• 54.

    זה שכיח ששוטרים יורים בכלבים בתירוצים שמכסים עליהם

    אמיתית, 21/09/08 18:03

    אני מכירה עשרות מקרים מקרוב של כלבים שנורו בידי שוטרים על כך שהיו כלבים ונבחו כפי שכלב נובח, אבל זאת הייתה הפרעה לעבודת השוטר למרות שהכלב היה קשור נורה למוות! ההודעה הזאת שכתבת קורעת את הלב, רואים איך הכלב סובל קשות! כמעט בכל שוטר יש עבריין מוסווה במדים כחולים! אלא שהחוק בא להגנתו בצורה החוקית. אז לאן הגענו? שוטר שבא להגן עלינו ורוצח אותנו, בושה למשטרת ישראל!!

  • 53.

    ZA LO DOG DA BORDO ZA PIT BUL (ל''ת)

    EL NINO, 16/08/06 10:28

  • 52.

    ''כלבת הרוטווילר, זכר צדקת לברכה''. אתה, כמו השוטרים דפוק בשכל.

    מגחך, 07/05/06 07:06

    לי נמאס לגמרי מחלאות על שתיים שמגדלות חיות טרף על ארבע.
    אבל במקרה זה ברור שהשוטרים חיפשו ''אקשן'' וגם מצאו אותו.
    מי שמצפה שדוברות המשטרה לא תכסה את ישבנם של כלבים במדים שסרחו, מוזמן להמשיך ולצפות.
    במדינה הזאת שלטת תרבות של שקר מראש הממשלה - כל הדרך למטה.

  • 51.

    שוטרים חמים על ההדק וכולם שריפים מהמערב הפרוע (ל''ת)

    ברי, 03/03/06 16:05

  • 50.

    הכלב בתמונה לא דוג דה בורדו

    עדי, 22/02/06 19:46

    עם כול הכעס על השוטר שמתיימר להיות כלבן ואני מדגיש שזה רק מראה את האיכות הירודה של הכלבנים במשטרת ישראל גם ביחידת העוקץ לפעמיים רבים כלבים ותאמינו לי שלא יורים בהם אפילו בכלביות צהל שבהם מוחזקים כלבי שמירה לא מאולפים יש קרבות בין כלבים והפשוט שבכלבנים יודע להפריד בינם מבלי לגרום נזק לשום צד אבל שורה תחתונה אם הכלב שבתמונה זה הכלב שנורה אז זה לא דוג דה בורדו זה כלב מגזע pitbull rednose

    • מה זה לעזאזל משנה גזע הכלב?!

      חנניה, 22/02/06 22:50

      ואם זה היה לברדור יש לו זכות קיום יותר מלכלב מגזע אחר?
      מה העיסוק הדיבילי והאובסיסיבי בגזעו של הכלב. בעל הכלב כבר הצהיר שהכלב הוא מגזע דוג דה בורדו מעורב. אז?!

      העובדה שנעשה פה ירי דרך כוונות על מנת להרוג בכוונה תחילה ולא לנטרל את הכלב-זו העוולה.

      ולדעתי אסור להרפות ממקרה זה משום שתופעה מגונה ומחליאה זו השתרשה לה,בתוך המשטרה.-והיא היא זו שאמורה לטפל בבעית האלימות.והכיצד? בדוגמא שהיא מספקת?-באלימות!

  • 49.

    תודה שפרסמתם את התמונות האלו, אולי ככה תצליחו לזעזע אנשים הרעים

    HELLO KITTY, 22/02/06 16:27

    ממש כואב לי הלב!
    כלב כל כך טוב, יש לו עיניים כל כך טובות- איך , למה עושים דבר כזה?!!

    אלו לא שוטרים אלו נאצים עם מדי שוטר!

    אני מאחלת ליורה למות גם ככה!!! (אבל באיזה חור לבד!)

  • 48.

    מזעזע!

    שיר, 22/02/06 16:02

    קראתי ובכיתי. פשוט מגעיל! אם הייתי יכולה לעשות לאותו שוטר מה שהוא עשה לכלב, בכלל לא הייתי מתלבטת ...

  • 47.

    כמה נכון ועצוב... (ל''ת)

    נגה, 22/02/06 11:00

  • 46.

    עכשיו יותר מכל זמן אחר אני יודעת שמשפחות הפשע חדרו לככב כשוטרים

    עין-הבר, 21/02/06 17:09

    כמה חבל שצריך לשלם בחייו כלב חף מפשע ומעוון רק בגלל לובשי המדים הדומים יותר מכל לחיות אדם בהתנהגותם הגסה והכואבת. מעניין מה רשויות החוק יעשו נגד העבריין?

  • 45.

    כמה נכון, כמה עצוב

    אזרח מודאג, 21/02/06 17:07

    זאב, אני עומד מאחורי כל מילה שכתבת.
    התנהגות השוטרים מחפירה (במקרה הטוב) וחסרת אנושיות.
    אבל לצפות מקראדי שיתפטר? הרי הוא קורץ מאותו החומר, אני בספק אם הוא מסוגל לקרוא, כל שכן להבין את מה שכתבת.
    כמה עצוב שזוהי משטרת ישראל...

  • 44.

    תנחומים לבעל הכלב-תתבע את השוטר

    a, 21/02/06 16:08

    הצעה - לתבוע את השוטר שירה למוות בכלב. אולי זה ירתיע את התופעה הנוראית של משטרת ישראל לירות בכלבים.

  • 43.

    מי שאומר שהוא נראה כמו אמסטף הוא סתם בור!

    טליה, 21/02/06 15:03

    טחחח עאלק אמסטף.
    יא בורים, מה קשור אמסטף?! דוג דה בורדו לא קשור בשום אופן לאמסטף. הם לא דומים לא באופי ולא במראה, אז שבו בשקט.

  • 42.

    זאב בק- קבל ח''ח

    טליה, 21/02/06 15:01

    כל הכבוד שאתה מספר סוף סוף את האמת, שלא כמו הדס שפר, שצריכה ללמוד להיות עיתונאית חוקרת ולא להסתמך על כל פיפס שאומרת המשטרה.

  • 41.

    הלב כואב......

    מיה, 21/02/06 14:16

    אין מצב שהשוטר יענש על זה, אבל כולי תקווה שישב בכלא !!!

  • 40.

    אלה הפנים האמיתיות של שינוי

    שינויניק, 21/02/06 10:15

    זאב בק מייצג כאן את מפלגת שינוי בכבוד!!!

    • איך הוא קשור לשינוי? (ל''ת)

      אזרח, 21/02/06 15:48

  • 39.

    לכל הירוקים יפי הנפש והמתחסדים למיניהם שהגיבו לי (מס' 23)

    נעמן, 21/02/06 09:54

    אתם פשוט פאטתיים מתחסדים וצבועים.

    בני אדם עומדים מעל לחיות. נקודה.
    ברגע שיש סכנה לבן אדם מכלב - חובה לחסל אותו. ומה לעשות, כלבי התקיפה הם כלי נשק, כלי רצח שכבר גרמו לעשרות ילדים להיות נכים לצמיתות.

    אז תפסיקו את ההתחסדות הצבועה שלכם - כלב זה כלב. ולמשטרה יש דברים חשובים יותר לעשות מלבד לחקור מוות של איזה כלב עלוב.

    אתם כל כך פטתיים. אפילו התגובות ההומניות שלכם ששלחו אותי לעולם הבא (תעמדו בתור, כל הימנים הקיצוניים מתים לעשות לי את זה כבר המון זמן).

    תפנימו: האדם עומד מעל הטבע, מעל כל בעל חיים אחר.

    • באיזה עולם את חיה??

      דבי, 21/02/06 10:52

      איך את יכולה להצדיק מעשים אלימים אפילו כלפי כלב??
      את צריכה לדעת שבמקרה שאותו שוטר שירה בכלב, אם הוא יבוא לעצור אדם הוא התנהג אותו דבר, הוא עבר את המחסום הפסיכולוגי החוסם מעשים אכזריים ולא אנושיים, בליבו כבר אין רחמים לכן הוא יוכל לירות בראש של יולד ועדיין לא יבין מה לא בסדר, בראשו הכל מוצדק כי הוא שוטר , יש לו כח, הוא יכול....
      בכתבה זו לא מדובר רק על המוות הנוראי של הכלב ש-לו זכות לחיות בלי שום קשר למשטרת ישראל, פה מדובר על אלימות במשטרה, מדובר על תרבות נוראית שהמשטרה הימצה לעצמה. על המשטרה להגן ולשרת את אזרחי ישראל וזה לא מה שהיא עושה כרגע...
      אולי בעיניך כלב לא ברמה של בני אדם, אך בעיני ושעיני אחרים אשר מבינים ומקבלים את זכות הקיום של החיות בעולם - לה כלב אותו זכות כמו שלנו... זה שאינו יכול להגן על עצמו מאנשים כמוך זה פשוט עצוב ,לכן ישנם בעולם אנשים כמוני אשר מגנים על זכויותיהם
      את בן-אדם גיזען, את מפלה בין מיני בריאת ה'... אני מקווה שפעם את תרגישי בבשריך את השנאה שיש במילים שלך

      • סליחה על ההשוואה, אבל הנאצים הקפידו על איכות הסביבה ושמרו על כלבים

        נעמן, 21/02/06 12:00

        ואהבת הסביבה ובעלי החיים אינה ערובה להומאניות ולאהבת האדם

        מי שאומר את זה - שטויות

        המשטרה צריכה לטפל בעברינים, ולא להקדיש את זמנה לחקור מי ירה באיזה כלב מטופש אחד או אוחר

        • אה, עוד חובב השוואות נאצים מטופשות, ברוך הבא!

          דמגוג בע''מ, 21/02/06 15:05

          הנאצים גם קידמו את המושג של תעשיית רכב זולה ועממית, אז האם מכאן אני יכול להסיק שאתה נוסע רק בפורש?
          ואם כבר, כמה נאצים ראיינת כדי להגיע לתובנה המדהימה הנ''ל?

          • נעמן אתה פאתטי ועושה צחוק מעצמך. תחזור לחור שלך ומהר!

            שונאת טימטום, 22/02/06 01:31

            אתה ואנשים כמותך הם הסיבה שאני וחבריי נמשיך להעניק חום אהבה וטיפול לחבירינו הכלבים (ולא רק) ונעדיף זאת על פני בן אנושא רשע ואגואיסט כמוך!
            כלבים הם היצורים הכי טהורים שיש ולא יעזור לך ,אתה נודף ארס ורעל ובטח שלא יוצר הזדהות עם הטימטום שלך,אז דחף תבולשיט ל---.

        • אז זה אומר שכולנו נאצים?

          אוהבת חיות, 22/02/06 15:16

          שכל אוהבי בעלי החיים הם נאצים, מופרעים ורוצחי עם בפוטנציה? אמרת שהמשטרה צריכה לטפל בעבריינים, אבל שכחת להוסיף שזה כולל גם אותך, כי אם זאת השקפת העולם שלך, לא ירחק היום וגם אתה תרצח בדם קר בעלי חיים. המונח הזה מתכוון בדיוק למה שהוא אומר - יצורים שיש בהם חיים, ויצורים כאלה אסור להרוג, מהקטן ביותר עד הגדול ביותר. מול אנשים דבילים ודפוקים כמוך אני אישית הייתי מעדיפה לחיות בתקופת הדינוזאורים - זה היה הרבה יותר בטוח.

        • טיפש! הנאצים עשו הכלאות של כלבים לא שמרו עליהם0- איזה אידיוט!

          HELLO KITTY, 22/02/06 16:47

          ראית פעם את היטלר עם כלב?
          אם הית רואה שם איך הכלב פחד ממנומה שמראה שהכלבים היו יותר חכמים מהעם הגרמני (א ,כן, מהאנשים בגרמניה הנאצית)....

    • כנס בבקשה

      Rinat, 21/02/06 11:32

      קודם כל אם היית קורא את הכתבה היית רואה שלא נשקפה שום סכנה לשוטרי אלא לכלבה המשטרתית.
      חוץ מזה - לא נראה לך חשוד שהציגו אותו כאמסטף?
      והכי חשוב - אתה הרבה יותר עלוב בעיני מכל כלב שהוא!

    • ''האדם עומד מעל לטבע מעל כול בעל חיים אחר''

      אודין, 21/02/06 12:14

      משפט והשקפת עולם אשר גורמים סבל ,אי צדק,מוות ורעב,לכול החיים על פני האדמה כולל האדם.

      תפנים אתה נעמן ה''שפוי'',איש פלסטיק קטן מפס הייצור של הרשע והבערות: אף אחד אינו מעל הטבע,אתה תחת חסותו ומרותו המלאה,ויחסך אליו יקבע את יחסו אליך, תרעיל את האויר ? תחטוף סרטן, תגדל חיות משק למזון בצורה ברוטאלית והמונית? תקבל חיידקים העמידים לאנטיביוטיקה,ומחלות לך ולילדיך(כן יהי רצון).
      תצדיק התעללות בבעלי חיים וחסרי ישע? יבוא יום ומישהו יתעלל בך.
      כך עובד הטבע,נעמן איש פלסטיק שכמותך.
      אף אחד אינו מעל הטבע, בטוח לא תוצר לוואי מגעיל של האנושות כמותך.

      • פרצופם המתועב של הירוקים נחשף כאן במלואו

        נעמן, 21/02/06 13:51

        המשיכו לקלל אותי ואת ילדיי
        המשיכו לאחל לי מכל טוב

        אין שום הבדל בינכם לבין הנאורים מעמונה, תפוח ויצהר.

        כולכם בשם הנאורות העדינות ההרמוניה והשלום מוכנים להרוג את מי שמתנגד לדעותיכם

        צבועים

      • אגב,ניסוח לא נכון שלי...

        אודין, 21/02/06 13:56

        ה-''כן יהי רצון'' לגבי המחלות, מכוון לאותם אנשים אשר ההתעללות היא דרך חיים ועניין לגיטימי, ולא לילדיך.

        אם הובנתי שלא כשורה.

    • אני שמאלני יותר ממך.

      נועם, 21/02/06 14:39

      ואני חושב שאתה אחד היצורים היותר מגעילים שייצא לי לפגשו בחיים שלי.
      חתיכת עלוב נפש.

    • נו, כבר הבנו, אז אתה אגואיסט

      נהמן, יפה נפש, 21/02/06 15:10

      ורואה את עצמך כעומד מעל כולם, אבל למה לזבל בטוקבקים כאן?
      ועכשיו לשיעור בעברית: ''יפה נפש'' זו מחמאה. אז או שאתה מתפאר בנפש מכוערת או שאינך יודע עברית.

    • נו, אז אתה אגואיסט, הבנו

      נהמן, יפה נפש, 21/02/06 15:14

      אז למה לשעמם אותנו בתאוריית הגזע שלך?

    • כפי שאמרת- גם הנאצים חשבו שהם גזע עליון.

      יריב חורב., 21/02/06 15:20

      אתה בעצמך אומר שהאדם מעל לכל ובאותה נשימה נזכיר גם את הנאצים שטענו שהגזע הארי מעל לכל....אז מה אתה מצדיק גם את זה ? תמיד יהיה איזה מישהו שיטען שהוא או דומיו מעל לכל....זה נקרא גזענות ובעיקר סוגנות....ממליץ לך לקרוא קצת בנושא. אני בטוח שלשיטתך היית בגלגול הקודם נאצי אמיתי.
      מזל שאני לא חבר שלך.

    • טיפש ..אמא שלך מתחסדת

      המעניש, 21/02/06 17:23

      בעצם אם היא הייתה מתחסדת לא היית נולד ..יא חלאה מסריחה

      אנחנו פאטתיים ?אנחנו יושבים ומצדיקים הרג או אתה ?אם אתה כזה לא מתחסד למה איכפת לך ממוות של אנשים בכלל יא רקוב ?

      הדבר היחידי שאתה יודע לעשות זה לבלבל לקוראים את המח בזיבולי שכל שלך בור ועם הארץ שאפילו לעבוד בפינוי אשפה לא יכול .. איך אתה יודע מה זה מחשב יא פירימיטיבי .

      לעמוד בתור לא צריך אם אתה רוצה אפשר לקצר אותו .. עכשיו לך קפל את הזנב בין הרגליים שלך ותברח לפני שאני מתחיל בכלל לחפש את הדוא''ל ואת הIP שלך כדי להפיל לך את המחשב ולהחזיר אותך לתקופת האבן .

    • נעמן - על המונח היבריס שמעת?

      אוהבת חיות, 22/02/06 15:28

      ואם לא שמעת, אני אאיר את עיניך - פירוש המונח היווני הזה הוא גאווה מופרזת של האדם והמחשבה שלו שהוא יכול להשתוות לאל.

      אז תסלח לי, אתה רחוק מלהשתוות לאל, אתה יותר קרוב להשתוות לשטן.

      מי קבע שהאדם עומד מעל בעלי החיים? אנחנו. בדיוק באותה מידה, גם הנאצים (אם כבר הזכרת אותם) קבעו שהגזע הארי עומד מעל כל שאר הגזעים ולכן מותר להשמיד את כל שאר הגזעים ובאכזריות מצמררת.

      גם במאה ה-19 האדם הלבן קבע שהוא עומד מעל השחורים ולכן זה מותר מבחינתו להעביד אותם, להשפיל אותם ואפילו להרוג אותם.


      אותם ''כלבי תקיפה'', אם אכן הם תוקפים, זה לא מתוך רוע לב שלהם אלא משום שהם אומנו לכך, ובעיקר על ידי עבריינים, ולכן הבעלים צריכים להיענש ולא הכלבים.

      ואגב, אם כבר הזכרת עשרות ילדים (מספר מוגזם לכל הדיעות) שהפכו נכים לצמיתות בגלל ''כלי הרצח הזה'', אני רוצה להזכיר לך שמאות אנשים נהרגים כל שנה בתאונות דרכים ועוד אלפים הופכים לנכים מאותה סיבה בדיוק. לכן המכוניות ה''תמימות'' לכאורה, גם הן כלי רצח ואפילו הרבה יותר גרוע. אז מה - לפי אותו היגיון מעוות שלך, כל הנהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים עם נפגעים ו/או קורבנות בנפש, גם אותם צריך להוציא להורג.

      תתבייש לך - מי שעלוב ומטופש פה זה אתה ורק אתה. בעצם אני לא כועסת עליך אלא רק מרחמת על יצור עלוב שכמוך שלא זכה להרגיש אהבת בעלי חיים מהי. ההפסד כולו שלך יצור עלוב, פטאתי וחסר כל שמץ של אנושיות פשוטה.

      • לאוהבת החיות- תכניסי לו מותק!! הוא סתם חרא טיפש (ל''ת)

        HELLO KITTY, 22/02/06 16:39

    • יקירי, האדם לא נראה לי עמד כל כך טוב מעל ''קטרינה'' (הטבע)

      HELLO KITTY, 22/02/06 16:36

      וגם אדם לא נראה לי עומד כל כך מעל אריה... או סתם תנין רעב...
      בוא נראה אותך יה מרוקאי מטומטם עומד בלי נשק מול נמר, או אפילו צ'יטה קטנה...

      אתה מרגיש חזק בין אנשים, נראה אותך בטבע .... מי באנת שולט שם!

  • 38.

    תודה לזאב בק על תבונה ורגישות

    שרית, 21/02/06 09:03

    זאב, אני מודה לך על הכל ותודה שיש עוד אנשים כמוך בארך הכל כך מטונפת הזאת. הדבר היחיד והטהור שנשאר לנו זה אהבתנו לכלבים וגם את זה שוללים מאיתנו......
    אני מקווה שננצח במאבק שלנו ויעשה כאן צדק
    שלך
    שרית

  • 37.

    לדוד שלי יש דוג דה בורדו וזה כלב מדהים ונוח! בני אדם יותר מסוכנים ! (ל''ת)

    אוהבת חיות, 21/02/06 02:02

  • 36.

    תודה למי שמדבר עבור חסרי המגן

    אבי, 21/02/06 00:31

    תודה לזאב בק. תודה שהבאת לנו את העובדות בפרשה, ויותר מזה, תודה שהדלקת הבהוב של תקוה בלב של כמה אנשים שרגש החמלה, הרצון להגן על החלש חסר המגן, והאומץ להגיד את האמת עדיין לא פס לחלוטין מארצנו.

    שנית, תודה למעריב שהסכים לפרסם כתבה שמבקרת בחריפות ''כתבה'' של עיתונאית שלו. זה מראה שנשאר עדיין יושר מקצועי אצל חלק מהעורכים.

    ודבר שלישי, לכל אלה שצועקים עמונה או ואדי ערה:

    אותה משטרה שעוצרת בנאדם ואחר כך חוזרת לביתו הנעול כשהוא במעצר והורגת את הכלב שלו מתוך נקמנות או זלזול, זה אותה המשטרה שהורגת אדם בואדי ערה בביתו וממציאה סיפור שהוא שלף אקדח, וזה ואותה משטרה שמפצפצת בעמונה בהוראה מגבוה 200 ראשים של נערים וסוגרת עניין בהודעה לעיתונות מלשכת קראדי שבכלל הם נפצעו מאבנים שהם זרקו על עצמם.

  • 35.

    זאב אתה פסיכופאט!!!

    ציוני, 20/02/06 22:52

    אם אחרי מה שהיה בעמונה, שם הכו שוטרים באכזריות קוזקית ילדים ומבוגרים כאחד ,ואתה לא פצית את פיך, כמו כן ביום שלישי האחרון פירקו שוטרי היס''מ ימח שמם,ערבי מסכן,ולך רק יש לייל על איזה כלב של סוחר סמים!!! אתה פשוט מטורף

    • שתוק יא דוס

      אנונימי, 21/02/06 14:57

      מה קשור עכשיו???

  • 34.

    עצובה...

    א', 20/02/06 22:24

    מה שמעציב אותי יותר מכל זו העובדה שרק בני אדם שחווים רגישות לבע''ח מבינים את הטענות שלך,לעומת אותו השוטר וכל אותם עלובי הנפש כמותו שלעולם לא תעלה בדעתם המחשבה שאולי היצור שהם פוגעים בו הוא אכן נפגע, הוא אכן מרגיש וכואב,,,עצוב מהכל :((((((

  • 33.

    הם יורים גם בכלבים

    רועי עפרון, 20/02/06 21:21

    את המקרה המצמרר שלפנינו צריך להגדיר כמקרה רצח, נקודה!
    מי שרוצח כלב בדם קר הוא רוצח!!!
    לא פחות, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בשוטר.
    נראה את המשטרה מקיאה מתוכה רוצחים ודואגת להעמידם לדין על מעשיהם הנפשעים.
    אם שוטר היה יורה בדם קר בכלב שלי, בבית שלי, אין לי ספק מה היתה תגובתי...

  • 32.

    אתה חתיכת מטומטם שזה פשוט מדהים

    איציק, 20/02/06 21:16

    מאיפה בכלל אתה מכיר את אותו שוטר ? ואולי הוא שוטר איכותי וטוב שבנסיבות העניין לא מצא דרך אחרת אלא לירות בכלב שאומן לתקוף ? הרי לא היית שם בכלל. לקחת נתונים חלקיים, ביססת עליהם מסקנות מוטעות והוצאת דיבתו של אותו שוטר ושל רבים אחרים בסיכלותך הרבה. אני במקומו הייתי תובע אותך על הוצאת דיבה.
    אתה מבסס את טיעונך האינפנטיליים והכאילו צדקניים בזה ש''זכור לי מקרה'', שטויות במיץ עבניות.

    • אתה חלאת אדם, ואל תנסה להצטדק!!!! (ל''ת)

      אין, 20/02/06 22:28

  • 31.

    שוטרים אלימים ושקרנים? לא יכול להיות.

    יחזקאל, 20/02/06 20:39

    אני עדיין מתעורר מסיוטים אחרי מה שראיתי בעמונה. התיאורים המזעזעים בכתבה הזו מחזירים אותי למראות המזעזעים שראיתי בפוגרום.

  • 30.

    כמה נורא! מת כלב! מעיד על חוסר רגישות של המשטרה.נחישות רבותיי,נחיש (ל''ת)

    רק מתנחלים מותר, 20/02/06 20:34

  • 29.

    הוא נראה כמו אמסטף (ל''ת)

    אוהבת כלבים, 20/02/06 19:04

    • באמת?...הבנתי לכן הירי היה מוצדק לא?!

      שלומי, 21/02/06 06:56

      הבעיה היא בעיה קלוקלת...! וזה חמור מאוד! זו הקלות הבלתי נסבלת. האלימות מתחילה אצל אלו אשר אמורים לטפל בה.-תחשבי על זה!

  • 28.

    יאללה זאב!!!

    שינויניק, 20/02/06 18:52

    שינויניק נשאר שינויניק!!!

  • 27.

    מה חדש?? השוטרים מעולם לא היו

    עליזוש, 20/02/06 18:35

    רגישים לנושא בע'ח, תמיד התיחסו ומתיחסים בזילזול לתלונות בנושא, ומה עוד חדש? בארץ שלנו חיי בע'ח נחשבים כקליפת השום.
    זאת הארץ ואלו תושביה לצערי הרב. ודוגמא מהשטח בחלק מהתשובות של הקוראים ה''נכבדים'' כמה שורות למטה.
    לי בא גועל נפש מאנשים כאלה.

  • 26.

    שוטר דובר אמת? למה ציפית?

    מ, 20/02/06 18:33

    מחר תרצה שוטר יעיל,
    אחרי זה משטרה יעילה...
    לאן נגיע?

    אה, נהיה מדינה נורמלית...

  • 25.

    שוטר הוא שוטר הוא שוטר

    מושון, 20/02/06 18:04

    שוטרים שוטרים שוטרים שוטרים
    הם הם הם הם הם הם הם הם
    ברברים ברברים ברברים ברברים
    ורפי-שכל רפי-שכל רפי-שכל רפי-שכל.

    המקרה הזה הוא אינדיקציה למצב המשטרה דהיום.
    לתפארת מדינת קראדי!!!

  • 24.

    איש רגיש, את כל מה שכתבת על איכות כח של המשטרה ...

    ברק, 20/02/06 18:01

    ...שמרת בלב כאשר היה מדובר בניפוץ גוגלות של נערים ונערות בעמונה?

    • ואתה, רגיש לאלימות - שתקת כששוטרים ירו באדם בביתו בואדי ערה? (ל''ת)

      סמולני מניאק, 20/02/06 19:37

    • שם זה היה מצווה - הקם להורגך, השכם להורגו

      ממודיעין השפויה, 20/02/06 20:33

      ובסך הכל התברר שהם היו עדינים, לא? הרי לאחר כל תיאורי ה''ניפוץ גולגלות'' המרשימים שאתה ושכמותך מרבים להשתמש בהם לא שמעתי על מישהו שחס וחלילה נהרג או נפגע משמעותית...
      ובינינו - בפינוי המאחז הבא אני מקווה שיהיו קודם כל אפס נפגעים מבין השוטרים וכוחות הביטחון. ההחלטה על מספר הנפגעים של נערי פשע תלויה בהם - ירצו, יאכלו (מכות), לא ירצו, לא יאכלו.

  • 23.

    אוי אוי אוי, כלב נהרג, גוועלד, אסון לאנושות. תכינו את בית הדין בהאג

    נעמן, 20/02/06 17:45

    זה מה שיש לך לעשות בחיים
    כלב נהרג
    באמת אסון.
    כשצעירים נרצחים במועדונים אתה גם משקיע אלפי מילים?
    זאב, אתה פטתי

    • לכבוד תגובתו של נעמן

      קרייג בצינס, 20/02/06 18:14

      נעמן.אתה שפל,וכרגע המקום של התגובה לא יספיק לדברים שיש לי לומר על אנשים כמוך-לזאב-כל הכבוד-לבעל הכלב שנהרג-לבי איתך

    • לך תעשה קקה נעמן ..ותאסוף בשקית ..

      המעניש, 20/02/06 18:30

      אפס שלא מעריך חיים .אתה חלאת המין האנושי עוד סרח שייושב בבית ומצחין אותנו עם השטויות שהוא רושם רימה מטונפת חולת כלבת שכמוך כשאתה תמות בטוח יירשמו על המצבה נעמן שפוי מת באמת אסון לאנשות ..אני בטוח שלתולעת כמוך אפילו לא יהיה מניין כי אין אפילו 11 אנשים שמוכנים לעמוד 10 דקות בשבילך ,לך תשריין לך איזה חלקה ותשחד כמה דוסיילך שלפחות תהיה לך מצבה על הקבר שגם ככה יהיה מחוץ לגדר יא נבלה .

      ודרך אגב אתה פטתי .

      נ.ב:תעשה טובה לפני שאתה מסתלק לחלוטין תכתוב איזה טוקבק שנוכל להכין את השמפניה יא רקוב

    • הציעירים רבים אחד עם השני הכלב לא עשה כלום! (ל''ת)

      אודי, 20/02/06 20:34

    • אוי אוי אוי, נעמן מקנא בזאב, גוועלד

      זה נקרא שפוי?!, 21/02/06 15:16

      ברור לשנינו שבטלן שמעביר זמנו בספאמים בטוקבקים לא יהיה כתב לעולם.....

    • אולי זה רק כלב אבל הוא מקבל יותר תשומת לב ממה שאתה הית מקבל באותה

      HELLO KITTY, 22/02/06 16:31

      זה רק מראה מי באמת חשוב.....

      וזה בטח לא כלומניק מטומטם כמוך!

    • גם אתה השקעת אלפי מילים

      אוהבת חיות, 22/02/06 16:52

      בטוקבקים האלה בתגובות המטופשות שלך, רק כדי להדגיש כמה לא חשוב בעיניך שכלב נרצח (כן! נרצח בדם קר!!). ואם זה לא טמטום מוחלט אז אני לא יודעת מה כן. מה, אתה כל כך משתוקק להראות לכל העולם כמה אתה דפוק, מטומטם וחסר כל רגש ורגישות? יא אהבל דפוק, נראה מה תגיד אם איזה שוטר ידפוק כדור בראש של הילד שלך/אחיך/אבא שלך (מחק את המיותר).

  • 22.

    תודה זאב

    סמדר, 20/02/06 17:43

    * תודה זאב על הטור, על האכפתיות.

    * הבוז ושאט הנפש למשטרה שמחפה כך בצורה מחפירה ולא אנושית על התנהגות רשלנית ולא אנושית של אחד מאנשיה במקום להוקיעו מקרבה ולבער את הנגע.
    בושה למשטרה, המקרה עצמו, ועוד יותר תגובתה וטיפולה בפרשה.
    מי שיורה כך ביצור חי אינני רואה כיצד הוא מתייחס אחרת לבני אדם, כאשר היד כה קלה על ההדק לקחת ולגזול חיים של יצור חי במחי יד.

  • 21.

    שחיתות היא שחיתות

    ''ארץ בושת''.גוגל, 20/02/06 17:37

    זה המחיר שאנחנו משלמים כחברה מושחתת - מנגד אנו זוכים לשלטון פרגמטי.

    שלכם,
    ''ארץ בושת''.גוגל – העמותה לקידום השחיתות

  • 20.

    עונש חמור לשוטר!!!!

    אסף, 20/02/06 17:24

    איף אפשר להתנהג ככה?ובמיוחד כשאתה לובש מדים?
    מדינה מחורבנת!!!!

  • 19.

    כשפוצצו ראשים בעמונה שתקתם (ל''ת)

    מתנחל, 20/02/06 17:17

    • כשירו בערבים בואדי ערה שתקתם! (ל''ת)

      מתנחל, 20/02/06 19:35

  • 18.

    הכל התחיל בעמונה

    גוזלה, 20/02/06 17:15

    אחרי מכות למתנחלים הם יורים בבעלי חיים.
    מזעזע

    • טעות - הכל התחיל בואדי ערה

      טוויטי, 20/02/06 19:34

      שתקתם כששוטרים פגעו בערבים, שתקתם כששוטרים פגעו במתנחלים, שתקתם כששוטרים פגעו בעובדים זרים (ובסתם תיירים), שתקתם כששוטרים פגעו בכלבים... בסוף לא יהיה מי שיפתח פה כששוטרים יפגעו בכם.

      • אדם או כלב לגבי אין הבדל מדובר ברצח מתועב! (ל''ת)

        אויד, 20/02/06 20:35

      • צודק אחי- המתנחלים צבועים. באוקטובר הם שתקו (ל''ת)

        עכשיו תורם, 20/02/06 23:49

  • 17.

    נא להסיר את תמונות הכלב לאלתר !!!

    ש., 20/02/06 17:12

    אתם השתגעתם ?!!
    מה זה ?!
    אלו תמונות קשות ומצמררות ואין מקום לשים אותם בכתבה !
    כצת רגישות לא תזיק.
    איך יתכן שבמאמר כזה רגיש ואיכפתי, מצאתם מקום להראות את הכלב הסובל מהפציעה.
    כשם שלא תרשו לעצמכם להראות תמונות של ילד מדמם בגסיסה עם קליע בראשו,
    כשם שלא תותירו תמונות עירום ומשגלים,- צנזרו את הזוועה הזו ומייד !!!
    תתבישו. כצת כבוד.

    • כצת עברית!מה פה קורה? (ל''ת)

      007, 20/02/06 17:56

  • 16.

    השוטרים אלימים לאדם ובעל חי כי המערכת המשטרתית מגבה אותם

    מח''ש שמח''ש, 20/02/06 17:04

    מהו יס''מ אם לא יחידת בריונים בחסות החוק?

    כמה שוטרים המשטרה סילקה משורותיה על פגיעה באזרחים?

    מהו רף הקבלה למשטרה?

  • 15.

    נורה בראש ונראה יושב בתמונות?

    שירז, 20/02/06 16:58

    אם נורה בראש - כיצד נראה הכלב המסכן יושב ומדמם? ואיך לא הצליחו להצילו?

    • הוטרינר גם הסביר שזה הפתיע אותו

      יא טמבלית, 20/02/06 17:26

      מאוד שהכלב לא מת במקום מפציעה כזו. כנראה העובדה שמדובר בכלב חזק וגדול, גרמה לו להשאר זמן מה לאחר הפגיעה עוד בחיים במצב אנוש.

  • 14.

    עם כל הכבוד לך...

    אורן, 20/02/06 16:54

    לך אתה תעמוד מול כלב כזה שתוקף ואתה תחת לחץ גיבור גדול.

  • 13.

    מי שמחזיק באמסטף צריך לירות בו ובכלב שלו.

    סיגל ש., 20/02/06 16:52

    מחזיקי רוטוויילר אמסטף סטפים למיניהם דוגה וכל חיות הטרף האלו, הם אנשים חסרי אחריות, שחיי אדם לא נחשבים בעיניהם.

    הציביליזציה צריכה להרחיק אנשים כאלו מהחברה.

    • סיגל,גם ממך צריך להיפטר. (ל''ת)

      עומר, 20/02/06 17:23

    • גיבוב של שטויות,לכי שטפי את הפנים באסלה

      המעניש, 20/02/06 17:35

      אין לך מושג מה זה כלבים ומה זה כלבנות לפני שאת מקשקשת שטויות בטוק בק לכי ללמוד טיפשה

    • סיגל

      ב, 20/02/06 18:17

      חיית הטרף הנוראה והאמיתית היא את!
      מאנשים מסוגך צריכה להפטר האנושות,אז יהיה טוב יותר גם לבני אדם וגם לכול שאר היצורים החיים על פני האדמה.

    • מטומטמת, לפחות תקראי את הכתבה

      שי, 20/02/06 18:27

      לפני שאת פותחת את הג'ורה שלך, בפירוש כתוב שגזע הכלב הוא דוג-ד-בורדו ולא אמסטף.
      כנראה ששהתפתחות השכלית שלך היא כמו של כלב.

      • סיגלית-תגובה של אספסוף אלים!

        חהחהחהחה, 21/02/06 07:20

        לצפות ממך לקרוא את הכתבה ולהפנים ???!!-חהחהחהחההח!

    • אמסטף?

      פינוקי, 20/02/06 18:47

      סיגל, את לא מתקרבת לקרסוליים של פינוקי שלי, אמסטפית מדהימה.

      אין מי שאוהב אותי בעולם יותר ממנה.

      פינוקי היא אמסטפית המגדלת 20 חתולים באהבה ענקית.

      מי שלא יודע אהבת אמסטף - לא יודע אהבה מהי.

      אין כלבים אמסטפים רעים. אין דבר כזה. יש בעלי אמסטפים רעים. במקרה הזה הכלבים הם הקורבנות של החינוך של בעליהם.

      אין על האמסטפים. פשוט אין. יש להם את העיניים הכי טובות בעולם.

      פינוקי,
      בשם כל האמסטפים שמוציאים את דיבתם רעה.

    • נראה לי שצריך להרחיק אותך מהסביבה (ל''ת)

      חגית, 21/02/06 11:47

    • סיגל-קודם תלמדי מהי ציביליזציה

      שלומי, 22/02/06 06:38

      ואחר כך תשתמשי במונחים שאין לך ולבורים שכמותך מושג מה הם...

      ציביליזציה=תרבות ,נאורות

      תגובתך מוכיחה שאת רחוקה שנות אור מהמונח הזה.

      את יותר דומה לאפרטהייד ,או לתנועות אלימות קיצוניות בתגובתך. אבל את רואה-גם לאנשים רדודים,חדלי אישים,וריקים מסוגך מגלים סובלנות.זו ציביליזציה.

  • 12.

    שקרים על שקרים

    RSPA, 20/02/06 16:50

    איך זה שבכתבתה של כתבת הפלילים, שהסתמכה על דוברת המשטרה, נאמר שהכל היה בדירה בעוד שכאן המשטרה טוענת שהכל היה מחוץ לבית.
    גרסאות המשטרה סותרות האחת את השניה.
    ואני לא מאמין לאף גרסה משטרתית.
    בושה וזעם.

  • 11.

    הכתבה המרגשת ביותר שקראתי לאחרונה.

    מי החיה האכזרית, 20/02/06 16:39

    ככל שאני מכיר יותר בני-אדם, כך אני אוהב יותר את הכלבים שלי.


  • 10.

    כל כך מרגיז ...

    המעניש, 20/02/06 16:34

    אם השוטרים לא שומרים על חיי ההולכים על ארבע איך הם מצפים שמישהוא אחר יישמור .

    למה בכלל ירו לחיה בראש זוהי זילות מופגנת בחיים ..השוטר הנ''ל צריך לעוף מהמשטרה

  • 9.

    נא לדייק בפרטים - הכתבה לא אמינה

    שגיא ט., 20/02/06 16:28

    לפי הבנתי בכלבים (איני מתיימר להיות ווטרינר), הכלב האומלל בתמונה אינו מסוג ''דוג דה-בורדו'' אלא מסוג ''פיטבול'' הידוע כסוג תוקפני ביותר כלפי כלבים.
    הכותב אינו היה נוכח באירוע וככל הנראה הסתמך על עדותו של בעל הכלב, שמעצם המאורע כנראה אינו טלית שכולה תכלת.
    כואב על הכלב שמת, אך כואב יותר על כלבה תמימה שמותקפת ללא סיבה.
    בכתבותיך הבאות - אנא דייק!

    • גם לא ממש מדוייק !

      המעניש, 20/02/06 18:19

      א.הכלב שבתמונה אכן איננו דוג דה בורדו טהור אך עם כל הכבוד אני לא חושב שאתה יכול להגיד אם זה פיטבול או אמסטף סטף או אולי דוגו ארגנטינו מעורב אולי זה בכלל דוג דה בורדו מעורב מכיוון שתכלס אף אחד לא ייזרוק דוג דה בורדו מהבית כל כך מהר אחרי שהוא שילם עליו כל כך הרבה כסף.

      ב.ברור לכולם שהנאשם איננו טלית שכולה תכלת אבל השוטר הוא בטוח לא טלית שכולה תכלת ישנן דרכים להפריד בין כלבים שרבים ואם כלבן איננו יודע אותן אולי הוא לא צריך לעבוד עם כלבים במשטרה .

      ג.כלב הינה חיה טריטוריאלית כמו כל חיה על פני האדמה תתפלא גם בני אדם הם טריטוריאליים ..וכל זמן שאנו בני האדם תירבתנו אותם עלינו לשאת באחריות להבין את צרכיהם והתנהגותם ואם לא ..אזיי לא צריך להחזיק כלבים בבתים על פני כדור הארץ ולשחררם לחופשי שיחזורו לחיות בלהקות בטבע .

      ד.אם אתה מגיע לבית של חבר ויש לו כלב בבית אני סמוך ובטוח שאתה לא תביא את הכלב שלך ,אם למשטרה היה איכפת מחיי הכלבים (כולל שלהם) הם לא היו מגיעים לבית שיש בו 4 כלבים עם כלבה ועל ידי כך היו מונעים הרג מיותר .

      ה.במדינת ישראל קיים חוק שלפיו אין לפגוע בחיות וכל הפוגע צפוי לעמוד לדין הקבוע בחוק העונשין (עד 3 שנות מאסר ) אם השוטרים שהם נבחרי ציבור ואוכפים את החוק אינם יכולים למלא אחר החוק מדוע שאזרח ימלא אחריו ?

      ו.כלבה תמימה או לא ..אני לא יודע וגם בטח שלא אתה ,ועדיין אתה לא יכול להיות כל כך אכזרי ולכתוב כאילו שלא נחמץ לך הלב כשאתה רואה כלב מדמם ואתה יודע שאפשר היה להציל אותו אם היו מפנים אותו בזמן לקבלת טיפול .אני בטוח שאם זה היה כלבך שלך היית כותב אחרת ועל אחת כמה וכמה אם זה היה אחד מבני משפחתך היית גם פונה לבג''צ ולא בגלל שהוא היה טלית שכולה תכלת או לא אלא על הירי הלא מוצדק ועל חוסר הטיפול .

      נ.ב:לחלאה שצילם את התמונות יש לב ברזל הוא פשוט היה יכול לפנות אותו למרפאה ולחסוך זמן או לפחות לשמור על כבוד החיה ..אני מקווה שגם אותו יצלמו כשהוא יגסוס

      • הצלם של הכלב

        נטע, 20/02/06 21:48

        הוא האיש הטוב מתמו לחיות לחיות שהבהיל אותו למרפאת הוטרינר והצילומים נעשו רגע לפני שהוא נכנס לטיפול.

        מי שאחראים למותו הם השוטר שירה בו וחבריו השוטרים שבמשך חצי שעה מנעו מאנשים לקחת אותו לטיפול.

  • 8.

    חמלה היא התכונה האנושית ביותר..

    חתולית, 20/02/06 16:27

    וחבל שאצל כל כך הרבה אנשים היא חסרה.
    התרגשתי מאד מהכתבה, אני מקווה שבעתיד בני אדם יתיחסו לבעלי חיים בכבוד..

  • 7.

    מסכימה עם כל מילה ! (ל''ת)

    ש, 20/02/06 16:23

  • 6.

    לתת בראש למתנחלים לא לכלבים (ל''ת)

    יצחק, 20/02/06 16:23

    • ריגשת אותי בתגובתך הרגישה (ל''ת)

      כלב בן כלב, 20/02/06 17:14

  • 5.

    רגשת אותי עד דמעות (ל''ת)

    מיכל, 20/02/06 16:13

  • 4.

    תודה על הדברים

    תמר, 20/02/06 16:07

    לגמרי איתך

  • 3.

    זאב בק - תודה על מה שכתבת.

    מזל בן-נתן, 20/02/06 16:05

    הזדהיתי מילה במילה.
    אתה צודק.
    מישהו שם צריך לתת את הדין על הרצח הנוראי.

    יהי זכרו של רד - ברוך.

  • 2.

    כ''כ נכון, וכ''כ כואב (ל''ת)

    גיל, 20/02/06 16:04

  • 1.

    המאמר כל כך נכון ועצוב.

    Bakura, 20/02/06 15:58

    כתוב מצורה מרגשת ואמיתית, מזדהה כל כך.

    • כנסו!!!

      מושון, 20/02/06 18:25

      אני לא מבין מדוע אתה תוקף את הכלבן שירה הוא בסך הכול רצה להגן על חיי ''''''השוטרת הכלבה'''''' דליה (גם נותנים להן שמות של בני אדם וזכויות וחוקים של שוטרים) לכן השוטר הכלב ירה ברד.

      מזל שלא כל השוטרים כלבים

      ולא כל הכלבים שוטרים

      • חלאות

        סוזן, 22/02/06 12:34

        למה הם לא נתנו לו טיפול רפואי?
        ולמה לירות ?
        יש דרכים אחרות להפסיק קרב בין שני כלבים !
        אני לא מבינה איך אדם שמתיימר להיות אוהב כלבים
        והוא כל כך אהב את הכלבה איך הוא מסוגל לירות בכלב אחר
        מי שאוהב בעלי חיים לעולם לא יפגע ביצור אחר.
        והתמונות פשוט מזעזעות!