• 138.

    מישהו באמת מאמין שהיא תרצה עונש ועוד בכלא?

    GAL, 13/02/06 22:53

    באמת! זו בלומנטל, לא ענבל גבריאלי.
    יש שווים ושווים יותר...

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    מבזבזים על חשבון בעל עשיר

    דליה, 13/02/06 21:14

    ח''כ מושחתת שהשתן עללה לראש,

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז נזף באולמרט בחודש מרץ 2004

    ע. מיכאלי, 13/02/06 20:39

    לאהוד אולמרט קירבה צמודה לאחים שוני וראובן גבריאלי מפעילי בתי הקזינו
    היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז נזף באולמרט בחודש מרץ 2004 על הקשר שהוא מקיים עם בני משפחת גבריאלי לאחר שקיים איתם פגישה במטרה לעזור להם בסיכסוך מול מנהל מקרקעי ישראל.

    בנוסף, מלך הקזינו שוני גבריאלי תרם באופן אישי לקמפיין הבחירות של אולמרט לעיריית ירושלים.

    נצחון של אולמרט יתן למשפחות הפשע דריסת רגל בדרגים הגבוהים ביותר של השלטון בישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ''מרשי אדם מאוד עסוק ואין לו זמן'' אולמרט מסרב לענות על השאלונים...

    אריק ברמי, 13/02/06 20:26

    ''מרשי אדם מאוד עסוק ואין לו זמן''
    אולמרט מסרב לענות על השאלונים בתביעה בפרשת האי היוונית מה שגורר את השופטת לקנוס אותו ב 1500 ש''ח

    http://glz.msn.co.il/glz/news/A1E54E71E4AC4D0C9F427E9C11439BCF.htm

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    בלומנטל - את רק פושעת קטנה .

    שולדבנד, 13/02/06 19:42

    ואילמלא טימטמו אותך עורכי הדין שלך , היית מודה מהתחלה וסוגרת
    עניין .

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אוזן קשובה למי למושחתים עם ישראל מעונין להשאר בלי אוזנים (ל''ת)

    רפאל, 13/02/06 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    שינגעו בקדימה לפני הבחירות?

    יגאל כהן, 13/02/06 19:00

    ''אנחנו עייפנו מלהילחם. עייפנו מלהיות גיבורים, עייפנו מלנצח, עייפנו מלהכות את אויבינו''
    כך אמר אהוד אולמרט בנאום בניו-יורק ביולי 2002.

    אולמרט יגרור את מדינת ישראל לכניעה סופית בפני הטרור- הפיגועים משתלמים!
    אולמרט הוא התגשמות החלום של הפלשתינים - מנהיג עייף, לחיץ, חלש ותבוסתן.

    בשעה שכל העולם מחרים את הרשות הפלשתינית בגלל נצחון החמאס, ממשלת אולמרט מעבירה אליהם 250 מליון שקלים!!!

    הגב לתגובה זו

    • השופטת קנסה את אהוד אולמרט ב 1,500 ש''ח על שסירב לענות על שאלונים ..

      איציק היהודי, 13/02/06 20:32

      עיתונאי ידיעות אחרונות, מרדכי גילת:
      הקבלן דודי אפל מימן את קמפיין הבחירות של אולמרט לראשות עיריית ירושלים בתמורה לעזרה של אולמרט בקניית האי היווני.

      השופטת קנסה את אהוד אולמרט ב 1,500 ש''ח על שסירב לענות על שאלונים של עורכי הדין!

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    להעיף אותה מהליכוד למפלגת השחיתות קדימה. (ל''ת)

    סיריל קרן, 13/02/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שלילת זכויות

    זאב, 13/02/06 16:46

    לשלול כל בזכויות ממנה. ולחלק למשפחות נזקקות.היא לא תמות ברעב בעלה מרויח די טוב ''גם לסוף שבוע במלון''

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    חשבת שהתחתנת עם אשכנזי יניחו לך? (ל''ת)

    רודפי המרוקאים, 13/02/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    נעמי

    זאב, 13/02/06 16:42

    צריך לבדוק את החוקים שנעמי היתה מעורבת בהם ישירות ןלשנות הכל.אחרת מחר ישבו בכנסת ראשי העולם התחתון ''ויעשו לביתם''

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אל דאגה אחים-ה' מרדים רשעים!!!! (ל''ת)

    חה..חה..חה, 13/02/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    כולנו בלומנטל היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח, 13/02/06 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    היא זו שצריכה לקבל שוחד לא? טפשים (ל''ת)

    גם מושחתים, 13/02/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מושחת שופט מושחת שופט מושחת שופ (ל''ת)

    שעיר, 13/02/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מושחת שופט מושחת שופט מושחת שופ

    די, 13/02/06 16:33

    מושחת שופט מושחת שופט מושחת
    מושחת שופט מושחת שופט מושחת

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    כולנו בזים לבי''המ המושחת הזה (ל''ת)

    חזקי ואמצי, 13/02/06 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    המושחתים האמיתים מצאו שעיר לעזאזל (ל''ת)

    בעל קול, 13/02/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    השופטים יצאו מדעתם!!! (ל''ת)

    שלמה אהרוני, 13/02/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    בלומנטל,בית משפט מרשיע את ש''סניקים,עזבי אותם-תעברי לליכוד עם זכאות. (ל''ת)

    אני נגד גזענות!, 13/02/06 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    תדעי לך נעמי,רק ספרדים הם רודפים,קחי לך שם בלמנטוביץ'-ותקבלי זיכוי. (ל''ת)

    בדוק, 13/02/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    למה זה שוחד

    יעקב, 13/02/06 16:12

    הכסף שבלומנטל נתנה הוא כסף פרטי שלה בעיניה 12000 ש''ח זה פינץ כסף קטן.אם אמרו לה שאנשים צריכים מקום לינה זה רק טבעי ששילמה אז מה היא ניכנסה עם האנשים לפרגוד לראות מה הם מצביעים.אפשר לחשוב שבן אדם אדיב לב. מייחסים זאת לשוחד...שטויות תחפשו שודדים ומשחדים בחדרי חדרים במחשכים.גברת בלומנטל מוכנה לתת לכל הטיפשים שמייחסים לה שוחד 12000 ש''ח לא כשוחד כי פשוט כסף לא משחק תפקיד אצלה. מה לעשות זה מה יש. תפנימו.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    נטפלים לדגים הקטנים

    אזרחית מודאגת, 13/02/06 16:04

    משום מה ההרגשה היא כי העתונות ובית המשפט בעקבותיה מתעסקים בקטנות ולא בבעיות האמיתיות של שחיתות-הון-שלטון

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    בלומנטל

    גלעד, 13/02/06 16:02

    החוצפה שלה עוברת כל גבול איו בושה אין כבוד אין סליחה עור של פיל איך אומרים אצל הצברים חתיכת זבל

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לו השם שלה היה בלמונג'י-לא היתה מקבלת הרשעה,אך את בלומנטל המושחתת- (ל''ת)

    אין מה לעשות !, 13/02/06 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    בלומנטל הורשעה בגלל שהיא מרוקאית.בית משפט גזעני-ורודף נשים.אסור

    פיגל''ה, 13/02/06 15:56

    לשתוק-כל הזמן יש לצעוק-אני זכאית,אני זכאית.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ממתינים למלון כלא הצווארון הלבן...

    פרוספר, 13/02/06 15:55

    כל המושחתים ממתינים למלון כלא הצווארון הלבן לאחר החסינות.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    עמך, כולם צדיקים לעולם יירשו ארץ

    בעיקר הבג''צ, 13/02/06 15:49

    טל זילברשטיין:

    טל זילברשטיין שימש בתפקיד מנהל הקמפיין של ''ישראל אחת'' לבחירת ראש הממשלה. מערכת הראיות מצביעה, לכאורה, לא רק על מודעותו לפעילות העמותות הנ''ל לתעמולה ''מעורבת'' אלא על כך שהיתה לו יד מכוונת בפעילות זו. בנסיבות אלה הוחלט על הגשת כתב אישום נגדו. אין מקום איפוא לפירוט נוסף בהודעה זו.



    גדעון סולימאני:

    גדעון סולימאני היה גזבר עמותת ''נגב עכשיו''. מערכת הראיות מצביעה, לכאורה, על כך שהיה מעורב באופן משמעותי במימון תעמולת הבחירות של ''ישראל אחת'' ושל אהוד ברק באמצעות כספי העמותה. בנסיבות אלה הוחלט להגיש כתב אישום נגדו, ולפיכך אין מקום להוסיף על האמור.



    ויצמן שירי:

    על פי מערכת הראיות היה מודע לכך שגדעון סולימאני מממן פעילים של ''ישראל אחת''. יחד עם זאת, מאחר שסולימאני היה פעיל גם במסגרת סניף מפלגת העבודה בבאר שבע, והיה מורשה חתימה מטעם הסניף, לא נוכל להראות, ברמת הודאות הנדרשת בהליך פלילי, כי מר שירי היה מודע לכך שהכספים אותם מוציא סולימאני במסגרת תעמולת הבחירות הינם כספי העמותה דווקא, ולא כספי המפלגה, אם כי החשדות נגדו כבדים, בהיותו ממייסדי העמותה ואף פעל לגיוס תרומות עבורה. הוחלט לסגור את התיק נגדו מחוסר ראיות מספיקות.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ''המורדת האידאולוגית'' , זוכרים? (ל''ת)

    אוי ואי, 13/02/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מזל שיש גם כמה צדיקים בארץ

    בעיקר מערכת, 13/02/06 15:47

    עו''ד יצחק הרצוג:

    אשר לעו''ד הרצוג, קיימות ראיות ברורות דיין לכך שהיה מודע לכך שכספי התרומות שהוא מזרים לפחות לחלק מן העמותות, משמשים לתעמולת בחירות. כך לדוגמא: העובדה שהיה מעורב בקמפיין של ברק גם ללא תפקיד רשמי, העובדה שהיה מעורב בהקמה של ''ישראל של כולנו ישראל אחת שלנו'', וכי מייסדיה ה''משפטיים'' באו ממשרדו של עו''ד דורון כהן, גיסו של ברק, והעובדה ששתי העמותות האחרות הוקמו בסמיכות זמנים. כמו כן, בפרק זמן קצר, סמוך למועד הבחירות, הוא דאג להזרמת מאות אלפי דולרים לעמותות אלה. יחד עם זאת, לא נוכל להוכיח ברמה הנדרשת במשפט פלילי, כי עו''ד הרצוג, שלא עסק במימון הקמפיין בפועל, היה מודע לכך שהכסף מוצא בצורה ''מעורבת'' ולא לטובת מועמדותו של ברק בלבד (מה שחוסה תחת טענת ה''הסתמכות''). אין בידינו ראיות מספיקות, שתוכלנה לבסס את הטענה, כי היה מודע לתוכנה של הפעילות עבורה הוצאו הכספים. לכך יש להוסיף, כי העובדה שחלק גדול מן העמותות הוציא בפועל את הכספים למימון תעמולה בעד ברק בלבד, או למימון קמפיין שלילי בלבד, יהיה בה כדי להחליש מאוד את מערכת הראיות נגדו, שהינה בעייתית גם כך. היתה התלבטות לא מעטה באשר לכל אלה, אך לבסוף הוחלט כאמור.



    אשר ל''דור שלום'', מאחר שעו''ד הרצוג היה תורם קבוע של העמותה במשך שנים, לפעילות לגיטימית, ואין כל ראיה שיהיה בה כדי לקשור אותו באופן ממשי לפעילות העמותה עובר לבחירות, ביוזמתו של טל זילברשטיין, הרי שלא ניתן לייחס לו מודעות לשימוש בכספי התרומות באופן אסור.



    באשר ל''נגב עכשיו'' לא ניתן יהיה להוכיח, במידת הודאות הנדרשת בהליך פלילי, את מעורבותו של עו''ד הרצוג בהעברת תרומות לעמותה זו, שכן בשל קשיי חיקור דין (סרובה של ממשלת שוויץ), לא ניתן היה לחשוף באופן ברור את מקורו של הכסף, הגם שניתן להצביע על ראיות נסיבתיות הקושרות לפחות חלק מן התרומות אליו. מכל מקום, אין בידינו ראיות המצביעות על מודעותו של עו''ד הרצוג באשר לשימוש שנעשה בכספים אלה.



    גם בהקשר של עו''ד הרצוג יש לזכור, כי הסובבים אותו שמרו על שתיקתם במשטרה, וכי הוא עצמו, מלבד טענתו שנטענה בחקירה, כי החקירה אינה לגיטימית בשל ה''הסתמכות'', לא מסר כל הסברים עובדתיים באשר לפעילותו בנוגע למימון העמותות. דעתנו בנושא שתיקתם של אישי ציבור ועובדי ציבור בחקירה פלילית ידועה, אנו רואים אותה כתופעה שלילית ביותר ולא נוכל לקבל טענה שנשמעה כי מי שדיבר בחקירת מבקר המדינה פוטר עצמו בכך. אלא שמאחר ובמשפט פלילי עסקינן, אין במערכת הראיות הכללית כדי לבסס אישום נגדו מעבר לספק סביר, ושתיקתו ושתיקת חבריו אין בה כדי לחזק קיומן של ראיות מבוססות כשלעצמן שיכולות היו לשמש בסיס לאישום פלילי. בנסיבות אלה, יש לסגור את התיק נגדו מחוסר ראיות מספיקות.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מכתב מאב שבנו נפצע אתמול בפעילות בשכם ובעמונה אחיו נפצע מהמדינה

    התפרסם בישעניוז, 13/02/06 15:38

    לאהוד אולמרט, מכתב פומבי
    יען איני יודע כמוך להעמיד פני אוהב ולחרחר מלחמה, לא אעמיד פנים ולא אברכך לשלום.
    לא רק שתקפתם את ילדינו בברוטאליות (ועל כך נבוא חשבון, אהוד) אלא שגם ייצרתם קו הסברה של ''הקוזק הנגזל''. עוד יתברר בועדת חקירה שתקום מי הנגזל ומי התוקף.
    מכתבי בא לדון על התוספת הנבזית שהוספת לקמפיין ההסברה שלכם, שרק אדם כמוך שלא היה ביחידות קרביות ובילה את רוב שרותו בגל''צ ואת רוב חייו במשרדי עורכי דין ומסדרונות חשוכים של הפוליטיקה, יכול לייצרו.
    ''איך המתנחלים מעיזים לתקוף את אלה שבאים להגן עליהם''?-זהו הקו המסית החדש מבית מדרשך.
    מה שחמור שאנשי הספינים שלך הצליחו לגרור את קציניך –שפוטיך שמונו על ידי חוות עמרי שרון, דן חלוץ קראדי וחבורת הקצינים המצטופפת סביבכם.
    כשהם שהגיעו לעמונה לבדוק את ''הישגיהם ''בתום הקרב'' מחייכים ו''מסתחבקים'' אלו עם אלו בצ'פחות גדולות וחיוכים רחבים, בעוד הצעירים ''המתנחלים'' נושאים פצועיהם על אלונקות, החלו הקצינים בראיונות נצחון עם העתונאים, עם התבטאויות דומות לשלך, מפיהם.
    לא כדאי,אהוד, עם הקו הזה. באמת לא כדאי.
    היית צריך לשמוע את הצעקות- זעקות השבר של מספר מתנחלים (לצורך העניין כולנו ''מתנחלים'') שנשארו במקום והקשיבו בסתר. בעלבון וחרון התפרצו:'' אתם מגינים עלינו?! אתם לא מתביישים?
    האחים שלנו במיטב היחידות, אנחנו בעצמנו שרתנו ופיקדנו ואתם משקרים,גם בזה?!''
    אז, הם הזכירו אותך ואת השיטות של הספינאים של קדימה.
    הקצינים חדלו. או מפני שהופתעו מהמקשיבים או מפני ששמעו שאחד הצועקים בוגר סיירת מטכ''ל, השני בוגר ''מגלן'', וזיהו את השלישי, אל''מ במיל. ששיכל בן ואת הרביעית, שיכלה את אחיה מטרור באזור מהרובים שניתנו על ידי שותפיך למפלגה לרוצחים.
    או אולי מפני שאחד, מבוגר מהם , צעק כמעט בהתמוטטות עצבים: ''הייתי סגן אלוף ונפצעתי בקרב, הרגע חלף פה על ידכם בן משפחתי צעיר נושא אלונקה שאחיו סמג''ד צנחנים, השני סמג''ד שריון והאח השלישי ב''דובדבן''-כולם בני עפרה. כל בני הדודים שבאו מרחוק לתמוך, כמעט כולם חטפו מכות, כולל מי שניסתה לצלם את האלימות. איך אחרי כל זה אתם לא מתביישים לנכס לעצמכם את הביטחון ולדבר בשמו?!''
    גילוי נאות: המבוגר הצועק היה הח''מ ואשתי היא הדודה של ''המשפחה הלוחמת''.
    כדאי שלא תמשיך בקו זה, אהוד.
    בעוד ילדיך נמצאים בחו''ל ביחד עם עוד ילדים של חלק גדול ראשי '' קדימה'' והשמאל,
    הלילה נפצע האח השלישי מהמשפחה הלוחמת בעפרה בקרב לילי בשכם נגד מפקד הג'יהד.
    אברהם הוא החייל ההומאני שעליו כתבו היום :
    ''בשלב מסוים יצאה אשתו של המחבל מהבית עם שלושת הילדים. אחד הלוחמים, לוחם דובדבן בא לעזור לה לצאת. בשלב הזה פתח רדאד באש מתוך הבית, כשאשתו בכניסה. מהירי נפגע הלוחם, שחטף כדור בחזה ונפצע באורח בינוני.

    הגב לתגובה זו

    • חזקו ואמצו בשעה קשה זו. הקשה לכולנו (ל''ת)

      א, 13/02/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • לא מעניין ! תתבכיין במקום אחר

      דני, 13/02/06 15:55

      מה קרה הפסיקו לפנק אותך ?
      נגמרו התקציבים הבלתי מוגבלים ?
      גילית פתאום את החוק ?
      מה הקשר בין תפקידים בצבא לבין פעילות אזרחית ?
      פגעת בחוק תשלם !
      העצה הכי ידידותית היא תתחבר למציאות ולתושבי המדינה שמשלמים מחיר יומי על ההרפתאות שלכם בהתנחליות ורק שלא תספר לנו שבזכותם תל אביב שקטה .
      עברנו את הקטע זה כבר

      הגב לתגובה זו

    • נו אז אתם גברים, אז מה?אל תאיים!!!

      נס 2006, 13/02/06 16:25

      יש עוד הרבה לוחמים בצבא, גם ביחידות המובחרות. כל הכבוד לכם על השרות.אבל מה בעצם אתה רוצה?
      כשאני הייתי בצבא (אגב קרבי לא פחות ממך וממשפחתך, אם כי לא בדרגתך)לא בקשתי שיטפחו לי על השכם ויגידו לי כל היום איזה גיבור אני, וכמה מגיע לי כל מה שאני רוצה.
      על אחת כמה וכמה אם רצונותיי עומדים בניגוד מוחלט לדעת רוב העם, ועוד יותר גרוע אם רצונותי הם עבירה על החוק, כן הבתים בעמונה הם לא חוקיים ולכן הם נהרסו, וכל בני המשפחה הלוחמת הגיבורים באו להפריע לאנשי החוק לעשות את עבודתם, ולא זו בלבד אלא גם העיזו להרים יד על אנשי החוק, לכן במקום להתבכיין אמור תודה שלא ירו בהם, כשזרקו בלוקים ובזנ''טים על חיילים ושוטרים.
      ועצה אחרונה מנימת דבריך נשמע צליל קל של איום, אז זהו שזה ממש לא עושה עלניו רושם, להזכירך למרות כל גיבורי ההתנחלויות אתם עדיין תלויים בכל הצבא, הרי גם איתם ביום שלא תהיה לכם הגנת הצבא כולו(על חשבונינו כמובן)לא תחזיקו מעמד לילה אחד, אז די להתנפח כמו טווס, ויאללה להתחיל לארוז!!!

      הגב לתגובה זו

      • ממש כתבת לא לעניין וגם אין שום איום בדבריו ,רק כאב על החוצפה והשקר

        יחזקאל מר''ג, 13/02/06 21:08

        כמעט בכל רחוב וכמעט בכל דירה ישנן עבירות על חוקי הבניה.
        ישנו מגזר שלם שאין כמעט מעיזים לאכוף עליו את חוקי הבניה וכמעט גם לא חוקים אחרים.
        אז מה? הצביעות חוגגת?
        וגם אם באים לאכוף זו לא הדרך.
        ממה שקראתי ובתור מי ששרת בשטחים
        לערביות לא היו מעיזים להתנהג כך !
        בערבים שזורקים בלוקים ומקררים לא לא נוהג צהל כך.
        לאחר שנזרקה האבן/בקבוק התבערה
        מותר לעצור אסור להכות אלו ההוראות.
        השוטרים והמג''ב בעמונה ציפצפו על ההוראות ציפצפו על כל האזרחים.

        הגב לתגובה זו

        • זה עדיין לא מכשיר את השרץ!!!

          נס 2006, 13/02/06 21:22

          זה שכל אחד עובר על חוקי הבניה(אגב אני ממש לא!!!) עדיין לא הופך את העניין לחוקי, בעניין עבירות הבניה של המגזר הערבי, כשתתן להם אישורים בלי להוציא להם את הנשמה חמש שנים על אישורים שליהודי תיתן אחרי שבוע, אז תוכל לבוא אליהם בטענות על עבירות שהם מבצעים, ואגב לא מדובר רק בערבים אלא גם בדרוזים ובדואים שמשרתים בצבא ביחידות לא פחות מובחרות מזו של ידידינו הקרבי.
          אתה צודק לערביות באמת לא היו מעיזים להתנהג כך, וראינו עד כמה אתה צודק בארועי אוקטובר.ואם אתה לא רוצה ללכת כ''כ רחוק תראה מה קרה אתמול בקלקיליה בהתפרעויות- שלדעתי לא היו מוצדקות והשימוש בכח היה במקום, אבל בניגוד אליך אני לא נוהג איפה ואיפה, כשמישהו מתפרע ומסכן את כוחות הביטחון דינו אחת אם הוא ערבי, יהודי, שמאלני או מתנחל.
          אז איפה חוגגת הצביעות?
          ורק למען הגילוי הנאות אני לא תומך באולמרט ולא מצביע קדימה!

          הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה ! אפשר לחשוב שרק אתם בצבא

      ארז, 13/02/06 17:25

      העובדה הכי חשובה היא כמה חיילים וקצינים (גם מיחידות מובחרות כפי שאתה אוהב לציין)שמרו שירתו ושילמו מחיר בשביל התנחלויות מיותרות ומתנחלים חסרי אחריות

      הגב לתגובה זו

      • ארז הדמגוגיה טמונה בדבריך אתה

        יחזקאל מר''ג, 13/02/06 21:01

        מה זה קשור?
        הוא טען טענה נכונה!
        ניסו להעמיד את המתנחלים והכיפות הסרוגות כאילו
        הם ג'ובניקים כאשר רובם קרביים הרבה מעבר ליחסם באוכלוסייה
        כך גם אחוז המשטמטים נמוך עד אפסי
        ביחס לשאר האוכלוסייה.
        הפוסל במומו הוא פוסל

        הגב לתגובה זו

        • מי שמתנצל כל הזמן כנראה מרגיש צורך לעשות את זה. (ל''ת)

          נס 2006, 13/02/06 21:27

          הגב לתגובה זו

  • 107.

    יאללה לנווה תירצה

    מוסטפה המשגל, 13/02/06 15:38

    עוד אחת מקורבנות מרכז הליכוד המזוהם פוליטית. המדינה צריכה לממן לנעמי'לה בובה של מוסטפה כדי שלא תשתעמם בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    יצחק הרצוג, שתק. לא הוגשה תביעה

    נעמי, שימי פס, 13/02/06 15:37

    על הקרנות הפיקטיביות לתרומות לקמפיין של ברק.
    גלעד שתק והשמיד ראיות, אבל המדינה מחבקת אותו.
    עמרי שתק, והיום הוא גבור לאומי טראגי.
    שרון אפילו לא ידע שהוא פושע ומושחת עד היסוד.
    אבל את בלומנטל הרשיעו.

    אוי לשופטים שהעם מתעב! מקום המשפט שמה הרשע! את זה ידע כבר שלמה המלך!
    מדינת ישראל כיום היא המדינה המושחתת ביותר בעולם. תועבה עולמית!

    הגב לתגובה זו

    • יחי ההבדל הקטן

      די לבכיינות, 13/02/06 15:56

      הרצוג שתק מסיבה פשוטה. היה לו מכתב מהיועץ המשפטי שהוא רשאי לקבל תרומות עבור העמותות. הטענה שלו היתה שבהנתן מכתב כזה אין עילה לחקירה, ולכן אינו מוכן לשתף איתה פעולה. הוא צדק.

      לגבי האחרים: את עמרי הרשיעו, ואת השאר לא יכלו להרשיע. זה תמיד היה ויהיה כך: מרשיעים את אלה שמספיק טיפשים כדי לספק הוכחות נגדם.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    שמרה על ''זכות'' הטיפשה (ל''ת)

    @ כספומט, 13/02/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    להעיף אותה מהרשימה לכנסת

    עמיר, 13/02/06 15:32

    עכשו שהגב' בלומנטל חייבת בדין יש להעיף אותה מהרשימה לכנסת הבאה
    ואז באמת הרשימה תהייה נקיה כמו שביבי הכריז ןאז לא תהייה גבריאלי וגמליאלי ולא בלומנטל ולא חזן ולא גרולובסקי וחבל שלאה נס בלי הנס בפנים
    צריך לנקות את הרשימה מכל הבררה שנכנסהבקדנציה הקודמת ואז אני הצביע ליכוד ובגלל ביבי ולא בגלל כחלון

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    השיטה שבה פעלה בלומנטל אפיינית

    ליאור, 13/02/06 15:20

    כנראה לליכוד. שם תמצאו עוד מספר ח''כים שהשיטה בה פעלה בלומנטל היא נר לרגליהם. הדחה לדבר עבירה תוך הדחת אנשים נוספים לדבר עבירה, והברת אחריות והתנערות מאותם אלה הפועלים למענך, עוברת כחוט השני בקרב עוד חכ''ים.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ניקוי האורוות

    שרון, 13/02/06 15:14

    אני אישית שמח מאד שהורשעה כי אולי ע''י כך לא נראה יותר את החיוך המטופש הזה בכנסת . היכרתי אותה לפני הרבה שנים כאשר רצתה להיות חברת כנסת ופנתה לכל חברי המרכז ואף נפגשה ע''מ לזכות בתמיכתם. אבל מה שעשה אותה לח''כ יותר מכל זה הכסף שבעלה רופא העיניים הידוע יכול היה לתת למרוץ .כשרונה כמו בתיאטרון -כי הרי היא שחקנית-לא הוכיח את עצמו לא על הבמה ולא על בימת הכנסת וטוב שתעזוב ולא נראה את חיוכה המזוייף .חבל רק שהיא תזכה לפנסיה מכובדת בעבור כלום .

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מזוז ושנדר ''אנו עובדים לפי אג'נדת פ' ברק'' (ל''ת)

    הזניית מ' המשפט, 13/02/06 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מזוז -''אין לי ברירה אני מינוי שוחד של שרון'' (ל''ת)

    שנדר אני בסטטוס, 13/02/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ליותר מחצי מדינה אין אימון במערכת המישפט (ל''ת)

    גדי, 13/02/06 15:12

    הגב לתגובה זו

    • עשית סקר יעני? (ל''ת)

      סוקרת, 13/02/06 16:05

      הגב לתגובה זו

      • כן הוא עשה ואת יכולה לבדוק!

        גל, 13/02/06 18:36

        רק שאת תמצאי של 90% מהתושבים אין אמון במערכת השיפוטית.
        תתחילי מהמגיבים...

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    3 זרועות החוק מסובכים מעל לראשם בפלילים (ל''ת)

    תשאלו את, 13/02/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    השחיתות השיפוטית חמורה P1000 מהשלטוית !!! (ל''ת)

    בג''צ הוא, 13/02/06 15:08

    הגב לתגובה זו

    • כי רק במרץ עדיין הידיים נקיות חבוב (ל''ת)

      שומרת חוק, 13/02/06 16:06

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    העליון הוא ''סניף של מר''צ'' רשום בטאבו (ל''ת)

    צדק, רק לא, 13/02/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    עונש מאסר בפועל! היא חייבת לשבת!

    אזרח קטן, 13/02/06 15:06

    הצדיק צריך גם להיראות - נראה איך היא תתמודד עם חצי שנה מאסר בפועל - כל הכסף שהבעל שלה עושה לא יעזור לה כלום...
    הליכוד התנועה המושחתת ביותר בהיסטוריה של המדינה- לא נשכח ולא נסלח

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    גם דר היס סוחר האיברים מאבו כביר

    אזרח תוהה, 13/02/06 15:02

    גם דר היס סוחר האיברים מאבו כביר בנ וסף על כל פשעיו ושקריו העלים ראיות משפטיות בסיטונ ות , אמבולאנסים מלאים אברים של חללי צהל ואזרחים הגיעו בלילות לאבו כביר והאיברים נקברו במקומות שונים בארץ באישון לילה , הוא השמיד ניירת בכמויות ואיים על עובדי המכון לבל ישתפו פעולה עם המשטרה ואחכ עם ועדת סיגלסון שחקרה את פשעי היס באבו כביר , ולא ראינ ו שהפרקליטות המושחתת מתרגשת מזה והיא לא מעמידה את דר היס לדין כי הוא ה'' אתרוג '' שלה . גם עמותות ברק ובראשם יצחק הרצוג לא ראינ ו שהפרקליטות העמידה אותו לדין , אבל עומרי שרון שעבר בדיוק את אותם עבירות כן נותן את הדין , אז מי מושחת יותר הפוליטיקאים או הפרקליטות ??

    הגב לתגובה זו

    • ברור שהפוליטיקאים (ל''ת)

      חיחיחי, 13/02/06 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    עכשיו היא בסדר

    NY, 13/02/06 14:50

    עכשיו יש לה תעודת הכשר רישמית להישארות בליכוד

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פחות אחת

    רן, 13/02/06 14:48

    פחות מושחתת אחת, אך לצערינו הרשימה עוד ארוכה...

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אוקיי, מתחילים בקטנה, אבל תעברו לגדולים !!!

    משלם מיסים, 13/02/06 14:46

    אני שמח על התקדים. זה מאד חשוב.
    עכשיו בתור צחי הנגבי ועוד שורה ארוכה של ''נבחרינו''.
    לבער את השחיתות לפני שהיא תבער אותנו !!!!
    (פרפרזה על מה שאמר ז'בוטינסקי על הגולה).

    הגב לתגובה זו

    • ניראה לך? שינגעו בקדימה לפני הבחירות? הם מתים

      דנה, 13/02/06 15:23

      שקדימה תנצח ושיהרסו את כל ההתנחלויות

      רק בגלל זה הגזר דין הוא עכשיו ולאלפני שנה

      כי אז היו שוכחים

      בית מישפט מושחת!!!

      הגב לתגובה זו

      • רק ששכחת שהמתנחלים הם המושחתים הגדולים ביותר

        תזכורת, 13/02/06 16:01

        ההתנחלויות קמו בניגוד לחוק הבינלאומי, תוך גניבת משאבים ואדמות מהפלשתינאים. הן שאבו במירמה מאות מיליארדי דולרים ממשלמי המיסים. ובסוף גם לקחו קצת לכיס שלהם, ראה מקרה דומב.

        הגב לתגובה זו

        • לתזכורת: אתה צודק במאה אחוז. (ל''ת)

          משלם מיסים, 13/02/06 16:43

          הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה עם סיריל קרן (ל''ת)

    והאתרוג, 13/02/06 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    האח פינה פצועים בעמונה-האח השני נפצע אמש- בקרב בשכם

    מכתב מישעניוז, 13/02/06 14:32

    לאהוד אולמרט, מכתב פומבי
    יען איני יודע כמוך להעמיד פני אוהב ולחרחר מלחמה, לא אעמיד פנים ולא אברכך לשלום.
    לא רק שתקפתם את ילדינו בברוטאליות (ועל כך נבוא חשבון, אהוד) אלא שגם ייצרתם קו הסברה של ''הקוזק הנגזל''. עוד יתברר בועדת חקירה שתקום מי הנגזל ומי התוקף.
    מכתבי בא לדון על התוספת הנבזית שהוספת לקמפיין ההסברה שלכם, שרק אדם כמוך שלא היה ביחידות קרביות ובילה את רוב שרותו בגל''צ ואת רוב חייו במשרדי עורכי דין ומסדרונות חשוכים של הפוליטיקה, יכול לייצרו.
    ''איך המתנחלים מעיזים לתקוף את אלה שבאים להגן עליהם''?-זהו הקו המסית החדש מבית מדרשך.
    מה שחמור שאנשי הספינים שלך הצליחו לגרור את קציניך –שפוטיך שמונו על ידי חוות עמרי שרון, דן חלוץ קראדי וחבורת הקצינים המצטופפת סביבכם.
    כשהם שהגיעו לעמונה לבדוק את ''הישגיהם ''בתום הקרב'' מחייכים ו''מסתחבקים'' אלו עם אלו בצ'פחות גדולות וחיוכים רחבים, בעוד הצעירים ''המתנחלים'' נושאים פצועיהם על אלונקות, החלו הקצינים בראיונות נצחון עם העתונאים, עם התבטאויות דומות לשלך, מפיהם.
    לא כדאי,אהוד, עם הקו הזה. באמת לא כדאי.
    היית צריך לשמוע את הצעקות- זעקות השבר של מספר מתנחלים (לצורך העניין כולנו ''מתנחלים'') שנשארו במקום והקשיבו בסתר. בעלבון וחרון התפרצו:'' אתם מגינים עלינו?! אתם לא מתביישים?
    האחים שלנו במיטב היחידות, אנחנו בעצמנו שרתנו ופיקדנו ואתם משקרים,גם בזה?!''
    אז, הם הזכירו אותך ואת השיטות של הספינאים של קדימה.
    הקצינים חדלו. או מפני שהופתעו מהמקשיבים או מפני ששמעו שאחד הצועקים בוגר סיירת מטכ''ל, השני בוגר ''מגלן'', וזיהו את השלישי, אל''מ במיל. ששיכל בן ואת הרביעית, שיכלה את אחיה מטרור באזור מהרובים שניתנו על ידי שותפיך למפלגה לרוצחים.
    או אולי מפני שאחד, מבוגר מהם , צעק כמעט בהתמוטטות עצבים: ''הייתי סגן אלוף ונפצעתי בקרב, הרגע חלף פה על ידכם בן משפחתי צעיר נושא אלונקה שאחיו סמג''ד צנחנים, השני סמג''ד שריון והאח השלישי ב''דובדבן''-כולם בני עפרה. כל בני הדודים שבאו מרחוק לתמוך, כמעט כולם חטפו מכות, כולל מי שניסתה לצלם את האלימות. איך אחרי כל זה אתם לא מתביישים לנכס לעצמכם את הביטחון ולדבר בשמו?!''
    גילוי נאות: המבוגר הצועק היה הח''מ ואשתי היא הדודה של ''המשפחה הלוחמת''.
    כדאי שלא תמשיך בקו זה, אהוד.
    בעוד ילדיך נמצאים בחו''ל ביחד עם עוד ילדים של חלק גדול ראשי '' קדימה'' והשמאל,
    הלילה נפצע האח השלישי מהמשפחה הלוחמת בעפרה בקרב לילי בשכם נגד מפקד הג'יהד.
    אברהם הוא החייל ההומאני שעליו כתבו היום :
    ''בשלב מסוים יצאה אשתו של המחבל מהבית עם שלושת הילדים. אחד הלוחמים, לוחם דובדבן בא לעזור לה לצאת. בשלב הזה פתח רדאד באש מתוך הבית, כשאשתו בכניסה. מהירי נפגע הלוחם, שחטף כדור בחזה ונפצע באורח בינוני.''

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    א.ברק ''אם הייתה חוברת לשרון היינו מזכים'' (ל''ת)

    השיטה, 13/02/06 14:28

    הגב לתגובה זו

    • מסדר האתרוגים הישראלי יוצא לדרך (ל''ת)

      רון, 13/02/06 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    ע''ע א.ברק ש.שבס שרון אולמרט - זכאים עפ''י בג''צ (ל''ת)

    בג''צ רק סניף, 13/02/06 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מדינת משטרה- אתמול בחברון-שוטרי יס''מ עצרו באלימות את יצחק ניר בדרכו

    לא נשכח, 13/02/06 14:22

    שוטרי יס''מ עצרו באלימות את יצחק ניר בדרכו לאזכרה של גיסו נתי עוזרי שנרצח בפיגוע חדירה בגבעה 26 , מחר אמור ניר לקיים ברית מילה לבנו ולמרות שלא הוזמן לחקירה נעצר בטענה שהוא דרוש

    הגב לתגובה זו

    • כבר הבנו שהחוקים במדינה לא בשבילכם (ל''ת)

      אזרח, 13/02/06 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מי אמר שאן אשכנזים דפוקים

    פקק תנועה, 13/02/06 14:20

    דבר שנ.י לאור חומרת מעשיה. היא חייבת . ליפרוש מיד מהחיים הציבוריים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לוויתני השוחד שרון בניו חסיני העליון בטאבו (ל''ת)

    פ' ברק וה''שיטה'', 13/02/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    העליון ''שוחד ומשחדי משפ' שרון הם ברוח אג'נדת א.ברק'' (ל''ת)

    ישוחד חוקי, 13/02/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    רב-מכר -''סלקציה,,,משפטית'' מאת פרופ' ברק (ל''ת)

    ק.השרצים, 13/02/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הליכוד הם מאפיה !!! (ל''ת)

    רוצים מהפך!, 13/02/06 14:02

    הגב לתגובה זו

    • ועל זה אומרים.. מהפך אל הפחת... (ל''ת)

      איתי, 13/02/06 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אם לא ירחיקו אותה מהליכוד יהיה

    צבי, 13/02/06 14:01

    קשה לבחור בליכוד. ביבי!!! תזרוק אותה. היא מושחתת ולראייה בית המשפט קבע נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    5 שנים בפנים לא פחות (ל''ת)

    זיו, 13/02/06 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    היא צחה כשלג לעומת משפחת שרון לכל פרטיה ! (ל''ת)

    ירון, 13/02/06 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עכשיו היא עומדת בדרישות הקבלה לקדימה... (ל''ת)

    דותן, 13/02/06 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ואתם החלטתם לזרוק את שינוי... (ל''ת)

    בוחרים מטומטמים, 13/02/06 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ביבי חייב להדיח אותה לטובת הליכוד! (ל''ת)

    דרור, 13/02/06 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם היה צדק היו לנו 120 מורשעים - רובם בהרבה יותר מבלומנטל (ל''ת)

    איפה הצדק?, 13/02/06 13:52

    הגב לתגובה זו

    • לא נתפס-לא גנב,כלל משפטי. (ל''ת)

      LUBER, 13/02/06 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני מקווה שבלומנטל תפרוש ותנקה את הליכוד מכל רבב. (ל''ת)

    שם ליכוד, 13/02/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בתי המשפט גיבורים על חלשים

    מאיר, 13/02/06 13:52

    עם כל הכבוד ל''פשע'' של בלומנטל, היא מימנה שהות של לילה אחד לאנשיה ב 12 אלף ש''ח... איפה הפרופורציות שלכם ?! מה עם עמותות ברק, פרשיות שרון, מינויים פוליטיים ועוד פרשיות שחיתות פוליטית רבות שנסגרו ללא הרשעה ? להם לא מגיע עונש ?! אני מרחם על בלומנטל, כנראה ח''כית חסרת קשרים שנפלה קרבן לכרישי הפשע הפוליטיים במדינת ישראל.
    על בית המשפט אין מה להרחיב את הדיון, הם פשוט פחדנים עלובי-נפש, גיבורים על חלשים !

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      שרי, 13/02/06 14:54

      הגב לתגובה זו

    • נכונים דבריך ולקוחים מהמציאות המעוותת הקיימת

      י.ש, 13/02/06 20:48

      כולם עוורים

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    עמרי קנה השלטון בכסף ואבא לא ידע כלום - היוע''מ: חיסולים פוליטיים (ל''ת)

    צדק תרדוף!, 13/02/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ככה זה כשיש סתימה בביוב - החרא צף למעלה (ל''ת)

    אינסטלטור, 13/02/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כמו הפתגם בערבית: כל כלב/ה בא יומו! (ל''ת)

    מירים, 13/02/06 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חבר ליכוד בעבר

    צביקה, 13/02/06 13:38

    חבל מאוד שאני חייב לעזוב את הליכוד זה לא רק הפרשה הנוכחית ישנם עוד הרבה הליכוד היה בית שני בשבילי ותאמינו לי זה קשה אני לא יודע במי לבחור הפעם בבחירות

    הגב לתגובה זו

    • באיחוד הלאומי - 15 מנדטים (ל''ת)

      עופר, 13/02/06 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    הגיע הזמן לתת עונש מאסר בפועל

    רפי, 13/02/06 13:36

    כאשר נבחר ציבור מועל האמון ומבצע עברות כמו היה איש מאפיה עליו לקבל עונשים בהתאם ואין להעדיף את טובתו על טובת פושע שהגיע ממעמד סוציו-אקונומי נמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מי שאשם זה מרכז הליכוד המושחת ולא בלומנטל

    מוטי, 13/02/06 13:31

    אני לא ממש מאשים את בלומנטל.
    היא פעלה כדי להיבחר בליכוד ובמרכז הליכוד אם אתה לא מחלק ג'ובים, מכרזים וטובות הנאה אז אין לך שום צ'אנס.
    מעניין אותי לדעת מדוע לא עמדו לדין אלה שקיבלו את השוחד.
    בקיצור, עד שהמרכז המושחת הזה לא יפורק השחיתות תמשיך לחגוג.
    מי שמצביע לליכוד שייקח את זה בחשבון, את הח''כים שהוא מכניס לכנסת בחר המרכז המושחת על פי קריטריונים של מי ייתן לחבריו יותר.

    הגב לתגובה זו

    • ואולמרט נותן רק לחבר'ה שלו, זה יותר טוב?

      יניב, 13/02/06 15:18

      יש בקדימה חבר שלו מהגן

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר? אתה חסר מוח?

        מוטי, 13/02/06 16:18

        ואם אתה צודק והוא הביא לרשימה חבר מהגן או מהגנון?
        אז מה?
        איפה פה השוחד?
        איפה פה השחיתות?
        טמבל.

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    צריך לחזק את הליכוד אפילו עם כועסים

    אלונה, 13/02/06 13:28

    אין ברירה ,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • צריך לחזק את לימודי העברית למגיבי הליכוד (ל''ת)

      אפילו ''עם'' כועס, 13/02/06 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    הכל בגלל שהיא מזרחית! (ל''ת)

    טומי, 13/02/06 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צדק צדק תירדוף

    יוסי כהן, 13/02/06 13:21

    סוף סוף שופטי בית המישפט היגעו להחלטה צודקת להרשיע את בלומלטל אשר נהגה בחוסר יושר ציבורי כאשר שיחדה קולות כדי להיבחר לכנסת .אומנם היא סעיר לעזזל וישנם עוד עשבים שוטים בכנסת[ וכמובן טורם יגיע ] אשר ברוב חוצפתם עושים עברות אשר עימם קלון ומיצגים אותנו בכנסת .בית המישפת חייב לעשות עמם חשבון ולנקות את האורבות מיתוך הכנסת כדי שהיצוג בה יהיה יותר הולם

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    נעמי ! את רוצה את המיטה העליונה או התחתונה

    פילון, 13/02/06 13:19

    ממוש ?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אסור לשכוח מה שאמר השר עזרא

    ספי, 13/02/06 13:18

    שר המשטרה (בטחון פנים) כשהתגלה הסיפור הזה:
    ''אני לא מבין מה לא בסדר במה שעשתה''...
    זהו הליכוד זוהי קדימה. אנשים שם כבר ברמה שהם לא מבדילים בין טוב לרע. וזהו שר המשטרה שלנו.
    להעיף את כל המושחתים האלו. כולנו יודעים מיהם. אי הגשת כתב אישום אינה מעידה על יושר אלא רק על התנהלות מוצלחת מול המשטרה והפרקליטות וקצת יחס מיוחד מהיועמ''ש לממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מזל שהיא מקום 18 - לא ריאלי

    מוטי, 13/02/06 13:16

    לפחות בכנסת הבאה היא לא תהיה.
    אה..... נזכרתי במשהו-
    ביבי אמר שהוא ירחיק גורמים פליליים מהליכוד.
    נו..... אז אמר.
    הוא גם אמר שהוא יחסל את העוני תוך שלוש שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בלומנבוטבול

    הדת אופיום לעם, 13/02/06 13:16

    אילו קראו לה בלומנבוטובול , היא לא הייתה מורשעת וניתן היה לצרפה לבניזרוביץ' ודרעיבסקי ופנחסבסיץ' בראש מפלגת הטליתות הטהורות.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש, דרעי ישב שנתיים בכלא. זיכרון סלקטיבי? (ל''ת)

      ג'וקה, 13/02/06 15:09

      הגב לתגובה זו

      • טיפש - לא מבין אלגוריה (ל''ת)

        הדת אופיום לעם, 13/02/06 16:14

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    נעמי בלומנטל אשה ישרה ומדהימה...... (ל''ת)

    שירי, 13/02/06 13:15

    הגב לתגובה זו

    • אני מאמין לך

      אבי, 13/02/06 14:51

      במדינתנו שולטים המושחתים ולכן אנשים ישרים שלא מתכופפים בפניהם נרדפים ומושמים בבית סוהר.

      הגב לתגובה זו

    • אתה דוגמא לשוטה ,טיפש וקטן (ל''ת)

      ע. מיכאלי, 13/02/06 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל הליפסטיק נוזל לה מהשפתיים, איכס (ל''ת)

    דליה, 13/02/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ביבי טוב למושחתים ולעשירים ורע לכל השאר (ל''ת)

    דוד, 13/02/06 13:11

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי את ההפלצ.... (ל''ת)

      כן?כן!, 13/02/06 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לצמצם את היקף זכות השתיקה לח''כ.(ולהחמיר את הסנקציה לשתיקתם)!!!

    ח''כ, 13/02/06 13:10

    הצעת חוק- אם חבר כנסת שותק
    אז די בדבר מה נוסף כדי להרשיעו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הליכוד התחדש של שקרניהו מלך המשוחתים (ל''ת)

    ליכודניק לשעבר, 13/02/06 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    היא לא מושחתת

    JOSH, 13/02/06 13:07

    ח''כית ישרה שלקחה כסף ממשפחתה(דר בלומנטל) ומסרה וציפרה את פעיליה.
    משפחת שרון המושחתת לקחה (גזלה) וחמסה את הקופה הציבורית והעבירה את הכסף למשפחה לא באה על עונשה.
    מסתבר כי יש אלוהים!!!!
    נעמי ! לבי איתך (למרות שאיננו מכירים)

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עכשיו היא יכולה לעבור לקדימה

    יגאל כהן, 13/02/06 13:06

    שם מקבלים בזרועות פתוחות עבריינים...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אל דאגה בלומנטלית....

    אבי''ס, 13/02/06 13:00

    אתם חברי הכנסת מורמים מהעם,יש לי הרגשה שתצאי בזול והמערכת הפוליטית שלנו תמשיך להיות מורכבת מאנשים רקובים אשר באו לעשות לביתם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ביבי. לימור. בלומנטל. מי המציא את היצורים האלה???? (ל''ת)

    אזרח הארץ, 13/02/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפרקליטות מאשימה רק ימנים וספרדים.

    מבין עיניין, 13/02/06 12:52

    העם כבר לא טיפש--אם אתה שמאלני רוב הסיכויים שתזוכה-ולהפך.

    הגב לתגובה זו

    • לא מבין

      גידי, 13/02/06 14:24

      אתה ממש לא מבין עניין. השמאלנים פשוט לא עושים דברים כאלה ואינם מואשמים, וממילא גם לא מזוכים...

      הגב לתגובה זו

      • טמבל מה עם אהוד ברק,בוגי הרצוג,פרס,דליה איציק,רוחמה.אפללו ועוד (ל''ת)

        ניר, 13/02/06 15:10

        הגב לתגובה זו

      • בדיחה מעולה.... :))))))) (ל''ת)

        יוני, 13/02/06 15:11

        הגב לתגובה זו

    • באמת שהעם לא טיפש

      גם מבין, 13/02/06 15:43

      הפרקליטות גם מאשימה נשים וכאלה שיש להם עיניים כחולות...

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי שגונב מליונים ועושה רמאויות,לא נישפט ,אלא ניבחר לראש הסקרים !!! (ל''ת)

    שרה.א, 13/02/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולי תמחקי את החיוך המושחת והמסואב

    ע. מיכאלי, 13/02/06 12:50

    גם עכשיו מרוח על פרצופה הדוחה חיוך של בוז סיאוב ומושחתות. ככה זה שיש מי שלימד אותה שהיא שייכת למעמד האדונים וכולם אמורים רק לשרת וללקק. נראה שרק כמה שנים בכלא יפקחו לה את העיניים וימחקו את החיוך המטופש מפניה.

    הגב לתגובה זו

    • מילים שיוצאות מהלב- מסכימה בהחלט (ל''ת)

      אנה, 13/02/06 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מקום על גבול ריאלי בליכוד...

    רז, 13/02/06 12:48

    אסור לנו לתת לזה יד...
    די לליכוד המושחת

    הגב לתגובה זו

    • לך להסתכל בתגובה 30 (ל''ת)

      איתי, 13/02/06 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הכל בגלל שהיא מרוקאית.

    בלומנטל, 13/02/06 12:48

    עוד מקרה של רדיפה עדתית.
    שוב מקפחים את המרוקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    =====חומר למחשבה--למה רק ימנים וספרדים מורשעים?=======

    אזרח, 13/02/06 12:48

    מה השמאלנים צדיקים?---תראו לי שמאלני אחד שהורשע.

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את 37 (ל''ת)

      ותבין, 13/02/06 14:07

      הגב לתגובה זו

    • די לטענות האפליה הגזעית.שמאלנים פחות מושחתים.עובדה. (ל''ת)

      לך הביתה, 13/02/06 14:48

      הגב לתגובה זו

    • כי רק הימין והמזרחיים מושחתים! (ל''ת)

      זו האמת!, 13/02/06 15:06

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אילו שמה היה נעמי בניזרי ולא נעמי בלומנטל

    L, 13/02/06 12:48

    היתה מקבלת אותו יחס משפטי.
    חכו, המילה האחרונה היא של בג''ץ ושם היא תקבל את הזיכוי המלא.
    היא לא תישא בשום עונש.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הגיע הזמן!! לשלוח אותה לכלא !!! ולא לכנסת........ (ל''ת)

    א.א, 13/02/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ועכשיו לטפל בראש הנחש...אולמרט!!! (ל''ת)

    גיא, 13/02/06 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כולה 12,000 ש''ח ללינה של פעילים?? (ל''ת)

    זהו? מה הקטע??, 13/02/06 12:42

    הגב לתגובה זו

    • אבל כל הדגים השמנים שם מקדימה יקבלו את המנדטים וכולם ישתקו

      רון, 13/02/06 14:20

      עם הפושעים הכבדים מהשמאל הפרקליטות לא מתחשבנת.

      הגב לתגובה זו

    • זה העניין, מתחילים בקטן גניבה פה שוחד שם

      N, 13/02/06 18:39

      ואח''כ עוברים לקניית קולות ולסכומים אסטרונומיים יותר...

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מי שמותר לקדימה אסור לליכוד,זה ברור

    שופטי סדום, 13/02/06 12:35

    שופטי סדום זה הצדק במדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תרגעו, יש לה עבודה אחרת

    ריטה, 13/02/06 12:32

    יש לה מה מה לאכול, הכי הרבה תחליף את הפקידה במכון עיניים של בעלה ותקבל שכר מינימום, מה רק אני ארוויח כך?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איזה יאוש, נדפקתי

    מ, מפקד שכונה, 13/02/06 12:29

    עכשיו יוציאו אותה כמתנדבת מהמשמר האזרחי, מיכוון שיש לה הרשעה פלילית, הפסדתי מתנדבת סלבס.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יאללה הביתה מושחתת (ל''ת)

    מדוזון, 13/02/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בושה וחרפה ...........

    איציק היהודי, 13/02/06 12:21

    אם בית המשפט אומר שזה שוחד , אז כל השרים וחברי כנסת ישראל צריכים לשבת בכלא ומייד, מפני שמעשיהם הרבה יותר גרועים ממה שהיא עשתה, במיוחד משפחת שרון , אולמרט, ברק, הרצוג, היועץ המישפטי, הרמטכ''ל והמפכ''ל, וכו. לגביהם היא צחה כשלג,

    הגב לתגובה זו

    • אין מספיק

      מריו, 13/02/06 14:43

      ואין מקום בכלא בישראל להכנים את כלם בפנים
      מה שמצחיק שנכנס בפנים הגונב עוף לאכול המושחתים והגונבים מיליונים אילה שרים או בסקרים מקבלים 40 מנדטים

      הגב לתגובה זו

    • מה קרה איציק, קיבלת מכות בעמונה. (ל''ת)

      אלי, 13/02/06 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי שלא נסע לפני הבחירות לטיול ע''ח המפלגה שיקום!

    א, 13/02/06 12:20

    סתם נטפלים למקרה פעוט, בעוד שכולם יודעים שלפני הבחירות, פורחים הטיולים מטעם, וסופי השבוע של עמותות הקשורות למפלגות השונות. אז מה אתם פתאום כל כך צדיקים ומגלגלים עינים? רק בגלל שמדובר בליכוד? העבודה יכולה לעשות לכולם בית ספר בנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מ-1977 רצינו ליכוד וקיבלנו מילכוד בכל תחום אפשרי ללא פיספוס!!! (ל''ת)

    ככה זה כשבוחרים, 13/02/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    היכן הדין עם המושחתים הבאמת גדולים של הפוליטיקה -כלומרט ושות'' (ל''ת)

    דקדוקי הבלים, 13/02/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ברגע זה הליכוד זכה בעוד 2 מנדטים

    רון, 13/02/06 12:17

    כן כן העם החכם שלנו יקרא את הכתבה הז ויעניק פרס לליכוד: עוד עשרות אלפי קולות

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מעניין איך זה שפסק הדין ניתן אחרי 3 שנים ובדיוק חודש לפני הבחירות

    איתי, 13/02/06 12:16

    לדעתי מה שעשו השופטים חמור אפילו יותר מהעבירה. לחכות יותר מ-3 שנים, מ-2002 עד 2006, ולתת את פסק הדין בדיוק היום? ''במקרה'', הא?

    ומה עם עמרי שרון, בוז'י הרצוג, אהוד אולמרט וכל שאר האנשים ששתקו וש-''החליקו'' להם? אבל את בלומנטל אריק שרון פיטר.

    עובדים עלינו בעינים ומספרים שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית. הבדיחה ממש עצובה.

    הגב לתגובה זו

    • 3 שנים - בגלל השתיקות של העבריינית

      מיסטר בין, 13/02/06 13:54

      וזאצ אכן מדינה דמוקרטית - במדינה אחרת היא כבר היתה שוטפת את הרצפה בכלא השרון

      הגב לתגובה זו

      • עוד כמה שנים זאת באמת תהיה מדינה אחרת

        איתי, 13/02/06 15:07

        יקראו לה פלסטין, וכולנו נצטרך לשטוף רצפות בבתי כלא בשרון. בינתיים מבלבלים לנו את המוח עם פרשות של 12 אלף ש''ח כדי שנצביע לקדימה ושם לא מרשיעים אף אחד על כלום

        הגב לתגובה זו

        • איתי ,שכנעת אותי שאתה טיפש

          א., 13/02/06 16:02

          אני אכתוב לאט כדי שתבין. בלומנטל הורשעה משום שהיה עד מדינה, המשפט נמשך שנים משום שהיא שמרה על זכות השתיקה, ומשיכת זמן על-ידי עורכי דינה שגם בדיון האחרון ביקשו דחייה. הרצוג שמר על זכות השתיקה ולא ניתן להוכיח אשמה
          (לדעתי לנבחר ציבור אסור לשתוק בחקירה) . אני מנחש שאם בלומנטל היתה מזרחית הטיעונים שלך היו שונים. עומרי שרון הורשע, אולמרט דיבר ויצא זכאי, למרות שאתה ואני היינו מורשעים, יכול להיות שהמושחתים בשמאל יותר מתוחכמים.

          הגב לתגובה זו

    • נשמה,הייתה בזמן הזה עוד מערכת בחירות...

      בוב, 13/02/06 14:01

      ובקצב הנוכחי, כל פסק דין הוא מיד אחרי הבחירות או ממש לפניהן...
      אז התירוץ שלך לא קביל.
      למה לא פשוט לשמוח שרשע(ית) קיבל(ה) את גמולו(/ה) ולקוות ששאר הרשימה היפה שציינת תגיע לכך מתישהו (אולי לפני בחירות 2008 בדיוק...)?
      בריאות וטוהר כפיים לך ולכל בית ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • למה לפני 2008 ולא לפני 2006? ואגב, הם לא יורשעו

        איתי, 13/02/06 15:10

        כי בפרקליטות כבר החליטו שאין מספיק ראיות ושזה לא מספיק מעניין את הציבור, כלומר אותם.

        ולטענתך: מאז הבחירות הקודמות עברו יותר מ-40 חודש. נשאר בדיוק חודש אחד עד הבחירות הבאות, ופתאום השופטים צצים עם תעלולים פרסומיים כאלה. את השחיתות צריך לעקור, ולהתחיל בבתי המשפט!

        הגב לתגובה זו

    • ושכחתי משהו - 15 יום זה אולי 1500 דולר. אצל אולמרט ושרון

      איתי, 13/02/06 14:02

      ובוז'י הרצוג ממפלגת העבודה מדובר על מאות אלפי ומליוני דולרים.

      אבל מה? מבלבלים לנו את המוח עם הגרושים שההיא שילמה למלון, פחות ממשכורת ממוצעת אחת, כאילו זה השוחד של המדינה.

      פשוט גועל נפש.

      הגב לתגובה זו

    • שכחתי משהו.. 15 לינות זה בקושי 1500 דולר, לא כמו שרון ואולמרט

      איתי, 13/02/06 14:08

      ובוז'י הרצוג ממפלגת העבודה שאצלם מדובר על מאות אלפי ומליוני דולרים.

      אבל מה? מבלבלים לנו את המוח עם הגרושים שההיא שילמה למלון, פחות ממשכורת ממוצעת אחת, כאילו זה השוחד של המדינה.

      פשוט גועל נפש.

      הגב לתגובה זו

    • איתי. אתה טועה! מספרים לנו שאנחנו...

      מורה לאזרחות, 13/02/06 14:13

      אנחנו חיים בדמוקרטיה.וזה גם נכון.
      מקור הטעות הוא,שדמוקרטיה זה לא מה שלמדתה בבית הספר בשעורי אזרחות.דמוקרטי זה מוסג שמומצא מידי יום,על שולחן ארוחת הבוקר של
      ג'י דאבל You בוש.
      אתה לא היחיד שמתבלבל כל הזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בלומנטל הביתה. את פוגעת בליכוד (ל''ת)

    ליכודניק, 13/02/06 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואלה. באמת התורה בבחירות אני מצביעה לביבי וש''ס ולהרב כדורי (ל''ת)

    פריחה מזרחי, 13/02/06 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המילה האחרונה היא בג''ץ ולכן תזוכה... (ל''ת)

    N, 13/02/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איך יכול להיות ????

    chaim, 13/02/06 12:04

    למה לא אמרה כמו ראש ממשלתנו על ממון בנו בבחירות של מליונים ''לא ידעתי'' הרי הוא זוכה נכון???

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כנראה שהיא צדיקה אמיתית.

    חשוך ימי בינימי, 13/02/06 12:00

    אינני מכיר את הגב' בלומנטל. אבל מהעובדה ש''בית משפט'' ישראלי הרשיע אותה בשחיתות אני מסיק שכפי הנראה היא צדיקה (בלי מרכאות) אמיתית. אם ''בית משפט'' ישראלי קבע שהיא משקרת, אז היא כנראה דבקה באמת באופן פנאטי. אם ''בית משפט'' ישראלי אומר שהיא נתנה או קיבלה שוחד, אז כנראה שהיא מעולם לא נגעה בפרוטה שאינה שלה כדת וכדין.

    אין כנראה בעולם תעודת יושר ''מכובדת'' יותר מהרשעה ב''בית משפט'' ישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אפלייה רק רקע עדתי מובהק!!!! (ל''ת)

    גדליה, 13/02/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שוב דופקים את המזרחיים!

    אלעד, 13/02/06 11:58

    בניזרי, תגיד, נעמי היא לא מהעדה שלך???????

    הגב לתגובה זו

    • אולי היא אוהבת לאכול ג'חנון (ל''ת)

      תימני, 13/02/06 13:34

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם ככה אנחנו עוברים לקדימה

    הנהג, 13/02/06 11:57

    שם יקבלו אותנו בזרועות פתוחות. אנו עומדים בתנאי הקבלה...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הון ושלטון משחית את כל המפלגות

    @ בנצי-א @, 13/02/06 11:55

    בלומנטל הקורבן היוצא מן הכלל
    היחידי שמקבלת נו נו נו

    הגב לתגובה זו

    • אתה אומר כך. כי אתה ליכודניק. ואתה לא אובייקטיבי (ל''ת)

      בנצי א, 13/02/06 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    היא קורבן של הבוגדים מהשמאל

    רועי לרנר, 13/02/06 11:54

    היא לא עשתה שום דבר שכל האחרים אינם עושים! אבל שרון, ימ''ש לא אהב אותה. זה הכל. וכמובן כל התיקשורת לא אהבה אותה, כי היא לא הפכה לפודל של שרון וחבורת הפושעים אשר איתו, כמו ציפי ליבני, למשל.
    כל הסיפור הזה של נעמי בלומנטל הוא עוד סיפור של התעללות שמאלנית במי שלא מ''שלנו''. ומוצאה האשכנזי הביא את מזוז האפריקאי נגדה

    הגב לתגובה זו

    • גזען. מה קשור זה שמזוז ממוצא אפריקאי?

      ירון, 13/02/06 12:38

      הוא סתם שמאלן. יש כאלה בין האשכנזים ובין הספרדים.

      הגב לתגובה זו

    • אני כזה מסכן, לא עשיתי כלום, זה הכל הבוגדים מהשמאל, אמאלה. (ל''ת)

      הקורבן האומלל, 13/02/06 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    איך אומרים............

    בני, 13/02/06 11:54

    רק הליכוד יכול

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יופי, עכשיו היא יכולה

    מוטי, 13/02/06 11:52

    להצטרף לקדימה, היא עברה בהצלחה את הבחינות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מקום 18 ברשימת הליכוד רבותי!!! מזל טוב נעמי (ל''ת)

    אומלטה, 13/02/06 11:51

    הגב לתגובה זו

    • היא חייבת לעבור לקדימה. זה המוצא האחרון בשבילה.

      עופר, 13/02/06 12:33

      וזה הרי עבד בשביל כ''כ הרבה אנשים.....

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    נטפלו אליה כי היא אשכנזיה!

    בוריס קונצמאן, 13/02/06 11:51

    זה הכל המרוקאי הזה מזוז

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, לא שמעתי על אשכנזי פושע

      non, 13/02/06 12:36

      או רוצח,(הרוסי שרצח את בתו לאחרונה) או אנס (היבוא הרוסי של הזנות לארץ) ושאר דגי רקק...
      אין ספק שאתה צודק. תמשיך לחיות בבועה שלך. הכחשה זה בריא.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מהיכרות אישית , היא טהורה ! (ל''ת)

    אריאל, 13/02/06 11:50

    הגב לתגובה זו

    • היכרות אישית? הידעת אותה? (ל''ת)

      משלם מיסים, 13/02/06 14:42

      הגב לתגובה זו

    • לא מספיק טהורה

      חכמה, 13/02/06 16:11

      כנראה הרבה חוסר חכמה ונפילה בידי מרכסז הליכוד . חבל

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אשה דוחה ומתנשאת אין ספק שתורשע (ל''ת)

    ע. מיכאלי, 13/02/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מתי עומרי הולך לכלא?

    יגאל כהן, 13/02/06 10:53

    פחחחחח..........

    הגב לתגובה זו

    • למי להצביע??

      נערה, 13/02/06 12:01

      כולם שקרנים כולם רמאים וכולם יושבים במליאה!
      כל אחד מחמם את הכיסא ודואג לכיס שלו .מעבר לזה- אין ערכים, אין דמוקרטיה אין כלום!!!!
      במי כבר אפשר לבחור? באיזה מפלגה אין שחיטות? אפילו טומי לפיד שדאג להדגיש כמה שהוא מושלם ,פרש מהמפלגה אחרי שהציבור ''בגד'' בבחיר ליבו....
      ואח''כ נוח לכולם להציג את הציבור הדתי כפושע. שהם אלו שלא שמים על הדמוקרטיה וכו'..
      כאילו שמישהו כן שומר עליה...
      לפחות הם עושים את זה מאידיאולוגיה, ולא מבצע כסף וכבוד!!!

      הגב לתגובה זו

      • רק למרצ

        אלי, 13/02/06 12:57

        המפלגה הישרה היחידה

        הגב לתגובה זו

        • את השם זהבה (טיסה חינם) גלאון שמעת? ועל למה דדי צוקר

          איתי, 13/02/06 14:34

          הלך הביתה שמעת?

          אם לא כדאי שתקשיב.

          הגב לתגובה זו

          • אם כך - נשארו המפד''ל.....ממילא

            יש לי רעיון, 13/02/06 15:10

            לא התכונתי להצביע לבנאדם שמציע לאויבים בתחילת מו''מ את כל מה שיש לו להציע. ומבין אותם תמיד הרבה יותר מאשר את העם שלו.

            במפדל לא שמעתי על שחיתויות בשנים האחרונות תקנו אותי אם אני טועה!
            (להפך - המפלגה הזו ושינוי צוינו עי המבקר כשתי המפלגות היחידות שלא היו להן חריגות ואי סדרים בניהולי הכספים) אבל לשינוי יש שחיתויות אחרות.

            הגב לתגובה זו

      • ימין - למפד''ל. שמאל - למרץ

        יש לי רעיון, 13/02/06 13:04

        עוד לא שמעתי על אף שחיתות או חקירות כנגד חברי המפלגות הללו.

        אני אישית אצביע מפד''ל. כי מרץ מסוכן לי מדי עם הדיעות השמאלניות של ביילין. אבל אם את בראש שמאלני תצביעי מרץ.

        הגב לתגובה זו

      • לנערה

        מוכיח בשער, 13/02/06 13:45

        ובכן אתחיל מהסוף, לשחיתות אין קשר לדמוקרטיה, אידיאולוגיה אננה הכשר לפשע אפילו לא לרצח ראש ממשלה. העובדה שיש חולרות חילוניות אננה מכשירה חולרות ברשות התורה, בוודאי שלא מדובר בכל חובשי/ות הכיפה, או השביס.

        במי לבחור לא אומר לך,אם זאת אתן לך כמה טיפים, קודם כל סקרנות פוליטית, מאחר ואת צעירה, והבחירות אצליינו נערכות כל שנתיים,
        יהיה לך מספיק זמן עד שבה טובה להעניש כמה וכמה מפלגות שלא עמדו בהבטחות.
        בחרי במפלגה שמצע שלה מדבר אלייך(אם כי כל מצע הוא בסיס לשינוים/פשרות) אם את קפיטליסטית את תצביעי לעבודה, ואם סוציליסטית אל תצביעי לליכוד/ קדימה. כמו כן התרשמי מהאנשים שמרכיבים/מרקיבים את הרשימה.

        הגב לתגובה זו

      • לנערה- נ.ב

        מוכיח בשער, 13/02/06 13:56

        אם את שומרת חוק, אל תצביעי לאיחוד בלאומי

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    היא מגעילה אותי

    אחד, 13/02/06 10:30

    יש לה פרצוף של שקרנית ...ממש רואים את זה

    הגב לתגובה זו

    • היא צדקת ששומרת שבת וכשרות

      הרב נחמן פרקש, 13/02/06 11:52

      ולכן היא תזכה בערעור

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    היא מקום 18 ברשימת הליכוד (ל''ת)

    חצופה, 13/02/06 10:17

    הגב לתגובה זו

    • מצויין, עכשיו אני במקום ריאלי (ל''ת)

      אהוד יתום, 13/02/06 11:55

      הגב לתגובה זו

    • לפחות מקום 18 אבל אולמרט מקום 1 (ל''ת)

      chaim, 13/02/06 12:05

      הגב לתגובה זו

    • תקבל מקום ריאלי בנוה-תירצה! (ל''ת)

      julia, 13/02/06 12:06

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעדלה לכי הביתה, מספיק

    בן-ציון, 13/02/06 10:11

    מספיק להעסיק את בתי המישפט, תעשי הפעם משהו בשביל המדינה
    תודי וסיגרי עיניין.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שמעתי את שקרניהו בגל''צ

    שמועתי, 13/02/06 10:08

    כמה שטויות יכול אדם אחד לדבר ברבע שעה, קשה להאמין.
    הוא יעשה
    הוא יציל
    הוא עשה
    הוא בנה
    הוא הציל
    הוא ימגר את העוני ב3 שנים
    הוא והוא והוא שקרניהו אחד גדול

    הגב לתגובה זו

    • ומדהים כמה הוא חושב שהעם מטומטם

      ביבי הביתה, 13/02/06 12:47

      וחוזר על המנטרות השקריות שלו כמו תקליט שרוט

      הגב לתגובה זו

    • מה שכואב

      מריו, 13/02/06 14:52

      לך ולתקשורת שהוא אומר אמת ויש לו קבלות

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מושחתת,אבל אישה יפה מאוד וח''כית לכיכרת מדינת ישרואל ! (ל''ת)

    רופא עיניים, 13/02/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    היא מושחתת? החלאה הגדולה מכולם

    זו משפחת שרון!, 13/02/06 10:00

    היא לא עשתה שום דבר שכל האחרים אינם עושים! אבל שרון, ימ''ש לא אהב אותה. זה הכל. וכמובן כל התיקשורת לא אהבה אותה, כי היא לא הפכה לפודל של שרון וחבר הפושעים נגד האנושות אשר אתו, כמו הטינופת ציפי ליבני, למשל.
    כל הסיפור הזה של נעמי בלומנטל הוא עוד סיפור של התעללות שמאלנית במי שלא מ''שלנו''.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה זהב!!!!!!!! (ל''ת)

      ricardo, 13/02/06 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    היא מהמוצא הנכון ומהמשפחה הנכונה.

    non, 13/02/06 09:54

    אז ברור שהיא תורשע, ותרצה את עונשה בהמשך כהונתה בכנסת...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מושחתת... מתאימה לרשימת הליכוד. (ל''ת)

    איתי, 13/02/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צריך תמיד לזכור כי בשחיתות, לא הגודל

    פליציה, 13/02/06 09:32

    הוא שקובע...כאשר עסקינן ב..''מחוקקים'' ו...נבחרי צבור.

    הגב לתגובה זו

    • יותר גרועה מאתי אלון ועינבל גבריאלי,ביחד....זהירות ממנה...! (ל''ת)

      אהרי אשכנזי, 13/02/06 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ביבי השקרן רע לכולם והליכוד חבורת מאפיה (ל''ת)

    למהזהמגיעלנו???, 13/02/06 09:29

    הגב לתגובה זו

    • ביבי בפאניקה, אף אחד לא מצביע

      מעניין למה?, 13/02/06 12:48

      ליכוד

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    צריך להעיף אותה מושחתת

    אריק ברמי, 13/02/06 09:28

    לא רוצים אותך יותר בליכוד מושחתת וגם כל חבריי הליכוד לא שונים ממנה..

    חבר ליכוד לשעבר

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פחות משנה מאסר יהיה צחוק מהעבודה (ל''ת)

    חכם מימון, 13/02/06 09:16

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לחלום. היא לא תקבל כלום...

      איתי, 13/02/06 12:17

      ככה זה במדינה שלנו. אם אתה מקורב לשלטון לא תקבל עונש. מקסימום שלוש שעות עבודות שירות (וגם את זה היא תעשה בכנסת...).

      מישהו שאל את ביבי כמה הרשימה שלו ''מצויינת'' עכשיו?

      הגב לתגובה זו

    • ביבי עצמו כראש ממשלה הועמד לדין

      יוסי, 13/02/06 12:49

      היה הראשון בהסטוריה שנחקר כראש ממשלה. למה הוא לא מזכיר את זה בכל האיונות שלו: ''אני דרדרתי את הרמה המוסרית של השלטון כי הדג מסריח מהראש''

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה כותב כאן דבר שקר???

        זוכרת הסטוריה, 13/02/06 16:35

        ביבי מעולם לא הועמד לדין, מה אתה מקשקש???????

        הגב לתגובה זו