• 51.

    צר עולמי כעולם עגבניה במקרר

    מלכת המכולת, 26/04/06 14:16

    כמו תמיד יש לכותבת את היכולת לצמצם את עולמה של האשה לקלישאה השגורה ביותר- צר לי על מי שמאפייני חיי הזוגיות שלו הם הבעל העצבני בסופר והאשה הפטפטנית שאוהבת קניות (ועוד להדביק לזה הסבר רוחני) למה לא להיצמד לפרשנות הדתית ולהפסיק להביא דוגמאות ''מהחיים'' שכל אחד יבין מה שהוא רוצה ויכיל את זה על עצמו - כשאני רואה את גישת האשת חייל קונה עגבניותהמעצבנת שלך זה בכלל לא מעניין אותי מה הפרשנות העמוקה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שאוורמא זה דווקא דבר טוב מאוד (ל''ת)

    דרור, 21/03/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יישר כוח

    אא, 20/03/06 20:04

    כתבה פשוט טובה! יישר כוח
    ד.א. אפשר לדעת מי היא אותה רבנית? סליחה על הבורות..

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נשים לא קונות מתוך עניין רוחני עמוק

    תמר, 08/03/06 23:53

    נשים חושבות שהן אוהבות לקנות כי ככה מסבירים להן בפרסומות וזה משרת את האינטרסים של התאגידים והחברות הגדולות.
    עייני בתופעת המטרוסקסואל כדי להיווכח עד כמה ''הטבע'' משתנה כשהחברות מזהות שוק לא מנוצל.
    שופינג עושה טוב בזמן הקניה ואז גורם לדיכאון וחרטה בדיוק כמו אלכוהול וכל התמכרות מפגרת אחרת.
    חבל מאוד שמאמר כאילו דתי ורוחני מקדם תרבות צריכה חולנית.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כמה עצב.

    אלעד, 05/03/06 17:19

    כמה עצוב לקרוא כתבה זו. שנים של עצב ושקר עצמי יוצאים בכתבה אחת. שנים של חינוך כושל לערכים טיפשיים. באיזו אלגנטיות הדתיים הופכים את הנשים שלהן לנחותות והן עוד מטיפות לזה. פקחי את העיניים יקירתי. זה כואב אבל ככה זה. את הבכי בלילה אף אחד לא יפתור חוץ ממך. יום טוב בכל מקרה!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תודה רבה! נהניתי לקרוא את כותבת מצויין (ל''ת)

    עטרה, 05/03/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כתבה מצויינת

    אמיר, 05/03/06 04:31

    אהבתי מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הערה, ללא קשר ל'חוזה'.

    יורם, 05/03/06 00:56

    גבר שיעודד את אשתו לעשות שופינג, שיילחץ בעצמו משתי העגבניות שנותרו במקרר, שיאהב לשוחח ולדבר על כל דבר שבעולם עם אשתו -אולי ימצא חן בעיניכן ממבט ראשון, אבל אף אחת מכן לא תסבול אותו כבעל. גבר ''מבין'' מדי בעולמן של נשים יאבד את כוחו כנקודת משען גברית בחיים הנשיים. אשה לא צריכה שבעלה יהיה בשבילה עוד חברה - יש לה מספיק כאלה. היא צריכה גבר שיאהב אותה מהמקום הגברי שבו הוא נמצא. הריחוק הטבעי בין גברים לנשים בעניינים האלה - כשהוא לא סיבה למחלוקות טעונות ומשברים קשים - הוא מועיל ורצוי.

    הגב לתגובה זו

    • אמנם יש צורך לצד גברי בחיים זוגיים

      אבל, 10/04/06 16:49

      אני אישית מכיר כמה מקרי גירושים שנגרמו מחוסר הבנה את הצד הנשי..
      ממש בגלל שגבר לא נותן לאשתו יחס מספק או חופש מספק עם הרכוש, הכסף המשותף וכו'...
      תאמין לי שבנישואים חייבים לנסות לגשר על הפער בין הגבר לאשה. הרי זה לא הקטע לחזור למצב הקדמון ולהיות אחד שלם?
      אתה לא יודע מה יהיה עוד כמה שנים
      ותאמין לי שאתה לא רוצה לסבול בגלל חוסר משהו פעוט שאשתך בקשה כמו תכשיט קטן או קצת צומי..

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולי הגברים בנחלאות מסתפקים בשתי עגבניות וחמש חולצות בארון

    רונה, 04/03/06 19:18

    זה ממש לא מייצג.

    אני באמת לא חושבת שהגבר היום פחות חומרני מהאשה, אפילו ההיפך.

    אם תצאי מגבולות ירושלים, ותצפיני קצת למרכז, תגלי פתאם ערב רב של ג'יפים, רכבי שטח, מוצרי טיפוח לגבר-גבר, אופנה שלמה לגבר המהוקצע, מיני גאדג'טים למחשב ומצלמה ווידיאו וקולנוע ביתי.

    יש אף הסוברים כי גברים רוצים... לפטפט.
    אמנם לא כמו האשה, סתם דברי הבל, אלא לפטפט דברים ברומו של עולם בתוכניות אקטואליה אל השעות הקטנות של הלילה.

    להזכירך, הגנדרנים האמתיים בהיסטוריה של האצילות היו גברים, עם כל בגדי הפאר של האבירים והרוזנים למיניהם, והפיאות הארוכות המסולסלות.

    אבל מה זה עובדות לעומת נצח התורה הקדושה וחז''ליה ??

    הגב לתגובה זו

    • חוצפנית!

      מה זה?, 10/04/06 16:39

      את לא מרגישה שאת צריכה להתנצל ולהיות קצת פראית?
      ''מה זה עובדות לעומת נצח התורה הקדושה וחז''ליה ??''
      וד''א העובדות שאת מביאה לא ממש (או להיפך-ממש לא) נכונות!
      וזה בהחלט מייצג...תעשי מחקר אם את רוצה

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    יקרת יקירה שבוע טוב!

    רבקה, 04/03/06 18:57

    כתבתי לך לא מזמן
    שהדברים מחלחלים...
    כבר לא ים של קטילות.

    יישר כוח לימימה ולך!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גילית לי את סוד הקסם בבגד חדש

    כרמל מההר הירוק, 03/03/06 17:11

    יקרת, הארת לי את סוד הקסם שבבגד חדש: מה יש בו שהוא כל כך משמח. אז זאת בעצם לא שמחת הקנין , או חההתפרקות שבעצם פעולת הקניה. גילית לי את הקשר בין נשיות, בגדים והתחדשות. באמת

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מקסים! נהניתי לקרוא (ל''ת)

    תמר, 03/03/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תנו עוד מיקרת! (ל''ת)

    ,, 02/03/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הבנתי מה נשים רוצות

    י, 02/03/06 17:05

    כסף

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איזה כיף היה לקרא !! יוצא דופן ב''מעריב- יהדות''

    אלון, 02/03/06 13:15

    פשוט נחת, אני רגיל שב''מעריב-יהדות'' כל הזמן תוקפים את היהדות ואת הרבנים, ופתאום מאמר שהוא בעד היהדות , בעד היהודים,בסוף אני עוד אשתכנע שהיהודים חכמים ונאורים. חשוב לתת לכותבת זו להמשיך ולכתוב - ברוח היהדות האוטנטית.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תודה שנולדתי יהודיה

    הדסה כהן, 01/03/06 19:15

    יקרת יקרה, מהמאמר שלך התרגשתי.
    כל פעם שנתקלים בבעיות בחיים או בשאלות וכפונים לראות מה אומרים חז''ל על העניין, מגלים כמה הם ''ענקים'' ,הם בעצם מגלים לנו איך הקב''ה מסתכל על העניין ואיך הוא רוצה שגם אנחנו ננהג לפי הכונתו.
    ובנינו הנשים הנושאות בעול המורכב של הבית היהודי (ברוך השם) לפעמים מרגישות שאף אחד לא מבין אותנו ושאנחנו לבד. ולכן כשהבעל מתעניין יותר ומקשיב או נותן מילה טובה זה נותן כל כך הרבה כוחות גם אם הוא לא עשה דבר נוסף. אני אישית מרגישה ניטענת בכוחות חדשים ויכולה להמשיך הלאה.
    תודה יקרת

    הגב לתגובה זו

    • לא ברור לי משהו קטן

      אני, 10/04/06 15:58

      נשים פה מדברות כאילו הבעל לא נמצא כל היום בבית וחוזר בערב כשהילדים ישנים..
      כאילו הבעל לא עוזר בכלל בעול הזה שאתן מזכירות כל הזמן..
      בעל אמור לטפל בילדים ולעזור בבית.
      לא ככה נראה בית היום?!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הסיפור על הרב כדורי

    חבצלת השרון, 01/03/06 19:05

    פשוט מדהים.
    בדרך כלל יודעים עליו בהקשר של קמיעות ופוליטיקה.
    הסיפור מראה שהוא היה קודם כל בן אדם בביתו.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הרצון הטוב לא משתווה לשיעור אחד של הרבנית (ל''ת)

    חבל, 01/03/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכוד לרבנית ימימה וליקרת שדואגת לשכתב את דבריה (ל''ת)

    אני, 01/03/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה בתמונה

    משה, 01/03/06 15:08

    אהבתי את המאמר, אבל בטעות בדף השער של מעריב החליפו את התמונה של יקרת פרידמן בתמונה של אישה מבוגרת ( ''תנוקת משומשת ומקומטת מעל שלושים'' ?). האם האקר רווק מעורב בתעלול ?

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בגברת קוסטנזה!

      דודו, 01/03/06 19:13

      מסיינפלד

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שכחת להזכיר

    טוענת רבנית, 01/03/06 13:28

    שדין ''שארה כסותה ועונתה'' נאמר בתקופה שלאשה לא היה דבר משלה. ''כל שקנתה אשה קנה בעלה''. לא היתה לה יכולת לפרנס ולא היה ''חוק יחסי ממון'' שיאזן את משאבי הצדדים כדי שכל אחד יגיע חצי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד

    כל, 01/03/06 13:21

    שהפסקת לעסוק ברווקות המאוחרת של הציבור הדתי, בביצה ובשטויות האלו, והפסקת להציג אותנו הבנות הדתיות בצורה כל כך מגוחכת..
    את רואה? יש עוד נושאים לדבר עליהם בעולם..
    תמשיכי ללכת לשיעורים של רבניות!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כמה תוספות הכרחיות

    בטואית בת לילית, 01/03/06 13:07

    לאשה יש צורך במזווה ריק כדי שתוכל ללכת יום יום לחנות ובחנות לקנות סוכריות טעימות. כדי לשבור את השיניים ואז הבנזוג שלה צריך לשלם על הטיפולים מלא מלא כסף ואז היא שמחה. כי אין לה כסף. עקרת בית .למה לא למדה לא עשתה בגרות בקושי עשתה משו בחיים אבל מה? מה יפה, עיניים גודל מטבע ריסים מברשות כולה נסיכה.

    אז חטפה לה מישהו עם זוזים מה מרופד. כולו הבהייטק ובאלאגנים לא רואה ממטר. הלך פייפן למה זאתי כל היום בגדים נעליים והוא עובד חמה- נשמה

    אבל כמו שכבר אמרנו מה יפה.

    הגב לתגובה זו

    • תמצא לי פרגית, אני לא יכול יותר

      אפרוח, 01/03/06 13:41

      כך אמרתי לאבי התרנגול כשבקעתי ויצאתי מביצתי בקול קרקור וקליפות טומאה מפוזרות סביבי, מצא לי פרגית נאה וחסודה שתאציל מתפארתה על כתרי ומחוכמתה על יסוד גבורתי ושתעניק לי את חסדיה לנצח עד שיבואו ניצוצות בסודה של מלכות והיא תאמר אלהי.
      צויץ.

      הגב לתגובה זו

      • אפרוח אחד היה בגן

        בטואית בת לילית, 01/03/06 14:13

        הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.

        אפרוח חמוד למה שלא נדבר בסלונך עמוס הספרים כאשר החיה הרעה שלך שורטת את ידי הענוגה ואני עטופה לי בבגדים שאתה לא יכול לראות?

        במקום ביומנה של האידיוטת המושלמת ?

        הגב לתגובה זו

        • אני עפר לרגלייך בטואית בת לילית

          אפרוח, 02/03/06 08:27

          הו יקירה
          את מדהימה אותי בחוכמתך ויופיך כי רבו .

          כל פעם שאת מסבירה לי כיצד לדבר כיצד לנשום כיצד להיות אדם טוב
          אני מתמלא אושר וגדולה אני יודע שאני לא ראוי לדרוך על העפר עליו את דורכת .
          תני לי להעניק לך במתנה גונדולה בה תוכלי לשוט עם אהובייך האיטלקיים! הו יזלגו עייניי מעיינות מים אך טובתך היא שתשמח את ליבי הזקן.
          אפרוח, גמד זקן וסב.

          הגב לתגובה זו

          • !!!GET A ROOM

            חרטא בת ברטא, 02/03/06 11:56

            קשקשנים.

            הגב לתגובה זו

            • לך חפש בטואית ועזוב אותנו בגונדולה

              אפרוח, 02/03/06 12:28

              אתה קשקשן ואילו אני אוהב את בטואיתי אהבת אמת אל תפריע לי לכתוב לה דברי נופת צופים המשמחים את הלב ומרפאים את הנשמה.

              לך תמצא לך בטואית משלך ! אבל בת לילית למצוא לא תמצא, כי על כן שלי זהובת שיער היא וחוכמתה גדול כיופיה והיא נוודית בנשמתה.

              הגב לתגובה זו

            • :)))))))))))))))))) הרגשתם אותי (ל''ת)

              רונה, 04/03/06 19:12

              הגב לתגובה זו

            • חייבים לתת לכם במה

              וואו, 10/04/06 15:46

              שמעו חבר'ה זה פשוט מדהים..אני בוכה ואני לא יודע אם זה מצחוק או מהמילים היפות...
              ציפור השיר שליד חלוני נראית עתה קטה וצרודה ליכם זוג יונים או ציפורי אהבה..(אני לא מבין בציפורים כ''כ).
              אני אשמח לראות את תגובותיכם בכל טור וטור....שריק שריק, שריק שרק!

              הגב לתגובה זו

  • 28.

    אוף

    גבר מצוי, 01/03/06 11:31

    אוף עם כל הקניות הללו, לא ישאר לי כסף לרכב שטח ולסקי בשוויץ.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. לגברים אין פחות צורך בקניות או בפטפוטים

      רונה, 04/03/06 19:11

      אז אולי יותר נשים מגברים תשמחנה לבגדים חדשים,
      אבל יש קניות ובזבוזים רבים שאופייניים לגברים.

      הם גם ממש לא פחות פטפטנים מאיתנו. לפעמים הנושאים שונים.

      מתי שמעת לאחרונה גברים מתלהמים שעות עם הדעות הפוליטיות שלהם, פלפולי אגו משמימים של תוכניות פאנל בטלויזיה ?

      השוני לא כזה מובהק בין המינים כמו שהרבניות המהוללות מרצות לכן, שם בחדרי חדרים.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תיקון קטן - לדעתי מדובר באמה עברייה

    אבי, 01/03/06 09:29

    ולא שפחה כנענית.
    את חוות הדעת על המאמר אני אשאיר לאשתי, אבל נראה לי שהיא מסכימה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חוזה

    צביקה, 01/03/06 09:06

    מאמר מצוין נכון וחכם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פעם ראשונה שאני מסכימה איתך (ל''ת)

    מאמר יפה, 01/03/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    וידוי

    תימור, 01/03/06 09:02

    אני מקפיד לקרוא את הכתבות שלך, אני נהנה מאד מכיוון שהם תמיד מצליחות לעצבן אותי וזה מכניס קצת גיוון לחיים שלי.
    מכיוון שאני מניח שאף אדם משכיל ונאור לא יכתוב שטויות כאלה, הבנתי שאת פשוט סטיריקנית מדהימה. גיחכתי למול הציניות המדהימה וההומור העצמי הדק שלך, באמת הערצתי, אני אפילו שקלתי להציע לוויטלזון להעלות איתך מופע משותף...
    הפעם קראתי את הדבר המוזר הזה למעלה, ופתאום הבנתי שאולי את רצינית, אמאלה, זה ממש מפחיד, תגידי לי שזה לא באמת, בבקשה.
    הרי לא יכול להיות שמישהי באמת חיה בתפיסות השמרניות הקלישאתיות והמעוותות האלה.
    זהו יקרת, די, הבדיחה פעלה כמה חודשים, צחקנו, בכינו, כעסנו, אבל עכשיו את ממש מתחילה להבהיל...

    הגב לתגובה זו

    • חוסר סובלנות משווע לדעה אחרת משלך

      אלין, 01/03/06 12:11

      אתה מבהיל,תימור

      הגב לתגובה זו

    • וואו, כמה צרות מוחין יש בעולם!

      נעמה, 02/03/06 11:14

      ואתה תימור מדגים את זה מדהים.

      הגב לתגובה זו

    • אוי, כמה שאתה צודק!!!! אפשר לבכות .... (ל''ת)

      אני, 02/03/06 14:48

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100%! (ל''ת)

      רחל, 09/03/06 14:44

      הגב לתגובה זו

    • תימור, מ'הביצה' בקטמון? (ל''ת)

      לולי, 21/03/06 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יקרת המקסימה!

    יודית, 01/03/06 08:49

    המאמרים שלך הם תענוג לנשמה! היתה תקופה בחיי שהייתי צריכה ללמוד מחדש מה זה להיות אשה(הודות לפמיניסטיות,חשבתי שזה סוג של סופר-גבר).
    יש לי שאלה-איפה הגבול בין רצון להתחדשות ובין בזבזנות?

    הגב לתגובה זו

    • תודה על השאלה

      י. פ, 02/03/06 20:48

      אשתדל לכתוב על נושא הנשים, ההוצאות והממון בקרוב (נראה לי שלקראת פסח זה זמן מתאים ומלא קניות).

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי גילה רז זה לבני?

    גר צדק, 01/03/06 08:47

    תודה.
    מאמר נפלא
    אולפן חדתא מבחירי צדיקיא

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם חוזה לא עוזר

    mr pink, 01/03/06 08:30

    כמה מקרי רצח בגידות ושאר ירקות החוזה הזה מנע? כנראה ש0. כל כך הרבה אנשים מרוקנים את החוזה הזה והרבה חוזים אחרים מתכנם בגלל חוסר יושר בסיסי. לצערינו הרבה לא חושבים גם השלכות מעשיהם על עתיד צאצאיהם. לא יודע מה הפתרון אך ברור כי לאורך ההסטוריה האנושית שום חתיכת נייר לא עזרה בשפור יחסים בין גבר לאישה. אם זה לא שם לא יעזור שום דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יקרת, תודה! עכשו בעלי אולי יבין לנפש אשתו.

    אוליב אויל, 01/03/06 08:23

    כל נישואין מתחילים במציאות המרה של: למה צריך כל כך הרבה נעליים? תקום האישה שלא נשאלה את השאלה כמה נעליים יש לך ולמה את צריכה כל כך הרבה? גבר לא מבין את השמחה הגדולה בפריט חדש בארון.
    יקרת, אני מודה לך כל שבוע על הטור גם אם אני לא מסכימה איתו תמיד, אבל היכולת והאומץ להביא את הרבנית ימימה לשיינקין לכפר ורדים למסעודה משדרות וז'קלין מירוחם מרגש אותי כל פעם מחדש.
    המשיכי כך זה כיף גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הרגתם אותי על הבוקר מצחוק

    קוזמו קריימר, 01/03/06 08:19

    עם אמא של ג'ורג' קוסטנזה כאיור לכתבה שלכם. גדול!!!!!!!!!!!!!!!

    ואם לא התכוונתם באמת? עוד יותר גדול!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לאישתי יש ארון מלא,''אין לי מה ללבוש'' . (ל''ת)

    Rנב, 01/03/06 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גב' פרידמן,לא הבנתי,צריך חוזה או חזה ? (ל''ת)

    Rנב, 01/03/06 08:03

    הגב לתגובה זו

    • מה יש כאן להבין?

      חבצלת השרון, 01/03/06 19:07

      צריך חוזה
      ועוד יותר צריך שהאיש יבין על מה הוא חותם.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    13 תגובות, 11 מהמשפחה

    סימבה, 01/03/06 06:26

    ואחת שלי.

    את אישה הזויה לחלוטין, אים לי מושג למה נותנים לך במה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חוזה או חזה? אני מאמין בחזה (ל''ת)

    חרמן, 01/03/06 06:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגובה למאמר

    אוהד, 01/03/06 02:12

    אשה -
    אל תלחיצי את בעלך בדרישות כספיות שקשה לעמוד בהן.

    אל תגרמי לו לקרוע את הצורה בשביל הגחמות שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ברוך שלא עשני אשה (ל''ת)

    כל יום מחדש, 01/03/06 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    החוזה שלנו נסמך על ההלכה ובה אני הקונה את הקניין מהאבא המוכר

    חרדי קנאי להשם, 28/02/06 22:15

    אצלנו בחברה החרדית לא צריך חוזה יש הלכה ולפיה למשל האשה אינה יורשת את בעלה אבל הוא כן רשאי לרשת אותה.אשה פסולה כנקבה מלרשת את הוריה ורק הזכרים הבנים רשאים לרשת.לספקנים והמכחישים מחכה לכם המאמר על מעמד האשה בהלכה באתר דעת אמת.

    הגב לתגובה זו

    • צריך נישואים אזרחיים ! צריך שינוי ! (ל''ת)

      יוסי, 01/03/06 08:16

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש טיפש ונבער מדעת

      יעל, 01/03/06 08:49

      אתה פרימיטיבי
      אם אתה או שכמותך חושבים שאישה היא רכוש של מישהו אתם טיפשים

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם בנות צלפחד?

      מורן, 01/03/06 09:08

      שירשו את נכסי אביהן בלא אחים זכרים?

      הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק מוכיח. הנשים אחרי הגברים

        רונה, 04/03/06 19:06

        כלומר: צריך שכל היורשים הזכרים ימותו
        כדי שאשה תירש.

        הגב לתגובה זו

    • אולי תפסיקו לפרסם תגובות של מתחזים כמו זה? (ל''ת)

      ., 01/03/06 12:20

      הגב לתגובה זו

    • לא דעת ולא אמת

      שלומית, 01/03/06 12:47

      דעת אמת זו חבורה שכותבת הפוך על כל דבר הלכה , מוציאה דברים מהקשרם, ומוציאה דבת היהדות .

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה עם התנצלות על המאמר הקודם? (ל''ת)

    שיר, 28/02/06 21:55

    הגב לתגובה זו

    • על מה צריך להתנצל? תסביר (ל''ת)

      ,, 01/03/06 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    את גדולה יקרת - המשיכי כך ! (ל''ת)

    דנידינה, 28/02/06 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הדפסתי ושלחתי את הכתבה לכל חברי ואוהבי. ישר כח! (ל''ת)

    ישר כח!, 28/02/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    די כבר, תעזבי אותנו! (ל''ת)

    נשים שפויות, 28/02/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רק חבל

    אישה, 28/02/06 19:40

    שגם כשאת מנסה לכתוב בעד הנשים, את מוציאה אותן דלות ערכים, מתעניינות רק בבגדים ושמחות רק באיפור. ועל הגבר העליון שכל עיסקו בתורה וכל שמעניין אותו הוא פוסקים ופילוסופיה להתכופף כלפי האישה ולהבין שאל לו לכעוס עליה כי כזה הוא טבע הנשים, ורדרד ושמח.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה לא הבנת

      מיכל, 28/02/06 20:37

      ודווקא הפעם אני חייבת להגן על יקרת -
      היא לא טענה שזה כל עולמה של האישה, אלא שאנו נוטות גם לדברים הללו, וכנראה שהגברים לא כל כך.
      ובכל זאת, עליהם להתאמץ ולהבין שכך בונים אהבה בשימחה ובשלמות.
      מי דיבר כאן על עולמו הרוחני של הגבר? (כמה-כמה במשחק של מכבי זה רוחני? המ''כ ההוא בטירונות של ספטמבר 8 זה עליון?)

      בכל מקרה, היה מעניין לקרוא טור מקביל של גבר על איפה אנחנו הנשים, מפספסות.

      הגב לתגובה זו

      • רצית ? קיבלת: ''איפה הנשים מפספסות''

        לא בעל, 01/03/06 01:54

        נשים צריכות להבין שזה מעניין את הסבתא של הבעל הצורך הכפייתי שלהן בשמלה נוספת על ה6 שיש כבר בארון, וזה מביא לו את הקריזה שהיא מדברת ומדברת ומדברת ומדברת ולא מסתפקת בפתרון אלא מדברת כדי לדבר.

        הגב לתגובה זו

        • לא בעל? בקצב הזה גם לא תהיה.

          אישה, 01/03/06 10:21

          גם כן גברים שמקשקשם על ספורט ומלהגים בלי הרף על איפה הגבר השיה ולמה החדר שלי מסריח כל כך.

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    כתבה מהממת

    אריאלה, 28/02/06 17:55

    אני שולחת ישר למייל של בעלי

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני נוטה בד''כ להתעצבן עלייך - אבל כגבד וכבעל החלטתי לנסות.

    ישי, 28/02/06 17:55

    החלטתי לנסות להקשיב לך, כי אשתי אוהבת אותי ולא מעירה לי - ואני לא יודע מתי אני לא נותן לה את כל מה שהיא רוצה ובאופן הנכון.
    החלטתי לנסות ולהפנים - כי גם אם את מגזימה ומקטינה את הדרישות של האישה, לא בכל מקרה לא יזיק להקשיב ולפרגן עוד לאשתי. מגיע לה הרבה מעבר למה שאי פעם אתן לה.
    החלטתי לנסות ולהגיב באופן אוהד - כי גם אם בחלק מהטורים הקודמים הצלחת לעצבן אותי, אין לי ספק שיש בהם מידה של אמת.
    תודה רבה - אני בדרך לאשתי, עם מתנה קטנה ומיותרת בעייני, אבל אולי את צודקת - אולי זה דווקא הפרטים ותשומת הלב...

    הגב לתגובה זו

    • תודה ליקרת (ל''ת)

      מאשתו של ישי, 28/02/06 22:04

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד, כן ירבו כמוך , אמן (ל''ת)

      תגובה ל-5, 01/03/06 00:25

      הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה להיות בעל טוב יותר

      דורון, 01/03/06 19:14

      ואאמץ את המעשה של ישי .
      מקווה שיעבור בסדר.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הביאה חבילה יפה ב''כספת''

    ארז, 28/02/06 17:30

    עם ארז טל.

    הגב לתגובה זו

    • מי??? (ל''ת)

      שולה, 28/02/06 18:41

      הגב לתגובה זו

      • יקרת, אתה לא זוכר? (ל''ת)

        ע, 28/02/06 20:33

        הגב לתגובה זו

    • נכון, היא באמת נראתה לי מוכרת (ל''ת)

      ,, 28/02/06 21:59

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למהיש תמונה של גב' קונסטנזה בעמוד הראשי של יהדות ? (ל''ת)

    ג'ורג', 28/02/06 17:23

    הגב לתגובה זו

    • באמת מי זו הגברת בתמונה? (ל''ת)

      אנא האירו, 28/02/06 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    פרשנות יפה

    ג'וליאנה, 28/02/06 17:11

    לא הסכמתי עם הנושאים שהועלו בטורים הקודמים אבל הפרשנות פה ממש יפה ונכונה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תשמעי יקרת, אלה בדיוק הטענות שאשתי מפנה כלפי

    מורי אל כניס, 28/02/06 16:26

    וזה מצא חן בעיני.

    עם זאת תביני שזה קצת מוזר לכתוב טור אישי שהוא מיד שניה.

    מדוע שהרבנית ימימה לא תכתוב ודי?

    הגב לתגובה זו

    • מדוע שהרבנית ימימה לא תכתוב ודי? (ל''ת)

      או תקבל אחוזים?, 28/02/06 18:43

      הגב לתגובה זו

    • אני שומעת את השיעורים של הרבנית ימימה

      שרה,, 28/02/06 21:57

      ויודעת עד כמה יקרת תלמידה שלה.
      ויחד עם זאת בכל הטורים של יקרת יש תוספות וחידושים והברקות ששייכות ליקרת בלבד.
      זה מקסים בעיני שהיא נותנת המון קרדיט למורה שלה. זו ענווה אמיתית של תלמידה מקסימה.
      יקרת והרבנית ימימה הן דוגמא נדירה לשילוב מדהים ומפרה של מורה ותלמידה.

      הגב לתגובה זו

      • לא מדויק שרה,

        ד.ש. רחביה, 01/03/06 11:05

        כמי שמכירה אישית את הרבנית ימימה ושומעת את שיעוריה, עלי למחות על הסילוף העובדתי.

        אין כאן ולו רעיון מקורי אחד של הכותבת. הכל נאמר מפיה של הרבנית- אם בשיעור, ואם לאחריו כשהיא מסייעת ליקרת להבין את תוכנו.

        יקרת עושה מלאכה חשובה בהפיצה דברי תורה, אך מגוחך יהיה לייחס לה את ההבנה והידע התורניים המדהימים שיש לרבנית.

        אני בטוחה שגם יקרת לא מתיימרת לייחס לעצמה את המעמד הרם של מי שיכולה ללמד תורה או חכמה את הרבנית.

        הגב לתגובה זו