• 25.

    הוא פשוט פתאטי

    ace, 03/03/06 11:33

    אדם שלוקה בנפשו ומחפש תשומת לב.
    תחשבו אם כדאי להקדיש לו כזאת תשומת לב.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם אבו מאזן מכחיש שואה ואפילו כתב ספר בנושא (ל''ת)

    תתעוררו, 02/03/06 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אפשר להכניס אדם לכלא, אבל אי אפשר להאמין שזה יגרום לו לשנות דעותיו (ל''ת)

    שחר, 02/03/06 06:58

    הגב לתגובה זו

    • כלא זה לא בית ספר , לפחות כך אני מקווה.

      יורגן, 02/03/06 08:14

      אני הייתי מכניס אותו לעבודת פרך , לא כדי שילמד.
      כדי שיסבול.
      זו מטרת הכליאה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שתי הצעות צנועות

    דניאל, 01/03/06 18:27

    מה ההיגיון בלשים אדם כזה בכלא? זה גם נוגד את כל העקרונות של מערכת המשפט הדמוקרטית וגם עושה פלאים להפצת תורתו.
    שתי הצעות צנועות:

    1. אל תעמידו אותם לדין, זה רק עושה אותם קדושים.
    2. אל תתנו להם במה בעיתונות, רבאק. אחרת מה זה עוזר שהם בכלא?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש ביננו ישראלים יותר גרועים ממנו

    ענת, 01/03/06 15:00

    שהבדיחות שלהם לגבי השואה מצמררות יותר מהאמירות שלו... בכלל יש כאלה שטוענים שצריך לבטל את הצפירה ביום השואה... אז תתחילו לנקות את הסירחון מהבית קודם.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקי לקשקש! (ל''ת)

      יש הבדל בין, 02/03/06 04:56

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    lama lo moridim oto ba ke-le (ל''ת)

    o, 01/03/06 14:36

    הגב לתגובה זו

    • 100%%%%%%%%% (ל''ת)

      FROM 22, 01/03/06 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    חבל בכלל להגיב על דברים כאלה

    אדי, 01/03/06 13:30

    חבל להגיב ולהתעצבן על דברים כאלה. כל מכחישי השואה למיניהם יודעים את האמת על ההשמדה השיטתית של מיליוני היהודים באירופה והסיבה היחידה שלהם להכחיש זאת נובעת משנאתם ליהודים שמעבירה אותם על דעתם. לדעתי, אין סכנה באנשים כמו אירווינג מכיוון שהוא פונה לקהל יעד מאוד ספציפי שממילא שונא יהודים ולא זקוק לשכנועים רבים כדי להאמין בכך. האנשים השפויים שלמזלנו מהווים רוב בעולם לא מתייחסים לאידיוט הזה ולמה שהוא אומר. בכל מקרה, איש חכם פעם אמר שבכל מגע עם אנטישמים, חבל לבזבז מילים כדי לשכנע אותו שהוא טועה אלא יש לכבד אותו במכות הגונות כדי שיידע שליהודים יש כבוד. אז הוא ימשיך לשנוא אותנו גם להבא אבל בטוח יכבד אותנו. ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      רוני ל., 01/03/06 14:02

      לצערך ולצערי אירווינג הוא היסטוריון משפיע מאד. אני מכיר את כתביו יותר מ-35 שנה. הכחשת השואה היא חלק זערורי מכתביו וחדשה, יחסית. חקר גרמניה הנאצית הוא העיקר ודווקא כאן הוא מוערך מאד ועלול לגרום לקורא תמים להגיע למסקנה שאם אירווינג כ''כ מדויק בניתוח ההיסטוריה הגרמנית, הוא מדויק גם בהכחשת השואה.
      יש להילחם באדם כמוהו בגלוי ובכל מקום. טוב עשתה ד''ר דבורה ליפשטאט כשתבעה אותו בבית משפט בריטי וניצחה. כתוצאה מהפיצויים הגדולים שנאלץ לשלם לה, פשט את הרגל והוא אינו מסוגל יותר לממן הוצאת ספרים. את האתר שלו מממנת קרן מערב הסעודית.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק! אני לא מכיר מספיק את האיש ופועלו

        אדי, 01/03/06 18:17

        נכון, אתה צודק. אני לא מכיר את האיש ופועלו.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    FU Irwing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Survivor, 01/03/06 04:35

    We all survived to tell our story, so that parasites like you get to rot in jail.

    To be a survivor is a triple punishment:

    You lose everything.

    You feel guilty for every happy moment in your life.

    You have to appologize for remaining on Planet Earth.

    FUFUFUFUFUFUFU Irwing!!!!

    May you be treated fairly by your fellow inmates: ONE for each family member that ended his/her life in the gas chamber, collapsed on the death march, or gor raped and murdered by drunk Russians on the way back to freedom.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תיאום עמדות

    ראש טוב, 28/02/06 22:04

    אירווינג צריך לתאם עמדות עם נשיא אירן. זה אומר ''איך נשארו כל כך הרבה ניצולים?'' השני אומר על מנת להרוג 6 מיליונים היה צריך 10 שנים.
    תחליטו נא לא לבלבל אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זבל עופות מצוי (ל''ת)

    לוכד נאצים, 28/02/06 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הייל רוני ערמון !

    ענבל המאירי, 28/02/06 19:20

    כולנו איתך פיהרר יקר .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני לא מאמין שאמא שלו לא הייתה נערה עובדת (ל''ת)

    המעניש, 28/02/06 17:43

    הגב לתגובה זו

    • את מי מעניינת האמא שלו ?

      תום, 28/02/06 18:30

      מבחינתי , יכולה להיות אפילו חרדית מבני-ברק.
      גם מנשים כאלה יוצא לפעמים בכור שטן....

      הגב לתגובה זו

      • את וענונו.

        פיטר הונאם, 28/02/06 19:08

        אוהב בריטיות מבוגרות עם שורשים אנטישמיים ותאווה לסאדו.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    פתאום יש לכם מה לומר.

    אדם מן הישוב, 28/02/06 16:35

    מה קרה עכשיו יש חוק בינלאומי???
    צה''ל מזה לפחות עשור רומס זכויות אדם ופועל בניגוד לכל אמנה קיימת.
    קציני צה''ל הם חבורה של פושעים שיודעים שהם מבצעים פשעים, ולראיה הפחד שלהם לטוס לאירופה שמא יעצרו ויצטרכו לתת דין וחשבון למעשיהם .
    צהל צבא פושע !!!
    הידד לכוח האנרכיסטי !!!

    הגב לתגובה זו

    • מה זה שייך , טמבל. איך אתה מעז להשוות.

      ימימה, 28/02/06 18:55

      אלוהים , כמה שאתם טפשים שם, בכנופייתכם הקטנה....

      הגב לתגובה זו

    • פשע של צה''ל שהוא לא מחסל אנרכיסטים

      אלכס, 28/02/06 19:29

      כנראה שאנחנו, אנשים מן הישוב נצטרך בעצמינו להלחם נגד סוכנים של ארגוני טרור איסלמיים שפועלים חופשי בישראל תחת כל מיני שמות כמו אנרכיסטים, יש גבול, מחסום ווטש וכו'.

      הגב לתגובה זו

    • השתמשת במושג ''הכח האנרכיסטי''? מראה שאינך אנרכיסט ולא מבין באנרכיזם

      יחזקאל מרמת גן, 01/03/06 10:34

      אנרכיזם היא תרבות חברתית גבוהה שאינה נזקקת לכוח ואלימות אקטיבית יזומה..
      אנרכיסט אמיתי לא יכול שיתמוך בגזענות הפשיסטית הלאומנית ערבית מוסלמית.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני מוכן לשים עין לצורך שמירה על זכותו להאמין בדעותיו.

    מתן כהן, 28/02/06 16:21

    ולהפיץ אותן.
    די לסייגים על חופש הדיבור.

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שעם עיין אחת לא תסתדר....

      מג''בניק, 28/02/06 18:29

      אני רואה שאתה מוכן להמר על כל דבר....
      ממש עופר מקסימוב.
      לך תמכור כליה לעיסאם מח'ול.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ואני חשבתי שהביע חרטה!?

    חי, 28/02/06 14:23

    כמו מנהיגי פלסטין: כל יום מנגינה שונה.
    הרוע בעולם פשוט מחליא.

    הגב לתגובה זו

    • על מי אתה מדבר ? על מתן כהן מהאנרכיסטים ?

      הדס גולדמן, 28/02/06 16:30

      ואם יביע חרטה , תאמין לו ?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אירווינג הוא היסטוריון מצליח ומוערך הדברים שאמר הם בגדר חופש הביטוי

    רוני ערמון, 28/02/06 14:13

    מה העליהום הזה?
    אירווינג הוא היסטוריון מקצוען ומוערך באירופה שמוחה נגד הכיבוש הנאצי של ישראל בשטחים.

    זכותו להתבטא ככל שיחפוץ.

    ציונים מנוולים עזבו אותו לאלתר !

    האנרכיזים ינצח.

    הגב לתגובה זו

    • אנרכוניסט? לא ממש

      שלומי,בבון גאה, 28/02/06 15:04

      האם תמיכתך באנרכיה מונעת ממך לרדוף אחר הצדק?
      אינך אלא דווקאיסט.
      זו לא אנרכיה - זו ילדותיות.
      שימו לב כולם - איזה מגניב אני, אני כ''כ מיוחד ומקורי, חושב מחוץ למסגרת ולזרם, כ''כ נון-קומפרומיסט...כזה קוווולל! לך דבר עם כמה ניצולי שואה, תתבגר קצת, כי לנוכח הזוועות שעברו - קשה לשמור על תמימות ילדותית(או היתממות במקרה שלך)

      הגב לתגובה זו

    • למי שתוהה על טיבם של האנרכיסטים וחושב שחבל על הסריטה שעשו למתנצ'יק (ל''ת)

      הדס, 28/02/06 16:02

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו , בכל אופן אני , לא תוהה על טיבם.

        בן, 28/02/06 18:38

        אני יודע על קשריהם עם ארגונים ניאו נאצים ומוסלמים , ואינני צריך לקרוא את התגובות הפרובוקטיביות של ערמון הטפשון כדי לדעת עד כמה אי טיפול בו ובחבריו יכול להיות מסוכן.

        הגב לתגובה זו

        • בושה וחרפה - ממש לא להאמין.

          משה, 28/02/06 19:32

          במדינת ניצולי אושוויץ מסתובבים חופשי ובאין כל מפריע חלאות מתועבות ושפלות מסוגם של האנרכיסטים ופועלים ככל העולה על רוחם באין מי שיעצור אותם.
          אוי לבושה ולכלימה !

          בכל מדינה אחרת היו מרסקים להם את הגולגלות ...

          הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד אהרון ערמון.

      עינת פודחרני, 28/02/06 16:23

      אתה האבא שלנו וגם אבי ילדינו.
      מנהיג יקר.

      הגב לתגובה זו

      • למרות שהוא מקריח ובעל נתונים אישיים עלובים ?

        גיל, 28/02/06 18:27

        אוי , הטעם שלך עינת....
        מתחרה עם טלי פחימה בחיבתך לנבזויות....

        הגב לתגובה זו

    • פסיכופט. ממש פסייכופט. (ל''ת)

      ד''ר הלר, 28/02/06 19:38

      הגב לתגובה זו

    • רוני ערמון לא אנרכיסט אלא סתם פורע וונדליסט שהרי הוא מצדיק אלימות .

      יחזקאל מר''ג, 01/03/06 10:29

      ראה תמיכתו באלימים נגד הגדר
      השקרנות הפוליטית מעידה על פשיסט.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חלאה

    חיים, 28/02/06 14:08

    הזבל הזה ,מנסה כבר שנים להיכנס לאוסטרליה,אבל כל הממשלות עד עכשיו סרבו לאשר לו אשרת כניסה,למרות שהוא מבקש לבוא לבקר את בתו שגרה באוסטרליה.
    וטוב שכך

    הגב לתגובה זו

    • מותר לו לחשוב על היהודים מה שהוא רוצה.

      נמרוד ברנע, 28/02/06 16:24

      חופש הדיבור.

      הגב לתגובה זו

      • מותר לאדם להיות גזען ? מה דעתך ,ברנע ?

        חופש הדיבור, 28/02/06 18:35

        מותר לאדם להיות פאשיסט ?
        מותר לאדם להסית לרצח ?
        מותר לאדם לקרוא להתעללות בבעלי חיים או בבני אדם ?
        מה דעתך , ברנע ?
        בעצם , אל תענה לי.
        אני יכול לנחש שאינך מבין את מה שאתה מצטט.
        אדיוט שרוט.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    במקום כלא הייתי מציע מפגש עם נצולי שואה

    נכדו של יוסף, 28/02/06 13:57

    סיורים במחנות השמדה, סיורים במוזאוני השואה. קריאה של קטצניק ואחרים.
    שיחות עם פגועי נפש מהשואה שעדיין חיים שיחות עם בני הדור השני והשלישי.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. צריך לתקוע לנבז כדור בראש. מה פתאום לדבר איתו ?

      יוסקה, 28/02/06 16:19

      לעולם לא תלמדו שכשצריך להחזיר מלחמה - לא מדברים ?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תגיד לי אתה דפוק?אתה באמת לא מבין מה המשמעות של הכחשת שואה?

    מיכל, 28/02/06 13:54

    בעוד כמה שנים ימותו לצערינו כל ניצולי השואה ואז יהיה הרבה יותר קל להכחיש את השואה .צריך להכניס אותו לתאי הגזים כדי שהוא יראה כמה מותח זה....
    לא נשכח תמיד נזכור
    כדי שדבר כזה לעולם לא יחזור....

    הגב לתגובה זו

    • ודאי שהוא דפוק. הוא ''אנרכיסט'' ילדותי ויומרני (ל''ת)

      קורנליוס, 28/02/06 18:32

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    6 מליון יהודים בודדים בלבד! (ל''ת)

    שפוי, 28/02/06 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מגדלי האווזים לא מרעיבים אווזים (ל''ת)

    ש.ג, 28/02/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נבל זקוק להקרנה פרטית על השואה

    חני, 28/02/06 13:38

    שונא יהודים-אינישמי אדם כזה אסור לתת לו בכלל במה לדבר. איך אפשר בכלל להוציא משפטים שכאלה?? כל אחד שמכחיש את השואה הוא עצמי נאצי. כאלה לא הייתי נותנת לראות אור יום ומשאירה אותם כלואה ומאלצת אותם לראות את סרטי היטלר '' שלא השמיד'' אף אחד.

    הגב לתגובה זו

    • אני הייתי מזמינה אותו להיות מרצה אורח במועדון בסמטה אלמונית.

      פרנצ'סקה כץ, 28/02/06 16:33

      צריך לשמוע כל אחד ולכבד את דעתו.

      הגב לתגובה זו

      • הוא יבוא יחד עם חאנזיראג'אד. (ל''ת)

        רוברטו, 28/02/06 18:24

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    מתא הכלא?

    אורן, 28/02/06 13:36

    בזמן אחרון כל אסיר מקבל תקשור כמו של ראש הממשלה. יגאל עמיר, למשל. צריך לקבור אסירים בכלא והתקשורת צריכה לגלות אחריות ולהפסיק להפיץ את תורתם הארסית של אסירים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איפה חופש הביטוי?

    בן-אדם, 28/02/06 13:36

    לתת לכל מי שרוצה להכחיש, לעשות זאת!

    מה? נגמרה הסוללה של חופש הביטוי?

    המערב וכל העולם חייבים לאפשר לכל סוג של אנשים להתבטא, אפילו כשזה פגע!

    גם פה נותנים במה לכל מי קיצוניים להטיח ולקלל, אבל אף אחד לא נכנס לכלא בגלל זה!!!

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי , אפשר לפנטז....

      נעה, 28/02/06 18:23

      איך מישהו זורק את כל האנרכיסטים , הניאו נאצים , האנטישמים והאנשים הרעים שמסתובבים בחלד , לקברם בקבר אחים , או להשליכם לים - ואח''כ להכחיש שהיו קיימים בכלל...
      כמו שאילן פאפה ודיויד פאקינג אירוינג כותבים הסטוריה...
      כמו שרוני ערמון מזייף את הביאוגרפיה שלו ...
      כמו שיש דברים שאסור לדבר עליהם...

      הגב לתגובה זו

      • רוני ערמון לא לבד

        סאנשו פאנשה, 28/02/06 19:37

        גם מורו ורבו אדולף היטלר זייף את הביוגרפיה שלו וטען שאביו לא היה יהודי
        כשנוח משקרים ומעוותים את ההיסטוריה.
        ומי היה אבא של רוני ערמון ? סתם שיכור והולך בטל.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני לא מבין מה זה חשוב אם מישהו מכחיש שואה.זה כמו הרצון הכפייתי

    אורן, 28/02/06 13:17

    שחמאס יכיר במדינת ישראל.מתי העם הזה יפסיק כבר להעסיק את העולם בטראומות האינפנטיליות שלו.
    זכר השואה באמת ימנע אנטישמיות..?
    נעזוב את העולם לנפשו הזיכרון הוא שלנו..בכל מקרה מה שהיה הוא שיהיה .לקח השואה הוא שלנו והקמת המדינה הייתה התשובה המוחצת לעם היהודי.אז שיכחישו ושלא יכירו..זבשם..

    הגב לתגובה זו

    • הדבר חשוב, בפרט אם האיש הוא היסטוריון ומרצה באוניברסיטאות. (ל''ת)

      חמורבי, 28/02/06 13:49

      הגב לתגובה זו

    • ל 1

      ר., 28/02/06 14:21

      לדעתי אתה ממש לא צודק, הזכרון של השואה לא צריך להיות רק שלנו[היהודים], זה חייב להיות זכרון כלל עולמי, כי זה היה פשע נגד אנושות, שעוד לא היה כדוגמתו בכל ההיסטוריה האנושית, לכן, כולנו[כל העולם] חייב לזכור את השואה, יום, יום, שעה שעה, על מנת שפשע כזה אף פעם לא יחזור!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אז זה בעיה של העולם..אבל לנו יש חבון אחר

        אורן, 28/02/06 17:48

        ואם העולם לא רוצה להכיר בזה שיש לו בעיה,למה שאנחנו נכריח אותו.את המסקנות שלנו,הרלוונטיות והיעילות אנחנו נסיק.בכל מקרה יזכור העולם או לא זה ממש לא ישנה .מה שקורה בכל העולם ,אמנם בקנה מידה קטן יותר בגלל התקשורת לא בגלל שהעולם למד משהו,מראה שבני האדם מוכנים לכל מעשה ברברי של השמדת עם גם לאחר השואה.

        הגב לתגובה זו

    • ...ומשרד האוצר יותר גרוע:

      המטיף בשער, 28/02/06 16:34

      מתעלל בניצולים שהוכרו ומשחק בזכאות שלהם. לפחות הדביל האנגלי טוען לאיזו תיאוריה: אצלינו זו סתם רשעות.

      הגב לתגובה זו