• 78.

    ממש לרחם על המכונית!

    ארץ ישראל בנשמה, 28/02/06 17:05

    למי אכפת מהמכונית בכלל !?
    הכי נורא זה האנשים שנפגעו סתם כי הם הגנו על ארץ ישראל סוף סוף למישו אכפת מהמדינה הזאתי .הממשלה נותנת שטחים בלי חשבון סתם כי אין לממשלה כוח להתמודד אם המציאות ...

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    והוא שנתנה...

    איש חושב, 16/02/06 22:00

    והוא שנתתנה למתנחלים את מלוא הגיבוי , המשאבים הכספיים והפוליטיים לעלות לנו על הראש ולהפוך לאדוני הארץ ולקבוע את סדר היום הלאומי, ועל זאת נאמר, ז ו ר ע ר ו ח ק ו צ ר צ ו נ א מי !!! תוקם ועדת חקירה שתחקור את מדיניות ממשלות ישראל מאז 67 ביחסן לשטחים הכבושים ולמתנחלים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    זה מה שקורה כשהצמיג הוא לא תקין ואין אפוד זוהר (ל''ת)

    הכל נופל על, 15/02/06 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שטויות , למשטרה וגם לאוטו לא היו מעצורים.

    מוסכניק, 15/02/06 20:21

    מסוכנים לציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא יפה לשרוף מכוניות ! מה יהיה הסוף ? לאן תגיעו ? תהרסו בתים ?

    פשטוני פשוט, 15/02/06 19:56

    תרביצו לילדים ?
    תשברו עצמות ?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה בטח המתנחלים - כי הם גם העליבו אותו ואמרו לו : ''חרא עליך !''

    גזי כפית, 15/02/06 19:51

    מי עוד יכול לדבר ככה , כמו עבריין מהביוב ?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שרפו לך את האוטו ? תעשה ביטוח.

    מוקד 100, 15/02/06 19:48

    זה מה שאני מייעץ גם למי שפורצים לו לדירה.
    כח-אדם , אתם יודעים....

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אנטישמיות לשמה. מי הוכיח שעשו זאת מתנחלים? (ל''ת)

    נ.ג, 15/02/06 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    האם השוטר הזה רצה בפרסום ודאג לרכבו? (ל''ת)

    יקי, 15/02/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולי זה ''פעיל המרכז'' עומרי שרון?

    יאיר, 15/02/06 17:51

    אני מציע לבדוק גם את הכיוון הזה. למה? ככה! (למה פעילי ימין דווקא? מה זה ''פעילי'', יש ''פעילי שמאל'', ''פעילי מרכז''?)

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מישהו גרש אותו מביתו ? הרסו לו את הגינה ? (ל''ת)

    יוהנס פסיון, 15/02/06 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אולי ניסו שחם שרף את האוטו בשליחות אברג'ל ?

    יודקה, 15/02/06 14:42

    או אולי בשליחות האחים פרינייאן ?
    אסור לשלול. אפשרות מאד סבירה.

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי , מנסים להפליל את ניסו שחם.

      אוונגליסט, 15/02/06 19:39

      כדאי לו למהר ולהיות עד מדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    שוברים עצמות - ובוכים על ברגים ... (ל''ת)

    הוי אחי הצבועים, 15/02/06 14:09

    הגב לתגובה זו

    • תיקון: שוברים עצמות ונהנים מזה

      כבשה כתומה, 15/02/06 17:08

      אין כיף גדול יותר מלשבור עצמות למתנחלים. שלחתם יד שעירה לארנקנו במשך 38 שנים - עכשיו תתחילו לשלם. זו הייתה רק הלוואה. עכשיו זמן פרעון

      הגב לתגובה זו

      • לכבשה שערבים ישחטו אותך (ל''ת)

        חכם עזרא, 15/02/06 17:37

        הגב לתגובה זו

      • בקיצור אין ארוחות חינם ובטח לא על חשבונינו ולמה לא הוזכרה הרבית (ל''ת)

        חולה, 15/02/06 17:57

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    קצין המשטרה שרף לעצמו את הרכב

    יעקב, 15/02/06 13:16

    ברגע שהפושע הזה פיקד על הפוגרום בעמונה הוא לא יכל לצפות
    שהוא ייצא ללא עונש.
    שום חברה תרבותית לא תסכים עם פגיעה כזאת ברוטאלית במפגינים
    שלא עשו דבר.
    ואילו ההצהרות המקוממות של המשטרה על ''אמונה בנקיון כפיהם של מפצחי הגולגלות'' היו לשמן על מדורת הרכב.
    מי שלא מזדיזע מפוגרום עמונה איננו יכול לצפות שאני אגנה פגיעה ברכוש.
    כפרה על האוטו שיישרפו...

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד למתנחלי ישע בוז- למשטרת ישראל (ל''ת)

    אבי, 15/02/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אחי המתנחלים- זיכרו את דברי הרב שפירא- המגרשים ייענשו בעולם הזה

    המטיף, 15/02/06 12:48

    ובעולם הבא, אבל אל תהיה ידכם במעל, יש דין ויש דיין , אל תנהגו באלימות. משפחת שרון באה על עונשה, ולא מידכם. אל תרימו יד על אחיכם השוטרים והחיילים. מי ששפט את שרון הוא שישפוט את כל מי שראוי להישפט.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מדינה שבה מנסים לזרות פחד בשוטרים- אין לה זכות קיום !היא גמורההה! (ל''ת)

    מתנחלים גרועים, 15/02/06 12:40

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה לחוץ?? 3 תגובות ב-12:36 כלל בסיסי של מגיב בשכר.. (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 15/02/06 13:48

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אפילו בעולם התחתון יש קודים שלא פוגעים בשוטרים ! (ל''ת)

    המתחבלים אוייבי, 15/02/06 12:36

    הגב לתגובה זו

    • שטויות , ניסו שחם לא שמע על קודים.

      זורקין, 15/02/06 19:37

      ואם היה שומע - היה מבין ?

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הם אינם אזרחי מדינת ישראל

    תותי, 15/02/06 12:36

    אנשים שאינם מכבדים את חוקי המדינה אינם ראויים להיקרא אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    המתנחלים ורבניהם ומנהיגיהם וכול הימין הם מזרע העמלק

    אזרח הארץ, 15/02/06 12:36

    והם בכלל לא יהודים הם מתחזים ובהמשך הם הגייס החמישי של המדינה. צריך ודרוש ללכת ולהיכנס בהם בכוח וביד ברזל. עוד בטרם הם יהרסו את המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אוי לממלא פקודת אלימות ואוי לשכנו.

    משאלי, 15/02/06 12:24

    רבין הורה לשבור ידיים ורגליים באינתיפדה. החיילים ביצעו - החיילים נענשו בהפקרה של הדרג המדיני שההוראה היתה ''מטאפורית''. השוטרים צריכים להזדהות, להתנצל ולהיות נסלחים. המפגינים היו פאסיביים מול השוטרים כ''שק ת''א'', היה צריך לפנותם כמו בעזה. ולא להכין עשרות אמבולנסים ומסוקים מראש. ותחשבו על זה...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אחינו,המתנחלים הנפלאים (ל''ת)

    ד.לאלו, 15/02/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הרכב של מפקד הפוגרום הגדול ביותר

    תמים, 15/02/06 12:04

    מאז הפוגרומים של חמלניצקי. נשרף? אז מה? הרכב הזה הוא מכספי משלם המיסים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    האם הידיעה לא שייכת למדור יהדות

    דב, 15/02/06 12:03

    למה הידיעה הזאת לא שייכת למדור יהדות ?
    מה יש שם מציגים רק את התבכינות של המתפרעים ?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לקצץ שווי הרכב מתקציב ההתנחלויות!!! (ל''ת)

    gal, 15/02/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הלוואי ואתבדה, אבל...

    ''ארץ בושת''.גוגל, 15/02/06 11:56

    אבל נדמה לי שהכתבה לא אובייקטיבית. וגם....

    שלכם,
    ''ארץ בושת''.גוגל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הלוואי שביתו יישרף (ל''ת)

    יוסי, 15/02/06 11:51

    הגב לתגובה זו

    • לניצב קארדי וכל שוטריו - חזקו ואמצו העם איתכם ! (ל''ת)

      חזק ואמץ למשטרת, 15/02/06 12:42

      הגב לתגובה זו

      • אל תבנה על זה. (ל''ת)

        חימו המלך, 15/02/06 19:46

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    מגיע לו הרבה יותר מזה (ל''ת)

    צבי, 15/02/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זה מחיר הפינוי ? הלוואי והייתם צודקים.

    קופה רושמת, 15/02/06 11:45

    המחיר כבד הרבה יותר.
    כמו שמוקדם עדיין לקבוע מה מחיר ה''התנתקות'' המופקרת.
    למרות שיש כבר סימנים ראשונים...
    עוד נשלם דמים הרבה , להוותי.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    וכרגיל - המתנחלים מיתממים ומצדיקים

    מילואימניק, 15/02/06 11:39

    זה לא הם - הם רק איימו.
    הם לעולם לא ירימו יד על שוטר. או על ערבי.
    ובכלל - אחרי הפינוי והאלימות זה מגיע לו.
    הם תמימים וצודקים - וכל השאר שישרפו.
    הציבור יחזיר לכם על זה בבחירות.

    מספיק להיכנס פעם אחת ליצהר בשביל להבין עם מי יש לנו עסק.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל ''הנאור'' ו''השפוי'' חורץ דינם של יהודים ללא משפט וללא הוכחות

      ממשלת השמאל, 15/02/06 12:20

      כל זה למה??
      כי דם אנטישמי זורם בכם.
      שמאלנים אינם משרתים בצבא כיבוש או שהם משתמטים או שהם סרבנים.

      הגב לתגובה זו

      • כרגיל-תגובה עיניינית. אתם הילד המפגר שלנו. עם אקדח צעצוע. (ל''ת)

        מתנחלים ילדים, 15/02/06 12:52

        הגב לתגובה זו

        • המשאל מכין את הקרקע להצדקת ירי על יהודים.גם לפני 70 שנה הראשונים

          ממשלת השמאל, 15/02/06 13:41

          שחוסלו היו הנכים ופגועי מוח.
          השמאל ''הנאור'' אינו מוכן לקבל כל מי ששונה ממנו ונוהג בדרכם של אירופאים מלפני 70 שנה.

          הגב לתגובה זו

      • אסור לומר על השמאל שהוא נאור או שפוי - אפילו בצחוק. (ל''ת)

        לא צוחק, 15/02/06 19:40

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    ממש אומלל : הוא פיצח 322 ראשים!!

    י. פרוע, 15/02/06 11:37

    אם המשטרה היתה פחות מושחתת
    ובמקום לטייח את הפשעים שביצע היס''ם היא היתה משעה לאלתר
    ומעמידה לדין באשמת ניסיון לרצח
    400-500 פושעי יס''ם אז אף חד לא היה מסתובב מתוסכל ומחפש נקמה.
    אם מישהו לא יתעורר בצמרת המשטרה אזי מעשים כאלו ייהפכו ליום יומיים.
    מי ששואף לדקטטורה פאשיסטית חייב לקחת בחשבון שיש לזה מחיר.

    הגב לתגובה זו

    • למשטרת ישראל - אוהבים אתכם מאוד!המשיכו בדרכם לשמור על החוק במדינה ! (ל''ת)

      אוהבים אתכם, 15/02/06 12:42

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאמא של היסמני''ק שמציפה את האתר בתגובות שלה

        י. פרוע, 15/02/06 13:38

        1 העם לא איתכם, אחרת לא היית צריכה להתחזות.
        2 אם את מודאגת {ובצדק} ממה שיעשו לבן הסאדיסאט שלך אז גם את חייבת לדרוש וועדת חקירה לפוגרום עמונה.
        יותר מדי אנשים עם ראש מדמם יצאו משם ואין סיכוי שכולם יסכימו לעבור על זה בשתיקה.
        3 עד אז תתנחמי ''כפרה על האוטו שיישרף...''

        הגב לתגובה זו

      • תרוצצו, תשברו, תקרעו, תדרסו

        והב פסיכופטים, 15/02/06 17:36

        העיקר שנראה בטלויזיה שאתם עושים את זה בהנאה וששבירת אגן ירכיים של ילדה בת 12 מביאה לכם אורגזמה.

        הגב לתגובה זו

      • יש לך חולשה לגברים במדים ? (ל''ת)

        זולפיקאר, 15/02/06 20:10

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה אפילו לא אחוז ממה שמגיע לו ! (ל''ת)

    רודף צדק, 15/02/06 11:27

    הגב לתגובה זו

    • משטרת ישראל - המעוז האחרון של שפיות במדינה שלנו,עם ישראל מודה לכם . (ל''ת)

      הכו חזק, 15/02/06 12:43

      הגב לתגובה זו

      • המשטרה הפוליטית הזאת היא מעוז ? אפילו לא בודקה של ש''ג. (ל''ת)

        שבחי מעוז, 15/02/06 20:19

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    מי שחומל על צמיגים ..

    ולא על יהודים, 15/02/06 11:23

    שנאמר ''רשע, למה תכה רעיך ?''

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שרפת להם את הבית, שרפו לך את האוטו. (ל''ת)

    איך היד מהתריס, 15/02/06 11:22

    הגב לתגובה זו

    • לשוטר וכל הפקודים שלו - תתחזקו העם איתכם !מודים לכם על העבודה הקשה (ל''ת)

      הילחמו בכל, 15/02/06 12:44

      הגב לתגובה זו

      • אל תיסחף. לא כל העם איתם. אני למשל - לא.

        שיקי, 15/02/06 20:11

        עבריינים במדים כמו ניסו שחם עושים לי בחילה.

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    דרייפוס? בייליס? עוד מעט חג הפסח.

    עליה אנטישמית, 15/02/06 11:16

    היהודים צריכים דם של ילד נוצרי (מתנחלים יסתפקו גם במוסלמי) בשביל אפית המצות.
    מה עוד עשו המתנחלים? אהה.
    לא היהודים פגעו במגדלי התאומים אלא המתנחלים.
    המתנחלים גם אחראים לצונאמי באסיה. ועוד ועוד.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    היכן היחידה לאבטחת אישים?!

    שב''כניק לשעבר, 15/02/06 11:15

    ברור שבוקובזה, ברגע שהפך להיות חוד החנית של הכת המתעללת ביהודים, הוא יעד מודיעיני של היהודים. ומרגע זה צריכה היחידה לאבטחת אישים לאבטח אותו. אותו, את רכבו - הממומן בכספים שלי, את אשתו שנוסעת למכולת ולרומניה לעשות שופינג, ואת בנו מהפילגש השניה, שאת דמי המזונות שלה משלמת המדינה (קרי: אני).
    היכן היו כל אלו? לקחו תמונות מהמיטה היקרה (200,000$)בהדסה?!!! שמרו על המ''מ הנוכל?

    רבותי. זה מחדל איום. חייבים ועדת חקירה ממלכתית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לשרוף את הכתומים הפושעים שאינם נותנים לשלום לפרוח (ל''ת)

    לכו לארץ, 15/02/06 11:11

    הגב לתגובה זו

    • השלום?! - אתה עלה ירוק במקרה? (ל''ת)

      סטלאן, 15/02/06 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    המשטרה הרסה חיי רבבות

    בני, 15/02/06 11:11

    זהו מחיר הפנוי? אותו שרוף? תתביישו לכם. המדינה הרסה חיי רבבות אנשים, עשקו אותם פיזית ומוראלית ואתם מתחלחלים מאטו שרוף?!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    האובייקטיביות של הכתב ממש בולטת:

    מתנחלת, 15/02/06 11:11

    הכותרת כבר מבהירה לנו מיהם האשמים, וזאת ללא שום בדל של הוכחה, אבל הקוראים כבר קראו וקלטו את המסר : המתנחלים שרפו!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ומה יהיה המעשה הבא של החמאס היהודי?

    דודי, 15/02/06 10:56

    חגורות נפץ?ומה הלאה?התעוררו רבנים לפני ומנעו את החורבן הבא שאת זרעיו אתם זרעתם .

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרובוקציה של קדימה בשיתוף העולם התחתון. (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 15/02/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מישהו ראה את הרכב השרוף? (מצטער - לא מאמין עד שאני לא רואה) (ל''ת)

    שונא מושחתים, 15/02/06 10:50

    הגב לתגובה זו

    • הרכבים השרופים

      ש., 15/02/06 11:30

      לידיעתך, הרכבים השרופים נמצאים במרחק של 100 מטר מקומפלקס של מספר גני ילדים.

      הגב לתגובה זו

      • עד שהם לא יהרגו פה אנשים (כמו המחבלים) הם לא יפסיקו עם האלימות הזו (ל''ת)

        הרצח הבא בפתח, 15/02/06 12:45

        הגב לתגובה זו

        • אתה מתכוון למוקי הראפר ולעמוס עוז ? תסביר את עצמך. (ל''ת)

          לא מבין, 15/02/06 20:01

          הגב לתגובה זו

      • קסאם על גן ילדים , או רכב שרוף בקרבת מקום....

        שורו, 15/02/06 19:45

        בוא נשאל את בוקובזה וניסו שחם , מה יותר מסוכן...
        לא , בוא נשאל את גדעון עזרע.

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    שרפו לך את האוטו? שרוף להם את הבית

    חיים, 15/02/06 10:48

    בפינוי הבא תביא טנקים במקום סוסים.

    הגב לתגובה זו

    • נראה אותך אומר את זה על פינוי של פלשטינים

      איל, 15/02/06 11:21

      בהנחה שיהיה דבר כזה אי פעם

      הגב לתגובה זו

    • צודק אוטו זה רכוש ציבורי - הבית זה שלו באמת! (ל''ת)

      צודק לגמרי, 15/02/06 11:44

      הגב לתגובה זו

    • פיצצו לך את הראש? - ימשיך כבודו (ל''ת)

      קוקו, 15/02/06 12:31

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מחיר הפינוי = 9 בתים + 200 פצועים + רכב אחד

    מאיר, 15/02/06 10:39

    שווי הבתים אותם הסכימה מועצת יש''ע להעתיק למקום מוסכם, מליון דולר.

    קרע עמוק בין המחנה הלאומי לכוחות הביטחון על רקע ההשתוללות המטורפת של השוטרים ששלחו כ200 אנשים לבתי חולים, רובם על לא עוול בכפם.

    ורכב אחד של המנצח על הטירוף.
    מפקד הפוגרום מאיר בוקובזה יצא בזול.

    אני ממתנגד לפגיעה בנפש, אך כנראה שמפגיעה ברכוש אין מנוס.

    תשאלו את פליטי גוש קטיף, אשר על רכושם לא חסו דחפורי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • גיסי כבר חצי שנה לא קיבל אפילו מקדמה (ל''ת)

      אורי, 15/02/06 11:32

      הגב לתגובה זו

      • בפעם הבאה שיש החלטת ממשלה כנסת ובית המשפט-יכבד אותה ! (ל''ת)

        יכל היה להתפנות, 15/02/06 12:38

        הגב לתגובה זו

        • בפעם הבאה - רק שמאלנים יבכו . כדאי שיתחילו להתאמן.... (ל''ת)

          טימותי, 15/02/06 19:41

          הגב לתגובה זו

  • 34.

    כשמגיעים לדרגה

    פקק תנועה, 15/02/06 10:39

    כזו של מעשה ונדליזים ולקצין מישטרה זה נחשב למעשה עברינות לישמו

    הגב לתגובה זו

    • ואיך מכנים את המעשים הפליליים של תנ''צ בוקובזה? (ל''ת)

      עזרא ד., 15/02/06 11:10

      הגב לתגובה זו

      • עבודת קודש - כך קוראים למעשים של מר בוקובזה ! (ל''ת)

        בוקבוזה מגן על, 15/02/06 12:46

        הגב לתגובה זו

        • מר בוקובזה ? תנ''צ בשבילך - אל תזלזל .

          שרית, 15/02/06 20:02

          הוא לא סתם אזרח מחורבן שאפשר לדבר אליו ככה.

          הגב לתגובה זו

  • 33.

    הפרובוקאטור פישל הפעם!

    א. רביב, 15/02/06 10:38

    אייל ארד ואולמרט שלחו אותו כדי שיביים התנגשות ''סרק סרק'', אבל מישהו החליף את הכדורים בפק''ל שהוא קיבל מהם, בחומר דליק

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שריפת המכונית

    יפתח, 15/02/06 10:35

    היות והקצין והמשטרה ''נלחמים'' רק !
    במתנחלים, ברור כשמש ביום מעונן כהיום כי אך ורק מתנחל יהודי ירצה לשרוף את רכבו של הקצין המסור והמהולל שהשב'כ והיס'מ שומרים על רכבו וביתו.
    אולי נשכחה סיגריה ? - מה פתאום לא יכול להיות !
    אולי קצר ? בטח שלא ! וכו' וכו' רק יהודי מעמונה מסוגל לכך !

    הגב לתגובה זו

    • בוקובזה בא בלי תג זהוי וגם הרכב שלו היה ''אזרחי''

      כבירי רפי, 15/02/06 11:08

      מסתבר שאנשי המשטרה שלנו חוששים להזדהות (שמא יאלצו לתת את הדין על מעשיהם הפליליים) ולכן עןברים על החוק (וצריך לומר זאת בפה מלא ולא להאמין: המשטרה שלנו מפרה את החוק בשיטתיות) ואחרי זה נוסעים ברכבים ''אזרחיים'' בכדי להקשות על המעקב אחריהם.

      אשכרה סיקורטטה !!!

      הגב לתגובה זו

      • תנ''צ בוקובזה בשבילך . ואתה לא ראוי בכלל לכתוב על האיש הזה ! (ל''ת)

        רפי הטמבל !, 15/02/06 12:47

        הגב לתגובה זו

      • תנ''צ. אז מה ? חרא עליו.

        ניסו שחם, 15/02/06 19:43

        גם אני תנ''צ .
        אז מה ?
        מישהו היה נותן לי סמל , לו היו בודקים מי ראוי לדרגות ?

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    הפינוי כ''כ מיותר

    סטודנט, 15/02/06 10:31

    החבורת פסיכיים הזאת יכולה להשאר שם עם החברים שלהם. ימין קיצוני זה ימין קיצוני, בין אם קוראים לך אפי ובין אם מוחמד.

    הגב לתגובה זו

    • אינני פסיכית וגם אותי עלולים לפנות

      אילה, 15/02/06 12:40

      אז מה דעתך על זה?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אכן ''מיטב הנוער'' - הכל כתוצאה מהסתה של מועצת ש''ע

    אסתי, 15/02/06 10:27

    תמשיכו להכות לקלל לגדף לשרוף תמשיכו להיות אלימים, להיות על הגבול , לעליל עלילות שווא על הטרדות מניות (מבלי להסכים להעיד ולהבדק במכונת אמת) אבל אח''כ על תשאלו איפה טעינו ולמה לא התנחלתם בלבבות. ולנו אנשי השמאל יהיה קל יותר .

    הגב לתגובה זו

    • גם ניסו שחם לא קילל? הכל עלילות?

      גיורא, 15/02/06 11:17

      במשטרה בה תת ניצב מקלל אזרחים (''חרא עליהם, שישרפו'') יש יותר סכוי שטענות המשטרה הן עלילה מאשר שטענות המפגינות לא היו ולא נבראו.
      לעצם העניין, אין שום קשר בין סרובו של אדם להבדק במכונת אמת לבין היותו דובר אמת,
      אותן בנות מסרו עדות מפורטת ועניינן יועלה גם בועדת החקירה הפרלמנטרית ובמח''ש.

      הגב לתגובה זו

      • ניסו לא קילל. אמר מה שרוב העם חושב עליכם. חבל שלא נתנו לו לטפל בכם (ל''ת)

        אם ניסו היה שם, 15/02/06 12:48

        הגב לתגובה זו

        • למה הוא לא בא , ניסו ? היה במעצר ?

          ד''ר מוחא, 15/02/06 20:04

          היה בתדריך אצל עומרי שרון וגדעון עזרא ?

          הגב לתגובה זו

    • רואים שאין לך מושג על מה שאת מדברת

      איל, 15/02/06 11:23

      מועצת יש''ע היא הגוף שהכי מתנגד לדברים כאלה עלי אדמות.

      ונראה אותך אומרת את הדברים האלה על פינוי של פלשטינים (בהנחה שיהיה דבר כזה אי פעם)

      הגב לתגובה זו

    • מאחל לך שלא יאמינו לך כששוטר יטריד אותך מינית (ל''ת)

      יחזקאל, 15/02/06 11:47

      הגב לתגובה זו

    • אשה מדברת ככה על הטרדה מינית?! בושה!!! (ל''ת)

      אילה, 15/02/06 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    איפה המקצועיות

    חכם חנוכה, 15/02/06 10:24

    השערות המשטרה הופכות לכותרות:''מחיר הפינוי''.עובדות שכל עם ישראל ראה מוצגות באוביקטיביות :''לדבריהם לא ענדו תגים'' כל צופה בטלויזיה ראה שרוב השוטרים לא נשאו תגי זיהוי.נושא תגי הזיהוי מהותי מי שבא בלי תג זיהוי דומה לפושע שמגיע עם כלי פריצה ,אין תגים כי מתכוונים להשתמש באלימות בניגוד לחוק

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      וגם, 15/02/06 12:09

      ''האלימים'' במרכאות (פיצוץ ראשים באלות ודריסה על ידי סוסים זה לא אלימות, נכון?)

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''יהודי לא שורף ליהודי''

    אשר, 15/02/06 10:22

    בגלל אוזלת ידה של המשטרה לתפוס את הפושעים היא ישר מטילה על המתנחלים את האשמה,יהודי לא יפגע ביהודי אלא אם כן אתה שוטר,,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • Tzodek (ל''ת)

      100%, 15/02/06 22:58

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    את כל הדברים תבוא האש לשפוט ולהכריע.... (ל''ת)

    אש דת למו, 15/02/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אוטו שרוף= מינוס 3 מנדטים למפד''ל+

    מרדכי היהודי, 15/02/06 10:11

    בס''ד, רק מחזק את דעתי שיש לנפות את הקיצוניים/משיחיים מחיינו, תקוותי שלא יאריכו חיים, האלוקים ידאג לכך בע''ה.

    הגב לתגובה זו

    • ''האלוקים ידאג לזה בעזרת ה'''? יש שניים? (ל''ת)

      ענת, 15/02/06 11:05

      הגב לתגובה זו

      • אין מפד''ל - אםי איתם קבר אותם כמו שהוא יקבור את כל הימין ! (ל''ת)

        אוי לנו ממנהיג, 15/02/06 12:49

        הגב לתגובה זו

    • את המזימה שלך כבר הכרתי בשושן!

      אסתר המלכה, 15/02/06 11:19

      אבל הפעם לכלכת. גילית את כוונתך מוקדם מידי!
      אצלך ואמל חבריך הסמולנים מ'קדימה' לא נסתמך על ארוע בחסות הקב''ה. אצלך, לתליה ושריפה אנחנו נדאג.
      העץ ל-10 בני משפחתך הצואים כבר מוצב. יום ה''ע'': 28.03.2006

      הגב לתגובה זו

    • וגם אתה בסיעתא דשמייא (ל''ת)

      נאור, 15/02/06 11:21

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בעגה הצה''לית זה נקרא ''סיכול ממוקד''...

    חשוך ימי בינימי, 15/02/06 10:10

    זה לא מה שצה''ל עושה לעתים בעזה? מעלה רכבים של מחבלים באש (ומשתדל שהם יהיו בפנים בשעת ''הדלקת הנרות'')?

    כלומר, על פי צה''ל, העלאת רכב של מחבל באש = סיכול ממוקד.

    אגב, המחבל הזה היה באוטו בשעת ההדלקה? ...

    הגב לתגובה זו

    • נכון! יס''מ= יחדית סיכול ממוקד (ליהודים). (ל''ת)

      מתן, 15/02/06 11:33

      הגב לתגובה זו

      • יס''מ= יחידה סיכול מופרעים . (ל''ת)

        נמאס מהמופרעים, 15/02/06 12:50

        הגב לתגובה זו

        • נמאס. אז מה ? גם לי נמאס מחלושי דעת וטפשים.

          אולג, 15/02/06 20:14

          אז מה ?
          לכבודי הם יגדלו מוח ?
          אין סיכוי. הם ימשיכו להצביע מר''ץ ולהשתתף בטוקבקים.

          הגב לתגובה זו

      • ואני חשבתי שיס''מ = יחידת סדיסטים משטרתית... (ל''ת)

        חשוך ימי בינימי, 15/02/06 14:34

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    מחיר הפינוי ?

    ראשים סדוקים, 15/02/06 10:06

    והרבה שוטרים עם כתם שחור בנשמה

    אתם לא תצליחו לבלבל אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    והכל בברכת מועצת רש''ע...

    איש, 15/02/06 10:06

    תפנימו - המתנחלים הכריזו על מדינת ישראל מלחמה. לא משנה איך תסובבו את זה, לא משנה איך תנסו ליפות את העניין, זה או אנחנו או הם.

    ואני אומר - תנו לצה''ל לנצח!

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים לא מבליגים למלחמה שהוכרזה עליהם

      ישעיהו, 15/02/06 11:05

      אפשר לקשקש בלי סוף, אך לאחר שהשלטון שנקנה בכסף ע''י עומרי שרון כמתנה לאביו המושחת הכריז מלחמה על העילית של האוכלוסיה הישראלית בכל פרמטר שייבדק תוך פגיעה קשה בזכויותיהם ובמחיר של הפקרת בטחון המדינה לחסדי החמאס והפת''ח. הוחלט בשוליים להשיב מלחמה. למה בשוליים? כי עוד לא הפנמנו שהישראלים הכריזו עלינו מלחמה.

      למרבה הפלא קיימת אנלוגיה בין מלחמת הטרור בישראל לבין מלחמת ישראל במתנחלים.

      ישראל התקשתה להכיר בעובדה שפתחו נגדה במלחמה ורק לאחר מאות הרוגים היא יצאה לעימות בעצימות נמוכה. המתנחלים מתקשים לזהות שהוכרזה עליהם מלחמה בגלל זה הם עדיין רק בעמדה של תגובה לאלימות של המשטרה ולהתנכלויות של השלטון המושחת של אומרט ועומרי שרון.



      הגב לתגובה זו

  • 22.

    פעם מתנחלים פעם החמאס פעם פשע מאורגן...

    ארז, 15/02/06 10:00

    הרב בארץ (ותראו בבחירות) קדימה והעבודה, אלו האנשים שמחזיקים את המדינה, משלמים מיסים ומשרתים בצבא. בנוסף לכך אנחנו צריכים לסבול מפיגועים של ערבים פיגועים של מתנחלים ופיגועים של פשע מאורגן.
    אבל זה לא ישתנה כי שלושת הקבוצות האלו יודעות רק להרוס !
    הדרך היחידה להתמודד, היא להוציא את הקבוצות האלו מתוכנו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מחיר הפנוי

    אמא, 15/02/06 09:51

    מחיר הפנוי הוא לא רכב שניתן להחליפו אלא נפשותיהם וגופם הפצועים והמוכים באכזריות לא יהודית. נפש אי אפשר להחליף או לתקן בכסף [של משלם המיסים...]

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש לי חשד שבוקובזה לא היה היעד

    חוקר בכיר, 15/02/06 09:49

    לפי דברי מפקד משרת נתב''ג גם על רכבו של הקצין וגם על רכבו של שכנו שפכו חומר דליק.
    והשאלות שביקשתי מאנשי הצח''מ שלי לברר:
    האם ייתכן כי היעד היה בכלל הרכב של השכן?
    האם ייתכן שאוי לרשע ואוי לשכנו?
    האם הרכב נשרף ע''י בקובזה בכדי לקבל רכב חלופי?
    האם ניסו שחם (המומחה לענייני ''שיישרפו'') מעורב בעניין?

    הגב לתגובה זו

    • בהצלחה (ל''ת)

      גבי, 15/02/06 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    וכשיתברר שזה לא אנשי ימין-יספרו לנו? (ל''ת)

    תנחשו לבד, 15/02/06 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אחרי ריצוץ הגולגלות

    אישיהודי, 15/02/06 09:46

    עכשיו התחילו את הפרובוקציות
    בטח מישהו שם נמאס לו מהרכב הישן

    הגב לתגובה זו

    • אתה ואפי שני בכיינים. אפי איתם חטוף אבן מילד מתנחל ובכה על זה שבוע (ל''ת)

      מתבכיינים, 15/02/06 12:51

      הגב לתגובה זו

      • כשאני צריך לנהוג באלימות - זה כואב לי יותר.

        בכיין, 15/02/06 20:05

        למדתי את מידותי הטובות מניסו שחם.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    לגרש את המצית לחו''ל ולפוצץ את ביתו (ל''ת)

    אלישע תישבי, 15/02/06 09:45

    הגב לתגובה זו

    • אוי ואבוי ישלך סרטן!

      יפית, 15/02/06 11:08

      יש לך סרטן!לך מהר לרופא לפני שזה יתפשט!

      הגב לתגובה זו

      • יש לנו סרטן-גידול אחד שקוראים לו גוש קטיף כבר הסרנו,אח''כ עמונה ... (ל''ת)

        לאט לאט, 15/02/06 12:52

        הגב לתגובה זו

        • כבר הסירו לך את המוח - ואתה עוד חולה ?

          כרכשתא, 15/02/06 20:06

          סופני , הא ?
          לא נורא. נסתדר בלעדיך.

          הגב לתגובה זו

  • 16.

    ניסו שחם כנראה השחים אותם

    ירון, 15/02/06 09:44

    פחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חבל שהרכב היה ריק (ל''ת)

    אם כבר אז, 15/02/06 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ניסו שחם כנראה השחים אותם

    מנשה, 15/02/06 09:42

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אנרכיסטים ונדליסטים

    רוני, 15/02/06 09:40

    כרגיל אח''כ שוב יאמרו שמתנכלים לימין.
    אף אחד לא היה מתנכר להם אם הם לא היו בהמות , ונשמעים ונראים יותר ויותר כמו החמאסניקים בקלטות שהם שולחים.
    האדמה לא, ואני חוזרת, לא מקדשת !! את הסיכון שבפגיעה בבני אדם כמו חיילים לדוגמא ששנים שמרו על כל המתנחלים , כמו לעבור על החוק השכם והערב, כמו לפגוע ברכב של קצין משטרה שמנסה באופן מוזר לשמור על החוק של המדינה, כמו להתעלל במה שהם שכחו שהם בני אדם - פלשתינאים.
    אנרכיסטים מהשמאל ופלשתינאים כבר מזמן היו מקבלים כדור בפיקת הברך במקרה הישראלי ואחד לך תדע איפה אם אתה ערבי מדינת ישראל, והוונדליסטים האנרכיסטים הימניים רק שוברים ובוכים- הורסים את המדינה ומייללים.
    רוצים שינוי - תעשו את זה בדרכים החוקיות נמאסתם על אלימותכם, בכיינותכם המקבילה לקבלת כספים מהמדינה בכמויות שכל שאר האזרחים יכולים לחלום עליהם, מיציתם את תפקידכם החלוצי שם יישבו את הארץ בתוך תחומי הקו הירוק כי הוא הדבר היחיד שיוכל לשמר משהו ממדינת ישראל לפני שהעולם שכולו שמאס בכם גם כן, לא ימצא סיבה לשמר את קיומה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • מה אומר הפשיסט ? (ל''ת)

      קיבלתם מכות ?, 15/02/06 10:12

      הגב לתגובה זו

    • הזדרזי לטעת עצים בט''ו בשבט ומנעי חיסול מדינת הקו הירוק (ל''ת)

      הוי רוני רוני, 15/02/06 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש לכם הוכחות או שאתם סתם מדברים? (ל''ת)

    הא, 15/02/06 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא הייתי מצטער אם הגבור מפצח גולגלות הנערות היה גם נשרף (ל''ת)

    אזרח, 15/02/06 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    קול ששון וקול שמחה - שתי ציפורים במכה. גם שוטר דפ''ר וגם שמאלן.

    קראדי הכורדי, 15/02/06 09:38

    כה לחי!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סויסה אתה קובע שזה המתנחלים? (ל''ת)

    אולי זה השוטרים, 15/02/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    התחלת הנקמה (ל''ת)

    שני, 15/02/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רכוש מול חיי אדם

    איקה, 15/02/06 09:27

    אכן מעשה מכוער ביותר, אבל... האם אפשר להשוות בכלל מעשה זה לפגיעה המטורפת בחיי אדם שהיתה בזמן פינוי עמונה??? נערים ונערות נפגעו, חלקם עם נזקים לכל החיים (פגיעה בראיה, עקרות...) אם הזעזוע הוא כ''כ גדול משריפת רכב - איך צריכים להגיב על פגיעה בבני-אדם???

    הגב לתגובה זו

    • פושעים שמפעילים אלימות

      סטודנט, 15/02/06 10:32

      מקבלים אלימות חזרה, בשביל זה יש משטרה. אחרת אפשר היה לפרק את המשטרה ושלום על ישראל, לא?

      הגב לתגובה זו

    • ומכות לשוטרים שם? ולפלשתינאים?

      רוני, 15/02/06 10:48

      לקיחת החוק לידיים לגיטימית רק כשאתה ימני כי אתה עושה את זה למען השם וגם קצת בשביל האדמה והחוזה עם האלוהות על קדושת ומותרם משאר אזרחי המדינה .
      כל זאת רק בגלל שכבר 40 שנה הם עושים מה שהם רוצים ואף אחד לא אוכף את החוק במערב הפרוע הידוע גם בכינויו השומרון, ועכשיו כשכן עושים אתם משהו הם לא מבינים מה זאת אומרת לשמור על החוק.
      מספיק עם הבכיונים יש גם שוטרים שנפגעו כי האנרכיסטים למען האדמה העיפו עליהם בלוקים בטירוף.
      די לגלגולי העיניים והאשמה. זו עבירה על החוק ויש לטפל במצית האנרכיסט הימני

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף המתנחלים התעוררו

    חיים, 15/02/06 09:26

    ככה מפגינים בכל מקום בעולם למען הצדק

    הגב לתגובה זו

    • רק ככה יעשו להם חשבון, הבכי והחיבוקים בגוש קטיף, חיזקו את השמאל, וא

      היסטוריה, 15/02/06 10:26

      ואת החאמס, הבכי של המתנחלים , רק הגבירה את הסדיסטיות של השמאל החולני, והיא שנתנה לפלשתינאים את ההחלטה שרק החאמס יעשה עבורם את העבודה, כלומר חיסול המדינה היהודית,

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הימין הקיצוני מסוכן יותר מהחמאס

    חיים, 15/02/06 09:25

    לפחות מול החמאס אנחנו יודעים מול מי אנחנו מתמודדים. אלה לא מתחזים לישראלים, לא חיים מקופת המדינה ולוקחים אחריות על פיגועים, לא כמו הימין הקיצון הפחדן שיודע רק לשרף מכוניות, לזרוק אבנים ולברוח או לרסס כתובות על קברים בלילה.

    הגב לתגובה זו

    • לגבי ריסוס הקברים בלילה, אתה מתכוון לבית הקברות המוסלמי בדנמרק?

      ברק, 15/02/06 10:22

      הם גם אופים מצות בדם שמאלנים.

      הגב לתגובה זו

    • חיים קח גלולת הרגעה ולך לישון! (ל''ת)

      יועץ בכיר, 15/02/06 10:23

      הגב לתגובה זו

    • שכחת את ההבדל הכי חשוב....

      חיים, 15/02/06 10:41

      לחמאס ראש ממשלתך החביב מזרים מאות מליוני שקלים, בעוד שאת המתנחלים הוא מנסה בכל כוחו ליישב כלכלית. אני מודה לך מראש על הפיגוע הבא....

      הגב לתגובה זו

      • אתם כבר עליתם לנו מספיק כסף (ל''ת)

        אין לשכונות, 15/02/06 11:25

        הגב לתגובה זו

    • השמאל הקיצוני מסוכן יותר מהחמס

      שונא מושחתים, 15/02/06 10:49

      השמאלן הקיצוני המצוי נענה בשמחה לכל כתבה לא מבוססת. הוא מנצל את ההזדמנות לשפוך את כל הרפש שבליבו על הימנים, המתנחלים והדתיים והופך אותם לדמות אחת מטושטשת. הוא שונא אותם עד מוות (או עד שקדימה תזכה בבחירות).

      לשם כך יש שיתוף פעולה בין המשטרה שמדווחת על העובדות, הקצינים שמוסרים לעיתונאים את מי להאשים והעיתונות שממלאה את החסר בכתבות צבעוניות על השוטר המסכן שריכבו נשרף ביד ''המתנח(ב)לים''.
      זהו שיתוף פעולה שמטרתו לרכז את תשומת הלב בשינאה ובליבוי היצרים כדי שאף אחד לא ישאל את השאלות הכי בסיסיות:

      * יש עדויות?
      * יש מימצאים?
      * מישהו כבר הודה?

      מכיוון שהתשובה היא שלילית - לא אתפלא אם (אחרי הבחירות) יסתבר ש (אחד או כולם):

      * הישוב שמור ואף אחד לא יכול להצית את הרכב אלא אם זה נעשה בשיתוף פעולה עם הקורבן
      * בתמורה ''להסכמת'' השוטר שריכבו יישרף - ''קדימה'' או המשטרה יפצו אותו ברכב חדש
      * השמאי שבדק את הרכב מצא שסיגריה שנשכחה על המושב וגרמה לנזק של 50 שקלים חדשים (הקצין מקבל רכב חדש בכל מקרה)
      * להד''ם - הרכב נלקח למשחטה של הפלשתינאים בתמורה לכמה בוחטות (הקצין מקבל רכב חדש ללא קשר לכמה הוא קיבל מהפלשתינאים - רק שישתוק)

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    העם יחסל את מפקדי הסקוריטטה של גולמרט (ל''ת)

    נעמן, 15/02/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חרא על האוטו, שישרף!!! (ל''ת)

    ניסו שחם המשורר, 15/02/06 09:17

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט , חרא עליהם , שישרפו, וכמה שיותר (ל''ת)

      מכבי האש, 15/02/06 10:08

      הגב לתגובה זו

    • גדול!! (ל''ת)

      ביאליק, 15/02/06 10:18

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה במילא רכב מליסינג, ידיעה לא מעניינת. (ל''ת)

    משה סודוקו, 15/02/06 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    האויב הכתום ממשיך להכות בציוויליזציה הנאורה

    נעמן, 15/02/06 09:10

    האוייב הכתום אינו יודע מנוחה

    האוייב הכתום ממשיך להכות בנציגי החוק

    אתמול אלה היו מגבניקים צעירים אדר טעמו מנחת זרועו של האויב הכתום. היום הוא שורף מכוניות. מחר הוא יפעל נגדכם.

    יש לטפל באויי הכתום כמו בכל אוייב אחר - ללא פשרות, ללא רחמים.

    הגב לתגובה זו

    • חחח...איזה איש מצחיק!!

      אברבנאל, 15/02/06 09:16

      לא להאמין איזה תמהונים מסתובבים בטוקבקים!

      הגב לתגובה זו

    • ה''ציולזציה הנאורה'' עוד לא הבינה שכאשר מפעילים כוח

      ממכלת יהודה, 15/02/06 09:22

      מצד אחד גורמים לשיופעל כוח מהצד האחר!
      ++++++++++++++++++++++++

      הגב לתגובה זו

    • מעשה שפל ע''י שורף שפל.בטוח שלמשטרה יש כיוונים נוספים שניצלו כנראה

      עיתוי.מעשה ראוי, 15/02/06 09:26

      כל מעשה כלפי אנשי חוק ואכיפה הוא שפל וצריך להיות מטופל במלוא החומרה.
      לא פחות חמור לייחס למי שלא ביצע ברמת פרט וקבוצה. כי: 1)זה לא צודק.
      2)הפושע מסתובב חופשי. 3)היחס מוריד מדרגת חומרתו.
      ראוי ורצוי בכל הכיוונים. כולל עמונה.
      ייתכן שגורמים פליליים ניצלו העיתוי ע''מ לטשטש עקבותיהם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה וחבריך יכולים לרדת מהארץ

      יפית, 15/02/06 09:33

      כי אנחנו הדתיים הימניים עומדים להשתלט על המדינה!קדימה רד!אתה עוד פה?

      הגב לתגובה זו

      • להפך

        אני, 15/02/06 12:36

        שלטונכם במדינה עומד להסתיים.
        בבחירות הבאות תומכי חלוקת הארץ,
        כלומר, קדימה, כל המפלגות משמאל לה, ואפילו חלקים בליכוד, יקבלו
        כשמונים מנדטים.
        ניצחון בנוק-אאוט.

        הגב לתגובה זו

    • השמאל הבוגד ממשיך לבצע טרנספר יהודים.למען 3000יורו בחודש.

      ממשלת השמאל, 15/02/06 09:35

      הנאורות של השמאל מתבטאת בפשעים נגד האנושות כלפי היהודים.
      השמאל הבוגד טרנספר יהודים מגוש קטיף מחר יהיה טרנספר יהודים מחיפה ותל אביב.
      יש לטפל בשמאל הבוגד מהר ככל האפשר אם לא לא ישאר יהודי במדינת יהודים רק שמאלנים וערבים.

      הגב לתגובה זו

      • היינו עושים לכם טרנספר גם בחינם.

        השמאל הנאור, 15/02/06 10:13

        לחסל את הטרור זאת מצווה.

        הגב לתגובה זו

        • גם הגרמנים היו נאורים - מצא את ההבדלים? (ל''ת)

          ציקי, 15/02/06 11:24

          הגב לתגובה זו

    • בוקובזה הוא לא נציג החוק אלא פושע

      רענן, 15/02/06 09:36

      זה שבוקובזה עולה בבוקר על מדים אינו מתיר לו להכות מפגינים שאינם נוקטים כנגדו באלימות.

      יותר מזה, עצם העובדה ששוטרים הסתובבו שם בלי תגי זיהוי מאפשר לנו להוכיח כי היה מדובר בכוונה תחילה להכנס באלימות במפגינים, ולא בארוע שיצא משליטה.

      אפשר אולי להתווכח אם זה בסדר להכות מפגינים אבל פורסמו עדויות על שוטרים שהיכו גם אזרחים שביקשו ל-צ-א-ת מהאיזור. הרעיון לא היה לפזר את ההפגנה אלא לתת דרור ליצרים האפלים של השוטרים.

      יותר אפילו מכך, תת ניצב בוקובזה הפר צו של בית משפט שהורה לו להפסיק את הריסת הבתים עד לדיון בבג''צ. שוטריו של הפושע הפלילי במדים בוקובזה היכו (אשכרה, היכו) את מי שמסר להם את הצו.

      הגב לתגובה זו

    • מתוק, אתה זקוק לבדיקה דחופה (ל''ת)

      ודאי שאינך נאור, 15/02/06 09:40

      הגב לתגובה זו

    • או שאתה עוד ערבי, או שאתה סתם מסכן וחולה! (ל''ת)

      חארטולוג, 15/02/06 10:07

      הגב לתגובה זו

      • הוא ערבי - הוא מוכר פה כבר הרבה זמן התור ערבי (ל''ת)

        גיל, 15/02/06 11:23

        הגב לתגובה זו

    • נעמן, שרץ משוקץ וטמא! מסכן העם שאתה שרוי בו ומטא את כל חיותו, נבל (ל''ת)

      המטהר באש, 15/02/06 10:16

      הגב לתגובה זו

    • נעמן הוא חנון ממושקף משועמם

      beri, 15/02/06 12:20

      והוא מנסה תמיד לכתוב תגובות שיביאו תגובות נזעמות.
      יאאלה בנאדם לך תמצא לעצמך חיים

      הגב לתגובה זו

    • נעמן=אחמד מתחזה.השורף השפל נתפש?!יש כ.אישום?יש הרשעה?!אולי זה פלילי (ל''ת)

      הרי לכל תת-ניצב, 15/02/06 14:01

      הגב לתגובה זו