• 75.

    הכל בגלל הליכוד ולבנת

    נעמה, 01/03/06 09:35

    מתוך 500 הזכאים היהודים - לפחות מאה בשטחים הכבושים ועוד 200 של חרדים ודתיים -ובגלל האשה האיומה הזאת והדיסציפלינה הלא חינוכית שהיא וחבריה ומי שמינה אוצתה מייצגים - אנחנו רקובים עמוק - אבל לא בחינוך כפי שהיה בזמן מפא'י - עם ציונות וערכים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    בג''ץ החמיץ את הפואנטה

    ל., 01/03/06 09:16

    מפת איזורי העדיפות הלאומית משקפת מדיניות של פיזור אוכלוסין, הממומשת באמצעות מתן תמריצים לתושבי היישובים הללו.
    המפה לא נקבעה להשגת מטרה של צמצום הפערים החברתיים.
    באופן אישי אינני מסכימה עם מדיניות זו המעודדת לדוגמה התיישבות בשטחי יהודה ושומרון, אך לדעתי החלטת בג''ץ על ביטול ההטבות התקבלה ללא בחינת המטרות שלשמן נקבעה מפה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שוב התברר שיש לנו מדינה גזענית (ל''ת)

    הרב משה, 01/03/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לבטל

    מזרחי, 28/02/06 11:59

    השופטים הם מרצ וכולם אשכנזים ללא יוצא מהכלל,החלטה חד צדדית
    יש לבטלה!

    הגב לתגובה זו

    • לבטל את עובדיה המקלל הפרימיטיבי

      נעמה, 01/03/06 09:40

      ואת המרוקאים המזרחים המטומטמים שחושבים כמוך - גזען מרוקאי

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ציונות ארורה

    יורד (נמושה), 28/02/06 08:43

    אחת מאלף סיבות למה יש יותר מימליון 1,000,000 יורדים 1,000,000 יותר זכויות לערבים ימחשמם במדינה שהיתה אמורה להיות יהודית ,ולעזור לבניה ששירתו אותה בנאמנות בושה לאותה מדינה שלא היתה מסוגלת לתת לחיילים משוחררים זכות לחינוך או עבודה ,במקום לאותם ערבים שונאי ישראל שקיבלו מימון אם ישיר או עקיף ,(בזמני שכר לימוד היה מסובסד ולא וויתרו על מקומות לערבים גם עםהציונים שלנו היו הרבה יותר טובים,בקיצור הפלייה נגדנו,מה התרוץ שלהם היה לעשות מכינה וניראה בשנה הבאה).............. תתמשיכו ככה חזק ואמץ ,אם לא יפקחו עיניכם למה שקורה במדינתכם אז באמת חבל על הזמן,נכון היום אני בגולה אבל אתם הופכים לגלות בקצב מסחרר,חבל אבל מה שצריך זה ליהודים להתאחד עי מנהיג ולא סתם מנהיג עם ביצים !!!!!!!!!!!! לחזור לתורה ולמצוות לערכים של יהודים ואז אולי.....................................
    אולי אני חולם אבל טוב לחלום חלומות וורודים,,,,,,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • תשאר שם תתחבר ל''כח הלבן'' (ל''ת)

      מודאג, 28/02/06 11:30

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מתנגד למינוי ערבים לעליון, ככה יותר טוף לנו (ל''ת)

    מחמוד א-דורא, 28/02/06 00:08

    הגב לתגובה זו

    • טוף מאוד

      מוסטפה, 28/02/06 12:00

      צודק 70 כך יותר טוף! ימזויף!

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    יקח למדינה זמן רב

    אחד 1, 27/02/06 23:32

    עד שנוכל לצאת מהאסונות המשפטיים שהמיט עלינו ברק.
    זהו אגו המוליך שופט.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ימונו ערבים ל''עליון'' - לאלתר!!!די עם רגשי האשם! (ל''ת)

    Arik, 27/02/06 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מתכנן פרישה מרהיבה

    יהיו עוד, 27/02/06 22:57

    בעוד חצי שנה ברק פורש.לקראת הפרישה אנו צפויים לראות בזה אחר זה(בהפסקות מתוכננות)פסקי דין ''מדהימים''.כאלה שימלאו את הקשורת,שיעוררו סערות ציבוריות ושיגרמו לכך שלברק תשמר שנים רבות התדמית שהוא טרח לטפח שנים רבות(למי שלא יודע-שיקרא את ''כבודו''.שם כתוב הכל).למי שעוד לא הבין:עד לרגע האחרון המשפט הישראלי יהיה בן ערובה בידי ברק לקידום האמביציות האישיות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מחר יבקשו של''ח (גדנ''ע) מוגבר...!

    מודאג ישראלי, 27/02/06 22:19

    מגיעה להם אפליה מתקנת. למה לא ללמד אותם שימוש בטיחותי בחומרי חבלה???

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פיסקי הבג''צ הן פסיקי השטן, יש להחרים אותם!!! (ל''ת)

    בועז-1, 27/02/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לפזר מיד את המוסד ההזוי ותמהוני- בג''צ (ל''ת)

    בועז-1, 27/02/06 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מחר עדאללה ידרשו גם גדר ממוגנת

    מיקי, 27/02/06 21:06

    לישובים הערבים בגבולות, סתם כדי להכניס אותנו לעוד הוצאות.
    אם יש כבר ערבים ''משכילים'' ביניהם, הם מנצלים זאת כדי להרוס אותנו באמצעות הדמוקרטיה שלנו. ואנחנו לא רוצים להבין, ושופטי הבג''ץ המורמים מעם והאוטיסטים יביאו אותנו לתהום.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אתם הערבים לא מוכחים להישאר פה אם לא טוב לכם. המדינה שלכם בראשות

    החמאס ואבו-מאזן, 27/02/06 19:20

    זמנם תם ונגמר במדינת היהודים. מדינת פלסטין שלצד מדינת היהודים אמורה להיות ביתכם. שם עמכם, שם דתכם, לאומתכם, שפתכם - אין לכם מה לחפש בתוך העם היהודי בארצו מולדתו ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    רק אני מבין את משמעות המילה ''לאומית'', או מה? (ל''ת)

    זאביק, 27/02/06 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גץ החליט להפלות ילדים מחוננים בישראל - אז מה הוא אומר בעצם ?

    בגץ הביתה, 27/02/06 16:46

    לפני חצי שנה עמדה עתירת בני בפני בגץ שם הוא היה צריך להתמודד עם בעת ילדים מחוננים בישראל .
    השופטת פרוקציה זרקה אותנו בטענה שיש לדאוג יותר למפגרים .
    כתוצאה מזה בבנו לומד בחו''ל ומדינת ישראל הפסידה .
    עכשיו הם רוצים להשוות ערבים .
    טוב אז המשואה שנוצרת היא
    מחוננים אאוט וערבים אין .
    יופי מדינה יהודית לתפארת .
    אם לא יחליפו את בגץ בקרוב לא תשאר מדינה יהודית .

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הלוואי שהייתי ערבי. הייתי זוכה ב-22 מדינות ולוקח עוד מדינה (ל''ת)

    מתנחל, 27/02/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לידיעת בג''צ:עצם קיום המדינה הוא אפליה נגד הערבים (ל''ת)

    התחלתם להאמין, 27/02/06 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מי זה 53? מעניין מה הוא רוצה!!!! (ל''ת)

    אסמעיל, 27/02/06 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קידום יהודים בחינוך

    אזרח מודאג, 27/02/06 15:25

    בג''ץ החליט שזו מדינת כל אזרחיה בדיוק כמו שהערבים רוצים .בשלב הבא בג''ץ יקבע שהערבים זכאים להימנון משלהם ולאט לאט הערבים יזכו להגשים את חלומם להישתלט על ארץ היהודים בלי מלחמה רק בעזרת בג''ץ .המרחם על האוייב שלא מסתיר את כוונותיו .לצערי גם ערבייה ישראל הם אוייב ערבי כי בכל היזדמנות הם מתייצבים לימין הגרועים שבאוייבי היהדות ובשעת כושר הם יהיו המוצאים לפועל של הרס המדינה היהודית אם לא נחסום אותם בעוד מועד.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    החלטות בתי משפט וועדות..ותוצאות...?

    חנדלה, 27/02/06 14:01

    זה טוב לשמוע כי השכל השפוי בישראל קורא לשוויון, וזה טוב להוציא החלטות בתי משפט אשר מבטלות החלטות ממשלתיות מפלות ואי-שיוויוניות, וזה טוב לכתוב לא רק פסקי דין והחלטות ועדות כמו ועדת אור, אלא גם ליישם אותן! הרי מי אחראי על הישום של ההחלטות האלה? לא כח השלטון אשר עומד בראשו הממשלה!? זה נשמע כמו החתול זה אשר שומר על השמנת!
    חבריי תתעוררו מהאופוריה אשר המתיקה את הבוקר לכמה אנשים על הבוקר, והכעיסה אחרים.
    בית המשפט העליון בישראל גם החליט על הזכותם של אזרחי הכפרים איקרית ובירעם לחזור לכפריהם ולבתים שלהם מזה יותר מ-30 שנה! נו ומה קרה עד היום? כח השלטון מזלזל ומבזה את בית המשפט ולא מיישם את החלטות בתי המשפט!
    הגזענות והאפלייה זועקת לשמיים במדינה הזו, וכל מי שמרים את קולו, הוא זוכה לדיכוי, וקול יהודי שפוי זוכה לבוז מהימין הפאשיסטי והגזען!!
    וזה כנראה יקח זמן רב עד אשר הדברים ישתנו!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תגובה ל 53

    ערבי, 27/02/06 13:47

    תשמע,נסיון עלוב כמוך,מתחזה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    וועאלה זה לא מסביק אנכנו רצים עוד

    מוחמד, 27/02/06 13:34

    צריח לזרוק אוטחם לים ולא להבסיק לעסות ביגועים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה כמו המשל שאומר הר הוליד עכבר

    וליד, 27/02/06 13:32

    סתם.... לא מאמין שזה ירתיע , ימצאו עוקף בג''ץ

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא קוראים לזה לא שוויון זכוית

    יהודי מקופח, 27/02/06 13:26

    כי הערבים עדיין לא משלמים מיסים ולא מתגיסים לצבא. ושלא נפרט מה הם כן עושים ''למען'' המולדת...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כנסו אנשים נחמדים..............

    אני., 27/02/06 13:18

    אז ככה .לכל המגיבים שרוצים למחוק אותי כערבי ולא לתת לי את הזכויות שמגיעות לי: דבר ראשון הערבים שחיים בישראל חיים פה לפני כל המגיבים שמגיבים פה זכותי לקבל זכויות בדיוק כמו לך ואל תדברו איתי על פשע ועל שירות לאומי.זה עלוב פשע יש גם אצל יהודים זה לא שייך בכלל לעניין על אפכם וחמתכם תמיד נהיה פה. כמעט כל החברים שלי יהודים אני מתבייש לראות את התגובות שלכם.לכל המרוקאים שביניכם תשאלו את ההורים שלכם איך התייחסואליהם הערבים שם. עד היום שומרים על בתי הכנסת.ולאשכנזים שביניכם שכחתם מה עבר עליכם באירופה איך אתם לאחר מה שעבר עליכם מסוגלים לגזענות כזו.ואני מאמין שאני תורם למדינה יחד עם משפחתי לא פחות מכם אבי הוא רופא שטיפל והציל עשות חולים בחייו הוא לא שאל אותם למוצאם זה בטוח פשוט תתביישו!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה כל כך רוצה להיות ערבי לך לעזה

      אל תישאר כאן, 27/02/06 13:54

      תזכור תמיד המרחם על אכזרים סופו להתאכזר ברחמנים.
      לצערי, הפך המשפט למציאות כבר מזמן בגלל אנשים כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    עוד סיבה להצביע חרות

    תמי טל, 27/02/06 13:11

    כשקוראים כתבה זו רק מתחזקת הדעה מדוע צריך להצביע למפלגה כמו חרות

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    איך זה עובד?

    אאא, 27/02/06 13:08

    ארגון סמולני אנטישמי במימון אירופי עותר לבג''צ.
    כנופית הסמולנים הנוצרים האנטישמים הלבנים שהשתלטה בדרכי מרמה על כל מאשבי המדינה ועל כל עמדות הכוח שלה,''דנה'' בנושא.

    מהצד השני,משיבה לטענות הפרקליטות....שגם היא נשלטת ע''י המיעוט הסמולני הנוצרי האנטישמי הלבן שפלש למזרח התיכון.

    וברקע? תמיכה נלהבת של התקשורת....שגם היא נשלטת ע''י המיעוט הסמולני הנוצרי האנטישמי הלבן שפלש למזרח התיכון.

    לאור המציאות הזאת,הפסיקה האנטישמית,הגזענית המושחתת של המערכת היא תוצר מתבקש ובלתי נמנע.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל המגזרים בישראל מופלים לרעה

    אאא, 27/02/06 13:06

    לעומת המיעוט הסמולני הנוצרי האנטישמי הלבן שפלש למזרח התיכון במטרה להקים בו מצודה צלבנית של המערב הנוצרי.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה שלא נשווה את בתי הספר

    אאא, 27/02/06 13:05

    בהם לומדים נכדיהם הנוצרים הסמולנים הלבנים של שופטי בג''צ עם בתי הספר בפריפריה?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה צריך להיות פולני משלום עכשיו

    אאא, 27/02/06 13:04

    כדי להיות שופט?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פתאום בגץ יכול להתערב?? בנושא קיצבאות לא חשב שיש לו זכות לשנות ..

    לבטל את בגץ, 27/02/06 13:02

    החלטה רעה באמת של הממשלה !!
    אם בגץ מתערב איפה שנוח לראשיו השמאלנים..הוא הופך לממשל כובש !
    אין שום הגיון בהחלטת בגץ היום להתערב ולא להתערב בנושא הקיצבאות! אם המתלוננים היו מציינים הפליה למגזר בנושא קיצבאות הנכים אז בגץ היה מתערב?
    בגץ מפלה את ישראל לרעה ולכן יש לבטל אותו ולהפוך את הבניין לסמינר לדת דמוקרטיה וקיצבאות הוגנות

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יש לחוקק חוקים אוכפי בג''ץ ולא עוקפי בג''ץ. על העם, באמצעות נבחריו ,

    דרור, 27/02/06 12:57

    לאכוף על השופטים,פקידים ממונים, את הערכים על פיהם אנחנו רוצים לחיות.
    אין לתת לקבוצה שמאלנית קטנה לאכוף עלינו את ערכיה הפוליטיים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לו הייתי ערבי...

    ממצעד הלהיטים, 27/02/06 12:32

    ...לחיות במדינה שלא צריך לשרת אותה,
    לא לשלם מיסים, רק לעשות פיגועים,
    להתחתן עם 10 נשים ולהביא 100 ילדים
    ולקבל ביטוח לאומי על כולם,
    להיות 20% מהאוכלוסייה ולבצעה 50% מהפשע.
    להתלונן שאני מקופח ולקבל את כל הזכויות,
    וכמובן להנות מכול העולמות...

    לו הייתי ערבי...

    הגב לתגובה זו

    • ל 42 דחוף

      ערבי, 27/02/06 12:41

      חחחחחחח תנאים מועדפים לערבים בלבד .... לך ששכחת מאין באת ומה היתה יא ..

      הגב לתגובה זו

    • שיר נהדר לא מומלץ לבעלי לב חלש (ל''ת)

      תומכת, 28/02/06 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם כבר מממנים את הטרור אז למה שלא יקדמו את המחבלים

    ya, 27/02/06 12:18

    למה אבא שלי משלם מיסים ואני מתגייס לצבא בזמן שהערבים לא עושים כלום חוץ מפיגועים ומקבלים הכל...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מדינת כל אזרחיה?

    יאללה,יאללה, 27/02/06 12:11

    למה הם לא יכולים לחכות שהמיפלגות הערביות יקימו את הכליפות האיסלמית על כל המיזרח התיכון עם בין-לאדן כשר החוץ, טיבי שר הבריאות, מדראסה איסלמית בכל כפר, עם מורים מיובאים מסעודיה,ופקיסטן , המדינה לכל אזרחיה,אבל לא כל אזרחיה למדינה. מה קדם למה הביצה לתרנגולת או הטרור לאפליה. ולמה מצפוני כבר לא מייסר אותי?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה שהערבים ירוויחו מתרומת יהודי העולם?

    jak, 27/02/06 12:08

    יש לי משפחה בחו''ל שמושקעת הרבה מאוד בישראל בגלל שהם ציונים
    ואני מכיר הרבה משפחות בסביבתם שגם מתחרות בינהם מי תשקיע יותר בארץ
    אני לא מבין למה הערבים שרק דואגים לפגוע בישראל צריכים להרוויח משהו מהתרומה היהודית

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    היום חיסלתי את מדינת היהודים,

    מ''צ, 27/02/06 12:07

    האים האו''ם בהכרזתו על הקמת המדינה היהודית טוב מבג''צ?, כן.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בג''צ מה עם שרות בצבא?

    מ. אב ללוחם, 27/02/06 12:04

    למה הבן שלי ואחרים הלוחמים חייבים גם להגן גם עליהים מהטרור כאשר מוסטפה, מוחמד ואחרים הוציאו בינתיים תואר ראשון?, האים אין כאן קפוח של המגזר היהודי התורם בסיכון חייו? או שמישהו התחרפן ולא מגיש עתירה בעיניין.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לדתים והחרדים,נכון? (ל''ת)

      נעמה, 01/03/06 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    בואו נעשה השוואה

    אא, 27/02/06 11:46

    הילד שלי נוסע לבית הספר בהסעה ממוגנת ירי,תודות לשמאלנים שיצרו כאן בכח אזורים מסוכנים, כשברק (אהוד, אהוד) ויתר כבר על הכל(בשם מי?).
    הילד שלי מתפלל שלוש תפילות ביום לטובת עם ישראל.(בעיה שלך אם אינך מבין את הערך)
    הילד שלי לכשיגדל בע''ה אם שום ערבי לא יצליח לרצוח אותו עד אז, ישרת בצה''ל בתקווה שעד אז אכן יהיה צבא הגנה ולא צבא גירוש.
    האבא של הילד שלי הוא רס''ן מ''פ במילואים, די ברור באיזה אופן הוא מכלה זמנו לטובת המדינה.
    מס ההכנסה שאנו משלמים לטובת החמאס,חינוך וכלכלה לפרזיטים הערבים, מחזות וסרטים אנטישמיים המכונים בטעות תרבות, יכלו להוות פתרון כלכלי מצויין לגידול ילדינו.
    למה אני צריכה לממן חינוך רצחני, נצלני של גייס חמישי שאין לנו שום אינטרס לאומי משותף?
    הם אינם תורמים למדינה בשום צורה.
    אם שוויון אז שוויון.
    שכל גבר ישרת 3 שנות שרות ורק אז ימריא על המסלול האקדמי עם בני גילו היהודיים ולא עם בוגרים ממנו ב3-4 שנים שבילו בצבא. למה מגיע להם היתרון הזה? (ואל תספרו לי שהם לא מגיעים לכל אוניברסיטה)

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!! (ל''ת)

      מושון, 27/02/06 12:04

      הגב לתגובה זו

    • צריך לסיים עם הישראבלוף

      אפרים, 27/02/06 13:11

      ערביי ישראל לעולם לא ינהגו בניגוד לטבע האדם - נאמנים יותר למדינה המוגדרת כמדינה שאינה מדינתם, מאשר לבני עמם ולבני משפחותיהם המגורשים.

      במדינה דמוקרטית - לאזרחים צריך להיות שיוויון זכויות וחובות, ואת זה אי אפשר ליישם על אזרחי ישראל.

      המסקנה המתבקשת היא - שחייבים להתנתק מערביי מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפלסטינים עובדים עלינו. בונים על העם שלהם בתוך ישראל שיהרוס את

    מדינת היהודים, 27/02/06 11:35

    הערבים הם אותם ערבים שדחו את הסכם החלוקה. הם אינם מכירים בזכויותנו למדינה יהודית כאן בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    17 - אתה טיפש ואין לך מושג

    יוסי, 27/02/06 11:34

    תבדוק טוב כמה שפות רשמיות יש בארה''ב לפני שאתה מגבב שטויות בטוקבקים. אתה גזען, דוחה ודביל

    הגב לתגובה זו

    • אם 17 לא חושב כמוך זה לא הופך אותו

      יוסי החכם, 27/02/06 13:17

      לדביל. ועוד הערה יהודי ששונא ערבים נקרא גזען האם גם ערבים ששונאים יהודים נקראים כך?? די לצביעות

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    טעות היסטורית כאשר ישראל הפכה את הפלסטינים לאזרחים! כעת יכולים הם

    רן, 27/02/06 11:31

    להוביל אותנו בצעדי ענק לכיוון של מדינה אחת פלסטינית - לעם אחד. על טעויות משלמים - ונשלם!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דיקטטורת בגץ מחסלת את המדינה היהודית!

    מיכל, 27/02/06 11:29

    קבעו את העדיפויות כדי לעודד התישבות יהודית בגליל ובנגב!
    בגץ מחסל פה הכל!!

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שהם עשו באירופה

      אאא, 27/02/06 13:21

      למי שתהה איך המפלגה הנאצית ניצחה את הבחירות בגרמניה.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ומה עם קצת חובות???

    ישראל, 27/02/06 11:22

    ערביינו היקרים אולי לא קבלו את מלוא ההטבות בכפריהם אך מעולם לא הופלו לרעה במוסדות החינוך הישראליים וזכו ליחס שווה והוגן.
    לעומת זאת הם לא נדרשים לשום חובה לאומית וחיים כאן כמו תיירים ועוד בעלי זכות בחירה!!! תראו לי עוד מקום בעולם שאיוולת כזאת מתקיימת? אפילו לא בדנמרק הליברלית...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הבג''ץ יציל את ישראל ויוביל להפרדה בין העמים - בהסכמה או בכוח

    אפרים, 27/02/06 11:18

    אין ספק שבמדינה דמוקרטית השיוויון בין האזרחים צריך להיות מלא, וזה כולל את הזכות לאיחוד משפחות, להינשא לבחיר ליבך ולהמשיך לחיות בארץ, וכו'. במילים אחרות, הבג''ץ יוביל למימוש זכות השיבה ויכריח את היהודים החפצים לשרוד להיפרד מערביי ישראל - בין בהסכמה ובין בכוח.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדינה מתאבדת (ל''ת)

    שרון, 27/02/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ישראל גזענית ומטומטמת

    הגיון הסטורי, 27/02/06 11:16

    בג''ץ צדק בהחלטתו מבחינה מוסרית
    עלינו להבין שהמשך הפליית הערבים יוביל בסופו של דבר לאינתיפאדה
    מה גם שהשכלה ואיכות חיים גבוהה מובילה להורדת הפריון.
    אז לפני שכל הימניים החכמים צורחים יש לכם פתרון אחר.

    הגב לתגובה זו

    • מעולם בתולדות המין האנושי

      אאא, 27/02/06 13:21

      לא היו אנשים גזענים,אנטישמיים ומושחתים כמו הסמולנים הנוצרים הלבנים שמנסים להשתלט על העולם.

      פסיקתם של הסמולנים הנוצרים האנטישמיים הלבנים תוביל מלמחמת אזרחים כוללת של יהודים נגד הסמולנים הנוצרים ותסתיים בגירוש הסמולנים הצלבנים האנטישמיים הלבנים בחזרה הביתה למזרח אירופה.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    סופה של הציונות ומדינת היהודים בהכשר בגצ

    jחי, 27/02/06 11:13

    אם המדינה לא יכולה לקבוע את סדרי העדיפויות שלה -מחר תבוא עתירה לבגצ בה ייטען כי הגדרת המדינה כמדינה יהודית זה גזענות וקיפוח ומכן בנוסף להחלטת בגצ מהיום הדרך קלה למדינת ''כל אזרחיה'' וסופה של מדינת היהודים
    עם הקמת מדינת כל אזרחיה כבר לא יהיה בגצ שיגן על ''מדינת כל אזרחי'' כי השריעה תישלוט בה עם הדגל הירוק
    בגצ זה המנגנון הכי טוב שקם לתנועה האיסלמית חמסית ג'יהדית מדינה ''חילונית של כל אזרחיה ''וכל שאר החרטה של המסכות שעוטים אוייבנו
    ובגצ בתמומימותנו נותן יד לזה ועם הזמן יכרות כליל הענף עליו אנו יושבים
    מדינות ניתנות לחפצי חיים לא לתמימים וטיפשים וכאלה אנו

    הגב לתגובה זו

    • מדינה יהודית לא חייבת להפלות לרעה

      אדום, 27/02/06 11:32

      את הלאומים והדתות האחרות.

      הגב לתגובה זו

      • היכן אתה רואה שאני בעד אפליה?

        חי, 27/02/06 12:21

        מטרת אותה עתירה היא לא ללין על העדפה ליאומית היא טקטית והיא עוד נידבך שלב ובדרך לעירעור הליגטימיות שלנו כמדינה יהודית של יהודים יהודים יהודים
        ענינם לא בהעדפה אזור זה או אחר ענינם הוא בהשמדת מדינת היהודים וכל הדרכים כשרות לכך החל מאירגוני טירור פעולות מלחמתיות מדיניות ופוליטיות ובנליאומיות וכלה בפעולות ''פשוטות'' כעתירות לבגצ
        כמוך איני בעד הפליהת אדם זה או אחר לשם הפלייתו על רקע מוצאו אבל אנ בשוני ממך בעד מדינתי שהיא מדינה יהודית ואידך זיל גמור ומי שלא חפץ בכך זכותו לחצות הגבול

        הגב לתגובה זו

      • היא בהחלט כן

        אאא, 27/02/06 13:19

        היותה יהודית פירושה הוא להעמיד את האינטרסים היהודים בראש מעייניה על חשבון אינטרסים של לאומים ודתות אחרות.

        הבעיה היא שכל המשאבים של ישראל וכל עמדות הכוח שלה מצויים בידי מיעוט סמולני,נוצרי,אנטישמי ולבן שפלש למזרח התיכון,מחוייב לאינטרסים של הבית הלבן והאיחוד האירופי במטרה לסיים את מה שהיטלר החל בו,ע''י התבוללות.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    עצוב

    סחלב נדיר, 27/02/06 11:12

    עצוב שצריך שמונה שנות דיונים בבג''צ כדי לקבל את הדרישה הבסיסית כל כך של שוויון בהקצאת משאבי המדינה לחינוך.
    עצוב שצריך ארגון כמו עדאלה שיעתור לבג''צ כדי להתמודד עם האפליה הבוטה הזו. איפה הכנסת??
    עצוב שמחלקת בג''צים בפרקליטות המדינה הגנה בחירוף נפש על החלטת הממשלה הגזענית.
    עצוב שזה לקח לבג''צ 8 שנ ים להחליט. 8 שנים בהם האפליה נמשכה.

    הגב לתגובה זו

    • יא פרזיטים למה מגיע לכם משהו?

      דווקא שמח, 27/02/06 11:29

      חבל שלא לקח שמונים שנה . להרצח על ידיכם בגלל שאנחנו יהודים זה לא גזענות.

      הגב לתגובה זו

    • ערב ידאגו לכם. ילדינו בסכנה קיומית בגללכם, ומגיע להם פיצוי בחינוך. (ל''ת)

      אנו לא רוצים, 27/02/06 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חייבים לתת להם חינוך !!

    ג, 27/02/06 11:06

    תבינו, זה אינטרס שלנו
    ככל שהם יהיו משכילים יותר, כך יהיה לנו טוב יותר

    הגב לתגובה זו

    • איפה האינטרס?

      א, 27/02/06 11:26

      באוניברסטאות שלהם צמחו גדולי המחבלים. נוסף לרצון לרצוח הם גם מקבלים את הידע כיצד לרצוח. ואני צריכה לממן את זה?

      הגב לתגובה זו

    • המיעוט הסמולני הנוצרי האנטישמי

      אאא, 27/02/06 13:18

      הלבן שהשתלט בדרכי מרמה על כל משאביה של ישראל ועל כל עמדות הכוח שלה כשם שעשה באירופה בעבר,לא מייצג את האינטרסים של היהודים אלא את אלה של האיחוד האירופי והבית הלבן.

      הגב לתגובה זו

    • מבוט בראש הערבי-זה החינוך ההולם ביותר!!!!

      בועז-1, 27/02/06 22:14

      אך החינוך הטוב ביותר לערבים-בירדן אצל מלך אבדללה!!! רק שם הם יזכו לשיויון זכויות. כאן מדינה י_ה_ו_ד_י_ת!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כנופיית הבג''ץ השמאלנית ממשיכה להכות ביהודים ולתמוך בפלשתינאים.

    דרור, 27/02/06 11:05

    ואין מי שיושיע אותנו מפגיעתה הרעה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק חוק עוקף בג''ץ של ליברמן ינטרל את השופט ברק

    יש תשובה, 27/02/06 11:04

    Oבמדינת ישראל יש רק פולטיקאי אחד שמוכן להתמודד עם עריצות השופט ברק,אביגדור ליברמן

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הוכח שיראל = מדינה גזענית

    ערבישראלי, 27/02/06 10:50

    מעל לכל ספק!

    לפרסם את בכל כלי התקשורת בעולם !

    להגיע עם זה לאו''ם ולהראות לעולם מה זה בדיוק המדינה הזו!

    אני מדבר מתוך דאגה ורצון לחיים יוצר טובים במדינה הזו, בכדי שתהיה שווה לכל אזרחיה!

    צודק מי שאומר שחובות צריך להחיל על כולם, אני בעד שירות לאומי (למה לא?), אבל מתנגד לאפליה על בסיס של אי שירות בצבא!
    וחוץ מזה, שירות בצבא זה דבר שלא בדיוק תורם לשכל, אם כבר עדיף שירות לאומי או לימוד באונבירסיטה..

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא חייב לגור בה אם אתה לא רוצה (ל''ת)

      ליאור, 27/02/06 11:10

      הגב לתגובה זו

    • תגיד תודה על מה שאת מקבל. לאוייבם לא צריך לתת כלום!

      לך למדינה של, 27/02/06 11:33

      תעזוב את מדינת היהודים בשקט לנפשה. נמאס לנו כבר מכם.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא בדיוק חדש

      אדום, 27/02/06 11:36

      ישראל באמת מדינה מאוד גזענית, למרות שלזכותה אפשר לומר שמדינות עם אוכלוסיות מהגרים גדולות ולאומים רבים תמיד גזעניות.
      הבעייה הפוליטית לעומת זאת לא צריכה להיות סיבה, אחרת אנחנו צריכים לקבל שלאיראן יש זכות להפלות את היהודים שלה (מה שהם כמובן עושים בכל מקרה, אבל לכולנו הרי ברור שזה לא מוסרי)

      הגב לתגובה זו

      • מי ביקש מכם לכפות את עצמכם. אתם חמאס, ובעד חיסול ישראל. (ל''ת)

        מר 'ערבי', 27/02/06 12:11

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    ככה זה כשבג''ץ מנהל את המדינה,

    איתמר, 27/02/06 10:50

    במקום מוסדות השלטון הנבחרים. בג''ץ מתעלם לחלוטין מהרעיון הציוני, שהוא הבסיס לקיום המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עוד סיבה מצויינת להצביע לליברמן....

    יהודי, 27/02/06 10:44

    מדינת פלסטין עם ערבים בלבד..
    מדינת ישראל עם מקסימום יהודים ומינימום ערבים..............

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני ממש לא אוהב ערבים, אבל כאן

    בג''ץ צודק, 27/02/06 10:40

    א) כי אין מה לעשות, אם אנחנו מחזיקים את הטינופות האלה בקרבנו, חייבים לתת להם תנאים שווים.
    ב) חינוך והשכלה הם הדברים היחידים שיכולים להעלות את רמת החיים שלהם, ועקב כך להוריד את רמת הפריון המפלצתית שלהם.
    ג) אולי בסוף הדרך אור ההשכלה גם יעשה מהם בני אדם.

    קיפוח הערבים בחינוך עד עכשיו - טמטום היסטורי מתמשך.

    הגב לתגובה זו

    • מי מחזיק אותם פה?

      א, 27/02/06 11:23

      הם מחזיקים את עצמם בכח. כי רק במדינת ישראל הפראיירית יש להם איכות חיים

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט

      אאא, 27/02/06 13:15

      קח בית ספר בירוחם,או תלמוד תורה ותשווה לבית ספר בר''ג,רמה''ש או כוכב יאיר.
      אז תראה מה זו אפליה,שמזכירה את אירופה הפיאודלית של ימי הביניים.
      תבדוק את בתי הספר בהם לומדים נכדיהם של שופטי בג''צ לעומת בית ספר ממוצע בישראל ותראה אפליה בסדרי גודל שאתה לא מדמיין.

      המיעוט הסמולני הנוצרי הקולוניאליסטי הלבן,שפלש למזרח התיכון ממזרח אירופה והשתלט בדרכי מרמה על כל משאביה ועל כל עמדות הכוח של ישראל הוא זה שמסמל את השחיתות והאפליה בכל תחומי החיים.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    להתעלם מפסיקות בג''צ!

    אבי, 27/02/06 10:39

    לו בג''צ היה קיים ב-1948, מדינת ישראל לא היתה קמה!
    מדינות קמות ונופלות תוך מאבק ולא מפסיקות עקב תעלולים ותרגילים משפטיים.
    לכן, יש להאבק (לא באלימות) על אופיה של מדינת היהודים!
    מענין מה היה פוסק בג''צ ערבי בנושא דומה...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לבטל את הערבית כשפה רשמית!לכו לאירופה, אמריקה-שם יש רק שפה אחת

    למרות שחי שם, 27/02/06 10:35

    יש לבטל את השפה הערבית כשפה רשמית ולהכיר אך ורק בשפה העברית. אין לתת למיעוט הערבי להשתלט עלינו. רוצים את הערבית, אזי שמדינת פלסטין היא ממש פה קרוב - שם שפתם, שם עמם, שם ביתם.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט

      אאא, 27/02/06 13:09

      את כל החילונים יש לסלק מהמזרח התיכון ולפזרם במדינות המערב.
      בשביל לחקות את המערב ולהטמע בו,לא צריך מדינה.בטח ובטח לא במזרח התיכון.
      בשביל זה אפשר לחיות כמיעוט במדינות המערב.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי אלה ערביי ישראל? לא פלסטינים שרוצים להרוס את מדינת היהודים

    באמצעות האזרחות, 27/02/06 10:33

    טפשים ונאיבים אנחנו שלא מבינים את מטרותיו של האוייב שלנו. לא הבנו אותו מספיק באירופה. ואנו לא מבינים את האוייב החדש כעת!

    הגב לתגובה זו

    • מיהם החילונים?

      אאא, 27/02/06 13:13

      נוצרים אנטישמיים שרוצים להשמיד את העם היהודי ע''י התבוללות.
      למה החילונים שרוצים לחקות את המערב ולהטמע בו,לא מהגרים למדינות המערב ומתבוללים שם?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    חינוך שווה לאוייבים פלסטיניאים! לא שונים הם מערביי עזה או שכם!

    לתת משולש,ואדי, 27/02/06 10:30

    כל מי שתומך באמת ב-2 מדינות לאום לשני עמים צריך לקבל זאת!!!

    הגב לתגובה זו

    • הסמול הנוצרי האנטישמי הלבן

      אאא, 27/02/06 13:13

      הוא האויב האמיתי.
      הצפת המדינה באוכלוסיה נוצרית היא הסכנה האמיתית ולא הטרור,הערבים או הגרעין האיראני.
      המוסלמים לא מתרבים אפילו לרמות הגזענות,האנטישמיות והשחיתות של הנוצרים מאירופה ונציגיהים במזה''ת - הסמולנים הנוצרים האנטישמיים הלבנים.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה אותו בג''צ ???

    כבודו א.בראכה, 27/02/06 10:29

    שפסל את ילדי היהודים מבית''ר עילית להיכלל במפעל התזונה ???

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איך ערבים יכולים ליהד את הגליל?

    ישעיהו, 27/02/06 10:24

    אזור עדיפות לאומית נגזר מהמטרות הלאומיות.
    בג''ץ אינו מכיר במדינה כמדינה יהודית ולכן רואה במטרות יהודיות מטרות גזעניות.
    (ציונות = גזענות אמרנו?)

    העדיפות הלאומית שמקבל יישוב יהודי נובע מסמיכותו ליישוב הערבי.
    היישוב הערבי גורם לדחיה של האוכלוסיה היהודית מסביבתו. (הסיבות אוביקטיביות ועיקרן ריבוי פשיעה). המדינה רוצה לעודד יהודים להתישב באותם מקומות שהערבים משתלטים עליהם בבניה בלתי חוקית.


    נכון אין למדינת ישראל אינטרס לאיכלוס של ערבייה. הערבים מתישבים היכן שהם מתישבים בגלל שזה האינטרס שלהם.
    האינטרס של המדינה הוא שהם יתישבו בירדן, אנחנו מוכנים גם לשלם בשביל זה.

    הגב לתגובה זו

    • אנו מלח הארץ ואתה גזען פרמיטיבי ונחות (ל''ת)

      ערבי, 27/02/06 11:00

      הגב לתגובה זו

      • אתם ממליחים את הארץ. מה תרמתם למדינה חוץ מאחוזי פשיעה מטורפים?

        דודו, 27/02/06 11:14

        אתם הורסים את הארץ, מדינת ישראל מתקיימת למרות הערבים ולא בזכותם.
        איזו תרומה תרמו ערביי ישראל למדינה חוץ מאחוזי פשיעה מטורפים?

        הגב לתגובה זו

      • למה אסור לבנות

        אאא, 27/02/06 13:11

        כנסיה במכה אבל מותר לבנות מסגדים ברומא וירושלים?

        למה מותר לפרסם קריקטורות אנטישמיות בתקשורת הערבית (במקום מאמרים כיון שמזייני הגמלים המוסלמים לא יודעים לקרוא) אבל אסור לפרסם קריקטורות של מוחמד?

        הגב לתגובה זו

    • יש אנשים שאני אוהב, 13 אתה אחד מהם. (ל''ת)

      חיים, 27/02/06 11:47

      הגב לתגובה זו

      • אין לך משהו טוב יותר לעשות על הבוקר?

        חיים, 27/02/06 12:02

        להתחזות אלי?
        באמת, לאן התדרדרת?

        הגב לתגובה זו

    • איך יכולים חילונים-נוצרים

      אאא, 27/02/06 13:10

      לייהד את הגליל?
      לא צריך לגייר אותם קודם?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בושה שהיה צריך להגיע לבג''ץ על המובן מאליו (ל''ת)

    מיכל, 27/02/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איך ערבים יכולים ליהד את הגליל?

    ישעיהו, 27/02/06 10:22

    אזור עדיפות לאומית נגזר מהמטרות הלאומיות.
    בג''ץ אינו מכיר במדינה כמדינה יהודית ולכן רואה במטרות יהודיות מטרות גזעניות.
    (ציונות = גזענות אמרנו?)

    העדיפות הלאומית שמקבל יישוב יהודי נובע מסמיכותו ליישוב הערבי.
    היישוב הערבי גורם לדחיה של האוכלוסיה היהודית מסביבתו. (הסיבות אוביקטיביות ועיקרן ריבוי פשיעה). המדינה רוצה לעודד יהודים להתישב באותם מקומות שהערבים משתלטים עליהם בבניה בלתי חוקית.


    נכון אין למדינת ישראל אינטרס לאיכלוס של ערבייה. הערבים מתישבים היכן שהם מתישבים בגלל שזה האינטרס שלהם.
    האינטרס של המדינה הוא שהם יתישבו בירדן, אנחנו מוכנים גם לשלם בשביל זה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומה עם החובות של הערבים ?

    מקומם ומכעיס, 27/02/06 10:19

    רק זכויות הם דורשים ומקבלים, ומה עם חובות כלפי המדינה ? מה עם שירות בצבא/שירות לאומי ? תשלום מיסים כחוק ? הריסת עשרות אלפי הבתים שניבנו שלא כחוק ? הזדהות עם המדינה ולא עם אויביה ? אין זכויות מלאות ללא חובות מלאות. חד וחלק.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד לבג''ץ על ההחלטה!!!! על הכבוד

    ישראלי, 27/02/06 10:11

    לארגון עדאללה שהרים את הכובע והגיש את התביעה!

    הגב לתגובה זו

    • מברוק לכל שונאי הציונות. (ל''ת)

      יעל סקיבלסקי, 27/02/06 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מגיע להם ייצוג שווא בבג''צ (ל''ת)

    צדק, 27/02/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ממש לא ייאמן !! איזה ''חידוש '' - שיוויון בחינוך בישראל !!

    נועמי, 27/02/06 10:08

    ממש ''חידוש'' . איזו החלטה '' מדהימה '' של הבג''צ הישראלי שקבע אחרי 58 שנות ''עצמאות'' בישראל את המובן מאליו '' שוויון בחינוך גם לאזרחים הפלשתינים בישראל '' מי היה מאמין ???
    ואולי יש תיקווה שגם יאפשרו בקרוב לאזרח פלשתיני בישראל לקבל משכנתא בבנק לרכישת דירה, ואולי אפילו יקימו ישוב ערבי ראשון בישראל אחרי מאז 1948 , ואולי פלשתיני אפילו יוכל לרכוש קרקע לבניית בית ?
    הייתם מאמינים איזו ''קידמה וליברליזם '' מסתמן בהחלטה הזאת של בג''צ ???. ממש לא ייאמן !!!

    הגב לתגובה זו

    • בפורטוגל הנאורה רוצים הגירה מפלסטין???

      נאור, 27/02/06 10:43

      תקחו אולי איזה מליון פלסטינים ותנסו להפול אותם לנאורים מה דעתך???
      את חיה על זמן שאול מותק,ארופה מתאסלמת..לא ישארו נאורים בארופה...את תהיי הנאורה האחרונה שם......

      הגב לתגובה זו

    • שוויון בחינוך לא יהיה

      אדום, 27/02/06 11:39

      ואחרי שהימין הקיצוני ימוטט את בגץ גם דמוקרטיה לא תהיה פה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כרגיל שופטי בגץ מנותקים מהמציאות

    רכז פר''ח, 27/02/06 10:06

    תבקרו בבתי ספר של ערביי ישראל ותקבלו שוק כאשר תראו את תמונות השאידים על הקירות-מה הם מחנכים שם שאנחנו צריכים לממן?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ערביי ישראל= גייס חמישי,שיבכו לרשות הפלסטינית - בג''ץ מנותק מהמציאות

    ארי איתן, 27/02/06 10:06

    הפתרון הוא תוכניתו של ליברמן - התנתקות מוואדי עארה והמשולש וסיפוח שטחים אלו לרשות הפלסטינית, שם הוא מקומם של ערביי ישראל.

    מה הפלא שאין כסף בקופה אם היא נשדדת ע''י ערביי ישראל שלא תורמים כלום לקופה, רק שודדים אותה.

    הצביעו ליברמן.
    אחרת המדינה הזו הולכת לקיבינימט.

    זכרו שתמיד הדמוגרפייה מנצחת - רק לליברמן יש דרך לפתור את הבעייה הדמוגרפית.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    5 המקצועות המבוקשים ביותר

    אממ, 27/02/06 10:03

    בבתי ספר במיגזר הערבי
    לפי סדר החשיבות

    קישוט סוכות אבלים
    עזרה בהכנת פצצות
    הסעת מחבלים
    הפרות סדר אלימות
    שימוש נכון בעתירות לבג''ץ

    מובא באדיבות אירגון מאונני המקלדת

    הגב לתגובה זו

    • גדול, הכנסו ל 4 !!! (ל''ת)

      חיים, 27/02/06 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בג''ץ טוב לערבים לפלסטינים ורע ליהודים

    משפטן, 27/02/06 10:02

    וזה כל ילד יהודי יודע...
    אתם פשוט רעים ליהודים..
    למה?ככה!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא לדאוג עוד מעט נסגור את בגץ

      אדום, 27/02/06 11:41

      יבואו בני אלון וחבריו וביחד נסגור את בגץ ובמקומו נשים בית דין רבני עליון שיקבע את חוקיות החלטות הממשלה. חמנאי כבר תפוס אבל בטח נמצא איזה רבן מטורף לפקח על הדמי-קרטיה היהודית שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לבג''ץ. בושה לממשלה שמפלה ערבים (ל''ת)

    אחמד, 27/02/06 10:02

    הגב לתגובה זו

    • אבל אתה תומך חמאס, לא? זה O.K. (ל''ת)

      מר אחמד, 27/02/06 12:13

      הגב לתגובה זו

      • חמאס לא . אלא גיהאד אסלאמי (ל''ת)

        אחמד, 27/02/06 15:07

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    טוב שיש בג''ץ (ל''ת)

    רז, 27/02/06 10:00

    הגב לתגובה זו

    • אני בהחלט מסכים עם הקביעה הזו: זה מוסיף קולות לימין הגועל!!!!!!! (ל''ת)

      בועז-1, 27/02/06 22:17

      הגב לתגובה זו