• 144.

    מה קרה לממונה על הרומנים-ומה עם עוף קור שאלות רבות צריך לשאול (ל''ת)

    דלית, 17/02/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מפוקפק מאד

    מאיר רייך, 17/02/06 01:37

    1. מה הוא נזכר אחרי ארבע שנים?
    2. גם אם אמרו לו שעמיר יודע, מי אמר שהם דיברו אמת?

    בקיצור: סתם בוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    טענות ממוחזרות. הנוכל הוא המתלונן!

    אחד שבעניינים, 16/02/06 22:08

    חבל שה''תחקירן'' לא עשה עבודה בסיסית: ארכיון, כמה הצלבות וטלפונים, והעדיף לשמש כלי שרת.
    אין דברים בגו. בדוק.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      שי, 17/02/06 09:28

      הגיע הזמן שהסאגה ששמה תורג'מן תתפוצץ. לא יתכן שאדם יקבל כל כך הרבה כח להשחית ולפגוע בעשרות עובדים - מה שעשתה בגלל הרומן עם פרץ.

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    רחל תורגמן הגיעה לעמדה זו דרך המיטה!! בדוק

    הסיפור האמיתי ש, 16/02/06 21:53

    היא אפס מאופס שלפני כ9 שנים רצה מח''כ לח''כ וכולם סירבו להעסיקה רק לאחר חיזורים נמרצים העסיק אותה אלכס גולפרב החשמלאי כ-3 חודשים בתור מזכירה בלשכתו הוירטואלית כך היא הכירה את בונדי העוזר של ברק ויצרה עימו קשרים אינטימים ומשם הדרך להיכרות עם אמיר פרץ שם נתנה ל''כישרונותיה '' ביטוי הביאו אותה להיכן שהגיעה זה עצוב במדינה כמו שלנו כל פרחה ושרמוטה הופכת להיות מנכלית סגנית שר וההבטחה גדולה... זנות היא זנות היא זנות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    למה לא כותבים על הרומן זה מאד רלבנטי

    דלית, 16/02/06 14:05

    האם בכוונה לא מפרסמים תגובות הנוגעות לתורג'מן?

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מועצה לצרכנות: תבוא אלי תקבל צי'ק. (ל''ת)

    אולמרט פורר, 16/02/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    ועד עובדי חברת החשמל

    הדת אופיום לעם, 16/02/06 07:26

    הנ''ל שהוזכר כאן כעו''ד של מפלגת העבודה ואשר הנחה תוכנית על עשרת הדיברות, נאה דורש אך לא נאה מקיים.
    הוא עצמו פועל נמרצות למינוי מקורביו במוסדות ההסתדרות וגופים מזדהים, למשל ועד עובדי חברת החשמל. הועד שאמור להיות גוף דמוקרטי , עצמאי ובלתי פוליטי, מונהג ומונחה בידי עסקני ההסתדרות כולל יו''ר עיני ובידי כלי השרת שלהם, כגון פישר.
    לכל העסקונה הזו אין כל בעיה לפטר ספקים ונותני שרותים שעבדו שנים ביושר ובנאמנות וזאת למרות היותם סוציאליסטים דגולים ומגיני האדם העובד באשר הוא. לא פלא שפרץ נבחר ליו''ר העבודה בתמיכת הועדים הגדולים מחד ובעזרת מניפולציות על סף פליליות במרשם המתפקדים.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שעמיר פרץ יספר איזה משכורת נתן לגיסו אולי של6 מנהלי בנקים על חשבון

    יהודה ברזלי, 15/02/06 18:43

    הפרירים שמשלמים להסתדרות ולא יודעים לאן כספם הולך אני אב ל4 וילד נכה צ.ה.ל 18 שנה אני משלם להסתדרות כשהיתי צריך את עזרת ההסתדרות קיבלתי זין .

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    מה הקשר בין הפרופסורית יולי תמיר לעסקן שנעצר חנוך כרמון

    צפונים, 15/02/06 18:41

    עחימוביץ , מה את אומרת על כך שהעסקן הקומבינטור , חנוך כרמון זה שנעצר סידר לך מקום בכנסת? אה, כמובן בתמיכתה של יולי תמיר , איך נאמר למחרת הבחירות,''יולי תמיר ,אומרים דאגה לשלי יחימוביץ'' , תראו מי היה השותף של יולי תמיר וחבריה, לא פרופסור,לא מי שרוצה להיות שר חינוך, אלא, פשוט חנוך כרמון ,עסקן פוליטי מהרדודים שנכתב עליו בעבר על שחיותיו ובכל זאת הפרופסורית מי שרוצה להקנות לנו ערכים, מי שרוצה להפריד בין הון ושלטון התחברה לאיש כרמון. כי מה לא עושים כשרוצים כסא , מוצאים ומוצאים את הזוהמה האמיתית מתחת למעטה הפרופיסורה, מושחתת בגלל מה ששמענו מה שעשית בספירת הקולות החלטנו אנחנו מהצפון לא להגיע לועידה שתציג את המושחתים!

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    עמיר פרץ בושה למדינה ובושה לעובדים (ל''ת)

    יהודה ברזלי, 15/02/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    עכשיו עופר עיני ירש את השחיתות

    נועה, 15/02/06 17:18

    גם כן מינויים מהכיס , גם עופר עשה הכל חוץ מלעזור לעובדים ,ראו את עבודתו הקודמת להסתדרות , הוא רצה שעמיר יבחר כדי לרשת את כס השחיתות - הוא והיפיפיה שלו .אותו זן נדיר

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    למה חנוך כרמון העסקן שנאסר, כנה את הרשימה לכנסת ולא הבוחרים עצמם?

    חברי מפלגה., 15/02/06 17:07

    חנוך כרמון מנכ''ל נהיגה מונעת היה וניהל את הרשימה לכנסת ביום הפרימרייס תוך ביזוי מוחלט להצבעות הבוחרים של מפלגת העבודה.
    כך מתנהג נבל. נבל ישבו רשעות ללא רסן, כל העולם שלו ואין איש מפריע, ההפך עזרו לו רוב המועמדים במחמאות בהבטחות ובכספים שזרמו שם לקניית קולות הבוחרים והומרו לכל המרבה במחיר.כך חשב חנוך כרמון, עסקן מפלגה
    המוכר לכל חסידי המפלגה הדוגלים בהפרדה כין הון לשלטון שהוא מפיונר בלתי נלאה ושיש לו קופת שרצים שאדם הרואה את עצמו הגון ירחק נפשו ממנו!
    לא כך עשו נבחרי מפלגת העבודה, כדי להבחר בכל מחיר הם היו מוכנים להתחבר אפילו עם השטן ואולי התחברו עם השטן... אז שלא יעבדו עליכם בכירי מפלגת העבודה ויטענו לעיתוי הכתבה. ומה לגבי ענין זיוף הקולות גם זה לא מתאים לכם לעיתוי הבחירות? ממש מושחתים.!
    אנחנו הבוחרים שזלזלו במאמץ שלנו להגיע ולהצביע צריכים להוקיע את כל הנבחרת המושחתת שבשתיקתה היא שותפה לחנוך כרמון העסקן המושחת!

    הגב לתגובה זו

    • הנבחרים מתנערים ומאשימים את כרמון בלבד

      חבר של נבחר, 15/02/06 18:46

      אל תדאגו הנבחרים לא מוכנים למה שכרמון עשה והם מטילים את כל האחריות
      למעשה הנפשע רק עליו. הוא אשם והם בכלל לא הבינו.

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    הרוש הוא נוכל - מכיר אותו ממחסני אופנה

    איציק ג., 15/02/06 15:57

    זה בנאדם תכמן שפעם אפילו ראו אותו לוקח דברים הביתה בלי אישור.

    הגב לתגובה זו

    • נוכל זו מילה קטנה להגדיר את הרוש!!! (ל''ת)

      ש, 15/02/06 17:24

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    פרץ והועדים המציאו את השחיתות לזרז את חקירת פרץ במפקד הארגזים והאנו (ל''ת)

    לפני הבחירות, 15/02/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    www.ehud-olmert.com

    היום ראיתי, 15/02/06 14:48

    נתניהו משחק אותה בגדול

    אולמרט משחק בלהיות ראש ממשלה

    ופרץ צועק ..........

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אם המשטרה והפרקליטות רוצים להצליח שלא ימתינו לטשטוש והעלמה של המידע

    יגאל כהן, 15/02/06 14:33

    אם המשטרה תמתין ואם מזוז ישתהה הם יספיקו לתאם עמדות ולהשמיד ראיות.
    מזוז חייב לזוז מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    זה תביעה קנטרנית-המשכורות למקורבים זוטות אז מה כן הדשא של השכן (ל''ת)

    אילנה, 15/02/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מפלגה שמונהגת לאבדון !

    ד''ר מיכל לוין, 15/02/06 13:14

    מפלגה שמונהגת לאבדון !

    בניגוד לכל התחזיות,קיבלה המפלגה אתמול בסקר גיאוקרטוגרפיה 17 מנדטיםבלבד מול 20 מנדטים לליכוד ו 40 לקדימה .
    ומה עושים במפלגה הזו לקבל יותר מנדטים ?
    -ראשית מגישים עתירה נגד פרס רמון ואיציק ובמקביל פועלים לצרף לשורותיהם כמה נפלים ממרץ על מנת לחזק את אנשי שלום עכשיו במפלגה.
    -שנית פועלים דרך שלי יחימוביץ להחתים בני זוג על תמיכה במפלגה על מנת להגביר את הגירושים בישראל,דבר ששלי יחימוביץ כבר מנוסה בו.
    -שלישיתמקבלים היום מכה ניצחת ותשובה מוחצת לשחיתות של ע.פרץ בהסתדרות דרך כתבת רקע חמורה במעריב nrg כתבה,המתארת את דרך פעילותו של היו''ר פרץ כראש ארגון מאפיה שידע לאיים על אנשים ולהשתמש בשוחד בחירות באין מפריע.

    כך הוא מבקש להלחם בעוני,כך הוא מבקש להנהיג את כלכלת המדינה,כך הוא מבקש להנהיג את החברה בישראל.

    עליו לדעת שכך ורק כך הוא בדרך ל-15- מנדטים בטווח הקרוב, ולעבר –13- מנדטים יותר מאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    זו נשמעת תביעה קנטרנית ומצוצה מן האצבע

    דויד, 15/02/06 12:42

    העיתוי אינו מקרי ואני בטוח שאם נבדוק היטב נמצא עוד הרבה אנשים שלא היו מרוצים מכוהנתו של עמיר פרץ בראשות ההסתדרות. מדובר בגוף שמייצג כמעט מיליון עובדים, אין סיכוי שכולם יהיו מרוצים. יש אופוזיציה וקואליציה בהסתדרות ממש כמו בכנסת ויש שם הרבה יצרים ואינטרסים. זה טבעי זה נורמלי ואין כאן שום שחיתות.

    יתרה מכך, כהונתו של פרץ בהסתדרות היתה מוצלחת ביותר. הוא קיבל את ההסתדרות עם גרעון של מיליארדים ובשנת 2004 סיים ברווח של 80 מיליון שקל. בקרוב יתפרסמו תוצאות 2005 שצפויות להיות טובות אף יותר.

    עמיר פרץ נערץ על ידי מרבית מחברי ההסתדרות בזכות ההשגים המרשימים שהצליח להביא להם.

    כשם שהיה מנהיג טוב להסתדרות, הוא יהיה מנהיג טוב למדינה. ותזכרו דבר אחד: גם מנהיגים טובים עושים טעויות ובלי קשר לתביעה המגוחכת הזו, גם עמיר פרץ אינו חף מטעויות.

    הגב לתגובה זו

    • הטעויות של נבל- לא יסולח!

      דני מהצפון, 15/02/06 14:33

      דויד נכון שמנהיגים עושים טעויות, אבל טעויות נוסח נבל מאפיונר , את זה עושים רק פושעים.
      מה קרה לנורמות הבסיסיות של האנשים?
      האם אבדת אותם בהצטרפותך למושחתי העבודה האבודה?

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    תזכירו מתי יש בחירות?עמיר לא יצליחו להכפיש אותך

    נירי, 15/02/06 12:22

    מה עושה היום מר הרוש? כנראה שזה שהוא לא עובד בכל מיני מקומות שלא ממש קיימים בגלל ניהול ''מוצלח'' שלו ... הוא כבר 4 או 5 שנים לא שם-המון זמן בשביל למלא כתב תביעה ולחשוב שטען שהוא לא איש פוליטי ...

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    לגרש את פרץ חזרה לעם אחד

    הסטוריון, 15/02/06 12:15

    תמיד היה יריב פוליטי שלה מפלגה העבודה. הוא הצליח להשתלט עליה בתרגיל פוליטי שכמוהו נקטו גם היטלר ומוסוליני.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    שחיתות גם בעם-אחד והעבודה .

    יואל ., 15/02/06 12:11

    המתעטפים סביב מנהיג הועדים הגדולים לשעבר , ואלוף השביתות הפנטסתיות . יכשירו בכל כוחם את השרץ הזה . או שישתמשו בזכות השתיקה .
    לבי לבי , ל....מלי , ברי ויונה .......

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    הסיפור האמיתי- זה שקדימה מסתירה בשיתוף פעולה תקשורתי

    עמרי, 15/02/06 12:07

    אינני יודע אם ההאשמות נגד פרץ מבוססות או לא. בכל מקרה מהכתבה ההאשמות נראות סתמיות. עצוב שגורמים רבי עוצמה בתקשורת להסתער על עמיר פרץ כמוצאי שלל רב בכל פעם שיש להם הזדמנות. לעומת זה הם מסייעים לקדימה ומסתירים את הסכנה לדמוקרטיה שהיא מהווה ואת השחיתות שמאפיינת את הרשימה הזו. גם אולמרט עצמו הוא עבריין, ואדם מושחת וכוחני שהסתובב רבות במסדרונות בתי המשפט. כך כתב כבוד השופט ד''ר עודד עודד מודריק לפני כשמונה שנים על נאשם מספר 1, אהוד אולמרט (תיק פלילי 329/96):
    ''צורת החתימה הזו (של אולמרט- תוספת בסוגריים שלי), מקוממת למדי. ראש לכל, היא מבטאת איזה יחס לא רציני כלפי מוסד מבקר המדינה וכלפי האחריות הציבורית שיש לחותם. וכבר אמרתי כי אני רואה בחתימה בלי בדיקה אישית משום מעשה רשלני גס. (...) לפני כ9- שנים נפל דבר חמור במחנה סיעת הליכוד. בוצעו מעשי זיוף ומִרמה בתוך מטה הבחירות, באגף הכספים, במגמה לזכות שלא כדרך הדין בהטבות שונות. נסיון להשיג שלטון בדרכי מִרמה הוא אחיו התאום של קניית שלטון. זה וזה פוגעים במרקם העדין של מערכת הבחירות שהיא מנגנון חשוב ביותר בחיים הדמוקרטיים של המדינה.
    חבל מאוד שעגלת המשפט הפלילי חורשת לאִטה וכי חלף זמן כל כך רב עד שהדברים מגיעים אלֵי בירורם. אינני יודע אם הלקחים הופקו בזמנו ושמא כבר הספיקו לשכוח אותם. בירור שיפוטי מהיר ותגובה ראויה עשויים להיות בני תועלת בכגון זה.
    משנפל דבר כה חמור בסיעת הליכוד, מיד נמצאו הכול נוטשים את המערכה. זה לא ראה, פלוני לא שמע ואלמוני לא היה כלל בסביבה. אלה שטביעת אצבעם נמצאה על הגרעין הקשה של הראיות נלכדו בפח. האחרים ביקשו נפשם להִמלט. עוד מהדהדים באוזני דבריו של יונה פלד – זה האיש שלא יכולתי לתת אמון כולל בעדותו – כי טרם נחשפו פרטי הפרשה הזאת לאמיתם. אפשר שכך הדבר, אלא, שראוי לזכור שהבחינה השיפוטית במסגרת משפט זה נעשית על-פי אמות מידה של משפט פלילי ולמשפט כזה יש כללים משלו. (...) התביעה טענה, כי אולמרט נמנה עם אלה שלא זו בלבד שביקשו למלט נפשם כאילו לא ידעו ולא שמעו ולא ראו דבר, אלא אף זו גם שמעיקרה דאג בעורמתו למנוע כל סימן ועִקבה לנוכחותו או לשיתופו באופרציה הבלתי-חוקית. מדובר באיש ציבור שחשרת עבים נקשרה סביבו.''
    אנא הפיצו מידע זה, כי זכות הציבור לדעת!
    ולשאלתכם, אינני עובד עבור שום מפלגה אלא סטודנט למשפטים.

    הגב לתגובה זו

    • תודה לך עומרי

      מאיר רייך, 17/02/06 01:41

      חשוב שהציבור יידע.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    שלי הנה לך הזדמנות לעוד תמונה בעיתון (ל''ת)

    gal, 15/02/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    פרץ פעיל ותיק בהשחתת השלטון (ל''ת)

    חבר עם אחד, 15/02/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    בנימין נתניהו חייב ביבי סיטר כדי לא ליפול בשמאל

    יואב אר, 15/02/06 11:58

    לכן כל היהודים המאמינים מצביעים מרזל !

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    סוף סוף מתגלה פרצופו האמיתי.

    אהרון שמעון, 15/02/06 11:57

    של המגלומן והדמגוג ח''כ עמיר פרץ. האיש בעל תארים - בעזות מצח, סכינאות פוליטית וכפיות הטובה - כלפי מיטיביו.
    על כישוריו בתעודות, בחתימתם של חיים רמון שהוריש לו את ההסתדרות, שמעון פרס שהציל אותו מהעלמות פוליטית בעקבות ''הצלחתו בהפיכת ההסתדרות מארגון עובדים, למפלגה פוליטית שבכל פעולותיה בראשותו נכשלה. בהופעתו בראש מפלגה בקושי השיג שלושה מנדטים לכנסת .
    על אופיו ודמותו אמרו ברורות ששותפיו בראש הרשימה, שברחו ממנו - ח''כ חיים כץ - היום בליכוד וח''כ טל שעם המנדט של ש''ס דרך רשימתו של פרץ .
    בעבור כישוריו המיוחדים, הישגיו, האישיים לעצמו ובני משפחתו, נתיניו
    בכל דרכי פעילותו להשגה מבוקשו. שילם ציבור העובדים, להשגת מטרותיו האנוכיות .
    הוא – דמגוג, ומגלומן שבזכות חולשתם של אחרים-הצליח להגיע לראשות מפלגה שהחליטה להתאבד בראשותו.

    הגב לתגובה זו

    • אם עמיר פרץ נבנה על חולשותם של האחרים אז הנבחרת שלו היא נבחרת חלשה

      חזק, 15/02/06 17:15

      שמעון , אם עמיר פרץ נבנה על חולשתם של האנשים והגיע לראשות המפלגה אז המסקנה המתבקשת, שיולי תמיר יש לה הרבה חולשות, אשה פשוט חלשה והאחרים, הנבחרת המהוללת היא כולה החוליה החלשה!
      ברור שלכל חידק יש מצע!!!- הנבחרת המושחתת!

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    זה העו''ד הטיפש שראיין את גאידמק?

    אזרח, 15/02/06 11:57

    לדבר הוא לא יודע אבל כנראה להתחבר ולעזור למושחתים הוא יודע אחרת לא היו שוכרים את שרותיו נכון רונאל?

    הגב לתגובה זו

    • את הלא יודע כמה אתה צודק. פשוט בדיחה מהלכת הוא והרוש. בושה וחרפה (ל''ת)

      דן, 15/02/06 13:23

      הגב לתגובה זו

    • לא רק פרץ טיפש גם תומכיו - רונאל הוא העו''ד של פרץ!!!! (ל''ת)

      נתי, 16/02/06 11:36

      הגב לתגובה זו

      • עוד מישהו שם לב לזה, כבר יומיים אני צוחק על טפשותם. (ל''ת)

        שמעון אמסלם, 17/02/06 11:52

        הגב לתגובה זו

  • 116.

    זו אותה רחל תורגמן שהוצגה

    אזרח, 15/02/06 11:55

    בטלויזיה ע''י שלי יחימוביץ כדבר הנהדר שהצטרפה למפלגה ושטובת העובדים לנגד עיניה? נו שלי מה יש לך להגיד? רחל תורגמן שרוצה לעזור לעובדים בנושא פנסיה? מפלגה של מושחתים מסתבר לכל אחד קופת שרצים מאחוריו כולל שלי וחברתה רחל תורגמן

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    בקשר לרחל תורג'מן- יש כבר תגובה מאחלמה?

    צחי, 15/02/06 11:43

    זה יותר מראוי... אני אגיד למה תגובתי לא נמוכה וזולה, ויש לה זכות לעלות למרות שהיא לכאורה עלולה להחשב כקשה... בני משפחת פרץ נשלחו מרצונם או מרצונם של הקמפיינרים של מטה העבודה למכור את מרכולת ''המשפחה המושלמת'' והתומכת תחת כל עץ תקשורתי רענן. ועתה יש כאן גילוי של קצה קצהו של קרחון לעובדה ש כ ו ל ם יודעים עליה ולגב' תורג'מן ולעמיר פרץ יש קשר מקצועי חזק, חזק מאוד ולכן כדאי היה לקבל גם הפעם תגובה של המשפחה המושלמת.... הלו שני , את עדיין כאן או שחזרת כבר לניו יורק, לונדון או איפה שלא יהיה. ... שלי יחימוביץ' כבר אמרנו....איפה הבושה.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    תביעת ענק תוגש נגד הרוש!!! חבל על הזמן שלו! (ל''ת)

    ירון, 15/02/06 11:42

    הגב לתגובה זו

    • תביעה עצומה, עצומה, ..ץ... ץ שמענו עליכם... (ל''ת)

      שמעון אמסלם, 17/02/06 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    אכן הסתדרות מושחתת

    אלי, 15/02/06 11:38

    מאז הכרותי את ההסתדרות מקרוב, מזה כ43 שנים ,אני יכול להעיד בוודאות כי ההסתדרות תמיד וברצף ,לתקופה שצויינה היתה מושחתת והעבירה כספים רבים בתחילה למפלגתהעבודה ולאחר מכן לעם אחד, ושאיש לא יתמם בתקופות רוב פקידי ההסתדרות על כל האמצעים ולוגיסטיקה מגוייסים לטובת מפלגתו של כל מזכ''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    לאאאא, מה באמת לא הייתי מאמין. חחחחחח (ל''ת)

    קומוניסט גנב, 15/02/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מי זה אותו ''עוזר אישי בכיר''?!

    ללכלכנים לא תהי, 15/02/06 11:35

    אם זה היה אמין, הוא היה מצוין בשמו.

    ולמושחתים שמנסים להטיל את הרפש על פרץ - הרפש יחזור אליכם, כי הוא שלכם, יא ציניקנים פאטתיים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    בסוף החרה צץ על המים

    tzvi, 15/02/06 11:34

    אי אפשר להסתיר עוד את השחיתות שיש בהיסתדרות ובראשה עמיר פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    פירט והרוש צמד חמד !! השחיתות חוגגת (ל''ת)

    ירדן, 15/02/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שלי מה עם גיסו של ואח של מקורב של וכל השאר קל לבדוק את קרובה לצלחת (ל''ת)

    אילנה, 15/02/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אלברט הרוש הוא הנוכל הכי גדול בארץ! ראו הוזהרתם (ל''ת)

    עזרא, 15/02/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון! מנסיון אישי

      דולב, 15/02/06 12:10

      נוכל גדול וזה בלשון המעטה

      אבל לא סתם הוא הגיע לתפקידים בכירים... הוא מושחת וכל הסובבים אותו מושחתים.... בעצם במדינה כמו שלנו פראייר מי שלא מושחת!!!

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למושחט

        tt, 15/02/06 19:16

        אם זו תגובתך , הרי כניראה שאלו הן הנורמות מהבית בו גדלת שמותר להיות מושחט.

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    אלברט הרוש נשוי ואשתו גם בהסתדרות? (ל''ת)

    פורטונה, 15/02/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אני מחכה לשלי יחימוביץ'

    סקופיונר, 15/02/06 11:12

    אני מחכה לתגובתה של שלי יחימוביץ'.
    אילו זה היה מישהו אחר היא כבר היתה חושפת את ציפורניה ושיניה המגעילות.....אחרי שהתמונה תתבהר אני מחכה לתגובתה

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    סקס שקרים ופוליטיקה-למה מצנזרים

    dan, 15/02/06 11:11

    למה אתם לא מציינים את הטיב הקשרים בין פרץ לרחל תורגמן כפי שמצויין בכתב התביעה ואת התמלילים המתייחסים לכך.מה ולמה הצנזורה הזו בעיקר כשהיא נוגעת לשורש הענין

    הגב לתגובה זו

    • מה, יש משהו בין פרץ לתורג'מן? (ל''ת)

      רן הסקרן, 15/02/06 21:10

      הגב לתגובה זו

      • ברור כולם יודעים ולא מפרסמים (ל''ת)

        רינה, 16/02/06 15:38

        הגב לתגובה זו

    • למה אתם מצנזרים שיש רומן בין פרץ לתורג'מן? (ל''ת)

      דנה, 16/02/06 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    פרץ הרס ההסתדרות

    עובד הסתדרות, 15/02/06 11:05

    עמיר פרץ פשוט הרס את ההסתדרות.

    האמינו לי שאני יודע על מה אני מדבר.

    גם היום עופר עיני עדיין לא שולטו ופרץ שולט במנגנוני ההסתדרות.

    ראו בכמה מועצות פועלים מתקיימים כנסי ההסתדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    פניו האמיתיים של רונאל פישר

    מפוטר ההסתדרות, 15/02/06 11:04

    הנ''ל שהוזכר כאן כעו''ד של מפלגת העבודה ואשר הנחה תוכנית על עשרת הדיברות, נאה דורש אך לא נאה מקיים.
    הוא עצמו פועל נמרצות למינוי מקורביו במוסדות ההסתדרות וגופים מזדהים, למשל ועד עובדי חברת החשמל. הועד שאמור להיות גוף דמוקרטי , עצמאי ובלתי פוליטי, מונהג ומונחה בידי עסקני ההסתדרות כולל יו''ר עיני ובידי כלי השרת שלהם, כגון פישר.
    לכל העסקונה הזו אין כל בעיה לפטר ספקים ונותני שרותים שעבדו שנים ביושר ובנאמנות וזאת למרות היותם סוציאליסטים דגולים ומגיני האדם העובד באשר הוא. לא פלא שפרץ נבחר ליו''ר העבודה בתמיכת הועדים הגדולים מחד ובעזרת מניפולציות על סף פליליות במרשם המתפקדים.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    פרץ, מלך אירן הקטנה

    דנה, 15/02/06 11:03

    זה פרץ האמיתי, מושחת, מאפיונר, מאיים על פרנסת אנשים ומפטר בלי חשבון כל מי שמעז להתנגד לו. הוא העבריין הכי גדול במדינה ועוד תחת איצטלא של רודף צדק חברתי.

    אין לו טיפת בושה! שלא יעבוד עליכם!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד כל מילה במקום .גם אותי עמיר וחברו פיטרו לאחר שגילתי שחיתות

      יהודה ברזלי, 15/02/06 18:55

      נגד חברו של עמיר
      יהודה

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    הכתבה נועדה לצרכים פוליטיים עובדה שבקדימה השחיתות הוא מבחן הקבלה. (ל''ת)

    חוזר לליכוד, 15/02/06 11:02

    הגב לתגובה זו

    • הליכודניקים חושפים שיניים

      ימני אמיתי, 15/02/06 11:49

      מספר שאלות: למה רוב הליכודניקים משתמטי ומסורבי צה''ל ? ועדיין כשזה מגיע לביטחון הם צועקים הכי חזק ? למה רוב הליכודניקים מתלוננים על שחיתות ? ועדיין גבריאלי היא חברת כנסת מטעם הליכוד. משפחת גבריאלי( פשע מאורגן) בכנסת היא האירוע הפוליטי החמור ביותר בתולדות מדינת ישראל !!!! זה קרה רק בליכוד.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    מעניין מה תומכו הנלהב לובה אליאב אומר על זה. (ל''ת)

    לובה אתה נקי, 15/02/06 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    וזו לא עבירה על חוק מימון המפלגות

    מימי, 15/02/06 10:59

    להשתמש במשאבים של ההסתדרות
    עבור בחירות זו לא עבירה??
    אם זה לא אז מה כן?
    מה לעשות שהפרקליטות שמאלנית .
    איפה מבקר המדינה איפה??

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לא יעזור לכם - פרץ ראש הממשלה הבא ! (ל''ת)

    אזרח פשוט, 15/02/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אם אני לא יצביע עבודה זה בגלל עמיר והשחיתיתו שלו

    יעקב כהן, 15/02/06 10:56

    בעבר הצבעתי עבודה, היום אני לא יודע למי להצביע. הרשימה של העבודה דווקא לא רעה בכלל.
    גם בקדימה יש מושחתים הרשימה של הליכוד זה בדיחה עלובה, בביבי אני לא בוטח הוא מבטיח לחסל את העני תוך 3 ימים, זה כלכלת בחירות עלובה.

    הגב לתגובה זו

    • ואם זה שלוש שנים? (ל''ת)

      צבי, 15/02/06 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    פרץ הכל יכול

    אמיר, 15/02/06 10:55

    ניסיון הכפשה פוליטי בידור מי שמכיר את עמיר פרץ ואיך שהוא רמס אנשים שהתנגדו לדעותיו וקידם את משפחתו וחבריו יצחק על האמירה של העו''ד אבל זה פוליטיקה

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    שחיתויות

    יעקב, 15/02/06 10:53

    מה ההבדל בין הכנסת היוצאת המושחתת כביכול, לבין מועמדי הכנסת הבאה מכל המפלגות. התשובה היא מה שהיה הוא שיהיה, למרות ההתחסדות של שלי יחימוביץ ושות'

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עבדתי 30.שנה בתעשיה האוירית

    פנסיונר, 15/02/06 10:51

    ניהלתי עובדים.הייתי מסור לעבודתי עד עמקי נשמתי.דרשתי מעובדי להיות ראויים לעבוד במקום עבודה חשוב לעתידה של ישראל,והייתי מוערך מאד במקום עבודתי.עד שדבק בי הלכלוך של ועדי העובדים נוסח פרץ,לא קידמתי עובדים לא ראויים אבל מקורבים לועדים של אבא פרץ,כי ראיתי בהם סכנה למפעל ולפועלו.אבל ההנהלה פחדה מהם,רצו שקט תעשייתי!!!ידעתי ששקט כזה לא יבוא ובמקומו יבוא טייפון שישטוף את הארץ כולה!!!ואכן זה קורא.הלכתי למנהל הנאור שלי והתחננתי לצאת לפנסיה מוקדמת(בן 56)כי לא יכולתי לסבול את הגועל.
    עכשיו מדינת ישראל מקבלת את הגועל הזה בגדול!!פרץ?בושה!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה שקרן

      יואל, חבר הסתדר, 15/02/06 12:46

      אדוני, כל ימי שמכיר את ההסתדרות יודע היטב שלעמיר פרץ אין שום שליטה על עובדי התעשייה האווירית. המקום המושחת הזה נשלט ביד רמה על ידי ח''כ חיים כץ מהליכוד!!!!!

      אתה מונע מפוליטיקה ולא אכפת לך מהאמת, אתה בונה על זה שאף אחד לא יודע את סדר הכוחות בתוך ההסתדרות.

      חברים, יש ועדים שלעמיר פרץ לא היתה שום שליטה עליהם כמו ועד עובדי חברת חשמל וועד עובדי התעשייה האווירית. יש ועדים שהיתה לו השפעה עליהם, אך לא שליטה מוחלטת כמו ועד עובדי הנמלים, ויש ועדים שסרו למרותו כמו עובדי המדינה והסתדרות הפקידים, האחיות וכו'.

      אל תאמינו לכל הכפשה באינטרנט!!

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    למה עוה''ד של מפלגת העבודה מגן עליו?

    שמעון אמסלם, 15/02/06 10:51

    מדובר בתקופה שעמיר פרץ ועם אחד לא היו קשורים כלל למפלגת העבודה.

    עמיר פרץ יגמור את מפלגת העבודה וימצוץ את כל כספה ללא היסוס עד לאבדון.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הפכו את ההסתדרות.

    עובד, 15/02/06 10:43

    ל''פמיליה'' מרוקאית מושחתת,ומדינת ישראל היא הבאה בתור.

    איך נתנו לדבר כזה לקרות?
    אסון לאומי ממדרגה ראשונה.

    הגב לתגובה זו

    • ''פמיליה מרוקאית?''. נראה לי שלמישהו פה יש בעיה של גזענות....

      טליה, 15/02/06 11:08

      לפחות תן בקורת עניינית כי אתה כל כך שקוף שזה פתאטי.....

      אתה גזען עלוב ועלייך נאמר

      הפוסל במומו פוסל!!!

      הגב לתגובה זו

    • מה ז''א הפכתם לפמיליה מרוקאית?

      שחר, 15/02/06 11:14

      כבר מזמן ידוע, שמה שמפריע לותיקים בעבודה (האשכנזים) זו העובדה שמה לעשות עמיר פרץ לא בדיוק משלהם. אני אולי מ''שלהם'', אך איני יכולה יותר לסבול ת הדיבורים האלה. ביקורת ענינית זה מצוין, אך גידופים עדתיים - זה מזמעזע.

      הגב לתגובה זו

    • אין שום קשר למרוקאי ואין אשכנזים

      פצצת אטום, 15/02/06 11:21

      מושחתים סתם טימטום כל זה בגלל שאנחנו יהודים מושחתים ללא שום קשר לדת. חוץ מזה זה לא ברור שהוא מושחת מה אנחנו עולים חדשים.
      ולפני שאתה כותב שטויות תחשוב 3 פעמים.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    זה ספין זול על גב של עמיר כדי לנצל את המומנטום של השחיתות .

    ממש נמוך, 15/02/06 10:40

    מפלגת העבודה ועמיר פרץ זה לא:

    נעמי בלומנטל
    עמרי שרון
    צחי הנגבי
    גדעון עזרא
    אולמרט שחבר של שוני גבריאלי


    אין לא יעזור לכם כלום. הפעם מפלגת העבודה הביאה רשימה ליגת על, ולא פחות מזה.

    אנחנו בניגוד לאנשים אחרים עשינו בשכל והבאנו רשימה של אנשים נקיי כפיים.

    שלא רימו

    שכששואלים אותם שאלות הם עונים לשם שינוי

    שלא מעשנים סיגרים בסכום משכורותיהם של שתי משפחות קשת יום

    שלא דבק בהם הרפש



    בקיצור, ספינרים יקרים של קדימה, לא יעזור שום דבר מה שנקי נקי ואי אפשר לשנות.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    העם לא ראוי למנהיג דגול כמו פרץ. עמיר,תחזור למדבר . (ל''ת)

    דוד, 15/02/06 10:29

    הגב לתגובה זו

    • אני מבין שאתה עולה חדש מרוסיה

      הגמד הקטן, 15/02/06 11:22

      שאתה קורא לאדון פרץ ''דגול''

      הגב לתגובה זו

      • לא,אני חצי-חצי : אבא שלי ממרוקו ואמא מקסבלאנקה (דרום צרפת). (ל''ת)

        דוד, 15/02/06 13:47

        הגב לתגובה זו

  • 88.

    גינס לקדימה והעבודה ''תחליטו מי אלוף המושחתים מביניכם'' (ל''ת)

    המושחתים שוברים, 15/02/06 10:28

    הגב לתגובה זו

    • רק הליכוד העיף את המושחתים אפילו שזה לא פופוליסטי. (ל''ת)

      רק נתניהו, 15/02/06 10:59

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    הכל אמת!

    גלית, 15/02/06 10:27

    כל הכבוד למר הרוש על ההעזה, אני עובדת במקום עבודה לשעבר הסתדרותי וגם אצלנו אנשיו של פרס הכריחו להצטרף למועדון ''חברים ומרוויחים'' ולמפלגת ''עם אחד''.
    ולא רק אנחנו אלא גם לצרף את כל בני המשפחה והשכנים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תתביישי להיחשף

      מתעניינת, 15/02/06 10:58

      גם אני עובדת הסתדרות וגם אותי הכריחו להצביע לפרץ. אם תפרסמי את הטלפון שלך, אשמח לדבר איתך

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    הרוש - ע''ע תג' 7 קדימה שיחדו אותי כמו כווולם (ל''ת)

    בדרכו של, 15/02/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    תפסיקו לרדוף את דרום צרפתי הזה,זה גזענות. (ל''ת)

    נגד גזענות, 15/02/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    איך אנאלפבית מוביל את פרופסורים,דוקטורים,אלופים?לאן נגיע?לך ללמוד, (ל''ת)

    קצת,משהו., 15/02/06 10:21

    הגב לתגובה זו

    • con-con-con-congrec-congrec. איחולינו להצטרפותך למועדון השחיתות (ל''ת)

      חבר הסתדרות, 15/02/06 10:31

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מכיר את פרץ אבל דבר אחד בטוח הרוש הוא נוכל ושקרן ופשוט מסוכן (ל''ת)

        יאיר, 15/02/06 17:27

        הגב לתגובה זו

    • אתה שכיר מקלדת של ביבי!

      נאוה, 15/02/06 10:40

      לפחות קצת תתאמץ בשביל הכסף שהבוס זורק לך.

      הגב לתגובה זו

      • נאוה,אם יש משהוא שאני לא סובל אותו יותר מביבי-זה ערפאת.

        פתק לבן, 15/02/06 12:42

        בכל זאת,תגובתך לשאלה.

        הגב לתגובה זו

    • סימן שיש משהו בבחור? מה דעתך?

      די לדעות קדומות, 15/02/06 10:45

      מאיפה אתה יודע שהוא אנאלפבית? מי שמך לקבוע? יש לו אינטגריטי שאין לאף מועמד אחר היום במערכת בחירות המנוונת הזאת.

      וסימן שכן יש משהו בעמיר. אתה בעצמך אומר שהרבה אנשים מוכשרים עומדים מאחוריו. תאמין שזה לא היה קורה אם הוא בעצמו לא היה מוכשר כפליים.

      הגב לתגובה זו

      • הדבר היחידי שיש לו זה בוחרים אנאלפבתים (ל''ת)

        עובדות קשות, 15/02/06 11:51

        הגב לתגובה זו

      • אני יבקש סליחה אם הוא סיים לאיזה תואר,אפילולא חשוב. (ל''ת)

        זמנים מודרניים, 15/02/06 12:54

        הגב לתגובה זו

    • עובדה - הוא מוביל

      סטודנט, 15/02/06 11:25

      עובדה שהוא נבחר ולא פרופסור / אלוף.

      דרך אגב - הוא לא אנאלפבית - אם בכלל אתה מבין ויודע את המושג.
      בינתיים, אתה במשפט אחד כבר הצלחת לגרום לשגיאה תחבירית (איך אנאלפבית מוביל את פרופסורים..) וגם לעובדה שלא נכונה...

      הגב לתגובה זו

      • סטודנט,הבן אדם לא סיים שום קורס(גם לא התחיל).השאלה היא למה?לא היה

        זמנים מודרניים, 15/02/06 12:51

        זמן?לא האפשר מצב כלכלי?לאסיים לבגרות?לא התקבל לשום מוסד עקב סיבות כאלה ואחרים?לא ראה צורך? השאלה, מדוע עמיר פרץ לא למד לתואר אקדמי הכי קל,הכי לא חשוב?למה?

        הגב לתגובה זו

    • תשובה מלומדת לקשר בין פרץ לחבורתו.

      אקדמיק, 15/02/06 11:44

      פרץ מצליח להוביל פרופסורים אלופים ובת תקשורת צדקנים מהטעם הפשוט, פרץ הצליח להפתעתו הרבה לסחוף אותם ע''י השקת שחיתותו הדומיננטית והכה פנוטיפית לשחיתותם הרצסיבית והגנוטיפית של החבורה הזו. זה בתחילה ,התלהבות של מזימות קטנות כאלה שהתקשורת לא תשלח כתב. אבל מה לעשות שפעולת החבורה תפסה תאוצה ומהר מאוד שחיתותם באה לידי ביטוי פנוטיפית. כי הרי איך ניתן בכלל להסביר את הקשר? א. ישנו חיתוך בין פרץ לחבורה במימד השחיתותי. או ב. החבורה הזו כל מה שמענין אותה זה האנטרסים האישיים המגלומנים שלהם.
      מה שלא תבחר, יוצא רע רע רע מאוד!

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    תשאלו מי יו''ר הדרקטוריון של חברת הספורט של הסתדרות - גיסו של עמיר

    עמיר, 15/02/06 10:19

    יו''ר הדרקטוריון של חברת הספורט של הסתדרות , החברה המפעילה 5 מרכזי ספורט בארץ הוא גיסו של עמיר פרץ
    לאיש קוראים סמי שושן שמכהן גם יו''ר המועצה המקומית מצפה רמון
    לפני מניו ליו''ר המועצה שימש סמי שושן כמנכ''ל החברה לספורט והכניס לחברה עשרות עובדים מקורבים למשפחת פרץ- שושן לעבוד בחוברה
    נערכו עצרות תמיכה עבור עם אחד לפני הבחירות במרכזי בספורט למה מבקר המדינה לא בודק מה קורה בחברה הזאת 8וכל מה שקשור להסתדרות בתקופת שילטונו של פרץ בהסתדרות?

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם האח של נשיא המדינה? (ל''ת)

      מתעניין, 15/02/06 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    פרץ -ללא קשר בין סיסמאות למציאות

    חבר הסתדרות, 15/02/06 10:19

    פרץ משתמש בסיסמאות קומיניסטיות ששלי לימדה אותו עד שבא ברוורמן והסיר את המסיכה וניסה לתקן ככל האפשר. אבל הבעיה היא הבסיס הערכי הנמוך של פרץ -אותו אחד שנותן גיבוי לוועדים החזקים שעוזרים לשאוב את הכסף מהאזרח הקטן שלו כביכול דואג פרץ ...

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    עכשיו אני מבין למה לא למד.את הקומבינות האלה הוא יכול ללמד אחרים. (ל''ת)

    מומחה, 15/02/06 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מי מכיר מפלגה ?

    עם יהדות, 15/02/06 10:15

    וקצת יושר של נבחריה

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הרוש - כמה שילמו לך על זה ב''קדימה''?

    צבי, 15/02/06 10:14

    מזכיר את הנהג של נעמי בלומנטל, שעכשיו תובע אותה על ''נכות נפשדית''. אותו סוג של תאוות בצע ושחיתות עד העצם.

    הגב לתגובה זו

    • הרוש -תגיד לי אתה עיוור ? ראה תגובתי ב-7 (ל''ת)

      צבי קרא תגובות, 15/02/06 10:24

      הגב לתגובה זו

      • תנו לי לנחש- בהסתדרות יש הפסקת תה בין 10 ל10 וחצי? (ל''ת)

        עמית, 15/02/06 11:14

        הגב לתגובה זו

        • מהכרות אישית שלי עם הרוש...

          שמי, 15/02/06 17:30

          מדובר על אדם בוגדן שימכור את האמא שלך בשביל פרסום וכסף! חבל על הזמן של פרץ לבנאדם הזה יש קשרים וכולו תיחמון אחד גדול!

          לאן נגיע?!

          הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרץ מושחת?לא יכול להיות,באמא שלו.ואם כן-אז הכל למען השרות לציבור,לא (ל''ת)

    לביתו !, 15/02/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה רוצים מעמיר? מה?

    יחמור דרומי, 15/02/06 10:13

    הוא אמר במפורש: ''אצלנו לא יהיו יותר עניים''. צריך להתחיל מאיפשהו.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תביעה מפוקפקת מתוזמנת (ומוזמנת?) היטב

    מירי, 15/02/06 10:12

    כמה מקבל על זה האדון הרוש מ''קדימה''?
    למה לא פירט את שמות היועצים שלחצו עליו כביכול?
    מי בכלל יכול להכריח מישהו לתמוך ''בעם אחד''?
    קשקושים, שנועדו להסיח את הדעת מהדברים החשובים באמת - התוכניות, המצע, האישים, הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ראינו דברים גרועים יותר בקדימה ובליכוד (ל''ת)

    העבודה נקיה, 15/02/06 10:11

    הגב לתגובה זו

    • לפי המצב הנוכחי הליכוד היא המפלגה הכי נקיה ולכן אצביע רק ליכוד! (ל''ת)

      קדימה לליכוד, 15/02/06 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני מאמין רק בליכוד של נתניהו וגדעון סער (ל''ת)

    מאירק'ה, 15/02/06 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא חשוב כמה ינסו להכפיש זו הרשימה הנקייה ביותר שיש (ל''ת)

    גבי, 15/02/06 10:10

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה לגמרי. המלוכלכים מנסים לזרוק רפש! (ל''ת)

      נאוה, 15/02/06 10:21

      הגב לתגובה זו

    • פרץ בחקירה (תיק 2907/05), טריף לכלא, ח''כ קורן לכתב אישום בשוחד - (ל''ת)

      ממש מפלגה נקייה, 15/02/06 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    יותר קל לשים סורגים על הכנסת הזאת (ל''ת)

    טיכו, 15/02/06 10:07

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון, לא כולם מושחתים!

      תומכת פרץ, 15/02/06 11:11

      מסוכן מאוד לומר: כולם מושחתים. זה לא נכון, וזה הסוף של הדמוקרטיה. לא, לא כולם מושחתים. פרץ אינו מושחת, הוא היחיד המציע דרך להקטנת פערים, למלחמה בעוני, לפיוס עם שכנינו.
      למרות כל ההכפשות פרץ הוא אידאליסט, יש לו צוות מצויין, והוא היחיד שמציע מצע להציל את המדינה ובחברה מהאבדון, שעליו דורדרנו.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מעריב גילו את אמריקה, כאילו שלא

    האחד, 15/02/06 10:05

    ידענו מי זה עמיר פרץ , נו באמת מה אתם תמימים עמיר פרץ יותר המושחת ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חברה לא

    פקק תנועה, 15/02/06 10:04

    לא להיכנס ללחץ. הכל ידוע רק חבל שיש כאלו .שמכחישים כל זאת ועושים את עצמם .וחושבים שזה לא נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כמו בברית המועצות לשעבר...

    ארקדי, 15/02/06 10:03

    מי שלא היה חבר במפלגה הקומוניסטית לא עבד, היה עני ומסכן ולא עזר לו כלום.

    הגב לתגובה זו

    • ארקדי, האבטלה העצומה היא מדיניות נהנתניהו

      צביה, 15/02/06 10:47

      עם הפיטורים ההמוניים מהשירות הציבורי.
      מינוי מקורבים - זו תופעה שתמיד קיימת, אבל תחת שלטון הליכוד היא הגיעה לשיאים חדשים.
      אגב, ארקדי, לא נראה לי שאתה מגיב אותנטי, אבל במקרה שכן, מה שאתה אומר, זה בדיוק מה שטפטפו לראשך התאנשי התעמולה של הליכוד. למעשה השחיתות הגדולה בישראל היא אמלם. המשפטים של עומרי שרון , בלומנטל וצחי הנגבי, זהו רק קצה הקרחון. למעשה כל שיטת הפריימריז של הבחירות בליכוד היא שחיתות המידות בהתגלמותה.
      מפלגת העבודה היא עדיין הנקייה ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • פרץ גנב מפלגה שלמה, הוא אדם מושחת ורקוב מהיסוד.

        שמעון אמסלם, 16/02/06 00:01

        פרץ גנב מפלגה שלמה על מוסדותיה ותקציבה, על מנגנוניה ומשאביה.

        פרץ ותומכיו הם אנשים מושחתים שהשררה מענינת אותם למען בצע כסף.

        לצערנו הרב ישנם 2 סוגי אנשים שיצביעו לפרץ: טפשים/נאיבים ומושחתים.

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    נבחר בזכות הועדים הגדולים!!! חברת חשמל!!! רפא''ל !!!תעשיה אוירית!!!! (ל''ת)

    לא עובדי כח אדם, 15/02/06 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כמה מפתיע שפתאום עכשיו צץ סיפור כזה...

    אייל, 15/02/06 10:01

    פשוט לא ייאמן.

    נסו לחשוב מה עומד מאחורי פרסום כתבה כזו במועד כזה.. זה די ברור, לא?

    אני לא יודע אם מה שכתוב כאן נכון או לא, אבל אני אישית לא מתכוון בכלל לקרוא את הכתבה (למעט הכותרת) בגלל מועד פרסומה.

    הגב לתגובה זו

    • לזה שקורא כותרת- חובה לקריאה

      חשוב, 15/02/06 10:25

      מושחתת אולי תסתכל פנימה ותראה איך כול....ם למדו את שיטת השחיתות.... ובגדול!.... ויפה השתיקה.... כי מה שהיה ''בבחירת '' הנבחרת שלכם.... משתיק אפילו אנשים שנחשבים נקיים.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    עדיין זו הרשימה הנקיה ביותר שהייתה לנו (ל''ת)

    לילך, 15/02/06 10:00

    הגב לתגובה זו

    • פרץ בחקירה, בוז'י עוד שותק, טריף לכלא וח''כ קורן בדרך! (ל''ת)

      אבקת כביסה, 15/02/06 10:27

      הגב לתגובה זו

    • רק בליכוד נלחמים בשחיתות! (ל''ת)

      רק הליכוד, 15/02/06 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    פרץ הכל יכול

    כוכב, 15/02/06 10:00

    היה כדאי לבדוק איך לחץ שיתרמו כסף לעם אחד אמר שיתרמו ידענו אם לא נתרום לא נקבל הטבות שחילק כולם סביבו מכירים את הדברים הלא חוקים שעשה במסגרת החוק ההסתדרות הכל יכולה תרומות חבל על הזמן רק מקורבים אליו יעידו כמה הוא לא היה ישר וכוחני

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה פתאום הם נזכרו?, איזה עיתוי תמוה (ל''ת)

    לא מאמין, 15/02/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פרץ 10 דרגות מתחת לשחיתות

    אנתרופולוג, 15/02/06 09:57

    המושגים של יושר והגינות בכלל אינם קימים בעולמו. הוא דומה לטורף שפועל על אינסטינקטים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אנתרופולג כמו שאני מתמטיקאית...

      חנה, 15/02/06 10:23

      אולי פרסומאי של קדימה?! יותר הגיוני.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    פרץ ניצל את ההסתדרות?!?! לא יכול להיות! אני פשוט בשוק!!

    ארז, 15/02/06 09:56

    אני בשוק

    אני בהלם

    אני ה-מו-מה !!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פרץ תמיד היה כוחני ונצלן

    ניר, 15/02/06 09:55

    הייתי בתעשיה אוירית הוא ניצל הועד היכריח שיצביעו עבורו לעם אחד בהסתדרות בבחירות גם הדביקו על המכוניות מדבקות לאינטרסים של פרץ כל הזמן כך היה בתעשיה אוירית וחסר למישהו שלא עשה הועד לא טיפל בו בזכיות אפילו ששילמנו כל חודש לועדלדוגמא הועד בחברת חשמל נתן יותר גם שם משמועות היה אותו דבר

    הגב לתגובה זו

    • שקר של אדם חסר הבנה

      אלי, 17/02/06 01:48

      וועד התעשייה האווירית בכלל לא קשור לפרץ. הוועד קשור לחיים כץ מהליכוד.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אני רוצה לספר לכם סיפור אמיתי

    מעדיף לא להיחשף, 15/02/06 09:54

    עבדתי במקום ציבורי . הייתי עובד כ''א ובגלל שהמקום הזה לא היה עסק פרטי אז לא היו מכניסים אוטמטית כ''א למקום העבודה שעבדתי בו כעובד חברה.
    אז מה שקרה זה שהיה ועד במקום העבודה שלי שהיה נתמך חזק ע''י עמיר פרץ וההסתדרות, אבל הועד לא דאג בכלל לעובדי כ''א אלא רק לעובדים של המקום בו עבדתי. למה? ככה הוחלט ע''י ההסתדרות ועמיר פרץ ביזיון.
    פוטרתי מעבודתי בצורה מבישה בלי לקבל הודעה מוקדמת לפני שפוטרתי(אמנם קיבלתי דמי הודעה מוקדמת) והפיטורים שלי נעשו בטלפון ולא בשיחה פנים מול פנים.
    סיבת הפיוטרים שלי הייתה כי הייתי עובד כ''א וראוי לציין שזכיתי לתשבוחות ממנהל המחלקה שלי וסגנו על עבודתי שהיו מאד מרוצים ממני אך לא היה להם שום סיכוי למנוע את הפיטורים שלי

    בעבר רצו לפטר במקום עבודתי אנשים שהיו עובדי חברה(לא כ''א) כדי לא לתת להם קביעות והועד כמעט הכריז על שביתה עד שההנהלה הבכירה חזרה בה מהחלטתה.
    אבל אני ועוד הרבה עובדים נוספים פוטרנו בצורה מבישה ולא הגנו עלינו כי ההסתדרות לא רואה אותנו ממטר רק כי היינו עובדי כ''א.

    שיהיה ברור אין לי שום דבר נגד מפלגת העבודה בכלל לא. אני נגד עמיר פרץ השקרן מספר 1 במדינה. אני הצבעתי למפלגתו ב 2003 אך קיבלתי סטירה חזקה ולמדתי לקח. האיש הזה דואג רק לועדי עובדים ולא לעובדים החלשים ולא לעובדי חברות כ''א. זה הרי ברור שהוא לועדים כי זה יחזק את כוחו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הדג מסריח מהשפם! (ל''ת)

    גדי הדיייג, 15/02/06 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אם הדבר נכון , אין כאן רל עוולה אזרחית

    משפטן, 15/02/06 09:48

    אלא יש כאן גם היבט פלילי חמור , על הקורבן להגיש תלונה במשטרה במקביל לתביעה נגד ההסתדרות .

    הגב לתגובה זו

    • בתור משפטן

      אלי, 17/02/06 01:50

      העובדה שחלפו ארבע שנים, והמתלונן צץ פתאום לפני בחירות - צריכה להדליק אצלך נורה אדומה של תלונת שווא. (ואכן תביעת הדיבה בדרך).

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    שכירי מקלדת בשירות ביבי- מידע חשוב!

    משה, 15/02/06 09:47

    הרשת מוצפת בשכירי מקלדת של הליכוד. אלה אנשים שמקבלים מביבי תשלום עבור כתיבת תגובות. האנשים הללו הונחו לתקוף את מפלגת העבודה ולבצע רצח אופי לעמיד פרץ בכל מחיר! פעמים רבות הם מפיצים מידע שקרי ומשמיצים בלשון בוטה. הם מנצלים את האינטרנט משום שאם היו כותבים דברים אלה באמצעי תקשורת אחרים היו נתבעים למשפט בגין השקרים הנלוזים שלהם. ביבי חושב שהוא מצא דרך חדשה ויעילה לרמות את הציבור (באמצעות תגובות באינטרנט). למותר לציין, שאותם שכירי מקלדת גם עושים שימוש בשמות בדויים, כגון ''מצביע עבודה לשעבר'' או ''עובד הסתדרות''. אנא בדקו את המידע שמופץ, ואל תאמינו לכזבים האלה.
    אפילו אם זוהי דרכו של נתניהו להתמודד עם היחס האוהד וחסר התקדים שמקבלת קדימה מהתקשורת, זו דרך לא ראויה. בעובדה מפלגת העבודה ופרץ, שמקבלים יחס עוד יותר גרוע, לא משתמשים בשיטות רמייה כאלה ומנהלים מערכת בחירות הוגנת.

    הגב לתגובה זו

    • מורגש בהחלט!

      נאוה, 15/02/06 10:25

      לפי התחושה שלי לפחות שליש מהתגובות לידיעות/כתבות פוליטיות הן של שכירי מקלדת מהימין.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני רוצה לקבל שכר הולם על תגובות בחינם (ל''ת)

        פורטונה, 15/02/06 11:18

        הגב לתגובה זו

      • תחושות - כל אחד רואה מהרהורי לבו

        צבי, 15/02/06 11:43

        כאשר העובדות לא מתיישבות עם האמונה הפנימית, המפלט הוא להאשים את מביאי העובדות במניעים פסולים...

        הגב לתגובה זו

      • נאוה, העבודה במפלגה הופסקה, זהו נגמר עליכם

        כבל, 15/02/06 11:49

        את נאוה בטח זו שיושבת בבית מפלגת העבודה ומחכה ומחכה ומחכה ..... איזה חיים מפחידים וכלואים יש לך!

        הגב לתגובה זו

    • למושה תצא אתה לתקשורת ונראה את חלקך

      דני מהצפון, 15/02/06 10:33

      מושה תתבייש לך. קיבלת שופר מאז הפרימרייס של הרשימה לכנסת. אתה לא מתבייש אני חברת מפלגת העבודה מתל אביב ואני המומה איך אתה מתיחס לשחיתות שכולם אבל כולם במפלגה יודעים והשותקים יבואו על עונשם ודאי האקטיביסטי האחרים ושכמותך.
      אגב למה שאתה לא תחשף לתקשורת ונדע ועוד איך נדע מה היו מעשיך בשחיתות גניבת הקולות, מה דעתך מושחת!

      הגב לתגובה זו

    • ודאי שהם שכירי מקלדת

      נכון ולא נעים, 15/02/06 12:04

      ודאי שהם שכירי מקלדת כי בוחרי ביבי (בדומה לבוחרי פרץ) בד''כ אנאלפבתים.

      הגב לתגובה זו

    • כמה קיבלת מפרץ על התגובה שלך ? (ל''ת)

      קופאי צמרת, 15/02/06 13:18

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הפתעה...חשבנו שהוא קדוש...הוא כנראה מושחת אך האם הוא ישלם על כך?

    פוסח, 15/02/06 09:46

    האם המסע של מרגלית ודנקנר יצא נגדו?
    לא, כי הוא לא היה אבן נגף בדרך ליעד העיקרי.
    גם בתי המשפט לא יגעו בו, כי רק בימין יש מושחתים.
    עכשיו תהיה בעיה לבית המשפט מה לעשות עם קדימה, הנגבי - ימין או קדימה??

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מה ציפיתם? שסטאלין המרוקאי ינהג אחרת. (ל''ת)

    רק נתניהו כי זה, 15/02/06 09:44

    הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי שמצביעי נתניהו כאלה גזענים (ל''ת)

      ענת, מרוקאית, 15/02/06 10:12

      הגב לתגובה זו

      • מה הגזענות פה? מה הוא לא מרוקאי? מה הוא לא נראה כמו סטאלין? (ל''ת)

        פיני הגמד, 15/02/06 10:31

        הגב לתגובה זו

      • פרץ הוא בושה למרוקאים ולכל אחד אחר (ל''ת)

        מעורב, 15/02/06 12:05

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    ממש מפתיע... לא ידענו שהוא גדול המושחתים (ל''ת)

    פים פם פום, 15/02/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מעריב מבצע פה מעשה חמור ביותר של שיתוף פעולה עם הוצאת דיבה

    יצחק, 15/02/06 09:34

    ממניעים פולטים שמקורה במפלגה המושחתת קדימה.

    הגב לתגובה זו

    • יצחק אתה אחד המושחתים?

      הצחקת, 15/02/06 10:35

      יצחק תגיד אתה היית שותף בכיר בליל ספירת הקולות לפרימרייס לכנסת? ספר לעם מה חלקך בפשע שלא נברא עד היום !

      הגב לתגובה זו

      • לשכיר החרב שהגיב פה תומכי העבודה בניגוד לפעילי ביבי וקדימה המושחתים

        יצחק, 15/02/06 12:38

        אומרים אמת מושג שכניראה קשה מאוד לתומכי קדימה והליכוד לתפוס.
        אבל תתפלאו יש דבר כזה שנקרא אמת והיא תנצח!

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    מוקדש באהבה לשלי

    רון, 15/02/06 09:34

    אמרתי שזה יבוא .
    ידענו שיש אי סדר בהסתדרות ובעם אחד כי לא יכול להיות שיו''ר ההסתדרות יהיה גם יו''ר מפלגה זה מקרין שחיתות ואי צדק.
    אני מאמין שכל מילה סלע כמו שאני מכיר את עמיר פרץ.
    השופטת שרה פריש והשופטת מרים מיסקין עדין מחכים לתשובה על 30.000 מתפקדים וירטואלים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כולם אותו דבר. אני עם ביבי. (ל''ת)

    ירון, 15/02/06 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דפק לנו את החיים.

    שמואל, 15/02/06 09:33

    אני עבדתי בקריית הפלדה בעכו , עבדנו שנים ובא פרץ ודפק לנו את הפרנסה,סגר את מפעלי כור מי יכול לשכוח את זה?היום אנחנו או ברחוב מסתובבים או הולכים לדוג, והוא בא לי היום ורוצה לנהל את המדינה,

    הגב לתגובה זו

    • נבחרת העבודה- מכל מלמדי השכלתי

      יודע, 15/02/06 10:38

      הוא דפק לכולם את החיים ...אפילו לנבחרת המנצחת בשחיתות היו בבחינת '' מכל מלמדי השכלתי''.... והמבין יבין!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אמיר איש יקר ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    ראש הממשלה אמיר, 15/02/06 09:30

    הגב לתגובה זו

    • יחמו-ביץ-נגמרו לך המילים?

      יעקוב, 15/02/06 10:40

      שלי יחימו- ביץ זאת את? גם את תהייה בכנסת אם בכלל מתוך גניבת קולות מכוערת נפש וצורה!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט לתקש' '' זנחתם אותנו נבלות !!!'' (ל''ת)

    בזכותכם 44, 15/02/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שלי אם יורשה לי בלעת את הלשון פתאום?? (ל''ת)

    יוסי, 15/02/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יש גורסים שמקורה של המאפיה אינו בסיציליה

    אוהב לקרוא, 15/02/06 09:28

    אלא יובא מצפון אפריקה ע''י הערבים והמורים(כושים שחורים)שכבשו חלקים גדולים של דרום אירופה וביניהם סיציליה.מה זה קשור לנו?
    כנראה שחלק מהיהודים שהיו שם קיבלו חלק מהגן הנגוע,ואולי את כל הגן הנגוע.
    השם ישמור!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חורב- ''המגננה הטובה ביותר היא מתקפה'' (ל''ת)

    כך נסתיר את, 15/02/06 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    משפ' המושחתים שרון ו-''יורשיו'' ב-קדימה (ל''ת)

    זרעי הפורענות, 15/02/06 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רחמנות על המפלגה הזאת !

    שושי לרנר, 15/02/06 09:24

    אחרי כל הרעש השבוע,מסדר המפקד אתמול בלילה לאישור הגדלת תקציב הבחירות,שינוי הסיסמה,הצגת התוכנית הכלכלית חברתית עם 3 פרופסורים,הקמת מטה לניצול הנכים,סילוק האלוף במיל מתן וילנאי כראש מטה השחיתות ומינויה של שלי יחימוביץ המפוארת לתפקיד,
    מקבלת המפלגה -17- מנדטים בלבד בסקר של גיאוקרטוגרפיה היום,בתוכניתם של איילה חסון ובן כספית והליכוד עולה ל-20- מנדטים , כאשר קדימה שומרת על כוחה עם -40- מנדטים.

    מה יהייה הסוף עם המפלגה הזאת ומי לוקח אחריות על המתרחש במפלגה הזאת לאחר סילוקם של פרס וברק מההנהגה???

    הגב לתגובה זו

    • הצחקתם אותי יחימוביץ מנקה?

      מנקה, העבודה, 15/02/06 10:47

      שלי יחמוביץ למדה מהבוס אם אתה מלא בוץ ורפש של שחיתות מרושעת תעשה הפוך על הפוך. לא בכדי יחימוביץ הצבועה והשנואה דוקא ע''י אנשים מקסימים לקחה את שרביט הטוהר, איך היא תטהר את הביוב שהיא וחבריה כולל הפרופסורים יצרו? היא בחיים לא נקתה כמוני ועשיו זימנו לה נקיון ....

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אנו רק בתחילתו של האסון שגרם שרון הנבל (ל''ת)

    הו מזיק גם, 15/02/06 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה אתם אומרים?! פרץ? אין סיכוי!!!!

    ליאור, 15/02/06 09:23

    בהסתדרות?!
    הגזמתם!!!!
    לא ידעתי.
    שטויות.


    הרי הבן אדם מושחת מהיסוד, והולך לזייף בחירות מהסרטים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ========== האיש מוכר כפעיל פוליטי של ברק =============

    אבי, 15/02/06 09:23

    מצחיק ושקוף לאנשים שמכירים את האיש הממורמר ועסקן פוליטי .
    האיש התפרנס מפוליטיקה וצריך לדעת שפרנסה מפוליטיקה היא דבר לא בטוח .
    עכשיו הוא נשלח כנראה ע''י ברק להפריע למפלגת העבודה
    תשאלו את ברק

    הגב לתגובה זו

    • היה ברור שפרץ יעליל על ברק את כל שחיתויותיו וכשלונותיו.

      מנחם, 15/02/06 10:21

      חבורה של מושחתים ושקרנים מאנשי פרץ יושבים ומחפשים על מי להפיל את השחיתות/כשלון הבא.

      הגב לתגובה זו

    • למעריב, שווה תחקיר עיתונאי!!! (ל''ת)

      נאוה, 15/02/06 10:26

      הגב לתגובה זו

    • ====אבי מוכר כמגיב בשכר של העבודה=====

      אהוד ברק, 15/02/06 13:48

      נו באמת ואתה גם מצפה שמישהו יאמין לך

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין חדש תחת השמש. כדאי להכנס

    גיורא, 15/02/06 09:22

    פרץ אינו נגוע בשחיתות, הוא כבר רקוב ממנה.
    הוא חולה סופני ממנה, ואין תרופה להצילו ממנה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עבדים הינו

    RUBEN, 15/02/06 09:22

    לקידום המרושעים............עבד של העבודה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מפלגה אבודה !!!!!

    ד''ר אלי מגן, 15/02/06 09:22

    כמה חבל,כמה כואב,כמה צורב לראות במה עוסקים במפלגה הזאת תחת הנהגתו של האיש הרע הזה.

    היום קיבלתם מפרופ' דגני 17 מנדטים לעומת הליבוד עם 20 מנדטים וקדימה עם 40 מנדטים ואתם לא לומדים לקח !

    לא עתירות ,לא תוספת 10 מליון ש''ח לתעמולת הבחירות שלכם,לא החלפת הסיסמאות ולא שום צעד אחר שלכם יעזרו לכם מלבד החלפת האיש הרע הזה ,שלא רק שאינו ראוי לעמוד בראש העבודה אלא גם לא ראוי לנהל שום גוף ציבורי לאור מעשי השחיתות שלו עד היום,חוסר השכלתו וחוסר כישוריו הבסיסיים.

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר-אם הנבחרת כל כך טובה אז למה שותקת?

      המאיר, 15/02/06 10:57

      ד''ר אלי מגן לא רק את פרץ צריך להחליף, צריך להחיף את כל הנבחרת שנבחרה באופן מושחת!
      אתה זוכר בועידה איך ביקש פרץ מהנבחרת ''תחזיקו ידיים'' והם שפוטים שפוטים לחלוטין אחזו ידיים.
      קריאת פרץ היתה: '' מושחתים מושחתים אחזו ידיים, עולם ועם ראו איך המושחתים הללו שפוטים שלי'' וכולם ללא יוצא מן הכלל הבינו הייטב הייטב
      את מנגינת הקול הנובע מהשתוממות פרץ
      משחיתותם שלהם עצמם. ד''ר אתה לא שמת לב שכל הנבחרת חולה? תברר קל להשיג מידע! ביום הועידה כולם דיברו על מעשיהם הגדולים שלמדו מהבוס.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אין ברירה חוזרים לליכוד כי רק ביב יכול (ל''ת)

    מקדימה חזרה, 15/02/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא הסיסמאות אלא הראש הוא הבעיה !

    דורי חרמון, 15/02/06 09:19

    שלי יחימוביץ, צועקת ככרוכיה על שחיתות של הון ושלטון, ושוכחת את אבי אבות השחיתות הפוליטית בישראל - את המנהיג בביתה פנימה!
    ברוורמן - יולי תמיר, באתם מהקדמיה, וחשבנו שידכם נקיות, ומה אנו מגלים? התנהלות של צמד המוכן לשתוק כשבריון פוליטי, גנב מפלגה במפקד האנוסים.
    אז ייתכן שלעומרי שרון, בלומנטל, הנגבי, יאיר פרץ, מגיע גם מגיע! אבל משוע אתם מתעסקים עם רמון, פרס ודליה איציק?!
    אולי מוטב שתתחילו לחשוב על סילוק הבחור שעומד בראשכם?!
    עם דג מסריח שכזה, לא הייתי הולך לבחירות!

    הגב לתגובה זו

    • ממתי האקדמיה היא ערובה להיעדר צביעות ומוסר כפול? (ל''ת)

      הייתי שם!, 15/02/06 09:49

      הגב לתגובה זו

    • לקחת לי את המילים מהפה... (ל''ת)

      קופי, 15/02/06 10:02

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרץ סכנה לדמוקרטיה !! גם עלינו איימו שנפוטר

    מנהלת מפעל, 15/02/06 09:18

    גם עלינו במפעל ההסתדרותי איימו שאם לא נתפקד לעם אחד נפוטר
    אני מאמינה שזה נעשה בכל מפעלי ההסתדרות

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פרץ מושחת

    רונן, 15/02/06 09:17

    אין ספק שפרץ היא פוליטיקאי שאנו בוחל שום דרך כדאי להגיע למטרה , גם בדרכים מלוכלכות.
    הייתי מצפה מאמיר פרץ אם הוא זך כשלג לתמוך בחוק שימנע פרצות כאלו בחוק שיאפשרו לאנשים כמוהו לנצל את המערכת לטובתם האישית - נגד אנטרס הציבור .
    אני לא מבין למה עומרי שרון צריך ללכת לכלא על מה שעשה ופרץ לא ??!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    גיליתם את אמריקה

    אלמוני, 15/02/06 09:17

    האיש שמדבר בעד עובדים ביצע את הפיטורים הגדולים בהסתדרות. עם אחד וההסתדרות היה ארגון אחד. שילמת להסתדרות שילמת לעם אחד. האיש שגנב את ראשות המפלגה לא יצליח לגנוב את רשות הממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מכירה את זה-עברתי משהו דומה כשהייתי צעירה יותר

    מרגלית הבלשית, 15/02/06 09:16

    עבדתי בהסתדרות ובמהלך אותה תקופה, השתמשו בי ובעוד כמה בנות לצורך קידום בחירתו של אחד מחברי הכנסת המכהנים של העבודה (הוא ח''כ גם היום). כל היום היינו מתקשרות לפעילים ושולחים אליהם מכתבים מאותו ח''כ, והכל על חשבון ההסתדרות (שכר, טלפונים, דואר).
    שלא יהיה לכם ספק - ההסתדרות הוא הגוף המושחת במדינה, היה כזה בעבר ויהיה כזה בעתיד. כנ''ל לגבי כל מי שעומד בראש הגוף הזה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בדוק ונכון כל מילה בסלע כנסו

    איתי, 15/02/06 09:16

    כחצי שנה לפני הפריימריס במפלגת העבודה מקורבים החתימו אלפי אנשים על טפסי התפקדות למפלגת העבודה שילמו בעבור המתפקדים עובדי ההסתדרות החתימו את כל מכריהם ושילמו עבורם ועדת חקירה מיידית לנושא

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך, ככה זה בכל המפלגות

      התפקדתי ושילמתי, 15/02/06 10:33

      זה אמנם לא בסדר, וחייבים להוציא חוק שלפיו חברות במפלגה אינה כרוכה בתשלום כספי, (למה שזכות דמוקרטיתץ אלמנטרית תותנה ביכולת כלכלךית, בייחוד שזה פתח לשחיתות), וכן שאסור לשלם עבור דמי החבר של המועמדים. אבל כרגע זה המצב, וכך נהוג בכל המפלגות.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    זהו פרץ,לא יעזור למפלגה מאומה !

    רועי מנור, 15/02/06 09:15

    ותיתכוננו, אהוד אולמרט יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל.
    אהוד אולמרט בטח לא ידאג ולא ינסה לשמר את התנאים של עובדי 13 הוועדים הגדולים
    יעשה רפורמה והפרטה לעובדי 13 הוועדים הגדולים!
    עמיר פרץ, נציגם ומשרתם של 13 הוועדים הגדולים, ובהם עובדי חב' החשמל, עובדי הנמל, עובדי משרדי הממשלה, ועוד ועוד...!
    והוא ידאג להם ורק להם, ובטח לא לנו!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי שמתפלא - שיקום

    אחד 1, 15/02/06 09:13

    כל מי שמצביע לעבודה מסכן את מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נפטרנו משרון המושחת וקיבלנו את פרץ אולמרט וביבי המושחתים עד רקבון.. (ל''ת)

    מצביעים חרות, 15/02/06 09:12

    הגב לתגובה זו

    • תיהו חכמים

      אילתי, 15/02/06 09:58

      כול שלכם יתבזבז
      חרות לא תעבור
      ואז מה עשיתם - אופסי - כול שלכם
      הלך לפרץ

      הגב לתגובה זו

    • השתגעת,לקליינע מענטש ? (ל''ת)

      דוד, 15/02/06 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    OMRI = PERETZ = OLMERT = KADIMA AM MUSHCHAT

    amir, 15/02/06 09:11

    KADIMA.......AM......MUSHCHAT

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרץ החזיר את ההסתדרות לימיה המושחתים. וזה המועמד של ''העבודה''. (ל''ת)

    חבר עבודה מיואש, 15/02/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מחכה לתגובתך -----שלי יחמוביץ

    לא שלי, 15/02/06 09:05

    נו, מה עם תגובה שלך ,
    או שאת יודעת רק לתת תגובות על אחרים .
    ואגב , בכל המפלגות --כולם, כשיש האשמה נגדם, מיד הם טוענים להכפשות פוליטיות .

    הגב לתגובה זו

    • שלי מושחתת כמו כולם. מי שמגיב סלקטיבית נוהג בשחיתות! (ל''ת)

      אמיתי, 15/02/06 09:20

      הגב לתגובה זו

      • למה יחמוביץ לא מגיבה-חובה לקרוא!

        זה שראה הכל!, 15/02/06 11:04

        לשלי יחמוביץ יש סיבה טובה להגיב סלקטיבית, תשאל את המושחתת איך היא נבחרה בפועל לרשימה לכנסת כשלא היה לה בכלל קולות. ואגב דוקא מקסימים לא בחרו בה ובכל זאת נבחרה?!

        הגב לתגובה זו

        • סוף סוף האמת יוצאת לאור!

          אורי, 15/02/06 11:58

          חבל על הזמן כמה שזה נכון לגבי אופן בחירת שלי יחמוביץ וכל החבורה הזו. סוף סוף האמת יוצאת לאור

          הגב לתגובה זו

    • אני באמצע פן כרגע צור איתי קשר לכשאסיים. (ל''ת)

      שלי יחימוביץ, 15/02/06 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עו''ד פישר הוא זה שהתחמק מלמלא צו מסירת מסמכים של השופטת דיסקין

    משפטן למען, 15/02/06 09:04

    תסתכלו באינטרנט, באתר בתי המשפט בתיק בש 002907/05

    הגב לתגובה זו

    • היי,תיק זה חסוי? תשים לינק

      החוקר מתחיל, 15/02/06 11:24

      תודה לך מראש

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    MAFIA

    sam, 15/02/06 09:01

    born in Israel 58 years ago i

    was in the insurnce businse
    for 25 years one of the suxful
    i left israel for thos storysPERZ AND ATHER SHERZ!!!!

    הגב לתגובה זו

    • Sam - are you sure you are in the USA?

      moshe, 15/02/06 09:26

      according to your spelling it looks like you are in Iraq....

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    העבודה תובס בבחירות

    דני, 15/02/06 08:59

    האם מישהו מופתע שפרץ מושחת
    הרי גם בוז'י הרצוג מושחת הוא בניגוד לעמרי שמר על זכות השתיקה בפרשת העמותות
    את השחיתות של בן אליעזר אין צורך לפרט הוא ביצע מינויים פוליטיים בכמות שצחי הנגבי יכול רק לקנא
    הציבור לא טיפש ובסוף הליכוד יזכה בבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שלי היקרה

    דנה, 15/02/06 08:58

    שלי יקרה, תיראה איפה א נימצאת עמוק בתוך מפלגה מושחתת ומסואבת. את שחיך מפיק המרגליות התריע על שחיתות ואי צדק, נהנת היום מפירותיה של אותה שחיתות.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת 100%

      שי, 15/02/06 10:04

      מעניין מה שלי העיתונאית הייתה אומרת על הסקנדל הזה?

      הגב לתגובה זו

    • דנה את כנראה לא היית בליל הפרימרייס

      ציון, כפר סבא, 15/02/06 11:08

      דנה תגידי לא הבחנת בצביעות של המושחתת יחמוביץ. הרי ללא עזרה מושחתת כולל זיוף קולות לעיני התקשורת אגב, יחמוביץ הצדקנית לא היתה נבחרת! חד משמעי!!! תעשי תחקיר קטן לא גדול ותוכחי!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רוצים את בגין ואת רבין, נשארו המושחתים (ל''ת)

    שפיץ, 15/02/06 08:56

    הגב לתגובה זו

    • עדיף שאני פשוט אשתוק לגבי רבין. (ל''ת)

      עופר, 15/02/06 09:34

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוון לבילין ופרס שרימו אותו (ל''ת)

        שפיץ, 15/02/06 10:20

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה רק קצה הקרחון ןמתגמד לעומת

    חיליק, 15/02/06 08:55

    הכוחניות הזיופים ושדידת הקופה של העובדים בהשתלטות על מפלגדת העבודה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עיתוי תמוה ועיתונות נגועה

    משה, 15/02/06 08:49

    מדובר באדם שהתפטר מיוזמתו- כך על פי הכתבה עצמה- כבר לפני ארבע שנים. אפילו הוא לא מעז לטעון כי עמיר פרץ עצמו הביא לפיטוריו. הוא פוטר ע''י מועצת המנהלים של החברה, שהיא גוף שקוף לחלוטין. עמיר פרץ מעולם לא הועמד לדין. הוא נבדק מספק פעמים הן על ידי מבקר ההסתדרות והן על ידי מבקרי המדינה ויצא צח כשלג. מעולם לא נמצא דופי בפעולותיו! נציין שניקיון הכפיים של עמיר עומד בניגוד לשחיתות של ביבי ושל אולמרט (אשר בית משפט קבע שהוא עבריין!).
    מעבר לעיתוי התמוה, מוזר מאוד שאתר כה מרכזי בוחר לפרסם את הכתבה בצורה מובלטת ומגמתית כזו. להזכירכם, כאשר נגד צחי הנגבי שהיה ראש מטה הבחירות של קדימה הוגש כתב אישום, עניין חמור עשרות מונים מההאשמות הסתמיות האלה, זה הופיע בכותרות אחוריות בעיתונים, ואפילו לא נכתב כי הוא ממפלגת קדימה. העיתונות מחביאה את פרשות השחיתות הרבות של אולמרט עצמו ואת העובדה שביהמ''ש קבע שהוא עברייו!
    גורמים רבי כוח והשפעה בתקשורת הישראלית תומכים תמיכה בלתי מסוייגת ולא מקצועית בקדימה. קדימה עצמה היא סכנה גדולה לדמוקרטיה, שמאיימת אף להחריב כליל את הדמוקרטיה הישראלית. והתקשורת בישראל (ברובה) מקדמת את הרשימה הזו במקום להצביע על הסכנות הגדולות שבה. כך הפכה התקשורת מכלב השמירה של הדמוקרטיה, לרוטווילר שנושך את הדמוקרטיה הישראלית בגרונה, נושך ולא מרפה...

    הגב לתגובה זו

    • בשרות מי אתה פועל ,וכמה אתה מקבל ? (ל''ת)

      לשעבר פועל, 15/02/06 08:59

      הגב לתגובה זו

      • תוקף אישית כי לא יכול להתמודד עם הטענות

        משה, 15/02/06 10:09

        אני סטודנט באוניברסיטת חיפה ולא עובד בשביל אף אחד. אני, כמובן, לא מקבל כסף בשביל לכתוב הודעות באינטרנט. אתה לא יכול להתמודד עם הטענות המבוססות שהעליתי, ולכן תוקף את האמינות.
        אתה אדם עלוב, ולא אתפלא אם אתה מקבל תשלום עבוד כתיבת הודעות סתמיות כאלה.

        הגב לתגובה זו

        • טעות בידיך

          דנה, 15/02/06 11:14

          אכן, כל מילה שנאמרה בכתבה היא אמת. אני עובדת בגוף המקורב להסתדרות וממידע פנימי אני יודעת שהוא באמת הכריח עובדים להתפקד למפלגה שלו ולעבוד עבורו ללא תמורה בגיוס מתפקדים למפלגתו.
          ולא. לא משלמים לי כדי לכתוב את זה. הוא באמת מושחת וחבל שאתה משמיץ אנשים לחינם.

          הגב לתגובה זו

    • שקר גס !!!!!

      עובד לשעבר, 15/02/06 09:49

      עמיר פרץ לא נחקר מעולם ע''י מבקר המדינה והטיעון הזה שלך הוא שקר גס!
      עמיר פרץ עשה במשאבי ההסתדרות ובנכסיה כל העולה על ראשו מבלי שום פקוח וביקורת של גוף בלתי תלוי,וזאת על פי האמור בחוק הביקורת הפנימית.
      תשובתך כאן היא חוצפה ועזות מצח לנעשה בהסתדרות ויש אכן לחקור את כל שנעשה במוסד זה ב-10-השנים האחרונות עד תום

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שלי יחימוביץ-יש חוט דק של מאפיה לבין המסכנים

    רחל, 15/02/06 08:48

    עוד כלום יש הרבה אנשים שהגישו את נחת זרועם של המקורבים אשר קיבלו משכורות גבוהות עם חובות גדולים להסתדרות יש לבדוק איפוא קרנות הפנסיה של כל המסכנים .

    הגב לתגובה זו

    • כדאי מאוד ששלי תהיה בכנסת. (ל''ת)

      קובי, 15/02/06 09:58

      הגב לתגובה זו

      • קובי, שכחת את המטרה

        יולי, 15/02/06 11:11

        קובי אתה שוכח אנחנו מנקים משחיתות. שלי יחמוביץ מושחתת והיא יודעת למה?

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרץ וההסתדרות

    שלמה, 15/02/06 08:48

    נו אז מה עוד חדש בארצינו
    הרי כולם יודעים שפרף גנב את המפלגה. !!!!
    אולי עכשיו כשסיימו עם עומרי
    יתחלו לפשפש במעשיו של אמיר.
    ותבוא גאולה לעם היושב בציון
    ונאמר 'אמן'

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מעורבות עו''ד רונאל פישר

    נפגע הסתדרות, 15/02/06 08:45

    הנ''ל שהוזכר כאן כעו''ד של מפלגת העבודה ואשר הנחה תוכנית על עשרת הדיברות, נאה דורש אך לא מקיים. הוא עצמו פועל נמרצות למינוי מקורביו במוסדות המקורבים להסתדרות, למשל ועד עובדי חברת החשמל. הועד שאמור להיות גוף דמוקרטי , עצמאי ובלתי פוליטי, מונהג ומונחה בידי עסקני ההסתדרות ובידי כלי השרת שלהם, כגון פישר.
    לכל העסקונה הזו אין כל בעיה לפטר ספקים ונותני שרותים, למרות היותם סוציאליסטים דגולים ומגיני האדם העובד. לא פלא שפרץ מבחר ליו''ר העבודה בתמיכת הועדים הגדולים מחד ומניפולציות על סף פליליות במרשם המתפקדים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ואם המוטיבציה פוליטית?

    דני, 15/02/06 08:39

    אז מה? יש כאן איש שרוצה להכפיש את פרץ ובהשלכה, את מפלגת העבודה. יילך יילך, לא יילך לא יילך. אבל שלא יבואו בטענות שמדובר בפוליטיקה. הכל פוליטיקה. אנשיו של פרץ יעשו טוב אם יגיבו להאשמות ותו לו.
    (ביננו, נראה לכם שפרץ זכאי? נראה לכם שפרץ לא עשה שימוש בהסתדרות לקידום מפלגתו? אם את חושב שפרץ איש ישר, אתה בוודאי גם מאמין ששילגיה ושבעת הגמדים בחיים וגרים ביפו...)

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    המסקנה היא: לא פרץ, לא ביבי, רק קדימה. (ל''ת)

    חמורבי, 15/02/06 08:36

    הגב לתגובה זו

    • איך הגעתה למסקנה הזאת מעניין אתה סובל מטימטום מתקדם (ל''ת)

      רק הליכוד יכול, 15/02/06 08:55

      הגב לתגובה זו

      • שכחת את השחיתיות של ביבי הא??? (ל''ת)

        דוד מלך ישראל, 15/02/06 10:12

        הגב לתגובה זו

      • לא יעזור כלום. כל אזרח שלישי יצביע לקדימה. (ל''ת)

        88מצביע קדימה88, 15/02/06 10:15

        הגב לתגובה זו

    • מחפש מפלגה ...

      עם ציונות, 15/02/06 09:03

      וכמה שפחות שחיתות

      הגב לתגובה זו

    • בתיקון קל - ''חמור'' במקום ''חמורבי (ל''ת)

      החמורים בוחרים, 15/02/06 09:20

      הגב לתגובה זו

    • חמורבי? חמור, אולי.. רשימת המושחתים בקדימה מגיעה עד בבל. (ל''ת)

      איתי, 15/02/06 09:35

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    עכשיו נזכרנו? רגע לפני הבחירות?

    מגחך, 15/02/06 08:34

    מעניין מי מפעיל את הבכיין הזה וכמה כסף שילמו לו כדי ש''ייזכר'' בזה עכשיו..

    פאתטי.

    הגב לתגובה זו

    • מגחך גחך על הנבחרת המושחתת

      צוחק, 15/02/06 08:56

      למגחך מושחת שכמוך, צריך להזכיר לך איך גנבו במפלגה שלך קולות בפרימרייס לרשימה לכנסת?
      מגוחך, אבל כמו שאתה יודע מהזיוף וגניבת קולות ודחיית אנשים ישרים יצרתם נבחרת מושחתת שמנצחת על השחיתויות והם המושחתים בפועלמדורגים בהועתם ברשימה לפי מידת מעורבותם בגניבת הקולות ולפי כמות הכספים שנשפכה לקנייתם והשקתת העינין.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נו , ממורמר אחד זה כל מה שיש לכם? (ל''ת)

    מעשיהו, 15/02/06 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למישהו היה בכלל ספק?

    אבי, 15/02/06 08:29

    החור בסכר... עכשו נמתין קצת ונשמע על עוד סיפורי הפחדה של ''סטלין''.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שקוף אף למפגרים - קדימה שיחדה את הרוש (ל''ת)

    כך ''עובדים'', 15/02/06 08:28

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום. מרוקאי למרוקאי אינדיאני

      עירקי, 15/02/06 09:10

      ככה זה אצלם בגלל זה ראש הממשלה המזרחי הראשון יהיה פרסי או עירקי ולא צפרוקאי

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הרוש ''שלמו לי טוב בקדימה+מנכ''ל חברה +דווידנדים'' (ל''ת)

    ''עושים עסקים'', 15/02/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא מפתיע.מספר 1 ו 2 בעבודה מואשמים בשחיתות.יורדים בסקרים (ל''ת)

    להחליף את פרץ, 15/02/06 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    טעות בתגובה .גורמים יריבים ''בתוך'' מפלגת העבודה ולא למפלגת העבודה (ל''ת)

    אורן, 15/02/06 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה רק קצה הקרחון מעלילות פרץ בהסתדרות.

    משלם מיסים, 15/02/06 08:19

    פרץ הוא בוס של איגוד מקצועי, מהסוג הפשוט והגרוע ביותר. צעקן ושתלטן ומושחת.
    העבודה התאבדה כשנתנה לו להשתלט על המפלגה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חזרה ''לימי מפא''י העליזים'' פרץ מביא את השחיתות (ל''ת)

    המאוסה והמזיקה, 15/02/06 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק הליכוד רק נתניהו... תכלס הכי פחות מושחת. (ל''ת)

    אמת צריך להגיד, 15/02/06 08:14

    הגב לתגובה זו

    • העם עם הליכוד (ל''ת)

      אבי, 15/02/06 08:56

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע-נתניהו זה הרע במיעוטו רק ליכוד. (ל''ת)

        שלמה, 15/02/06 09:46

        הגב לתגובה זו

        • תכלס חשבתי להצביע קדימה אבל נראה לי שבסוף אצביע לליכוד. (ל''ת)

          מוטי, 15/02/06 10:37

          הגב לתגובה זו

      • העם עם קדימה. (ל''ת)

        חמורבי, 15/02/06 10:17

        הגב לתגובה זו

        • רק חמור מצביע קדימה .....אומר זאת ולא אוסיף (ל''ת)

          ההוכחה קיימת, 15/02/06 10:36

          הגב לתגובה זו

    • סקר לא סקר אני מצביע לליכוד (ל''ת)

      ערן, 15/02/06 08:56

      הגב לתגובה זו

    • תשאל את עמדי מה הוא חושב על ביבי

      רון, 15/02/06 09:45

      וכמה ביבי נשאר חייב.

      הגב לתגובה זו

      • באמת כמה ..? אם הפרשה הזאת היתה שווה משהו התקשורת השמאלנית לא היתה

        אדם, 15/02/06 10:35

        מרפה ממנה.

        הגב לתגובה זו

      • שמעו ביבי הכי נקי לבנתיים אין מה לעשות זאת האמת. (ל''ת)

        בני, 15/02/06 10:37

        הגב לתגובה זו

    • ביבי הכי מושחת

      דוד מלך ישראל, 15/02/06 10:15

      שחכתם את:
      הסיגרים
      המתנות
      המשרד של שרה
      הנסיעות לחול
      המנקה של הבית
      האוטו המיוחד
      שומרי הראש
      והרשימה עוד ארוכה

      הגב לתגובה זו

      • כל הרשימה שלך פרשה אחת ולא יצא ממנה כלום..עזוב רק ביבי (ל''ת)

        דני, 15/02/06 10:34

        הגב לתגובה זו

    • בטח, אין ישר כמו שקרניהו!!!!! (ל''ת)

      חושם, 15/02/06 10:29

      הגב לתגובה זו

    • מצביעים נתניהו! (ל''ת)

      ויקטוריה, 15/02/06 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כשטענתי שפרץ רודף בצע סתמו לי הפה ואיימו על י בפטורין (ל''ת)

    תושבת שדרות, 15/02/06 08:11

    הגב לתגובה זו