• 189.

    בקדימה רודפים אחר הרס המתישבים ולא אחר שלום ופיוס

    בנימין, 19/03/06 17:10

    והשמאל תומך ולכן היום מתגלה השקר של רודפי השלום. מה שמעניין אותם זה רק להרוס את החיים של המתישבים.

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    מיה את הוזה הזיות תצאי לרחוב,''קדימה'' רק מתחזקת 55 מנדטים'''''''''''''''''''''' (ל''ת)

    ''העתיד''=''קדימה'', 27/02/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    כל דבר נגד ביבי

    מריו, 23/02/06 18:30

    אתם נותנים אבל מתאי שכותבים נגד התקשורת או נגד אולמרט זה לא עובר

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ביבי בפאניקה והביבונים בהיסטריית יגאל כהן.

    יגאל כהן, 23/02/06 17:08

    ראו כמה חרצופים יש לי היום .
    הם מנסים להסתיר אותי בעזרת החרצופים המטופשים שלהם.
    עוד חודש למאנייק.
    היידה שרה.
    ביבי בדרך אלייך.
    ואל תתני לו להסתובב לבד.
    אתה מכירה אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    האם כשאתה רואה תהום האם אתה צועד קדימה (ל''ת)

    רפאל, 23/02/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    אולמרט מושחת חסר מעצורים (ל''ת)

    שרון ו, 23/02/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    מילא מושחת, הוא לא יוצלח (ל''ת)

    החברה, 23/02/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    אולמרט,מאז ניתוח הליזר בעיניים אתה לא רואה את המציאות ממטר,אולי תחז

    $$$$$$$$$$, 23/02/06 10:32

    אולמרט,מאז ניתוח הליזר בעיניים אתה לא רואה את המציאות ממטר,אולי תחזור למשקפיים???

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    ''קדימה'' - מסכנת את ישראל. הליכוד עדיף.

    חיים, 23/02/06 05:25

    נתניהו צדק באזהרותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    בתגובות, הרבה שואלים איך לאולמרט שעבד כל ימיו בשרות הציבורי

    ד''ר קליטוריס, 23/02/06 00:49

    יש כל כך הרבה כסף.
    ואני משיב בשאלה: איך שרון שהיה רוב ימיו בצבא הקבע, הצליח לקנות את חוות השיקמים ששוויה עשרות מליונים? את התשובה בקשר לשרון, כולנו כבר יודעים.
    אותה התשובה, מתאימה גם לאולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    איזה שטויות

    אהרון, 23/02/06 00:45

    איך מנהיג מושחת אמור לטפל בשחיתות? איזה כישורי מנהיגות? כסף לחמאס? שבית ידיהם ורגליהם של ילדים? אני מרגיש כ''כ בטוח תחת פיקודו של כתב צבאי!

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    אהוד הסתער קדימה!-ביבי מזיע!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה רוטרסמן, 22/02/06 21:44

    הגב לתגובה זו

    • אתה מגיב בשכר? מי משלם לך? קדימה עצמה או משרד יח''צ? יש מזה כסף טוב? (ל''ת)

      יש מזה פרנסה?, 23/02/06 01:11

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    עליבות

    יענקלה, 22/02/06 21:36

    רק במדינה רדודה,עלובה,חסרת ערכים,אזרחים אפטים,-זוכים למנהיגות עלובה ומוכתמת.יש להחרים לקופת המדינה כל רכושו של עובד ציבור שנמצא-נגוע.רשימה חלקית-נתניהו,אולמרט,הנגבי,נווה ,בלומנטל,רוחמה,פרס,אפללו,רמון,דליה איזק,

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    אני מבקשת הסבר בבקשה.

    שמעונה מדימונה, 22/02/06 18:16

    איך בדיוק הוכיח האדון אולמרט את כישוריו כמדינאי וכמנהיג? אני מוכנה לקבל את הקטע של הפוליטיקאי. אבל איפה המדינאי ואיפה המנהיג. הוא בסך הכל דמות מאוד אפורה שבעקבות כשוריו הפוליטיים ידע תמיד להבריג את עצמו במקום בו הכח הפוליטי נמצא. אולמרט הוא אלוף בלהיות מס' 2. יש אנשים כאלה שמתאימים להיות מספר 2. אבל וכאן יש אבל גדול, הפער בין מס' 2 ל1 הוא כל כך גדול... הוא נמצא במקום הראשון של קדימה, כי יצא ככה.. וזה הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    שעתם הנאה

    david, 22/02/06 17:51

    אוי לעם שמנהגיו מושחתים אך אוי ואבוי לעם שבראשו עומד אדם שלעולם לא נבחר לתפקיד והוא מלך המושחתים מאז שהיה ראש ערית ירושלים נודע אולמרט כמושחת ל מיני עסקאות בנדלן אים יבדקו ימצאו שהאדם רכש שטחים ובנינים בירושלים כשהיה ראש העיר הוא ניצל את תפקידו בדיוק כמו ששרון ניצל את קשריו לקבל חוה של אלפי דונם אין עוד אדם אחד בישראל שיש לו קרקע כלשרון מושחים הם ומושחתים יפלו יש לפתוח ועדת חקירה בקשר לרכישת החוה וכל הרכוש של אולמרט רק אז יראה העם את גודל השחיתות שעמדה ועומדת בראשו

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    נתניהו לא מתאים. הוא לא מושחת. (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    מורשת השחיתות של שרון פועלת טוב מאד !!!

    קדימה, 22/02/06 16:26

    אולמרט, הנגבי ושות.
    קדימה לכלא!!! שם מקומכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    קדימה לא תנצח בבחירות!!!!!!! (ל''ת)

    אין צ'אנס!!!, 22/02/06 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    קדימה -- מפלגת המושחתים!!!

    אולמרט, 22/02/06 16:23

    שרון הקים לעצמו מפלגה בה יוכל להמשיך עם השחיתויות שלו ושל בניו.
    למפלגה הצטרפו כל שאר המושחתים מהפוליטיקה הישראלית!!!! (חוץ ממושחתי שינוי)

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    שרון עשה צעד טקטי

    Avi Ecuador, 22/02/06 15:17

    כשערק מהליכוד ועשה מתקפת בזק ובחירות מהירות.
    רצה לזכות מן ההפקר וחוסר יכולת ההתארגנות של יתר המפלגות ומפלגתו שירק לבארה והשאיר אותה זבת דם.זמם לא לתת זמן לבחוש בשחיתות שהוא משפחתו, כנסת ישראל ועם ישראל שקועים בה, כנראה הוא לא חשב שיש מישהו שחושב להראות לו איך צומחים צמחים בעולמנו.
    היום מי שזקוק יותר לזמן זה שרון משפחתו וקדימה כשבאמת צריך להיות אידיוט מדופלם בכדי להצביע לטיטניק ולחשוב שיש איזה שהוא עתיד לדור הבא עם קדימה והשמאל בשלטון.
    ודרך אגב היום מנפצים מיתוסים של השמאל, עגל הזהב פלאסטין הפך לחיזבאלה וכל שעשו חוזר כבומרנג לעם ישראל.
    עידוד רשעים ורוצחים הפך חברה זאת לנבחרת ומוכרת.

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    רבים שואלים אותח לדעתי על ביבי אז הנה התגובה

    יגאל כהן, 22/02/06 15:16

    השקר הגדול כאן הוא שביבי הוא שקרן פתולוגי, ששקריו נאלחים יותר משאר הפוליטיקאים. כן ביבי משקר, כמו כל פוליטיקאי, ולא יותר מהשאר. אז למה רק מצביעים עליו בתור השקרן? כי יש כאן אג'נדה של האיגודים החזקים שמפחדים משינוי. האיגודים האלה שוטפים לכולנו את המוח. בנוסף ביבי תקף את התקשורת חזיתית, והיא לעולם לא תסלח לו על כך.

    כל שר אוצר גזר גזירות, זה הכי קל. אבל איזה שר אוצר העז להילחם בבנקים, בהסתדרות, בנמלים, בכל האיגודים הגדולים והחזקים ולייצר רפורמות חשובות ומרחיקות לכת? ביבי נכנס ראש בראש במוקדי הכח. ביבי חזק על חזקים, ולא כפי שמציגים אותו, חזק על חלשים.

    אי מעריך את ביבי כי הוא חושב ופועל לטווח הארוך, ולא רק לטווח הקצר, כמו פוליטקאי ישראלי אופייני.
    נכון ששילמנו מחיר מחיר בדמות עלייה בעוני. כן, עלייה של 10%, בשנים 2002-2004. אבל מה לגבי החצי השני של כהונתו של ביבי? אין נתונים, אבל הערכות ראשוניות מדברות על ירידה בהיקף העוני.

    מצד שני הרווחנו עלייה מדהימה בנתונים הכלכליים של ישראל, התל''ג קפץ ב 21% הגירעון נעלם (מ 4% ל 0%). כל המדינה הרוויחה, אבל המונופולים הברירוקרטים המושחתים הפסידו.

    עוד בקשר לעוני, קשה מאוד לדעת מי הוא עני במדינת ישראל. הדרך הטובה ביותר שעלו עליה היא עוני יחסי. שזה אומר, שאם אני הרווחתי 10%, ואתה הרווחת 25%, אני נהפכתי לעני יותר משהייתי שנה שעברה. למרות שבפועל יש לי 10% יותר כסף משנה שעברה.

    כך שלמעשה, למרות ובגלל העלייה של 8.5% בשכר ברוטו (יותר מ 10% נטו) נוצר מצב שבו אנשים נהפכו עניים יותר (יחסית), למרות שהם מרוויחים יותר (אבסולוטית).

    ביבי הוא לא שקרן. הוא נאמן לדרך שהוא מציג. ואת ההבטחותיו הוא קיים.

    עובדה, כשהוא דיבר על צמיחה ב 2003, כולם צחקו עליו, וקראו לו קוסם. אבל הפלא ופלא, הייתה צמיחה, ולא סתם צמיחה כי אם הצמיחה הגדולה במערב (4.1% ב 2005)

    כשהוא דיבר על ביטחון, כולם צחקו עליו שוב, אבל בשלוש שנים היו לנו שלוש פיגועים.
    אצל שני קודמיו ושני יורשיו היו לנו (אצל כל אחד בנפרד) עשרות, אם לא מאות.

    עובדה שעכשיו הוא מתכוון לפרק את מרכז הליכוד. האם מבין המתנגדים הנוכחיים של ביבי יש אחד שבאמת חושב שזהו צעד לא נכון? לא. אבל הם יאמרו שהוא אופרטוניסט. ואני אומר לא אופרטוניסט, כי אם פרגמטי. הוא בחיים לא היה מצליח לשכנע את המרכז לוותר על כוחו, אבל במצב הנוכחי, שצעד כזה הוא נכון אלקטורלית, המרכז עשוי לוותר על כוחו.

    כל שטופי המוח חוזרים על המנטרה שביבי הוא מושחת ושקרן, אבל הם לא מבססים זאת לעולם על נתוני אמת. איזה שקר גס ביבי שיקר, שמבדיל אותו משאר הפוליטיקאים?
    לא תמצאו, כי פשוט אין.

    ובקיצור, לכל שונאי ביבי, תחשבו שנייה לפני שאתם מסננים ''איך אני שונא אותו'' ותחשבו פעם אחת ''למה אני שונא אותו'' ותראו שאין לכם דרך רציונלית להסביר את השנאה.

    בדיוק כמו שאין דרך רציונלית להסביר למה דווקא עכשיו בא לי קולה.
    אז למה בכל זאת בא לי קולה? כי ראיתי מספיק פרסומות של קולה.

    בדיוק כמו שאתם ראיתם מספיק את השקר ''ביבי הוא שקרן''.

    חבר'ה, אנשי שיווק עבדו עליכם. לא בושה, קורה לכל אחד. החכמה זה לצאת מזה. תשפטו בעצמכם לפי הנתונים, תנתחו את המצב ואת האלטרנטיבות. ואז תחליטו.
    אל תתנו לשטופי המוח לקבוע לכם את העובדות. תמצאו את העובדות לבד

    הגב לתגובה זו

    • יגאל,אני לא מאמינה !! מה קרה !! כל מה שכתבת הפעם ,אמת ויציב ,אנא

      שרה.א, 22/02/06 16:00

      ממך,תפסיק להשתטות,כפי שעשית עד כה.
      אתה בהחלט מסוגל ויכול לנתח את המציאות כפי שהיא ,ויש לך את היכולת להתבטא בצורה ברורה ועניינית.
      תודה !!

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    רבים שואלים אותי מה דעתי על ביבי אז הנה היא בתגובה (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    צודקת מיה, אלמרט יכול להילחם

    ישעיהו, 22/02/06 14:49

    בשחיתות ולהיות מנהיג למופת.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    קדימה בחטא הוקמה. כדאי להכנס

    אבינועם, 22/02/06 13:48

    אולמרט ממשיך מורשתו של שרון, זה נכון.
    על זה נאמר, '' ידע שור קונהו וחמור אבוס בעליו''.
    כל בוגדי המפלגות המושחתים, בקדימה מתאחדים.
    אוי לעיניים שרואות ואוי לאוזניים ששומעות כל זאת.
    עורו עורו ישנים משינתכם והקיצו נרדמים מתרדמתכם.
    כי מושחתים אלה, את המדינה לתהום מובילים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 22/02/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    יש!!! אריק ישן, עמרי ואולמרט בקרוב בכלא (ל''ת)

    וקדימה..לאסלה!, 22/02/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    מאיפה יש לאולמרט כל כך הרבה כסף?

    שמאי, 22/02/06 13:32

    איך אדם שהיה כל ימיו בשירות הציבורי ובחיים הפוליטיים הגיע להון הגדול שלו???

    מהמשכורת שקיבל?

    הגב לתגובה זו

    • מספיק לרדת על אולמרט, כאילו אין אישה וילדים

      ירושלמי שמאלני, 22/02/06 14:42

      קודם כל תחשבו על האישה והילדים שלו, לפני שכולם כאן יורדים עליו.
      אז מה אם הוא לקח קצת שוחד ומכר קמת את המולדת, בן אדם צריך לדאוג למשפחה!
      והמשפחה, או המש]חה, היא דורשת הרבה: האישה דורשת הרבה למחסום ווטש ולרווחת הפלשטינים.
      הבן ההומו דורש הרבה כדי להתרומם.
      הבת הלסבית בפריז דורשת הרבה עבור האישה שלה שם.
      והבן שירד לארה''ב, בעיסקה סיבוית עבור יוסי אולמרט שברח מנושיו, דורש 20,000$ לחודש.
      אז מה אתם רוצים, שלא יעשה קצת לביתו? קצת! ומה זה כמה מיליונים לעומת ה-250,000,000 שהוא הצליח ברגע האחרון להעבירעבור החברים ממהחמאס!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • יש לך הוכחות וקישור לשאתה כותב? (ל''ת)

        Avi Ecuador, 22/02/06 15:25

        הגב לתגובה זו

      • אילו לא היה מועמד לרה''מ לא היו מתעסקים בו

        החותר לטוהר, 22/02/06 21:36

        מי שמעמיד עצמו בראש עם ישראל, צריך לבודקו ב77 עיניים ולפני הכל הוא צריך להיות צח כשלג. ומה שסולחים לסתם אזרח אי אפשר לסלוח למורם מעם.

        הגב לתגובה זו

  • 163.

    בנגל הזאת חריפה אש

    יניב, 22/02/06 13:22

    למה אין תמונה?

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    כתבה מוזמנת.

    קרמי, 22/02/06 13:17

    כמה קיבל/ה?

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    התכוונת לומר שכישוריו כעסקן וקומבינטור אינם מוטלים בספק

    hy, 22/02/06 13:08

    כמדינאי ומנהיג הצחקת אותי










    הגב לתגובה זו

  • 160.

    אולמרט אסון למדינה

    נג'י, 22/02/06 13:07

    אולמרט הוא קומבינציה של שחיתות
    וחוסר יכולת.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    גם אני רוצה כסף כדי לחלק לילדי! (ל''ת)

    הרשלה, 22/02/06 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    תקראו את 128 (ל''ת)

    יוסי., 22/02/06 13:02

    הגב לתגובה זו

    • אתה מגיב לעצמך באובססיביות (ל''ת)

      חושחש, 22/02/06 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    תעשי לי ילד (ל''ת)

    ביז'ו, 22/02/06 12:57

    הגב לתגובה זו

    • בכיף (ל''ת)

      ביז'ונית, 22/02/06 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    ומה יגיד על זה היום אמנון אברמוביץ'?

    פלג, 22/02/06 12:54

    האם היום הוא ''יסביר'' לנו שהעיסקה להשכרת הבית שאולמרט גר בו היא ממש מציאה עבור הקונה ???? ואולי יגיד שחברות באיי הבתולה הם חברות לבתולים ותמימים בעסקים???

    הגב לתגובה זו

    • אמונן ממתין לניסוח הפרשנות שיגיע מאדלר (ל''ת)

      ארד, רון ארד, 22/02/06 13:56

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    האם בנגל מקבלת משכורת מקדימה?

    מיכאל, 22/02/06 12:50

    נמאס מטורי ההתחנפות והקידום האלה. זה במסגרת דעות או פרשנות?

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    כישוריו כמנהיג לא מוטלים בספק- אין לו כאלה! (ל''ת)

    מלקקת לקדימה, 22/02/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    קדימה = אחורה

    יורם, 22/02/06 12:46

    מפלגה של מערכת בחירות אחת.
    פתאום שרון קם בבוקר והחליט להמציא מפלגה. תנועה של מושחתים. סופה של קדימה יהיה כמו של מפלגת שינוי ז''ל

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ''כישוריו כמדינאי, כפוליטיקאי וכמנהיג אינם מוטלים בספק''?

    דן, 22/02/06 12:25

    מה זה????
    אולמרט כבר 30 שנה בכנסת. תן לי חוק אחד או משהו אחד (בעל משמעות שהוא עשה!!!
    אולמרט היה ראש העיר בי-ם הרבה זמן. תן לי משהו אחד טוב שהוא עשה בירושלים!
    כלום! הבן-אדם הוא עסקן סוג ב' שלא עושה כלום חוץ מללקק לאנשים הנכונים.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    עומרי לא הורשע בניצול משאבי המדינה לצרכיו האישיים.

    Asher, 22/02/06 12:24

    ואולמרט מכר בית בן 460 מר עם גינה שממחירה כיום כפול ממה שהוא קיבל.

    קל מאוד לייצר ''עננת חשד'' מעל כל פוליטיקאי. כל מה שצריך זה להתלונן ומכיוון שמדובר בפוליטיקאי זה חייב להיחקר. ולפני כל בחירות אנו מופצצים בתלונות חשדות וחקירות שבסופו של דבר רובן המכריע נמוג.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אם קדימה תעלה לשלטון, זה יקבור את הדמוקרטיה, קראו והפנימו..........

    ארז, 22/02/06 12:04

    תצביעו כל מפלגה רק לא קדימה ולמה?

    קדימה היא קבוצה של אנשים שנסו ממפלגותיהם בגלל שמפלגותיהם החליטו להלחם בשחיתות.

    בגלל שמשום מה הם לא היו רצויים, רובם אנשים מפוקפקים ולא ידועים כלל לציבור.

    שנבחרו עלידי אדם אחד, עמרי שרון שהורשע בעבירות פליליות.

    שהם יצביעו לפי רצונו, אם לא יעופו מהמפלגה.

    אפשר לטעון שקדימה זה ניסיון מתוחכם להפוך את השילטון במדינה
    מדמוקרטיה לטימוקרטיה שנשענת על אוליגרכית הממון.

    שרון רמז שהוא ינסה לשנות את השיטה לנשיאותית... חשיבותו העצומה של משפט זה לא ממש הובנה בקהל הרחב....

    והמבין יבין

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח חבר מרכז (ל''ת)

      ליכודניק שפרש, 22/02/06 12:24

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    מי שמצביע קדימה, מסכן את ביטחון המדינה ומעכב את הקידמה !

    ארז, 22/02/06 11:56

    זהירות, שלט קדימה מוביל לתהום נשיה!
    זהירות, קדימה זה לא טוב!
    קדימה זה רע, זה בא לא טוב!

    אזרחים היזהרו מהם!

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    בקיצור: מ''מ ראש הממשלה לעניני שחיתות

    דני, 22/02/06 11:45

    חבל שכך אנו נראים.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    שכחת את קטע הסיום של מורשת שרון

    חיים מורשתי, 22/02/06 11:35

    הבן, קוסאי בכלא, והנוכל האכזר, זולל השפנים והיהודים, שוב מצומח לדראון עולם

    הגב לתגובה זו

    • חכה לקטע הסיום של מורשת אולמרט. בעמונה

      מזכיר נשכחות, 22/02/06 14:01

      הסתבר, שועדת חקירה לפשע עמונה, והתביעות שיגיעו בעקבותיה, יצמחו אותו לצמח בכלא השרון, שעוד יאפיל על שרון הצמח

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    ''כישוריו כמדינאי'' - עליק

    מדינאי, 22/02/06 11:32

    תככנות חסר בושה = מדינאות??!!!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    קטע חזק!!! כנסו!!!

    שי, 22/02/06 11:31

    בראיון לגלצ אמר עו''ד של אברהס, המליונר שקנה מאולמרט את הבית, כי הוא קנה את הבית כהשקעה נדל''נית בירושלים, לקראת ביאתו הצפויה של המשיח בשנים הקרובות, אז ערך הדירות בעיר יעלה!!!

    ראו פרסום בואללה!!

    מילא להיות מושפחתים ולהשתין על הציבור, מילא לעשות את זה מהמקפצה, אבל ככה ללגלג על האינטליגנציה שלנו?
    זה כבר עלבון אישי

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    את מפוטרת ומוכנסת לאישפוז כפוי!

    שומר אתרוגים, 22/02/06 11:30

    כמו שלמדנו אצל יוסף ויסריונוביץ' דג'וגאשווילי

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    הקבוצה שפרשה מהליכוד, רקמה את הקנוניה ,הרבה לפני שפרשה ,ראה מינוי

    שרה.א, 22/02/06 11:28

    שרים וסגני שרים.
    הניסיון להשתלט על מרכז הליכוד,ע''י החדרת גורמים פליליים,נעשו ע''י שרון ואולמרט.
    בהצבעה במרכז כנגד ההתנתקות, הקבוצה הבינה שניסיון ההישתלטות לא צלח,ואז הוחלט על הקמת קדימה.
    כל הקבוצה שפרשה=הבסיס של קדימה= ממשלת המעבר,בנויה על קנוניה ארוכת טווח,והמון שחיתות בניסיון ההישתלטות.
    ציפי לבני שנחשבה כאמינה,שימשה
    כמתווכת של שרון את נתניהו.
    זאת הסיבה לקידומה המטאורי,שהיא היצליחה לרמות אפילו את נתניהו ,ששוכנע ,שתהיה הצבעה ניפרדת על כל ישוב .
    זאת הקבוצה שבגדה בעקרונות הליכוד ואיפשרה את ההיתנתקות,
    והתיקשורת תמכה+השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    טעות לעולם חוזרת?

    אני מוחה, 22/02/06 11:23

    כישוריו של אוטלמרט מוטלים בספק והקביעה שלך היא בעייתית ואין לה על מה להישען. מה כבר עשה אולמרט בשביל המדינה? לא תרם לביטחון (היה כתב במחנה בשירותו הצבאי), היה עסקן פוליטי ולא מדינאי, לא קידם באופן משמעותי את ענייני ירושלים כשכיהן כראש עיר וניראה אף שהוא מתכוון חלק אותו ולוותר על הר הבית, כשר אוצא נשען על הצלחתו של נתניהו ואימץ את מדיניותו כשקודם לא הפסיק מלתקוף אותו (הא, בתקיפות מילוליות אולמרט דווקא מצטיין)... אז המנטרה הזאת שאולמרט הוא איש מוכשר, אין לה על מה להישען. הקרדיט היחיד שאני מוכן לזקוף לזכותו הוא שהוא ידע להיצמד לשרון ולשכנע אותו לפרוש מהליכוד, אחרת לעולם לא היה מגיע למועמדות לראשות ממשלה. הבתחבולות יבחר ראש ממשלה?

    הגב לתגובה זו

    • כן, בתחבולות נבחר ראש ממשלה !

      ד. שרון, 22/02/06 14:13

      לדוגמא קח את פרס, הלוזר הנצחי, והיה ראש ממשלה רק אחרי רצח רבין כמספר 2 במפלגה ואותה דוגמא היום היא אצל אולמרט, הוא לא נבחר לראש ממשלה, אלא מ''מ ראש ממשלה שאינו מתפקיד!

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    לעשות חושבים עכשיו ולשנות את פני ההנהגה

    אמנון בן-יהודה, 22/02/06 11:10

    על-ידי הצבת ציפי לבני הנקיה מכל רבב בראש הרשימה ומיד ,בטוחני שרק כך הזרם ימשיך קדימה !

    הגב לתגובה זו

    • למה להאמין לליבני ????????????

      שרה.א, 22/02/06 11:38

      פתאום היא גילתה שמצע הליכוד לא מתאים לדרכה. לקחה את קולי ועשתה לביתה.
      כנראה שהיא לא חזקה בהצמדות למצעים, כי על מצע הליכוד והחלטות המרכז היא צפצפה.
      עכשיו היא בין מנסחי המצע, שנכתב בסיוע ''אסטרטגים'' (חורב את ארד) בעיני עצמם, ובעזרת סקרי ''עומק'' של מקדמי מכירות. שיווק יצירת המופת הזו נעשה הרבה יותר נוח כשמתנהלים כמשרתם של ''האליטות'' התקשורתיות.
      גברת ליבני הנכבדה מרגישה הרבה יותר נוח ללחוץ ידיים לבאי קניון עזריאלי, החנופה שם למצביעים הפוטנציאליים עדיפה לדעתה על מרכז הליכוד.

      הגב לתגובה זו

    • כל מי שלא עשה כלום נראה נקי יותר

      קדימה=ערב רב, 22/02/06 12:15

      לא היתה לה הזדמנות להתלכלך, כי היא בקושי עשתה משהו. אפילו למנות שופטים בעליון היא לא מצליחה (אפילו שגביזון היא שופטת שמאלנית, רק שלהבדיל מאחרים בעליון היא הגונה), לא שינתה כלום במשרד המשפטים. אז זה שהיא מראה פנים מיוסרות ודואגות ממש לא משפיע עלי. מעכשיו אני דורשת רק קבלות. מילים יפות ותמיכה ופרגון מצד התקשורת לא ישכנעו אותי, להיפך.

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    אז למי להצביע לעזאזאל? אני מבולבלת

    נירה, 22/02/06 11:03

    את ביובייהו אני מתעבת, מקדימה אני מאוכזבת,מש''ס אני פוחדת,מהעבודה אני מתלבטת, תעזרו לי בבקשה.
    יגאל כהן אני שותפה לדעותיך, אולי תמצא לי את הדרך.

    הגב לתגובה זו

    • נירה, תעני לי בכנות,מדוע את מתעבת את נתניהו ?אני לעומתך מעריכה אותו

      שרה.א, 22/02/06 11:34

      ויש לי סימוכין לכך.
      לדעתי,נעשה לו עוול שלא בצדק.
      כך אפשר להוכיח ששטיפת המוח התיקשורתי,עובד.

      הגב לתגובה זו

      • העליהום התקשורתי על נתניהו לא יעבוד עליי שוב

        למדתי לקח, 22/02/06 12:10

        פעם אחת כבר נפלתי כשנתתי לתקשורת להשפיע על החלטתי והצבעתי לברק במקום לנתניהו (אני בעלת עמדות ימניות מרכזיות). נתניהו הוצג כדמון ואני נפלתי בפח והאמנתי שהוא סכנה למדינה. מאז זרמו הרבה מים וקשה לי להתנתק מהתחושה (זו כבר אפילו ידיעה) שהתקשורת משחקת תפקיד מלוכלך ולוקחת צד באופן ברור בבחירות. לכן אני חוזרת לשיקולים עינייניים ומתעלמת מהחנופה לאולמרט ומהגינויים לנתניהו : לא מאמינה שביבי לחיץ יותר מאולמרט- דווקא אולמרט מתגלה כשפוט של האמריקאים ושל יועצי התקשורת שלו, כבר הוכח שלא ניתן להדביק לנתניהו שחיתות (למרות שכברניסו בעבר). קדימה היא אופציה מבחינתי, ואם לא לליכוד, אז אולי אצביע למפלגתו של ליברמן.

        הגב לתגובה זו

        • תיקון: קדימה לא אופצייה מבחינתי (ל''ת)

          למדתי לקח, 22/02/06 12:18

          הגב לתגובה זו

          • מה אני יכול עשות , כדי ש''אולי ליברמן'' יהפוך לבטוח ? (ל''ת)

            אמיל, 22/02/06 14:05

            הגב לתגובה זו

            • פשוט: לחכות כמה שנים. ואז, אפילו מרזל יחשב למרכז... (ל''ת)

              מצחיק, 22/02/06 19:02

              הגב לתגובה זו

            • תשובה: אתה לא יכול לעשות כלום כי...

              למדתי לקח, 22/02/06 19:48

              אני לא רוצה שינסו לשכנע אותי אלא להחליט בעצמי ולכן, למרות שאני מאוד מעריכה את ליברמן, ומכיוון שאינני מאמינה לסקרים שקדימה תקבל 44 מנדטים אלא הרבה פחות, אז לדעתי יש סיכוי למפלגת הליכוד כמפלגה ימנית מרכזית. כלומר אם נתניהו לא יעשה טעות פטאלית עד לבחירות, אני אצביע לליכוד, אחרת- לליברמן.

              הגב לתגובה זו

        • כל הכבוד לך ,גם אני חושבת שזה מה שהתקשורת עושה

          עדנה, 23/02/06 07:48

          אבל הפעם לא יעזור להם ,
          מסכימה איתך בכל מילה .
          ממש לא נראה לי שמנהיג יהיה בובה של האמריקאיים.

          הגב לתגובה זו

      • צריך להזכיר לך שהוא היה ראש ממשלה..ולא צריך תקשורת כדי להיזכר

        אורן, 22/02/06 13:25

        ברק בא מבקומו לא בגלל שהוא היה כזה מציאה אלא בגלל שכולנו היינו זקוקים לחמצן לנשימה..עד כדי כך סבלנו ממנו...יש לך זיכרון קצר כנראה..

        הגב לתגובה זו

        • אורן,אני זוכרת ט''מ מי הפיל את נתניהו ,זה היה הימין שהתנגד להסכם YYY

          שרה.א, 22/02/06 14:49

          Y-הסכם שניסה למזער את הנזק של הסכם ''אוסלו''.
          נתניהו, היתנה את הנסיגות באיסוף הנשק באומרו ''יתנו - יקבלו''.

          מתקופת כהונתו ועד להיום ,לא היה לנו ראש ממשלה טוב ממנו.
          תוכיח לי אחרת !!!!

          הגב לתגובה זו

    • נירה , יש למי להצביע !

      אמיל, 22/02/06 14:04

      מקומם של מאוכזבי ביבי וקדימה הוא רשימת ישראל ביתנו !

      הגב לתגובה זו

      • יש למי להצביע

        רחל, 03/03/06 20:11

        השתגעת, איווט? כולם שכחו מי זה איווט? מי הכניס בבחירות הקודמות לכנסת את רוחמה אברהם ומיכאל גורולובסקי??? איזה זיכרון קצר! עדיף כבר למי שנשאר לו קמצוץ של אידיאולוגיה ארץ ישראלית שילך על האיחוד הלאומי-מפד''ל. נכון, זו רחוקה להיות מבחירה מושלמת, אך בתנאים הקיימים זה קצת יותר טוב מהרע במיעוטו!

        הגב לתגובה זו

  • 139.

    סיריל קרן ושרון אדיוטים שימכרו את החווה בעשרים מליון ושכירות 5 שקל (ל''ת)

    משה, 22/02/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    הבעיה שעמיר פרץ מושחת בהרבה

    אזרח-1, 22/02/06 10:54

    פרץ קנה את וועדי הנמלים והשבית את המדינה במשך חודשיים על מנת שהם יארגנו עבורו את מפקד הארגזים המזויף - העיסקה המלוכלכת הזאת בין פרץ לוועדים עלתה למדינת ישראל בנזק של 16 מיליארד ש''ח.
    האיש הזה מסוכן לישראל. לכן קדימה היא האופציה השפויה היחידה.
    אבל אני מסכים איתך שיש לשים דגש רב יותר על מנהל תקין.

    הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה זולה, הגובל בהוצאת דיבה

      יהונתן, 22/02/06 15:01

      הועדה שהוקמה לבדוק את פקד מפלגת העבודה לא מצאה שום אמת בטענה של מפקד ''אנוסים'' או ארגזים''.
      עם 120 אלף מתפקדים אי אפשר לזייף. אז תפסיקו עם הדמגוגיה.
      ועוד משהו עדיפים ועדים גדולים מאשר 18 משפחות קפיטליסטיות שמחזיקות בכל הכסף במדינה

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    וזה האיש ששלח קלגסים לפצפץ ראשים ''בשם החוק''...!

    חשוך ימי בינימי, 22/02/06 10:40

    אבל ה''שוס'' בכתבה הוא המשפט הבא: ''כישוריו כמדינאי, כפוליטיקאי וכמנהיג אינם מוטלים בספק''.

    סליחה? מניין הביטחון ומדוע אין ספק? איפוא הוא הוכיח את כישוריו יוצאי הדופן? כשר בריאות כושל? כראש עירייה כושל שבעתיים? כמ''מ זגזגן וחסר חוט שדרה (אלא כלפי נערות בחצאית)?

    אבל מה אפשר לצפות מעיתונאית ישראלית? יושרה? מקצועיות? מה פתאום.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100 אחוז! (ל''ת)

      תמר, ישראל, 22/02/06 11:30

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    לגב' מינה צמח הנכבדה- האם את רואה את התגובות של רוב הכותבים ?...

    קדימה הביתה, 22/02/06 10:36

    אני שואלת את עצמי: האם הסקרים שלכם הם באמת סקרים ו/או שמה הם ''שקרים'' ?
    נראה לי שמפלגת קדימה מתפוררתתתתתתת
    לא מאמינה לסקרים!!!

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ

      יהודה, 22/02/06 11:05

      אנשי הימין בהיסטריה טוטאלית לכן הם מציפים את מדורי התגובות - בדיוק כפי שהיה אגב לפני ההתנתקות. ביום הבחירות הציבור יגיד את דברו (ולא בתגובות מתלהמות באינטרנט אלא בקלפי) קדימה תעבור להערכתי 40 מנדטים בקלות.

      הגב לתגובה זו

      • לא מסכים עם הפרשנות שלך לתגובות

        אבי, 22/02/06 12:02

        כולם מגיבים ולא רק הימניים. זה כמו שלא כולם מסכימים לענות לסקרים ולכן המדגמים לעולם לא מייצגים. לכן אני מאמין יותר לתגובות, כיוון שלכולם יש צורך להביע את עמדתם (גם לשמאלנים), ולא לסקרים שלא באמת מחשיבים את מי שמסרב לענות ואת מי שבוחרים לשקר.

        הגב לתגובה זו

  • 135.

    אמנון אתרוגוביץ' כועס עלייך מאיה. כך לא בונים מערכת בחירות. (ל''ת)

    טימותי, 22/02/06 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מדינה מושחתת בוחרת קדימה (ל''ת)

    יקי, 22/02/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    12 מיליון שקל, אולמרט למד אותי איך (ל''ת)

    עושים את זה, 22/02/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ''קדימה''השחיתות

    מפוכח, 22/02/06 10:32

    אם לא הנגבי יהיה אולמרט,
    אם לא העסקה ,תבוא השאלה
    מנין לח''כ מהשורה דירה בערך 2מיליון דולר,?
    הוא לא יגמור את הקדנציה!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מה עם האךואה שקיבל הולמרט מבנק צפון אמריקה

    עמיר, 22/02/06 10:28

    מה עם האלואה שקיבל הולמרט מבנק צפון אמריקה ושכח להחזיר וחשב שקיבל מתנה

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    רק אולמרט הנגבי עומרי רוחמה אפללו

    דוד, 22/02/06 10:28

    רק אולמרט הנגבי עומרי רוחמה אפללו
    ו..
    בעצם כל קדימה מושחתים
    למה לבזבז הקלדות

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    קדימה=תאוות שלטון וכסף. מצביע רק לליברמן! (ל''ת)

    אלעד, 22/02/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אם ''קדימה'' תנקה את עצמה מהמושחתים

    מושחתים אחד אחד, 22/02/06 10:26

    לא תשאר מפלגה!

    הגב לתגובה זו

    • אתה גדול - 128

      עולה חדשה, 22/02/06 11:45

      קלעת למטרה

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    שלטון החוק חייב להיפטר מאולמרט! איפה פרשי היס''מ? (ל''ת)

    עופר, 22/02/06 10:25

    הגב לתגובה זו

    • שידהרו לקראתו כמו שדהרו על אנשים שהפגינו! (ל''ת)

      ד. שרון, 22/02/06 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    אולמרט-אופורטוניסט מושחת. מצביעים רק לליברמן! (ל''ת)

    שני, 22/02/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    קדימה צריכה להציב את פרס כיו'ר.

    מתי, 22/02/06 10:24

    הוא גם מדינאי ,גם נקי,גם ישר וגם לא אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אמנון אברמוביץ: פטר אותה מיד!

    ישראל מתוני, 22/02/06 10:20

    איזו שערוריה?! -- כתבת שהבטיחה להיות שומרת אתרוג מדווחת אמת?!!!

    להכניס אותה מיד ליס''מ לחינוך מחדש, ולאשפוז כפוי עם טיפול תרופתי, כמו שאנחנו, שומרי האתרוג, יודעים לעשות!!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ואיפה עכשיו נאומים חוצבי הלהבות של אולמרט כנגד פורעי החוק???

    פורע חוק, 22/02/06 10:16

    מעניין לדעת שמתנחלים פורעי חוק דינם להרמס ע''י פרשים, ופוליטיקאים פורעי חוק דינם לקבל כיסא שר.
    תמשיכו ככה ונגיע לסדום ועמורה (אם אנחנו עדיין לא שם)

    הגב לתגובה זו

    • אין חוק למושחתים (ל''ת)

      דוד, 22/02/06 10:31

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    אולמרט בתמונה מגלם את דון קורליאונה (ל''ת)

    איילה, 22/02/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    התקשורת טפשה לא הציבור - הציבור עובד על הסוקרים - זכרו מקרה פרס (ל''ת)

    עמיחי, 22/02/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    זה גדול עלייך אהוד! תפרוש! (ל''ת)

    אסף-חיים, 22/02/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אולמרט היה ונשאר פוליטיקאי מושחת תאב שררה - לא מדינאי ולא מנהיג (ל''ת)

    אילנה ג, 22/02/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אולמרט מושחת!!!! כמו שרון! ולכן....

    אזרח מודאג., 22/02/06 10:08

    אולמרט מושחת!!! כמו ''אביו'' שרון, אבל אולי מה שקרה לשרון לא מפחיד אותו. אבל התפללנו שזה מה שיקרה לשרון, נתפלל שזה מה שיקרה לאולמרט! בעז''ה יתברך, אולמרט יקבל את המכה המיידית שלו על עקירת ישובים, ועל הריסת ארץ ישראל!!! תיכף ומייד ממש. הוא לא מלך ישראל! הוא לא אחראי על ישראל! לישראל יש מלך אחד! אלוקים.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    בשביל קדימה והליכוד חוקים זו המלצה אוי לנו ואבוי לנו מורשת שרון (ל''ת)

    רפאל, 22/02/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מיה, שכחת את החקירה נגד פרס

    דויד, 22/02/06 10:01

    וה-100 אלף דולר הלא כשרים שהוא קיבל למימון הפריימריז שלו מאיזה מיליונר.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    איזה ''כישורים מדיניים'' יש לאולמרט???

    אביב ישראלי, 22/02/06 09:56

    אפילו כראש עיריית י-ם הוא היה נפל!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    הפרשה הנוכחית על אולמרט זה קצה הקרחון

    ימימה יהודה, 22/02/06 09:55

    אולמרט, אדם לא אמין גם כשהיה ראש עירית ירושלים. הוא רק דאג לעצמו, הזניח את בירתנו שטופחה בזמנו על ידי טדי קולק. אולןמרט לא מתאים על אחת כמה וכמה להיות ראש ממשלה. מושחת בלשון המעטה..

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ===כל הביוב זורם קדימה ...והסרחון עצום!

    מפוכח, 22/02/06 09:52

    קדימה המפלגה המושחתת ביותר
    בפוליטיקה הישראלית!
    קדימה שפ''דן!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אני נשאר מאחור, קדימה יושים יותר מדי מושחתים

    שלום ארצי, 22/02/06 09:49

    count me out

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    בנושא השחיתות אולמט לא מזגזג לדידו הון ושיטון זה חלק מסדר היום שלו (ל''ת)

    בן פנחס, 22/02/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מיליון דולר לשרון תמורת התפקיד???

    עמוס, 22/02/06 09:38

    האם יתכן שאולמרט שילם מיליון דולר
    לשרון תמורת הסגנות???

    הגב לתגובה זו

    • איך אולמרט נהיה מיליונר????

      רמי, 22/02/06 09:58

      לפני זמן לא רב הוא גר בדירה פשוטה בתלפיות!!
      איך פתאום נהיה בעל נכס ששווה למעלה מ-12 מיליון שקל????

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    הליכוד הוא שהתחיל להתייחס למדינה כפרה חולבת..קדימה זה רק סניף.. (ל''ת)

    אורן, 22/02/06 09:36

    הגב לתגובה זו

    • די ''לבלבל את השכל'' רוב הליכודניקים נמצאים היום בקדימה . (ל''ת)

      קשקשת, 22/02/06 10:41

      הגב לתגובה זו

    • שרון הרס את המדינה לא הליכוד- הוא עשה בלי לשאול אף אחד (ל''ת)

      הליכוד האמיתי, 22/02/06 10:48

      הגב לתגובה זו

    • הסניף הזה זיהם את הליכוד -הקבוצה שפרשה מהליכוד ,היא היא השחיתות !! (ל''ת)

      שרה.א, 22/02/06 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    בלב כבד עזבתי אותם. (ל''ת)

    נעמי, 22/02/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    קדימה מזימה של מח' המדינה ורספוטין ארד

    @ בנצי-א @, 22/02/06 09:35

    וייסגלאס וארד ניהלו את המדינה בתקופת שרון
    בגיבוי עומרי המושחת
    עודדו אותו לרסק את הליכוד
    והשתחררו מקבוצה הנאמני ארץ ישראל בליכוד
    ובאופן חופשי ממשיכים לנהל את קדימה
    ודרכו את המדינה
    בחירות בארץ לא מייצג את דעת הקהל
    כי למח' המדינה יש תוכניות אחרות מעם ישראל
    העדר מורדם ע''י אשליות של שלום והתנתקות
    והמזימה בשיאו

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אולמרט מושחת חסר מעצורים (ל''ת)

    רמי טויבר, 22/02/06 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    על מה המהומה?-קבל 2ץ7 מיליון דולר יש בתים יקרים בהרבה תשאלו חכי''ם ב

    gal, 22/02/06 09:29

    שמאל

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הבית של אולמרט שווה 3 מליון דולר השאלה איך נרכש (ל''ת)

    זה המחיר של בית, 22/02/06 09:28

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בדירה אחת מהבית ולא בכל הבית (ל''ת)

      קדימה לכלא, 22/02/06 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    סוף סוף הבנתם שמדובר במושחת סידרתי (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 22/02/06 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    עולם כמנהגו נוהג...

    ziko, 22/02/06 09:25

    מה חשבתם שלפתע קמה מפלגה נקיית כפיים מורכבת מצדיקים יפי נפש? פוליטיקה זה לכלוך אתה לא שורד אם אתה לא מטנף את ידיך,זו השפה בה מדברים במסדרונות האופל של הכנסת! אז צאו מהנאיביות ותבחרו במי שלדעתכם מספיק מניאק כדי להביא תוצאות ולגמור את הסכסוך פעם אחת ולתמיד!!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    צל''ש למעריב על אומץ הלב, אל תסחפו לחנפנות של המתחרים (ל''ת)

    גולש נאמן, 22/02/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אולמרט ויועציו הם חבורת מאפיה בגלימה מתורבתת (ל''ת)

    אלון, 22/02/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לסלק כמה שיותר מהר את קדימה מהשלטון אחרת אוי ואבוי לנו... (ל''ת)

    אילת, 22/02/06 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ראש הממשלה מר אולמרט זך וטנור ולא דבק בו רבב

    א, 22/02/06 09:18

    ההר הוליד עכבר. אולמרט התמודד יפה עם הטענות והוכיח שהכל נעשה בשקיפות מלאה. אכן הוא הרויח יפה על הדירה שלו שהתייקרה במשך השנים במאות ואלפי אחוזים. זה לא פשע להרויח!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ''כישוריו כמדינאי, כפוליטיקאי וכמנהיג אינם מוטלים בספק''

    ד''ר א''י כהן, 22/02/06 09:14

    ''כישוריו כמדינאי, כפוליטיקאי וכמנהיג אינם מוטלים בספק''-מהיכן הקרצת את המשפט הזה? ע''פ מה את קובעת את זה?

    הגב לתגובה זו

    • אני מטיל ספק

      דודו, 22/02/06 09:39

      הנה עכשיו הם מוטלים בספק

      הגב לתגובה זו

    • כישוריו הם לא קיימים כלל - רק עסקן אפור ומושחת (ל''ת)

      מה לעשות, 22/02/06 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    ראש הממשלה אהוד אולמרט הכי מתאים לתפקיד

    אלעד, 22/02/06 09:13

    ביבי ופרץ אמנם אנשים חיוביים עם זכויות רבות, אבל התפקיד של ראש הממשלה קצת גדול עליהם. לכן הפעם אחרי 30 שנה בליכוד עברתי לקדימה בראשות ראש הממשלה מר אהוד אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הכי מתאים לחאמסניקים, למושחתים ולשמאלנים (ל''ת)

      עם ישראל, 22/02/06 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אני חוזר לליכוד רק אם יעיפו את סער, ארדן וריבלין

    חוזר על תנאי, 22/02/06 09:12

    אם לא אני נשאר בקדימה.

    הגב לתגובה זו

    • סער, ארדן וריבלין הם הכי ישרים והגונים בפוליטיקה (ל''ת)

      תשאר בקדימה, 22/02/06 10:55

      הגב לתגובה זו

      • הם שהביאו עלינו את חוק הג'ובים של הליכוד אלה השלישיה

        יגאל כהן, 23/02/06 17:14

        אל ברד אל ג'ועו ואל מכ'פה.
        הקור הרעב והחרדה.
        אלה שלשת אבות המחלות על פי האמונה התימנית הפרימיטיבית.
        כל מחלה ,היא בגלל שלא שמרת על חום הגוף ,או תזונה לקויה או חרדה,
        פחד.
        ועל כגון שלושת אלה אומרים בתימנית:
        אלתמו(התאספו התוועדו)איל ברד
        ואיל ג'וע ואיל מכ'אפה.
        התאספו השלשה,הקור הרעב והפחד.
        היידה שרה.

        הגב לתגובה זו

    • אני בעד ליכוד בגלל הצוות:ביבי,סער,ארדן וריבלין

      ריטה, 22/02/06 13:18

      צוות למופת!

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    עושה רושם שביבי הפך לאתרוג החדש...

    ירון, 22/02/06 09:10

    כל היום כתבות נגד קדימה.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף אומרים את האמת על קדימה המושחתים (ל''ת)

      האמת תנצח, 22/02/06 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    כישוריו כמדינאי מוכחים?????????? (ל''ת)

    דבי, 22/02/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בא להקיא מכל הסירחון של אולמרצה וכנופיתה (ל''ת)

    רק אזרח, 22/02/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עם מושחת יצביע עבור אנשים מושחתים

    זאב, 22/02/06 09:00

    אומרים שהעם מקבל ממשלה שהיה ראוי לה. לפי הסקרים נראה שזה מה שמגיע לנו. הגיע הזמן להוכיח אחרת. אסור להצביע קדימה!!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הבחירה בקדימה- אולמרט+מופז תהפוך את כולנו למדחת יוסף (ל''ת)

    ta, 22/02/06 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    פרופ' ברק ייסד בפועל עבריינות שלטונית

    שופט בדימוס, 22/02/06 08:49

    שורה ארוכה של אישים רמי מעלה
    ובראשם שרון ובניו היו מורשעים בכל
    מבחן משפטי עפ''י אמות המידה של
    הצדק המשפט והדין הפלילי, בכך אין
    צל של ספק ולו גם למתמחה שאך זה
    סיים את הפקולטה למשפטים.
    נוכח כך, אין כל מנוס למדינה מתוקנת
    אלא להדיחו מכס העליון בגין מעילה
    הציבור, המשפט הצדק והדין.

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאוד אהרון ברק מקור האיפה ואיפה מול החוק הרס את המדינה (ל''ת)

      משה, 22/02/06 11:06

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    הולמרט נושם עצמוני-יש לבקש מהמבקר האם זו שחיתות או שוחד .

    אילנה, 22/02/06 08:48

    יש מפולת באטליה של שלגים האם הולמרט אשם שאלה קשה מזוז יש לבדוק.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שאלה לעיתונאית

    המתמיד, 22/02/06 08:44

    ציטוט:
    ''כישוריו כמדינאי, כפוליטיקאי וכמנהיג אינם מוטלים בספק''.
    אמרי לי. מהיכן שאבת את המשפט המטוטמם הזה? אולמרט? מדינאי? מנהיג?
    הדבר היחיד הנכון כאן הוא ''פוליטיקאי'' וגם זה מהזן הנקלה והנמוך ביותר.
    זה שהוא שלושים שנה בברנז'ה ולא הגיע לכלום, לא אומר לך דבר? מקום 33 ''מכובד'' בליכוד?
    במקרה הוא ''הימר'' נכון על שרון (הלך הזרזיר אצל העורב..) והלך לו קלף משוגע. אבל זה לא הופך אותו לגאון הדור.

    הגב לתגובה זו

    • צודק.

      צדיקה, 22/02/06 10:06

      כל מילה מיותרת

      הגב לתגובה זו

      • זו תמיהה של חצי מהמגיבים. (ל''ת)

        נכון מאוד, 22/02/06 10:24

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      רקפת, 22/02/06 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    אהוד אולמרט מושחת חסר מעצורים (ל''ת)

    שמואל, 22/02/06 08:41

    הגב לתגובה זו

    • לא מת על אולמרט אבל די ברור ששוב איזה כהניסט בלע טריפ אחד יותר מידי (ל''ת)

      והתחיל לזהם את, 22/02/06 09:43

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט מושחת ושקרן- אבל אנשים יצביעו לו (ל''ת)

        כי הם גם, 22/02/06 11:02

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    אני לא אכניס את הנגבי המשוחת לכנסת (ל''ת)

    גלילה, 22/02/06 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מתחרטת - אני לא מצביעה קדימה (ל''ת)

    מצביעה חץ, 22/02/06 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    קדימה זה הסיכוי היחיד למדינה שפוייה

    יהונתן, 22/02/06 08:38

    מתעסקים בדברים שקרו לפני שנים.. במקום להתמקד בעתיד כמו שקדימה עושה.
    נבחרת מנצחת אין ספק!

    הגב לתגובה זו

    • אתה המסמר האחרון,שבגללו ל א אצביע קדימה (ל''ת)

      גורג'י, 22/02/06 09:39

      הגב לתגובה זו

    • רק אדם טיפש יצביע לקדימה המושחתים (ל''ת)

      שפוי אמיתי, 22/02/06 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    צו השעה ! הדחת שופטי העליון והעמדתם לדין (ל''ת)

    בג''צ אבי הטומאה, 22/02/06 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מושחתים לא מפרסמים תגובות

    דואג, 22/02/06 08:37

    שנוגעות בתעלולי אולמרט ומושחתי קדימה ,

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אולמרט יפסיק את השחיתות כמו שערפאת את הטרור !!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 08:35

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע יגאל, אולמרט בעצמו מושחת

      עדי, 22/02/06 09:56

      ובכלל . קשה לי להחליט למי להצביע, בעצם לכל מפלגה חוץ מביביהו הנוכל,הגנב,והבוגדני.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אולמרט יפסיק את השחיתות כמו שערפאת את הטרור !!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פראבדה: ''כישוריו כמדינאי, כפוליטיקאי וכמנהיג אינם מוטלים בספק'' חחחח

    מפוכח, 22/02/06 08:35

    ועוד בדיחה עצובה:
    ''אתמול היה זה היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, שטלטל את ספינת שרון-אולמרט....''
    לידיעת הכתבת הנכבדה שרון כבר לא בתמונה, נשארנו רק עם המושחת השני חסר החן והכישורים.
    ועוד ציטוט:
    ''הסובלנות והסלחנות שמגלה הציבור כלפי גילויי החרפה אינן נורמליות''.
    הציבור לא מגלה סלחנות אלא התקשורת חובבת האתרוגים ומסלפת הסקרים. העם חכם ויאמר את דברו בקלפי.
    עתונות ''אובייקטיבית ומדוייקת'' במיטבה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    דווקא חשבתי להצביע לכם, אבל לא נראה לי יותר . (ל''ת)

    ביי ביי....., 22/02/06 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הליכוד הוא אבי אבות השחיתות (ל''ת)

    ערן, 22/02/06 08:31

    הגב לתגובה זו

    • שרון הפך אותה למושחתת ולקח את כל המושחתים איתו לקדימה (ל''ת)

      שירי, 22/02/06 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    שחיתות היא נשמת אפה של מפלגת קדימה!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שחיתות היא נשמת אפה של מפלגת קדימה!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שחיתות היא נשמת אפה של מפלגת קדימה!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תבחרו קדימה תבחרו נראה אותכם בוכים עוד שלוש שנים תמימות עד הבחירות

    מליונר, 22/02/06 08:29

    הבאות עלנו לטובה ולברכה

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מעריב עובד מלוא הקיטור למען ביבי- בושה (ל''ת)

    אנדרי, 22/02/06 08:28

    הגב לתגובה זו

    • למה בושה? בצדק. (ל''ת)

      רפי, 22/02/06 09:36

      הגב לתגובה זו

    • ידיעות עובד מלוא הקיטורל מען אולמרט-בושה (ל''ת)

      דנה, 22/02/06 10:30

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    נגמרו ההתלבטויות, אצביע לפרץ. נמאס מהשחיתות (ל''ת)

    אזרחית, 22/02/06 08:28

    הגב לתגובה זו

    • פרץ ??????? אתה יודעת איך הוא נבחר .??? (ל''ת)

      נוריד מהחשבון, 22/02/06 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    מה? אומרט גם מושחת?

    אזרח פחדן, 22/02/06 08:27

    חחח התעוררתם רק עכשיו - הרי כל ההסטוריה של אולמרט מלאה בשחיתות, בבריונות ובהתחכחות עם אנשי הון וממון ,לטובתם פועל ופעל אולמרט על חשבון הציבור, הוא חבר אל מושחת אחר ,מורו ורבו אריאל שרון וממשיך בדרכו, באותן שיטות, שחיתות ודורסנות - אני מאמין שבמוקדם יתפס הגנב ויאסר, כמו אצל רבו אריק ,רק ששם בנו שכב על הגדרות בשביל אביו, כאן, הרי לאולמרט אין בנים בארץ שיעשו זאת, הם ירדו מהמדינה הכובשת והמושחתת לדעתם (אולי הצודקת). אז מתי יתעורר הציבור במוקדם או במאוחר - ימים יגידו

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שחיתות זה להופיע עם הסיפור אחרי שנתיים מהמכירה (ל''ת)

    מצביע קדימה, 22/02/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הנני מוחה על סתימת פיות בynet

    דוד, 22/02/06 08:25

    אני נציג המפלגה למלחמה בבנקים ושום תגובה שלנו בנושא הריביות השערורתיות לא עולה באתר כיום יש כ3 מיליון הוצל''פ ו100 אלף צווי מעצר נגד חייבים עיקר העוני במדינה נובע מפערי הריבית

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כי אין אלטרנטיבה..

    רז, 22/02/06 08:25

    אז נכון היא לא מפלגה מושלמת,אך היא גם לא כל כך מושחתת,היא מייצגת את הזרם העיקרי הפרגמטי של אזרחי ישראל..

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שאלות שלא נשאלות

    בן אבו, 22/02/06 08:21

    מועד מכירת הנכס לאיברהמס היה לפני כשנה וחצי כששוק הדירות היה במחיר נמוך ביותר, 100 מטר רבועים באזור בו מצוי הנכס היה שווה אז בבניין משותף (ומדובר בבניין משותף) 300 אלף דולר. הנכס מכיל כ380 מטר נטו ועל כן השווי הוא=מיליון ומאתיים אלף לדולר לכל היותר. דהיינו הקונה =חברה הרשומה באיי בהאמה שילם מעל למיליון וחצי אלף דולר מעל למחיר. מדוע שולם סכום כזה? כמה משלם מר אולמרט עבור השכירות החודשית? האם מר אולמרט מקבל עבור השכירות מקופת המדינה כי הדירה הרי אינה שלו? האם בדיווח למבקר המדינה שהוא לא דיווח התנדבותי כי אם דיווח על פי דין דווח על השאלות האמורות והאם מבקר המדינה שאל את השאלות הללו?
    גם מר שרון ביצע עיסקאות דרך חשבונות ילדיו אולם הכסף נשאר בארץ וכאן מדובר בכסף שעבר לחו''ל. האם היה אישור השלטונות להעברות אלו?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כמה מרויח לשעה יחצ''ן טוקבקים של קדימה!

    מובטל!, 22/02/06 08:12

    מפלגה ביזיונית!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לכל הפחות - העלמת מס- כנסו!

    עורך דין, 22/02/06 08:11

    גם אם המדינה לא תצליח להוכיח את השוחד וטובות ההנאה שאולמרט קיבל מהמליארדר. העיסקה הזאת מסריחה יותר משביתת זבל של שבועיים. חברה באיי הבתולה? פינוי לאחר שש שנים - כאשר התשלום נעשה מראש??? מישהו מכיר עיסקה כזאת אצל אנשים נורמאליים??

    אז קבלו את העבירה המינימלית- העלמת מס.
    לפי ''הארץ'' אולמרט כבר קיבל את הכסף אבל הפינוי נעשה לאחר 6 שנים . הוא משלם שכירות של 2600 דולר לחודש בלבד (מחיר השוק 5000 לפחות).
    על סכום אדיר של 12,000,000 ש''ח, יש תשואה ענקית! אם הוא השקיע בנירות ערך או קרנות - יכול להיות שהוא הכפיל בנתיים את הכסף לפי ''הארץ'' הוא קנה נכסים בחלק מהכסף. המינימום של התשואה שאפשר לעשות על הכסף הוא 5% בשנה ( היום אפשר לקבל 5.25% על הפקדה של 50000 ש''ח ומעלה.) כלומר התשואה השנתית המינימאלית של אולמרט על הסכף היא כ 140,000 דולר לפחות! כאשר בעצם הוא לא נתן כלום! - הסכום הזה לא חייב במס הכנסה! עכשיו תורידו מזה את השכירות בסכום של 30,000 דולר שהוא משלם, ואולמרט קיבל למעלה מ100,000 דולר כל שנה כחלק מהעיסקה!
    בריבית מצטברת המדובר על לפחות 700,000 דולר.הסכום הזה לא מדווח כחלק מהתמורה - למרות שהוא יהיה בידיים של אולמרט לפני שהבית עובר לקונה. על הסכום הזה - לא שילמו מס רכישה - והסכום גם לא דווח למס שבח מקרקעין ולכן יש כאן העלמת מס ענקית!- שלא לדבר על עוד 700,000 דולר ערך העיסקה - שגורמת לה להיות עוד הרבה פחות סבירה!כי בעצם הבית נמכר ב3.4 מליון!
    מבקר המדינה- לידיעתך!

    הגב לתגובה זו

    • חשוב! (ל''ת)

      המבקר, 22/02/06 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט לא מנהיג

    אסף, 22/02/06 08:10

    הכותבת קובעת שכישוריו כמנהיג אינם מוטלים בספק. אני חולק על כך. אולמרט מעולם לא הנהיג. הוא תמיד סכסך, הסית ועשה לביתו. אי אפשר למצוא ולו פעולה חיובית אחת בעברו למען המדינה. תמיד המניע האישי היה מאחורי כל פעולותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    היועץ המשפטי לממשלה משתמש בכח משרדו למטרות פוליטיות.

    אזרח מודאג מאוד, 22/02/06 08:08

    אין כתב אישום, אין משפט, אין הרשעה, אין גזר דין.
    כל זה לא מפריע ליועץ המשפטי לממשלה לגזור את דינו של הנגבי.
    לזה לא יקרא שלטון חוק אלא ניצול לרעה של סמכות משרד היועץ המשפטי לקידום מטרותיו הפוליטיות.

    הגב לתגובה זו

    • וכל זה ,תוך כדי שיבוש ההליך הדמוקרטי,איפה ברק מדוע הוא שותק?

      יגאל כהן, 23/02/06 17:02

      ההתנהגות של מזוז במחילה מכבודו היא כמו של בן אדם שנסחט.
      אולי חלילה מי שהוא סוחט אותו להשתלח בצחי.
      שהרי החוק כל כך ברור.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    קדימה פושעים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    טלי, 22/02/06 08:04

    קדימה פושעים

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האמנתם לערפאת כשאמר שיפסיק הטרור??? כך גם אולמרט!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    האמנתם לערפאת כשאמר שיפסיק הטרור??? כך גם אולמרט!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    פרס מאחורי הקמפיין

    אזרח, 22/02/06 07:50

    הוא יחליף את אולמרט כשזה יעמוד לדין

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מורשת שרון היא שחיתות בלבד!!! אולמרט הוסיף גם אלימות!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מורשת שרון היא שחיתות בלבד!!! אולמרט הוסיף גם אלימות!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מורשת שרון היא שחיתות בלבד!!! אולמרט הוסיף גם אלימות!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    המופתעים הם המטומטמים (ל''ת)

    שר השירה, 22/02/06 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עודאי ואביו הקימו את מפלגת קדימה בחטא!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    טוב שמוציאים עכשיו את הזבל ולא מחכים ליום אחרי הבחירות (ל''ת)

    מושחתים הביתה, 22/02/06 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מפלגת קדימה נולדה בעזרת שוחד ושחיתות

    יגאל כהן, 22/02/06 07:41

    וזה גם מה שיחסל אותה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נו מה יהיה? המצב מייאש, שרייך גנבים וחבר מרעים!! (ל''ת)

    אורי, 22/02/06 07:40

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שוחד ושחיתות מקיימים את מפלגת קדימה (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:39

    הגב לתגובה זו

    • תלמד אותי איך אתה שולח כמות כזאת של הודעות בבקשה ..אני ימני. (ל''ת)

      בבקשה, 22/02/06 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שוחד ושחיתות מקיימים את מפלגת קדימה (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שוחד ושחיתות מקיימים את מפלגת קדימה (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שוחד ושחיתות מקיימים את מפלגת קדימה (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שוחד ושחיתות מקיימים את מפלגת קדימה (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מפלגת קדימה משולה לגוויה ללא שחיתות (ל''ת)

    יוסי, 22/02/06 07:37

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רודפי ג'ובים, מושחתים - קדימה

    אבי, 22/02/06 07:36

    חבורה מושחתת ואופורטוניסטית של רודפי ג'ובים, חסרי כל מכנה משותף ענייני.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שחיתות היה נשמת אפה של ''קידמה''!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שחיתות היה נשמת אפה של ''קידמה''!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שחיתות היה נשמת אפה של ''קידמה''!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שחיתות היה נשמת אפה של ''קידמה''!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/02/06 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''קדימה'' בלי שחיתות,זו מפלגה ללא תוכן!!! (ל''ת)

    ינון, 22/02/06 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל הכבוד לכתבת

    חיים, 22/02/06 07:33

    יש לך ביצים לומר את האמת שירבו כמותך בישראל
    קדימה לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רוח השחיתות נושבת בקדימה בעוצמת טורנדו

    ש.לוין, 22/02/06 07:32

    הם לא ינהלו לנו את המדינה. הם לא ינהלו לנו את החיים האזרח הישראלי לא טיפש ולא ילך שבי אחרי האולמרט הזה עם הסיסמאות הנבובות שלו. כל המושחתים מסתתרים בקדימה, הם לא מסתירים את כוונותיהם האמיתיות והם חושבים שהמדינה כבר בכיס שלהם לעוד כמה שנים איומות לאזרחים.
    זה לא יקרה קדימה של הסקרים השיקריים זו לא קדימה שבמציאות .
    הם לא ראויים לא מתאימים ולא יכולים לנהל את עינייני המדינה. הם יהיו באופוזוציה עד שיתפזרו לכל רוח כמו בלון שהתפוצץ.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזה אבסורד

    יגאל כהן, 22/02/06 07:30

    לבקש מאולמרט לטפל בשחיתות,
    זה כמו בזמנו לבקש מערפאת לטפל בטרור, הרי ערפאת בזמנו ניזון והתקיים מהטרור.
    כך גם אולמרט, שחיתות הוא בסיס הכח שלו ובלעדיו הוא יעלם!!!

    הגב לתגובה זו

    • ומה צריך לעשות כדי שאתה תעלם (ל''ת)

      רני אליקוביץ', 22/02/06 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    איזה אבסורד

    יגאל כהן, 22/02/06 07:30

    לבקש מאולמרט לטפל בשחיתות,
    זה כמו בזמנו לבקש מערפאת לטפל בטרור, הרי ערפאת בזמנו ניזון והתקיים מהטרור.
    כך גם אולמרט, שחיתות הוא בסיס הכח שלו ובלעדיו הוא יעלם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איזה אבסורד

    יגאל כהן, 22/02/06 07:29

    לבקש מאולמרט לטפל בשחיתות,
    זה כמו בזמנו לבקש מערפאת לטפל בטרור, הרי ערפאת בזמנו ניזון והתקיים מהטרור.
    כך גם אולמרט, שחיתות הוא בסיס הכח שלו ובלעדיו הוא יעלם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה אבסורד

    יגאל כהן, 22/02/06 07:29

    לבקש מאולמרט לטפל בשחיתות,
    זה כמו בזמנו לבקש מערפאת לטפל בטרור, הרי ערפאת בזמנו ניזון והתקיים מהטרור.
    כך גם אולמרט, שחיתות הוא בסיס הכח שלו ובלעדיו הוא יעלם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איזה אבסורד

    יגאל כהן, 22/02/06 07:29

    לבקש מאולמרט לטפל בשחיתות,
    זה כמו בזמנו לבקש מערפאת לטפל בטרור, הרי ערפאת בזמנו ניזון והתקיים מהטרור.
    כך גם אולמרט, שחיתות הוא בסיס הכח שלו ובלעדיו הוא יעלם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איזה אבסורד

    יגאל כהן, 22/02/06 07:29

    לבקש מאולמרט לטפל בשחיתות,
    זה כמו בזמנו לבקש מערפאת לטפל בטרור, הרי ערפאת בזמנו ניזון והתקיים מהטרור.
    כך גם אולמרט, שחיתות הוא בסיס הכח שלו ובלעדיו הוא יעלם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    סתם שאלה קטנה

    אניטה, 22/02/06 07:28

    ממתי דירה בת 500 מטר כולל גינה שווה כמעט 3 מליון דולר ? מאחר ומשהו פה נראה מסריח על המבקר לפרסם מסקנותיו ומהר ככל האפשר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קדימה.

    רוני, 22/02/06 07:26

    קדימה היא אופוריה מדממת.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קדימה - לגנוב

    יוסי, 22/02/06 07:25

    נתעלם מתגובות היחצנ''ים בתשלום שמגיבים.
    קדימה: אוסף של אנשים שחלקם הגדול התרגל למנעמי השלטון השררה והכסף. אולמרט, הנגבי, אפללו, רוחמה היפה, לא נשכח כמובן את פרס ורמון שטסו על חשבון מליונר לבר מצווה בחו''ל ולא רצו להחזיר את הכסף.
    נו, המדינה שלהם, ימשיכו לשחק את המשחק המושחת, שום דבר לא השתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חבר'ה...כל כמה שעות מוכרז מושחת תורן...זה למעשה סדום ועמורה המודרני

    וורן בן-ארי, 22/02/06 07:20

    את הסוף כולם יודעים...מפחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני לא מבין הציבור בישראל - לא קלטתם מה זה קדימה מייד?!

    המושחתים בע''מ, 22/02/06 07:15

    שרון אסף מסביבו חבורה של נוכלים ומושחתים שמעניין אותם רק הכסף - והוא יעשה כל מה שעולה בדעתו בלי שום הפרעה.

    זו הייתה הטקטיקה.

    עכשיו נשארו חבורת נוכלים ומושחתים - ללא כל דרך מדינים - רק השחיתות

    ברור לכולם שאין מישהו בקדימה שמסוגל בכלל להנהיג ישראל במצב הקשה מאד שהכניסו אותה אליו - בגלל מעשיהם הבלתי אחראיים!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לאן קדימה מפילה אותנו-אולמרט

    איציק, 22/02/06 07:15

    האם המושחתים ימשיכו לחגוג? אולמרט משלם שכר דירה מצחיק, מוכר דירה במחיר עתק ללא תשלום מס קונה דירות בכל רחבי הארץ(גם בתל-אביב ברחוב שיינקין) קונה דירות לילדים שלו שאגב ירדו מהארץ, מגבה את הנוכל הנגבי, מדבר בשמו של שרון שמעולם לא סבל אותו ולא ניתן לבדוק קשקושיו, מעסיק עיתונאי חצר כמו הגברת שראיינה אותו בערוץ הממלכתי וליקקה לו בצורה מעוררת בחילה.
    הצדיק הזה יהרוס המדינה ואנחנו- מגיע לנו נצביע קדימה ונלך אחורה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הציבור יקבל את מה שמגיע לו

    דתי ימני, 22/02/06 07:13

    אם היהודים בישראל היום מוכנים לחיות תחת שלטון מושחת ומסואב, זה מה שהם יקבלו. מי שלו היה איכפת לו שהרסו בתי כנסת והחריבו למשפחות רבות את החיים, כך סתם, מדוע שיהיה איכפת לו שהשלטון רקוב? כשהמדינה תמוטט הרי כולם יאשימו את כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    סיבה טובה למה להצביע עבודה. (ל''ת)

    מפוכח, 22/02/06 07:10

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תסתכלו איך נראית ירושלים ותבינו

    איך תיראה, 22/02/06 07:09

    תביטו בירושלים. עיר כל כך עלובה, מלוכלכת וזנוחה, שמאות אלפי צעירים עזבו אותה בעשור האחרון, במהלך ואחרי כהונתו של אולמרט, שמכר אותה לחרדים והרס את כל מה שלא הספיק למכור. נולדתי וגדלתי ולמדתי בירושלים, אבל ברחתי כל עוד נפשי בי, וכמוני כמעט כל מי שאני מכיר. בדרכו של אולמרט לצמרת הוא יהרוס גם את ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • זה בסדר, אנחנו מבינים.

      שמעונה מדימונה, 22/02/06 18:40

      יש חיוך גדול על השפתיים ועצב בעיניים. והמבין יבין.
      אני לא יודעת אם המטרה מקדשת את הדרך.
      את יודעת, ראיתי לא מזמן פתק שנכתב ע''י אישה צעירה בדרכה לארץ ישראל, בימים של קום המדינה על הפתק היה כתוב את מילות ההמנון התקווה... והיה כתוב שם ככה:
      ''להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון ירושליים''.
      באהבה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מיה את צודקת אבל את את את טוב אני אחסוך והמבין יבין (ל''ת)

    ז'נבה לשעבר, 22/02/06 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    קדימה היא אסלה מלאה - רק להוריד המים ויהיה פחות מסריח (ל''ת)

    לא להחמיץ!, 22/02/06 06:50

    הגב לתגובה זו

    • גדול! אפשר להדפיס חולצות כאלה?? (ל''ת)

      מעריץ, 22/02/06 08:31

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא עוברים את 20 המנדטים

    סלבדור, 22/02/06 06:49

    תזכרון את סלבדור

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כולם

    RUBEN, 22/02/06 06:48

    ידישקייט

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בחרת קדימה, ...קיבלת מאחורה . (ל''ת)

    Rנב, 22/02/06 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טעות,אולמרט לא אימץ את דרכו של שרון.הוא תמיד היה מושחת. (ל''ת)

    Rנב, 22/02/06 06:47

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מזוז אומר:''מאז שנודע כי יוגש כתב אישום'' איזה פחד מפחיד.

    יגאל כהן, 22/02/06 06:46

    ואני חשבתי לתומי שיש לצחי שימוע ועד אז אסור לרועץ להחליט על גשת כתב אישום.
    לא רק שאין כתב אישום.
    אסור למזוז בתכלית האיסור להגיש כתב אישום לפני השימוע.
    שאם לא כן,השימוע הוא שימוע סדומי.
    ממה נפשך?
    יש כתב אישום ?
    או שיש שימוע?
    נפלתם על הראש או על התחת?
    איפה זכויות היסוד של צחי?
    בית משוגעים.
    עלאק נודע שיוגש כתב אישום.
    לצחי זה עוד לא נודע.
    גם לי לא.
    אני סומך על הרועץ המשפטי שהוא מתכוון להיות הגון בשימוע.
    לא?
    יעני המשחק מכור?
    וזה על עבירה שעוד לא נולדה?
    שמעולם לא הוגש כתב אישום כזה?
    לי זה נראה יותר כציד מאשר כמשפט.
    צחי יכול בשקט לאמר כדברי הנביא:
    ''ויקו למשפט והנה מספח''.
    אבל האספסוף אוהב את הראשים המתגלגלים ברחוב .
    כמה יותר גדול כך האספסוף נהנה יותר.
    הגענו לימי רומי האחרונים.
    מספקים לאספסוף לחם ושעשועים.
    מה שהוא רקוב בממלכת דנמרק.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא יעזור-מצביעים קדימה-יש לבדוק את הרצוג והמשכורות מקורבים

    אילנה, 22/02/06 06:44

    מי שלא בדק את הרצוג ושתיקת הכבשים והמשכורות של המקורבים וכל הפרשיות בהסתדרות לא יכול לכתוב כותרת כזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מילים למחשבה

    אור, 22/02/06 06:42

    הרי ידוע , שאולמרט הוא איש עסקים תחמן ולא מעניין אותו אפילו לרגע , מאף אחד חוץ מעסקיו ,וחוץ מהונו.
    אז אני מקווה שהם הזה לא טיפש (למרות שנראה שהוא כן טיפש) , ולא יבחר באנשים שהם מאוד מושחתים ללא טיפת מוסר.
    כך גם לגבי השקרן ( אתם בטח יודעים מי זה)
    אז מה נשאר,
    הסיכוי האחרון להציל את החברה המעוותת שנוצרה כאן ,הוא עמיר פרץ. לא מעניין אותי איך הוא נראה ואיך הוא מדבר, אלא מה הוא אומר,
    ויש לו רקורד של יושר, וזה מה שהכי חשוב לי
    הגיע הזמן שאנשים יפסיקו להבהל ולפחד מההפחדות על בטחון בטחון בטחון,
    מבחינתי , פחות כסף לסחטנים של מערכת הביטחון ,
    ויותר ספריות , יותר שכר למורים למשל
    (ואני לא מורה), יותר חינוך, השקעה במערכת הבריאות.
    הרגילו אותנו להאמין (בטעות!) שקודם כל הביטחון .
    אתם יודעים מה ?, עד שיהיה בטחון ימותו 30 דורות, ואנשים לא צריכים לחכות לזה.
    קודם כל אני במדינה אחר כך בטחון , כי בטחון לא השתנה כל כך מאז פרוץ האינתיפאדה ובשביל זה לא צריך מליארדי שקלים .
    במקום מטוס חדש במילוני דולרים , אפשר להוריד אחד, ולבנות עשר ספריות עשירות וממוחשבות ב.....באר שבע נתיבות למשל,
    ל מ ה ל א ???? לעזאזל
    עם מוזנח אנחנו
    תאמינו לי יש מספיק כסף להפוך את ישראל למשהו אחר לגמרי
    לגמרי !!!

    הגב לתגובה זו

    • בוא אני אתן לך מילים למחשבה על פרץ

      לא יכול, 22/02/06 09:11

      אני מקווה שאתה מודע לדרך בא עמיר פרץ כבש את ראשות העבודה, הגיע לכנסת עם עם אחד והגיע לראשות ההסתדרות.
      אם אתה לא יודע אז אני אספר לך את הצד האישי שלי. אני עובד בזק כבר הרבה שנים. וכאשר פרץ החליט לרוץ לכנסת בפעם הראשונה עם ''עם אחד'', הועד של בזק בהנחיית עמיר פרץ עבור בין העובדים ו''ביקשו'' שנחתום לתמיכה בעמיר פרץ. וגם נ ש ל ם 150 ש''ח לממיון הקמפיין שלו. כמובן שמי שלא רצה לשלם ''סומן ע''י הועד, ולא היו הרבה כאלו. כך זה עבד בעוד מקומות כמו מקורות וח''ח.
      כך שבמחינתי הוא חייב לי אישית 150 ש''ח.
      כל זה קשור באופן ישיר למפקד הארגזים של פרץ, שהביאו את כל העובדים של חברת חשמל להתפקד לעבודה ולהצביע לפרץ.

      אז פלא שהעולים מרוסיה משווים אותו לסטאלין !?!?!?.

      אני לא החלטתי במי לבחור...
      אבל אני יודע שעד שעמיר פרץ לא מחזיר לי את ה 150 ש''ח אישית אין על מה לדבר.

      הגב לתגובה זו

    • רקורד של יושר לעמיר פרץ?! יושרה זו האשמה

      נץבץ, 22/02/06 09:47

      כל כך לא הוגנת למי שרמס את העעעעובדים הקטנים רק כדי לשמר את הכוח של עובדי חברת החשמל הנהנתנים.. יושר זו האשמה לא הוגנת למי שמקורביו אילצו אנשים להיות פעילי בחירות שלו ולא הם יפוטרו.. עמיר פרץ עלול להיות תאונה קשה למדינה, ראה כוכבים נוספים של העבוה כמו בן עמי וברק.. מדבר פרץ תרחק..

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לבחור בליכוד ולחזור לשפיות (ל''ת)

    א א, 22/02/06 06:42

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד זה האבא של כל המושחתים (ל''ת)

      בורח מהליכוד, 22/02/06 08:32

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כמה זמן אפשר להסתיר כל כך הרבה שחיתות?

    צפונית, 22/02/06 06:32

    בעצם, השחיתות היא הדבק היחיד שמחבר בין הנגבי, פרס, אולמרט ושאר מועמדי ''קדימה''.
    ואגב, מעניין: פרס הקומבינטור הצליח במשך עשרות שנים לקבל מתנות בלי להחקר, לעשות דילים מסריחים לאין ספור בלי חקירות כמו ''בר-און חברון'', לגור עם אשה אחרת בלי להיקרא ''נואף'' ...כל הכבוד על הכשרון.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הציבור לא טיפש וקדימה תנהל המדינה

    sas, 22/02/06 06:27

    ולא כל עיתונאי מושחת ינהל לנו הדיעה

    הגב לתגובה זו

    • קדימה זה אוסף המושחתים של הפוליטיקה בישראל

      הזדמנות פז, 22/02/06 06:49

      כל הזבל מכל המפלגות התנקז לקדימה.
      הסיבה שהלכו אחרי שרון היא שהם לא שווים במפלגות המקוריות שלהם
      ודוגלים בשוחד
      לא היה איכפת להם דבר ממצע או דרך מדינית או משהו בכלל מלבד שליטה ובצע.

      ועכשיו יש לציבור הזדמנות פז להפטר במכה אחת מריכוז השחיתות הגדול בישראל!!!!!!
      מפלגה שהיא מרכז השחיתות בפוליטיקה הישראלית
      אם לא יבחרו בהם - תהיה ההיטהרות הגדולה ביותר ב 20 שנה האחרונות ....

      הציבור לא טיפש - וגם מגיבים בשכר כמו הנ''ל לא יבלבלו אותו.....

      הגב לתגובה זו

    • הציבור כן טיפש - אם קדימה תנהל להנו את המדינה ... (ל''ת)

      אברהם, 22/02/06 06:53

      הגב לתגובה זו

    • תתפלא, הציבור מטומטם והוא ישלם, כרגיל

      סנטוס, 22/02/06 07:01

      מפלגת קדימה רקובה מהיסוד והיא תרקיב ממשלה רקובה ומושחת שתמשיך לעשוק את הציבור.

      הגב לתגובה זו

    • איזו מדינה בדיוק היא תנהל? מדינת ta ? (ל''ת)

      מה הקטע שלך, 22/02/06 07:07

      הגב לתגובה זו

    • 15 מנדטים מקסימום

      רשות הדיבור, 22/02/06 07:11

      אתם תאכלו אותה.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 8

      רועי, 22/02/06 07:30

      זה לא מפליא אותי שאתה מגיב בצורה הזאת,גם אתה ככל מצביע קדימה ,טיפש,מושחת ,אשר דבר לא מעניין אותו ,חוץ מרמיסת שלטון החוק,יריקה בפרצופה של המדינה ,והאחזות חזק חזק בכסא המנעמים הפוליטי,תתבייש לך!!!!!!!!
      ההיסטוריה תשפוט אותך לאורך השנים......

      הגב לתגובה זו

    • תנהל מהכלא (ל''ת)

      איש ימיני, 22/02/06 07:49

      הגב לתגובה זו

    • לדפוק מעלי (ל''ת)

      20 יורו לשעה זו, 22/02/06 07:55

      הגב לתגובה זו

    • גם לא כל סוהר

      מוסא, 22/02/06 07:57

      מפלגת האזיקים והעריקים לשלטון.

      הגב לתגובה זו

    • יואב יצחק - תמיד היה תומך מוצהר של ביבי (ל''ת)

      ירדן, 22/02/06 08:29

      הגב לתגובה זו

    • למה כל עתונאי מושחת-ומה עם שרון, אולמרט, הנגבי

      העתונאי הקטן, 22/02/06 08:36

      מה רק העתונאים מושחתים? לפי דבריך.
      ומה עם אולמרט שהוא עולה על שרון
      בשחיתות והשקרנות שלו. ואני בטוחה
      שיש עוד הרבה הרבה דברים.
      אנשים זקנים וחולים הוא לא מכיר
      לא זוכר ולא מבקר. (ידע אישי).
      העיקר הכסף- זה צורת חייו.
      אז לכו מטומטמים ותצביעו קדימה/אחורה.

      הגב לתגובה זו

    • נכון הציבור לא טיפש. לגביך העניין עוד טעון בדיקה. (ל''ת)

      פרוינד, 22/02/06 08:38

      הגב לתגובה זו

    • מס' 8 כמה משלמים לך כדי שתגיב בשם קבוצת אדלר,אולמרט,עומרי.עודד שמי

      יעקב, 22/02/06 08:38

      ר

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    קדימה מושחתים קדימה בואו ליורש של שרון מ''מ סנדק שמאלמרצ אל קדימה (ל''ת)

    נשיקולדה, 22/02/06 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קדימה היא המפלגה המושחתת ביותר שאי פעם היתה במדינה, היא נוסדה ע''י

    המטיף, 22/02/06 06:22

    אדם מושחת, וכל מי שחבר אליו ממשיך את דרכו.

    הגב לתגובה זו

    • מדובר על שחיתו והשחתה ומושחתים שהשחיתו בליכוד,רובם ככולם.

      יגאל כהן, 22/02/06 06:47

      זה סימן שהליכוד מושחת?
      או שזה סימן שמפלגה שעוד לא נולדה מושחתת.
      אידיוט.
      רק הביבונים מתפעלים מהחוכמה שלך ביבון.

      הגב לתגובה זו

    • איך תינוק בן יומו יוצא לך עבריין?

      יגאל כהן, 22/02/06 07:57

      לא שמת לב שכל השמות שהזכרת ושלא הזכרת כולם ליכודניקים שעברו את העבירות בליכוד?
      קדימה רק נולדה.
      ותהי הארץ פינקלשטיין.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אכן

    חי, 22/02/06 06:00

    אם אולמרט לא ישנה את דרך השחיתות נמצא תחליף לקדימה עם כל הצער.

    הגב לתגובה זו

    • קדימה היא הראש של השחיתות בישראל!!! (ל''ת)

      לגיליוטינה, 22/02/06 06:54

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    קדימה, לקחת מה שאפשר.

    פלג, 22/02/06 05:52

    מפלגת קדימה מכילה בתוכה מספר רב של אנשים המוכתמים בשחיתות. האתר הזה הוא אחד מכלי התקשורת היחידים המעזים לומר את האמת. איילה חסון הייתה פעם עיתונאית נלחמת החושפת שחיתויות, היום היא ההיפך מזה. ה''ראיון'' עם אולמרט אתמול היה תשדיר שירות לקדימה, ללא שום שאלה מאתגרת.

    הגב לתגובה זו

    • אילה חסון היא זונת הכפר

      סרסור, 22/02/06 06:38

      כל מי שיש לו כסף עושה עליה סיבוב....
      הפעם אילו מושחתי קדימה.

      הגב לתגובה זו

      • אילה חסון- התקדמה יותר ממה שמגיע לה

        נעמה, 22/02/06 08:41

        היא למעשה אשה פשוטה ביותר,
        והעברית שלה מאולצת ונלעגת.
        אך כנראה אין שם יותר טובים אז
        בחרו בה לראיין את השקרן אולמרט.
        כשהיא מדברת בערוץ 1 אני מעבירה
        ערוץ עד כדי כך היא מגעילה אותי.
        סתם בחורה טפשה שמתנהגת כמו
        עבד כי ימלוך. ותו לא.

        הגב לתגובה זו

        • אמת ויציב !!! (ל''ת)

          דנה, 22/02/06 10:45

          הגב לתגובה זו

        • אותו הדבר כשאיילה חסון מדברת אני עוברת ערוץ (ל''ת)

          עדנה, 23/02/06 07:57

          הגב לתגובה זו

    • כמה אפשר להתבכיין? ביבי הבכיין מקבל הכי הרבה זמן תקשורת (ל''ת)

      יוחלף ביבי, 22/02/06 08:33

      הגב לתגובה זו

    • הראיון עם איילה חסון

      הילה, 22/02/06 10:52

      שמתם לב איך היא ליקקה לו בהתחלת הראיון על הבית ''הבוהמייני והיפה'' שלו?
      איכס.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה מה שיש למעריב לכתוב על השחיתות????? (ל''ת)

    jjj, 22/02/06 05:45

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כן, כן. אחרי שפרץ ישפט על זיופי הבחירות.

    משלם מיסים, 22/02/06 05:42

    ונתניהו ה''תקין'' הידוע, ש''לא זכר'' דבר כשנחקר, גם אולמרט ואחרים.
    למה כולם מתקיפים דווקא את קדימה?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא כל נסיון הכפשה זוהי שחיתות מוכחת

    דליה, 22/02/06 05:32

    מפליא שעיתונאית לא מוכרת לוקחת על עצמה לנפח עיסקת מכירה - תהיה מוצלחת למוכר ככל שתהיה - והופכת כל החשדה להאשמה ואף להרשעה - על מנת לשחק בספין התקשורתי שהפריח היום יואב יצחק . אולי ראוי בשיטת ''בוזגלו'' לאפשר למבקר המדינה לסיים בחינתו לפני שאתם כאן כבר מרשיעים ?!

    הגב לתגובה זו

    • ולא כל תגובה נובעת מלב ישר.

      פלג, 22/02/06 06:18

      יש כאלו של יחצנים...

      הגב לתגובה זו

      • 20 ש''ח ומוכנה למסור ישראל בידי מושחתים ונוכלים

        מה את יודעים, 22/02/06 06:52

        מישהו שאל אישה אם היא מוכנה לשכב איתו בשביל מליון $
        היא אמרה נו טוב....

        ואחר כך שאל, טוב ובשביל 5$ ??

        היא אמרה ''מה אתה חושב שאני?''

        הוא אמר לה מה שאת כבר אנו יודעים עכשיו זו רק שאלה של מחיר.

        כאן זה 20 ש''ח לתגובה ....

        הגב לתגובה זו

    • אולמרט - ושיטת בוזגלו

      מלכה, 22/02/06 06:57

      הצחקת אותי.
      לפני שחוקרים את מכירת הבית, תחקרי למשל איך צמח מלון מצודת דוד (לשעבר הילטון) בעוד כמה קומות אחרי אישור הבניה?
      כמה שוות התמונות של עליזה אולמרט ''באמת'' ולמה מוכנים לשלם לה יותר?
      כמה כסף עשה אולמרט וכמה הוא עלה לעירית ירושלים.
      אם הוא היה בוזגלו מזמן...........

      הגב לתגובה זו

    • או שאתה קנוי או נוכל

      ישר, 22/02/06 07:17

      מה עוד צריך לקרות שמישהו יודיע על אולמרט שהמלך אמנם ערום?
      כל הכבוד ליואב יצחק שמעיז לצעוק ולבודדים שתומכים בו!

      הגב לתגובה זו

    • ZODEK (ל''ת)

      ILAN, 22/02/06 07:58

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם דני נווה?

      דודי, 22/02/06 08:40

      יש לי הרגשה שאילו נווה היה בקדימה שמו היה מופיע במאמר הזה אבל למזלו הוא בליכוד.

      הגב לתגובה זו