוריסטי אחר ?!
      מה הועילו ח''כ/מים בהתנתקותם?!
      ''סוף מעשה במחשבה תחילה'' למדנו זאת בכיתה ג' (סליחה ב' ) .

      הגב לתגובה זו

    • פתא''ח?! ,לו ניצחו את החמאס,היו מקבלים כסף מאולמרט.שהרי סירב להעביר (ל''ת)

      בגלל החמאס?!הם=, 01/03/06 16:52

      הגב לתגובה זו