• 88.

    לכאורה הבית נראה בסדר

    אסף-חיים, 22/02/06 00:55

    אבל זה נורא לחיות במקום שהכריחו אותך לגור בו.
    ביתו של אדם הוא חייו.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    פינוי גוש קטיף חשף את הציבור בקו הירוק לאמת המרה-הוא פראייר

    אייל, 17/02/06 08:18

    30 שנה להגיע לעשות 40 יום מילואים על מי? קומץ משפחות ששידרגו את עצמן מחיי בלוקים בדימונה, ירוחם, אופקים ונתיבות?
    30 שנה שאין השקעה ראוייה בעיירות פיתוח, בתשתיות, בכבישים והכסף נזרק לחינם על קומץ אופורטיוניסטים בגוש קטיף ושומרון, למה?
    30 שנה של התדרדרות בסל התרופות, ברווחה, בחינוך בחיי התרבות ובשביל מי? קומץ סחטני פיצויים ונדל''ן חלופי?
    30 שנה לממן מועצה איזורית בגוש קטיף ובשומרון שמחלקת ג'ובים מיותרים מקופת המדינה חוץ מקצבאות ומענקי סבסוד לתושב. על מה?
    המתנחלים בהלם!!! 30 שנה של סחטנות וחמיסת זכויות ותקציבי המדינה יסתיימו. הציבור בקו הירוק- דתי וחילוני כאחד מבין את המחיר ולא מוכן לשלם אותו!!! תתפנו אתמול כבר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מי שמתחיל עבודה שיגמור אותה

    א.ש, 16/02/06 22:25

    מי שמתחיל עבודה שיגמור אותה בכבוד ולא ברמיסת כבוד,אריק שרון והמפלגה הוירטואלית קדימה יחד עם יוצאי הליכוד ידעו להפגין נחישות ורגישות בפינוי גוש קטיף אבל לא יודעים להפגין נחישות ורגישות למפוני הגוש לאחר פינויים מיביתם והציבו מולם את פקידי המנהלת שהם אלופים בלהיות פקידים-א.ש רעננה

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד שמישהו יתעורר

      ששון, 16/02/06 22:48

      נכון מאוד שמישהו יתעורר

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    לכל השונאים הבורים למינהם-כנסו!!!!!!!!!!

    מתחברת, 16/02/06 22:24

    אווי, אוי כ''כ עצוב לראות אנשים כותבים שטויות בלי לדעת את העובדות. כ''כ עצוב לקרוא איך אנשים מגיבים מתוך דעות קדומות שיש להם, מתוך שטיפת מוח קולקטיבית ולא מתוך ידיעה. קראתי בתגובות כל מיני קשקושים על כך שה''מתנחלים'' בגוש קטיף חיו על חשבון אחרים, אתם באמת חושבים שאת ביתם הם קבלו מהמדינה??? קראתי אנשים שאומרים שכל הצרות שיש במדינה זה בגלל ה''מתנחלים'' , קשה לי להאמין שאתם באמת מאמינים לזה . צר לי, טענות כאלו הושמעו כלפי העם שלנו בזמן אחר.. קראתי אנשים שכתבו שהם פורעי חוק. כנראה יש לכם זיכרון קצר או סתם הדחקה. ההתנתקות בוצעה ע''י אדם שבחרו בו בגלל שהמצע שלו היה הפוך מהמצע של מי שהתמודד מולו. ובסופו של דבר הוא ביצע את במצע של מי שמולו וזאת בעזרת הקולות של הקורבנות עצמם..(אנשים הימין והגוש בניהם), ההתנתקות בוצעה למרות הצהרותיו של אותו אדם, שאם במשאל המתפקדים של הליכוד ידחו את ההצעה, ההתנתקות תתבטל. אז בבקשה אל תדברו על שלטון החוק ודמוקרטיה! שלא נדבר על סתימת הפיות בתקופת ההתנתקות, מעצרים של קטינים שחסמו כביש( לעומת קבוצות אחרות שחסמו כבישים שאז זה נחשב לדמוקרטי משום מה..), מעצר של אנשים שלבשו כתום ברחוב או חילקו סרטים, הכאה של אנשים ברחוב (וזה עוד לפני שדברנו על הפוגרום בעמונה..), קראתי שאנשים פה כתבו על כך שיש עניים וזה כמובן בגלל המתנחלים. יש לכם מושג כמה מפעלי חסד היו קיימים בגוש?? כמה משאיות של אוכל היו יוצאות יומיום לעיירות הפיתוח?? כמה הנוער היה מתנדב בבתי תמחוי, בקייטנות של ילדים חולים????? ולשאלת השאלות: משהו חשב למה בדיוק ההתנתקות המהוללת הובילה??? איפה השלום המיוחל? מאז ההתנתקות שום דבר לא השתפר, להפך רק החמיר. הקסאמים מגיעים עכשיו יותר רחוק- לאשקלון לדוג', החמאס עלה לשלטון, ממעבר רפיח הפרוץ הפלשתינים לא מפסיקים להזרים נשק.. אז כדי שתתחילו לפתוח את העיניים, להלחם במי שצריך להלחם ולהושיט יד לאחים שלכם, ולדעת לפרגן לפעמים ...

    הגב לתגובה זו

    • מתחברת לכל מילה ומילה שנאמרה (ל''ת)

      אני, 16/02/06 23:17

      הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה (ל''ת)

      הראל, 16/02/06 23:34

      הגב לתגובה זו

      • האמת איתך! (ל''ת)

        רותם, 20/02/06 23:53

        הגב לתגובה זו

    • החסד היה שמדינה שלמה שלמה תקציב לגוש מיותר-תודה שהסיוט בגוש נגמר!!! (ל''ת)

      עופרה, 17/02/06 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    700 מיליון שקל מעבירים לפלשתינים

    אני, 16/02/06 21:38

    בשנה והשמאלנים הארורים יבכו על הכסף שמעבירים למתנחלים...

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת אהבל זה כסף שלהם (ל''ת)

      מיסים, 16/02/06 21:58

      הגב לתגובה זו

      • שמאלני ארור, הכסף מגיע מהמיסים

        אני, 16/02/06 22:08

        שלי! שאני משלם!

        הגב לתגובה זו

      • חבל שמדינות העולם הפסיקו את העסקאות שלהם עם השלטון הנאצי בגרמניה,כמ

        י., 16/02/06 22:14

        בוא נפצה את הניו-נאצים ברחבי העולם, על ההפצצות בדרזדן, שבהם נהרגו כל-כך הרבה מבני -עמם.

        בוא נחזיר לגרמניה ואוסטריה את כספי הפיצויים, שקיבלנו, ''זה הכסף שלהם '' !

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    שלוש מדינות לשלוש עמים

    המפריד רב, 16/02/06 21:30

    אם לא נפרד מהמתנחלים נגמור במלחמת אזרחים
    עדיך כבר להיפרד

    הגב לתגובה זו

    • יופי !תיפרד מאיתנו, תחזור לגרמניה !!יש !!!!!!!! (ל''ת)

      תודה רבה לך !!, 16/02/06 22:12

      הגב לתגובה זו

    • מדינה אחת- שלוש מדינות, עם אחד שלושה עמים...

      אליעזר בן יהודה, 17/02/06 03:14

      עברית קשה שפה

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    חבל

    איש ימין קיצוני, 16/02/06 21:27

    מה אתה מצפה מזבל שמאלני...ליבי איתכם

    הגב לתגובה זו

    • הפרידמנים למינהם שופכים את התועבה שלהם ואח''כ מצפים לסימפטיה... (ל''ת)

      לא ייאומן, 16/02/06 21:54

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    מחזקת אתכם- הכנסו מלעיזים

    אזרחית, 16/02/06 21:25

    למי שסבר שכספי ההתנחלויות יזרמו לפיתוח הנגב טעה ובגדול
    הם יזרמו מהמרכז צפונה וזאת תחת התעלמות מוחלטת מאלה שהקריבו מעצמם בהוראת ממשלה
    אחזק אתכם מפונים יקרים ובושה לשמאל המתחפר בעמדתו

    הגב לתגובה זו

    • אם עשירית מהכסף שנשפך על ההתנחלויות כן יזרום לנגב זה יהיה נהדר (ל''ת)

      דרומי, 16/02/06 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    מזועזע מהשנה השמאלנית לאדם פגוע

    בילאל, 16/02/06 21:06

    לא נשתוק לכם יותר, את חרפת קטיף התחלנו למחות בעמונה.

    הגב לתגובה זו

    • הפוך גוטה, הפוך

      אורן, 16/02/06 21:35

      אנחנו כבר לא נשתוק לכם
      ואתם כבר לא תעשו במדינה ככל העולה על רוחכם
      זהו סוף העידן שלכם (1967-2005)

      הגב לתגובה זו

      • לעתיד 2005 - 2015 סוף עידן השמאלנים שהדתיים ישלטו בארץ (ל''ת)

        רועי, 16/02/06 23:36

        הגב לתגובה זו

        • דתיים לא יכולים לשלוט-חילונים צריכים תמיד לממן את הפרזיטים (ל''ת)

          מיקי, 17/02/06 08:08

          הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא מרחם על מתנחלים הם שדדו אותנו 36 שנים! והעניים אוכלים מפחי זבל!! (ל''ת)

    מייללים ומקבלים, 16/02/06 21:02

    הגב לתגובה זו

    • מנוול ובוגד (ל''ת)

      גדכשדגכ, 16/02/06 21:36

      הגב לתגובה זו

      • מתנחל=בוגד בגר יתום חולה ואלמנה-די לבזבוז בשטחים (ל''ת)

        לירן, 17/02/06 08:08

        הגב לתגובה זו

    • צודק ב 200% רמת החיים של מתנחל היא פי 3 מאזרח ממוצע בתוך הקו הירוק (ל''ת)

      ב''ה שיהיו עוד, 16/02/06 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    רק מאבק כמו בעמונה יעצור את הטירוף

    משה, 16/02/06 21:01

    חבל שהערבים יותר חכמים מאותם אילו שלא ידעים מה הזה ארץ ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אשריכם שזה חלקכם,את מדחת יוסוף הפקרנו לדמם למוות ואת פולארד בכלא (ל''ת)

    ישראלי גאה, 16/02/06 20:54

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, הפקרה כאות ומופת לגאוה לישראלים (ל''ת)

      הציניות, 16/02/06 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    למר פרידמן ורעיתו אל תצפו לסימפטיה מאיתנו לאחר שרמסתם את הדמוקרטה

    עמיר, 16/02/06 20:49

    אל תצפו לטיפה של סימפטיה כמי שהוצאתם את עצמכם מהרעיון הדמוקרטי במדינת ישראל להלין תלינו רק על חבריכם רבניכם ומהיגהכם המשיחיים שהוציאו אותכם מהגרעין של מדינת ישראל
    אני היום משתדל לא לבוא במגע כלל עם הכתומים
    כמו שאני מחרים את ערביי ישראל לאחר מהומות 2000
    אתם צריכים להבין שאתם לא אדוני הארץ ולא יכולים לכפות עלינו את דעתכם
    לכן שבו בשקט ואל תבואו בתענות לאיש רק תלינו על עצמכם

    הגב לתגובה זו

    • עמיר

      מוסא קאראף., 16/02/06 21:33

      מה יש לך נגד ערבים.הא.למה לא למדת עברית בביה''ס.מה מילה תענות-מה מובנה.

      הגב לתגובה זו

    • השמאל לא שותף לדעותיך - למרות שאנחנו תומכים בהתנתקות אנחנו מחבקים..

      נוער עבודה, 16/02/06 23:38

      אותם ומבנים לליבם - אל תדבר בשם תיבור השמאל

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    לא, לעולם לא

    רונה, 16/02/06 20:48

    אחבק אתכם. אתם הייתם ונשארתם שורש הרע. לא אחים שלי אלא אויבים שלי.
    אתם שונאים אותי. אני שונאת אתכם.

    אני יודעת. המתנחלים ינצחו , בקיצוניים תמיד ניצחו בעבר, אבל זה אוי לאותו ניצחון. כל ניצחון היה הפסד נוראי לעם ישראל. מוות מיותר של מאות אלפים וגלות. כך היה כך יהיה. ארורה אהיה אם אחבק את מי שעומד עלינו לכלותינו.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו שורש הרע?תראי איך את מדברת?

      מתנחלת, 16/02/06 21:42

      רונה.את טועה,אני לא שונאת אותך.את יודעת משהו?יש לי הרגשה שאת לא מכירה מתנחלים...איך את יכולה לדבר עלינו ככה בלי להכיר אותנו בכלל? ואת יודעת עוד משהו? אני בטוחה שאם היית לפחות מנסה לראות מי אנחנו היית מבינה עד כמה אנחנו לא שונאים אותך. זה שיש לי דעות אחרות משלך זה לא אומר שאני חושבת שאת שורש הרע...אולי בגלל שאת לא בטוחה בדעות שלך את תוקפת. אבל אולי תחשבי באמת מאיזה מקום זה בא...
      nrg- תפרסמו גם את דעות האלה בקשה...

      הגב לתגובה זו

      • למתנחלת היא תוצר של מה שמאכילים אותה

        בר כוכבה, 17/02/06 01:28

        לא יתכן שהיא רעה כואב לה ואכפתה לה כמו למתישבים אנחנו לא מקשבים אחד לשני ,רק מי שהוא מגלה טיפה הבנה לשמאל לימין לקיבוץ לחקלאי מיד קוטעים אותו ואומרים הבנו אותך
        כולם יודעים מה אני רוצה להגיד מה אני חושב יותר טוב ממני גם ממך מי קורא את מה שאני כותב עד הסוף ?
        אחרי משפט הם עוברים הלאה .
        אין תרבות דיבור אין דרך ארץ איבדנו את כל הערכים שלנו כמעט
        אני מסופק אם 20 אחוז יודעים מה זה י''א באדר
        ומי שיודע מוזמן לכתוב ,אני אהיה מאושר שסוף סוף יש בעל תרבות שקרא עד הסוף ויכתוב על
        יוסף
        תודה למי שקרא עד הסוף
        בברכה ב.כ

        הגב לתגובה זו

    • סיפור לרונה

      סטודנט, 16/02/06 23:51

      אני לומד בשערי משפט מכללה למשפטים זהו מקום מעורב שיש בו דתיים חילוניים שמאלנים וימניים ואפילו ערבים- אני ידוע כאדם דתי המזוהה עם גוש הימין ונגד ההתנתקות.
      בתקופה שלפני ההתנתקות ניסתי לשכנע אנשים שההתנתקות זה דבר לא טוב, בין היתר דברתי עם כמה מחבריי החילוניים - אחת מהם אמרה לי שהיא שונאת מתנחלים ושהם אנשים מגעילים - אמרתי לה בואי אני אכיר לך אחד ותראי שזה לא כמו שאת חושבת - היא אמרה לי שאין סיכוי כי ברגע שהיא תראה אותו היא תקיא. שאלתי אותה אם היא מכירה בכלל מתנחלים והיא אמרה שלא , אז עוד יותר התעקשתי והיא עדיין סירבה- אז אמרתי לה חכי פה אני הולך להביא את המתנחל שידבר איתך... חזרתי אחרי דקה לבד והיא שאלה אותי היכן הוא? עניתי לה - מולך - אני מתנחל והיא בלעה את הלשון - אבל לא רציתי להביך אותה אז אמרתי לה שאני לא כועס על מה שהיא אמרה והיא ענתה לי - '' אבל אתה שונה אותך אני אוהבת , אתה בחור טוב ומצחיק וכיף לדבר איתך'' אמרתי לה - תודה והמשכתי- ''רובנו המוחלט ככה - אני עוד נחשב ליחסית ימני מאוד עם דעות חזקות אבל אני עדיין בנאדם וגם את וצריך לדעת לכבד את אחד השני'' - אמרתי לה - יש לי עוד בקשה 1 - היא הסתכלה עלי ואמרה - מה שתרצה... צחקתי ואמרתי - אני לא אבקש ממך להיות נ' ההתנתקות כי אני יודע שאת מאוד מאמינה בזה אבל בתקופה הקרובה אל תשכחי שמה שלא יהיה אנחנו עדיין יהודים ואני לעולם לא אשנא אותך - רק תבטיחי לי שאל תשפטי את המתנחלים לפני שאת מכירה אותם כי הם אנשים מקסימים''

      לשמחתי עד היום נשארנו בקשר למרות כל המחלוקות ויש ועוד איך שיש ... הרבה מחלוקות - לעולם לא נשנא אחד אצ השני.

      הגב לתגובה זו

    • יהודים כולנו

      אנא!, 17/02/06 01:34

      אסור להגיד לעולם לא על אחים.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אנשי המרכז-פניה אישית

    מנשה, 16/02/06 20:41

    פניה אישית אל אנשי המרכז, שלא שונאים את המתנחלים גם אם לא מסכימים איתם:
    האם ניסית לעזור במשהו לאנשים שיצאו מגוש קטיף?
    אולי תרים/תרימי טלפון למוקד הסיוע? יש המון המון מה לעשות!
    בואו נצא קצת מעצמנו...

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אויש...אויש...כמה עצוב...

    חלי, 16/02/06 20:38

    גוש ההתישבות נכפה ולא הוקם ע''י ממשלות ישראל האימפוטנטיות.
    פושעי סבסטיה ל ד י ן !!!

    הגב לתגובה זו

    • עובדות לא נכונות

      שמעון, 16/02/06 22:10

      יוזמת הקמת גוש קטיף היתה של ממשלת ישראל ממפלגת העבודה בתחילת שנות ה-70.
      גוש אמונים ואנשיו בכלל לא היו בענין וברקע.
      ובכלל לא התישבו שם בהתחלה.
      לאחר פינוי ימית השתנה הרכב האוכלוסיה על פי מדיניות הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    הרצח הפוליטי

    ליאור, 16/02/06 20:34

    מה לדעתך יהיה כאשר יקום נער ממפוני גוש קטיף שלא מטפלים בו כבר חצי שנה, שהמשפחה שלו מתפרקת, ההורים מתגרשים, הממשלה לא נוקפת אצבע... מה לדעתך יקרה אם יקום נער כזה ויעשה מעשה שלא יעשה?
    לצערי שרון ואולמרט פשוט פשעו בנוגע לטיפול במגורשים. מבחינתי שום תסריט לא נראה דמיוני.

    הגב לתגובה זו

    • במה שקשור אליכם - באמת כלום לא נראה דמיוני (ל''ת)

      שרון, 16/02/06 20:54

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ליבי אתכם ! (ל''ת)

    יוסי, 16/02/06 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אוי מסכן... לקחו לך את הוילה

    דוד, 16/02/06 20:33

    אוי מסכן שלי... קיבלת קרקע במחיר מגוחך מהמדינה, לא שילמת כמעט מיסים כי גרת באזור עדיפות פלוס פלוס, ועכשיו פינו אותך לבית שהוא ''רק'' 90 מ''ר? כל כך כואב הלב עליך... כאב הלב על החיילים שמתו בגלל שהיו צריכים להגן עליך הוא כלום לעומת הכאב על 60 המ''ר שאבדו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה איש מאוד פגוע

      ז. פרויד, 16/02/06 21:02

      רק אנשים פגועים מאוד מסוגלים להוציא כזה סירחון.

      לך לטפל בעצמך.

      הגב לתגובה זו

      • הגשש אמר וילה ולווה זוכרים באמת נתנו לעולים ?

        בר כוכבה, 17/02/06 01:32

        הרי זה שטויות , אני כחייל קרבי עד עתה שרתתי בצבא לא בקבע .סדיר ומלואים בלבד כשבע שנים ,גם אם יתנו לי וילה זה לא יכסה את זה
        כך לכל צרי האופק והעין האמת רחוקה מאוד

        הגב לתגובה זו

    • כמה חיילים נרצחו במלחמת יום כיפור?כמה במלחמת העצמאות?התעלמות=גזענות (ל''ת)

      בני, 16/02/06 21:06

      הגב לתגובה זו

    • אתה רשע וצר עין

      ליאוניד, 16/02/06 21:11

      אתה רשע גדול

      הגב לתגובה זו

    • ציניות - חורסת

      ים, 16/02/06 21:20

      לכל אדם יש רכוש
      בעת שרכוש נלקח
      יש לתת פיצוי הולם
      המדינה
      חיבת בפיצוי .
      וחובה לפעול לתת אותו כמה שיותר מהר

      הגב לתגובה זו

    • אז מגיע להם פיצוי הולם

      נשלחו מטעם, 17/02/06 01:31

      צדקת עדיפות פלוס פלוס ,כי זה היה שממה זה היה סוף העולם , זה היה להתחיל מאפס ולהקים הכל מהתחלה, כי זה שנים של מאמצים,כי זה לקבל אלפי קסאמים על הראש

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט זה פיגוע בממשלת ישראל (ל''ת)

    בעסה, 16/02/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חזקו ואימצו

    כע, 16/02/06 20:27

    המדינה והמנהלת צרכים להתביש כי הם מתנהגים כמו רוב האנשים במדינה ולא יודעים לבצע דברים עד הסוף ובצורה מכובדת.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל המגורשים חרדים?

    חינית, 16/02/06 20:25

    ניראה כי התקשורת ומעריב ביניהם החליטו להראות לכולנו רק מגורשים חרדים-כדי לבנות מחיצה ביננו לבינם.לידיעתכם-חלק עצום מהמגורשים הם חילונים ו/או דתיים ללא זקנים וכיסויי ראש.מעריב נותן יד להחשכתם!

    הגב לתגובה זו

    • הרב יואל פרידמן לא חרדי

      חגית, 16/02/06 21:04

      בכלל בקושי היו חרדים בגוש.

      הגב לתגובה זו

      • זה הענין

        חנית, 18/02/06 21:30

        לא היו חרדים בגוש אבל מעריב וכל התקשורת בכוונה מראים רק בעלי זקנים ומכוסות ראש ורגל-שוב להקצין אותם ולהבדילם מכולנו.

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    מדינה אוכלת יושביה

    אםאיןאנילימילי, 16/02/06 20:20

    טובי בניה שהקיזו דם ויזע על הטרשים גורשו כאחרוני המחבלים
    ונשארו ללא קורת גג וללא ביטחון כלכלי או מדיני

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לחמאס המדינה נותנת 250 מליון ש''ח

    חכם עזרא, 16/02/06 20:14

    וליהודים שגירשו אותם ועקרו אותם מבתיהם המדינה נתנה להם קדחת , בושה חרפה השמאלנים האלו בשעת חירום הם יטוסו לחו''ל ויברחו מהמדינה ומי שיגן על המדינה אלו רק אנשי הימין והדתיים , ואז שהשמאלנים ירצו לחזור לא נאפשר את חזרתם

    הגב לתגובה זו

    • רשע - למה תכה ריעך

      כרכום, 16/02/06 20:25

      רק מחשבה עוויתית שכזאת והשוואה שאין בה מאום
      חובה להשמיד את החמאס
      חובה להשמיד ארגונים שרוצים לפגוע בנו
      לא כל מי שלא בדעתך הוא שמאלני
      לא יפה להסית ולהדיח ולהצית אש והכל לשינאת חינם

      הגב לתגובה זו

      • כשאתה כל כך רחוק בימין הקיצוני כולם נראים ''שמלאנים'' (ל''ת)

        שרון, 16/02/06 20:51

        הגב לתגובה זו

    • שקרן המדינה העבירה את הכסף לאבו מאזן (ל''ת)

      נמאס מהימין, 16/02/06 20:49

      הגב לתגובה זו

      • אוי... העליבות...

        עידן, 16/02/06 22:38

        ''העברנו את הכסף לאבו מאזן''.
        כאילו שיש הבדל.
        כאילו שהכסף לא יגיע בסופו של דבר לחמאס.
        אצל השמאלנים, התמימות הפכה לטיפשות, והטיפשות... לרשעות.

        הגב לתגובה זו

    • וצריכים לקחת בחשבון גם את זה (ל''ת)

      נכון, 17/02/06 01:26

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    די תפסיקו אני אתחיל לבכות... (ל''ת)

    אביעד, 16/02/06 20:05

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שהבנת, זה בדיוק מה שהיית צריך לעשות (ל''ת)

      אתה פשוט אטום, 16/02/06 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אשמתם בלבד

    רוני, 16/02/06 20:00

    אולי אם היו מכבדים את צו בית משפט ואת החיילים שלנו שמוכנים לתת את נפשם לשמור עליהם אך הם השפילו אותם וקראו להם נאצים, אולי אז הינו מכבדים אותם.
    פעם היה לי כבוד אל המתנחלים היום אני ממש שונאת אותם

    הגב לתגובה זו

    • את לא נותנת לאמת לבלבל את דעתך האיתנה

      גם לא הבנת, 16/02/06 20:50

      הם חבקו את המגרשים ומררו בבכי וכעת מרגישים את מה שהוא מתאר. התגובה שלך היא בדיוק זו שבה מדובר בכתבה. אגב, אני מאמין לך שפעם היה לך כבוד למתנחלים והיום לא,אבל לא מהסבות ההזויות שמנית

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    רמיסת הגוויות -הנצחת הבורות

    זאבי, 16/02/06 19:59

    מאפיינים אחידים למרבית ''נקיי-המצפון'' : 1.בד''כ הינם תושבי צפון-ת''א (שייח מוניס) ודומיהם.2.המלכלכים את פיהם-חלקם ג'ובניקים נטולי היסטוריה וערכים,כך שכל אחת מבירות העולם תתאים למושבם3.חבל שאנשים אלו לא חוו ביקור בגוש-קטיף,חיי עשייה,חקלאות לייצוא,הכשרת דור מתנדב לשירות לאומי וצבאי תוך כדי ערכי חברה, אידיאולוגיה ונתינה,כולל טולרנטיות ו''התבוללות'' בחברה הישראלית הכללית! אגב, ''צפונים'' אני מ''שלכם'' ,אני מת''א,נהנה מישיבה בפאב בודאי יותר מבהכ''נ אולם טרם פיתחתי רגשי נחיתות מליפתוח את עיניי ולכוון את ה-G.P.S שלי בזמנו לגוש-קטיף.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם ההגדרות (ל''ת)

      נכון, 17/02/06 01:25

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    חיזקו ואימצו אחים יקרים !

    דרור, 16/02/06 19:52

    סוף דרכנו לנצח , והמציאות מוכיחה את זה יום ביומו.
    לשמאלנים אכולי השנאה אין עתיד בארצנו והם מתמעטים היום ליום.

    ננשך שפתיים ונמשיך לנשא בעול נגד השמאל התקשורת ובתי המשפט.

    סוף דרכנו לנצח !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הלוואי ויפנו את השמאלנים והקיבוצניקים

    גדי, 16/02/06 19:46

    מהווילות ושטחי הענק שלקחו מהמדינה ולא נתנו חשבון לאף אחד .וכשיבאו להפגין נגד הפינוי, יבואו שוטרים עם אלות ופרשים ''רק כדי לשמור על הדמוקרטיה ושלטון החוק''.אנחנו גרים במדינה שיויונית,לא?

    הגב לתגובה זו

    • בסדר גאון

      קובי, 16/02/06 20:04

      מה שתגיד

      הגב לתגובה זו

    • לא יודע את ההיסטוריה

      קיבוצניקית, 16/02/06 20:24

      מה שהכי עצוב זה אנשים כמוך שלא יודעים כלום לידיעתך הקיבוץ שלי הוקם עוד לפני המדינה הרבה לפני ונקנה ע''י כספם האישי של מייסדיו אז לפני שאתה משמיץ אנשים שאתה לא מכיר תלמד את הסיפור מקופח מסכן....

      הגב לתגובה זו

      • האם את תומכת בפינוי אשקלון,עכו וחדרה ??

        לארי קינג, 16/02/06 21:07

        הפיגוע האחרון היה בתל-אביב, הערבים רוצים את תל-אביב! באם את בעד פינוי תל-אביב ?

        הגב לתגובה זו

      • אה נכון,שמאלנים יודעים היסטוריה......

        מזכיר נשכחות, 16/02/06 21:14

        ההיסטוריה היא שהבתים בשוק בחברון היו שייכים ליהודים ונגזלו מהם בפרעות ופוגרומים,ההיסטוריה היא שהבניה הערבית ביו''ש לא חוקית,ולשמאל זה לא מזיז.ההיסטוריה היא שהשמאל רוצה לזכור מהעבר רק את מה שמתאים ונוח לו לזכור!!!

        הגב לתגובה זו

      • הקיבוץ שלך הוא עדיין אדמה מוסלמית.

        ק, 16/02/06 21:40

        כמו חברון.
        בדיוק כמו חברון.
        לא?

        הגב לתגובה זו

        • לא - חברון לא בישראל

          חברוניהו, 17/02/06 01:25

          מדינת ישראל מעולם לא הכירה רשמית בחברון. חברון לא סופחה לישראל. החוק הישראלי לא חל שם. בקיבוצים כן.
          חברון גם לא הוכרה כשייכת למדינת ישראל ע''י שאר אומות העולם והקיבוצים כן.

          הגב לתגובה זו

          • חברון היא גם שלך חברוניהו

            לא רק של הימין, 17/02/06 11:23

            מר חברוניהו.....
            אתה בתור ישקראלי ויהודי צריך להרגיש לא טוב עם זה שחברון עדיין לא הוכרה כישראל. כי חברון היא שלך ושלי.
            ואם זה לא קרה עדיין, מה אפשר לפעול כדי שזה כן יהיה ??
            לי נראה שאתה דווקא מתמוגג משמחה לאיד שזה לא הוכר.

            הגב לתגובה זו

            • למה?

              חברוניהו, 18/02/06 01:10

              למה אתה חושב שלא חשבתי על זה? אחרי סדיר ועשר שנים במילואים בשטחים, כולל זמן לחשוב, גבשתי את דעתי. חברון אינה ישוב ישראלי והפיכתה לכזה מסוכנת לעם היהודי בציון.
              אין שום שמחה לאיד, נהפוכו. דעתי פרקטית, לא רגשית.

              הגב לתגובה זו

          • עניין הסיפוח לא קשור לכאן.

            ק, 17/02/06 15:28

            מבחינה מוסרית, אידיאולוגית, דתית והיסטורית - יש לנו זכות להתיישב בחברון הרבה יותר מאשר יש לנו זכות להתיישב בתל אביב, חיפה, כפר שמריהו או בקיבוצים.
            לא אל תל אביב היהודים התפללו לחזור במשך אלפי שנים, אלא אל המקומות הקדושים לנו.
            אם אין לנו זכות להתגורר בחברון - אין לנו זכות על שום פיסת אדמה אחרת בא''י. איזו זכות יש לנו על הקיבוץ שלך?

            בקשר להכרה הבינלאומית - מדינות העולם יכולות ללכת לחפש מי ינענע אותן. אחרי כל הפשעים שהם עשו לנו, אין לנו מה לחפש אצלם.
            גם היום הם היו מעדיפים שמדינת ישראל לא תתקיים, מעדיפים להקריב אותנו בשביל קצת שקט מהמוסלמים.
            תחשוב טוב טוב מי הם החברים שלך, כי העולם שממנו אתה כל כך רוצה את ההכרה הבינלואמית הזו - הוא לא.
            הוא אפילו די שונא אותך.

            הגב לתגובה זו

            • שוב טעויות קשות

              חברוניהו, 18/02/06 00:57

              1. אני לא קיבוצניק
              2. החולמים חלמו 2000 שנה. החלוצים שהקימו את המדינה אכן בחרו בציון מסיבה הסטורית אבל שקלו שיקולים פרקטיים בהקמת הישוב היהודי. חברון ועזה לא בישראל.
              3. אתה משתמש במילה זכות כמו ילד קטן. אם אין זכות ל-א' אין זכות ל-ב'??? איזה טיעון זה?
              4. תנענע את מי שאתה רוצה. שאר האנשים במדינה הזו קצת יותר מתוחכמים ומבינים שיש לקחת בחשבון את אמנות האפשר.
              5. לא מעניין אותי מי שונא אותי מעבר לשקלול עובדה זו לצורך קידום האינטרסים. אנחנו צריכים לפעול לפי מה שטוב לנו ולא בגלל איך אוהבים אותנו. אנחנו לא בגנון.

              הגב לתגובה זו

            • הישוב היהודי בחברון פרח עד

              ג'וג'ו איש הפח, 18/02/06 13:32

              שהמוסלמים החליטו לשחוט אותם.
              אם אין לנו זכות על הארץ הזו, מה קושר אותך לכאן? למה שלא תעבור לאירופה, ארה''ב או אנטרטיקה? כנראה שבאמת אין לך שורשים כאן.
              אנחנו באמת צריכים לפעול לפי מה טוב לנו, ואם זה אומר לטרנספר את האוכלוסיה הערבית מעיר האבות - זה מה שצריך לעשות... אבל כנראה שיותר קל לגרש יהודים. אחת הסיבות להתנתקות היתה להשפיע על דעת הקהל בעולם. יופי, ראינו מה יצא לנו מזה.

              הגב לתגובה זו

            • טעות, התגבוה מיועדת לחברוניהו (ל''ת)

              ג'וג'ו איש הפח, 18/02/06 13:58

              הגב לתגובה זו

            • טרנספר

              חברוניהו, 18/02/06 14:22

              אם אתה רוצה לטרנספר את הפלסטינאים מחברון - בבקשה, אתה וחבריך מהגבעות מוזמנים לנסות. אבל לא איתנו.
              אם הפינוי של יהודים לא מוצא חן בעיניך תשאר שם ותהנה עם שכניך, שותפך למשיחיות דתית מהחמאס.

              הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא מבין איפה פה הבעיה ??

    אביתר, 16/02/06 19:46

    יש להם בית יותר גדול ויותר מפואר משיש לי, הייתי מחליף אותו,
    המתנחלים הרסו את המדינה, גם עם ההתנחלויות המיותרות שלהם וגם עכשיו שצריך לשלם להם פיצויים.
    נמאס מההוזים המשיחיים האלה.
    יותר מידיי תורה ...

    הגב לתגובה זו

    • שינאה עיברת

      אבי, 16/02/06 20:37

      תראה זה ברור שמה שאתה אומר
      בא מקנאה העובדה שאתה

      הגב לתגובה זו

    • התנחליות מיותרות -פשוט הזוי

      בור, 17/02/06 01:21

      הארץ הזו היא גם שלך -לידיעתך. התנחלויות זה ישובים. והישובים האלה הם שייכים לך.
      כנראה 20 ק'מ רוחב של גיטו מספיקים לך.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    למתנחלים יש חלק נכבד בכעס עליהם. (ל''ת)

    ישראלה, 16/02/06 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תשבע אמונים למדינת ישראל ואולי נקבל אותך (ל''ת)

    מרדתם במלכות, 16/02/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני דווקא כן מבין אתכם. לא מסכים אבל מבין

    דניאל, 16/02/06 19:29

    יש לי מתנחלים במשפחה ולא הייתי רוצה לראות אותם סובלים במקרה של פינוי עתידי
    אבל אם נהיה הוגנים מצד שני המתנחלים **מעולם** לא ניסו להבין את הצדדים האחרים בחברה הישראלית. ההפך הוא הנכון.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גם אני הייתי מבואס במקומו

    רונן, 16/02/06 19:27

    לעבור מוילה ע''ח המדינה עם שמירה ע''ח המדינה לישוב רגיל שבו עובדים ומשלמים מיסים.
    ברוך בואך לישראל האמיתית

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    העם איתכם!!!

    העם, 16/02/06 19:25

    לא שכחנו, וכולנו כואבים...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''בשר תותחים''?! עם ישראל הוא ''בשר התותחים'' של הרעיונות הפשיסטים שלכם (ל''ת)

    אלי, 16/02/06 19:19

    הגב לתגובה זו

    • אתה חולה נפש - החמאס ירפא אותך! (ל''ת)

      מצטער, 16/02/06 20:27

      הגב לתגובה זו

    • 53 העם איתך!!! (ל''ת)

      חלי, 16/02/06 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אולמרט מסית

    ואתם מאמינים, 16/02/06 19:15

    כנראה ההסתה של אולמרט נגד אחיו פועלת. עובדה שהרבה אנשים מאמינים לה בלי לבדוק את הדברים

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לכל מגיבי קדימה פה במימון האיחוד הארופי

    שימו לב, 16/02/06 19:12

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 3000 יורו בחודש למגיבים מטעם קדימה פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם

    הגב לתגובה זו

    • חחח ''אבי אקוודור'' ההתנתקות שרטה אותך (ל''ת)

      אלי, 16/02/06 19:21

      הגב לתגובה זו

      • מסתבר שהוא החליף את ''מרץ'' ב''קדימה''

        ג'וני רוגאלך, 16/02/06 19:31

        טוב נו...

        הגב לתגובה זו

      • לא שאני לא מסכים עם התגובה למעלה

        Avi Ecuador, 17/02/06 01:03

        אבל אני לא יודע וגם לא כתבתי אותה.
        אז בבקשה, אל תהיה שיכור ניצחון ואין לי מלחמה גם לא נגד אידטים.
        הבנת?

        הגב לתגובה זו

    • לכל מגיבי מועצת י''ש במימון המדינה

      אין כבר ''ע'', 16/02/06 19:27

      ידוע שמועצת י''ש ממנת פעילים שמגיבים לכל הסקרים ומפרסמים עשרות תגובות לכל ידיעה ומאמר.

      זה ברור לכולם, אבל אנחנו לא מפחדים, כי אחרי הבחירות יהיו עוד פינויים וסוף סוף נסיים את הכיבוש האומלל הזה.

      מתנחלים - הפסדתם!!!!

      הגב לתגובה זו

    • היית מסתדר על הכפיאק בתור קוזאק אנטישמי ברוסיה של סוף המאה ה19 (ל''ת)

      מעליל העלילות, 16/02/06 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    די לשנאה

    מזועזעת, 16/02/06 19:09

    התגובות כאן הם ממש הפרוטוקלים של זקני ציון- המתנחלים הם מקור הרע בעולם, הם לוקחים את כספינו, הם מנסים להשתלט עלינו בכח. אם רק הם לא היו-העולם היה ורוד ומאושר והיינו מליונרים עם וילה+בריכה אחת לפחות. מספיק עם ההסתה הזו, לערבים הייתם מדברים יותר יפה.

    הגב לתגובה זו

    • די לשנאה! אבל משני הצדדים!! (ל''ת)

      דניאל, 16/02/06 19:38

      הגב לתגובה זו

    • גם את, די לשינאה!

      רמי, 16/02/06 20:22

      תיקראי תגובה 51. ''מגיבי קדימה במימון האיחוד האירופי'' - זאת לא הסתה? זאת לא עלילה? זה לא הפרוטוקולים של זיקני ציון?
      אז תרגעי.

      הגב לתגובה זו

      • אבל זאת אמת (ל''ת)

        לא הסתה, 17/02/06 01:17

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    מסכנים

    יקי, 16/02/06 19:06

    נורא מסכנים ''רק'' 90 מ'ר .קודם היתה להם דירה ''צנועה'' של 150 מ''ר.הלוואי על כולנו.אתם נענשתם על גבהות לב !

    הגב לתגובה זו

    • טמבלית לך יש 2 ילדים וכלב

      אשר, 16/02/06 19:46

      ולהם יש 6 ילדים ומעלה
      וחוץ מזה מה אכפת לך גודל הדירה שלהם את בנית את הדירה
      הרי הם בנו אותה ממיטב כספם
      תכף תגידי שהמדינה ממנה אותם
      כנראה שההסתה עובדת טוב

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אחי- אתם האויב של הממסד של מדינה אנטישמית זו

    דר יוסף ט, 16/02/06 19:04

    ששמה ישראל.
    אתם האויב של מערכת המשפט- שדואגת להגן על אזרחי האויב אבל מתנכלת לכם היהודים.
    אתם אויבי התישקורת שנשלטת על ידי חיים יבינים וירון לונדונים שפשוט נוטפים שנאה אנטישמית.
    אתם האויבים של משפחת שרון, שקוותה להקריב אתכם למולך של השמאל כדי לחסום את החקירה בשחיתות בה היא מעורבת.
    אתם האויב של כנופית ~קדימה~ שכל מטרתה לשמור על שלטונה במדינה וכל השאר יכול ללכת לכל הרוחות.
    נפגעתם? התאכזבתם?
    אין פיתרון פשוט למצב קשה זה.
    אפשרות אחת היא מלחמת אזרחים, איני יכול לדבר על מלחמת אחים, כי השמאל האנטישמי בישראל,כמו באירופה ובאמריקה הם אחים של הטרוריסטים האיסלמים, לא שלנו!! אפשרות אחרת , אם איננו מסוגלים לפתוח במלחמה ולנצח בה , היא להתנתק מהמדינה האנטישמית הזו, שנועדה לכיליון.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יהודים מה קורה לכם???

    תגובה למגיבים, 16/02/06 18:55

    די לשינאת החינם הזו!

    המתנחלים תוקפים את שאר הישראלים, ואלה תוקפים אותם בחזרה.

    די, אנו אחים אל תתנו לאף אחד לשטוף לכם את המח.

    הקיצוניים בשני המחנות ראויים לגינוי.
    והממשלה שמזינה את שני היריבים גם ראויה לגינוי,

    אך אתם יהודים יקרים, ימנים ושמאלנים, די לתקוף אלו את אלו.

    בית שני חרב לא בגלל מלחמות מול אויב חיצוני ולא בגלל הסכם שלום זה או אחר ולא בגלל נסיגה משטחים אלו ואחרים,
    אלא בגלל שינאת חינם ומלחמות פנמיות מיותרות --- ולכל מלחמה שני צדדים, אז די לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני מתבייש בעם שלי שהפקיר את מגורשי קטיף

    יואב שמיר, 16/02/06 18:53

    לא הייתה חמלה אנושית - אנשים פשוט נהנו באופו סאדיסטי לראות את בכי המגורשים.
    גם אם לא הסכמתם יכלתם לגלות קצת רגישות - לבוא אליהם לעודד אותם - הם לא גזלו אדמות - הם נשלחו ע''י ממשלות ישראל!
    עצוב שככה העם מתייחס לחלוציו שעומדים בקו האש.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    התנפצותה של אשלייה גדולה. לא סתם נחשבתם לסהרורים.

    כמה עצוב., 16/02/06 18:51

    כאשר קומץ אנשים מתיישב בלב המון שמתעב אותו מכל הלב, ומביא ממש במו ידיו לדירדור חייו של ההמון הזה בעוצרים, בסגרים, בסגירת צמתים חוזרת ונשנית, ב''גילוח'' ו''טיהור'' ושאר המלים המצחינות שהפכו שגורות כל כך על לשוננו כאשר דובר בהחרבה סדירה של בתים פלשתינאים שאיימו על בטחון מתנחלי עזה, כאשר קומץ האנשים האלה מאולץ פתאום לראות את המציאות, זה כואב. אין מה להגיד. אבל המציאות שרובו המכריע של העם ראה ורואה היום נכוחה, היא זו שבה חיילים מופקרים בשטח אויב כדי לשמור על קומץ עוורים, ושהעוורים האלה מתנהגים בעליונות כוזבת כלפי מדינה שלא היו חלק ממנה זמן רב ובאלימות איומה כלפי אותם חיילים שאיפשרו להם את העיוורון הזה זמן רב כל כך, שהקריבו את חייהם, את חבריהם, את גופם, למען שלומם. כואב להתפקח, אין מה להגיד. אבל ההתנחלות בעזה היתה אשליה שאסור היה שתישאר, כמו ששתנחלויות על גבעות יהודה ושומרון הן אשליה שתתנפץ בקרוב ותותיר עוורים שעיניהם נפקחו והם חייבים להציב את רגליהם על האדמה ולהתחיל ללכת כמו כל אחד. בהצלחה בעתיד ידידי, אחי, לך ולנו.

    הגב לתגובה זו

    • הסהרורים

      צביקה, 16/02/06 19:34

      סהרורים הם אלה שלא יודעים כמה קסאמים נופלים כל שעה במרכז הארץ (בשלב זה הפקרנו רק את הנגב).
      ולעניין החיילים:
      בשבועיים האחרונים כל מי שנהרג נפצע קיבל צל''ש מהמשטרה על מניעת פיגוע מקרב חיילים ואזרחים היו יוצאי ההתנחליות. הם השומרים, המצילים, החיילים והמתנדבים.
      אני מכיר מעט מאוד כמותם מקרב השכבה העירונית בורגנית שבמדינה.

      הגב לתגובה זו

      • ''אני מכיר מעט מאוד כמותם מקרב השכבה העירונית בורגנית שבמדינה...''

        ערן, 16/02/06 20:32

        די כבר עם השקרים
        אתם לא מהווים אפילו 5% מכוחות הביטחון
        די לבלף

        הגב לתגובה זו

        • מה?????? (ל''ת)

          אתה בור או שקרן, 17/02/06 01:14

          הגב לתגובה זו

          • הוא שקרן (ל''ת)

            א., 17/02/06 15:21

            הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ומטעה

      מבהיר, 17/02/06 01:13

      גוש קטיף היו שטחים ריקים מדבר לאהיו שייכים לאף אחד, לא היו בלב המון ,לא היו התנחוליות כי אם יישובים מוכרים שהוקמו ע'י ממשלות השמאל.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    העתיד באמריקה

    Avi Ecuador, 16/02/06 18:51

    תרדו כמוני - עדיף להיות יורד משמאלני.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שיחשוב טוב טוב למה הציבור שונא - כן , שונא - אותם ! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 16/02/06 18:42

    הגב לתגובה זו

    • השנאה היא דו סיטרית-אהבתם לשנוא אותם ולהשפיל אותם

      עכישו תחטפו את, 16/02/06 18:53

      לפחות אתה מודה שאתה התחלת עם השנאה. כמו בכל דבר אתם מתחילים עם הבגידה והלכלוך ואחר כך מתפלאים שזורקים לכם את השנאה בחזרה בפרצוף. תחשוב גם אתה על כמות השנאה שאתה מפיק נגד כל מי שלא מתיישר על פי השינויים והזיגזגים שלכם בערכים ובאידיאלים. אתם הרי מחליפים אותם כמו גרבים

      הגב לתגובה זו

    • אינך יהודי פשוט

      תמי, 16/02/06 18:57

      הינך יהודי מסכן, שלא מבין שמשנאה לא מגיעים לשום מקום. יהודי פשוט הוא יהודי תמים שאוהב את אחיו... משהו כנראה קרה לך בדרך. אתפלל עליך שהשם יסייע לך בעניין.

      ולכם אורית ויואל, חיזקו ואימצו, אוהבת אתכם מכל הלב. יש עוד רבים כמוני, שמחבקים ותומכים. מצטערת שלא זכינו להפגין זאת ביתר שאת.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מעורר בי גועל

      דניאל, 16/02/06 19:10

      כנראה שאתה מסוג האנשים ששונאים כל כך את עצמם, ששנאתם מעבירה אותם על דעתם. רק אחד כמוך מסוגל לשנוא כך...

      ואשר לכם אנשים נפלאים, חיזקו ואימצו, העם איתכם, ואל תיקחו ללב כל תגובה חסרת אנושיות בסיסית.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ליהודי הפשוט.

      יהודי לא פשוט, 16/02/06 19:26

      ממתי הפכת להיות הציבור. אתה ודומיך שונאים.לא כל הציבור.למרות שאתה כל-כך שונא.אני לא מתנחל אבל גם לא שונא אותך.אני פשוט מרחם עליך.אתה ישן ומתעוררעם שנאה.בטח גם החלומות שלך מלאים בשנאה עד שאתה קופץ וצורח באימה.
      אנחנו שונאים.אנחנו שונאים.אבל כשאתה מתעורר.אתה מגלה שאתה.זה לא כל כך אנחנו.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לעזור למפונים אך להלחם מלחמת חורמה בימין הקיצוני האנטי-ציוני (ל''ת)

    ארז, 16/02/06 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תגובה

    אדם, 16/02/06 18:36

    איך אפשר להבין בני אדם שמאמינים
    שהשטחים ניתנו ליהודים בידי אלוהים
    ולכן אסור לממשל דמוקרטי למסור
    את השטחים !
    אין הבדל מהותי בין המשיחיות של המתנחלים לבין המשיחיות של החמס !
    אני מאמין באמונה שלמה שהמתנחלים
    יכריזו בעתיד הקרוב על מרד מזוין בשלטון הנבחר ,לפי המודל של פרנקו
    ב1936 !!!
    נקווה שהימין הקיצוני בהנהגת ביבי, ליברמן , איתם ובני אילון , לא יצטרפו
    למרד המזוין!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש הבדל! לימין הקיצוני היהודי אין רצח בעיניים!!! (ל''ת)

      תבדוק, 16/02/06 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ביזיון מביש למדינת ישראל שייזכר הרבה זמן. (ל''ת)

    דרור, 16/02/06 18:33

    הגב לתגובה זו

    • יש ממשלה בישראל ! לא רבנות שלטת !

      אזרחית, 16/02/06 18:51

      עוד לא הבנתם מתנחבלים סהרורים ? רק הממשלה תישלוט ואתם תציתו לחוק מובן? לא יעזור דבר !

      הגב לתגובה זו

      • יאללה ערבי די די די די די להתחפש (ל''ת)

        דיייייייייי, 17/02/06 01:07

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    תקראו את זה ותבינו איך הופכים נערה מתנחלת לאומללה ,ניצול מדהים :

    אתם דופקים את, 16/02/06 18:30

    בחורה שהיתה בעמונה התבצרה באחד הבתים וסרבה להתפנות בכוחות עצמה מספרת : ''......דבר ראשון ממש לא רצינו שיגעון בנו!!!
    ..........בלילה נכנסו אנשים כדי להודיע לנו שיש היתר מרב, לצערי אני לא זוכרת את שמו שהוא מתיר את זה שהיסמניקים יגעו בנו כדי להוציא אותנו מהבתים....''
    לא אבא ולא אמא - רב שהיא אפילו לא יודעת מיהו אישר לה להישאר שם ואפילו ששוטרים מבוגרים יגעו בה . ניצול של התלהבות ותמימות של נערות דתיות למען 9 בתים בעמונה. כמובן שהיא עברה טרואמה - לא הרב לא היה שם , אבל הוא ''אישר '' לה לעבור על החוק .

    הגב לתגובה זו

    • תספר את הסיפור הזה..

      שלומי נתניה, 16/02/06 19:12

      לחברים שלך אם ביכלל לסתום כמוך יש חברים

      הגב לתגובה זו

    • אם לא היתה מחאה אוי ואבוי לנו

      נובלס אובליג', 17/02/06 01:07

      לא לעבור על החוק, כי אם ל מ ח ו ת !

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    תגובות עלובות

    אחד 1, 16/02/06 18:28

    כל אלו השמחים לאידו ובאים בטענות לאלו הקרויים מתנחלים, כורתים את הענף עליו הם חיים. אבותינו עלו לארץ ישראל. אתם מוותרים עליה כדי שתוכלו לשבת בשקט במסעדה או בגלל מחשבה מטופשת שתשלמו פחות מיסים ויהיה יותר טוב.
    אתם חיים בטעות. אתם חלשים וטפשים וחסרי סבלנו.
    את כל זה מנצלים הערבים שמוכנים לסבול ולהקריב ובסוף יגרשו ואתנו כי אנו ליברלים הומנים ומוותרים תחת לחץ מתמשך על ההיסטוריה שלנו ועל הזכויות שלנו בכל ארץ ישראל.
    עדיף להיות מצורע קצת ולגרש ערבים מאשר למות מהר כאדם צודק ויפה נפש.

    הגב לתגובה זו

    • אתה (ל''ת)

      צודק !, 17/02/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    עוולות הבירוקרטיה

    חנוך מגן, 16/02/06 18:19

    אני התנגדתי להתישבות בשטחים אבל כשמינו את מר בשיא שבא מההתישבות העובדת חשבתי שהאיש הוא האיש הנכון במקום הנכון.
    מסתבר שאפילו ראש הממשלה לא מסוגל לבלום התעעלות פושעת של אחרון הפקידים!
    יש ללכת לקראת אותם עקורים מביתם ולהקל עליהם!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    במדינה דמוקראטית מציטים לחוק ולהחלטות הממשלה (ל''ת)

    הורסי מדינה, 16/02/06 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אין עוד מגזר שקיבל כל כך הרבה מהמדינה ונתן כל כך מעט ! (ל''ת)

    כפויי טובה, 16/02/06 18:12

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לצטט אחרים, תגדל

      טל, 16/02/06 18:33

      תחשוב קצת ואולי תגלה שיש לך דעה משלך. אולי.
      תבדוק את העובדות, ואולי תבין מי כאן מנוצל, ומי כאן כפוי טובה.

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך . אתה נצלן מתועב ומשחת

      רומס נאמנים, 16/02/06 18:35

      ראה איך התנהגתם עם הקיבוצניקים, עם המשת''פים. אתם זורקים את נאמנכים לכלבים כשאתם מחליטים שהם סיימו את מלאכתם. אתה חלאה

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך..

      אביהוא, 16/02/06 18:50

      אחד המגזרים החשובים בציבור הישראלי הוא הציונות הדתית, ציבור זה תרם רבות לאופי, לחברה ולחינוך בישראל, אני מזמין אותך לסיור בקהילות הדתיות בארץ כדי שתווכח לרמה ולתרומה שלהם בחברה הישראלית ובצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש אלוקים בשמים שמשלם לכל מי שפגע בכם (ל''ת)

    צפוני, 16/02/06 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כאלו שבשלב כלשהוא התעניינתם בבעיות של תושבי ישראל (ל''ת)

    קדימה אולמרט, 16/02/06 18:11

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      נעה, 16/02/06 18:46

      אתה לא מתבייש? הם מופת ודוגמה לכל מה שקשור לתרומה למדינה הצבא בכלכלה ובחיי קהילה

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אנחנו בהחלט מבינים

    שימי, 16/02/06 18:09

    כמה אתם שונאים כל מי שלא מסכים איתכם
    עוצמת השנאה שלכם פשוט לא יודעת גבולות
    ראינו איך חגגתם אחרי שנפל לנו אריק מלך ישראל

    הגב לתגובה זו

    • שימי, זה אתה שרקד עם השלט ''אריק רוצח'' (ל''ת)

      בימי לבנון?, 16/02/06 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    30 שנות התעלקות על הצבא העם והקופה, אנחנו צריכים להריגש אשמים????? (ל''ת)

    מה ציפיתם ????, 16/02/06 18:08

    הגב לתגובה זו

    • אתה ודומיך מתמחים ברשעות שאנטישמים יכולים ללמוד היום

      Avi Ecuador, 16/02/06 18:43

      את הקאסמים שהם קיבלו היום מקבלים באשקלון ועדיין לא גמרת עם עזה בקו הירוק שאנו בונים כך שאת האידיוטיות שלך אל תסריח לנו כאן מכיוון שיש לנו מספיק אידיוטיות וקניבליות שבאה מהשלטון.
      אז בבקשה טמבל, קצת כבוד לעצמך ואל תהיה קניבאל ''יהודי'' שאוכל רק כשר; רק יהודים, תתחיל עם אלה שאתה מבזבז כל יום פצצות וטילים לשדות טרשים וחברת הרשע שאתה משלם לבנייתם כשכמובן אני לא מדבר על דם שאידיוטים מוכנים גם בחינם.

      הגב לתגובה זו

      • נכון ! (ל''ת)

        צודק!, 17/02/06 01:01

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    קח עצה ממני - תרד לאמריקה

    Avi Ecuador, 16/02/06 18:07

    גם לי לא הסתדר בארץ, וגם אני בעיקר בקטע של להאשים אחרים. נגיד אתה אומר שקבלת רק 50 אלף מקדמה. אתה לא אומר מתי הגשת בקשה, ברגע האחרון? בטח שעדיף לך להאשים אחרים בזה שעכשיו יש לך קצת כסף למתנחלים הקטנים המחורבנים שלך. אז אם אתה בנאדם חלש, תרד מהארץ כמוני. אל תהיה שמאלני.

    הגב לתגובה זו

    • למה אידיוט כמוך לא מוצא לו שם? (ל''ת)

      Avi Ecuador, 16/02/06 18:32

      הגב לתגובה זו

      • לאבי אקוודור

        לא אבי אקוודור, 17/02/06 03:35

        תגיד אין לך חיים? כל כתבה אתה מוצא לנכון להגיב, ולפעמים אפילו יותר מפעם אחת. אתה עוקב ומחפש מי משתמש בשם שלך, ואפילו עונה להם.. נשמע לי קצת חולני.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    המסקנה לא לסמוך על הממשלות אלא רק על עצמך ומקורביך!

    שמאלנית קיצונית, 16/02/06 18:06

    על אף עמדותי השמאלניות אני חושבת שנעשה עוול גדול לפחות לחלק מהמפונים. וזאת בהמשך לאכזריות ולאטימות שמאפיינות את ממשלות הימין גם כלפי עניים, פועלים זרים וחלשים בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לחבק? אנחנו מעדיפים לחבק את החיילים שקיבלו ממכם בלוקים לראש (ל''ת)

    וחומצות לפנים, 16/02/06 18:05

    הגב לתגובה זו

    • בית המשפט קבע שלא היו חומצות (ל''ת)

      וזו עלילה, 16/02/06 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    קח עצה ממני - תרד לאמריקה

    Avi Ecuador, 16/02/06 18:04

    גם לי לא הסתדר בארץ, וגם אני בעיקר בקטע של להאשים אחרים. נגיד אתה אומר שקבלת רק 50 אלף מקדמה. אתה לא אומר מתי הגשת בקשה, ברגע האחרון? בטח שעדיף לך להאשים אחרים בזה שעכשיו יש לך קצת כסף למתנחלים הקטנים המחורבנים שלך. אז אם אתה בנאדם חלש, תרד מהארץ כמוני. אל תהיה שמאלני.

    הגב לתגובה זו

    • מה כואב לך תולעת? (ל''ת)

      Avi Ecuador, 16/02/06 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    קח עצה ממני - תרד לאמריקה

    Avi Ecuador, 16/02/06 18:03

    גם לי לא הסתדר בארץ, וגם אני בעיקר בקטע של להאשים אחרים. נגיד אתה אומר שקבלת רק 50 אלף מקדמה. אתה לא אומר מתי הגשת בקשה, ברגע האחרון? בטח שעדיף לך להאשים אחרים בזה שעכשיו יש לך קצת כסף למתנחלים הקטנים המחורבנים שלך. אז אם אתה בנאדם חלש, תרד מהארץ כמוני. אל תהיה שמאלני.

    הגב לתגובה זו

    • קח עצה תולעת

      Avi Ecuador, 16/02/06 18:37

      תוריד על עצמך את המיים אידיוט!

      הגב לתגובה זו

    • מוסטפא לא נמאס לך? (ל''ת)

      Avi Ecuador, 16/02/06 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש לעזור למפונים כמה שאפשר אך גם להלחם מלחמת חורמה בכוחות הרשע

    ירושלמי חילוני, 16/02/06 18:02

    של הימין הקיצוני. מלחמה אמיתית שתגדע סופית את הסכנה הקיומית הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני מתביישת בשם כל עםישראל

    שמאלנייםגועליים, 16/02/06 18:00

    על האדישות שהפגנו ליבי כואב ודואב עלייכםאחיי הלוואי וידעתי מה לעשות בכדי לעורר תמיכה בכם ליבי יוצא אליכם

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מתנחלים יקרים - חלבתם את המדינה מספיק, לאף אחד אין סימפטיה לכם

    המתעניין, 16/02/06 18:00

    זה הסיבה שלא מפרגנים לכם.

    עם כל הכבוד לביטויים המופרכים שהמצאתם כגון ''עקירה'' וכיוצא באלה, בסך הכל מה שהיה זה שעברתם דירה. ועוד קיבלתם פיצויים יפים מאד בשל כך.

    כשאני עובר מדירה שכורה אחת לאחרת, אף אחד לא מחזיק לי את היד. אף אחד לא מביא מצלמות טלויזיה, ואני לא מתנגד בכח, כי זו המציאות.

    אתם פשוט חייתם במציאות אוטופית, על חשבון הגב של הישראלי המצוי.

    בעוד שכל ישראלי משלם מיסים, עובד למחייתו, ומתפרנס מזעת אפיו, אתם חייתם בפטור ממיסים (שנפלו על גבינו), בלי לעבוד (שכן העסקתם ערבים ב-20 ש''ח ליום, ואנחנו -המילואימניקים- שמרנו עליכם מהם).

    אז תפסיקו להתבכיין ואל תצפו לסימפטיה מאיתנו.

    פשוט נמאס מכם, שכולם סוחבים את אלונקת הנטל באחזקת המדינה, ואתם שוכבים עליה. פשוט נמאס מכם.

    הגב לתגובה זו

    • נאום טוב לשנות ה-30 בו האשימו את היהודים בכל הצרות (ל''ת)

      קנצלר, 16/02/06 18:41

      הגב לתגובה זו

    • אחוז המילואימניקים מבניהם גבוה יותר (ל''ת)

      מאשר בקרב, 16/02/06 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אתה מתבלבל-זה פשוט ההלם מזה שהעזו לעשות משהו שלא הסכמתם לו (ל''ת)

    אחרי שנים של, 16/02/06 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם התאכזבתם סימן שחייתם בחלום

    דוד, 16/02/06 17:57

    כוון שהחברה הישראלית שינתה מזמן את פניה . ( ואולי באמת לא שינתה אלא היתה עטופה במסכת שקרים ושטיפות מוח )
    ראה את מספר האנשים העניים בישראל ואת התייחסות החברה אליהם ( שיפסיקו להוליד ילדים , שילכו לעבוד ועוד )
    ראה את התייחסות החברה לעולים חדשים ( בעיקר אתיופים ) ואל המיעוטים .
    אפשר לתת עוד הרבה דוגמאות לגישת החברה הישראלית אבל בקיצור - כל אחד לנפשו ואין שום אמפטיה לאנשים אחרים .
    בנוסף לזה יש לציין כי חבל שלא הפנמתם את העניין כי ישיבתכם במקום היא ישיבה זמנית ואתם יכולים להתפנות בכל רגע . לולא החלום שלכם ושטיפת מוח מצד מנהיגי הימין סביר להניח כי הייתם מקבלים את הדברים בצורה הרבה יותר קלה וכך גם הייתם מקלים עם ילדיכם .
    חבל .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    המפונים

    שלמה, 16/02/06 17:56

    מצטער מאד מכל מה שעובר עליכם אולם היו אלה הכתומים שכביכול באו לעזור לכם אולם בהתנהגותם הצליחו להשניא אתכם על כל הציבור.
    והסיפור יחזור על עצמו ביש''ע.
    לאחר ארועי עמונה שוב רוב הציבור מתנער מכל דבר שמזכיר לו התנחלות או מתנחלים
    כך שאת רוב הטענות שלכם תפנו לעבר פורקי החוק.

    הגב לתגובה זו

    • השתגעת ? היס''מ פיצחו גולגולות, זה

      בניגוד לחוק, 16/02/06 18:10

      האנושות. באינטרנט מסתובבים סרטים שמראים את האמת

      הגב לתגובה זו

      • פשע נגד האנושות בתחת שלי

        אפרת רגב, 16/02/06 18:30

        אין לכם טיפת הבנה מה זה פשע נגד האנושות. בטח אצלכם בבית עכשיו הנורמה להגיד לילדים קטנים ''הודיה-תחיה, תגמרי את השניצל, זה פשע נגד האנושות להשאיר בצלחת''.

        אל תתעסקו עם מילים גדולות כאלה, זה הרבה הרבה הרבה מעליכם.

        הגב לתגובה זו

        • לאפרת רגב

          קבלי ח''ח, 17/02/06 03:38

          אהבתי את מה שכתבת. שנון ונכון

          הגב לתגובה זו

      • פיצחו גולגלות ? איפה קברו את ההרוגים ? (ל''ת)

        תעמולה נבזית, 16/02/06 18:31

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    אתם מסיתים את הנוער שלכם כבר שנתיים- אתם גורמים לנזק (ל''ת)

    יש הרבה נערים, 16/02/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    החברה הישראלית קיבלה הלך מחסימות הכבישים,מהתהליך שהובלתם נגד צה''ל

    צה''ל קדוש מכל, 16/02/06 17:50

    לעבור דירה - כואב , אבל לא סוף העולם . זה לא נפל עליך ביום בהיר והעובדה שעוד לפני אוגסוט היו משפחות מסודרות בבתים החדשים שלהם מעידה שזו היתה הבחירה שלך - לא לדאוג למשפחה מראש.
    ברגע שאתם לא יצאתם נגד פורעי החוק - איבדתם את החברה בישראל. כי החוק וצה''ל זה מעל הכל , בלי זה לא תתקיים מדינה

    הגב לתגובה זו

    • המדינה מעל הכל...

      עפר, 16/02/06 18:19

      צר לי אבל מי שאומר ככה הוא פאשיסט בהגדרה

      הגב לתגובה זו

    • החוק וצה''ל זה לא מעל הכל - מה את גרמניה?

      נתי, 16/02/06 18:42

      איפה המוסר שלך ?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה אני אגיד לך.... גם תושבי ירוחם

    דוד מסיקה, 16/02/06 17:43

    מאוכזבים מהחברה הישראלית... ותאמין לי שהם נדפקו הרבה יותר מכם.

    הגב לתגובה זו

    • מסיקה - סיכמת יפה ! (ל''ת)

      !, 16/02/06 17:56

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    איך לא חשבתם להגר עם הכסף?! (ל''ת)

    Avi Ecuador, 16/02/06 17:28

    הגב לתגובה זו

    • הם היגרו לישראל וקיבלו מענק עלייה 1000000ש''ח (ל''ת)

      ברוכים הבאים, 16/02/06 17:57

      הגב לתגובה זו

    • איפה ימצאו מדינה ששם יהיו אדונים ויופלו לטובה לעומת שאר האזרחים? (ל''ת)

      רק בישראל, 16/02/06 18:10

      הגב לתגובה זו

      • הערבים עושים צבא?

        Avi Ecuador, 16/02/06 18:36

        ותתאר לעצמך בכסף בכל מקום אתה יכול למצוא אפילו זונות ואפילו יותר זול.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    ממי ציפית? מאנשים שזורקים לכלבים את תומכיהם?

    הישראל המתבייש, 16/02/06 17:27

    מאנשים שמחליפים ערכים כמו גרביים? שזורקים לכלבים את תומכיהם בחזקה ''הכושי עשה את שלו''? ראה משת''פים, ראה קיבוצניקים שלחמו למען המדינה ואחר כך אהבו לרמוס אותם? הגיע הזמן שלתמדו, היהודי השמאלני החילוני הוא אכן לא נאמן, בוגד ואוהב רק את עצמו. ערכיו רקובים ומתשנים לפי מזג האויר ולפי מה שכדאי לו. תתעוררו

    הגב לתגובה זו

    • ממי לצפות לתודה? ממתנחל מכחיש שואה שסוחט את סל התרופות? (ל''ת)

      אורי, 16/02/06 18:20

      הגב לתגובה זו

      • שב בשקט דימונאי ותצא לעבוד ותפסיק לחלוב אותנו (ל''ת)

        משה, 16/02/06 18:44

        הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      בני, 16/02/06 18:59

      שלטון ששם פס על העבר שלו, ועל התורה, ונותר ללא ערכים, אכן נהיה רקוב, מבאיש ומסריח.

      מתיישבים יקרים! אוהב אתכם!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    החברה הישראלית מאוכזבת מנצלנות וכפיות הטובה של מי שסחטו אותה

    מישל, 16/02/06 07:09

    30 שנה סחטתם בלי לב את תקציבי החינוך, הבריאות והרווחה שלנו- אתם לא מפסיקים לסחוט, לדרוש להתבכיין. אני לא חייב לכם כלום אחרי 10 שנים שבזבזתי במילואים גוש קטיף המכוער והנחות במקום להיות עם הילדים שלי.
    אתם אופורטיוניסטים רודפי נדל''ן- עובדה - קנינו אתכם בהרבה כסף עם הפינוי ונמשיך גם בשומרון! לא רוצה לממן את ג'ובים במועצה גוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

    • מישל צודק- לפנות את השומרון מיד- די לסחיטת משאבים! (ל''ת)

      שימי, 16/02/06 11:45

      הגב לתגובה זו

      • לפנות את רמת אביב שיושבת על כפר ערבי

        ערבי, 16/02/06 20:10

        ששייך לסבא של הסבא שלי לפני 500 שנה

        הגב לתגובה זו

    • ממש נצלנות...

      רוני, 16/02/06 18:10

      תשאל את תושבי אשקלון שסובלים עכשו קסאמים אם הרגישו קודם לכן מנוצלים....

      הגב לתגובה זו

      • די כבר לדמגוגיה- לא נממן אתכם יותר בוילה-לכו לעבוד!!! (ל''ת)

        אייל, 17/02/06 08:11

        הגב לתגובה זו

    • זה גם מה שאמרתם לקיבוצניקים

      אתם בוגדים, 16/02/06 18:32

      אתם משתמשים באנשים וזורקים אותם כמו כלבים כאשר אתם מחליפים את האידאלים שלכם כמו גרבים. תמיד אמרו שהיהודים בוגדים ולא נאמנים ואתם ההוכחה למה שהגויים אמרו.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הנוער שלכם נאבק בעמונה.

    יהודי גאה, 16/02/06 04:35

    אם הייתם נאבקים כבר בעצמונה-
    כל הדברים היו נראים אחרת,
    ואף אחד לא היה ממשיך להעלות על הדעת 'התנתקות חד-צדדית' ז''א
    גירוש בכוח.

    הגב לתגובה זו

    • האספסוף שלכם עבריין חוק בעמונה- החזירו את הפיצויים לתשלום קנס (ל''ת)

      מיכל, 16/02/06 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה נאיבים.רק בדרך הקשה גיליתם

    יוסי, 16/02/06 00:56

    שההתנחלויות ויושביהם לא מעניינים את רוב האוכלוסיה ובצדק.נקעה נפשה של האוכלוסיה מהבזבוז האדיר בכספי המדינה עבור התנחלויות מיותרות.אז למה אתם מתפלאים?

    הגב לתגובה זו

    • ממש מיותרות...

      רוני, 16/02/06 18:13

      כאילו שהמצב השתפר מאז ההתנתקות. רק יותר חמאס וקסאמים.

      הגב לתגובה זו

    • גוש קטיף לא היתה בהיתנחלות

      יהודיה גאה מארץ, 16/02/06 18:15

      גוש קטיף זה היה מקום שאריאל שרון הקים
      ועכשיו פינה
      וגוש קטיף לא היתה היתנחלות זה שנפלו שם פמצרים וקסמים
      זה לא אומר שזות היתנחלות
      ואם אתה מדבר על ביזבוז אדיר בכספי המדינה אז אפשר להגיד גם שמי שמתגורר בפ''ת הוא מבזבז אלפי כספים של המדינה

      הגב לתגובה זו

    • גוש קטיף לא היה התנחלות

      הבהרה, 17/02/06 00:52

      היו ישובים לגיטימיים שבוקמו ע'י ממשלות השמאל

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אתם מלח הארץ האמיתי !!! (ל''ת)

    אלחנן, 16/02/06 00:10

    הגב לתגובה זו

    • של המחבלים אולי

      המתנתק, 16/02/06 17:57

      הם נתנו במשך עשרות שנים לגיטימציה לערבים להמציא תירוץ נגדנו.
      אנשים אשר חושבים שחוקי תורה קודם לכל הם טועים ובגדול!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לפשעי שרון ואולמרט, לא נסלח

    אברהם, 15/02/06 23:11

    לא נשכח ולא נסלח לכל השותפים בפשע הגירוש המתועב, בקירוב הקסאמים לאשקלון ויישובי הנגב המערבי. בהבאת הניצחון לחמאס, ובעוד דברים שעדיין לא רואים. עוד נחזור לגוש קטיף ובגדול!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו לא נשכח

      נמרוד, 16/02/06 18:17

      לא נשכח את פראי האדם אשר צעקו ''נאצים'' לחיילים ושוטרים.
      לא נשכח את אותן חסימות כבישים.
      לא נשכח את החוליגנים אשר פיזרו שמן ומסמרים על הכביש במטרה ברורה לגרום לסכנת חיים ולפגוע (במה הם שונים ממחבלים?)
      לא נשכח את אותם טפילים אשר ניצלו את הרוב השפוי במשך 30 שנה, כדי שיוכלו לגור בדירות פאר (על חשבוננו כמובן, אלא מה?) ולהתנהג כאילו הם מעל החוק, כאשר האמת היא שהם מתחת לצלם אנוש.
      ובעיקר, לא נשכח את החברה אשר מייצרת לאומנות ושינאה על בסיס יומיומי. ע''ע ברוך גולדשטיין, עמי פופר, יגאל עמיר, ברוך מרזל, יונה אברושמי, כהנא והרשימה עוד ארוכה, לצערי.

      הגב לתגובה זו

      • נמרוד אתה אדם חסר השכלה

        חכם עזרא, 16/02/06 20:08

        דבר ראשון שוטר שמגרש יהודי מביתו אז הוא אכן נקרא **** , ולגבי חסימות כבישים אני באמת שונא שכל ההומאים והלסביות עושים מצעדי גאווה וחוסמים כבישים , ואותם ציבור מתנחלים הלוואי שהייתה מגיע לקסוליים מבחינת התרומה שלהם למדינה , הם אנשים מאוד משכילים שעובדים בעבודות מכובדות בשירות הציבורי כגון מורים מנהלים תעשיינים מהנדסים רופאים חקלאים ולא לשכוח שכל היחידות הקרביות בצה''ל מי שמתגייס לשמה הם אותם המתנחלים , ועוד דבר נכון נמאס ומכל הרציחות שביצעו אותם מיטב הנוער השמאלני במועדונים או על ריב של 100 ש''ח וכו' , ומה בדיוק קשור ברוך מרזל ? ברוך מרזל לידעתך הוא לא רצח אף אחד הוא מועמד לגיטימי לכנסת

        הגב לתגובה זו

        • אידיוט (ל''ת)

          נמרוד, 16/02/06 21:47

          הגב לתגובה זו

      • כמה תיקונים

        מבהיר, 17/02/06 00:50

        לגבי ברוך גולדשטיין אמנם נכון הוא רוצח, אבל זה היה מתוך טירוף .הוא היה רופא והצבא הודיע לו שמתארגן פיגוע נגד היהודים בחברון. הצבא ביקש ממנו להתכונן מבחינה רפואית, אבל לא עשה דבר למנוע את הבאות. ד'ר גולדשטיין קיבל התקף טירוף בגלל הלחץ .
        לגהי המסמרים על הכבישים, מדובר בכמות מזערית, וגם שזה היה פרובוקציה.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    קשה לקרוא את הדברים

    עצוב, 15/02/06 23:09

    אבל חשוב
    תודה לכם שהבאתם את זה לכאן

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אוהבים אתכם, כואבים אתכם ולא שוכחים. (ל''ת)

    דליה, 15/02/06 22:16

    הגב לתגובה זו

    • חילונית, שחושבת כמוך.לא אשכח ולא אסלח !!!

      שרה.א, 15/02/06 23:29

      ליבי ליבי איתכם.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מתנחלים יקרים - אני אתכם...

    כרכשתא, 15/02/06 19:10

    אל תתנו לאמנון אתרוגוביץ' או לאדולף שטרנהאל לרפות את ידיכם....
    חבל שהגענו עד הלום - אבל מקו השבר הזה המחנה השפוי במדינה לא ייתן עוד לדרוס אותו.
    לא עוד !

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ל ''ודייק'' (תגובה מס' 1)

    רגישות ונחישות, 15/02/06 18:46

    כולה מעבר דירה??

    על אותו משקל בדיוק, אמור לבת שלך כשתבוא בוכה לספר לך שגבר אנס אותה:''כולה יחסי מין, מה את בוכה''

    הגב לתגובה זו

    • ענק!

      מוטי, 15/02/06 19:21

      תשובה טובה

      הגב לתגובה זו

    • וואו גדול!

      יהודיה, 15/02/06 22:41

      אם היו עושים את זה לערבים, השמאלנים האנטישמים היו עומדים על הרגליים האחוריות וצועקים: ''איפה הדמוקרטיה??? איפה זכויות אדם???''.

      הגב לתגובה זו

    • אתה משווה אונס למעבר דירה? אתה טמבל או סתם טיפש (ל''ת)

      כולה מעבר דירה+, 16/02/06 17:52

      הגב לתגובה זו

    • תותח - תשובה טובה (ל''ת)

      ציקי, 16/02/06 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    המגרשים ייענשו בעולם הזה ובעולם הבא. (ל''ת)

    המטיף, 15/02/06 17:08

    הגב לתגובה זו

    • כן כן. וגם בעולם אחרי.

      שמענו שמענו, 15/02/06 17:45

      אתה מוזמן להתממשק לי.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    החברה היהודית מעולם לא נראתה יותר עלובה, יותר בזויה, יותר אנטישמית

    cyrano, 15/02/06 17:00

    מאשר בפינוי גוש קטיף...
    זה היה אקט מקיאבלי נגד העם היהודי, מצד כל שונאי היהודים בארץ, אשר רק אתמול חשבנו שהם אחים שלנו..
    חלקם של המגרשים אינו עם העם שלנו והעובדה שהם קוראים למעשם האנטישמי ''אקט דמוקראטי'' אינה מורידה במאומה את ביצוע האקט הזה כקאניבאליזם לשמו, אשר בו, בשם שנאת החינם הבוערת באש זרה בליבם של חלק מהפלג של הסמול הסהרורי בתוך העם, ביצע מי שנחשב למנהיג הימין עד אז, מעשה מטורף, בלתי מוסרי ובלתי חוקי בעלעל של גרוש יהודים מביתם והפיכתם לפליטים בתוך המדינה שלהם / שלנו..
    לא נשכח ולא נזכור את מעשה הנבלב, שבו ''הרצחת וגם ירשת '' הפך להיות בין לילה למציאות חיינו...
    לא ייתכן שמדינה שמפקירה חלק מאזרחיה לשנאה התהומית שיש לחלק אחר, הזוי וסהרורי, תוכל להנקות, ואנחנו, החלק אשר רומה ע''י מושחתים נוסח אריק שרון ועומרי הבן ועושי דברם עוד נאמר את דברינו, והוא עוד ידיר שנה להרבה אנשים בתוך המדינה שהייתה פעם מדינת כל אזרחיה, ובין לילה הפכה למדינה בה החלק שחושב עצמו כ''נבחר העם '' נותן לגיטימאציה לגרוש היהודים הכי אובים בתוך העם מביתם...
    והכל בשל שנאת חינם, שכבר נאמר שעליה ייחרב בית שלישי...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אוהבים אתכם (ל''ת)

    מאור, 15/02/06 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תשמעו ממני: כולנו לקנדה ושהשמאלנים

    שושי, 15/02/06 16:20

    יאכלו את מה שבישלו!

    הגב לתגובה זו

    • בקצב הזה שהשמאל המטומטם שולט לא תהיה לנו ברירה כי נאבד הכל (ל''ת)

      מצביעים חרות, 15/02/06 19:56

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך להגזים!נשלח אותם לסיביר!!!

      עולה חדש, 15/02/06 20:25

      ואת קראדי אני רוצה לשלוח לגולג!

      הגב לתגובה זו

    • תסעי כבר שושי- 50 שנה את מסלסלת מגיע לי-למה שקנדה תיקח פרחה כמוך? (ל''ת)

      איריס, 16/02/06 13:46

      הגב לתגובה זו

      • תסעי שושי את וכל המתנחלים- המדינה תפרח עם כל הכסף שיחסך פה ! (ל''ת)

        שלום שלום ולא, 16/02/06 18:11

        הגב לתגובה זו

    • צודקת אני איתך! קדימה לקנדה! (ל''ת)

      אמנון, 16/02/06 18:04

      הגב לתגובה זו

    • אמן ויפה שעה אחת קודם

      שמאלן, 16/02/06 18:11

      נו, צריך עזרה באריזה?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    על צביעות המתנחלים

    ודייק, 15/02/06 16:10

    כולה עברתם דירה,
    אלפי משפחות גורשו מביתם לאחר שלא עמדו בתשלומי המשכנתא, בין היתר בגלל הקיצוץ בקצבאות והעברתם לכיסי המתנחלים השבעים.
    האלימות בעמונה היתה כאין וכאפס ממה שחטפו מפגיני הסטודנטים, הנכים, ארגוני עובדים - שלא לדבר על הפגנות שמאל שבהן מזמן איבד הצבא צלם אנוש. אתם ראיתם הכול ושתקתם (במקרה של השמאל עודדתם את הצבא בגלל שנאתכם את כל מי ששונה מכם).
    עכשיו הגיעה המשטרה את הוילה התלת מפלסים שלכם ופתאום העיניים מתגלגלות מעצמן.
    בכיינים, נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

    • אני אחת מאלה שנזרקו מבתיהם בגלל אי יכולת לשלם משכנתא.ילידת הארץ,צבא

      מתנחלים=גזלנים, 15/02/06 16:53

      מיסים, ביטוח לאומי, נישואין, ילדים + צבא, לימודים עבודה וביטוח לאומי.

      בניית עתיד וגם בית. משכנתא בעידוד הממשלה.

      ואז תוכניות ממשלה שגורמות לתחום העבודה המקצועית של בעלי ושלי לרדת לקבר (בנין).

      היום, בגילאי פנסיה, גרים בשכירות, חיים על חשבון טובות של כמה בני משפחה וידידים.
      נרדפים ע''י הבנק ועורכי הדין שלו, כאילו עדיין חייבים 300 אלף ש''ח.
      המצאה הזויה, אבל בית המשפט מתיחס ברצינות.
      אין גרוש על התחת, אין עבודה. אין רכב. אין טלביזיה. סרט אחרון לפני 8 שנים. הצגה אחרונה? לפני 10 שנים.

      חושבים על התאבדות.

      אז אתם - אולי תשתקו כבר סוף כל סוף?

      הגב לתגובה זו

      • בגלל זבלים כמוך יש את כל הרע במדינה הזאת..

        cyrano, 15/02/06 17:48

        תגידי, חלאת המין האנושי שכמוך, במה חטאו לך המתנחלים שלך אין כסף לשלם את המשכנתא שלך?..
        את הלא דפרית מארץ הדפרים ואולי רק פסיכיאטר יוכל לעזור לך..
        בגללם את לא משלמת משכנתא ?.. ואם את כבר כועסת על הממשלה כפי שאת כותבת, הם אחראים לכעסך זה ?..
        המתנחלים גנבו לך את הכסף, מה את רוצה להגיד ?..
        את יודעתץ שהמדינה מחקה חובות של מיליארדים לקיבוצים על שהם שיחקו ברולטת הבורסה ?.. אולי הם גנבו לך את הכסף ?..
        ועל ארוחות שחיתות ומסיבות קוקטייל של מיליונים ומכוניות פאר, ונסיעות לחוץ לארץ וסויטות ההתי מלון מפוארים של חברי כנסת ושל אנשי משרד הבטחון, ושל כל המיוחסים בחברה שלהו שהמדינהאוהבת אותם כבר שמעת ?.. אולי הם גנבו לך את הכסף מהמשכנתא ?.. אולי את פשוט היית צריכה לדעת מראש שאין לך אפשרות לקנות דירה עם משכנתא כי ידך לא משגת את החזר ההלואה , ואת מרירה על ... על מי בעצם ?..
        על אילו שגורשו , אחרי שהם כבר הקימו את ביתם וגרים שם כבר כמה עשרות שנים ?.. או שאת אומרת לעצמך, למה שהמדינה לא תדפוק את כל אחד אם אני כבר נדפקתי ?..
        אבל זה שאת הגעת לכזה שפל מדרגה רק מצביע על האדם שאת, וזה כבר נראה לי יותר גרוע מאשר אם יש לך דירה או שאת הומלסית...

        הגב לתגובה זו

        • מתנחל=

          שירן, 16/02/06 07:55

          פרזיט, סחטן תקציבי המדינה, אוכל חינם

          הגב לתגובה זו

          • משחקים אותה קדושה המתנחלים

            המתנתק, 16/02/06 17:54

            בשביל בצע כסף! אני זוכר שדרעי העביר כספים במרמה למתנחלים ולישובותיהם(למה לבזבז 300 מיליון ש''ח על זה??) המתנחלים דפקו את המדינה 38 שנה - כמה טוב שזה נגמר! הם חיו במדינה משלהם ''ארץ המתנחלים''.

            הגב לתגובה זו

            • טוב שיש לך את מי לשנוא אה?

              אהוד, 16/02/06 18:50

              ממש השנאה אוכלת אותך?

              הגב לתגובה זו

          • תיקון ל1 מעבר דירה+מתנה מיליון וחצי$$$$$$ פיצוי (ל''ת)

            הרויחו בלוטו, 16/02/06 17:54

            הגב לתגובה זו

          • משחקים אותה קדושים המתנחלים

            המתנתק, 16/02/06 17:55

            בשביל בצע כסף! אני זוכר שדרעי העביר כספים במרמה למתנחלים ולישובותיהם(למה לבזבז 300 מיליון ש''ח על זה??) המתנחלים דפקו את המדינה 38 שנה - כמה טוב שזה נגמר! הם חיו במדינה משלהם ''ארץ המתנחלים''.

            הגב לתגובה זו

          • תיקון ל1 מעבר דירה+מתנה מיליון וחצי$$$$$$ פיצוי (ל''ת)

            מתעשרים ובוכים, 16/02/06 17:55

            הגב לתגובה זו

          • נו באמת...

            עפר, 16/02/06 18:36

            צר לי...אבל כבר דינמאס לי להגיב להבלים האנטישמים האלהאבל בכל זאת...אז ככה אני מתנחל נשוי+2 עובד קשה לפרנסתי ומשלב זאת עם לימודי הנדסה ואין לי שום הקלה בשום תחום בגלל מקום מגורי.
            חבל ששנאתך מעבירה אותך על דעתך.
            כל טוב.

            הגב לתגובה זו

          • שמאלני=פרזיט, סחטן תקציבי המדינה, אוכל חינם (ל''ת)

            ציקי, 16/02/06 18:49

            הגב לתגובה זו

        • תגובה גדולה!!!! (ל''ת)

          יעל, 16/02/06 19:02

          הגב לתגובה זו

      • חוסר התום בתגובתך מלמד על שינאה ותו לא

        גלעד, 15/02/06 19:52

        אין שום קשר בדברים שלך.

        אנשים קבלו הלוואות מקום בכל הארץ.
        אנשים נזרקו מהבתים גם בהתנחלויות אבל זה קורה פחות בגלל התנהלות אישית אחראית יותר וערבות חברתית משמעותית יותר.

        הגב לתגובה זו

      • אבל כסף לאינטרנט יש לך

        יובל, 15/02/06 23:01

        טלויזיה אין וכו' אבל תשלום עבור אינטרנט יש אה את סתם צרת עין גדולה

        הגב לתגובה זו

      • ממש מעורר רחמים...

        ישראלה, 16/02/06 01:01

        בפעם הבאה שתחליטי להמציא מסכנות תעשי את זה קצת יותר חכם כי כך זה פשוט לא נשמע אמין...
        ולעצם הענין - אף מתנחל לא גזל ממך כלום. גוש קטיף היה מפעל התיישבות ביוזמה ממשלתית והיה פתוח לכלל הציבור הישראלי. גם את יכולת ללכת לקצה העולם ולבנות לך וילה בשלושה מפלסים... (אגב- רוב הבתים בגוש ממש לא היו מפוארים כפי שמשתמע מדברייך). אם המקצוע שלכם לא רלוונטי - תעבדו בעבודה אחרת. הבן שלי עובד עבודה גופנית קשה ומרויח שכר מינימום ויש לו תואר במקצוע לא רלוונטי. אז בבקשה, אל תתבכייני גם את! לכי לנגב או לגליל, גם יותר זול וגם תקבלי יותר סיוע ממשלתי. שיהיה לך בהצלחה!

        הגב לתגובה זו

      • אנטישמיות

        שלמה, 16/02/06 01:12

        זוהי האנטישמיות הקלאסית במיטבה:
        יש צרות- היהודים אשמים!
        והמרחק מכאן ועד לפוגרום עמונה נראה קטן מתמיד...

        הגב לתגובה זו

      • מסקנה אין לך טלוויזיה

        יהודיה גאה, 16/02/06 19:23

        ממש לרחם עליך ביגלל שאין ללך טלוויזיה ואין לך עבודה ואין לך רכב.
        אז רק שתדעי עכשיו יש להמון אנשים אין עבודה גם בית אין להם ולך אם אני לא טועה יש
        והם אנשים שלחלקם נהרסו גם כל החיים.
        אז אים את כל כך מרחמת רק על עצמך אז אין לי מה להגיד לך כי אני מרכמת על המשך החיים של כל האנשים שנהרסו להם הוילות היפות שהיו להם בגוש

        הגב לתגובה זו

    • זבל!!! הלוואי גם אותך יזרקו לרחוב.

      בקרוב אצלך..., 15/02/06 16:58

      ותאמין לי גם אז לא תיהיה בלב אף אחד ולא מעט אמפתיה בעבורך.

      הגב לתגובה זו

      • חאלס כבר! תעברו לבד לא יהיה צריך בלגן! (ל''ת)

        ותעזבו את, 15/02/06 17:44

        הגב לתגובה זו

        • כאילו אתה היחיד משלם מיסים

          אהוד, 16/02/06 18:40

          ''מיסים שלי''
          זה נשמע כמו ''אוייי''
          בכיין עלוב

          הגב לתגובה זו

    • מצויין. מסכים. (ל''ת)

      אני, 15/02/06 17:47

      הגב לתגובה זו

      • טיפש שמגיב לעצמו - תמצא חיים... (ל''ת)

        רועי, 15/02/06 19:19

        הגב לתגובה זו