• 37.

    אברמוביץ, רפי גינת ואיילה חסון שומרי האתרוג היזנו את המילה עתונאי

    זאב, 25/02/06 17:51

    אברמוביץ, רפי גינת ואיילה חסון שומרי האתרוג היזנו את המילה עתונאי

    הגב לתגובה זו

    • ואללה צודק (ל''ת)

      א, 25/02/06 22:55

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני רואה את מצביעי הליכוד הדפרי''ם ואת הביבי שלהם אני נעשה גזעני.

    אזרח הארץ, 25/02/06 14:20

    לשמוע את הצרחות היידי ביבי והיידי שרה . ולראות את פחחי הליכוד האלימים ולשמוע את הדמגוגיה של נתניהו בערמומיותו הרבה . זה גורם לי ולרבים כמוני להיות גזענים...

    הגב לתגובה זו

    • תרגע חביבי,אתה לא גזען. אתה רק טיפש. אצלך, הגזענות רק תופעת לוואי (ל''ת)

      כבשה פתולוגית, 25/02/06 15:54

      הגב לתגובה זו

      • האמת. מצביעי הליכוד ברובם הם.....

        מיכל הרשקו, 25/02/06 22:05

        חוליגנים פסיכים ודפוקים במוחם. וזה ההתרשמות בכול מפגש עם מצביעי ליכוד בכול מקום בארץ.

        הגב לתגובה זו

        • תשמרי על שפה יפה את לא ליכודניקית (ל''ת)

          חיים שלום, 26/02/06 11:31

          הגב לתגובה זו

    • אתה מה זה צודקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      עוד אזרח, 25/02/06 17:33

      הגב לתגובה זו

    • ערבי. כדאי שידייק את מי בדיוק הוא שונא. תשובה:

      מר 36, 25/02/06 21:04

      את אזרחי ישראל היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לילנה מדיון 25 הרוסים הם האוכלוסיה הכי גזענית שונאים אחד את השני

    אורן, 25/02/06 13:51

    כאלה פרימיטיבים .חושבים שבגלל שהם נולדו במדינות של 8 מעלות מתחת ל 0 הם מתקדמים..פשוט להקיא מהבורות והפרימיטיביות שלהם סטרבינצקי טולסטוי וגורקי עבר זמנם..המרוקאים פרימיטיבים ?(ואני לא מרוקאי) אתם הרוסים חיים בעולם ישן ופרנואי.אתם קבוצה ראקציונרית ונותנת את קולה לכל המועמדים הכוחניים המבוהלים ומשקשקים להיפתח למזרח. הארץ שלנו אם אתם עדיין לא יודעים היא במזרח התיכון והיא מזרחית .והמוזיקה היא מזרחית ושמן הזית הוא השמן ,וקלינקה כבר מזמן לא בין המקובלות. אז או שתפנימו שהגעתם למזרח התיכון ופה נחייה בכיף עם ח' וע' או שתמצאו את עצמכם גומרים את סל הקליטה ומהגרים לקנדה.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף ..מילים כדורבנות..יש לקרוא ולהפנים... (ל''ת)

      נפתלי, 25/02/06 15:13

      הגב לתגובה זו

    • היא לא רוסיה!! ולא ימנית כמו שהיא מנסה להציג את עצמה!!

      יהודי-רוסי, 25/02/06 19:55

      היא ערביה!!

      איך יהודי, בעל דעות ימניות יכול להשוות את הדת היהודית, לאמונה טפלה ?לא יכול !!

      בשביל הימנים, המזרחים הם קודם כול יהודים !
      כולנו יהודים !!

      הערביה מ25, מנסה לפלג את העם היהודי, איזו יהודיה תרצה לעשות כזה דבר? איזו ימניה תרצה לעשות כזה דבר??

      איזה יהודי, ירצה להעליב יהודי אחר ? אף יהודי !

      (אולי היא רוסיה נוצריה ??)

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש לישראל מספיק בעיות תדמית גם בלי פרץ...

    לא גזענית, 25/02/06 13:44

    יש לישראל מספיק בעיות תדמית גם בלי שיעמוד בראשה אדם שנראה ונשמע כמו ליצן, בלי שום קשר למוצאו. אף אחד לא אמר את זה על פרופ' בן עמי, אף אחד לא אמר את זה על סילבן (דווקא אשתו האשכנזייה נחשבה לליצנית) ובוודאי שאף אחד לא אמר זאת על חברי כנסת דוגמת רן כהן. עמיר פרץ פשוט לא ראוי כי אין לו את ''זה''. אל תהפוך אותי לגזענית למרות שבהחלט לא אצביע עבודה רק בגלל פרץ!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש לאסור את פולחן האשכנזיות כדלהן :

    רוזנצוויג אברמל, 25/02/06 13:01

    * ביטול השפה האשכנזית כשפה רשמית. מהיום ואילך עברית ישראלית בלבד.
    * איסור אכילת געפילטע, אשר תוגדר כעבירה פלילית שדינה כדין היתעללות ב בני אדם או בחיות. (איך שנוח לקורא).
    * יוגדרו מחדש האיסורים :
    לא תחמוד, לא תנאף, לא תלך רכיל, לא תגנוב, לא תבגוד ברעך ו בעמך.
    ויוכללו בעבירות הפליליות(לא עוד בגדר המלצה דתית).

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    התקשורת סייענית אויב בלוחמה פסיכולוגית נגד (ל''ת)

    עם ישראל, 25/02/06 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    Yemini--You'r overboard this time (ל''ת)

    AMR, 25/02/06 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נכנסתי לכתבה היות וחשבתי שתציג מאמר

    דני, 25/02/06 08:33

    הדן באתרוג החדש מחד ובבעית האיזון בתקשורת השמלנית לעומת הימנית.

    במקום זה, נושא הדיון (למעט ההקדמה הקצרה) דן בפרץ והעוול שנעשה לו. מסתבר שהאג'נדה שלך היא לקדמו. אם היית דן בביבי באותו העומק, הייתי חש אחרת. חבל מאוד שהמאמר לא השיג את יעודו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חלאס בנימני-אני גזען ולא מצביע ביבי

    המבקר, 25/02/06 07:54

    חלאס בנימיני ותפסיק עם השטויות שלך העם התבגר ואינו צריך עצות ממך ואפילו משה שחל הפולני אינו רואה שאמיר מתאים ואולי זה בגלל מוצאו - או לחילופין האיש לא מתאים פשוט מאוד

    הגב לתגובה זו

    • תשאר באשפתות (ל''ת)

      הבננו אותך, 25/02/06 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פינוקיו של סבא ג'אפטו ושחרור חוטפי רון ארד

    אנטוני הופקינס, 25/02/06 02:41

    האחד עם סיגר בפה,השני בקומה ?,
    רון ארד נמק בכלא,ועובייד ודיראני החוטפים ,משוחררים ועושים חיים.
    טוב סיגר בפה מאשר להיות נמק בכלא.

    קדימה לאסון לאומי

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ימיני מוסיף קצת אויר חם לשד העדתי

    יותם, 24/02/06 23:20

    אחת הטענות המרכזיות נגד עמיר פרץ היא שהוא מגלומן. כלומר אדם חסר נסיון בניהול והנהגה ברמה הלאומית. איש שבכוחם שכירי ההסתדרות הפושטת רגל ועם כמה ארגזי מתפקדים הצליח להשתלט על מפלגת שלטון רדומה ומותשת וכל זה תוך התעלמות מחוסר נסיונו וכשירותו לתפקיד. זו בעצם הטענה המרכזית נגד הבחור ולכן ההיטפלות לנאום האנגלית של פרץ מאוד מובן. בנאום הזה ראינו כולנו את המגלומניה של פרץ. את הניתוק שלו מהמציאות. הוא לא יודע אנגלית. וזה כמובן בסדר גמור לא כולם יודעים הכל ומותר לא לדעת. אבל הוא למרות זאת עולה לנאום כשהוא לא מוכן אפילו לדקלם את המילים כפי שכתבו לו מאוחר יותר באותיות עבריות או השד יודע איך. המגלומניה המסוכנת הזו היא שאיפשרה לו להתיצב מאחורי הפודיום ושם להתפתל לסבך את לשונו ולבסוף להימלט בבושת פנים . זו ההוכחה הויזואלית החותכת והברורה ביותר לכך שהאיש אכן מגלומן ושאין ביכולתו לבצע את הערכה המפוקחת לגבי יכולתיו שלו עצמו. לכן האירוע הזה נחקק והפך לאבן דרך במסלול התרסקותו של האדם הלא ראוי הזה. נשבר כבר מכל המתוסבכים שמתקשים להחלץ ממדמנת הקיפוח העדתי. אמנון לוי דרור ימיני ועוד כמה אנשים מנסים לשוא להתסיס את הציבור הרפו מאיתנו אנשי העט המתוסכלים. גשו לפסיכולוג תחזרו בריאים ושפויים כדי שכולנו נפעל ביחד לצימצום פערים כלכליים תרבותיים חינוכיים בישראל. זו מטרה קדושה ואני לא מאמין שיש בישראל ציבור שלא רואה זאת כך.

    הגב לתגובה זו

    • יותם זו אחת התגובות היפות ביותר שקראתי אי פעם

      המציאות, 25/02/06 07:12

      טוב לדעת שיש עוד אנשים כמוך.

      הגב לתגובה זו

    • ''ההסתדרות פושטת הרגל''? קצת עובדות!

      דודי, 25/02/06 11:26

      פרץ קיבל את ההסתדרות במצב של מוות קליני עם חוב של 3 מיליארד, גירעון שוטף 400 מיליון בשנה. רבים צפו את פירוקה הקרוב.

      לאחר עשר שנים ותוכנית הבראה כואבת אך יעילה, ההסדתרות נותרה בחיים כגוף משמעותי המייצג את העובדים. החוב פחת ל 1.2 מיליארד וכולו הוסדר, והמאזן השוטף מאוזן.

      אפשר להתנגד לפרץ אבל מי שמכיר את העובדות לא יכול לזלזל בו.

      הגב לתגובה זו

    • למגלומן המיתמם

      ג. אביבי, 25/02/06 12:48

      טעוניך הרשימו את גזעני ישראל אבל להלן מספר התיחסויות:
      א.מי שמכנה את פרץ מגלומן עושה זאת כי בעיניו מזרחים הנם חסרי כשורים בשביל לשאוף להיות רא''מ, כל השאר זה תרוצים חסרי ערך.
      ב. ''בכוחם של שכירי הסתדרות ...וארגזי מתפקדים'' – זאת עלילת כזב מהסוג הגזעני הנפוץ. פרץ ניצח בדרך דמוקרטית והדמוקרטיה היא זאת שמפריעה לגזעני ישראל, היא העובדה שמבלבלת לגזענים את האמונה ואת הבטחון העצמי.
      ג. הבטוי ''שד עדתי'' נאמר, אך ורק, בהקשר של מזרחים - כל כולו גזענות נוסח ימי הביניים או הורמכט.
      ד. פרץ יותר ישר ויותר בריא בנפשו מכל מתחריו. הוא נטול תסביכים (בניגוד לביבי) וחסר יוהרה חולנית ואטימות לב כמו זו של אולמרט.
      ה. האנגלית: אצל רוב מנהיגינו בעבר שלא היה להם רקע אנגלוסקסי האנגלית לא היתה משהו. רוב מנהיגי אירופה והחשובים ביניהם (כגון: פוטין, שיראק, שרדר וכו') לא ידעו/יודעים אנגלית ברמה יותר גבוהה ואיש לא מכנה אותם מגלומנים או לא מתאימים. השימוש החוזר ונשנה בטענה זאת הוא תרוץ עלוב של כל גזען אשכנזי מצוי. בנוסף, משתמע ממנו שישראל נועדה להיות גרורה של ארה''ב ובלי זה אין לה זכות קיום.
      ו. המגלומניה נמצאת אצל אשכנזים כמוך שעוד לא הפנימו שהאדם המזרחי (יהודי מזרחי, ערבי, אתיופי) אינו נופל מהם באנושיותו, ביכולותיו האינטלקטואליות וביכולתו לבצע כל תפקיד רם כפשוט. הגזענות שלכם, בחלקה, נובעת ממגלומניה זאת.
      ז. אתה שולח משכילם מזרחים (ש''במקרה'' עולים עליך אינטלקטואלית בכמה סדרי גודל) לטפול פסיכולוגי. אני מציע לך מה שממשלת גרמניה עושה לכל אזרחיה, כמסקנה מתבקשת מהשואה הגזענית ההיא, וזה חינוך מחדש. חינוך שיוציא מרבים כמוך את הפסיכוזה (או סתם מגלומניה של טפשים) של בוז לאחר ושל תחושת עליונות שאין לה כל ביסוס במציאות.


      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני מתפלא עליך

    חץ, 24/02/06 23:12

    לא זכורות לי הפגנות או התנגדות מסיבית לפוליטיקאים מזרחיים כמו איציק מרדכי ושאול מופז, לרמטכ''לים משה לוי, דן חלוץ, וזאת רשימה חלקית מאוד.
    ראו כמה מזרחיים משמשים שרי ממשלה בדור האחרון, ראו מה קורה במשרות ממשלתיות בכירות שם הם ממש רוב.
    אלא מה?
    קרה מצב שמרבית מועמדי העבודה הניחו לפרס להוביל קדנציה אחרונה בהסכמה, ואת הפירצה ניצל אמיר פרץ עם ארגון ההסתדרות כדי לבגוד בהבטחתו לפרס, ותוך ניצול אדישות החברים הפך ליו''ר המפלגה.
    (חודשים קודם פעל בדיוק כך מיעוט מיליטנטי בליכוד כשניצל את אדישות הרוב והכריע נגד ההנתקות)
    אלא שהצבור הישראלי לא קונה את הפוטש הזה. למזלנו עברו הימים שמפא''י יכלה להעמיד בראשה אפילו סוס והוא היה מנצח בבחירות.
    אילו הייתה לאמיר פרץ מידה של בקורת עצמית, אילו הבין כי הוא רחוק מלקפוץ לאחד התפקידים המסובכים על הפלנטה הזאת, היה עושה טובה לעצמו ולמפלגתו.
    מה היה קורה אילו שימש כמה שנים בתפקידי שר ומאפשר לעצמו ולנו לראות מה הן יכולותיו?
    אבל האשמת האחר בגזענות קלה בהרבה והיא מפלט ידוע של המתבכיינים לדורותיהם.
    כלומר הטלת אצבע מאשימה על עיתונאים, או על צבור שלם כגזעני ועכשיו אפילו אנטישמי??!

    האמת המכוערת היא שהמאשימים בגזענות הם הגזענים הגדולים מכולם.
    וכך אני משפשף את עיני בתמהון ומתקשה להאמין שאחד העיתונאים המעולים בארץ כותב כאן את הדברים.

    הגב לתגובה זו

    • מלה בסלע! (ל''ת)

      friend, 25/02/06 21:36

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרץ חסר השכלה ומדבר במבטא מוזר

    ילנה, 24/02/06 19:47

    ולכן לא רוצים אותו. מדינת ישראל לא צריכה אנשים בורים בשלטון אפילו אם הם מזרחיים ומעיירות פיתוח. עיירות הפיתוח היו צריכות לדאוג בעצמן לחינוך ולהשכלה ולא להתעסק עם הדת והאמונות הטפלות של כל המזרחיים.

    וחוץ מזה לפרץ יש מבטא מוזר. אחרי כל כך הרבה שנים שהוא חי בארץ איך זה שהוא לא למד לדבר בעברית צברית?

    ואני בכלל לא מדברת על הדעות השמאלניות שלו שאני לא יכולה לסבול.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ עשה לא מעט בחייו

      איתן האזרח, 24/02/06 21:41

      הוא נפצע כקצין בצבא, השתקם, בנה משק חקלאי מצליח ובגיל 30 בלבד נעשה ראש עיר. האתגר שאיתו התמודד בהסתדרות היה קשה ביותר (קיבל אותה עם חוב של 3 מיליארד ש''ח, אחרי שחיים רמון ברח) והוא עמד בו יפה מאד.

      אפשר להתנגד לו ולדעותיו, לא ראוי לזלזל בו.

      הגב לתגובה זו

    • מבטא מוזר כמו שלך יש מבטא מוזר? הא י ל נ ה ? ? ?

      הפוסל במומו ..., 24/02/06 23:36

      התגובה הכי פתאטית שקראתי, אין רגע מתאים יותר מזה לומר

      ''הגמל לא רואה את הדבשת שלו...''

      הגב לתגובה זו

    • האם מבטא מוזר הוא סיבה לפסילת מועמד? אז כל עולי רוסיה פסולים.

      היתכן כי הגברת, 25/02/06 10:55

      פשוט בורה? (במקרה הטוב) או סתם טפשה?

      הגב לתגובה זו

    • עולה חדשה?מכירה: לוי אשכול ,בן גוריון, מנחם בגין?מבטא צברי ,אשכרה!! (ל''ת)

      אורן, 25/02/06 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עמיר הכי מתאים

    דוד, 24/02/06 18:59

    אני חבר קיבוץ, אשכנזי מכל הכיוונים
    וחושב שעמיר פרץ הכי מתאים להיות ראש ממשלה.
    וכן, בן דרור צודק לגבי הגזענות. לצערי.

    הגב לתגובה זו

    • צדיקים בסדום.

      yaron, 25/02/06 20:31

      הצדיק הראשון, ימיני, שהעיז לכתוב נגד הזרם.
      הצדיק השני, אתה דוד מהמרכז,שמודה שאתה גזען ששונא מזרחיים , ואומר שכולכם,פחות או יותר, כאלה.
      ועצה חינם לעמיר פרץ-בחיים לא יתנו לך להיות ראש ממשלה במדינה גיזענית כזו. לכן, עדיף שתצטרף לש''ס
      -שם אתה לא צריך להתנצל על כך שאתה מזרחי...נ.ב. אי אפשר לקבור שד , בטח שלא שד עדתי.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בוז עצמי

    מכלוף, 24/02/06 14:38

    הבעיה המרכזית של פרץ ,היא הבוז העצמי, וחוסר ההערכה העצמית שמזרחים מרגישים כלפי עצמם.

    כמו אותו מחקר בארה''ב ,שבו חולקו לילדות שחורות בובות לבנות, ובובת שחורות,והן העדיפו ובחרו בבובות הלבנות, בטענה ,שהבובות השחורות מכוערות.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה של פרץ

      ערן נחל, 24/02/06 15:37

      היא פרץ.

      וחוסר היכולת שלו.

      היתר קישקושים.

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה של החברה הישראלית

        שלו, 25/02/06 01:52

        הם...גזענים,ןחסרי אמונה

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    עיתונות מגמתית.

    ש., 24/02/06 13:42

    כל כך שקוף .
    ממאמר למאמר הם בונים את מעמדם והופכים לעיתונאי החצר של מועמדם.
    הטכניקה פשוטה מאוד, לכאורה הם אינם מפרגנים לאף אחד מהמעומדים אבל בין השורות הם מלבינים את הכביסה של פטרונם וברשעות מוסוות הם משחירים את זו של האחר.ואין יוצא מן הכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    התכונת לאתרוגון רקוב גולמרץ

    @ בנצי-א @, 24/02/06 13:23

    אין תקשורת בישראל
    רק זרוע ארוכה של של אוליגרכיה
    העדר אמנם קונה את זה
    אבל עדיין שני שליש לא בכיס שלהם
    ובמזרח התיכון פרס תמיד הוביל בסקרים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד על האומץ ,מאמר נהדר!!

    ישר כוח, 24/02/06 13:07

    הכל אמת

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דוקא התקשורת עושה חיים מאוד קלים לביבינוקיו!

    עמי, 24/02/06 13:05

    רק דוגמה אחת:
    כולם דיווחו על היוזמה שלו להחזיר את בחירת הח''כים מהמרכז לפריימריז.

    רק למה אף אחד לא מזכיר את הזיגזגים שלו? בנבגת הפריימריז ב-96, אבל אחרי זה חיסולם והחזרת הבחירה למרכז לקראת בחירות 99?

    או אחמאס- למה נותנים לו לקשקש על זה שהוא היה חזק מול החמאס, ולא מזכירים שהפיגועים של החמאס נפסקו (כמעט לחלוטין) רק אחרי שביבי שיחרר את אחמד יאסין?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לאשכנזים אסור מה שלמזרחים מותר

    טובה, 24/02/06 12:51

    כשאשכנזים לא חושבים שפרץ הוא מנהיג,זו גזענות ואפילו-איך אפשר בלי אצל הפלוסוף דלה שמטה ימיני-אנטישמיות. אך כשמזרחים עוזבים את מפלגת העבודה בגלל בחירתו (והנתונים הראו שיותר מזרחים עזבו את המפלגה לאחר בחירת פרץ) זה כמובן לגיטימי .ועוד יותר לגיטימי שמזרחים משמיצים מנהיגים רק בגלל מוצאם. אבל אם לימיני יש הזדמנות להשתמש שוב בלכסיקון הדימויים המוגבל שלו-אנטישמיות=גזגענות= שמאל-אז אף עובדה לא תפריע לו.

    הגב לתגובה זו

    • אנטישמיות=\=גזענות=\=שמאל ???

      ימני קיצוני, 24/02/06 13:38

      גם לי יש לכסיכון דימוים מוגבל, כנראה מאותה סיבה שלאדון בן-דרור ימיני, יש לכסיכון דימויים מוגבל, הסיבהה היא: היא שאנחנו נצמדים להיסטוריה, ולהווה, אני לא צריך להמציא דברים חדשים, בגלל שאני רוצה לפתור בעיות, ולא ליצור בעיות, או להשאיר את הבעיות כמו שהן .
      אני יחזור על הקשר ,בין האנטישמיות לשמאל עד שהקשר ביניהם יעלם !! אני בחיים לא יפסיק להלחם באנטישמיות !!

      יש גזענות כלפי המזרחיים ויש גזענות כלפי האשכנזים, ומערכת החינוך צריכה לטפל בגזענות, לחנך את בני ישראל לערכים יהודים !!!

      אבל הגזענות על המזרחיים מפי השמאלנים, קיצונית ומגעילה בהרבה מהגזענות של המזרחיים על האשכנזים !!

      כולנו יהודים !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    עוד עלה תאנה. ישר כוח על האומץ. (ל''ת)

    דוד, 24/02/06 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    וואלה צודק! (ל''ת)

    דרור, 24/02/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה מדבר על הצורך בתקשורת נורמלית

    יגאל שמחי, 24/02/06 12:07

    כאילו שאתה יו'ר יצרני הטפלון בישראל. אתה ושכמותך הם פרצופה של העתונות כפי שהיא לטוב ולרע.
    אל תבדל את עצמך וחדל עם הגישה המתנשאת.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתה טועה

    אילן, 24/02/06 11:52

    הגזענות הכי מכוערמ שנתקלתי בה והיחס הכי בוטה הוא מצד מנהלים ממוצא מזרחי כלפי רוסים אשכנזיים קשיי יום. בתרבות הרוסית יש משקל להשכלה אקדמית ואוצר ידע ולכן עמיר פרץ לא זוכה לתמיכה במחוזות האלו.
    אני אישית תומך מובהק בנתניהו ומסכים שהתקשורת היא גוף מונוליטי ושטחי שמגוייס לטובת קדימה אך איני סבור שהיחס המזלזל כלפי עמיר פרץ הוא מסיבות גזעניות אלא עקב חוסר התאמה בסיסי לתפקיד המסובך של רוה''מ.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לזה שאתם קורעים את הצורה ללא בדיקה והתליין מחכה אתה קורה אתרוג אז א

    חתול רחוב, 24/02/06 11:48

    אתה דביל

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה שעושים לפרץ זה פשוט מכאיב... הבן אדם מדבר לעניין וצוחקים על שפמו

    מאוכזב, 24/02/06 11:43

    אחרי שנים של פוליטיקה רדודה, בא עמיר פרץ ושם לעם ישראל מראה מול הפנים. ניצול עובדים, דור תש''ח הרעב ללחם, קריסת מערכת החינוך, עליבותה של המשטרה, השחיתות הציבורית וחוסר במנהיגות שנותנת דוגמא..... וצוחקים לו על השפם, צוחקים על המבטא המרוקאי שלו, צוחקים עליו שהוא משדרות, שהאנגלית שלו רעועה.....

    תתבישו לכם! זו גזענות לשמה! אי אפשר להוכיח את זה בצורה מובהקת, אבל גם אי אפשר להתעלם מהתחושה שיש כאן משהו מסריח מעבר....

    היזהרו בבני עניים!!!

    באשר לביבי והימין, הגיע הזמן שגם להם ייתנו יותר מקום בתקשורת. זה ממש עצוב (ואני אומר את זה כשמאלן) לראות את יחסי האהבה שנראה למתפתחים אצל המתנחלים. יש תחושה קשה של חוסר אובייקטיביות בתקשורת הישראלית.


    שבת שלום לכולם לימין לשמאל ולאלה מהמחנה של האתרוג

    הגב לתגובה זו

    • בני עניים זה פרץ?

      משה, 24/02/06 15:47

      תגיד אתה חסר בושה או מה?

      עמיר פרץ הוא איש עשיר , ביתו לומדת בלונדון , אז מה אם הוא גר בשדרות בוילה?
      הוא מסודר ובני ביתו מסודרים , מה לעמיר פרץ ולעוני או מחסור?

      מתי הוא בכלל לאחרונה הרגיש עוני מהו?

      מכתבה בעיתון?

      אני מכיר מיליוני אשכנזים שהיו מוכנים להיות בני עניים כמו עמיר פרץ הבריון.

      הגב לתגובה זו

      • כן, הוריו היו עניים

        גיא מנשרוב, 25/02/06 00:25

        בגולה היה להם כסף, אבל בישראל עבדו עבודות דחק וסבלו מחסור.

        פרץ עצמו משתייך למעמד הבינוני-גבוה בישראל מבחינת מצבו הכלכלי ואורח חייו (בית נאה בשדרות). זאת לעומת ביבי, אהוד ברק ואולמרט ששייכים כיום לאלפיון העליון.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    בסדר אני גזען

    גזען, 24/02/06 11:33

    אתה לא גזען .
    ופרץ הוא טמבל , הוא טמבל מוחלט טיפש נבוב ושקרן מושחת .

    יותר טוב?

    נכון וחצי שרק מיזרחים הם לא גזענים כשהתחילה העליה הגדולה מרוסיה שלחו הפנתרים השחורים מכתבים וביקשו ממנהיג ברה''מ שתיפסק מייד העליה אפילו שמדובר היה בעליה של מצוקה , כן יש אשכנזים עניים , מי בכלל שמע אותך אז צועק שיש גם מיזרחים מנוולים ששונאים כל דבר שהוא אשכנזי , מי צריך רשות ממך לומר את האמת שעמיר פרץ הוא אידיוט , כן הוא אידיוט ובור ועם הארץ.

    אז אני גזען ואתה שקרן ולמה אינך אומר משהו על אלי ישי שהגדיר את ההומאים כמחלה?

    הרי אם היה לבן היית מתנפל עליו ויש מפלגה יותר גזענית מש''ס?

    מפלגה טהורה אין שם אשכנזי אחד לרפואה , גזענים רק אלו שרואים איש יומרני וטיפש שיודע שהוא ניצל חולשה של מפלגה והפך למועמד בכפיה שזייף בחירות , זו גם גזענות?
    הוא לא זייף את הבחירות במפלגת העבודה , השופטת של מפלגת העבודה אמרה שהוא זייפן , היא שקרנית היא אשכנזית?

    לומר אמת זו גזענות.

    הרי יש עליו תיקים מפה עד הודעה חדשה האתרוג האמיתי הוא עמיר פרץ , הוא איש מושחת ומנסה להנהיג פה שחיתות פרוניסטית ומנצל את מצוקת העוני .

    מי אתה בכלל שתחלק ציונים רק בגלל צבע העור שלך?

    הגב לתגובה זו

    • תלמד עובדות לפני שאתה מקלל. ימיני יצא נגד ש''ס

      אחד שקורא, 24/02/06 12:00

      ימיני יצא נגד כל מיני מזרחים גזענים יותר מפעם אחת ובעיקר נגד ש''ס. אם היית קצת מכיר את הדעות שלו או קורא את המאמרים שלו היית מבין שהוא האחרון שמדבר בשם הצבע שלו.
      במקרה של כוכבי שמש שיצא נגד העלייה מרוסיה הוא יצא נגדם לפני יותר מחמש עשרה שנים במאמר נוקב ואני זוכר שהוא אפילו התראיין לטלוויזיה והתעמת מול כל מיני מזרחים שונאי רוסים.
      אז תלמד את העובדות לפני שאתה משקר כי בימים אלה עם גוגל אתה יכול למצוא כל מה שאתה רוצה.

      הגב לתגובה זו

      • יצא נגד ש''ס ?

        גזען, 24/02/06 13:31

        יצא נגד כוכבי שמש?

        כוכבי שמש גזען ?..ככה הוא מוכר בציבור או שהוא מוכר כלוחם זכויות נגד אפליה וכאלה.

        אשאל אותך ואת כולם שאלה פשוטה , למי קל, הכי קל להדביק את האשמה שהוא גזען , למיזרחי שיכול להיות גזען , או לאשכנזי?

        נעשה בדיקה מדעית , ואתה תיווכח שהכי הכי קל לומר על לבן , אירופאי , אשכנזי שהוא גזען , זה תמיד נדבק טוב , כשיש לזה בסיס וכשאין לזה בסיס.

        למה?

        תחשוב לבד, למה ?

        יש סטיגמה כזו עד שמתקרבים לש''ס ולחאמס , פתאום מבינים מה זו גזענות צרופה , מי הם חלאות שמתעבות כל דבר שנודף ממנו רק משהו אשכנזי מערבי ,נמאס להתנצל על שלא נולדנו בהרי האטלס .

        תן לי דוגמא אחת לאיש שהיה עושה זיוף לאור היום כפי שעשה פרץ בבחירות בעבודה איש אחד אשכנזי שלמחרת לא היה מוזמן לחקירה במשטרה , שופטת אמרה בקול ברור שהוא זייפן , שופטת שהזמין כבל המזכ''ל של העבודה .

        אגב , את דרעי כן הפלו בגלל היותו מיזרחי ודרעי היה באמת משכמו ומעלה איש אינטלגנטי , אותו באמת האשכנזים דפקו בצורה גזענית , דווקא לדרעי עשו עוול , לפרץ עושים עוול ?

        נהפוכו.

        הגב לתגובה זו

        • אפליה מתקנת לכול המגזרים שאופלו ומופלים בישראל !!!

          יהודי רוסי, 24/02/06 14:15

          לכול מי שלא טוב, צריך לעזור !!
          לעזור לכול העניים , לכול הנכים, לכול האנשים שיש להם מוגבלויות !!

          יש גזענות כלפי המזרחים, וגם כלפי הרוסים , וצריך להפסיק את הגזענות !!

          לגרש את הערבים האנטישמים שרוצים להפוך את ישראל לעוד מדינה מוסלמית.

          להפוך את ישראל למדינה יהודית ! שאליה יוכלו לעלות כול יהודי העולם, ושלא יחוו את האנטישמיות, של טומי לפיד, ושל דהאמשה.

          במרוקו היהודים לא היו עבריינים ודוקרים ,וברוסיה היהודים לא היו בריונים ואנסים! רק כאן, בישראל הם נהפכו לכאלו, בגלל המדיניות, של הממשלה, שאילצה את היהודים לוותר על יהדותם !!! ( הוא שלא עשתה דבר כדי לחזק את יהדותם).

          ההיסטוריה מראה שיהודים שעזבו את היהדות נהפכו לשמאלנים אנטישמים, או פוסט ציונים, . ( הפסקה האחרונה במאמר של האדון המכובד בן-דרד ימני, מאוד נכונה !!!) לדוקרים ולאנסים ,לתומכים בסמים, למושחתים ולאוהבי טרוריסטים !

          הגב לתגובה זו

    • כן יש גזענות נגד מזרחיים, ויש גם גזענות נגד הרוסים.

      אני רוסי בעצמי., 24/02/06 12:41

      האפליה נגד המזרחיים היתה גדולה יותר, גם היום רואים את ההשפעות, יש אצל המזרחיים הרבה אנשים עניים, הרבה דוקרים,מעשני סמים וגזענים .
      אצלנו הרוסים יש הרבה פחות עניים,אבל אצלנו יש הרבה מאוד נרקומנים, ואנסים, וביריונים וגזענים.
      וגם ברוב המגזרים אחרים יש את כול הדברים האלו.

      אנחנו לא צריכים להתגאות בזה שבמגזר שאליו אתה שייך יש פחות פושעים, גזעניים. כולנו יהודים, אנחנו צריכים לעזור זה לזה, אנחנו צריכים להנהיג מדיניות של אפליה מתקנת ךכול המגזרים שאופלו, ולעזור לכול היהודים שלא חיים טוב!!!!!

      אפליה מתקנת, הזרמת תקציבים למגזרים שאופלו ( מזרחיים,אתיופים, רוסים ודרוזים[אבל לא לערבים ולא למוסלמים בגלל שהם אנטישמים ,תומכים בחמס, ורוצים לכבוש את ישראל ]) עד שהמצב של המגזרים יהיה טוב, ולא יהיו יותר אנשים עניים .

      וגם להחדיר לאזרחי ישראל ערכים יהודים,דרך מערכת החינוך, כדי שלא יהיו יותר אנשים גזעניים ועניים, בישראל .
      (יש אצל הדתיים את המנהג, של גמילת חסדים...)

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה שיפה אצל ימיני, זו לא הדעה אלא...

    כל הכבוד ימיני, 24/02/06 11:28

    שהוא מכה על שמאל וימין ללא פשרה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בודאי שהם ישמרו, סוף סוף ראש ממשלה אמיתי של ''האליטות'' (ל''ת)

    גורג, 24/02/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מדובר בגזענות של אשכנזים. תקראו ותבינו

    אשכנזייה, 24/02/06 11:18

    אני שומעת חברים אשכנזים שלי מדברים נגד פרץ וכשאין מרוקאי בסביבה הם גם צוחקים עליו בעניין העדתי. זה קורה לי כל יום ואין כאן שום דבר חדש בשבילי. נמאס לי להתווכח איתם כי הם כבר יודעים שהם גזענים ולא אכפת להם בכלל. יחד עם זאת זה לא כולם. אני מעריכה את כמות הגזענים ברבע או שליש מבין כל האשכנזים שהתכוונו להצביע לעבודה ולא יצביעו לעבודה רק בגלל שיש שם מרוקאי בראש.

    הגב לתגובה זו

    • את יכולה להיות רגועה, אצלי זה ככה מתמיד.

      מצאצאי הייקים.., 24/02/06 11:49

      מאז שאני זוכר את עצמי זה ככה אצלי בבית, בלי שום קשר לבחירות. הסבא והסבתא שלי הם הכי בעייתים..... ההורים שלי פחות ולי זה עבר. אבל אין ספק, זה קיים חי ונושם.

      הגב לתגובה זו

      • מספר לי?

        דליה, 24/02/06 14:08

        כילדה הייתי שומעת את הסבתה של חברתי(אשכנזיה) שואלת אותה :''למה הבאת את השוורצה לכאן''.
        לא משנה שחברתי היקרה היתה מתה מבושה ומבקשת ממני לא להיתייחס שלא באשמתה ,כי מה שמשנה באמת היא העובדה שאנו חברה חולה,גיזענית ,דורסנית ומפולגת.

        אין לי כל שינאה בליבי,אלה רחמים לאנשי האתמול הקטנים שלצערי עדיין בעליי בחירה כסבך וסבתך!!!

        הגב לתגובה זו

        • דליה וסבתא שלך?

          ירוחם, 24/02/06 15:11

          אהבה את הווזוזים?

          בטח , הרי הספרדים יודעים לאהוב , אהבה גדולה ובחינם המרוקאים את העירקים והעירקים את המרוקאים , והכי הכי הטריפוליטאים את התימנים ..ממש אהבה גדלה , את הסיפורים שלך תספרי לאשכנזים שלא מכירים איזה גזענות יש בין המיזרחים לבין עצמם.

          אפילו האשכנזי הכי הכי גזען לא היה מעלה על דעתו לומר רבע ממה שספרדי ממוצע אומר על ספרדי אחר.

          הגב לתגובה זו

    • גם אני מכיר כמה אנשים גזעניים, אבל יש הרבה שלא מעניין אותם המוצא של

      יהודי-רוסי, 24/02/06 12:55

      של המזרחיים.
      כולנו יהודים !!!!

      בשביל סבא שלי, שהוא רוסי- יהודי, היהודים המרוקאנים הם כמו היהודים הרוסים, הוא מכבד את המרוקאנים כמו שהוא מכבד את היהודים הרוסיים, אין לו שום העדפה לרוסים, על פני המרוקאנים, בגלל שהוא לא מחשיב את עצמו לרוסי,והמרוקאים בשבילו הם קודם כול יהודים.

      כולנו יהודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      די לגזענות !!!!!!!!!!!!!!!!

      כולנו יהודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      למה הממשלה לא עוזרת לעניים??
      למה הממשלה לא נלחמת בגזעניים??
      בגלל שזו לא מדינה יהודית !!!
      למה אתם לא בוחרים מנהיגים יהודים??
      יש את אביגדור ליברמן, ואת ברוך מרזל, הם מנהיגים יהודים, תבחרו אותם אם אתם רוצים מדינה יהודית, עם ערכים יהודים, ושתלחם בגזענות !!

      הגב לתגובה זו

    • אוי כמה שאת צודקת.

      שירה, 24/02/06 14:06

      יש לי אמא ואבא שעונים בדיוק מדהים לתיאור חברייך הקרובים.

      יישר כח על אומץ ליבך.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה עם הניסיון (ראה ברק ראה ביבי)!!! (ל''ת)

    שלמה, 24/02/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מישהו צריך עוד הוכחה שהשמאלנים הם האנשים הכי גזענים? (ל''ת)

    בב, 24/02/06 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    התקשורת לא עוינת, היא פשוט פחדנית

    אחד מהברנז'ה, 24/02/06 10:10

    התקשורת הולכת עם הממסד - ולא משנה אם זה ימין או שמאל.
    כך זה היה תמיד וכנראה כך גם יהיה.
    לא ברור לי למה, כנראה שהתקשורת חיה במצב חירום לאומי תמידי, ומשוכנעת שתפקידה לתמוך בשלטון כדי שחס וחלילה לא יתמוטט.
    כל ליצן שהופך לשר או לראש ממשלה מקבל כבוד מלכים כאילו הוא מורם מעם. זוהי הגישה הבסיסית שמועברת מדור לדור של אנשי התקשורת, כולל באמצעי התקשורת הפרטיים.
    כבר נאמר, אפשר להוציא את היהודים מהגולה אבל אי אפשר להוציא את הגלותיות מהיהודים. ואולי בזה שורש העניין.
    עם כל הביקורת על ביבי ופרץ - תדמיינו לרגע מה יקרה אם תתחולל הפתעה מרעישה ואחד מהם ינצח. מייד כל הבוז, השנאה, הלגלגנות ייעלמו כלא היו ויתחלפו בחנפנות, הערצה וכבוד עד אין קץ.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אמת דיבר העיתונאי

    ג. אביבי, 24/02/06 10:07

    כשיואב יצחק הוזמן לתוכנית היומית בערוץ 10 ''לונדון&קירשנבאום'', הללו לא נתנו לו כמעט פתחון פה. הם הזכירו ביעף את החשדות נגד אולמרט ונתנו למי שאינו מצוי בפרטים לחשוב שזו סתם הגזמה פרועה. כשי.יצחק ניסה להוסיף פרטים, הוא הושתק בגסות ע''י שני כלבי השמירה של האוליגארכיה החמסנית.

    לגבי פז-מלמד והתעמולה הגזענית שלה ושל דומיה בתקשורת נגד פרץ - הכל אמת. האג'נדה שלה ושל רוב עיתונאי ישראל היא הרחקת המזרחים מהפוליטיקה וממוקדי כוח.
    טענתה ''אני גזענית???'' נשמעת כמו המשך לשאלתו הרטורית של ש.פרם ''אני לוזר???''

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איזה נפילה.

    יגאל כהן, 24/02/06 09:03

    אני מתעב את ביבי ועושה ככל יכולתי לשלוח אותו חזרה למולדתו.
    אז אני גיזען?
    ביבי ''הרוויח'' ב''יושר'' את המעמד שלו שרמאי שקרן ופתטי.
    לא יעזרו כאן דמעות.
    ביבי רימה כבר כל כך הרבה פעמים את כל אחד מהעיתונאים במדינה,
    שאין פלא שלועגים לו.
    בחיאת רבאק להתנפל על סילבן ביום הבחירות בפריימריס שסילבן יחלק את ירושלים.
    אתה רוצה שלא נלעג לרוכל הנוכל הזה?
    חוץ מזה ,אני עובד על כך שנתיים ''טוונטי פור סבן''.
    ואתה מתפלא שהקרוק הפך למשל ושנינה?
    מה אני משחק ?
    הבטחתי להוריד את הקרוק ביי הוק אור ביי קרוק.
    היידה שרה,ביבי חוזר הבייתה.
    בעניין פרץ,יש צדק בדבריך.
    אבל ביבי?
    הרוכל הנוכל?
    רקדן הדמדם?
    הרי הוא מעורר בחילה כשקולטים את אכ'ו לובון הארמי.
    ביבי פאסה.
    גם הליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה נוכל ומושחת

      איציק, 24/02/06 13:14

      שנאתך לביב תלויה בדבר ואילו אולמרט עבורך כשר רק כדי לנגח,תחזור לביצה ברחובות ושחרר אותנו מעונשך

      הגב לתגובה זו

    • תכניס לך לראש-אתה משעמם ודעותיך אינן מענינות אך אחד

      דני, 25/02/06 08:36

      אז הרפה, לעס קצת ''גת'' וקח חופשה!

      הגב לתגובה זו

    • יגאל . אתה ענק ... אתה גדול... אתה תותח... ואני מבסוט ממך !!! (ל''ת)

      ארצי, 25/02/06 23:30

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עתונות כתובה כבר אינה ''מעצבתדעתקהל'' ואינה קובעת ''סדריום''. זאת עושה

    כבשה ''לארצינית'', 24/02/06 08:19

    הטלוויזיה. 10 דקות הסתה נגד הליכוד-נתניהו של אברמוביץ' בפריים טיים של יום ששי-שוות אמפקט ל-30 מאמרים של דרור-ימיני והערה סרקסטית של גאולה אבן שקולות ל-100 מאמרים של גבי אביטל. מישהו בכלל (מחוץ ל-20 ''אנשי-ימין מנותקים'') קורא ומגיב לבן-דרור, בן-כספית (לפחות מנסה להגיב) ופז-מלמד? אבל אפילו כאן, במעוז השמרנות העיתונאית בישראל, אפשר לספור על אצבע אחת את העיתונאים הכותבים ומביעים עמדות ימין. ''הימין צודק'', ''זה לא אומר שאין שם טענות רציניות'' ! Is that gentleman's british humor?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    איך זה שעיתונאי אמיץ אחד...

    ימנית שפויה, 24/02/06 07:40

    לפחות שם את הדברים על השולחון ומוכן להתמודד.

    הגב לתגובה זו