• 100.

    נביאי השקר

    יצחק צדוק, 13/07/08 13:01

    כמה זה אירוני שעם ישראל לא רוצה לראות את המציאות נכוחה . גם הנביאים כתבו בעבר על נביאי השקר שהבטיחו שלום מדומה כמאמר הנביא '' נביאיך חזו לך שוא ומדוחים ולא גילו על ערוותך '' מגילת איכה. עד מתי נרמה את עצמנו ? האם לא הגיע הזמן להתפכח ? חבל שאין לנו עוד כמה יהודים אמיצים בעלי זקיפות קומה כמו בוגי יעלון .

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הוא צדק וזה רלוונטי היום יותר מתמיד

    משה שחם, 15/08/06 14:24

    פשוט אנחנו חיים בהכחשה תמידית והמילה ''שלום'' הפכה למין סיסמא קדושה. אנו צריכים להבין שמולנו עומדים גורמים איסלמיים קיצוניים ששמו להם למטרה להשמיד אותנו והדרך היחידה להידבר איתם היא כח, כיוון שויתורים נתפסים אצלם בתור חולשה ומובילים ליותר כוחניות מצדם.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כמה שהוא צדק (תיסתכלו על התאריך)

    יובל, 01/08/06 23:15

    אין מה לעשות, הימין תמיד צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ===לא יאומן! פשוט לא יאומן!========= (ל''ת)

    שלומי, 23/04/06 00:57

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הסכמה למאמר ותוספות- חשוב, כנסו!!

    יונתן, 04/03/06 10:28

    מר יעלון היקר החכם, האחראי והאמין: ברצוני להודות לך על כך שפקחת את עיני להיבטים נוספים ומדאיגים של התנהלות שילטונית פגומה. לא מנית את הנזקים הפנים ישראליים (אולי מפאת צניעותך) שלדעתי מוסיפים לחשבון הכללי משקל כבד ואף מכריע. ראשית, העברת ההחלטות בכנסת , במרכז המפלגה ובממשלה היתה רצופה אין ספור צעדים לא תקינים , מניפולטיביים, נטולי הגינות ואמינות , ועל אף הצעד הנכון (אולי) הדרך להשגתו מהווה תקדים מסוכן להעברת החלטות שונות ומשונות על ידי קונסטלציות פוליטיות ומניהיגים עתידיים ועלומים.
    בנוסף, ההתייחסות הרשלנית , המסכסכת, למפונים, לתומכיהם (ככלל ל-''כתומים'') בטרם הפינוי ולאחריו, יצרה איבר שותת דם בגוף העם שאת קוצו של כאבו ספגנו בפרעות ''עמונה''. מדובר בציבור שקשה לשער ולייחל לנאמן, איתן ומסור ממנו. ומה יאמרו אזובי הקיר?!
    * היתה חסרה לי במאמר התיחסות לנושא גדר ההפרדה שבעיני מהווה את התאום הסיאמי של תכנית ההיתנתקות.
    ואוסיף עוד נקודה שיכולה להיות בצד הרווח מתוכנית ההיתנתקות (למרות שלא נחזתה וכמובן שלא תוכננה), עליית החמאס נותנת סוף סוף אפשרות להתייחס לגוף הפלשטני כגוף עם ראש - בעל סמכות פנימית (לטוב או לרע) . הנהגה שיש ביכולתה וברצונה לקחת אחריות על עמה (במידה כזו או אחרת ,בנושאים כאלה ו/או אחרים)- זה מה יש ואולי זה יותר מפת''ח ואבו מאזן.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בוגי, אנא הכרז באיזו ממשלה תהיה מוכן להיות שר הבטחון

    תהיה שר הבטחון, 26/02/06 19:30

    מר יעלון (בוגי) שלום רב.

    בעניין רב רבים האזרחים העוקבים אחרי דעותיך השקולות והמחוברות אל המציאות הבעייתית של איזורינו.

    לא תהיה לנו תקווה באזורינו, באם לא יהיו לנו בהנהגת המדינה אנשים ישרים ושקולים כמוך.

    אנא בבקשה ממך. גורל מדינת ישראל נתון בידי מספר ספינולוגים שיכולים לדרדר את המצב כולו לכיאוס טוטאלי, ללא שום אחריות אמיתית.

    רק אתה מר יעלון יכול לעשת את כל אזרחי המדינה ללכת שבי אחרי ''סיסמאות שלום'' , שהן נבובות מתוכן יותר מפרסומת גרועה לקפה.

    רק את מר יעלון יכול להשפיע על כמות קריטית של אזרחים בעלי ראציונל בריא שיבינו שאתה יחד עם מר נתניהו יכולים להוליך את המדינה אל מירב הבטחון שניתן להשיג לאור המצב העגום אליו התדרדר ויתדרדר כל אזורינו.

    אנא ממך בוגי, אנא ממך קח מנהיגות כי העם זקוק לך , ואלה לא מילות גוזמא , כי אם בקשות עזרה נואשות להציל את המדינה מהליכים הרסניים המאיימים לרסק את עתידה של מדינת ישראל.

    אנא ממך מר יעלון , הכרז שהינך תומך עקרונית במדיניותו של נתניהו , ושתשקול את האפשרות לשרת בממשלתו בתור שר בטחון.

    אנא מר יעלון , למען העתיד של כולנו ושל כל ילדינו וצאצאינו.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    בוגי- היחיד שאומר את האמת

    edit, 26/02/06 09:40

    אחרי כל השקרים, הטיוח וזריית החול בעיני הציבור, טוב שיש מישהו שאומר אמת.
    'קדימה' מובילה אותנו לאסון לאומי-מדיני-בטחוני.
    תתפכחו, לפני שנאבד את המדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מסכים חלקית

    ש., 25/02/06 22:54

    אני מסכים עם בוגי שהדרך בו התנהלה ההתנתקות אינה ראויה.
    לא ברור מה מניעיו של שרון ומדוע שינה עמדתו באופן חד.
    אני גם לא מבן מה המניע להחזיר עד לסנטימטר האחרון בעוד הפלשתינאים אינם נותנים דבר.
    אולם מצד שני לא ברור מה עשרות אלפי מתנחלים בגוש קטיף עושים שם.
    זוהי התיישבות סהרורית (ביוזמת שרון) ששום דבר חיובי לא יכול לצמוח מימנה.
    לפיכך בעוד פינוי ההתנחלויות ממרכז חבל עזה, הוא מהלך חיובי, אופן הפינוי ומינוף המהלך לטובת ישראל בוצע באופן חובבני ביותר.
    בוגי - תודה על שירות ארוך למעננו. אני חושב שפיך וליבך שווים וכוונותיך טובות. הרגשתי בטוח יותר כשעמדת מאחורי ההגה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    קצת על בוגי

    יהודה, 25/02/06 18:57

    האיש הזה הוא תמהיל של:
    לוחם עז רוח מהנפילים שאי מכיר,
    מפקד שמעולם לא ניסה לימרוח,
    איש רציני שמודד את מילותיו,
    מעולם לא חיפש במה תקשורתית לצורך קידום ענייניו האשיים,
    כשהיה מזמין השכמה לא היה צורך לוודא שהוא התעורר-האחריות שלו עשתה זאת במקום אלה שבאו להשכים אותו,
    למרות שלכאורה הוא נראה צנון-הוא שנון ובעל חשיבה מקורית שחסרה לרבים מאיתנו (עיין ערך הורדת רמת הפיגועים והעלאת רמת הבטחון)
    בקיצור:
    יכולתי לכתוב עוד כמה ''מאות'' שורות ולהמשיך להלל אותו וזאת מתוך הזכות שנפלה בחלקי להכיר את האיש מקרוב הלוואי ויכולתי להצביע על עוד פיגורה ברמה שלו -
    הייתי אומר לכם שאפשר לישון טוב יותר - לצערי זה לא המצב.
    אז חברים יקרים קצת כבוד לאיש, לפועלו ולעובדה שבזכותו יכולנו לישון קצת יותר טוב ביודעינו שהוא לא ייתן לאיש להוריד את הדגל מראש התורן.

    הביקורת היא לגיטימית אך, הוא לא האיש שאת ראשו אתם מחפשים.
    האמינו לי - אני יודע (יומרני אבל נכון)

    הגב לתגובה זו

    • וואו יופי של תגובה

      אבירם, 26/02/06 00:08

      אני מקנא בך שהיתה לך הזכות להכיר את האיש מקרוב. מהמעט שאני יודע מדובר במלח הארץ על אמת

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    לא שמתי לב שמישהו שאל

    המאיר, 25/02/06 04:07

    מיסטר בוגי ווגי! מי שואל לדעתך בדיוק? ממתי פועל הזבל נותן הוראות איפה לסלול כבישים ומדרכות? החוצפה של הגנרליסימו הישראלי לא יודעת גבולות. מדיניות מתווים - המדינאים. קרי נבחרי העם. החיילים לעומת זאת (גם אני הייתי חייל-איש שלום שנלחם בלבנון) צריכים לתפקד - על הצד הטוב ביותר - במסגרת המיתווה הנ''ל. ושוב מיסטר בוגי ווגי! הסרת המדים? יופי נחמה! תיכף תתברג באיזה הנהלה או תרוץ לראשות עיריה כלשהי. בינתיים - קצת שקט, אף אחד לא שעה לדעתך גם כשהיית בתפקיד-במילים שלך.

    הגב לתגובה זו

    • לא זכור לי שאולמרט נבחר...

      פרופורציה, 25/02/06 16:15

      הוא הגיע בפריימריס רק למקום ה-32, אז איזו סמכות בדיוק יש לו להתוות מדיניות?

      הגב לתגובה זו

    • 91 , כמה טיפש כמוך יכול להיות חוצפן

      חיים, 25/02/06 20:10

      ומי אתה בכלל שבא עם כל כך הרבה זבל בפיך ושופך על אדם שיצא להציל את ישראל מן הטרור במבצע חומת מגן, ועוד המבצעים האחרים שהורידו את הטרור כמעט לאפס.

      מה אתה פותח את הג'ורה שלך כשאין לך כלום להגיד , ואפילו לא מתחיל להבין על התפקיד של המטה הכללי האמור לפעול יחד עם שר הבטחון בתכנונים איסטראטגים.

      מה יש בכלל להתחיל להסביר משהו לחתול רחוב כמוך ?

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    כל זה רק מוכיח שעד היום ''הימין'' בארץ היה בעצם שמאל מהוסס ורכרוכי (ל''ת)

    וככה אנו נראים, 24/02/06 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בוגי צודק במאה%,אולמרט התימהוני ישן בעמידה

    אמנון, 24/02/06 18:21

    אולמרט מחכה להוראות מאייל ארד??בושה בכלל שיש מועמד כזה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אין מתאים ממך לשר ביטחון! (ל''ת)

    בוגי, לך עםביבי, 24/02/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    למה אתם מאשימים את השמאל?

    דן, 24/02/06 17:15

    לא השמאל החליט על החד צדדיות. בנסיבות שהיו, עם אבו מאזן, השמאל היה מנהל משא ומתן ודורש תמורה עבור הנסיגה. זו תמיד עמדת השמאל. מי שעשה את ההתנתקות בצורתה הזו הוא מנהיג הליכוד לשעבר, שעשה תהליך פזיז, ללא שיקול דעת עמוק והכריח את השמאל להיות שותף. הרי לא ציפיתם שהשמאל יגיד ''לא'' למנהיג מהימין שרוצה לצאת משטח כבוש. כשלעצמי, סברתי גם אז שמפלגת העבודה הייתה צריכה לעמוד על עקרון של משא ומתן שהיה אפשרי באותם ימים. אבל פרס שפחד מהחבורה של שרון הכשיל כל חשיבה רציונלית בשמאל. זו האמת שיצרה כנראה בכייה לדורות בשנותה את המצב האסטרטגי באיזור.

    הגב לתגובה זו

    • תמורה? השמאל?! שלום של נייר

      אורי, 24/02/06 18:11

      זה מה שהשמאל מסוגל 'לדרוש'

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    ועדת חקירה ממלכתית לנסיגה החד צדדית!

    יואב, 24/02/06 17:07

    דרושה ועדת חקירה שתתמקד בתהליך קבלת ההחלטות לפני הנסיגה, זהו מחדל לאומי חמור שהוא מעשה ידי אדם. ניצחון החמאס לא היה גזרה משמים הוא תוצאה ישירה של החלטות מטומטמות של יועצי תדמית ורק ועדת חקירה ממלכתית ברשות שופטים תוכל לגלות לנו מה היה שם. בינתיים, ברור שאסור לבחור באנשי קדימה, הם הם האחראים למחדל הקולוסאלי הזה..

    הגב לתגובה זו

    • מוטב וועדת חקירה פרלמנטארית בראשות בני אלון, הוא בן של שופט לא??? (ל''ת)

      אדי, 25/02/06 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    hindsight 20/20

    Delphi Oracle, 24/02/06 16:26

    החמאס ניצח הבחירות גם בשל השחיתות וחוסר התפקוד של הנהגת הרשות הפלתשינית, אך אילולא ההתנתקות, בוודאי לא היה זוכה לניצחון שכזה

    maybe. but to claim he knows it for a fact its more of the same bullshit. If he thought this was a dangerous act he should have stood up and speak at the risk ofm getting fired immediately. now he is no smarter than any of us

    הגב לתגובה זו

    • too bad you don't know the facts

      אבירם, 26/02/06 00:20

      I remember hearing him say for many times that getting out of the Gaza strip is a back wind to terror. and you can ask anybody you want about it. and besides what is it to you anyway, you live in the U.S.A you cannot take part in this argument.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    תבןסתנות מובילה לתבוסה!!! (ל''ת)

    עמיקם, 24/02/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    סקירה יפה אבל

    דורון נוימן, 24/02/06 15:37

    בוגי נתן לנו כאן סקירה יפה על דרך ההתנהלות במדינת ישראל והביע את דעתו הכנה והשקפתו המלומדת .
    אך עלינו לזכור כמה דברים : ראשית דרך התנהלות זו מושרשת עמוק בהתנהלות כל מערכות המדינה מאז הקמתה ומדי פעם אנו מתמרמרים ומזדעזעים ,אך רשימת כתבי האישום תרתי משמע רק הולכת ומתארכת .
    אשר לתוכן הדברים ,בוגי הוא איש צבא ודעתו משקפת את הלך הרוח הצבאי העכשווי,אין למדינת ישראל ''אופציות'' שלום אחרות כרגע וההתנתקות היתה צעד מדיני-מוסרי הכרחי ,ממדרגה ראשונה ,שאמנם בטווח הקצר מחזק את גורמי המדון והמלחמה ,אך הם מוצאים חיזוקים מדי תקופה ,רציונאליים יותר או פחות אין זה משנה .בטווח הארוך צעד זה (ההתנתקות) יתן לגיטימיות לפעולות ישראל על אדמתה ויחזק את אחיזתה החברתית-כלכלית באזור. הבעיות ימשיכו לצוץ והסיבות רבות ומגוונות -אך עלינו להיות צודקים וחכמים גם יחד ,רק כך נשרוד . כתמיכה לדברי אני מציע להסתכל מזרחה אל מורשתו של גנדי שאמנם חי במציאות אחרת אך יכול לגרום לנו להרהר ואולי לעזור לנו לישון בלילה .

    הגב לתגובה זו

    • ילדים רעבים ,יותר חשוב מחמאס !!!!! (ל''ת)

      פנסיונר, 24/02/06 17:09

      הגב לתגובה זו

    • דרור יקירי,

      בן יהודה, 26/02/06 18:18

      דבריך נכוחים ונכונים לטעמך ולשכמותך בלבד!
      כל הַנָחותך ומסקנותך המוזכרות בתגובתך - נכונות רק אם אתה אינך קושר גורלך/מוצאך/מהותך לעם ישראל עם הנצח ואינך מאמין בצדק ובמוסר אותו הנחלנו לנו ולעולם כולו על ידי יישום תורת האמת, בנו לנו ולעולם כולו.
      אנשים מסוגך ידענו לאורך ימי חיינו ומבט קצר בהיסטוריית עמנו תבהיר לך זאת - רק שמותיכם מתחלפים אך דתנים ואבירמים אנו מכירים ומצויים בנו בכל דור.
      חקור על מהותך למד מהו ייעודך? מי בחר בך ולשם מה?
      כשתהיינה בידך התשובות לשאלות אלה, יושרך ומוסריותך הגלויים ושאינם ינחוך לדרך האמת.

      בהצלחה !!!

      שלך באהבה...

      בן יהודה

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לבוגי - אתה איש אמת. חזק ואמץ

    סא''ל (מיל) רפי, 24/02/06 15:02

    למשה בוגי יעלון - רמטכ''ל צה''ל.
    האיש ששבר את גב מתקפת הטרור באינתיפאדה האחרונה. האיש שלא נתנו לו לסיים את העבודה ולא אפשרו לו להפיל לקרשים את החמאס ומנהיגיו.
    האיש - שהוציאו לו את הטרף (=המחבלים, המתאבדים, הטרור הפלשתינאי) מבין שיניו.

    עם ישראל חייב המון למשה בוגי יעלון.
    איש תמים, לא פוליטיקאי. אבל הגון וישר ואמיץ. איש עם תבונת לב ושכל ישר. לא איש תככים. איש שרואה
    לנגד עיניו רק את טובת עם ישראל.

    בוגי
    כמה חבל שיש מעטים מהדגם שלך.
    בוגי- כמה חבל שאינך נמצא היום על גשר הפיקוד של הספינה המיטלטלת שלנו. הייתי ישן יותר טוב בלילה,
    אילו הייתי יודע שאתה תהיה שר הביטחון בממשלה הבאה.

    בוגי. אם תעלה אפשרות כזאת ויציעו לך את התפקיד - קבל אותו בבקשה.
    קבל אותו למעננו. למען בטחון ילדינו ונכדינו.

    ותודה לך בוגי על השירות היוצא מן הכלל למעננו. למען עם ישראל.
    תבורך בכל מילי דמיטב, ויהי ה' עמך
    גבור החיל.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יושרה, חדות מחשבה, אינטלגנציה

    בוגי ראש הממשלה, 24/02/06 14:12

    סוף סוף מנהיג אמיתי!!!! בוגי צריך לפרסם את דברייך ברבים!!!! אתה המנהיג שלנו!!! ישר כל..

    חייבים לעצור את ממשלת שמאלמרט לפני שיהיה אסון!!!! הוא חסר ניסיון!!!! הוא לא מבין דבר!!! בתור ראש עירייה הוא נכשל... איך יהיה ראש ממשלה!!!!!! רק הליכוד חזק נתניהו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ואל תשכחו

    ישראל נחמנוביץ, 24/02/06 14:11

    ואל תשכחו שעם כל ההבטחות לביטחון מושלם של אותם אנשים שתכננו את ההתנתקות והיום הם בקדימה , הרי שאחרי ההתנתקות יש לנו מלמעלה 25 נרצחים ולמעלה מ250 פצועים ולמעלה מ200 נפילות קאסם ובכן המצב הזה לא יכול להמשיך , לכן כולנו נדאג להוריד את קדימה מהשלטון

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יעלון ונתניהו - הנהגה אחראית למדינה (ל''ת)

    ישראלי ריאליסטי, 24/02/06 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אנחנו מדינה מורדמת ומונשמת

    עם נבל ולא חכם, 24/02/06 14:11

    מורדמת ע''י הפוליטיקאים שלנו כדי שלא נפריע להם במימוש האינטרסים האנוכיים שלהם ומונשמת ע''י כספי ממשל בוש כדי שלא נפריע במימוש האינטרסים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כולנו ביחד נמחק את קדימה , כי הם הכניסו אותנו לצרות האלה (ל''ת)

    שי קדש, 24/02/06 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אני עם צה''ל גמרתי רבותי!!

    ימני מעוצבן, 24/02/06 14:02

    אנשים מסרבים להתגיס,לעשות מילואים
    וכל עוד הימין הוא אזרח בלי נציגים בתקשורת או בבג''ץ
    שצה''ל לא יבנה עלינו

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    זרע הפורענות - השמאל הישראלי

    אויב מספר אחת!, 24/02/06 14:02

    מיומנו של קולונל מיינרצהאגן - 25.10.34
    ''....נושא הויכוח הערב היה היהודי והערבי בארץ ישראל. כל הנואמים המליצו על העלאת הערבי לדרגתו של היהודי, שוויון, העסקת יהודים על ידי ערבים,מעמד מדיני שווה וכן הלאה וכן הלאה. יהודים הפליגו בסיפור נפלאותיהם של הערבים. גועל תקף אותי לשמע דברי תעתועים וצביעות שכאלה. הכל אבק בעינים. היהודי יודע טוב יותר ממני שהערבי הארצישראלי לעולם לא יגיע לרמת היכולת של היהודי בשום מובן שהוא. תמיד תהיה ידו של היהודי על העליונה, ולכך כוונתו, הוא נושא את עיניו למדינת יהודית בעלת זכויות ריבוניות בארץ ישראל. בית לאומי לאמיתו ולא קונפדרציה יהודית-ערבית כוזבת. היהודי מיטיב מאד לדעת שהמנדט ניתן לו כדי שיתבסס מבחינה לאומית בארץ ישראל, לא עם הערבי אלא על גביו. אם אמנם אומרים הציונים לנסות ולחנך את הערבי, עד שיגיע לרמתו של היהודי ולקבלו בברכה כאח וכששווה, הרי הציונות עתידה להיכשל ולהתמסמס לכדי מדינת כלאיים, חסרת יציבות וחסרת ערך. אם ינסה היהודי למהול את היהודי הטהור בערבי, הרי הוא חותם על גזר מותו. אם כל הדברי ששמעתי הערב הם צביעות, הרי היהודים מעוררים בי בחילה....''

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לכבוש את ארץ ישראל השלמה ולגרש את כול המוסלמים לערב הסעודית !!!!!!!

    לארי קינג, 24/02/06 14:00

    רק על-ידי כבוש הארץ וגרושם של הערבים נוכל להבטיח גבולות ברי הגנה לקראת מלחמת העולם הבאה, המלחמה נגד המוסלמים !!!!!!!!!!!!!!

    כאשר נכבוש את ארץ ישראל השלמה , לכול יהודי העולם יהיו אדמות לעלות עליהן !!!!!!!!

    אם לא נכבוש את ישראל אלא נפנה שטחים,השטחים שישארו ברשותנו יהיו כול כך מעטים,והאוכלוסיה תהיה כול כך צפופה, שאנחנו נאלץ לוותר על הילודה שלנו, העם היהודי יאלץ לוותר על הילודה, לא יוולדו יותר ילדים יהודים, אנחנו ניכחד !! לא יהיה המשך לעמנו, אנחנו ניכחד !!!!!

    ארץ ישראל ליהודים ולדרוזים !!!!!!!!!!!

    לגרש את הערבים והמוסלמים לערב הסעודית !!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני פשוט לא יכול להאמין למילה של בוגי הימני

    ניר י-ם, 24/02/06 13:59

    מה בין בוגי והתנהלות צה''ל בשנתיים וחצי הראשונות של האינתיפאדה לבין תהליך ''קבלת החלטות'' ראוי ?

    פריסת המחסומים שנעשתה ללא כל חשיבה מעמיקה, ועלתה בחייהם של חיילים ומילואימניקים?

    השקעה כספית וביטחונית (גם של חיי אדם), ללא כל אישור חוקי אמיתי, בהתנחלויות על אדמות שנגנבו, ובתים שהוקמו ללא היתר?

    האם ההתנתקות הזיקה או הועילה לשיראל - רק הזמן יוכיח. חצי שנה זה זמן קצרצר במיוחד לבחון תהליך מדיני היסטורי. רק עוד 10 שנים נדע האם באמת ההתנתקות היתה לטובתנו או לרעתנו. כמו שרק אז נדע אם ניצחון החמאס בבחירות למעשה הועיל לנו יותר משהזיק לנו.

    הגב לתגובה זו

    • רק שכחת לציין שאתה ערבי, וכואב לך שאדם אחראי מסביר את המציאות.

      מר 'ניר', 24/02/06 15:35

      האדמות ודאי לא נגנבו. המחסומים הוקמו רק בעקבות מלחמת 2000- שבה פתחתם.

      הגב לתגובה זו

    • בוגי שנים רבות הוא תושב של קיבוץ של השומר הצעיר (ל''ת)

      תברר קצת לפני, 24/02/06 16:29

      הגב לתגובה זו

    • בוגי - אחד הרמטכלים הטובים של צהל

      תגובה לניר, 24/02/06 16:59

      כל מילה בכתבה אמת אלה לא המריחות שאתה רגיל לשמוע.
      התרגלת לסגנון של שרון עומרי ושמאלמרט.
      תרגיע בן אדם, לא מתאים לירושלמי כמוך להשמיע דברי הבל כאלו,
      מתאים יותר לחבריך מגוש דן.

      בכבוד רב גושק טיף ירושלים

      הגב לתגובה זו

    • ניר, עיין בתגובתי ל 83 (ל''ת)

      בן יהודה, 26/02/06 18:21

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    השפעת ההתנתקות על עליית החמאס בטלה בשישים

    שפוי מלחמה, 24/02/06 13:57

    לעומת השפעת מה שישראל עשתה לפני זה.

    מהסגרים, דרך אי הפעלת המעבר מעזה לגדה, והרחבת ההתנחלויות. ואחרי זה ההתנהגות המאוד כוחנית של צה''ל בתקופת האינתיפאדה (מיליון כדורים ולמעלה ממאה הרוגים פלסטינים בשבועות הראשונים של האינתיפאדה), החלשת הרשות הפלסטינית, והכרזת ערפאת כלא רלוונטי.

    מי שלא רצה את ערפאת וברגותי, היה חייב לדעת שאם זה לא הם זה החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • חזור למדינתך המקורית: אחת ממדינות ערב הרבות. אתה מנהל תעמולה שמטרתה

      לך מכאן, 24/02/06 15:37

      עזרה לחמאס ולאיראן לסכן את חיי.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    הפוליטיקה המושחתת רומסת את עתידנו! התחיל במרכז הליכוד ועובר לקדימה!

    אין להם גבולות, 24/02/06 13:56

    עד מתי נמשיך להיות תחת בעלי השרהה במובילים עדר אל תהום נשיה??!!
    אני ממש מזוהה עם מרכז הדיעה הציבורית - לא ימני ממש, אבל עד כמה קשה להבין שקדימה היא פיקצייה בועתית הרודפת אחר השלטון ותו לא??!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בוגי המלך!!! (ל''ת)

    דני, 24/02/06 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אנחנו מתפקחים ולא מצביעים לקדימה

    רון רובינשטיין, 24/02/06 13:51

    תראו לאט לאט אנו נתפקח ונבין את כל הצרות שקדימה עשתה לנו ובבחירות אנו נדפוק אותם , לא לחינם יש סקרים שאומרים שעד הבחירות כבר קדימה תיהיה ממש מפלגה קטנה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    עד מתי

    שמוליק, 24/02/06 13:51

    שימו לב לציטוט בסוף דבריו:''עד שהנלהב ביותר והנועז ביותר במחנה האויב, בכל מחנות האויבים באשר הם שם, יידע: אין אמצעי לשבור את כוח ישראל בארצו, כי הכרח החיים איתו, ואמת הקיום איתו, ואין דרך בלתי אם להשלים איתו. זהו טעם המערכה''. הדברים נכתבו לפני 70 שנה! ומה שבוגי מציע זה פשוט להמשיך להלחם ושהדם יישפך עוד 70 שנה ,כי ה''אחרון'' שעליו הוא מדבר פשוט לעולם לא יגיע.

    הגב לתגובה זו

    • לפני 70 שנה.. הכל בגלל ה''כיבוש'', נכון שמוליק? (ל''ת)

      מה אתה מציע?, 24/02/06 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל הכבוד לבוגי!!!!!!!!!

    רועי, 24/02/06 13:49

    חבר'ה,בקרוב ביקור במובלעת הבאה של אירן,קרי ישראל,תודות למר אריאל שרון,מר אולמרט''הנקי מכל רבב'',ושאר ירקות המנהלים את המדינה כרולטה רוסית,ככה זה כאשר מי שמושך בחוטים הוא פרסומאי בשקל,ועו''ד,שמשום מה לא נתבע בפרשות השחיתות האחרונות .......
    לכן כל מי שרוצה להצביע לקדימה ולמצוא את פרצופו של אחמיניג'ד,נסראללה,משעל ,ובן לאדן מרחק יריקה מחלון ביתו במרכז הארץ
    שיבושם לו............

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אז הוא הזהיר אותנו והתעלמנו

    קיקו, 24/02/06 13:46

    ואז הכל נשאר בתקשורת הארורה שתקפה אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בוגי - איש הגון וישר אבל טועה!

    דיפני, 24/02/06 13:36

    בדבריו של בוגי אנו רואים ביקורת קשה על דרך קבלת ההחלטות. האם זה חדש? בוגי, כיצד התקבלו ההחלטות בקשר להתנחלויות בשטחים? האם הם לא התקבלו אצל אותם אנשים ובאותן דרכים? ''אין חדש תחת השמש''. אם נסכים לדבריו על הקילקול בדרך קבלת ההחלטה לעצם הענין , מאז תחילת ההתנחלות בשטחים זוהי ההחלטה החשובה ביותר. מדוע? משום שהשטחים מעולם לא היו ''קלף מיקוח'' הם תמיד היו ''ארץ אבות''. הגיע הזמן לקבוע את גבולות הקבע גם ללא הסכמת הצד השני. גבולות הקבע בסופו של דבר יהיו בגבולות 67. ישראל לא תאבד את יכולת ההרתעה (ראה מלחמת ששת הימים). הגיע הזמן לתת''רוח גבית לגבולות קבע''. הטרור ילווה אותנו בכל מקרה. אגב, שום פארטנר פלשתינאי לא היה עושה שלום ללא הסכמת החמאס!

    הגב לתגובה זו

    • דיפני,להזכירך ,שבמלחמת יום כיפור,ניצלנו בגלל אותם שטחים ,נתן לנו

      שרה.א, 24/02/06 14:14

      זמן להתארגנות ,ולהתאוששות מהמפלה שבהפתעה.
      היום המצב חמור יותר,בגלל ההישתלטות הנוספת של האידיולוגיה הכלל מערכתית של האיסלם.
      לא נוכל להחזיק מעמד ,כשכל האוכלוסיה מרוכזת בצפיפות .

      הגב לתגובה זו

      • לדפני ולכל אלה שלא מקבלים את דברי יעלון מס הבהרות

        בר כוכבה, 24/02/06 17:47

        את ההתישבות בעזה הקים וחנך לא אחר מאשר גלילי וידוע לאיזה מחנה הוה השתייך עובדה אז זה לא סהרורים
        התישבות בשנות השבעים הלך יחד עם תפיסת עולם בטחונית שהיתה קיימת מראשית הציונות החילונית רק עכשיו היא התישבות דתית ומכאן ההתנגדות .כלממשלות ישראל גרסו שהירדן הוא גבול הבטחון של ישראל והוא הוכיח את עצמו ביום כיפור אי לכך הושקעו מליונים בהתישבות בבקעת הירדן בלי קשר לינין ושמואל
        כאשר בטחון והתישבות הולכים ביחד נוצל המומנטום שלסוג חדש של מתישבים שהתישב באותה התקופה עם הקונצנזוס הבטחוני וישבו את גוש אמונים שהיה תנועה ספונטנית ורומנטית של חובשי כיפות מזרם בני עקיבה .כךשההתישבות הוכיח תמיד שהיא הערובה שלנו לבטחון ולשלום
        אסביר כל זמן שהאויב המוסלמי לא ירצה שלום עלנו להתמיד לבנות את הארץ ולישב וככל שהןא יזדרז ויעזוב את האופציה של חיסול מדינת ישראל
        וישב להסדר יהיה לו סכוי לזכות בשטח הם צרכים להבין לא להגיע להסדר מצמצם אתההצע של שטח
        ולנו ההתישבות היא קלף שטחים תמורת שלום וזה התועלת בהתישבות זה היה כך מאז ראשית הציונות ומי שמתנגד להתישבות היהודים בעצם אומר אפשר ללכת מפה לאן?
        בלי התישבות אין בטחון ושלום ביום בו יהודי לא יחרוש ויעבד את האדמה יגיע המוסלמי לכן נמשיך להחזיק ולסבסד את ההתישבות העובד נמשיך לתרום לקרן הקימת ואם היא לא תתטע יטע המוסלמי עצי זית ואחרי עשר שנים אדמת מדינה שהיא שלך תהפוך להיות שלו וכל זמן שהם לא חושבים אחרת הם אויב גם אם יש להם תעודת זהות כחול

        הגב לתגובה זו

        • לבר כוכבא (כותבים עם אלף)

          המאיר, 25/02/06 04:35

          כל מה שאתה טוען נחמד מאד- מצידי שנתפרס עד הפרת והחידקל. שתי בעיות: 1)איך אתה מתכוון לפנות את הפלסטינים שחיים בשטחים?
          2)איך תשכנע את העולם?
          אם אין לך תשובות קונקרטיות, אז אל תטרח ודרך אגב תעבוד קצת על כתיב - טעויות מביכות.

          הגב לתגובה זו

    • חלילה בזמן חרום יסגרו לנו את כביש וואדי ערה

      קיקו, 24/02/06 16:55

      על ידי הפגנה אחת והנה אסון.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    קדימה הביאה אותנו למצב הזה ולכן שישכחו מהקול שלי (ל''ת)

    שראל מרקין, 24/02/06 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מי שעיוור שיצביע לקדימה

    אלי הורוביץ, 24/02/06 13:35

    כל מי שעיוור יצביע קדימה ומי שיש לו עיניים שיבין לבד למי צריך להצביע אחרי כאלה דברים שבוגי כתב ובעצם הוא הראה לנו את המציאו שבה אנו חיים אי אפשר בכלל לחשוב להצביע לקדימה

    הגב לתגובה זו

    • צודק לא מצביעים לקדימה כי אנו פקחים (ל''ת)

      אריה שדה, 24/02/06 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כשיש אדם אחד נורמלי במדינה מסלקים אותו וסותמים לו את הפה. (ל''ת)

    בוגי לשלטון, 24/02/06 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בוגי. רוצים אותך שר הבטחון הבא. (ל''ת)

    אזרח, 24/02/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יעלון היה צריך להתפטר ולא לחכות שיפטרו אותו (ל''ת)

    חבל שנזכרת רק, 24/02/06 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חבל במדינה כמו שלנו תמיד צריך.....

    איציק, 24/02/06 13:24

    חבל במדינה כמו שלנו תמיד צריך לחכות שיהיה דם ורק אח''כ נעשים פעולות כמה חבל שטעיות כאלה נעשו מבלי לדאוג ולחשוב

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לצערנו ממשיכים את מדיניות - משיחות השקר

    רונן, 24/02/06 13:18

    מאז אוסלו מצבנו הורע מאד. הבאנו את הנחש לתוכנו , רצח בנו כ-1500 שרובם אזרחים תמימים ועכשיו העברנו לו את השלטון .
    אנו פשוט בתהליך התאבדות אלא באם נתעורר ולא נצביע למפלגות שיצרו ותמכו באוסלו וטרם התחרטו , ובראש עמד פרס שעדיין דוחף ודוחף ולאמיתו של דבר הרחיק את השלום.

    הגב לתגובה זו

    • דברי יסוד שחייבים להדאיג כל ישראלי (ל''ת)

      רווית, 24/02/06 15:43

      הגב לתגובה זו

    • לרונן - חייבים להמשיך קדימה

      המאיר, 25/02/06 04:24

      דבריך נכונים וכואבים אבל בזמנו אי אפשר היה לדעת איך יתגלגלו העיניינים. לעומת זאת היום אנו יודעים סופית שאין עם מי לדבר ולכן אנו חייבים להמשיך ולהתנתק חד צדדית. לא כפרס לפלסטינים או עונש למתנחלים אלא כדי לסגור את הגבול מול אויב מטורף ואז חוזרים כסילים כמו מר בוגי הגנרל הימני וקוראים להתנתקות בהסכם או לא להתנתק ולהמשיך להחזיק את האויב- אני אאכיל אותו והוא יהרוג אותי. בשביל זה מיסטר בוגי לא התקדם מחייל לפוליטיקאי (בינתיים) וטוב שכך

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    קדימה ישראל!!!

    האסטרטג, 24/02/06 13:14

    רק קדימה תוכל לבצע התנתקות נוספת מיו''ש. עלינו לחזקה עד כמה שרק אפשר. קדימה אולמרט!!!

    הגב לתגובה זו

    • לאספסוף הרבה גרונות והרבה ידיים אבל אין לו ראש (ל''ת)

      כתום., 24/02/06 13:38

      הגב לתגובה זו

    • לא עדיף בל''ד ?? היא תעשה התנתקות גם בעכו חדרה, אשקלון,שדרות וקרית ש (ל''ת)

      שמונה!!, 24/02/06 14:17

      הגב לתגובה זו

    • קדימה תוביל אותנו במקרה הטוב לים!! (ל''ת)

      גושק טיף כתום!!, 24/02/06 17:02

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    סוף -סוף אומרים את האמת למפלגות השקר

    בתיה, 24/02/06 13:13

    כל הכבוד לבוגי !!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שונאים את קדימה

    רותם רוזן, 24/02/06 13:12

    קדימה הם כלבים כי הם עשו את ההתנתקות וזכרו שעם כל ההבטחות שלהם אין לנו שום בטחון שיעופו לכל הרוחות אני שונא אותם

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז גם אני שונא אותה (ל''ת)

      אור מיש, 24/02/06 13:52

      הגב לתגובה זו

    • אני גםשונא את קדימה יותר ממך אני שונא אותם בדם (ל''ת)

      טל רוט, 24/02/06 13:54

      הגב לתגובה זו

    • נכון בהחלט למפלגה כזאת מגיעה שנאה רבה אחרי כל מה שעשו לנו (ל''ת)

      דביר מרק, 24/02/06 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא מצביעים לקדימה

    דן יאיר, 24/02/06 13:09

    העם מחליט לא רוצים קדימה כאשר לוקחים אותנו קדימה לצרות האנשים שביצעו את ההתנתקות הם אנשי קדימה ולכן אף אחד לא מצביע להם

    הגב לתגובה זו

    • ברור מי רוצה להצביע להם בכלל (ל''ת)

      אורי שור, 24/02/06 13:57

      הגב לתגובה זו

    • צודק ב- 100%!!! (ל''ת)

      מתן, 24/02/06 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    בידיעות אסור למתוח ביקורת על הגירוש

    יפה NRG, 24/02/06 13:05

    כל הכבוד לכם

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני חייב לציין שאני נדהם מעומק הניתוח של בוגי יעלון

    תומר 33, 24/02/06 13:04

    את המאמר הזה כדאי לקרוא עד סופו.

    לידיעתכם, אנשים בעלי יכולת ניתוח כמו שלו כמעט שאין למצוא בדרגים הבכירים המכריעים.
    בנוסף לכך, אני מוכרח להסיר את הכובע בפני היצמדותו לאמת.

    לצערנו הרב, את מהלך ההתנתקות הובילו בצורה ברוטאלית וגסה, תוך סתימת פיות של כל אלה שביקשו להתריע על הסכנות הכרוכות בו, סכנות מבית - פילוג והסתה וקרע שכמותו מעולם לא היה במדינת ישראל, וסכנות מחוץ - השתלטות ארגוני הטירור על ממשלת ''המדינה הפלסטינית'' ובכך לייסד את המדינות - ''חמאסטן'' ברצועת עזה, ו''חיזבאללסטן'' בגדה, בעוד ממלכת ירדן בתוך זמן לא רב תהפוך לממלכת ''אל קאעידסטן''.
    המצב היום מוכיח את כל החששות - ארגוני הטירור שולטים בעזה, בעוד מדינת ישראל עוסקת במימון פעילותם.
    טילי קסאם הם עניין שבשגרה כבר מזמן בעיר שדרות, וכעת גם באשקלון.

    החובבנות והבינוניות שולטים בממשלה, בעוד אופורטוניסטים רבים קופצים על עגלת ההנהגה לאחר שאריק שרון השאירם ללא השגחה, ומפיצים הצהרות מבלי לדעת אפילו היכן נמצאים המקומות הללו שהם מדברים עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • קישקוש! אותם דיבורים היו ביציאה מלבנון,מישהו מהקשקשנים רוצה לחזור? (ל''ת)

      בבה עזיזי, 24/02/06 14:05

      הגב לתגובה זו

      • כאשר תגיע להבנה כי בגלל הבריחה מלבנון קיבלת אינתיפדה

        תומר 33, 24/02/06 15:12

        שניה, ומבול של אלפי קסאמים ברצועת עזה, דבר שהוביל לבריחה מעזה,
        דבר שיוביל לאינתיפאדה שלישית (בירושלים),
        אז נוכל להתחיל בדיון.

        הגב לתגובה זו

      • תחשוב שוב על מה שאמרת (תיסתכל על התאריך) (ל''ת)

        יובל, 01/08/06 23:13

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    the only one

    gadi, 24/02/06 13:03

    the only one can take caer of sat

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    תגובה לדברי ב' יעלון

    ירדנה, 24/02/06 13:01

    יישר כוח! מי יתן ותיפקחנה עיני האזרחים ובעיקר עיני המנהיגים הקובעים בהחלטותיהם את עתידנו בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה אוטו בוגי שרצה להשאר רמטכל כדי

    לבצע את ההתנתקו, 24/02/06 12:53

    אז שלא יספר סיפורים.
    עוד רמטכל קשקשן. הרי אם לא היינו מתנתקים מעזה המצב היה רק מחמיר.
    האופציה של קיפאון עם הפלסטינים לא מחלישה את הטרור אלא מחזקת אותו.
    טמבל.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה גבר

      איתם, 24/02/06 13:32

      אין לך עוד סיסמאות עם קורי עכביש בארון? טמבל? אתה יכול אולי לתת ניתוח מעמיק ומשכנע יותר מאשר חצי משפט? איפה אתה גר? לא באשקלון, שדרות, או הנגב המערבי, נכון? באיזור גוש דן צפונה, אם אני לא טועה. הבעיה עם אנשים כמוך, שאתה מצליח לשכנע את עצמך, כי עם עומק כמו שלך גם את זה לא הייתי מצליח.

      הגב לתגובה זו

    • 49 - אתה עפר לרגליו! (ל''ת)

      שונא טפשים, 24/02/06 13:53

      הגב לתגובה זו

    • למה הם עובדים בכזאת איטיות ?? במקום לפנות את ארץ ישראל השלמה

      שמאל מתון, 24/02/06 14:23

      הם מפנים אדמות פה, אדמות שם, שיפנו הכול !!
      גם אם רק מיליון ערבים יתמכו בהרג יהודים, אלינו יהיה לפנות את ארץ ישראל השלמה !
      זה יהיה מסוכן ליהודים לחיות כאן !!! עדיף שנחזור לגרמניה פולין ,סוריה, רוסיה וונצואלה !!!

      מהההגיון בלפנות אדמות כאשר אפשר לפנות את כול ישראל?? אין הגיון !!

      הפיגוע האחרון היה בתל-אביב הערבים רוצים אותה !! למה לא מפנים את תל-אביב?.
      לפנות את תל-אביב ראשונה !! בה היה הפיגוע האחרון !!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אשריך בוגי- ישר דרך על שאינך חושש מלומר את האמת (ל''ת)

    צבי, 24/02/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''שברקע ההחלטה היתה גם מצוקה פוליטית ...גם מצוקה אישית..חשד לשחיתות''

    מיואש, 24/02/06 12:51

    ציטוט מדבריו של רמטכ''ל לשעבר:
    ''אין להתעלם מכך שברקע ההחלטה היתה גם מצוקה פוליטית - ירידה בתמיכה בראש הממשלה ובמדיניותו כפי שהתבטא בסקרים. ייתכן שהצטרפה לכך גם מצוקה אישית, בהקשר לממצאי החקירה של חשד לשחיתות.''
    חייבים להקים ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת האמירה שראש ממשלה בישראל ביצע ההתנתקות גם מסיבות אישיות!!!
    היכן כל אבירי הצדק בתקשורת???
    היכן שופטי בית המשפט העליון???
    היכן השמאל המתיפייף???
    הלו, מישהו בבית?
    הבית עולה בלהבות !!!
    הצילו.

    הגב לתגובה זו

    • חבוב אתה צודק אבל כפי שאנחנו יודעים זה לא יעזור (ל''ת)

      קיקו, 24/02/06 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדהים!!! הוא יהיה שר הביטחון של ביבי!!! (ל''ת)

    יהונתן, 24/02/06 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מי אתה בוגי יעלון?

    אלי, 24/02/06 12:40

    למה אתה רוצה מלחמה???!!!

    הגב לתגובה זו

    • אלי, המשך לטמון את ראשך בחול

      הבנת הנקרא, 24/02/06 13:55

      המלחמה מתנהלת נגדנו מזה דורות ע''י הערבים.
      כדאי שתקשיב להם - הם רציניים בכל איומיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    זאת לא היתה היתנתקות זאת היתה פשוט נסיגה.

    דני כהן, 24/02/06 12:33

    מדוע כולם משתמשים במילה היתנתקות?
    זה מה ששרון והמידיה הכניסו לנו לראש.
    היתנתקות פרושה הפיכת המעברים למעברים בן-לאומיים, איסור על כניסתם של תושבי עזה לתוך ישראל, הפסקת המיסחר איתם, ניתוק הספקת המים והחשמל (זאת כמובן אחרי מתן התראה וזמן לפלשתינים לבנות את התשתיות שלהם) וכו׳. רק כך נהיה באמת מנותקים מהם. כאשר שרון דיבר על היתנתקות זה מה שהבנתי. הולכתי שולל.

    הגב לתגובה זו

    • מי בכלל שאל אותך בשביל ''שתולך שולל''. אבל עכשיו יש בחירות...

      ירון, 24/02/06 13:33

      ועכשיו כן שואלים אותך.

      אז לך להצביע בשגרירות, ושים פתק ימני. כי כל השאר ''יוליכו אותך שולל'' שוב.

      הגב לתגובה זו

      • יש תגובה ענינית ויש סתם התלהמות. ירון היקר אתה פשוט מגיב ללא בסיס!!

        יריב, 24/02/06 14:30

        תן לי סיבה אחת להצביע לקדימה!
        צחי הנגבי?
        מר שרון?
        אולמרט?
        המצב בו אנו נמצאים?
        הרי הבאנו את החמאס לשלון וחיזקנו כל גורם טרור בסביבה בהתנהגות החלשה וההסננית שלנו!
        נסגנו!
        אין שום מילה אחרת.

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    הסיבה להתנתקות היא האמילואידוזה של שרון

    aviva, 24/02/06 12:33

    .אצל הסובלים ממחלה זו תאי המוח מתים באפן הדרגתי ובמקומם בא חומר לבנבן דמוי עמילן ,מכאן שם המחלה.שרון פשוט לא תפקד,את החשיבה ביצע ויסגלס,והוא נהפך לאתרוג,ואנו אוכלים את ה''ריבה''...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גירש את היהודים, השאיר לנו חמסטאן ואולמרטסטאן והלך לישון. (ל''ת)

    אליקו, 24/02/06 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ******שימו לב השוואה מול YNET האנטישמי******

    יהודי, 24/02/06 12:21

    YNET כצפוי מתעלמים מבוגי יעלון אבל במקומו מביאים את דיכטר מטשטש אמת טיפוסי:

    ''דיכטר: קסאם על הבית? הפיגועים יותר מפחידים''

    השקר שולט בכנסת בבתי המשפט בפרקליטות ובתשקורת

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שאלה לבוגי ( תענה אם אתה יכול)

    ע, 24/02/06 12:21

    האם כשאתה אומר - שעדיפה נסיגה בהסכם - אתה מתכוון שעל ישראל היה לנהל מו''מ עם הרשות על הסכם ביניים או קבע לפני שהם מלאו את התנאים של מפת הדרכים( כלומר איסוף הנשק וכו) . אם כן אני חושב שאתה צודק, אם לא אז למעשה את לא מציע שום פתרון למצב דאז. העניין שהסוגייה הזאת לא מובלטת על ידך ואתה מתרכז בהתנתקות החד צדדית

    דרך אגב בממשלה היו מספיק אנשי מקצוע (שרון, מופז, איילנד) כך שזאת לא הבעיה

    עוד שאלה - מה אתה מציע לעשות עכשיו בטוח הקצר , הבינוני והארוך

    הגב לתגובה זו

    • למי שחושב ששרון, מופז ואיילנד מקצועיים

      הם סופר חובבנים, 24/02/06 13:57

      במבחן התוצאה - ראה מה הביאה ההתנתקות לחמאס, לרצועה ולציר פילדלפי ז''ל

      הגב לתגובה זו

    • ל- ע. , בוגי ענה על הדברים שאתה שואל

      ריאליסט, 24/02/06 16:27

      בוגי לא יורד לפרטים , אבל הוא אמר באופן כללי שחייבים להגיע להסכמים אמיתיים (לא פיקטיביים כמו עם ערפאת) בטרם ניסוג מילימטר.

      בקשר לתהליך קבלת החלטת ההתנתקות - ברור שלא היה כאן שום הליך מסודר .

      בשביל לבנות קניון - יושבים צוותים של מהנדסים , ארכיטקטים , אנשי מסחר , קבלנים , אנשי כספים , אנשי נדל''ן , משקיעים וכו' וכו'.

      אחרי שישבו כמה וכמה ישיבות עם כל הצוותים בנפרד ואחר כך הצוותים ביחד , חושבים על כמה אפשרויות שונות , אולי מקומות שונים , אולי 2,3,4 קומות , אולי הקניון שם בכלל לא יעבוד ... אלף ואחד שיקולים!

      לא מחליטים אם כן או לא בונים קניון על פי 2 או 3 אנשים שיושבים באיזה משרד , יהיו גאונים אשר יהיו, ואחר כך המציאות צריכה להתיישר על פי החלטתם.

      על אחת כמה וכמה נסיגות אולטרא איסטראטגיות , שכוללת עקירה עקירת 10,000 אזרחים מביתם , והריסת 25 ישובים על כל בתיהם , חממותיהם ומפעליהם . מבלי לבחון קודם את כל האלטרנטיבות כיצד ואם בכלל יש לעשות .

      הגב לתגובה זו

    • לשני המגיבים - לא שאלתי אתכם (ל''ת)

      ע, 24/02/06 20:49

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדהים! ניתוח עמוק ואינטליגנטי.

    ירון, 24/02/06 12:18

    סוף סוף מישהו במדינה הזאת מדבר לעניין.

    סוף סוף יש פה מישהו שרואה את המציאות כפי שהיא ולא כפי שנוח לו או כפי שהתקשורת היתה רוצה שיראה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נמאס כבר מוייסגלס!

    ידו בכל, 24/02/06 12:14

    האתרוגיזם מתפוצץ לנו בפנים. צפויים לנו ימים נוראיים. לא סתם יעלון מתבטא, כנראה שאנחנו עומדים בפני גל טרור שלא ידענו כמותו. ואצלנו עוד סותמים לאלופים את הפיות. וייסגלס השתלט לנו על המדינה ואולמרט הוא עוד בובה שלו (כנראה שגם אריק היה).
    יעלון, יישר כח על האומץ ויל כך שפעלת להגנת העם. אני גם מאמין שמה שכתבת זה רק קצה הקרחון ויש עוד דברים חמורים שאתה לא מספר עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    האיסלאם הוא איום איסטרטגי על ישראל

    עפר, 24/02/06 12:10

    הפלסטינים הם חלק מהמערך האיסלאמי בעולם. הגלובאליזציה קיימת היום גם בטרור ומטרותיו. הערבים כיום באמת מאמינים שאפשרי לחסל את ישראל וזה מה שנותן להם כוח להמשיך. לא היאוש גורם לטרור אלא להפך התיקוה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לכבוש שטח למטרה ביטחונית,אין פרושו הקמת ישובים בלב האוייב!

    אבנר, 24/02/06 12:04

    רק יתרון יש לנו מעלית החמאס, השינאה שהיתה היא שתהיה, אין הבדל, עכשיו בלי מסכות, עם גיבוי מוסרי, בלי מתישבים לא מוסריים שידעו לשנוא, אך להעסיק את האויב, בשכר עבדים. איילון מקשיב למה שאומר האויב, אך לא מה אומר עמו שלו! איפה הגדודים שהתרוצצו שם אחרי כל 2 ילדים ועז? העיניים הגדולות של כל ממשלות העבר, בעידוד המתנחלים, גרמה לכך שגם ישובים שיכולנו לשמור, כמו אלי סיני, ננטשו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אז למה לא תחבור לביבי, ותביסו ביחד את המפלגה הוירטואלית קדימה?? (ל''ת)

    אריה, 24/02/06 12:02

    הגב לתגובה זו

    • אריה תצביע אתה למושחתביבי (ל''ת)

      רועי, 24/02/06 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מישהו צריך עוד הוכח שישראל היא לא מדינה יהודית???

    גב, 24/02/06 12:02

    שוטרים אנטישמים, פוליטיקאים מושחתים, ושופטים משוחדים, זה לא יהודי, כלל לא יהודי !

    'חזית יהודים לאומית' למדינה יהודית !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עשו ליעלון עוול נוראי.

    ולמה נאלם חלוץ?, 24/02/06 11:56

    אנחנו משלמים את המחיר. חלוץ למד לקח ממקרהו של יעלון וכמו שאני רואה הוא מעדיף לשתוק כדי לא להתעמת עם הקוברות של אולמרט (לשעבר של שרון). בכל זאת קורים דברים משנעותיים ביותר במזרח התיכון וקולו של חלוץ לא נשמע: החמאס ניצח בבחירות, אלקעידה מכה שורשים במדינות הגובלות את ישראל (ואפילו בקרב ערביי ישראל), איראן מפתחת נשק גרעיני... אבל לאן נעלם הרמטכ''ל, אין לו מה להגיד? ממי הוא מפחד? משהו מאוד מוזר קורה בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יעלון יהיה כנראה שר הבטחון של נתניהו. (ל''ת)

    רון, 24/02/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אנשי צבא כגון בוגי יצילו את המדינה מידי השמאל והחמס!!! (ל''ת)

    משה, 24/02/06 11:54

    הגב לתגובה זו

    • לא חושב שהוא ימני, אלא אדם הגון.

      טלי, 24/02/06 12:31

      חבל שלא היו הפגנות שאולי היו מונעות את הדחתו של האיש היקר הזה. את מי קיבלנו במקומו? האם חלוץ מסוגל להגן על המדינה? האם הוא עומד על עמדתו ולא מתקפל ומסתיר אותה כדי לרצות את וייסגלס? ראיתם איך השתפר מצבה של ישראל אחרי ההתנתקות: החמאס ניצח, השלטון במצרים וירדן מעורער ואלקעידה מכה שם שורשים, סוריה עדיין שולטת בלבנון והחיזבאללה חזק מתמיד (אמרו לנו גם שעיסקת טננבאום תפתור את בעיית הנעדרים ורון ארד), איראן מפתחת נשק גרעיני... אכן מצבנו מעולם לא היה טוב יותר, הא אולמרט? זה לא שלא הייתי מסכימה לוותרעל גוש קטיף אם היה הסכם שלום אמיתי, אבל מסתבר שההתנתקות רק הירעה את המצב.

      הגב לתגובה זו

    • אני איש שמאל שמסכים איתו ב110%

      ארנון ד, 24/02/06 14:30

      ואני מתכוון להצביע לעמיר פרץ כי רק מפלגת העבודה בלי פרס ''מזרח תיכון חדש'' ורמון נביא ''ההתנתקות'' תדאג לאזרח הקטן ותדע שאם מחזירים שטחים לפחות מנהלים עליהם מו''מ עם מי שאפשר ומייצג את הפלסטינים(לצערי לא נשארו הרבה כאלו, יש אחד בכלא הישראלי, ברגותי-איתו בוודאי נדבר יום אחד)

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדוע לא התפטרת לפני הביצוע והבאת את הדברים לידיעת העם (ל''ת)

    משה, 24/02/06 11:53

    הגב לתגובה זו

    • אין במדינה הזו תרבות של לקיחת אחריות (ל''ת)

      ישראל, 24/02/06 12:40

      הגב לתגובה זו

    • הוא דווקא כן אמר, ואז תקפו אותו בתקשורת

      יובל, 24/02/06 12:51

      ומנגד, מועצת יש''ע הבליטה את דבריו ע''י שילוט חוצות בכל הארץ.
      התנגדותו המפורטת הוצגה כפי שציין לדרג המדיני, הוא איש צבא ולא חייב את הדיווחים המפורטים לנו אלא לדרג זה. ובכל זאת כאמור, עיקרי הדברים נאמרו גם לנו.
      בשל התנגדותו המפוכחת לתוכנית לא הוארכה כהונתו, בניגוד לכל היגיון, שהרי ברור שמי שהכין את ההתנתקות (וביסודיות רבה, כפי שראינו), הוא גם זה שיפקד עליה ואין טעם להחליף רמטכ''ל באמצע המהלך. מאנשים רציניים מאוד שמכירים את יעלון אני שומע שהוא איש מאוד אחראי, חכם, והכי חשוב: איש אמת, צנוע, הגון וישר כמו סרגל.
      למנהיג כזה אנו זקוקים, והעובדה שראש ממשלה מושחת בעזרת חבר מקורביו האינטרסנטיים ניהלו לנו את המדינה בשליפות ובקלות דעת בלתי נסבלת, צריכה להדיר שינה מעיננו. ואולמרט לא יותר טוב משרון. מושחת לא פחות, פוליטיקאי קטן שעלה לגדולה מתוקף הנסיבות. עצוב מאוד. למה זה מגיע לנו?
      שבת שלום

      הגב לתגובה זו

    • אתה צוחק נכון? הוא פוטר בגלל דעותיו (ל''ת)

      חנוך, 24/02/06 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מרשים ועצוב

    דאגני, 24/02/06 11:52

    הכל היה כל כך ברור לך , והתוצאות כיום מראות עד כמה צדקת, אז למה לעזזאל לא קמת והתפטרת, למה פשוט לך שאתה חייב לציית לדרג המדיני? האחריות על כל מה שקרה היא עליך יותר מאשר חלוץ הפלוץ , חכם וידען כמוך (באמת) יש לו אחריות גדולה יותר מהפלצנים (קפלינסקי , שטרן , נווה וחלוץ) שאפילו לאידיוט שמ''מ מקום של ראש ממשלה ישן , הם ממשיכים להקשיב ולעשות את רצונו.
    חבל אבל חוץ מהרגשה טובה (והשתקת המצפון) , דבריך האמיתיים לא יעזרו בכלום

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    וייסגלס השתלט לנו על החיים!

    מזוז, תתעורר!, 24/02/06 11:50

    לא זכור לי שהאיש המפוקפק הזה נבחר בבחירות. למה היועץ המשפטי לא בודק אילו אינטרסעם הוא משרת. האיש הזה מושך בחוטים לא לו וקובע מדיניות שיתכן והעמידה אותנו בסכנות חמורות. מישהו בודק מה קורה עם האיש הזה?

    הגב לתגובה זו

    • מה אתכם? הוא עו''ד של שרון וככזה מנהל את כולנו! (ל''ת)

      קצין קישור לקונ, 24/02/06 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מר יעלון- ומה היא הצעתך.

    אלון גלעדי, 24/02/06 11:47

    הרמטכל לשעבר מבקש כעת כאזרח להביע את דעתו בדבר הצעדים הנכונים בסכסוך המתמשך.
    בכל הניתוח הלוגי שלו חסרים שני דברים עיקריים-
    האחד- מה ניתן היה לעשות באורח אסטרטגי במקביל לתוכנית ההתנתקות משהוחלט עליה.
    מה היתה ומהי למעשה הצעתו כאלטרנטיבה.
    מר יעלון שוכח לציין כי בעת קיפאון וכאשר אין בנמצא צד שני של ממש כל מדינה- על אחת כמה נטולת משאבים כישראל חייבת לשאוף לשינוי המצב . עמידה על הכוח לבדו אינה אפשרית במאבק מסוג זה. אם למשל היה מר יעלון מציע התנהגות שונה ביהודה ושומרון אשר היתה מאיינת את החסרונות הברורים של תוכנית ההתנתקות, קרי- הרגשת הנצחון, הרוח הגבית וכו' הייתי מבין את הגיונם של הדברים.
    ראוי היה לו למר יעלון להציג מספר אלטרנטיבות להמשך ולא רק את ההתנתקות החד צדדית הנוספת שאני מקווה כי לא תבוא.
    כף היתרונות היתה נוטה בבירור לטובת ההתנתקות אילו היו מבינים אויבנו כי הדברים שונים בתכלית בנוגע ליהודה ושומרון. כף היתרונות היתה שונה בתכלית לו היינו בוחרים בצעדים מקוריים שאין בהם רק כוח אלא גם תקווה- לפחות כלכלית לצד שכנגד אשר כעת נשען על הבטחות הקיצוניים החברתיים הפונדמנטליסטיים לאחר נפילת ''המושחתים הפרגמטיים''.
    מאיש רציני כמו מר יעלון למרות שאיפות פוליטיות כאלה ואחרות אם ישנן, יש לצפות ליתן אופציות לפעולה ולא רק ביקורת שאינה בונה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למי מחוייב הרמטכ''ל דן חלוץ?

    המאמר מעורר, 24/02/06 11:47

    האם הרמטכ''ל הנוכחי אומר לנו את האמת, למי נתונה נאמנותו? הוא הרי העדיף לסתום לאלופים את הפה ולהסתיר מהציבור את האמת רק כדי לא לסבך את אולמרט, אבל האם זה ראוי לסמא את העם ולא לתת לנו להכיר את המציאות? ומה יקרה כשהאמת בכל זאת תתפוצץ לנו בפנים, לא עדיף להכין את העם לעתיד לבוא ולמנוע היסטריה? האם עדיך יותר שגם ראשי הצבא יהיו חלק משומרי האתרוג? הרמטכ''ל חייב להיות נקי משיקולים פוליטיים שתיקתו של דן חלוף והשתקתו את האלופים מדאיגה ומעוררת שאלות קשות. יש לנו על מי לסמוך?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תמצית הדברים בשיר נחמד

    דניאל ע., 24/02/06 11:43

    http://stage.co.il/Stories/394546

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בוגי תשמור על עצמך. הם כבר חיסלו את רבין לפניך

    חיים, 24/02/06 11:42

    הזהר ממטשטשי האמת למינהם

    הגב לתגובה זו

    • מה זה???????? (ל''ת)

      תמימה, 24/02/06 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    איפה היית עד עכשיו?

    מחשבות נוגות, 24/02/06 11:40

    מדברייך אני למדה כי הדרג הצבאי משרת את האינטרסים של הפוליטקאים ולא את טובת העם. נה שאומר שצריך גם לחשוד בשתיקתו של הרמטכ''ל הנוחכי דן חלוץ. האם הוא מגבה את אולמרט כי זה מה שהכון לבטחון המדינה או כדי לרצות את מי שהוא חושב יהיה אדונו ב-4 השנים הבאות. בכל אופן אני מכירה לרמטכ''ל יעלון תודה על שירותו את העם. אי אפשר לבוא אליו בטענות כי כוחות עצומים ממנו חברו יחדיו להעביר את ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הבעיה כעת היא לא היועצים, הבעיה היא הפשפש ומקורביו. (ל''ת)

    :-), 24/02/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    למישהו כאן יש עבודה להציע?? (ל''ת)

    בוגי יעלון, 24/02/06 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    BOG YIGMOR B'BELINSON K'MO KOL ZIUNI TOV

    TZEMACH, 24/02/06 11:39

    SOF ZIUNI L'T'LIYA. BADUK !MENACHEM BEN ZEEV BEGIN

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שאלות למר יעלון:

    מאיה גינת, 24/02/06 11:39

    1. האם זה נכון שלו היה שר הבטחון
    מאריך את כהונתך , כפי שמאד רצית,
    לא היית היום אומר את הדברים הללו ?

    2. האם אינך נמצא כעת בלימודים בארה''ב ?

    3. לשם מה בדיוק אתה אומר את הדברים הללו כעת, אחרי מעשה ?
    ערב בחירות ? לטובת מי בדיוק ?

    אני ספקנית לגבי כוונותיך ומגמותיך
    נראות לי מוזרות עד הזויות.

    הגב לתגובה זו

    • ולטובת מי שותק דן חלוץ?

      גם אני ספקן, 24/02/06 12:02

      במזרח התיכון יש בלאגן והרמטכ''ל חלוץ שותק, לטובת מי בדיוק אם לא לטובת אולמרט? כנראה שהצבא כבר לא משרת את העם אלא את הפוליטיקאים. לדעתי יעלון הוא אדם הגון וקשה לי להאמין שהוא כתב ממניעים פוליטיים. עם כבר, הניחוש שלי שהוא דווקא נטוע בשמאל (בכל זאת קיבוצניק) אבל הוא כנראה מזהה סכנות שמתקרבות והוא חייב להתריע. אף אחד לא עושה זאת ולדעתי הוא חש צורך להזהיר את הציבור. השאלה שלי היא למה דן חלוץ לא עושה את תפקידו.

      הגב לתגובה זו

    • מאיה, במקום לתרץ,תסתכלי על המציאות !! (ל''ת)

      שרה.א, 24/02/06 12:31

      הגב לתגובה זו

    • תשובות לגברת מאיה

      בוגי, 24/02/06 12:32

      1. אני אמרתי את דעתי על ההתנתקות עוד לפני שהחליטו לא להאריך את כהונתי ולכן זוהי דעתי בלי שום קשר ותלות פוליטית.
      2. מה הקשר איפה אני כרגע???
      3. כי הבירות הם בסימן עוד התנתקויות וכולם רק רוצים ''להפרד'' מיו''ש ולא מבינים שמדובר טעות היסטורית ואסטרטגית שעוד נשלם עליה מחיר כבד מאוד.
      כוונתי היא לעזור לעם היושב בציון, לשומר על שלומו ובטחונו ככל שאוכל, בדיוק מה שהיתה כוונתי ומגמתי ב - 30 שנה האחרונות.

      הגב לתגובה זו

    • לא שמעת על הסזון שמתנהל נגד אנשים בעלי דעות ימניות ???

      דני, 24/02/06 13:19

      בצבא ובכול הרשויות מתנהל סזון נגד אוהבי ישראל, אם משה (בוגי) יעלון היה אומר לנו את האמת, בזמן תפקידו, הוא היה מוצא את עצמו מפוטר, וזה בכלל לא היה מועיל לנו !!!

      כול הרשויות התגיסו לטובת מחנה השמאל הקיצוני, מבתי המשפט המושחתים, שזורקים בנות בנות 13-16 לבתי מהסר ,שבהם הבנות נמצאות כבר חודשים (!!!) ,ועד הרשות המבצעת שמכה את בנות ישראל, ובני ישראל באלות במטרה לשתק, לפגוע, אולי אפילו להרוג !!!!!

      רוצה הפיכה ? רוצה מדינה יהודית ? רוצה ערכים יהודים? או שאת רוצה 8 תומכי חמס בבית הנבחרים שלך? אולי מגדל חזירים בתור מחבר חוקת ישראל? או טרור מוצא חן בעיניך, ואלפי יהודים שנרצחו בדם קר אינם משנים לך?

      אם את רוצה מדינה יהודית, תבחרי בברוך מרזל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הוא יהודי !!! י ה ו ד י ! 2000 שנה חיכינו לרגע הזה !!! יהודי מציא עצמו לראשות (ממשלת) ישראל , אסור לנו לפספס את ההזדמנות שניתנה לנו, עלינו לבחור במנהיג היהודי, שיחזיר לעם ישראל את תורת ישראל. שיחזיר לעם ישראל את עשרת הדברות !!! שיחזיר את המוסר, שהשמאל כול כל להוט לנתק מעמנו .

      הגב לתגובה זו

      • אמן , אאאמממןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אני, 24/02/06 13:51

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    לאט לאט אנו מובילים את עצמנו לאבדון

    מוטי, 24/02/06 11:38

    עד הבחירות כדאי להתעשת ולתקן במשהו את הנזק שנגרם כתוצאה מהמהלכים המדיניים ובטחונים. אם לא נתמוך במפלגת קדימה ודומיהם יש סיכויים גדולים שהממשלה הבאה שתהיה ימנית תשפר את המצב ותחזיר את הרסן בידה ע''מ למנוע את השליטה של החמס . אם נתמוך בקדימב לא נוכל לבא לאחר מכן בטענות לאף אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שיפסיקו להלך איימים

    אסף, 24/02/06 11:37

    הכל קשקוש ,פוליטיקה ותעמולת בחירות. בוגי מתיישר לפי דברי ההבל של נתניהו.
    ההתנתקות- הדבר הכי טוב שקרה לנו ב-50 השנים האחרונות.
    כן ירבו התנתקויות!

    הגב לתגובה זו

    • יופי אסף. עוד נתנתק מתל אביב. עוד תשלח את ילדיך לצבא! ואז מה? חמאס! (ל''ת)

      כמה חבל שאין, 24/02/06 11:49

      הגב לתגובה זו

    • למה להתנתק?תרד מהארץ (ל''ת)

      מריו, 24/02/06 12:23

      הגב לתגובה זו

    • אסף,קשה לך לקבל את המציאות ??רק היתנתקות מוחלטת מהארץ=חיסול,תשביע

      שרה.א, 24/02/06 12:29

      את אויבינו.
      כל עוד לא נקבל את המציאות הזאת,
      לא נוכל להתקיים.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    סוף סןף מישהו מגלה את המושחתים של קדימה! (ל''ת)

    יפית, 24/02/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ורק אדם ישר אחד צועק את האמת

    יהודי, 24/02/06 11:34

    חבל שאין מי שמקשיב.

    האמת כבר לא משנה, השקר שולט. ופושעי הגירוש רצים ''קדימה''

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בוגי מאמר גדול רק חבל .......

    קובי, 24/02/06 11:34

    שלא דיברת לפני אבל אני מבין אותך זה צבא וצריך לעבוד לפי החוקים
    ולמאמר אז זה מאמר גדול וטוב שמשקף את הדברים איך שהם בחיים אבל לצערי המצב הההההההההההההההההההההרבה יותר גרוע ממה שזה
    איך אומרים הרע עוד לפנינו
    ותגובה ל 2 פשוט תסתום


    קובי

    הגב לתגובה זו

    • קובי, מה שרואים מכאן לא רואים מנורבגיה... אולי בגלל הרעלות???

      אדי, 24/02/06 12:31

      בכתה של הילדים שלך יש כבר רוב מוסלמי???
      אם לא, המצב יהיה הרבה יותר גרוע, וכמו שאומרים, הרע עוד לפניכם, זה יגיע...
      באשר לטיעונים של בוגי, המאמר שלו ממש חלש ומגמתי.
      הוא מניח הנחות מנותקות מהמציאות, ספקולטיביות, עם מסר פוליטי יותר מאשר מקצועי, עד כדי שמדאיג לחשוב שאדם שטחי כל כך שימש כרמטכ''ל בצה''ל...
      אני מקווה שהקור בנורבגיה לא הקפיא לך את השכל, ושתצליח להבין את מה שכתבתי...

      הגב לתגובה זו

      • אתה יודע מהי המציאות? אמ''ן מעדכן אותך? (ל''ת)

        כל ממזר מלך?, 24/02/06 14:04

        הגב לתגובה זו

    • באמת נחמד שאתה מסביר לו מנורבגיה מה המצב האמיתי.

      אחד, 24/02/06 15:36

      כי אני בטוח שיעלון, למרות שהיה במוקד העצבים ובדיוק במקום שבו מקבלים את המודיעין החסוי ביותר עדיין יכול ללמוד מתובנותיך הנורבגיות. כל הכבוד, קובי!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    צודק ב-1000%, אבל אין סיכוי שתעיר את השמאל המשיחי וההזוי מתרדמתו

    דרור, 24/02/06 11:33

    העמוקה. זאת על פי ניסיון העבר. המציאות זה הדבר האחרון שמעניין אותם. יש חזון, יש חלום, והמציאות? לעזאזל איתה, שתחכה בצד.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל לא יישן ולא הזוי אתה צריך להתעורר

      גדי, 24/02/06 12:16

      ולהבין מול מי אתה עומד וויסגלס לא טיפש ...
      והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שערוריה !!

    תא''ל מיל., 24/02/06 11:32

    פשוט שערוריה שדברים כאלה מופיעים כאן,
    ולא בכותרות ראשיות של העיתונים והתקשורת.

    חוות דעת מקצועית נטו ולא פוליטית מאחד מראשי הצבא הטובים ביותר בשנים האחרונות.

    אם הוא היה מדבר בעד....ליאור חורב ודובי וויסגלס כבר היו דואגים שהידיעה תפורסם כמו שצריך.

    בושה בושה בושה.....

    וסכנת נפשות שמאחורי מפלגת קדימה עדיין עומדים צוות היועצים המסוכנים האלה.

    ראו הוזהרנו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אם זה כל כך נורא.. איך זה שלא

    אנטימיליטריסט, 24/02/06 11:31

    התפטרת? התשובה כמובן שהתחלת להביע ביקורת רק כשמופז עשה לך זובור. בוגי לא שונה מכלם: מכפיף את דעותיו לתועלתו האישית. חוץ מ''רוח גבית'' שאפילו אותה בשלב מסויים הכחשת לא עשית דבר. לכן כדאי שתשב עכשיו בשקט בקיבוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שאלה לרא''ל (מיל.) יעלון.

    אווטאר, 24/02/06 11:26

    מדוע אנו צריכים לשמוע את הדברים רק עתה, אחרי שהכשלון המהדהדה כבר ברור לכולם? מדוע לא שמענו את ההתנגדויות הרבות אותן אתה מעלה טרם ההתנתקות, אלא בקול ענות חלושה מפי דמויות שוליות? מדוע ניתן לקברניטי המדינה, היועצים והספינרים, כהגדרתך, להוליך את כולנו שולל בלא שיתקוממו כנגדם בעלי התפקידים והידע באופן פעיל?

    אני מעריך את החלטתך לומר את הדברים בקול, אך מדוע כעת? מדוע היה עליי לחיות בערפל תמידי של ספקות וחצאי הערכות שאותם קיבלתי ישירות ממשרד ראש הממשלה, בלא אף הערכה מוסמכת לרפואה?

    הגב לתגובה זו

    • מה לא ברור? איך רמטכ''ל שרק השתחרר יכול לבקר בחריפות מהלך מדיני עכשו

      אוי אוי אוי, 24/02/06 11:39

      הרי הוא היה נתפס מייד כחתרן פוליטי, בדיוק כמו שאול מופז בזמנו.
      התקשורת היתה שוחטת אותו ללא מעצור.
      ת ת ע ו ר ר ו !!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • בוגי מפר הסכם שתיקה

      איש ישר, 24/02/06 12:23

      בוגי גזר על עצמו שתיקה וגם מוחבא בחו''ל ע''י ראש הממשלה שלנו כחלק מהסכם הפרישה שלו מצה''ל.
      עכשיו שרואה בוגי כיצד המדינה שלנו עלולה להכחד ע''י הגיאד העולמי הוא החליט לעשות מעשה ולהביע את דעתו.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זה באמת משנה את המצב??

    לולי, 24/02/06 11:25

    כולם כלכך גיבורים כאשר הם כבר לא נמצאים במצב ואומרים את מה שבא להם בלי לשים לב בכלל באיזה מצב הם נמצאים ....
    וגם לנו יש במדינה שלנו חמאסתן משלנו ובמקום לדאוג לחמאס שכרגע נמצא בצד השני אולי כדאי להתחיל לדאוג לאלו שכאן??? בני עמנו !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מגדלים דור של מזוכיסטים (ל''ת)

      יפיוף נפש, 24/02/06 11:42

      הגב לתגובה זו

    • 2 אלופים דיברו

      מריו, 24/02/06 12:32

      וכל התקשורת פתחה את הפה וקיבלו על הראש
      עם פותחים את הפה זה לא טוב
      עם סוגרים את הפה זה לא טוב
      אין ז,,,, שטוב לכם

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הממשלה ממשיכה עדיין להיתנתק מן האמת והמציאות

    דני כהן, 24/02/06 11:24

    צה״ל ומנגנוני הביטחון מודעים לגמרי לסכנה האורבת לנו משלטון החמאס ולכן הציעו שורה ארוכה של צעדים נגדו שממש יעילים מבחינת הגנה על אזרחי המדינה. הממשלה אימצה רק צעד אחד מהם - השעיית העברת המס לרשות - וכבר מאתמול החלה לדון עים הקוורטט על האפשרות להעביר כספים לפלשתינים לא דרך חמאס כאילו שהיא יכולה לפקח על כך שכספים אלה לא יגיעו, לפחות בחלקם, לחמאס ואירגוני הטרור האחרים.

    הגב לתגובה זו

    • אז יאללה,תעזוב את הפיינט, ובוא להציל את המדינה!

      אבנר, 24/02/06 11:41

      או שקשה לך להתנתק גם מהמציאות וגם מהפאב בווסט המפסטד...

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    המלך הוא עירום!

    סוף סוף מישהו, 24/02/06 11:23

    הגיע הזמן.
    אחרי כל שטיפת המוח התקשורתית על ''הצלחת ההתנתקות'' בא מישהו מבפנים ואומר את האמת:
    המהלך הזה היה חובבני. נעשה על ידי יועצים פוליטיים ופרסומיים. מהלך חסר אחריות שהתגלה ככישלון.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דברי אמת

    תמרה, 24/02/06 11:19

    יש עוד מחיר משמעותי שלא הוזכר, והוא המחיר האישי ששילמו המתנחלים.
    חוץ מזה, יש כאן תיאור מדויק של מהלך העיוועים הזה ושל מניעיו.

    הגב לתגובה זו

    • אמירה די צבועה, לכולם היה ברור שהישובים זמניים! (ל''ת)

      בבה עזיזי, 24/02/06 12:06

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל איוולת תהליך השלום

    אאא, 24/02/06 11:19

    היתה קונספציה שקרסה שלב אחר שלב.תחילה קרסו האשליות לגבי עראפאת,אח''כ קרסו האשליות לגבי כנופית טוניס והאפשרות שינהלו מדינה,אח''כ קרסה אופצית אבו מאזן וכעת קרסה אופצית המהלכים החד צדדים.

    הדבר נובע ממשבר ערכים פנימי קשה.חברה נהנתנית שרוצה לחקות את המערב ולהטמע בו שאין לה שום זיקה או קשר למקום הזה נלחמת מול חברה שיש לה זיקה עמוקה למקום הזה,מסתפקת במועט ובעלת נכונות להקרבה.
    במקרה הזה,החברה הנהתנית תובס לא חשוב אילו כלי נשק יעמדו לרשותה.
    אכן למעלה מ אלף שנים נאבק האיסלם במערב.אין בזה כל פסול.
    ישראל רואה עצמה כשלוחה של המערב במזרח התיכון (שלא לומר מצודה צלבנית) וזו טעות קשה שגם היהודים וגם המערב ישלמו עליה מחיר דמים לא קטן.

    אין אופציה להסכם.מעולם לא היתה.חבורת הפולנים שמנהלת את ישראל היא נטע זר באזור.לא מבינה את המנטליות שלו וחושבת על לתת לאזרחי ישראל לחם ושעשועים במקום לומר להם את האמת המרה ''כן רבותי,אם רצונכם לחיות במזרח התיכון לנצח נאכל חרב''.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם זה לא היה כאן הייתי צוחק.

    מישאל, 24/02/06 11:16

    לא להאמין לכל מה שבוגי אומר, ממש קסטרופה, אי אפשר להאמין איך שיועצים אשר כל מטרתם לקדם מישהו, יצרו כאן הרס וחורבן.
    אני קורא לכל מפלגות הימין לקחת את כל היועצים אשר הימיטו וממיטים עדיין חורבן על ישראל, למשפט על האיוולת וקלילות אשר הם גרמו, לאירן להתמקם מאחורי החלון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בנות יענה

    ששון, 24/02/06 10:40

    יש איש אחד שלא פוחד להביט למציאות בעיניים, לא פוחד מהתקשורת, מבין את הערבים והגון. והוא נמצא בוושינגטון. צריך להקים תנועה להביא אותו הנה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מאמר מגמתי שמגמד את היתרונות ומעצים עת העלות...!!!

    אדי, 24/02/06 10:29

    לסעיפים ב, ד, בצד הרווח יש משמעות רחבה בעימות הממשמש ובא בין האיסלאם למערב...
    כאשר אל קעאידה או נשיא איראן רוצים ליצור לגיטימציה ותמיכה בצעדים התוקפניים שלהם, הם מציגים את ישראל כמטרה.לגיטימית באשמת הכיבוש וההתנחלות...
    הם אינם מתרשמים מההתנתקות, ואין לפעולתם שום קשר אליה...
    המערב מתקשה לגבש את דרך התגובה לתוקפנות האיסלאמית, והוא לא יהסס להקריב את האינטרסים הישראלים, כשם שהקריב בזמנו את צכוסלובקיה...
    ההתנתקות עד המטר האחרון, ובחירתו של ארגון טרור על ידי הפלשתינים, שיפרו במידה ניכרת את מצבה הבין לאומי של ישראל, וצמצמו את הלגיטימציה הרחבה שנוצרה בעולם ללחוץ על ישראל לוותר על אינטרסים חיוניים...
    זאת בשעה שיתרון הכוח שעומד לרשותנו, מונע מאיתנו גורל דומה לזה של צכוסלובקיה...
    ההנחה שניתן היה להשיג תמורה גבוהה יותר עבור ההתנתקות, אינה שונה במאומה מתחושתו של מי שמכר רכב או דירה, שאילו התעקש, יכול היה להשיג מחיר טוב יותר...

    הגב לתגובה זו

    • מדוע אנשים הרוצים לחקות את המערב

      אאא, 24/02/06 11:21

      ולהטמע בו,מתעקשים לחיות במזרח התיכון ולא מהגרים למדינות המערב?
      האם קיומה של ישראל כמובלעת מערבית-נוצרית בלב המזרח התיכון משרת את האינטרס היהודי?
      סבורני שלא עוד.

      הגב לתגובה זו

      • idiot, we heard you before, u r 2 stupid for this country (ל''ת)

        yosi rimon, 24/02/06 11:53

        הגב לתגובה זו

      • היית רוצה לראות אותנו עם גלביות ודרבוקה? שכח מזה, זו תרבות נלעגת! (ל''ת)

        בבה עזיזי, 24/02/06 11:56

        הגב לתגובה זו

      • אתה חוזר על הטיעון הלא מוצלח הזה פעם אחר פעם, והוא נותר שגוי...!!!

        אדי, 24/02/06 12:14

        1. ההיסטוריה של 130 השנים האחרונות מעידה שאין ליהודים אפשרות להשתלב בארצות מושבם, ובמוקדם או במאוחר הם נרדפים שם...
        היהודים ברוסיה הצארית, בגרמניה, וכיום באירופה כולה שעומדת בפני סכנת כיבוש על ידי האיסלאם...
        2. העולם סגור היום בפני הגירה המונית, ופתוח בפני הגירת יחידים שמנוצלת במידה לא מעטה על ידי הישראלים...
        3. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ולא לדתיים בלבד... הקושי שאנחנו נתקלים בו בשעה שמממשים את זכותנו, לא צריך להרתיע או לגרום לנו לוותר על זכותנו...
        4. אין לנו ארץ אחרת, וכדאי שהימין יפנים זאת בשעה שהוא מנסה ליצור מצב בו מדינת ישראל עלולה להפוך באופן דמוקראטי למדינת פלשתין...

        הגב לתגובה זו

      • בעיה בהבנת המציאות

        אורי, 24/02/06 13:10

        אולי אם נחייה כמובלעת ערבית תהיה מרוצה . אני בכל אופן לא .אנחנו חלק מהמערב נרצה או ,לפחות בעיני אויבנו והמאבק שהחל נגדנו לפני כמאה שנים היום מופנה כלפי כל המשטרים הדמוקרטים בעולם. אנחנו הפנמו נקווה שגם שאר המדינות כולל רוסיה וצרפת יפנימו זאת בזמן הקרוב

        הגב לתגובה זו

    • אתה קשקשן שנכנס לנעליים גדולות עליך ב4 מספרים

      יהודי, 24/02/06 11:49

      צר לי, בין השטויות שכתבת. לבין הניתוח המעמיק והישר של בוגי יעלון אני מאמין לבוגי יעלון.

      מי ששילם במשרת הרמטכ''ל כדי להמשיך ולהגיד אמת יותר אמין בעיני מאיזשהו זב חוטם חמוש במקלדת.

      הגב לתגובה זו

      • יהודי יקר, האמונה משמשת לעתים תחליף לתבונה...!!!

        אדי, 24/02/06 12:39

        תגובתי לא נועדה לאנשים כמוך שלא מסוגלים להבין ולחשוב, ועל כן הם עושים להם סימנים...
        מי ששילם במשרת הרמטכ''ל כדי לומר את האמת שלו יכול להיות אדם אמיץ וצודק, ויכול להיות שוטה גמור...

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    רספוטין ארד ווייסגלאס ניהלו את המדינה

    @ בנצי-א @, 24/02/06 09:04

    מסתבר ששרון היה שבוי של עומרי והיועצים
    האם הוא תיפקד בתקופת הגירוש
    או היה מריונטה של רספוטינים שלו
    קדימה באותו מצב
    והעדר עדיין מורדם ומעניק למגרשים 39 מנדטים
    עד החלפת הדיסקט

    הגב לתגובה זו

    • ביה''מ העליון,הפרקליטות והתקשורת

      אאא, 24/02/06 11:20

      מנהלים את המדינה גם כיום.
      חבורת הפולנים הקוסמופוליטית והנהנתנית מנסה לנהל מצודה צלבנית במזרח התיכון כשעין אחת פוזלת לעבר אירופה ועין אחרת פוזלת לבית הלבן.
      זה נכשל במאה ה 11 וזה יכשל גם כיום.

      הגב לתגובה זו