• 19.

    יש להם דוגמה מהמנהיג פרץ=ליצן=זיפן=מושחת=גנב,הם רק עושים מה שהוא מל (ל''ת)

    ''האבודה''=פושעת, 26/02/06 23:57

  • 18.

    ש'' ס תנועה עם ערכים (ל''ת)

    ש''ס, 26/02/06 20:50

  • 17.

    ש'' ס תנועה עם ערכים (ל''ת)

    רק ש''ס, 26/02/06 20:50

  • 16.

    פרץ חושב שהוא עדיין בהסתדרות-כך קנה אותנו שם (ל''ת)

    אמסלם, 26/02/06 18:56

  • 15.

    אנשי פרץ''דוגים''נער שוליים למסע תעמולה שלכם-ואלה מצביעי עבודה היום (ל''ת)

    מורה מהדרום, 26/02/06 18:55

    • המורה,

      ., 26/02/06 19:38

      מה זה דוגים?..

  • 14.

    זאת היתה ההוראה של הגננת יולי תמיר ללכלך!! (ל''ת)

    שלי יחימוביץ, 26/02/06 18:54

  • 13.

    הלאה מודעות הניילון

    מורן, 26/02/06 18:09

    הגיע הזמן שנבין שניילון נשאר לזהם שנים רבות ! חייבו את המפלגות לחזור לניר וקרטון או להתחייב מול קנסות חמורים להסיר את כל מודעות הניילון !

  • 12.

    חצופים קטנים!!!

    חייבים שינוי, 26/02/06 18:05

    ככה מתנהג נוער מפלגה שרוצה להיותר מפלגת שלטון! בושה וחרפה.

    בשינוי לא עושים דברים כאלה!!!

    • כי לשינוי יש בערך 3 פעילים כולל חברי הכנסת,

      ., 26/02/06 18:46

      אז סטטיסטית ככה יצא...

      אבל מי יודע, אולי אם יהיו להם 4 פעילים (כולל חברי הכנסת), אולי יהיה שם אחד שהוא לא רק נעבעך אלא גם טמבל.


      זה ההבדל בין מפלגה שבקושי תעבור את אחוז החסימה, למפלגה השנייה בגודלה.

  • 11.

    שידרשן מעמיר פרץ לנקות את זה.

    פרא אדם, 26/02/06 17:48

    קצת מים וסבון יספיקו. השפם שלו זה אחלה מברשת.

    פרץ! איפה כספי הפנסיה של חברי ההסתדרות!?

  • 10.

    הוועדים לא התיחסים לאף אחד הם אדוני העם והם יחליטו מה טוב לנו (ל''ת)

    הירוק, 26/02/06 17:33

  • 9.

    לא פלא.

    רון, 26/02/06 17:01

    אם יו''ר כזה הנוער הבין שהוא יכול להשתולל.
    אם המפלגה היתה משדרת תרבות אולי זה נראה אחרת.

    • זו תרבות ההסתדרות.

      יגאל כהן, 26/02/06 17:22

      עד היום ההתסדרות לא כפופה למבקר המדינה.

  • 8.

    בוז לעבודה וכל הכבוד למפלגת הירוקים

    ישראל, 26/02/06 16:58

    קיבלתם את הקול.
    חשבתי לא להצביע עכשיו יש למי, מזל שאת קיימים!!

  • 7.

    מה יש במצע שלהם על איכות הסביבה?

    גל, 26/02/06 16:46

    ברור: כלום.

  • 6.

    חחח, דווקא קדימה יצאו די מפגרים מהתגובה שלהם-

    ., 26/02/06 16:46

    עמיר פרץ לא מתאים?.. בגלל שכמה ילדים עשו שטות?

    נכון, זה באמת לא בסדר להשחית רכוש ציבורי. זה מקומם וזה מרגיז, אבל מכאן ל''עמיר לא מתאים''? חח, לא נסחפנו קצת?

    מילא היו נותנים סיבות הגיוניות למה לא מתאים, אבל בגלל שכמה ילדים עשו גרפיטי? מה הקשר? פחחח...

    שרון הרס, ואולמרט וחבריו הורסים, הרבה הרבה יותר מאשר כמה קשקושים שעשו על איזה קיר כמה ילדים לא ממש חכמים.


    אז בואו נשמור על פרופורציות.

    אגב- אני בספק אם מישהו מאנשי קדימה שבמקרה ייצא לו לעשן כשהוא ברחוב, ידאג לחפש פח לזרוק בו את הבדל, ולא יזרוק אותו סתם על המדרכה... אבל לא זה מה שהופך את אנשי קדימה ללא מתאימים, אלא פשוט איך שהם מנהלים את המדינה.

    בואו לא נשכח.


    (ולכל מי שהולך להתנפל עלי... לא לא, זה לא טוקבק בתשלום חי חי).

    • צודק - הגזימו ! (ל''ת)

      פעיל הנוער, 26/02/06 17:48

    • למה אינם מגיבים?

      מוטי, 26/02/06 17:51

      אני מסכים למה שכתבת, אבל אינני מבין למה העבודה אינה מגיבה. מה היה נכון יותר אם היו קצת ''מזועזעים'' למען יראו שאכן אכפת להם?

      • אני לא יודעת, אבל-

        ., 26/02/06 18:43

        אני מניחה שקודם כדאי לברר עם החבר'ה האלה מה הסיפור, לפני שהולכים להגיב בתקשורת, לא משנה מה תהיה התגובה.

        מעבר לזה- מדובר במעשה פרטי של החב'רה האלה, ולא איזה משהו ''רשמי'' של המפלגה, כמו שהכתבה (והכותרת האווילית שלה) מנסה לגרום לזה להראות. כל תגובה רשמית של המפלגה, בטח לפני בירור עם הצעירים שעשו את זה, תגרום לזה להראות כמו משהו רשמי.

        דווקא נראה לי הגיוני שלא צריך לרוץ להגיב, וזה לא חייב להביע זלזול או התעלמות.

    • ברור שלא טוקבר בתשלום

      טוויטי, 26/02/06 18:19

      הטוקבקים בתשלום בדרך כלל קצרים, רדודים וחסרי כל קשר לכתבה. אצלך הדברים פשוט נכונים.

      • תודה אתה מותק :-)

        ., 26/02/06 19:30

        פשוט חשבתי שיגידו לי שזה בטח בתשלום כי יצאה לי תגובה ארוכה... :-)

    • ברור,,,יש לו ''יכולת הכחשה''

      ,., 26/02/06 22:25

      כמו כל פוליטיקאי טוב, שקורץ ורומז ודברים נעשים ''בלי ידיעתו''

      • נקודה פסיק יקר-

        ., 27/02/06 01:03

        אתה באמת חושב ככה? באאאאמת אתה חושב שיותר סביר שראש מפלגה יגיד לנוער לעשות גרפיטי מאשר האפשרות הסבירה וההגיונית שיש צעירים שלא בדיוק נפל להם האסימון שככה לא יפה ולא נאה?


        וזה נכון לגבי כל מפלגה, גם גרפיטי של קדימה, אני בספק רב אם זה תוצאה של הוראה של אולמרט, או גרפיטי של הליכוד הוא לא בעקבות הוראה של ביבי...

        אתה תמים, אבל זה חביב שאתה מתייחס לעמיר פרץ כאל פוליטיקאי טוב. אני באמת חושבת שבין 3 האופציות שעומדות בפנינו כרגע, הוא האופציה העדיפה.

        אפילו שכמה ילדים עשו איזה גרפיטי, איפשהו.

  • 5.

    קדימה משחיתי הנוף המקרקעין והמוסר.

    ארגמן, 26/02/06 16:33

    קדימה ומנפצי הראשים של נערים והדם הזורם על הפנים כמו מים. יותר טוב שתשתקו ואל תטיפו מוסר ודרך ארץ.

  • 4.

    מה רוצים מהם?

    מוטי, 26/02/06 16:27

    שהיושב המפלגה ונדליסט, ברור שגם הפעילים שלה יהיו כאלה.

  • 3.

    אדום ירוק? סוס טרויאני!!

    ירוק שפוי, 26/02/06 16:15

    מוחמד ברכה שונא את מדינת ישראל ומייחל לקיצה. חד וחלק. הירוק היחידי שהוא רוצה לראות,זה הדשא שיגדל על קיברות האחים של עם ישראל. הוא סוס טרויאני, וטפשים נופלים בפח ונותנים לו את קולם . איכות הסביבה ???? ????

  • 2.

    אח''כ הנבלות הללו..

    רש''ש גלות א''י, 26/02/06 16:08

    חוזרים לתאיהם ה''תנו לחיות לחיות''
    או ב''ירוק נושך'', ומקטרים על הברברים המזהמים את ארצינו,,
    סנובים צבועים זה מה שהם!

    • ממש ''נבלות'' המתנדבים האלה....

      קרנפי, 26/02/06 17:00

      איזה נבלות מגעילות הם הנוער הזה (המעצבן) שמתנדבים בתנו לחיות לחיות, או המגעילים ה''סנובים'' האלה שיוצאים להפגין בעד איכות הסביבה... רק לעצמם הם דואגים!!

      שייקחו דוגמא מנוער הפריפריה שמשקיע את זמנו ומרצו בכדורגל מכות והימורים.
      זה נוער! זה חינוך! זו דוגמא!

      לא שאני חושב שלטנף את הסביבה באיזושהי צורה זה מקובל.... אבל מכאן ועד ללקרוא למתנדבי תנו לחיות לחיות נבלות....(כאילו שיש בכלל קשר)

      • אדון קרנפי הגזען?

        שישו הקטן, 26/02/06 18:17

        מה יש לך נגד ''נוער הפריפריה'' - מתי פעם אחרונה ביקרת בירוחם או כרמיאל?
        אצלנו יש נוער זהב, הפועל למען חיות לא פחות במרכז, ועושה זאת בלי לכתוב גרפיטי על הקירות...

  • 1.

    מה עם הסעיפים הירוקים במצע של הליכוד? (ל''ת)

    רוני, 26/02/06 15:55

    • הסבר מנומק

      צוות NRG, 26/02/06 16:38

      מי אלה ''הליכוד''?
      אנחנו מטפלים במפלגות בעלות סיכוי ראלי להיכנס לכנסת בלבד

      • כמו, למשל, הירוקים? (ל''ת)

        יהודי מא''י., 26/02/06 17:28

      • זאת המפלגה ההיא שכל פורשי קדימה יחזרו אליה אחרי הבחירות

        רוני, 26/02/06 18:36

        כשכבר יש להם את הכסא המובטח, פשוט בשביל לא לעבוד אצל ההוא מהמקום ה-33, נו, איך קוראים לו...

        אה, כן, אולמרט.

        הכי מצחיק יהיה אם גם פרס, רמון ואיציק יחזרו למפלגת העבודה. אהוד האומלל ישאר לבד.