• 20.

    להבדיל מהסמולנים הנוצרים

    אאא, 20/02/06 20:32

    הלבנים שמחוייבים לאינטרסים של הבית הלבן והאיחוד האירופי,פוטין דואג לאינטרסים של רוסיה.
    פוטין למד כי מדיניות פרו ערבית מונעת פיגועים בשטח רוסיה.
    ואכן,מרגע שרוסיה החלה לסייע לתכנית הגרעין האיראנית,נעלמו כבמטה קסם הפיגועים משטח רוסיה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אורי דן,אני איבדתי את הסבלנות אליך.

    יגאל כהן, 17/02/06 01:47

    אתה מיושן.
    אתה מוצג ארכיאולוגי עם תפיסת העולם הישו''עית שלך.
    אתה לא קולט את מה שקלט החבר היקר שלך שעכשיו נלחם על חייו.
    אתה נשארת מעריץ של מועצת רש''ע ואם זה היה תלוי בך הם היו ממשיכים לזמבש אותנו עד העצם.
    אתה פאסה.
    או שתתעדכן או שתצא לגימלאות.
    בטלביזיה אתה מטרד מביך.
    אני מתבייש כל הזמן שאני כל חיי שייך למחנה הימין.
    אם אתה ימין אני שמאל.
    ואם אתה שמאל אני ימין.
    דכתיב:''אם הימין ואשמאילה ואם השאמל ואימינה''.
    וקצת עדינות אל הגב' של החדשות,
    ממש תעזור.
    ההתנהגות שלך כלפיה גורמת לי להרבה מבוכה.
    אגב.
    ביבי תפור עליך כמו כפפה ליד.
    ותפסיק להגיד כל הזמן ''היהודים''.
    יש כאן גם לא יהודים.
    זה חשוך וזה דוחה.
    תזכור:
    ''שם ירוה לו בשפע ואושר,
    בן ערב בן נצרת ובני''.
    לא רק ''אנחנו'' ''היהודים''.
    אתה דוחה.
    הפסיק את זה.
    אתה משחית את הנוער.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    החזית הבינלאומית קרסה בחסות אולמרט הזגזגן האיש חסר אחריות כישלונר (ל''ת)

    גל, 16/02/06 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אומרצ אינו יכול,אינו מסוגל, אינו מאתים לתפקיד רה''ם (ל''ת)

    dracula_il, 16/02/06 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה אולמרט העביר 250 מיליון ש''ח לחמאס???? למה????? (ל''ת)

    יוסף, 16/02/06 17:36

    הגב לתגובה זו

    • כי שרון עצמו כבר לא יכול להעביר. אחרת היה עושה את זה שרון.

      לא נסלח,לפושעים, 16/02/06 20:26

      ואורי דן היה מסביר למה צריך לעשות את זה ולמה זה הצעד הכי נכון וטוב לעשותו.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    דן מרחיק לרוסיה במקום לדבר על הקרימינליות הפוליטית שצימח האליל שלו

    אפרים, 16/02/06 13:04

    שמש העמים לעולם לא שוקעת אצל חסידים שוטים. גם כשהיא מקבלת חותם קרימינלי מבית המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אורי דן

    מאיר נבון, 16/02/06 12:31

    האם אפשר לקבל את האימאייל שלאורי דן, או את הטלפון שלו.

    אני מאוד מעריך אותו ואנני יודע איך הואלא מגיב למראיינת דיין כשהיא מפריעה לו לדבר?

    הגב לתגובה זו

    • יש להם רומן

      אחד, 16/02/06 16:14

      לאורי ולדיין, יש רומן (חרוז)מאחורי הקלעים... אז זה הסכם חשאי...הוא שותק ויוצא לו יותר מזה.... תכל'ס, אורי דן הוא אחד מהאנשים החדים הטובים היום בתקשורת... מישהו שמדבר לעניין ויש הרבה על מה להאריך אותו. אחל'ה שואו, משאיר אותי תמיד עם חיוך על הפנים !! תודה אורי

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אורי דן שומר על זכות השתיקה בכל מה שקשור לאולמרט אני כאזרח רוצה לדע

    אור, 16/02/06 12:18

    לדעת מה אולמרט עשה ב 40 שנותיו בפוליטיקה מלבד להיות עסקן פוליטי.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    החמאס , פירות ההתנתקות (ל''ת)

    MASTER, 16/02/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ובהכל אשם האפס שלך שמתפגר לאט מידי (ל''ת)

    חילוני מצביע, 16/02/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הרוסים למדו משרון

    אזרח, 16/02/06 09:34

    לתת מעמד לרוצחים ,לנסות לרצות אותם ,לתת להם ''ה כ ל '' ,כדי שיהיה שקט, למה מר דן לא מבין את תורתו של רבו ומורו שרון אריאל

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ועוד לגבי הראיון עם מובראכ

    אחד העם, 16/02/06 09:30

    בחיים שלי לא ראיתי ראיון חלול וריק מתוכן כמו הראיון הזה...
    לא נשאלה שום שאלה שהתשובה עליה הייתה מספקת.
    ''הליקוק'' של העיתונאי היה מחריש אוזניים.
    השאלות הקלות מדי פגעו לי באינטלגציה.
    ועל פניו נראה ברור שמבחינת מובראכ הראיון הוא מטלה חובה שיש לגמור איתה מהר..

    חבל על הנסיעה לקהיר בשביל הראיון הדבילי הזה, אני אישית נפגעתי ממובראכ, עאלק החמאס ניצחו והוא אומר לי אל תהיו פסימים.......

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האליל שלך אשם

    אלי קופטר, 16/02/06 09:27

    החמאס עלה לשלטון, הבטחון התמוטט, נשק זורם לרצועה בלי גבול, קרע בעם, הכל בגלל המהלך המופרע של האליל שלך, שרון.
    אורי דן, אתה יודע שההתנתקות היא קטסטרופה, אך אתה שתקת כתוצאה מהעובדה שאתה עבד נרצע של שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אורי תתחיל לקרוא עיתונים

    הרברט סמאול, 16/02/06 09:26

    הבריטים כבר לא בארץ, יש שלטון ישראלי.
    אפשר להוציא את הנשקים מהסליק.
    תחשוב חיובי, תן חיוך, תהיה קליל אדוני, למה אתה תמיד רציני כזה?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אתרוגן בלי אתרוג קשה אה?

    דובי, 16/02/06 08:17

    עיטונאי שמאל קיצוני בבגדי ימני

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אורי דן בעצמו הוא תזכורת לימים אפלים (ל''ת)

    דיוויד, 16/02/06 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דן אתה עוד תגדל ותבין !

    יעקב, 16/02/06 06:58

    אני לא מצליח להבין, מאיפה מרוקאי כמוך, הצליח לפתח שנאה כזו לערבים. האם היה רע ליהודים במרוקו ? האם היהודים סבלו השפלות ונישול כמו שאנחנו עשינו ועושים לשכנינו הערבים ? מה הערבים ככלל עשו לך אישית שאתה כל כך שונא אותם. ? לא יעזור לך ולא לביבי אלילך, החמס הוא שיביא את ישראל לעשות שלום, האמנה שלהם היא תרוץ , והם יותר חכמים ממך, והם יורידו לך את התרוץ הזה בועידה הראשונה שלהם, אמנות של חלשים, הן תמיד קיצוניות, זה הנשק היחידי שיש להם, גם באמנות של אבותינו ''ההגדה של פסח'' אנחנו כל שנה עושים שפטים במיצרים, והם מוסיפים עוד מליון לאוכלוסיה, תתעורר דני דן, את מאמריך, די לקרא את הכותרת, וכבר ידוע לך הסוף, מאז שהתחלת לכתוב, לא חידשת, ולא השתניתה, אנחנו עוד מעט במאדים, ואתה עדיין, במאורעות תרפ''ט, עורה דני דן, ותחפש את החיוב, גם בחמס יש חיוב, לא הכל שלילה? תנסה לגייס, את כל כושר ההבנה, וההבחנה, ותספר לנו, מדוע לחמס, או למי משכנינו יש סיבה לאהוב אותנו, או לא ליחל לחיסולנו, האם אתה שונה מהם ? עם יד על הלב, לא הייתה מעדיף, שכל הערבים, ילכו לאוגנדה, בטוח הייתה מיחל לכך, אם כן מה הפחד, ומה הצביעות, שהם, יותר ישרים ממך , וכתבו את יחוליהם, על מגילת קלף. הבל הבלים, הקונפליקט שלנו עם החמס, דומה במידה רבה למצב בין קובה וארצות הברית, כל שצריך , שהצד החזק, ירד מעץ הכבוד, אל קרקע המציאות, ויצהיר על רצונו להידבר, וזה יקרה תוך דקה, והצל השחור, ייהפך לחיוך של שביעות רצון, הם אויבינו ואיתם אנחנו צריכים לשבת ! כבר היינו בסרט הזה עם כשיריתו של ערפת ואחרים, אם אתה מצפה שאויביך יכבדוך, תכבד את נבחריהם, כי את עושי דבריך הם בזים. ותודה לאל שפוטין, לא שואל אותך והזמין את נציגם, ואחריו , יבא שירק, ואחרים, ומה שהם רוצים , הוא טובת העולם, וכשיהיה טוב לעולם, יהיה טוב גם לישראל ואז כנראה תצטרך לצאת לפנסיה,כי לא יהיה לך על מה לכתוב !!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לפני 60 שנה

      יוסי, 16/02/06 09:03

      אנשים כמוך חשבו שאפשר להגיע להבנה עם היטלר. בין היטלר של אז לבין החמאס, אש''ף וכל יתר הארגונים של היום, אין שום הבדל מלבד היכולת, להוציא מהכח אל הפועל את שאיפותיהם שלא השתנו כבר 100 שנה. הסכסוך הישראלי-פלשתיני, לא נולד ב - 67. אני מאמין שאת זה אפילו אתה יודע.
      אבל אנשים כמוך מסרבים להכיר בעובדה הפשוטה, שהסכסוך הוא לא על שטחים. הסכסוך הוא תיאולוגי. אנחנו היהודים הכופרים, יושבים על אדמתו של אללה ומחללים אותה.
      רק אתמול נערך כנס של המפלגות הערביות שרצות לכנסת בהשתתפות מיודענו אחמד טיבי ושם נאמר: שהאדמה היא אדמה מוסלמית והועלתה הדרישה להכיר בערבים כמיעוט לאומי. אבל אנשים כמוך בוודאי יטענו שזו דרכו של החלש ושהם מכוונים את דיבריהם לציבור הבוחרים שלהם ובעצם, בתוך תוכם פנימה, הם בכלל צאצאים של מייסדי תנועת חיבת ציון...

      הגב לתגובה זו

      • יוסי, אתה ראוי לתשובה.

        יעקב, 17/02/06 04:04

        בעיקרון, אין לאום, עם , מיעוט אתני, או לאומי, שאין לו אוייב. אם על רקע לאומי, גזעי, דתי או כלכלי. מכאן שהרבה אנשים בעולם, שונאים מישהו או מישהם, ואולי אם היה בידם לחסלו, מבלי שיאונה להם כל רע , יתכן והיו עושים זאת. על פי התיאוריה שלך, לא היה קיום לשום יהודי, בשום מקום בו שונאינו שולטים, ויש יהודים ברוב מדינות ערב, או מדינות בהן הדת השלטת : איסלם. נכון שברובן אין להם את החיים, שיש ליהודי במדינות המערב, אך הם חיים, מכאן, שההנחה שהחמס ודומיו, כל שבראשם הוא כיצד, ומתי לחסלנו, היא הבל, ולו מהסיבה, שכוחנו גדול אלפי מונים מכוחם, ואם תינתן הפקודה מחר, תוך פחות משבוע, כל תושבי הגדה והרצועה, ידיהם תהיינה כבולות ברצועת פלסטיק, ואפילו ילד בן חמש, יוכל לגלח את זקנו של אבו טיר. אם כן מה הפחד, והרי אתה לא טיפש ! הפחד הוא הדרך היחידה הידועה לפוליטיקים עלובים להשיג מטרות קצרות טווח, ולמה, כי מוקדם או מאוחר, כולם מבינים שהפחד היה פחד שוא, ואז צריך להמציא פחד חדש, וכך הם מהתלים בעמם, ןמתישים את כוח רצונו לעשות כרצונם. מדוע מופז, או שרון לא עומדים מול העם ומחזקים אותו ? ממה אנחנו פוחדים, מחבורות פרחחי רחוב, עטופי פנים, מי מכסה את פניו אם לא שפן, ? בששת הימים, עם צבא שהוא עשירית מצבאנו היום, כשלאלפי חיילים, לא היה נשק אישי, ניצחנו בשבוע אחד שלושה צבאות , וכיסחנו את הצורה, לחיל האויר העירקי, והלבנוני, ואתה פוחד מהחמס? כל הסיפורים , שהם יהיו גשר, לאירן וכל הבבל''ט - אנחנו שולטים בכל דרכי הגישה, ויכולים למנוע בכל עת מכל דבר לא מוסכם, שלא יגיע לשם, לא תהיה להם רשות להקים צבא, לא תעשיות צבאיות, לא כורים גרעיניים, במצב של שלום, אפשר לקבוע תנאים מגבילים, ולמה להם צבא? איזה אויב יהיה להם ? בואו נתעלה מעט על עצמנו, נפסיק לזלזל בכוחנו, ומתוך עוצמה נציע להם פיתרון, ותשובתנו להם צריכה להיות, אתם העליתם את החמס, ואנחנו נעלה את כוחות השלום, ואם הם יסיקו את המסקנה הלא נכונה, אז נשלח בהם את צהל, לעשות בהם שפטים, ולחסל את כל תשתיות הרוע, ואם נגזר עלינו , נעשה זאת שוב ושוב, אך לא לותר על ההידברות, בכל דרך, כי מוטב לאבד מליון מילים, ולא ציפורן של חייל ~!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אתה איש מריר, גזעני ועלוב נפש

      מרוקאי, 16/02/06 09:12

      והגיגיך השיגעוניים אינם ראויים לתגובה אלא לבוז בלבד.

      הגב לתגובה זו

    • הוא חצי פולני וחצי יווני....לידיעתך יעקב הגרוזיני (ל''ת)

      מוריס אבוטבול, 16/02/06 09:17

      הגב לתגובה זו

      • מוריס אני מרוקאי, ולמשפחתי היה טוב שם,

        יעקב, 16/02/06 17:45

        עד היום, נשארו בני משפחה, שמעולם לא עלו. ולגבי דן , והמרוקאיות, שמעתי, או קראתי, ששם משפחתו הקודם היה דהאן, והמבטא שלו, מרוקאי, עם קצת צרפתיות, וני עדיין חושב שאתה טועה, ואם אתה צודק והוא יוני, אולי המלחמות עם הטורקים המוסלמים גרמו לו איזו טראומה ילדותית. ולענין השלום, אם לא נשיג אותו, למען עתידנו, ושלוות נפשנו, נמשיך להקיז איש את דם אויבו, ובסוף נשלים, ( הראה לי אומה בעולם, שבאלף השנים האחרונות, לא הקיזה את דם שכנתה וההיפך, והיום כולן , חזרו לגודלן הטבעי, וחיות בשלום, ואם לא כן, יש מתיחות בניהן, וכל שצריך , רק עילה כדי לצאת למלחמה, ראה יוגוסלביה שהתפרקה, ראה מה הולך באפריקה, ובדרום אמריקה, וחבל, על כל הנכים, וההרוגים, שחייהם עדיין יכולים להדון לכף זכות, וזה בידיינו ועם החמס יותר אפשרי, ראה בגין ושרון, הם ביצעו מעשים שאיש לא האמין, והמערך, לצורותיו הרבות מאז מפאי, שיחק בנדמה לי, יש לתת להם אפשרות להשתנות, ולא לדחוק אותם לפינה , כי מהפינות, נולדו כל המתאבדים , שנשארו בלי ברירה.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''מת'' עליך, ועל מופע החבובות שלך. אתה ענק !!!

    Rנב, 16/02/06 06:57

    מסכן הוא אבוד בימים אלו . מושא הערצתו העיוורת,על ערס דווי .והוא, אנה יקח את הערצתו .

    הגב לתגובה זו

    • כמה שנאה יש למגיבים פה....

      אריה, 16/02/06 09:19

      האיש מאבד חבר יקר וזה מה שיש לכם לכתוב.....לעולם לא תבינו, טיפשים!

      הגב לתגובה זו

      • שילכו לעזאזל הוא והחבר שלו.

        כתום, 16/02/06 20:24

        מי שהרס את חייהם של אלפי משפחות והחריב עשרות יישובים שלא יצפה לרחמים.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אורי בא הביה בו לחרות

    סנדי, 16/02/06 06:49

    אורי עכשו כשלו נשארה לך מפלגה
    בו ל חרות התנועה הלאומית
    בו תוכיח לכולם...

    הגב לתגובה זו

    • סנדי יקירה,קצת עברית לא הייתה מזיקה לך . (ל''ת)

      Rנב, 16/02/06 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עליית החמאס לשלטון זו מתנת הפרידה של החבר שלך שרון לעם ישראל

    לא פוטין. שרון., 16/02/06 06:43

    הוא האשם בגירוש היהודים והחרבת קהילות חבל עזה וצפון השומרון.
    הוא אשם בתחושת הנצחון של המחבלים
    והוא אשם בכך שהחמאס כיום שולט על התקציבים שישראל והעולם מעבירים ליש''ע.
    אבל תאשים את פוטין. הכל היה צפוי , העולם יכיר בכל מי שינהיג את ערביי יש''ע.
    האשם הוא שרון.

    הגב לתגובה זו