• 20.

    אני מחרבן על הקוראן ומנגב עם מוחמד

    סמי, 20/02/06 11:01

    ולהיפך!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם כן ערבים מטומטמים, כל כך קיצוניים-צריך להרגיע אותם מהר

    מףחלך, 19/02/06 15:46

    ואם אפשר, אפילו לשים אותם על אי גדול ולגדר אותו עם תייל וגדר חשמלית... הם בטוח יהרגו אחד את השני

    הגב לתגובה זו

    • זגען מטומטם! לא יעזור לך כלום, המוסלמים ינצחו (ל''ת)

      אותך לשים בכלוב, 19/02/06 21:23

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    צרות בתור.....עכשיו התור של המוסלמים.....

    מנחם, 19/02/06 10:29

    לעשות צרות.
    רק שלא ייגמר באטום שיחריב את איראן לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ללכת לבית מרקחת

    שלמה, 19/02/06 09:53

    המוסלמים הללו פשוט צריכים לקבל כדורים. בראש.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפתרון הפשוט

    jg, 19/02/06 07:17

    בכל מקום שקורה דבר כזה , לטפל ע''י המשטרה ויותר פשוט לסגור לארגונים את הזרמות הכספים וחשבונות הבנק

    הגב לתגובה זו

    • שנייה, תיכף משטרת פקיסטן תטפל בזה...

      רועי, 19/02/06 09:24

      איפה אתה חי?

      הנוצרים והיהודים מפחדים והמוסלמים משתוללים כאהבת נפשם, וזה מה שהם אוהבים.

      איך זה הולך? ''דין מוחמד בחרב''?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הדת היא מקור הרע בעולם

    שי אביטל, 19/02/06 07:02

    זה לא חדש ולא מקורי, אבל חשוב להבין זאת שוב, הדת היא מקור הרע בעולם, והדתיים מכל הדתות מפגינים את זה בכל מקום וזמן. צריך שמישהו בר סמכא יקום ויגיד בפה מלא ובצורה ברורה אין אלוהים, האמונה הזו (הדתית מכל סוג) היא בלתי רלוונטית לעולמנו. צריך להנחיל לעולם הזה ולבני האדם מעט יותר סובלנות ופחות פנאטיות. הסוגייה הדתית מעצם תפישתה מחייבת תפישת עולם חד ממדית, שחור ולבן, צודק ולא צודק, קבלת הזולת והשלמה עם היותו שונה עומדת בסתירה להוויה הדתית, ולכן כל עוד יתקיימו דתות מכל סוג שהוא נמשיך לראות גילויים ''מפתיעים'' של נבערות, פנאטיות, וחוסר כבוד הדדי לזולת.

    הגב לתגובה זו

    • לשי הבור

      היסטוריון, 19/02/06 08:37

      סטלין לא היה דתי תראה כמה רצח.
      היטלר לא היה דתי כנ''ל.
      מאו צה טונג וחבריו האסיתים כנ''ל אמרתי?
      ולעיניין הבורות הנוספת שלך.
      הטוענים לשלטון החוק הם לא פאנטים??? על איזה חוקים הם מדברים על חוקים דתיים שתורגמו או הועתקו מחוקות דתיות ''לא נאורות''.
      אומר לך דבר שלא תשמח לשמוע, חוקה דתית, בפרט זו שאתה מכיר - היהודית, היא קשה לקיום, ראשית היא מחייבת לויתורים, לתרום ולעזור. שנית היא מחייבת להתאפקות ולבהמות זה קשה, שלישית אלוהים לא יורה באוכלי חזירים בחמאה אפילו ביום כיפור הוא מתנחם בזה שבהמות נהנות מהרגע וסובלות כל הזמן.
      לך ללמוד לפני שתכתוב שטויות.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה להיסטוריון

        שי אביטל, 19/02/06 09:32

        אכן אתה צודק, ניתן להציג את ההיסטוריה באופן חלקי ולסלפה ללא הכר. זה שהיו פנאטיים חילוניים, אינו פותר את הדת מכל התנהלותה החשוכה רבת השנים. החל בימי הביניים והאינקוויזיציה באירופה, דרך האיסלם בן ימינו וכלה במפוני עמונה אשר הפגינו סובלנות וכיבוד ערכי החוק. אך מה נאמר קשה לדבר אל הקירות, אין להם אוזניים. הדת היהודית הינה דת נפלאה, היא תרמה ותורמת לאנושות חלק מהערכים הנאצלים ביותר, אך כאשר (כמו בימנו) היא הופכת לחזקה של קבוצה מסויימת, לרוב הקיצונית והצעקנית, היא נהיית כלי להקצנה ולחוסר יכולת להתפשר. שמחתי לראות כי בידי ה''היסטוריון'' יש את הידע לתחושותיו של אלוהים, הוא ''יודע'' מה מנחם ומה מכעיס אותו, אלוהים יורה? נדמה לי שהתבלבלת בין אלוהים לבין מתנחבל עם M16, והאמת חבל שאתה מסיט את הדיון מהעיקר והוא ההבנה כי שוב אנו ניצבים בפני התגלות חשוכה של שפלות האמונה. די תתבגר כבר.

        הגב לתגובה זו

        • אהבתי.... כל הכבוד שי! (ל''ת)

          צך, 19/02/06 15:49

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    0 סובלנות לאלימות מוסלמים - לא מעניין אותנו מוחמאד!

    לכו תזדיינו, 19/02/06 06:22

    השימוש הציני שעושים מנהייג האיסלם בכדי להתסיס מהומות ולעורר שליטתם על ההמונים הוא שיא הטינוף!

    מוחמאד הזבל לא מעניין אותי כלל - הוא קילל היהודים בכל שורה שנייה או שלישית בקוראן השקרי שלו.

    תיאור ציורי של מוחמאד הוא רק תירוץ להפעיל אלימות. האיסלם רוצה לחסל את כל הכופרים...

    אין לאפשר למוסלמים להשתולל משום סיבה שהיא גם אם עושים נייר טואלט עם דמותו של מוחמאד - זה לא סיבה להשתולל ולרצוח.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    העלו באש כנסיות?

    מוטי אטלנטה, 19/02/06 05:54

    ורצחו אנשים חפים מפשע והכל בגלל קריקטורה שפורסמה באיזה עיתון?ואין לאנשים שנרצחו כל שיכות ועניין?
    ממש לא נראה לי.
    וגם אם אדם אחד חטא וצייר קריקטורה הפוגעת ברגשות אנשים אז אפשר לפטרו מעבודתו או להשית עליו קנס כבד,אבל לרצוח?
    קיצונים פנאטים שלא נותנים ערך לחיי אדם ורוצחים בגלוי תחת השמש -נמאסתם.
    חלאת-אדם במסוה.
    השטן בהתגלמות אנושית.
    אכן חדשות הגיהנום!
    לילה טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האיסלם במיטבו

    אודי, 19/02/06 05:38

    אין ספק שמדובר בחבורה שרובה הגדול עיוור מרוב שינאה לכל מה שהוא לא איסלם.
    לא חשוב כמה זה ישמע גזעני זה באמת גזעני ,מדובר בגזע שבחלקו הגדול עדיין לא הבין שהעולם השתנה ואי אפשר להשליט את רעיונותיך חשוכים (מהמילה חושך) ככל שיהיו על שאר העולם.מי שצריך להסביר להם את זה ובדרך הקשה , הם העמים והמדינות שבתוכם הם חיים כמו ארה''ב , אנגליה, וכן גם ישראל.הפגנה נגד איור של מוחמד היא חוקית כל זמן שאינה קוראת לרצח וכל זמן שאינה הופכת להפגנה כנגד כל דבר שאינו מוסלמי.
    האיסלם לא יעלם מן העולם כנראה בזמן הקרוב וגם לא בזמן הרחוק , זה די מצער אבל אין מה לעשות נגד זה, אבל להבהיר לאיסלם את מגבלותיו ניתן וצריך להבהיר וכמה שיותר מוקדם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איזה זעם, מצאו תירו להשתולל (ל''ת)

    עמי, 19/02/06 05:02

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עוד קריקטורות על מוחממממד (ל''ת)

    יאיר, 19/02/06 03:30

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה ? הם שורפים כנסיות ורוצחים סתם

    מיקי, 19/02/06 02:58

    נוצרים ? והדת שלהם היא דת של שלום ? עד ש''מעליבים'' אותם. או עד שהתסכול שלהם משילוב במערב מטריף אותם (פריס).
    מלחמת העולם השלישית כבר כאן. או האיסלאם או העולם המערבי. להתעורר. אנחנו יכולים לקחת אותם בהליכה, אם רק נתעשת בזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    התשובה

    יאיר, 19/02/06 02:50

    כמה שיותר קריקטורות על מוחמד


    תחשבו על מוחמד בפוזות מהקמא סותרה

    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • מוחמד נושא על גבו פצצה וסכין בידו... (ל''ת)

      ועוד אחת..., 19/02/06 06:03

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    התגובה לזה עוד ועוד קריקטורות

    יאיר, 19/02/06 02:35

    זה רק עוזר למוסלמים בתרפיה הקבוצתית
    להמשיך לציר קריקטורות עד שתצא נישמתם

    אמן כן יהי רצון

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אנו בתחילת מלחמת העולם ה-3...

    להתעורר מהסמים!, 19/02/06 02:31

    רצוי שישראל תתכונן ברצינות, במקום להסניף שלום...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אים הם היו אשכנזים.....

    צ'רנוחה, 19/02/06 02:12

    זכיתה בהגרלה של מפעל הפיס.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, מאיזה מוסד ברחת? (ל''ת)

      פסיכיאטר, 19/02/06 03:50

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני לא בטוח... אולי

    למספר 1, 19/02/06 01:44

    אני לא בטוח... אולי הם פשוט אכלו משהו מקולקל

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      המזרחן מתגובה 1, 19/02/06 14:08

      אולי קצת נסחפתי בשאיפה
      להיות המגיב הראשון.
      אולי נחפזתי בתגובתי,
      וחרצתי משפט באופן פזיז.

      ייתכן שאכן, זה משהו באוכל או במים.

      אני מניח שימים יגידו.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עם עתיק וברברי

    קני, 19/02/06 01:08

    מה שאירוני הוא שבקריקטורה מוחמד מוצג נביא של דת אלימה, במקום שיתנהגו ההפך הם פשוט מצדיקים את זה. דמיינו מה היה קורה אם היו שמים את הדמות של מוחמד ללעץ כמו שישו מופיע בתוכנית סאוס פארק...

    הגב לתגובה זו

    • אני מבטיח לך שהחבר'ה של סאות' פארק כבר עובדים על זה

      רועי, 19/02/06 02:36

      הם חיים בשביל לשחוט פרות קדושות
      בכלל, נראה לי שהסיפור המטורף הזה רק בתחילתו וצפויים עוד ''טוייסטים'' לכל מיני כיוונים
      לגבי ה''עם עתיק וברברי'', אתם שם בימין הקיצוני צריכים ללמוד היסטוריה. אני מסכים שהתרבות האיסלמית מייצרת בעיקר שנאה ובורות בשנים האחרונות, אבל בעבר המצב היה שונה לגמרי - וההיסטוריה המוסלמית ידעה גם ימים יפים. מה ש**באמת** אירוני זה שיש כל כך הרבה מהשותף בין קיצונים מוסלמים לקיצונים יהודים

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    האסלם מראה את פרצופו האמיתי-רצח,רצח,רצח,דם,דם. מעניין אותי איך הם י

    טאי, 19/02/06 00:52

    ייבבו כשיקלו בחזרה באותו האופן.

    הגב לתגובה זו

    • אם היהודים היו מגיבים כך,השואה לא היתה נעשית

      אנא התאוררו כבר, 19/02/06 02:10

      אכן, גם אז, באירופה ''הנאורה'' החלו לתקוף את היהדות ולפעול בצורה מחרידה נגד עמינו. מה עשינו? כלום! פשוט כלום!!! ואז מי שהיו צמאי הדם (עמים אירופאים ולא עמים מוסלמים) החלו להראות מי הם היו באמת!!! ובין הסרבים הנוצרים והמוסלמים...מי היו הרוצחים צמאי הדם?

      הגב לתגובה זו

      • איזו תגובה מטומטת. אם לא הייתי יודע שהמתנחלים מאמינים בתאורית הגזע

        אורן, 19/02/06 04:22

        ומאמינים שלשרוף את כל הערבים זה רעיון טוב, הייתי יכול להישבע שאתה מתנחל

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    תקראו לזה אינטואיציה,

    המזרחן, 19/02/06 00:44

    תקראו לזה תחושת בטן
    אבל אני יותר ויותר
    מקבל את הרושם
    שהמוסלמים התעצבנו.

    הגב לתגובה זו

    • ענק :) (ל''ת)

      מיצי, 19/02/06 01:58

      הגב לתגובה זו

    • ואלה, מה אתה אומר

      אבי, 19/02/06 23:53

      אגב, אבל אולי מסיבה בשבילם. אתה יודע, קצת אקשן בעולם שבו הם חיים..

      אבל אם הם באמת התעצבנו, כן ירבו.
      כל שני וחמישי קריקטורה של מוחמד החזיר, ומאמיניו החיות הפרימיטיביות.

      הגב לתגובה זו