• 53.

    אורי, כידיד שיודע יותר מכולם על אריק, הגיע הזמן

    גדי, 09/02/06 15:13

    שתגיד לכל עם ישראל מה מחשבתך (ולפי דעתך) דעתו של אריק על אולמר''צ!!!!
    אם תשתפן, ההסטוריה לא תסלח לך לעולם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה שאנחנו החרדים חושבים ואומרים על המדינה הרבה יותר גרוע

    חרדי קנאי להשם, 09/02/06 15:11

    לחמאס ולנו החרדים יש מטרות משותפות אחת מהן היא למוטט את מדינת ישראל ולהקים כאן מדינת הלכה בנוסח השריעה האיסלמית שבראשה תעמוד הסנהדרין.מה שאנחנו הסאטמרים אומרים על המדינה הרבה יותר גרוע.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אריק על ערש דוואי אז לאורי השתחררה הלשון.

    ש.ק., 09/02/06 15:05

    סוף סוףאורי השתחרר.עכשיו אתה יכול להביע את דעתך חופשי חופשי.
    יחי החופש.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    גם אורי דן מבין שאולמרט זה לא אריק מכהן חודש וצבר טעויות ל 4 שנים. (ל''ת)

    גל, 09/02/06 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    המסקנא של אורי דן,מצביעים נתניהו הוא היורש של שרון

    מאוכזב מאולמרט, 09/02/06 14:35

    כנראה שזו המסקנא המתבקשת ודוקא חשבתי עד היום אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תגיד אתה צוחק ????

    ירושלמי, 09/02/06 14:21

    אתה, המלקק מס' 1 של מי שאחראי לכל מה שאתה מבקר, ואתה לא יכול לנקוב בשמו של האיש ?????
    עד מתי תהיה שפוט ועבד נרצע ?????

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לאורי דן התולעת

    יעקוב, 09/02/06 14:16

    איך חסר חוט שידרה כמוך מרשה לעצמו לבקר את מפלגת פטרונו.
    מומלץ שתתרכז בהופעותיך מעוררות החמלה אצל גאולה אבן (היא גדולה)

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אורי, אין לך להלין אלא על חברך שרון

    נאוה, 09/02/06 14:04

    הכל קורה וקרה רק בגללו !!!!!
    אז אל תתפלא על כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    המעברים נפתחו מעצמם?

    צודק אבל, 09/02/06 13:56

    הכל נכון. אבל אתה שוכל שמי נכנע לחלוטין לאמריקאים? המעבר? אריק. מי גירש את המסכנים לקארווילות? נכון. אריק. מי יצר את החמאסטן?אולמרט הוא רק המשך של אריק מהבחינה הזאת. סוג של פתטיות מושחתת, אבל רק ממשיך דרכו. אתה לא יכול להסיר את האחריות למצב מחברך הטוב (הרבה בריאות - באמת). קסאמים על אשקלון? כמה זמן לקח? כמה חודשים? איפה התגובות החריפות שהבטחתם? מה עם גושי ההתישבות שהובטחו? אתמול קונדוליזה הביעה מחאה נגד דברי אולמרט על הגושים! איפה הכביכול הבטחה אמריקאית הכל כך מדוברת? אורי, קצת הגינות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אורי דן תוקף את הממשלה???

    משה נוי, 09/02/06 13:44

    אתה??? אתה ברוטוס דן תוקף את הממשלה??? אתה שמפעילך שוכב כצמח שתמכת בכל מהלכיו הבזויים והבזויים יותר, אתה תוקף את הממשלה שהוא הוא דחף להקים?
    אתה שלא הקמת קול זעקה כאשר מאות אלפי פגזים נחתו בגוש קטיף אלא המשכת להתבונן וכתוב בהערצה על אדונך, אתה הןא זה שמתלונן???
    טול קורה מבין עינך!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שמעת אורי ? את כל זה עשה אריק ! אריק!

    דני, 09/02/06 13:37

    את ה''החלתה של כנסת'' , את ה''פינוי'', את ה''קראווילות'' , את עשרות קסאמים בלילה אחד על שדירות - ואריק עוד היה לפני האירוע !!!
    והגנת עליו. ועכשיו אתה שותק !!!
    לפני כשבוע ראיתיך ברחוב ברמת-אביב , נפגשו מבטינו וחשבתי לגשת ולומר את כל זה לך ישירות , אך לא עשיתי כן.
    אני אומר את זה עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אתה שפוט של שרון

    אבוחצירא אילן, 09/02/06 13:23

    בזמנו פרסמת במקור ראשון 10 שאלות לאריק בנוגע לגירוש היהודים.
    הבטחת לנו שתעביר לנו את התשובות.
    היכן התשובות?
    מדוע לאחר שלאריק לא היו תשובות לשאלות הקשות שהעברת לו - המשכת להיות השפוט שלו?
    אילן

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הבחור הזה כהניסט שחושב שהוא בית''רי.

    יגאל כהן, 09/02/06 13:11

    אני לא יכול לשמוע אותו בטלביזיה חוזר שוב ושוב:היהודים.
    האיש גיזען חשוך.
    אני מקווה שהוא לא ילך לקדימה.
    הוא צריך להשאר עם ביבי והביבונים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    קדימה מפלגה לאנשים עם ראש פתוח (מישהו רוצה תמונה שלי) (ל''ת)

    לא נשכח לא נסלח, 09/02/06 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אורי דן, רק ידידך שרון אשם במצב. כדאי להכנס

    משה, 09/02/06 12:54

    אורי דן, מי שעשה את המפץ, והפיל עלינו את אולמרט הכישלון זה שרון.
    הנה אולמרט הקריקטורה, מונחת לפניך במלוא הדרה.
    אוי למדינה, אם אולמרט ראש ממשלה, אם ציפי ליבני שרת החוץ, אם הרשנזון יהיה שר האוצר, ואם מופז, ימשיך להיות שר הביטחון.
    אז גם כולנו נעזוב את המדינה, כמו שני בניו של אולמרט ראש הממשלה.
    ארי דן, אם תצביע קדימה, אולמרט ישאיר את המדימה אחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אורי דן

    גיזלה, 09/02/06 12:44

    גיזלה
    אורי דן , מה זה צודק,
    כדאי לחזור לבדיחות של דרוינוב
    ולהנות, במקום כל הסבל הזה של הבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אורי, אם כך, עליך לתמוך בליכוד (ל''ת)

    moshe, 09/02/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אריק אשם

    מיכה, 09/02/06 11:54

    למיטב זרכוני הגורו שלך עשה את כל מה שאתה בוכה אז אמרת שבכול דור קם מנהיג אחד כמוהו הלוואי שבדורות הבאים לא יקום מנהיג חלש כמוהו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    את המאמר הזה לא הייתם קוראים אם שרון היה עדיין ראש ממשלה

    מאיר, 09/02/06 11:46

    ולא בגלל שהמציאות היתה שונה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אורי יודע:אולמרט זה לא שרון (ל''ת)

    אני, 09/02/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בקיצור: תמכתי בקדימה בגלל שרון , אינני תומך בסמרטוט שמחליף אותו (ל''ת)

    צבי, 09/02/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    SO TRUE!!!

    Abigail, 09/02/06 11:20

    At last a person who sees reality as it is ...unfortunately the rest are still blinded by their own stupidity RIP Israel

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אורי דן, הסתכל במראה, תראה בדיחה גרוטסקית (ל''ת)

    צביקה, 09/02/06 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    דן מרגלית ודנקנר תפסו את מקומו של אורי דן

    אילה, 09/02/06 10:36

    אורי דן הפסיק להיות רלונטי עכשיו שאולמרט ניצב בראש קדימה דן מרגלית ודנקנר ממלאים את מקומו כמנהלי קמפיין קדימה ועושים זאת יותר טוב ממנו.

    כנראה שהבין שעכשיו הזמן לחזור לעמדותיו המקוריות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שגיאת כתיב בכותרת המאמר????

    חנה, 09/02/06 10:34

    לא יפה. זאת תופעה מגוחכת (ולא מגוכחת)...

    הגב לתגובה זו

    • 1 : 0 (-: (ל''ת)

      לשון עברית, 09/02/06 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני מסתכל על אורי דן ורואה...

    צופה עצבני, 09/02/06 10:26

    קריקטורה מגוכחת.
    אני לא מכיר אדם אחד שמחבב את האיש. הוא נצר לשחיתות של שרון שהורה למנותו לתפקיד וגם הסמל הגדול למושחת ''ממשיך הדרך'' אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • אני מחבב אותו....ושרון לא!!!! מינה אותו...עוד שטות... (ל''ת)

      צופה רגוע, 09/02/06 11:06

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כמה נכון ועצוב. השופטים שיכורים מכוח. (ל''ת)

    ד, 09/02/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שופטים שמאלנים מתחזים לאנשי אקדמיה נאורים -מושחתים ! (ל''ת)

    מירי, 09/02/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אורי אחרי תמיכתך בגירוש מהגוש לך לנוח

    כואב אבל, 09/02/06 09:56

    אף אחד לא מאמין בך יותר.
    אתה אפורטוניסט גדול.

    אתה היתה חלק ממכונת הגירוש.
    בגללך יש מאות אנשים מגוש קטיף שגרים היום באוהלים.
    יש אלפי אנשים שגרים בקופסאות נייר ''חראוילות''.
    Go rest old man before you kill us all

    הגב לתגובה זו

    • מקובל מהרב צבי יהודה שכשאדם עושה לך טוב אתה מודה לו גם אם הוא בד''כ (ל''ת)

      עושה לך רע, 09/02/06 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט נולד בנחלת ז'בוטינסקי אביו היה איש תנועת החרות לא סיים את הט

    אולמרט נולד, 09/02/06 09:52

    לא מאמינים לשקרים של בעלי ההון והתקשורת רק אהבל יבחר באולמרט
    אולמרט נולד בנחלת ז'בוטינסקי אביו היה איש תנועת החרות לא סיים את הטירונות, ועבר לשרת בעיתון במחנה בעזרת תמיכת החרדים ניצח אולמרט בבחירות בירושלים התייצב להגנתו של אהוד ברק כאשר הצהיר שאהוד ברק לא יחלק את ירושלים ופעל להצטרפות שינוי לממשלת שרון השתייך למחנה שמיר ארנס כנגד למחנהו של אריאל שרון התמודד כנגד שרון על רשות הליכוד והפסיד לאריאל שרון
    היה מעורב בפרשת האי היווני בבחירות האחרונות זכה במקום 32 ברשימת הליכוד
    בנו שאול היה סרבן שירות וזוהה עם תנועת יש גבול. בנו אריאל ירד מהארץ ומתגורר בבריטניה
    אחיו ברח מהארץ והשאיר אחריו חובות כבדים
    דמותו של אולמרט שנויה במחלוקת. מאשימים אותו בנהנתנות ובקרבה מופרזת לבעלי ההון
    ואת אישיותו כמתנשאת ונהנתנית מוכן לעשות הכול ובלבד שישיג קידום אישי
    יש בו אגוצנטריות ונהנתנות וגנדור וסיגר מעצבן בפה ונינוחות מופרזת בחברת עשירים וקוצר רוח
    ניצל את מחלת האלצהיימר של שרון ודחף אותו לפרישה מהליכוד ניהל מאבק סמוי כנגד ציפי ליבני על המקום השני בזמן אשפוזו של שרון וזכה מההפקר להיות ממלא מקום לראש ממשלה חולה

    הגב לתגובה זו

    • ניתוק המקרופון ומחלת שרון

      לכן ניתקו, 09/02/06 12:22

      היום ברור שחבורת שרון ניתקה את המיקרופון . הם ידעו משהו על מחלתו ופחדו שאולי זה יתגלה במהלך הנאום. אירוע כזה מעיד עד כמה הם מסוכנים האנשים האלה. ע''ע מכות השוטרים בעמונה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בגללך הפסקתי לראות ערוץ 1

    חכם מימון, 09/02/06 09:49

    לא יכולתי לסבול את התנהלותך בערב שישי בערוץ 1 והייתי צופה נאמן למעלה מ30 שנה

    הגב לתגובה זו

    • נהפוך הוא,זה מופע החבובות הטוב בעיר. הוא כ''כ אידיוט,שזה משעשע. (ל''ת)

      איש, 09/02/06 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אבחנה מדוייקת

    מישהיא, 09/02/06 09:24

    אורי דן, רק אל תשקע במרה שחורה.

    אנחנו עכשיו בגלות האחרונה והמטעה ביותר - גלות של יהודים תחת שלטון של יהודים. לא איסלם, לא נצרות ולא שום דת אחרת - מתברר ששלטון יהודי ללא יהדות גרוע משלטון זר, מכיוון שהוא מטעה ומבלבל, היהודים לא מבינים שהם צריכים להוריד את הראש בפני ''הפריץ'', כמו שהיו עושים בגולה, אלא עדיין מנסים לקדש את המלכות ולהאמין בה.

    ברגע שנבין שאל לנו לסמוך על השלטון אלא רק על אבינו שבשמים, הגלגל יתהפך ונזכה בעז''ה לישועות.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אורי דן טמבל-כולם יודעים את זה (ל''ת)

    עע, 09/02/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אורי, אז אתה מסביר שקדימה רק מתחזקת? העם הזה מטומטם?

    עמיר, 09/02/06 09:21

    תגיד אתה.

    הגב לתגובה זו

    • התשובה לגיב היא כן - העם מטומטם....

      עם מטומטם, 09/02/06 10:49

      ואת המחיר עוד נשלם בריבית דריבית

      הגב לתגובה זו

      • או-ש.. או שהסקרים -בדויים !!!!!!! (ל''ת)

        יחיאל, 09/02/06 13:51

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    אורי דן לראשות הממשלה! כמו תמיד קולע בול (ל''ת)

    שירה, 09/02/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגיע הזמן

    מוטי, 09/02/06 09:13

    שתפקח את עיניך, תמכת בקדימה מההתחלה, ועכשיו אתה רואה בדיוק לאן מפלגת הבלון הזו מביאה אותנו, וזה עוד לפני שהיא באמת בשילטון, תאר לך מה יקרה אם באמת היא תנצח בבחירות, אסון.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ערוות הקראוילות היא ערוות ידידך

    זוכר, 09/02/06 09:11

    הלא יקר אריאל שרון.
    זאת חכמה קטנה מאד לבקר את משרד הבטחון.
    כל הטעויות והעוולות שאתה מתאר נעשו באחריותו הישירה של שרון שעליו הגנת לאורך כל הדרך באופן פתטי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    השאלה היא מתי לאחרונה הסתכל אורי דן

    פריזורן, 09/02/06 09:03

    במראה ומה הוא ראה שם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אפוקליפסה עכשיו?!

    אמיר, 09/02/06 08:55

    האם אורי דן מכה על חטא?
    האם דבריך הם ביקורת (ולו רק מרומזת) על חברך שרון יבדל''א, או שמא אתה מטיל את האחריות המלאה לכל מחדל ההתנתקות, על אהוד אולמרט?
    היכן היית לפני ההתנתקות ובזמן ההתנתקות, בשעה שננקטו צעדים אנטי דמוקרטיים בעליל, כלפי אותו מגזר באוכלוסייה?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרצ,אינו יכול, אינו מסוגל, אינו מאתים לתפקיד רה''ם קדימרצ (ל''ת)

    גבריאל, 09/02/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ולאריק שרון אין שום חלק בפארסה הזו (ל''ת)

    נכון?, 09/02/06 08:52

    הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה 1אריק נקי כשלג !! לא הוא הביא

      אלי, 09/02/06 13:55

      את אסון הגירוש -סליחה פינוי. לא הוא המציא קראווילות. לא בתקופתו נפלו 40 קסאמים בלילה אחד על שדירות.
      אריק צח כשלג !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי שמדבר

    מוטו אדריאן, 09/02/06 08:49

    להביט במראה ולסכם ''חיי כתוכי''.
    העיקר שאתה מרוצה, מר דן מתל דן.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אורי דן

    צביקה, 09/02/06 08:47

    מסכים עם אורי דן.

    חלק ממה שמתואר הייתה מדיניותו של שרון הלא כן??

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חזרה בתשובה של אורי ?

    אלי, 09/02/06 08:44

    אז מה קרה לאורי דן שתמך בכל צעדייו של אריק שרון ואפילו היו מנוגדות לדעותיו ?

    חזרת להיות ישר עם עמדותיך?

    בוא תמשיך ותצא חוצץ נגד מדיניות קדימה ?!

    הגב לתגובה זו

    • דעות

      חגי, 09/02/06 10:30

      זה לא שלא היתה לו דעה. הוא פשוט לא הסכים איתה...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ====כולם היום יודעים--אולמרט הוא לא שרון==== (ל''ת)

    חיים, 09/02/06 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אורי דן ברוך שובך למרכז-ימין השפוי. (ל''ת)

    עינבר מהצפון, 09/02/06 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יפה אורי דן. יפה.

    יעלה, 09/02/06 08:17

    אז אני מבינה שיש לך הרהורים שניים לגבי התנהלותו של שרון ומפלגתו .
    אני מבינה שאפילו אתה , באיחור מה , מבין את ניזקה של ה''התנתקות'' המופקרת.
    יפה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אורי !! אהוד טולמרט בראשות הממשלה - זו קריקטורה מגוחכת !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דש לאריק !!!, 09/02/06 08:05

    הגב לתגובה זו

    • תענה אורי - תענה. כי בעיני רבים הוא

      רוני, 09/02/06 14:17

      קריקטורה מכוערת !!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    טיטאניק

    טמבל, 09/02/06 07:53

    אורי, הקריקטורה היא אתה והפטרון המנמנם שלך, הרסתם כל חלקה טובה, שתקת כמו דג ,:אני את המסקנה שלי היסקתי, ויתרתי על אזרחותי הישראלית ועזבתי את הטיטניק, תהיו לי בריאים עם צאוצסקו,כל אחד אוכל את מה שהוא מבשל, קדימה עם 40 מנדטים, מטורפים שכמוכם. אני מעדיף לחיות,

    הגב לתגובה זו

    • בחייך

      יעקוב, 09/02/06 14:08

      קח איתך גם את 200,000הסהרורים
      מיהודה ושומרון.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הכל נכון, לצערי, ועוד - הייתי רוצה לשמוע

    עין צופיה, 09/02/06 07:08

    אותה החמלה כלפי המתנחלים שנפגעים כפי שנשמעת החמלה כשמדברים על הכלבים פגועי ה''רמדיה'' החדשה.
    אני מצטער על ההשוואה, אבל לבי דואב בעיקר, בגלל השנאה הפנימית שלנו כאן.
    וזה - יותר הרסני מהכל.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אורי דן, מה לך כי תלין?

    ישראל, 09/02/06 07:02

    הרי אולמרט הוא ממשיך דרכו של חברך בלב ונפש - אריאל שרון. הרי את כל ההצגה הקריקטורית הזו היא יצירתו המקסימה של אריאל שרון שבו תמכת ללא סייג - גם כשכבר לא ידעת איך להסביר מה עובר עליו. אז עכשיו אתה בא ו''מתבונן מהצד'' בקריקטורה? מגוכח לא?

    הגב לתגובה זו

    • תן לו את הקרדיט שאולי היתה לו הארה והוא חוזר בו מכל ההסכמה האוטומטי

      מסעודה, 09/02/06 10:03

      האוטומטית לדבריו ,מעשיו ,דרכו המאוחרת של ידידו הוותיק הישן עכשיו?

      הגב לתגובה זו

    • מגיב יקר - אתה טועה....

      גיא, 09/02/06 10:09

      אהוד אולמרט חושב אולי שהוא ממשיך דרכו של שרון - אבל הוא לעולם לא יהיה וזה האסון הגדול שבא ומתקרב אלינו.
      אורי דן - אולי תמך בחברו שרון ללא סייג אבל לא היה בעד הקמת ''קדימה'' ומעשה זה של שרון - ואני מפנה אותך להופעתו של דן ב''יומן'' בסופ''ש שלפני פרישת שרון - שם אמר ששרון צריך להישאר בליכוד.

      הגב לתגובה זו

    • כנראה הוא נזרק מן החצר!!!!!

      מאיר, 09/02/06 10:13

      גם לי היה קשה להאמין שזה נכתב ע'י אורי דן

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט נכון, אולמרט ''תלמידו'' של שרון

      בז למפלגות, 09/02/06 10:23

      אולמרט אף עולה על מורו ורבו שרון, אולמרט לא רק יהרוס את ההתנחליות שאותן בנה שרון , ואותן תיכנן להרוס על פי המוסורת שלו מימית, וייצר ההרס העצמי שהגיע בסופו של דבר אל מוחו שלו,
      אולמרט אמור לעלות עשרת מונים על מורו ורבו כאמור, אולמרט וחבורת הסמרטוטים המקיפה אותו, יהרסו כאן את הכל , את חלומם של יהודים מזה אלפי שנים, את המפעל הציוני הספוג בדמם שלעשרות אלפי יהודים טובים ואמיתיים, אולמרט יישב עם הסיגר ויעלה עשן כאשר הכל כאן יהרס,
      אולמרט שבניו וביתו הלסבית לא כאן, גם הוא לא כאן, הוא נימצא בספירה אחרת, האופוריה שלו העביר אותו על דעתו מזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל מילה בסלע, (ל''ת)

    מוטי, 09/02/06 06:30

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    will you support kadima?

    -, 09/02/06 05:06

    strong column

    הגב לתגובה זו

    • מה נראה לך?

      שי, 09/02/06 09:14

      ממה שהוא כתב ברור שלא.
      אמנם חלק מהביקורת מתמקדת בבית המשפט העליון ומערכת המשפט (שגם היא מוטה שמאלה, כידוע), אבל יש גם חצי ביקורת כלפי מדיניות קדימה, בעיקר בעניין העברת הכספים וחוסר תגובה ממשית על הטרור ושחיקת יכולת ההרתעה של ישראל.
      כותב דברים אלו לא יצביע לדעתי לקדימה

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם המגיב - טור חזק....ולגבי שאלת המגיב...

      אלי, 09/02/06 09:18

      לפי מה שאני קורא פה במאמר - משתמע שהוא לא תומך בקדימה. בכל אופן זו ההבנה שלי, כי הוא יודע שאולמרט זה לא שרון אלא אסון.

      It seems he will not support Kadima - and rightly so...Olmert is not Sharon

      הגב לתגובה זו