• 48.

    לכל אנשים שתמכו בפינוי

    תל, 08/11/06 12:06

    אתם רואים שלא יצא לכם כלום מזה רק דברים רעים עכשיו אנשים ובמיוחד בני-נוער שסובלים מזה והמצב בארץ לא השתנה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תגובה ל44

    מגורשת, 19/02/06 17:19

    אולי תלמד משהו לפני שאתה כותב דברים שטוטיים וחסרי רגישות כאלה..
    לך וראה מה קורה באמת,, הזז את עצמך מ4 אמות ונסה להבין מה קורה באמת..
    בקרוב יחזירו את רעננה ואז נראה..

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הרב אבינר אני מקווה שאתה רואה מה הולך כאן ומתפקח (ל''ת)

    דני, 19/02/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא פלא שהם נושרים

    גיא, 17/02/06 16:03

    תמיד הם היו נפלים שלא יכלו להתמודד עם חוק ומסגרת. בגלל זה הם החליטו לבנות לעצמם מערב פרוע

    הגב לתגובה זו

    • יותר מהמערב הפרוע שהולך במועדונים? (ל''ת)

      ק, 19/08/07 19:28

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    פינוי גוש קטיף-הצלחה אדירה- קדימה לחלק ב' בשומרון המיותר!

    איתן, 17/02/06 08:21

    30 שנה להגיע לעשות 40 יום מילואים על מי? קומץ משפחות ששידרגו את עצמן מחיי בלוקים בדימונה, ירוחם, אופקים ונתיבות?
    30 שנה שאין השקעה ראוייה בעיירות פיתוח, בתשתיות, בכבישים והכסף נזרק לחינם על קומץ אופורטיוניסטים בגוש קטיף ושומרון, למה?
    30 שנה של התדרדרות בסל התרופות, ברווחה, בחינוך בחיי התרבות ובשביל מי? קומץ סחטני פיצויים ונדל''ן חלופי?
    30 שנה לממן מועצה איזורית בגוש קטיף ובשומרון שמחלקת ג'ובים מיותרים מקופת המדינה חוץ מקצבאות ומענקי סבסוד לתושב. על מה?
    המתנחלים בהלם!!! 30 שנה של סחטנות וחמיסת זכויות ותקציבי המדינה יסתיימו. הציבור בקו הירוק- דתי וחילוני כאחד מבין את המחיר ולא מוכן לשלם אותו!!! תתפנו אתמול כבר!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      בב, 19/02/06 14:22

      אני בטוחה שלא פגשת מתנחל בחיים ואולי גם לא היית שם אף פעם, ואם אתה חושב ששלשם מתבזבז כל התקציב של מדינת ישראל ושבגלל זה אין לך תקציב לעיירות פיתוח או לתרופות, נראה לי שיש כמה סיבות אחרות שכדאו לבדוק אותן לפני כן.

      הגב לתגובה זו

    • קדימה לחלק ג' בחדרה המיותרת! (ל''ת)

      ר, 19/08/07 21:05

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לדקלה כהן היקרה

    דקלה וצביקה זר, 16/02/06 20:01

    דקלה.. אם במקרה את נכנסת לקרוא קבלי המון חיבוקים ונשיקות והמון המון אהבה.. אין לנו ספק שבדורנו אתם חוד החנית. לפום צערא אגרא ושכרכם עוד יגיע בע''ה.
    אוהבים ומתגעגעים מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אתם שמחים על מצב שרון? אני שמח על מצב המפונים

    דייב, 16/02/06 17:34

    אפילו קמצוץ סימפטיה כבר אין לי עליכם
    מצידי שכל ההתנחלויות יעלו באש

    הגב לתגובה זו

    • זה שאתם שונאים אותנו, זה לא חדש. מה שחדש הוא שאנחנו שונאים בחזרה (ל''ת)

      וכרגיל אנחנו, 16/02/06 18:49

      הגב לתגובה זו

      • טובים במה? אספסוף גבעות עבריין? (ל''ת)

        מיכל, 17/02/06 08:49

        הגב לתגובה זו

      • תגובה

        בב, 19/02/06 14:24

        תגידו אין לכם יותר כבר מה לעשות חוץ מלשנוא כ''כ הרבה אחד את השני? אתם באמת חושבים שאנחנו יכולים להרשות את זה לעצמנו?

        הגב לתגובה זו

    • ביחד איתך!!!! (ל''ת)

      ש, 19/08/07 21:06

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין כבר ''ציונות דתית''. הפסיכים כבר לא ציונים (ל''ת)

    אריאל, 16/02/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חוסך שבתו שונא בנו- האל אוהב אותכם ויודע שתתחזקו (ל''ת)

    נסיון האל, 16/02/06 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אל תתנו לרוע לנצח-תתחזקו ילדים יקרים האל מחשל אותכם (ל''ת)

    פרח, 16/02/06 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ח'ברה, כנסו דחוף!!!!!!!!!!!!!!!

    אורי, 16/02/06 17:21

    חברה מה קורה לנו?
    תראו כמה נאצות אנחנו כותבים אחד על השני , מה קרה לנו איפה האחווה ?איפה הרעות ?עם אחד אנחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא, נו בחייאת תתגייסו.... הצבא יקרוס בלעדכם.... חחחחחחח (ל''ת)

    אורי, 16/02/06 17:21

    הגב לתגובה זו

    • תתפלא

      מגורשת, 19/02/06 17:21

      תתפלא לשמוע...הצבא יקרוס בלעדינו.

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך אותם כי הצבא אמור לפנות גם

      ק, 19/08/07 19:33

      את תל אביב ולעצור מחבלים שממילא ישתחררו בהקדם האפשרי.
      הרי הם רק מפריעים לצבא למלא את מטרתו העיקרית והיא לגרש מתיישבים מכל חלקי הארץ ועל הדרך גם להפסיק להלחם בטרור כי מסכנים המחבלים הרי הם רק בני אדם.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ''לא מפסיקים לחבוט בנו''

    גדעון, 16/02/06 17:16

    שוב אותן דמעות תנין. אחרי שבמשך שנים רבות בישלתם תבשיל כה קלוקל,הובהר לכם--לפני שנתיים--לא עוד!! לא רק שלא לקחתם זאת ברצינות הראויה,אלא שפתחתם בסדרת צעדים--מיעוטם חוקיים ורובם המכריע לא חוקיים--שתכליתם היתה אחת:שבושההחלטות והמשך בישול אותו תבשיל שטוף ארס,שיטנה ואנטי-יהדות.
    אז מה עכשיו?
    אולי פעם אחת,אחרי כל כך הרבה שנים תסתכלו במראה!

    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא!!! ולהגיב!!!

      אסתי, 20/02/06 21:31

      התבשיל כ''כ קלוקל לאלו שאת מירב ידיעותיהם סופגים מהטלויזיה.
      את אלה שאמנון אברמוביץ הוא האורים והתומים שלהם ובלעדיו לא יפול ולא יקום דבר.
      דורסנות? התנהגות קלוקלת? אין בעיה! תהיה אחיד ותנמק.

      אחרת איך אתה מסביר את ההליך שהביא להתנתקות ''הדמוקרטי'' כמובן?!

      איך אתה מסביר שאנשים שבאו לגרש אותם מביתם חיבקו את אחיהם היהודים המגרשים?
      ולא סקלו אותם באבנים???
      כשהבדואים מאיימים לעשות כן וערביי ישראל כבר עשו?

      איך אתה מסביר שבשביל 9 מבנים נפצעו למעלה מ200 יהודים רובם ילדים הסובלים מפגיעות ראש.

      ואיך אתה מסביר את זה שלמעלה ממחצית החיילים בקורס קצינים הינם בעלי כיפות סרוגות ( שכידוע זה התחייבות לשנת קבע)

      תראה, כבר אין משפחה בישראל שאין לה קרוב משפחה שחזר בתשובה.
      אנשים מבינים אט אט שהדרך בה בחרו אבותיהם אך לא סביהם הינה דרך קלוקלת המביאה אנשים להשלכתם של ילדים למועדוני לילה להנתן בחסדיהם של הדוקרים או האונסים או המסממים?
      להשליך את ילדיהם בין חדרי המדרגות, ליד פחי הזבל???

      בואו נסתכל על עצמנו...
      אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את התענוג הזה בלפצוע יהודים אחרים.
      כ''כ הרבה רוצים את השמדתנו ( ע''ע איראן, חמסטן, עירק וסוריה)
      בואו ניתן יד אלו לאלו (ללא כפפות) בואו נחבק, בואו נדאג אחד לשני.

      כי למרות שהתפזרנו 2000 שנה ועכשיו 50 שנה ואיני יודעת מה קשה יותר מחלוקותינו בגלות או שנאתנו בארץ. אנחנו עם אחד כולנו מזרע יעקב עליו השלום.


      תגובות יתקבלו בברכה,
      רק אלו בעלי כבוד הדדי ומתן לגיטימציה לאחר לחשוב באופן שונה.

      אסתי

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    חילונים-נמאסתם לא רק על הערבים

    על העולם כולו, 16/02/06 17:15

    הוכחתם עצמכם במחליפים אידיאולוגיות כמו גרביים לפי הכיוון שהרוח נושבת אליה. בוגדים במי שנאמן לכם (ראה משת''פים ודרוזים). ושורקים לכלבים מי שלא מתיישר לקו שלכם וממשיך להיות נאמן לדרככם הישנה. לא פלא שהאנטישמים טענו שהיהודים לא נאמנים ובוגדים. אתם ההוכחה ונראה אתכם מפרסמים זאת

    הגב לתגובה זו

    • מי כאן הבוגד? לא תוקפי כוחות הביטחון ושורפי דגל המדינה?

      קדימה אולמרט, 16/02/06 17:37

      המתנחלים תוקעים סכין בגב עם ישראל

      הגב לתגובה זו

      • אם הדגל חשוב לך יותר מבית במדינת ישראל

        א, 19/08/07 21:11

        אז לך תגור בחו''ל ותניף שם דגל ישראל כמה שאתה רוצה.

        הגב לתגובה זו

      • היום כוחות ביטחון הוא שם קוד להורסי

        ש, 19/08/07 21:15

        בתים ומפוצצי ראשים.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    צבא כבקשתך

    רן, 16/02/06 17:13

    ראשית חשוב לציין שיש לי המון סימפטיה אל הגברת ומשפחתה ברמה האישית.
    עם זאת, אני לא יכול לעמוד מנגד אל מול ההמלצה שלה לא לשרת בצה''ל.
    המשפט 'לא מכירים בערך שלנו ואם כך שלא יתגייסו מקומם'.
    צה''ל אינו צבא 'כבקשתך'. שכשמרוצים ממנו וממעשיו מתגייסים וכשלא מרוצים הולכים למקום אחר.
    חשוב לומר לילדים (מה לעשות, הם עדיין ילדים בגיל 18), ללכת ולהתנדב, כמונו בגילם. ואם המעשים של צה''ל אינם מוצאים חן בעיניהם יש רק דרך אחת לשנות זאת - הפוליטיקה.
    כפי שאני ואבי ואחי התגייסנו (ואחי ואני גם שירתנו בקבע) בשטחים ובלבנון כשזה לא מצא חן בעיננו, כך אני מצפה מהציבור הדתי להמשיך לתרום (ועל כך כל הכבוד לו)

    הגב לתגובה זו

    • צבא נועד להגן ולהלחם. לא להרוס בתים

      ג, 19/08/07 21:17

      ולהיכנע.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לכל המגיבים - תקראו את תגובה מס' 2

    ארץ, 16/02/06 17:05

    תפנימו - אין לנו ארץ אחרת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד! לא להתגייס לצבא האלימות לישראל! (ל''ת)

    צבי, 16/02/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בגלל שנים שהתעללתם בערבים בשטחים נולדו מאות מחבלים ...

    אתם נזק למדינה, 16/02/06 16:52

    שנים של ניצול והתעללות של מתנחלים בערבים . התנהגו כאדוני הארץ במערב הפרוע ועשו באזו כבשלהם . את ההשפלה רבים לא ישכחו להם ואנחנו משלמים את מחיר השנאה והנקמה .

    הגב לתגובה זו

    • יא אהבל ובגלל שאתה גר בתל אביב המחבחים מתפוצצים שם! (ל''ת)

      רון, 16/02/06 17:00

      הגב לתגובה זו

    • 9 חילוני בני 13-17 אנסו במשך חודשים ארוכים ילדה יהודיה, בת 13 !!!!!

      ב, 16/02/06 17:57

      9 חילוני בני 13-17 אנסו במשך חודשים ארוכים ילדה יהודיה, בת 13 !!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מספיק עם הדמגוגיה הזולה....

      ק, 19/08/07 19:38

      השמאלנים עצמם יושבים על אדמות מהם גורשו!!!! ערבים בזמן שהמתנחלים התיישבו על אדמות טרשים אז תפסיקו להיות צבועים ולהטיף לנו.
      אתם אוהבים להתנצל ולתת את הלחי השניה אבל על חשבון המתנחלים.
      לזה קוראים שנאה עצמית.
      אתם תעדיפו לדבר עם מחבלים מאשר לדבר עם מתנחלים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תנו לי גם וילה בפלמחים-הילד שלי יעמוד במשבר הזה.... (ל''ת)

    יותר מחצי מליון, 16/02/06 16:47

    הגב לתגובה זו

    • אה באמת?!?!?

      ..., 16/02/06 17:42

      על מה אתה מדבר איזה חצי מיליון ואיזה וילה??? קראוונים!!! זה מה שיש להם...

      הגב לתגובה זו

      • בטח שקרוואנים

        גיא, 17/02/06 16:07

        כי הם לא מוכנים לצאת משם לדיור קבע עד שיקבלו וילה בחצי מיליון בפלמחים...

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    יאללה תתנתקו מהמדינה יש לנו מה לעשות עם המילארדים שזורקים עליכם ! (ל''ת)

    סחטנים מפונקים, 16/02/06 16:47

    הגב לתגובה זו

    • 9 חילוני בני 13-17 אנסו במשך חודשים ארוכים ילדה יהודיה, בת 13 !!!!!

      ב, 16/02/06 17:57

      9 חילוני בני 13-17 אנסו במשך חודשים ארוכים ילדה יהודיה, בת 13 !!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    דתיים ציוניים הם בקושי 5% מהמדינה רק חצי מהם עושים צבא.צה''ל יתמוטט (ל''ת)

    אתם חלק קטן, 16/02/06 16:46

    הגב לתגובה זו

    • אז יאללה תמכרו את המדינה לטרוריסטים (ל''ת)

      ק, 19/08/07 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא מטובם ולא מעוקצם, לא נשכח שמאלה יצא יגאל עמיר... (ל''ת)

    יהודי פשוט, 16/02/06 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    והם ''צודקים''

    מוטי חיפה, 16/02/06 16:44

    נהפכו ל''צפונים'' הם עברו ל...צפון עזה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מספיק עם התירוצים

    אבא ללוחם, 16/02/06 16:43

    הדרך עוד ארוכה יש לנו את החמאס בעזה, מתוך הכרותי משרתים לוחמים יחד עם בני המון בחורים מיו''ש ונוצרו ביניהים יחסי חברות חילוניים/דתיים, והם כאחים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קורבנות אומללים של הורים לא אחראיים.יש נוער מפונה מאושר! (ל''ת)

    בדוק. הכל תלוי, 16/02/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין צורך בחמאס-יש אולמרט (ל''ת)

    נשר, 16/02/06 16:38

    הגב לתגובה זו

    • יש ימין קיצוני - מקבילי החמאס שלנו (ל''ת)

      אורי, 16/02/06 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    תגובה לכל המצדדים בגירוש

    noga, 16/02/06 16:23

    אין לצערנו מדינה ללא ערבים כשאלה יושבים בכל הארץ ומתפרנסים מעבודה אצל יהודים כך היה בעבר הרחוק וכך גם היום, הנגב שהיה שומם נכבש ע''י הבדווים אדמות נצר סירני ע''י ערביי רמלהטייבה טירה וקלנסואה נוגעות בגוש תל מונד, ואפשר להמשיך.לא ראיתי שמישהו מעז לעקור את הבדווים מאדמות המדינה עליהן השתלטו כי יהודים גיבורים תמיד על אחיהם כך היה מעולם

    הגב לתגובה זו

    • אם לא הינו זורקים את המילירדים עליכם, יכולנו לישב בתוך המדינה. חוץ

      בבה עזיזי, 16/02/06 17:15

      מזה, גיבור שלי, לא הצלחת להזיז אף ישוב ערבי בתוך הגדה, עם המילירדים ועם הצילצולים. ההצלחה שלכם מסתכמת בטירטור הצבא ע''י שליחת גדוד ששומר על 2 ילדים ועז, בזה הוכחתם הצטיינות. הנה, מגיע הסוף לגבורה המזויפת שלכם, פשוט הארנק יסגר. הצבע קדימה.

      הגב לתגובה זו

      • ואפשר לחשוב שאתה עני מרוד, מסכן שלי (ל''ת)

        ק, 19/08/07 19:53

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    לציבור הדתי-לאומי:אנו נותנים יותר מידי למדינה .ולשם מה?

    דתי עכשיו, 16/02/06 16:11

    הרי רואים אנו פה את התגובות הצוננות של השמאלנים כנגדנו.ללא סימפטיה וללא הבנה למצבנו. האדישות שפשטה בכלל הציבור היא בעלת השלכות רציניות לגבי עתיד המדינה.אנו שתמיד צעדנו בראש המערכה ובראש ההתנדבות ובראש האמונה נדחקנו למטה לעמדה חסרת השפעה תוך כדי דורסנות ממשלתית חסרת תקדים.תוך כדי שימוש ציני בחוק ובצה''ל ובמערכת המשפט.ואני שואל מדוע שנמשיך להשליך את מיטב חיינו ושנותינו למען מדינה אשר שמה לה למטרה לדכאות אותנו ולהשפיל אותנו.תוך כדי ניכור ועשיית עליהום ציבורי עלינו.אני אומר דבר פשוט.בואו נוריד פרופיל נפסיק להתגייס ליחידות המובחרות.נתחיל להשתמט מצה''ל ומשירות לאומי.אם הם רוצים לנהל לבד את המדינה אז שלא יצפו מאתנו למוטיבציה גבוהה כמו בעבר

    הגב לתגובה זו

    • שטוף מוח שכמוך- מעולם לא היית בראש המתנדבים בראש הלוחמים.הכל מיתוס (ל''ת)

      די לשקר הזה, 16/02/06 16:42

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        בב, 19/02/06 14:31

        אני לא יכולה להעיד על עצמי כי לא הייתי לוחמת, אבל תאמין לי שמתוך הכרות מספיק מעמיקה עם האנשים שמסביבי, אין לך מושג על מה אתה מדבר.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    פתאום קשה להיגמל מהפרזיטיות שלכם, נכון מתנחלים?

    נעמן, 16/02/06 15:58

    ''לא תהיה התנתקות'', זה מה שאמרתם, לא?
    הכחשתם את המצאות ולא הכנתם את עצמכם לעתיד הקרב ובא.
    לא שמרתם לעצמכם שום פתח-מילוט.
    אם הייתם מקבלים את הפיצויים ועובדרים לדירה מקווחת בשקלון או סאר-שבע, הכל היה מתדר.

    אבל הכחשתם את המציאות, עמדתם מול הראי והוצאתם לשון.

    מגיע לכם הכל, פרזיטים.

    תתחילו להיגמל

    הגב לתגובה זו

    • מה שבטוח, אתהלא שפוי (ל''ת)

      עמית, 16/02/06 16:23

      הגב לתגובה זו

    • נעמן שלום!

      עוקב בדאגה, 16/02/06 16:31

      כבר דאגתי שמא נעלמת מהנוף אך אני רואה ששבת אלינו בגדול עם תגובותיך המחכימות והאינטילגנטיות... מקריאה רציפה של דבריך עולה שמה שמטריד אותך יותר מכל מעבר לשטנה ולמשטמה הפועמות בך כנגד המתנחלים הוא העובדה שהם כביכול פרזיטים. זה, בצירוף העובדה שאתה עוסק רוה ביום בכתיבת טוקבקים מעלה חשד כבד שמא אתה עצמך מובטל מלימודים או מעבודה ובמקום לעשות משהו אתה מוציא את מררתך על אחרים. אז רק רציתי לעדכן אותך- אני מתנחל- עובד במוסד ממלכתי מכובד, בני משפחתי- בעלי מקצועות חופשיים או שכירים וחלקם אף נושאים במשרות בכירות ביותר בשירות המדינה ומערכות הביטחון קרי- מצטיינים בתחומם. ביישוב שבו אני חי ובסביבתו אין כמעט מובטלים כך שכל התיאוריות שלך מבוססות על ידע מוטעה שמוזן כנראה משילוב של בורות וצריכה מיותרת של תקשורת. אני מניח שזה כואב לך לשמוע את האמת אבל לא נורא אני מאחל לך ולשנאה שבך שתמשיכו לסבול מהמציאות עוד הרבה

      הגב לתגובה זו

    • נבלה סרוחה,שאותך יגרשו מהבית! עשית

      נעמן חולה נפש, 16/02/06 16:34

      להם מה שאתה לא חולם לעשות לאוייב הערבי, ואתה עוד מעיז לקרוא להם פרזיטים - הם שחיו אך ורק מעמל כפיהם, שלא לקחו דמי אבטלה, שהקימו משקים חקלאיים לתפארת וייצאו חצי מליארד שקל בשנה!
      הבאת להם מחבלים הביתה, נתת להם לספוג 6000 קסאמים ופצמ''רים, ומה שיש לך לכתוב זה ''פראזיטים''?
      שתתפוצץ באוטובוס הבא, אם לא יגרשו אותך מהבית!

      הגב לתגובה זו

      • ידיד המתנחל, מי שאומר שלא ידע שהוא על זמן שאול-שקרן! (ל''ת)

        בבה עזיזי, 16/02/06 17:17

        הגב לתגובה זו

        • אתה יהודי או ערבי? (ל''ת)

          סתם שאלה, 19/08/07 20:02

          הגב לתגובה זו

    • תתחיל לחתום גם ''יפה'' ו-''שרמנטי'' (ל''ת)

      למה רק שפוי?, 16/02/06 17:11

      הגב לתגובה זו

    • המציאות הזאת קרתה כי הממשלה רמסה

      ק, 19/08/07 20:00

      ברגל גסה את כללי הדמוקרטיה
      (את משאל המתפקדים שכחת?) והשיג רוב לתוכנית בהצבעה בכנסת ע''י איום על מי שיצביע נגד ומתן פרסים למי שיצביע בעד.
      הכחשנו את זה כי לא ידענו שראש הממשלה יכול להיות עד כדי כך רשע וטיפש.
      ובקשר לפרזיטים: זה הכל הסתה פרועה של התקשורת.
      המתנחלים עובדים, משלמים מיסים, ועושים צבא ומילואים בדיוק כמו כולם.
      (בניגוד להרבה משתמטים שמאלנים).
      אז מספיק עם ההסתה.
      מעניין איךזה שכל אחד שקורא לעצמו שפוי הוא כל דבר חוץ משפוי.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מפונים או מפונקים???

    מישהו, 16/02/06 15:57

    אז עברתם על החוק, אז גרתם בוילות, אז צעירים שילמו בחיים שלהם כדי שתתפנקו שם... זה נגמר בוקר טוב אני מציע שתרכשו מקצוע תשכרו דירה במרכז ותסעו לקזינו בטורקיה פעם בשנה, אם אתם רוצים להמשיך את הפנטזיות שלכם בשטחים - תעשו את זה על חשבונכם מפינוקים

    הגב לתגובה זו

    • מגורשים, לא מפונים! והם לא עברו על החוק,

      מישהו חולרע, 16/02/06 16:36

      הממשלה היא זו שחוקקה חוק המנוגד לחוק יסוד ''כבוד האדם וחירותו'', והראתה שישראל אינה באמת דמוקרטיה!
      אבל אין טעם לנסות לבלבל אותך עם עובדות, נכון?

      הגב לתגובה זו

    • בואנה,אתה שגר בהרצליה - בא לי שיבואו לפנות אותך ותרגיש כמוהם!!! רק

      יהודיה ומתנחלת!, 16/02/06 16:59

      שאותך אי אפשר לפנות, למה???!?!?!?!
      אני אפילו לא יכולה לענות על השאלה הזאת!!!!! כי אני לא מבינה את הראש של אלה שהחליטו על הגירוש. למה פה כן ושם לא?!?!?!?!?!?
      הם אלה ששמרו עליך, עכשיו הקסאמים מתקרבים אליך אבל עכשיו אין לך הגנה!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הילדים שלי לצבא הזה לא יתגייסו

    ורד, 16/02/06 15:53

    צבא שמתעלל ביהודים לא מתאים לבנים שלי

    הגב לתגובה זו

    • עוד חובתית עם השקפת עולם- צבע בשיער עשית לשבת? (ל''ת)

      שימי, 16/02/06 16:16

      הגב לתגובה זו

    • ל הכבוד!!! לא מגיע לצבא שנתגייס אליו... (ל''ת)

      יהודיה ומתנחלת!, 16/02/06 17:00

      הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו לא רוצים שהילדים שלך יתגייסו לצבא הזה. (ל''ת)

      פ, 16/02/06 17:01

      הגב לתגובה זו

      • נכון, רוצים צבא שמגרש יהודים ותומך

        ק, 19/08/07 20:07

        במחבלים.
        רוצים צבא שנלחם רק נגד מתיישבים ולא באויב כי חס וחלילה! אסור להלחם באויב. צריך לתת לו כל שיבקש גם אם הוא ממטיר עלינו אש כי אז אנחנו צריכים לתת לו אפילו יותר ולהכות יותר מתנחלים כך אויבינו יהיו מרוצים וגם כל העולם יהיה מרוצה.
        כי אנחנו עם בלי כבוד עצמי וככל שמכים אותו הוא אומר תודה ומתחנן לעוד ועוד ועוד!!!

        הגב לתגובה זו

      • מי זה אנחנו? אנחנו זה תומכי הטרור? (ל''ת)

        ד, 19/08/07 20:09

        הגב לתגובה זו

    • ורד, לא מדובשך ולא מעוקצך. מציע לך להתפקד לקדימה ונזיז דברים. (ל''ת)

      טאי, 16/02/06 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    התגייסו. לימדו לאחוז בחרב.

    חיים, 16/02/06 15:26

    זו משימה לא פחות חשובה - ודווקא בימים שהשמאל איננו חלק אמין מהכוח הלוחם.
    מי שסומך על אחדות עם השמאל שם את גורלו על קרן הצבי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני עם צה''ל גמרתי רבותי!!

    ימני מעוצבן, 16/02/06 15:21

    אנשים מסרבים להתגיס,לעשות מילואים
    וכל עוד הימין הוא אזרח בלי נציגים בתקשורת או בבג''ץ
    שצה''ל לא יבנה עלינו

    הגב לתגובה זו

    • שלום שלום ולך לעזאזל. נסתדר יותר טוב. (ל''ת)

      בובליל, 16/02/06 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הם כאלה מדהימים - מכל הבחינות

    חילונית!, 16/02/06 15:21

    קודם כל המראה שלהם, מדהימים!!!!
    הייתי בחברתם ממש מעט והספקתי לראות כמה הם יפים, חמודים, חכמים, מוכשרים, אידיאולוגיים, עומדים על שלהם....הכל!
    בכלל לא נראים מהארץ....

    שימשיכו ככה.
    היו מתים כל החילוניים הריקנים והדוחים שהולכים נגדם וחושבים שהם ה''קוליים'' שמבינים משהו מהחיים שלהם, להיות רבע מהכיפה שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • את חילונית כמו שאני עציץ

      אבי, 16/02/06 17:10

      ממש חילונית מתחזה

      הגב לתגובה זו

      • מה? קשה להאמין שהיא חילוניה?

        מישהי, 16/02/06 17:53

        מה קרה התנפצו המיתוסים שהם ''מתנחלים פרזיטים''???
        הם אנשים טובים ממלח הארץ!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אל תשכחי לשים מגן תחתון! לא להשאיר כתמים על הריצפה. (ל''ת)

      גניקולוג, 16/02/06 17:24

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    איפה כל היפים והמוסריים? האמנות? האירגונים? צבועים!! (ל''ת)

    חדרתית, 16/02/06 01:47

    הגב לתגובה זו

    • הנני - יפה מוסרי לא אירגוני ולא צבוע

      Jehova, 16/02/06 04:34

      The parents of these children should be charged in child abuse.
      When these parents used their children for the political propoganda
      ( and they are keep doing so in this article ) they increses the trauma of the children instead of protecting them.

      One more tip - the sooner they will stop blaming the trauma they went through and the government for anything that happend to them , the sonner they will be able to recover. Once again they would loose some of their political weaponds against the left ... :-(

      הגב לתגובה זו

      • i've always thoufht that government has some kind of responsibility

        דידי לו, 16/02/06 09:20

        towards the people who vote for it

        הגב לתגובה זו

      • מספיק לקשקש שטויות! הממשלה שחתמה

        ק, 19/08/07 20:59

        על הסכם אוסלו והביאה את המחבלים וסיפקה להם נשק, היא האשמה בסיכון חיי הילדים. אי אפשר פתאום להטיל את האשמה על ההורים אלא על הממשלה שמפקירה את בטחונם ומסכנת אותם ביודעין ועוד ממשיכה להיכנע לטרור. זו רשלנות פושעת. הממשלה היא המשוגעת ולא ההורים.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    !!!! לכל המפונים ותומכיהם

    סטודנטית, 15/02/06 23:54

    אני מבינה שארץ ישראל השלמה היא ערך עליון עבורכם. אני מבינה שהתנפץ עולמכם.
    אבל!!! - עולמם של רוב הציבור בישראל מושתת על ערכי דמוקרטיה ושלטון החוק אותו רמסתם מדי יום.
    צו השעה הוא שאתם נאלצים כרגע לשלם את המחיר בשם העקרונות הללו. אנחנו מילינו את חלקינו כל השנים והגנו על ילדיכם אותם בחרתם לשים בקו האש וזאת מבלי להתחשב בהשקפותינו.
    אתם איבדתם חלקת אדמה, חשובה ככל שתהיה. אני איבדתי בן-דוד אהוב שחירף את נפשו כדי שתוכלו לקנות ארמונות בפרוטות.
    אחנחנו כאן, תקועים ביחד, וככל שעובר הזמן נראה לי שהדבר היחיד שמחבר אותנו הוא שיש לנו אוייבים משותפים. תמשיכו להתגייס כי אין לנו ברירה אחרת. אל תהפכו גם אתם לאוייב!

    נ.ב
    למרות היותי שמאלנית בהשקפותי התנגדתי לפינוי בשל חששות בטחוניים.

    הגב לתגובה זו

    • כאילו שתושבי גוש קטיף לא שירתו ולא נהרגו

      דידי לוי, 16/02/06 01:46

      בקשר לקו האש- אלה שלשחו לשם אנשים זה שמעון פרס ואריאל שרון והם לא בדיוק שילמו...

      באשר למחיר העקרונות... אם כך אז על תבוא בטענות על עמונה- בלוקים על ראש השוטרים זה מחיר עקרונותכם

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת כלום!

        אמיר, 16/02/06 10:59

        מה קשור אמונה? מי בא בטענות?

        הגב לתגובה זו

        • התכוונתי עמונה, פשוט רציתי להגיד

          דידי לוי, 16/02/06 14:57

          שבמצבים כאלה שני הצדדים חייבים לשם. אם מפונים משלמים על עקרותיהם, אז גם שאר העם חייב לשלם ל עקרונות שלו, כלומר על דמוקרטיה. ולפעמים צריך לשלם בקצת דם.
          עוד דבר... אני אישה

          הגב לתגובה זו

          • מה הנקודה שלך?

            אמיר, 16/02/06 16:49

            זה בדיוק מה שהיא התכוונה - הציבור הרחב הלך בלב שלם להגן על המתנחלים בשם הדמוקרטיה. לפעמים המחיר היה דם.
            באותו מידה נידרשים המפונים ללכת בעקבות עיקרון זה.

            על שמירת החוק בכלל אין מה לדבר - יש צד אחד שמפר אותו בצורה בוטה.

            הגב לתגובה זו

            • הלוואי זה היה רק צד אחד. המדינה מזן מצפצת על החוקים של עצמה אז מה

              דידי לוי, 16/02/06 20:46

              כבר לדרוש מהאזרחים?

              עם ליצירת בית הבושת בשם קדימה אתה קורא שלטון החוק, אז כנראה שמגיע לנו כל הצרות שיש לנו. גם לציבור ה''רגיל'' וגם למתנחלים

              הגב לתגובה זו

            • למה להגן על מתנחלים? הם גם שירתו והגנו על גולן, עפולה וכל מקום אחר (ל''ת)

              דידי לוי, 16/02/06 20:47

              הגב לתגובה זו

            • את סתם מערבבת עובדות

              אמיר, 16/02/06 22:23

              נציגי הציבור מושחטים. נראה לי שלפחות זה מוסכם על כולם. אבל מה זה קשור? בקרב המתנחלים הצפצוף על החוק הפך מזמן למפגני ראווה בדמות מאחזים.
              בקרב שאר העם - ברור שיש גם טינופת אך אין ספק שהחברה רואה זאת בצורה שלילית.
              חברה שבה בריונות ועברינות הם מקור לגאווה היא חברה שאיבדה את הדרך. זה כל סיפור עמונה. לא מדובר ב''התנתקות'' פוליטית, מדובר בעבריינות אל מול שלטון החוק.

              דידי, את ושכמותך טובים בציטוט סיסמאות חסרות תוכן : '' החברה החילונית איבדה את הדרך'' וכו'.
              תסתכלו על עצמיכם - תקועים עם ערכים מלפני אלפי שנים ... (אם לציפצוף על חוקי מדינה ולינץ' בשוטרים אפשר לקרוא ערכים) . העולם משתנה. תפקחו עיניים, אולי תיפתח הסתימה...

              הגב לתגובה זו

            • אם החברה הייתה רואה את זה באפן שלילי

              דידי לוי, 17/02/06 01:31

              קדימה לא הייתה מקבלת שליש מהכנסת בכל סקר.
              כל המגזרים בחברה איבדו את הדבר החשוב ביותר - בושה.
              אבל מה אפשר לצפות במדינה שנבנתה על בגידות ודם מלחמת אחים?
              אנחנו כולנו גם דתיים וגם אלה שלא שומרים חיים על זמן שאול.
              החברה החילונית במידה לא מבוטלת אוכלת את הלוקשן שהתקשורת תולה להם לאוזניים, המגזר הדתי במקום להביר מנסה לפרוץ חומות בכוח.
              מקסימום נעשה לבלוע אחד את השני ונחנק. מזה אולי תצמח הגאולה.

              הגב לתגובה זו

            • דידי, מה את רוצה?

              מיה, 18/02/06 17:46

              דתיים זה לא טוב. חילוניים זה רע.
              כולם מושחתים ומאנייקים.
              את בטח מלאך שנחת עלי אדמות ולא שייכת לשום צד מכל ה''גועל נפש'' שקורה פה.

              אומרים לך א'. את מנסה לסתור את זה עם כל מני ססמאות ואומרת בדיוק את אותו הדבר.
              אין לך מה לחדש.
              כל דבר שאומרים לך את תוקפת.
              שום דבר ואף אחד לא מספיק טובים בשבילך.

              תשבי רגע, תחשבי על זה, תנסי להבין את זה ואולי אפילו תגבשי דעה ותפסיקי לשנוא את כולם...

              הגב לתגובה זו

            • לא רוב גועל הנפש אני לא קשורה באופן ישיר, את הבחלט צודקת. כי

              דידי לוי, 19/02/06 00:21

              חוץ מללמד בבית הספר וללדת למדינה הזאת עוד 2 אזרחים לא הספקתי לעשות כלום ב-8 שנים שאני בארץ. אם זה לא מספיק מלאכי בשבילך, בנוסף לכך אני גרה בקריית מלאכי,

              הגב לתגובה זו

            • אגב, אני לא שונאת אף אחד, אני שונאת צבעיות והתנשאות (ל''ת)

              דידי לוי, 19/02/06 00:32

              הגב לתגובה זו

            • החברה עברה ועוברת כבר זמן רב מאוד

              ק, 19/08/07 20:18

              שטיפת מוח והסתה נגד המתנחלים ע''י אמצעי התקשורת אז מה הפלא שהרוב תמכו בקדימה שהגרעין שלה הוא מושחתי הליכוד שפרשו והקימו לעצמם מפלגה.

              הגב לתגובה זו

      • אולי עדיף שתישן בשעה כזו

        יוני, 16/02/06 11:04

        המגיבה קוראת לקבל את החלטת הרוב למרות חוסר ההסכמה כמו בן דוד שלה. בנוסף היא ציינה שגם היא לא רצתה בהתנתקות.
        אז מה אם גם הם משרתים בצבא?

        הגב לתגובה זו

        • אז לא צריך להגיד שכל המדינה שלחה חיילים כדי להגן עליהם

          דידי לוי, 16/02/06 14:48

          ולא תמיד החלטת הרוב היא הנכונה.

          ועוד דבר... אני אישה

          הגב לתגובה זו

    • אני מסכים עקרונית

      רן, 16/02/06 15:39

      למרות שזרקו אותנו וחבטו בנו ללא סוף אסור לנו להתנתק העם.
      בשעה קשה זו התשובה היא -לפי דעתי- התחברות לעם ואהבת חינם.
      אני חושב שלמרות כל הכאב וההשפלה אנו צריכים להתאחד ולפתור את הבעיות שכולנו מסכימים עליהם כמו העוני, הסמים, האלימות( כמובן שאני מתכוון לאלימות בבתי הספר ובמועדונים) וכו'.
      מתוך כך אולי נגיע להשלמה
      בערת ה' נעשה ונצליח

      הגב לתגובה זו

    • לא פשוט... (ל''ת)

      מחח, 16/02/06 15:39

      הגב לתגובה זו

    • סטודנטית יקרה!! בשבילי התורה היא מעל המדינה!!!

      יהודיה ומתנחלת!, 16/02/06 17:10

      בואי אני אגיד לך למה אני מתכוונת!
      יש את המשולש שאולי שמעת עליו - עם ישראל בארץ ישראל על פי תורת ישראל!!
      אין פה מדינה! אני כמובן מאמינה במדינה ואני חושבת שזה משהו מאוד טוב שקרה לעם היהודי, זוהי היתה נקודת שיא אחרי השואה הנוראה.
      בשבילי מה שהמדינה עושה היא נגד חוקי התורה שבה אני מאמינה ואותה אני מקיימת!! לא כל מה שהמדינה אומרת לי לעשות אני עושה. קשה לי להסביר את זה אבל אני מקווה שהבנת את העיקרון!
      קודם אני מקשיבה לתורה ואחרכך לדמוקרטיה שאם תסכימי איתי אפשר להגיד שהיא מושחתת ומנהלים אותה אנשים מושחתים!!!
      אני לומדת את מחשבת ארץ ישראל. אני אשמח ללמד את החומר הזה אנשים שלא יודעים אותו!!! זהו חומר שאף אחד לא יצליח להתכחש לו!!
      אני שמחה שהבנת מי האויבים שלנו ויש מלחמת מצווה להילחם בה!!
      נכון שהצבא נלחם את מלחמת המצווה אך מנגד הוא הורס את כל מה שהוא עושה: עוצר מחבלים- מייצר עוד מחבלים!! זה לא משנה... זה כמו לכתוב על דף ואחרכך לזרוק אותו, נשאר לך משהו???? לא!!!
      אני גרה במקום שאריק שלרון בנה, אם הוא יפנה אותי (הוא כבר לא יכול אבל נגיד...) אז אני אשנא אותו ואני לא אחשוב שאני גרה פה בזכותו כי אדם נמדד על-פי ההווה!! הוא הרס את כל מה שהוא בנה אז מה הקטע???


      עוד דבר אחד אחרון - מכל הגירוש הזה לא הבנתי דבר אחד: ל-מ-ה?!?!?
      אני אשמח אם מישהו יוכל לענות לי...

      הגב לתגובה זו

      • מתנחלת יקרה!

        סטודנטית, 16/02/06 18:21

        ההפרדה שלך היא מלאכותית. יש שתי אפשרויות -
        1. להיות חלק מהמדינה עם כל המשתמע מכך (בעיקר שילטון החוק והדמוקרטיה) - כולל שירות בצבא.
        2. לא להיות חלק ממנה - וזה אומר לא ללכת לצבא, לא לקבל את הפיצויים מהמדינה, לא להשתמש במיים, חשמל ושירותי הבריאות שקיימים אך ורק עבור אזרחי המדינה ולא למי שגר בארץ ישראל.

        מה כל הדימויים האלה שלך? את אוכלת ולאחר מכן משתמשת באנרגיה ואופס ... את שוב רעבה. זה אומר שאת צריכה להפסיק לאכול? להפסיק לנצל אנרגיה? הצבא הורג מחבלית כי זה תפקידו, ואם איך שהוא הוא תורם ליצירת מחבלים חדשים זה בעל כורחו.

        בקשר לסיבות להתנתקות: אני אישית התנגדתילכך, אבל נראה לי שהסיבה העיקרית היא שזה פשוט לא משתלם:
        - לא משתלם מבחינת חיי אדם - נכון שנופלים קסאמים, אבל נפלו גם לפני כן ומניין ההרוגים (בעיקר חיילים) התאזן לטובה.
        - לא משתלם כלכלית - ההשקעה בפיתוח ובביטחון עצומה. ההכנסות מתגמדות לאומת המליארדים שהושקעו.

        סיבה נוספת היא שמעמד הביניים סוף סוף גילה את הכוח בהיותו רוב במדינה ונמאס לו. נמאס לו לשאת בנטל הכלכלי הכבד (כ40% מיסים לרובו), לשרת במילואים (כן, כן גם אתם משרתים) ולהיות נשלטים על ידי מיעוט סהרורי שכופה עליו לסגור חנויות בשבת, מקשה עליו לקנות איזה אוכל שבא לו, מכריח אותו להתחתן ולהתגרש על פי כללים חשוכים שאינם רלוונטים יותר.

        פשוט נמאס לסחוב אותכם על הגו שלנו.

        הגב לתגובה זו

    • נראה לך שרק את איבדת קרובים?

      מגורשת שבורה, 30/05/07 18:18

      אני איבדתי חברים וכן..אח!!
      ואז לתת את הבית שלי לרוצח?!
      מה נסגר איתכם?!?!
      וצריך לבנות בכל הארץ,גם איפה שהערבים מאיימים-אם בכל מקום שהערבים אימו היינו מפחדים-לא היה לנו כלום היום,פשוט כלום!!!!!
      אז בבקשה תתחילי להבין גם קצת אותנו.

      הגב לתגובה זו

    • הפינוי נעשה תוך רמיסת כללי הדמוקרטיה

      ר, 19/08/07 20:13

      ובאכזריות. לא הייתה שום רגישות, רק נחישות. והרבה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    להביא הרבה ילדים ולהשפיע על המדינה (ל''ת)

    דוד, 15/02/06 22:19

    הגב לתגובה זו

    • דוד פרזיט- לך תממן את הילדים שלך- 10 ילדים בורים סתומים בלי עתיד

      אייל, 16/02/06 11:51

      נמאס לי לממן אותך ואת אישתך המובטלת! אוכלי חינם!
      לכו לעבוד כבר מתנחלים פרזיטים! מה יצא מאפס כמוך ומאישה סתומה? הדור הבא של העוני ושל הגזענות והבורות.
      כמה נבערות, גזענות ושטויות- הרחם של אישתך זה כלי נשק? מה היא יודעת עוד לעשות חוץ מאוכל וילדים?

      הגב לתגובה זו

      • לאייל דווקא מהכירות עם כמה משפחות

        jak, 16/02/06 15:44

        מרובות ילדים
        חלקן לא דתיות
        אני יכול להגיד לך שאלה משפחות לתפארת ושיצאו להם ילדים מאוד מוצלחים

        הגב לתגובה זו

        • שיממנו את עצמם- זה הכי חשוב (ל''ת)

          שימי, 16/02/06 16:17

          הגב לתגובה זו

          • גם שאתה תממן את עצמך. אני מפסיק לשלם

            ג, 19/08/07 20:26

            מיסים ומצדי שלא יהיה לך כסף להתחבר לאינטרנט ולכתוב דברי הסתה!

            הגב לתגובה זו

      • הפוסל, במומו פוסל... (ל''ת)

        אור, 16/02/06 16:16

        הגב לתגובה זו

      • הבור היחיד שאני מוצא פה זה אתה

        עמית, 16/02/06 16:29

        אתה מתלהם ומשפריץ כל מיני שטויות שאתה שומע מפוליטיקאים ואנשי תקשורת.
        לפחות תכניס גם כמה מילים משלך, במקום לעשות''גזור'' ו''הדבק'' לכל מה שאתה שומע בטלויזיה.

        הגב לתגובה זו

        • עמית-לך לעבוד פרזיט-לא נממן לך וילה וכביש עוקף- נגמר! (ל''ת)

          מירי, 16/02/06 17:16

          הגב לתגובה זו

          • מצחיק, אבל בגוש כולם עבדו... עד הגירוש (ל''ת)

            דידי לוי, 17/02/06 01:33

            הגב לתגובה זו

            • עבדו עלינו בעיניים- ג'ובים פקטיביים של המועצה המקומית-חוצפה!!! (ל''ת)

              לילך, 17/02/06 08:19

              הגב לתגובה זו

          • וגם לא נממן לך תשתית ביוב, גנים ציבוריים

            ס, 19/08/07 20:24

            וכו'.

            הגב לתגובה זו

          • את קורבן של שטיפת המוח של התקשורת (ל''ת)

            ג, 19/08/07 20:24

            הגב לתגובה זו

      • מאיפה לך כל המידע הזה? אתה עוקב אחריהם? (ל''ת)

        ד, 19/08/07 20:22

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    להפסיק להתגייס לצה''ל ! שהשמאלנים ילחמו...

    מתנחל, 15/02/06 21:33

    נגד המחבלים אותם הם מחמשים ללא הרף

    הגב לתגובה זו

    • להפסיק לשלוח חיילים להתנחלויות- שהפרזיטים ישמרו על עצמם (ל''ת)

      שירי, 16/02/06 07:14

      הגב לתגובה זו

      • להפסיק לשלוח חיילים לקיבוצים,המשמשים ככוח עבודה ,לפרזיטים. (ל''ת)

        נחלאית, 16/02/06 10:58

        הגב לתגובה זו

        • הקיבוץ תורם לחקלאות וקליטת עלייה- ההתנחלות סוחטת תקציבים ומבזבזת! (ל''ת)

          שמרית, 16/02/06 11:53

          הגב לתגובה זו

          • כמה עצוב ולא נכון

            השופט, 16/02/06 14:40

            כמה תקציב נזרק בקיבוצים(הסתדרות וכו'....)
            אל איזו חקלאות את מדברת בדיוק???
            לכי לעבוד את האדמה בשפעיים!!????

            הגב לתגובה זו

            • ביום שבהתנחלויות יהיו בתי קברות צבאיים ענקיים כמו בקיבוצים...... (ל''ת)

              תרמתם מאִית, 16/02/06 16:45

              הגב לתגובה זו

            • אז בשביל מה אתם נלחמים ונהרגים?

              ש, 19/08/07 20:33

              כדי לתת אחר כך פרס לטרור ולעודד ולטפח אותו? אז אני מצטער להגיד:
              אם כך הם פני הדברים כל הלחימה והקורבנות שלכם ושלנו הם לשווא.

              הגב לתגובה זו

            • התגובה מיועדת ל''תרמתם מאית וכו''' (ל''ת)

              ש, 19/08/07 21:01

              הגב לתגובה זו

          • בטח , הקיבוץ תורם לי כל הזמן.

            ציטרון, 16/02/06 15:34

            פילנטרופים.

            הגב לתגובה זו

        • מתנדבים נשלחים לקיבוצים, לא חיילים

          סטודנטית, 16/02/06 12:42

          אף אחד לא חייב לעשות שנת שירות. אף אחד לא ''שולח'' את המתנדבים לשם.
          מדובר במתנדבים שיודעים מה הם לוקחים על עצמם ועושים זאת מרצונם החופשי.
          חבריי עשו זאת בשביל הגיבוש והחויה שבעניין.
          לא מתאים לך? לכי הביתה! טוסי מהעיניים!

          הגב לתגובה זו

    • צודק.נמאס כבר חהתגייס לקרבי.שיקחו קצת מהחילוניים הג''ובניקים לקרבי

      רגב, 16/02/06 15:55

      אנו עשינו ניותר מידי למען המדינה.ובתגובה לכך היא יורקת בפרצופנו .משליכה אותנו לרחוב.מתנכרת אלינו.עושה עלינו עליהום שלילי.

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו נלחמנו, נלחמים ונלחם

      אייל, 16/02/06 17:27

      ואגד ''שמלאנים'' זה שם קוד ל''חילונים''?

      הגב לתגובה זו

      • לא, שמאלנים אלה רשעים שרואים בסבל

        ק, 19/08/07 20:30

        אחיהם וצוחקים ומסיתים נגדם ומתלהבים מלתת כל פיסת אדמה לאויב החל מיהודה שומרון וחבל עזה וכלה ברמת הגולן. ובנוסף גם תומכים במסירת נשק לאויבים ושחרור מחבלים. כי מה אכפת להם אפילו מבטחונם האישי העיקר שהם יוכלו לראות מתנחלים סובלים. לזה אני קורא שמאלנים.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    בשביל מה צריך צהיל?יש לנו את קראדי!שיטפל בכל הבעיות

    עולה חדש, 15/02/06 19:50

    יש משפיק מסוממים,ופושים למיניהם במדינה הזאת !שישרתו! או שיגייסו עובדים זרים!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תגובה ל1 אתה ידידי מחזיק בתכונה הכי גרועה של האדם - בורות

    מתי, 15/02/06 19:39

    אני אם הייתי אתה הייתי מתחבא מתחת לאיזה אבן שלא ידעו איזה מטומטם אני. קודם כל העובדה שאתה יכול להשוות מעבר דירה לפינוי כפוי של חבל ארץ היא שטות מוחלטת.
    ובנושא האלימות תן לי לספר לך שאתה חי בסרט, או שלא ראית או שאתה פשוט צבוע מדי להבין מה קורה. חבל לי כאזרח במדינה הזאת שיש אנשים כמוך שחיים לצידי, אבל אלא החיים ואני מקבל אותך כמו כל אחד. דבר אחד כן ברור לי לחלוטין וזה שאתה נורא ממרומר, והייתי מאחל לך המון ברכות אבל אני בטוח שכבר דאגו לך
    אח יקר שלי

    הגב לתגובה זו

    • we are not the same

      shelly, 16/02/06 05:54

      I feel sorry for the guy (1) i am pleased and happy with your answer to him, he must get help as soon as posible and Im saying it becuase we really do love you and care for you ... Mati some peole talk from anger and sadness and I really feel for all this people, anyways guys keep hopes and prayers its the most important thing in life, take care, peace.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    צודקים לא צריך בכלל להתגייס לצה''ל

    חכם עזרא, 15/02/06 19:09

    ואז נראה כמה זמן תחזיק המדינה מעמד

    הגב לתגובה זו

    • המדינה תשרוד רק את נתנתק מהמתנחלים סחטני תקציב המדינה (ל''ת)

      איילה, 16/02/06 07:15

      הגב לתגובה זו

      • כשנפנה את ואדי ערה , תסעי אתם ,איילה.

        נהג משאית, 16/02/06 15:35

        אל תסבסדי אף אחד.
        סעי מפה.

        הגב לתגובה זו

        • אני משכילה ואירופאית ויכולה לנסוע תמיד- אתה לא! (ל''ת)

          איילה, 16/02/06 16:18

          הגב לתגובה זו

          • אז תסעי ואל תחזרי. את משכילה אבל זה

            ר, 19/08/07 20:37

            לא מפריע לך להיות שטופת שנאה.
            תחזרי לאירופה.

            הגב לתגובה זו

      • אוי אוי אוי. לא הולך לך בחיים אז אתה

        ד, 19/08/07 20:35

        מאשים את המתנחלים. מצאת לך שעיר לעזאזל.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    נחשף הפרצוף האמיתי של החילונים הישראלים ''יפי הנפש''. חייבים לקרוא!

    אריאל, 15/02/06 16:58

    לפחות אנחנו יודעים בבירור עם מי יש לנו עסק.
    מי שעדיין לא השתכנע - קיבל שיעור נוסף בעמונה.
    חשוב להסתכל על המציאות בלי הסתרות - החברה החילונית נרקבה מעשרות שנים של בהייה בטלויזיה. אין ערכים, אין דעות. מחליפים עמדות בקצב שמזפזפים בין ערוצי הטלויזיה. לא יודעים להבחין בין מציאות לסרט דימיוני. יועצי התקשורת מנהלים את האספסוף האינטלגנטי עם מכבסןת מילים מנופחות: ''התנתקות''...
    תגידו כבר את האמת - ט ר נ ס פ ר !!!

    הגב לתגובה זו

    • נחשף הפרצוף- בעמונה הכרנו את המתנחלים האמיתיים

      שמעון, 16/02/06 15:47

      די למכבסת מילים- המתנחלים הם אספסוף פאנטי, חמום מוח, מוסת, סהרורי, לא שפוי שרוצה מדינת הלכה בלי ערכי דמוקרטיה אלא הלכה- תתחילו ברכבת האווירית לאיראן!

      הגב לתגובה זו

      • תודה באמת,

        מתנחלת, 15/03/06 17:31

        אני כבר מתחילה להסמיק מרוב מחמאות...

        הגב לתגובה זו

      • כשיבואו לפנות אותך בכוח נראה איך תגיב (ל''ת)

        ד, 19/08/07 20:39

        הגב לתגובה זו

    • צודק.העם איבד כיוון.כצאן ללא רועה הוא תועה בשדה. (ל''ת)

      רגב, 16/02/06 15:57

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    וכמובן, מי אשם בטראומה?

    סטודנט, 15/02/06 16:47

    מנהיגי המתנחלים שהתעקשו להשאר בשטח אויב במקום להתפנות מרצון ולכבד את החלטת הממשלה.

    עצוב לי על הילדים שמוחם הורעל.

    הגב לתגובה זו

    • מי שאשם זה המנוול שבנו בדרך לכלא

      תמיר, 15/02/06 19:30

      וגם הוא עצמו כבר לא יזיק יותר לאיש

      הגב לתגובה זו

    • מסכנים הילדים שלך שידברו בניהם בערבית (ל''ת)

      רוסיה התוקפנית, 15/02/06 19:56

      הגב לתגובה זו

    • הרבה לפני ההתפנות ...

      jehova, 16/02/06 04:44

      Mother who puts her children in places like Netsurim doesn't have high priority to their safety (physical and mental ) .No wonder the kids go bananas when the parents are nuts !

      הגב לתגובה זו

    • עצוב לך ? חכה לעצב גדול הרבה יותר...

      סטודנטית, 16/02/06 15:42

      תפיסת עולמך התפורה ממציאות וירטואלית ומשנתך הסדורה עומדות בפני שבר גדול.
      הכן את עצמך.

      הגב לתגובה זו

    • כי הם האמינו-.!

      כגד, 16/02/06 15:43

      הם לא יתיאשו האמינו זה הבית שלהם!!

      הגב לתגובה זו

    • זה לא שטח אויב!!! זה הכי עיצבן אותי ממה שאמרת.. (ל''ת)

      יהודיה ומתנחלת!, 16/02/06 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    דבר אחד טוב יצא מההתנקנקות

    ישראל, 15/02/06 16:42

    עכשיו קיבוצי השמאל האנטישמי מתווחים על ידי קסאמים של הפרטנרים. אני רק מקווה שהפרטנרים ישפרו את הדיוק...

    הגב לתגובה זו

    • ??? היסטרי משהו, לא ? (ל''ת)

      שי, 15/02/06 23:03

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה

      יואב, 16/02/06 00:07

      שיחטפו !!!
      כשהמתנחלים חטפו קסאמים הם צעקו שזה בגלל שהם ''כובשים'' ולכן זה מגיע להם. ומה עכשיו?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה רק ''נשארנו בבית'' ולא נלחמתם בעוקרים?!

    עמנואל גרטל, 15/02/06 16:27

    אם הייתי יודע בוודאות שתושבי גוש קטיף לא מתכוננים להיאבק בעוקרים, לא הייתי מתחיל מלכתחילה לעזור במאבק נגד העקירה. רפיון הנפש והרוח של ה''ממלכתיים'' המחבקים והבוכים, מצביעי מפד''ל חלושי נפש שמה שהכי חשוב להם זה להיות ''ממלכתי'' ו''שומר חוק'' ו''לא מתלהם'', הוא שהיה ביסוד ההרגשה של שרון שהוא יצליח לעקור יהודים מאדמתם.
    המרואיינת, במקום סתם להישאר בבית, ולראות בכך את שיא המאבק, היתה צריכה להיאבק באמת! להתנגד לחיילים, להשליך עליהם מכל 'טוב', ולהפוך את העקירה למשהו מאוס, לא מצוחצח, חסר תהילה, ועם בגדים צואים ורטובים משתן של המפנים במקום השחור הנוצץ שבו הם הצטלמו למזכרת.
    רק מעטים, אחוזים בודדים, נאבקו כמו שצריך ובכך הצילו את כבודם בעיני עצמם.
    חבל.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים ב100%

      הייתי שם, 16/02/06 15:55

      בנווה דקלים ולא ראיתי טרם הפינוי שום הכנות להתנגדות בכוח, רובם אמרו שיתפנו בשקט ואני לא תפסתי את זה, לא יודע אם זה קשור למצביעי מפד''ל או לא.
      היה צריך להיות מאבק מר על כל בית בכל האמצעים ולא התבכיינות ברדיו, לא איכפת לנו ממלכתיות וקשקושים אחרים היינו צריכים להילחם בכל הכח.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    דיקלה לוחמת אמיצה!

    זואי, 15/02/06 16:19

    היי חזקה מלחמתך היא מלחמת קודש!
    גם כשקשה ובא כבר להכנע ,אנשים טובים וחכמים כמוך נותנים לנו כוחות נפש ותעוזה להמשיך להלחם!
    תודה...מאחת שכמעט נשברה.

    הגב לתגובה זו

    • אלמלא גררתם את הילדים שלכם למאבק המיותר והאבוד הזה מראש לא הייתם

      כבש, 16/02/06 17:03

      גורמים להם כזו טראומה. לא היססתם להשתמש בילדים שלכם עד הסוף. תשאו באחריות גם אתם !!!

      הגב לתגובה זו

      • מה נסגר איתך?!

        מגורשת שבורה, 30/05/07 18:08

        אני בכיתה ח'.
        אני הלכתי מתוך בחירה להגן על הבית שלי ולא לתת אותו למי שרצח אנשים שאני מכירה ובין היתר גם את אחי.
        אתה מבין מה זה? זה היה המקום שבו חלמתי,נולדתי,חיי'תי,אין לי חיי'ם עכשיו!.
        אני מסתובבת כל יום אחרי האולפנה ברחוב,בלי לדעת איפה אני,מה נסגר איתי,ואיפה אני חיה!
        אז כשתחזור למציאות וכשתהי'ה במקומנו--נדבר.

        הגב לתגובה זו

      • שרון הרשע הוא זה שגרר אותם למאבק!! (ל''ת)

        ג, 19/08/07 20:46

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כי קרוב יום אידם

    לי נקם ושילם, 15/02/06 16:15

    ליבנו איתך, אחותנו!
    אין לנו עוד חלק ונחלה במדינה שבחרה להתאבד, לחלק את עצמה, לתת מתנות חינם, לשנוא אחים ולאהוב רוצחים, אל נא נוסף תת כוחנו לה.
    נקדיש את כל הכוחות האלה לשיקום חברתנו, ונקים בע''ה משפחות לתפארת, לא מדינת ישראל, אבל העם היהודי. אם נגזר שמדינת ישראל תידרדר ותתנתק מהעם היהודי, שתיעלם מהעולם. ארץ ישראל תישאר לעד, התורה תישאר לעד, מי שבאמת שייך לעם הזה יישאר לעד.

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר לבטא את הרגשות יותר יפה מזה

      ארץ, 16/02/06 17:02

      יישר כח .

      הגב לתגובה זו

    • הרי אף פעם לא הייתם חלק ממדינת ישראל

      גיא, 17/02/06 16:05

      הייתם מדינת יהודה

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    על צביעות המתנחלים

    ודייק, 15/02/06 16:06

    כולה עברתם דירה,
    אלפי משפחות גורשו מביתם לאחר שלא עמדו בתשלומי המשכנתא, בין היתר בגלל הקיצוץ בקצבאות והעברתם לכיסי המתנחלים השבעים.
    האלימות בעמונה היתה כאין וכאפס ממה שחטפו מפגיני הסטודנטים, הנכים, ארגוני עובדים - שלא לדבר על הפגנות שמאל שבהן מזמן איבד הצבא צלם אנוש. אתם ראיתם הכול ושתקתם (במקרה של השמאל עודדתם את הצבא בגלל שנאתכם את כל מי ששונה מכם).
    עכשיו הגיעה המשטרה את הוילה התלת מפלסים שלכם ופתאום העיניים מתגלגלות מעצמן.
    בכיינים, נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

    • שתדע הרבה צער בחיים מנוול (ל''ת)

      נתן, 15/02/06 16:18

      הגב לתגובה זו

    • הפגנה של השמאל?חהחהחהחה

      זואי, 15/02/06 16:23

      מה זה הפגנה של השמאל?!אה! אתה מדבר על ה15 חבר'ה המעפנים בכיכר רבין....
      תתבייש,אנשים איבדו בגרוש הכל וכל מה שלך יש להגיד זה כמה גיבובים מטופשים.
      אנוכיים מושחתים שמכנים עצמם שמאל יפי נפש...נמאסתם!

      הגב לתגובה זו

      • אל תשכח להוסיף - חבורת הזויים... (ל''ת)

        מוטי, 15/02/06 19:23

        הגב לתגובה זו

        • צודק, אין יותר הזוי מהשמאל! (ל''ת)

          ד, 19/08/07 20:54

          הגב לתגובה זו

    • אין לנו חלק ונחלה עם שכמותך

      אשר, 15/02/06 18:31

      בקרוב יבוא סופך
      וסוף כל הרשע
      כמו שאומר משל הקדמוני
      מרשעים יצא רשע וידי לא תהי בו
      ובא לציון גואל

      הגב לתגובה זו

    • אתה מנותק...מהמציאות! (ל''ת)

      אבי, גבעתיים., 15/02/06 19:03

      הגב לתגובה זו

    • נישלתם זו לא העברת דירה

      מפוכח, 15/02/06 19:05

      החרבתם משקים ,יצוא של 60 מיליון דולר בשנה
      ניפצתם קהילות מתנסי''ים וחברה
      קיבלתם את שלכם,האתרוג במיטה,
      בנו בבית הסוהר,
      הקס''מים באשקלון,
      זו רק ההתחלה המשך יבוא!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור עכשיו משכנתה ואידיאולוגיה? !

      רוסיה התוקפנית, 15/02/06 20:07

      מה אתה מערבב בשרי וחלבי?אופס......סליחה....אתה אפילו לא יודע מה זה!
      לאיזה הפגנות הכוונה?למסיבות שקולם על קולם?

      הגב לתגובה זו

      • אני דווקא שומר כשרות וגם יודע לכתוב בלי שגיאות

        ודייק, 16/02/06 16:36

        ואת?
        היית פעם בהפגנת נכים? ראית איך בני אדם על כסאות גלגלים וכפיים חוטפים מכות מהיס''מ, ואת עוד מצדיקה את זה כי לא מדובר על אדמה??

        או שאין לך לב, או שאת אינך שפוייה. בשני המקרים את כנראה לא מבינה דבר וחצי דבר עם המוסר היהודי.

        הגב לתגובה זו

        • זאת עוד בעיה: היס''ם. אבל כשהם מכים

          ד, 19/08/07 20:52

          מתנחלים את מי יאשימו בתקשורת? נכון: את המתנחלים!

          הגב לתגובה זו

    • ועוד,תמשיכו להצביע עבור ביבי.הוא יצביע בכנסת בעד גרושכם.בשם תוכנית (ל''ת)

      כלכלית,שלו.שעני, 16/02/06 14:37

      הגב לתגובה זו

    • צבוע! קראת את הכתבה?

      אלי, 16/02/06 16:42

      מי עבר דירה?
      לרוב המגורשים עדיין אין דיור קבוע.

      כשאדם עובר דירה הוא דואג לעבודה חדשה, במקרה הזה הרבה מהם אבדו גם את מקום העבודה שלהם.

      רק בקשר לאלימות המשטרה אתה צודק אבל כאן האצבע מופנית גם אליך, האם אתה מחית כשראית את אלימות המשטרה בעמונה?
      אם לא, אתה צבוע בדיוק כמו כולם.

      הגב לתגובה זו

    • דפוק שכמוך

      מגורשת, 19/02/06 17:23

      אתה בור אמיתי.

      הגב לתגובה זו

    • בוא, תעבור אתה דירה כמוהם! (ל''ת)

      ר, 19/08/07 20:49

      הגב לתגובה זו

    • כמה שטויות בתגובה אחת!! (ל''ת)

      ק, 19/08/07 21:14

      הגב לתגובה זו