• 50.

    יום האשה יום הגבר

    וייס שמחה, 08/03/06 07:51

    אכן מקימים יום את יום הגבר בכל אופן בדרום אמריקה ב16.6 בכל אופן יום לפני או אחרי אינני זוכרת בדיוק לתשומת לב הגברים.
    תעמדו על כך שיחגגו לכם גם.
    יום טוב שמחה

  • 49.

    מיועד לאנשים לא עובדים

    לא בא לי, 24/02/06 17:19

    התכנית של ארצי וגוב, מיועדת לאנשים, שלא בא להם ללכת לעבודה. הרבה יותר כיף להתכרבל. מאשר לקום בבוקר. לעבודה.

    • פרקטיות של בוקר

      אברי ועינב יותר, 25/02/06 16:27

      אברי ועינב, מתאימים יותר לשעות ההתארגנות של הבוקר. יש מינון יותר מוצלח, של אקטואליה, ספורט, תרבות וכו'.

  • 48.

    תוכנית ממש מעולה וכיפית

    spy, 24/02/06 08:36

    האווירה הלא רישמית והביתית ממש נהדר!!!

  • 47.

    יום חדש של גוב וארצי

    אראלה, 23/02/06 14:43

    מקסימים, חכמים. ממש נעים לראות ולהאזין. בניגוד לגלעד וגלילי שממש מעצבנים בהתחכמויות שלהם ובסופר אגו הנפוח שלהם. גידי גוב ושירי ארצי, אני ממש מאושרת שהגיעה לערוץ 2 תכנית נלבבת ונעימה והכל בזכותכם. המשיכו כך ויישר כח.

  • 46.

    בעקבות התוכנית החלטתי,סופית, להוציא את הטלויזיה מהבית!!!

    דקלה, 22/02/06 16:56

    תוכנית חסרת צבע ורעננות, עוד מאותו דבר!!! שירי ארצי קפואה וגידי גוב מאוס. הגיע הזמן שתינתן הזדמנות לאנשים הרחוקים מהצלחת!

  • 45.

    עם שכר כמו שמשלמיםלהם הייתי קמה ב- 02:00 לפנות בוקר . (ל''ת)

    לא עושים טובה ל, 22/02/06 13:35

  • 44.

    אוהבת אתכם

    חיפאית, 21/02/06 09:45

    אין עליכם.
    אתם פשוט מקסימים.
    אי אפשר לומר זאת על הרבה...
    תהנו
    וככל שתהנו אתם
    אנו נהנה מכם עוד יותר
    מ ק ס י מ י ם

  • 43.

    גידי ושירי בתוכנית הבוקר

    א.ט., 19/02/06 14:06

    סוף סוף אני נהנהית מתוכנית בוקר כייפית

    אוהבת אתכם
    תמשיכו

  • 42.

    מעניין אם יש קשר לזה ש...

    1העם, 18/02/06 15:01

    גידי ושלמה חברים? ובמקרה שירי נבחרה.
    חוץ מזה, אתם שם, שיושבים ב''חלונות הגבוהים'' וב''כוורות'', לא מרגישים שהיגיע הזמן שבטלוויזיה יהיו אנשים חדשים, רעננים ולא את אותם אנשים כבר כמה עשורים????
    נניח איזה איש/ה לא מהברנז'ה שלכם.
    מישהו שייצג משהו אחר חוץ מ''להיות שמאלני, שבע, וסתם אחד שחי בשפע בלתי יאמן''....
    ואם כבר עסקינן בתוכנית בוקר והשכמה: אז תתעוררו!
    רוב הצופים שלכם הם לא מהברנז'ה שלכם. הם אנשים קשי יום (עפ''י הלמ''ס).

  • 41.

    התכנית ממש משעממת

    lee, 17/02/06 17:27

    ציפיתי לראות את התכנית בגלל גידי אבל התכנית פשוט משעממת!

    כדאי מאוד לשנות את אופי התכנית -מה שחשוב זה אופי התכנית ולא המנחים.

  • 40.

    שירי וגידי - לילה טוב, אני נשאר ב 10 (ל''ת)

    רון, 17/02/06 10:39

  • 39.

    גידי ושירי לא נורא תמשיכו לישון. טוב לכולם. (ל''ת)

    שושי, 16/02/06 19:48

  • 38.

    תוכנית בוקר גידי גוב ושירי ארצי

    תמר, 15/02/06 19:54

    גידי גוב נוראי פשוט נוראי משתלט על התוכנית מעצבן לא מקשיב ושר גרוע הרס את השיר היו לילות של שושנה דאמרי ז''ל .......... ושירי כל כך עדינה מתוקה פשוט מקסימה חבל שלא צרפתם את שלמה ארצי לתוכנית זה היה מתכון מנצח

  • 37.

    אז היום הם הצליחו לקום

    געגועי, 15/02/06 11:12

    ושני האנשים המקסימים האלה כל כך משעממים ומרדימים. והלקסיקון שלהם מורכב מיותר מדי ווואאאא, באמת????? וכאלה......

  • 36.

    מישהו יתרגש עם הטמבל לא יקום יותר בבוקר ?

    ענת, 14/02/06 19:02

    לא אני.

  • 35.

    על מה לעזאזל כל הרעש הזה? 3% רייטינג? (ל''ת)

    טופז, 13/02/06 22:23

  • 34.

    אמה תומפסון הישראלית (ל''ת)

    שירה, 13/02/06 13:28

  • 33.

    שני אנשים מקסימים.

    מאיה גינת, 13/02/06 00:04

    אשתדל לראות את תכניתם כי שניהם
    אהובים עלי מאד. זו ודאי תהיה תכנית ראויה ביותר. חבל שזה בבוקר,
    אבל בכל זאת הם שוים צפיה.
    אז בהצלחה חברים!!!

    • בדיוק עלייך הם בונים , מאיה.

      מוטקא צוותא, 15/02/06 08:39

      בדיוק עלייך.
      את מתאימה לפילוח קהל היעד.
      ''קהל שמאלני-ליברלי , עייף, חושב בפלאקאטים וססמאות , מעדיף הומור נמוך וחסר חוש ביקורת''
      תיהני.

  • 32.

    שוביניזם

    אשרת, 12/02/06 12:17

    למה המנחה הנשית צעירה בעשרים שנה מהמנחה? נמאס כבר מהקונספט של זקן ובשל עם צעירה ויפה. לפחות אברי ועינב באותו אזור גילאים. אני קוראת לנשים להחרים את התכנית.

  • 31.

    גם בתקשורת הכל מושחת קרוב מביא קרוב (ל''ת)

    תהל אין סיכוי ל, 12/02/06 10:11

  • 30.

    נראה לי שמעתה והלאה אתחיל

    טליה, 12/02/06 09:36

    לאחר לעבודה... יש עבודה ויש דברים יותר חשובים !!! אין כמו גידי וגם שירי נראית לי מאוד מתוקה !!

  • 29.

    מה שטוב אצל גידי גוב שהוא מתנהג כמו

    סלע, 11/02/06 21:19

    הדוד מנשקה...היינו כמו כל אחד מאתנו,בלי פלוורות נווגזמות,בשפה
    בגובה האוזניים,ויש להניח שהוא גם ישאל שאלות עם סימני שאלה...מה שחסר אצל ''החכמולוגים'' אשר רק
    ''תתן להם זמן והם יאזינו לעצמם שעות''...בנוסף יש לו חוש הומור מצחיק,ואללה יש גם דבר כזה...
    אחרון חביב לגידי, אל תנסה להיות מה שאתה לא. לגברת ארצי הצעירה,
    אין צורך להיות באלנס ''אינטלקטואלי'' בתכנית הבוקר,אהבתי את הדברים היפים צומחים לאט...וזאת יש ליישם הלכה למעשה,היינו אינך צריכה מלכתחילה
    ליצור תדמית מוגדרת...לאט לאט וזה יגיע. שיהיה בהצלחה

  • 28.

    היא גם לקטורית בקרנות קולנוע רחמא ליצנן

    הבת של.., 11/02/06 18:44

    גם אני רוצה להיות בתו של ג'מר

    • גם לזה הפרוטקציה הגיעה? לא יאמן. (ל''ת)

      מדינת הבנים של, 12/02/06 00:07

  • 27.

    יוזמה מבורכת...

    רחל, 11/02/06 17:31

    אתם שניכם מקסימים.
    בהחלט שילוב מנצח עוד טרם ראיתי פריימ אחד...
    אני מברכת על השידוך בין שניים שיש בראשם יותר מסתם רדידות נבובה של דוגמן דוגמנית מגישים.
    רעב וצמא וסקרנות רבה יש בי לצפות בשניים
    אז שתשברו רגל?
    או בהצלחה!!!
    יוזמה מבורכת זאת הלוואי ויהיה לה המשך
    קצה נפשנו מאנשים שאין בראשם אלא עצמם.
    הללויה

  • 26.

    בשביל מה היית צריך את זה גידי?תפרוש (ל''ת)

    כוורת, 11/02/06 15:41

  • 25.

    שירי היית נהדרת ב- ''סימניה'' (ל''ת)

    תוותרי על גידי, 11/02/06 10:27

  • 24.

    שירי מקסימה כוכב עולה - אבל למה גידי?! (ל''ת)

    גידי נמאסת, 11/02/06 10:22

  • 23.

    לכל המגיבים,למה לא תמתינו שבוע?. (ל''ת)

    מנחם, 11/02/06 09:34

    • כי כבר ראינו את הפיילוט

      ג''קוב, 11/02/06 15:00

      הוא נחמד - אבל הוא לא מדגדג את כל בוקר בערוץ 10

      תנסו תנסו ולא תצליחו ... רק אם תקנו את התוכנית עצמה אולי כן.

      ולנדס - זה ממש לא יפה שאתה עזבת אותנו ומכרת את נשמתך לשטן הצבעוני ברמת החייל.

  • 22.

    מגעילים מדושנים ושבעי רצון

    צהלה, 11/02/06 09:02

    יספרו לנו בקלילות רמת שרונית על הרוסי ההומלס שמת או על נפגעת הקאסם התורנית.פשוט בחילה.ומי שלא מבין מה זו אליטה שיביט בהם ויראה את ארץ ישראל השמנה השבעה והסוציאל דמוקרטית. אלק.

    • צודקת! משקפים את יפי הנפש שמתים לתת

      קסאם ברמה''ש, 12/02/06 09:32

      את כל המדינה שלנו לחמאס. שלום עכשיו אלק

  • 21.

    גידי גוב

    בני, 11/02/06 08:28

    צמאים לעוד לילה גוב
    זו הייתה תכנית מעולה

  • 20.

    נמאס כבר ממנטליות הקומבינות- לא מעניין אותנו שהיא ''בת של''

    תל אביבים, 11/02/06 02:00

    רוצים אנשים שהם בזכות עצמם ועוברים מסך.

    יכלתם למצוא נשים יותר יפות ויותר מעניינות שעומדות בזכות עצמן. זה טלויזיה לא איזה מכולת שכונתית.

    • יפות יותר?

      דורית, 11/02/06 20:53

      לא. כי זה נורא נורא נורא חשוב.
      על גבר לא היית מעז להגיד שהוא לא יפה מספיק לבוקר.
      טיפש ובור, ועוד מעיז לכתוב את זה?

      • במדיום חזותי כמו טלויזיה ועוד כשמדובר בתפקיד של הנחיה- יש משקל גם

        תל אביבים, 11/02/06 23:53

        למראה.

        ספציפית את ההערה הזאת כותבת אישה (מתוך החברה שכתבו את התגובה הראשונה) שמאוד מתרגזת כשמנסים לעטוף פרוטקציות בנימוקים פמיניסטיים.

        לו היה מדובר בתוכנית רדיו או לטור בעיתון לא היה מקום לההערה- אבל עסקינן בטלויזיה. הכלל נכון לגבי שני המינים.

        וכן, יש יפות ומוכשרות ממנה ולא זה לא קשה למצוא. בעוד שגידי הוכיח את עצמו ובין השאר הוכיח שהוא עובר מסך- לא ראיתי את הרזומה שלה מוכיח שהיא עומדת בזכות עצמה (ולא בזכות אבאל'ה).

      • מה הקשר לגברים. גברת ארצי מתמודדת כמנחה ודינה כדין העוסקים בהנחיה

        הטיפש והבור, 12/02/06 00:06

        בין אם מדובר בגברים ובין אם מדובר בנשים- הם צריכים לעבור מסך!

        אני אמור לעשות לה הנחה כי היא הבת של שלמה ארצי או משהו?

        היא אמורה להתמודד מול לינוי וגברה על מתמודדת נאה כירדנה ארזי.
        תן לי לגלות לך סוד גם חיים יבין לא בדיוק מכוער.

        • ''עובר מסך''

          דורית שוב, 13/02/06 11:56

          זה לאו דווקא מישהו ''יפה''. לא רק יפים מסוגלים להנחות. מדובר על כריזמה שאין לה קשר למראה חיצוני.

  • 19.

    תוכנית הבוקר

    רחל, 10/02/06 21:34

    אנחנו נשארים בערוץ 10.

    • בדיוק!!! (ל''ת)

      יונית עם סוקניק, 11/02/06 15:01

  • 18.

    שירי מקסימה!

    אריקו, 10/02/06 21:03

    בחורה אינטליגנטית, נעימה, עדינה ומאוד חכמה. בהצלחה רבה!

  • 17.

    גידי אתה 10!

    ריבי, 10/02/06 20:28

    גידי מקסים, מצחיק ושנון. ממש מותק. ומראיין בקלילות ובטבעיות

    • רק חבל שלא בערוץ 10

      מודי, 11/02/06 14:59

      פה היית נהנה יותר ... הבטחה שלי!

  • 16.

    אברי גלעד כ''כ השדקן. הוא כבר מעורר רחמים.לא אטרקטיבי

    מאוכזבת, 10/02/06 19:03

    סורי אברי זו האמת

    • מה הקשר ???????????? (ל''ת)

      ?, 11/02/06 18:46

  • 15.

    מספר 9 מה זה צודק!

    צביקה, 10/02/06 19:03

    ירדנה היתה נהדרת בקפה טלעד ושילוב שלה עם גידי יכול היה להיות פיצוץ אמיתי.

    • יש בזה משהו. איך הם פספסו? (ל''ת)

      ד, 11/02/06 02:28

  • 14.

    פוליטיקה

    טוני, 10/02/06 18:27

    לפחות בנושא פוליטקה לקחתם את הטובה מכולם שמרית מאיר!!!!!!!!!!!!!!!! בהצלחה לכולם אני אהיה מול המסך

  • 13.

    כמה זמן יחזיק הגימיק הזה?

    ציפי, 10/02/06 17:56

    אחרי כמה שבועות יגיע הרגע שגידי גוב יצטרך גם לשאול שאלות תבוניות כי כמה זמן אפשר להשתטות בתוכנית שאינה סטנדאפ?
    איני מכירה את הגב' בן ארצי, אבל אני מסופקת אם גידי גוב המבוגר יסכים, למשך זמן, להיות עציץ ליד ''הגברת עם השכל''.

    • מה את מקשקשת? לגידי גוב יש אישיות כובשת!

      חובבת רדיו, 11/02/06 20:42

      הוא בן אדם מקסים! בזמנו נהניתי לשמוע אותו גם בתוכנית ''המילה האחרונה'' בגלי צה''ל. אני בכלל לא נוהגת להדליק טלוויזיה בבוקר. אבל עכשיו? איזה כיף הולך להיות!

    • גידי גוב לא טיפש

      שרון, 11/02/06 20:55

      בכלל לא. אני שמחה שהביאו אותו כי החום והאנושיות והחוסר פוזה שלו חסרה, להבדיל מאברי גלעדים וקובי מידנים למיניהם.

  • 12.

    אני שמחה שגידי חוזר

    דד, 10/02/06 17:54

    אבל שירי לא נראית לי

  • 11.

    סוף סוף

    רחלה, 10/02/06 15:23

    כאן בארה''ב צופים בתכניות הבוקר הן של קשת, הן של רשת ומה שהיתה בזמנו טלעד.
    מלבד עינב גלילי, איש שם לא היה ראוי שנצפה בו (ועוד בשידורים חוזרים ונשנים). הכל היה ''מיושן'', כבד, ללא מעוף, אפילו לא בינוני.
    סוף סוף מביאים לשידורי הבוקר חיים חדשים, רעננות, הומור אמיתי, אנשים עם חכמת חיים, עברית נהדרת ובפיהם דברים שאנחנו רוצים לשמוע.
    תודה לכם. גאלתם אותנו מיסורינו.

  • 10.

    גידי בהצלחה כמעט מבטיחה

    מעריצה, 10/02/06 14:35

    רק לחשוב לקום איתך 3 פעמים בשבוע ולשמוע את הכל הכ''כ נעים שלך והמלא אפטימיות עושה כבר סעבה מאוד טוה לקום בבוקר לצערי אני גרה היום בגרמניה אבל משרישה את האהבה שלי אליך לבן המקסים שלי ששומע סיפורי ילדים בקולך וכמובן את הדיסק כוורת בפארק הוא פשוט משוגע על הדיסק השלישי עם השטויות באולפן ומדקלם אותכם בע''פ אני מקווה שתוציאו את התכנית כל dvd אני יחכה בקוצר רוח לקנות אותם המון אהבה והצלחה טמיר ואמא שלו

  • 9.

    המעשה הכי מפגר שיכלו...

    חיים, 10/02/06 13:50

    לעשות קברניטי הטלוויזיה הוא לוותר על חזרתה של ירדנה ארזי לפריים בייחוד השילוב עם גידי גוב היה יכול להיות מעניין מאוד (שחזור להקת הנח''ל)

  • 8.

    שירי את טובה ואיכותית,תצליחי..!!!

    כנסי.., 10/02/06 13:02

    ו..וואלה סוף סוף הכתב הוריד לי ת'אסימון,את באמת דומה שתי טיפות לאה תומפסון הגדולה!!!

  • 7.

    תגידו מה שתגידו היא מרתקת שירי ארצי,סוף סוף היא תהיה במרכז,תצליחי,נ

    ..., 10/02/06 13:01

    את טובה ואיכותית.וגם היא היא הבת שלמה ארצי עצם זה זה שהיא ביתו רק מראה איזו איכותית היא,כי שלמה תמיד עניין בפילוסופיות שלו על החיים מעבר להיותו מוזיקאי מחונן.האמת הלוואי והוא והבת שלו היו עושים תוכנית אירוח בפריים טיים..תמיד ייחלתי לזה....

  • 6.

    אהבתי תשאלה של המראיין על ''כמה זה אכזרי להתבגר בבידור

    כנסו.., 10/02/06 12:59

    במדינה כמו שלנו...זה בהחלט אכזרי,אין כבוד לבדרנים וותיקים דוגמת טוביה צפיר וטופז ועוד הרבה...לבראנז'ה זיכרון קצר,אבל לגידי באמת אין מה להתלונן כי הוא תמיד פונק בתקשורת...

  • 5.

    רגע אחד

    המעוצבן, 10/02/06 12:45

    גידי גוב בסדר אבל למה שירי ארצי מנחת תוכנית בוקר עם כל הסימפטיה. עדיף כבר משפחת גבריאלי לפחות הם עבריינים שמשתמשים בקשרי משפחה וכולם יודעים את זה.

  • 4.

    אין סיכוי מול 10

    יוסי, 10/02/06 12:18

    אין לכם סיכוי מול הצוות המנצח של 10

    • אין על לינוי וקובי - הצוות שמנצח בבוקר

      הילה קורח, 10/02/06 15:26

      רק חבל שאברי עזב ... אבל זה לא נורא - העיקר שערוץ 10 ימשיכו אם התוכנית בוקר השווה שלהם ושהאחרים ינסו לחקות אותם (ולא יצליחו).

      • כאילו דא!

        ציפי משהיד, 11/02/06 15:03

        אני לומדת עם לינוי באוניברסיטה (היא פאקינג חכמה!) ... תענוג הבן האדם הזו. כל כך כיף ללמוד איתה - היא כזו פעלתנית!

        היא הייתה מה זה שבורה מזה שאברי עזב - אבל לא נורא השוגר דיד מידן עושה את העבודה!

        • מעניין מי כתבה את התגובה הזאת. המממ לינוי על עצמה?

          יש גבול, 11/02/06 19:27

          ואגב, בתור סטודנטית באוניברסיטה (בחוג למה?) - רק שתדעי שלא אומרים ''שוגר דיד'' אלא ''שוגר דדי'' וזה ממש לא משהו חיובי.

          מצד שני זה מושג של פרחות, אז המבין יבין.

          • חבל

            אדם, 12/02/06 12:19

            כמה ארס אפשר להפיק? ועוד לאדם שמעולם לא עשה לך משהו רע. מאחלת לך ימים של אור ואושר. יעשה טוב לך וגם לאיכות הסביבה. נשימות עמוקות ומחשבות על דולפינים גם יכולות לעזור.

        • לא שמעתי על סטודנט שנהנה ללמוד עם מישהו כי הוא ''פעלתן''

          הילה, 12/02/06 00:02

          זאת ''פאקינג'' לינוי שכתבה, נכון?

          איזה אהבה עצמית, תהיי בריאה.

  • 3.

    אני כבר מחכה

    דינה, 10/02/06 11:37

    נשמע מבטיח!!!

  • 2.

    חבורה של צבונבונים

    שי, 10/02/06 11:03

    מי בכלל מסתכל על התוכניות האלה, תוכניות שהם כול כולן מיינסטרים, עם אנשים שבלי השם שלהם לא היו מקבלים שום עבודה. ''קדימה'' כזה. בקיצור המשך של כלום.

  • 1.

    רק בגלל שהיא בתו של שלמה ארצי (ל''ת)

    שירי ארצי נבחרה, 10/02/06 09:42

    • לא נכון, היתה מעולה ב''סימניה''

      יעל, 10/02/06 11:36

      וחוץ מזה שאולי זה קצת עוזר, אבל זה לא מספיק. אם היא לא היתה טובה אף אחד לא היה מסתכל עליה

      • מה זה ''סימניה'' ובמה היא טובה בדיוק?

        ליעל (דיין?), 11/02/06 03:09

        למה זה עוזר שאבא שלה מפורסם ומוצלח בדיוק?

        כל הפרוטקציונרים האלה עולים לי על העצבים.

        • פרוטקציה וסימנים

          ע''פ, 11/02/06 18:04

          הסימנייה היתה התוכנית הכי טובה שלא ראיתם בטלוויזיה. אשכרה. פיצחו שם איזה משהו בתוכניות תרבות, אבל זה היה בלטלעד ולכן מפתיע שקשת הרימו את הכפפה, שהיא שירי ארצי.
          ומישהו באמת חושב שהיא קיבלה את הזמן הזה בגלל שהיא הבת של שלמה? סביר שזה תיק לא פחות משזה פותח דלתות. בכל מקרה, המרוץ המפגר של כולם להיות מפורסמים גורם להם לקבל כפגיעה אישית כל מי שמקבל איזה ג'וב בטלוויזיה.
          לכו לטיפול

          • המרוץ להיות מפורסמת הוא שלה והפגיעה היא בציבור

            פרוטציות בשנות, 11/02/06 23:58

            כשבוחרים לא את הטובים ביותר אלא את המקושרים ביותר על פני מועמדים ראויים- זה פוגע לא רק במוניטין של הזכיין וההפקה- אלא בציבור.

            מעבר לכך, אין לי כל עניין בפרסום וכזה הוא עיסוקי. אולי ראוי שמישהו אחר שיש לו כזה ''תיק'' כדבריך- ילך לטיפול?

            • שירי ארצי

              יקי, 31/03/06 07:25

              מה הטימטום הזה של גב ארצי
              היה הורסת אתוכנית ומדברת לא מבינים מה היא עושה שם

    • צרות עיין

      צופה מכאן, 10/02/06 11:51

      אמיתית של הצגיב.בה,,,,


      מה שירי ארצי חדשה באמצעי התיקשורת?


      מה לא שמנו לב לאיכות המיוחדת שלה כבר קודם,


      אז זהו שכן,

      ואתה מגיב.בה שתצהיב או תוריק מקינאה,,,

    • בדיוק מה שחשבתי- מי מכיר אותה בכלל

      ג, 11/02/06 02:04

      איך היא היתה מועמדת ובתיה השכנה ממול לא?

      גם בתיה לא כל כך נאה ולא מעניינת אף אחד.