שושנה דמארי מעולם לא הייתה בבוידעם. תמיד היתה אקטואלית. אף פעם לא דחפה עצמה בקאמבקים מגוחכים אבל תמיד נשארה במינון נמוך.
אחרי 120, כאשר נפרד מיהורם גאון ויפה ירקוני לא תראה אפילו עשירית מגלי ההערצה והדמעות שאתה רואה כלפי שושנה דמארי ואז תראה שההשוואה שלך מלאכותית לגמרי.
לגבי הטענה שהיא שרה חומרים של אחרים, אני לא מכיר אף זמרת (אולי חווה אלברשטיין) שהצליחה למלא כל שיר שהיא שרה בעוצמה כזו.
זה גרם לכך שהשירים נכתבו במיוחד עבורה.
היא אינה מדקלמת טקסטים שהגיעו לידיה, אלא דומה יותר לנואם דגול שנאומו נכתב במיוחד עבורו על ידי כותב הנאומים אך הוא זה שממלא אותו בעוצמה.
הקריירה שלה היא בבואה של כל מה שיפה וטוב במהלך קורות חיי המדינה.
החל מהסלידה של הישוב מהשלטון הבריטי (כלניות) והליווי של הכוחות הלוחמים בחזית מלחמת השחרור, דרך קיבוץ הגלויות של המדינה הצעירה והגאווה בייצוג המדינה הצעירה בכל העולם עד התחברות לכוחות הצעירים והחדשים.
בשבילי, ומסתבר שגם בשביל רבים מאד אחרים, היא תישאר בסלון הרבה אחרי שאחרים יהיו במעמקי הבוידעם
הגב לתגובה זו