• 64.

    את כל כך גרועה

    עומר, 26/02/06 01:57

    מאמר מפתיע בחוסר ההגיון שבו.
    את סקר NRG (שזה ממש לא סקר מדעי) את מקבלת, אבל את כל כל כל הסקרים שמצביעים על היתרון של קדימה את זורקת. ואז את אומרת, שבכלל אין מה להצביע (כלומר את נכנעת מראש לנצחון קדימה). ביקצור, לוגיקה זה לא חלק חזק במאמר.
    ובקשר לטענתך-העם לא בחר אולמרט, זאת לא דמוקרטיה- עוד חודש יש בחירות. מה תגידי אם העם כן יבחר אולמרט? שמי שאת סרה למרותו למעלה לא מקבל אותו?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גזרתי ושמרתי

    זלצמן, 25/02/06 22:57

    ''הם גם ודאי יופתעו מאד כשקדימה תספוג מפלה בבחירות''.

    copy- paste

    וב-30 למרץ אזכיר לך את הנבואה שלך, כהוכחה נוספת שמאז חורבן בית המקדש לא נתנה הנבואה אלא לשוטים (לרבות ממין נקבה).

    ואם לא הבנת מדוע ''שלושת המותגים מדקלמים פה אחד: תיקוני גבול, ויתורים, פשרות'' הרי לך ההסבר: משום שזה נכס אלקטורלי. הרוב המכריע של הישראלים רוצה בזה.

    להשתמע ב-30 למרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מי שמצביע משפיע

    תנין, 24/02/06 17:49

    אריק שרון דיבר על ויתורים כואבים, כל הימין הדתי המלהם גיחך וחשב שזה מס שפתיים.
    ולכן מי שהצביע ליכוד הצביע עבור ויתורים כואבים.

    לגבי זה שאף אחד לא הצביע לקדימה זה נכון, נוצר כאן מצב מאוד בעייתי שישנה ממשלת מעבר בלי רוב בכנסת לא ראיתי מפלגה אחת מימין עד לשמאל שהציע דרך להיתמודד בעתיד עם מצב כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מי שלא מצביע, עוזר לצד השני - כלומר לאויביו - להשפיע! זאת האמת!!!!! (ל''ת)

    אל תתפתו, 23/02/06 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    להשפיע? את כתבת במאמר זה כי-

    מישהו, 23/02/06 16:04

    להשפיע? את כתבת במאמר זה כי- דמוקרטיה וחוק אינם קדושים בעינייך, אז למה לנסות ולהשפיע בדרך דמוקרטית?
    משום מה ניראה לי, כי קיים אצלך החשש שלא כל אזרחי המדינה הם בדעתך הפוליטית, שאת בדעת מיעוט, ובמקום ''להפסיד'' בבחירות, את מעדיפה ''לשחק ברוגז'' כמו ילדים קטנים, רק שלא יגידו- הפסד, אלא- ''לא משחקים'',

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי שמצביע משפיע

    חשוב, 23/02/06 13:26

    חשוב להצביע מי שלא מצביע מחזק את השמאל כל קול חשוב מי שאין לא סיכוי לעבור את אחוז החסימה לא לבחור בו למרות התמיכה במה שהוא מייצג ההבדל בין 61 מנדטים לימין לבין אופזיציה ובכיה לדורות
    להצביע להצביע להצביע

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מענין ומאלף והכי גרוע? זה עצוב.. באמת עצוב (ל''ת)

    ליאון כהנא, 23/02/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כ''כ הרבה שטויות!!!

    משה, 23/02/06 10:03

    קודם את מתבססת על 'סקר' של NRG כדי לקבוע מה העם חושב,
    אח''כ את מדברת על העם המאוכזב מההתנתקות ומתעלמת מהעובדה השולית שרוב העם תמך ותומך בה,
    אבל את הרי גם טוענת שקדימה לא באמת מובילה,
    ומה הקשר להיבחרותו של אולמרט - בשביל זה יש בחירות עוד חודש אם לא שמת לב,
    אבל את הרי לא מעוניינת להצביע בבחירות.....
    כי דמוקרטיה לא מעניינת אותך,
    את מתרפקת על הימים שלמרות שההבדלים לא היו ידועים אפשר היה לשנוא את השני בזכות אוסף הסטיגמות שאת מציינת,כי האופציה של מרכז גדול ושפוי ממשיך מפחידה אותך, היא מאיימת עליך בתור פנאטית - פתאום את לבד עם שאר הפנאטים.

    בקיצור רבקה יפה - את מגוחכת כרגיל, אטומה כרגיל, פנאטית ודמגוגית כרגיל, ושיהיה לך לבריאות.

    מעניין מה תגידו אחרי שקדימה תזכה ב-35-49 מנדטים ותרכיב את הממשלה הבאה. אני מתערב שעדיין תטענו ש'העם לא מסכים' ושהרוב איתכם.....

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שמאלנים צבועים.כשהדמוקרטייה נוחה להם הם תומכים בה.וכשלא הם הופכים

    רגב האורתודוקס, 23/02/06 09:50

    את עורם .כשמפלגת שרון נבחרה הם כל הזמן יצאו כנגד השחיתויות שבמפלגה.אך כאשר שרון הפך את עורו למרות שלא קיבל מנדט לכך הם תמכו בו ובצעדי הדיקטטורה שלו

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ''דמוקרטיה וחוק אינם קדושים בעיני''

    ישמור אותי האל, 23/02/06 09:05

    ''חונכתי שיש מישהו למעלה שאינו נתון להצבעת הרוב, ולתורתו אני סרה''


    את המשפט הזה ביוק יכלו להגיד גם נציגי החמאס- זו הבעיה של כל המזרח התיכון. שיש יותר ממדי אנשים שהאמונה המטופשת האלוהים יותר חשובה להם מהחיים עצמם.

    זו בדיוק הבעיה של הציבור הדתי בישראל- הם מקבלים את הדמוקרטיה ושלטון החוק רק כשזה לטובתם ( ב38 שנים האחרונות) ובפעם הראשונה שיש החלטה נגדם הם זורקים בלוקיםן ושופכים חומצה

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הצביעו לבעלי בריתנו החרדים כל קול קובע וכל קול משפיע

    חסן נאסראללה, 23/02/06 07:57

    החרדים המתנחלים ובעלי בריתם עוזרים לנו להחליש את מדינת ישראל ולכן אנחנו ממליצים להצביע לאיחוד הלאומי ולמפלגות החרדיות ולכן זה חשוב לטרוח ולהגיע לקלפי.תביאו גם את המתים להצבעה.

    הגב לתגובה זו

    • שרעבי, התאסלמת? (ל''ת)

      ?, 23/02/06 09:21

      הגב לתגובה זו

      • שרעבי הוא טיפוס לא נורמלי (חרוז שיצא לי) (ל''ת)

        יוסף, 23/02/06 17:43

        הגב לתגובה זו

    • הצביעו לבעלי בריתנו השמאלנים החילוניים. הם עושים עבודה טובה בציבור

      חסן אברגייה, 23/02/06 09:39

      הרחב ועובדים עליו בעיניים.תוכנית נסיגות החינם הביאה לנצחוננו בבחירות לפרלמנט הפליסטיני.לכן הצביעו שוב טיפשים שכמותכם לשמאל ''הרדיקלי'' וכך נשלים את השתלטותנו גם על ת''א ועל החילוניים רודפי השלום ושונאי הדת שבתוכה

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאני לא סובל את החרדים.. אותך אני לא סובל בכלל (ל''ת)

      לנדנר, 23/02/06 10:18

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מבקשת הבהרה

    רחל, 22/02/06 22:31

    אני מסכימה עם כל מלה שלך ומבכה את המצב עוד יותר ממך. הייתי אפילו זורקת מלא חופניים של ביקורת על מפלגתי, המפד''ל. אולם אני מסתייגת מהמסקנה העלולה להשתמע מהכתבה והיא שאין טעם להצביע ביום הבחירות. אני מבקשת ממך להגיב ולומר שלא לכך התכוונת, כי אם באמת מפלגות הימין לא יקבלו את הקולות שהן יכולות לקבל האסון יהיה גדול עוד יותר.

    הגב לתגובה זו

    • קבלי

      רבקה-יפה, 23/02/06 13:52

      התיחסתי לשלוש מפלגות ''המרכז'' הגדולות.
      יש משמעות להצבעה למפלגה קטנה ואידיאולוגית כמו יהדות התורה מר''צ וכד' .

      הגב לתגובה זו

      • טועה ומטעה

        לי-און, 25/02/06 23:28

        המפלגות הקטנות מוכרות אשלית אמינות וכולן מתישרות לקו השלטון
        תמורת אתנן או שוחד.למעט מרץ שבעצם המפלגות הגדולות התישרו איתה וגנבו את מצעה.לדוגמא שינוי שישבה עם שס. מפדל שתמכה בממשלת ההתנתקות.אגודה שתמכה בממשלה . שס שהחליפה את המפדל. ואפילו האיחוד הלאומי שהססו חודשים לפני שקיבלו בעיטה.

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    חייבים להצביע

    פלונית, 22/02/06 21:30

    רבקה יפה אני חשה כמוך לגבי מצב הדמוקרטיה היום. לדעתי יש מיעוט שהשתלט על התיקשורת וגרם לשטיפת מוח לחלק מהעם. חבל, אני מקווה שלא יתעוררו מאוחר מדי לגורל מדינתנו.אך חובה עלינו להצביע בבחירות כי אנו אזרחים גם אם איננו מאושרים. התקוה וההשתדלות תשתלם בע''ה בסוף. סבלנות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    המפלגות הקטנות תמיד נאמנות למצען (ל''ת)

    מוני חורי, 22/02/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רבקה, קוראים לזה 'מציאות'.

    ישראלי, 22/02/06 20:52

    והמציאות הזו משתנה כל הזמן. הרבה יותר מהר מכל מיני אידיאולוגיות שגם הן צצות במהלך ההיסטוריה ובסופו של דבר נעלמות בפח האשפה שלה.

    וחזון ארץ ישראל השלמה הוא אידיאולוגיה כזו שאינה מסתדרת עם המציאות. הרוב הגדול של המצביעים בישראל הבין שאם אנחנו רוצים לחיות במדינה יהודית ודמוקרטית, אז אין עתיד לשלטון שלנו בשטחים. אתם עדיין לא.

    אני מאחל לכם התפכחות קלה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הווי דורש בשלומה של מלכות

    דונה, 22/02/06 20:34

    שאלמלא מוראה של מלכות איש את אחיו חיים בלעו.

    אנא זכרי זאת.

    הגב לתגובה זו

    • זו לא אני!! (ל''ת)

      הדס, 23/02/06 01:34

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לרבקה יפה,

    דתי, 22/02/06 20:11

    את מזהה את העובדות, אך מסרבת להסיק את המסקנות. הביטויים ''ימין'' ו''שמאל'' הפכו ללא רלוונטיים לגבי רובנו. אם פעם כולנו היינו או ימין( ''ארץ ישראל השלמה'') או שמאל(''שטחים תמורת שלום''), הרי רובנו התפכחנו משתי האשליות הללו. זהו בדיוק העניין: אין ,למעשה, הבדל בין קדימה ליכוד והעבודה. הן ביחד מייצגות את רוב הציבור, שאינו ימני ואינו שמאלי, והמוכן להסתכל בעיניים פקוחות על המציאות, עיניים המנוטרלות מההתלהמות הימנית-משיחית, ומהנאיביות השמאלית. אנחנו ה ת פ כח נ ו, רבקה יפה. מי שמסרב להתפכח עכשיו, יתפכח מאוחר יותר, או שימשיך להתחפר בבועתו הבלתי מציאותית.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כמו תמיד

    חיים, 22/02/06 19:27

    את בדרך כלל צודקת

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אל תתבלבלי

    אייל, 22/02/06 18:48

    רבקה היקרה
    אל תתבלבלי
    הבחירות לא מוכרעות למרות
    שהסקרים מראים שלקדימה יש 20 מנדטים יותר מהעבודה ומליכוד
    הסקרים מוטים
    אני לא מכיר 5 אנשים שמצביעים קדימה
    והמסקנה שלי היא שהתקשורת מריצה את קדימה לנצחון בבחירות והסקרים הם דרך להראות לכל אנשי הימין כאילו אין להם טעם להצביע וליאש אותם ולהרחיק אותם מהקלפי
    אבל
    אנחנו לא מטומטמים אנחנו מבינים את זה
    וביום הבחירות הם יאכלו את הכובע כשקדימה לא תעבור את 15 מנדטים וביבי יזכה בבחירות
    והכל תלוי בכך שאנשים יבינו שחשוב להצביע לליכוד כדי שביבי יקים את הממשלה הבאה ולא פרץ או אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון נכון!!! תצביעו ליכוד! (ל''ת)

      נוגה, 24/02/06 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    תפילה עושה מחצה

    שלומית, 22/02/06 18:42

    גברתץי הנכבדה , את דומה לאותו מאמין על תנאי , התפללתי לקב''ה וזה לא עזר לי.
    מה את יודעת בסודות שמימיים , אולי אלמלי התפילה המצב היה הרבה יותר גרוע , מכאן להצבעה , אלמלי את ושכמותך מצביעים המצב בוודאי יהיה יותר גרוע!!!
    אדם חייב לעשות השתדלות .... להגביר את הטוב בעולם ובפוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רעיון מצוין. אל תלכו לקלפי, את וכל המחנה שלך.

    מוגלי, 22/02/06 18:21

    והרי כולנו יודעים שאתם הפנאטים ממילא לא מעוניינים בחוק ובדמוקרטיה. אלא מה? רוב אזרחי המדינה דוקא מעוניינים בהם מאד. וכיוון שהחוק והדמוקרטיה והצבא והמשטרה לצדנו, ובכן - אכלתם אותה.

    מעבר לכך, כותבת המאמר מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אם הדמוקרטיה אינה תקפה, מדוע המאמר עוסק בשאלה האם אולמרט נבחר או לא? (מה עוד שאריק שרון נבחר כחוק, וראינו מה קרה אז). אם החוק אינו משנה, מדוע המאמר דן בחוקיות או אי-חוקיות הממשלה הנוכחית?

    כלומר - יש כאן שתי אפשרויות: או שכותבת המאמר היא דמגוגית בגרוש, המחברת טענות ללא כל הגיון ותוך שימוש בססמאות נבובות - או שהיא פשוט אינה אינטליגנטית במיוחד.
    תהיה האמת אשר תהיה, איש לא יופתע מכך.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זו לא דמוקרטיה??

    הקוסם, 22/02/06 18:13

    אם תורידו את המסכה תראו את האמת שזה כבר לא דמוקרטיה זה יותר דומה לדיקטטורה לאט לאט

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה העיוות בתמונה?? (ל''ת)

    שלומית, 22/02/06 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עד כמה שאני יודע היא במילא מצביעה ליהדות התורה (ל''ת)

    מישהו, 22/02/06 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רבקה, אל תפלי בפח, חייבים להצביע.

    @@@@@@@@@@@@@@@, 22/02/06 17:05

    למרות הכל, יש סיכוי להשפיע לפחות במידה מועטת, ולהשיג את הפחות רע שבכולם.
    אל תשכנעי אנשים לא להצביע, זה ימוטט את המעט שיוד נשאר לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הגברת צודקת ב100%

    חילוני אבל, 22/02/06 16:23

    וזה לא התחיל כאן, בגין היה קודם, ויצחק רבין ז''ל (''מי שמפקיר...''), ולא לשכוח את דוד לוי (''הזיגזג'') ועוד כהנה וכהנה בדיחות שלטון. הדמוקרטיה כאן פשוט לא עובדת.

    הגב לתגובה זו

    • רוצה להיות מלך?...

      מוש השוס, 22/02/06 17:35

      יאללה בסבבה.

      כבר בונים לך ארמון ומחפשים לך אלף נשים(כמו דוד,השובב)

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''דמוקרטיה וחוק אינם קדושים בעיני''

    מר פלאם, 22/02/06 15:35

    ופה בדיוק שורש כל רע....

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    רבקה, כבר אמרתי לך שאת הולכת ומשתבחת? (ל''ת)

    דרור, 22/02/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נו אבל בכל זאת.. פסימיות לא יעילה..

    אלירן, 22/02/06 15:15

    נצביע, גם ככה אין מה להפסיד, לא הרבה מאמץ, כולה פתק, ואם שוב יבחר שילטון זר אז נלחם כמו תמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    האמת העגומה באמת

    מימי, 22/02/06 15:10

    אם היו עוד שלושה-ארבעה חברי כנסת לימין בכנסת היוצאת, ההתנתקות לא היתה עוברת.
    הרוב היה של קולות בודדים, וכזכור רק כאשר ראו נתניהו, כץ, לבנת ושות', שחששו מפיטורים, שיש במילא רוב, הם הצטרפו אליו.
    לכן, כל מי שחיי אדם יקרים לו, חייב, חיב!!!, ללכת ולהצביע. אם לא נתקשקש בפופוליזם של רבקה ודומיה אלא נלך לקלפי, ונצביע לאחת ממפלגות הימין בעלות הסיכוי לעבור את אחוז החסימה, או אפילו לליכוד שההבדל בינו לבין קדימה תהומי (!) ושישמח ליצור קואליציה עם הימין - כי אז נציל את המדינה, את הארץ, את המוסר ואת חיינו.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון. ח-י-י-ב-י-ם (ל''ת)

      ערבים כבר הבינו, 27/02/06 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה לא רבקה, זה סוס טרויאני של השמאל

    מוטי, 22/02/06 15:08

    נראה לי שמישהו מהשמאל (ימ''ש) מתחזה פה לרבקה ומנסה לשכנע מצביעי ימין שלא יצביעו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא נורא

    שמאלני, 22/02/06 14:46

    לא נורא.
    שהצבעתי מרץ ב-1992 קיוויתי שמרץ תייבש את ההתנחלויות כלכלית אך זה לא קרה וההתנחלויות המשיכו לגדול.
    לו היתה מרץ מקיימת את הבטחותיה ומיבשת אתכם, היתה ההתנתקות בגוש קטיף כואבת פחות.
    ולאחי המתנחלים תפסיקו לקבל אנשים חדשים לישוביכם אם אתם רוצים שארחם עליכם בהתנתקות הבאה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן. (ל''ת)

      שלומי, 22/02/06 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    המאמר בהחלט מעניין ואפילו מצאתי בו דברי טעם, אבל ברגע ש

    יואב, 22/02/06 14:41

    נתקלתי במשפט הנ''ל: ''דמוקרטיה וחוק אינם קדושים בעיני. חונכתי שיש מישהו למעלה שאינו נתון להצבעת הרוב, ולתורתו אני סרה.'' ידעתי שלא השתנה כלום, וכנראה גם לא ישתנה. רבקה יקירתי, מה לעשות נכון להיום (ומשנת 48) אנחנו חיים במדינה המוגדרת כדמוקרטית. במדינה כזו, ההוא למעלה לא אמור לקבוע שום דבר בחיינו כמדינה. את יכולה לדבר איתו מתי שבא לך, את יכולה לשתף אותו הכל מה שעובר עליך, אבל זה עניינך הפרטי בלבד!! אני, לעומתך, חונכתי שיש מישהו (ליתר דיוק משהו) למטה שלמרותו אני סר. קוראים לזה חוק, שלטון, מוסדות השלטון. אני בהחלט מודע לכך שהמשהו הזה הוא לא במצב מי יודע מה, והייתי מאוד שמח אם היה משתנה וחוזר להגדרותיו הבסיסיות מספרי האזרחות. אבל, עד אז למרות הכל אלה הדברים שאני סר למרותם. מה לעשות?

    הגב לתגובה זו

    • זה בסדר כל עוד אין סתירה

      נעמה, 22/02/06 17:17

      שאל את עצמך מה תעשה באותו רגע שחוק המדינה יעמוד בניגוד לתורה או אם אתה חילוני בניגוד למצפונך.

      הגב לתגובה זו

    • חמודי. חוק זה מה שמצייתים לו, לא מה שמתפללים אליו (ל''ת)

      בן יפונה, 22/02/06 19:26

      הגב לתגובה זו

      • יפה אמרת!על זה נאמר צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים!הפרוש לתגובה שלך

        יואב, 23/02/06 09:12

        הוא אחד ויחיד: הפרדת הדת מהמדינה! תודה על העזרה.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    מזל שראש ממשלה מתיחס למציאות ולא להבטחות בחירות

    און, 22/02/06 14:41

    מי שלא מבין שדמוקרטיה היא פשרה, ששרון הבטיח ביטחון ושלום ורוב המצביעים עבורו היו מעונינים בהתנתקות.
    כאיש שמאל אני יודע שמיעוט יכול להשפיע מעט, תצטנעו וכמיעוט השפיעו כמיטב יכולתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נכון מאוד!!!

    סתם אחת, 22/02/06 14:29

    אמרת את מה שאני מרגישה כבר הרבה זמן.
    עצוב כמה שזה נכון...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מצויין! אל תגיעי לקלפי. ושכנעי גם את חברייך

    ישראלי, 22/02/06 14:18

    לנהוג באותו אופןץ.
    אתם ממילא אינכם מקבלים החלטות ממשלה, אתם ממילא משתמשים בדמוקרטיה בשביל לעשות מעשים לא דמוקרטיים הנוגדים אמנות בינלאומיות, אז מה זה כבר משנה.
    ראי חשין לבג''ץ עמונה - הרי אם לא תזכו, תתנגדו בכוח. אז באמת עדיף שלא תלכו להצביע.

    הגב לתגובה זו

    • חמודי, ואם עתירתם של תושבים ערבים

      בן יפונה, 22/02/06 19:28

      שהגדר הפריעה להם היתה נדחית, האם לדעתך הם היו מקבלים את עמדת בג''ץ? האם זה השפיע על עמדת בג''ץ?
      לא בטוח, אבל כביש 443 ממודיעין לירושלים, יצא מחוץ לגדר בהחלטת חבר השופטים.
      לא ענין פוליטי. רק שיקולים משפטיים.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רבי נחמן מברסלב כך אומר: אסור להתייאש!

    אוליב אויל, 22/02/06 14:09

    זה בניגוד לרוח היהדות להתייאש. לרוח התבוסה אסור להכנס ללבבות. אז נכון יש הרבה מה לעשות, בית המשפט העליון, החוקה לישראל שתשנה את צביון המדינה. שחס וחלילה לא תהיה התנתקות נוספת. וכל אחד שמצביע משפיע ומי שלא מצביע משפיע לרעה!!!
    ושיהיה ברור, הנשיא מטיל את הרכבת הממשלה על הסיעה הגדולה ביותר ולאחר מכן למי שיש את הסיכוי הגדול ביותר להרכיב ממשלה.
    ובעזרת ה' נעשה ונצליח.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה לא רק עניין של השפעה

    מיכל, 22/02/06 13:57

    כי בזה את ודאי צודקת - מה שלא יהיו התוצאות הטון שיקבע יהיה זה של אלו שהאמת ניתנה להם בטרק בהימאליה והם ראו את האור בשינקין.

    העניין הוא שבחירות הן אולי זכות המחאה ההמונית המרכזית שלנו - ובשבילי די לראות את פרצופו המכורכם של אייל ארד בעיני רוחי - כדי לרוץ ולבחור ולשכנע בכך את כל סובבי.

    דווקא בגלל ההתנתקות יש חובה להצביע - בבחינת ''סור מרע ועשה טוב'' - אנחנו הרי מחוייבים לשני חלקי הפסוק 0וגם להמשך - בקש שלום ורודפהו - לא ביקשו מאתנו לבקש פיגועים וחלוקת כלי הרג לאויבים.)

    כל מי שהתחנך על כך שצריך להיות איש במקום שאין אנשים (או שיש - אבל הם צינים, מושחתים, רואים את האויב במקום הלא נכון או אדישים להחריד לגורל אחיהם) - חייב ללכת ולהצביע, גם אם בא לו להקיא וגם אם זה לא בדיוק ''יום חג לדמוקרטיה'' כמו שהלעיטו אותנו במשך שנים.

    במצב הדברים הנוכחי זו חובה לעמוד כאופוזיציה אל מול הציניות המושחתת, המניפולציות התקשורתיות והאדישות לגורל כל מה שיקר לנו.

    להתראות בקלפי

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ובכל זאת

    יגאל, 22/02/06 13:35

    כפי שכתבה גם המגיבה שלפני: אנחנו חייבים להצביע לימין. נכון שספק עד כמה זה יעזור, אבל עדיין- ''אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם, אל ימנע עצמו מן הרחמים''. את ההשתדלות המינימלית שלנו אנחנו חייבים לעשות.
    כל אחד שלא יצביע, או שיצביע לחירות, מרזל, צומת, ושאר פלגנים שלא יעברו את אחוז החסימה, נותן בעצם חצי קול לאולמרט ולשמאל, וגם השם שלו יהיה רשום, גם אם באותיות רפות, על חורבות בתינו, ח''ו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בדיוק להפך

    יובל, 22/02/06 13:25

    המסקנה צריכה להיות הפוכה - במדינה דמוקרטית הדברים נקבעים בקלפי. צריך רק להבין שמצביעים על כיוון מאוד ערטילאי, ועל אדם מאוד ממשי. לכן, צריך לשים לב מי האדם - האם הוא איש אמת ושונא בצע וכו', ולאיזה כיוון כללי הוא הולך - ולבוא להצביע, כדי שלא לבכות אחר כך בשרשרת האנושית או בריקודי הגגות בעמונה.
    נורא קל לבכות ולא לבוא להצביע. אחר כך בוכים שבעתיים.

    ואולי ?
    אולי צריך גם לעשות כמה בריתות פוליטיות, אפילו עם השנואים במנהיגים, שיהיה להם אינטרס להיות אתנו - לא בגלל ערכים או יושר או כל מיני דברים לא חשובים בעיניהם, אלא פשוט בגלל אינטרסים ?

    צריך להתרגל לחשוב קצת אחרת, ולא להיות מקובע באידאליזם.
    שמעתי השבוע בדיוק מהרב שרלו שליט''א שיעור שלא היה על זה אבל אני לוקח את זה לשם. בסופו של דבר יתרו קבע ולא משה רבינו, כי שאלת ה''ויכלת עמוד'' היא שתקבע. הפרקטיקה.

    הוא נתן שיעור מדהים ברמת בית שמש על חינוך ועל זוגיות, אבל זה כבר נושא אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''דין נצרים כדין ת''א'' זוכרים למה הליכוד קיבל 40 מנדטים?

    רגב האורתודוקס, 22/02/06 13:04

    רק בגלל הצהרותיו הימניות של שרון.עד שהבן-אדם קם בבוקר ועושה סיבוב של 90 מעלות שמאלה וכולם צריכים לאכול את ההשלכות למרות שבכלל לא היה לו מנדט לעשות זאת .פשוט גניבת קול!
    ד''א נראה לכם הגיוני שעל מצע שממשיך את דרך שרון קדימה תקבל 40 מנדטים.---ל----א--- --ק---ו--נ--ה
    את הסקרים האלה בשקל.

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך-הוא גם דיבר על ויתורים כואבים (ל''ת)

      מזכיר נשכחות, 22/02/06 17:02

      הגב לתגובה זו

      • למזכיר הנשכחות - זיכרון סלקטיבי וחצי

        ברוך שטיין, 23/02/06 08:42

        אמת, גרועים משקר.
        שרון אכן אמר שני דברים סותרים לכאורה :
        1. ''דין נצרים כדין ... ''
        2. ''ויתורים כואבים ... ''

        האמירה השניה דיברה במפורש על ''ויתורים כואבים בעת (ותמורת) הסכם לשלום ולסיום הסיכסוך.

        האם זה היה המצב בעת הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון.
        או שהוא אמר שישנם ''אילוצים''
        ו ''מה שרואים מכאן לא רואים משם'' ובכך רימה והפר הבטחתו לבוחריו ?

        הגב לתגובה זו

    • כמה קיבלת במתמטיקה?

      נעמה, 22/02/06 17:14

      שרון עשה סיבוב של 180 מעלות.
      תברר אצל המורה לחשבון.

      הגב לתגובה זו

      • טיפשה.ב180 מעחות הוא חוזר לאותו מקום.ואילו

        רגב האורתודוקס, 22/02/06 22:08

        ב-90 מעלות הוא משנה כיוון לגמרי.
        דרך- אגב התלבטתי עם לרשום 180 או 90 אך נסגרתי על 90 כי ב-180 מעלות הוא פשוט חוזר לאותו מקום

        הגב לתגובה זו

        • אתה ממש טועה.קבל הסבר

          ע', 23/02/06 03:59

          תקח שעון מחוג..ברגע ששעון השניות מצביא על 12 ממשיך להסתובב וחוזר לאותה נק בה הוא מצביע על 12.המחוג עשה סיבוב של 360 מעלות וחזר לאותה נקודה.

          אם המחוג מ12 יצביע על הספרה 6..
          המחוג עשה 180 מעלות..

          אם המחוג יצביע על 3 או 9 המחוג צריך לפנות 90 מעלות חספרה 3
          או 270 מעלות לספרה 9 (במידה והמחוג התחיל את הסיבוב מהספרה 12)

          אם אתה גם לא יודע לקרוא שעון אז המצב באמת רע.

          ליל מנוחה ומי יתן שיבוא שלום במהרה

          הגב לתגובה זו

          • לנעמה ''החכמה'': כדור הארץ מסתובב סביב השמש או השמש מסתובבת סביב

            רגב האורתודוקס, 23/02/06 09:18

            כדור הארץ.זוהי שאלה של הבטה כשאומרים במשפט ''עושה סיבוב של 180 מעלות'' זה לא בדיוק מדוייק כי מתכוונים לעיגול שלם ובתכלס זה יוצא רק חצ עיגול.............אני מודה שאני לא חזק ואף פעם לא הייתי חזק במתמטיקה ופחות חזק בהנדסה.אך מה לעשות את הבגרות עברתי על חודה של מחט.ואף המשכתי ללמוד בהדסה לאחר השירות הצבאי המשעמם.אני בטוח שעם כל הידע שלך הוא לא ממש שווה הרבה.

            הגב לתגובה זו

  • 23.

    כמעט כרגיל, את משמשת פה

    אזרח, 22/02/06 13:04

    להרבה מאד אזרחים , כמוני, שלא יכולים לפתוח עיתון/טלויזיה/אינטרנט כל יום ולהגיד:
    ''גם אני חושב ככה'' או '' זה נשמע הגיוני''.
    תמשיכי, תוציאי אותנו מאדישותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תושבת הנגב שנמאס לה מהבטחות סרק

    סיגל, 22/02/06 12:57

    אני כתושבת הנגב שנים שומעת רבות לפני בחירות הבטחות על ''הנגב עוד יהיה פורח'' והכל הבטחות.
    אז למה לי לבחור - אני נותנת את קולי כדי שהנגב יהיה באממת פורח אבל זה לא כך.
    לי מזמן נמאס לשמוע הבטחות סרק וכבר שנים שאני לא מצביעה.
    אני לא מעניינת את הח''כים שלנו והם עושים מה שהם רוצים אז אני לא מוכנה להיות שותפה לעניין

    הגב לתגובה זו

    • לסיגל, כנסי .......

      תל אביבי, 22/02/06 16:07

      שלום לך,

      מה פתאום צריך להפריח את השממה? אני אוהב את השממה צהובה! בלי עצים ויערות ומים.

      כן. בואי לגור במרכז והשאירי את הנגב צחיח. אם את אוהבת ירוק אז יאללה לגליל.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    דמוקרטיה וחוק אינם קדושים בעיניך?

    אזרח שפוי, 22/02/06 12:57

    זאת אפילו לא פרובוקציה, סתם טמטום ממדרגה ראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חרפה. לאילו ערכים את מטיפה?

    גל, 22/02/06 12:56

    דמוקרטיה אינה קדושה, לדבריך. את אינך מאמינה בממשלה המכהנת, ולעומת זאת את דוגלת באמונה באלוהים (מי בחר בו/בה, דרך אגב?). הגיע הזמן שאת והציבור שממנו באת תתחילו להפנים ערכי יסוד בחברה דמוקרטית- כאשר נבצר מראש הממשלה לכהן בתפקידו, ממלא מקומו נכנס לתפקיד לתקופת מעבר, עד קיום בחירות חדשות. זה המצב הנתון. לפי התיאוריה שלך גם יצחק שמיר, כשהחליף את בגין בראשות הממשלה לאחר פרישת האחרון, לא היה לגיטימי. גם אז מחית כנגד פעולות צה''ל בלבנון, תחת הנהגת ממשלת שמיר ה''לא לגיטימית''? ממשלת פרס לאחר רצח רבין גם לא היתה לגיטימית, או שלשיטתך אולי היה צורך לקיים בחירות בליל הרצח, כדי לאפשר קיום ממשלה לגיטימית?
    מעניין שעניין הלגיטימציה עולה רק כאשר ראש הממשלה נוהג בדרך שאינה עולה בקנה אחד עם השקפת העולם שלכם.
    דרך אגב, איני תומך בקדימה, ואני מייחל להפסדה בבחירות, למרות שאיני מאמין בכך.

    הגב לתגובה זו

    • גל, ראה תגובתי במס' 10 (אם תפורסם)

      ברוך שטיין, 23/02/06 08:34

      ואז תבין את ההבדל הדמוקרטי העצום שבין ממשלת שמיר שהחליף את בגין וממשלת פרס שהחליף את רבין,
      לבין ממשלת שרון/קדימה וממשלת המ''מ אולמרט/קדימה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    תמשיכי לחלום..

    רז, 22/02/06 12:49

    קדימה לא תברח בדיוק כמו שלא היתה התנתקות...
    אויב הכתום מאבד את הלגיטימיות ויפה שעה אחת קודם..

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הרבי מקוצק אמר פעם:

    אסף-חיים, 22/02/06 12:47

    ''רק סוסים הולכים במרכז''
    זאת משום שבני-האדם הולכים בצדדים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קטומ עמיטי לו מצביא!

    קטומ מסקיל, 22/02/06 12:42

    קולמ סמולנימ קולל ברוח מרזל פושע אוסלו יאללה בייטר יאללה

    הגב לתגובה זו

    • תמצתת את מהות הימין ב14 מילים (ל''ת)

      דתל''ש וטוב לו, 22/02/06 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    נכון, מאוד

    לימור, 22/02/06 12:35

    גם אני 99% לא הולכת להצביע השנה (בלי נדר) , אין שום שינוי
    כל חברי הכנסת יושבים במגדלי השן
    ושוכחים את בעלי ההכנסה הבינונית ומוסיפים עוד מיסים ועוד מיסים ועוד מיסים ומצמצמים את התנאים מכל הכיוונים.
    אז בשביל מה ללכת להצביע במרץ????????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נכון - אין כאן דמוקרטיה, אבל אני אצביע.

    אבי פ., 22/02/06 12:31

    אני איש ימין. ברור לי שאין כאן דמוקרטיה, אבל...

    בבחירות הקרובות, מפלגות הימין יכולות לזכות ב-15 מנדטים לפחות. בכל מערכת בחירות קרובה, המספר הזה רק יעלה. יבוא יום ונהיה לרוב ברור ואמיתי, ואין הגיון להוציא את עצמנו מהמגרש הפוליטי היום. אמנם ברור לי שלא אשפיע על התוצאות היום, אבל כדי להישאר במשחק, מתוך הנחה שבטווח הארוך ננצח, עלינו להשתתף בו גם היום.

    אם מצביעי הימין יבואו לקלפי, נזכה ב-15-20 מנדטים. אם נישאר בבית, לא נוכל להאשים אף אחד בכך שאין לנו ייצוג בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בעיית הגטאות

    ישראלי, 22/02/06 12:30

    יש לנו בארץ כמה גטאות, גטו של חרדים גטו של מתנחלים. בגטאות האלה חיים אחרת לומדים אחרת נושמים אחרת, הדבר מביא לכך שאין שום הבנה בין של מי שבגטו את מה שקורה מחוצה לו.
    למשל הגברת אומרת: ההתנקות עברה בקלות, זה משפט לא הגיוני, הרי ההתנתקות היא משהו חיובי אז למה שתעבור לא בקלות ?

    הגב לתגובה זו

    • ולך יש בעיה בהבנת הנקרא

      רון, 22/02/06 17:12

      בעיית ההתנתקות היתה שהיא נעשתה על ידי ראש ממשלה שנבחר על ידי הימין.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יפה רבקה. דברי בשמך בלבד!

    מני, 22/02/06 12:29

    את כותבת בסיפא ''קיבעה בתודעתו של כל ישראלי את האמת העגומה: מי שמצביע, לא משפיע''. לא נכון!

    אני מצביע כבר שנים למפלגות השמאל (בלי אלימות) ואני רואה שישנו שינוי ועתה הרוב הוא למעשה מחזיק בדעות שמאל.

    מצידי שקדימה תבצע את מדיניות מר''צ. אני מבין שזה לוקח זמן אבל לי העתיד ברור.

    אז להתראות בקו הירוק.

    הגב לתגובה זו

    • להתראות בקו הירוק ?!?!?!?!?!

      אוהד, 22/02/06 16:26

      הנה, חזרנו בעל כרחנו לקו הירוק,
      איפה היית ??
      איפה כל החברים שלך היו ?
      למה רק החברים שלנו דאגו לנו וטפלו בנו ?
      למה שכנים שלי עדיין במלון חצי שנה וזה לא מזיז לך ??
      אז תגיד להתראות בקו הירוק, אמור, שלום ולא להתראות, תודה שאנחנו לא מעניינים אותך איפה שלא נהיה (ומבחינתך עדיף שלא נהיה )

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אז אל תלכי להצביע

    ספי, 22/02/06 12:27

    אני לא יודע מי יזכה בבחירות אבל אני יודע למה קדימה מובילה בהפרש ניכר בכל הסקרים. כל אחד יודע למה. בגלל ההתנתקות. כל כך נמאסתם שלא ניתן להסביר לכם כמה. והסיבה שנמאסתם היא בדיוק הסיבה שאת כותבת כאן בהינף יד. הדמוקרטיה אינה קדושה. יש דברים קדושים ממנה בעינייך (ובעיני כולכם) ובכן , עם ישראל הבין שהמתנחלים אוהבים דמוקרטיה כל עוד הדמוקרטיה מסייעת להם במימוש רעיונותיהם וחזונם אבל מרגע שהיא מחליטה לפרק התנחלויות או מאחזים הכל מותר. אז אין חוק ואין דמוקרטיה. כל עוד הזקן צעק ''רוצו לגבעות'' (ופרעו חוק) הוא היה קדוש והתקשורת (והפרקליטה) שיצאו נגדו היו אויבי האומה. מרגע ששינה את דעתו הוא הפך ל-''משפחת הפשע'' . יש לך טעות , גברתי, דמוקרטיה זה לא בראש ובראשונה שים פתק והרוב קובע. דמוקרטיה זה בראש וראשונה שלטון החוק, בג''צ, זכויות אזרח, שיוויון ללא הבדלי דת ! גזע ! ומין ! בדת שלכם יהודי שמאלני אינו שווה ליהודי ימני, יהודי שווה יותר ממי שאינו יהודי וגבר שווה יותר מאישה. אכן הבנו שיש כאן התנגשות של תרבויות שרק יצאה לאור.

    הגב לתגובה זו

    • לספי - אין שום סיכוי שהיא תבין את מה שכתבת (ל''ת)

      אזרח, 22/02/06 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם אם אין לכם משהו אחר-הצביעו מפד''ל+איחוד לאומי. (ל''ת)

    יוסי, 22/02/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זה נכון שהציבור לא בחר את אולמרט

    אמיר, 22/02/06 12:22

    הוא בחר את שרון. אבל מה לעשות ולמרבה הצער, שרון לא יכול לתפקד ב - 3 חודשים שלפני הבחירות. בשביל זה יש ממלא מקום.

    כדאי שתלמדי אזרחות. גם בארה''ב, כשהנשיא מת ,יש לו סגן שתופס את מקומו.

    אם זה התירוץ שלך למה אין דמוקרטיה - או שאת טפשה או שאת דמגוגית

    הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין ממלא מקום פסיבי לבין

      רובי, 22/02/06 17:10

      אולמרט שפועל לקידום מטרות פוליטיות כגון פינוי עמונה.
      מילוי מקום זה רק כדי לשמור על שקט עד הבחירות ולא כדי לבצע פעולות שנויות במחלוקת.

      הגב לתגובה זו

    • זו לא הנקודה

      ד, 22/02/06 17:20

      הנקודה היא ששרון נבחר על בסיס מצע מסויים וביצע את ההפך

      הגב לתגובה זו

    • לדעתי, שלושתכם (אמיר, ד , רובי), פיספסתם

      ברוך שטיין, 23/02/06 08:26

      את הנקודה העיקרית.

      רבקה יפה מעלה שתי בעיות עם ה ''דמוקרטיה'' שלנו :

      1. שרון נבחר על מצע מאוד מסויים (דין נצרים ... ) וביצע את המצע ההפוך, שהפסיד, ועוד בהקצנת יתר.

      זאת שבירה ראשונה של המשחק הדמוקרטי.

      2. הליכוד ניצח בבחירות הקודמות ועל כן קיבל את הזכות להרכיב ממשלה. שרון כראש הליכוד הוא זה שמקבל את המנדט לכך.
      אך כיון שאילו לא היו בחירות אישיות, הזכות להרכבת הממשלה אינה של שרון אישית, אלא של מפלגת הליכוד.
      משפרש שרון מהליכוד, היה צריך שרון (עפ''י המנדט הדמוקרטי שקיבל ממפלגתו) להתפטר מתפקיד רןה''מ ולהחזיר למפלגתו את הזכות להקים ממשלה.
      אם הליכוד אינו מצליח להרכיב ממשלה, יש ללכת לבחירות.

      העובדה שההליך לא נעשה באופן זה, מלמדת על ה ''דמוקרטיה'' שלנו, על חוסר הלגיטימיות הדמוקרטית של ממשלת קדימה/שרון שלאחר פרישתו מהליכוד (וכפועל יוצא על ממשלת המ''מ) ועל כך שהצדק עם רבקה יפה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אז מה את מציעה?

    אין, 22/02/06 12:19

    או. קי. הבנו. אז מה את מציעה? לשבת בבית ולאפשר להם להשתלט עלינו בנוק אאוט? אין ברירה. למרות שזה לא כ''כ מועיל חייבים להאבק ולהאמין שבסוף האמת תנצח. מכירה דרך אחרת?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כתום שלא מצביע - נותן יותר כוח לאולמרט

    שלא יהיה ספק, 22/02/06 12:18

    קדימה גדולה פרושו לגיטימיות מלאה למסירת הארץ לערבים
    מי שלא מבין את זה ומוכן לעמוד בצד כמו תינוק שלקחו לו את הצעצוע - ש י ת ב י ש לו !!
    כל אזרח שלא מצביע ימין מגדיל את כוחו של השמאל !
    גם אם להפסיק יש הבדל בין תבוסה (לשמאל 80 מנדטים)
    ובין נצחון בנקודות ( לשמאל 60 מנדטים)
    שלא לדבר על הסיכוי הראלי של נצחון
    (אנשים יקבלו שכל , הערבים יחרימו את הבחירות )
    אז כל מי שימני - חייב חייב !! להצביע למפלגת ימין - ולא משנה איזו מפלגה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא מדוייק...

    אוהד, 22/02/06 12:08

    מאמר נחמד, אך הכותבת עושה אי צדק עם שאר המפלגות. לדעתי היועץ המשפטי פישל כאן בגדול, הוא זה שהיה צריך לעצור את המוטציה שנקראת קדימה.

    שאר המפלגות לא חטאו בזלזול בדמוקרטיה. לכן, גם אם הכותבת לא מסכימה עם המצע שלהן, אסור היה לה להזכיר אותן בנשימה אחת עם קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזה יופי

    צלם, 22/02/06 12:08

    לא קראתי את המאמר אך שמחתי לראות שוב את התמונה הישנה והמוכרת
    התמונה החדשה יותר פשוט אסון

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שטחי ורדוד...כמו תמיד (ל''ת)

    דביר, 22/02/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודקת

    חנצ'ו, 22/02/06 12:05

    כרגיל מבטאת בדיקנות תחושות של רבים.
    מזדהה עם כל מילה.
    וביום הבחירות אני מתכוונת ללכת לטיול ברחבי הארץ!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מאמר יפה ומסוכן

    אלון, 22/02/06 12:03

    יש גבול ברור שעובר בין הטענות המוצדקות על התמסמסות ההבדלים האידיאולוגיים בין המפלגות הגדולות, לטענה ש''מה שקורה היום במדינת ישראל אינו דמוקרטיה'' וש''מי שמצביע לא משפיע''. אלה מסוג האמירות המכלילות שמשכיחות מאיתנו את האלטרנטיבות לדמוקרטיה - אנרכיה, וטוטליטאריות. לכותבת ש''דמוקרטיה וחוק אינם קדושים בעיניה'' אזכיר רק את קביעתו של ''המישהו למעלה שאינו נתון להצבעת רוב'': ''על פי רבים להטות'' -= זה כלל גדול בתורה וגם בדמוקרטיה. הצביעו והשפיעו!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מכניסים נייר טואלט!!! (ל''ת)

    מ, 22/02/06 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש בזה משהו. לציבור הכתום אסור

    מיכל, 22/02/06 11:34

    לקחת סיכון ולא ללכת להצביע.
    יכול להיות שמשחק הבחירות הפוליטי יהיה משמעותי השנה.
    צריך להכניס כמה שיותר ח''כ מהרשימה המשותפת של האיחוד הלאומי והמפד''ל.
    גם אם ההרגשה שלא נשפיע, לכו לקלפיות.

    הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף לקריאה - לא להתייאש - חייבים איחוד לאומי חזק (ל''ת)

      חיים, 22/02/06 12:06

      הגב לתגובה זו

    • היא אמרה בדיוק הפוך, טפשה (ל''ת)

      יוני, 22/02/06 14:46

      הגב לתגובה זו

      • למרות שהכל ממש נכון... בכל זאת נצביע!

        אמביוולנטיות?, 26/02/06 17:25

        ברגע האמת נשים את הקיטורים והתלונות בצד ונפעל על פי המחויבות אזרחית עמוקה כלומר: בפועל נצביע מתוך תקווה קלושה להשפיע...
        אבל בינתיים זכותנו להצביע על עוולות למחות בעוז על דברים מרגיזים עד כדי רצון לצרוח 'הצילו' בפוליטיקה הישראלית.

        הגב לתגובה זו