• 23.

    תושבי הגוש וערן! תתחזקו

    עפרה, 23/02/06 15:54

    אוהבים אתכם, אחיכם מבית ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רוה''מ תקרא ותתעורר (ל''ת)

    גורג בוש הנכד, 16/02/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש פה איזה שמאלן אובססיבי ונודניק

    אורית, 16/02/06 19:31

    אחד שאין לו מה לעשות בחיים חוץ מלשבת ליד המחשב ולכתוב עשרות תגובות ארסיות , אכזריות ולא ענייניות. והראיה - לא ראיתי באף אתר אחר תגובות כאלה, אפילו לא ב''הארץ''. אתה פשוט חולה נפש.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      מאיר, 17/02/06 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עירן : ''הפוסל,במומו פוסל''.

    גדעון, 16/02/06 04:55

    אתה,שהשתייכת לצוות המנהיגות הכושל והמכשיל,במקום ללמוד לקח ולהסיק מסקנות,ממשיל להיכשל וחמור מכך,גם להכשיל!
    שנה וחצי ביצעתם לציבור תמים ''שטיפת-מוח''.הצלחתם באופן יוצא מן הכלל. הצלחתם לשכנע ציבור רחב,כי מעשה מטופש,חסר תוחלת,מחוסר בסיס היסטורי,דתי [יהודי] ומוסרי הינו ''עקירה'',''גירוש''.
    ועכשיו אתם מנסים [ובחלקו מצליחים]
    כי הממשל הזה גם מחוייב ל''שיקום''.
    לא יהיה שיקום אמיתי לפני שאתם-''מנהיגות''יש''ע,תבינו ותפנימו כי שגיתם שגיאה ג ד ו ל ה !!
    מוטב מאוחר מאשר בכלל לא.

    הגב לתגובה זו

    • גדעון-אתה ממש לא ברור

      יפה, 17/02/06 12:07

      אם המעשה הוא מטופש כהגדרתך אז וודאי שהוא עקירה!
      או שאתה אידיוט או שאתה לא יודע להתבטא!!

      הגב לתגובה זו

    • גדעון- תפקידו של ערן היה דוברות ואילו

      ירון, 19/02/06 13:08

      תפקידה של מנהיגות הגוש היה לדאוג להמשך שהותנו שם. כל פעם שמלינים על כך שההנהגה שלנו כשלה- זה אמנם בר דיון, אבל זה לא רלוונטי.המדינה מינתה גוף שידאג ליום שאחרי- ואת זה הוא לא עשה, וזה חטאו.המנהיגים שלנו ומועצת יש''ע- יכולים היו להתבטא כך או אחרת, אבל תפקידם היה שנישאר העין של ''היש''ע''. אנחנו אפילו לא מתנחלים יותר... מבין את הניואנס? מרוב שהתרגלתם כולכם לחשוב עלינו כעל איש אחד לא חשוב, אתם כבר לא שמים לב להבדלי הגדרת התפקידים. חשוב על כך...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שטרנברג נמאסת

    יואב, 16/02/06 03:46

    בזכות מנהיגים כמוך משיחי שקר מטורפים ציבור שלם סובל .......הצלחתם להמאיס עצמכם על רוב העם ועכשיו כשאתם סובלים זה לא מענין אף אחד ..מה שבישלתם תאכלו ובתיאבון

    הגב לתגובה זו

    • ומה שבישלה הממשלה השמאלנית בראשות שרון תאכלו אתם (ל''ת)

      איש ימיני, 17/02/06 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    בכין שבורח מאחריות

    אביב, 16/02/06 01:18

    כל הסבל שלנו הוא בגללך ובגלל חבריך. השלטתם פחד עלינו וסיממתם אותנו בהבטחות שהפינוי לא יעבור.
    אתה לא ראוי למנהיגות. אתה בורח מאחריות כי כעת כולנו כועסים עליך.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ עגבניות!

      קרן, 17/02/06 12:04

      דוקא ערן תמיד אמר שזה יקרה .
      מי שמכיר את הנפשות הפועלות יודע שערן התנגד לכל אורך הדרך לקו של מטה המאבק (רפי סרי ושות') אבל הוא לא הוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    עכשיו הכרת על בשרך מה היא כוחנות

    יהודי כואב, 16/02/06 01:16

    אתה צודק . זלזלו בך ובמי שאתה מייצג. הבירוקרטיה עשתה בכם שמות. ממש מגעיל. פינו אתכם בכוחניות מרשימה ומטריפת דעת.
    נישלו אתכם מאדמתכם.

    אבל מה אתה רוצה?
    זה מה שעוללת לפלשתינאים. לך מותר?

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לך מההשוואה הפשטנית והלא אינטליגנטית הזו?

      עמוס, 19/02/06 13:11

      אין כל דמיון. המנחלים לא עשו כלום לפלסטינים. ואגב, זכור שהממשלה שפינתה אותם מגוש קטיף כאזרחי ישראל- אחריותה היא כלפי אזרחי ישראל. ולא כלפי פלסטינים. אתה אולי שכחת- אבל תפקיד ממשלת ישראל הוא לדאוג לאזרחי ישראל. אזרחים פלסטינים בחרו כבר מישהו אחר...לא?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ולנו בעיות נפשיות מאז התנחלתם בשטחים (ל''ת)

    יוסי, 16/02/06 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    God was watching-Evil paid (ל''ת)

    AMR, 15/02/06 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ערן תודה, אתה הסיבה לחיות במדינה (ל''ת)

    המזופתת הזו, 15/02/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ערן - מנהיג אמיתי !

    אורן, 15/02/06 23:39

    האמת הערכים האידיאולוגיה המוסר הם נר לרגליו הלוואי על מנהיגי ישראל הנוכחים חצי ממה שהוא אין להם מוסר הם איבדו כל אידאולוגיה ורק הכסא משרת אותם .תאמינולי אין למי להצביע ...עם ללא רועה כשה תועה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האמת על האבטלה בקרב ''עקורי גוש קטיף''

    שפוי מלחמה, 15/02/06 23:12

    האמת שמה שקרה זה שקודם רובם המוחלט היו מובטלים סמויים.

    חלק מהם היו חקלאים, אבל זה היה חלק קטן (ואגב, חלק גדול מהאדמות שהם עיבדו בכלל היו מאז ומתמיד בתחומי מדינת ישראל).

    אבל בגוש עצמו לא היתה באמת שום עבודה, מעבר לעצם קיומו. הרוב המוחטל של התושבים עבדו במועצה, באבטלה סמויה, במשרות שאו אף פעם לא היה צריך, או שהתנהלו בבזבוז אדיר (למשל הרבה יורת נהגים של המועצה מבכל מועצה אחרת), או שאין בהן צורך מאז שהמועהצ הזו לא קיימת.

    ועכשיו, כשמנסים למצוא להם עבודות אמיתיות, רבים לא מוכנים. הם עדיין מצפים לפינוקים כמו שהיו להם שם.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שקרים יכולים להיות בהודעה אחת?!

      יואב, 17/02/06 12:02

      הכל שטויות!
      בגוש קטיף לא היתה אבטלה שונה מזו שבשאר חלקי הארץ. אני יודע כיוון שרבים מתושבי נתיבות עבדו בגוש קטיף ורבים מהם באו לעבוד כאן.
      השפוי הזה זקוק לאשפוז ומיד!!

      הגב לתגובה זו

    • אמץ לך מנהג. דבר על מה שאתה יודע ומבין. אמרת שטות מביכה. (ל''ת)

      אלי, 19/02/06 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ערן שטרנברג-כנס וקרא, אתה מדאיג אותי...

    ערן-אתה מדאיג.., 15/02/06 22:54

    ערן,
    לפני שאבוא בביקורת כלפי דבריך, אספר לך כי אנוכי נמנה עם אותם דתיים ציוניים שנשארו נאמנים למדינה ולערכיה הדמוקרטיים-וכן, ציוני לכל דבר ועניין למרות שאיני גר בשטחים אלא בעיר ''צפונית'' כפי שאתה וחבריך מכנים, רעננה. בקיצור ולענין, הביבה בגינה הינך מדאיג אותי היא משום שאתה מדבר על מדינת ישראל במושגים שמזכירים לי מושגים נאציים. צר לי, אך אתה וחבריך, גורמים להתפרקותה של מדינת ישראל עם כל ההסתה שלכם כלפיה וכלפי שלטונות הצבא והמשטרה. תחשוב טוב טוב מה קרה השבוע בעמונה ותבין למה אני אומר סופה של המדינה-יש שם אנשים שאינם מעוניינים לקבל את מרותה של מדינת ישראל ואת שלטון החוק שלה. הם מעוניינים להקים פלוגות וגדודים נפרדים מהצבא ולהקים מדינת הלכה ברשות רב/מנהיג. צר לי על כך שאתה מדבר ככה, דווקא אתה ואנשיך התנהגתם למופת בתקופת הפינוי. נכון, המדינה צריכה לדאוג לכם כיאה לאזרחים שפונו מבתיהם. ונכון, היא לא דואגת לכם כראוי, אבל צריך לזכור דבר אחד-מדינת שיראל, היא היא, ראשית צמיחת גאולתנו.

    הגב לתגובה זו

    • זה יש לו טעם של מפד''לניק של פעם,גם אני הייתי בבני עקיבא. (ל''ת)

      יגאל כהן, 16/02/06 00:31

      הגב לתגובה זו

    • איפה כתוב שמדינת ישראל היא ראשית צמיחת גאולתינו????????? (ל''ת)

      שלומי, 16/02/06 23:27

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ערן, עוד תהיה ראש ממשלה

    רינה, 15/02/06 22:11

    ימות המשיח עוד יגיעו, ועם האמת שלך ועם עוד אנשים טובים כמוך, נוביל את העם היהודי.
    יישר כח, אנחנו איתכם.

    הגב לתגובה זו

    • ממש, אבל ממש ממש לא. אני ימני.אבל ערן הוא לא מנהיג. הוא דובר. וגם

      עמוס, 19/02/06 13:18

      את זה הוא עושה בצורה בינונית ולמטה מזה. ואגב, אין לו שום הצלחה מוכחת. אוי ואבוי להכתיר ראשי ממשלה מבלי להכיר אותם...

      הגב לתגובה זו

      • אה שכחתי ימני דגול, שרון הוא הצלחה מוכחת כראש ממשלה...

        רינה, 19/02/06 20:40

        אחד היתרונות של אזרחים מסוגו של ערן זה שאין להם נסיון, וזאת בהשוואה לראשי הממשלות האחרונים שהוכיחו שיש להם ניסיון רב בשלומיאליות, בחורבן ועקירה, הרס והשחתה...

        האמן לי, זה כלל לא קשור לערן. אפילו בובת ברבי עדיפה על כסא ראש הממשלה מאשר שרון.

        ולגבי הדוברות. שמע אתה בחור משעשע, אם יש דובר בארץ הזאת, שנשמע כל כך הרבה פעמים בתקשורת, ושכל מי ששמע אותו (ואני יודעת לפחות על מאות, אישית) רק החמיא לו, זה ערן.

        אז תעשה טובה. יכול להיות שאתה מתבלבל וחושב שערן היה דובר של איזה מפלגה בינונית אפורה, אז זהו שלא. הוא היה הדובר של גוש קטיף, ומספיק לשמוע איך כל התושבים ואוהדי ארץ ישראל מפרגנים לו, ואפילו העיתונאים שחטפו ממנו מפרגנים לו.

        אז חפש מי ינענע אותך.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    תאשימו רק את עצמכם

    גיל אזולא, 15/02/06 21:58

    בעלויות ההתנתקות לכל משפחה ניתן היה לשקם 20 משפחות במצוקה.
    על כל משפחה הוצאו מליוני שקלים.
    כספים אלה אמורים לרפד את השתקעותם בכל מקום שיבחרו.
    הם קבלו סיוע רב נוסף.
    הבעיה הגדולה נגרמה עקב חוסר שיתוף הפעולה שהוכתב על ידי ערן וחבריו מה שגרם שכמעט שנה שלמה הלכה לאיבוד.

    הגב לתגובה זו

    • אדון אזולאי בשש שורות כל כך הרבה שטויות

      חן, 16/02/06 00:51

      כל יושבי קטיף היו אנשים יצירתים חקלאות חינוך יצואנים אף אחד לא קיבל שם מענק הבטלה. ודבר חשוב מאוד הם היו בשליחות המדינה והסיבה היחידה שהם נזרקו בגלל גוחמה של הראש.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה אתה מבין בערכי המדינה והדמוקרטיה?

    עפרה, 15/02/06 21:57

    הרי אתה המטיף הראשי להילחם בחיילים לזרוק אבנים על שוטרים להתנתק מהמדינה ולא להתגייס לך חפש לך חיים במדינה אחרת

    הגב לתגובה זו

    • השמאל - סכנה לדמוקרטיה (ל''ת)

      משה, 15/02/06 22:34

      הגב לתגובה זו

    • ועל זה נאמר: עופרה = עוף רע (ל''ת)

      בד צ'יקן, 16/02/06 01:19

      הגב לתגובה זו

    • עפרה, לא שכחת לקחת כדורים???

      יוסף, 16/02/06 04:02

      ''המטיף הראשי להילחם בחיילים, לזרוק אבנים ולהתנתק מהמדינה''

      ככה כתבת?

      תגידי, אין לך חום במקרה? לא שכחת איזו תרופה?

      שערן יטיף לאלימות? מעולם לא שמעתי אותו אומר כך, וגם בביקורי הרבים בגוש קטיף, עת הרצה לקבוצתנו, מעולם לא אמר דברים כאלו. להיפך, הוא אמר שהוא בעד מאבק נחוש על הבית אך ללא אלימות.

      לגבי הגיוס וההתנתקות מהמדינה, ערן אמר שהמדינה כרגע מתנתקת מעצמה, והצבא מבצע בעצמו חרקירי. אי לכך ההתנתקות אותה הוא מציע מיועדת דווקא לתת מכת חשמל מחיה למערכות הללו. אני אישית לא מסכים אך אני יכול להבין אותו.

      להפוך אותו לכביכול נטורי קרתא ששונא את המדינה זה סילוף מוחלט. דאגתו לצבא ולמדינה היא עשרת מונים מרבים אחרים שאני מכיר.

      תתביישי לך.

      ואל תשכחי את המרשם כשאת הולכת למרפאה לקנות עוד כדורים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי שהחליט על גירוש היהודים מבתיהם הוא אדם מושחת עד היסוד, שבא

    המטיף, 15/02/06 21:51

    בינתיים על עונשו. כל מי שהשתתף בגירוש המכוער והבזוי הזה, יקבל את החשבון בשלב זה או אחר של חייו.

    הגב לתגובה זו

    • יש מי שמוכנים לשלם מחיר כדי להפוך את ישראל למקום ששווה לחיות בו.

      ניר, 15/02/06 22:30

      בהם אריאל שרון ועוד רבים.
      ההתנתקות הראשונה היתה צעד חיובי מאוד בכיוון הנכון, ומתנחלי עזה הכשילו את עצמם ואת המדינה ככל יכולתם, קוזקים נגזלים שכל קשר בינם לבין המציאות מקרי בלבד. על מדינת ישראל להחזיר את סהרוריה אל קרקע המציאות מפעם לפעם, במיוחד כשהם פוגעים בה אנושות ומביאים למצב שבו מיליארדי שקלים נשפכים עליהם - לא רק לשווא אלא כדי שיוכלו לכלכל את מצב המלחמה הממושך שהם יוצרים עבור שתי מדינות ועמיהן. ההתחלויות הן נגע בלתי נסבל שחובה על המדינה לפנות, ורוב עצום של העם רוצה לראות את המהלך הזה ממשיך ומסתיים ואת גבולותיה של המדינה נקבעים בלעדיהן ובלי מליוני הפליטים שהן מספחות לישראל בחדווה רבה כל כך, רק כדי להשאיר אותם בחוסר כל - קוזק נגזל כבר אמרנו?

      הגב לתגובה זו

      • קסמים בכפר סבא?

        חגי, 15/02/06 23:45

        שמעתי שבקרוב הולכים למגן את כפר סבא מקסאמים, ממש מקום ששווה לחיות בו. לא כן ניר?
        נכון שלפעמים זה נחמד לישון בעמידה, אך לפני שניפול כדאי להתעורר.מומלץ בחום.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מי שסילק שמאים לפני שנה שלט יתפלא

    שחר, 15/02/06 21:27

    אתה, מר שטרנברג, אשם בכך שיש מפונים מגוש קטיף שאין להם בית. אתה וחבריך להנהגת הגוש ויש''ע, אשמים לא פחות משרון ואולמרט, אתם גירשתם את נציגי המנהלת וניהלתם משטרת מחשבות כנגד תושבי גוש שרצו לקבל סיוע. אינך יכול להיתמם היום ולהפנות אצבע מאשימה רק לעבר שרון וממשלתו, הבט בראי קודם, הבט עמוק אל תוך עצמך בטרם תאשים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תושבי הגוש אשמים!!!

    חיים, 15/02/06 21:10

    תושבי הגוש עשו הכל כדי לא לנהל משא ומתן.לאחר הגירוש הם התילו ליילל ולא לנהל משא ומתן.המצב של תושבי גוש קטיף גרוע אבל הן להלין אלא על עצמם.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה מנוול!!!! (ל''ת)

      הלוואי ותגורש, 15/02/06 21:50

      הגב לתגובה זו

    • חיים, כמה אכזריות וטמטום צריך עוד?

      שלום, 15/02/06 22:13

      תתבייש לך לפני שאתה מברר עובדות, אתה פותח את פיך על אנשים שכל עולמם חרב.
      כל אדם שפנה מראש למנהלת, נשאר היום כמו כולם, בלי כלום!
      נבלות. זה מה שאתם. שטופי תשקורת.
      עוד יגיע יום הדין.

      הגב לתגובה זו

    • כן פנו למנהלת

      מירי, 15/02/06 22:32

      ןמה אתה יכול להגיד לאלה שכן פנו למנהלת וה ם העבירן אותם את שבעת מדורי גיהנם וחלקם עד היום לא מסודרים

      הגב לתגובה זו

    • נניח שזה כך. והיו צריכים לפנות. עדין יש למדינה

      עמוס, 19/02/06 13:21

      אחריות .ואגב, אם היה מדובר באזרחים שהם לא ''מתנחלים'' לא היית אומר את זה. היית מבין אותם ומזדהה איתם. מה שעושה אותך גזען. וגם בעל מידה גדולה של צביעות. מכל מקום- זה לא מעיד על המון חכמה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    חזק ואמץ!! המשך במעשיך!! (ל''ת) (ל''ת)

    נעם, 15/02/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ערן, אתה אדם מדהים!

    מעריצה אלמונית, 15/02/06 20:47

    ערן, אני עוקבת אחריך כבר הרבה זמן מאז ההחלטה על הגירוש. ותמיד אתה מדהים אותי בניתוח המדוייק של המצב, ובאמירות המעניינות והאינטיליגנטיות שלך.

    הרבה הצלחה!

    אנחנו איתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אינני שונא מתנחלים או כל אדם אחר,

    יוסף, 15/02/06 20:39

    אך אינני שותף לחזונו של מר שטרנברג של ''ארץ ישראל השלמה''. קל להתעלם מקיומם של אנשים בני עם אחר באותה ארץ שאתם מדברים עלייה, אבל זה לא יגרום לסבלם להיות פחות. גוש קטיף היה נוראי. שירתתי שם כלוחם באינתיפאדה השנייה והזדעזעתי לראות 8000 יהודים חיים בתוך 1000000 פלשתינאים, כאשר הם נהנים מכבישים ליהודים בלבד ומשפע עצום בעוד האחרונים סובלים מדיכוי והשפלה.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך

      שרון, 15/02/06 21:41

      מה שאתה אומר הוא שעלינו להתחיל לבנות כבישים לערבים המסכנים - כי הם בכספים הרבים והתקציבים העולמיים שהם מקבלים לא יכולים לעשות את זה? ממה מסכנות לשמה. הרי אם לא היו מקימים את ישובי גוש קטין גם עזה היתה לא יותר מסתם חורבה עזובה. מספיק עם ההתייפיפות החולנית. הם רוצים כבישים - שיבנו. במקום לבזבז את כספם שיתחילו לעשות משהו מועיל לעצם. תראה לי משהו מועיל אחד שעשו הפלשתינים לטובת עצמם, ולא , הקמת ממשלה מושחתת לא נחשב למשהו חיובי.

      הגב לתגובה זו

    • ואיך אתה חי בארץ ? הפליטים האלה לא באו מגוש קטיף אלא מתל אביב וחיפה

      נוראל, 15/02/06 22:32

      שמאלן שמעוות את המציאות - זה מה שאתה

      הגב לתגובה זו

    • רחמים!!!

      דניאל, 15/02/06 23:40

      הם כל כך מסכנים שצריך למגן את כל איזור הדרום מקסמים.
      כל כך מסכנים שהמיליונים שקיבלו השתמשו בהם למה?
      רווחה? לא.
      חינוך? לא.
      מקורות פרנסה? לא.
      רפואה לא.
      אז למה כן?
      עוד ועוד ועוד נשק כמובן!
      ממש מסכנים.
      נ.ב.: גם העם מסכן 85% תמך בחמאס, אבל אתה בטוח תמשיך לרחם, אפילו כאשר תהיה 20 מטר מתחת למים.

      הגב לתגובה זו

    • למה הם הערבים עניים? למה היו כבישים נפרדים?

      יחזקאל מר''ג, 15/02/06 23:43

      הם הערבים היו עניים כוון שהמילירדים שקיבל ערפאת הלכו לחשבונות פרטיים.
      לפי חשבון פשוט יכל ערפאת בכסף
      שקיבל לתת כאלף מאתים דולר לכל משפחה מידי חודש במשל ה 12 שנה
      האחרונות ולהישאר עם יתרה משמעותית בידו.
      כך כל אוכלוסיית השטחים הייתה מתעשרת.
      אבל ערפאת רצה אותם עניים
      כי הוא לא רצה ליישב את הסכסוך
      ולא רצה שלום.
      לא ההתנחלויות הן המכשול לשלום
      אלא המכשול לשלום הם הערבים עצמם ומנהיגיהם
      המכשול הנוסף הם אותם יהודים וישראלים התומכים במנהיגות סרבנית השלום
      אלו מתוכנו שבאירוניה מכנים עצמם מחנה השלום.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בבחירות הקרובות 90% בעד הגרוש

    יונתן, 15/02/06 20:33

    בפעם הבאה תתפנו בשקט, ואז תקבלו יחס שונה

    הגב לתגובה זו

    • אבל הם ''התפנו בשקט''=26 בשבוע זה (ל''ת)

      אלימות?, 15/02/06 21:20

      הגב לתגובה זו

    • מנוול - תיפול (ל''ת)

      --------, 15/02/06 22:31

      הגב לתגובה זו

    • הם התפנו בצורה מופתית.

      שמאלני, 15/02/06 22:40

      אל תלכלך סתם. ועדיין לא קבלו את היחס שהיינו צריכים להעניק להם.

      הגב לתגובה זו

    • יונתן רשע כמו יונתן בשיא? (ל''ת)

      אני, 15/02/06 23:45

      הגב לתגובה זו