• 136.

    משימה רגישה? בצורה טובה? נראה לי שהוא היה באירוע אחר (ל''ת)

    ה' יעזור, 19/02/06 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    בראיון אין אף מילה על ההתנהגות החייתית של השוטרים שכמעט ורצחו נערים

    אין גבול לחוצפה, 19/02/06 13:34

    יהודים

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מפכ''ל נכבד !

    יהודי, 18/02/06 19:42

    אני מניח שאתה קורא את התגובות האלה. ראה כמה שנאה עוררת בעם הזה. במקום שנרגיש שזו המשטרה שלנו - רבים מסתכלים עליך כעל אויב.
    אולי תתעורר לחשבון נפש ? בנך לבין עצמך - אולי בכל זאת אתה טועה ?
    נסה לחשוב כיצד תוכל לתקן את שעוללת(ם), לעולם לא מאוחר מדי !

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    קראדי הזה מאיפה בא אלינו (ל''ת)

    חרה עליהם, 18/02/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    קראדי עושה דבר מורו ורבו ניסו שחם.

    שלום, 17/02/06 13:47

    המשטרה אינה בוחרת את משימותיה אך היא בוחרת באילו דרכים ללכת ובאלו אמצעים להשתמש ובמבחן התוצאה משטרת ישראל כשלה בגדול. יש עבודה למח''ש למספר שנים ועדות חקירה עוד יכניסו אשמים למאסר. יום יבא ותזרח השמש ואנשים לא יצעדו מסונוורים כעד וחוק יהיה חוק ולא חוקן.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    להגיב באינטרנט אז אני לא אגיב-חזק ואמץ (ל''ת)

    אסור לשוטר, 16/02/06 21:12

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מומלץ לקרוא תגובה 29

    ניסו שחם, 16/02/06 21:08

    ימ''ש של גלוחי הראש

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    קראדי נאמן למשפחה המושחתת י שמינתה אותו - ושכח שתפקידו לשרת את העם

    אבי כהן, 16/02/06 15:28

    הריבון האמיתי במדינה דמוקרטית זה העם אך קראדי שכח את זה והוא הפך להיות משרת עלוב של הכת השלטת בריפובליקת הבננות הקרויה ''מדינת ישראל''.
    אין כח פרופורציה בין הכוחות המשטרתיים שמופעלים כדי לספק את רצונם של הפריצים ובין הכוחות שמופעלים כדי למגר את הפשע.
    אנחנו האזרחים הפשוטים, מופקרים לגנבי רכוש, גנבי רכב, אנסים ומה עוד, וכבר היה שר ''חכם'' שאמר לאזרחים שהם צריכים לשמור בעצמם על רכושם.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    יבוא יום ותכנס לכלא על המצב אליו הבאת את המדינה! (ל''ת)

    אסף, 16/02/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    השארת תמונות זוועה לספר דברי הימים. חשבת על זה?

    זכריה, 16/02/06 15:05

    אם אתה גאה, אתה חולה. הגאווה היא מידה שלילית.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אתה לא גאה באישתך? (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 16/02/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    גם בשבירת פיקות, ראשים ושא מרעין בישין

    יצחק, 16/02/06 14:58

    במה גאה המפכ''ל? באלימות כלפי ילדים? במעשים מגונים כלפי נשים? אכן, הדג מסריח מהראש.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    גאה בשוטרים? בושה לנו. אנסים ואלימים והוא גאה!! (ל''ת)

    ישראלי מבוייש, 16/02/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    וגם מילה לתקשורת ה''ישראלית''

    דתי, 16/02/06 14:52

    שכה הזדעזעה מפגיעה ברכב (ר''ל !!).
    לא שמותר להצית כלי רכב, אבל קצת פרופורציות של הומאניות הייתי עדיין מצפה מכם. אני לא רוצה לחשוב איך היתה נראית התקשורת יום אחרי שמישהו ייכנס לאורוות המשרה וישבור רגליים למאה סוסים. בטוח שיותר יזדעזעו מאשר מישהם ששברו בכוונה תחילה מאה ראשים לנוער שברובם המוחלט לא עשו שום מעשה אלים. דרך אגב, גם מול פושעים ''מקצועים'' ומסוכנים באמת אין למשטרה צ'ק פתוח ללא מגבלה להפעיל אלימות כפי שעשו בעמונה. אז שמישהו יטפל בפה הגדול של המפקד הקטן.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    חשבתישתגיד ''אני גאה בסוסים שלי''

    חושב, 16/02/06 14:51

    בהמות יס''ם.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    השוטרים של קראדי אינם השוטרים של העם

    ד ר יוסף ט, 16/02/06 14:50

    המשטרה תחת קראדי(מינוי של עומרי שרון) היא כנופית קלגסים בשרות פוליטיקאים מושחתים.
    קל להבין במה יש לו להתגאות.
    כשאזרח נפגע מפושעים, הוא יודע שאין טעם לפנות למשטרה שבדרך כלל ''עסוקה מידי'' .
    כשצריך לפגוע ביהודים, הקלגסים האלה תמיד מוכנים- כי הקידום שלהם תלוי בכמה ראשים יפצחו.
    בשביל זה היה שווה לבנות פה מדינה יהודית?
    הרי המדינה הזו יותר אנטישמית מהרבה מדינות ''נאורות''!!!
    בשביל זה היה שווה להביא לכאן מליוני יהודים?
    הרי הם נהנו מהאנטישמיות גם בגולה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אם אלימות הנה ה''עמידה בכבוד''

    אבי, 16/02/06 14:46

    אזי הוא צודק.
    אך עליו להתבייש,ששוטריו,הדפ''רים,כמוהו עשו גם במהלך ההתנתקות ובודאי העמונה ובעוד מקומות (למשל ביה''כ סאטמר בירושלים) מה שהנאצים לא העיזו לעשות מעולם.
    אם זה נקרא ''לעמוד בכבוד'' במשימה,הרי שעליו ועל שוטריו הדפ''רים להיות מפוטרים ולאלתר!!!
    סה''כ ייגרם בכך פחות נזק לציבור והראיה: רמת הפשיעה ירדה דוקא במהלך ההתנתקות,שם פורעי החוק של קראדי,הנקרים משום מה שוטרים,היו עסוקים בפריעת החוק בדרום ולכן רמת הפשיעה ירדה.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אם קאראדי גאה שיילך למצעד הגאווה

    דתי, 16/02/06 14:45

    מסתבר שדרישות התפקיד למפקד המשטרה בישראל אינן כוללות רמת איי. קיו.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    המפקד! אתה טועה!!!

    יוני, 16/02/06 14:45

    בעבודה השיגרתית והשטפת של המשטרה יש לפעמים חריגות של שוטר או מס' בודדים,
    בעמונה רק שוטרים בודדים שמרו על ''הדחפים החיתיים שבאדם''. היות והרגישו ש-כאן ''הותרה הרצועה'' והתנהגות אלימה מעבר למותר תעבור לסדר היום.
    הראיה- רוב המפגינים הפצועים נפגעו בשעה שהפסיקו את המאבק.
    חבל! היו לי צפיות ממך!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מפכ''ל קראדי גאה בשוטרים שלו

    אבי, 16/02/06 14:43

    ראשית כל השוטרים אינם שלך אלא של המדינה.
    מה שכן אתה כאחראי על המשטרה מגייס אותם , מנחה אותם.
    כל עם ישראל ראה את התנהגות הבזויה של השוטרים שהתנפלו והיכו ללא התגרות כל שהיא את המפגינים בעמונה לאחר מכן באה התגובה של המפגינים.
    אני מבין שאתה לא יכול לבקר את הגוף שבראשו אתה עומד כי בכך אתא מבקר את עצמך.( דבר שאינו אסור על פי החק ).אבל להתגאות בשוטרים ומעשיהם??!! מצריך בדיקה מחית או בדיקת ריאה בב''ח.
    עדיף לשתוק במקרה כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מי שואל את קראדי בכלל?

    מוטי שחר, 16/02/06 14:39

    אין ספק שקראדי אמטור להלל, לשבח ולפאר את שוטריו. לאחר הכל, הרי הוא עצמו אחראי לכך שהגוף הזה שאמור לקיים את החוק, כיסח ללא רחם בחודש האחרון:
    חברי כנסת,
    את מי שהביא צו מבית המשפט להפסקה זמנית של הריסת המבנים בעמונה,
    תלמידות ששהו בעמונה והתחננו שיניחו להן לצאת (חוזר שנית, לצאת),
    בני נוער שישבו בתוך אחד הבתים בעמונה ולא הפעילו אפילו בדל אלימות מילולית או אחרת,
    אשת דיפלומט (וכך התוועדנו לשיטה. אילו לא היתה זו אשת דיפלומט מי היה יודע כי כך המשטרה נוהגת?)

    מיהו בכלל קראדי שיבקשו ממנו לתת ציונים לגוף שהוא עומד בראשו. הרי לא שכחנו כי מדובר בגוף שכולל בתוכו:
    את ננצ''מ ניסו שחם שמילא פיו ג'ורה כנגד מפגיני הימין ''''חרא עליהם, שיישרפו''.
    את ניצב שחר איילון שבניגוד לחוק הורה בזמנו לשוטריו במחוז ש''י שלא לשאת תגים ושלא להסיר את שמם.
    את תנ''צ בוקובזה ששוב בניגוד לחוק חזר על אותה מתכונת של אי נשיאת תגים וסירוב להזדהות.
    את מפקד המחוז הצפוני שמול התפרעויות הערבים בגליל מתיר לשוטרים לנקוט ב''נוהל כיסים'' (לא לעשות כלום, לא להתחכך, לא לעצבן אותם)

    \זאת המשטרה ה-א-מ-י-ת-י-ת שלנו ואין פלא שהמדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד לשוטרים - לסוגלים לפוצץ ליהודים את הראשים

    ברווז במטבח, 16/02/06 14:32

    עם אלות, כשהם מאחורי מגינים ורכובים על סוסים

    אכן - גאווה לאומית

    קראדי - אנחנו גאים בך, אבל בהזדמנות הראשונה נבעט אותך לכל הרוחות

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    קראדי אתה אולי גא בשוטריך אבל אנחנו בושים שאתה המפכ''ל במדינת ישראל (ל''ת)

    שגב, 16/02/06 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לא תחמוק מועדת חקירה ומשם לכלא !!! (ל''ת)

    יאיר, 16/02/06 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הנך חרפה למדים כתאומך המשוחד חלוץ (ל''ת)

    חרפה למדינה, 16/02/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    גלוח ראש (ל''ת)

    שמעון, 16/02/06 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אתה יכול להתבייש בשוטריך ובמי שמינה אותך לתפקיד (ל''ת)

    שוטר נשאר שוטר, 16/02/06 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    שכרון הכוח ואטימות המוח (ל''ת)

    מתנדב לשעבר, 16/02/06 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אלה ברכב ואלה בסוסים, ואנחנו בשם השם נדגול

    לקראדי המנוול, 16/02/06 14:17

    המה כרעו ונפלו אנחנו קמנו ונתעודד.

    עם הנצח ינצח גם אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הוא גאה בכך שכל צמרת המשטרה נגועה בפלילים (ל''ת)

    גם שרון, 16/02/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לך תלמד את השוטרים שלך איך (ל''ת)

    להשתמש באלות, 16/02/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    קראדי המינוי של עמרי וצחי יותר גרוע מרוזנשטיין ואסיי אבוטבול (ל''ת)

    קראדי מושחת, 16/02/06 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    במה אתה מושחת ובמוחתים שלך

    חזקי, 16/02/06 14:11

    כתבתי את האימל שלי ולא מתחבה מאחורי ברקות תיכתוב לי ואני יבי לך איך השוטרים שלך עודים אתם הפשה המאורגן חזק ביותר בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    המו גאה הרבה יותר טוב מקראדי

    יואב אר, 16/02/06 14:10

    לפחות הוא מזיק רק לעצמו....

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    איזה ? האבירים על הסוסים? (ל''ת)

    משה מ,,,, 16/02/06 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אני גאה בשוטרים הישראלים ובמפכל שלהם, כל שוטר ישראלי חוסך לי 20. (ל''ת)

    מפקד החמס, 16/02/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    כולנו ניסו שחם (ל''ת)

    לשבור עצמות, 16/02/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אני חושב שגם בגרמניה יש שמתגאים בשוטרים הישראלים (ל''ת)

    איש יהודי, 16/02/06 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לכבוד מפכ''ל המשטרה משה קראדי,

    אנונימי, 16/02/06 13:59

    1.לטענתך: ''הפינוי בוצע באופן ראוי ומכובד שתרם לחיזוק השלטון'' באיזה חיזוק שלטון בדיוק מדובר? במדינת משטרה?

    2. אתה מוסיף וטוען שהמשטרה מבצעת החלטות של המדרג המדיני- הרשות השופטת קרי בג''ץ שזה טוב ויפה, אבל האם בג''ץ נתן הוראה לרוצץ גולגלות? האם בג''ץ נתן הוראה לרמוס אנשים חפים מפשע בעזרת פרשים? קשה לי להאמין.

    3. אתה מוסיף וטוען:''על אף התנאים הקשים והאלימות הקשה כנגד שוטרים שאין לה מקום במדינה מתוקנת'' תסלח לי אדון קראדי, אבל זאת ההפגנה האלימה הראשונה שלך? איך צה''ל מצליח לפגוע בפחות אנשים בהפגנות אלימות של הפלסטינים ואתה אפילו לא מסוגל לנהוג בכבוד כלפי בני עמך?
    ''מדינה מתוקנת''? אתה בכלל יודע מהו המושג מדינה מתוקנת? הרי כל אחד יודע שהדבר הבסיסי במדינה מתוקנת הוא הזכות של האזרחים לביטחון ואפילו את זה לא הצלחת לספק לנו

    לסיום אדון קראדי במדינה מתוקנת שלנו אין מקום בשבילך או בשביל השוטרים האלימים שלך. תתפטר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    השוטרים עמדו בכבוד נגד ילדים בני 14 !!!!!!!!!לפני גיוס!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עם כח בלי מוח!!, 16/02/06 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    במקום לדקלם תעשה בדק בית! (ל''ת)

    אזרח פשוט, 16/02/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אתה משקר רק כדי שלא תכנס לכלא

    א, 16/02/06 13:52

    אתה פוחד להודות בפשע שהיהי בעמונה .הרי כולם ראו את היסמניקים מכים סתם ועוד פעם סתם ויש סרט המתעד פרש שעלה על אדם אתה חוצפן ותפסיק לשקר

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    קראדי צודק, גם ה וואפן SS לא בחר את משימותיו. (ל''ת)

    יהודי, 16/02/06 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עם פיקוד משטרה כזאת

    ., 16/02/06 13:47

    מדוע כועסים על פגיעה בקצינים (שיש ממילא לשער שנעשו על ידי פושעים)

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    קראתי את שכתבו 51 המגיבים.

    אליהו הנאמן, 16/02/06 13:45

    לו אתה איש עם מצפון וכבוד אישי, אחרי מה שחושבים עליך העם היית שם את המפתחות על שולחנו של השר ומהגר לארגנטינה. לו השר היה איש של כבוד, הוא היה שולח אותך הביתה.
    אבל כמו שכתב אחד המגיבים-אנו חיים בסדום ועמורה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    איזה איש רגיש-עאלק (ל''ת)

    עו''ד רוחמה להט, 16/02/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם ככה אתה חושב אז יש הרבה סיבות לדעגה (ל''ת)

    אזרח מודעג, 16/02/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כל התגובות פה לא מייצגות את רוב העם.

    חמורבי, 16/02/06 13:41

    תודה לך קראדי. המשטרה עשתה מלאכתה נאמנה.
    בניגוד למפונים בעזה (שהייתה ויש לי סימפטיה אליהם), פה מדובר בנוער אלים ומפירי חוק סדרתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    קראדי אתה סוס???

    כתום, 16/02/06 13:40

    לא רואה לא ימינה ולא שמאלה - יש חוק מבצעים.
    אם צריך לנפץ גולגלות לילדים ע''פ אולמרט - מנפצים.

    טוב שלא נולדת לפני 80 שנה בגרמניה - יתכן שהיית הופך גם שם לשומר חוק

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    עם ישראל עוד יבוא איתך חשבון

    למנוול קראדי, 16/02/06 13:40

    ואח''כ הקב''ה יגמור למצות איתך את הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    '' שלי ''

    bernard, 16/02/06 13:39

    הם שוטרים זה נכון אבל לא שלך.
    מה זאת אומרת אני גאה בשוטרים שלי.אל תהיה רכושני כזה.השוטרים הם לא אישתך.הם עובדים אצל משטרת ישראל שאתה אחראי לה ובהתאם לכך הם מקבלים שכר.הווה אומר יחסי עובד - מעסיק ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    גאה בשוטרים שלך??!!

    שוטר אזולאי, 16/02/06 13:38

    על מה בדיוק הגאווה?על כך ששברו עצמות לילדים?שהטרידו נערות?שדרסו ח''כ עם סוס...

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    בא לי להקיא (ל''ת)

    רחל שמעוני, 16/02/06 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    קדימה צונחת ואיתה כל המינויים של עומרי (ל''ת)

    עו''ד חיים סיוון, 16/02/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כמתנדב במשטרה- אני בז למי שעומד בראשה (ל''ת)

    מתנדב, 16/02/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לדעתי אדם אחד רשם את התגובות כאן

    אוביקטיבי, 16/02/06 13:31

    התגובות כאן הם מאורגנות על ידי אדם אחד או קבוצת מפונים מעמונה

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אתה גאה גם בניסו ''חרה עליהם'' שישרפו?

    חהושוע, 16/02/06 13:26

    אם לא,
    מה הוא עושה עדיין במשטרה?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    קראדי,ביבי משסה בך ובמשטרה את האספסוף.

    יגאל כהן, 16/02/06 13:26

    הוא מראה להם סרטי זוועה שמתחילים מהסוף.
    הוא לא מראה להם את קבלת הפנים שקיבלתם עם בלוקים על הראש.
    הוא מראה להם את הסוף.
    והשוטים חושבים שהוא מראה להם את ההתחלה.
    ביבי משתמש בשיטות גבלסיות כדי לשסות אספסוף נבער מעת בשוטרים ובמשטרה.
    מדוע מזוז לא מגן עליכם.
    מדוע הוא לא פותח בחקירה על ההסתה הזו?
    מזוז לא זז.
    אולי אתה תפתח בחקירת ההסתה.
    יש לך סמכות.
    או שאתה מחכה שחזן גורלבסקי ובלומנטל יחקרו אותך בכנסת?
    וכדי בזיון וקצף.
    ביבי סכנה קיומית.
    ותודה למשטרת ישראל.
    תודה לשוטרים שסיכנו את חייהם עם החולרות רעולי הפנים הישו''עים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אין שיוויון בין משכורות השוטרים

    אשת שוטר, 16/02/06 13:24

    בעלי עובד חגים שבתות לילות בקושי רואה את הילדים עם משכורת מגוחכת , לעומתו ישנן שוטרים ושוטרות שיושבים במשרדים בבוקר ללא משמרות לילה או חגים ושבתות ומרויחות את אותה משכורת

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    פרס הטיפשות והרשעות ע''ש ניסו שחם (ל''ת)

    קראדי, 16/02/06 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    קראדי סאדיסט וסוטה, לא יהיה לך חלק ונחלה בישראל!!!

    יהודי, 16/02/06 13:21

    מקומם של גנרלים סאדיסטיים כמוך הוא לא עם עם ישראל.

    כל הפודלים ששירתו דיקטטורים מטורפים בסוף שילמו את המחיר גם אתה תלך בעקבות שני אדוניך לבית שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו

    עבאדי אשר, 16/02/06 13:20

    אוי לנו לאן הנה רצים דבר אחד היה ברור לי כשמש שיש מי שמכסה על הברבריות שמפגינים המתיירמים לשמור על החוק פניתי לשר לבטחון פנים לפטר לאלתר את המפכ''ל שמתגאה המעשים העל אנושיים כלפי יהודים יהי רצון מלפני בורא עולם שיבוא היום ותיתן את דינך אני ממש לא מאמין איך המפכ''ל מעיז בעזות מצח לציין שהוא מתגה בשוטרים שפעלו בצורה ברברית חסרת ריסון היום אני יותר חכם עם יש להם גיבוי של המפכ''ל אז באמת מה נשאר עוד ושוב לשר לבטחון פנים פטר אותו לאלתר והעמד אותו לדין על תמיכתו בכל הקשור לעבודת השוטרים חסרי צלם אנושי בושה למדינתנו שזו הרשות המבצעת

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    קראדי-ראש ארגון הפשע הגדול בישראל

    התותח מבגדד, 16/02/06 13:19

    לחקור אותו ואת כל הקלגסים שביצעו פשעים לאלתר.
    חונטה של פושעים

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    רשע מי ששלח לעשות מעשה רשעות (ל''ת)

    בונו, 16/02/06 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לכל הימין - פורע חוק וכל סדר! כל הכבוד לשוטרים.

    דמוקרטיה, 16/02/06 13:16

    מי שפוגע בשוטרים ובצבא מפר חוק וסדר שהם אמות היסוד לכל דמוקרטיה שבה אני רוצה לחיות ללא קשר לדעותי. זה לא ימין מול שמאל זה שלטון מסודר מול טרור של פורעי חוק שרק רוצים לקבל ולא מוכנים לתת או בקיצור אנחנו צריכים להתנהג איך שהם רוצים ללא שום אמות מידה דמוקרטיות - כך נחרב בית המקדש וזאת רק ההתחלה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שרון קבל את עונש,עומרי קבל את עונש

    המתפלל, 16/02/06 13:14

    ואתה תקבל עונש בקרוב.
    תחכה ותראה!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גאווה גדולה - לפתוח ראשים של ילדים יהודים

    נירנברג, 16/02/06 13:13

    העבריינות חוגגת, אין בטחון ברחובות, יש רוצחים סדרתיים שפורצים לבתים ורוצחים זקנות, מצליחים להרוג עד מדינה בתוך הכלא השמור בארץ - אבל קראדי גלוח הראש גאה שהוא הצליח לפתוח את הראש ל-300 ילדים בני 14. שרץ מתועב. פושע!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    על מה אתה גאה שפתחתם ראשים[יותר ממאתים פצועים ]

    חן, 16/02/06 13:13

    אתה היתה בדרום מה ההצלחות שלך היה שם

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אתה גאה?? יש בשכונתנו 12 בתים כולם נפרצו,ואפילו פעמיים

    נפגע, 16/02/06 13:10

    על מה אתה גאה?????????
    על שוטר שעומד באמצע המושב,ורושם דוחו''ת לעקרות בית ליד המכולת?
    או על הפריצות המרובות לבתינו??
    כל הבתים נפרצו בשכונה...כ ו ל ם
    ולא פעם אחת.
    מעולם לא עברה כאן ניידת משטרה.
    או בכפרים הערביים ,שהמשטרה רועדת מפחד להכנס לשם.
    השוטרים גיבורים על יהודי שומר חוק,רק כלפיו הם מתנהגים בקשיחות.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא משטרה ולא נעלים

    ש.ק.בצלאל, 16/02/06 13:01

    ממשלה מושחתת ומשטרה לא פחות.
    כולם מסתתרים מאחורי ים של מילים.
    ולהלן מספר שאלות:
    למה הפשע ברחובות חוגג.
    למה קשיש או ילד ברחוב אינם בטוחים?
    למה השכונות שלנו פרוצות לגנבים?
    מי שומר על הקשישים והחלשים בחברה מפני הפושעים שמתעללים בהם?
    מי שומר על ההשתוללות והרצח על הכבישים? שלא אחת גם השוטרים נוטלים חלק בהם.
    ועוד הרבה שאלות המבקשות לראות משטרה ידידותית לאזרח.
    המדינה עם הבירוקרטיה שלה כמו המשטרה מצפצפים על האזרח.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בושה....

    מלי, 16/02/06 12:59

    מענין במה גאה המפכל שלנו.לפעמים שתיקה שווה (ראינו הכל בזכות המצלמה)....

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לתת גיבוי כן!!! אבל להיות גאה

    יעקב, 16/02/06 12:58

    באמת ???!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    קראדי מאפיונר (ל''ת)

    רמי, 16/02/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גם ראש הסקוריטטה היה גאה בקלגסיו (ל''ת)

    אפרים, 16/02/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המפכ''ל בעל כושר הביטוי הטוב ביותר שהיה

    יאיר, 16/02/06 12:47

    נקודה. סובל מיחסים אמביבלנטיים עם האמת, עד כדי משבר.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    קראדי הוא שוטר שיודע לקרוא או לכתוב ?????? (ל''ת)

    רם, 16/02/06 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מפקד הקוזאקים מתגאה בניפוץ ראשים

    גלית, 16/02/06 12:44

    קראדי לא פיטר את ניצב זיסו שחם שקרא לשוטרים להשתמש באלימות קשה נגד מפגיני כפר מיימון והבטיח להם כיסוי. זיסו צדק כי ההוראה הייתה מתמעלה ולכן קראדי משבח את הקוזאקים שלו ששברו אלות על ראשי נערים מנעו הגשת עזרה רפואית ודאגו להשמיד סרטי צילום כדי למנוע עדויות. הקוזאקיפם בראשות קראדי נעשו רק צמאי דם יותר

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גם בן לאדן גאה בחיילים שלו (ל''ת)

    מוטי השפוי, 16/02/06 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מושחת

    אלמוני, 16/02/06 12:42

    קראדי יושב הראש של המושחתים והפושעים בישראל השרתים שלך פתחו ראשים של ילדים עד זוב דם תתבייש לך תתפטר לאלתר מיד בנוסף אתה חבר בממשלת הפשע בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    קארדי - תמשיך ללקק לאולמרט, אולי תהיה שר המשטרה. (ל''ת)

    שמעון בן שטח, 16/02/06 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תפקוד המשטרה

    רוני, 16/02/06 12:31

    תודה לאל שהמשטרה אינה בוחרת את משימותיה אבל יש למפקדיה שיקול דעת כיצד לבצע אותן

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מהו טיפול ראוי

    עדי, 16/02/06 12:29

    המכות האיומות באלות על ילדות וסוסים כנגד ילדים אם זה נראה ראוי בעיני. קראדי אז אוי ואבוי לאן הגענו. בהריסת בית ערבי לפי צו הריסה היה יחס הוגן לערבים שהשתוללו וחסמו גם את הכביש לחיפה.. חברי כנסת ערבים חממו את האוירה ולא חטפו מכות. אז כנראה שילדי ישראל הפטריוטים הם הפושעים הכי גרועים

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הלוואי ואתבדה, אבל...

    ''ארץ בושת''.גוגל, 16/02/06 12:28

    אך נדמה לי שעל הראיון הזה מתנוסס דגל יחסי ציבור בעליל

    ''ארץ בושת''.גוגל

    [למה לפרק מושגים אם אפשר לכשף אותם?]

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא נשכח

    מאור, 16/02/06 12:26

    חבורת אמסטפים

    הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו לא נשכח

      יואב מגוש חלב, 16/02/06 15:11

      תאמיני לי יקרה גם אנחנו לא נשכח
      וביום השואה שתעמדי בצפירה תזכרי לכמה שוטרים קראת נאצים..והאם המושג הזה יהיה איי פעם נכון לגבי איזה אדם או חיה...

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    המפכ''ל גאה. במה בדיוק???

    Avi, 16/02/06 12:25

    גם פינוי אלים וגם גאווה. הרצחת וגם ירשת? לפחות, לו היו השוטרים מכים את בני הנוער ללא אלות, אני מבין נסיון לגאווה, אבל כפי שהדברים היו בעמונה אין לך סיבה לגאווה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם הייתי אישה של שוטר אז הייתי מתגרשת!

    ענת, 16/02/06 12:19

    לא הייתי שם אך את המצלמה אי אפשר לשקר. ראיתי את הפרשים תוקפים המון פסיווי. האבנים נזרקו רק אחר כך לשם התגוננות. ראיתי קלגסים שחורים מכים יהודים שלא תקפו אותם. האלימות של המתנחלים באה כתגובה. עד היום לא תמכתי בהם, וגם היום לא, אך כשראיתי את האלימות של הקלגסים שלך, הגעתי למסקנה שאתה ושכדוגמתך הורסים לי את המדינה ולא המתנחלים. (דרך אגב אולי תסביר לי מדוע אתה מלביש את השוטרים שלך בשחור? כדי להעלות לי את האסוציציות שהם נאצים?)

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      אייל, 16/02/06 13:33

      אני ממש מסכים למה שכתבת. אין פה יותר מדי מקום לדמגוגיה גם אם ממש לא מסכימים לדרך המתנחלים.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    להעמיד את קראדי לדין (ל''ת)

    ואת אולמרט גם, 16/02/06 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    גאה בשוטר שיודע גם לכתוב גם לקרוא גם לרוצץ גולגלות וגם לתקוף נשים. (ל''ת)

    משה יעקובוביץ', 16/02/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    קראדי, אהובי. מצפה להשתתפותך במצעד הבא. (ל''ת)

    מומו גאיי., 16/02/06 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    במה אתה גאה בדיוק ?

    רועי, 16/02/06 12:10

    משטרה מושחתת ומסואבת, בכירים מושחטים ופרשיה רודפת פרשיה, רציחות שוטרים המקושרים לפשע, ראשי אגפים הפועלים ממניעים פוליטיים וגורמים לפקודיהם לברוח מהארץ, ועוד לא אמרנו כלום על מפוצצי הגולגלות ודורסי האזרחים על ידי סוסים - אכן גאווה לכולנו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חוצפן ! (ל''ת)

    דוד, 16/02/06 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    קראדי ובוקובזה הביתה

    דמוחרטה, 16/02/06 11:58

    בכל משטר דמוקרטי הם כבר מזמן היו עפים, במקרה הרע, ובמקרה הטוב היום עומדים למשפט

    הגב לתגובה זו

    • חרא עליך ! ומה איתי ועם אוחנה ? (ל''ת)

      ניסו, 16/02/06 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לינק מעניין -

    אפילו, 16/02/06 11:58

    www.israel-wat.com

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הגנרל קראדי גאה במשטרת ההגירה

    עמונה, 16/02/06 11:57

    שכל יומיים אנו מתבשרים על התנהגותה הברוטלית, גאה בשוטרים המכים ומשפילים, - הוא לא קרוב של ניסו שחם? מה רציתם מניסו שחם אם קראדי מגשים את שאיפות הלב של שחם?
    שלטון החוק? הפורעים השוטרים השתלחו במפגינים כמו חיות רעות.
    אחד אחד הם יעמדו למשפט, יש עדויות, יש צילומים, עשרות עתירות כבר תלויות ועומדות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    קארדי, אתה לא מתבייש להתגאות במה שהיה שם, אני במקומך ...

    מישהו, 16/02/06 11:57

    אני במקומך לא הייתי מעיז להראות את פניי מבושה על מה שהשוטרים עשו שם.
    ריסוק גולגלות והטרדות מיניות זו לא סיבה להיות גאה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גם אני גאה בשוטרים שלי (ל''ת)

    אוגוסטו פינושה, 16/02/06 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מסכים עם דברי המפכ''ל (ל''ת)

    אוגוסטו פינושה, 16/02/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תתבייש!!! (ל''ת)

    נתי, 16/02/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ואפילו בלי להתייחס לעמונה...

    אורי, 16/02/06 11:54

    מח''ש מעולם לא הייתה עסוקה כמו בתקופה האחרונה...יש אין ספור ידיעות בתקשורת על קשרים בין שוטרים ועבריינים...השוטרים המעולים נראו בטלביזיה בלייב עם ידיהם בכיסים במשחק המפורסם בין סכנין לבית''ר.תדמית המשטרה בשפל ציבורי מה שגורם למעט מאוד צעירים לרצות להתגייס לשורותייה,אז על מה גאה כל כך המפכ''ל,שלהזכירכם נבחר באופן מפתיע לעומת מועמדים עדיפים ע''י צחי הנגבי שמסובך בעצמו מעבר לראש בחשדות ואישומים פליליים?...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא לשכוח קראדי הוא מינוי של עומרי שרון

    דני, 16/02/06 11:49

    כל המחוז הדרומי של המישטרה שקוע עד צוור בפרשת פריניין
    משפחת הפשע (שרון ושות') שייכת לאותו מחוז
    ומשום מה מכל הניצבים נבחר דוקא קראדי המושחת לשמש כמפכ''ל
    רק תבינו איזה רפובלקת בננות אנכנו

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה יותר גרוע ? (ל''ת)

    להכות יהודים, 16/02/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איזו מכובד ?

    המכבד, 16/02/06 11:35

    פרקי אבות

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    המשטרה טיפלה באוייב הכתום בעדינות רבה מדי

    נעמן, 16/02/06 11:31

    האוייב הכתום אינו יודע פשרה מהי
    האוייב הכתום מעוניין לחסל את מדינת ישראל ולהקים בתוכה את מלכות יהוה, המבוססת על רבנים חשוכים, עסקנים סוג ז' וטקס פולסות דנורות לרוב

    זהו האוייב הכתום

    והמשטרה הייתה עדינה מאוד עמם בהתנתקות

    אם הייתה מטםלצ בהם נעט יותר קשה, עמונה לא הייתה מתרחשת כלל.

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מתבייש להשתמש בשמך האמיתי אתה מפחד שידעו שאתה ערבי? (ל''ת)

      מוטי השפוי, 16/02/06 12:41

      הגב לתגובה זו

    • עשה טובה - לך תנשוך איזה כרית (ל''ת)

      כתום, 16/02/06 13:37

      הגב לתגובה זו

    • לא יודעים מה זו פשרה???

      שפוי???, 16/02/06 13:37

      מעניין אבל בכל אמצעי התקשורת ראיתי שמי שהציע את הפשרה היו תושבי עמונה. אולמרט צמא הדם הוא זה שהתנגד, אבל למה להיות צמוד לעובדות אם אפשר להשמיץ את המתנחלים?

      הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך מתאימה לאנטישמים !!

      יהודיה גאה, 16/02/06 13:48

      מה אתה עושה בארץ הזאתי בכלל?
      ארץ ישראל הוא המקום של היהודים- לא של אנטישמים ושל כאלה שמתכחשים ליהדותם!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא צריך להוציא את העצבים עלינו

      קדימה לגיהנום, 16/02/06 13:57

      רק בגלל שמוחמד הומו.
      לך תשרוף דגלים של דנמרק ותעזוב אותנו בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • איפה ואיפה

      נעמי, 16/02/06 14:08

      אוהד משטרה האם ראית מראות כאלה בבצוע צווי הריסה של בתי ערבים?לא כי פוחדים לבצע אותם רק נגד ילדים יהודים הם גבורים

      הגב לתגובה זו

    • עוד קשקשן....

      אריאלה, 16/02/06 15:00

      אני הכי אוהב את הקשקשנים שמדברים בלי לדעת כלום מהחיים. סתם מעניין איך זה שהסיירות המובחרות ביותר מאוכלסות במתנחלים והקריה מאוכגלסת בעיקר באנשים כמוך לך תהיה שוטר שהרי גם הם שונאים מתנחלים בלי לדעת כלום אתה תצליח שם מאוד

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    המשטרה בוחרת את מי לשלוח למשימות

    עמוס, 16/02/06 07:39

    ואיזה הוראות לתת, ואיזה ''פסיכולוגים'' יכינו אותם למשימה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קראדי, יש לך מזל שאני לא שר המשטרה

    המפקח קלוז'ו, 16/02/06 05:04

    אצלי לא היית עובר את הרב-שוטר.

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת לא היה עוב את הרף של שוטר? (ל''ת)

      ש.ק., 16/02/06 13:28

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    קראדי מחפש אתגרים קלים להתגאות בהם

    עודד, 16/02/06 02:55

    המשטרה שלנו חסרת אונים בהגנת האזרחים השלוים, המשטרה מושחתת ומסואבת. לכן מפכ''ל יקר אל תחפש גאווה בהכנעת חלשים. התמודד בפשיעה לגווניה אם שם תצליח שם חפש את גאוות היחידה...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קראדי אתה בן של קראדי ובן בן בן קראדי ובן אדם לא טוב בכלל:-)))) (ל''ת)

    רוסיה תוקפנית, 15/02/06 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ראש ארגון הפשע הגדול במדינה מדבר ......

    רינה, 15/02/06 22:22

    איפה המלחמה בפשע ?
    איפה המליחמה בשחיתות?
    כולנו רואים איך השוטרים במדינה מצפצפים על חוקי התנועה וחוקי המדינה בכלל.
    שוטרי משטרת ישראל הם אסופת ערסים דבילים שלא מצאו עבודה באזרחות אז התגייסו למשטרה.
    ומי שלא מאמין פשוט מתכחש למציאות.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי את צודקת (ל''ת)

      יוני אייזנברג, 15/02/06 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מעניין אם הוא יחשוב כך גם בגירוש הבא

    המעניש, 15/02/06 22:03

    ולמה אני אומר גירוש ?כי ככה זה באמת אם לא מצאו לחלק גדול מהמפונים בית עד היום והם עדיין שוהים במלונות לא יעזור כלום זה באמת גירוש לקחת מאדם את פרנסתו ומשכנו = גירוש ,ההבדל בינם לבין מגורשי השטחים ללבנון הוא שהאוכלוסיה בישראל בניגוד ללבנון לא אוהדת ומחבקת אותם .

    ועכשיו בקשר לקראדי ,אני בדעותי מרכזי אבל עם כל הכבוד אכן המשטרה לא בוחרת את משימותיה אבל היא צריכה להפעיל שיקול דעת מר קראדי .המשטרה עכשיו גרמה לציבור שלם לראות בה אויב אותו ציבור שמתגייס לצה''ל ומה אתה באמת חושב שייקרה בעוד שניים שלושה פינויים ?כמה זמן ייקח למתנחלים להקים מיליציות חמושות ולירות בשוטרים וחיילים ?בחיים של מי זה יעלה הטימטום שלך ?אני סמוך ובטוח שאת הילדים שלך לא תשלח לפנות ככה זה הקרובים לצלחת תמיד דואגים לעצמם ומי שיאלץ לשלוח את הילדים שלו\הקרובים שלו זה אנחנו מעמד הביניים שלא עשה לך מאומה .שיהיה לך יום טוב

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפשע משתולל ברחובות - והמישטרה עסוקה בגירוש יהודים מביתם.... (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 15/02/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קאפו מצטיין. ממש מרגשת הנאמנות שלך לחוק..

    יהושע, 15/02/06 20:51

    שוטרי ם = פושעים במדים

    הגב לתגובה זו

    • איכס,אתם מעוררים בחילה,אתם קוזקים לא יהודים.

      יגאל כהן, 16/02/06 13:27

      אתם מזרע הקוזקים.
      יהודים לא מתנהגים כך.
      המוסלמים קרובים ליהדות יותר מכם ישו''עים.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בשביל זה מינו אותך במפתיע....

    שלומי, 15/02/06 19:54

    הרי כולם היו בשוק כשהנגבי מינה אותך על חשבון הניצבים המיועדים,זה היה כדי שתהיה פודל והיום המשטרה שלך אומרת שהנגבי מושחת (מינויים פוליטיים...)אז איפה זה מעמיד אותך?!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יופי של משטרה. מיליציה לתפארת. (ל''ת)

    אוגוסטו פינושה, 15/02/06 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זו רק חצי אמת. המשטרה לא בוחרת משימות , אבל...

    כרכשתא, 15/02/06 19:04

    ...המשטרה בוחרת איך לבצע.
    אם שלחתם את ניסו שחם , אם לקחתם סוסים ואלות ואם הפרחתם סיפורי בדים על חומצות וסודה קאוסטית - לכו לבלבל את המוח של אולמרט ואמנון אתרוגוביץ'....
    הם יתנו לכם כל גיבוי בלי קשר לאמת...
    בדוק !

    הגב לתגובה זו

    • מצא חן בעיני-אתרוגוביץ (ל''ת)

      אשר, 16/02/06 12:27

      הגב לתגובה זו

    • תוסיף את קרדאווי (ל''ת)

      יהוא, 16/02/06 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    קראדי השוטריםשלך רוצצו ראשי ילדים אתם פושעים במדים (ל''ת)

    עזרעין, 15/02/06 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כנסו לגל''צ לקרוא לראשונה על פלילי שרון (ל''ת)

    מהפך !!!, 15/02/06 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    קראדי החוק שלך מתאים לסדום ועמורה

    גיא, 15/02/06 18:11

    השוטרים שלך אנסים וסוטים ,ואתה נותן להם גיבוי ,בןשה וחרפה לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    למה הכתבה על קראדי והם שמו תמונה של מוסוליני??? (ל''ת)

    רוסיה תוקפנית, 15/02/06 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    קראדי קבלן הזבל מטעם הליכלוך (ל''ת)

    יוסי, 15/02/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קראדי, מי נתן את ההוראה לרסק גולגולות?????????????????????????????? (ל''ת)

    יוסף, 15/02/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קראדי בעמונה החלה הספירה לאחור

    נורית, 15/02/06 17:56

    הפודל של שרון עבר את גוש קטיף והוא חשב שהוא יכול לעשות ככל העולה על רוחו הבזויה... אבל התמונות בעמונה חזרו אליו כבומרנג... אני במקום קראדי הייתי מתחיל לחפש עבודה בתאילנד או הודו... אין לקאפו הזה מה לחפש בארץ

    הגב לתגובה זו

    • קראדי ד''ר גבלס היה גאה בך!!! (ל''ת)

      עולה חדש, 15/02/06 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    קראדי וחלוץ הנכם חרפה וקלון למדינת ישראל (ל''ת)

    צבא+משטרה, 15/02/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קראדי שמתה לב שגוף שאתה מנהל הפך להיות כבר גוף מעניש? (ל''ת)

    עולה חדש, 15/02/06 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אכן משטרת ישראל אינה בוחרת

    זה אני........., 15/02/06 17:25

    את משימותיה.... אבל את אנשיה היא בוחרת גם בוחרת..... ניסו שחם למשל, שטוף שינאה יוקדת למיתנחלים.... כולנו ראינו ושמענו אותו,ואת זאת -אדוני המפכ''ל- לא תוכל להסתיר לעולם,לתקן במשהו תוכל רק אם תפטר אותו מתפקידו כאיש חוק,הוא ודומיו אינם ראויים לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    משטרע חרא שוטרים חרא וזבל (ל''ת)

    חכם עזרא, 15/02/06 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קראדי אתה גאה בפושעים במדים? (ל''ת)

    רפי, 15/02/06 17:20

    הגב לתגובה זו

    • אל קאפונה היה מתבייש ליד קארדי (ל''ת)

      חן, 15/02/06 22:52

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    באיזה שוטרים אתה גאה? (ל''ת)

    בשוטרי ימ''ר, 15/02/06 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין דבר ,ביריה גברה על חניתה ...!

    י.ב., 15/02/06 16:57

    למרות שבביריה, את אבות אבותיהם של צאצאי העולים לגוש קטיף ועמונה גירשו קלגסים שלשונותיהם דובבו את שפתו של שייקספיר,ואילו את צאצאיהם
    בימינו אלה גירשו כאלה המדובבים את שפתם של נביאי התנ''ך ובן-יהודה ; -אין ספק שהרוח של ביריה עדיין מנשבת במחוזותינו ואילו זו של חניתה כבר חדלה מכך כבר מזמן !

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קראדי - מה אתה, רובוט?!

    אחד, 15/02/06 16:49

    בטח שמשטרת ישראל לא בוחרת אילו משימות לבצע, אבל היא בהחלט צריכה לבחור אילו משימות לא לבצע.

    משימות בלתי חוקיות בעליל, שדגל שחור מתנוסס מעליהן, ואשר התקבלו תוך רמיסת כל קוד אתי, כל זכות אזרח בסיסית, וכל נורמה דמוקרטית - אסור למשטרת ישראל לבצע. אחרת - היא שותפה לפשע ומועלת בתפקידה כאוכפת החוק.

    חוץ מזה - מה אתה מיתמם. אתה בעצמך הנחית את הברברים המשרתים תחתיך לפצח גולגלות. עוד לפני שנתקלתם בהגנה העצמית של ילדי עמונה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא רובוט!הוא רובוקופ!!!

      עולה חדש, 15/02/06 17:34

      ויותר נכון הוא שוטר ישראלי ללא שום צלם אנוש!!!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תוקם ועדת חקירה

    זואי, 15/02/06 16:38

    שתבדוק את פשעי עמונה,יום הדין קרב וקראדי,אתה ממש לא בצד הנכון!גוש קטיף לנצח,תכף נשוב....

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גאה???????תיתבייש לך!!

    יהודיה, 15/02/06 16:34

    במה בדיוק אתה גאה???
    בחיות היס''מ שנפצו גולגלות??
    באלה שהרביצו והיכו ללא רחם וללא אבחנה במבוגרים וצעירים?
    אולי באלה שהמשיכו להכות גם אחרי שאותו אחד התעלף? אולי באלה שזרקו אנשים מהגגות ואמרו אליהם שימותו כי זה המטרה שלשמה הם באו- להרוג.. אולי באלה שהפכו אצ האלה והיכו בצד השני כי כמה שיותר אכזרי יותר טוב.
    אולי באלה שאנסו והטרידו בנות??????? תיתבייש לך !!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • .תגובה לענין

      אמא יהודיה, 16/02/06 14:04

      כל מילה שווה זהב.אוי לנו שאלו שוטרינו ואלה מפקדיהם. בארץ לא יהודית היו קוראים להם אנטישמים

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אתה תיתן את הדין

    דוד, 15/02/06 16:33

    על המכות ששוטריך היכו חפים מפשע. גם בהתנתקות (ולא צולם בתקשורת למרבה הפלא) וגם בעמונה. על פיצוח ראשי אזרחים. בשביל מטרה פוליטית בלבד.
    יש דין ויש דיין. אם לא בית המשפט- רבונו של עולם ידאג לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    קראדי יודע שיועמד לדין בועדת חקירה בדין פשע נגד עם!!! (ל''ת)

    הועדה תטפל, 15/02/06 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    על צביעות המתנחלים וחשיבות המשטרה

    ודייק, 15/02/06 16:18

    האלימות בעמונה היתה כאין וכאפס ממה שחטפו מפגיני הסטודנטים, הנכים, ארגוני עובדים - שלא לדבר על הפגנות שמאל שבהן מזמן איבד הצבא צלם אנוש. אתם ראיתם הכול ושתקתם (במקרה של השמאל עודדתם את הצבא בגלל שנאתכם את כל מי ששונה מכם).
    עכשיו הגיעה המשטרה אל הוילה התלת מפלסית שלכם ופתאום העיניים מתגלגלות מעצמן.
    בכיינים, נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני שאוהב דם - השמאל מסוכן (ל''ת)

      יעל, 15/02/06 16:26

      הגב לתגובה זו

    • שקרן

      יואב, 15/02/06 16:26

      ההוכחה: התיעוד ומספר הנפגעים.
      שנאתך מעבירה אותך על דעתך.

      הגב לתגובה זו

    • אנו מבינים שנמאס לך ממדינת ישראל!!!

      עולה חדש, 15/02/06 17:38

      יאללה כך מטוס ולהודו!

      הגב לתגובה זו

    • כמה מאות פונו באלונקות בהפגנת הנכים?

      שמוליק, 16/02/06 14:26

      צריך לדבר בשכל ישר ולא מתוך רגשות שינאה עיוורת.
      הנתונים פשוט מראים על יד קשה קשה מאוד על המפגינים (רובם ילדים ונוער).ההגינות מחייבת, לאמר את האמת.
      למרות שיש לי ביקורת גם עלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני גאה ???

    לא קראדי, 15/02/06 16:05

    קראדי היה יכול לתת לשוטריו גיבוי לראוי וגינוי למבחיל . אך בחר לגבות ריסוק אשכים והכאת חפים מפשע והפעלת כח לא סביר .

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה אמנם לא בוחרת את משימותיה

      בני קלמן, 16/02/06 12:41

      אבל לדעתי יש לה סדר עדיפויות
      הגנת האזרח הקטן
      מניעת פשע , גניבות, רצח
      ואילו היא בוחרת להשקיע את מירב מאמציה בסוגיות פוליטיות
      ואילו הפשע והחמאס גואה ברחובות
      למה בסכנין התגובה היתה ידיים בכיסים ואילו בעמונה באו עם אלות?
      האם זה בגלל התיסכול?
      לאחרונה נתקלנו בשוטרים המבצעים פשעים תחת פיקודו של קראדי
      כמו ניצול מיני של חולת נפש, ורצח
      וסחיטה של כתב שיבול לו אם לא יכתוב כתבות מחמיאות לכולירות

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא נסלח על הזוועות

    יואב, 15/02/06 15:59

    השוטרים בעמונה עמדו בשורה על הגג, כדי לחסום את המצלמות, ואז היכו באכזריות תוך השמעת ''פסקי דין'': אתה קיללת אותי? - מכה נוראה על הראש. אנשים שכבו מחוסרי הכרה ונזרקו אחד על השני, פצועים, לכף הדחפור.
    לא נשכח ולא נסלח. אתה תיתן את הדין בבית המשפט, כחוק.

    הגב לתגובה זו

    • קרדאווי יותר מתאים לו

      אשר, 16/02/06 12:33

      לפחות האימם ההוא ממצרים לא מזיק ליהודים ישירות

      הגב לתגובה זו

    • הויכוח הוא בין הפוליטיקאים.שוטרים ו-צ.ה.ל. מחוץ לויכוח. (ל''ת)

      =הפרדת רשויות., 16/02/06 13:23

      הגב לתגובה זו