• 116.

    קדימה ואיש החזון ידאגו שעם ישראל יגור באדנית (ל''ת)

    אזרח, 10/02/06 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    גב ליבני שרון אני מעריך כבר לא יזכה לראות את פירות השלום (ל''ת)

    רפאל, 10/02/06 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    99 צריך לזעוק לשמים את מה שאתה אומר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הלב והמצפון!!!!, 10/02/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ביבי טוב לקדימה (ל''ת)

    ביבי כישלון, 10/02/06 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    תחזירו לו את האוליגרכים עם הכסף, אז הוא יהיה נחמד.

    עושה חשבון, 10/02/06 16:39

    ישראל היתה מכבסה לכסף מוברח מרוסיה במשך שנים רבות, וגם מקלט לאוייבי פוטין. אז למה שהוא יתחשב?

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    למה מצפים?

    אהרון, 10/02/06 16:28

    הם שמים אותם בשלטון... ואז עוד באים בטענות לכל העולם על כך שהם מסוגלים לקבל אותם... עדיף לתת להם מדינה, כסף ונשק. מה לא נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ''חולשה תחזק את הטרור''-התנתקות (ל''ת)

    סתם, 10/02/06 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    גם ליבני מעבירה רבע מיליארד לחמאס וגם מבקשת מהעולם להתעלם מהחמאס (ל''ת)

    ממשלה של ליצנים, 10/02/06 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    בואו נתערב שגם אולמרצ ופרס ידברו עם חמאס בתואנה כי זה שינה דרכיו (ל''ת)

    רק ברוך מרזל, 10/02/06 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    גברת ציפי לבני ההנתקות שתמכתם בה היא החולשה והיא חזקה את החמאס (ל''ת)

    קול ענות, 10/02/06 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    רק קדימה של אולמרצ וציפי לבני חזקו את החמאס (ל''ת)

    קושט אמת, 10/02/06 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    התשדיר כסף קטלני של הליכוד ענק חובה לראות לא משנה למי מצביעים (ל''ת)

    אור, 10/02/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לבני! העם רוצה את פולארד! (ל''ת)

    רפי, 10/02/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    NATO=

    me, 10/02/06 15:46

    Not Attached To Outcome

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    Putin feels that Olmert is weak and will talk to Hamas

    Jeff Beckett, 10/02/06 15:22

    Livni’s position and Kadima's plan to evacuate the West Bank from Jewish settlements encourages Putin to push Hamas as his legitimate partner

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לבני הייתה צריכה לפנות גם לרוסים. פוטין נזנח, נעלב ומתנקם. (ל''ת)

    הסטוריון, 10/02/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    נכון... וגם, הדור הוא עגול... ואללה איזה תגליות מרעישות היום (ל''ת)

    קובי, 10/02/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אין בושה לאנשיו של פרץ !?!

    מודן, 10/02/06 14:33

    אחת הבעיות של פרץ הינה,שהוא חושב של כל האזרחים במדינה מטומטמים ורק הוא ואנשיו הם גאוני הדורובמיוחד היועץ שלו ב-30.000 ש''ח
    כמה שאלות לכם בנושא השחיתות :

    1.מי סולק מלימודי המשפטים במרכז הבין תחומי עקב הגשת עבודה מעותקת ומזוייפת ?!?
    2.מי השתמש בכספי ההסתדרות ובמשאביה על מנת להקים מפלגה בישראל?
    3.מי מעסיק נהג בעלות של 34.000 ש''ח לחודש?
    4.מי מעסיק משכירה בעלות של 37.000 ש''ח לחודש?
    5.מי ניסה לזייף את נתוני ההשכלה שלו ?
    6.מי קורא מסמך באנגלית הכתוב בעברית,על מנת לעבוד על כולם בעיינים?
    ,

    הגב לתגובה זו

    • שיהיה. מה זה קשור עכשיו ? (ל''ת)

      א, 10/02/06 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    מי צריך להחליש חמאס

    נשר, 10/02/06 14:29

    יש אולמרט הוא וקדימה מגשימים את מאוויהם של האויב הערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אז למה העברתם להם את הכספים...?

    יורם, 10/02/06 14:29

    קדימה לכלא!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    רק ציפי ואולמרט חיזקו את החמאס נקודה (ל''ת)

    דובר אמת, 10/02/06 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אם אולמרט היה לא טיפש ,הוא צריך

    אריה, 10/02/06 14:19

    היה להשתמש ב 60 מיליון $ שהם 250 מיליון ש''ח כך ,במקום לתת לרשות =חמס,צריך היה.....

    הגב לתגובה זו

    • אבל

      ש, 10/02/06 14:25

      1.הכסף הזה שייך לרשות, ולא לנו.
      2.הכסף הזה מיועד לעובדי הרשות, כלומר עם לא ניתן להם אותו(שלפי 1 זה גניבה) אני נוריד להם את התקווה לחיות.
      3.אולמרט צריך להיות אחראי ולא נתון לרצונות של קיצוניים...

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    לפי הסקר החדש של מעריב אין מרצ בכנסת!

    רון, 10/02/06 14:17

    תציצו בסקר בעמוד הראשי ותראו - אין אף ח''כ של מרצ. אפילו היו''ר יוסי ביילין בחוצ.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה צריך מרצ ,קדימ_מרצ זה יותר טוב (ל''ת)

      בני, 10/02/06 14:28

      הגב לתגובה זו

    • אני ץריך להסביר שוב, אני דווקא מרוץה מזה שאין מרצ...

      רון, 10/02/06 15:33

      וקורא לכל אלה שאין להם למי להצביע לחשוב על החיבור איחוד-מפד''ל. מפלגה נקייה של אנשים חושבים שאוהבים את ארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    גולמרץ וגבולות קבע חד צדדי הזמין צרות

    @ בנצי-א @, 10/02/06 14:14

    הטירונים בכנופית קדימה
    רצו למכור לנו אשליות
    על גבולות קבע
    פוטין הוציא להם את האויר מהבועה
    ובוש אישר פירוק הגרעין הישראלי
    אסונות בשרשרת
    מבית חלומות של קדימה ותקשורת

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ליבני ואולמרט הם החלום הרטוב של אל-קעידה (ל''ת)

    צפי, 10/02/06 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לתת כסף לחמאס - הרי זה מה שמחליש אותו (ל''ת)

    עוד ברברנית, 10/02/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אולמרט מגמגם ומזגזג כישלונר סידרתי טענות להסברה ולאולמרט . (ל''ת)

    אור, 10/02/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חולשה מול החמאס...

    ארז, 10/02/06 13:43

    תחזק את הטרור - זה, כמובן, בניגוד למה שישראל עושה...
    הרי העברת כספים לחמאס ונסיגות חד-צדדיות נוספות משדרות עוצמה...
    שמאלנים צבועים

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לכל מגיבי קדימה פה במימון האיחוד הארופי

    =שימו לב=, 10/02/06 13:43

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 3000 יורו בחודש למגיבים מטעם קדימה פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תני להם עוד כסף לחמאס,שיהיו פיגועים

    מוחמד, 10/02/06 13:41

    תודה לציפי

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    5 שנים של הפגנת חולשה.

    אורי, 10/02/06 13:39

    מי שרוצה בשלום חיב לגרום לאויב
    להתחנן לשלום.
    מספיק עם הנהגה של תיירים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    החמאס- טאליבן

    מוטי, 10/02/06 13:38

    הם יעשו לפלשתינאים מה שהטליבן עשה לאפגנים. יש לעצור זאת מראש.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    wellcome home zipke...ומי חיזק את החמאס עד היום ?..קקימר''ץ

    cyrano, 10/02/06 13:34

    תעשו עוד כמה עקירות יהודים, תכריזו כל יום על אי העברת כספים ולמחרת היום תעבירו, תכו עוד כמה נערים יהודים כמו בעמונה, תתרפסו ותתקפלו כמו שרק אתם יודעים בפני הפלסטינאים, שמופז יאיים עוד קצת ויספר לנו על ''עליית מדרגה'' ולא יעשה דבר, תמשיכו לנהוג כמו דבילים כמו שרק דבילים מארץ הדבילים יודעים להיות, ואז פתאום.. כאילו.. אליס בארץ הפלאות.... חולשה מול החמאס תחזק את הטרור...
    מרוב שאתם דואגים לנהוג כך, עוד מעט אין לנו מדינה...
    .. ואז, למחרת היום, את עוד תגידי: אמרתי לכם.. תרחמו עלינו ולכו הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אשת הברזל עם פני מלאך יש לך עתיד מזהיר שבת שלום ובהצלחה, (ל''ת)

    משה, 10/02/06 13:29

    הגב לתגובה זו

    • אם היו קוראים לה מזל כהן היית מתייחס אליה?

      איתי, 10/02/06 13:38

      ''פנים של מלאך''. מה שבלונדינית יכולה לעשות לאנשים.


      ומה אשת ברזל. הצביעה בעד העברת כספים לפלסטינים ועכשיו מאבדת את הצפון כשפוטין נפגש איתם. היא בקושי 7 שנים בפוליטיקה. ולפי מה שהיה עד עכשיו, נקווה שזו תהיה האחרונה.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    ומה חשבתם שהדב הרוסי האנטישמי שינה את עורו

    יהודי, 10/02/06 13:27

    אני לא מבין על מה כל המהומה, הרי רוסיה האנטישמית (כמו מרבית ארצות אירופה) לעולם לא חזרה בה ולא שינתה את כהוא זה את שינאתה ל ''ז'יד'' (יהודי) ורק אצלינו כמו בכל דבר אחר בחיינו עדיין מתלהבים מכל פריץ, הלבוש כצו האופנה (חליפות ארמני) ואומר דברים בעלי משמעות כפולה שאצלינו תמיד רוצים להאמין כי הרוסי שינה את דעתו לטובה. ומספיק שהיינו רואים את התנהגותו של איש ה ק.ג'.בי. בעניין הכורים באיראן ולא פחות מכך בעינינו של ''חודורבסקי'' ועוד כמה יהודים שהתעשרו למורת רוחו של ה ''פוטין'' הזה. ואנחנו במקום להתאחד נגד הסכנות האמיתיות שלנו אנחנו מתרכזים ב ''לרצות את פני הפריץ''. ולכן כל הבעיות. שבת שלום ועל אפם וחמתם, ''נצח ישראל לא ישקר''

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    קדימה=דיבורים ובירבורים !! (ל''ת)

    פפר, 10/02/06 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ל-67 ממצביע מרצ

    מצביע מרצ, 10/02/06 13:17

    אי אפשר להכחיש שכולם מבינים לאט לאט את מה שמרצ תמיד הבינה.בגלל זה היא לא תעלם אלא תתחזק

    הגב לתגובה זו

    • אל תתן למציאות ולעובדות לבלבל אותך (ל''ת)

      חנוך, 10/02/06 13:38

      הגב לתגובה זו

    • לא קשה לזרוק בוץ לבצק ולצווח ''אמרנו לכם שיהיה מלוח''. (ל''ת)

      איתי, 10/02/06 13:38

      הגב לתגובה זו

    • אוהב ערבים, שמאלני מניאק ויפה נפש

      למצביע מרצ, 10/02/06 15:58

      אני לא מקלל, חס וחלילה, אני רק מצטט את הפרסומות החולניות שלכם..

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    באיזה שפה ציפי דיברה

    תלמידה, 10/02/06 13:15

    אני מקווה שבעיברית כי האנגלית שלה נוראית

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ביבי צודק לאורך כל הדרך

    קדימה לברוח מפה, 10/02/06 13:07

    זה מה שקורה שחלמאים מנהלים את המדינה.
    איזה עם מטומטם שלא מבינים שדווקא החלמאות שלנו מובילה אותנו לאסונות.

    גם לפני השואה היהודים חיו בנאיביות והמשיכו להתעלם מהסכנות.

    ביבי הוא הפוליטאי הישר מכולם, הוא אומר את האמת הלא נעימה כל כך לציבור והתוצאה שרבים מעדיפים להתעלם ולהצביע למפלגת החלמאים ''קדימה''

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יש מה ללמוד מפוטין לא דופקים חשבון למה שארה''ב חושב (ל''ת)

    משה, 10/02/06 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ליפני שבאים בטלונות לפוטין כנסו שניה...

    רוני, 10/02/06 12:58

    אתם באים לתלונות לפוטין אבל ליפני זה תבואו בתלונות לאהוד אולמרט שנתן להם 200 מיליון שקל...
    והוא גם מוכן לשבת אם החמאס...
    אולמרט הוא האוייב שלנו ולא פוטין!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כישלון ממשלת אולמרט.כך נראה שאין מדיות חוץ ברור

    משה, 10/02/06 12:57

    בנתיים כנראה אין סקרים של גב' צמח על ממשלות העולם לכן אולמרט לא יודע מה הא צריך לעשות

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ''קדימה'' הפנו גב למציאות, וזאת התוצאה (ל''ת)

    יאיר, 10/02/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ליבני, סומך עלייך שתפגיני חולשה והרבה! את והפטרון שלך. (ל''ת)

    דרור, 10/02/06 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הכל חלק מתכנית מאורגנת של פוטין...

    אובי1, 10/02/06 12:38

    רוסיה רוצה לחזור לכח שהיה וההשפעה שהיה לה בתקופת הקומוניזם לפני נפילת גורבצ'וב.
    השיטה של פוטין היא לחזק את מדינות ציר הרשע בסתר + נתינת כח גרעיני לאיראן +תמיכה בארגוני טרור במזרח התיכון והתנגדות בחזית הבינ''ל למהלכים אמריקאים,
    דרך זה לערער את כוחה של ארה''ב ולפגוע בישראל בת בריתה במזה''ת. דרך הסכסוכים במזה''ת ובסופו של דבר מלחמה כוללת באזור בהשתתפות ארה''ב, בזמן שרוסיה תסתכל מהצד ותחכה.
    בסופו של דבר פוטין מקווה שאחרי כל המלחמה הזאת כוחה של ארה''ב יתדרדר קשות ופגיעתה הכלכלית תהיה קשה,
    ולרוסיה יהיה שוב חלון הזדמנויות לחזור ולהיות מעצמה דרך קשריו הטובים עם המוסלמים....כלומר הוא יחזור להיות מנהיג ציר הרשע בסופו של דבר...

    הגב לתגובה זו

    • נשמע הגיוני... (ל''ת)

      שבלול, 10/02/06 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    הגירוש היה הפגנת חולשה הראשון בשרשרת

    @ בנצי-א @, 10/02/06 12:37

    וכך התחיל שרשרת אסונות מכנופית קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שוטי ישראל הצבעתם קדימה-קיבלתם חמאס-רצח יהודים-מימון לטרור

    ממשלת השמאל, 10/02/06 12:35

    כל זאת בגלל שכל הרשימה של קדימה מושחתת וכל מה שהיא מחפשת זה חסינות על עברות הפליליות הרובצות על ראשיהם.

    בחרת קדימה - בחרת שחיתות!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולי הציבור עייף מלנצח כדברי המשורר אולמרט - אך בסופו של יום

    איש ימיני, 10/02/06 12:33

    הימין האמוני ינצח וגם אם זה יקרה בעוד 20 שנה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    קדימה אחראית לנצחון החמאס בגלל ההתנתקות, מה לבני רוצה

    רון, 10/02/06 12:29

    היא בעצמה אשמה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ל64

    האחד והיחיד, 10/02/06 12:28

    איך אתה מדבר כך? מרצ זה אוסף של בוגדים שתוקעים סכין בלב האומה.. אך הכל יסתדר אל דאגה - בבוקר ה 29 למרץ כולנו נהיה מאושרים - מרץ לא תעבור את % החסימה ותתפרק לרסיסים....

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לבני מייללת כמו טירונית. מה אפשר לצפות. והיא עוד ממלאת מקום רה''מ

    איתי, 10/02/06 12:28

    מה שאומר שאם האולמרט יסתבך באיזה סיפור כמו אח שלו (שברח לחו''ל בגלל חובות) ויעוף - היא עוד עלולה להיות ראש הממשלה!

    הצילווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ביסמרק אמר על רוסייה

    אני, 10/02/06 12:22

    כי כוחה הוא טיפשותה.
    גם בתחבולה הכי הגיונית ומוצלחת אתה פשוט לא תאמין באיזה צד לא צפוי היא תחבר.
    היא פשוט טפשה בכדי ליפול בפח,
    היות וההיגיון שלמה מנוגד לכל היגיון נורמלי.

    כמה שהו צדק בדבר ההיגיון....

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רק מרצ יכולה

    מצביע מרצ, 10/02/06 12:19

    ברור לכולם שהכל סתם דיבורים. בסוף כולם ידברו עם החמאס ויותר טוב יהיה אם ביילין יעשה את זה.לכן צריך מרצ חזקה בכנסת הבאה

    הגב לתגובה זו

    • רק מרצ תיקח אותנו לתהום (ל''ת)

      ציפי, 10/02/06 14:09

      הגב לתגובה זו

      • מרצ שיחד עם קדימה_מרצ(קדימרצ) (ל''ת)

        ורד, 10/02/06 14:30

        הגב לתגובה זו

    • תראה את הסקר האחרון של מעריב: מרצ בכלל לא בכנסת... (ל''ת)

      יוני, 10/02/06 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    לבני בין האשמים בניצחון החמאס

    הילה, 10/02/06 12:14

    וכל המילים התקיפות לא יצליחו לטהר את השרץ הזה ולתקן את הנזק העצום. לבני ואולמרט, נכשלתם במבחן העיקרי של מדינאות, מבחן צפיית התוצאות. לכו הבייתה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אז למה נתתם כסף לחמאס??? אתם הכשרתם אותו (ל''ת)

    אורי, 10/02/06 12:14

    הגב לתגובה זו

    • וגם איפשרתם לערבים בירושלים להצביע (ל''ת)

      ארז, 10/02/06 13:19

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כי גם ציפי לבני היא גבר-גבר!!!

    ארץ נהדרת, 10/02/06 12:08

    כוחנות מתלהמת ופרימיטיבית.
    הזה ''העם הנבחר''?!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולמרטת אינו יכול ,אינו מסוגל,אינו מאתים לתפקיד רה''ם קדימה-מרצ (ל''ת)

    גבריאל, 10/02/06 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ממש נחמד לראות אותך מדברת עכשיו גבוהה גבוהה. (ל''ת)

    נורמלי, 10/02/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ממשלת ישראל אשמה בהזמנת החמאס לרוסיה. (ל''ת)

    יוסי, 10/02/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אין צורך בחמאס יש אולמרט (ל''ת)

    חד-נס, 10/02/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לכולם לרוב הציבור הלאומי והדתי גם לא אכפת מזה שפיצצו אותי (ל''ת)

    וכמעט הרגו את, 10/02/06 12:03

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה מאד! ציפי לבני וחבר המושחתים

      לא עוד תבוסתנות, 10/02/06 12:41

      שהיא נמנית עליהם, זה לא הציבור. גם המגיבים האנטישמים באתרי האינטרנט, זה לא הציבור. הציבור הוא, למשל, עובדי סניף הדואר בנווה יעקב שסירבו לשרת את צבא שכירי החרב של ציפי&אולמרט&פרס!

      הציבור גאה בכם מאד מאד מאד!
      הצלתם את כבוד ישראל בארץ ובעולם!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    בפעם הבאה תחשבו פעמיים לפני שאתם מעבירים כספים. (ל''ת)

    יוסי, 10/02/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אכן אולמרט ולבני מגלים חולשה רבה מול החמאס... (ל''ת)

    אבי, 10/02/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    גם אולמרט ידבר עם החמאס והוא יעשה את זה לפני שידבר עם המתנחלים (ל''ת)

    קדימה-לאנשים עם, 10/02/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אחרי צורת ההתנהלות של ישראל מול החמאס מה כולם מתפלאים???

    כבוד לפוטין, 10/02/06 11:56

    מה כולם קופצים כמו תיישים?? אנחנו בעצמנו מממנים את החמאס שקורא להשמידנו. אז מה הבעיה עם פוטין - הוא רואה מי הולך להישאר פה באזור למשך הרבה וזמן ואת מי הולכים להשמיד - ובוחר בצד המנצח.
    כבוד לפוטין!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פוטיטין מתרפס לחמאס בגלל התרפסות קדימה כסף כסף כסף

    רוני, 10/02/06 11:49

    תודה לאולמרט שמחזק את העם הפלשתינאי שהצביע לחמאס שמציע לחסל את ישראל יותר מהר מאש''ף,ומה השמאל בראשות קדימה מציעים?
    הכרה של החמאס בישראל בלה בלה בלה .
    שמאלנים שוקיסטים צאו מההלם ותראו הציארות המרה שהבאתם עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    סליחה, וההתנתקות מה היתה אם לא חולשה מול החאמס?????? (ל''ת)

    david, 10/02/06 11:48

    הגב לתגובה זו

    • זו לא חולשה, זוהי כניעה ללא תנאי!!

      1-2-2-3, 10/02/06 12:11

      ההינתקות שידרה, כניעה ללא תנאי מול החאמס,!
      ליבני ואולמרט, ומופז השקרן, ושיטרית הצבוע, ובראון הבריון, ובוים הטיפש, ושאר חדלי האישישם שם יכולים לחזור המנטרות השיקריות שלהם אלפי פעמים , אבל המציאות מוכיחה שישראל נמצאת בתהליך של כניעה לטרור,!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    קדימה תוליך את המדינה לקווי 1948

    דוד, 10/02/06 11:46

    מדינה שלמה הולכה שולל

    שרון התחיל אולמרט ממשיך

    לא מבין את השמאל שבו בשקט

    עושים יותר ממה שאתם הייתם

    חולמים לעשות לדעתי הכל בוצע

    כנקמה בלי שום היגיון של איש אחד

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי למה התכוון המשורר (ל''ת)

      שירה, 10/02/06 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    להזמין את הצצנים לשיחות בארץ (ל''ת)

    fox, 10/02/06 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אפשר לסמוך על העולם שיתקע לנו סכין בגב

    jak, 10/02/06 11:38

    ובגלל זה אסור ליסמוך על אף אחד וצריך לעשות מה שטוב לנו
    לספח את ההתנחלויות לישראל לגרש (כן אם בגוש קטיף מותר גם שם מותר) משם את האוכלוסיה ולתת מענקי ילודה
    ולהשים ז%$ן על העולם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שרת חוץ מטורללת חסרת כשרון אלמנטרי (ל''ת)

    ישראל משלמת, 10/02/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ''חולשה מול החמאס תחזק את הטרור''

    זאב, 10/02/06 11:36

    תראו מי מדברת

    קדימה - ישר לתהום

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אפס בפוליטיקה

    יעקב, 10/02/06 11:34

    היהודים לצערי מנהלים פוליטיקה נכשלת . פוליטיקא ראויה היא לעשות יש מאין ,ולא .לחפש עם מי לריב.... מאחר ופוטין ביחסים מצויינים עם אירן ועם העולם המוסלמי שמחוץ לרוסיה צריך להעמיד לפניו אתגר במידה ויביא את החמס להכיר במדינת ישראל בזכותה להתקיים כבת חורין יתנער מהטרור ופניו לשלום .אהלן וסהלן...להיות חיוביים ...בתנאים שלנו.לא צריך להצטיין רק בשדא הקרב הצבאי .אין חינוך לפוליטיקה ואהבת המולדת.אצלנו לצערי רואים את הפוליטיקה בעיקר כמנעמי שילטון.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט וציפי שכחו הסברה ברוסיה. יש ממשלה???!!!מישהו אחראי למדינה??

    דוביק, 10/02/06 11:34

    או שקדימה זה עוד סניף של אדלר/וויסגלס

    הגב לתגובה זו

    • ביבי צדק, לפרוש מהממשלה כך אי אפשר לאשים את שרי הליכוד (ל''ת)

      משה, 10/02/06 13:02

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה מה שבוגי ניסה להסביר לך לפני ההתנתקות

    ז, 10/02/06 11:30

    לקח לך קצת זמן להבין

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    קדימה כשלון בבמ.החוץ בטחון פנים וחוץ (ל''ת)

    הפשע גואה, 10/02/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פוטין למד מאולמרט-בקרוב גם כסף יתן להם (ל''ת)

    ז, 10/02/06 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולי ישראל ישלח אותנו להדריך את צ'יצ'יאנים בלוחמת גרילה וחבלה

    מומחה לקרב מגע, 10/02/06 11:23

    במקומות הכי אסטרגטיים של רוסיה,למשל כור אטומי,תחנות כוח חשמל,גשרים ענקיים,וכדומה.
    מה דעתכם?
    רוסיה מבינה את שפת כח עין תחת עין.
    המבין יבין

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אז מה אולמרט תקע לנו?

    לא עיוור, 10/02/06 11:03

    פוטין בסה''כ הזמין אותם לדבר.
    אולמרט אפשר להצביע להם בבחירות, ונתן להם שלשום 250 מיליון ש''ח.

    אם פוטין לנו סכין בגב.
    אז אולמרט תקע לנו את החרב עמוק בבטן ועוד ביקש שנצביע עבורו

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    השמאל הישראלי לא מבין דבר פשוט אחד, אני אנסה להסביר

    איתי, 10/02/06 10:53

    המציאות
    ***תמיד***
    חזקה
    יותר
    מהפוליטיקה.

    אם חמאס הוא המציאות - העניינים יתגלגלו לפיו. הרוסים יזמינו אותו. לאיראן יהיה נשק גרעיני ובסוף העולם יסכים, כי זאת תהיה המציאות. בסוף שום חרם לא יעזור, הרוסים או הגרמנים יזמינו את נשיא איראן אליהם, גם עם הנשק הגרעיני. זאת גם הסיבה שפשוט אסור לתת לפלסטינים מדינה עצמאית; כל פעם הם ''יפתיעו'' אותנו ב-''נזק'' חדש ובניגוד לכל מה שנקווה מהם ונסכים איתם. עד שיכבשו את כל ישראל. כי המדינה שלהם תהיה המציאות בשטח, לא ההסכמים או ההבטחות שקדמו למדינה.

    אבל שמאל זה עסק מקובע, ובטוקבק יושבים כל מיני טרולים, בטח תכף יהיה פה איזה יגאל כהן שינבל עלי את הפה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ולכן ישראל לא צריכה לחשוש

      jak, 10/02/06 11:40

      מלקבוע דברים בעצמה
      כמו סיפוח השטחים למדינה וגירוש הערבים
      יהיה קצת בלאגן בהתחלה אבל פה יהיה שלום ותהיה לנו מדינה קצת יותר גדולה

      הגב לתגובה זו

      • בקדימה אין גרוש ערבים שכח מזה (ל''ת)

        איש ימיני, 10/02/06 12:31

        הגב לתגובה זו

    • איתי, אתה גדול!!! כל הכבוד!!! צודק ונכון!!!! (ל''ת)

      יגאל כהן, 10/02/06 11:44

      הגב לתגובה זו

    • תסביר להם 1000 פעם, זה לא יעזור, זה אבוד!

      עין לציון, 10/02/06 11:47

      ויש הפתעה בשיבלך, זה לא השמאל, זה כלל הציבור כאן , שתקשורת, יחד עם מערכת חינוך גרועה, יחד עם התנוונות תרבותית, ובצירוף כלכלה אכזרית , הבאיו כאן לקריסה של מערכות החוסן התאומי, אין כאן יותר רצון להילחם, ולכן קונים ונאחזים בכל אשליה שהיא גרוה מקש לטובע, מוכרי ההזיות והחלומות מהשמאל בגיבוי תיקשורתי שאין אח ורע בעולם הדמוקרטי הטמיעו כאן צורת חשיבה שאומרת, למה לנו להילחם , בעבור מי בעבור המתנחלים שקיבלו מהמדינה 63 מיליארד שקלים, וזוהי עלילית דם שחדרה עמוק לשדרות רחבות, ובמיוחד כאמור על רקע המצוקה הכלכלית חברתית, מצאו את הכתובת לכל החוליים, המתנחלים, הם האשמים, אף אחד לא רוצה לשמוע ולהקשיב ולהבין את המצב לאמיתו, הנוער כאמור שהוא יציר מערכת חינוך גרועה ורקובה אינו יודע את האמת ההיסטורית, ולא רוצה לדעת, הנוער רוצה לעשות כסף,ף חיים, ולנסוע לחו''ל,
      העובדות הפשוטות הללו מרחיקות את האנשים מכל אפשרות של רצון להילחם על ביתו, ולכן גם לא יהיה לנו בית, המדינה הזו נדונה לכליה, והאשמים גם לא יתנו את הדין, כי לא יהיה בפני מי לתת את הדין.[
      זוהי המציאות העגומה כאן.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי, כבר הבנתי את זה מזמן

        ערן, 10/02/06 12:10

        למרות זאת - ליבי בצפון מזרח ואני בסוף דרום מערב.

        הגב לתגובה זו

      • אין להתייאש - עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה

        איש ימיני, 10/02/06 12:29

        בסופו של יום הצדק יצא לאור

        הגב לתגובה זו

    • צודק ולא צודק

      מתון, 10/02/06 12:01

      זה נכון, המציאות חזקה מכל.
      זאת בדיק העובה למה אני לא תומך בך ולא בשמאל.
      בניגוד לך המציאות אומרת כי זה בילתי אפשר לספח את כל אותם מיליוני פלשתינאים לתוך גבולות המדינה וגם לא לגרש אותם.
      צר לי אבל זאת המציאות.
      נכון גם לתת להם מדינה אי אפשר, לפחות לא בתנאים הקיימים כרגע.
      כך שהבנייה אזרחית מחוץ לגבולות האפשריים לקיומה של מדינת ישראל והן פחות או יותר גבולות הקו הירוק, היא בזבוז של כסף.
      ויציאה של כוחות ישראל משם עכשיו היא סכנה.

      הגב לתגובה זו

      • מתון, הטענה שלך לא נכונה.

        איתי, 10/02/06 12:49

        כמו שכתבתי המציאות קובעת בסופו של דבר, לא הפוליטיקה.

        והפלסטינים מנסים ''לייצר'' את המציאות.

        לכן - גם אני ואתה צריכים ''לייצר'' מציאות שנוחה *לנו*, ולא להגרר אחרי המהלכים שמייצרים את המציאות *שלהם*. גם לא לבנות וגם לא לצאת משם זאת טעות גדולה! זה אומר להשאיר את המצב כמו עכשיו, מה שמאוד יעזור לפלסטינים: הם יעשו פיגועים ובסוף יקום השמאלן שכן יצא משם. וה-''בסוף'' הזה באמת יהיה הסוף שלנו.

        המציאות שאנחנו צריכים להכתיב - עוד מתנחלים ועוד ישובים כל הזמן, עד שהעולם יראה ערים ישראליות גדולות בשטחים ויגיד ''רגע, זה לא של הפלסטינים - גרים שם כ''כ הרבה ישראלים''.

        בסופו של דבר הגידול הטבעי אצל הפלסטינים יצור בעיה שהם לא יוכלו להתמודד איתה בשטחים ואנחנו לא נרשה פלישה לישראל, כך שהם יהיו *חייבים* להתרחב גם למקומות חדשים בירדן ובסיני.

        כך שהפתרון היחיד הוא - חיזוק מסיבי של ההתנחלויות עד שיהיו פה יותר מדי פלסטינים, ואז הם יהיו חייבים למצוא להם מקומות חדשים לגור בהם כי פה כבר אין מקום, וזה יהיה מהצד השני של הגבול.

        הגב לתגובה זו

        • רעיון נחמד

          מתון, 10/02/06 13:15

          אך אם אתה שואל אותי זה לא יותר מחלומות באספמיה.
          ''ואז הם יהיו חייבים למצוא להם מקומות חדשים''
          שטויות, מי יהיה חייב ? איזה מקומות חדשים? אל מה אתה מדבר ?
          אנחנו נצתרך לספח אותם ולתת להם זכויות אזרכות של מדינת ישראל , מה ששווה משקל לזכות השיבה .

          אל תחשוב גם שהעולם יעמוד ב אפס מעשה
          במיוחד אחרי שהעולם הערבי יתערב וארה''ב תשלך אותך לכל הרוחות.

          ועם כל הכבוד,עד עכשיו (לפחות עד ממשלת רבין) הדוקטורינה של מדינת ישראל היתה בדיוק כמו שאתה מציע, אך לישראל פשוט אין את הכוח הפוליטי,דמוגרפי,כלכלי להדוף אותם מכל גבולות ארץ ישראל.
          לא שאני שמח עם זה, זה לא נעים, אבל זאת המציאות.


          הגב לתגובה זו

          • כתבת בדיוק מה שהתכוונתי להגיד

            איתי, 10/02/06 13:46

            סיימת במילים ''זאת המציאות''.

            עוד פעם אני אכתוב: המציאות זה מה שקובע בשטח, ולא הפוליטיקה - לא הפוליטיקה הישראלית וגם לא הפוליטיקה האמריקאית. בוש כבר לא יהיה נשיא בעוד שנתיים. למי אכפת מה בוש אומר היום.

            יותר חשוב מה היורש שלו יגיד בעוד 8 שנים מהיום, ואם עד אז יהיו עוד מיליון יהודים ליד ירושלים אז ירושלים תהיה ישראלית. כי הנשיא הבא יראה עיר יהודית ענקית עם 200 אלף מוסלמים ויגיד ''טוב, זאת ישראל, הפלסטינים יוותרו על זה''.

            לזה בדיוק התכוונתי: אתה צריך לעשות את המציאות. לא לקבל את מה שיש.

            בקשר לפלסטינים לא הבנת אותי, תקרא עוד פעם: לא אמרתי להדוף אותם. כשפשוט לא יהיה להם פה מקום (עוד 100 שנה לא יהיה ל-15 מיליון ערבים מקום ביהודה ושומרון! ויהיו 15 מיליון!) הילדים שלהם יעברו למצרים.

            עדיף מאשר שיעברו לתל אביב.

            הגב לתגובה זו

            • אתה יודע מה, באמת לא מבין אותך

              מתון, 10/02/06 14:29

              אתה לא רוצה להיפרד מהם אך גם לא לספח.
              גם לזרוק אותם מכאן אתה לא רוצה.

              אם אתה לא רוצה שתהייה ''דיפוזיה'' שלהם לתוך גבולות
              מדינת ישראל אתה חייב להיפרד מהם, לפחות אזרחית.
              בגלל זה רוצים להפסיק את הערבוב בין האוכלוסיות ולסרטט גבול, לא ?
              וגם ההתישבות כרגע אינה מזכירה את הרעיון שלך כי ישנם הרבה
              ישובים בתוך ליבה של יהודה ושומרון דבר שלא יאפשר לך
              ליצור גם בעתיד גבולות ברי הגנה.

              בוש אינו קשור לעניין כי ארצות הברית תהיה ארצות הברית.

              התוכנית של להתחרות בהם בריבוי הטבעי לא ממש תצא לך.
              וגם זה לא שאתה יכול במחי יד ''לקבוע מציאות'' כמו שאתה אומר.
              זה תהליך ארוך ובעל מכשולים ואני מאמין שגם לא בת ביצוע בכלל.
              איך תיישבם שם בבת אחת יותר מ 2-3 מיליון איש ?
              ולו גם...כמו שאמרתי עד אז, העולם לא ממש יאהב את זה ולא ישתוק.
              גם ארה''ב תשלח אותך לכל הרוחות, ומה לעשות, עם כל הכבוד
              לא צריכים להיות מתנשאים יותר מידי.

              כך אני מכבד את דעתך.
              אך פשוט בדבר המציאות העתידנית אנו חלוקים.

              הגב לתגובה זו

            • כל הרעיון

              איתי, 10/02/06 15:39

              הוא לקבוע את המציאות בשטח,
              ואז הדיפוזיה תהיה למדינות ערב ולא אלינו.

              אתה כותב ''העולם וארה''ב לא יאהבו את זה''. שלא יאהבו. את זה שהפצצנו את הכור הגרעיני בעיראק הם אהבו? הם גינו בכל דרך אפשרית. 10 שנים אח''כ הם אמרו לנו תודה גדולה.

              די, אין לי כח לכתוב עוד. אני מבין את דעתך אבל לא מסכים שללכת לפתרון שגוי או לא לעשות כלום יהיה טוב יותר מלנסות להציל את המצב.

              הגב לתגובה זו

            • לא אמרתי לא לעשות כלום

              מתון, 10/02/06 21:39

              עוד לא הצגתי אפילו את מה שאני חושב כראוי.
              אבל באמת לא משנה, נסיים בזה.

              הגב לתגובה זו

    • אבל למה דווקא יגאל כהן?

      יהודי, 10/02/06 16:01

      האם יש לנו עסק עם גזען?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט גם תקע ויתקע לנו סכין כנסו

    חיים, 10/02/06 10:51

    ממשלת ישראל גם תשב עם החמאס אולמרט העביר כסף וימשיך להעביר ככה שזה גרוע יותר ממה שפוטין עשה

    הגב לתגובה זו

    • מי צריך חמאס באשר יש אולמרט (ל''ת)

      צבי, 10/02/06 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    פוטין למד מישראל: מכירים בחמאס.

    דניאל, 10/02/06 10:48

    ממשלת ישראל הנוכחית הרי הכירה בחמאס, מנהלת איתו שיחות חשאיות באמצעות אבו-מאזן ודומיו, מעבירה כספים, מחלקת שטחים ועוד. אז למה שפוטין לא יכיר בחמאס? פוטין לפחות מזמן לשיחה בשלב זה, ישראל הלכה כבר רחוק יותר. הרי ישראל ואירן הן שתי המדינות היחידות שממנות טרור.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      מירו, 10/02/06 11:09

      הגב לתגובה זו

      • לא צודק בכלל

        איתי, 10/02/06 13:50

        ישראל העבירה לפלסטינים כסף שלהם שהיה בקופתה.

        כמו שלאיראנים יש כסף באירופה.

        הכסף היה בקופה שלנו, עכשיו הוא אצלם. למה?

        היה צריך להקפיא את הכסף כמו שמקפיאים כסף איראני וכסף של החיזבאללה. לתת להם את הכסף שלהם כשידוע שהם יקנו בזה טילי קסאם ופצצות זאת *טיפשות* של ממשלת *לבני/אולמרט*.

        שקדימה ישכחו ממני. אני לא אצביע להם.

        הגב לתגובה זו

    • ישראל לא מממנת

      א, 10/02/06 11:48

      ישראל לא הוציא שקל אחד מהקופה שלה, מתוך רבע המיליון הנמסרו לממשלת אבו מאזן.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד לפוטין

    שגיא, 10/02/06 10:44

    ממשלת ישראל, כהרגלה, מתנהגת כמו ילדים בגנון. מנהלת חרם עולמי נגד ה''אין פרטנר'' החדש. והרי בסופו של דבר, יחלפו שנים נוספות, האלימות והטרור ימשיכו ובסוף נחזור לנהל מו''מ זה או אחר. וכן, עם החמאס, כי הם אלו שזכו בבחירות דמוקרטיות. הם אלו שנבחרו ע''י הפלשתינאים להנהיג את הרשות. פוטין אינו מזמין את החמאס להצטייד בנשק נגד ישראל. הוא בסך הכל מנסה לקדם את תהליך השלום מול שני הצדדים. אז למה צריך להיות רלבנטי ככותרת ראשית מה חושב על זה שר התחבורה הישראלי?

    הגב לתגובה זו

    • פוטין לא בדיוק ''יונת שלום''

      פלוני, 10/02/06 11:41

      פוטין לא בדיוק ''יונת שלום''

      אם לא שמת לב, רוסיה היא מעצמת אל אחרי מפלה.
      אחרי סיום המלחמה הקרה, יצא מובסת עם הזנב בין
      הרגליים ומשבר פנימי גדול, היא אף התפרקה
      והשפעתה על העולם קטן.
      ארה''ב לעומת זאת, הוכיחה כי היא מעצמת האל היחידה
      ואין לה מתחרים שקולי כוח.

      כיום, כאשר ארה''ב אחרי שתי מלחמות ושתי חזיתות
      באפגניסטן ובעיראק, חזית נוספת היא סוריה שזה הזמן
      הטוב ביותר ללחוץ עליה, עוד חזית היא איראן המאיימת
      על הסדר העולמי, על כוחות ארה''ב ובת בריתה ישראל
      וחזית נוספת צצה לה היא החמאס שמאיים שוב על
      ובת בריתה -ישראל והאזור כולו מפני עליית האחים המוסלמים.
      וכל זה כאשר בוש נמצה גם נגד חזית האופוזיציה הפנים-פוליטית
      שכוחה עולה בגלל הבוץ העיראקי.
      ארה''ב נלחשה לפחות זמנית ,וזקוקה לעזרה חיצונית .

      בד בבד רוסיה מפחדת כי אחרי זמן מה ארה''ב רק תתחזק,
      השפעתה מפקיסטן עד לישראל תגבור, וסוריה תמוגר.
      אך היא גם מריחה את חולשתה של ארה''ב ומנסה להוציא
      מזה נקודות.
      היא יודעת כי ארה''ב זקוקה לה נגד סוריה ועיראק ולא
      תעז לצאת נגדה בלחצים גדולים מידי.
      רוסיה הפחה לשחקן חשוב, שקולה יכול לשנות את כל המערכה
      של ארצות הברית.
      לכן היא לוחצת על ארה''ב מכיוונים שונים בכדי להציב תנאים משלה.
      יתכן מאוד שגם כל הסיפור של איראן הוא חלק ממערכה
      רוסית-איראנית.
      איראן תתחזק דרמטית ולרוסיה תהיה השפעה אל האזור,''אי'' באמצה
      מזרח התיכון , ''מקל לתוך גלגליה'' של ארה''ב.

      הגב לתגובה זו

    • פותין לא בדיוק ''יונת שלום''

      פלוני, 10/02/06 12:06

      אם לא שמת לב, רוסיה היא מעצמת אל אחרי מפלה.
      אחרי סיום המלחמה הקרה, יצא מובסת עם הזנב בין
      הרגליים ומשבר פנימי גדול, היא אף התפרקה
      והשפעתה על העולם קטן.
      ארה''ב לעומת זאת, הוכיחה כי היא מעצמת האל היחידה
      ואין לה מתחרים שקולי כוח.

      כיום, כאשר ארה''ב אחרי שתי מלחמות ושתי חזיתות
      באפגניסטן ובעיראק, חזית נוספת היא סוריה שזה הזמן
      הטוב ביותר ללחוץ עליה, עוד חזית היא איראן המאיימת
      על הסדר העולמי, על כוחות ארה''ב ובת בריתה ישראל
      וחזית נוספת צצה לה היא החמאס שמאיים שוב על
      ובת בריתה -ישראל והאזור כולו מפני עליית האחים המוסלמים.
      וכל זה כאשר בוש נמצה גם נגד חזית האופוזיציה הפנים-פוליטית
      שכוחה עולה בגלל הבוץ העיראקי.
      ארה''ב נלחשה לפחות זמנית ,וזקוקה לעזרה חיצונית .

      בד בבד רוסיה מפחדת כי אחרי זמן מה ארה''ב רק תתחזק,
      השפעתה מפקיסטן עד לישראל תגבור, וסוריה תמוגר.
      אך היא גם מריחה את חולשתה של ארה''ב ומנסה להוציא
      מזה נקודות.
      היא יודעת כי ארה''ב זקוקה לה נגד סוריה ועיראק ולא
      תעז לצאת נגדה בלחצים גדולים מידי.
      רוסיה הפחה לשחקן חשוב, שקולה יכול לשנות את כל המערכה
      של ארצות הברית.
      לכן היא לוחצת על ארה''ב מכיוונים שונים בכדי להציב תנאים משלה.
      יתכן מאוד שגם כל הסיפור של איראן הוא חלק ממערכה
      רוסית-איראנית.
      איראן תתחזק דרמטית ולרוסיה תהיה השפעה אל האזור,''אי'' באמצה
      מזרח התיכון , ''מקל לתוך גלגליה'' של ארה''ב.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    החוצפה של היהודונים עוברת את כל

    הגבולות., 10/02/06 10:44

    ומי תקע לנו את החמאס בבטן ובגב ובצדדים? מי המציא את ה''עם הערבי הפלשתינאי''? מי הקים להם ''רשות''? מי נתן להם רובים? מי דרש בחירות דמוקרטיות ב''רשות'' לרצח העם היהודי?
    פוטין, כמו כל העולם, ראה את חורבן גוש קטיף ומסירתו לחמאס, הוא גם ראה את הנסיונות של שלטון ה''חוק'' בישראל לחסל ילדים יהודים. הוא הבין את המסר היטב.
    והוא לא תקע לנו שום סכין!
    כל התיקשורת מלאה בהסברים, הנמקות והצדקות, למה צריך לדבר עם החמאס. והאתר הזה לא פחות מכל האחרים, ואולי יותר.
    אז איך מעיזים לפצות פה ולצפצף.

    בשעתה, כשהמפלגה הפאשיסטית עלתה לשלטון באיטליה, קפץ יוסי ביילין בזעם גדול. הרשע המתועב הזה. שנים הוא נפגש עם אש''ף, כשזה נגד מפורשות את חוקי מדינת ישראל (המדמנוקרטיה היחידה במזרח התיכון). הוא נפגש עם הארגון לרצח העם היהודי, שהוקם שלש שנים לפני מלחמת ה''כיבוש'', ע''י שרי החוץ של הליגה הערבית שנתכנסו בקאהיר. הוא שוחח אתם על ויתורים ישראליים. ויתורים לטובת הגרועים מן הנאצים. אבל הוא, הפושע, קפץ, כשעלתה מפלגה פאשיסטית לשלטון במדינה אחרת!

    הגב לתגובה זו

    • תקרא לילד בשמו, לא ביילין, אלא קדימה!

      עין לציון, 10/02/06 11:05

      קדימה אחראית להינתקות, ולעליית החאמס לשילטון!
      קדימה מעבירה כספים לחמס, והם יכולים לומר 1000 פעם את אותו שקר שהכסף מגיע לאבו מאזן( אין הבדל)* , וזה לא הופך לאמת,!
      קדימה היא שנתנה פתח בדבר קיום מגעים עם החאמס, !
      קדימה בשמה הפרדוקסי, היא למעשה - '' קדימה לגיהנום''
      ולפי הסקרים לפחות זה ניראה וודאי , יותר ויותר, כמעין דיבוק שאחז כאן בציבר חולה, עייף, שלא מסוגל לחשוב בצלילות, במיוחד לא כאשר תיקשורת שומרי האתרוגים הרקובים מנהלת כאן מסע חסר תקדים שלטיפת מוח שלא היה כמותו בהיסטוריה.

      הגב לתגובה זו

      • הסקרים שקריים ומטרתם לקבוע את עצדת הציבור

        jak, 10/02/06 11:41

        אסור להאמין להם

        הגב לתגובה זו

        • ומה בדבר הסקרים

          מישהו, 10/02/06 12:30

          שמנבאם עליה של הכוח הימני אחרי איחוד מפד''ל עם איחוד הלאומי?
          אלה היו סקרי אמת ?
          כל מה שתוב לכם זה אמיתי, מה שלא מזויף...

          הגב לתגובה זו

      • קדימה_מרצ סכנה ברורה ומידית לישראל אולמרט (ל''ת)

        ורד, 10/02/06 12:10

        הגב לתגובה זו

      • 100%נכון (ל''ת)

        ada, 10/02/06 12:26

        הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון.. אם זה לא היה מדובר במדינה שלי, הייתי צוחק

      cyrano, 10/02/06 11:19

      על כל מדינה אחרת שמתנהלת בצורה כל כך שלומיאלית וכל כך הרסנית לעצמה... מי היה הגאון הזה שחזה מראש : מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו. כל כך עייפים הפכנו להיות שאיננו יכולים למגר את הרעה מתוכינו?..
      הרעה בתוכינו היא הבעייתית באמת, אם אותה נצליח למגר אני חותם מעל שורות אילו שיכול נוכל לכל שאר העולם... כי לא בחיל ולא בכוח, כי אם ברוחי, אמר אדוני... וזאת האמת ואין בלתה

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      נשר, 10/02/06 12:07

      מי צריך חמאס באשר יש אולמרט.שיורש שרון בשיתוף פעולה עם האויב הערבי בבצוע מאוויהם של האויב הערבי בחיסול הישות היהודית במולדת העם היהודי.

      הגב לתגובה זו

    • המפלגה ששילמה לחמאס 250 מליון ש''ח מתלוננת על רוסיה

      רון, 10/02/06 12:33

      פשוט פתטי.

      הגב לתגובה זו

      • *שילמה=איפשרה לקבל

        א, 10/02/06 13:40

        250 מליון ש''ח הם לא שלנו.

        ואני לא מצדיק או מגנה, פשוט
        יש להציג לפחות את העובדות כמו שהן.

        הגב לתגובה זו

    • ותיכף יבוא איזה יגאל כהן להסביר לנו למה קדימה יותר טובה מהליכוד. (ל''ת)

      איתי, 10/02/06 12:33

      הגב לתגובה זו

      • מדינית הם שווים

        יגאל כהן, 10/02/06 13:52

        טוב, ת'שם בחרית בכוונה :P.

        אבל ברצינות, אם קצת תחשוב ברצינות
        אין שום הבדל בין שלושת המפלגות [עבודה,ליכוד,קדימה] מדינית.
        ובין ליבוד וקדימה אין גם כלכלית.
        כל ההבדל זה מי האופוזיציה ומי לא.
        תלמדו ! זאת פוליטיקה!.
        אם ביבי יעלה תשמעו ממנו ''הסכמים יש לכבד'' , גם הוא ירקוד על פי החליל של העולם.
        כרגע זה הכל פוזות.

        אפילו אם ליבאמן יבחר לא הרבה חדש יהיה תחת השמש.
        ''דברים שרואים משם לא רואים מכאן''

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק במאה אחוז אנחנו תוקעים לעצמינו שער עצמי כל הזמן. (ל''ת)

      סתם אחד, 10/02/06 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    וישראל שמעבירה כספים לחמאס בדיוק כמו אירן? זה מותר? (ל''ת)

    דו פרצופים, 10/02/06 10:43

    הגב לתגובה זו

    • *איראן. וזה כסף פלשתינאי ,לא שלנו (ל''ת)

      א, 10/02/06 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ל-22 : אדוני,תומכי פוטין בארץ הם הימניים.

    סקלירוזה, 10/02/06 10:40

    נראה לי אתה קצת מבלבל בשמות. פוטין והרוסיות , וואלה, ושם אין אלוהים..,הפונדמנדליסם המוסלמי, נציגי ''האלוהים בחרתנו'' היהודים, וה''בושיזם'' הנוצרי, , שגם שם ה''אלוהים'' האחד בחרתם, הם אלה שמסוגלים להוביל את כולנו לעבר משחקי מלחמה לוהטים, ולהוריד משמעותית את מספר מקבלי קצבאות ילדים באזורנו...
    השחלת פרופ' יולי תמיר ועמיר פרץ , להשוואה עם פוטין, מביאה אותי לחשוב, שמא גם אתה היית מוכרן מטבחים עם ביבייהו...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גב' ציפי ליבני שכחה שיש לפנות גם לרוסיה. פוטין נעלב! (ל''ת)

    מומחה לרוסיה, 10/02/06 10:39

    הגב לתגובה זו

    • ההתעלמות מפוטין כישלון קולוסאלי!!!!!! (ל''ת)

      מדען המדינה, 10/02/06 10:54

      הגב לתגובה זו

      • ציפי לבני אינה מבינה את המנטאליות הרוסית. אסור היה להתעלם מפוטין!!! (ל''ת)

        אקדמאי מרוסיה, 10/02/06 11:29

        הגב לתגובה זו

    • ציפי לבני רק 7 שנים בפוליטיקה, פחות ממודי זנדברג

      ירון, 10/02/06 12:36

      למה ציפית.

      בלונדינית ובגלל זה כולם רצים אחריה. אם היו קוראים לה ''מזל כהן'' אני לא יודע אם היא היתה בכלל מתקבלת לקדימה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חשבון פשוט של פוטין

    ישי, 10/02/06 10:24

    פוטין צריך כסף וצריך להתמודד עם צצניה. עם הגרעין של איראן - קצת מסובך אבל סיוע מדיני לחמאס יכול לצפר אותו מזומנים מאיראן ואולי יקבל מהם סיוע במלחמה נגד הצצנים.

    הגב לתגובה זו

    • עוד חשבון פשוט

      חשבונאי, 10/02/06 10:45

      בכספים שהחמאס מקבל מישראל הוא רוכש נשק ברוסיה (כדי לשחוט אותנו) ובדרך זו נכנסים כספים לקופת רוסיה. לישראל מותר להכיר בחמאס ולרוסיה לא? חוצפה של ממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה רוצים מפוטין, אולמרט \ ליבני הם האחראים

    עין לציון, 10/02/06 10:16

    ממשלת ההינתקות שנתנה רוח גבית לטרור, היא שהעלתה את החמס לשילטון אצל הפלשתינאים, ולא שיש הבדל מהותי בין החמס לפת''ח, אבל בפועל הפלשתינאים קיבלו את הרושם המוצדק שהטרור משיג פירות, ולראיה גירוש היהודים והריחה של צה''ל מגוש קטיף,
    ולאחר מכן הגדילה לעשות ממשלת חלם שלאולמרט כאשר העבירה רבע מיליארד שקל לממלת החאמס, ולא יעזור כל הניסיון לתרץ את העברת הכסף בתירוצים קלושים ועלובים , כגון, הכסף מועבר לאבו מאזן, וזה הכסף שלהם , ועד שאר דברי עוולת,
    הכסף הועבר על ידי ממשלה בישראל שאיש לא בחר, ממשלה שמנוהלת על ידי חבורת פוחזים , אופוטונסיטים רקובים, וכסף זה פגיעתו רעה , רעה מאוד, ועכשיו עקב ההחלתטה מטומטמת הזו, ראה פוטין שהוא בעצם משוחרר מכל התחייבות שלו, כלפי ארה''ב והקוורטט, לנוכח התנהגות המופקרת של ממשלת אולמרט\ ליבני, ושאר הליצנים והנסמרטוטים.
    אז קדימה לאיבדון הוודאי

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פוטין הוא הבולשביק מודל ה 121

    אחד 1, 10/02/06 10:09

    הוא מאד מזכיר את ברז'נייב שהיה מין סטאלין ללא הפראנויה שלו.
    מה שרע לאחרים תמיד יהיה טוב עבורו.
    חופש האדם הולך ונעלם ברוסיה.
    יזמות פרטית יכולה להיות בתנאי שתהיה ברמה של רוכלים ובעלי חנויות.
    והאח הגדול עינו פקוחה.
    בקיצור, רוסיה מתקדמת אחורה תחת פוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מאיר שטרית אינו ''גורם מדיני בכיר'' (ל''ת)

    האופורטוניסט, 10/02/06 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הכי חשוב שילדי כבר באמריקה עם המזוודת כסף (ל''ת)

    ח''כ שמח, 10/02/06 10:08

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך, אני בדרך להוציא דרכון אירופאי. (ל''ת)

      ונגיד שפטרנו, 10/02/06 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    פוטין שקרן ולא מחבב את ישראל (ל''ת)

    יוסי, 10/02/06 10:04

    הגב לתגובה זו

    • גם ישראל לא מחבבת את עצמה: היא מעבירה כספים לטרור (ל''ת)

      א.ד., 10/02/06 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ספר שמות פרק ו פסוק יב

    זאב, 10/02/06 10:01

    וידבר משה לפני ה' לאמר
    הן בני ישראל לא שמעו אלי
    ואיך ישמעני פרעה

    מה רוצים מפוטין?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פוטין, יולי ופרץ יחזירו אותנו למלחמה הקרה (ל''ת)

    זכרון ארוך, 10/02/06 09:58

    הגב לתגובה זו

    • יולי אוהבת את דקדוק השפם אבל, מה להם ולפוטין? (ל''ת)

      יודעת דבר, 10/02/06 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פוטין יכול לחבור לביילין המבולבל ןהכל יבוא על מקומו בשלום (ל''ת)

    ציון, 10/02/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רציתם אראפאט-קיבלתם חמאס (ל''ת)

    שלום עכשיו, 10/02/06 09:57

    הגב לתגובה זו

    • מי רואה הבדל בין אראפאט לחמאס? אותו דבר. (ל''ת)

      יוסי אולמרט, 10/02/06 10:32

      הגב לתגובה זו

    • מי שעשה עסקים עם ערפאת יצליח גם עם חצמאס (ל''ת)

      גינוסאר-וייסגלס, 10/02/06 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הם גם מעשירים אורניום לאיראנים. חארות.

    סרגיי, 10/02/06 09:55

    כלב הפוטין הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא פוטין, אנחנו שמנו לעצמנו.

    יורם, 10/02/06 09:52

    אנחנו עודדנו את החמס ע''י התקפלות ובריחה חד צדדית מהטרור (ככה הם רואים את זה), כלומר רק החמס יכול לסלק אותנו סופית מ''פלסטין השלמה, מהים עד המדבר''
    אנחנו נתנו להם להשתתף בבחירות, למרות שבכל העולם, ארגון טרור לא יכול להבחר.
    אז מה רוצים מפוטין?
    כלומר טימטום ממשלת ישראל ולא פוטין אשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למדינה שפלה שלנו מנהיגים שפלים

    דתי קיצוני, 10/02/06 09:52

    למדינה שפלה שלנו מנהיגים שפלים חילוניים.

    חמאס טוב לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לצח מחיפה הנחמד

    דד, 10/02/06 09:49

    1.רוסיה נלחמה בנאצים במלחמת העולם השנייה.
    2.רוסיה מותקפת שנים בטרור מוסלמי צ'צ'ני.
    לפני שאתה מקשקש תברר.

    הגב לתגובה זו

    • זאת כל הפונטה

      בוריס, 10/02/06 10:45

      סטאלין היה חבר של היטלר שנתיים,עד שבסוף גרמניה תקפה את בריה''מ ואז רוסים לחמו בגרמניה.

      אז אם רוסיה אכן סובלת מצ'צ'נים ,למה פוטין פתאום מתחבר לחמאס ?

      ועוד מדהים שהקג''ביסט טוען שמעולם הוא לא ראה בחמאס ארגון טרור ... אחרי כל הפיגועים ...זה יכול להגיד אדם עיוור או פושע.

      מישהו טוען שפוטין עיוור ?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט מסיע לחמאס בגירוש יהודים, למה לפוטין אסור לסייע (ל''ת)

    איציק, 10/02/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה לא סכין,בסהכ מחט סינית להרפיית הכאב. (ל''ת)

    צאקי צאן, 10/02/06 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פוטין מתגעגע לתקופת ברית המועצות

    רפי חתוכה, 10/02/06 09:44

    פוטין הוא בן טיפוחה של בריה''מ הבולשביקית, הסובייטית. הוא היה איש ה-נ.ק.ד - הוא זוכר היטב את תקופת המלחמה הקרה שבה היה עולם דו-מעצמתי ולבריה''מ/רוסיה היה כבוד בעולם. הוא ראה את רוסיה בעליבותה אחרי נפילת חומות ברלין והתפרקות בריה''מ והוא חותר בהתמדה להשיב לה את כבודה האבוד. את זה עושים על ידי נקיטת צעדים דווקאיים כנגד ארצות הברית, אבל בינתיים, בזהירות - בלי להתגרות יתר על המידה בארצות הברית, כי אז יש לרוסיה הרבה מה להפסיד. לכן הוא היה חבר של סאדם חוסיין, עד שארצות הברית ניצחה, לכן הוא מספק טילים לסוריה, לכן הוא עוזר לאיראנים לבנות את הכור הגרעיני ולכן הוא נהיה תומך של החמאס. זה נקרא ''לעשות שרירי'' מול ארצות הברית.כאילו הוטא אומר: אני - צאר רוסי. אני מעצמה. יש לי דעות משלי. אני לא משתחווה לאף אחד, גם לא לארצות הברית. אתם רוצים שאנקוט מדיניות אחרת ? שכנעו אותי. החנפו אלי. פצו אותי על הנכונות שלי
    להקשיב לכם. בינתיים , בעיני כל אוייבי ארצות הברית הוא מגבש לעצמו כח ותדמית - שהוא ינהיג אותם מול ארצות הברית. אבל כל זה חלומות באספמיה. ברית המועצות הגדולה - ס.ס.ס.ר = מתה. היא פסה.

    הגב לתגובה זו

    • PUTIN=URSS=ahora im kadima le milhama ha cara (ל''ת)

      sara, 10/02/06 12:31

      הגב לתגובה זו

    • הוא יקבל את מה שקיבלו ארצות סקאנדינביה. (ל''ת)

      חרב גדעון, 10/02/06 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    משהו פה מסריח !

    פלוני, 10/02/06 09:43

    חמאס אמר שתוך חודש יקבלו אותם.
    איך הוא ידע ?
    היו לו הסכמים עם רוסיה !

    וגם כל הבעניין סביב הגרעין האיראני והרוסים.
    יתכן כי הרוסים בעצמם מעוניינים בנשק איראני
    וכל הסיפור על העשרה באדמת רוסיה, יתכן כי זה שקר של הרוסים עצמם, העובדים בעניים על כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא ידעתי שיש לנו גב (ועוד רק אחד) (ל''ת)

    יש עם ויש עאמה, 10/02/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    המדינה שמה לנו סכין בגב. (ל''ת)

    המתנחלים, 10/02/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מסתבר שלפוטין יש מה זה קוטין,חשבתי שהוא גבר. (ל''ת)

    בולבול, 10/02/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שממשלת ישראל מעבירה כספים לרשות לפוטין מותק גם לדבר (ל''ת)

    איש ימיני, 10/02/06 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ההיסטוריה חוזרת על עצמה...

    צח, 10/02/06 09:25

    אין מה להתפלא על כך כלל.
    רוסיה תמיד עשתה טעויות פטאליות.
    זכורה עדיין הברית שכרתה רוסיה עם גרמניה הנאצית.הרוסים אף פעם לא לומדים מטעויות, וסופם שיותקפו גם על ידי המוסלמים...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    KOFIKO, U R WAITING FOR THEM TO CHANGE, HAYAHAFOCH KUSHI ORO

    PUTIN SOLD IRAN, 10/02/06 09:25

    WHO IN TURN FINANCES THE CHAMASS TO HERESS ISRAEL. WE ACTUALLY ARE IN MIDST OF WORLD WAR THREE.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולי אחרי שירימו את מוסקבה באוויר ..

    אביעד, 10/02/06 09:23

    הוא יתעורר חמציאות ויבין כמה הוא סתום , הוא והמנטליות הרוסית שלו..

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    להזמין את הצ'צ'נים לישראל

    מירו, 10/02/06 09:22

    איזה עולם צבוע, אני כבר לא יודע מה לחשוב. מצד אחד הוא עושה מלחמת חורמה בצ'צ'נים. ומצד שני הוא עוזר לטרוריסטים. אני היום מתקרב ל50 עוד לא פחדתי בחיים שלי כפי שאני פוחד היום. העולם הולך לסוף הדרך

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פוטין צודק במאה אחוז,בוש יותר. (ל''ת)

    יוני, 10/02/06 09:18

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר שיותר גבוה מ- 100% (ל''ת)

      חכמולוג, 10/02/06 09:33

      הגב לתגובה זו

      • בטח שיש..לא שמעת על המשפט :

        munky, 10/02/06 09:53

        ...'' אני בטוח ב 1000 %.....''

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אינשאללה הצ'צ'נים יתנו לו בראש (ל''ת)

    אבו פיתה, 10/02/06 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להחזיר לו באותה המטבע

    יוסי א, 10/02/06 09:11

    להזמין את הצצנים לישראל.ואת כל מתנגדיו.

    הגב לתגובה זו

    • שאלה?הפתאח(=אש''פ)שבעברו רצח אלפי יהודים,טוב יותר?!נעשו צדיקים?פתאום

      חמאס=פתאח=כל, 10/02/06 12:29

      מישהו מההנהגה מוכן להשיב על השאלה שאוליי מייצגת את רוב הישראלים ?!
      כ-ו-ל-ם מודים שההבדלים ביניהם רק באמצעי/גישה ולא במטרתם הסופית שמתבססת על דתם.
      שבת שלום ל/כ-ו-ל-ם !!

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק מוסלמים=השמדת ישראל

        נביל, 10/02/06 13:15

        נו, איפה הוא שרון שחשב שיש לו חבר ברוסיה?

        החבר הזה מוכר:
        נשק לסוריה
        אטום לאירן

        רוסיה היא אויב. אני משוכנע שהם השחילו לישראל מאות ואולי אלפי מרגלים טרוריסטים יחד עם העולים משם. יהודים פיקחו עינים.

        הגב לתגובה זו

    • הכותרת צ''ל:החולשה מול הטרור חיזקה את החמאס.לא כפי שנאמר. (ל''ת)

      חמס=פתח=כל א., 10/02/06 12:55

      הגב לתגובה זו