• 66.

    Time to fight evil (ל''ת)

    Survival, 20/02/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הקריקטורה המתאימה לתחרות

    בועז ארד, 15/02/06 22:06

    ''אנכי'' מציג את הקריקטורה המועמדת לתחרות ראו:
    www.anochi.com

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בניגוד אליכם, פנאטים, אצלנו אפשר גם להתבדח

    מיXתפוזים, 15/02/06 21:55

    על הדברים הכי אישיים ובסיסיים,
    גם אם לפעמים בחוסר טעם.
    לפי דעתי, מי שלא מסוגל להתבדח על דתו, הוא חסר בטחון לגבי אמינותה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לכל האקרים........

    ערקי ציוני גאה, 15/02/06 13:52

    אנחנו המעצמה הגדולה ביותר בהייטק וכמובן שיש לנו את האקרים הכי טובים בעולם אז אני מבקש מימכם יהודים חכמים במיוחד.....
    תזיינו להם את כל המחשבים תמציאו וירוסים תעשו משווווווו אתם הכבוד של המדינה .....
    אנחנו בניגוד לפרמיטיוים ההם לא נישרוף שגררויות ודגלים ונעשה מאומות אז נעשה את זה.....

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    נו אולמרט, אולי תעביר 250 מיליון ש''ח גם לאירן?????????????????????? (ל''ת)

    יוסף, 15/02/06 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    השמאלנים כבר מציירים -חכו ותראו (ל''ת)

    שמאל-ישמעל, 15/02/06 01:24

    הגב לתגובה זו

    • AND THE LEFT WILL WIN

      meir yaeir, 15/02/06 05:28

      BECUSE THEY ARE HITLER YOUTH

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ל- 41אני דווקא כן מאחל להם (ל''ת)

    אני, 15/02/06 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תחרות מי יותר בבונים

    גרשון, 14/02/06 22:46

    מעניין האם האיראנים ינצחו גם הפעם ...

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מוחמד והקמא סוטרא

    יאיר, 14/02/06 21:15

    תחרות חדשה ברשת בתגובה לאירנים


    מוזמנות בזה קריקטורות על מוחמד והקשר שלו לקמא סוטרא

    כל פוזה תתקבל בברכה
    נא להוסיף כתוביות והסברים


    הפרס המובטח עוד מוסלמי עצבני


    בהצלחה לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    השואה של האירנים הם עצמם והיא תבוא (ל''ת)

    יוסי, 14/02/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ANY SUPRISE

    Avi, 14/02/06 08:19

    Only moslem can find joke with dath of anset kids .thanks god we are so difrent.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מי שצוחק על השואה - לא חבר שלי

    מית נמש, 14/02/06 07:01

    אוי ואבוי אם מישהו ישלח לתחרות זו קריקטורה! הוא יקולל!!!
    קרוביי היקרים, מקועקעים בליבי לנצח נצחים.
    אני מתחננת, אל תרדו לרמה של יוצרי התחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    העם האירני אינו שונא אותנו

    אבנר, 14/02/06 04:42

    אני יושב וחושב ומנסה להבין מה גרם לבני העם האירני לשנוא אותנו עד כדי כך ולא מוצא שום תשובה . שום דבר רע לא עשינו להם עד עכשיו, אין להם שום טענה לשטח שאנחנו לקחנו מהם , הגבול שלהם רחוק מאיתנו מרחק רב מאוד. הם אינם ערבים אלא מוסלמים שיעים. בתקופות שכל מדינות ערב לחמו בנו וניסו להשמידנו היו לנו יחסים נהדרים עם אירן בזמן שלטון השאח . בנינו להם אוטסטראדות ,בניינים ופיתחנו להם את החקלאות .
    אם נלך להסטוריה של לפני אלפיים שנה , כורש בנה לנו את בית המקדש השני , זה שעל שרידיו אנחנו מתפללים אלפיים שנה (הכותל).
    החשוורוש מינה את מורדכי היהודי ליהיות מראשי שריו ויועציו והתחתן עם אסתר היהודיה.
    יהודי אירן חיו חיים טובים באירן ולא סבלו מפרעות ואנטישמיות כמו בארצות ערב, רבים מהם השאירו לאירנים ממון רב לפני שברחו זמן קצר לפני שהשתלט היאטולה חומייני על אירן.
    הנוצרים טענו כל השנים שאנחנו הרגנו להם את ישו ועל זה הם הסבירו את השנאה אלינו. למוסלמים אין שום טענה כזאת כלפינו וכידוע היועצים הטובים ביותר של מוחמד היו יהודים.
    אז איזה טרוניות בדיוק יש לעם האירני נגדנו ? אל תספרו לי שהפלסטינאים חשובים להם כי אם זה היה נכון , הם היו תומכים בהם בכסף כל השנים , והיו מנסים לשקם אותם באירן . וכידוע הפלשטינאים הם סונים ערבים והאירנים הם שיעים לא ערבים אז מה בדיוק הקו המקשר בניהם? בקיצור אינני חושב שלעם האירני יש משהו נגדנו , השליטים שלו יוצרים את השנאה הזאת במגמה להשליט את האיסלאם הקיצוני על כל המזרח התיכון וצפון אפריקה . זו המטרה שלשמה הם יוצרים תרוצים של הזדהות עם הפלשטינאים .

    הגב לתגובה זו

    • תגובה 54 - תודה לך מקרב לב

      מית נמש, 14/02/06 06:45

      ממש הארת את עיניי. השכלתי מהקטע שרשמת כאן. הייתי רוצה לשלוח אותו לידידיי כאן בגלות. האם תוכל לשלוח לי אותו לכתובת האימייל שלי? אודה לך מאוד.
      אנו גרים שנתיים וחצי בגלות ולמשך תקופה לא קצרה חברתי הטובה ביותר היתה פרסית - שחרזד - עשירים מאוד, צעירים מאוד, יפים - כן כן - היו לנו ויכוחים על דת ( היא מוסלמית לאבא ונוצריה בלב - היו לה 3 חזיונות על ישו) והסברתי רבות על
      המצב שלנו במזרח התיכון. הילדים שיחק יחדיו ואהבו ואנו אכלנו יחד ונפגשנו רבות, הם חגגו חנוכה אצלינו - אך יום אחד ביולי אשתקד נעלמו עקבותיה...חבל מאוד. היו לה דעות מעט שמרניות ולא יכלה נפשית לקרוא על השואה למשל וכן היה לה קשה לצפות בטלביזיה CNN כשהיו מסקרים את איזורנו. יום אחד אני מוסגלת להיתקל בה ברחוב...אין לי מושג קלוש למה ניתק הקשר!?

      הגב לתגובה זו

      • נעלמו עקבותיה

        מיXתפוזים, 15/02/06 22:08

        יכול להיות שאחד האחים שלה חו''ח העלימו אותה?

        הגב לתגובה זו

    • האירנים מעריצים את ישראל

      יואב צור, 14/02/06 08:09

      יצא לי לדבר עם כמה אירנים,וממה שהתרשמתי הם מעריצים אותו!
      מי ששונא אותנו זו ההנהגה.

      הגב לתגובה זו

    • i have iranian

      avi, 14/02/06 10:21

      frends the dont hate us
      but after the next war they will

      הגב לתגובה זו

    • זה פשוט-הם מזרע עמלק. כנס תקרא

      יהודיה, 14/02/06 12:24

      התורה מצווה אותנו לאהוב את הגר ולנהוג בו כבוד וכו'.
      אבל עם אחד ,עם אחד בלבד,התורה מצווה אותנו לשנא ולמחות-מחה תימחה את זרע עמלק.
      יש לנו ממש ציווי אלוקי לכך.

      העמלקים ידעו שעם ישראל יצא ממצרים,ראו את המכות שחטפו המצרים,ראו את היד החזקה והזרוע הנטויה בה בורא עולם יתברך בכבודו ובעצמו -הוציאנו ממצרים.

      ובכל זאת העמלקים לא חששו לצאת למלחמה נגד עם ישראל-השינאה שלהם לא תלויה בסיבה,לא צריכה סיבה,השינאה שלהם טבועה בהם באופן מהותי. זה עמלק,זה המהות של עמלק וזאת הסיבה שיש לנו הציווי מן התורה לשנוא ולהשמיד את עמלק.

      נכון,לא עמדנו במשימה זאת אז,אבל לעתיד לבוא זה חייב להתרחש ,על ידי בורא עולם בכבודו ובעצמו.

      כיוון שהיום יותר קשה לנו לדעת מי עמלקי ומי לא,בכל זאת יש סימנים מובהקים שמעידים מי הם העמלקים -השינאה שלהם כל כך גדולה שהם מוכנים למות ובלבד שיצליחו לפגוע ביהודי.
      למה? -כי אנחנו יהודים -זה למה.
      וכתוב שכיסא השם לא יכול להיות שלם עד שימחה זרע עמלק. ולכן אין אנחנו קוראים את שם השם כפי שהוא ניכתב,אלא בשם א-ד-נות ברוך הוא,ולא כפי כתיבתו .
      ואם תתבונן בתפילת עלינו לשבח בסידור תגלה שכתוב בה -ביום הוא...יהיה השם אחד ושמו אחד.

      כלומר שם השם והשם כרגע לא באחדות-עד ימחה זרע עמלק-על זה נאמר''ביום ההוא''....היום בו ימחה זרע עמלק מן העולם במהרה בימינו אמן.

      מקווה שהצלחתי להבהיר לך מעט מן המקצת ...וקצרה היריעה מלהכיל את שאפשר להוסיף בענין.

      הגב לתגובה זו

    • כשהיהודים היו יועציו של מוחמד, הם היו ''צוות מנצח''

      מיXתפוזים, 15/02/06 22:04

      בדיוק כמו פרץ והצוות שלו

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הם עושים צחוק מעצמם!!!! הכבוד שלהם בזבל

    רואה נכוחה, 14/02/06 00:20

    הם היה להם טיפת כבוד עצמי הם לא היו עושים תחרות כזאת עילגת וניתעבת.
    הם פשוט לא מכבדים את עצמם זה הרי ברור,מי שלא מכבד את עצמו אין לו גם כבוד לזולתו.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ברוך השם שלא שם חלקינו עימהם וגורלינו ככל המונם

    יהודיה ברוך השם, 14/02/06 00:10

    הם פשוט חושפים לפני העולם את פרצופם המכוער מרשע שטני ושינאה צמאת דם שיש להם כלפי העם היהודי.
    השינאה שלהם ,כשהיא מתובלת בטיפפשות תהומית,טימטום ואטימות לב אכזרית,מובילה אותם למעשים שיפעלו ויחזרו אליהם כבומרנג.

    הם לא פוגעים בנו כיהודים,הכבוד שלנו לא תלוי במנוולים מכוערים ומרושעים שכמותם,הכבוד שלנו הוא התורה והאור שהשכין הקדוש ברוך הוא בליבינו.
    הם=האכזריות טמונה במהותם,גם אם הם יעשו שמיניות באוויר הם לא יצליחו להסתיר את הכיעור של הרשע הטמון בליבם.
    אז לא ,לא הקרקטורות המטומטמות שלהם יוציאו אותנו לרחוב להתבזות ולשרוף דגלים וזגרירויות....כמו שהם נהגו...
    אנחנו מעל זה אלפי מונין הם לעולם לא יבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יש עבודה בדרך...

    עליכם השלום, 13/02/06 21:56

    לוקח קצת זמן עד שזה יהיה מוכן ולכן בגלל הזמן הלחוץ והרצון לעמוד בזמנים המחמירים של האיראנים
    העבודה תגיע בצורה הכי אישית שיש
    על ידי כמה מטוסי חמקן ועוד
    ו בשלב הבא על ידי כמה טילים חכמים שיביאו את העבודה ממש עד לייעד
    רק קצת סבלנות
    בסדר אחמי...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בוא נראה לעולם עד כמה אנחנו שונים מהם, בעולם מתחילים לסלוד מהם (ל''ת)

    עדיף לשתוק, 13/02/06 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יש מקרים של טוב ורע אובייקטיווי

    Asaf, 13/02/06 21:54

    ובמקרה הזה אנשי העיתון האיראנים הם בצד של הרע, נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פחחח. לא בריא להתעסק עם קארמה. (ל''ת)

    קארמאיסט, 13/02/06 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה לנו ולקריקטורות על מוחמד?

    איריס, 13/02/06 21:36

    מה האירנים רוצים? הקריקטורות לא פורסמו פה בארץ. גם לדעתי זהו חוסר רגישות לפגוע באנשים ובאמונתם , מה הם מערבים אותנו בזה?

    הגב לתגובה זו

    • את באמת מנסה לחפש פה צדק והיגיון? (ל''ת)

      אלון, 13/02/06 21:50

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    זוכים בפרסים ? מה אעשה איתם אם אזכה ? (ל''ת)

    א, 13/02/06 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עם מסכן

    ארז, 13/02/06 21:31

    לא צריך להתרגש מהאירנים ולא מהגמד הקטן שעומד בראשה
    הם בסה''כ עם מסכן שמחפש תשומת לב מהעולם המערבי.

    הגב לתגובה זו

    • ראמערב כנראה יאיר אותם במספר פצצות אטום (ל''ת)

      כן, 14/02/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הם צריכים לשאול את עצמם

    אלון, 13/02/06 21:28

    האם איראן תהיה קיימת עד ה5 במאי.
    יש לי תחושה שעם התקדמות הפיתוח של הנשק הגרעיני שם, ישראל וארה''ב לא ישבו בחיבוק ידיים והמהלומה תהיה ראויה וכואבת לאיראנים.
    אני מצפה בכיליון עיניים לראות את איראן עולה בלהבות

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רגע רגע

    חי, 13/02/06 21:19

    הלא איראן מכחישה את השואה. תחרות כלשהי על נושא וירטואלי שלדעתם לא היה ולא נברא ...ועוד לתת על זה פרסים???
    הם באמת מפגרים!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני מרחם על העם האירני שאלו מנהיגיו

    Amir A, 13/02/06 21:15

    באירן יש עשרות מליוני בני אדם החיים תחת משטר אימים אפל ורצחני
    ולא ירחק היום וכל אותם חלאות אדם דוגמת אחמדינג'ד ימצאו עצמם תלויים או ירויים כמו מוסוליני היטלר ושאר חלאות האדם מחשכת ההיסטוריה

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למרות שאני בז לאיסלאם ומתעב את חאנזיראג'אד והאייטולות שלו...

    יושקו, 13/02/06 21:15

    אני לא מאחל להם שואה.
    לא אגרר לרמתם המוסרית הירודה.

    הגב לתגובה זו

    • Why Not???

      Jeff, 14/02/06 06:16

      A nuclear bomb on Tehran sounds like a great idea to me!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני קורא לכול האקרים לשלוח את מוחמד בתור חזיר (ל''ת)

    זאב הרצל, 13/02/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אינשאללה כל הפרסים (בעזרת השם) יתפגרו . הם ומוחמד החנזיר שלהם (ל''ת)

    מחמוד החמוד, 13/02/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לשלוח להם קריקטורות של מוחמד (ל''ת)

    יהודה, 13/02/06 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא יאומן איזה אידיוטים יש בעולם!!

    עצבני בטירוף, 13/02/06 20:47

    הפרסים המפגרים הללו,אין להם במה להתעסק מנוולים שכאלו לצחוק על השואה שלנו.
    יהי רצון שיחטפו איזו רעידת אדמה או משהו דומה...
    בחיי שהצליחו להרגיז אפילו אדיש המחץ כמוני!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    צריך

    יהודה כהן, 13/02/06 20:26

    להיכנס להם בכור עכשיו חזק ככל האפשר, כאשר עדיין ניתן לעשות משהו בנידון. לא לחכות לאו''ם וחבריהם, לפעול עכשיו ולחסל את הכורים שלהם. מיועד לצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לעשות תחרות קריקטורות על הכלב מוחמד!!! סוף להתרפסות!!!! (ל''ת)

    שמואל, 13/02/06 20:22

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שהדנים עשו

      tkh, 13/02/06 21:57

      ככה זה התחיל...

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    נו, אז מה חדש? הם עושים את זה כל שני וחמישי, בכלל זה הכל שקר

    הקוסם, 13/02/06 20:21

    נראה לכם שפרסים יחלקו כסף? ועוד בשביל כמה קריקטורות?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שלחתי להם קריקטורה

    בולבול הקבולבול, 13/02/06 20:10

    בקריקטורה אני מייצג את העולם
    הזין שלי בזקפה נוראה
    ואני משפריץ בהנאה את כל השפיך שלי על חזיר לרגלות רגלי שכתוב עליו מוחמד.

    למטה רשמתי שהקריקטורה נשלחה גם לעיתון הדני...
    איך?????

    כתובת למשלוח: info@irancartoon.com

    אני מציע שגם אתם תשלחו קריקטורות באותה האוירה.....

    הגב לתגובה זו

    • גדוללל (ל''ת)

      דורון, 13/02/06 20:54

      הגב לתגובה זו

    • גדול אתה - הבאת לי רעיון (ל''ת)

      אבי, 13/02/06 20:56

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ברוך מרזל הוא היהודי היחיד שיש לו אומץ להלחם בטרוריסטים-רוצחים האלה (ל''ת)

    קדימה לברוח מהר, 13/02/06 20:09

    הגב לתגובה זו

    • ואללה? מתי הוא עשה מילואים לאחרונה?

      חיים, 13/02/06 20:25

      לרסס כתובת ''מוחמד חזיר'' על איזה קיר של בלוקים באיזה כפר בטיזינאבי בשטחים זה לא ממש ''להילחם בטרוריסטים''...

      הגב לתגובה זו

      • מילואים? הוא אפילו לא עשה סדיר

        אחד, 14/02/06 01:30

        גם אני התפלאתי שאחיו סיפר בטלוויזיה שהפטריוט הדגול הזה אפילו לא התגייס לסדיר. כמו אביב גפן, רק שאביב גפן לפחות לא מפריח באוויר סיסמאות פטריוטיות ושולח אחרים להלחם בשבילן.

        הגב לתגובה זו

        • התבלבלת עם מישהו אחר

          יוס2, 14/02/06 03:02

          התבלבת עם נעם פדרמן. מרזל דווקא שירת בקרבי ועשה מילואים.

          הגב לתגובה זו

          • איפה הוא שירת? (ל''ת)

            חיים, 14/02/06 09:51

            הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש לי ציור של מוחמד - אפשר לשלוח? (ל''ת)

    ביגי, 13/02/06 19:55

    הגב לתגובה זו

    • הכתובת בתגובה 28 (ל''ת)

      SSSS, 14/02/06 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שואה זה לא רק יהודים

    רק למחשבה, 13/02/06 19:50

    שואה זה גם פולנים, סלובקים ואפילו גרמנים חולים ונכים.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ

      אלי, 13/02/06 22:01

      נכון שהיו גם אסירים פוליטיים אבל את היהודים (והצוענים) רצו למחות מעל פני האדמה.

      היטלר לא רצה להשמיד את העם הפולני או הסלובקי, להיפך הוא רצה בקיומם כעמי עבדים לגזע הארי.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שלחתי

    דני, 13/02/06 19:49

    אין לכם מושג איזה סיפוק לשלוח להם תמונה של מוחמד כמו שאני חושב . חבל שאין לי אפשרות להראות לכם .

    הגב לתגובה זו

    • LOL (ל''ת)

      LLL, 13/02/06 20:04

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כולם מוזמנים לצחוק מהנביא מוחמד

    הקריקטורן, 13/02/06 19:44

    הנה האימייל של העיתון

    Webmaster@Hamshahri.Org

    עשו טובה,ותהיו יצירתיים,קדימה להכנס לפוטו שופ ולהתחיל לעבוד או סתם אם נתקלתם במשהו מצחיק על ערבים שלחו להם
    הנה שאר האימילים של האתר

    http://www.hamshahri.net/


    לא נשתוק ולא ננוח!!!

    כן גם לנו היהודים-יש כבוד

    הגב לתגובה זו

    • תודה על הכתובת, יש לי המון לשלוח. (ל''ת)

      חמורבי, 14/02/06 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    רבותי, יש כאן בשורה, האיראנים מכירים בישראל!!!!

    אילן, 13/02/06 19:44

    ''גם קריקטוריסטים ישראלים יכולים לשלוח את עבודותיהם''

    זוהי הודעה היסטורית. בדרך כלל מכנים אותנו ''המדינה הציונית''

    יאללה, הפגנות בעד איראן בכיכרות.

    הגב לתגובה זו

    • ''הפגנות בעד אירן...?''

      דרור, 13/02/06 19:54

      תזהר שהשמאל לא יצטרף להפגנות בעדם, אל תשכח את ערביי ישראל הנאמנים

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה משמעמם

    רוני, 13/02/06 19:36

    כמה פעמים הם יכולים לחזור על זה.
    הם מפרסים אנטישמיות בלי קשר לציורים על מוחמד.

    כל העיתונות הערבית מלא ה בפרסומים אנטישמיים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צחוקים, בלגאנים, אני מה זה נקרעתי מצחוק כששמעתי איך נרצחו בני

    המטיף, 13/02/06 19:32

    משפחתי ע''י הנאצים... איראן היא ממשיכת דרכו של היטלר והנאצים, וסופם יהיה דומה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    האירנים לא מבינים

    זיו, 13/02/06 19:29

    מי שקרא את המאמר של אדם ברוך אתמול יצחק מכל העניין האירני והמוסלמי. הם לא מבינים שהקרירטורות פורסמו בכוונה רק בשביל להרגיז אותם ולגרום להם להתנהג בצורה הכי צפויה וזאת על מנת לעזור למערב לגבש דעה אחידה לגבי המוסלמים!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רגע למה אסור ל''צחוק'' על השואה?

    יואב צור, 13/02/06 19:28

    לפי דעתי מדינת ישראל טועה בכך
    שהיא משתמשת בשואה להצדיק את זכות קיומה,וההוכחה לכך היא הניסיון להציג את השואה כבדייה
    אם מדינת ישראל תשכיל לשתף את כל האומות בלקחים של השואה
    אזי אף אחד לא ינסה להכחיש אותה.
    יש לנו זכות קיום בלי שום קשר לשואה.

    דרך אגב התחרות האירנית היא גול עצמי שכן זה יראה לכולם איך יהודים מגיבים לקריקטורות(בסובלנות אני מניח) ואיך מוסלמים מגיבים להן(באלימות בלתי מרוסנת כמו שנוכחנו לדעת)

    אם הייתי מאייר הייתי שולח קריקטורות שמראות מצד אחד את העדויות לשואה ומצד שני את המוסלמי שלא יכול לראות את העדויות שנמצאות מתחת לאפו,כלומר החיים בכחש שמאפיינים את העולם הערבי והמוסלמי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      אור, 13/02/06 19:40

      אני לא מתרגש מהם.
      הם עושים את זה על בסיס קבוע

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט. כל מילה אחרת מיותרת! (ל''ת)

      המתנתק, 13/02/06 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש משהו חשוב שאתם לא מבינים

    רועי, 13/02/06 19:26

    עם אנחנו נרד לרמה שלהם וגם נצייר קריקטורות של מוחמד אז נכון שזה ייעצבן את איראן והכל אבל מצד שני הערבים פה בארץ גם יישתגעו ויתחילו עוד הרבה פיגועים !

    עכשיו בתכלס זה לא נכון !?

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון.

      ה 1, 13/02/06 20:06

      בשביל פיגועים הם לא צריכים סיבות.
      רק הזדמנויות.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל מה שצריך הוא תמונה

    אסתר המלכה, 13/02/06 19:25

    של המן הרשע תלוי על עץ. בתור רמז של החג המתקרב, מה שארע לפרסי, שביקש להשמיד את עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תגובה ל''תחרות''

    שרית, 13/02/06 19:24

    קריקטורה על השואה לא שקולה לקריקטורה על מוחמד (ועל כל נביא מכל דת שהיא), לעומת זאת על אלוהים, משה, וגם ישו , שליחיו ועוד רבים טובים וחשובים רצות דחקות חופשי, סתם כהומור בריא ולא כזלזול ועיוות. ת-מ-י-ד כשהפנטיות הדתית גוברת נרדמות המוזות וכך גם ההומור. מוחמד כמו שאר הנביאים היה אדם טוב, בטח גם הוא היה צוחק על מה שקורה עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    והפרסומת של מרצ אומרת ''אוהבי ערבים''. ואיראנים, וגרמנים,

    ליכודניק, 13/02/06 19:19

    וצרפתים וסעודים ואת החמאס גם!

    הגב לתגובה זו

    • לפחות את נעמי בלומנטל הם לא אוהבים (ל''ת)

      ב, 13/02/06 21:42

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    למספר 13

    אמיר, 13/02/06 19:19

    אם תביא לי את הכתובת אימייל שלהם אני אמלא להם את התיבה בעונג רב.....

    הגב לתגובה זו

    • info@irancartoon.com

      ש, 13/02/06 19:37

      יאללה רק וירוסים לשלוח להם....

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    משהוא אינטיליגנטי לא יצא מטהרן

    דש, 13/02/06 19:14

    עם שלם בן ערובה בידיהם של בריונים איטולות יכול לקרות עצלנו גם
    הנסיונות של הניבערים מדעת לגרור את המאה העשרים לבור החשוך שלהם לא מרגש איש
    מקסימום תחרות קריקטורות של איטולות גם זה מיותר מספיק להסתכל על איש עם סמרוטוט על הראש זקן ושימלה כדי לצחוק

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הקריקטורות של מוחמד מציגות את האמת

    אחמד, 13/02/06 19:13

    וזה ההבדל ביניהן לבין הקריקטורות על השואה...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה קטעים

    אלי, 13/02/06 19:12

    דני נוצרי מעליב מוסלמים ומאשימים יהודים.

    איזה מזל שכבר אין אנטישמיות בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תשלחו להם קריקטורות נוספות

    יוני, 13/02/06 19:11

    של מוחמד כתגובה לבקשה שלהם
    גם רעיון לא?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חשוב לקרוא!!!!!!!!!!!!!

    בוב, 13/02/06 19:09

    לכל מי שקורא- בתור נכד של ניצול שואה, המקסימום שאני מרגיש שאני יכול לעשות זה לשלוח להם כמה קריטורות אנטי איסלמיות או אנטי אירניות. אני מציע לכל מי שקורא את זה לעשות אותו דבר. אין צורך בעבודה כלשהי, זה בדיוק שנייה. באינטרנט מסתובבות אלפי קריקטורות (תחפשו בגוגל) וכל מה שצריך זה להשקיע 2 שניות בלשלוח להם למייל.

    אני רוצה להדגיש שאני לא אנטי ערבי (למרות שכל אדם בר דעת רואה מה האיסלאם גורם, ראו מקרה איראן) ואין פה שום עניין של לשנוא אותם רק בגלל המוצא.

    יש פה עניין של חלאות שמבזות את הזכר של המשפחה הקדושה שלי שנספתה בשואה,ושל עוד רבים אחרים,יקרים לא פחות שנרצחו רק בגל שהיו יהודים. הדרך היחידה שאני רואה כרגע להילחם בהם היא להשפיל את הנביא הארור שלהם, שבשמו הם רוצחים בלי הבחנה.

    בבקשה,תשקיעו רק שתי שניות. תחשבו על הסיפוק שבלחשוב על התגובה שלהם כשהם יקבלו את המייל (או את המכתב למשקיענים שמביניכם)

    הגב לתגובה זו

    • במקומך הייתי מפגין ליד שגרירות מצרים,,ושורף את הדגל האירני

      זעזועי, 13/02/06 19:37

      זה רק מראה כמה אנו היהודים נהנים לספוג...לך..וקח איתך את כל פליטי השואה,ומשפחותיהם....תעמדו ליד שגרירות ערבית ...ותשרפו את הדגל האירני....אבל לא,אתם תמשיכו לספוג

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה? מוחמד התחפש ליהודי ?

    יוסף, 13/02/06 18:56

    לא יכול להיות .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האמת שבא לי לבכות... כמה רוע ושנאה יש נגד העם היהודי (ל''ת)

    קודם הנוצרים,, 13/02/06 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שלי יחימוביץ ואנשי השמאל הקיצוני לוקחים בהליכה

    אזרח מודאג, 13/02/06 18:53

    תמיד היו יהודונים כאלה...

    הגב לתגובה זו

    • אתה עוד מעיז לדבר על אנטישמים?

      אחד, 13/02/06 19:17

      מכנה יהודים במילה האנטישמית הנוראה ''יהודון''. לא מצאת שום ביטוי גנאי אחר להשתמש בו פרט לאותה מילה שמשמשת את האנטישמים הכי גדולים? ממש תלמיד נאמן אתה של גדולי שונאי ישראל. ואתה עוד מעיז להגיד ששלי יחימוביץ' אנטישמית?

      ונעזוב את זה ששלי יחימוביץ' היא תומכת מובהקת של הקהילה החרדית, אני לא מצפה ממך להתעמק בדברים כאלה לפני שאתה ממלא את המקלדת בשלל קלישאות ארסיות כיד הדמיון, אבל כן ניתן לצפות ממך לא להשתמש בכינויים אנטישמיים. טוב שאתה לא מצייר קריקטורה של יחימוביץ' עם אף ארוך ומחודד. דווקא היה מתאים לך.

      הגב לתגובה זו

    • שמע שמע 10

      ערקי ציוני גאה, 15/02/06 13:36

      אתב אדם דפוק ומפגר ואדם שלא מיתבסס על עובדות שלי יחימוביץ היא האישה שהכי דואגת לשיכבות החלשות (לא מהאשכנזים אלה מי כל העדות) אז תרגיע ועם אין לך עובדות או משהו חכם להגיד אנא מימך תישב בשקט.!!!!!!!!!!
      ואני ערקי שלם שלא תחשבו שאני איזה שכנזי שמגן על אחת מהעדה שלי

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מוחמד היה ונשאר חנף אחד שלא ידע קרוא וכתוב

    מוחמד מעולם לא, 13/02/06 18:51

    מוחמד זו המצאה של אלה שלקחו את שמו והמציאו דת חדשה המורכבת מהיהדות והנצרות כמו כל יתר הדתות החדשות. אבל האיסלם זו הדת הגרועה מכולן המטיפה להרג והרס האנושות כולם לפי שיטתם צריכים להיות מוסלמים אחרת מלחמת הגיהאד תשמיד אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תת-רמה, התנהגות של ילד פגוע בגן, רק עם נשק קטלני...

    לוק., 13/02/06 18:47

    אני רק מקווה שהעולם לא יחשוב, שכרגיל הבעיה היא רק של היהודים/ישראלים, ולכן עדיף לא להתערב, או יותר גרוע להניח שהיהודים אשמים...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני בטוח שהשמאלנים ''שלנו'' ינצחו

    שימי רוגר, 13/02/06 18:42

    בשנאת ישראל אפילו האיראנים קטנים עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • וואו, איזה חכם אתה.

      אחד, 13/02/06 19:12

      ממש גאון. חשבת לרוץ לראשות הממשלה? זה ממש תפור עליך. אנחנו צריכים שאנשים מעמיקים כמוך יהיו יותר מעורבים בצמרת השלטון. ממש בזבוז אינטלקטואלי לראות אנשים כל כך אינטיליגנטים שהכשרון שלהם לא בא לידי ביטוי בעשיה הציבורית.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אסור להראות להם שאנחנו מתרגשים.

    חמורבי, 13/02/06 18:42

    אחרת הם יפתחו עוד רעיונות זדוניים סביב כל הנושא הזה.
    הם בעצמם יגיעו למסקנה שהם שמים עצמם ללעג ולקלס בפני הקהיליה הבינלאומית.

    הגב לתגובה זו

    • הקהיליה הבינ''ל לא חשובה, מה אכפת להם

      פרשן, 13/02/06 19:17

      זה לצרכי פנים. הם צריכים לתרץ לעם שלהם למה הם עומדים להשליך עלינו פצצה גרעינית.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתי כבר יפציצו את האירנים

    ורד, 13/02/06 18:38

    ואז יהיה להם נושא אחר להתעסק איתו? איך בריון, מפגר, בור ואידיוט נבחר לנשיא אצלם?????

    הגב לתגובה זו

    • כולם בריונים, מפגרים, בורים ואידיוטים.

      ה, 13/02/06 20:12

      ולכן הם בחרו את ההכי בריון, מפגר, בור ואדיוט מכולם. זה לא הולם?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    האקרים לתקוף את האתרים האיראנים ואת השרתים שלהם

    צחי, 13/02/06 18:35

    לתקוף כל מה שזז אצלהם באינטרנט ומחשבים

    יש לכם את הכוח

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ההבדל שאנחנו קוקסינלים ולא נצא לרחובות (ל''ת)

    אורן, 13/02/06 18:35

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      Sגסש, 13/02/06 18:51

      הגב לתגובה זו

      • רוצה ללכת לשרוף שגרירויות? מה אתה ערבי?

        חיים, 13/02/06 19:11

        ממה אתה מתעצבן?
        הנשיא האהבל של איראן מנסה להרגיז אותך, ועושה רושם שהוא מצליח.
        כמו בגן ילדים, הכי טוב זה להתעלם.

        הגב לתגובה זו

        • מה אנחנו נחותים כמו הערבושים?

          משה, 13/02/06 19:18

          צריך להיכנס באים אמא שלהם ולחסל את כל האיראנים עד האחרון, אם אין מספיק פצצות אטום, רצוי להדביק אותם באיידס. אני בטוח שיש במעבדות שלנו דרכים לעשות את זה.

          הגב לתגובה זו

    • תגיד לי מה אתה סתום!??!?!?!

      ערקי ציוני גאהה, 15/02/06 13:39

      אתה רוצה להיראות כמו ערבי בבקשה תלך תפגין יא חתיחת דביל אתה בושה לעם הזהההההההה.!!!
      חברה יש ערבים בתוכנוווווו
      אנחנו צריכים להיתנהג באתהם ליהודים...!!
      אנחנו לא נרד לרמה שלהם..!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי ינצח בתחרות הבאה בין כל הדתות?

    דרור, 13/02/06 18:16

    מי רצח הכי הרבה חפים מפשע ב100 השנה האחרונות?
    רמז: הם מקבלים בשביל זה 72 בתולות

    הגב לתגובה זו

    • הגרמנים? הרוסים? הסינים?

      אורי, 13/02/06 19:04

      האמריקאים?

      למוסלמים יש עוד פערים להשלים

      הגב לתגובה זו

    • תתפלא אבל התשובה הנכונה היא

      אלי, 13/02/06 19:10

      כנראה אתאיזם.
      סטאלין, פול פוט ועוד כמה חבר'ה טובים היו אתאיסטים.

      הנאצים אמנם טכנית היו נוצרים אבל בפועל ניסו להשתלט על הכנסיה הנוצרית ולהפוך את האמונה הנוצרית לאמונה בפירר. (לא יודע אם זה אתאיזם או סוג של פגאניזם)

      כן, האסלאם לא יזכה בפרס הדת שוחרת השלום אבל היא גם לא תזכה במדלית הזהב.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה מדבר? הנוצרים היו יותר גרועים מהאתאיסטים ובטח מהמוסלמים

        סופוקלס, 13/02/06 19:27

        הנוצרים שיעבדו והחריבו במשך מאות שנים תרבויות שלמות. עזוב את זה שבמשך 1000 שנה הם דיכאו את עצמם ושרפו ועינו את כל מי שלא מצא חן בעיניהם (מכשפות, יהודים, מדענים, אנשי רוח, כל מה שזז).

        כל תרבויות דרום אמריקה הוחרבו ותרבויות אסיה נבזזו ושועבדו. באפריקה התייחסו לאנשים כאל חיות, לכדו אותם ומכרו אותם כמו שמוכרים סוסים. כל זה במשך מאות שנים ומתוך שתיקה של הממסד הדתי. אני חושב שהנוצרים לוקחים מדליית זהב, האתיאיסטים את הכסף, והרחק מאחור המוסלמים מתחרים חזק על הארד.

        הגב לתגובה זו

        • השאלה היתה ''במאה השנים האחרונות''

          אלי, 13/02/06 21:52

          אם תדבר על 1000 השנים האחרונות אין וכוח, הנצרות זוכה בכתר.

          הגב לתגובה זו

    • היהודים!!

      עוזי, 13/02/06 19:16

      אה, לא?
      בטוחים שלא?

      תשאלו בסניף של מרצ בתל אביב, נראה לי ששם חושבים אחרת.

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בגדול

      יהודי, 13/02/06 21:41

      הנוצרים האירופאיים צאצעי עשיו.
      הם הרוצחים הגדולים ביותר לאורך כל ההיסטוריה.

      ממציאי האינקויזיציה הפרעות והשואה הפכו את הרצח לאומנותם.
      ''ועל חרבך תחיה'' כך נאמר לעשיו.

      הערבים פראי אדם ככל שיהיו לא מספיק מסודרים וחכמים לרצוח בשיטתיות המחליאה של בני עשיו.
      שניהם חיות דו רגליות אבל לחיה האירופיאית יש יותר סדר וכושר המצאה לשכלל את הרציחות שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    האיסלאם זוהי דת של ערסים!!!!!

    דרור, 13/02/06 18:13

    משחקי כבוד ורצח

    הגב לתגובה זו