• 34.

    חברת כצט רצחה לי את הכלב

    אושרת, 16/02/06 20:16

    חברת כצט רצחה לי את הכלב אני לא יכולה להתמודד עם האובדן שלו וגם הילדים שלי פשוט שברים ולו מעקלים.
    החברה פשוט העשירה את עצמה במחירת שקי המוות לציבור ולא ידעה כלום למרות שידעה זאת מחודש מרץ 2005 אני מקווה שהם יבואו על עונשם וישבו מאסר על רצח המוני של כלבים למטרת בצע כסף. אנחנו מנסים גם להציל את הכלב השני שלי.
    מקווה שחברת קצת לא תדע יותר רווחים ולא יעצמו עין על כל הסבל שהם גורמים לנו.
    היזהרו חברת כצט גם מוכרת תרופות לילדים ולמבוגרים אל תפקידו את חייכם בידם

  • 33.

    תתבעו להם את הצורה,שישלמו!!!!

    כצט ידעו מראש, 16/02/06 07:10

    הם ידעו שיש מכולה מורעלת לפני יותר מחודש.
    אך היות ואין רישום של מזון בע''ח הם
    לא ידעו באיזה מכולה,ןלא רצו לזרוק
    אוכל.

    שישלמו פיצויים,פן יראו ויראו!!!

  • 32.

    פאניקה מוגזמת ביותר.

    אורן ו., 15/02/06 15:17

    הכלב שלי אוכל נוטרה נאגטס אדום (כבש ואורז) כבר שנים. זה טוב לעור שלו. לא הופיעו אצלו שום בעיות מהסוג שמתארים בעלי הכלבים הפגועים. נותר לי רק להניח שלפחות הסדרה הזאת בסדר גמור. אני לא רואה שום ייתרון בהעפת חברת מזון גדולה שלמה, עם הרבה סוגי אוכל במחיר לא גבוה ואיכות טובה, בגלל שגדלה להם פטרייה באחת הסדרות. שנים הם בסדר בשבילי ועכשיו הם פישלו אז אני צריך להתנהג איתם באלימות? צריך לקחת את זה בפרופורציות! אלו שתועבים אותם כי הכלבים שלהם נפגעו, צודקים מאה אחוז כמובן. גם משרד הבריאות צדק כנראה בזה שהוריד את הסדרה הכחולה מהמדפים אחרי שלקוחות התלוננו (למרות שזאת יכולה בקלות להיות תופעה נוספת של פאניקה ציבורית). אבל להעיף את כל המוצרים שלהם, בלי ביקורת, בלי סיבה, פשוט בגלל היסטריה? למה מה?

    • מה למה מה? כנס ותקרא

      אבי, 15/02/06 21:30

      גם אני האכלתי שנים את הכלב שלי נוטרה נגטס כחול וזה היה אוכל מצוין ולא יקר לכלב שלי. אז זה אומר שכשמופיע חומר רעיל באחד מרכיבי המזון אני צריך להתעלם מזה?

      אם היית קורא קצת באינטרנט כתבות על הרעלת האפלטוקסין ולא ניזון מהשקרים של כצט היית מבין שמדובר בתופעה רחבת היקף מכיון שכל יבול התירס במערב התיכון של ארה''ב השנה היה נגוע בפטריה ולכן אי אפשר היה לשווק אותו לבני אדם או אפילו כמספוא לבהמות, ודיאמונד, במקום לקבל החלטה חד וחלק שהשנה לא משתמשים בתירס כרכיב במזון לכלבים, ניסתה לשחק תופסת עם הפטרייה, או עם השטן אם תרצה, ושמשחקים משחקים עם השטן תמיד מפסידים בסוף.

      אורן, זה שהכלב שלך לא מראה שום סימני מחלה זה לא אומר שהאוכל בסדר או לא. רק טיפש מחכה להופעת סימפטומים מכיון שאז כבר יהיה מאוחר להציל את הכלב שלך. אם אתה חושד שילדך אכל מזון שמכיל רעל עכברים חו''ח האם תחכה בבית לראות אם הוא מפתח עויתות ופרכוסים, או שתרוץ איתו ישר לבי''ח לבדיקה?

      במקרה של נוטרה נגטס זה אפילו יותר חמור מכיון שאם הכבד נהרס אין דרך חזרה. החלפת האוכל ושטיפת קיבה לא יעזרו ולא ירפאו את הרס הכבד.

      אני במקומך הייתי בודק על גבי השקית של המזון את כל רכיבי המזון. זה שהוא נקרא כבש ואורז לא אומר שהוא לא מכיל גם תירס. יכול להיות אמנם שאחוז התירס בשקית האדומה יותר נמוך ולכן יקח יותר זמן להווצרות נזק. יכול גם להיות שלמזלך בשקית שלך הכל בסדר.

      מה שכצט עשו זה שערוריה. להסתיר מהצבור את הרעל במזון כי יותר זול לטפל במאה כלבים שימותו מאשר לקבל חזרה את כל שקיות המזון שכבר נמכרו. זה הסיבה שאני יותר לא קונה עלום מכצט ואני מקווה שמנהליה יבלו את השנים הבאות בבתי משפט.

      • מסכימה לגמרי עם אבי. (ל''ת)

        דפנה, 15/02/06 23:04

  • 31.

    מחמאה

    ליאור, 15/02/06 13:07

    סיפור באמת קשה
    למדתי צילום בבצלאל ואני חייב להחמיא לצלם הזה פשוט סידרה מצויינת

  • 30.

    תוענש סיגל פירסט מנכ''ל כצט לאלתר!

    המעניש, 13/02/06 16:26

    מדינת ישראל היא מדינת חוק ועבירה שנושאת איתה מוות של בעל חי זה או אחר הינה עבירה שיש לבוא בעונש על ביצועה על פי חוק העונשין .

    מגיבים יקרים אנא פנו למשרד החקלאות בבקשה לפתיחת ועדת חקירה על השתשלות האירועים וניהולם על ידי חברת כצט .מה שטוב לרמדיה טוב גם לנו- בעלי הכלבים!

    לינק למשרד החקלאות :http://www.moag.gov.il/

  • 29.

    לתת למנהלי כצט אוכלים נוטרה נגטס

    צדק פואטי, 13/02/06 15:33

    סופר קלאס ושאר פטריות.
    אולי זה יעלה קצת הגיון בראשם.

  • 28.

    לכל המגיבים

    אסף, 13/02/06 12:40

    בנוסף לתגובותיכם המוצדקות ברובן, מוטב היה אם הייתם מטריחים את עצמכם וקמים לשעה קלה מהמחשב ונוסעים עם כלבכם האהוב והיקר לבית החולים הוטרינרי בבית דגן, ותורמים דם לכלבים האומללים שמאושפזים שם.
    נכון לאתמול, עדיין יש שם מחסור בדם. תרומת דם לא מזיקה ולא גורמת לשום נזקים. אז תהיו בני אדם קצת יותר טובים והצילו חיים של כלבים חולים. כי מחר, חס וחליליה, אולי הכלב שלכם יזדקק למנת דם.

    • אסף, תרמו לא מעט

      קוקה, 15/02/06 14:14

      ואני בינהם....

    • לא כולם יכולים

      אני, 15/02/06 23:06

      יש דרישות שונות, לא להרבה אנשים יש כלבים ששוקלים מעל ל20 ק''ג.

  • 27.

    עזבו אותכם מסתם פירמות

    פנינה, 13/02/06 10:52

    תקנו דוגלי ובונזו הכי בטוח....

    • מה פתאום

      אני, 13/02/06 15:40

      דוגלי ובונזו הם המוצרים מהזן הנחות ביותר.
      לקנות פרופלאן, סיינס דיאט ודומיהם.

  • 26.

    רק פגיעה בכיס תלמד לקח את העבריינים (ל''ת)

    פומה, 13/02/06 10:37

  • 25.

    לתבוע לדין פלילי את האנשים

    איש, 13/02/06 09:24

    האחראים למחדל ולתבוע ייצוגית את כ.צ.ט, שופרסל והחברה האמריקאית!!! אין גבול לחוצפה ולפשיעה של החברות הגדולות!!!

  • 24.

    אין גבול לחוצפה

    ויני ג'ונס, 13/02/06 09:15

    בחברת ''כצט'' פשוט לא לומדים וממשיכים להתנהל כמו צ'חצ'חיה סוג ז' ולא כמו חברה מכובדת. במקום להתנהל ביושר מול בעלי הכלבים ולהקטין את כמות הנפגעים, הם מחפשים לעשות עוד שקל במקום שבו הם יפסידו אחרי זה מאה. ככה זה כשהכסף יותר חשוב מהחיים

  • 23.

    כצט ואחריות?למדו משופרסל

    אורי, 13/02/06 08:19

    כל הכבוד לרשת שופר סל מגלה אחריות כלפי הצרכן להבדיל מחברה
    שמיצרת תרופות ועדין מנסה להסתיר את העובדות שהפרסום לא היה בזמן
    ומאשימה את כולם חוץ מכצט
    חבל לכם על הזמן כל המותגים
    דר פט טייגר נוטרא ותרופות לבע''ח
    לא לרכוש וזה נובע בגלל חוסר אחריות של חברת כצט היקרה

  • 22.

    נוטרה נגאטס = סופר קלאס ?!!!

    חחחחחח, 13/02/06 01:45

    אנשים שילמו שנים על ''נוטרה נגאטס'', יענו מזון איכותי כשיכלו לקנות את הסופר קלאס, שזה האוכל הכי זול שיש. חחחחחח גם היוקנובה וכל השטויות האחרות מכילים זבל ואתם לא מרחמים על הכלבים שצריכים כל החיים לאכול את הזבל הזה ?!!! אני נותן רק שאריות של אוכל, כולל עצמות !!! זה מה שכלבים אוהבים וזה מה שטוב להם ושתקפצו לי !

    • אתה צודק, צודק צודק. רק שאריות, או-

      מגדלת כלבים, 13/02/06 06:05

      אפשר לקנות אורז זול ושאריות של בשר זול או עצמות, להוסיף שמן בריא ולבשל בסיר גדול, מספיק לשבוע. אפשר להוסיף ויטמינים.

    • עצמות?!

      נולי, 13/02/06 07:50

      זה עניין של זמן עד שהכלב שלך, יגיע לבית דגן עם חור במעי, קרע בושט ועוד כל מיני צרות שנגרמות מאכילת עצמות.
      אם אתה בוחר להאכיל את הכלב שלך במזון ביתי - אשרך. אך לפחות תוציא את העצמות!

      • עצמות זה מצויין לכלב

        אני, 13/02/06 15:38

        עצמות מבושלות מסוכנות, אבל עצמות רגילות הן מצויינות לכלב.
        איך אתה חושב שהכלבים\זאבים חיו בטבע לפני שהיה מזון יבש?

  • 21.

    מוצרי ''סופר קלאס'' הם זבל. מנסיון.

    עקרת בית, 13/02/06 00:57

    הם קונים בזול מכל מיני חברות עלומות ושמים על זה את השם המפוצץ ''סופר קלאס'' עם מחיר תואם.
    נפלתי בפח אצלם עם כל מיני מוצרים. אני לא נוגעת יותר בדברים שלהם.

    • לא תמיד

      אני, 13/02/06 15:37

      אם תבדקי טוב, יש מוצרים שונים שנמכרים תחת שמות אחרים מסופר קלאס, שמיוצרים ע''י חברה צד שלישי ומשווקים ע''י חברה מסויימת וגם ע''י סופר קלאס, ושל סופר קלאס יותר זול.
      לדוגמה: גלילי נייר סופג של סנו הם גלילים זהים לגמרי (אותו דגם, אותו יצרן, אותה כמות) לגלילים של סופר קלאס, שהם יותר זולים.
      אותו דבר גם עם שמן זית מסוים ועם מוצרים נוספים. שווה לבדוק.

  • 20.

    אנשים תרגעו אולי ותפסיקו לבכות גם לי

    ברק, 13/02/06 00:45

    יש כלב וגם אני נתתי לו לאכול נוטרה נאגטס( הוא בסדר ואני מקווה שהוא לא נפגע נכון שזה לא נעים אבל מבדיקה שערכתי עמם
    ( תתקשרו בשעות פחות עמוסות הם כן יענו לכם ) אז עולה כי הם חברה אחראית ביותר המזון עם השקית הכחולה כלל אינו חשוד בפטרייה או בזיהום שהיו בירוקות אבל הם לא לקחו את הסיכון והורידו אותו מהמדפים הם הציעו פיצוי לכולם הביטחו לשלם לכל בעל כלב את האישפוז וידנו עם כל מי שנפגע בעתיד הם אף שלחו מכתבי הבסר מפוטים על ההתפתחויות , והם כל העת בודקים מהיכן ניתן למנוע ולשפר.
    מכל זה מי חושב שעדיין מדובר בחברה חסרת אחריות ממש לא כל הכבוד להם על האחריות .. תפסיקו לבכות ולהאשים כל הזמן אני לא עובד בחברה או משוחד אני פשוט חושב שהם מתנהלים בסטדנטרטים לא ישראליים לחלוטין אז תעשו לי טובה ותרגעו .
    מי שכלבו חולה מאחל לו החלה מהירה .
    המשך שבוע נעים

    • תגיד, אתה בסרט?? כצט = בזיון

      חנן, 13/02/06 02:14

      איך חברה אחראית אם 3 פעמים הם לוקחים את הטלפונים שלי (בשיא האדיבות) ולא טורחים לחזור אלי?

      אני מבין שיש לפעמים עומס, אבל מיום חמישי ועד עכשיו לא מצאו זמן?

      אי אפשר לבנות מוניטין על דברים שאתה מבטיח שתעשה בעתיד.

    • אתה בטוח עובד בשביל כצט ..

      המעניש, 13/02/06 05:45

      כי האינפורמציה שאתה נותן היא לא ממש עומדת בקו המציאות :

      א.משרד החקלאות קבע שנוטרה נאגטס הכחול מסוכן גם כן (ראה כתבות קודמות)

      ב.כצט לא פירסמו הודעה רשמית לציבור הלקוחות עד לימים האחרונים שכבר לצערנו היה מאוחר מידי למרות שהם יודעים כבר זמן רב על הבעיה במוצר אך ורק כי הם לא רצו ''לשרוף'' את שם המוצר.

      ג.כצט לא יידעו את איגוד הוטרינרים בבעיה \מרפאות וטרינריות בארץ - כי הם לא רצו ל''לשרוף'' את שם המוצר.

      ד.שים לב לכמה אנשים הם לא עונים לטלפונים ...תראה תגובות ..

      ה.מאיפה אתה יודע על מכתבי ההסבר?קיבלת אחד ?למי שלחו אותו לבעלי הכלבים ?ומה אתה יודע לגבי יכולת שיפור של חברה שרק דיברת עם נציגה שלה בטלפון ?תמוהה משהו לא ?

      בקיצור אם לא קוראים לך סיגל פירסט (המנכ''ל) אני צנצנת .

  • 19.

    הכלב שלי אוכל בונזו - לא יקר

    רק תוצרת הארץ!!, 13/02/06 00:29

    ולא הורג.

    • כי זה אוכל ברמה נמוכה

      נולי, 13/02/06 07:50

      הכלב שלך מקבל בעיקר פחמימות ולא חלבונים. זה מזון נמוך.

    • לצערנו גם בונזו ודוגלי זה כבר לא תוצרת הארץ

      אבי, 13/02/06 11:16

      לגבי דוגלי - דוגלי קיים רק בשם.
      זה בכלל הפך להיות מותג מקומי של קונגלומרט נסטלה-פורינה. המזון היבש מיוצר בארגנטינה. השימורים הם תוצרת הונגריה.

      זה מה שכתוב על הקופסת השימורים שאני מחזיק :

      היצרן - נסטלה פורינה הונגריה
      היבואן - נסטלה פורינה ישראל.

      מה זה דוגלי? עטיפה. מעניין אם את השק הם מדפיסים בארץ או בארגנטינה.

      אני יודע שגם בונזו שימורים מיוצר במזרח אירופה. אני מניח שגם המזון היבש לא מיוצר פה.

      זה מה שקורה שההון משתלט על השלטון. הפכנו למושבה קולוניאלית שתלויה לחלוטין ביבוא.

  • 18.

    כצט - זבל של שרות לקוחות

    חנן, 12/02/06 23:41

    התקשרתי לכצט 3 פעמים בשלושה ימים האחרונים. בכל פעם אמרו שיחזרו אלי תוך שעתיים. האפסים עדיין לא חזרו אלי. ''אנו מחויבים לאיכות ושרות!!!!'' - אלק. פשוט בזיון של חברה. כצט. בזיון. כצט.

    • לחנן ולכולם

      צילי, 13/02/06 06:05

      שלום חנן,
      תתקשר לפרטיםמלאיםלמספר הזה למרות שהוא מכחיש וטוען שזה ספין של מישרד החקלאות.
      0547712231
      זהו וטרינר החברה
      בהצלחה

  • 17.

    חרם צרכנים על חברה לא אחראית

    יוסי, 12/02/06 23:40

    חברת כצט פעלה בחוסר אחריות פלילית שיש לתבוע אותה על העלמת המידע מהציבוא או לכל הפחות חוסר פרסום מתאים של המידע. לי יש שני כלבים שמוזנים על ידי נוטרה נגטס כחול. לקחתי החלטה שמעתה כל מוצר שכצט נוגעת בו לא ייכנס לביתי.
    אולי המוצרים מעולים ובכל מוצר ייתכנו בעיות אבל...אי העלאת הבעיות לסדר היום בצורה ייזומה של החברה גרמה לכלבים נוספים להיות מורעלים. היום כלבים מחר אנחנו מחרתיים ילדינו.
    אלי מוצר של כצט לא ייכנס הביתה/למשרד/לחברים ואתם? פעם אחת שילמנו את המחיר עכשיו תורה של כצט לשלם כלומר לסגור את העסק אין מקום לחברות עם תרבות עסקית כל כך שפלה.

  • 16.

    מזון רגיל

    יורם, 12/02/06 23:21

    הכלב שלי אוכל שאריות של מוצרי חלב ושאריות של בישולים בשר עוף ולא את הרעלים שבשקים והוא בריא וחזק..................

  • 15.

    בול שיט

    אמא של שחורי, 12/02/06 23:13

    תפסיקו להפחיד אותנו, כבר לפני שבועות כצט יידעה את משרד החקלאות והם לא עשו כלום. אם ייבדקו עכשיו את מוצרי המזון לחיות של חברות אחרות יימצאו שבכולם יש רעלים ופטריות וכו.

    • כמה משלמים לך? כי ברור שאת עובדת כצט (ל''ת)

      אמא של מוקי, 15/02/06 11:31

  • 14.

    אני מאמין שהחברה עושה כמירב יכולתה לתקן את העוול שנגרם

    חיים, 12/02/06 23:08

    מניסיוני עם מוצרי החברה (תרופות לבני אדם), כצט תמיד הצטיירה כחברה אמינה. אני מאמין שהחברה עושה כמירב יכולתה לתקן את העוול שנגרם ולפצות את הנפגעים ככל יכולתה.

    • למגיב בשכר ...אם זה היחס לחיות

      המעניש, 13/02/06 05:48

      מה יהיה באמת היחס בתרופות לאנשים ?תיתן לאמא שלך תרופה מבית כצט מחר בבוקר או לא תגיד את האמת .

      אז תפסיק להתחסד כי ברור שאתה מקבל כסף ואני פה בשביל להגיד את זה .

      • טוקבקיסט בשכר יקר- אנחנו לא כאלה אהבלים

        תתאמץ יותר, 15/02/06 11:29

        גם אם הרעלנו את כלבינו במו ידינו, אנחנו לא כ''כ טיפשים.

  • 13.

    עפ'' כצט הציבור בפאניקה

    יש לי 2 כלבות, 12/02/06 22:53

    איזו חוצפה!
    איפה המנכ''לית של כצט. רוצים לשמוע ממך!
    אוח כמה שאני מקווה שתאכלו אותה בענק בתביעה הייצוגית ובחרם הצרכנים! כל כך מגיע לכם!
    פשוט בושה ההתנהלות שלכם עד כה.

  • 12.

    מייצרים אמפתיה לפיטבולים?

    -, 12/02/06 22:23

    מה זה הכלב הזה על הלינק לכתבה? מחר הוא יופיע כי הוא אכל לילד את הפנים! אנחנו גם אמורים לרחם עליו יום-כן-יום-לא?

    • אדיוט נבער...

      כע, 12/02/06 23:07

      הבעיה שמייצרים אמפתיה לאנשים מסוגך...
      אספסוף שכמותך גורם לפגיעה בחפים מפשע,בני אדם וכלבים כאחד.

  • 11.

    צריך להחרים את כל מוצרי כצט (ל''ת)

    יוסי הזכרוני, 12/02/06 22:22

  • 10.

    כ.צ.ט - כלבכם צועק טעיתם .. ובגדול

    אבי, 12/02/06 22:18

    שבכלל התקרבתם לחברה הזו.
    אם הוא/היא עוד יכול לנבוח בכלל..

    צריך לפתוח בחקירה פלילית נגד מנהלי כצט בחשד להעלמת מידע מהציבור ובגרימת מוות ברשלנות פושעת לבעלי חיים.



  • 9.

    שערוריה

    צילי בן חור, 12/02/06 22:01

    למה לא מקימים ועדת חקירה???

  • 8.

    לתבוע לתבוע לתבוע

    פודל, 12/02/06 21:51

    יגישו נא כל בעלי הכלבים שהורעלו תביעה ענקית נגד כצט וכל שאר המעורבים.
    מה קרה? רמדיה כן וכצו לא?
    יבינו וילמדו כולם שכלבים זה כמו ילדים

    • תאכלי את בעצמך נורטה נאגט

      אחד, 12/02/06 23:59

      למה הכלב שלך צריך לסבול ?בטוח שהוא יותר חכם ממך!

  • 7.

    נוטרה נאגט דיאט-השקית הסגולה

    אלמונית, 12/02/06 21:50

    הכלב שלי אוכל נוטרה נאגט דיאט - שקית סגולה - הוא מאד אוהב את האוכל הזה.
    בררתי עם החברה ומסרו לי שהשקית הסגולה לא רעילה.
    יש לי הרגשה שחברה מתחרה רוצה להשמיץ את החברה נוטרה נאגט - צריך לבדוק זאת

    • אל תשחקי עם החיים שלה עדיף שתתני לה אוכל איכותי יותר! (ל''ת)

      אוהבת חיות, 12/02/06 22:47

    • ''שלו'' סליחה (ל''ת)

      אוהבת חיות, 12/02/06 22:47

    • הכלב בתמונה הוא שאר פיי ולא פיטבול (ל''ת)

      הבמין בכלכבים, 12/02/06 23:00

    • זה פשוט טיפשי להמשיך להאכיל אותו

      אני, 12/02/06 23:28

      בזה.
      לכי לפי ההודעה הרשמית של משרד הבריאות האמריקאי, אל תסמכי על כצט.

  • 6.

    הכלבה שלי אוכלה עד היום את האוכל הזה!!!

    ברי, 12/02/06 21:28

    הכלבה שלי אכלה עד היום את האוכל הזה!!!
    היום בבוקר אמרתי לאחי שהיא מתנהגת קצת מוזר, כל הזמן באה אליי ומגרדת אותי עם הרגל, בצחוק הוא אמר לי תן לה נוטרה ויגמרו לה כל הבעיות, אירוני לא.
    אני מאוד מקווה שהמזון הזה לא מורעל !!!בכל אופן אני חושב שמחר אני אקח אותה לווטרינר לבדיקת דם just in case.
    הייתי מבקש מהעורכים עם אפשר להדגיש נושא זה בדף האנטרנט במקום יותר בולט לעין , לטובת בעלי הכלבים, תודה רבה ובכבוד רב.

    • הפסיקי להאכיל אותה בנוטרה נאגטס

      אני, 12/02/06 23:27

      מיד!
      לא לקחת סיכונים! זה לא שווה את זה!
      החזירו את מוצרי נוטרה נאגטס ושות' לחנות!

    • אתמול עברתי באור אדום ולא נדרסתי

      רואים שמותר., 16/02/06 07:07

      כל הקטע הזה עם אור אדום זה סתם
      המצאה של השמאלנים,עובדה.

  • 5.

    בלגאן

    צילי, 12/02/06 21:16

    ביום שישי ערכנו בדחיפות בדיקות דם ל 3 הכלבים שלנו היותואכלו נוטרה נאגטס.
    היום כשדברתי עם וטרינר חברתקצט הוא הזדעק וטען שלא יהייה החזר כי הכל זה ספין של משרד החקלאות נגדם.
    בושה וחרפה שככה מתנהגים ומתנערים מאחריות.
    לכל בעלי הכלבים, קחו אותםלוטרינר תעשו להם בדיקות דםלתפקודי כבד ותגישו חשבונית לשם החזר הוצאות.

  • 4.

    אין מלים, פשוט אין מלים לעזות המצח של כצט (ל''ת)

    מישהו, 12/02/06 21:13

  • 3.

    רעל בזול

    א, 12/02/06 20:45

    יופי
    עכשיו מסתבר גם שהיינו פראיירים וקנינו את הנוטרה נאגטס ביוקר בעוד שהוא נמכר בחצי מחיר תחת המותג של שופר סל.

  • 2.

    פששש

    איןשם, 12/02/06 20:37

    פנינו הן לכלבים והן לבעלים...
    האמסטף שלי אמר ררררררררררר תביאו את בעלי כצט ררררררררר האוף רררררררר

    כולרות

  • 1.

    שימו לב- גם הסדרה הכחולה רעילה

    SOS, 12/02/06 20:33

    כלומר, הסופר סל וכ.צ.ט ממשיכים לשקר לנו.
    לפני הכל- הרחיקו את האריזה מכלבכם. אתם מרעילים למוות את היצור המקסים שאתם מרכז עולמו.
    בפרסום שיצא היום, הסתבר שגם הסדרה הכחולה מורעלת.

    אני לא מבינה- למה כ.צ.ט ממשיכה להסתיר מידע מהציבור? זה הרי רק יתנקם בהם.
    תשמרו את האריזות המורעלות במקום מופרד ובטוח, הרחק מהחיות. אתם יכולים לזכות בהרבה כסף בתביעה היצוגית שתוגש בעניין.

    • גם הסגולה מורעלת!! ראו הוזהרתם!! (ל''ת)

      ירון, 12/02/06 22:33

      • תגיד חבוב?

        תומר, 13/02/06 10:32

        כמה בדוק לגבי השקית הסגולה שהיא גם מורעלת. הכלב שלי פשוט לא אוכל שום אוכל חוץ מזה

        • למה אתה מסכן אותו סתם? (ל''ת)

          אני, 13/02/06 15:32