• 250.

    היכן הצדק של ביהמ''ש - הנשיא לחופשי ועומרי לכלא????

    ליאן, 26/02/08 21:31

    אנחנו מאבדים את האמון במערכות השיפוט, הכיצד יכולים לגזור על עומרי כזה עונש ומאידך ''הנשיא'' משוחרר לחופשי.....

    הגב לתגובה זו

  • 249.

    עורך הדין שיינמן ?.זה עונש כבד?.

    k.a, 23/07/07 15:12

    צריך להכניס אותו ואותך לכלא.
    אני לא אוהב רמאים.מושחתים וגם האבא.לצערי עדין ישן?.לשקר כך את העם.לפנות משפחות .ולמסור את המקומות לערבים.זה מעשה מביש
    מי שקונה כסא בכסף ישלם בכלא.
    זה לא בית הכנסת.זו כנסת ישראל?.
    בית המושחתים.

    הגב לתגובה זו

  • 248.

    ועכשיו המאפיה של אולמרט-עומרי תתנקם בשופטת (ל''ת)

    זה ברור, 16/02/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 247.

    עונשו של עומרי

    רונה, 16/02/06 13:37

    העונש מוגזם.

    צודק ע' שאמר כי להבא אנשים לא יודו וימרחו הליכים ובלבד שהזמן יסייע להקלה בעונשיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    אם דרעי ישב 3 שנים עמרי צריך 100 (ל''ת)

    אין צדק!, 16/02/06 07:28

    הגב לתגובה זו

  • 245.

    שלטון האנשים הטהורים

    אודל נימרודי, 16/02/06 00:21

    אם רק היה פחות לכלוך ויותר אנשים הגונים ביננו ובשלטון שהוא אינו אלא האספקלריה שלנו, היה כאן יותר טוב בהרבה..
    צריך להוקיע אנשים כאלו באמת אנשים שרוצים אחריות לא יכולים להסריח תפקידם לדאוג לסדר ולא לשרת אינטרסים מפלגתיים.האלימות שתפסק כבר ביננו במקום לבנות משהו יפה אנחנו הורסים בשם הדת,החופש,האגו
    צריכים תיקון דחוף!!!

    הגב לתגובה זו

  • 244.

    כל הכבוד לשופטת

    ליאת, 15/02/06 16:56

    יישר כח לשופטת, וחבל שגזרה עליו תקופה כל כך קצרה, , חצי שנה בפועל. איש שררה ומדון, לא ישר, איש שלא טובת המדינה לנגד עיניו.
    לא אנשים כאלה יהיו נבחרי הציבור שלנו.
    חשבת שאתה כל יכול?
    אני מקוה שתיעלם מהמפה הפוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    המסר מגזר הדין יותר חשוב כל הכבוד לשופטת היא החזירה את האמון לציבור (ל''ת)

    רפאל, 15/02/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 242.

    הוא לא ישב לבד ובדד. איני מוטרדת מכך.

    קרן, 15/02/06 12:30

    בקרוב יצטרפו אליו אפללו, אברהם, גבריאלי (ושאר מועמדי ליכודימה כנבחרי העם).

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    9 חודשי מאסר ?

    ד. שרון, 15/02/06 12:16

    על 60,000 ש''ח גזרו על אריה דרעי 5 שנות מאסר! ואילו על 3 מליון $ של עומרי גזרו רק 9 חודשי מאסר ועוד רוצים לערער כביכול על חומרת הדין !
    כי הוא הודה ואמר שטעה, אם כך כל אדם יכול לעבור על החוק וכשזה יתגלה, פשוט יודה ויגיד שהוא טעה ואז יקבל עונש מופחת ובינתיים יהנה מהספק !

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    מתנחלים לכו לעבוד אתם יושבים יותר מדי ליד המחשב ומחרחרים ריב ומדון

    הרב, 15/02/06 11:21

    אבל זה טוב ליהודים כח מלחמה מחזקת את הרבנים - אחרת אין צורך בהם...

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה אתה עובד

      מגורש ומבוטל, 15/02/06 11:55

      אולי יש עבודה לחקלאי לשעבר

      הגב לתגובה זו

  • 239.

    נחמה נוספת לעומרי

    שומרי משקל, 15/02/06 11:05

    נחמה נוספת לעומרי:
    תגיד תודה ששמך אינו עומרי בוזגלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    ללא קשר לעמרי

    פקק תנועה, 15/02/06 10:52

    המיקרה הבא .צריך לחטוף לפחות שנתיים בכלא., על עברות מסוג זה .אים קצת חושבים .אז בכסף זה היה ניתן לפתור ..הרבה בעיות כלכליות במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    נחמה לעמרי

    שמחה, 15/02/06 09:12

    אני לא הייתי אף פעם תמך משפחת שרון.אבל תתנחם עמרי הענש שלך זה אפס ואין לעומת מה שעשו לאביך!
    לא משנה מה אריאל שרון עשה ,אבל מה שעשו לו בהדסה לא היה מגיע לו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    לא מבינים חומרת המעשה של עומרי?

    זאב, 15/02/06 08:35

    וקלות העונש.
    מה היו אומרים אם הוא היה מתנחל???

    הגב לתגובה זו

    • הוא קנה שילטון בכסף

      בני, 15/02/06 11:15

      הקים חברות קש ושיקר כי הוא ידע שהוא עובר על החוק
      הוא שינה את ההיסתוריה והכניס מדינת ישראל לסכנה קיומי

      הגב לתגובה זו

  • 235.

    להעביר את שרון האב לבה''ח מעשיהו

    פתרון יצירתי, 15/02/06 07:58

    כך הבן יוכל לשבת על ידו תקופה בלתי מגבלת.

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    לעומרי ומשפחת שרון

    אזרחית, 15/02/06 07:45

    אני המומה מהרוע של הכותבים ומנחשת ניחוש פרוע מאיזה כוון הוא נושב.
    לא סבורה שמגיע לך מאסר ומקווה שגזר הדין יהיה תואם לעבירות
    לא פגעת באיש ואינך מסוכן לציבור באופן שמצדיק עונש מסוג זה דוקא
    מחזקת את ידיך ורוחך ושימותו הקנאים

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    שלאף יסדר את עומרי (ל''ת)

    אל דאגה, 15/02/06 07:41

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    מייסד קדימה לכלא (ל''ת)

    ועכשיו הסייענים, 15/02/06 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    לעשות לו מה שזמם לעשות לאחרים (ל''ת)

    בזוי, 15/02/06 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    שלטון שרון/קדימה נקנה בפשע !!! (ל''ת)

    החלטת שופט, 15/02/06 07:21

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    סוף סוף

    סווטה, 15/02/06 07:10

    שמישהי יכין זינזאנה עם 120 מושבים

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    אליקים רובינשטין

    רוזי, 15/02/06 07:09

    מושחת לכלא
    משפחת שרון או כל משפחה אחרת היא לא מעל החוק
    תחדיר את זה טוב טוב לגולגולת החלולה שלך רובינשטין

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    תודה לאל

    לי, 15/02/06 07:08

    מעט אור בחשכה
    יראו הפוליטיקאים המושחתים ויזהרו
    (גם אתה אולמרט)
    אתם לא מעל החוק ואני מקווה שעם הזמן תעבור לי תחושת הקבס שאני חשה לפוליטיקאים

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    כל טוב לעומרי ולכל משפחת שרון. (ל''ת)

    איזה מדינה רעה, 15/02/06 02:08

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    לא לגעת במשפחת שרון עוה''ד ליאורה גלאט

    לא לגעת במשפחת, 15/02/06 01:17

    עוה''ד ליאורה גלאט ברקוביץ' גילתה הערב בערוץ 2 כי היועץ המשפטי לממשלה לשעבר וכיום שופט בית המשפט העליון, אלייקים רובינשטיין, כינס את לשכתו והורה להם לחקור את השחיתות אבל 'לא לגעת במשפחת שרון'.
    http://www.inn.co.il/news.php?id=139670

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    היה צריך לקבל 9 שנות מאסר. על הרבה פחות הושיבו את דרעי 3 שנים בכלא

    אילנה ג, 15/02/06 00:41

    בית המשפט, היועץ המשפטי לממשלה ומשפחת שרון מושחתים באותה מידה!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לאילנה הפוך

      מוטי אטלנטה, 15/02/06 04:26

      זה שהושיבו את הצדיק דרעי ל-3 שנים
      רק צריך לחזק את ידייך שלא לנקוט במידת האכזריות כלפי אחייך.
      כי מה ששנוא עליך לא תעשה לחברך אמר הלל הזקן ובזה מסר את כל התורה כולה על רגל אחת.

      הגב לתגובה זו

    • אילנה גריזלי,על התגובה שלך מגיע לך 9 ימים מאסר. (ל''ת)

      נראה אותך, 15/02/06 06:45

      הגב לתגובה זו

  • 223.

    לשרונים

    שירה, 15/02/06 00:32

    מה חשבתם לעצמכם?
    תרמו תשקרו תפשעו תגרשו יהודים כדי להסיח את דעת הקהל מהפשעים שלכם,ולבסוף תצאו מזה בשלום?????????????
    אז הנה,האבא קפוט והבן יישב בכלא.
    היה שווה לכם?
    טיפשים.

    הגב לתגובה זו

    • לשירה-חיוך

      מוטי אטלנטה, 15/02/06 05:11

      ההסתכלות שלך על החיים מאד מענינת,עוד היית מוסיפה ואומרת שהיהודים התגעגעו ל-5,700 הקאסמים שנורו עליהם.
      ואני אומר לך שבמצב שנוצר שם 95 אחוז מהעם היהודי היו בעד יציאה מאזור מוכה זה.
      ואפילו שזה אינו מבטל את השוק וההלם של הנצולים שאינם מצליחים להבדיל בין אויב לידיד במצב לא-נורמאלי כפי שהיה.
      ועכשיו משיירגע המצב(בעזרת ה') כל צד ישב ללקק פצעיו עד שיגלידו.
      ואל תחשבי לרגע שרק היהודים סבלו שם ,גם הפלשתינאים סבלו מוות.
      ולא היתה דרך אחרת נכונה ובהישג יד על מנת לא להוסיף מוות ושכול.
      וגם שדעותי מחזיקות באחוות אחים בני אברהם ובחיים משותפים, מכל מקום בית המטבחיים הזה שנקרא רצועת עזה והחרב המאכלת בשני הצדדים היה צריך להעצר לטובת שני הצדדים-הבנת?.
      ואני מאד מקווה שההתנתקות שהיתה תביא לתוצאה מיוחלת זו.ואם לא אז לפחות לא יוכלו להאשים את היהודים במצב הזה.
      היום כל העולם מסכים(מה שלא היה לפני כניסת הבולדוזר) שאין כל סיבה ותרוץ שבעולם לאדם שגר בעזה לירות על ישראל אלא אם כן חפץ להשמידה ובכאלו צה''ל מטפל ויטפל.
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

      • למוטי מאטלנטה,כדור הארץ קורא לך

        שביל החלב, 15/02/06 07:56

        מי שלא היה יכול לשאת 6000 קאסמים על גוש קטיף, יקבל אותם על אשקלון.
        זה יותר טוב???

        הגב לתגובה זו

        • לשביל החלב

          מוטי אטלנטה, 15/02/06 09:39

          כן זה יותר טוב!עוד חכמולוג.

          הגב לתגובה זו

        • לשביל החלב

          מוטי אטלנטה, 15/02/06 09:52

          וכאשר סוללות התותחים הטנקים וקני הארטילריה ישיבו אש למקורות הירי אז תדבר אחרת בדיוק לפי המדה שהקציבו לך.וכי מה חשבת שדם יהודים יהיה הפקר?! ואם חשבת כך
          אז אני מציע לך מהר מאד לתפוס כיוון
          של 180 מעלות ולהתחיל לברוח כי הזפטה בו תבוא בין אם תאמין ובין אם לאו.
          -אין עוד מלבדו.

          הגב לתגובה זו

          • למוטק'ה מאטלנטה אתה נראה לי שמולאני -דתי (ל''ת)

            אליהו, 15/08/06 09:37

            הגב לתגובה זו

      • בתור מי???

        ערן, 16/02/06 09:46

        בתור מי אתה אומר ש- 95% מהמדינה רצתה לצאת מעזה? להזכירך, היה משאל בין מתפקדי הליכוד (ותאמין לי שהם לא החלק הכי ימני בעם...) שבו 60% הצביעו נגד ההתנתקות.

        מה לא היה ברור?

        הגב לתגובה זו

      • צה''ל מרחם על עזה יותר מהחיילים שלו (ל''ת)

        אליהו, 15/08/06 09:35

        הגב לתגובה זו

    • לשירה

      מוטי אטלנטה, 15/02/06 05:50

      נסתרות דרכי האלוהים לא תוכלי להבינן-אל תשנא אחיך בלבבך.

      הגב לתגובה זו

      • כל המרחם על אכזרים

        אליהו, 15/08/06 09:32

        כל המרחם על אכזרים מתאכזר לרחמנים
        נראה אותך מקפיד על לשון הרע,, לא תבערו אש בכל מושבותיכם וכו' אל תיהיה חסיד איפה שלא צריך

        הגב לתגובה זו

  • 222.

    כרגיל דופקים את הספרדים

    גבי, 14/02/06 23:20

    אם עומרי היה אשכנזי היה יוצא זכאי

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    מעניין כמה ''צדיקים'' ישארו מתוך 120החכי''ם?

    GAL, 14/02/06 23:01

    שאינם חשודים בשחיתות?

    1, אולי 2 ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה,31.73% ישארו נקיים משחיתות ! (ל''ת)

      בדוק, 15/02/06 06:47

      הגב לתגובה זו

  • 220.

    סטיב - הון - שלטון סידר הכל ..... (ל''ת)

    למבינים עניין, 14/02/06 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    לדרעי 4 שנים על עבירה קלה בהרבה

    $$$$$$$$$$$$$$$, 14/02/06 22:48

    לדרעי 4 שנים על עבירה קלה בהרבה

    הגב לתגובה זו

    • עבירה קלה בהרבה?!

      סטודנט, 15/02/06 00:54

      לגנוב מיליונים זה יותר קל מלהתרים מיליונים?

      הגב לתגובה זו

  • 218.

    ''אוי אוי אוי! בגלל שאני פושע מגיע לי לשבת בכלא?!'' (ל''ת)

    עמרי שרון, 14/02/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    עומרי, מחזקת את ידיך! (ל''ת)

    חנה, 14/02/06 22:35

    הגב לתגובה זו

    • חנה

      עמרי, 15/02/06 07:57

      לשמור לך מקום בתא לידי??

      הגב לתגובה זו

      • לחנה,תשובה מוצלחת (ל''ת)

        אליהו, 15/08/06 09:40

        הגב לתגובה זו

      • התכוונתי לעמרי תשובה מוצלחת לא לחנה עמכם הסליחה (ל''ת)

        אליהו, 15/08/06 09:42

        הגב לתגובה זו

  • 216.

    זה שרצה

    דנבי, 14/02/06 22:11

    התנתקות מהעם הפלשתיני,קיבל התנתקות מהעם ועכשיו גם מבנו.

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    איפה נרשמים לכתוב$$$$$$ בטוקבק $$$$$טובות על הליכוד? ?? (ל''ת)

    צריך כסף דחוף.., 14/02/06 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    מדינה אוכלת יושביה

    לוסי, 14/02/06 22:08

    עזבתי את הארץ לפני שבע שנים ואני מביטה על הארץ המשוגעת הזו ובא לי להקיא. גועל נפש כל שליחת האחמים לכלא. איזה מדינה מטומטמת ששולחת אנשי ציבור שלא בדיוק סרחו. בקצב הזה יכלתם לשלוח את ברק ועוד כמה שמאלנים. הכל קונספרציות. הכל מגעיל. הכל מכוער. לא יכולה לסבול איך המדינה נגמרת. כל בתי המשפט העליון בידים שמאלניות פוחדים שעומרי יהיה משהו גדול ויגלה סודות מדינה ? ממה אתם מפחדים. הכל ממשלת צללים. הכל גועל נפש. אוי כמה אני שמחה שאני לא במדינה ורואה חדשות בכל השפות שיש רק לא ישראליות. גועל נפש. עומרי אני איתך. איזה מדינה מטורפת. אוי מה יהיה? לא בא לנו לקרוא ששולחים אותך לכלא. במיוחד שהכל קונספרציות. שמאלנים שיום אחד תתנו את הדין. הרסתם את המדינה. אני בחוץ כי הכל מגעיל אותי.

    הגב לתגובה זו

    • לוסי, יותר טוב שתישארי באירופה.

      G, 14/02/06 22:58

      ,תסתכלי על הכל מהצד ואל תיתערבי.

      הגב לתגובה זו

    • לוציפר 214

      Avi Ecuador, 14/02/06 23:15

      לא ברור לך שעומרי פושע?!
      לי מאוד ברור וגם לבית המשפט במקרה זה.

      הגב לתגובה זו

      • תן לי לנחש אתה מרף ושרון נשמה טובה וקדושה

        כל טוב לעומרי, 15/02/06 02:08

        כל טוב לעומרי ולכל משפחת שרון.

        הגב לתגובה זו

    • לוסי קפא לך המוח באירופה, היחסותך מראה שאת צמודה לחדשות בארץ (ל''ת)

      צדק, ישראל, 15/02/06 11:33

      הגב לתגובה זו

    • ללוסי שלום

      אליהו, 15/08/06 09:49

      כמה שאנחנו לא בעד עומרי אבל את צודקת שכל ההתנפלות עליו ועל אביו בגלל שהם ימנים נראה אותם שמים את שמעון פרס הנוכל והמרגל הזה בכלא חתיכת גנב מסריח הוא וכל השמואלנים האלושונאי ישראל הייתי זורק אותם לעזאזל ביחד עם הפלסטינים

      הגב לתגובה זו

  • 213.

    נעמי בלומנטל לכלא!! (ל''ת)

    די לשחיתות!!, 14/02/06 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    הפשע המאורגן נמצא בקדימה שהומלכה על ידי יועץ משפטי ממונה מטעם שלא

    הפשע המאורגן נמ, 14/02/06 21:28

    הפשע המאורגן נמצא בקדימה שהומלכה על ידי יועץ משפטי ממונה מטעם שלא הגיש כתב אישום נגד אולמרט בפרשת האי היווני
    אמר לנו שמשפחת שרון צחה כשלג והאשים את הפרקליטות שהו עומד בראשה ביטל כתב אישום מבוסס נגד הקבלן אפל כדי לכסות על משפחת שרון ועל החלטתו שמשפחת שרון צחה כשלג
    הם בעלי ההון והתקשורת והיועץ המשפטי רוצים להמליך על המדינה את האדם הזה
    מי יבחר באדם כזה
    אשתו של אולמרט עליזה חברה בשלום עכשיו בנו שאול היה סרבן שירות וזוהה עם תנועת יש גבול. בנו אריאל ירד מהארץ ומתגורר בבריטניה הבת שלו לסבית אחיו ברח מהארץ והשאיר אחריו חובות כבדים דמותו של אולמרט שנויה במחלוקת. מאשימים אותו בנהנתנות ובקרבה מופרזת לבעלי ההון
    ואת אישיותו כמתנשאת ונהנתנית מוכן לעשות הכול ובלבד שישיג קידום אישי
    יש בו אגוצנטריות ונהנתנות וגנדור וסיגר מעצבן בפה ונינוחות מופרזת בחברת עשירים וקוצר רוח
    ניצל את מחלת האלצהיימר של שרון ודחף אותו לפרישה מהליכוד ניהל מאבק סמוי כנגד ציפי ליבני על המקום השני בזמן אשפוזו של שרון וזכה מההפקר להיות ממלא-מקום לראש ממשלה חולה
    האם זה האבא של האומה שאתה רוצה שיהיה לך

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    עונשו של עמרי ,ומצב אביו

    שמחה, 14/02/06 21:19

    לפי דברי הרופאים מצבו של מר שרון יציב.וזה נכון את המצב הזה אפשר להחזיק כמה שרוצים ,אפילו הרבה שנים
    וכנרה יעשו זאת עד יעבור זעם ,ועמרי לא יהיה מחויב לשבת !

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    מגיע לעומרי וגם לאולמרט לפחות 10 שנים

    גם אולמרט, 14/02/06 21:19

    הפשע המאורגן נמצא בקדימה שהומלכה על ידי יועץ משפטי ממונה מטעם שלא הגיש כתב אישום נגד אולמרט בפרשת האי היווני
    אמר לנו שמשפחת שרון צחה כשלג והאשים את הפרקליטות שהו עומד בראשה ביטל כתב אישום מבוסס נגד הקבלן אפל כדי לכסות על משפחת שרון ועל החלטתו שמשפחת שרון צחה כשלג
    הם בעלי ההון והתקשורת והיועץ המשפטי רוצים להמליך על המדינה את האדם הזה
    מי יבחר באדם כזה
    אשתו של אולמרט עליזה חברה בשלום עכשיו בנו שאול היה סרבן שירות וזוהה עם תנועת יש גבול. בנו אריאל ירד מהארץ ומתגורר בבריטניה הבת שלו לסבית אחיו ברח מהארץ והשאיר אחריו חובות כבדים דמותו של אולמרט שנויה במחלוקת. מאשימים אותו בנהנתנות ובקרבה מופרזת לבעלי ההון
    ואת אישיותו כמתנשאת ונהנתנית מוכן לעשות הכול ובלבד שישיג קידום אישי
    יש בו אגוצנטריות ונהנתנות וגנדור וסיגר מעצבן בפה ונינוחות מופרזת בחברת עשירים וקוצר רוח
    ניצל את מחלת האלצהיימר של שרון ודחף אותו לפרישה מהליכוד ניהל מאבק סמוי כנגד ציפי ליבני על המקום השני בזמן אשפוזו של שרון וזכה מההפקר להיות ממלא-מקום לראש ממשלה חולה
    האם זה האבא של האומה שאתה רוצה שיהיה לך

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    נשארו 42 מנדטים כל יום נופל מנדט. (ל''ת)

    עד הבחירו, 14/02/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    הון ושלטון-סילבן מחזיק בידיעות אחרונות

    צדיק, 14/02/06 20:52

    מדוע לא קמים נגד זה שסילבן שלום מחזיק (באמצעות אשתו)במניות באחד העיתונים הגדולים במדינה.
    לא יתכן שפוליטיקאי ששואף להיות שר בכיר, יהיה מבעלי עיתון ,שיש לו
    חלק בהשפעה על דעת הקהל.
    כשכותבים ב-ynet, ביקורת על סילבן הם מצנזרים. ניסו גם להטות תוצאות בבחירות הפנימיות בליכוד,בדרך מתוחכמת. (זה קשור לענין שמדובר בו עכשו,על שחיתות בפוליטיקה הישראלית) .לנקות מהיסוד שחיתויות.

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    איתך בכל דרך-חזק ואמץ!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה רוטרסמן, 14/02/06 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    בסקר שיפורסם בפופוליטיקה בערב הליכוד מתחזק ל 20 מנדטים קדימה יורדת (ל''ת)

    זליגה לליכוד, 14/02/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    מעט מידי ומאוחר מידי

    שלמה נוימן, 14/02/06 20:30

    עונש מצחיק יחסית היה צריך לקבל לפחות שנתיים בפנים

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    קדימה לכלא !

    מאפיה, 14/02/06 20:11

    עכשיו להכניס לכלא את צחי הנגבי, רוחמה אברהם ואהוד אולמרט.
    גם את נעמי בלומנטל אפשר לזרוק איתם לתוך התא.

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    קדימה רוחמה (כוסברה+מליונים תמורת תמיכה של ראשי רשויות) אברהם וקדימ

    נגמרה לי המדינה, 14/02/06 20:09

    וקדימה אלי (שכחתי לשלם -קיבלתי שבץ מוחי) אפללו וקדימה צחי (סדר לי ג'וב) הנגבי וקדימה שמעון (נסעתי לשוויץ כולל כל הפסיליטיס והאירוח בחינם) פרס וקדימה דליה (עיין ערך שמעון פרס) איציק וקדימה חיים (שר בלי תיק במשרד ראש הממשלה)רמון וקדימה אהוד(אי יווני+ג'ובים לגננת ולמרצה מהאוניברסיטה והשתמטתי משרות צבאי והילדים שלי סרבנים ואישתי נלחמת בחיילים במחסומים) אולמרט וקדימה קדימההההה אני מתפוצצת!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    יש לחון את התותח!

    שומר חוק, 14/02/06 20:05

    גבר, תותח, כולנו חייבים לו בענק, כולל תושבי גוש-קטיף שבזכותו לא נטבחו בלילה שהחמאס עלה לשלטון.

    את מה שהוא עשה בצורה חלקה יעשו אחרים עם נפגעים (ראו מקרה עמונה), הכתומים יתגעגעו אליו כשיהפכו לאדומים (ראו מקרה עמונה).

    הגב לתגובה זו

    • זה יקרה לפני או אחרי שלכמה מהאחים שלך בקיבוצים ליד עזה יעופו ראשים?

      יוס2, 14/02/06 20:19

      אחרי שכמה קסאמים יערפו להם את הראש...חה חה חה חה חה


      אני יודע שההבדל היחיד בין שמאלני לחמאסניק זו השפה.

      הגב לתגובה זו

      • חזרת חמוד?!

        עמרי, 14/02/06 21:59

        חשבתי שאחרי אוגוסט סתמו לך את הג'ורה לתמיד.
        אבל אתם, לא נרגעים אתם... לא הספיק לכם אלות בראש??? רוצים גם כדורי גומי? רימוני גז?

        יוס, יוס, יוס
        אתה תקשקש ואנחנו נפנה...

        הגב לתגובה זו

    • אתה שומר חוק? חוק הטבע חזק דורס חלש, למה חמס לא ישחוט את אשקלון?

      שואל שאלות, 14/02/06 21:13

      אולי יחד עם קטיף היה צריך לפרק את אשקלון ותחנות הכוח?
      במילא כבר נוחתים שם קסמים
      גם בתחנת הגכוח וגם בקצ''אא
      משפחת שרון
      כמו משה מזריק הנפט
      מכניסים אותנו למחלות כדי לעזור ולטפל

      הגב לתגובה זו

  • 201.

    מלים גדולות.עונש מצחיק

    יפה נפש, 14/02/06 19:48

    איך ייתכן שעם כל המילים היפות ,השופטת הוציאה אותו בלי קלון? עכשיו שרון יוכל לחזור לביצה ולחגיגות ההון והשילטון.

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      אני, 14/02/06 19:58

      ללא קלון? מאיפה שמעת את זה?
      יפה נפש?
      רפה שכל יותר מתאים לך!

      הגב לתגובה זו

  • 200.

    מה עם הרצוג וברק?

    מיXתפוזים, 14/02/06 19:42

    פינס טוען שגזר הדין הוא הוכחה שדין ח''כ כדין אחד העם.
    ובכן, האמת היא שדין מי שהגיע מהצד הימני של המפה שונה מדין מי שהגיע מהצד השמאלי שלה!
    זו חוצפה לקבוע רף ענישה כה גבוה למען יראו ויראו, כשמדובר על עבירה שנעשתה לפני 7 שנים, מה גם, שדווקא במקרה של עמרי, כ''כ הרבה נסיבות מקלות, עדי אופי, לאחר שנים של לינץ' תקשורתי בלתי פוסק, ועוד חודש לפני בחירות, מראה כי השיפוט היה לקוי, מוגזם ואף בעל אלמנטים פוליטיים ברורים.
    ד''א הטענה שהוא עשה זאת למען אביו היא דמגוגית ומחוצפת, הוא עשה זאת למען מדינת ישרנאל.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת, הם איבדו את הזכרון, כזכור לנו (ל''ת)

      מוישה, 14/02/06 19:57

      הגב לתגובה זו

  • 199.

    עבדו עלינו בית משפט שמאלני,ימני היה חוטף 3 שנים

    איו צדק בישראל, 14/02/06 19:38

    על אנשי ימין לסרב

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    החכי''ם הערבים צריכים לקבל יותר!!!!!!

    דרור, 14/02/06 19:24

    על שת''פ עם עראפת, אסד וחוטף חיילנו נאסראללה

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    החכי''ם הערבים צריכים לקבל יותר!!!!!!

    דרור, 14/02/06 19:24

    על שת''פ עם עראפת, אסד וחוטף חיילנו נאסראללה

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    החכי''ם הערבים צריכים לקבל יותר!!!!!!

    דרור, 14/02/06 19:24

    על שת''פ עם עראפת, אסד וחוטף חיילנו נאסראללה

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    החכי''ם הערבים צריכים לקבל יותר!!!!!!

    דרור, 14/02/06 19:24

    על שת''פ עם עראפת, אסד וחוטף חיילנו נאסראללה

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    החכי''ם הערבים צריכים לקבל יותר!!!!!!

    דרור, 14/02/06 19:24

    על שת''פ עם עראפת, אסד וחוטף חיילנו נאסראללה

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    החכי''ם הערבים צריכים לקבל יותר!!!!!!

    דרור, 14/02/06 19:24

    על שת''פ עם עראפת, אסד וחוטף חיילנו נאסראללה

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    החכי''ם הערבים צריכים להשפט על יותר זמן!!!!

    דרור, 14/02/06 19:22

    על הביקורים במדינות אוייב, על לחיצות הידיים המגואלות בדם של עראפת, אסד, משעל ונאסראללה...
    הם אפילו לא נשפטים על המעשים הנ''ל ולא לשכוח את הבוחרים בהם שמסיעים מחבלים ועושים מהומות!!!!!
    במדינה נורמאלית הם אמורים לקבל כמה עשרות שנים פלוס גירוש ושלילת זכויותהם

    הגב לתגובה זו

    • מי יותר אשם

      Avi Ecuador, 14/02/06 19:55

      השרץ או זה שהכשיר את השרץ להרוג ביהודים ונותן פרסים לרשעים ובונה לו מדינה.
      אז היום השמאל הם לא נאצים אבל בונים נאצים שיעשו את העבודה בהכשר ''כשר לפסח''.
      ''המוח היהודי'' של השמאל.

      הגב לתגובה זו

      • אבי שני דברים

        סער קטלן, 15/02/06 18:22

        1. לך תלמד היסטוריה על הנאצים ואז תתקשר.
        2. בגידה(חוק מספר 1) משמעותו שלילת אזרחותו של הח''כ(זאת אומרת, לא תהיה לו אזרחית ישראלית) וגם אינו יוכל לשרת באחת ממוסדות כל חייו!.
        חוק הבגידה הוא חוק שאוסר כניסה לארץ ''אויב'' ללא אישור מתאים ממשרד הביטחון והממשלה בפרט.
        מי שלא מאמין יכול לבדוק בחוקי המדינה.

        הגב לתגובה זו

    • היי דרור (ל''ת)

      יחזקאל, 14/02/06 21:14

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה רוצה יחזקאל???? (ל''ת)

        דרור, 14/02/06 22:22

        הגב לתגובה זו

  • 191.

    טוב לדעת שאנחנו עדיין חיים במדינת חוק (ל''ת)

    בראבו לביהמ''ש, 14/02/06 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    הפרימיטיבים של ביבי ופרץ שמחים (ל''ת)

    אזרח, 14/02/06 19:16

    הגב לתגובה זו

    • אשרי הפרימיטיבים הישרים ולא מתקדמים (ל''ת)

      מוישה, 14/02/06 19:58

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    אנו מדינת פושעים

    דודו, 14/02/06 19:12

    מי שמצביע לקדימה עושה מעשה לא מוסרי

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    הכל בגלל ששמו שרון ולא שרונוביץ' (ל''ת)

    אבי, 14/02/06 19:02

    הגב לתגובה זו

    • הרגת!!! =) (ל''ת)

      דניאל, 14/02/06 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 187.

    ובג'יסר א זרקא

    מוטי אטלנטה, 14/02/06 19:02

    תפסו נערים כשברשותם 112 שתילי מריחואנה,ואני שואל,נו...?ומה רציתם שהם יעשו בטו בשבט.-חיוך
    עונשו של עומרי שרון כבד מדי,איפה הנשמה היהודית?-חיוך לערער ולקצר.
    ואין חוק אלא חוק התורה.
    ותנהג עם בניך במידת הרחמים ולא במידת הדין.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

    • אולי עומרי יוכל להתאסלם

      Avi Ecuador, 14/02/06 19:27

      בכדי לקבל הקלה בעונש או שחרור מהיר מחיזבאלה, טוב אולי גם יגאל עמיר יתאסלם.

      הגב לתגובה זו

      • לאבי אקודור

        מוטי אטלנטה, 14/02/06 19:44

        הצבא של הבורא מורכב מחילות שונים.וכולם פועלים במשותף וזה לצד זה -חיוך
        וכמו שבצבא אתה לא מבקש מחיל האויר להשיט ספינות בים וכל אדם אמון על תפקידו,כך אינך מבקש שיתאסלם או יתגייר.אלא יחזיק בתורת אמו,ויזכור אביו אברהם ואז תבוא הגאולה.
        -אין עוד מלבדו!

        הגב לתגובה זו

        • ועל אותו משקל תוכל לאמר

          Avi Ecuador, 14/02/06 20:02

          שצה''ל לא צריך להיות צבא הכנה לפלסטין ואולי צריך לעזור לריבון עולם לטפל בסדום.

          הגב לתגובה זו

          • לאברהם ידידי

            מוטי אטלנטה, 14/02/06 20:15

            כל מה שאפשר לקלקל אפשר לתקן
            ואין עוד מלבדו!~~~~~~~~שהוא נצחי

            הגב לתגובה זו

            • אנשים אשר לוקחים חוקת תורה

              סער קטלן, 15/02/06 18:24

              כחוקת ישראל הינם טועים בלשון המעטה!
              זה מה שמלמדים חרדים(ועצוב שכך שלא לומדים אזרחות) וכל מה שהם יודעים זה לחזור כמו תוכי אחרי משפטים בתנ''ך. שום דבר מועיל!
              הדת תקעה את ההתפתחות האנושית בעשרות אם לא מאות שנים והיום כבר היינו יכולים לחיות הרבה יותר טוב!

              הגב לתגובה זו

  • 186.

    רק לא להפיל את הסבון! (ל''ת)

    kt, 14/02/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    כעיתונאי שמאל שראה תמונות אלימות השוטרים (ל''ת)

    צריך לתבוע אותם, 14/02/06 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    הוא קיבל 9 חדשים, ואנחנו מדינה הרוסה

    פפר, 14/02/06 18:39

    משחיתות

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    עוד תיבות שרצים

    Homerus, 14/02/06 18:31

    ממתינות בבתי המשפט:
    - האי היווני
    - סיריל קרן
    - אדמות כפר מל''ל
    אני מקווה שלא יקברו אותם !!!

    הגב לתגובה זו

    • הכי חשוב שכחת -פריניאן

      אחמד, 15/02/06 01:50

      - המפכל - עומרי - ..והנגבי בטח גם קשור

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    גירוש היהודים היה תרגיל הטעיה מההתמקדות בגניבת השלטון בבצע כסף=תליה (ל''ת)

    תליה בכיכר רבין, 14/02/06 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    אתם יודעים מה!בקצף כזה אם קדימה

    רוסיה תוקפנית, 14/02/06 18:20

    תעלה לשלטון הוא יצא מכלא ישר למדינת פלסטין!

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    עונש לא מספיק חמור !!

    אזרח, 14/02/06 18:14

    9 שנים היה צריך לקבל ולא 9 חודשים!
    בנוסף יש לאסור עליו כל פעילות ציבורית בעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לאזרח 180 . יחסית להרצוג

      שפוי, 14/02/06 18:49

      ולעמותות ברק , ויחסית לפשעי דר היס סוחר האיברים מאבו כביר שהשמיד ראיות משפטיות בצורת אמבולנסים של איברים של חללי צהל ואזרחים שיצאו באישון לילה מאבו כביר לבורות בבתי קברות שונים . והאחרונים לא הועמדו לדין בכלל על פשעיהם אז העונש של עומרי שרון הוא מעבר למוגזם . רצוני להזכירך שעומרי השתתמש בניגוד לחוק בכספים שחברים של שרון תרמו לו למטרה זאת , הרצוג בעמותות ברק השתמש בכספים שיהודי העולם תרמו לעניי ישראל ולא לבחירות של ברק , אז מי חמור יותר?? ולמה אחד יהיה בבית סוהר ויעוף מהכנסת , והרצוג לא יתן את הדין והוא מס 2 במפלגת האבודה ??.

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    אני מקוו שהחיזבאלה לא ידרוש

    Avi Ecuador, 14/02/06 18:09

    אותו בחילופי שבויים מהירים.
    בסך הכל נלחמו ביהודים והיו שותפים לניקוי אתני בפלסטין שהם לא יכלו לעשות ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    מערכת המשפט סוחרת בשחיתות . (ל''ת)

    סחר בשחיתות ., 14/02/06 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    איך בוז'י הרצוג התחמק מעונש? הרי הוא עשה בדיוק את מה שעשה עמרי שרון (ל''ת)

    מישהו יכול, 14/02/06 18:08

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע?

      אלמוני, 14/02/06 18:20

      הרצוג לא עשה בדיוק אותו הדבר! הוא לא הקים חברה פיקטיבית ,והחשוב ביותר: כשהוקמו עמותות ברק החוק לא היה ברור ופעולות ''העבודה'' היו דומות למה שעשה ביבי עם תרומות גוטניק ב-96 לקמפיין ''ביבי טוב ליהודים''. הרצוג לא זייף,לא החתים את ברק על תצהירים לא נכונים ותאמין למבקר גולדברג שהוא לא חסך שבטו מ''העבודה'' רק שהמשטרה לא מצאה דברים מרשיעים. עומרי עשה את מעשיו בידיעה ברורה שהם אינם חוקיים {החוק שונה לפני כן} ולכן הורשע.

      הגב לתגובה זו

      • בוזי הרצוג זיפן רמאיבדמות תם

        תם, 14/02/06 18:38

        ומה עכשיו כשהרצוג זייף בפרימרייס של מפלגת העבודה לכנסת הנוכחית וחילק כספי שוחד להשתקה ולעזרה בזיוף. ותשאל את בוזי הרצוג מה עשה איתו חנוך כרמון בלילה הזיופים לפרימרייס לכנסת. ואיך הרכיבו רשימה. אתה יודע איפוא נמצא חנוך כרמון? - במעצר בגין מעשים פליליים, עסקן מפלגת העבודה. מה תגיד על המושחת בוזי הרצוג? הכר את חברו ותדע מי הוא!

        הגב לתגובה זו

      • עומרי שרון לעומת הרצוג ועמותות ברק

        תגובה לאלמוני, 14/02/06 19:28

        עומרי שרון השתמש בניגוד לחוק בכספים שחברים של שרון תרמו לו למטרה זאת . ואילו בעמותות ברק היה שימוש בכספים שיהודי העולם תרמו לעניי ישראל ולא לפוליטיקה ולבחירת ברק . כך שאם משווים אז מעשי הרצוג ועמותת ברק חמורים יותר . אם כי גם עומרי שרון עבר על החוק , כך שאם אתה אדם הגון ולא אחד שמחכה לג'וב ממפלגת העבודה תסכים איתי שהפער בין לעוף מהכנסת ולהכנס ל9 חודשי מאסר בפועל ואילו הרצוג לא הועמד כלל לדין ומשמש כמס 2 במפלגת העבודה מעיד שיש פרקליטות מושחתת עם קו פוליטי ברור שמעמידה רק עבריינים [ואני מדגש עבריינים ] של צד פוליטי אחד בלבד . ראה דוגמת דר היס סוחר האיברים מאבו כביר שהשמיד ראיות בסיטונות ולא נותן את הדין כי הוא ''אתרוג של הפרקליטות המושחחת .

        הגב לתגובה זו

        • לא הבנת

          אלמוני, 14/02/06 19:58

          למה להתקיף אישית {''ג'וב מהעבודה''} ? אני מדבר על החוק! ב-96 הוקמו בליכוד עמותות בהרבה כסף {גוטניק וכו'} וכששאלו אנשי העבודה את רובינשטיין אם זה חוקי הוא ענה להם שהחוק לבחירה ישירה לא ברור ויש בו לאקונה ולכן מה שעשו בליכוד זה חוקי. אנשי ברק עשו אותו הדבר ורק לאחר מכן שונה החוק ונעשה ברור יותר. העבודה זכתה לדו''ח רע מהמבקר אך בגלל שהחוק לא היה ברור בתקופתם לא מצאו ראיות נגדם. הם ,למשל,לא הקימו חברה פיקטיבית בידיעה שזה אסור.עומרי ביצע את מעשיו בידיעה ברורה שהחוק לא איתו ולכן נזקק לשקרים ,החתמת אריק על מסמכים כוזבים וכל יתר העבירות. זו הסיבה שהמקרים לא זהים ואין בהחלטות הפרקליטות משום איפה ואיפה. כדאי לפני שמתלהמים לקרוא את כל העובדות!

          הגב לתגובה זו

          • אז שרון חתם? למה לא העמידו לדין את האתרוג? לא ידע על מה הוא חותם?

            פלוני אחד, 14/02/06 21:23

            דהההההה
            מישהו מאמין?
            כמו בסיפורי האגדות עם גלעד
            לא ידע
            שרון מזה צדיקקקקקקקק
            רק מוקלט בשיחה מבטיח לסדר את האי היוני
            ואולמרט גן ארח למען האי היוני
            סתאאאאאאאאם
            הוא לא ידע
            גם בלומנטל לא ידעה שהיא נותנת
            לאסקי כסף
            ולא ידעה שהוא משלם עבור המלון
            אז מה
            ההבדל?

            הגב לתגובה זו

  • 176.

    לשמחתו של עומרי אולי

    Avi Ecuador, 14/02/06 18:05

    שהוא יהפוך למפורסם בעולם.
    אולי יזכה לבובה שתחליף את הבובה של מוסטפא באנגליה.
    אני בטוח שלא יהיו הפגנות, אפילו לא של מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    מה עם בוז'י הרצוג שהואשם במאות מיליונים ושמר על זכות השתיקה? (ל''ת)

    איך זה נעלם ללא, 14/02/06 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    אל תתבלבלו החונטה השמאלנית השלטת במדינה השיגה את שלה: מניעת

    דרור, 14/02/06 17:52

    דיון משפטי גלוי באשמתו של שרון הג'וניור,דיון שהיה מחייב את חשיפת כל העובדות,כולל הקשר של שרון האב לשחיתות. ולכן הפרקליטות כל כך הייתה מעוניינת בעסקת הטיעון.

    החונטה השמאלנית הצליחה למנוע את חשיפת הקשר בין השחיתות לבין אריאל שרון.

    אז זכרו - העונש של הג'וניור הוא רק מסך העשן למעשה הנבלה העיקרי.

    הגב לתגובה זו

    • תקראו טוב טוב מה שכתב 174. כל מילה בסלע. (ל''ת)

      ללי, 14/02/06 18:07

      הגב לתגובה זו

      • סלע יצוק . רק שמדובר באליטות (ל''ת)

        ולא בשמאל ., 14/02/06 18:15

        הגב לתגובה זו

        • בישראל יש ''אליטות'' רק בשמאל...!!! (ל''ת)

          דרור, 14/02/06 18:24

          הגב לתגובה זו

  • 173.

    ראשי המפיה נופלים מכובד משקלם

    Avi Ecuador, 14/02/06 17:51

    חוק ניוטון, כשנופלים נופלים למטה ולא למעלה.
    הכתובת החדשה של עומרי בבקשה.
    גם הטיטניק גורלה היה ליפול, סליחה לטבוע.
    אז ''קדימה''.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מה להגיד חוץ מזה?

      סער קטלן, 15/02/06 18:26

      חשבתי שאתה אדם אינטלינגטי אך מסתבר שהיננו טועה!
      אנשים שאינם מבינים מאומה בתיק זה הפכו לשופטים שזה פשוט מבחיל.
      אתה חוזר אחרי סיסמאות המתנחלים כמו תוכי? או שמה אינך יכול לחשוב בעצמך ולהסתכל על התמונה המלאה?

      הגב לתגובה זו

      • מה התמונה המלאה טווס שלי?

        Avi Ecuador, 15/02/06 22:34

        שמאל וקניבלים אידיוטים שנלחמים בעמם?

        הגב לתגובה זו

  • 172.

    אח... אוח... או לה לה... מה קרה לכם?

    רוסיה תוקפנית, 14/02/06 17:48

    בחור צעיר וסקסי הולך לקבל בתחת ממפוני אמונה,היושבים בכלה, ואותם צוחקים?!

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    עוד מושחת בקדימה (ל''ת)

    ורדית, 14/02/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    לא פייר

    דודי, 14/02/06 17:47

    הוא אילם
    יתום מאם
    אב חולה

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    שפשוט מדובר באתרוג שנבל ... (ל''ת)

    לכל עדר הקשקשני, 14/02/06 17:36

    הגב לתגובה זו

    • יש פושעים שמערכת המשפט לא תיגע (ל''ת)

      צודק ב 1000 אחו, 14/02/06 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    עומרי שרון

    אייבי וייזר, 14/02/06 17:33

    קבל את מה שמגיע לו.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    עמרי, שב וסעד את אביך, אני אשב במקומך

    חכם מימון, 14/02/06 17:30

    אם אביך לא יקום ממחלתו תוך חצי שנה אני מוכן לשבת בכלא במקומך,
    א, לא היה מגיע לך מאסר בפועל
    ב, אין חשוב יותר מלסעוד אב חולה,
    הייתי בסרט הזה כאר אבי היה על ערש דווי כמה חודשים

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    שופטת אמיצה

    מעין, 14/02/06 17:28

    כל הכבוד ! הצדק ניצח!

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    עונש ראוי

    אסף, 14/02/06 17:28

    הנסיבות האישיות המיוחדות של עמרי שרון לא מייחדות אותו משום נאשם אחר. טוב עשתה השופטת שראתה את עקרון השוויון בפני החוק לנגד עיניה.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    סליחה,מישהו מכיר אחד יעקב? (ל''ת)

    מחפש את יעקב.., 14/02/06 17:18

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחח, ענק! (ל''ת)

      אסף, 14/02/06 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 163.

    אילו רק היו קוראים לו דרעי... (ל''ת)

    מבחן בוזגלו, 14/02/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    שלטון החוק לא ירתיע אותנו! נמשיך קדימה עם השחיתות! (ל''ת)

    אהוד אולמרט, 14/02/06 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    למה צריך להתחשב בכך שאביו חולה?

    דפנה, 14/02/06 17:13

    אם הוא היה סתם אזרח פשוט שפשע באותם פשעים בדיוק, ואביו של אותו אזרח פשוט היה מאושפז במצב קשה בבית חולים - האם גם היו מתחשבים בו? קדחת בצלחת!
    אין כל סיבה להקל בעונשו.
    לדעתי - העונש קל מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    תפוזים רקובים . לזבל . תפוזים בכיינים . תפוזים יללנים .

    ההוא, 14/02/06 16:59

    תפוז לאורי , תפוז לדניאלה , תפוז לולרשטיין , תפוז להנדל , תפוזים רקובים למועצת הרקובים .
    תפוז כתום - להתראות במסיבת הסיום .
    רק אולמרט לא יציל התפוזים מכליה .

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    קדימה מושחתים קדימה בואו אחרי עומרי לכלא קדימה_מרצ אחורה שלום-עבשיו (ל''ת)

    גבי, 14/02/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    חוק זה חוק

    שלום, 14/02/06 16:50

    העברה שביצע עומרי שרון, אכן עברה
    על החוק. אבל הוא לקח על עצמו כי הוא לבד לא יכול לעשות את מה שעשה ,,,, צריך לחקור ולבדוק גם
    את אולמרט, וציפי לבני, ומופז,
    ואת שיטרית שותפוו ל שחיתות
    מאחר וידעו על הנעשה ואף עזרו.
    ואי ידעת החוק אינה פותרת מעונש.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      כרמלה, 14/02/06 20:41

      אמת, ויציב , מסכימה איתך מילה ומילה,,,,,,,,,,,,,,, מפלגת קדימה
      מ ו ש ח ת י ם !!!

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    לדרעי 4 שנים על עבירה קלה בהרבה

    $$$$$$$$$$$$$$$, 14/02/06 16:48

    לדרעי 4 שנים על עבירה קלה בהרבה

    הגב לתגובה זו

    • דרעי השתמש בכסף בשביל הגקוזי

      Clouds, 14/02/06 17:15

      אומרי שרון בשביל לנהל את הקמפיין
      של אביו. ישנו הבדל, נכון?
      קח כדוגמה את בניזרי שכל ההטבות היו לשימוש אישי. זה ההבדל ביין....בואו נעזוב.

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    לדרעי 4 שנים על עבירה קלה בהרבה

    $$$$$$$$$$$$$$$, 14/02/06 16:46

    לדרעי 4 שנים על עבירה קלה בהרבה

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    מר בניזרי היקר

    קובי, 14/02/06 16:46


    אני מוצא לנכון לפנות אליך היום למרות שהכעס שלי עליך נוצר כבר לפני שבוע. הנה הורשעה נעמי בלומנטל ( ממוצא.... תן לי לחשוב על זה שניה) והנה הולך לכלא ''האתרוג'' עומרי.
    מתי אנשים כמוך יבינו את הכוח שלהם ואת התוצאות ההרסניות של שליפת השד העדתי שוב ושוב מהבקבוק.
    אני לא אשכנזי ולא ספרדי אני ישראלי , וליבי נחמץ כל פעם שאני שומע אנשים כמוך מחיים את ההבדלים ביננו לצרכים אישיים \ פוליטיים .
    לא משנה אם אתה חושב שאתה זכאי או אשם, יש לך את הזכות המלאה להוכיח את חפותך אך אני חושב שהיום ראוי שתתנצל בפני מערכת המשפט.
    כל ישראל אחים

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    אני מפנטז שכולם בתור לפני השופט צחי,שטרית,איציק,בראון ,אולמרט,,רוחמ

    10שנים בפנים, 14/02/06 16:46

    ובן זוגה לטיסה במועצת הירקות.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    שייקח איתו את חבריו (ל''ת)

    מדינה נקיה, 14/02/06 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    לא ישב יום בכלא

    ראובן, 14/02/06 16:40

    חכו ותראו-יגישו ערעורים,סיפורים,יתנו לו עבודות שירות,עוד קנס...

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    חבל שהאבא צמח - הוא צריך גם להענש (ל''ת)

    יורם, 14/02/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ''אני הולך לבכות לך תהיה חזק בכלא תקבל הרבה כבוד (ל''ת)

    סמי, 14/02/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    במבחן התוצאה אנחנו מצליחים להכניס אותם אחד אחד לכלא לא להרפות עד הנ

    קדימה לכלא, 14/02/06 16:36

    הניצחון.

    הגב לתגובה זו

    • צבוע

      אלמוני, 14/02/06 16:56

      אתה בטח ליכודניק,אז תקרא: עומרי פרש מהכנסת ביום שהורשע-בלומנטל שלכם לא פרשה וביבי לא מעיף אותה מהרשימה לבחירות {למרות שמקום 18 אינו ריאלי}. שרון היה בליכוד כשהתרחשה הפרשה והמפסיד הגדול ממנה היה אולמרט שהתחרה בו ב-1999. עומרי גם לא רץ לכנסת,אז איפה מגלגלי העיניים שלכם {ריבלין,לנדאו,איתן} שלא דורשים מביבי להעיף את בלומנטל מהכנסת ומהרשימה לבחירות? לשחד מצביעים זה כשר? לשקר ולשמור על זכות השתיקה זה יותר חוקי? לזרוק את הנהג לכלבים זה אנושי? צבועים שכמותכם!

      הגב לתגובה זו

      • אם לקחת כדור אז אני יכול להבין אותך אני ליכודניק?אם הייתי יכול להרא

        דויד, 14/02/06 17:27

        להראות לך את התגובות שלי על הליכוד.. ,הליכוד זה הרחם של קדימה
        אם זה מזכיר לך משהו אז אני בטח לא קשור למיפלגה שהרסה את המדינה בשחיתות שלה עם החור השחור שהוא מרכז הליכוד,חוצמיזה
        אני חושב שקדימה טרפה והליכוד סופר נבלה.אם מכניסים מושחתים לכלא אפילו שהם חברים שלך אתה צריך לישמוח אלא אם כן אתה מקבל שמנונים .אני מעולם לא הייתי בשום כנס של אף מפלגה כולם מוצצים למדינה את הדם ואני לא שותף לפשע הזה ואני לא ילד אני בגיל של ראש המיפלגה שלך.אני גדלתי על ציונות ואתה כניראה על טפילות.

        הגב לתגובה זו

        • איך אתה יודע?

          אלמוני, 14/02/06 18:22

          איך אתה יודע מה המפלגה שלי? אני לא אצביע לקדימה בכלל!

          הגב לתגובה זו

          • ערב טוב,ואיך אתה יודע לשייך אותי למיפלגה בהודעה הקודמת שלך ?

            דויד, 14/02/06 18:50

            אני לא פוסל שום מפלגה שהיא לא מושחתת ודואגת לאזרחי המדינה ולמדינה אבל כאחד שרק תרם למדינה המון קשה לי לקבל את הנורמה של השחיתות שהישתרשה
            במדינה .ליפני שאתה כותב צבוע תחשוב עוד קצת, תרבות הדיבור גם ככה על הפנים.חוץ ''מהמושחתים ''עד שייתקנו את דרכם.אני הראשון שייברך על כך.ערב-טוב.

            הגב לתגובה זו

            • לדויד ,אני בוחר בך עכשיו (ל''ת)

              qwer, 15/02/06 01:57

              הגב לתגובה זו

            • ל-qwer שיהיה לך יום נפלא ! (ל''ת)

              דויד, 15/02/06 13:46

              הגב לתגובה זו

  • 148.

    והסקר להיום: קדימה 45, מערך 16, ליכוד 13. (ל''ת)

    מצביע קדימה, 14/02/06 16:33

    הגב לתגובה זו

    • מי המפגרים ש-

      ., 14/02/06 17:43

      לא יודעים שהמערך לא קיים יותר אלא מפלגת העבודה?

      אתה רוצה להגיד לי ש-16 מנדטים הולכים למפלגה שבכלל לא קיימת יותר, או שרק אתה אדיוט?


      אולי עדיף שלא תצביע, אם אתה לא יודע מי המפלגות שמתמודדות, לא?

      הגב לתגובה זו

    • ושמעון פרס ראש הממשלה (ל''ת)

      לפי הסקרים, 14/02/06 18:39

      הגב לתגובה זו

    • לפי הסקר האחרון: קדימה 56 עבודה 4 ליכוד 3

      פלמוני אחד, 14/02/06 21:30

      עלה ירוק 15 ערבים 20 דתיים 2

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    קודם צריך לנפות את המשקל הכבד לבית סוהר לאחר מיכן את הרזים. (ל''ת)

    חלום יוסף, 14/02/06 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    שהליכודניקים נוגעים לפשע,אמרו כבר ?כל הפרשיות -של הליכודניקים של (ל''ת)

    היום או לשעבר., 14/02/06 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    קדימה המושחתים. אני עוזב אותם סופית. (ל''ת)

    עובר לאיחוד, 14/02/06 16:31

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי חמור (ל''ת)

      אני, 14/02/06 16:44

      הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי . בני אלון . תת רמה .נביא עוד מיליון רוסים.

      אתה, 14/02/06 16:55

      כדאי לך להצביע לזבולונים ולגלגל עיניים .

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    כל כך קיוויתי שאבא שלו יזכה לכך

    לראות אותו יושב, 14/02/06 16:30

    אין לי טיפת רחמים על אדם מושחת כעומרי שגרם לסבל כל כך גדול לאלפי אנשים, כולל ילדים וילדות, ונתן מתנה לחמאס.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא פייר! אני רציתי לכתוב את זה!!! (ל''ת)

      התפוח לא נופל, 14/02/06 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    החלטתי אני מצביע קדימה אני אוהב שחיתות (ל''ת)

    קדימה לשחיתות, 14/02/06 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    הפניקה של הבחירות משפיעה על התגובות

    שלא יעבדו עליכם, 14/02/06 16:15

    מצחיק שכל המגיבים בשכר של הליכוד או העבודה מלינים על שחיתות. השחתתם אפילו את התגובות באינטרנט.

    אבל זה לא חדש, אתם הרי תמכרו את אמא שלכם בשביל כסא בכנסת ומה תעשו איתו? תקדמו אינטרסים מעוותים של מקורבים?

    לגופו של עניין, העונש לא פרופרציונלי מבחינה משפטית, לא מחמירים כשמדובר בנאשמים ראשונים בעבירה ובוודאי שאין מקום לגזור מאסר בפועל במקרה של עמרי.

    נקווה שהשופטים בערעור יהיו פחות פוליטים, יותר עניינים, ויתייחסו לתקדימים שלהם עצמם ברצינות.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אני לא אצביע קדימה. נקודה. (ל''ת)

    רונית, 14/02/06 16:15

    הגב לתגובה זו

    • למה מותק ?

      עולה חדש מרוסיה, 14/02/06 17:57

      מה זה משנה קדימה אחורה הצידה ?!בסוף גם כך נצטרך להתקפל מכאן!
      בקצף הזה!

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    לזרז את ההליכים נגד הנגבי וחקירת פרץ הארגזים והאנוסים לפני הבחירות (ל''ת)

    טל, 14/02/06 16:13

    הגב לתגובה זו

    • כן,המפקד ! (ל''ת)

      טוראי, 14/02/06 16:36

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    יולי תמיר פלצנית בוגדת . תוקעת סכינים בגב

    אני, 14/02/06 16:09

    כמו שעשתה לאודי ברק .
    מושחתים אמרתם ?! וולרשטיין , הנדל , אריאל , דומב גנבים בני גנבים .

    הגב לתגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      דומב בטוח, 14/02/06 16:35

      הגב לתגובה זו

    • אני שמח לראות שמנוולים כמוך יצאו מאוכזבים!

      יהודי שמח, 14/02/06 17:20

      חתיכת קשקשן אנטישמי, אם אין לך משהו טוב לומר על נציגך המושחתים בקדימה - עדיף שתשתוק, ולא תנסה להאשים אחרים!!!

      הגב לתגובה זו

      • כן תסביריולי תמיר- חנוך כרמון הפושע

        תם, 14/02/06 18:11

        יולי תמיר מושחתת תשאל אותה מה הקשר ביןחנוך כרמון, זה שנמצא במעצר לליל הספירות לפרימירס ולמעשיה ''הטהורים''?

        הגב לתגובה זו

  • 138.

    עונשו של פושע- בקרוב לכל קדימה (ל''ת)

    ציקי, 14/02/06 16:08

    הגב לתגובה זו

    • אפצ'חי . (ל''ת)

      אפצ'חי, 14/02/06 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    זהו החלטתי סופית. אני עובר לקדימה. (ל''ת)

    מצביע קדימה, 14/02/06 16:08

    הגב לתגובה זו

    • זהו החלטתי סופית-אני לא מצביע למפלגת הריקבון קדימה! (ל''ת)

      לא מצביע, 14/02/06 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    הנקניק הזה ואבא שלו הצילו אתכם מהערבים

    אני, 14/02/06 16:07

    ב 54-55 , 67 , 73 , 2001 .
    אתם קטנים קטנים עם פה גדול חורשף ביוב .

    הגב לתגובה זו

    • יש עדיין הבדל בין ה''נקניק'',ל א ב א - שלו (ל''ת)

      *** ! ! ! ***, 14/02/06 16:27

      הגב לתגובה זו

    • הציל אותנו מהערבים ?

      עמיר, 14/02/06 16:41

      ל''גיבור'' האנונימי שמזדהה בשם :אני,
      קודם כל תדייק בעובדות :
      א' - התכוונת שמתחילת שנות ה 50 כי אז הוא הקים את יחידת ה 101 שהיתה הגוף ההתקפי השני ( אחרי פלוגות וינגייט ) בתולדות המדינה.
      ב' -מלחמת סיני היתה ב 56.
      ג' - לא מובן לי למה התכוונת בשנת 2001. מה קרה בדיוק?
      אבל,
      מר אנונימי, מי שהציל אותנו מהערבים היו שורה ארוכה של מדינאים מוכשרים, מפקדים וחיילים שנלחמו במחתרות, בצה''ל וכוחות הבטחון לאורך כל השנים.
      יש בינהם כאלה שעשו פי מאה משרון, אבל הם לא העלו על דעתם להצמיד עתונאים עלובים, רכיכות אפסיים וחסרי אישיות כמו אורי דן.
      הם עשו את מה שהיה צריך לעשות.
      לא דיווחו כל שנייה על ההצלחות ולא הסתירו - כל השנים - את הפאשלות והכשלונות.
      אם יום אחד ייקחו מאזניים ובצד אחד יניחו את כל מה שעשה שרון למען המדינה ובצד השני את כל הנזקים שגרם למדינה ( בין אם ישירים ובין אם עקיפים : כמו פרשיות השחיתות בהם היה נגוע ), אין לי כל ספק שצד הנזקים ינצח בגדול .

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק שהוא נקניק. אין לי מושג מאיפה המצאת את השאר.

      על אשקלון/שדרות, 14/02/06 17:24

      מה היינו עושים בלי קסאמים באשקלון ובשדרות?!
      מה היינו עושים בלי נצחון החמאס?!
      מה היינו עושים בלי אהוד אולמרט?!

      אין ספק, הנקניק תרם המון למדינה...

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    תבקשו סליחה מדרעי ותבטלו את משפטי הראווה של המזרחיים (ל''ת)

    דרעי זכאי, 14/02/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    בשל ''הערצת האב'' חילק ג'ובים

    גורן, 14/02/06 16:06

    לדורשי שלומו.
    בשל ''הערצת האב'' סילק מהשלטון כל מי שהעז לחלוק על האב המערץ. התנהג במדיה כאילו החצר הפרטית שלו ושל אביו שמשום מה ''לא ידע לא שמע לא ראה''.
    צחוק הגורל שעכשיו הוא באמת לא רואה לא שומע ולא יודע.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    עונש עונש תירדוף הצרות באות בצררות, מי בה בתור יכנס אדוני. (ל''ת)

    השופט, 14/02/06 16:05

    הגב לתגובה זו

    • הבא בטור מי שפתח את תוכנית ויסקונסין. (ל''ת)

      חגית, 14/02/06 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    צבי הנדל גנב עלוב ומושחת .

    אני, 14/02/06 16:04

    שופטי האוון הישראלים עדת פלצנים רודפי כבוד . עומרי לא טהור בקנשטיין הרבה פחות ומלחכי הפינכה מהפרקליטות חבורת שפנים רודפי בצע .

    הגב לתגובה זו

    • מה הוא גנב ממך?

      אישיהודי, 14/02/06 16:26

      בינתיים עמרי ואביו גנבו לו את הבית

      הגב לתגובה זו

      • הגונב מגנב פטור

        יהודי, 14/02/06 16:44

        בית שנגנב מפלסטינים והוחזר להם - זו לא גנבה אלא השבת גנבה.

        הגב לתגובה זו

      • אתם גנבתם

        מישהו, 14/02/06 17:05

        63 מיליארד שקלים ב-37 שנים.

        הגב לתגובה זו

    • גנב ממך את הדעת וממני 40 שנות תקציב מדינה ומיסים . (ל''ת)

      אני, 14/02/06 16:51

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש נשמע אדם אינטליגנטי ורהוט... (ל''ת)

      קשקשן אידיוט!, 14/02/06 17:25

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    אחד האבות הקדמונים של קדימה _מרצ אחורה שלום _עכשיו הולך לכלא חחחח (ל''ת)

    גבריאל, 14/02/06 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    לכלא ומייד ..אין לתת דחיה

    יאיר1010, 14/02/06 16:02

    חובה להכניסו לכלא מחר בבוקר.. הפושע הזה ממשיך לנהל את המדינה.הוא אשר לפני מספר ימים אמר לא לשלב את מרידור בקדימה. אולמרט לא זז מ''מ בלי אישורו.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    גזר דין מופרז ופופוליסטי.

    גל, 14/02/06 16:02

    העבירות של עומרי לא ''חמורות'' כל כך.
    הוא לקח את כספם של מליונרים פרטיים שרצו לתרום לקמפיין של שרון והשקיע את המליונים ב...קמפיין של שרון.
    לא גנב לא שיחד ולא נעליים.
    רק מה? בניגוד לחוק מימון בחירות. חוק אדיוטי שכולם (ברק, נתניהו, פרס, אולמרט ורבים אחרים) עקפו אותו, ובצדק.
    אין הדבר דומה לעמיר פרץ שזייף מפקד דמוקרטי באמצעות איומים ופיתויים או לגב' בלומנטל ששילמה שוחד.
    כמובן שאין בכלל מה להשוות לאריה דרעי שגנב מן הקופה הציבורית כסף, וקיבל שוחד בכסף מזומן במשך שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מה עם החצי השני?זה עם השפם לא עוזבים חברים בשטחים המשותפים. (ל''ת)

    רק 9 חודשים, 14/02/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מה תגובתך אולמרט? או שגם כאן אתה צריך שאידלר יכתוב לך ????? (ל''ת)

    שוקי, 14/02/06 16:01

    הגב לתגובה זו

    • 44 מנדטים זה דעתי. (ל''ת)

      לשוקי-127, 14/02/06 16:16

      הגב לתגובה זו

    • למה שאולמרט יגיב?

      אלמוני, 14/02/06 17:01

      עומרי פרש מהכנסת ולא רץ בבחירות,לעומת הליכוד ''הטהור'' בו רצה משחדת בוחרים ושקרנית שזרקה לכלבים את נהגה ואיש-אמונה. לא אולמרט צריך להגיב אלא ביבי,לנדאו ומיקי איתן,שיסבירו למה לא מטיסים את בלומנטל מהרשימה ומייד {לא שמקום 18 הוא ריאלי אבל כדי שהצדק ייראה}.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    שופטים-מושחתים

    גילעד, 14/02/06 16:00

    על עבירות יותר חמורות שפטו אנשים לעבירות שירות.
    מחפשים כותרות .
    מעניין--פוליטיקאים שגונבים משקרים ומשבשים הליכים ,אבל בוחרים בזכות השתיקה .
    יוצאים מזה ללא עונש מאסר.
    ובמקרה הזה שאינני מצדיק אותו חס וחלילה -למרות שכל פוליטיקאי משופשף השתמש במה שהוא עשה וכך קנה את קולות בוחריו (מכל המפלגות) -עומרי שרון אודה ומצטער על כך ובהתחשב בנסיבות הרפואיות של אביו----ציפיתי למשהו שונה מהגזר דין הזה .
    רפובליקת בננות

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    יש ועדים ,יש חברים, הכל כשר.

    aviril, 14/02/06 16:00

    ...סיריל קרן כסף כיס לעומת הסיוע של ועדי התעשיה האוירית,חברת חשמל,רשות שדות התעופה,בזק ומקורות.אבל מה? הכל כשר.
    תשאלו את שמעון פרס ואת אהוד ברק...

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אולמרט שולח חיבוק לעמרי-כנסו

    אבי, 14/02/06 15:59

    בישיבת הממשלה שהתקיימה היום לאחר גזר הדין מ''מ רה''מ הציע לקבל החלטה שהממשלה-שרי קדימה שולחים חיבוק גדול לעמרי......

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מפונים יקרים -הניחו המקלדת...(מומלץ)

    יהושע, 14/02/06 15:59

    לא יאומן כמה ממפוני גוש קטיף (ותומכיהם) יושבים אל מול המקלדת ומקשקשים ללא הרף-לטובתכם אנא העסיקו עצמכם בנושאים אחרים.

    ו...האמינו לי אתם מסוגלים לעשות
    הרבה יותר לביתכם,מאשר להוציא התסכול בתכתובות מרירות ומיותרות.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא יפסיקו, הם מלאי שנאה, שהחליפו כתובת

      הכיבוש הוא, 14/02/06 16:39

      בצעירותי חשבתי שמה שהניע אותם היה אהבת הארץ. היום אני מבין שזה היה השנאה לערבים. אם אהבת הארץ היתה חשובה להם הם לא היו עושים הכל כדי להגיע למלחמת אחים אלא ממשיכים לדאוג לארץ (החוקית) המתפוררת.

      תראה את השנאה לשרון, שכולנו מבינים שהוא בעצם בובה שנאלצה למלא אחר רצון העם ואחר הלחץ הבינלאומי. לשרון לא היו אפשרויות לבחור אלא הוא חויב - כמו כל יתר המנהיגים שיבואו אחריו - להחזיר את השטחים הכבושים. עד שלא יפציצו פה כמו ביגוסלביה הם לא יקלטו שאהבת הארץ וציונות לא עולה בקנה אחד עם הכיבוש.

      הגב לתגובה זו

    • יש להם זמן

      מישהו, 14/02/06 17:03

      הם גמרו להתאמן על סוסים ועל דוקרנים, הם מילאו כבר את כל המיכלים בחומצה וצבע ויש להם זמן עד לפינוי הבא.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    אולמרט הוא יורשו של שרון רק במידת השחיתות

    זאב, 14/02/06 15:58

    אולמרט הוא יורשו של שרון רק במידת השחיתות

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    המושחת ואביו היו צריכים לשבת על גנבת השילטון. (ל''ת)

    דמוקרט, 14/02/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    יצא בזול השמן, דרעי קיבל 3 שנים. עומרי תכין מקום לצחי ומה עם הרצוג? (ל''ת)

    פרויד, 14/02/06 15:52

    הגב לתגובה זו

    • ואל תשכח את פרויד,הפרחח. (ל''ת)

      דררררור, 14/02/06 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    מחיר גרוש היהודים

    רמי, 14/02/06 15:50

    למה המנהיגים לא לומדים
    שאסור לגרש יהודים ולהרוס את
    בתיהם.אפילו אם את יהודי זה לא
    מקנה לך זאת.יש בורא עולם
    למה תגרש את ילדיו מאדמתם
    חבל מאוד שהמנהיגים לא לומדים

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מה עם בוד'י??

    צביקה, 14/02/06 15:48

    למה בוז'י לא חוטף את המגיע לו. הרי הוא יחד עם ברק וטל זילברשטיין עשו בדיוק אותו הדבר.

    זאת השחיתות של המערכת לאכיפת החוק

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    בושה למערכת המשפט ולמשטרת ישראל

    חיים, 14/02/06 15:42

    פסק דין בזיוני, וזאת רק כדי שהשופטת תקבל כותרות. הפרקליטות והמשטרה הענישו את מי שהודה. ואיפה ברק ויצחק הרצוג ?

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לשופטת יש ביצים, המשטרה והפרקליטות חפשו רק מתחת לפנס (ל''ת)

    רודף צדק, 14/02/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אני צעקתי בהפגנות עומרי לכלא והנה זה קורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דליה, 14/02/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    למה שרון בכלא והרצוג לא עמד לדין?

    מצביע עבודה., 14/02/06 15:41

    כי שרון פושע טיפש... הרצוג פושע חכם.

    הגב לתגובה זו

    • חנוך כרמון יחטוף בגלל בוזי הרצוג

      דולי, 14/02/06 18:17

      תשאל את הרצוג לקשר שלו לחנוך כרמון מנכל המכון הארצי לתחבורה.
      כרמון נמצא במעצר אבל נראה שכרמון יחטוף בשביל בוזי הרצוג.- בפרימרייס למפלגת העבודה, עבודת הזיוף והגניבה, זוכר?!אז אם בוזי פושע חכם יחטוף הפושע האחר, כמובן כרמון!

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    מה קשור המצב של אבא שלו

    רוני, 14/02/06 15:40

    לא זכור לי תקדימים בהם המצב של מי מבי המשפחה דוחה ריצוי עונש!!!
    איך בית המשפט נותן לגיטימציה לאפליה על רקע- אבא חשוב יותר/חשוב פחות!!!! שערוריה

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אם היה לו כיפה שחורה על הראש וקוראים לו עומרי דרעי היה מקבל 4 שנים

    איציק, 14/02/06 15:37

    דרעי על מיליון וחצי קיבל 4 שנים והפחיתו לו ל-3 שנים. לעומרי על 5 מיליון נתנו רק 9 חודשים ? לא ברור לי מבחינה מתמטית איך זה מסדר. לפי החישוב של מאסר פרופציונלי לגניבה עומרי היה צריך לקבל לפחות 10 שנים בכלא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה,איציק-פוציק,תשלים במקומו.הזמן יבוא. (ל''ת)

      יצחק, 14/02/06 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    להחזיר את גלעד לבית המשפט

    אברהם, 14/02/06 15:37

    הוא קיבל הון עתק מהקבלן אפל ולא עשה דבר ממשי שסטודנט מתחיל לא יכול לעשות.
    מזוז לא רצה לגעת בו לפני ההתנתקות . עכשיו הגיע הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    עומרי ימשיך לנהל את המדינה גם מכלא סינג סינג

    @ בנצי-א @, 14/02/06 15:36

    הרספוטין ארד ווייסגלאס יעשולו את העבודה

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    רישום כוזב במסמכי תאגיד? חחח

    סיסי, 14/02/06 15:35

    הסיפור הגדול והנורא זה הפגישה של עומרי שרון וויסגלס באוסטריה עם מרטין שלאף ומוחמד ראשיד. ממי קיבלו את הכסף? ומה התמורה שהובטחה? פה קבור הכלב.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    עמרי השמנמן לא שייך לאליטה המשפטית כמו בוז'י ילד השמנת. הוא ילך

    לכלא ובוז'י יצא, 14/02/06 15:34

    בלא שזזה שערה אחת משערות ראשו בפרשיית העמותות של ברק. אכן מעניין מעניין מעניין

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    בנפול אויביך אל תשמח- אבל אני רוקד!! (ל''ת)

    מתנחל, 14/02/06 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ארץ אוכלת יושביה

    @ כספומט, 14/02/06 15:31

    בושה וחרפה למדינה לחוקיה לשופטיה ולמנהיגיה.
    אני לא הייתי מכניס את עומרי לכלא.
    עומרי כך הבאסה בסבבה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    עומרי מחכה למושחתי קדימה אולמרט+הנגבי+אפללו+רוחמה+איציק קדימה לכלא (ל''ת)

    אור, 14/02/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    עמרי ''היה כדאי ומשתלם עם העונש המגוחך'' (ל''ת)

    יחי בג''צ, אבא, 14/02/06 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לילה אחד נשמעות צעקות בבית הכלא

    מקדימה, 14/02/06 15:23

    אחמד מקדימה
    מקדימה
    מקדימה

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    תשמור מקום לכל החברים, הנגבי, אולמרט, הירשזון... (ל''ת)

    צבי, 14/02/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מגיע לו..אבל בכל זאת-מסכן...... (ל''ת)

    א, 14/02/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    חמור באופן קיצוני?גנבו שלטון בכסף! (ל''ת)

    איפה הבושה, 14/02/06 15:20

    הגב לתגובה זו

    • אתה עד כדי כך צבוע, או שסתם טיפש? (ל''ת)

      או שמקבל שכר על, 14/02/06 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    צפוי מבג''צ !!! מרושעים מעשה איפה ואיפה (ל''ת)

    שכנר, 14/02/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לא לעולם חוסן או מאיגרה רמה ל....

    הנודד, 14/02/06 15:19

    אז עברו הזמנים של ימי החנופה
    לעומרי שרון מצד חברי קדימה ליכוד
    האם היה כדאי למשפחת שרון
    לעבור על החוק כדי לקנות שלטון?
    סוף עצוב ליומרות גדולות
    והכי מצחיק שהאדם שהוא לא
    טלית והכי לא מתאים תפס את המקום של שרון

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מושחתים - נמאסתם

    !, 14/02/06 15:19

    אין לנו מקום כבר בכלא...

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    עבודות שרות בבי''ח (ל''ת)

    הדסה, 14/02/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מעט אבל טוב מכלום.

    גדי, 14/02/06 15:18

    עכשיו יש להעמיד לדין את יצחק הרצוג עם עמותות ברק.
    מה הוא שונה ? הוא -בנושל והוא - בנו של !

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    עמרי שקרן גדול!!!

    יהודי, 14/02/06 15:18

    תפסיקו לברבר כמה מסכן זה שעבר על חוק בלתי אפשרי כמו חוק מימון מפלגות. עמרי שרון שקרן !!! זה חלק מההודאה, חלק מפסק הדין וחלק גדול מחייהם של כל אלה שהולכו שולל על ידי אותו שקרן. הייתי נותן לו שבוע בכלא תמורת שבוע בבית מחון של כל משפחה מגורשת!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    חה חה חה!!!!!!!

    שלו, 14/02/06 15:17

    איזה צחוק...........בית המשפט אמר כן לשחיתות,כן לחמאס,כן לתכמנות.
    ''בגלל המצב של אביו'' זה עוד לא היה לנו.
    מעניין אם עונשו של בוזגלו ,היה נדחה בגלל מצבו של אביו.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אח שלי, אולי נקים גוש חוסם בשאטה? (ל''ת)

    נעמי בלומנטל, 14/02/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ובגל שאנחנו מטומטמים ..קדימה קופצת ל 50 מנדטים (ל''ת)

    אורן, 14/02/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חרפה לדין למשפט ולצדק בעבור שלטון שנקנה בכסף (ל''ת)

    אזולאי משה, 14/02/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אם היו קוראים לי בניזרי לא הייתי הולך לכלא! (ל''ת)

    עמרי, 14/02/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שימו לב לתגובתה של יולי תמיר

    חוקר, 14/02/06 15:16

    אתם מבינים למה לא כדאי להצביע לשמאל המגעיל הזה? היא רק שכחה שממש לידה נמצא בוז'י הרצוג שעשה פי אלף בעמותות ברק רק שהוא הצליח להתחמק.......יש פתגם שאומר כול כאלב ביג'י יומו .......נשיב ליולי תמיר בקלפי.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    חבל, עומרי, אתה משלם על הפשעים של אביך....

    דניאל, 14/02/06 15:16

    הקרבת את עצמך ללא גבול! תהיה חזק

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יש לו מזל שלא קוראים לו דרעי... (ל''ת)

    מבחן בוזגלו ז''ל, 14/02/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    צדק צריך להיראות

    אזדח מודאג, 14/02/06 15:13

    סוף סוף בית המשפט מתייחס לכולם באפן שווה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לפי אנשי קדימה כולם קיצוניים, בית המישפט, מתנגדי ההתנתקות, מפלגת

    שמעון, 14/02/06 15:11

    מפלגת העבודה, הגימלאים... כווווולם זה קומץ קיצונים חוץ מהספינרים של קדימה...
    סוף השחיתות! עומרי שרון בכלא!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    היום מדינת ישראל קבלה פרס הצדק והחוק שהם מעל הכל (ל''ת)

    רפאל, 14/02/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הצחקתם אותי

    ט. עותי, 14/02/06 15:09

    הקנס מצחיק.
    כנראה שהשופטת טעתה באפס: צריך להיות שלושה מיליון ולא שלוש מאות אלף.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מגיע לו 5 שנים,למושחת שקנה שלטון בכספים ושקרים !!!! (ל''ת)

    קדימה מושחתים !, 14/02/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מעט מדי. קנו שלטון בכסף. בלומנטל אפרוח לידו (ל''ת)

    פר, 14/02/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    צדק בצדק תרדוף אל תטה משפט אני מכבד את השופטת ובית המשפט (ל''ת)

    רפאל, 14/02/06 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    53 מאוד מענין תפרט בבקשה (ל''ת)

    עוקץ, 14/02/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בזכותו קדימה הוכרה כסיעה בכנסת ובמימון וכו' (ל''ת)

    איציק, 14/02/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עומרי תהיה חזק, כולנו איתך תמיד! (ל''ת)

    נעמה, 14/02/06 15:05

    הגב לתגובה זו

    • נכון רק שאנחנו בבית ואתה מאחורי סורג ובריח מושחת (ל''ת)

      צ, 14/02/06 16:07

      הגב לתגובה זו

    • מי זה ''כולנו'' ? אני למשל, לא! (ל''ת)

      משה, 14/02/06 16:09

      הגב לתגובה זו

    • אני למשל כן!! והבחירות יוכיחו שיש עוד רבים כמוני (ל''ת)

      שרון, 14/02/06 16:40

      הגב לתגובה זו

    • מה אתם הולכים לחלוק תא? (ל''ת)

      קדימה לגיהנום, 14/02/06 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    ח ו ז ר י ם - לגוש קטיף !!! (ל''ת)

    התרגיל המסריח, 14/02/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    זהו עונשו של מפנה יהודים. (ל''ת)

    מפונה, 14/02/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    נקודת אור בבית המשפט

    ימני, 14/02/06 15:03

    פעם ראשונה שבית המשפט שולח גם שמאלני לכלא. זהו דבר חדש, נקווה שבית המשפט יתמיד בכך ויפסוק עניינית ללא משוא פנים.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אחלה! תחילת הסוף של קקקדימה! (ל''ת)

    חני, 14/02/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יאללה לך לכלא עומרי (ל''ת)

    צנחן, 14/02/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ל 53 - מה הקשר לחוה או לצבא

    צדיקית, 14/02/06 15:03

    מה הקשר לקרבה לחוה או לצבא
    עמרי שרון עשה צבא לא פחות ממך ואהבתו לארץ אינה פחותה
    העונש צריך להיות בהתאמה לעבירה
    רוצח ואנס מקבלים 6 חודשים כך גם עבירות לבנות
    חוץ מזה בוזי הרצוג בעמותו ת של ברק לא קיבל מאסר
    האם גם אז כתבת

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אביו אשם בדיוק כמוהו. חבל שאותו כבר אי אפשר להכניס לקלבוש. (ל''ת)

    משפחת פשע, 14/02/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    טוב

    אחד, 14/02/06 14:59

    יום גדול לצדק. יש עתיד למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    זה לא עונש לאדם שסייע בהרס החברה והמדינה (ל''ת)

    יהודי, 14/02/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ז מתכנן שהערעור יוריד ל,6.חודשי שרות.. (ל''ת)

    שטויות, 14/02/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שופטים מושחתים גזרו עונש קל מידי לפושע (ל''ת)

    זאב, 14/02/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    משפחת הפשע כולה לכלא (ל''ת)

    דני, 14/02/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תכניסו את הבהמה הזו לצינוק עכשיו!!! (ל''ת)

    מני, 14/02/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שלטון של שרון נקנה בכסף-טרנספר יהודים בוצע על ידי ממשלה לא חוקית

    ממשלת השמאל, 14/02/06 14:57

    שנבחרה בדרכים לא חוקיות של קניית שלטון בכסף.כמובן שמי שמשלם על כך הוא, כמו שמקובל במדינת הבבנות שלנו, הש''ג והממשלה הלא חוקית ממשיכה לכהן שעוסקת ברדיפת יהודים וביצוע טרנספר יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד,ולא לומדים (ל''ת)

      רוני, 14/02/06 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני אמות ולא אצביע למפלגת רודפי הכסף- אולמרט ועומרי צמד המושחתים (ל''ת)

    קדימה לשחיתות, 14/02/06 14:56

    הגב לתגובה זו

    • כאילו שלפניכן התכוונת להצביע לקדימה לשלום. שרלטן זול. (ל''ת)

      מצביע לקדימה, 14/02/06 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    למה רק 9 חודשים? (ל''ת)

    איציק, 14/02/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם הוא קיבל 9 חודשים בלומנטל תקבל שנתיים ויותר (ל''ת)

    ליכוד מושחת, 14/02/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    נו,היה שווה לאמלל את גוש קטיף בשביל9 בפנוכו?

    AVIVA, 14/02/06 14:54

    אבות אכלו בוסר...ושיני בנים תיקהנה. נו,היה שווה לאמלל את גוש קטיף בשביל9 בפנוכו?

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך, רוב העם החליט לפנות את המתנחלים הגנבים - לא עמרי שרון. (ל''ת)

      דמוקרטיה היא, 14/02/06 16:19

      הגב לתגובה זו

      • מתי בדיוק ?!

        ע, 14/02/06 16:42

        העם נתן 40 מנדטים למפלגה שהתנגדה להתנתקות חד צדדית,
        ונתן 19 מנדטים למפלגה שתמכה בהתנתקות חד צדדית.

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לע'

          סער קטלן, 15/02/06 18:32

          סליחה, אתה חושב שההתנתקות עניינה את העם?
          אולי הצבענו בגלל נסיונו הרב של שרון ועל היותו איש צבא שיביא ביטחון(למרות שכן חל ירידה משמעותית בטרור).
          אנחנו ראינו את שרון כ''איש ביטחון'' ולא שום חלוטרה אחרת. אז התירוץ הזה ''העם התנגד להתנתקות'' הינו טיפשי בתפיסה!
          העם רצה ביטחון וקיבל זאת, רק שתדע שטרור אי אפשר לשתק, אפשר להחלישו.
          ראה מקרה ארה''ב בוייטנאם, ראה אל-קעידה כיום. ראה את צ'ה גווארה ופידל קאסטרו(וכל הגרילות למיניהן).

          הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה רק 9 חודשים???? (ל''ת)

    קדימה לשחיתות, 14/02/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שטויות!!!העירעור יוריד לחודשי שרות!! (ל''ת)

    עומרי דרעי, 14/02/06 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם הוא יישב בכלא אני צנצנת (ל''ת)

    מבחן בוזגלו ז''ל, 14/02/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל מי שנוגע בא''י נופל - במוקדם או במאוחר (ל''ת)

    ---------------, 14/02/06 10:55

    הגב לתגובה זו

    • בנתיים אתם נופלים וחזק.

      דתי מסוג אחר, 14/02/06 15:24

      ''בנפול אויבך אל תשמח'' - את זה ועוד מנהגים והלכות אחרות שכחו אנשי הימין הדתי המטורף

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    קרוב לחווה

    עמרם, 14/02/06 10:24

    אנחנו קבוצה של כמאה אנשים אחרי צבא ראינו בעינינו כמה החווה היתה קרובה לאשדוד .
    מה שהלך כאן ב 5 השנים האחרונות רק אנחנו יודעים ועוד הרבה עובדי נמל חברת חשמל עירייה ועוד.
    אם לא ייעשה משפט צדק היום אנו נשבענו שלא נגדל ילדינו במדינה הזאת.
    אנחנו לא אלימים כדי להשתלב בכלל: כל דאלים גבר .
    לא מוכנים בשום אופן לחיות במדינה שקונים בה שלטון פעם אחרי פעם ומכל מיני סיבות לא רק לא עינייניות אלא חמורות ונפשעות לצערנו בית משפט זה או אחר מתיישר עם העדר המושך לכיוון פוליטי מסויים.
    מאחר ואנו מאמינים בדרך כלל במשפט מקצועני מקווים אנו שגם הצדק ייצא היום לאור.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מחפשיפ את הדג הקטן והגדול??????

    תלם אהרון, 14/02/06 10:23

    הבוקר היה ירי קאססאמים ,בחדשות אף אחד לא הזכיר את זה !!!!!ומי אחראי לזה ומי לא רוצנה להפםסיק את זה !!!!!!!!!!!!מופז לך הביתה שרון הלך כבר ,מי בכלל הצביע עבור אולמרט ????????נהנה מההפקר !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לכל המגיבים כנסו....

    בני, 14/02/06 10:10

    אני רואה את כל התגובות שלכם ואת הרמה שלכם ואני אומר לעצמי:
    איזה כיף שאני לא גר בינכם
    איזה אנשים בהמות גידלה מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אתה בהמה בעצמך וטוב שטינופת כמוך תישאר בחול יהיו דעותיך אשר יהיו

      רוסי ותיק, 14/02/06 14:52

      שב בלול ואל תטיף מוסר חתיכת דרעק.

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה כותב מאוסטרליה, אז אני כותב מבחריין. (ל''ת)

      יאללה יאללה, 14/02/06 14:57

      הגב לתגובה זו

    • אם כ''כ כיף לך מה אתה מתעניין בכלל במה שקורה פה?

      אזרח גאה, 14/02/06 15:02

      תישאר באוסרליה וסתום את הפה וגם לנו כיף לאפס כמוך לא נמצא כאן

      הגב לתגובה זו

    • זר

      בת, 14/02/06 15:07

      יהיה כיף עם גם לא תכתוב אצלנו .
      תגור בכל מקום שתרצה.
      ישראל זה לא בשבילך

      הגב לתגובה זו

    • לא גר בארץ אבל גולש באתרים ישראלים

      קדימה לגיהנום, 14/02/06 15:10

      לך חפש תחברים שלך באוסטרליה.
      מעניים אם אתה מעביר ביקורת גם על גולשים אוסטרלים...או שרק באחים שלך אתה אוהב להתנגח.

      בפעם הבאה שיהיו פרעות באוסטרליה, אל תבוא לכאן ל'ארץ הבהמות' תישאר עם האחים המוסלמים באוסטרליה. אני בטוח שיהיה כיף לאישתך ללכת עם רעלה.

      הגב לתגובה זו

    • אל תעשה הכללות ועדיף שתישאר שם ותסתום (ל''ת)

      אלירן, 14/02/06 15:11

      הגב לתגובה זו

    • נכון

      אבי, 14/02/06 15:15

      והם גם מגיעים לאוסטרליה, ניו זילנד, ארה''ב, ואנגליה והולנד וגרמניה ו....

      הגב לתגובה זו

    • איזה כיף שאתה לא גר לידינו! (ל''ת)

      כיף לנו!, 14/02/06 15:17

      הגב לתגובה זו

    • למי התכוונתה בדיוק ? לפוליטיקיים ש

      קרוקודיל דני, 14/02/06 15:18

      מורשעים בבתי -משפט כל שני וחמישי ,או לאזרחים שנמאס להם מהמושחתים האלה ?

      הגב לתגובה זו

    • חשבתי שבאוסטרליה יש בהמות..כמוך לדוגמא..למדת לנטר שם... (ל''ת)

      אורן, 14/02/06 15:18

      הגב לתגובה זו

    • או..או.. הקנגורו האוסטרלי מטיף מוסר לבהמות ארץ ישראליות..קפוץ לנו.. (ל''ת)

      יחיאל, 14/02/06 15:21

      הגב לתגובה זו

    • בטח צדיק. באוסטרליה לא יעשו התנתקות. (ל''ת)

      חכם מרחוק, 14/02/06 15:23

      הגב לתגובה זו

    • צודק - זה כיף גדול שאתה לא איתנו! (ל''ת)

      תשאר שם, 14/02/06 15:31

      הגב לתגובה זו

    • ועדיין מתעניין בפוליטיקה בישראל? (ל''ת)

      ישראל, 14/02/06 15:43

      הגב לתגובה זו

    • סדר לי ויזה (ל''ת)

      בינימין, 14/02/06 15:57

      הגב לתגובה זו

    • באמת איזה כיף לך!אתה חי בין

      עולה חדש, 14/02/06 15:59

      קנגורו לשימפנזה ומתעלס אם פילים!בשביל זה הלחתה כל כך רחוק?על תחזור מהר טוב?מסתדרים די טוב גם בלייעדך!

      הגב לתגובה זו

    • באמת מדינת ישראל גידלה בהמות אבל כל הבהמות עזבו לאוסטרליה ולכל חו''ל (ל''ת)

      דן, 14/02/06 16:06

      הגב לתגובה זו

    • אם אנחנו בהמות אתה..

      יאיר1010, 14/02/06 16:07

      רבין אמר על שכמותך ''ניפולת של נמושות''... אז אם אנחנו הבהמות אתה הנפולת שלנו שזה בדרך כלל יוצא מהחלק האחורי של הבהמה עם ריח לא נעים

      הגב לתגובה זו

    • חברה

      עולה חדש מרוסיה, 14/02/06 16:09

      חברה הזאופיל הזה אותו תו יעלה לכותרת ראשית!נע להפסיק לאלתר את המגעים אם היורד לפילים:-)

      הגב לתגובה זו

    • הטירוף כאן רק מתעצם, עשית בשכל שנמלטת מהגיהנום הזה

      ישראלי יהודי, 14/02/06 16:26

      השנאה הזו תחריב את כל החלומות של אבותינו.
      זה לא מקרי שלעם היהודי לא היתה מדינה אלפי שנים, וזה לא בלתי סביר להניח שבעוד כך וכך שנים שוב לא תהיה מדינה לעם היהודי. וזה רק בגלל שנאת חינם וחוסר רצון או יכולת להסתדר האחד עם השני. אלא שקוראים לאחרים ''אחים'', עושים זאת רק לצורך השגת מטרה ובתוך תוכם יודעים שיהרגו את אחיהם לצורך השגתה. והאחרים בכלל אדישים לכל חוץ מלמצבם הכלכלי. אין עתיד בישראל, לא מגיע לעם הזה שתהיה לו מדינה. חבל חבל חבל.

      הגב לתגובה זו

      • אחי על תתייאש

        רוסיה תוקפנית, 14/02/06 17:04

        הרי יש לך כבר מפלגת קדימה!תוכל לגרש עוד קצת יהודים מארץ אבותינו ולאחר מכן תיקח מטוס לסידני ותצטרף לחבר החדש שלך!על תישכח לספר לו עד כמה אנחנו מטונפים כאן!טיסה נעימה !!!

        הגב לתגובה זו

    • חבוב אולי תקפוץ לבאלי

      רוסיה תוקפנית, 14/02/06 16:27

      אתה לא רחוק משם!תיפגש אם בן לאדן תרד גם לו(הרי אתה יורד) לא רק לקנגורו מגיה לחגוג עליך!תחלוק את החוויה גם אם אחים המוסלמים שלך!

      הגב לתגובה זו

    • אתם מלאי שנאה ועל זה בדיוק הוא דיבר, מדינת השונאים. (ל''ת)

      טיפשים, 14/02/06 16:28

      הגב לתגובה זו

    • דרך אגב למה 9חודשים?

      רוסיה תוקפנית, 14/02/06 16:47

      מה הוא צריך ללדת תינוק?נתנו לו זמן שהילד יצא לאור מחוץ לקותלי הכלא? בגלל הפיתון האוסטרלי שכחתי כבר על מה הכתבה!

      הגב לתגובה זו

    • תאמין לי בני שהרבה ישראלים מיואשים מקנים לך.....

      אהוד, 14/02/06 21:40

      על זה שעזבתה את ישראל העלובה והעניה לטובת האושר והעושר האוסטרלי(מערבי),אני מעריך אנשים שזורקים את המדינה לפח האשפה ,שהמדינה תלמד להעריך את מלח הארץ ע''י סיוע עצום לזוגות צעירים,הגדלת שכר המינימום,יצירת מקומות עבודה וכ''ו.....

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    זהו לא רגע האמת של עומרי שרון, זהו רגע האמת של המשפט בישראל (ל''ת)

    משפט בוזגלו, 14/02/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    השוואה, לתשומת לב בית המשפט....ונבדוק זאת!!

    מעניין, 14/02/06 09:55

    בלומנטל נתנה מכספה 12,000 ש''ח הורשעה וטוענים שתשב בכלא.
    עומרי לקח אליו (דרך עמותות) 6 מליון ש''ח ושיקר.....מעניין מה יחטוף?
    צחי חילק ג'ובים על חשבון הקופה הציבורית בעלות של מאות אלפי ש''ח ...מעניין כמה יקבל?
    רוחמה חילקה (ומחלקת) עשרות מליוני ש''ח שוחד בחירות מכספי משלם המיסים לרשי ערים שעברו לקדימה.... מעניין מה יאמר בית המשפט?
    אולמרט שדאג ודואג לחבריו המליונרים בחלוקת קרקעות ומכרזים במליונים רבים על חשבון הציבור..... מעניין האם העם יהפוך אותו לראש ממשלה?

    הגב לתגובה זו

    • ויצחק הרצוג צוחק על כולם (ל''ת)

      תום, 14/02/06 14:56

      הגב לתגובה זו

      • בוז'י-שותק שותק ועדיין שותק וצוחק על כולם (ל''ת)

        עדנה, 14/02/06 17:36

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    אמיץ !!! (ול34- אתה מטומטם?)

    שי צי, 14/02/06 09:49

    שיהיה בהצלחה
    מקווה שבאמת לא יהיה רצון להעניש בשביל שיראו וייראו- אלה רק יימצו את הדין בצורה הולמת...
    זו גם כן גדולה לקחת אחריותת על מעשים, הרבה נקניקיים ולא עושים כן

    הגב לתגובה זו

    • במידה ולא היה לוקח אחריות, היה הולך לכלא לשנים רבות

      משפטנית, 14/02/06 12:13

      הרי ברור שהייתה כאן עיסקת טיעון. המשפט טרם החל וכבר נסתיים. עיסקת הטיעון הרי אומרת שבמידה ויודה באשמות, יקלו עליו את הענישה. לא היה כאן ענין של ''לקחת אחריות'' אלא ענין של ''מודה בביצוע העבירות''.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אם הוא יילך לכלא - אני צנצנת... (ל''ת)

    מבחן בוזגלו, 14/02/06 09:22

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא ילך לכלא - ולכן כל המגיבים: יהפכו לצינצנות! (ל''ת)

      Y, 14/02/06 10:54

      הגב לתגובה זו

      • נו, עוד תומך של מפלגת החמאס ישראלית קדימה (ל''ת)

        יוס2, 14/02/06 14:56

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    שופטי ישראל היו רחמנים בני רחמנים

    חכם מימון, 14/02/06 09:02

    אין אני עורך דין או מזוהה פוליטית עם איזו מפלגה שהיא,
    אולם נראה לי כי אם היה בוזגלו נשפט הוא לא היה מקבל מאסר בפועל עקב מצבו הבריאותי של אביו,
    ולאחר שהודיע כי לא יתמודד ךכנסת הבאה,
    מאסר על תנאי וקנס כספי היה מספיק לדעתי
    החלמה מלאה לאריק שרון,

    הגב לתגובה זו

    • שמעת כבר על עבריינים בכלא שהאב נפרט או האם?

      א. דניאל, 14/02/06 12:16

      מה הקשר בין מחט לתחת? ישנם הרבה עבריינים כלואים שהטרגדיות במשפחות שלהן אפילו גדולות יותר מהטרגדיה של משפחת שרון. 90% מאוכלוסיית ישראל הם חולים במחלה כזו או אחרת, יתומים, אלמנות ו/או מאושפזים בבתי חולים. האם זה מאפשר לנו גנוב או לרמות? אני יתומה אז מותר לי לגנוב? מותר לי לרמות את שלטונות המס, מותר לי לקבל שוחד? איפה ההיגיון.

      הגב לתגובה זו

      • צודק במאה אחוז (ל''ת)

        dd, 14/02/06 15:09

        הגב לתגובה זו

    • אביו,הוא האבא של המושחתים,גנב שילטון בעורמה ורק לאחר שהישלים אותה

      שרה.א, 14/02/06 13:46

      במלואה,הודה.
      בהתחלה לא שיתף פעולה=שיקר הונה,ומשך את הזמן עד להשלמת הקמת הסיעה-קקדימה= גנב את קולות הליכוד ואת מימות המפלגות+המליונים ,כדי להישתלט על המפלגה.
      רק ראש קרימינאלי ,מתכנן מהלכים ,איך להונות ולהוביל מהלכים שעוד נשלם בדם.

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד יושבים בממשלה בקולות הליכוד,מושחתים,גזלנים (ל''ת)

        עדנה, 14/02/06 17:37

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר יא אידיוט?

      יתומה, 14/02/06 15:19

      אז מה אם אבאשלו בבית חולים??
      עומרי כבר סיים כיתה ב' הוא יודע להכין לעצמו סנדויץ' לבד, וגם להתקלח בלי עזרה.
      יותר חשוב שהצדק ייעשה וגם ייראה!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    רספוטין של משפחת שרון ושלטון החוק

    צבר נחוש, 14/02/06 08:58

    בישל את התנתקות עם אנשי הון כלאוטמן
    והצוות וייסגלאס - ארד
    ריסק את הליכוד
    לפי הזמנת מח' המדינה והשמאל הישראלי
    ונשפט על סעיף שולי
    על פשעים גדולים ישפט בפני ציבור והיסטוריה

    הגב לתגובה זו

    • ===== צודק ======== (ל''ת)

      שרה.א, 14/02/06 13:48

      הגב לתגובה זו

    • צבר נחוש-צודק ,גזלנים,יושבים בממשלה בערמה ,לא נבחרו אף פעם,מה שם?קד (ל''ת)

      עדנה, 14/02/06 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    למשחית סדרי עולם,עונש מקסימלי והפקעת כל נכסיו (ל''ת)

    מוטי א, 14/02/06 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חוק

    יענקלה, 14/02/06 08:44

    ראשית-איחולי החלמה לאריאל שרון. החוק-מחייב את כולם ללא קשר ליחוס,כסף.מדובר בעבירות שאם לא נכנסים לכלא-אז המסר לאזרחי המדינה-שלילי,לא נורא,וכו.... יש להפריד בין הרגש-לראש ולהטיל עונש מרתיע של-15 שנות מאסר בפועל+5000000 ש''ח קנס.זה במדינה מתוקנת.האם אנו כאלה..

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עזבו אותו במנוחה!! עומרי כבר לא פוליטיקאי - לסגור בעבודת שירות. (ל''ת)

    אלי, 14/02/06 08:28

    הגב לתגובה זו

    • בטח עבודות שירות, במשרד האוצר,לא? (ל''ת)

      אאא, 14/02/06 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    במידה וקדימה תעלה לשלטון, השחיתות תמשיך לשגשג

    מושחתים לכלא, 14/02/06 08:10

    מי שנמנים היום על קדימה הם אלו שבעבר הלא רחוק צעקנו להם: מושחתים הביתה. אך מה לעשות שהזכרון היהודי הוא קצר יותר משל חתול. חתול זוכר ואנחנו לא. אנשים כמו עומרי שרון, צחי הנגבי ועוד, ימשיכו לקנות שלטון בכסף ואח''כ שוב נבעט בעצמנו. כדאי למנוע זאת עכשיו, על מנת שלא נצטער בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המימסד המושחת יסלח לעומרי ולא ישלחנו למאסר (ל''ת)

    משה, 14/02/06 07:49

    הגב לתגובה זו

    • הרי לא סתם ישראל מחזיקה בתואר של אלופת השחיתויות. (ל''ת)

      שלטון מושחת, 14/02/06 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    התשלום האמיתי שילם הציבר שאיטרסיו ''נמכרו'' לבעלי ההון תמורת קצת שוחד

    לצערי, 14/02/06 07:48

    מי ששילם באמת על טובות ההנאה שעמרי חילק לספונסרים שלו זהו כלל ציבור שאינטרסים חיוניים שלו נמסרו בידי בעלי ההון תמורת כמה גרושים של שוחד.....

    ככה 18 משפחות מחזיקות ב 99% מהנכסים בישראל!

    זו הסיבה לעוני בישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    10 שנים בכלא 10 שנים בכלא מושחת (ל''ת)

    10 שנים בכלא, 14/02/06 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נטרגדיה של מישפחת

    פקק תנועה, 14/02/06 07:43

    שרון הן המוסרית והן הבריאותית היא בסך הכל מיקרה עצוב מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • יש עוד משפחות עם טרגדיות, למעט המקרה של אביו, כלום לא עצוב (ל''ת)

      פשעת - שילמת, 14/02/06 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עומרי משלם כפול על העבירות -אביו

    דן שחר חדרה, 14/02/06 07:40

    שיני בנים תקהנה העונש הצפוי למי ש5 שנים הרגיש ברקיע
    לכן העונש לעומרי מגיע
    וכל משפחת שרון פגיע..
    דן שחר

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא ישליחוהו לכלא.

    עדי, 14/02/06 07:38

    ותירוצים - יותר מסיבות.
    (הסיבה היא רק אחת...)

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תיראו שאחרי פסק הדין יהיה מיותר להמשיך בהחיאה-מלאכותית/קרור ! (ל''ת)

    דובר הדסה, 14/02/06 07:21

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה אכפת לכם שהחמס עלה?כמה הוא כבר יהרוג? העיקר שפרמנו ת'כיפה בקטיף. (ל''ת)

    עומרי גלעד, 14/02/06 07:18

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דופקים את המרוקאים

    דורון, 14/02/06 07:08

    צודק בניזרי. איך דופקים את המרוקאים , הנה עומרי שרון , מרוקאי ידוע , אם לדוגמא השם שלו היה נגיד שרונביץ' או שרונסקי אני בטוח שלא היו מעיזים לגעת בו , ועוד מרוקאית ידועה נעמי בלומנטל למזלה הרע לא קוראים לה בלומנטלוביץ' או בלומנטלסקי, אבל בלומנטל? עם שם כזה מזרחי לא היתה לבית המשפט כל בעיה להרשיע אותה.
    לאור כל האמור לעיל אני רוצה להגיד לבניזרי גבריאלי חזן וכל יתר המושחתים . הכל לגופו של עניין , פשעתם ?חטאתם? עליכם לתת את הדין ללא כל קשר למוצאכם תפקידכם או מעמדכם.

    הגב לתגובה זו

    • אחי נפל לך השד

      מה העיניינים?, 14/02/06 09:26

      לא איבדת איזה שד עדתי? ראיתי אותו לפני שניה בארלוזרוב, רוץ אולי תתפוס אותו

      הגב לתגובה זו

    • זה לא שד גזעני - זה אפרטהייד.

      GAL, 14/02/06 10:56

      רצוי להיות בצד של המנצחים.

      הגב לתגובה זו

    • דרעי על מיליון וחצי ש''ח חטף פי 4 יותר מעומרי שגנב 6 מיליון

      איציק, 14/02/06 15:41

      באמת גזר הדין של עומרי שרון קל לעומת דרעי שחטף 3 שנים בכלא על מיליון וחצי ש''ח. עומרי חטף הרבה פחות מדרעי. לפי החישוב הפרופורציונלי לגניבה הוא צריך 10 שנים בכלא.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    חיי האדם, חיינו

    יוסף עוזר, 14/02/06 06:56

    המוצב הקיומי

    ...............................
    הַטַּנְקִים נִגְמְרוּ כְבָר
    עכשו זֶה רַק הַצִיטוֹפְּלַסְמָה
    אִי סְפִיקַת הַחַיִּים שֶׁמְּבַקְּשִׁים: תַּחְמֹשֶׁת,
    אַזְלָה הַתַּחְמֹשֶׁת
    הצעקות, דממת המות: זֶה לֹא ממוצב המזח?
    איך בני אדם קוֹרְסִים, בהתחלה תוקפים
    עכשו רק
    בכדוריות הלבנות האחרונות,
    אָרִיק,
    אָתָּה צולח?


    101 סִבּוֹת ואיזה צעקות:
    להיכנע!
    לא להכנע!
    האם יהיה סִיּוּעַ ארטילרי?
    ומי ישִׁיר עָל
    מַצָּבוֹ הקיומי שֶׁל הָאָדָם
    המוצב קשה אך יציב
    איך
    הַדְּמָעוֹת יִלַחֲמוּ לָכֶם
    וְאַתֶּם תַחֲרִישׁוּן,

    זה קו ברלב ? זה ה ekg ?
    החיים יכלו להיות גשר הגלילים,
    אריק?
    אתה צולח?




    הגב לתגובה זו

    • בתי כנסת נשרפו בגוש קטיף, ''אריק-אתה שומע''?????????????????????????? (ל''ת)

      קורא דגר, 14/02/06 09:26

      הגב לתגובה זו

      • הלו משהו שומעה אותי???????????????? (ל''ת)

        רוסיה תוקפנית, 14/02/06 17:23

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    דינו כדין בוזגלו או אריה דרעי

    cyrano, 14/02/06 06:56

    נשבר כבר מהנורמות הכפולות והמוסר הכפול שיש במדינה הזאת;
    עובדת היותו בנו של ראש ממשלה אינה מורידה ואינה מעלה במאומה את חומרת העברות, ואם קיימות נסיבות מקלות, בטח שהיותו בנו של... אינה נחשבת כנסיבה מקלה...
    אנחנו לא חזרנו לחשכת ימי הביניים שהדינאסטיות שולטות בפלביים ועושות בהם כרצונן....
    נהפוך הוא: בתור אחד שאביו היה אמור להיות נשוא מעם בהיותו ראשון בין שוים, אחראיותו שלא לתת ידו במעל היא עוד אחראיות כפולה ומכופלת כי על אנשי ציבור לשמש דוגמא לכל העם;
    לכן , גם עונשו אמור להיות כפול ומכופל לעומת בן אדם מהיישוב, ש,
    '' אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו איזובי הקיר''...
    במידה והגזר דין שייגזר עליו לא ישקף את חומרת מעשיו , תהיה זאת הוכחה נוספת לשחיתות הקולוסאלית שהתפשטה בתוך מערכת בתי המשפט, ( כאילו עוד היינו צריכים הוכחות ) , שהם אמורים להגן עלינו ממתקפת הפשע הנוראית שאנו עדים לה כיום ואשר אכלה כל חלקה טובה בחברתינו

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לפרופ' ברק ''עמרי מקדימה'' , ברור !!! !!! (ל''ת)

    זאביק, 14/02/06 06:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הזניית הזרוע השופטת ע''י פרופ' אהרון ברק !!! (ל''ת)

    קונים שלטון, 14/02/06 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה כואב לכם? טוקבקיסטים מתלהמים

    שוקי, 14/02/06 06:30

    תעזבו אותו במנוחה

    הגב לתגובה זו

    • שוקי ה-''נאור/שפוי'',,,מאמץ פלילים ועבריינים (ל''ת)

      זהו השמאל, 14/02/06 06:38

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו צמאי דם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ימני פנאט, 14/02/06 06:46

      יאללה בית המישפט, תיכנסו בו חזק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • איננו צמאי דם, שיקבל את מה שאחר היה אמור לקבל על אותה עבירה (ל''ת)

        ימנית, 14/02/06 09:58

        הגב לתגובה זו

      • אם לא בית משפת יכניסו לו בזינזנה על דאגה (ל''ת)

        רוסיה תוקפנית, 14/02/06 17:27

        הגב לתגובה זו

    • למה? הוא פושע!! שיכנס להרבה שנים!

      נשמה טובה, 14/02/06 07:19

      אמן!!

      הגב לתגובה זו

    • לעזוב במנוחה כל מי שעובר על החוק (ל''ת)

      א.ד., 14/02/06 08:04

      הגב לתגובה זו

    • כואב לנו על פושעים שאינם בכלא

      זימבורון, 14/02/06 08:32

      לא נעזוב אותו במנוחה עד שישלם את חובו לחברה.

      הגב לתגובה זו

      • אני מוחלת על חובו, ודורשת שתשלם את חובך, ואל תדבר בשמי להבא (ל''ת)

        החברה, 14/02/06 16:32

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    האמת שאתם לא יודעים - כדאי להכנס!!!

    מישהו מבפנים, 14/02/06 06:24

    עמרי לקח על עצמו את הקומבינות שאבא שלו עשה אבל כיום הוא מתחרט היות ואבא שלו לא שפיט !
    אתם מבינים?
    אם עמרי לא היה מודה לא היה קורה כלום כי במילא אבא שלו אינו יכול להשפט. עמרי אוכל עכשיו את הלב כי לא היה בזה כל צורך.

    עוד משהו שהסתבך בקורים של עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה, לא חשבתי על זה... (ל''ת)

      משה זץ, 14/02/06 07:17

      הגב לתגובה זו

    • אתה אדיוט אמיתי

      רםי בר, 14/02/06 14:58

      שלא כמוך, כשאתה תעלם מן העולם אף אחד בכלל לא יזכור שהיית כאן ואילו שרון יכנס אל דפי ההיסטוריה של עם ישראל. אתה באמת חושב שעומרי ירצה ששרון ירשם בדפי ההיסטוריה כאחד שהותיר קופת שרצים אחריו?

      הגיע זמן לבדוק לאן הולך הכסף הגדול של ארגון רש''ע!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    להקל בעכונשו כיון שכבר אינו בליכוד, והוא כמו בוז'י הרצוג (ל''ת)

    ז'יד, 14/02/06 06:19

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    in the u.s

    ilan, 14/02/06 06:17

    he will get 5-8 yers

    הגב לתגובה זו

    • ברוסיה היו מצמידים אותו לקיר אם בד על העיניים (ל''ת)

      רוסיה תוקפנית, 14/02/06 17:32

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מי שמחפש צדק בישראל שיחפש במיקרונזיה (ל''ת)

    בג''צ בית זונות, 14/02/06 06:17

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יאללה לכלא! מושחת!

    סנדו, 14/02/06 06:05

    אני מקווה שיש מספיק מקום בצינוק.

    הגב לתגובה זו

    • לפי השם שלך אתה משוחרר בערבות (ל''ת)

      סוהר, 14/02/06 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    משהוא כאן מאד מאד מוזר

    איתן, 14/02/06 06:05

    משהוא כאן מאד מאד מוזר,
    רשותכם לבדוק באתר,
    נשלח לעוד הרבה חברים,
    גם אתם בהחלט רשאים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חדש !!! מורשע ללא עונש ''נוסח משולב בג''צ 2006'' (ל''ת)

    כך ''עובדים'',,,,, 14/02/06 05:59

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יצא ''נקי'' עפ''י האג'דה של סניף מר''צ(בג''צ בלעז) (ל''ת)

    לא מאמינים ?, 14/02/06 05:56

    הגב לתגובה זו

    • יצאת די טמבל (ל''ת)

      נעם, 14/02/06 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הסימפטיה של השמאל ...

    מזל, שעלי, 14/02/06 05:03

    נתונה תמיד לפושעים ופורעי חוק
    עובדה
    עמרי
    אבא שלו
    הבן שלו, לא זה, האח של הבן הראשון, לא הראשון ממש, השני
    מחבלים
    בלי דם על הידיים
    עם דם על הידיים
    הומואים
    הבן זוג שלו
    סמים קלים
    סמים כבדים
    יס''מים כבדים
    יסמים קלים, בעצם אין דבר כזה
    הסוסים שילהם
    יהודים שמפגינים עם ערבים
    ערבים שמפגינים עם יהודים
    ועוד ועוד ועוד .........

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    השופט יפסוק: ''כן'' ''קדימה'' לכלא,,,איזה בידור... (ל''ת)

    בצלאל, 14/02/06 04:23

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יקבל על תנאי (ל''ת)

    גולן, 14/02/06 03:58

    הגב לתגובה זו

    • יצאת די טמבל (ל''ת)

      נעם, 14/02/06 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מחפשים אותם בגלל שהם אשכנזים (ל''ת)

    שס האשכנזים, 14/02/06 03:47

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עומרי תיכנס בפנים ותחכה צחי עוד מעט מגיע גם! (ל''ת)

    אלון, 14/02/06 03:38

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כלא זה טוב בשביל דיאטה (ל''ת)

    אריה השמן, 14/02/06 03:34

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בשביל אבא שרון

    יוסי, 14/02/06 03:17

    מקווה שיקבל עונש קל !!! ולפני שכולכם תקפצו---כל המפלגות בארץ , אבל כולן מושחתות !!! אנו כולנו יצרנו זאת בזה שמההתחלה אף אחד לא קם נגד זה ! אז תרגעו ותחשבו קצת לפני שתקפצו עלי ... רק בשביל זה שאם אריק ( שיהיה בריא) יתעורר לו הלווא!י אני אישית מקוה לעונש קל יחסית . ושיהיה לכולנו יום טוב !!!

    הגב לתגובה זו

    • כמה סימני קריאה!!!!

      אבו אל היג'א, 14/02/06 06:22

      זה רק מראה כמה אתה אדיוט.

      הגב לתגובה זו

    • זה טוקבקיסט של קדימה ב20 לשעה, בגלל זה יותר קל לו רק לכתוב !!!!!!!!

      צבי, 14/02/06 06:48

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עאלק יוסי הולנד, אם יש יוסי אחד בהולנד אני קוקוריקו

      הגב לתגובה זו

    • בדרך כלל בהולנד מדברים שטויות? (ל''ת)

      א.ד., 14/02/06 08:05

      הגב לתגובה זו

    • גונן שגב, במקרה? (ל''ת)

      ג'ק, 14/02/06 16:24

      הגב לתגובה זו

    • בשביל אבא הוא גייס את כל שבט ג'ואריש,ואת כל הקיבוצים שהם לא תומכי-

      עדנה, 14/02/06 17:43

      ליכוד ,וכך הרס את הליכוד והפך אותו למושחת ,עם הבטחות לעבודות ,וכל מיני ג'ובים ,נמאסתם מושחתים ,קדימה הבייתה הבייתה

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חבל רק שהאתרוג הרקוב לא יוכל ללוות אותו לכלא!!!

    אהוד, 14/02/06 02:57

    השחתתם את המדינה אין בליבי שום רחמים למשפחה המושחתת הזאת!!!
    עלובי נפש שכמותכם

    הגב לתגובה זו

    • בגללכם באו כל הצרות חרדי מנוול (ל''ת)

      אוהד, 14/02/06 15:54

      הגב לתגובה זו

    • בגלל האמירה הזאת אני אצביע לקדימה (ל''ת)

      חיים, 14/02/06 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    האמת היא שאבא שלו פשע בדיוק באותו אופן, רק הבן לקח על עצמו את כל

    שמעון, 14/02/06 02:53

    האחריות, רק לפני חודש אמרה המישטרה שיש ראיות ששרון האב לקח שוחד של שני מיליון וזה רק בפרשה אחת!!! תפסיקו לעשות את אריאל שרון קדוש, ותכניסו אותו לצינוק תכף ומייד!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בזכותעמרי שרון היתה התנתקות וכולנו הרווחנו מזה (ל''ת)

    Hamas, 14/02/06 02:50

    הגב לתגובה זו

    • קסמים ,בשדרות בנגב באשקלון ועוד היד נטויה-שיבורך עומריייייייייאיכס (ל''ת)

      עדנה, 14/02/06 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עומרי שרון אומר שהוא עבר על החוק כי החוק מטומטם... מי פה המטומטם...

    חנה, 14/02/06 02:45

    הוא או החוק?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מטומטמים.... (ל''ת)

      alex, 14/02/06 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יאללה מושחתים נימאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מוטי, 14/02/06 02:44

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ha ha ha (ל''ת)

    kdima to jail, 14/02/06 02:14

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא יקבל יום אחד בפנים האפס הזה

    עמיקם, 14/02/06 01:59

    הוא ואבא שלו פירקו את המדינה לחלקים קטנים ועכשיו הם נותנים לכל המרבה במחיר
    גנב מקומו בכלא(במדינה נורמלית בישראל מקומו בכנסת)

    הגב לתגובה זו

    • יצאת די טמבל (ל''ת)

      נעם, 14/02/06 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בזכות הגבר הזה היתה התנתקות וכולנו הרווחנו מזה (ל''ת)

    הוא זכאי, 14/02/06 01:51

    הגב לתגובה זו

    • לא רק שהרווחנו מזה

      אבנר, 14/02/06 03:06

      אלא , שהיום במצב שהחמס שולט שם בעזה היה סיכוי סביר שהיה מתחולל פוגרום בהתנחלויות שם כאשר עשרות אלפי המונים מוסתים היו שוטפים בסערה את ההתנחלויות רוצחים ובוזזים מכל הבא ליד לפני שבכלל צה''ל היה מסוגל להגיב, אנחנו יצאנו משם בדקה ה-99 . המתנחלים צריכים להודות לשרון ולבנו שהצילו אותם ואני לא צוחק או ציני בעניין הזה .

      הגב לתגובה זו

      • תגידו ,שניכם נורמאלים ?אילו לא היתה ההיתנתקות ,החמאס לא היה ניבחר ,

        שרה.א, 14/02/06 04:15

        והלואי ואתבדא ,שלא רחוק היום שנאלץ להיכנס למלחמה.
        חיזבאלה בצפון ביו''ש ובעזה החמאס.
        מה עוד צריך ?אירן ?

        הגב לתגובה זו

      • לאבנר, אתה חי בכלל על כדור הארץ שלנו? (ל''ת)

        לאסטרונאוט, 14/02/06 08:07

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? הבן אדם עבר עבירות חמורות. (ל''ת)

      הוא אשם, 14/02/06 08:07

      הגב לתגובה זו

    • המרויחים העיקריים- תושבי שדרות שמקבלים במתנה קסאמים! (ל''ת)

      א, 14/02/06 15:47

      הגב לתגובה זו

    • ''הרווחנו'' את החמאס (ל''ת)

      יהוד, 14/02/06 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מצבו הפוליטי של אבא היה רע מתמיד''-ואני שואלת למה ?כי הוא לא לחיץ ?

    שרה.א, 14/02/06 01:43

    הוא ואביו קנו את השילטון בעורמה ובשחיתות. כך ניסה להישתלט על מרכז הליכוד ,כדי למנוע מנתניהו את האפשרות להיבחר. וזאת עשה כיון שאינו לחיץ.
    הוא בתחילת החקירות לא שיתף פעולה ושיקר וכל זה ע''מ למשוך זמן כדי לאפשר את הקמת קדימה,ולקבל את מימון המפלגות.
    על עלייתו של שרון ,ותרומתו של עומרי ,אנחנו עוד נשלם בדמים.

    הגב לתגובה זו

    • דברי הבל

      גילעד, 14/02/06 15:54

      על איזה דמים נשלם?
      לדבר שטויות זה חינם--זו הבעייה .
      מזל שאת דעותייך את רק יכולה להשמיע בפורומים מצומצמים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    העונש: חצי שנה מאסר שתומר לחצי שנת שרות, עונש על תנאי וקנס. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 14/02/06 01:25

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בלי הנקניק הזה לא היתה התנתקות והחמאס לא היה מנצח.

    יוני, 14/02/06 01:22

    תראו איזה נזק יכולה לעשות השחיתות.

    הגב לתגובה זו

    • יצא בזול

      נביל, 14/02/06 15:39

      העונש המכסימלי הוא 60 חודש בבית הסוהר. הוא קיבל רק 15% מהמקסימום. זהו עונש קל שבקלים והוא משקף בבהירות את המערכות המושחתות של שלטון החוק במדינה.

      אין הצדקה לדחות את ביצוע העונש. האם גם עבריינים אחרים זוכים להקלות מסוג זה?

      הגב לתגובה זו

    • זה נקניק?זה קבאנוס!!! (ל''ת)

      ינינ, 14/02/06 17:50

      הגב לתגובה זו

    • מצויין!הגיע הזמן לנקות את הפוליטיקה מזבל!!! (ל''ת)

      רונן פיטוסי, 14/02/06 20:58

      הגב לתגובה זו