• 55.

    החמאס לא מודאג יודע שאולמרט ישלם

    מפוכח, 22/02/06 00:46

    אולמרט ישלם עד הגרוש האחרון אחרי הבחירות,
    והחמאס יודעאת זה

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לכל הפנאטים מהליכוד, והאבודים מהאבודה, ישראל רצה רק ''קדימה'''''''''''''''''' (ל''ת)

    אני זיפן ושקרן, 20/02/06 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האם זה צודק להעניש אוכלוסיה שלמה?

    קני, 19/02/06 23:29

    כן, אם אותה אוכלוסיה בחרה באופן דמוקרטי באירגון טרור להנהיג אותה ''להשמדת ישראל''...

    איפה יפי הנפש שיגידו שהחמאס לא מייצג את הרוב הפלסטיני? תסבירו לי איך החמאס נבחר ואם הם מאמינים שהוא נבחר למטרת שלום?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ממתי אולמרט מחליט משהו?

    ריקי, 19/02/06 22:07

    היחיד שמחלי בקדימה זזה הנשיא
    בוש- לא אולמרט ולא ציפי ולא הנגבי
    אף אחד לא יכול להחליט במפלגה
    הזאת בלי אשורו של בוש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מזכיר לי משהו על ער...ג'ינג'י (ל''ת)

    משה, 19/02/06 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האבו תיז הזה, עושה גם מוקיונות בימי הולדת? (ל''ת)

    בבה עזיזי, 19/02/06 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אנ' שוכנעטי, קול ששון וקול שמחה..ביבי בא, ברוך הבא

    אפרת רגב, 19/02/06 19:52

    אחרי הרבה קריאה בכל העתונים, ואחרי שהגנתי נחרצות על הפושע והנוכל אולמרט, אני חוזרת הביתה, אין כמו הליכוד - קול ששון וקול שמחה..ביבי בא, ברוך הבא...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למר טיבי-צריך להעניש המגזר הערבי ענישה קולקטיבית בגללך ומנהיגותך (ל''ת)

    תושבת שדרות, 19/02/06 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אין שכל אין דאגות

    איציק, 19/02/06 19:29

    מתאים לחשיבה שמאלנית-אפרופו ביבי עושה הפחדה. תראו לאיזה מצב ביש הבאתם אותנו. שמאלנים ארורים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדיניות אולמרט, סליחה ארה''ב כלפי ישראל תנחל כישלום חרוץ!

    ה''נביא'', 19/02/06 19:28

    ממשלת ישראל איננה פועלת ואיננה מתכוננת לפעול, היא מובלת על ידי וושינגטון. וכל מה שצריך לשאול או לדעת לגבי כיצד ממשלת ישראל תפעל, הוא לשאול מה היא תוכנית הפעולה של וושינגטון נגד השתלטות החמס?

    המקורות של תיקדבקה בוושינגטון מביאים כאן בלעדית את פרטי התוכנית האמריקנית, שחלקים ממנה ישראל תצטרך לבצע.

    1. הרעבת הרשות הפלסטינית מכספים.
    2. העברת כספים באמצעות ארגונים בינלאומיים שיגיעו ישירות לידי האוכלוסייה הפלסטינית.
    3. הפרדה בין הגדה המערבית ורצועת עזה, בצורה שהנהגת החמס תבודד בתחום הרצועה והשפעתה ברמאללה תהייה מצומצמת ביותר.
    4. תכנון ופיקוח צמוד וזהיר על צעדיו יו''ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, זאת כדי להביא אותו למצב שתוך ארבע עד ששה חודשים הוא יצטרך לבצע את שני הצעדים הבאים.
    5b. צעד ראשון- ישקם מחדש את כוחו של הפת''ח.
    6. צעד שני- לאחר שהאמריקנים יהיו בטוחים כי כוחו של הפת''ח מספיק חזק, אבו מאזן ייצור משבר חוקתי, יפזר את ממשלת החמס ואת הפרלמנט הפלסטיני בו יש לחמס רוב, ויכריז על בחירות בזק כלליות חדשות.
    7. ארצות הברית תתערב בכל הכוח המודיעיני והפיננסי שיש לה, כדי להבטיח הפעם שתוצאת הבחירות תהיינה שונה.
    זו התוכנית בקוויה הכלליים, וכל מה שממשלת אהוד אולמרט עושה ותעשה נגד הרשות
    הפלסטינית בימים ובשבועות הקרובים, הוא להתאים את קצב צעדיה ומעשיה לתוכנית האמריקנית.
    האם התוכנית האמריקנית תצליח? התשובה היא לא!

    לכך יש שלוש סיבות עיקריות:
    א. הסתמכות של תוכנית מבצעית כזו שוב על יכולתם המבצעית של אבו מאזן וצמרת הפת''ח, נועדה מראש לכישלון. אבל זו המדיניות האמריקנית כבר 12 שנה. קודם סמכה וושינגטון על יאסר ערפאת, עכשיו על אבו מאזן.
    ב. החמס מודע כבר לפחות שבועיים לפח שוושינגטון וירושלים מכינות לו, ועוד לפני שתוכנית זו החלה להתבצע הוא כבר מבצע בשטח ובעולם הערבי-מוסלמי מהלכים לסיכולה. צריך וחייבים לזכור, כי לרשות החמס עומדת הרשת והמכונה האדירה של תנועת האחים המוסלמיים. המדיניות האמריקנית כיום במצרים ובסוריה, שם וושינגטון תומכת באחים המוסלמים ובהשתתפותם בתהליך הפוליטי, לא תאפשר לה לפעול ביעילות נגד החמס, שהוא זרוע של האחים המוסלמים. וושינגטון טועה אם היא חושבת כי תצליח לבצע במצרים מדיניות A, וברצועת עזה מדיניות B, כלפי אותם גורמים.
    ג. תוכנית 'ההרעבה' או 'הרזון' הפיננסי לא תצליח. הסיבה: המנגנון של ארגוני העזרה הבינלאומיים בשטח מורכב כולו מפלסטינים. פקידים פלסטינים אלה יעבירו את הכסף קודם כל לחמס, בגלל שתי סיבות: 1. חשש לחייהם. 2. אבו מאזן וכוחות הפת''ח-גדודי אל אקצא, שהאמריקנים תולים בהם תקוות, יורו להם לעשות כך, לאחר שיקבלו את חלקם בכסף.

    הגב לתגובה זו

    • זאת תגובה או סמינריון? (ל''ת)

      נעלחרף, 19/02/06 20:01

      הגב לתגובה זו

      • זו המציאות שתתורגם במהירות לישראלים נרצחים בהמונים (ל''ת)

        איזה בעסה!, 19/02/06 20:17

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    החפץ בשלום יתכונן למלחמה - החפץ במלחמה יתכונן לשלום

    נכון 3000 שנה, 19/02/06 19:20

    לצערנו מי שמתכונן לשלום מקבל מלחמה - הרומאים או היוונים פתגמו הפתגם הנ''ל

    ולצערי הוא נכון היום בדיוק כמו ביום שנולד לפני 3000 שנה....

    זו הטעות של ממשלות ישראל האחרונות - שהטימטום וחוסר התכנון והבנת נמציאות היו המאפיין הפולט ביותר שלהן.

    כפי שנאמר: כשה' רוצה להעניש משיהו הוא לוקח לו את השכל....

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    קדימה תפרצו את הגדר

    דודו, 19/02/06 19:09

    אנחנו מחכים עם מקלעים מהצד השני נרסס אותכם כמו שמרססים גוקים
    וחוץ מזה מוחמד =

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הוא צובע את הזקן? (ל''ת)

    ., 19/02/06 18:45

    הגב לתגובה זו

    • זה מדהים איך הוא מזכיר את יצפאן! (ל''ת)

      אבי, 19/02/06 19:05

      הגב לתגובה זו

    • לא זה חינה

      ג'קלין, 19/02/06 19:27

      הוא עושה חינה אדומה על הזקן ואחר כך עושה פאן כדי שזה יהיה קצת מנופח. יש לו ספר ברמאללה שעושה לו את זה כל יום בין 8 ל10 בבוקר . את השער בראש הוא צובע לשחור והזקן תמיד בצבע אדום.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הקפאת הכספים = תרגיל בחירות

    *מפלגת ''חרות'', 19/02/06 18:38

    החמאס הוא אויב!!!
    יש להכריז על הרשות הפלשתינית אויב ולמנוע כל קשר איתה.
    כל צעד מהוסס אחר הוא פתח לכניעה לחמאס בתוך שבועות ספורים -- חמישה שבועות ליתר דיוק. מיד לאחר הבחירות.

    מפלגת ''חרות'' = בית ימני חילוני !!!

    מפלגת ''חרות'' מתנגדת למדינה הפלשתינית, ולמפת הדרכים.

    ב´חרות´ גיבשו מצע ותוכנית שלמה לעודד רוב יהודי בכל הארץ, וזאת ע''י עידוד הגירה למדינות ערב וגישה של שלמות הארץ !!

    הגב לתגובה זו

    • חרות והחמאס זה אותו זבל

      ש, 19/02/06 19:12

      שניהם רוצים רוב יהודי/ערבי בכל הארץ למרות שזה בלתי אפשרי.
      שניהם בעלי השקפות גזעניות.
      שניהם כל הזמן מקצינים, וככל שהצד השני מקצין יותר אז הראשון מקצין עוד יותר וחוזר חלילה(חזק מול החמאס, חזק מול הליכוד, חזק מול אלקעידה, חזק מול חרות והלאה).
      שניהם לא יאפשרו לשום תהליך שלום להתרחש כאן(ע''י הצתת האזור באלימות).
      שניהם בעלי מטרה משותפת-להמשיך במלחמה.

      הגב לתגובה זו

      • ועוד יותר זבל לחשוב שאפשר להגיע עם מוסלמים להסדר בטח לא לפי הקוראן

        בר כוכבה, 19/02/06 22:14

        אנחנו מצוים לעזור למי שמבקש
        ולצאת ולהלחם במי שרוצה לגרשנו וזה המצב והוא כך כבר יותר ממאה
        אין מקום פה בין הים והמדבר לשני עמים והארץ לא נושאת אותם ואחד ידחוף את השני החוצה חלקנו נלך כי יש לנו השכלה ודרכון ומי שאין לו שהוריו באו מארצות מוסלמיות לאן ילך ילחם על נפשו
        הגד את האמת ש יש לך או אפשרות או דרכון אז מה אכפת לך להיות הומני על חשבוני אני בלו הכי אשאר פה לאן אברח?

        הגב לתגובה זו

    • מישהו עוד מאמין לשקרן הזה ? הוא יעביר

      אדי, 19/02/06 19:58

      כספים כמו בובה ! ויתרץ את זה בצורך ''הומניטארי'' לעזור ל-''אוכלוסיה תמימה''.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הזבל מאום טובא

    איוב, 19/02/06 18:37

    עשו בעל הזקן האדום מקבל קיצבה מביטוח לאומי ,הוא ושאר הגורים שלו
    האים אולמרט יעצור את התשלומים?
    לפי דעתי אין לו ביצים .לנתק את
    המזוהמים מצינור הכספים
    ומי יודע אולי עוד ישלמו לאשתו של בעל הזקן .קצבת שאירים?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי אמר שאנחנו חייבים להם משהו?!!?

    שילכו לעזה, 19/02/06 18:36

    שיעבדו בשטחים שישקעו בחרא של עצמם שהם עצמם יוצרים.את כל האנרגיות שלהם הם משקיעים בדרכים לרצוח אותנו במקום בתעסוקה ובדברים פוריים אחרים
    אז שיסבלו
    להמשיך בקו הזה...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גם רוצים לרצוח יהודים וגם לעבור לישראל. גם וגם. (ל''ת)

    תראו את, 19/02/06 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק נתניהו.

    דני, 19/02/06 18:29

    רק הליכוד הציג עד כה נבחרת אחראית בטחוניסטית וכלכלית.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שמאלמרט מגעיל אותי. ואותך? (ל''ת)

    אהוד ויפית לנצח, 19/02/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט - מדרדר את כולנו לאבדון. לעולם, אבל לעולם לא אצביע קדימה!!!! (ל''ת)

    אחיטוב, 19/02/06 18:27

    הגב לתגובה זו

    • בבון נשאר בבון.... (ל''ת)

      רם, 19/02/06 19:02

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    קדימה תהרוס אותנו.

    מאיר ברק, 19/02/06 18:26

    לב אל לב - אל תצביעו קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה זה בדיוק הזקן האדום הזה? (ל''ת)

    סתם שואלת, 19/02/06 18:24

    הגב לתגובה זו

    • זה דומה לשיער ש'למטה'.... (ל''ת)

      גרשון, 19/02/06 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לסגור דלק (ל''ת)

    אטור, 19/02/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    השמאל ומנהיגות עם-הארץ עשו ועושים

    Avi Ecuador, 19/02/06 18:22

    את טעות חיינו
    טעו בנקודה בסיסית ועקרונית על זכותנו על ארץ ישראל, טעו במושג של כיבוש ואדמות השיכים לארץ ישראל; האדמות הם כל האדמות שהם ממערבית לירדן ובידנו היום כאשר כל עם שפוי היה מזמן פותר את הבעיה הפלסטינית בדרכים שעמים אחרים פתרו כשהיה איום סכנה או רצח ואי ביטחון לעמיהם ותושבהם.
    ''פשוט'' עשו טרנספר או מחקו מעל פני האדמה את הסיכון ואין ספק שמדובר בסיכון וברשע שאיים מאיים ויאיים על קיומה של מדינת ישראל ואם היה ניתן לרשע הזדמנות, היה מחסל את עם ישראל ולא היתה קיימת היום שום ''בעייה'' אתנית של יהודים.
    ישראל בכל מקרה צריכה להבין ששטחים אלה של ארץ ישראל אין בסמכותה למסור אותם לאף אחד ואפילו לא לרשעים שהשמאל היום מספר לנו שיש להם זכויות, זכויות שכבר מזמן שולם עליהם בנסיונות ההשמדה שלהם אותנו והם אם היו שכאלה כבר נגמרו ופרעו את חובם.
    בטח אין לנו זכות להמר על אדמות שהם עצם עתיד קיומנו כעם.
    ארץ שבאנו אליה בזכות אבות והבטחה וארץ ששיכת לעם ישראל ובלעדי זכות אבות תנ''ך-מורשת אנו כאן פשוט פולשים וכל הזכויות שייכות במקרה זה לאלה שהיו כאן בחלקים שונים או לכל שודד ורשעים אחרים שהיו קיימים כאן.
    ישראל בכל מקרה צריכה להבין ולהסביר ששטחי ארץ ישראל הם שלנו ואלה היושבים עליהם שיהיו רשעים (פלסטינים) או אידיוטים (שמאל-מנהיגים) או תמימים (ימין) הם זמניים על האדמה שהובטחה ונתנה ליהודים ומי אנחנו שנבוא וניתן אותה במתנה לרשעים או לכל עם או שודדים רשעים אחרים?
    בכל מקרה ישראל אפילו יכלה לאמר שהערבים גילו שנאה חוסר התחשבות ומהווים איום תמידי עלינו ואין לנו זכות לתת להם שום דבר מארץ ישראל אלא אוטונומיה לנהל את חייהם היכן שהם נמצאים ושזה יהיה בעכו, יפו או כל מקום אחר או בעזה כאשר ישראל תנהל את חייה כמדינת היהודים כמו שהנוצרים יש להם זכות במדינת הוותיקן לנהל את חייהם וחוקיהם שם באופן דמוקרטי.
    כמובן שישראל יכולה לשפר את הנאמר ולהסביר אותו כאשר הרשע היום עושה לה את העבודה בהסברה , לישראל אין שום בעיה היום לצאת מהסבך ששוטים במנהיגות עם הארץ הכניסו אותה.
    חבל שלישראל אין מנהיגים שעומדים בגודל השעה אלא בגודל הכיס והשחיתות והם מוכרים את ישראל בעד מחיר שהוא אפילו לא מרק נזיד עדשים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אפרת רגב היא לא הנושא

    אילן, 19/02/06 18:15

    הנושא הרבה יותר מסובך,ונראה שהיא
    לא לגמרי מבינה אותו,כמו עוד הרבה אחרים,אז חלאס להתקיף אחד את השני,ולהודות בזאת שאנו אשמים במצב שסביבתנו עויינת אותנו,ולא מכירה בקיומנו.

    הגב לתגובה זו

    • אבל אנחנו אשמים?

      דני, 19/02/06 19:34

      שלום לך אדון אילן
      משום מה הגעת למסקנה שאנחנו אשמים. א) הייתי רוצה לדעת את מי אתה מכליל באשמה זאת. ב) היש לך הוכחות לפסיקתך? ג) ארץ ישראל שייכת לעם ישראל שבכל הדורות, לא רק לנו כיום שיושבים בה. ובודאי אינה שייכת לאף לאום אחר

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    חוכמה גדולה, אחרי שאולמרט העביר להם 250,000,000 ש''ח (250 מיליון) (ל''ת)

    רינת נמרודי, 19/02/06 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולמר''צ הזגזגן הלאומי. הכל לפי היועצים והסקרים. מגעיל! (ל''ת)

    גבי, 19/02/06 18:10

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת וולדמורט. (ל''ת)

      הארי פוטר, 19/02/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אפרת קרגב ביא עוד קיבוצניקית שהתערה של חשבוננו

    קדימה לגיהנום, 19/02/06 17:58

    קל לקיבוצניקים האלה להטיף מוסר אחרי שמחקו להם את החובות ומסרו לידיהם אדמות מדינה בשווי עשרות מיליוני דולרים.
    והם עוד משחקים אותה סוציאליסטים.

    הגב לתגובה זו

    • כמה עובדות:

      אפרת רגב, 19/02/06 18:10

      1. חיה ברעננה - לא בקיבוץ
      2. לא יחצנ''ית, בטח לא של קדימה

      הגב לתגובה זו

      • לשמחתי אין כבר קיבוצניקים היום....

        קדימה לגיהנום, 19/02/06 18:41

        מה שכן יש זה אנשים כמוך - בורגנים קפיטליסטים כמוכם שבעבר גדלתם בקיבוץ ולאחר שהתעשרתם על חשבוננו סגרתם את הבאסטה וקניתם וילה בחצי מיליון דולר ברעננה או הרצליה פיתוח.
        אני בטוח שאת קיבוצניקית לשעבר, אפשר למצוא את זה בסגנון הדיבור שלך ובמילים שרק קיבוצניקים משתמשים בהם.

        הגב לתגובה זו

    • וואו יצאתי דיסלקט

      קדימה לגיהנום, 19/02/06 18:13

      בכל מקרה התכוונתי להגיד שאפרת רגב היא בסה''כ עוד קיבוצניקית שדרכה אבדה לה.
      שורש כל הרע הוא בקיבוצניקים המתתוסכלים הללו ש''גנבו להם את המדינה''.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לטפל קודם בטרור שעובד בכנסת

    דרור, 19/02/06 17:51

    ואז להתפנות לחמאס.
    החכי''ם הערבים יודעים על מה מדובר

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לשלם את הכסף המוקפא לנושיהם

    אליעזר בוכני, 19/02/06 17:46

    כדי לא לטעון כי ישראל גוזלת כספים של הרשות הפלשתינית. הנושים שלהם, ספקי החשמל, המים ועוד,יפנו לבית משפט מתאים, לבקש רשותו
    לשלם להם מהכספים המוקפאים.
    לא לדחוף אותם לבחירות חדשות. כי
    אלא יהיו ''בחירות מחאה'' לטובת החמס. פריצת הגדרות תהא הכרזת
    מלחמה נגד ישראל, עם כול המשמעויות. לשני הצדדים יש להערך.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    וההפחדות של שקרניהו ,מה זה? (ל''ת)

    חכם מימון, 19/02/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טוב מאוד מי שבוחר בחמאס שלטון טרור שלא יהיה לא מה לאכול (ל''ת)

    חולי, 19/02/06 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה הם רוצים לעבור לישראל?

    ליאור, 19/02/06 17:36

    לא טוב להם עם חוקי האיסלאם?
    למה הם רוצים לעבור אל ''החזירים הכופרים''?
    משהו כאן מסריח.
    אולי בעצם עדיף להיות בארץ דמוקרטית מאשר במשטר אימים רצחני?

    פתרונים לפלשתינאים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שימו לב לתגובה 14

    טל, 19/02/06 17:35

    זה בסדר להגיד כל מיני דברים. זה לא בסדר לחנך את ילדיך להתאבד ולהרוג חפים מפשע כדי להעביר פואנטה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אפרת רגב מגיבה בתשלום אין כזאת ברעננה

    יאיר, 19/02/06 17:34

    חברה בדקתי ב 144 אין אחת כזאת ברעננה אז אולי תגלי מי משלם לך

    הגב לתגובה זו

    • וואו, עבודת בילוש מדהימה

      אפרת רגב, 19/02/06 17:56

      לא מצאת אפרת רגב ברעננה - מרעיש!

      לעצם העניין:
      1. הייתי שמחה לעזור למר''ץ, אבל אין שום קשר ביני למפלגה, אינני חברה במפלגה, והם מעולם לא שילמו לי
      2. או שאתה יכול להגיב לטענות שלי (אז תגיב) או שלא (שכנראה המצב)

      הגב לתגובה זו

      • לשלם לאידיוטית?!

        Avi Ecuador, 19/02/06 18:27

        אין לך כמה יהודים לאכול היום?
        תשאירי איזה עצם...

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    במקום שיוציאו כספים על טרור

    לטרור, 19/02/06 17:33

    שישתמשו בכסף שמקבלים מאירן וחזבאללה כדי להאכיל את ילדיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא להתפתות לחמאס

    תעלולי אדום הזק, 19/02/06 17:32

    אמור מי שכנך
    אומר לך מי אתה
    במקרה שלנו - עדיף ללא שכן

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לסגור הרמטי, לא חייבים להם כלום, יש להם גבול עם מצריים (ל''ת)

    ללא פשרות, 19/02/06 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האיסלם ינצח ובגדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מוסא, 19/02/06 17:25

    למעריב,
    אני מקווה שהפעם תפרסמו את התגובה שלי, למרות שאני כותב את שמי בערבית ולא בעברית, תודה.
    ###################################################################################
    אנחנו הערבים (המוסלמים), לעולם אבל לעולם לא נכנע ונרים ידיים.
    תתחילו להפנים כי לא יהיה שלום ללא כל מילוי כל תביעותינו ללא יוצא מהכלל:
    ###################################################################################
    שחרור כל לוחמי החופש / חזרה לגבולות 67 / החזרת כל הפליטים למקום ממנו גורשו על ידכם / הסרת חומת ההפרדה.
    תתחילו להבין כי אנחנו בצד המנצח, אנחנו לא רצינו את ההודנא, זה יותר אינטרס שלכם ופחות שלנו.
    אם אתם חושבים כי הגדר היא זאת בתציל אותכם – אתם טועים ובגדול!!!!
    ###################################################################################
    המאבק ימשך עם גדר ובלי גדר, עם ממשלת ימין או ממשלת שמאל.
    רצח בדם קר כפי שאתם מבצעים יום יום לא ירפו את ידנו.
    תגידו לי שזה חלום, ושאנו נובס בכל מערכה (מעניין מי ניצח במחלמה בעיראק - הידידים שלכם יעזבו את עיראק עם הזנב בין הרגליים, בדיוק כפי שעשיתם בלבנון וכפי שתעשו מכל שטחי פלסטין מהים לים).
    תאמינו אחיי המוסלמים זה לא חלום, זאת מציאות שמתגשמת מיום ליום, היהודים יחלשו מכל יום של מלחמה איתם, והם מאוד קרובים לשבירה.
    - פחות ופחות נערים מתגייסים לצה''ל.
    - 20% עושים מילואים (ברגע שאלה לא יעשו מילואים וזה קרוב – הניצחון יהיה מוחלט).
    - הכלכלה שלכם הולכת ומדרדרת מיום ליום, יותר ויותר אנשים מתאבדים בגלל המצב הכלכלי .
    - המבנה החברתי שלכם נהרס (כמעט חצי מהיהודיות או גרושות או אלמנות או רווקות).
    - הריבוי הטבעי שלנו עולה על שלכם וזה רק שאלה זמן שנהיה כאשן רוב בתוך ומחוץ לקו הירוק.
    ###################################################################################
    אנחנו המוסלמים מאמינים בדרך שלנו כי פשוט פלסטין נגזלה / נשדדה / נגנבה מאיתנו ולא ניתן לכם בחיים אבל לעולם את התענוג הזה לשבת במדינה הזאת לבטח.
    הניצחון הוא שלנו גם אם תגידו לי שזה חלום שיהפוך לנכבה, המציאות משתנה ואנחנו לא נתנהג לעולם כפי שנהגנו מלני 55 שנה.
    האיסלם ינצח ובגדול, ולא רק במזרח התיכון (שהינו ערבי מוחלט), אלא בכל העולם.

    לסיום:
    יגי' יום וננתצר (ננצח בעברית) פי כל מכאן (בכל מקום) פי דוולת (מדינה) פלסטין.
    אינתום תהרבו (תברחו) מתל (כמו) כלאב (כלב) אלא אמריקא (לאמריקא) ותתרכולנא (תשאירו לנו) דולתנה (מדינה) אלעזיזה (יקרה).
    כמו שברחתם מלבנון, וכמו שהמראקאים יברחו מעיראק וכמו שתברחו מעזאה, תסתלקו לנו מהפנים.
    אתם מופקרים ללא תרבות (נשתותכם מופקרות - די לראות את הנשים הולכות חצי ערומות ברחוב) וזה גם סיבה למה שהאיסלם (דת הצדק והאמת) תנצח לא רק בפלסטין אלא בכל העולם.
    וכמו שכתוב בקוראן:
    בסמילה אלרחמאן אלרחים מליכ יום אדין אליכה נעבידו ואליכה נסתעין.....
    (ובעברית בקיצור: אנחנו קיבלנו את הדרך הישרה מכל).


    موسى

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למוסא

      פיני, 19/02/06 18:01

      אתם גזע דפוק !!!
      בכל העולם מנסים להנעים את החיים אבל אתם רק מחפשים דם!!!
      ראינו את החגים שלכם שבמקום לשיר ולרקוד כמו כל בעולם אתם מקיזים דם
      אז תדע לך שאנחנו למרות שאתה מציג אותנו כלוזרים
      חיים במדינה פי 10 יותר מתקדמת
      פי 10 יותר נאורה ןאתם תצטרכו לסבול אותנו עוד אלפי שנים ןמי שימצא את עצמו עםהזנב בין הרגליים זה אתם!

      הגב לתגובה זו

    • האיסלאם שלך יפסיד בהפוכה

      אפרת רגב, 19/02/06 18:16

      או שאתה אכן מאמין במה שאתה אומר, או שאתה מתחזה ימני.

      לצורך העניין, שני העמים הישראלי והפלשתיני נמצאים בתהליך ארוך מאד של קביעת הגבולות.

      ניסינו להגדיל (בטעות) את תחום שליטתנו מעבר למה שטבעי - ולא הצלחנו בכך. גם אתם, לא תצליחו להגדיל את שליטתכם מעבר לקווי 67.

      אם אתה אכן אזרח המדינה ומאמין במה שאתה אומר - אתה מגעיל, מגעיל מאד. הנביא שלך, ***בניגוד למוחמד האמיתי***, הוא חרמן זקן עם פרצוף של חזיר ורימון רסס עם פתיל השהיה מדלדל לו מהתחת. לא מוצא חן בעיניך? חפש מי ינענע אותך.

      הגב לתגובה זו

      • למה קויי 67 מאיפה זה (ל''ת)

        אלון, 19/02/06 19:19

        הגב לתגובה זו

    • מוסא אני מאמין לכל מילה שלך המבטאת את הגייס החמישי במדינה,

      יהודי גאה, 19/02/06 18:24

      מתי השמאל ההזוי בישראל יתפכח, יתעורר מהעיורון ויבין עם מי יש לנו עסק, עם חלאות כמו מוסא שמקבלים ביטוח לאומי, לא משלמים מיסים, לא תורמים לחברה ויקומו להרגנו ברגע שיוכלו.

      הגב לתגובה זו

    • חתיכת רשע נבל בן בליעל. למה השורות רחבות, ערבי שונא ישראל?

      עורכת לשונית, 19/02/06 18:27

      למה ככה??????????????????????????????????????????????????????

      הגב לתגובה זו

    • מוסא, קיבלת אישור מהשייח שלך?

      ליאור, 19/02/06 18:34

      מאחר ואצלכם הכל באישור השייחים, אז תיזהר כשאתה עושה דברים על דעת עצמך,
      עוד תמצא את עצמך כשמאחוריך קיר ומלפניך חבורת פרימיטיבים צמאי דם עם רובים, ש''מונהגים'' ע''י חבורת מחבלים ששוחטים חפים מפשע תחת חסות הדת.

      הגב לתגובה זו

    • חוץ מכמה מקומות בנגב הערבי ישראל לעולם לא גירשה אף ערבי

      אלון, 19/02/06 19:21

      על איזה אירועים אתה מדבר?

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה גם מבין אנגלית, אז מה אומר לך המשפט הבא?:

      צח, 19/02/06 19:36

      DREAM ON!!!!!!
      :)

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט יעביר כסף כמו בובלה

    אמת, 19/02/06 17:23

    כי הוא לחיץ הוא יקרא לזה ''עוקף חמאס'' או כל שם אחר כדי לסבר את האוזן.
    פתאום שלטון פתאח נראה ממש אידאלי, כאילו לא בזמן פתאח היו לנו מתאבדים בכמויות, כאילו לא בזמן פתאח נורו אלפי קסאמים, כאילו פתאח לא דיבר בשני קולות, כאילו פתאח לא פרנס את החמאס.
    זה נבלה וזה טריפה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תנסו לפרוץ את הגדר ? - נירה עליכם !

    טיל, 19/02/06 17:20

    גם אנחנו לא מפחדים !

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      אפרת רגב, 19/02/06 17:43

      נמאס מהפחדנות של הימין. ישראל מעצמת-על אזורית; הפלשתינים אספסוף נחשל.

      מה אכפת לי מה הניה חושב עלי? הדיעה שלו לגבי עתיד ישראל רלוונטית לגבי כמו הדיעה שלו לגבי מהות העולם הבא.

      שייקחו את המדינה שלהם ויעשו שם מה שהם רוצים. אם הם יתקפו אותנו - נדע להגיב.

      הגב לתגובה זו

      • ואת צינית נמושה. יפת נפש מהסוג הדוחה וההזוי (ל''ת)

        פרויד, 19/02/06 17:56

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    שימו לב לתגובות 1 ו10

    אפרת רגב, 19/02/06 17:16

    מבחינת 1, אין לו שום בעיה שהילדים הפלשתינים יאכלו קסאמים (דהיינו ירעבו). מן הסתם הוא מתנגד למדינה פלשתינית.

    מבחינת 10, בסדר גמור לפגוע בכלל האוכלוסיה (אפילו זו שלא הצביעה לחמאס) כי החמאס מתנגד לקיום מדינת ישראל.

    עכשיו, נניח שהייתם קוראים שמחבל מתאבד אמר שהוא צודק, כי רוב אזרחי המדינה הצביעו בעד הקמת ההתנחלויות, נגד עצמאות פלשתינית, בעד כתרים, בעד חיסולים ממוקדים (שבסופו של דבר לא כ''כ ממוקדים), וכו' -- אז מה בדיוק ההבדל? זה בדיוק אותו שילוב טענות.

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא

      מסעודון, 19/02/06 17:45

      שהאזרח הישראלי הממוצע לא תומך מפורשות ברצח פלס' חפים מפשע ואילו הפלס' הממוצע לעומתו מאושר עד הגג מרצח משפחות יהודיות שלמות....

      הגב לתגובה זו

      • מצטערת, אינני רואה את ההבדל

        אפרת רגב, 19/02/06 18:09

        1. פלשתיני ממוצע (נניח) איננו מוכן להכיר בקיומה של מדינת ישראל. אם הדבר דורש הרג אזרחים חפים מפשע (ע''י פיגועים) - מה לעשות?

        2. מה שהימין מציע הוא חוסר הכרה במדינה פלשתינית, והמשך נגיסת השטחים שלהם על ידי ההתנחלויות. אם הדבר דורש כתרים, סגרים, חנק כלכלי, ורצח חפים מפשע (ע''י סיכולים לא כ''כ ממוקדים) - מה לעשות?

        אז שוב, מה ההבדל? אתה, חנון ורחום כמוך, לא היית הורג אף פלשתיני אם הם היו מקבלים את שליטת ישראל הנצחית עליהם, והם, צדיקים גדולים שכמותם, לא היו הורגים אף ישראלי אם היינו מקבלים את שליטת האיסלאם עלינו (דאר אל כותאב, או איך שזה נקרא - שכחתי)

        הגב לתגובה זו

        • בעצם את צודקת

          יצחק כהן, 19/02/06 18:46

          באמרך שהטענות שלהם מוצדקות בדיוק כמו שלנו,אבל אני הולך צעד יותר אמיץ מרוב הישראלים ואני טוען שבעצם בראיה לעתיד לא היהודים ולא הערבים מסוגלים לחיות יחד בגלל תרבותם(דת) לכן אני טוען שהחזק צריך לנצח בלי לרחם על הצד השני למזלנו עכשו זה תורנו אז אני בעד טרנספר כללי ,לא ניראה לי מצב בניים אנחנו רק מעבירים לילדנו צרות,
          תיסתכלי על הגרמנים הם מאד מקובלים בעולם למרות שרצחו 6 מילוןן ,

          הגב לתגובה זו

          • לכל המגיבים עם הגננה מי שלא מסוגל לשמוע אחרים שלא יגיב אישית

            בר כוכבה, 19/02/06 21:45

            מה זה תתבישו לכם מותר להגיד באופן כללי דברים אבל לא אישית
            כן בשבילי נשות מחסום ווטש הם אויבות כמו המוסלמים עם כל המשתמע מזה אבל אני כן מוכן לשמוע ולהשמיע
            אז אפרת רגב היא לא האויב האויב זה המוסלמים בהכללה ובגדול מי שלא מסכים יכול לקבל את תוצאות הבחירות או לא ,יכולים לשמוע יום יום את הבדויים בנגב וגניבת האדמות וכריתת העצים בגליל ושרפות היערות בכרמל אנחנו חיים במזרח תיכון חדש
            שלמחבלים יש זכויות והם ב5 בערב לא נסגרים בבית כמו אצל בן גריון ואולי זה חבל החיכוך איתם כולל העבודה מרחיבה את הקרע ולא מטפלט בכלום
            אני עבדתי בבניה עשרים שנה ואני יודע על מה אני מדבר

            הגב לתגובה זו

    • את יכולה לעבור לגור איתם שם (ל''ת)

      ציוני, 19/02/06 17:46

      הגב לתגובה זו

      • פספסת את הנקודה לגמרי

        אפרת רגב, 19/02/06 18:03

        אתה חושב שאנחנו צריכים להדרדר לרמה של הפלשתינים - אני לא.

        אתה רוצה להמשיך לגור עם הפלשתינים באותה מדינה - אני לא.

        לגבי ההצעה שלך לעבור לגור אתם - הרי זה בדיוק מצע הימין (= שהשטחים יהיו חלק מישראל). אתה והמיעוט הימני חושב ככה - אני לא.

        הגב לתגובה זו

        • ''המיעוט'' הימני נבחר לשילטון מאז 1977 , אם לא מתאים לך אז תלכי לעזה (ל''ת)

          נמאס ממך, 19/02/06 18:16

          הגב לתגובה זו

        • אני מחפש לך באנגליה מוסטפא (ל''ת)

          כן, 19/02/06 18:33

          הגב לתגובה זו

        • את שקרנית

          מריו, 19/02/06 18:34

          את רוצה לגור איתם את לא מסכימה לטרנספר ואני כן

          הגב לתגובה זו

    • אפרת הם בחרו טרור אלימות ומלחמה 60 אחוז

      בר כוכבה, 19/02/06 17:56

      זה שאת לא מקבלת את הבחירה שלהם הדמוקרטית זה מפני שאת לא מבינה הרבה דברים את השפה את המנטליות ואת הכונות
      בעיקרון הם לא רוצים מדינה בטח לא בשלב זה .מדינה זה אחריות ומחיבות פנימית וחיצונית כלכלית ופוליטית
      כל זמן שהם רשות הם לא מחויבים לדאוג לצרכים הומנטריים זה נופל על ישראל והעולם ומה נוח יותר מזה
      הם רוצים שנלך מכאן כולם מבלי יוצא מהכלל וזה בדוק ומדינה וכיבוש וכ זה רק קישוט
      ומה שאומרים אחד ו10 זה בצחוק אבל זה האמת גם לך לא יקרה כלום אם תתלוצצי פה אל תקחי את החיים כל כך כבד ועניי עמך צרכים להיות קודמים כי ממלא יש פה מקום לעם אחד בין הים ולנהר והארץ לא נושאת
      אותנו ואחד צריך ללכת ואם החלטת שזה אנחנו אז יש לך בעיה גם איתי
      ומה כתב לאונרד כהן בשיר ,אנחנו כאן ויש שכן רע וכל זמן שיבקש עזרה נעזור ונתן לו הכל וברגע שהוא אויב יש להרוג אותו וקדושת א''י בשביל שגם את אחותי חלים עליך אותם מגבלות
      ערב טוב תנסה להבין את כל הרעיון בלי אצוציציוט ורגשות

      הגב לתגובה זו

      • תודה על התגובה אבל

        אפרת רגב, 19/02/06 18:23

        אני ממש חייבת לחזור לעבודה. כתבתי את הדואר האלקטרוני שלי, ואם תרצה - אשמח להחליף דעות.

        הגב לתגובה זו

    • למה בעצם לא לפגוע בכל האוכלוסיה בעצם אולי זו חובתינו

      אלון, 19/02/06 19:13

      צודק בעצם 1 אם יש להם זמן וכסף להתעסק בטרור הרי כל עזרה להם מנציחה את המצב ז''א הכסף ילך לפחות בחלקו לטרור והטרוריסטים לא יתנו לאף אחד להיטיב עם האוכלוסיה כי אז תרד כמות האנשים שתסכים להקשיב להם. וז''א ש 10 גם צודק וזאת חובתינו להרוג בלא הבחנה כמויות גדולות של פלשתינאים ע''מ שיבינו שהטרור לא יושיע אותם כך שבסופו של דבר השלום יגיע יותר מהר וכמות האנשים שנהרוג בשיטה הזאת תהיה קטנה יותר

      הגב לתגובה זו

    • עזוב אותי באמש'ך. (ל''ת)

      י, 19/02/06 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הג'ינג'י הזה הוא מוזזזזזזזזזזזזזזזזזזרררררררררררררררררררררררררררררר (ל''ת)

    רבין, 19/02/06 17:13

    הגב לתגובה זו

    • זה צבעי וולה ,או שיש פורים גם למוחמד

      בר כוכבה, 19/02/06 17:58

      בטח הוא התחפש

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הזקן שלו נראה כמו כנאפה (ל''ת)

    עידו, 19/02/06 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שמאל - מרט לא יעמוד בהחלטה

    ורדית, 19/02/06 17:13

    הוא לחיץ .. אשתו והילדים השמאלנים שלו ישגעו אותו והוא יתקפל

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפלסטינים כל כך שונאים אותנו...

    חי, 19/02/06 17:12

    ובכל זאת לא יכולים בלעדינו.
    למה לא הבינו זאת לפני הבחירות???
    מי שיורק לבאר ממנה שתה שלא יתפלא שיבשה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שהילדים הפלשתינים יאכלו קסאמים.

    נעמן, 19/02/06 17:01

    שהילדים הפלשתינים יאכלו קסאמים.
    מזה יש להם כסף ובשפע.

    הגב לתגובה זו

    • קסאמים בפיתה ככה שיתפוצצו ב''ה (ל''ת)

      חיים, 19/02/06 19:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עוד מעט פורים (ל''ת)

    המן, 19/02/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מאיפה הזקן הג'ינג'י הזה? (ל''ת)

    אודי, 19/02/06 16:49

    הגב לתגובה זו

    • Ze lo amiti

      Benadam, 19/02/06 17:59

      זֹאת הדבקה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה שאולמרט מנסה להסתיר - לקרוא!

    אזרח מודאג, 19/02/06 16:49

    רוב אמצעי התקשורת מסתירים פרשיית שחיתות חמורה שאולמרט הוא אחד הכוכבים הראשיים בה.
    את הפרשיה חושף העתונאי יואב יצחק באתרו:
    http://www.nfc.co.il/archive/002-D-14306-00.html?tag=16-20-37

    הגב לתגובה זו

    • מה שהאזרח המודאג מנסה להסתיר -לקרוא!

      אפרת רגב, 19/02/06 17:10

      מן הסתם, האזרח המודאג הצביע לימין בבחירות האחרונות. מן הסתם, האזרח המודאג היה מודאג מאד כשליאורה גלאט-ברקוביץ חשפה את שחיתויות שרון. טוב, אולי מודאג, אבל לא מספיק מודאג כדי להצביע למצנע.

      אז, תעשה טובה, אל תקשקש בשכל. מה שמדאיג אותך הוא מה שמדאיג את כל אזרחי המדינה הצבועים (ימין וגם שמאל, אגב)- הדיעה המדינית של היריב שלהם.

      אם, לעומת זאת, השחיתות באמת מדאיגה אותך - תמיד תוכל להצביע מר''ץ.

      נ.ב. מר''ץ, מה דעתכם לשלוח לי צ'ק? נמאס לי לשמוע שאני יחצ''נית שלכם בלי לקבל תמורה.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מאוד יפה כל הכבוד !!!!!! (ל''ת)

        אלון, 19/02/06 17:40

        הגב לתגובה זו

      • זה רק קצה קצהו של הקרחון על מעללי אולמרט

        שמעון אמסלם, 19/02/06 17:46

        תשאלו בכמה קנה אקירוב את ציוריה של הציירת המהוללת הגב' עליזה ואן גוך אולמרט.

        הגב לתגובה זו

    • חחחחחח.... (ל''ת)

      זז, 19/02/06 17:24

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הבחור בתמונה זה לא דרדססבא ? (ל''ת)

    מושון, 19/02/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין די בהקפאת הכספים

    ורד, 19/02/06 16:41

    הממשלה הייתה צריכה לקבל היום החלטות כלכליות קשות יותר נגד האוכלוסייה הפלשתינית שתומכת בהשמדתנו (שהצביעה ברובה חמאס). היה עליה לפחות לאסור כליל כניסת פלשתינים לישראל, ולבטל את מעטפת המכס הישראלית בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אדום הזקן הוא בדיחה ''ארץ נהדרת'' (ל''ת)

    דניאל, 19/02/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    החמאס אוכל 100 כמו אולמרט לארוחת בוקר...

    ישראלי עצוב, 19/02/06 16:37

    מכיוון שאולמרט בובה של ארה''ב
    הרי בכדי לדעת מה יעשה יש לשאול את ארה''ב

    ארה''ב נכשלה בעירק וחוזרת על אותו כישלון כאן: בעירק ישתלטו האיראנים וגרורותיהם המוסלמיות
    וכנ''ל כבר כאן ....

    במקום שנשלם בדם מחיר הכישלון האמריקני - יש לנו להביא מישהו שיוכל לא להכניס אותנו לבוץ הטובעני הזה....

    מכל ההיצע שיש לנו רק נתניהו אולי יוכל לא לטבוע בביצה ...
    אולמרט הולך כמו עיוור אחרי ארה''ב ו 100% יטביע כולנו במלחמה נוראה

    מי שמרחם על עתידו - שיתן לאולמרט זמן להתגבש באופוזיציה ואולי יבחר בו בפעם הבאה .

    הגב לתגובה זו

    • ויורק אותך לכלבויניק

      אפרת רגב, 19/02/06 17:05

      ''אולמרט בובה של ארצות הברית''

      השטות הזו של הימין תמיד מצחיקה אותי (או, יותר נכון, היתה מצחיקה אותי אם לא היתה להם זכות בחירה).

      מאז מלחמת יום כיפור (כולל), תרצה או לא תרצה, אנחנו תלויים בבטחוננו בכך שהאמריקאים מחמשים אותנו עד השיניים בנשק מתקדם, נותנים לנו מיליארדי מדי שנה בסיוע בטחוני, ועוד כמה מיליארדים בסיוע אזרחי (שעדיף עליהם לוותר, אגב).

      אתה, נציג הימין הגאה והמטומטם, בכלל לא בובה של ארה''ב. אתה מצפצף על ארה''ב. לא אכפת לך בכלל מהדיעה של ארה''ב. אבל, מה לעשות, אם ארה''ב היתה מקפיאה את השת''פ עם ישראל (אגב, כפי שעשתה לדרום אפריקה העשירה יותר), תוך חודשיים לא היה אף F15 ישראלי מסוגל להמריא.

      אז תעשה טובה, כשאתה אומר ''במקום שנשלם בדם מחיר הכישלון האמריקני - יש לנו להביא מישהו שיוכל לא להכניס אותנו לבוץ הטובעני הזה....'', אתה פולש לתחום המדע הבדיוני. חפש בטלסקופ בת ברית יותר טובה מארה''ב, וכשתמצא - אנה, שוב וכתוב!

      מצפה בקוצר רוח,

      אפרת

      הגב לתגובה זו

      • תגובתך מתאימה לשמאל מתרפס ברפובליקת בננות

        מבין עניין, 19/02/06 17:26

        אני מעז לומר שאתה אדם אינטלגנטי אבל מבטא עמדות לוזריות, או יותר נכון לומר שאתה מנסה לתרץ את עמדתך הפוליטית לא מתוך השקפת עולם נכונה ומבוססת , אלא מתוך חוסר ברירה מול ארה''ב התומכת.
        לדעתי הכותב התכוון שאולמרט חלש וחסר ניסיון כדי להתמודד עם הרשות החמאסית ועם העולם העשוי לנהוג בכפל לשון והוא צודק. כבר במבחן הראשון אולמרט וממשלתו נכשלו בכף שאפשרו לקיים בחירות בשיתוף החאמס ועוד בירושליים. איזה דמוקרטיה זאת לערוך בחירות בשיתוף ארגון טרור? אתה חושב שהאמריקאים היו מאפשרים לארונו של בן לאדן להתמודד בעיראק או באפגניסטן? מנהיג בעל ניסיון לא היה מאפשר זאת ולא היה נכנע ללחץ אמריקאי, נקודה. מותר גם לחלוק על האמריקאים מתוך עמדה נחושה לשמירת האינטרסים הישראליים ולא כל מחלוקת תשבור את הכלים. נתניהו הוכיח זאת בעבר והוא היחיד שמתמודדים שיש לו קבלות מוכחות ולא סתם דיבורים.

        הגב לתגובה זו

        • דוקא תגובה מעניינת, אבל

          אפרת רגב, 19/02/06 18:21

          אני חייבת לחזור לעבודה. כתבתי את הדואר שלי, ואם תרצה - אשמח להחליף דעות.

          הגב לתגובה זו

          • אולמרט הולך כמו עיוור - גם אם הכישלון ברור לא מנסה לצמצם נזקים! (ל''ת)

            הוא חלש מדי, 19/02/06 19:15

            הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לכן צריך את החרות ניקים בכנסת

      נברה לשם, 19/02/06 17:07

      אני מסכימה איתך במאת האחוזים לכן אנחנו צריכים בכנסת חברה כמו החרותניקים אך בלי להתלהב יותר מידי .כלומר לקחת אותם לקואליצייה כדי להיות ה''בד גאייז'' אך להגביל את מרווח התמרון שלהם.כיוון שהם טובים אך צריך קונטרול עליהם...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עם פרימיטיבי אלטרואיסטי (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 19/02/06 16:31

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה זה אלטרואיסט בכלל?

      אסף, 19/02/06 17:28

      זה אדם שעוזר לאנשים בלי לחשוב על עצמו.
      הפלסטינים הם לא בדיוק אלטרואיסטים גדולים, קודם כל כי אין להם מה להציע לעולם, ודבר שני כי הם מכורים להרגשת הקורבן, בשביל פלסטיני להיות קורבן זה אושר.

      הגב לתגובה זו

      • בלשונם זה יותר פשוט-זה נקרא ''שהיד''

        פיני, 19/02/06 19:29

        שהיד בדקירות
        שהיד בפיצוצים באוטובוס
        שהיד בפיצוץ במסעדה
        שהיד ב.....
        בקיצור-.....

        הגב לתגובה זו

      • תחשוב על היסוד הנפשי (ל''ת)

        אנטוני הופקינס, 19/02/06 23:36

        הגב לתגובה זו