• 55.

    Achrit hayamim, MIbachutz teshakel cherev, UBACHADARIM EIMA (ל''ת)

    Harim UZZVAAOT, 17/02/06 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    נגמר טו בשבט די למצחים דאגו לחיים צמח לא יקום (ל''ת)

    אתרוג שעבר זמנו, 16/02/06 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    במדינה הזאת רק כח ולא אהבה מביאים לתוצאה - עיין ערך חרדים (ל''ת)

    דני, 16/02/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    סרח עודף

    מוטי, 16/02/06 13:49

    בכינים פשוט נמאסתם
    כל הקורות אותכם באשמתכם בלבד
    אל תגייסו את החמס גם זה לא יעזור

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פנחס אתה אדם מדהים איש אמת

    תושב בנימין, 16/02/06 13:45

    אם יש אזרח אחד במדינה שראוי לתואר ''מנהיג'' זה רק אתה
    כתושב המועצה שלך אני מתפעל כל יום מהיכולות, הכישורים והמחשבה הבהירה המלווים אותך
    אנא, אל תשעה אל הרשעים הנבובים המגיבים כאן
    תושבי ישע ותומכיהם אוהבים אותך ומחזקים את ידיך
    ובנוסף: אין הרבה אנשים שיכולים להתמודד בשדה התקשורתי כמוך (אולי רק עמרוסי הצעירה) ואל תפול רוחך! המשך להתראיין ולייצג אותנו בצורה רהוטה, בהירה ומנומקת
    ועוד דבר: אל תפסיק לחלום.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פינחס - מועצת ישע לא מייצגת יותר את המתנחלים. לכו הביתה, נכשלתם (ל''ת)

    צמימנ, 16/02/06 13:35

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה לא מייצג את המתנחלים

      מיטל, 16/02/06 19:38

      גם אם החולה מת אין זה אומר שהרופאים לא עשו כל מאמץ להצילו. אתה הוא זה שלא מייצג את מרבית תושבי יש''ע

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    קראתי את כל התגובות ואפילו לא אחת התייחסה לדבר מדהים בכתבה:

    יואב, 16/02/06 13:31

    ולרשטיין מזכיר בכותרת את קיבוץ שומריה שמתפנה עבור המתפנים. אז ככה: פנחס היקר, אני שמעתי על הקיבוץ הזה ולא רק עליו אלא על עוד הרבה אחרים במצבו. קראתי 4 פעמים את הכתבה וחוץ מהכותרת (שבד''כ מתייחסים אליה באריכות בכתבה!) אין שום אזכור לקיבוץ הנ''ל בכתבה!!! פנחס, בזכות אנשי שומריה, ועוד עשרות קיבוצים אחרים (חלקם ז''ל לצערי), אתה וחבריך חיים במדינה הזאת!!

    הגב לתגובה זו

    • החרדים ב1881 הקימו את המדינה

      דוד, 17/02/06 02:22

      לצערי בחור אתה טועה אומנם אין על הקיבוצניקים הישנים שעשו המון למען מדינתנו הקטנה אך יש טעות הסטורית שהמערכת'' חינוך'' בארץ מעלימה מכולנו והיא שהחרדים כן כן החרדים הם אלו שהתחילו בהקמת המדינה ב1881 עליה ראשונה כולה חרדית הקימו 23 מושבות . זה בסדר את כולם הרעילו בשטויות ...

      הגב לתגובה זו

      • וואלה דוד, איך שכחתי את החבר'ה מ-81...אבל אם אתה מתעקש, אז שכחת את

        יואב, 18/02/06 00:11

        אברם (אברהם אבינו)!! הוא אחראי בפועל על הקמת המדינה, אחרי שעשה את הטעות ההסטורית ועזב בית חמים ואוהב לטובת מדבר וציה בפלשתינה.
        עכשו קצת רצינות: עובדה א': העליה הראשונה היתה ב-1882 ורובה ככולה אופינה באנשי הביל''ויים שהקימו את זכרון יעקב, ראשון לציון, ראש פינה וכו'.
        עובדה ב': אמנם היו קיבוצים לפני הקמת המדינה, אבל מספרם קפץ משמעותית אחרי הכרזת המדינה ומעבר לכך, השפעתם (ביחס למספר התושבים) בשנות החמישים והשישים על כל מה שהתרחש במדינה היתה אקוטית!! אפשר לומר (בלי הגזמה יתרה) שבלעדיהם לא היינו מגיעים לאן שהגענו!!

        הגב לתגובה זו

        • אגב, אני לא מערערת על תרומת הקיבוצים אבל פתח תקווה הוקמה ב-1878,

          תקוה, 19/02/06 19:52

          לפני העלייה הראשונה.

          הגב לתגובה זו

        • אגב, אני לא מערערת על תרומת הקיבוצים אבל פתח תקווה הוקמה ב-1878,

          תקוה, 19/02/06 19:52

          לפני העלייה הראשונה.

          הגב לתגובה זו

  • 48.

    פנחס אל תישברו

    יובל, 16/02/06 12:55

    פנחס, המצב קשה, אף אחד לא האמין שהחיילים והשוטרים בגוש יצליחו מצפונית לבצע את הגרוש, גם אני האמנתי בזמנו בשיטת באהבה ננצח, כיום ראינו שהשיטה לא עובדת, והציבור לא מעריך את תעצומות הנפש, צריך לחשוב מחדש על דרך מאבק, אבל דעו לכם שיש רבים שמעריכים את מסירותכם והקרבתכם למען העם והארץ, אל תישברו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    נכשלתם--לכו הביתה!

    גדעון, 16/02/06 05:10

    מנהיגות יש''ע נכשלה כשלון חרוץ והחליטה,כנראה,לצאת בתקפה [למדו משהו--ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה..] מתקפה בתקשורת,מתקפה כנגד עובדי ציבור [הפגיעה בקציני משטרה].
    ראו מי מתלונןן כנגד התקשורת--פנחס ולרשטיין שלא פסח על אף מיקרופון בשנים האחרונות.אתה,כשמתברר לו כשלונו החרוץ--הוא מתלונן כנגד התקשורת...

    רדו מעל מפת ההיסטוריה !!!

    אגב--מה לראש המועצה האזורית בנימין ולשדות לכיש? ועל חשבון מי נסיעה זו?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    נמאסתם על עם ישראל (ל''ת)

    מכלוף, 16/02/06 04:12

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    היסטריה מוגזמת

    ציפור קטנה, 16/02/06 03:19

    אפשר להגיד שהכותרת של המאמר היסטרית מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מסכימה. הזנחה פושעת של המגורשים מבתיהם!! (ל''ת)

    לא עיוורת, 16/02/06 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פינחס, אתה ובנצי ליברמן וכל שאר המועצה - נכשלתם בקטיף ונמאסתם עלינו (ל''ת)

    יש''ע, 16/02/06 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פנחס ולרשטיין, אתה לא מבין שנכשלתם? די, מועצת יש''ע, הביתה (ל''ת)

    מתנחלת בלבבות, 16/02/06 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רומנטיקה בת 60

    חומה ומגדל, 16/02/06 01:15

    פנחס,
    כתומך במאבקכם אני חושש שאתם חוזרים ושוגים שוב ושוב.

    המדינה החליטה לפנות את גוש קטיף(נכון-בצורה לא דמוקרטית). במקום לעבור מפריפריה אחת לשניה - בואו להתישב בתל אביב !

    התישבות העובדת קיבלה את התמיכה הציבורית מגוש דן. בלעדיה היא קורסת. הפסיקו עם הרומנטיקה של טרומפלדור היה גיבור ובואו להתנחל בתל אביב ! כאן מוקדי הכוח וההשפעה שבלעדיהם אתם נדונים להיות פריפריה נעה ונדה לנצח !

    כשילדכם ילכו לבית הספר יחד עם האליטה העתידית התרבות שלהם לא תהיה זרה ומנוכרת. הערכים שלכם יבואו לידי ביטוי אך ורק אם תפסיקו להסתגר בקהילות שמאחורי הרי החושך ותבואו לכאן.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איזה איש פתטי (ל''ת)

    יוסי, 16/02/06 01:02

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ערכים שאמורים להיות משותפים לכולנו... כמו שמירה על החוק ואי אלימות?

    אלון, 16/02/06 00:22

    אתה מסית לאי שמירה על החוק ואלימות נגד אוכפי חוקים.
    זה לא ערכים משותפים לכולנו?
    נמאסת איש רע ואלים כמוך שאונס את מדינת ישראל וארץ ישראל
    כל יום.
    ו תומך באלימות מכוערת נגד ערבים.

    הגב לתגובה זו

    • אלון תרא תפנים

      דוד, 17/02/06 02:30

      אוי אלון ידידי אתה כ''כ מורעל!!
      אלון היתה בצבא?? לך תראה את הסיירות של הגדודים בין 60 ל70 % דתיים
      היתה בבתי משפט אין שם דתיים כמעט גם לא לגרושים (אני עובד שם)
      מי מעלים מיסים הכי פחות מי מתיצב למלואים בלי לברוח?!
      מתי פעם דיברת עם מתנחל מפחיד פנים אל פנים ולא דרך מסך הTV
      אם אני רואה חילוני מהמרכז שגנב אנס רצח אז כולם כאלה אל תהיה ילד לכל חברה יש שוליים אני מעדיף שהילד שלי ילחם על אידיאולוגיה ולא יקבל דקירה במועדון (''ליגיטמי'') בערב שבת. מוזמן ליצור קשר

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פנחס, המשך בכוחך זה ואל תיפול רוחך מפני המלעיגים עליך (ל''ת)

    י', 16/02/06 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    די למלחמות היהודים (ל''ת)

    יורד, 16/02/06 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    וולרשטיין הוא קברן של מדינת ישראל

    קורא, 16/02/06 00:05

    קשה לכתוב את המלים האלה - אבל רק מתוך זהירות באכסניה הזאת אני מתאפק מלומר את מה שישראלים לא מעטים מרגישים כלפי האיש הזה וחבריו - אזרחי ממלכת יהודה. אין ולא היה אויב מסוכן יותר למדינת ישראל מהחבורה הזאת. וולרשטיין, נציגה הבולט של הגלות המכוערת, מעולם לא יבין את שעולל בגבהות-לב של יהודון המתחבא מאחורי שריוניו של צה''ל, והוא מעולם לא יקלוט שיש דבר אחד מעל אלוהיו, וזהו האדם הרגיל, הישראלי המצוי. בקהלם של אלה לא יבוא האיש המעוות הזה. לא הוא ולא חבריו שהעמידו את קיומה של הארץ הזאת בסימן שאלה גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    היתממות

    משה, 15/02/06 23:01

    אם היו םונים למנהלת, הציוד לא היה במכולות. והיו מוצאים דירה מזמן.

    ציוד נגנב? או שזו עוד שמועה שרצה בגבעות? הרי הציוד נמצא בבסיסים צבאיים. תגישו תלונה אם חסר.

    המדינה מכשילה בכוונה ניסיון לעבור כקהילות? או שאתם מציבים תנאים מפונקים ( למשל תושבי אלי-סיני שהיו מוכנים להתפנות רק לכפר הנופש.... )

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אתה,החמאס וביבי הסכנות של המדינה הזו.

    יגאל כהן, 15/02/06 22:54

    החמאס סכנה קטנה.
    אתה וביבי סכנה קיומית.
    המסכנים שדיברת עליהם.
    אתה האשם במסכנותם.
    אתה הנהגת אותם אל תוך הקורל.
    אתה הפרעת להם לדאוג לעצמם בתכניות ומבמלחמות המשיחיות שבתאיות שלך.
    אתה האיש.
    אתה האשם הראשון בצרות שלהם.
    אתה וחבריך זימבשתם אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם באמת ולרשטיין צודק-הרסנו במו ידיים

    גיל אזולאי, 15/02/06 22:35

    עולם שלם
    סליחה על ביטויים כבדים שלי קודמיים
    שאני שתוי מוודקה וז'וינט של השיש אני מוכן אימה שלי למכור לחמאס
    אבל אחר -כך כמו עכשיו מתחרט
    אני מודיע שאני הייתי זבל אבל מעכשיו אהיה בן אדם
    יכול להיות רק עד מסיבה הבא..

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ולרשטיין- פקיד שהתיימר להנהיג וכשל

    יוד, 15/02/06 22:32

    מכבסת המלים שלך פנחס ולרשטיין ,לא יכולה לכסות על פשעיך. אתה ושכמותך אחראים לדרדור צבור המתנחלים שהאמין בשליחותו המשיחית ובהיותו משרת מטרות לאומיות נעלות.
    כל הממשלות הקודמות אשמות בכך שנכנעו ללחץ מנהיגות המתנחלים ואפשרו את ההתישבות בשטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים. הטרוניות והאיומים מצד המתנחלים כיום במלחמת אחים, בהתנכרות למדינה , חוקיה ומוסדותיה הם רק צעד נוסף בהדרדרות שלקראתה אנו מתקרבים. אין כיום רוב בעם לשלטון דתי פונדמנטליסטי יהודי בישראל כחלופה לשלטון דמוקרטי. יש רוב ששואף להפריד את הדת מהמערכת הפוליטית ולהשאיר אותה בתחום אמונתו וענינו הפרטי של כל אדם.
    הגיעה העת למצא שליחות לאומית נעלה יותר עבור המתנחלים אשר לא תסכן את השגי העם בישראל ועתידו ולא תבזבז את משאביו המוגבלים .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ולרשטין צודק, מדובר בציבור מטומטם אטום ופשיסטי שמוסת בידי התקשורת (ל''ת)

    זאב, 15/02/06 22:23

    הגב לתגובה זו

    • נכון המתנחלים בהחלט כאלה. תומך בדעתך!!!! (ל''ת)

      אלון, 16/02/06 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ולרשטיין צודק. גם אני מחכה להבטחות שיקויימו !!!!!!

    אנני, 15/02/06 21:13

    הכי מרגיז ..... איפה העיתונות הנושכת ובודקת מדוע העקורים נזרקו לכלבים. ???

    מדוע הנושא ירד מסדר היום ???

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ולרשטיין מסית

    אריה, 15/02/06 20:57

    מקומו של החוליגן בבית הסוהר הוא מסית ובוכה,עד שלא יגרום למלחמת אחים לא ירגע.
    יש להקדים תרופה למכה ותחשבו על האין תגובה שלו היום לשריפת המכונית של תת ניצב כוקובזה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני ישן בבית +מזגן חם אתם לא מענינים את התחת שלי (ל''ת)

    שמאלני, 15/02/06 20:50

    הגב לתגובה זו

    • תישן תישן כל אתה יכול...

      בילבו באגינס, 16/02/06 10:52

      רק בגלל שבבית הספר נדרשת ללמוד לכתוב אינך חייב להפיץ את חוסר יכולתך לחשוב ולכתוב.מעניין אם ישנת גם כאשר בת''א היו פיצןץ אוטובוסים ובתי קפה...כי אני כן...עם המזגן.תחסוך מאיתנו את האינפטיליות השמאלנית שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    קדימה קדימה קדימה קדימה (ל''ת)

    דני, 15/02/06 20:23

    הגב לתגובה זו

    • קדימה למלחמת אחים- מפחיד (ל''ת)

      אזרח מודאג, 15/02/06 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הצבעתי ברגליים בכל מקום, אולם ראשי יש''ע איכזבו

    רבקה, 15/02/06 19:44

    בס''ד

    בראש יש''ע צריך לעמוד אדם שחזק גם במעשים ולא רק בדיבורים. שמשדר עוצמה והחלטיות. זה כנראה לא גלום במר ולרשטיין הנכבד.
    ליבי עם הכתום, וציפיתי ליותר מראשיו.

    כך שחבל שאתם מלינים על אחרים, עשו בדק בית אצלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ולרשטיין הוא צ'יף הקוזקים הנגזלים,הגנבת וגם ירשת?

    מתנחל קוזק נגזל, 15/02/06 19:34

    אנחנו המתנחבלים זוכרים את סיר הבשר אשר היה לנו במצריים,על הנוחות הכלכלית אנחנו בוכים ולא על קורבנות השווא שנפלו על ההגנה על הרגבים הקדושים למי? למי הם קדושים? לחובשי הכיפות השוטפים באמונות הבל משיחיות.....

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קדימה =שמאל קיצוני (ל''ת)

    לידיעת הבוחרים, 15/02/06 19:28

    הגב לתגובה זו

    • ההפחדות שלכם ''שמאל..שמאל'' נמאסו....

      אלון, 16/02/06 00:29

      כל מי שלא בקו מחשבה אתכם בדיוק מדביקים לו תוית ''שמאל'' וזהו כאילו שאמרו שהוא לא בן אדם.
      בקיצור יש מתנחלים מלאכים
      ויש האחרים ...''שמאל'' והם לא בני אדם הם אוהבי ערבים ושונאי יהודים

      אז צאו מהורידים אנשים מכוערים שחושבים שיש רק צורת מחשבה אחת ראויה והשאר אויבים!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לזכור ולא לשכוח - האיש שמגן על נוער הבלוקים הכתום

    גיל אזולאי, 15/02/06 19:16

    פנחס ולרשטיין רצח ב-11/1/1988 את הנער הפלסטיני ראבח ר'אנם אחמד לאחר שירה בגבו.
    הוא הורשע בגרימת מוות ברשלנות וקבל 4 חודשי עבודות שרות.
    יתכן שהנער ידה אבנים, אבל גם הנוער הכתום ידה אבנים ובלוקים בעמונה

    הגב לתגובה זו

    • אכן חציר העם

      מיכאל וכחני, 15/02/06 21:12

      ולרשטיין הביתה!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    פורעי עמונה- מספיק עם דמעות התנין

    אבי, 15/02/06 19:16

    די! נמאס כבר מכל הוולרשטיינים מגלגלי העיניים ומחבורות הפורעים שהם מייצגים, ראינו אתכם בהתנתקות, ראינו תזכורת בעמונה וכנראה שהפרק הבא יהיה קשה יותר. מי שגרם וגורם למצבם של הפורעים אלה הם הפורעים עצמם אז שלא יבואו עכשיו להתבכיין.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    האמת? זה באמת לא בסדר.

    ג., 15/02/06 19:15

    מלחמה במפעל ההתנחלויות איננה צריכה להיות בשום פנים מלחמה במתנחלים כאנשים. בדיוק כפי ש(סליחה אבל זו בהחלט לא השוואה ערכית) יש להלחם בטרור ולא באוכלוסיה הפלשתינית כפרטים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    סתם גזען !!!

    ניב המגניב, 15/02/06 19:06

    יש לך בכלל אידיאלוגיה?
    חוצ מלהביא עלינו מלחמה על אדמה
    שמרוב הדם שנפשפך פה כבר מזמן איבדה
    את קדושתה!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לפורר ולהרוס - מומחיות השמאל.

    רובינשטיין, 15/02/06 18:58

    איתם נצטרך לבוא חשבון.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אנחנו חובשי הכיפות בשטחים השהידים למאבק על א''י

    מתנחלי הג'יהד, 15/02/06 18:57

    ואנחנו בעזרת הקב''ה ננצח,כמה תפילות,כמה פאתוות מאיממים שלנו,כמה פסוקי קוראן ואנחנו השבתאים ננצח.

    הגב לתגובה זו

    • די נמאס מהפרובוקטורים השמאלנים האלה

      שרית, 15/02/06 22:56

      כמה פעמים תכתוב את אותו הדבר באותן מילים? ועוד תצה שנאמין לך שאתה מתנחל מיש''ע ולא נבין שאתה מתנחל גזען שמאלן ושונא אנשים מרמת אביב?!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אנחנו המתנחלים מאורגנים בכנופיות פשע ברש''ע

    מתנחל מאפיונר, 15/02/06 18:54

    אנחנו מאורגנים במיליציות של שהידים חובשי כיפות מאז ההתנתקות אנחנו והחב''דניקים מסיתים לסרבנות,למרי והפרות חוק וסדר.אנחנו לא עוצרים באדום והמשיח המנוח ז''ל הבטיח לנו השבוע את תמיכתו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הו פינחס

    מיכאל וכחני, 15/02/06 18:36

    פינחס ולרשטיין הוא מהאבות הרוחניים של שבט הפראים ששמו בישראל ''נוער הגבעות''.פנחס ולרשטיין הוא אינו בדיוק נוער גם לא סלומיאנסקי ובכל זאת הוא פורע חוק ,שודד אדמות ,מחרחר מלחמה ,תוקע מקלות בגלגלי המדינה ומגלגל עיניו מעלה בתמימות המזכירה תינוקות של בית רבן.מאסנו בכם.הפחד הגדול הוא כשכל מה שממזרח לחומה ,יתפנה ויתכווץ לשלושה גושים גדולים, יבואו הפראים הנקראים ''נוער הגבעות'' ויגורו בתוך ארצינו ואז....
    הייתי בעמונה.המשטרה היתה בסדר גמור.והחארות חתכו לי את הצמיגים.אני לא אח שלכם ואתם אינכם בני עמי.

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר לא נוער הגבעות - זה נוער הבלוקים (ל''ת)

      גיל אזולאי, 15/02/06 19:19

      הגב לתגובה זו

      • חצץ, כבוד השופט, את הבלוקים גמרנו שבוע שעבר נגד הפועל פ''ת!

        אוליב אויל, 15/02/06 20:29

        הבנת את זה גיל אזולאי??

        הגב לתגובה זו

      • Mishteret HAZVAAOT, equipped to kill, with Batons, mounted horses,

        breaking ribs, 17/02/06 08:57

        , minor children, blood flowiing all over the place. There are pictures all over the internet. You crack skulls of Chakim as well, with impunity, zip immunity. You will pay dearly to the last drop. Avishag from House number six, will testify against the kalgassim, and bring them to justice. As for the Blockim, lo haya velo nivra, where are the injured from those alleged blockim. If you are chashud al ha'arayot, what is it to invent lies.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    בקרוב יום הבוחר-רק לא '' קדימה'' (ל''ת)

    דמוקרט, 15/02/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מגלגל עיניים ומפריח סיסמאות חלולות (ל''ת)

    ilan, 15/02/06 18:22

    הגב לתגובה זו

    • סיסמאות חלולות-זה מה שכתבת

      אשר, 15/02/06 19:10

      ולרשטיין היה מאוד ברור

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מסכים עם כל מילה. אבל

    דרור, 15/02/06 18:15

    במאבק הבא (והוא יבוא) צריך גם לנהוג בראליות זה גם התפקיד שלכם, שלנו לדאוג לעקורים. פעם הבאה אני מקוה שלא נחזור ל''היה לא תהיה''.

    הגב לתגובה זו

    • אין הצדקה לפעם הבאה

      אבי, 15/02/06 19:12

      פעם הבאה המדינה תיעלם

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא האמנתי שאמצא את עצמי מסכים כ''כ עם ולרשטיין:

    יוסי, 15/02/06 18:04

    השמאל הישראלי הציוני, עליו אני נמנה, מגלה חוסר אנושיות בסיסית כלפי המפונים.התקשורת מתעלמת מהם כמעט לחלוטין.
    זה גרוע כמו זורקי האבנים בעמונה-יש ''אחר'' מנותק ממני שקל לי לשנוא,
    שכבר איבדתי את רגישותי לסבלו.
    כ''כ רצינו שהם יצאו משם-למה לא חיכינו להם בבתי המלון,למה מעטים כ''כ מבינינו עזרו להם בפירוק החממות? למה לא הרמנו קולנו כמו שמאל אמיתי על פגיעה בזכויות אזרח? הפקרנו אותם לעזרת המגזר שלהם והיום אנחנו מתפלאים שהם מנוכרים אלינו...
    אבל אני אופטימי! אנחנו עם אחד.

    הגב לתגובה זו

    • הלואי עלי האופטימיות שלך

      אשי, 15/02/06 19:28

      מיום ליום הפער בינינו הולך ומתרחב
      ואם עד עכשיו אני זה שהייתי מוותר ותורם לסגירתו ,היום כבר אין לי מה לתרום כי לקחת לי הכל ולא רק את הבית אלא גם את המשפחה ושמחת החיים,וגם את הכבוד העצמי
      הצפיפות והארעיות בקרואנים מוצאים אותנו מדעתינו אבל עוד יותר הזלזול בחיי אדם , בגוש נפלו עלינו כ6000 פצמרים אבל הבית יכל להגן עלינו כאן הקרטון מתפורר ממרחק של עשרות מטרים.
      לצערי הכעס אצלי מיום ליום הופך לחומר נפץ ולי כבר אין מה להפסיד.

      הגב לתגובה זו

      • אשי. אל תתיאש!

        יוסי, 15/02/06 22:55

        הפער בינינו אינו כה גדול.כבודך בעיני במקומו עומד.
        נכון,לא קלטנו אתכם בצורה הראויה ומי ייתן והמדינה לפחות תמזער את הנזק שנגרם לכם אבל יש הרבה מה להפסיד אם ניתן לכעס להשתלט. שנאת אחים תכלה את כל המדינה הנפלאה שבנינו. והיא עדיין נפלאה!
        שמור על עצמך, אח שלי גיבור!

        הגב לתגובה זו

      • מראש לא הייתם צריכים לגור שם אבל...

        אלון, 16/02/06 00:10

        אני מאוד הייתי רוצה שיטפלו בכם בצורה מכובדת. ואם זו אמת שמזניחים אתכם כך וזה לא נובע מההתנגדות שלכם להיסתדר לפי האפשרויות הקיימות. אז בושה למדינה וצריך לעשות הכול לשנות זואת.
        עם זואת אנו מתנגדים להתיישבות הנוכחית ביהודה ושומרון ביחוד האונס שאונסים אותנו במאחזים החוקיים והלא חוקיים.
        וכשיבוא היום לפנות אותם לא אהיה רחמן כפי שהם לא מרחמים עלי היום ואונסים את המדינה לפי שיגעונם.
        ביחוד מר ולרשטיין הקוזק הניגזל.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    אתה מודאג - אני רגוע

    שחר, 15/02/06 17:58

    כשאתה שבע רצון אני מבוהל

    כשאתה מתנשא אני מתפלץ

    כשאתה רושף גיצים אני רץ עם מטף כיבוי

    אתה אחי? אולי, ממש אין לי מושג וגם לא מעניין אותי כי אתה הוצאת לי את החשק להתעניין והמאסת את עצמך עלי.

    ובכל מקרה כבר מזמן אנחנו לא חולקים אותם ערכים.

    הגב לתגובה זו

    • ????????????????????????

      אסתי, 15/02/06 23:14

      עמ''י היה פעם בארץ הזאת מזמן מזמן כבר לפני מלמעלה מ2000 שנה.
      הוא גורש ממנה, נלקח בשבי והופץעל פני כדור הארץ ולמה??
      המעשה הנ''ל אולי יוכל לשפוך מעט אור על האווירה שליוותה את טרום זמן החורבן המקור במסכת גיטין עמ' נ''ח
      ''מעשה באדם אחד שנתן את עיניו באשת רבו ושוליית נגר היה.
      פעם אחת הוצרך בעל הבית ללוות. אמר לו השוליה: 'שגר אשתך אצלי ואלוונה'. שיגר אשתו אצלו, שהה עמה שלושה ימים. קדם ובא אצלו, אמר לו: 'אשתי ששיגרתי לך היכן היא?' אמר לו: ' אני פטרתיה לאלתר ושמעתי שהתינוקות נתעללו בה בדרך'. שאל בעל הבית: 'מה אעשה?' אמר לו ''' אם אתה שומע לעצתי, גרשה'.
      אמר לו: כתובתה מרובה'. אמר לו:' אני אלווך ותן לה כתובתה'. עמד זה וגירשה, הלך השוליה ונשאה. כיוון שהגיע זמנו ולא היה לו לפורעו, אמר לו השוליה: ' בוא ועשה עמי בחובך' והיו הם יושבים ואוכלים ושותים, והוא היה משקה עליהן והיו דמעות נושרות מעיניו ונופלות בכוסיהן ועל אותה שעה נחתם גזר הדין...
      כמובן שיש את הסיפור הידוע על קמצא ובר קמצא גם הוא באותה מסכת.
      המשל השני מתאר את האדישות לעלבונו של האחר, את חוסר האכפתיות זה לזה.
      וכבר נאמר ביהמ''ק ראשון נחרב על ע''ז, שפיכות דמים וגילוי עריות. אותם. ביהמ''ק השני נחרב על שנאת חינם.
      ואנחנו עכשיו???
      גם עובדי הממון והבצע, גם מגלים עריות, בוגדים ומנאפים, אונסים ופוצעים ושופכי דם לחינם.
      ואילו היה רק זה נאמר דיינו. אלא שחוץ מהמצב הקשה בחוץ האויבים המנסים להורגנו, אנו גם מנסים להרוד את עמנו? את עצמנו?
      מי אנחנו בכלל????
      איך אנו מעיזים להתנהג כך???
      אלפי דורות חלמו עלינו, דמיינו מה יהיה כשנגיע לארץ המיוחלת...
      הלזה חלמו ופיללו???
      אז בבקשה...
      רק אהבו זה את זה
      '' היו כתלמידיו של אהרון אוהב שלום ורודף שלום.''
      יש לנו מדינה אחת!!!
      ועם אחד!!!!!!!!!!!
      בואו נשמור עליהם, בבקשה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    וולרשטיין צודק. קדימה והעבודה - תתביישו

    חיים, 15/02/06 17:54

    יש שמאלנים מטורפי שנאה.

    הגב לתגובה זו

    • אם היתה מצביע כמוני למרצ אז

      שמאלני, 15/02/06 20:48

      גוש קטיף היה קיים, אבל מי שגרש זה אריק שרון, ביבי,לימור ליבנת, שאול מופז, גידעון עזרא, צחי הנגבי, ויתר הכנופיה של הימין אז מה אתה מבלבל את המוח.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הפעם ולרשטיין צודק 100% (ל''ת)

    שמאלני, 15/02/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איפה חשבון הנפש שלך?

    סיזיפוס, 15/02/06 17:46

    וולרשטיין מאבות סירוב פקודה, מאבות הלא יהיה פינוי. האיש שהרדים את תושבי גוש קטיף ולא נתן להם במשך שנה שלמה לנהל משא ומתן על פיצויים ועל מקום חליפי, מעיז עכשיו ברוב חוצפתו, להאשים את כולם על שלא עושים די למען המפונים. על זה נאמר ''טול קורה מבין עיניך''. וולרשטיין נא ללכת בעקבות חיסדאי ושאול גולשטיין שכן עשו חשבון נפש והגיעו למסקנה שההתבדלות שלך וחברייך מהחברה הישראלית היא הסכנה הגדולה ביותר.
    דמותו של וולרשטיין , אם הוא לא ישתנה, תיחרת לדראון עולם כדמות רעה שגרמה לריב אחים במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ואני כועסת עליך- (ל''ת)

    אילנה, 15/02/06 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קשקשן ומנהיג כושל

    ניר, 15/02/06 17:42

    הבן של האתרוג הולך לכלא וכך נשמטת הקרקע גם סביב הטיעון הכושל הזה.
    לעומת זאת, אתה כמנהיג היית אמור לצפות את העתיד ולהשאר עם רגליים על הקרקע היציבה. במקום זאת בחרת להוביל קו של משיחיות ותקוות בדויות ועכשיו אתה קוצר את ה''פירות'' : משפחות מרוסקות, נוער אבוד והוזה, בעיות סמים ויאוש.
    אתה וחבריך למנהיגות נכשלתם, לכל הפחות שמרו על שתיקה, שהרי הכאה על חטא אינה מוכרת במחנכם.

    הגב לתגובה זו

    • ניר, כל מלה בסלע ! (ל''ת)

      יהודי משם, 15/02/06 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למר וולרשטיין הנכבד, אין לי סימפטיה

    אזרח ישראלי, 15/02/06 17:22

    לא. אני לא מתבלבל ויודע להבין בדיוק מה קורה לכם.

    הלכתם להתנחלויות בחשכת הליל ועליתם בכוח על סבסטיה ועכשיו החליטה הממשלה להוריד אתכם.

    זה הכל.

    כל מי שגר מעבר לקו הירוק לא גר במדינת ישראל!!!!

    הגב לתגובה זו

    • טעות,

      אלכס, 15/02/06 17:51

      המדינה עודדה התיישבות בחבל עזה.

      הגב לתגובה זו

      • נו, אז מה ?

        אורן, 15/02/06 18:32

        נו, אז אם המדינה עודדה וקראה לאנשים לעבור לגור בחבל עזה, אסור לעודד ולקרוא להם לצאת משם ?
        רק עקירת משפחות לתוך חבל עזה היא בסדר, ועקירה החוצה היא פסולה ?

        הגב לתגובה זו

        • לאורן ..

          מאיר, 16/02/06 13:36

          לך המתיישב מכ''ס יהיה קל מאוד לחוש (בעוד מספר שנים /חדשים לא רב) את מה שמרגישים היום המגורשים מגוש קטיף.

          כבר היום הקסאמים בדרך אליך (זו אינה בדיחה. גם כשאמרנו שיירו טילים על אשקלון גיחכו אז שמעון פרס ורבין).

          הפתרון שיציעו לך אז יהיה פינוי/פיצוי תחת אש ואנחנו... נשב בצד ונצטט לך:
          ''רק עקירת משפחות לתוך דרום השרון היא בסדר, ועקירה החוצה היא פסולה ?''

          הגב לתגובה זו

    • תגובה ניבזית. (ל''ת)

      ישראל, 15/02/06 18:04

      הגב לתגובה זו

    • מוסטאפא עליך ! (ל''ת)

      ניסו שחם, 15/02/06 18:59

      הגב לתגובה זו

    • חבל...

      בילבו באגינס, 15/02/06 19:40

      חבל מאוד שבעיתותי זמנים קשים כאלה ישנם כאלה שבכוח חייבים להראות לנו לבני אנוש שאתה ועוד כמה אחדים ממך קיימים.לחמאס ול''בני דודינו'' ממש אבל ממש לא מזיז היכן אתה גר ואיזה דעות יש לך.תפקח את העיניים אתה סך הכל אוויר מעופש ומאוס.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    פנחס צודק מאה אחוז (ל''ת)

    אריה שומר, 15/02/06 17:19

    הגב לתגובה זו

    • הוא צודק שנשבר לנו

      רונן, 15/02/06 18:01

      די! נמאס ממנו ומגלגול העיניים הצדקני שלו ושל חבריו.

      פנחס, מי שגונב סוסים בלילה שלא יתבכיין שנרטבו לו המכנסיים.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולי יסביר לנו אדון ולרשטיין:

    אייל להב, 15/02/06 17:14

    את פיצול האישיות ממנו הוא סובל - כנראה זמן רב מאוד:בבית הכנסת כבודו מתעקש להמשיך ולברך את המדינה, ולהפתלל לשלומה, ולהתעקש שהיא ושלטונה זה הוא ראשית צמיחת גאולתו (כנראה שגולגולתו לא לגמרי שלמה), הוא מברך מול ארון התורה הפתוח את הממשלה שריה ויועציה חייליה ושוטריה , ומבקש מהקב''ה כל שבת שתצליח דרכם. המדינה היא קדושה בעיניו. חוקיה קודמים ברגע האמת לחוקי התורה.
    כעת 2 שאלות:
    1. אם חוקי התורה צריכים להתקפל מול חוקי המדינה, מה בדיוק ממשיכה הכיפה לחגוג על ראשך ?
    2. אם אתה מברך את המדינה ושלטונה ורואה בה ראשית צמיחת גאולתך... על מה ולמה אתה בא עליה בטענות ? מפגין נגדה, מוחה נגדה ? פועל נגדה ? איך ? אתה מפרנס את בני ביתך ממנה ?! תחליט כבר באיזה צד אתה !

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נכון מאוד, אבל, אבדה תקוותנו. (ל''ת)

    רפובליקת בננות, 15/02/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    די לצביעות - קחו אחריות

    שי, 15/02/06 17:08

    די, די נמאס מהאטימות.

    צבועים צדקנים שכמותכם. אתם רואים רק את סבלכם. אתם לא מבינים כמה מליוני פלסטינאים סבלו כדי שתגורו להם בתוך החצר. אתם לא מבינים כמה מהם נהרגו בשביל זה. אתם לא מבינים כמה סבל גרמתם לנו שנאלצנו להרוג אותם בשביל שתוכלו לגרום להם סבל.(למזלי, בשירות הצבאי בחברון בשנות התשעים רק פצעתי אדם שיריתי לו בברך ולא הרגתיו).



    אתם לא מוכנים לקחת אחריות על החיים שלכם. - יש אתר שנקרא ''הומלס'' - חפש בגוגל - תוכל למצוא המון דירות להשכרה. אז תפסיקו לבכות.

    הגב לתגובה זו

    • שי. יש לך טעות. הם לא גרים בחצר - הם גרשו אותם מהבית (ל''ת)

      תיקון, 15/02/06 17:25

      הגב לתגובה זו

    • די להיות טיפש (ל''ת)

      MASTER, 15/02/06 17:29

      הגב לתגובה זו

    • לא די בזאת

      הארי, 15/02/06 17:39

      - יש לפנות את הישובים מסביב לרצועה שמרגיזים אותם ליד החצר של הבית
      - יש להעביר כסף לרשות כדי שנפצה במקצת את האנשים המדוכאים ושוחרי השלום האלו
      - יש להחזיר את אשקלון שכנראה מרגיזה בצורה כלשהיא את הערבים המדוכאים כיוון שסילקנו אותם באכזריות לפני 2 דורות
      - וכמובן last but not least
      יש להחזיר את כל צפון תל-אביב ממנו גורשו תושבי כפר ערבי שלם (הבניו הירוק באוניברסיטת תל-אביב היה המסגד של הכפר)

      הגב לתגובה זו

    • מי שמדבר על צביעות

      דרור, 15/02/06 18:12

      מה נראה לך שבגלל שאתה גר בתל אביב אז אתה גורם לסבל של מיליוני פלשתינים? שאתה לא חי על אדמות גזולות וכבושות? צבוע!

      הגב לתגובה זו

      • בגללי לא מתייבשים אנשים במחסומים פנימיים (ל''ת)

        לא אני לא, 15/02/06 18:47

        הגב לתגובה זו

        • נכון, הם רק גרים במחנות פליטים בגללך

          אבי, 16/02/06 14:09

          תעצום עיניים.
          אל תאשים אחרים כשקשה לך להתמודד עם עצמך.

          הגב לתגובה זו