• 32.

    מצוין.

    יוסי, 25/06/06 12:11

    אמנם אין הרבה תגובות (טוב, נראה לי שאני היחיד), אבל כתבה מצוינת לדעתי.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה הוא רוצה ?! (ל''ת)

    ben, 25/05/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קובי אריאלי זה החיל עם המטאטא? (ל''ת)

    רובאי, 22/05/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אף אחד לא מצא לנכון להגיב? אז גם אני לא אגיב :) (ל''ת)

    צחי, 11/05/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד!

    פנינה, 26/04/06 15:54

    קובי, כתמיד אני נפעמת מהישרות שלך שלא יורדת כמובן מהשנינות והחריפות...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שכוייח

    אא, 20/04/06 19:35

    דברים נחוחים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ואנשים עוד אומרים שיש חוסר שיוויון בין

    צדק חברתי, 20/04/06 15:31

    הפלשתינים ובין המתיישבים ביש''ע האפליה היחידה היא לטובת הערבים וצריך לשנות את זה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    קובי

    מיקי, 30/03/06 17:53

    ט''ו בשבט שמח! היו לך תוכניות יותר טובות לט''ו בשבט?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קובי לאן נעלמת..................... (ל''ת)

    אביתר, 21/03/06 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד לקבי

    יוסף חיים, 12/03/06 10:46

    תודה שאתה מגן
    על עצי היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין תגובות !

    משה נמני, 10/03/06 10:40

    כנראה אתה לא מעניין
    אף אחד אולי תחליף
    מקצוע.
    נ . ב . אפשרויות בביטוח לאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל איש מן השמאל הוא בהכרח ליברל, נאור, סובלני וגם צודק. ולכן,

    שמואלי, 26/02/06 01:05

    איך אתה יכול אפילו להרהר על כך
    ולחשוב אחרת.
    מוזר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    קובי אין עליך

    מוני, 18/02/06 22:23

    אני מואד אוהבת לקרוא טורים שלך, ולראות אותך בטלווזיה בכל מקום שאתה מופיע. יישכוייח!!! אתה מקרב לבבות אמיתי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    טוב שמישהו מראה לשמאלנים את האמת (ל''ת)

    כל הכבוד, 14/02/06 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חבר קצין דתי שלי השוה את הנוער בעמונה למחבלים בשכם- מטומטם אני לא

    יהרוג אותך הבדל, 13/02/06 13:03

    האנשים בשכם רוצים להרוג אותך. רוצים שנחיה כדגים, אני אחיך לא מתנחל, וגם רמת אביב וגם הבית שלי (קטמון הישנה) בנויים על כפר ערבי נטוש. אני אומנם מוכן לזרוק ביצים צבע וחול ואתנגד בצורה פסיבית לכל נסיון פגיעה בשטח שבו יושבים יהודים, כי כך כתוב בתורה, אבל אני לא יפגע בך.
    פינו אותי 5 פעמים וגם כשהתנגדתי צעקתי ומשכתי וגם כשבכיתי וחיבקתי החיילים (גם המגבניקים) הבינו את הכאב שלי ונזהרו שלא אפגע כפי שנזהרתי שהם לא יפגעו.
    בקסבה בשכם לא זורקים ביצים, אלא אבנים גדולות, לא זורקים אבנים על סוסים אלא מקררים על גיפים וכשהם מתבצרים אז הם פותחים באש. אני לא.
    ועד שהשמאלנים אם המוסר המעווט שלהם מעדיפים לוותר על נחלת אבותם ולעשות שלום עם החמאס ולהתחבק איתם, ולא מפריע להם והם אפילו שמחים כשדופקים מכות לאחים שלהם ועם אחיהם לא מוכנים לדבר. עד שזה לא יקרה לא יהיה שלום עם הפלסטינאים. לא הסכם שלום אמיתי כמו שבן גוריון רצה. ולא שלום שנקבע במציאות כפי שדוד המלך עשה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    איך הוצאת עצמך בזול (עם סיוע מהמארגנים)

    גיא, 12/02/06 09:13

    השאלה היא למה שלא תיטע בסאלם בלי קשר ליד-חנה. לא רק כי המתנחלים הורסים את הדו קיום שיש לו עוד סיכוי. אלא גם בגלל שיש מצווה דתית שאוסרת להשחית עצים אפילו במלחמה, קל וחומר בשרירות לב עברינית. אז תעזוב את האיזון לכאורה (המצוץ מהאצבע ד''א) ותענה פשוט: למה לא לקיים מצוה, למחות נגד חטא, ולפעול למען דו-קיום בפעולה אחת. וגם לצאת דתי לא חשוך??

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קובי, בא תעשה אצלנו שבת -

    חופשי ומאושר, 12/02/06 07:24

    ותראה שאתה, בעצם, שייך לצד החופשי של המתרס.
    כי ההתלבטות בינך לבינך, מבלי להתייעץ עם רבניך, היא מנת חלקנו היומיומית בכל דבר ועניין.
    ההבדל העקרוני בין דתי לחופשי הוא מקור הסמכות, ואני אומר: בראשית ברא האדם את האלוהים.
    מקומך איתנו, קובי, עם החושבים והמתלבטים והלוקחים אחריות על חייהם, במקום להטילה על ''כח עליון''.

    הגב לתגובה זו

    • הדת היא החופש האמיתי, לא כבול לעולם הכל בידי אבל לא צריך לדאוג (ל''ת)

      הכי כיף לדתיים, 13/02/06 12:53

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכל נכון

    אילתי1, 12/02/06 07:14

    אבל,כמה הוכחות נצטרך כדי להבין כמה שנאה יוקדת קיימת בשמאל לאחיהם, ואיזה אהבה והתחשבות כמעט פנאטית השמאל מקרין למיעוט הערבי האצילי מבחינתם

    הגב לתגובה זו

    • צודק האילתי. אני איתך קובי. (ל''ת)

      קארן, 12/02/06 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אומרים לטוע ולא לנטוע

    לא מורה ללשון, 12/02/06 03:07

    ה-נ' הופכת לדגש בט'.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה לא מורה ללשון

      אפי, 14/02/06 10:43

      אתה בטח לא יודע שניתן לומר זאת בשתי הצורות - גם לטוע וגם לנטוע. כך מקובל.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הבדל אדיר

    דוד, 11/02/06 23:28

    היהודים/ישראלים שישבו בחבל עזה הוצאו משם על פי החלטת הכנסת , ממשלת ישראל ובתי המשפט .
    עצי הערבים שנעקרים אינם נעקרים על פי החלטות כנסת והממשלה אלא ע''י פושעים - פורעי חוק .
    אפשר להשוות בין מעשי פושעים לבין מעשים שנעשו בהליך דמוקרטי (אפילו שאינם מקובלים ע''י חלק מהעם) ?

    הגב לתגובה זו

    • כן... אפשר להשוות,

      מעקורי ניסנית, 12/02/06 01:29

      זה שבכנסת יושבים פושעים במסווה של חברי כנסת לא הופך אותם יותר טובים ממישהו, אני מעריך יותר מישהו שאוהב את האדמה שעליה הוא גר ומוכן גם לפעול בשבילה בצורה קיצונית מאשר אנשים שבשביל בצע כסף יהיו מוכנים למכור גם את אימא שלהם!!!

      הגב לתגובה זו

      • השואה נעשתה על פי חוק, חסידי אומות העולם פעלו נגד החוק. (ל''ת)

        תפסיק לבלבל, 12/02/06 07:14

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני אוהב את הכתיבה שלך! (ל''ת)

    יהודי, 11/02/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קובי ממתי היה שיויון?תפקיד החרדים זה לסחוט כספים ותפקיד החילונים זה

    ליסטים חרדי, 11/02/06 22:34

    לתת.אז מי אמר שיש שיויון?

    הגב לתגובה זו

    • לב לבייב .מאות חרדים בארצות הברית שעושקים בעסקי היהלומים. (ל''ת)

      יהודי, 11/02/06 22:46

      הגב לתגובה זו

      • בחו''ל החרדים עוסקים בעבודה ובארץ החרדים עובדים בלעשוק

        לישמניה חרדית, 11/02/06 23:11

        יש עדת נבערים וטפילים הגדלה והולכת ומישהו צריך לסחוט ולבזוז את קופת נמדינה...............

        הגב לתגובה זו

        • הם גונבים יותר מאשר החילונים?

          יהודי-חילוני, 12/02/06 01:25

          כבר שככת את אתי אלון, מהבנק למסחר ,שגנבה 256 מיליון שקל .
          והיא לא היחידה!

          וכמה אנסים חילוניים יש?וכמה רוצחים ?וכמה דוקרים?

          הגב לתגובה זו

      • ותורמים לשישראל. (ל''ת)

        יהודי, 11/02/06 23:12

        הגב לתגובה זו

    • אני מכיר חילונים (לא מספיק) מהצבא, אתם לא מכירים חילונים,תגידו רק

      עובדות ולא מה ש, 13/02/06 13:09

      יש חילונים אחלה יש דתיים אחלה ויש חרדים אחלה. כל אדם הוא אחלה בדרכו הוא, וזה למרות שאחד רואה את מה שהשני עושה כעיווט והראשון רואה זאת כדבר חשוב. וזה הולך בשתי הצדדים. תלמדו לחיות ולאהוב את השני לא כי הוא חושב מתנהג נראה כמוני אלא כי הוא אחי. אני אוהב אותו בגלל השוני ומת עליו בגלל דעותיו ההפוכות לדעותי, מה דעתכם על זה פלורליסטים נאורים? (אני לא מזלזל אני מזלזל בזה שזה חד צדדי, גם החרדים רואים עצמם כפלורליסטים ואת החילונים ככופי חילוניות תלמדו להסתדר ביחד או שתעברו לגור בים

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא שייך לרחמים

    עץ ישראלי, 11/02/06 20:58

    נטיעת עצים לא שייכת לרחמים. זה אקט של בניה, כולל בניית אמון. ולכן אני מסכים אתך שהנטיעה ביד חנה צריכה להתפרסם ולהתבצע.
    אתה כותב שהמחאה נגד עקירת עצי זית מוצדקת, אבל נראה לך שהמתנחלים היו יוזמים נטיעת עצים הדדית? מדובר בקבוצה שמסרבת לענות לשאלות כבדות:
    1. מה עושים עם 4.5 מיליון פלסטינאים מעבר לקו הירוק?
    2. מה זה אומר כבישים נפרדים? איפה בעולם זה קורה?
    3. היכן ולמה מפקיעים ונותנים קרקעות על סמך מוצא אתני?
    4. לאן מובילה הדרך של המשך הישיבה באלון מורה? מה נעשה כאשר לא תהיה ברירה ונאלץ להקים מדינה על כל השטח מהים לירדן על כל תושביה? מי יזמין אותך לנטוע עצים אז?
    5. האם נוכל להחזיק כלכלית בדרך שהמתנחלים מתווים? מה המחיר לסקטורים אחרים? מה המחיר המדיני?
    6. בדיקה הסטורית קלה מראה שהיתה מדינה שהיו לה מאפיינים דומים לעיל. בסופו של דבר מדינה זו לא עמדה במחיר הכלכלי והמדיני של דרכה והיא נאלצה להשתנות. האם יש למתנחלים ערובה שלנו זה לא יקרה? מה עושים אם זה כן יקרה?

    הגב לתגובה זו

    • כנס ואתן לך תשובות

      יש לך באמת, 11/02/06 22:14

      1. אין4.5 מליון פלסטינאים .זה שקר ובלוף של השמאל. מחקרים של גורמים אמריקנים סיכמו שיש 2.4 צליון, וזה הוצג בכנסת. אבל זה רק טכני.
      2. כבישים נפרדים זה אומר שהפלסטינים הם עם רצחני ומפעילים את הרצח בכל מקום, ובייחוד בכבישים. לכן כדי שיהוהדים יחזרו הבייתה בשלום צריך להפריד את הכבישים - וזה ע ד שהפלסטינים ישנו את מערכת החינוך, יפסיקו את ההסתה ויחסלו בעצמם את ארגוני הטרור. ביום שזה יקרה - השמש תזרח ממערב ותשקע במזרח. אני מציע לך ליסוע בכבישים שלהם - אבל שלא ידעו שאתה שמאלני של ''שלום עכשיו''. ונראה איך תחזור.
      3. צריך להחיל את השאלה הזאת על שכונות כמו: שייח מוניס, קטמונים, יפו, לוד רמלה. דבר נוסף: האם אתה מתכוון למשל לשוק הסיטני בחברון שהיה שטח יהודי והופקע בפרעות תרפ''ט על רקע אתני ? אז מה אתה מתכוון ? לאלו שטחים ?
      4. הדרך מובילה להמשך קיום מדינת ישראל. אין צורך להקים מדינה בכל השטח. יש להם היום ''רשות פלסיטינית'' שקיימת 13 שנה ולא עשתה דבר בשלבילם כמדינה.
      5. כן, נוכל להחזיק. באשר לסקטורים אחרים - למי אתה מתכוון ? לכרישי הנדל''ן ? לקיבוצים שקיבלו מליארדים ולא משלמים מס הכנסה ? לוועדי העובדים החזקים ? אנא פרט. מה דעתך לקחת מהם ולתת לסקטורים ''חלשים'' ?
      6. ארץ ישראל שונה ממדינות אחרות. אבל - תוסיף שאלה 7: למה תוביל נסיגה וכניעה לאויב רצחני, מלחמת אזרחים, קרע פנימי ושנאה מורעלת למחנה שלם שאתם מפיצים כבר 30 שנה. הייתה מדינה כזו לפני 2000 שנה שנחרבה בעקבות מלחמות אחים ושנאה. יש לך ערובה שזה לא יקרה בישראל אחרי שהערבים יגיעו לקווי 67 ויציפו את המדינה בפליטים ?

      הגב לתגובה זו

      • אוסף של שקרים

        ראובן, 11/02/06 23:51

        1. מה זה משנה אם יש 2.4 3.5 או 4.5? בגלל שיש פחות אז הם חסרי זכויות?
        2. עד האינתיפאדה הראשונה הם ישבו בשקט, 20 שנה של כיבוש. האם חשבת לתת להם מדינה באותו זמן? האם חשבת להפוך אותם לאזרחים שווים במדינה?
        3. ההבדל הוא שבשטחים אנחנו שולטים על אנשים חסרי זכויות
        4. הרשות היא לא מדינה, למרות איך שישראל מנסה להציג את זה. למדינה יש ריבונות על שטח, על מים, על גבולות. כל אלה אין לרשות, היא רק הורידה מישראל את האחריות לאוכלוסיה בלי שום ריבונות

        הגב לתגובה זו

    • השוואה לא נכונה

      צחי, 11/02/06 22:18

      בשאלות 2,3 אתה שואל איפה בעולם עשו דברים דומים. התשובה פשוטה בשום מקום בעולם אין מצב דומה וזה לא קשור לשטחים או לא. אין שום מקום בעולם שעם חזר למולדתו אחרי אלפים שנה. ולא יעזור כלום, אין שום דבר דומה לזה.
      אין גם בעולם שום דוגמה למדינה שאויביה רוצים להשמיד אותה. עצוב אבל אין. וכדאי שתבין את המשמעות האמיתית של הדברים: 1) החמס רוצה להשמיד את מדינת היהודים (וכך גם הפתח וברגותי), 2) יש חלוקי דיעות בין מדינות, ויכול להיות שהם יפתרו בכח, ואפילו כוח מוגזם, אבל אין שום מדינה היום שרוצים להשמיד אותה
      אתה שואל על כבישים נפרדים, כמובן באיזה מקום בעולם המערבי יורים על משפחות? תראה מה עשו האמריקאים אחרי התאומים ותבין למה אין כבישים נפרדים

      הגב לתגובה זו

    • אם זה מרגיע אותך, גם הפלסטינים לא יוזמים נטיעות הדדיות... (ל''ת)

      איזו השוואה, 11/02/06 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מסכים עם כל מילה

    נועם, 11/02/06 20:55

    שמאלני מרכז

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אמן! ''החרדים'' האמיתים נמצאים בשמאל. (ל''ת)

    עפר, 11/02/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יישר כוח, קובי, והאמת שאתה חסר בערוץ 10. (ל''ת)

    המטיף, 11/02/06 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל מילה בסלע! (ל''ת)

    חילוני, 11/02/06 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כול הכבוד קובי אריאלי. ההתנהגות של השמאלנים ממש לא מובנת לי

    זה לא מובן לי, 11/02/06 19:38

    במקום לתמוך ביהודים הם תומכים בערבים, למה הם עושים את זה?

    שיתמכו גם בערבים וגם ביהודים, אבל למה הם תומכים רק בערבים?

    למה השמאלנים כול כך מתעבים כול דבר שקשור ביהדות ויהודים ?


    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טור מצוין.

    מנוחה ושמחה, 11/02/06 19:35

    חד, עוקצני ולענין.

    אשריך.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה בסדר אתה

    עילם, 11/02/06 19:13

    אהבתי

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צודק מאוד. מזדהה עם כל מילה (ל''ת)

    נחי, 11/02/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק ב 1000%! שמאלן חילוני אבל איתך! (ל''ת)

    ש/מאלן, 10/02/06 19:02

    הגב לתגובה זו